Met die schoenen zou ik echt de deur niet uit durven
[ Voor 3% gewijzigd door THIJZEL op 14-10-2008 12:16 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 3% gewijzigd door THIJZEL op 14-10-2008 12:16 ]
Mijn Floris van Bommels vind maus sowieso al niksKappeNou schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:54:
wat heb jij nou tegen nike air max classics? Dat zijn toch wel de ultieme weekend brak zijn schoenenZe passen wel bij de auto
Beetje de zelfde gedachte
nee klopt, maar ik maakte maar wat fotos. Zitten altijd wel ditsoort dingen tussen. Alleen k dacht, post m maar.Reloader schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:13:
* kijkt naar zijn airmaxjes
vind ze toch best mooi en ze zitten lekker durft wel de straat op ook al is het geen brakweekend...
ben ik nou stereotiep johnny? of moet ik dan ook nog V-style bumpers en dubbel DTM onder mijn 316 hebben?
maar eerlijk is eerlijk zonder die benen was de foto wel wat netter geweest
En terecht, stelletje nep van BommelsHeuving schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:10:
[...]
Mijn Floris van Bommels vind maus sowieso al niks
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Floris van Bommels,leuke schoenen. Zeker in combinatie met mijn verzameling Air Maxdeepbass909 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:31:
[...]
En terecht, stelletje nep van BommelsDraag dan de echte
(die vervolgens vol zitten met latex omdat ik bij het klussen geen andere schoenen had waarop ik een dag rond kon lopen
)
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
leeg
[ Voor 68% gewijzigd door 418O2 op 14-10-2008 16:41 ]
https://shop.bmwgroup.com...mainName=Store-Storefront418O2 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:41:
Ik kan me niet herinneren dat BMW schoenen maakt...
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Nee hoor dat moet.
Begin nou niet over klokkenzimbab schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:19:
Brrr.....Panerai maakt ook horloges voor Ferrari, maar alleen al het feit dat er Ferrari op staat is voor mij reden om die niet te kopen (als ik het geld had gehad). Ik houd kleding en auto's strikt gescheiden.
Volgens mij houd dat rode lampje wel meer in als alleen een oliebeurt....deepbass909 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 15:55:
Vorige week heb ik m'n stationairregelaar schoongemaakt, omdat ik de laatste tijd wat problemen had met starten. De motor sloeg wel snel aan, maar liep daarna vaak brak of maakte juist teveel toeren. Gisteren had hij weer een paar dagen stil gestaan, en dan had ik er normaal juist last van, maar nu, ik draai de sleutel om, de startmotor loopt, de motor slaat aan en schiet naar 1500rpm en zakt direct rustig terug naar de 800 rpm. Conclusie, de stationairregelaar was vies.
Nu nog een weekje tegen een roodlampje aankijken van de service indicator (hij wil een oliebeurtje) en dan kan hij er weer voorlopig tegenaan (hopelijk).
Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond
[ Voor 5% gewijzigd door HTT-Thalan op 17-10-2008 17:53 ]
Dan vraag ik me af wat je met die 520i gewend was want mijn ouders hebben zo'n Mondeo wagon gehad (115 pk hoort ie te hebben) en zelfs mijn moeder vond hem traag. Je moest echt behoorlijk toeren maken om nog een beetje op te schieten. Verder aardige no-nonsense bak natuurlijk, kan lekker veel in meeHTT-Thalan schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 10:53:
Hij rijdt goed en trekt stevig door (beter dan de 520i zelfs)
Dat is dus het grappige - de 5 moest je juist op toeren jagen om ergens te komen, de Mondeo is juist sterker onderin. Hij heeft 19pk minder dan de 5, maar weegt dan ook 300kg minder.Daniel schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 12:13:
[...]
Dan vraag ik me af wat je met die 520i gewend was want mijn ouders hebben zo'n Mondeo wagon gehad (115 pk hoort ie te hebben) en zelfs mijn moeder vond hem traag. Je moest echt behoorlijk toeren maken om nog een beetje op te schieten. Verder aardige no-nonsense bak natuurlijk, kan lekker veel in mee
[ Voor 10% gewijzigd door HTT-Thalan op 19-10-2008 12:55 ]
BMW 535D
Toch wel een flauwe opmerking of een dom foutje?418O2 schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 15:11:
ik zal geen flauwe opmerking maken over de bouwkwaliteit van die opel tov een bmw waardoor je sneller lijkt te gaan.
veel plezier ermee
[ Voor 21% gewijzigd door HTT-Thalan op 19-10-2008 15:32 ]
Traagheid of snelheid is niet de enige eigenschap. Een 6cylinder heeft een veel soepeler verloop, powerbandverdeling, en klinkt veel mooier
[ Voor 6% gewijzigd door THIJZEL op 19-10-2008 16:10 ]
Maar een BMW bestaat niet alleen maar uit een motor. Blijkbaar doen stuurgedrag, rijgedrag, afwerking, zitpositie, uiterlijk etc. er bij jou helemaal niet toe?HTT-Thalan schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 15:48:
[...]
