[Mediaplayer] WD TV Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 436.369 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_Tech
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-03-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 11:49:
Eindelijk ergens op voorraad, dus eindelijk besteld... pfffff !

WMVHD gaat volgens mij niet komen. Eigenlijk moet je kijken wat de Popcorn A110 en HDX1000 nu kunnen en daar vervolgens van uitgaan, omdat deze gebruik maken van dezelfde chip.
Waar heb je hem kunnen bestellen als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De pricewatch is uw vriend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 16:07
Of je kan het ook gewoon zeggen? :9
Ik zou hem dan ook wel snel willen bestellen en die van de Pricewatch staat meestal Verwachte levertijd ... dagen. Ik kan er geen vinden waar ook daadwerkelijk staat dat hij in voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:39

Apoca

Array Technology Industry

Heb hem bij een vriend van me besteld via de groothandel, en daar hebben ze op dit moment een levertijd van 2 weken voor ze weer op voorraad zouden zijn.

Ben erg benieuwd :)

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_Tech
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-03-2023
Daar heb ik al meerdere malen gekeken. Maar nergens staat die tot nog toe op voorraad. Dus vandaar dat ik het aan jou vroeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
King_Tech schreef op zondag 14 december 2008 @ 19:40:
[...]

Daar heb ik al meerdere malen gekeken. Maar nergens staat die tot nog toe op voorraad. Dus vandaar dat ik het aan jou vroeg...
Informatique, Pixmania, Divxplayer zijn er al 3 met voorraad.
Moet je wel bereid zijn meer te betalen..rond de 110.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom kom, heren. U begrijpt toch wel wat een groen vrachtwagentje in de pricewatch betekent? Informatique had en heeft nog steeds voorraad; kreeg gisteren al het bericht dat de zaak verzonden word.
Kreeg trouwens net de folder van de plaatselijke pcboer in de bus en daar staat het ook vrolijk in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Bedankt, hij is besteld bij Informatique... anders was het wachten tot 14 januari 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Voor de mensen die nog een DTS decoder zoeken misschien leuk:

http://www.just247.nl/com...av-versterker-zilver.html

Alleen vandaag geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 16:17
Yippie schreef op zondag 14 december 2008 @ 19:53:
[...]

Informatique, Pixmania, Divxplayer zijn er al 3 met voorraad.
Moet je wel bereid zijn meer te betalen..rond de 110.
Pixmania heeft het NIET op vooraad! Ookal staat het aangegeven als vooraad. Wij hebben het op 2 december besteld en nog steeds niet binnen!

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Heeft er iemand ervaring met dit Home Cinema Systeempje in combinatie met een WD TV.
Is het een beetje goed voor een klein kamertje?
LG HT503SH
http://be.lge.com/ne/prod...ay=HT503SH&model=NOTHING#

Ik kan nergens een review erover vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:42
8 dec besteld bij Databyte, gisteravond een mailtje ontvangen dat het verstuurd is en volgens track&trace is het onderweg. Zal het vermoedelijk zometeen zo rond een uurtje of 12/13 ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irminsul
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 16:13
Ik heb hem ook bij databyte besteld en die hebben inderdaad weer voorraad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny Cash
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-02 13:01
Dit topic gaat voort meer over welke winkel hem op voorraad heb als over het apparaat zelf. Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johny Cash schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 12:27:
Dit topic gaat voort meer over welke winkel hem op voorraad heb als over het apparaat zelf. Beetje jammer.
Tja maar als niemand hem kan krijgen dan valt er ook niet veel over te vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:44

Rub3s

+3 , omdat het kan

maar wat moeten we er over vertellen dan? :P alles is toch duidelijk? (en genoeg tweakers hebben em op dit moment)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Hij is in ieder geval wel cheap en heeft HDMI:
http://www.twenga.nl/prij...-Cinema-Set-438183-0#desc
Pap3rclip schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 09:40:
Heeft er iemand ervaring met dit Home Cinema Systeempje in combinatie met een WD TV.
Is het een beetje goed voor een klein kamertje?
LG HT503SH
http://be.lge.com/ne/prod...ay=HT503SH&model=NOTHING#

Ik kan nergens een review erover vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rub3s schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 12:37:
maar wat moeten we er over vertellen dan? :P alles is toch duidelijk? (en genoeg tweakers hebben em op dit moment)
Ik geloof dat bijna iedereen wacht op een nieuwe firmware en ik zelf wacht tot aanschaf als divx beter wordt ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
Juist aan die HDMI UITgang heb je niet zoveel icm de WD TV. Want die sluit je in principe rechtstreeks aan op je tv middels HDMI.
Het gaat er juist om dat ie een digitale audio INgang heeft en DTS en DD51 ondersteund; en dat heeft en doet ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Jaja, hij is net bezorgd :D
Eerste impressie: Damn wat issie klein!

Afbeeldingslocatie: http://chin.media-id.net/wdtv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Klein he! Dat was mijn eerste indruk ook.

Werkt overigens nog steeds allemaal perfect hier! Misschien leuk om te weten: WMV-files in 720p van Gametrailers.com speelt 'ie perfect af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:22:
Klein he! Dat was mijn eerste indruk ook.

