[Mediaplayer] WD TV Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 436.367 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

nou, ook maar besteld. iedereen is zo enthousiast 8) .

Hd streamen geeft nog te veel problemen en is mij te duur. Dat wordt een volgend app.

[ Voor 45% gewijzigd door Pinin op 22-12-2008 17:32 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrAcid schreef op maandag 22 december 2008 @ 16:50:
Tja, ik heb 4 weken terug ook 1TB gekocht maar die zit toch echt vol nu.
OMG... er is ook leven buiten de tv he :)

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2008 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is de kwaliteit van de WD tv bij dvd`s die niet hd zijn op een full hd lcd tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 21:05:
[...]

OMG... er is ook leven buiten de tv he :)
Waar maak jij uit op dat ik verder geen leven heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 15:18

Rub3s

+3 , omdat het kan

1tb gaat snel met hd films, daar kan ik met mee praten :) (ok, ik heb nog geen 1tb aan films maar dat komt vast nog wel een keer)
Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 21:23:
Hoe is de kwaliteit van de WD tv bij dvd`s die niet hd zijn op een full hd lcd tv?
een beetje dvd-achtig......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, WMVHD speelt ze prima af. Je receiver moet wel in staat zijn WMA Pro te verwerken om geluid te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:05
GOED NIEUWS!!!

De nieuwe firmware is nu te downloaden op de WD site.
Versie 1.01.01

Vele verbeteringen en veel meer media en sub ondersteuning!

Happy Xmas HOHOHO

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 15:02

13art

Moderator Mobile
WD TV™HD Media Player
Firmware Release Notes
Version 1.01.01
These release notes provide information on the latest posting of firmware for the WD TV™ HD Media Player. This particular firmware updates the user interface as well as improves your Media Player’s functionality and capabilities. This firmware update will further enhance the performance, reliability and stability of the product.

These release notes provide information on the following:
• New Features
• Resolved Issues
• Known Issues
• Installing the Firmware Update
WD TV™ HD Media Player 1.01.01 Firmware Release Notes 1
WD TV™ HD Media Player 1.01.01 Firmware Release Notes 2

New Features:

Added .MKV chapter selection for video playback for MKV with chapter support

Added .MTS file extension support

Added .TP file extension support

Added .TS file extension support

Added 1080p 24hz support

Added disk volume name to folder navigation in list mode

Added EXIF orientation flag functionality for auto picture rotate

Added file size in filename

Added jump feature to the remote: While fast forwarding or reversing, if the “Next” or “Prev” buttons are pressed, video will jump 10 minutes in the respective direction

Added progress indicator for the duration of the FF or REV function

Added a blinking status LED behavior while drive is mounting; previously the light just stayed on

Added sequential .M2TS file playback function

Added additional subtitle support (SMI, SUB, ASS, SSA)

Added user selectable font size for subtitle support

Added song title scroll in music playback to prevent truncation

Added embedded subtitle display in .MKV files

Added additional subtitle encoding support for the following: Western Europe (ISO), Traditional Chinese (Big5), Simplified Chinese (GB18030), Japanese (Shift-JIS), Korean (EUC-KR), Cyrillic (Windows-1251), Cyrillic (KOI8-R), Greek (ISO); previously only UTF-8 was supported

Added display sizing menu for photo playback: Fit to Screen, Full Screen, Keep as Original

Added accelerating scroll speed based on how long the arrow is held down on the remote when navigating folders with a large number of files; previously only one, constant speed was available
WD TV™ HD Media Player 1.01.01 Firmware Release Notes 3
Resolved Issues:

Resolved issue when 2 drives were connected, then one drive was disconnected, the files from the disconnected drive still showed up on the file list but were not playable

Resolved "repeat one" failure during music playback; previously songs would not repeat

Resolved artist name truncation issue during music playback

Resolved issue where WD TV would not turn back on with remote after extended period of inactivity; previously WD TV had to be unplugged and was unrecoverable with the remote

Resolved image size and position issues during video playback; previously the image displayed did not fill the screen until the picture was zoomed in and then out again

Resolved info bar display issues in PAL (European display standard) mode

Resolved issue of the slideshow playing while in the Option menu during playback, slideshow now pauses if the Option menu is accessed

Resolved issues surrounding drives going to “sleep” and folders showing as empty; previously drives equipped with a sleep feature would not re-initialize before the WD TV timed out and displayed the folders as empty

Resolved issues with DVR-MS file playback, FF and REV now function properly; previously FF or REV during a DVR-MS file would cause the file to stop playing and the video signal to be lost

Resolved issues with forced resolution changes dropping video signal; previously the signal would be lost if the user switched between forced resolution and auto

Resolved photo self re-sizing issue; previously during photo playback the pictures would randomly re-size themselves

Resolved Status LED behavior by blinking to reflect accurate read cycles while data is being read; previously the LED just stayed on

Resolved subtitle default to “on” issue (subtitles now default to “off”, unless there is an external subtitle file created, then subtitles default to “on”)

Resolved subtitle position issue, the subtitles were moved down towards bottom of screen; previously during playback of some files subtitles were positioned too high blocking the view of the video

Resolved the 1-2 second FF during initial playback of .MPG video; previously video would play in what appeared to be FF for the first 1-2 seconds and then slow to standard play rate

Resolved video signal failure when pan function in video files with subtitles is used; previously subtitles would stop functioning, video would stop playing, or TV would lose signal

Resolved zoom issues while file info is displayed during video playback; previously signal would fail or video would stop playing

Resolved zooming issues while subtitles were on; previously the screen used to go black and the video would stop playing
WD TV™ HD Media Player 1.01.01 Firmware Release Notes 4

Known Issues:

When image is rotated 90 degrees there is some elongation in the rotated view

If the user unsafely removes an HFS+ formatted drive from the media player without using the Eject button, the drive will become read only media

