MeO schreef op woensdag 26 november 2008 @ 21:52:
[...]
Ik neem aan dat je op je NMT de shares op je Vista PC wilt zien. Maar volgens mij heeft vista geen standaard nfs server. Maar eigenlijk heb je die ook helemaal niet nodig. Gebruik gewoon samba. Dit werkt ook prima. Vul in URL dan dit in:
smb://ipadresvanjepc/share of smb://computernaam/share
Ik ben sinds vandaag eigenaar van HDX-1000. misschien kun je zeggen onder welk menu ik bovenstaande moet invoeren. Heb ook wat problemen.
Ik heb mijn F schijf open gezet voor delen en als ik in HDX onder f de map movies open, dankrijg ik netjes alle divx/xvid films, maar de (mappen met ) dvd / iso formaat films onzichtbaar! Enig idee hoe dit kan en hoe ik via mijnlaptop ook dvd formaat films kan kijken!
Als tweede wil ik graag niet via mijn laptop (FTD / Grabit) maar direkt op de HDX downloaden. Welk menu moet ik hebben, moet ik programma's op de HDX installeren?? Kan iemand mij een beknopt uitleg geven?
Ik zag op internet foto's van menu HDX waarin een onderdeel bij mij niet voorkomt. Het stond tussen netwerk en gedeelde mappen namelijk NMT Applications. Waarom heb ik dit onderdeel niet?
[
Voor 16% gewijzigd door
Verwijderd op 26-11-2008 22:33
]