Werkt overigens nog steeds allemaal perfect hier! Misschien leuk om te weten: WMV-files in 720p van Gametrailers.com speelt 'ie perfect af.
Dan zou goed kunnen volgens een fanatiekeling op het avsforum. Die zit constant te verkondigen dat het aan de audio ligt. De meeste films worden met 5.1 wma pro gecodeerd en daar kan de wdtv niet mee omgaan waardoor de hele file niet af te spelen is. Waarschijnlijk zijn de trailers dan in stereo. Wmvhd heeft immers ook de extensie .wmv dat de wdtv wel ondersteunt.

Maar, ik wacht idd ook op de firmware update voor wma pro.

Btw wat scottwd doet op het forum is eersteklas marketing...zouden meer bedrijven moeten doen. Lekker goedkope input en de innovators helpen mee aan het verbeteren van het eindproduct voor de massa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, heb de WD HD TV een aantal uurtjes binnen en mijn observaties:

- ondertitels via srt van mkv bestanden zijn inderdaad in een behoorlijk irritante opmaak. Ik zal nog even wat gaan stoeien met dsrt maar vrees dat alleen een firmware voor verbetering kan zorgen.

- ondertitels zijn door het ontbreken van dvd menus vrij lastig te kiezen daar alleen (1/12), (2/12), etc, getoond wordt.

- stereo audio van films hebben een erg laag volume in vergelijking met bv. muziek mp3's

- thumbnailview moet toch te fixen zijn.... Listview ziet er niet uit!

- eerste keer HD scannen is traag maar kan worden versneld door uitzetten medialibrary; maar dan kan je niet browsen op artiest, album, etc.

- losse video_ts bestanden ziet ie ook echt als video_ts bestanden en probeer daar maar eens wijs uit te worden.

- The Dark Knight in 1080p schopt achterwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02:08
Heb me eens verdiept in het apparaatje omdat het mij wel heel interessant leek,
maar na vandaag dit hele topic door te hebben genomen sta ik er wel iets anders tegenover.

Heb namelijk heel mn HD-collectie door MediaInfo gehaald en wat blijkt: ik kan hooguit 3 van de 54 1080P films bekijken met de WD TV.
Precies de helft valt al af omdat het WMV VC1 is.

Dan hou ik nog 27 films over met een andere container en codec waarvan er nog eens 20 afvallen vanwege het gebruik van de H.264 (AVC) codec met High@L5.1 (geen flauw idee wat dat inhoud eig) + >5 Reframes.

Daar hou ik er dus weer 7 over waarvan er nogmaals 4 afvallen vanwege gebruik van DTS (kan goed zijn dat we hier thuis een versterker hebben staan maar bij vrienden thuis hoef ik dat vaak niet te proberen).

Hier een plaatje van mn excel sheet waar ik de WMV films achterwege heb gelaten, mn 720P films laat ik buiten beschouwing omdat ik dat minder interessant vind maar ook daar zat er voornamelijk High@L5.1 tussen.

Afbeeldingslocatie: http://i246.photobucket.com/albums/gg90/bokkow/HDWDTV.jpg
Groen = geen probleem
Blauw = DTS
Rood = niet speelbaar

Kijk ik nu helemaal verkeerd of klopt het wat ik hier zeg? Want dan is het voor mij echt niet de moeite zo'n apparaatje aan te schaffen terwijl het me een heel makkelijk ding leek.

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Moeilijk te zeggen of dit nou klopt (iemand hierboven zei dat MediaInfo niet altijd even betrouwbaar is).

Bij mij speelt hij alle mkv's vlekkeloos af, ik weet niet wat ze verder precies inhoudelijk zijn. En waarom is 720p eigenlijk minder interessant...? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Mja het is natuurlijk niet minder interessant, kan net zo zwaar zijn als 1080P ligt aan meerdere factoren, maar met een full HD scherm wil je je toch focussen op 1080P :P . Ik zag dat iemand dat zei ja maar niet altijd en vrijwel nooit betrouwbaar dan is nogal een verschil, is er een ander uitleesprogramma beschikbaar?

Zou je miss een paar van die bestanden die vlekkeloos af spelen met MediaInfo uit willen lezen en kijken of er een L5.1 tussen zit (A)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja,
Ik snap ook niet waarom iedereen perse op 1080p gefocust is. Je schijnt het verschil met 720P moeilijk te zien.
Maar goed, als WD beweert dat ze het kunnen afspelen. Moet dat ook zo zijn.
Op AVS heeft iemand dat psies uitgevogeld waar de max van de WD zit, en heeft een lijst opgesteld

Check dan ook wat PCH kan, en we blijven wachten op een firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Kun je die lijst op AVS leven linken? Ik kan hem niet vinden..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.avsforum.com/a...ead.php?t=1080840&page=32

Ene Shizzzon is er mee bezig geweest, en ze hebben het uitgebreid erover

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2008 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Ok thanks. Van de echte lijst is het verder niet gekomen staat er verderop. Waar het om gaat is de volgende post:
The Limits are in, the Limits are in!!

Please wait for me to create the ultimate spreadsheet stating resolutions and their compatible ref frame number Very Soon but as of now, here are the actual limits of the WD HD TV Media Player -

For 1080p Labeled playback, Limit is restricted to 9,600,000.

If Y axis exceeds 736, X axis can be virtually any appropriate multiple of 16 with a set limit of 9,666,560.