Installing the Firmware Update
Firmware is an important set of instructions that tells your WD TV™ HD media player how to operate, what the interactive screens look like, and insures accurate functionality. Upgrading the firmware is important because WD continues to develop newer, faster, and more efficient ways of doing things that enhance your WD TV™ Media Player’s capabilities and ease of use.
Important: Make sure the WD TV™ HD Media Player’s AC power adapter remains connected during the firmware update. A power disruption during the update process can corrupt the system firmware. Also, make sure that you do not unplug the USB storage device

To update the firmware:
1.
Go to http://support.wdc.com and download the latest firmware update compressed file for your Media Player.
2.
Click "Downloads" then the product name (or photo).
3.
Extract the two files (.BIN and .VER files) to the root folder of a portable USB drive. The USB drive must be formatted NTFS or FAT32. HFS+ is not supported for firmware updates.
4.
Connect the USB drive to the HD media player's USB port.
5.
Press HOME, and then select the Settings bar.
6.
Select the firmware upgrade icon, and then press ENTER.
7.
You are prompted to perform the firmware upgrade.
8.
Select OK on the firmware update prompt, and then press ENTER. This will restart the system.
9.
After restarting, the system automatically enters firmware upgrade mode.
10.
Once the update process is completed, the HD media player will restart again.
11.
Once the HD media player restarts, the new firmware is automatically loaded.
WD TV™ HD Media Player 1.01.01 Firmware Release Notes 5

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Neem aan dat nog niemand deze firmware upgrade uitgeprobeerd heeft?

Ben erg benieuwd namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 23:20
Goeie genade: hebben ze te goed meegeluisterd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Klinkt heel erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice!! eindelijk... gewoon dvdtjes met meedere afleveringen geen probleem meer! top... van de week maar even de andere puntjes testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Klinkt goed, als m'n wd-hd-tv komt (morgen :*) )meteen even updaten, zitten veel verbeteringen in. Verdiend wel een linkje in startpost

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WMVHD support! Das goed ;)
Kan iemand mij vertellen hoe de ondertiteling na de firmware eruitziet?
Voor de firmware was de afstand tussen de regels te groot en te hoog.
Nu kan je de fontsize bepalen maar ook de hoogte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

JME

zeg maar Jamie

Kan ie toevallig ook nog upscalen? Dus 1080p uitzenden terwijl het bronmateriaal dat niet is? Zo ja, hoe goed is ie daarin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 21:15

The_Worst

Unox

Je kan de grootte van de ondertiteling aanpassen maar niet de hoogte. Voor mij hoeft dat ook niet want dit hangt keurig onderaan het scherm zonder grote tussenruimten.

Eerste impressie:
- Ik heb een video geprobeerd dat eerst licht schokte tijdens het afspelen en deze loopt nu veel vloeiender.
- Harde-schijf blijft gewoon aan na het uitzetten van de speler.
- WDTV weigert nu een iso-bestand af te spelen die hij eerst wel afspeelde. ("File is not supported") Andere iso*bestanden speelt hij echter nog wel.
- Bestandgrootte wordt weergegeven in kB, is nogal veel met bestanden die 8GB(+) zijn.
- Het zoom probleem is opgelost! *O*

[ Voor 3% gewijzigd door The_Worst op 23-12-2008 10:18 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Power issue was idd niet opgelost. Raar, want dat zou een prioriteit zijn.
Sommige bij AVS zijn overwegend positief maar nog niet helemaal tevreden.

Weet iemand hoevaak bijv popcornhour of conceptronic updates heeft? elke maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat wma pro nog niet ondersteunt wordt. Heb ik er nog niks aan aangezien al m'n films wmvhd + wma pro zijn.

Dus dat wordt wachten tot de volgende updates. Wel goede zaak overigens dat ze er zo hard aan gewerkt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hader
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-08 17:44
Tha BasZ schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 08:40:
Neem aan dat nog niemand deze firmware upgrade uitgeprobeerd heeft?

Ben erg benieuwd namelijk!
Vanmorgen geupgraded. Let wel: Plaats de update bestanden niet op een USB schijf groter dan c.a. 320Gb?. Mijn WDTV Mediaplayer met een WD 500Gb eraan gekoppeld deed alleen maar. 0% updating.. rebooting.. 0% updateting.. rebooting. enz. Plaats de update bestanden op een USB stick en de gehele procedure verloopt zoals het hoort. Had WD wel eerst mogen testen, want ze lopen hun passport drives onwijs te promoten met dit product.
Wat ik zo even snel zag was dat
- De USB drive nog steeds "powered" bleef als de Mediaplayer "uit" staat.
- Het probleem met de ondertiteling nog steeds niet is opgelost. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo, net ook geüpdatet, en ik ben zeer blij! Met name over de grootte en ondersteuning van ondertiteling; dat was toch wel de grootste irritatie voor mij. Wel jammer inderdaad dat het power-off probleem nog niet is opgelost. Hieronder wat foto's van de herziene ondertiteling. De fotokwaliteit is wederom niet geweldig, maar het gaat om wat er op staat...

Ik ben zeer tevreden, de ondertiteling is op z'n kleinst lekker subtiel, en staat mooi strak onderaan. Bij een superbreedbeeld-film (zie foto 3) staat hij bijna volledig in de onderste zwarte balk. Voor de volgende update wat mij betreft: transparantie-optie voor ondertiteling, en het power-off probleem.

Als je nog vragen hebt of foto-verzoekjes, vuur maar los!