Traagheid of snelheid is niet de enige eigenschap. Een 6cylinder heeft een veel soepeler verloop, powerbandverdeling, en klinkt veel mooierAls ik geen 6cyl kan betalen, hoef ik ook (nog) geen BMW. We gaan nu sparen, en hopen over een paar jaar een mooie 530 of 535 te kunnen neerzetten.
256THIJZEL schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 16:09:
* THIJZEL is in dubio over de te kiezen (17") velgen voor zijn nieuwe 1er
(kleur en sierlijsten zijn hetzelfde)
style 141:
[afbeelding]
óf style 256:
[afbeelding]
Wat vinden jullie?
[ Voor 14% gewijzigd door zimbab op 19-10-2008 16:12 ]
Nee, dan begrijp je me verkeerd. Ik had nu geen budget voor een BMW, en kocht er daarom geen. Ik verkies 6 boven 4 cylinders, ongeacht het merk. Ik vind BMW een geweldig merk maar de zaken die jij nu noemt, zoals rijgedrag, sturen, tuurlijk merk ik dat de BMW preciezer stuurde en allerlei voordelen had, die waren nu echter even niet een optie. Ik wilde sowieso een station, en omdat ik nu het geld niet had voor een BMW werd het deze Ford.zimbab schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 16:11:
[...]
Maar een BMW bestaat niet alleen maar uit een motor. Blijkbaar doen stuurgedrag, rijgedrag, afwerking, zitpositie, uiterlijk etc. er bij jou helemaal niet toe?
Ik heb lange tijd ook zo'n mening gehad als jij, maar op gegeven moment zag ik van mezelf hoe stupide mijn starheid wel niet was (nu wil ik jou niet stupide noemen hoor). Eigenlijk heeft het er meer mee te maken dat je niet aan andere BMW-rijders toe wilt geven dat je een 4-pitter hebt.
Want ook de vierpitters van BMW rijden gewoon prima, zeker in vergelijking met een heleboel andere merken. Als je nu voor hetzelfde geld van een BMW 4-cylinder een 6-cylinder bij een ander merk kan krijgen ok, maar een 4-cylinder van een ander merk prefereren boven een BMW met 4-cylinder puur omdat je vindt dat BMW een zes-in-lijn moet hebben is toch wel apart hoor.
[ Voor 9% gewijzigd door HTT-Thalan op 19-10-2008 16:18 ]
Ok....het ging me een beetje om de opmerking "Als ik geen 6cyl kan betalen, hoef ik ook (nog) geen BMW." Bij die opmerking lijkt het dat je wel budget hebt voor een BMW, maar niet voor een BMW met een 6-cilinder.HTT-Thalan schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 16:15:
[...]
Nee, dan begrijp je me verkeerd. Ik had nu geen budget voor een BMW, en kocht er daarom geen. Ik verkies 6 boven 4 cylinders, ongeacht het merk. Ik vind BMW een geweldig merk maar de zaken die jij nu noemt, zoals rijgedrag, sturen, tuurlijk merk ik dat de BMW preciezer stuurde en allerlei voordelen had, die waren nu echter even niet een optie. Ik wilde sowieso een station, en omdat ik nu het geld niet had voor een BMW werd het deze Ford.
Ford rijdt ook niet slecht nee. Ik keek zelf eerst ook eigenlijk naar een Focus en als degene die ik op het oog had niet weg was geweest dan was die er ook gekomen.Ik heb de 518i niet gekozen omdat het a) een 4cyl is en ik voor een 5serie liever een 6cyl rij. Daarnaast was de Ford Qua uitrusting nu even een betere deal. Hij moet de elektrische ramen missen maar ik win de Airco, en qua rijgedrag is de Ford totaal niet slecht. Hij stuurt vrij strak en hangt niet door in de bochten.
Dat is ook wel zo ja. En bovendien.....het is jouw keuze!Het maakt ook uit wélke BMW het is. In een 1-serie (welke ik nooit van mijn leven zal kopen omdat ik hem lelijk vind) vind ik een 4cylinder vrij normaal. In een 3 ook nog wel, denk aan de geweldige 318i E30, was een hele fijne auto. Echter, in een luxe-auto als een 5 of een 7 verwacht ik ook de powerband van een 6cylinder, dat hoort daar gewoon een beetje bij.