If the Y axis does NOT exceed 736, X axis can be virtually any appropriate multiple of 16 including 1920 with a set limit of 9,891,840.

Having Fun Yet?
link: http://www.avsforum.com/a...p?p=15193723#post15193723

Dit kun je dus zelf even doorrekenen. Het zou volgens de gebruikers daar niks uitmaken of het nou L5.1 of 4.1 is (whatever that may be). Als je maar niet over die limiet heen gaat.

Aangezien mijn hele HD collectie 720p MKV is maak ik me niet zo veel zorgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 18:31:
- eerste keer HD scannen is traag maar kan worden versneld door uitzetten medialibrary; maar dan kan je niet browsen op artiest, album, etc.
Wat is dan precies die optie medialibrary?

Indien je niet wilt zoeken op artiest / album, of uberhaupt niet wil zoeken kan je dit beter uitzetten??

Heb namelijk inderdaad dat mijn LaCie 2TB (LaCie Big Disk Quadra aangeloten via USB2.0) soms wel erg lang duurt om herkent te worden door mijn WD TV.
Doe die LaCie wel uit indien de WD TV uitstaat (milieubewust soort van).

Denk(en) je/jullie dat die sneller "herkent" wordt als ik die medialibrary uitzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het detecteren van een apparaat op de usb poort gaat sowieso niet van de rappe; duurt wel even voor het aangeeft dat het aan het scannen is.

De medialibrary doet zoals het al zegt; maakt een bibliotheek aan van data waarin de artiesten en nummers (metadata) van (muziek)bestanden staan. De volgende keer dat de WD opstart wordt de HD opnieuw gescanned om te kijken of er geen wijzigingen in de bibliotheek zijn. Als dat niet zo is dan is de scan vanaf de 2e keer in een paar seconden klaar, al naar gelang de grootte van de schijf e.d.

De medialibrary wordt op de hd zelf in een mapje .wd_tv opgeslagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Laatst online: 14-09 21:15

The_Worst

Unox

Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 15:33:
Het detecteren van een apparaat op de usb poort gaat sowieso niet van de rappe; duurt wel even voor het aangeeft dat het aan het scannen is.
Moet je de schijf even opnieuw formatteren. Ik heb de schijf van FAT32 omgezet met convert naar NTFS en toen duurde het minuten voordat de schijf herkend werd. Heb de schijf daarna opnieuw geformatteerd met een clustergrootte van 8kB en dan wordt de schijf binnen 20 seconden herkend.

Het is inderdaad zo dat al gecatalogiseerde bestanden niet opnieuw worden gescand. Alleen de eerste keer duurt het scannen dus lang. (Of je moet uiteraard veel nieuwe bestanden toevoegen)

[ Voor 14% gewijzigd door The_Worst op 17-12-2008 16:00 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

maar de meeste mensen hebben hun schijven toch wel in ntfs geformatteerd? :P

ik heb medialibrary ook meteen uitgezet toen ik em kreeg, anders duurt het veel te lang ;) (en zoekfuntie is nog niet nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Eindelijk heb ik het binnen!

720p mkv bestanden speelt hij prachtig af. Maar zodra het DTS is, heb ik geen geluid en 1080p bestanden heeft hij moeite mee. De beeld stottert alsof het op een oude PC draait. Erg jammer. Ik had er meer van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Begin eens met normaal materiaal te downloaden! Zoals je in dit topic had kunnen lezen zijn er genoeg goede ervaringen, ook met 1080p. Dus waar ligt het dan aan?
(tipje: niet aan de WD TV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Op mijn WD TV ook genoeg 1080'rips die wel gewoon goed draaien met DTS en al erbij,
Kan dus ook aan de source liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Tha BasZ schreef op woensdag 17 december 2008 @ 16:47:
Op mijn WD TV ook genoeg 1080'rips die wel gewoon goed draaien met DTS en al erbij,
Kan dus ook aan de source liggen!
Dit is de source en codec.

ViDEO.CODEC...: x264
FRAMERATE.....: 23.976
RESOLUTiON....: 1920x816
AUDiO.........: DTS 5.1 1.5Mbps
SOURCE........: 1080p BluRay VC-1 DTS-HD

Alle souces die het niet doen hebben dezelfde stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Dat klopt dan dus dat die het niet doen, hè! So what's your point?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Ik heb geen point. Het zou alleen wel handig zijn als er een lijst zou zijn met alle dingen wat de WD wel en niet ondersteunt. Veel een pro tweaker is het mischien geen probleem, maar voor een groene tweaker (als ik), is het niet helemaal duidelijk.

Helaas heb ik zelf niet de technische knowhow om een lijst te maken. Ik begrijp bijv. niet waarom al deze 1080p video''s die ik heb, het niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja Lisadr, dat is niet zo eenvoudig uit te leggen. In deze thread en op de posts op het avsforum wordt er al uitvoerig over gesproken; lees dat eens eerst rustig door.

Download vervolgens even het tooltje Mediainfo om de correcte informatie van de 1080p bestanden uit te lezen; want wat je poste was de informatie van ftd gok ik zo (sttt).