Oude ondertitelingsgrootte
Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_mazuDe4wfHY/SVCy1YmD8ZI/AAAAAAAACHo/Xg5X5ihwv4s/s800/P1050139.JPG

Kleinst mogelijke ondertiteling
Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_mazuDe4wfHY/SVCy1liFQLI/AAAAAAAACHw/cXqBKKXoHww/s800/P1050140.JPG

Voorbeeld 1
Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_mazuDe4wfHY/SVCy2UKjh8I/AAAAAAAACIA/_FmHVeqOONw/s800/P1050148.JPG

Voorbeeld 2
Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_mazuDe4wfHY/SVCzTFG3BTI/AAAAAAAACIU/9pSBV3fpG5k/s800/P1050156.JPG

Embedded mkv-ondertiteling
Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_mazuDe4wfHY/SVCzTceNW2I/AAAAAAAACIc/9bcI8-gZ0vw/s800/P1050157.JPG

El Joker
Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_mazuDe4wfHY/SVCzT7_zshI/AAAAAAAACIk/EnAYXLBGjYg/s800/P1050159.JPG

The Joker
Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_mazuDe4wfHY/SVCzUEUvvxI/AAAAAAAACIs/K_aCOUtVCnM/s800/P1050160.JPG

''Koppies omlaag!" *zucht*...
Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_mazuDe4wfHY/SVCzUZ7k77I/AAAAAAAACI0/MDDITTpUtKY/s800/P1050161.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Thanks voor die foto's van de ondertiteling! Ziet er een stuk beter uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk, dat is nou fijn wakker worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou dat power off probleem niet hardwarematig zijn?
schakelaar ertussen en klaar lijkt mij.
Trouwens bedankt voor de fotos's. Ondertiteling is voor mij ook een hot item. Zeker in Nederland ondertitelland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor de foto's, jammer dat de ondertitels niet met zwarte randjes zijn zo te zien.

Hoe zit het nu met de dvd structuur? heb je een normale dvd menu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Ondertitels zijn wel met zwarte randjes, kun je op de laatste foto juist duidelijk zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 11:11:
bedankt voor de foto's, jammer dat de ondertitels niet met zwarte randjes zijn zo te zien.
Er zit wel een kleine zwarte rand, is echter op de foto's niet goed te zien.
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 11:11:Hoe zit het nu met de dvd structuur? heb je een normale dvd menu ?
Helaas niet. Dit is met films echter geen probleem maar bij series is het een ramp.

Let op:
Als je gaat updaten is het wijs om alle schijven die een HFS-bestandssysteem hebben los te koppelen. Dit schijnt een probleem te geven ook als je hiervan niet update. De grootte van de schijf, zie een paar berichtjes boven me, kan ook parte spelen bij een niet werkende update. Ik heb hier succesvol kunnen updaten met een ntfs-schijf met 320GB.

[ Voor 25% gewijzigd door The_Worst op 23-12-2008 11:19 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pezevenK-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-05 11:07

pezevenK-

#dont.hate

Geweldig! net geupdate. mijn WMVHD (xbox360) gecodeerde content kan nu wel afgespeeld worden ! Alleen nog geen audio :(

Nu maar is wat mkv met ingebakken subs proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ondertiteling is inderdaad met zwarte randjes, en heel duidelijk te lezen op elke ondergrond. Dat krijg je op de foto's niet helemaal mee, maar trust us. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 11:20:
Ondertiteling is inderdaad met zwarte randjes, en heel duidelijk te lezen op elke ondergrond. Dat krijg je op de foto's niet helemaal mee, maar trust us. :)
ik heb het volste vertrouwen in jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
Sinds ik de WD-TV heb zijn een aantal rare zaken opgevallen. Ik speel voornamelijk DVD's af in ISO formaat. Het is enkele keren voorgekomen dat ie aangaf het formaat niet te kunnen afspelen, uit/aan zetten en het werkt weer. Zojuist nog een vastloper gehad na +/- 5 seconden te spelen, ook hier was uit/aan nodig om de film te kunnen afspelen...

Meer mensen met dit probleem???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pezevenK- schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 11:20:
Geweldig! net geupdate. mijn WMVHD (xbox360) gecodeerde content kan nu wel afgespeeld worden ! Alleen nog geen audio :(

Nu maar is wat mkv met ingebakken subs proberen.
Dat is zeker DTS? Want daarvoor moet licentie worden betaald. Probeer eens via een externe versterker. Of het bestand omzetten met de nodige software op de WD site

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2008 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook net gekocht in de winkel(Musiccorner Purmerend) en na ff proberen gelijk de nieuwe firmware erop gezet,geen probleem met DivX en ondertitels zien er ook goed uit.
Ik heb de videoresolutie weer op auto gezet omdat ik 720P(HD LCD) minder mooi vond,geluid is ook prima via HDMI en optisch naar de homecinemaset voor 5.1 geluid.
Tot nu toe tevreden maar nog niet 100% getest,blijf het alleen wel jammer vinden dat er geen interne schijf in kan,gemiste kans van WD |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2008 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Tja, ze hebben dit ding gemaakt om extra externe schijven te kunnen verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tony72
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 15:07
jvalks schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 14:09:
Sinds ik de WD-TV heb zijn een aantal rare zaken opgevallen. Ik speel voornamelijk DVD's af in ISO formaat. Het is enkele keren voorgekomen dat ie aangaf het formaat niet te kunnen afspelen, uit/aan zetten en het werkt weer. Zojuist nog een vastloper gehad na +/- 5 seconden te spelen, ook hier was uit/aan nodig om de film te kunnen afspelen...

