'k Heb 'm nu ook
Is het aan te raden om eerst in te stellen en dan upgraden of andersom?
zoveel valt er niet in te stellen, maar upgraden eerst lijkt me toch het handigst
Anoniem: 193799
ooh, maar is daar dan een workaround voor of een bepaalde fix?The_Worst schreef op donderdag 25 december 2008 @ 18:35:
[...]
Als je de laatste firmware hebt geïnstalleerd hebt, dan kan het zijn dat je tegen een bug aanloopt in de nieuwe firmware waarbij je dit niet kunt aanpassen. Hier zijn meerdere meldingen over op het AVS-forum.
Ik zou dus voordat je upgrade het op PAL zetten want anders zit je de komende weken op NTSC te kijken. Wat tegenwoordig niet een heel groot probleem hoef te zijn.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Anoniem: 256386
Duurste van allemaal, en dat voor een bedrijf als Alternate
Ze waren bij hun nog pas geleden 89 euro.
Ze waren bij hun nog pas geleden 89 euro.
Het probleem van het niet kunnen selecteren van Pal/NTSC blijkt alleen te zijn als je de HDMI poort gebruikt. De WD regelt het dan zelf. Op composite kun je wel selecteren en moet je dit dus ook doen.
Ik heb trouwens gisteren getest op composite en een normale CRT tv en dan is het beeld wel mooi, maar de ondertitels zijn erg slecht.
Ik heb trouwens gisteren getest op composite en een normale CRT tv en dan is het beeld wel mooi, maar de ondertitels zijn erg slecht.
De ondertitels zijn helemaal niet slecht vind ik?
Mooi lettertype, mooie antialiasing, instelbare grootte.
Mooi lettertype, mooie antialiasing, instelbare grootte.
Anoniem: 284987
Loopt iemand anders ook tegen problemen aan als je een iso bestand met AUDIO_TS & VIDEO_TS mappen afspeelt? (+- laatste half uur blijft het beeld zwart, je kan het ook testen door de film vooruit te spoelen, dan wordt het beeld in de laatste half uur zwart)
Wat ik bedoel met slechte ondertitels is dus alleen maar op een normale TV, niet een LCD of plasma, verbonden met de gele Composite kabel ! Anders zijn ze hier ook prima.
Is er een lijstje wat nou wel en niet kan met de WD TV, Ik ben dus een tamelijke noob op HD gebied, deze codecs, streams, containers zeggen me niks. Waar ik dan vooral op doel is, wat moet je doen om werkend geluid eruit te vissen als er DTS inzit, of hoe om te gaan met ondertitels.
Ik wil best een nieuw topic openen waar alle "problemen/beperkingen" en oplossingen staan, maar misschien is het al beschikbaar.
Ik wil best een nieuw topic openen waar alle "problemen/beperkingen" en oplossingen staan, maar misschien is het al beschikbaar.
www.casarodriguillo.com
Ik denk niet dat een lijstje met wat hij wel en niet kan veel nut heeft als je geen idee hebt wat alle codes en dergelijke inhouden, aangezien je toch wel moet weten WAT je af wilt spelen, wil dat lijstje uberhaupt nut hebben om te kijken of je het KUNT afspelen.Pinin schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 16:20:
Is er een lijstje wat nou wel en niet kan met de WD TV, Ik ben dus een tamelijke noob op HD gebied, deze codecs, streams, containers zeggen me niks. Waar ik dan vooral op doel is, wat moet je doen om werkend geluid eruit te vissen als er DTS inzit, of hoe om te gaan met ondertitels.
Als ik jou was zou ik me eerst wat verdiepen in de wereld van HD.
Ach ik weet heus wel wat, en het gaat me niet zozeer om wat ie wel en niet kan. Want dat zijn gewoon de specs van het app. en de specs na de firmware update.
Maar dit topic staat vol met tips en linkjes, bijv. DTS speelt ie niet zomaar af. maar je moet het omzetten met het tooltje bijv. van popcornhour. Ergens anders staat weer wat over de ondertitels. Natuurlijk kan ik ook als ik ergens problemen mee heb zelf gaan google'n. Maar dan help ik niemand anders en bovendien vervuil je het topic met 20x dezelfde vraag.
Zoals: "ik krijg geen geluid als ik die en die film afspeel, wat moet ik doen"
Zo is er het prog. Mediainfo waar je heel veel kan uitlezen, gebruikte codecs enzo. Hiervoor gebruikte ik G-spot, maar dat heeft hierbij geen zin meer.
Je moet met me eens zijn dat het grootste deel van dit topic niet over het app. gaat maar over de "tekortkomingen" en hoe dat opgelost dient te worden.
Maar dit topic staat vol met tips en linkjes, bijv. DTS speelt ie niet zomaar af. maar je moet het omzetten met het tooltje bijv. van popcornhour. Ergens anders staat weer wat over de ondertitels. Natuurlijk kan ik ook als ik ergens problemen mee heb zelf gaan google'n. Maar dan help ik niemand anders en bovendien vervuil je het topic met 20x dezelfde vraag.
Zo is er het prog. Mediainfo waar je heel veel kan uitlezen, gebruikte codecs enzo. Hiervoor gebruikte ik G-spot, maar dat heeft hierbij geen zin meer.
Je moet met me eens zijn dat het grootste deel van dit topic niet over het app. gaat maar over de "tekortkomingen" en hoe dat opgelost dient te worden.
[ Voor 20% gewijzigd door Pinin op 26-12-2008 20:01 ]
www.casarodriguillo.com
davebakker474: ik heb het vandaag even getest met 3 verschillende ISO's en geen probleem kunnen ontdekken.
Weet iemand of er een draadloze (Wifi 802.11N) HDD te koop is met een usb-uit signaal die op de WD TV aangesloten kan worden, zodat deze HDD in het draadloze netwerk opgenomen is en als zodanig met afspeelmedia gevuld kan worden en de WD TV deze gegevens ook kan afspelen, net als een gewone usb-HDD.
Anoniem: 64836
Ik ben nu al weken bezig met video op de PC en heb het redelijk voor elkaar, alleen ben ik er inmiddels achter dat het met de PC niet mogelijk is om het 100% werkend te krijgen.
Alles werkt nu goed alleen uitvoer via SPDIF voor digitaal geluid (DD en DTS) werkt niet samen met Reclock (om de video schokvrij af te spelen).
Dus het is schokvrij in Stereo of met schokjes maar dan met digitaal geluid. Beiden niet wat ik wil.