In de manual.pdf dat bij de WD TV zit, staat een lijstje van ondersteunde formats en daarin staat aangegeven dat het de MKV bestanden met het profiel High@L4.1 aangeleverd dient te krijgen. Dat is echter een 'veilig' advies van WD omdat ze weten dat andere bestanden precies de discussie zullen opleveren zoals wij deze hier voeren.
Zo zullen 1080p mkv's in veel gevallen wel werken zolang het L4.1 betreft en de reframes niet te hoog zijn. Vraag me niet wat het allemaal betekent, makkelijk is het niet en Google is er ook nog.

Het komt er gewoon op neer dat je per bestand zal moeten kijken of het wel of niet werkt op de WD HD TV.

En DTS zal alleen worden doorgegeven met de digitale uitgang van de WD TV aan de aangesloten receiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Bedankt voor je uitleg Mithjo. Dus als ik het goed begrijp (en ik begrijp het niet helemaal) moet ik dus een apparte reciever hebben tussen de WD TV en mijn LCD TV die DTS aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Ja. Dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
ja (tenzij het niet om DTS files gaat of je tv in staat is DTS te decoderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
@kaajee,

Bedankt. Ik kan geen DTS vinden in de specs van mijn 42 inch Philips 7603, dus ik denk dat hij het niet aan kan. Dus dat word of alleen bestanden zonder DTS of een manier vinden om te converten van DTS naar stereo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alstublieft

Alhoewel (hd) films natuurlijk vrágen om een homecinemaset met surroundsound. Stereo is zo...stereo!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2008 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Dat komt dan goed uit want dat tooltje van je maakt er AC3 van en dat is ook gewoon suround hoor! :9 :P

• tony72
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 15:07
Gisteren heb ik de WD TV player binnengekregen en aangesloten via HDMI op een HD-ready scherm.
De eerste indruk geeft een scherp beeld, maar bij scenes met veel bewegingen lijkt het niet echt vloeiend te gaan. Bij grote kamera bewegingen zie je een (minimale) hapering. Dit heb ik gezien bij zowel SD (divx) als HD (720p/1080p).
Het geluid loopt via de optische uitgang naar de surroundset. DTS werkt dan ook goed.
Ik zal de komende tijd het apparaatje nog verder gaan verkennen.

Verwijderd

kaajee schreef op woensdag 17 december 2008 @ 22:42:
Dat komt dan goed uit want dat tooltje van je maakt er AC3 van en dat is ook gewoon suround hoor! :9 :P
Hehe dooie, ik ging ervan uit dat Lisa de WD TV rechtstreeks op de TV heeft aangesloten zonder aparte receiver en dan heeft ze dus alleen stereo over de tv-speakers.

@tony72: speel even met de 50 en 60 hz instellingen, kijk of dat wat uitmaakt.

• Helox-in-a-box
Heb nu de WD TV sinds een dagje of twee, mijn ervaring ermee:
pluspunten:
- speelt alle AVIs af, ook 720p MKVs werken allemaal
- menu werkt erg prettig als je de media library uitzet, beetje zoals het menu van de PSP maar dan 90 graden gedraait
- had ik al gezegt dattie lekker klein is? :+)

minpunten:
- mis de skip-to-next button als je een hele serie afspeelt
- powerbutton reageert vaak niet alsie uit staat, lees op AVSforum dat het aan de samsung plasma kan liggen, zal proberen de WD TV ergens anders neer te zetten.
- ondertiteling opties (bekend probleem) en verschillende taal versies (bv filmnaam.nl.srt en filmnaam.en.srt paktie niet), ook een zwarte rand om de ondertiteling zou mooier zijn
- duurt ff een seconde voordat het HDMI signaal wordt opgepakt, maar dit kan ook aan de TV liggen

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Helox-in-a-box schreef op donderdag 18 december 2008 @ 10:13:
...

minpunten:
...
- powerbutton reageert vaak niet alsie uit staat, lees op AVSforum dat het aan de samsung plasma kan liggen, zal proberen de WD TV ergens anders neer te zetten.
...
Hier dus precies hetzelfde... maar dan met een Samsung LCD.
Indien ik de stekker uit en weer in de WD TV doe dan doet tie het weer wel.
Maar dit moet toch niet mogen?

Doet et overigens niet op zowel bijgeleverde remote als een Logitech Harmony (885) dus ligt niet aan de batteijen of zo...

Raar probleem, niet onoverkomelijk of zo hoor!

Verwijderd

Topicstarter
Staat inmiddels een review bij de concurrent: Hardware.info. Niks vernieuwends, en zeer oppervlakkig, welzeker positief. Ik meld het maar eventjes!

• Helox-in-a-box
Tha BasZ schreef op donderdag 18 december 2008 @ 13:49:
[...]

Hier dus precies hetzelfde... maar dan met een Samsung LCD.
Indien ik de stekker uit en weer in de WD TV doe dan doet tie het weer wel.
Maar dit moet toch niet mogen?

Doet et overigens niet op zowel bijgeleverde remote als een Logitech Harmony (885) dus ligt niet aan de batteijen of zo...

Raar probleem, niet onoverkomelijk of zo hoor!
Yup, ligt inderdaad niet aan de remote want hij reageert bij mij ook niet met een Harmony 555. Dacht eerst dat het kwam omdat de PowerToggle niet goed was ingesteld, als oplossing laat ik nu gewoon de WD TV aanstaan en zet ik de hardeschijf uit als ik em niet gebruik.