Meer mensen met dit probleem???
Gisterenavond ook een vastloper op de WT-TV. Hetzelfde probleem, hij gaf aan het formaat niet te kunnen afspelen. Zelfs de icoontjes uit het menu kwamen soms niet meer tevoorschijn. Een reset deed wonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 14:42:
...........t,blijf het alleen wel jammer vinden dat er geen interne schijf in kan,gemiste kans van WD |:(
Voor mij een punt om juist voor deze te kiezen (of je moet en/en kunnen) Hoe wil jij van je PC naar de ingebouwde hd kopieren? of telkens het apparaat loskoppelen en meenemen.... ik vind dit wel erg handig, maar het is niet superfraai

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
Waar ik echt blij van wordt is de ondertiteling support!!!!Nu hoeft niets meer te worden omgezet naar .srt.
En als ik goed begrijp hoef mkvextract om subs eruit te slopenook niet meer gebruikt te worden?

kleine edit:

m2ts bestanden zijn toch ps3 films?

[ Voor 11% gewijzigd door Corona op 23-12-2008 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 14:42:
Ik heb hem ook net gekocht in de winkel(Musiccorner Purmerend) en na ff proberen gelijk de nieuwe firmware erop gezet,geen probleem met DivX en ondertitels zien er ook goed uit maar op een witte achtergrond niet erg duidelijk.
Ik heb de videoresolutie weer op auto gezet omdat ik 720P(HD LCD) minder mooi vond,geluid is ook prima via HDMI en optisch naar de homecinemaset voor 5.1 geluid.
Tot nu toe tevreden maar nog niet 100% getest,blijf het alleen wel jammer vinden dat er geen interne schijf in kan,gemiste kans van WD |:(
Waarom heb je dan geen NMT gekocht eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:38
Krijgt iemand SRTs met verschillende talen aan de praat? Kheb een AVI neergezet met filename "720p.avi" en twee SRT files met de namen "720p.en.srt" en "720p.nl.srt" maar de WDTV pakt geen van beiden?
Doet het prima als ik eentje hernoem naar "720p.srt" maar krijg met geen mogelijkheid de extra subtitle taal aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Corona schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 16:43:
En als ik goed begrijp hoef mkvextract om subs eruit te slopenook niet meer gebruikt te worden?
Klopt! Werkt perfect (zie ook mijn foto's hierboven, je kan gewoon kiezen tussen de embedded subs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 09:25:
nice!! eindelijk... gewoon dvdtjes met meedere afleveringen geen probleem meer! top... van de week maar even de andere puntjes testen.
Ik heb de nieuwe firmware erop gezet, maar bij een vob. file speelt hij geen menu af en bij een dvd met meerdere afleveringen ook geen menu en alleen de laatste aflevering

Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 16:57:
[...]

Waarom heb je dan geen NMT gekocht eigenlijk?
Te duur,kom je met een hd al gauw op 380€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welnee, de goedkoopste NMT is momenteel € 200,-
Ace in "Networked Media Tank - deel 3"

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2008 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm ben ik nou blind of heeft WD de firmware update van de site gehaald? zie hier:

http://support.wdc.com/pr....asp?groupid=1001&lang=en

:s

EDIT : hier staat ie dan weer wel... nou ja.

http://www.wdc.com/en/products/wdtv/index.asp

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2008 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop echt dat er in de volgende update wel dvd menu support zit dat is t grootste gemis voor mij op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hader
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 18:26:
hmmm ben ik nou blind of heeft WD de firmware update van de site gehaald? zie hier:

http://support.wdc.com/pr....asp?groupid=1001&lang=en

:s
Nee, dat ben je niet. Blijkbaar hebben ze hem eraf gehaald vanwege.....?? Er is wel een probleem met het updaten vanaf een storage > 320Gb. Misschien zijn ze de doc's hierop aan het aanpassen? Who knows.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hader
Nu ik hier toch ben. Ik heb wat vervelends met mijn WD TV Mediaplayer. Bij sommige NTSC films springt mijn mediaplayer op tilt en geeft alleen een groen beeld. Het apparaat reageert niet meer op de afstandsbediening. De resetknop aan de zijkant helpt niet. (Vermoed een system-freeze) Zit al op firmware 1.01.01. (Dacht misschien dat het hiermee opgelost zou zijn) Het enige wat helpt is de power ervan af halen en weer aansluiten. Nu is de vraag is de Mediaplayer brak of het DVD-format van de film (dat deze fouten bezit die door b.v. een echte DVD-speler worden genegeert o.i.d.) want met andere NTSC films is er geen probleem. -O-

Zijn er anderen die dit probleem ook/gezien hebben? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hader schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 18:33:
Er is wel een probleem met het updaten vanaf een storage > 320Gb. Misschien zijn ze de doc's hierop aan het aanpassen? Who knows.... :?
in de readme van de download uit de 2e link van mijn vorige post staat overigens wel dat je de firmware op een usb stick moet zetten ipv een externe hd. maar er staat dan weer niet heel specifiek dat het niet vanaf een externe hd kan.

[quote]To update the firmware:

1. Go to http://support.wdc.com and download the latest firmware update compressed file for your Media Player.
2. Click "Downloads" then the product name (or photo).
3. Extract the two files (.BIN and .VER files) to the root folder of a portable USB drive.
4. Connect the USB drive to the HD media player's USB port.
5. Press HOME, and then select the Settings bar.
6. Select the firmware upgrade icon, and then press ENTER.
7. You are prompted to perform the firmware upgrade.
8. Select OK on the firmware update prompt, and then press ENTER. This will restart the system.
9. After restarting, the system automatically enters firmware upgrade mode.
10. Once the update process is completed, the HD media player will restart again.
11. Once the HD media player restarts, the new firmware is automatically loaded.
[/quote]

laat maar, een portable USB drive kan natuurlijk ook een externe hd zijn ...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2008 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Wel mooi: WD gooit binnen twee maanden een aanzienlijke update online voor een relatief zeer goedkope speler waarin ze duidelijk heel goed geluisterd hebben naar wat er in de community's gezegd wordt. En toch zijn er altijd weer mensen die even moeten komen zeiken dat die ene feature nog niet is toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
hader schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 18:44:
Nu ik hier toch ben. Ik heb wat vervelends met mijn WD TV Mediaplayer. Bij sommige NTSC films springt mijn mediaplayer op tilt en geeft alleen een groen beeld. Het apparaat reageert niet meer op de afstandsbediening. De resetknop aan de zijkant helpt niet. (Vermoed een system-freeze) Zit al op firmware 1.01.01. (Dacht misschien dat het hiermee opgelost zou zijn) Het enige wat helpt is de power ervan af halen en weer aansluiten. Nu is de vraag is de Mediaplayer brak of het DVD-format van de film (dat deze fouten bezit die door b.v. een echte DVD-speler worden genegeert o.i.d.) want met andere NTSC films is er geen probleem. -O-