Dus zit ik nu te denken om ook dit kastje te kopen, ik vraag me dus af, speelt de WD TV alles (o.a. 24 fps films) schokvrij af bij digitale audio ?
Wat zijn jullie ervaringen bij een setup met de WD TV via HDMI aan een plasma TV (Panasonic) en audio via optical naar een digitale receiver, speelt de film dan af zonder hick ups, ongeacht welke framerate deze heeft ?
Alles werkt nu goed alleen uitvoer via SPDIF voor digitaal geluid (DD en DTS) werkt niet samen met Reclock (om de video schokvrij af te spelen).
Dus het is schokvrij in Stereo of met schokjes maar dan met digitaal geluid. Beiden niet wat ik wil.
Dus zit ik nu te denken om ook dit kastje te kopen, ik vraag me dus af, speelt de WD TV alles (o.a. 24 fps films) schokvrij af bij digitale audio ?
Wat zijn jullie ervaringen bij een setup met de WD TV via HDMI aan een plasma TV (Panasonic) en audio via optical naar een digitale receiver, speelt de film dan af zonder hick ups, ongeacht welke framerate deze heeft ?
Ook al zouden ze die hebben, ik vraag me af of je vrolijk wordt van de snelheid.
Ook al zou je ze direct naar de wifischijf downloaden, als het een ingepakte film is, dan duurt het uitpakken via wifi nog langer dan het kijken van de film.
En 4GB+ films kopieren naar netwerkschijven is ook geen feest. Zeker als je meerdere films gaat kopieren en je erop moet wachten, omdat je zsm film wilt kijken.
Ook al zou je ze direct naar de wifischijf downloaden, als het een ingepakte film is, dan duurt het uitpakken via wifi nog langer dan het kijken van de film.
En 4GB+ films kopieren naar netwerkschijven is ook geen feest. Zeker als je meerdere films gaat kopieren en je erop moet wachten, omdat je zsm film wilt kijken.
Robria schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 11:17:
Weet iemand of er een draadloze (Wifi 802.11N) HDD te koop is met een usb-uit signaal die op de WD TV aangesloten kan worden, zodat deze HDD in het draadloze netwerk opgenomen is en als zodanig met afspeelmedia gevuld kan worden en de WD TV deze gegevens ook kan afspelen, net als een gewone usb-HDD.
Klopt, zeker als je HD 1080p wilt afspelen, wat al snel naar zo'n 20gb gaat voor een film. Dan heb je bij 100 megabits/s (=12,5 megabytes/s) en 20000 megabytes in totaal al 1600 seconden (ongeveer halfuurtje). En een wireless netwerk is nooit zó snel, dus dat werkt praktisch niet.XthinkZ schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 12:57:
Ook al zouden ze die hebben, ik vraag me af of je vrolijk wordt van de snelheid.
[...]
the_mechanic: ik weet niet hoe jouw instellingen zijn, maar ik heb al 2,5 jaar een HTPC (recentelijk wel geupgrade) en ik kon ook op de oude PC prima HD content 1080p met DTS of AC3 zonder stotteren afspelen hoor. Zelfs op mijn notebook is dit prima mogelijk en ik heb zelfs hier een EEE PC die tot 720p prima kan afspelen. Ik denk dat er meer iets bij jou instellingen fout zit.
Maar om de vraag te beantwoorden: ik heb hier ook meerdere WD's in gebruik nu en die spelen tot 1080p 60Hz prima af. Ook 24 Hz zit er nu op, maar heb ik nog niet geprobeerd. Zit aangesloten op een 50" Panasonic en op een Epson beamer, beide werken perfect. Ik heb met alle files die afspelen nog geen problemen gehad. Alles met AC3 of DTS geluid.
Maar om de vraag te beantwoorden: ik heb hier ook meerdere WD's in gebruik nu en die spelen tot 1080p 60Hz prima af. Ook 24 Hz zit er nu op, maar heb ik nog niet geprobeerd. Zit aangesloten op een 50" Panasonic en op een Epson beamer, beide werken perfect. Ik heb met alle files die afspelen nog geen problemen gehad. Alles met AC3 of DTS geluid.
Tip
Als je een WMVHD film wilt kijken, maar geen geluid hebt, dan is het volgende tooltje iets voor je:
WMV Converter.
http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=11991
Deze maakt een mkv file van je film en voila, je hebt geluid.
Let wel op dat je de film op je gewone harddisk hebt staan.
Indien je dit doet op je USB disk, dan kan het erg lang duren.
Ik had dit probleem eerst namelijk, toen zei hij day hij 8 uur bezig was.
Toen de film op mijn lokale schijf gezet en hij was in 15 minuten geconverteerd.
Als je een WMVHD film wilt kijken, maar geen geluid hebt, dan is het volgende tooltje iets voor je:
WMV Converter.
http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=11991
Deze maakt een mkv file van je film en voila, je hebt geluid.
Let wel op dat je de film op je gewone harddisk hebt staan.
Indien je dit doet op je USB disk, dan kan het erg lang duren.
Ik had dit probleem eerst namelijk, toen zei hij day hij 8 uur bezig was.
Toen de film op mijn lokale schijf gezet en hij was in 15 minuten geconverteerd.
Ik heb gelijk een zwarte WD Passport van 500GB erbij gekocht, staat prachtig en is een heel handig en snel ding (1 kort kabeltje) 144 euro kostte ie wel maar dan heb je ook iets mooi en goed.Anoniem: 267299 schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 16:14:
Vraag je aan jullie allen
Welke Hard Disk hebben jullie erop aan gesloten ???
Anoniem: 130464
ik denk dat het aan mij ligt. Maar ik blader nu al een uur door mijn settings menu... maar ik heb nog geen firmware upgrade icoon gezien. Kan iemand mij vertellen tussen welke twee iconen deze optie moet staan? of moet ik nog iets doen om dat icoontje zichtbaar te maken?
alvast bedankt
alvast bedankt
ik had al een 320gb WD passport, dingetje werkt perfect en hij is samen met de WD TV zo klein dat ie makkelijk in m'n jaszak past als ik bij vrienden/familie een filmpje ga kijken
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Anoniem: 130464
laat maar... ik moest alle files weggooien die erop stonden. nu zie ik het icoontje welAnoniem: 130464 schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 17:13:
ik denk dat het aan mij ligt. Maar ik blader nu al een uur door mijn settings menu... maar ik heb nog geen firmware upgrade icoon gezien. Kan iemand mij vertellen tussen welke twee iconen deze optie moet staan? of moet ik nog iets doen om dat icoontje zichtbaar te maken?
alvast bedankt
@ Tig3rClaw: thx voor de tool.