Verwijderd

Goed idee om een excel sheet te maken bokkow :)
Heb dat ook gedaan, zijn toch nog veel dingen die niet ondersteund worden.
Van een aantal soorten zou ik niet weten of het werkt.
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2mcee15.jpg

En zelfs als AC3 en DTS geluid gefixt word, dan nog werken dvd files(.VOB) niet echt lekker, menu`s werken niet toch? En ondertiteling :/ hm.

Klopt dit lijstje zo een beetje? Ik heb nog niet 1 HD film groen kunnen geven.. :?

EDIT:

Voor de duidelijkheid ik heb dit opgezocht niet zelf getest wil geen verkeerd beeld schetsen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2008 18:34 ]

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 17:22:
[afbeelding]

En zelfs als AC3 en DTS geluid gefixt word, dan nog werken dvd files(.VOB) niet echt lekker, menu`s werken niet toch? En ondertiteling :/ hm.

Klopt dit lijstje zo een beetje? Ik heb nog niet 1 HD film groen kunnen geven.. :?
Da's wel heel dramtisch eigenlijk voor een 1080p speler...
Denk dat ik nog maar even wacht tot de volgende generatie

• Helox-in-a-box
Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 17:22:
[afbeelding]

Heb je ze ook daadwerkelijk uitgeprobeerd? Volgens AVSforum (jaja ben nog steeds bezig, inmiddels al beland op pagina 42) zou alleen de Transformers 1080p met P5.1 niet moeten werken maar zou de rest het wel moeten doen.

Wat zou er mis zijn met bv Tropic Thunder? Aantal referenceframes is goed en resolutie is zelfs minder dan 1080p.

Verwijderd

Zo te zien heeft hij de WD speler nog niet laat staan iets uitgeprobeerd. Zou kunnen zeggen dat alleen Transformers niet zal gaan werken maar dit schiet niet op zo met de gebakken lucht.

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

@steeID

waarschijnlijk werken bij jou gewoon alle rode, behalve transformers ;) ik denk dat je dit topic toch nog iets beter moet bestuderen :P

owja en dts kan je gewoon omzetten hé?! dus dat lijkt me ook geen probleem. ik ben tot nu toe nog geen film in men verzameling tegen gekomen die het echt niet deed (afgezien van 2 wmv HD films)

Verwijderd

Helox-in-a-box schreef op donderdag 18 december 2008 @ 17:58:
[...]

Wat zou er mis zijn met bv Tropic Thunder? Aantal referenceframes is goed en resolutie is zelfs minder dan 1080p.
Geluid in AC3 formaat word niet ondersteund?
Op wdc.com staat dit er niet bij en ook bij de concurrent word aangegeven dat ac3(al dan niet met mkv)niet werkt.
Het zou mooi zijn als het getest is door iemand en wel werkt maar voor zover ik zie is dat niet het geval.

• bokkow
StEeID:
AC-3 wordt wel ondersteund en zelfs ook gedecoded door de WD-TV, DTS wordt ook wel ondersteund maar niet gedecoded, daar heb je een losse versterker met optical-in voor nodig. Althans voo zover ik heb meegekregen in dit topic als in het AVS topic.

Heb btw een verbeterde versie van mn sheet gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://i246.photobucket.com/albums/gg90/bokkow/HDWDTV2.jpg

Zoals je ziet ondersteund ie meer dan dat ik oorspronkelijk had aangegeven, dit is slechts theoretisch aangezien ik het nog niet zelf heb uit kunnen proberen. Maar het maakt idd niet uit of het nu L4.1 is of L5.1 als deze formule:
resolutie x ref-frame maar niet boven de 9.6 miljoen uitkomt.

[ Voor 45% gewijzigd door bokkow op 18-12-2008 19:00 ]

• OnsDenis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-07 13:52
ter info: Bij diverse MyCom winkels op voorraad voor minder dan 100 euro!

FTTH 200/200 | Fritzbox 5490 | UniFi AC Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij een verbeterd lijstje van mij.
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/27zdwmc.jpg

Groen doet het waarschijnlijk wel 8)
Blauw is twijfelachtig, moet bij DTS bijvoorbeeld omgezet worden(in mijn geval, heb geen DTS receiver)
WMV blijft over die doet het niet of gaat het dan alleen over WMV pro, HD kwaliteit?
WMV9 word ondersteund staat op de WD site echter hier gaat het onder andere om WMV3.

Ik heb een ouderwetse CRT tv, downscaled de WD TV HD de beelden dan of kan ik uberhaubt geen HD films afspelen dat mijn tv geen signaal ontvangt of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

die crt tv kan de hd films gewoon laten zien hoor ;) natuurlijk niet de kwaliteit die je wilt, maar je kan niet alles hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Rub3s schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 12:55:
die crt tv kan de hd films gewoon laten zien hoor ;) natuurlijk niet de kwaliteit die je wilt, maar je kan niet alles hebben :P
HDMI voor crt tvs staat niet toch? Je zal het dan moeten aansluiten via S-video.
Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 12:40:
Hierbij een verbeterd lijstje van mij.