Zijn er anderen die dit probleem ook/gezien hebben? ;(
Ja, ik heb ook wat problemen ervaren met NTSC films. Het ging echter wel om films waarbij custom subs etc. bijzitten ;) Wat er gebeurde was dat er ineens een freeze voorkwam, en er naar een andere scene werd gesprongen... erg vervelend!
Gelukkig heb ik nog een Tvix Dvico die wel alles zonder moeite speelt... Ik hoop wel dat verdere firmwares nog verbetering gaan opleveren want nu heb ik echt de neiging om dit 'oh zo compacte' apparaatje in te ruilen voor een andere speler...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 17:44:
[...]

Ik heb de nieuwe firmware erop gezet, maar bij een vob. file speelt hij geen menu af en bij een dvd met meerdere afleveringen ook geen menu en alleen de laatste aflevering

Is hier een oplossing voor?
Nee, er is helaas nog geen dvd menu ondersteuning....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb me WD-TV aangesloten op me Panasonic Plasma TV TH-37PV7 HD Ready met een HDMI kabel. Bij xvid/avi bestanden is beeld en geluid goed, maar bij MKV bestanden is beeld goed, maar geen geluid. Betekent het dan dat als ik geluid erbij wil zowieso een versterker erbij moet kopen met DTS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Dat hangt er vanaf wat voor geluid er in die MKV zit. Maar het is zeer waarschijnlijk dat dat het geval is. Je kunt er ook voor kiezen om het geluid om te zetten naar AC3. Even dit topic doorzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrAcid schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 19:33:
Dat hangt er vanaf wat voor geluid er in die MKV zit. Maar het is zeer waarschijnlijk dat dat het geval is. Je kunt er ook voor kiezen om het geluid om te zetten naar AC3. Even dit topic doorzoeken.
ok bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil graag de mediaplayer kopen, maar deze is bijna overal uitverkocht?

Wie weet bedrijf waar dit op voorraad is? Mycom Den Haag was uitverkocht en lange leveringtermijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 16:17
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 21:26:
Wil graag de mediaplayer kopen, maar deze is bijna overal uitverkocht?

Wie weet bedrijf waar dit op voorraad is? Mycom Den Haag was uitverkocht en lange leveringtermijn.
pricewatch: Western Digital WD TV HD Mediaplayer

Er zijn genoeg plekken die het op vooraad hebben!

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Laatst online: 14:12
Lijkt me een leuk apparaat... Makkelijk enkel het gemis van de netwerk opties.

Maar wel makkelijk, heb veel films op divx / xvid / H.264 welke mn samsung lcd tv niet accepteert via de usb poort, dat is met dit kastje wel makkelijk opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Wiselink is inderdaad niet echt heilig... dat heb ik ook gemerkt!
Leuk voor foto's misschien even snel te laten zien, maar meer ook niet eigenlijk...

Gisteren trouwens me update gedaan en gelijk gebruik gemaakt van kleinere font als subtitle... wat een verademing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Laatst online: 14:12
Die Wiselink optie stelt niet veel voor, was leuk geweest als via die poort ook een filmpje ofzo kon kijken... maar helaas. Daarom dit wel een leuke optie. Ook vanwege de optie om toch 1080P te kunnen kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hader
hader schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 18:33:
[...]

Nee, dat ben je niet. Blijkbaar hebben ze hem eraf gehaald vanwege.....?? Er is wel een probleem met het updaten vanaf een storage > 320Gb. Misschien zijn ze de doc's hierop aan het aanpassen? Who knows.... :?
Inderdaad wat ik al dacht. Ze hebben de site aangepast met de bovenstaande opmerking.
http://www.wdc.com/en/products/wdtv/index.asp?wdc_lang=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt het voor de prestaties nou nog uit of je een MyPassport gebruikt of een WD Elements/My Book?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01 16:42
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 10:38:
Maakt het voor de prestaties nou nog uit of je een MyPassport gebruikt of een WD Elements/My Book?
Maakt niet uit, ik heb het apparaat nu 2 dagen in huis en heb gisteren een 1T WD Elements gehaald en die werkt perfect. (aanbieding bij Vobis €94,95, een 500G MyBook kost daar €119,00)
Alleen hoe groter de HDD hoelanger hij soms doet over opstarten/indexeren, maar dat is ook wel weer logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Mijn LaCie 2TB doet er inderdaad soms erg lang over!
Terwijl mijn 250GB 2.5"je bijna direct benaderbaar is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Hij bewaard toch wel de gegevens? Dat als je één film hebt toegevoegd hij niet ook de rest weer hoeft te indexeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt hij bewaart de gegevens. dus het indexeren duurt alleen de allereerste keer iets langer (of je moet steeds de index bestandjes handmatig weggooien ;))

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2008 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokey
Een aantal dingen die ik na de update tegen kom die nog niet helemaal goed werken.