Hier ook een HD passport, 250GB €69,- bij mycom.
Een losse 2,5"HDD en casing (evt. verzendkosten) ben je bijna hetzelfde kwijt
Ik heb wel eens een andere 2,5" gehad maar die had problemen zonder externe voeding, nu weet ik zeker dat het niet aan de HDD ligt, bovendien ziet het er goed uit, 3jr. gar. en past perfect.
Hier ook een HD passport, 250GB €69,- bij mycom.
Een losse 2,5"HDD en casing (evt. verzendkosten) ben je bijna hetzelfde kwijt
Ik heb wel eens een andere 2,5" gehad maar die had problemen zonder externe voeding, nu weet ik zeker dat het niet aan de HDD ligt, bovendien ziet het er goed uit, 3jr. gar. en past perfect.
[ Voor 48% gewijzigd door Pinin op 27-12-2008 18:26 ]
www.casarodriguillo.com
Volgens mij werken alle HD's prima, maar 3,5" hebben altijd extra voeding nodig. En dat sleept net wat minder makkelijk tussen pc en WD TT. Bovendien past de zwarte passport goed bij het design.
Maar een 3,5"is een stuk voordeliger met Gb.
Maar een 3,5"is een stuk voordeliger met Gb.
www.casarodriguillo.com
Anoniem: 267299
Maar de HD met voeding zijn toch sneller ??
als ik er zo 1 neem van 320 gb
en ik speel een 1080p film af. Gaat hij dan niet haperen ?
Ik denk als WD de passport zo aan het promoten is met dit product dat ze dat wel hebben uitgetest.
www.casarodriguillo.com
Ik heb een ge-update WD TV via HDMI direct aan mijn lcd tv hangen.
Nu speelt ie mpeg, wmv etc prima af.
Alleen als ik een mkv speel krijg ik geen geluid. Mijn beeld is van superkwaliteit en mijn subs werken ook gewoon zoals het hoort. Geluidinstelling staat op digital.
Wie kan mij helpen?
p.s. ik kan ook de hele topic nog eens doornemen maar dat duurt denk ik 2 dagen.
Alvast bedankt
Nu speelt ie mpeg, wmv etc prima af.
Alleen als ik een mkv speel krijg ik geen geluid. Mijn beeld is van superkwaliteit en mijn subs werken ook gewoon zoals het hoort. Geluidinstelling staat op digital.
Wie kan mij helpen?
p.s. ik kan ook de hele topic nog eens doornemen maar dat duurt denk ik 2 dagen.
Alvast bedankt
Zal wel een DTS formaat zijn.........
(had je echt geen 2 dagen gekost om dat te vinden........)
(had je echt geen 2 dagen gekost om dat te vinden........)
Nee hoor 5400rpm schijven werken ook perfect.Anoniem: 267299 schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 19:43:
mealer: kijk even hier http://www.avsforum.com/a...ead.php?t=1080840&page=81 en dan naar post nummer #2409
alles moet door dat crappy usb2.0Anoniem: 267299 schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 19:43:
De bedoeling is dat de Wifi Nas met usb-uitgang, (als zoiets bestaat), permanet aangesloten blijft op de WD TV en b.v. in de nachts wordt geladen met b.v. films vanaf de computer waar de download heeft plaats gevonden.
Als dit een aantal uren gaat duren is dat dus geen bezwaar.
Je hoeft in ieder geval geen HDD's meer te verplaatsen en telkens aan/af te koppelen.
Lijkt mij ideaal, maar vraag mij ernstig af, of er dus wifi-Nas stations bestaan, met een USB-uitgang die dan direct aan de WD TV gekoppeld blijft en dat dit functioneert, dus dat de WD TV deze media direct van de Nas kan afspelen.
Wie weet of zoiets te koop is.
Je hoeft in ieder geval geen HDD's meer te verplaatsen en telkens aan/af te koppelen.
Lijkt mij ideaal, maar vraag mij ernstig af, of er dus wifi-Nas stations bestaan, met een USB-uitgang die dan direct aan de WD TV gekoppeld blijft en dat dit functioneert, dus dat de WD TV deze media direct van de Nas kan afspelen.
Nee, voor zover bekend (en hier reeds besproken) bestaat die niet. Ze kunnen niet tegelijk NASsen en USBen.......Robria schreef op zondag 28 december 2008 @ 00:16:
De bedoeling is dat de Wifi Nas met usb-uitgang, (als zoiets bestaat), permanet aangesloten blijft op de WD TV en b.v. in de nachts wordt geladen met b.v. films vanaf de computer waar de download heeft plaats gevonden.
Het behoeft ook niet persé gelijktijdig te gebeuren.
Als de Nas HDD geladen is vanaf de computer en hij daarmee gereed is,hoeft hij wat mij betreft tijdelijk niet meer als netwerkschijf te funtioneren, maar alleen nog als USB-schijf, tot de volgende laadt-sessie enz.
Als de Nas HDD geladen is vanaf de computer en hij daarmee gereed is,hoeft hij wat mij betreft tijdelijk niet meer als netwerkschijf te funtioneren, maar alleen nog als USB-schijf, tot de volgende laadt-sessie enz.
Grote dank voor de info.ronaldvg2 schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 23:24:
mealer: kijk even hier http://www.avsforum.com/a...ead.php?t=1080840&page=81 en dan naar post nummer #2409
Hopen dat er weer een update komt zodat WD TV wel gewoon DTS aankan.
[ Voor 11% gewijzigd door Mealer op 28-12-2008 10:19 ]
Het DTS verhaal is al zo vaak voorbij gekomen.Pinin schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 19:57:
Ach ik weet heus wel wat, en het gaat me niet zozeer om wat ie wel en niet kan. Want dat zijn gewoon de specs van het app. en de specs na de firmware update.
Even een kleine uitleg.
De WD TV heeft een optische uitgang.Alle geluidssignalen geeft ie door,ongefilterd en ongecodeerd,of hoe je het ook wil noemen.
DTS krijg je als je een DTS decoder in je versterker/receiver/geluidskaart (whatever je ook hebt staan thuis) hebt.
Heb je dat niet,dan heb je geen DTS en moet je het geluid omzetten in AC3,ofwel dolby digital.
Klein vb,ik heb een dvd recorder die geen dts decoder heeft en het ook niet doorgeeft aan mijn receiver,mijn normale dvdspeler wel.Die geeft het DTS signaal wel door.
Conclusie:heb je een DTS decoder,dan heb je DTS geluid,heb je het niet,omzetten die hap.