Groen doet het waarschijnlijk wel 8)
Blauw is twijfelachtig, moet bij DTS bijvoorbeeld omgezet worden(in mijn geval, heb geen DTS receiver)
WMV blijft over die doet het niet of gaat het dan alleen over WMV pro, HD kwaliteit?
WMV9 word ondersteund staat op de WD site echter hier gaat het onder andere om WMV3.

Ik heb een ouderwetse CRT tv, downscaled de WD TV HD de beelden dan of kan ik uberhaubt geen HD films afspelen dat mijn tv geen signaal ontvangt of iets dergelijks?
Waarom al die 1080p films als je maar een CRT tvtje hebt? PAL resolutie is toch het enige wat je ziet, 720x576 of zoiets geloofik, is een standaard kwaliteit rip van 700 MB meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een melding van mijn kant, aangezien ik dit nog niet hier ben tegengekomen.

Ik heb gisteren dat ding gekocht. Doorgelust naar mijn onkyo versterker via HDMI, van de versterker via HDMI naar de TV en werkt prima! Je krijgt gewoon de digitale audiosignaal via HDMI ipv optisch.

Ze zeggen niets te veel op de doos. Dat betekend dus dat AC3 omgezet wordt naar 2 channels (mijn versterker maakt er dat weer multi channel van door pro logic, maar is niet netjes natuurlijk. DTS geeft ie prima door bij mij bij 1 film op 1080p maar bij een andere niet (zowel beeld als geluid schokt). Moet nog even uitvogelen waar dat aan ligt. Maar ik zie in die spreadsheets dat dat zo'n beetje normaal is. Ik vind dat persoonlijk wel jammer, het moet gewoon werken....

Ondertitels krijgt ik niet uit de mkv file of tenminste... dat duurt me te lang. Ik heb dit apparaatje juist gekocht omdat ik moe werd van het omzetten van MKV files naar PS3 compatible files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Helox-in-a-box schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 13:15:
[...]

HDMI voor crt tvs staat niet toch? Je zal het dan moeten aansluiten via S-video.
............
Heeft de jouwe een s-video uitgang dan? Dan heb je wel een special model want std. zit die er niet op.......(composiet/video)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 13:19:
.............
Ze zeggen niets te veel op de doos. Dat betekend dus dat AC3 omgezet wordt naar 2 channels (mijn versterker maakt er dat weer multi channel van door pro logic, maar is niet netjes natuurlijk. DTS geeft ie prima door bij mij bij 1 film op 1080p maar bij een andere niet (zowel beeld als geluid schokt). .........
Dat betekent dat helemaal niet! Althans dat hoeft niet. Als jij een film hebt met Dolby Digital 5.1 audio moet dat door een (digitale) HDMI kabel gewoon 'opgepikt' worden door een receiver en weergegeven worden als DD51. Net als dat gebeurt met een DTS audio signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helox-in-a-box schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 13:15:

[...]

Waarom al die 1080p films als je maar een CRT tvtje hebt? PAL resolutie is toch het enige wat je ziet, 720x576 of zoiets geloofik, is een standaard kwaliteit rip van 700 MB meer dan genoeg.
Ik wist niet of het zou werken met een CRT aangezien ik eerder in dit topic las dat iemand zich afvroeg of 1080p materiaal het wel zou doen op zijn 720p TV, vandaar :P
Ik kijk weleens een film op de pc 1280x1024 is ook geen full hd natuurlijk maar 1080p materiaal is net even wat mooier dan 720p.
De 700MB rips die ik heb, zijn ook nog wel wat kleiner dan 768x576, beter iets te groot dan iets te klein.
Bedankt voor de reacties ga het apparaat binnenkort aanschaffen(hoogstwaarschijnlijk)nog ff kijken voor een usb hddtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 13:19:Ondertitels krijgt ik niet uit de mkv file of tenminste... dat duurt me te lang.
Duurt een paar minuten met mkvextractGUI, dus ik weet niet waar je het over hebt. Schokken zou je even moeten spelen met de 50/60 hz instellingen al geven enkele gebruikers op AVS dat dit soms kan worden opgelost door de mkv om te zetten naar m2ts (alweer, slechts minuten) Natuurlijk wel zolang de juiste formaten gebruikt worden. Bovenstaande sheets zijn theoretisch, dan kan je beter afgaan op sheets van posters op het avsforum van mensen die het apparaat daadwerkelijk hebben getest. Het ene bestand is het andere niet.

Via de optische link zou AC3 5.1 geluid ook gewoon naar de receiver moeten worden gestuurd lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 14:54:
[...]

Duurt een paar minuten met mkvextractGUI, dus ik weet niet waar je het over hebt. Schokken zou je even moeten spelen met de 50/60 hz instellingen al geven enkele gebruikers op AVS dat dit soms kan worden opgelost door de mkv om te zetten naar m2ts (alweer, slechts minuten) Natuurlijk wel zolang de juiste formaten gebruikt worden. Bovenstaande sheets zijn theoretisch, dan kan je beter afgaan op sheets van posters op het avsforum van mensen die het apparaat daadwerkelijk hebben getest. Het ene bestand is het andere niet.