1. subtitle tags in mkv`s kan hij niet mee omgaan, bv <i>, </i> en # geeft hij ook zo weer.
2. flac 48000Hz, 24bits, 6 kanaals doet het niet
3. thumbnail / cover art krijg ik ook nu nog niet aan de praat, ik kan ook niets vinden over supported resolutie, bit diepte etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Ok, de verschillende subtitles werken, filename.nl.srt en filename.en.srt paktie nu prima :) Alleen is het me opgevallen dat als je een .SUB file gebruikt, de subtitles heel lelijk worden geanti-aliased.

Andere punten na firmware update:
* Aspectratio paktie niet goed bij sommige MKVs, gister Harry Potter 4 gekeken, source was een 720p bestand met een resolutie van 1280x544 en die werd helemaal uitgerekt. Heb de MKV daarna aangepast naar aspectratio 2.35:1 met MKVToolnix en toen deetie het goed.
* .SUB subtitles worden dus lelijk weergegeven
* Ziet soms bepaalde folders niet meer na een aan/uit, drukte op de verkeerde knop tijdens het kijken van een film en zette de WDTV daarna weer aan, opeens waren een paar folders verdwenen. Stekkertje eruit en weer in loste het probleem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 16:17
spokey schreef op woensdag 24 december 2008 @ 11:05:
[...]

Maakt niet uit, ik heb het apparaat nu 2 dagen in huis en heb gisteren een 1T WD Elements gehaald en die werkt perfect. (aanbieding bij Vobis €94,95, een 500G MyBook kost daar €119,00)
Alleen hoe groter de HDD hoelanger hij soms doet over opstarten/indexeren, maar dat is ook wel weer logisch.
Niet helemaal. Een 500GB HDD met video collecties duurde ong. 1 min voornamenlijk omdat het een stuk of 30 vidoes zijn van rond de 10GB. Maar een 80GB HDD Met ruim 5.000 mp3s en 10.000 fotos duurt een stuk langer om te indexeren ;) Het gaat om inhoud en net grote ;)

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars Kremers
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:22
Hallo ik wil graag mijn WD tv updaten maar ik heb geen Firmware upgrade icon? Kan dit aan mijn usb stick liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds nieuwe firmware kan die eindelijk WMV-HD, maar geluidspoor wordt nooit ondersteund, zelfs niet bij de video's van de microsoft site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokey
Lisadr schreef op woensdag 24 december 2008 @ 11:34:
[...]

Niet helemaal. Een 500GB HDD met video collecties duurde ong. 1 min voornamenlijk omdat het een stuk of 30 vidoes zijn van rond de 10GB. Maar een 80GB HDD Met ruim 5.000 mp3s en 10.000 fotos duurt een stuk langer om te indexeren ;) Het gaat om inhoud en net grote ;)
Je hebt helemaal gelijk :) ik had het iets beter moeten formuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

ook maar ff geupdate, maar 9 van de 10 .mkv films kan ik nog steeds niet in fullscreen kijken. Verder echt een topupdate, hopelijk zit het handmatig veranderen van de aspectratio in de volgende :)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er staat nu op de site

What's New?

Even more video file formats supported
Improved subtitle support. Additional advanced features added
Enhanced Matroska (MKV) support for chapters and subtitles
Enhanced media playback and navigation

Improved power management

Vooral het laaste, wie kan dat bevestigen dat power management verbeterd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Voor wat ik hier geleze heb: dat is niet verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spokey schreef op woensdag 24 december 2008 @ 11:28:
Een aantal dingen die ik na de update tegen kom die nog niet helemaal goed werken.

3. thumbnail / cover art krijg ik ook nu nog niet aan de praat, ik kan ook niets vinden over supported resolutie, bit diepte etc.
Iemand die wel weet hoe dit moet want alleen maar mappen met een disc erin wordt een beetje saai en onoverzichtelijk,zou mooi zijn als je de cover van een film erbij kan plaatsen.

Jammer dat mijn Sandisk USB stick niet uitgaat als je de Mediaplayer uitzet en via composiet op een 100Hz breedbeeld CRT is het beeld niet zo mooi,vooral het menu trilt in het midden behoorlijk en ik kan de resolutie niet veranderen.(via HDMI op m'n lcd wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 12:53:
[...]

...........

Jammer dat mijn Sandisk USB stick niet uitgaat als je de Mediaplayer uitzet
Wel als je de stekker van je WD TV eruit haalt. En verder: een USB stick die niet uitgaat? Zou me m'n reet roesten. Wat kost zo'n lullig stickie nou aan energie.......
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 12:53:
[...]

en via composiet op een 100Hz breedbeeld CRT is het beeld niet zo mooi,vooral het menu trilt in het midden behoorlijk en ik kan de resolutie niet veranderen.(via HDMI op m'n lcd wel)
Nogalwiedes; je hebt het hier over de op één na slechtste manier (na RF) om video door te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hoeft niet steeds zo bijdehand te reageren Kaajee dat deed je in het HTPC forum ook al,je wordt een beetje irritant.

De Sandisk 8GB heeft een nogal felle oranje led en ik had gehoopt dat dat met de nieuwe firmware wel gefixed zou zijn maar niet dus.

Xbox en dvd player hebben er geen last van via composiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een klik aan klik uit systeem (of dergelijke concurrenten) heb je al overal goedkoop.
Wordt ie ook niet meer warm.

Indien stekkerdoos uit zicht, een mooie oplossing. Alleen een extra AB erbij.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2008 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 13:49:
een klik aan klik uit systeem (of dergelijke concurrenten) heb je al overal goedkoop.
Wordt ie ook niet meer warm.

Indien stekkerdoos uit zicht, een mooie oplossing. Alleen een extra AB erbij.
En al die extra AB's kan je ook weggooien door er 1 van bv logitech te kopen.