Je bent nu de 518 aan het promoten, dat begrijp ik wel, maar dat is niet echt het punt denk ik. Ik kies liever voor een 6cyl op hele andere criteria dan verbruik, snelheid of onderhoud. Ik vind dat bij een luxe auto ook een beetje een luxere motor hoort.418O2 schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 16:46:
in onderhoud en verbruik zit niet zo gek veel verschil tussen een 518i en 520i denk ik...
Style 141THIJZEL schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 16:09:
Wat vinden jullie?
12cil uiteraard. En in een 5 moet een 8cil. Anders is het ook geen porum
Ik moet de eerste BMW nog tegenkomen waar je de motor van de buitenkant kunt zienWimo. schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 22:55:
[...]
12cil uiteraard. En in een 5 moet een 8cil. Anders is het ook geen porum
Klopt, maar het was toendertijd een krijgertje van mijn baas. De 525i is de ideale middenmoot, genoeg vermogen om idd minstens net zo zuinig te rijden als de 520i, maar wel net iets meer pk.Wekkel schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 21:41:
Ik zou het anders willen vertalen: als ik de centen neerleg voor een BMW, wil ik minstens een 6 cylinder. BMW biedt grotere motoren, net als andere 'premium' (kotswoord) merken. Als ik de kosten neem, dan ook die lusten. Daarom zou ik geen 4 cylinder willen, dan rij ik wel goedkoper rond.
HTT-Thalan, sorry. Ik had thans geen centen om je van de 520i af te helpen. Stiekem zou ik het ook niet doen voor minder dan een 525i: zelfde kosten en verbruik, en meer pk. Het leven is hard (de garagerekening moet nog binnenkomen, auw).
[ Voor 14% gewijzigd door HTT-Thalan op 19-10-2008 23:12 ]
Verwijderd
HTT-Thalan schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 22:59:
Ik moet de eerste BMW nog tegenkomen waar je de motor van de buitenkant kunt zien
Style 141THIJZEL schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 16:09:
style 141:
[afbeelding]
óf style 256:
[afbeelding]
Wat vinden jullie?
[ Voor 16% gewijzigd door Oxellaar op 19-10-2008 23:26 ]
Oke wijsneus, ik zei dat referend naar de 6 en 8 cylinder motoren
Verwijderd
Een e38 728i rijdt echt prima met 193 pk. Het verschil zit 'm meer in het minimale verschil in verbruik richting de 730i dan dat het een 6 cylinder is.418O2 schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 22:10:
een 7 met een 6 cilinder is hetzelfde als een 5 met een 4 cilinder imo
[ Voor 12% gewijzigd door SalimRMAF op 20-10-2008 00:04 ]
Gulfstream G650
Verwijderd
Tja opzich vind ik een 4 cylinder prima maar dan liever zonder turbo's. Ben geen liefhebber van turbo's. Vind het jammer dat BMW daar steeds vaker gebruik van maakt.Oxellaar schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 23:24:
Is dan wel in Amerika, maar als ze ergens zot zijn op hoe groter hoe beter......
Moet wel toegeven dat het een beetje jammer is, 6,8,10 of 12 is gewoon mooier dan 4.
Aannames zijn fataal.
De nieuwe 7 krijgt wel een nieuwe 6 liter V12 met meer dan 500 pk. Volgens BMW is het een compleet nieuwe motor (misschien is hooguit het onderblok hetzelfde).salimrmaf schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 23:56:
Ik was altijd geobsedeerd door de BMW 7-serie. Alleen de laatste release ervan bevalt me niet zo...
De voor en achterkant hebben teveel van de BMW-1.Ook ziet hij er te plastic uit. Helaas.
En er is geen 760?![]()
Jammer.. Maar wat vinden jullie hiervan?
[afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door Heuving op 20-10-2008 01:15 ]
Jaren terug hadden heel veel BMW's een turbo. Denk maar aan de 2002tii, was voor z'n tijd echt een snelle auto.Tom schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 00:36:
[...]
Tja opzich vind ik een 4 cylinder prima maar dan liever zonder turbo's. Ben geen liefhebber van turbo's. Vind het jammer dat BMW daar steeds vaker gebruik van maakt.