Via de optische link zou AC3 5.1 geluid ook gewoon naar de receiver moeten worden gestuurd lijkt mij?
Super bedankt voor de info. Ga het gelijk even proberen. Ik probeerde met mkvextract de ondertitel eruit te halen, na een kwartier stond ie nog op 0% en heb ik hem maar gestopt.
Dat betekent dat helemaal niet! Althans dat hoeft niet. Als jij een film hebt met Dolby Digital 5.1 audio moet dat door een (digitale) HDMI kabel gewoon 'opgepikt' worden door een receiver en weergegeven worden als DD51. Net als dat gebeurt met een DTS audio signaal.
Dolbi Digital 5.1 geeft ie zonder problemen door naar 5.1, alleen AC3 (was een mkv van dexter laatste aflevering) niet en volgens media info was het AC3 6 channel...

Dat omzetten naar m2ts met tsmuxer zeker? Ik ga hem gelijk ff aanzetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
kaajee schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 13:37:
[...]

Heeft de jouwe een s-video uitgang dan? Dan heb je wel een special model want std. zit die er niet op.......(composiet/video)
Ah das gewoon composiet natuurlijk, bedoel natuurlijk het gele stekkertje.
Kheb em zelf aangesloten via HDMI, merk met HDMI op dat het schakelen gewoon "langzaam" is. Dacht dus eerst dat het kwam omdat de WDTV niet snel genoeg opstartte maar gister had ik de WDTV gewoon aan laten staan en toen ff TV gekeken en daarna naar HDMI1 geswitcht en dat duurde toch nog weer een paar secondes. Dit allemaal op een Samsung plasma 6-serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 15:55:
[...]
...................

Dolbi Digital 5.1 geeft ie zonder problemen door naar 5.1, alleen AC3 (was een mkv van dexter laatste aflevering) niet en volgens media info was het AC3 6 channel...
...........
AC3 ís DolbyDigital (5.1). Is hetzelfde........(wikipedia)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaajee schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 16:30:
[...]

AC3 ís DolbyDigital (5.1). Is hetzelfde........(wikipedia)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foutje met die quote.
Wat is dus wilde zeggen dat dan de ene AC3 de andere niet is anders zou ik wel 6 channels door moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 17:13:
foutje met die quote.
Wat is dus wilde zeggen dat dan de ene AC3 de andere niet is anders zou ik wel 6 channels door moeten krijgen.
Dan is het dus geen 'echte' AC3............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MintyDoerak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 23:54
Ik heb vandaag de laatste bij de MyCom in Amsterdam gehaald(Ceintuurbaan). Heb nog niet veel tijd gehad om 'm te testen. Ik had al gelezen dat het best een klein ding was, maar zo klein had ik het echt niet verwacht!! Werkt tot nu toe wel goed, alleen vind ik het jammer dat 4:3 films op 4:3 worden afgespeeld, terwijl de setup tog op widescreen staat. Zie ik iets over het hoofd?
Overigens gaat 't om firmware 1.01, misschien dat het wordt verholpen als ik het upgrade naar 1.02. Graag jullie ervaringen hiermee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Er is (nog) geen firmware 1.02. Wat je op de site ziet staan is software voor het converteren van bestanden, geen firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
MintyDoerak schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 22:35:
................. alleen vind ik het jammer dat 4:3 films op 4:3 worden afgespeeld, terwijl de setup tog op widescreen staat. ...............
Ik vind dit nou juist correct! Bron weergeven zoals ie bedoeld is: 4:3 als 4:3.
Als je dit beeld wilt verneuken door het op te rekken moet je dat maar in de zoom settings van je scherm doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De WD TV heb ik al een tijdje, en nu heb ik ook een versterker die DTS kan verwerken! De Onkyo HTX-22HD set: 2.1 setje met versterker in de subwoofer geintegreerd, en audio over HDMI, dus lekker compact en overzichtelijk! Geluid is echt prachtig, kan hem iedereen aanraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Goed nieuws!

ScottWD heeft gisteren de firmware update goedgekeurd en deze zal begin volgende week op de website worden geplaatst:
Good news! As bensons has posted -- we released the WDTV GPL code for your viewing pleasure and the new firmware update (1.01.00) is also being readied for download - I finalized and approved the release today. It should be online early next week.

Many of your requests were considered and we worked hard to get them into this release. There are close to 40 new features, enhancements and fixes that will be part of this release and a few surprises that I hope you all find.

Have a good weekend!
Even verderop zegt hij:
We will continue to support WD TV with regular firmware updates.
*O*

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Mooi nieuws! Even afwachten wat het precies in houdt en dan dat ding maar eens aan gaan schaffen in het nieuwe jaar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen ze deze ook meteen ondersteunen in de volgende firmware ;)

http://www.divx.com/divx7/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag het ook al op avsforum.

40 aanpassingen, dus daar moet wel wat goeds tussen zitten. En leuke verrassingen....daar is iedereen dol op toch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De WDTV GPL code is al te downloaden van de WD website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Wilt dat zeggen dat op basis van die GPL men een eigen firmware kan maken? Dan wel de huidige kan aanpassen?

[ Voor 20% gewijzigd door Apoca op 20-12-2008 16:57 ]

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Apoca schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 16:46:
Wilt dat zeggen dat op basis van die GPL men een eigen firmware kan maken? Dan wel de huidige kan aanpassen?
Nee. Ze geven alleen de broncode vrij van de onderdelen die ze gebruiken onder GPL. De eigengemaakte broncode zit hier niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quote:
Originally Posted by ScottWD View Post
Good to hear that everyone is as excited about the new firmware update as we are. As I mentioned earlier we tried to pack as much as we could into the first release. For those features that didn't make the 1.01 version we will be sure to fit them into the next one.