Enne,google kan soms best wel eens helpen.Je hebt gelijk dat het in dit topic over de "tekortkomingen" gaat,maar na firmware update 1 is er al een hoop verbeterd.Natuurlijk zijn er nog kleine probleempjes,maar ook die zullen snel verholpen worden.
Op AVSforums is ook genoeg te vinden,kijk daar eens rond zou ik zeggen.
Idem het verhaal voor jou.Mealer schreef op zondag 28 december 2008 @ 10:18:
[...]
Grote dank voor de info.
Hopen dat er weer een update komt zodat WD TV wel gewoon DTS aankan.
Ik heb DTS en geen problemen.
Nu we het toch over DTS hebben,ik ben echt van mening dat je een hele goede setup moet hebben,dus een zware versterker,goede luidsprekers om ten volle te genieten van DTS,want de bitrate van DTS is 2x zo hoog als AC3.
Je hoort het verschil gewoon als je beide hebt,DTS is zoveel zuiverder en voller.
Dus met een goedkoop setje van mysony en alle andere merken die voor 300 euro DTS hebben,je haalt het er niet uit.
Dat is bv ook voor THX,de normen voor THX zijn zo hoog,dat een certificering niet zomaar te krijgen is,en doordat die normen zo hoog zijn ben je echt veel geld kwijt wil je THX thuis hebben staan,dan praat je niet over 1000 euro.
[ Voor 18% gewijzigd door Corona op 28-12-2008 10:33 ]
En 'analoog' DTS ondersteunen zal er waarschijnlijk niet zo snel komen. Kost een boel centjes. Buiten dat, meestal is het beter om DTS e/o DD51 'buiten' de WD TV te laten decoderen. De ADC's in 'externe' decoders (als een receiver/boxenset) zijn iha beter dan de interne in de 'computer wereld'......
De WD TV zou dan ook met een anloge 5.1 uitgang moeten worden uitgerust, anders heb je er nog geen drol aan.
De WD TV zou dan ook met een anloge 5.1 uitgang moeten worden uitgerust, anders heb je er nog geen drol aan.
[ Voor 15% gewijzigd door kaajee op 28-12-2008 10:47 ]
Als jij een NAS vindt die ook per USB kan en die redelijk makkelijk kan switchen tussen USB en UTP, zonder al te veel moeite laat het dan even weten.Robria schreef op zondag 28 december 2008 @ 00:28:
Het behoeft ook niet persé gelijktijdig te gebeuren.
Ik vermoed dat zoiets alleen lukt als je voor USB-gebruiktv, bijv. eerst de NAS uitzet, de UTP eruit haalt, USB er in, weer opnieuw aanzetten en vice versa voor (weer) UTP/NAS-gebruik (eerst NAS uit, USB eruit, UTP erin)
[ Voor 3% gewijzigd door kaajee op 28-12-2008 10:52 ]
Ik heb dit topic al doorgelezen en ben ook bezig met het AVS forum, maar heb de volgende vraag nog beantwoord kunnen krijgen. Op een site las ik dat bij het aansluiten van je ipod, dat met itunes gedownloade mp3tjes niet werken. Nu staat mijn ipod vol met mp3tjes die ik zelf van mijn cd's heb geript. Werken die wel?
Het gaat er volgens mij om dat je gekochte mp3's niet kunt afspelen omdat deze zijn beveiligd met DRM of iets gelijkwaardig.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
DRM is geweldig
Dat is de rede waarom is nooit legaal mp3 download, de muziekindustrie helpt echt ZICHZELF omzeep, en dat is al een jaar 10 geleden ingezet met het bullshit verhaal dat CD's echt niet goedkoper kunnen.. Dus voor mij illegale MP3's of gewoon een cd-tje kopen als ze afgeprijsd zijn.
Dat is de rede waarom is nooit legaal mp3 download, de muziekindustrie helpt echt ZICHZELF omzeep, en dat is al een jaar 10 geleden ingezet met het bullshit verhaal dat CD's echt niet goedkoper kunnen.. Dus voor mij illegale MP3's of gewoon een cd-tje kopen als ze afgeprijsd zijn.
www.casarodriguillo.com
Anoniem: 227839
Ik zoek een mediaplayer puur-en-alleen voor mijn hifisetje waar dus geen
beeldscherm bij staat. Ik zoek er dus eentje die wel een onboard-display heeft,
maar hoeft eigenlijk voor mij alleen maar pcm via sp/dif uit te spugen.
Nu was die van samenkopen.net precies het apparaat wat ik nodig had,
alleen die actie is voorbij
Weet iemand waar ik een mediaplayer kan kopen die aan mijn
behoeften voldoet?
alleen die actie is voorbij
behoeften voldoet?
Ik heb een stereo AMP. En heb de WD in de bestelling staan. Misschien een vraag die overbodig is maar toch. Stel ik heb een DTS film, en zet de WD op stereo output dan heb ik toch geen geluid he.
Als ik der AC3 van maak, heb ik dan wel geluid gezien je met 5.1 DD wel geluid hebt op een stereo reciever?
Als ik der AC3 van maak, heb ik dan wel geluid gezien je met 5.1 DD wel geluid hebt op een stereo reciever?
[ Voor 45% gewijzigd door Apoca op 28-12-2008 14:31 ]
Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i
Waarom hoor ik op m'n pc wel geluid als ik een film met dts afspeel, zover ik weet heb ik geen geluidskaart met dts
www.casarodriguillo.com
Allemaal drivers die het softwarematig oplossen voor je.
Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i
ok
www.casarodriguillo.com
De WD zou het ook moeten kunnen eigenlijk. De Popcorn kan het ook, maar het is uiteindelijk een licentie kwestie om DTS om te zetten naar Stereo.
Ik zit er ook aan te denken de WD TV te komen. Alleen nog even een vraagje mijn bedoeling is op een externe hdd te kopen en dan door middel van een usb switch deze tegelijk aan mijn pc en de wd te hangen. Door een knopje op de switch kan je dan tussen de pc en de WD switchen zonder kabels te verwisselen. Iemand enig idee of dit gaat werken ? Op b.v. Conrad hebben ze een paar van die switches voor iets van 20€. En weet iemand of de WD TV op dit moment ergens goed verkrijgbaar is ? Want bij bijna elke site staat er een langere levertijd voor...
Zo ik heb hem net besteld
Bij databyte.nl, aangezien die hem als een van de weinige op voorraad heeft (in de pricewatch iig). Kan niet wachten!