Zat net op de frontpage en zag daar de tweakers review staan.
Vond de conclusie aardig,maar de review zelf tegenvallen.Helaas heeft men het apparaat niet meer getest na de firmware update.
En voor degene die m geupdate heeft en nog niet helemaal tevreden is,ik denk dat het allemaal wel goed komt.Het apparaat is net een goede maand op de markt,en nu al een update vind ik buitegewoon snel.
Over 2 of 3 maanden zal het allemaal perfect zijn heb ik het idee.
Ze luisteren iig wel heel goed naar de community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 13:23:
Je hoeft niet steeds zo bijdehand te reageren Kaajee dat deed je in het HTPC forum ook al,je wordt een beetje irritant.
idd, zeer irritant. Ga ergens anders spelen ventje!

Van dat 'enhanded power mgt' begrijp ik ook niet wat er dan gewijzigd is. Zie er niks van.

Heeft er al iemand een snelle/goeie manier gevonden om VC-1 films met WMA3 audio om te zetten naar AC3 of DTS geluid (en video copy)?
Heb de methode met Super en Xvid4psp geprobeerd (naar AC3), maar't geluid loopt niet meer synchroon dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Corona schreef op woensdag 24 december 2008 @ 14:00:
[...]

En al die extra AB's kan je ook weggooien door er 1 van bv logitech te kopen.
Helaas niet, de KAKU modules werken met radio golven en de logitechs werken alleen met infrarood, zelfs de duurdere ABs met Z-wave radiogolven werken niet omdat ze op een andere frequentie werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
heel mooi ding en zeker de prijs vind ik erg leuk. Was al tijdje opzoek naar zo'n mediaspeler (hoewel hd geen pre was) maar dit dingetje lijkt me iets toekomst gerichter. Heb nog wel even paar vraagjes:

er staat dat hij DTS alleen maar door kan zenden, nu is dat bij mij boven geen probleem (hoewel dat geen hd tv is) omdat ik daar een Logitec 5450 heb staan. Beneden hebben wij helaas wel een hdtv, maar geen versterker met DTS mogelijkheid staan. Kan hij dan wel gewoon het geluid via tv afspelen (geen idee of die dat ondersteund) De meeste films die ik download zijn sowieso maar avi's en die hebben qua geluid toch geen 5.1 of dts maar toch, tis lullig als je een volle rip hebt en je hebt oppeens geen geluid meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkpluisje schreef op woensdag 24 december 2008 @ 14:44:
heel mooi ding en zeker de prijs vind ik erg leuk. Was al tijdje opzoek naar zo'n mediaspeler (hoewel hd geen pre was) maar dit dingetje lijkt me iets toekomst gerichter. Heb nog wel even paar vraagjes:

er staat dat hij DTS alleen maar door kan zenden, nu is dat bij mij boven geen probleem (hoewel dat geen hd tv is) omdat ik daar een Logitec 5450 heb staan. Beneden hebben wij helaas wel een hdtv, maar geen versterker met DTS mogelijkheid staan. Kan hij dan wel gewoon het geluid via tv afspelen (geen idee of die dat ondersteund) De meeste films die ik download zijn sowieso maar avi's en die hebben qua geluid toch geen 5.1 of dts maar toch, tis lullig als je een volle rip hebt en je hebt oppeens geen geluid meer.
Nee, DTS downsampelen kan 'ie niet. Wordt op het AVSforum ook veel om gevraagd (voor mij persoonlijk niet nodig). Zal je het geluid eerst zelf moeten omzetten. Met Super en Xvid4psp schijnt dat niet zo lang te duren (vlgs AVSforum).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Ik heb het halve topic doorgelezen en 7 reviews gelezen op internet, maar nog nergens zwart op wit gevonden of 'ie nou .iso files van dvdtjes ondersteund of niet, en of 'ie ze dan ook volledig pakt :{

Kan iemand dat voor mij ophelderen? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noxious schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:57:
Ik heb het halve topic doorgelezen en 7 reviews gelezen op internet, maar nog nergens zwart op wit gevonden of 'ie nou .iso files van dvdtjes ondersteund of niet, en of 'ie ze dan ook volledig pakt :{

Kan iemand dat voor mij ophelderen? :$
Ja iso bestanden werken goed, het enige nadeel is dat het menu niet werkt van de dvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Ah daar baal ik dus van, een no-go voor mij :{

Jammer, dan blijf ik bij m'n laptopje met VLC waar het menu perfect werkt bij ingelezen .iso bestanden.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:16:
[...]

Nee, DTS downsampelen kan 'ie niet. Wordt op het AVSforum ook veel om gevraagd (voor mij persoonlijk niet nodig). Zal je het geluid eerst zelf moeten omzetten. Met Super en Xvid4psp schijnt dat niet zo lang te duren (vlgs AVSforum).
Je hebt een Popcorn Audio Converter (google) en hiermee kun je met een druk op de knop DTS omzetten naar AC3 en eventueel nog downsampelen naar stereo. Duurt per film ongeveer 5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 16:21:
[...]

Ja iso bestanden werken goed, het enige nadeel is dat het menu niet werkt van de dvd
Ik dacht juist te begrijpen dat ie met iso's juist wel het menu meeneemt, alleen niet met de TS-map

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Nee, helaas. In beide gevallen zal het menu niet werken. Het is met een speelfilm geen probleem maar met series wordt het lastig. Helemaal als terugspoelen niet werkt want dan loopt alles helemaal door elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skinnieh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-08 15:59
Ik heb de mijne geupgrade en het speelt nu eindelijk WMV's af, echter zonder geluid. Er staat dan (unsupported)... Als ze dat nog even kunnen fixen...