Here is a small sample of the features you can look forward to:

More media file format support
Enhanced Matroska (MKV) support
Advanced subtitle support
Enhanced power management
Updated media playback and navigation options

-ScottWD
Ik hoop dat VC-1 er ook in zit, en dat de (ingebakken) subs ook werkelijk uit gezet kunnen worden.
Oh ja, en dat DVD-VOB files wat eenvoudiger afgespeelt kunnen worden (menu-ondersteuning bijv.)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2008 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Klinkt erg nice, nu al geheel geen spijt meer dat ik der 1tje heb besteld :)

Niet dat ik dat al had maar goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakius
  • Laatst online: 13-09 10:23
Ik zit met zo'n ding op dit moment Spiderman 1 HD te kijken. Erg mooi beeld. Bediening is erg gemakkelijk. Wat me opviel is dat ik geen aan en uitknop vond. Mijn wd 2,5inch hd blijft aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaar 'Enhanced power management' denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakius
  • Laatst online: 13-09 10:23
Ja dat denk ik ook. By the way, dat ding eet weinig stroom: 8 watt terwijl ik spiderman1 kijk en piek was slechts 34 watt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is al vaker in AVS forum aangegeven dat de externe harde schijf niet uitgaat. Was een van de top prioriteit voor de firmware.
Nog 2 dagen wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Ik heb het allemaal doorgelezen en ik snap iets niet over de compatibiliteit met Video-TS/.vob. bestanden.

Is het nou wel, niet of soms dat ie ze afspeeld?
En wat doe je dan in zo'n geval? converteren?
Kan hij MP3's shuffelen?

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De WD TV speelt (<-) de VOB/TS wel af maar ziet niet in welke structuur deze thuishoort.

Een map met daarin de uitgepakte VIDEO_TS bestanden van een dvd ziet het niet als één geheel, maar gewoon als verzameling videobestanden; alsof er, zeg maar, 4 losse avi bestanden toevallig in 1 map staan. Met de play knop speelt het wel de bestanden 1 voor 1 af.
Een DVD iso is een container en dat ziet de WD TV wel als 1 geheel en zal het vervolgens alle VOBs in de ISO afspelen.

Shuffle functie zit erop, zie handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Als dat inhoudt dat je groottes/delay/bron (ingebakken/extern) lijkt he met ideaal. Dat is voor mij momenteel de enige reden geen WD-TV te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 14:09:
De WD TV speelt (<-) de VOB/TS wel af maar ziet niet in welke structuur deze thuishoort.

Een map met daarin de uitgepakte VIDEO_TS bestanden van een dvd ziet het niet als één geheel, maar gewoon als verzameling videobestanden; alsof er, zeg maar, 4 losse avi bestanden toevallig in 1 map staan. Met de play knop speelt het wel de bestanden 1 voor 1 af.
Een DVD iso is een container en dat ziet de WD TV wel als 1 geheel en zal het vervolgens alle VOBs in de ISO afspelen.

Shuffle functie zit erop, zie handleiding.
THX, dus de 4 bestanden speelt ie achterelkaar af, zonder te stoppen?

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Hoe organiseren jullie je bestanden als ze op meerdere schijven staan?

Ik heb zelf op dit moment één externe HD met daarop de volgende structuur.

code:
1
2
/Movies/Titel film.mkv
/TV Shows/Titel Show/1-01 Pilot.mkv

Deze HD zit echter vol sinds gisteren. Ik moet dus een extra HD hebben. Opzich niet erg, maar ik wil wel graag dat ik straks bij het gebruik van de WD TV het overzicht een beetje kan behouden en ik het liefst dus makkelijk onderscheid kan maken tussen films en series, zonder dat ik op verschillende schijven hoef te zoeken (het staat niet op 1 dus dan zal het misschien wel op 2, 3 of 4 staan).. Dat is niet wenselijk.

Kun je dit handiger aanpakken?

Ik denk nu eigenlijk dat ik gewoon op één schijf mijn films moet doen en op de andere mijn TV Shows. Echter ga je dan weer tegen hetzelfde probleem aanlopen wanneer bijvoorbeeld mijn HD waar dan alle films op staan weer vol is, dan moet er ook weer een extra schijf komen en dan heb je hetzelfde probleem. TV Shows en Movies fysiek scheiden lijkt me dus een tijdelijke oplossing. Iemand ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik doe precies hetzelfde als jij, wat mappenstructuur betreft. Dat kan je toch ook het beste zelf bedenken, denk ik...

En ik heb met de aanschaf van de WD TV gewoon een mooie MyBook van 1TB gekocht, daar kan je wel even mee vooruit (zit nu op 1/3). En dingen weggooien als je ze nooit meer gaat kijken, dat scheelt ook in ruimte natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Tja, ik heb 4 weken terug ook 1TB gekocht maar die zit toch echt vol nu.

Je kunt niet een of andere tag meegeven aan je TV Shows dat die in een apart mapje komen zeker? 400 afleveringen van series wil je ook weer niet tussen je films hebben staan.. Hmm.
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.