Ik heb nog maar 1 keer een 1080p film (300
) gezien op m'n tv (Samsung 40" full HD), aangezien m'n pc op een andere verdieping staat als m'n tv. Ik heb voor die ene keer dus ook m'n computer naar beneden gesleept : ik vond het er geweldig uitzien, maar niet de moeite waard om mijn pc steeds voor naar beneden te moeten slepen, met alle kabel ellende die er nog bij komt kijken.
Ik gebruikte dan ook een mobiele HDD + Xbox360, deze speelt echter alleen beperkte formaten af en als nadeel moet je ook nog FAT32 gebruiken dus HD materiaal zou je of moeten splitsen of streamen vanaf een pc, wat ik beide geen goede oplossing vind...
Ook handig dat de WD TV hdmi heeft, want die heb ik als enige nog maar vrij op me tv. Ik heb al wat 1080p film materiaal gedownload om straks de WD TV lekker te testen, ik heb iig hoge verwachtingen!
Ik heb nog maar 1 keer een 1080p film (300
Ik gebruikte dan ook een mobiele HDD + Xbox360, deze speelt echter alleen beperkte formaten af en als nadeel moet je ook nog FAT32 gebruiken dus HD materiaal zou je of moeten splitsen of streamen vanaf een pc, wat ik beide geen goede oplossing vind...
Ook handig dat de WD TV hdmi heeft, want die heb ik als enige nog maar vrij op me tv. Ik heb al wat 1080p film materiaal gedownload om straks de WD TV lekker te testen, ik heb iig hoge verwachtingen!
Zou moeten werken, is hetzelfde als een stekker van een USB-HD rechtstreeks in en uit de WD TV steken.clonedonkey schreef op zondag 28 december 2008 @ 18:00:
Ik zit er ook aan te denken de WD TV te komen. Alleen nog even een vraagje mijn bedoeling is op een externe hdd te kopen en dan door middel van een usb switch deze tegelijk aan mijn pc en de wd te hangen. Door een knopje op de switch kan je dan tussen de pc en de WD switchen zonder kabels te verwisselen. Iemand enig idee of dit gaat werken ? Op b.v. Conrad hebben ze een paar van die switches voor iets van 20€. En weet iemand of de WD TV op dit moment ergens goed verkrijgbaar is ? Want bij bijna elke site staat er een langere levertijd voor...
20 eu is wel aan de dure kant:

11 euro
en een wat minder chique, 8eu.....
Ziet er goed uit ! Vooral voor die prijs alleen de vraag is, is het ook usb2.0 ? Want usb1 is te sloom voor hd spul lijkt me ??
klik en kijk dan ff joh!clonedonkey schreef op zondag 28 december 2008 @ 19:08:
Ziet er goed uit ! Vooral voor die prijs alleen de vraag is, is het ook usb2.0 ? Want usb1 is te sloom voor hd spul lijkt me ??
Specifications:
- Connections: 1 x USB A + 2 x USB B connection
- Compatible: USB1.1 + USB2.0
- Power: Auto power(no powersupply needed)
- Selection: Manual
- Color: Black
Ja heb ik gezien hij is compatible met 2.0. maar er staat toch nergens dat hij ook de snelheid van 2.0 doorvoert of begrijp ik iets verkeerd ?
Anoniem: 253048
ik heb de speler al enige tijd maar ik vind het geluid wat uit de analoge uitgang komt erg zacht
dus ik moet de stereo zeer hard zetten, is hier wat aan te doen?
dus ik moet de stereo zeer hard zetten, is hier wat aan te doen?
Hier zocht ik ook voor en ik vond het ideale apparaatje kost ongeveer 10 euro incl verzendclonedonkey schreef op zondag 28 december 2008 @ 18:00:

http://www.focalprice.com...e_Silver_CN026S_1661.html
Het is ideaal omdat deze automatisch switcht
Waarschijnlijk controleert het apparaatje door welke port stroom gevoerd word en naar die port stuur hij data
En als je bijde WD TV en PC aanzet kan je zelfs ook nog manueel switchen met de ouderwetse knoppen
Heb wel vaker iets van die website besteld, alles is echt spot goedkoop alleen versturen duurt ongeveer 14 dagen dat zuigt wel
[ Voor 4% gewijzigd door HitDyl op 28-12-2008 20:04 ]
nvm, verwisseling van apparaat

[ Voor 90% gewijzigd door Rub3s op 28-12-2008 20:30 ]
Ja volgens mij begrijp je iets verkeerd. Als ie niet USB2.0 compatible zou zijn zou ie dus USB1.1 zijn en daarmee een doorvoersnelheid hebbend behorend bij USB1.1. Het enige verschil met 1.1 en 2.0 is de snelheid.clonedonkey schreef op zondag 28 december 2008 @ 19:19:
Ja heb ik gezien hij is compatible met 2.0. maar er staat toch nergens dat hij ook de snelheid van 2.0 doorvoert of begrijp ik iets verkeerd ?
Alles mag tegenwoordig usb 2.0 heten dus dat is onzin. Je kan dus usb 2.0 hebben met de snelheid van usb 1kaajee schreef op zondag 28 december 2008 @ 20:36:
[...]
Ja volgens mij begrijp je iets verkeerd. Als ie niet USB2.0 compatible zou zijn zou ie dus USB1.1 zijn en daarmee een doorvoersnelheid hebbend behorend bij USB1.1. Het enige verschil met 1.1 en 2.0 is de snelheid.
480Mb/s is USB (2.0) High speed
12Mb/s is full speed USB (2.0)
1,5Mb/s is low speed USB (2.0)
[ Voor 12% gewijzigd door Pinin op 28-12-2008 21:01 ]
www.casarodriguillo.com
Het lijstje is als volgt:
USB 1.0: 1,5 Mbit/s (low speed)
USB 1.1: 12 Mbit/s (full speed)
USB 2.0: 480 Mbit/s (high speed)
Dus niet zomaar overal USB 2.0 achter plakken. En als je als fabrikant/leverancier zegt dat ie USB2.0 compatible is, mag je er van uit gaan dat ie 'communiceert' met max. 480 Mbit/s. En anders heb je zeker reden om hem te retourneren........
(dat USB onderling/downwards compatible is, is weer wat anders, dat betekent dat je een 1.1 device ook op een 2.0 poort kunt aansluiten of een 2.0 device op een 1.1 poort, vanzelfsprekend heb je dan max. 12Mbit/s)
USB 1.0: 1,5 Mbit/s (low speed)
USB 1.1: 12 Mbit/s (full speed)
USB 2.0: 480 Mbit/s (high speed)
Dus niet zomaar overal USB 2.0 achter plakken. En als je als fabrikant/leverancier zegt dat ie USB2.0 compatible is, mag je er van uit gaan dat ie 'communiceert' met max. 480 Mbit/s. En anders heb je zeker reden om hem te retourneren........