SKiNNiEH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag de Mediaplayer binnen gekregen. Meteen de nieuwe firmware erop gezet.
Als ik een film kopieer met als hoofdmapnaam <filmnaam> en twee submappen AUDIO_TS & VIDEO_TS en dan het eerste vob bestand wil afspelen gaat dit niet (het beeld blijft zwart). Waar kan dit aan liggen? Ondersteunt deze mediaplayer wel het afspelen van vob bestanden / video_ts bestanden? Moet ik eerst nog bepaalde bestanden uit het VIDEO_TS map verwijderen voordat de mediaplayer ze kan afspelen?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2008 21:11 . Reden: Specificatie van probleem. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 21:09:
Ik heb vandaag de Mediaplayer binnen gekregen. Meteen de nieuwe firmware erop gezet.
Als ik een film kopieer met als hoofdmapnaam <filmnaam> en twee submappen AUDIO_TS & VIDEO_TS en dan het eerste vob bestand wil afspelen gaat dit niet (het beeld blijft zwart). Waar kan dit aan liggen? Ondersteunt deze mediaplayer wel het afspelen van vob bestanden / video_ts bestanden? Moet ik eerst nog bepaalde bestanden uit het VIDEO_TS map verwijderen voordat de mediaplayer ze kan afspelen?
je kan het beste een .iso file maken van je film... dan heb je geen problemen, alleen wordt dvd-menu niet ondersteund..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zojuist een iso gemaakt met twee mappen AUDIO_TS en VIDEO_TS, speelt aan het begin goed af, maar het einde (laatste 30 minuten van de film) blijft het beeld wederom zwart. stoppen en opnieuw afspelen gaat dan ook niet meer (geen beeld/geluid), blijft zwart.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2008 22:37 . Reden: Update van probleem. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Werkt ie @ pc / andere dvdspeler wel die iso?

Verwijderd

Ja, op de PC werkt het prima.

Heb zojuist een m2ts bestand afgespeeld. Ging de eerste 90 minuten goed...daarna werd het beeld wederom zwart. Maandagochtend modelletje?

• ronaldvg2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-07 20:33
Voor iedereen die het wil weten, ik heb in het AVS forum gepost hoe je bij WMVHD Audio goed kunt krijgen. Zie deze link en dan post nummer 2073. http://www.avsforum.com/a...ead.php?t=1080840&page=70

Verwijderd

ronaldvg2 schreef op donderdag 25 december 2008 @ 04:44:
Voor iedereen die het wil weten, ik heb in het AVS forum gepost hoe je bij WMVHD Audio goed kunt krijgen. Zie deze link en dan post nummer 2073. http://www.avsforum.com/a...ead.php?t=1080840&page=70
Zoals hieronder gemeld, heb ik dat bij Rise.Of.The.Footsoldier.NLsubs.WVC1.720p-VisualScumBagz.wmv geprobeerd. Is een 24fps film. Helaas was het geluid niet synchroon....
Toen wou ik een andere film proberen, en nu blijft xvid4psp hangen (er in de 50%) bij de audio conversie..... op m'n schijven genoeg ruimte, en heb 4gb intern.
Wou trouwens proberen om er een extra audio (ac3) spoor bij te muxen.
/Edit: nog een bevinding: ik had idee dat m'n center geluid na AC3 conversie (ik kan trouwens geen hogere bitrate kiezen dan 448, dus geen 640...) uit links rechtsvoor komt....

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2008 14:46 ]

Verwijderd

Wie kan me helpen?

Ik heb dinosaur 2000 omgezet naar een MOV bestand, prima gelukt.

Nu geeft hij alleen voor het audiospoor audio id 1 ipv audio id 0, waardoor WDTV het geluid niet weergeeft en ik er ook niet naar kan switchen.

Hoe kan ik heel makkelijk audio id 1 veranderen in audio id 0?

Is daar software voor of een andere manier?

Verwijderd

Hallo, ik heb sinds gisteren ook de WD TV player.
Eerste indruk: leuk apparaatje en simpel in gebruik.

Twee dingen waar ik nu tegen aan loop:
- Ik krijg geen audio bij WMVHD (maar hier las ik al wat over, waarbij het programma "Super" gebruikt moet worden.
- Hoe krijg ik tumbnails van films? Moet ik hiervoor de WM/Picture info informatie aanpassen? Iemand een idee hoe dat moet?
- De list structuur is wat onhandig. Kan ik op de een of andere manier de directory structuur naar voren roepen, zoals die ook in Windows zichtbaar is?
- de WD TV staat op NTSC, maar ik krijg hem niet op PAL, iemand ideetjes?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2008 16:42 ]

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 16:07
Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 16:39:
Hallo, ik heb sinds gisteren ook de WD TV player.
Eerste indruk: leuk apparaatje en simpel in gebruik.

Twee dingen waar ik nu tegen aan loop:
- Ik krijg geen audio bij WMVHD (maar hier las ik al wat over, waarbij het programma "Super" gebruikt moet worden.
- Hoe krijg ik tumbnails van films? Moet ik hiervoor de WM/Picture info informatie aanpassen? Iemand een idee hoe dat moet?
- De list structuur is wat onhandig. Kan ik op de een of andere manier de directory structuur naar voren roepen, zoals die ook in Windows zichtbaar is?
- de WD TV staat op NTSC, maar ik krijg hem niet op PAL, iemand ideetjes?
3: Media Library uitzetten ofwel in plaats van All Videos, 2 naar rechts gaan (ben naam ff kwijt), dan krijg je ook de structuur van USB1/xxx/xxx/...

• The_Worst

The_Worst

Unox

Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 16:39:- de WD TV staat op NTSC, maar ik krijg hem niet op PAL, iemand ideetjes?
Als je de laatste firmware hebt geïnstalleerd hebt, dan kan het zijn dat je tegen een bug aanloopt in de nieuwe firmware waarbij je dit niet kunt aanpassen. Hier zijn meerdere meldingen over op het AVS-forum.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.