(dat USB onderling/downwards compatible is, is weer wat anders, dat betekent dat je een 1.1 device ook op een 2.0 poort kunt aansluiten of een 2.0 device op een 1.1 poort, vanzelfsprekend heb je dan max. 12Mbit/s)
Goed laten we niet te veel offtopic gaan, maar ik dacht dat ong. een jaar of 2 geleden besloten is dat ook USB low/full speed ook usb2.0 mag heten, daarvoor was het idd het lijstje wat jij schrijft. Ik had het gelezen in de PCM
www.casarodriguillo.com
Bij de blokker hebben ze nu voor 250 euro een mediaplayer inclusief HDD van 500GB. EmTec(cassette bandjesfabrikant) Trouwens nog niet gevonden hier op tweakers (??)... Heeft een LCD display van 128x128 ongeveer...Anoniem: 227839 schreef op zondag 28 december 2008 @ 13:43:
Ik zoek een mediaplayer puur-en-alleen voor mijn hifisetje waar dus geen
alleen die actie is voorbij![]()
behoeften voldoet?
Ik ben van plan om een WD-TV te kopen. Goede prijs, speelt alles af. Ik moet hem dan voorlopig gebruiken icm met een CRT breedbeeld van Philips, via de composiet. Daar moet ik het dan even mee doen. Voordeel is dat ik me geen zorgen hoef te maken over mijn DivX 6 bestandjes!
Wat ik nog wilde zeggen over subtitels: Als ik jullie was zou ik altijd zorgen dat mn subs goed syncen voordat je ze afspeelt met dit soort apparaten. On-The_Fly syncen met de AB van je mediaplayer lukt niet altijd, en is eigenlijk werk tijdens het filmkijken. Je huisgenoten zouden het waarschijnlijk nog irritanter vinden dan jij zelf. Met Subtitle Workshop lukt het me in 95% van alle gevallen de subs te syncen. Ook als je de FPS moet aanpassen van de srt.
EDIT: heel interessant trouwens dat mensen het hier hebben over het "delen" van een usb drive, zodat je in principe niet meer hoeft te slepen met stickies. Met een USB-switch/of (draadloos)netwerk, dat maakt voor mij niet zoveel uit. Als een van jullie het heeft geprobeerd, laat je het dan hier weten?
[ Voor 8% gewijzigd door jmk op 29-12-2008 11:14 ]
Yippie kayak, other buckets!
Na de firmware update speelt de wdtv mijn .wmv files perfect af, alleen zit er geen audio bij. Audio codec niet ondersteund staat er. Weet iemand goede software/tutorial om de audio codec te converten zonder daar bij veel kwaliteits verlies (5.1 is belangrijk voor me)?
Weet iemand of het mogelijk is om de subtiles verticaal iets te verplaatsen?
Dus iets omhoog of omlaag?
Ik zat gisteren te kijken naar een film, met een los srt bestand en de tweede sub line viel soms echt op de rand van het beeld.
Ik zat gisteren te kijken naar een film, met een los srt bestand en de tweede sub line viel soms echt op de rand van het beeld.
Anoniem: 256386
Nee, dat is niet mogelijk (hopelijk in een volgende firmware).Anoniem: 193799 schreef op maandag 29 december 2008 @ 12:45:
Weet iemand of het mogelijk is om de subtiles verticaal iets te verplaatsen?
Zou je alleen momenteel kunnen oplossen door de grote van je lettertype te wijzigen
Is het iemand trouwens al opgevallen dat de ondertitels vaak te laat zijn?
Het ligt niet aan de ondertitels zelf en het is zo dat bij veel series dat de ondertitels 0.5 tot 1 seconde te laat komen. Niet echt hinderlijk als je er aan gewend raakt maar toch...
Het ligt niet aan de ondertitels zelf en het is zo dat bij veel series dat de ondertitels 0.5 tot 1 seconde te laat komen. Niet echt hinderlijk als je er aan gewend raakt maar toch...
Dat was op te lossen door de sub mee te muxenPap3rclip schreef op maandag 29 december 2008 @ 15:32:
Is het iemand trouwens al opgevallen dat de ondertitels vaak te laat zijn?
Ik heb de WD TV meegenomen naar m'n moeder met kerst en aangesloten op haar oude Philips breedbeeld crt-monster: wat een verschrikkelijk beeld zeg, low-res en flikkerende lijnen (is nog een oude 50hz crt).jmk schreef op maandag 29 december 2008 @ 10:41:
[...]
Ik ben van plan om een WD-TV te kopen. Goede prijs, speelt alles af. Ik moet hem dan voorlopig gebruiken icm met een CRT breedbeeld van Philips, via de composiet. Daar moet ik het dan even mee doen. Voordeel is dat ik me geen zorgen hoef te maken over mijn DivX 6 bestandjes!HD materiaal komt dan later wel.
Op de terugweg na kerst maar even langs de MediaMarkt gewipt en wat kabels gehaald voor de speakers die vorige week waren binnengekomen, thuis alles aangesloten op een Onkyo 606 en even Forbidden Kingdom getest met DTS
gaan alle geluids formaten, zoals dolby digital en dts door hdmi?
als het hdmi 1.3 zou zijn zou hij ook dts hd en true hd kunnen afspelen, dit zou wel mooi zijn
als het hdmi 1.3 zou zijn zou hij ook dts hd en true hd kunnen afspelen, dit zou wel mooi zijn
Mag ik vragen of jij de WD TV heb ingesteld op audio "Digitaal" Ik heb zelf een onkyo TX-SR674E en krijg geen DTS geluid via HDMI als ik hem instel op WD TV audio "Digitaal"Helox-in-a-box schreef op maandag 29 december 2008 @ 16:03:
[...]
Ik heb de WD TV meegenomen naar m'n moeder met kerst en aangesloten op haar oude Philips breedbeeld crt-monster: wat een verschrikkelijk beeld zeg, low-res en flikkerende lijnen (is nog een oude 50hz crt).
Op de terugweg na kerst maar even langs de MediaMarkt gewipt en wat kabels gehaald voor de speakers die vorige week waren binnengekomen, thuis alles aangesloten op een Onkyo 606 en even Forbidden Kingdom getest met DTSwat een feest kwa geluid zeg!!! Het gekke is dat het DTS signaal gewoon over de HDMI wordt gestuurd terwijl ik had begrepen dat de WDTV geen HDMI 1.3 heeft maar 1.2, maar het geheel werkt dus prima bij mij, de onkyo geeft gewoon aan dat het een DTS signaal is en speelt het prima af. Moet alleen de boel nog even tweaken en uitvogelen wat de knopjes allemaal doen op de Onkyo
BP on the move!!!
De WD TV is, voor zover ik weet, ('slechts') HDMI 1.2 maar ook daar gaan zaken als Dolby Digital 5.1, DTS (als S/PDIF) gewoon doorheen. Die gaan door alle HDMI versies btw, zelfs al door HDMI 1.0.
Ook dts hd en true hd kunnen door elke HDMI versie, alleen als PCM signaal, dus decoding moet dan plaatsvinden bij de bron (afspeler), de wd-tv in dit geval, en die kan dit niet. Pas door versie 1.3 kunnen ze encoded/compressed, de decoder moet dan dus in de receiver/afspeler zitten.
Ook dts hd en true hd kunnen door elke HDMI versie, alleen als PCM signaal, dus decoding moet dan plaatsvinden bij de bron (afspeler), de wd-tv in dit geval, en die kan dit niet. Pas door versie 1.3 kunnen ze encoded/compressed, de decoder moet dan dus in de receiver/afspeler zitten.
[ Voor 9% gewijzigd door kaajee op 29-12-2008 20:32 ]
Flikkerende lijnen is klote, maar toch niet met het afspelen van films(met subs)??Helox-in-a-box schreef op maandag 29 december 2008 @ 16:03:
[...]
Ik heb de WD TV meegenomen naar m'n moeder met kerst en aangesloten op haar oude Philips breedbeeld crt-monster: wat een verschrikkelijk beeld zeg, low-res en flikkerende lijnen (is nog een oude 50hz crt).
...
Ik heb nu een PC met NVIDIA 5200 kaartje met S-VIDEO en ik heb best goed beeld als Windows zichtbaar is. Afspelen van video is gewoon heel goed. (beter kan niet met deze TV)
Composiet van deze WD TV is dan wel een stapje in de verkeerde richting, ik hoop dat het mee zal vallen...
Mijn TV geeft het normale COAX signaal zo goed weer dat je alle imperfecties heel snel ziet, overweeg digitale TV.
Die blokkerdoos waar ik het 5 posts over had liet na een firmware-upgrade veel beter beeld zien via de composiet bij mijn broertje.
Een HD(ready) TV word em niet voorlopig denk ik... Moet ik dan toch naar een andere Player omkijken?
Als ik niet flikkervrij naar films met subs kan kijken doe ik het niet.
[ Voor 3% gewijzigd door jmk op 29-12-2008 22:58 ]
Yippie kayak, other buckets!
Dan zou ik geen WD TV nemen als ik jou was. Die composite zit er als extra-tje op, dwz. als je sowieso geen hdmi aansluiting gaat gebruiken (en dus ook geen hd materiaal gaat bekijken) heeft de rest van het apparaat 'weinig' zin (behalve dat je je pc nu kan uitlaten). Ook omdat je nu al S-video gebruikt, wat naar mijn belevenis stukken prettiger kijkt dan naar composite.jmk schreef op maandag 29 december 2008 @ 22:55:
[...]
Een HD(ready) TV word em niet voorlopig denk ik... Moet ik dan toch naar een andere Player omkijken?
Dus heeft de WD TV hdmi 1.3 ?Moet haast wel,want de decoder zit in mijn receiver.kaajee schreef op maandag 29 december 2008 @ 20:30:
De WD TV is, voor zover ik weet, ('slechts') HDMI 1.2 maar ook daar gaan zaken als Dolby Digital 5.1, DTS (als S/PDIF) gewoon doorheen. Die gaan door alle HDMI versies btw, zelfs al door HDMI 1.0.
Ik heb de WD op twee verschillende CRT's gehad en op beide (eentje was zelfs een 4:3) wa het menu niet geweldig, maar te doen. Flikkerde wel een beetje maar hoe lang zit je nu in het menu.BaT schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 09:55:
[...]
Dan zou ik geen WD TV nemen als ik jou was. Die composite zit er als extra-tje op, dwz. als je sowieso geen hdmi aansluiting gaat gebruiken (en dus ook geen hd materiaal gaat bekijken) heeft de rest van het apparaat 'weinig' zin (behalve dat je je pc nu kan uitlaten). Ook omdat je nu al S-video gebruikt, wat naar mijn belevenis stukken prettiger kijkt dan naar composite.
Beeld was perfect op beide TV's echter ondertitels uit SRT files waren niet echt goed. In films met de ondertiteling hard ge-encodeerd in het beeld (dus niet uitschakelbaar) waren de ondertitels weer perfect. Dat ter info.
Silicon image sil9002 HDMI chip (only physical layer HDMI 1.2)
Dus met andere woorden geen HDMI 1.3
Dus met andere woorden geen HDMI 1.3
Ik zeg ook niet dat films er lelijk gaan uit zien via composite, ik zeg alleen dat het jammer is om een apparaat niet te gebruiken waarvoor hij gemaakt is : hd materiaal afspelen. Als je die functie toch niet gaat gebruiken, kan je dus beter zoeken naar een divx speler met s-video uitgang...ronaldvg2 schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 10:22:
[...]
Ik heb de WD op twee verschillende CRT's gehad en op beide (eentje was zelfs een 4:3) wa het menu niet geweldig, maar te doen. Flikkerde wel een beetje maar hoe lang zit je nu in het menu.
Beeld was perfect op beide TV's echter ondertitels uit SRT files waren niet echt goed. In films met de ondertiteling hard ge-encodeerd in het beeld (dus niet uitschakelbaar) waren de ondertitels weer perfect. Dat ter info.
En die heeft Conceptronic eentje voor 50 euro ! Dat ter info. Ik zou voor het verschil van ongeveer 30 euro toch iets kopen wat veel meer formaten aankan, vooral omdat de WD veel meer formaten kan afspelen, ook op een CRT of een andere niet-HD tv.
Ik vond overigens het beeld op de CRT echt verrassend goed, gezien wat ik normaal altijd uit een composite signaal krijg. Het verschil met SVHS is op 1,5 meter van het scherm af niet meer te zien.
Ik vond overigens het beeld op de CRT echt verrassend goed, gezien wat ik normaal altijd uit een composite signaal krijg. Het verschil met SVHS is op 1,5 meter van het scherm af niet meer te zien.
[ Voor 28% gewijzigd door ronaldvg2 op 30-12-2008 11:48 ]
Nee, ik kwam er gister achter dat het nog op Stereo stond in de instellingen, doch kreeg ik met "Forbidden Kingdom" gewoon een DTS signaal binnen over HDMI.Bas Post schreef op maandag 29 december 2008 @ 18:20:
[...]
Mag ik vragen of jij de WD TV heb ingesteld op audio "Digitaal" Ik heb zelf een onkyo TX-SR674E en krijg geen DTS geluid via HDMI als ik hem instel op WD TV audio "Digitaal"
Kijk, dat zal dan vast de verklaring zijn. Dus DTS wordt ook over HDMI 1.2 gestuurd.kaajee schreef op maandag 29 december 2008 @ 20:30:
Ik heb dus gister de output op Digital gezet (en gelukkig lag er ergens nog een optische kabel), Forbidden Kingdom speelde goed af met DTS (kan alleen niet zien of het over HDMI of OPT1 gaat), maar kreeg Cars met geen enkele optie aan de praat!!! Dus ik dacht dat de Input Setup verkeerd was, gewoon Opt1 op een willekeurig kanaal gezet (toegewezen aan Game/TV) maar dat was niet de oplossing. Toen om 2 uur maar besloten om het vandaag nog een keer te proberen na werk...
Anoniem: 55051
Ik vind het alleen irritant dat bij sommige vob bestanden het beeld op groen slaat en alles vast staat.
Alleen de stekker eruit helpt dan.
yup heb ik ook al bij 2 films gehad, beetje jammer 
iemand een idee waardoor dat komt?
iemand een idee waardoor dat komt?
Anoniem: 227839
TWEEHONDERDvijftig euri????!!!! Pfffffffff.......jmk schreef op maandag 29 december 2008 @ 10:41:
[...]
Bij de blokker hebben ze nu voor 250 euro een mediaplayer inclusief HDD van 500GB. EmTec(cassette bandjesfabrikant) Trouwens nog niet gevonden hier op tweakers (??)... Heeft een LCD display van 128x128 ongeveer...
En ik heb al een 500gb schijf dus die ingebouwde harddisk is dan zonde van mijn geld.
Heb zelf ook verder zitten zoeken, maar alleen dat chinese ding van
samenkopen.net voldoet aan al mijn eisen
Anoniem: 49380
Ik heb wel eens een groene vervorming gehad idd, maar de film liep wel door, welliswaar vervormd beeld (geluid ok). Was 'herhaalbaar', dus iedere keer bij dezelfde scene ging 'ie over de zijk. Door over de scene heen te skippen was de rest van de film wel goed te zien.Anoniem: 55051 schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 12:33:
Ik vind het alleen irritant dat bij sommige vob bestanden het beeld op groen slaat en alles vast staat.
Overigens werkt dat terugspoelen ook niet helemaal ok....
Wie heeft info/link over hoe ik
1. een .srt uit een ingebakken ps3Bluray of .mkv haal
2. dit .srt bestand moet gebruiken
Nu heb ik een film en een .srt bestand. de film bestaat uit 2x een m2ts bestand. in een andere map staat 1x een srt bestand. Nu weet ik dat de naam van het srt bestand hetzelfde moet zijn, maar waar moet ie staan en dezelfde naam als wat?
1. een .srt uit een ingebakken ps3Bluray of .mkv haal
2. dit .srt bestand moet gebruiken
Nu heb ik een film en een .srt bestand. de film bestaat uit 2x een m2ts bestand. in een andere map staat 1x een srt bestand. Nu weet ik dat de naam van het srt bestand hetzelfde moet zijn, maar waar moet ie staan en dezelfde naam als wat?
www.casarodriguillo.com
Om .srt uit een .mkv te halen kan je geloof ik het programma dsrt gebruiken.
en met TSmuxer kan je die 2 .m2ts bestanden aan elkaar plakken, dan heb je daar ook geen last meer van
en met TSmuxer kan je die 2 .m2ts bestanden aan elkaar plakken, dan heb je daar ook geen last meer van
Bestanden uit een MKV halen doe ik op de Mac met iMKVExtract. Zal waarschijnlijk zonder i ervoor ook wel onder Windows te vinden zijn!
Wat je met je tweede vraag precies bedoelt snap ik niet zo.
Wat je met je tweede vraag precies bedoelt snap ik niet zo.
Wat ik bedoel is hoe kan ik ook daadwerkelijk dat .srt bestand gebruiken. Ik heb namelijk niet zomaar een .m2TS bestand, maar die zitten helemaal weggewerkt uiteindelijk in de dir. streams
www.casarodriguillo.com
je hebt toch 1 stream map? daar zet je die .srt in en als je die 2 .m2ts'en laat joinen met tsmuxer dan is het probleem over lijkt me
ik lees hier verschillende meningen over het gebruik i.c.m. een crt tv.
Ik weet dat dit soort apparaten bedoeld zijn voor lcd/plasma, maar zijn er gebruikers die een goede ervaring hebben met de wd tv op een crt?
Ik weet dat dit soort apparaten bedoeld zijn voor lcd/plasma, maar zijn er gebruikers die een goede ervaring hebben met de wd tv op een crt?
Ik heb de WD TV gister gekocht en aangesloten op mijn oude brakke CRT. Dit met de intentie om in de toekomst (ergo: wanneer ik weer geld heb) een mooie LCD te kopen. Het menu trilt een beetje, maar ik heb gisteravond een film gekeken en dat werkte prima. Op basis van die ene ervaring ben ik er prima tevreden om op deze manier op de toekomst voorbereid te zijn!
Bedankt voor je snelle reactie! Maakt het nog uit of je de composiet aansluitingen gebruikt of bijvoorbeeld een scart adapter koopt, daar de tulp stekkers in prikt en dan via scart een film kijkt?mdebr schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 18:55:
Ik heb de WD TV gister gekocht en aangesloten op mijn oude brakke CRT. Dit met de intentie om in de toekomst (ergo: wanneer ik weer geld heb) een mooie LCD te kopen. Het menu trilt een beetje, maar ik heb gisteravond een film gekeken en dat werkte prima. Op basis van die ene ervaring ben ik er prima tevreden om op deze manier op de toekomst voorbereid te zijn!
Nog meer mensen die een mening hebben hierover?
Anoniem: 83017
Iemand bekend of de Media Markt de WD TV verkoopt?
Alleen bij dure webshops in voorraad, dan haal ik het liever lokaal
Alleen bij dure webshops in voorraad, dan haal ik het liever lokaal
Dit topic is gesloten.