91 in Amerika is premium... Ik denk dat je vergeet dat ze in Amerika AKI (Antiknock Index ) gebruiken om het octaan getal weer te geven (soms zelfs MON: Motor octane number ) en niet RON (Research octane number) zoals hier in Europa. 90 AKI is ongeveer gelijk aan 95 RON.Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 00:17:
Ik ben eerder benieuwd hoe ze dat in de US markt willen gaan doen met de benzine turbomotoren. Al die crappy 89 / 91 octaan. Premium soorten minder verkrijgbaar. Dan kun je niet veel met de boost doen. Terwijl je daar toch vooral je winst uit moet halen. Ook qua efficiëntie.
[ Voor 6% gewijzigd door KappeNou op 20-10-2008 09:43 ]
Er is maar 1 mooie 7-seriesalimrmaf schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 23:56:
Ik was altijd geobsedeerd door de BMW 7-serie. Alleen de laatste release ervan bevalt me niet zo...
De voor en achterkant hebben teveel van de BMW-1.Ook ziet hij er te plastic uit. Helaas.
En er is geen 760?![]()
Jammer.. Maar wat vinden jullie hiervan?
[afbeelding]
Facts don't care about your feelings
Aannames zijn fataal.
Maar ja...ze kosten dan ook geen drol.flashin schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 13:25:
Niet praktisch is het probleem niet echt. Onderhoud daarentegen waar je u tegen zegt
Ja wat denk jeTHIJZEL schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 16:09:
style 141:
[afbeelding]
óf style 256:
[afbeelding]
Wat vinden jullie?
[ Voor 3% gewijzigd door KappeNou op 20-10-2008 19:06 ]
Verwijderd
Ik vergeet het helemaal niet. Ik weet de waardes alleen niet uit mijn hoofd. Ik tank hier en niet daar. Helaas.KappeNou schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 09:41:
[...]
91 in Amerika is premium... Ik denk dat je vergeet dat ze in Amerika AKI (Antiknock Index ) gebruiken om het octaan getal weer te geven (soms zelfs MON: Motor octane number ) en niet RON (Research octane number) zoals hier in Europa. 90 AKI is ongeveer gelijk aan 95 RON.
Maarja uiteindelijk verdienen die crappy american V8's ook geen hoogwaardige brandstoffen
He he...ik dacht al dat ik alleen stond!
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2008 20:22 ]
[ Voor 3% gewijzigd door zneek op 21-10-2008 12:46 ]
Mooiste vind ik de marktplaats bakken waar zo trots bij staat : "origineel Nederlandse wagen" m.a.w. kaal uitgevoerdTom schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 16:52:
Lekker belangrijk dat ie uit Duitsland komt. Zit tussen het hoofd bij veel mensen (gelukkig is dat minder aan het worden) want hij komt gewoon uit dezelfde fabriek. Belangrijkste is de technische staat en dat kun je (laten) controleren. Doe een aankoopkeuring voor meer zekerheid.
[ Voor 3% gewijzigd door Kaasplank op 23-10-2008 20:52 ]
Wat vragen ze nog voor zo'n ding? Heb de mijne nu 1,5 week te koop staan en nog geen enkele reactie.. vermoed dat ik teveel vraagKaasplank schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 20:52:
Vanmiddag weer even wat rondgekeken. Eerste stop was een donkerblauwe 323i uit 98 met 100k op de klok. Wazig verhaal over een bedrijf uit apeldoorn die hem geïmporteerd heeft voor iemand die er vervolgens xenon, andere koplampen, knipperlichten en achterlichten in bouwt en er maar even in rijdt. Wel minder kilometers als de vorige maar ook 2000 euro duurder. 2e garage had wel wat staan in mijn jaartal/kilometerwens maar vooral 316i in M3 uitvoering!!!11einz met geblindeerde ramen en een 318i met maarliefst 4 uitlaten. Die duitser uit '99 begint er steeds beter uit te zien.
Ja,de tips die ik een paar posts hierboven al heb gegeven. De 6 cils zijn bulletproof. Normaal krijg je die nooit kapot .. het is de rest wat kapot gaatKaasplank schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 21:08:
welke bedoel je? de 316i M3 uitvoering?
Zaterdag ga ik trouwens weer kijken. Iemand nog handige tips waar ik op kan letten bij een E46 323i?
dat is niet waar natuurlijk, trap ze maar eens de toeren in als de blokken nog koud zijnWimo. schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 21:12:
[...]
Ja,de tips die ik een paar posts hierboven al heb gegeven. De 6 cils zijn bulletproof. Normaal krijg je die nooit kapot .. het is de rest wat kapot gaat
[ Voor 6% gewijzigd door Corpii op 23-10-2008 22:41 ]
Zo wat is dat danWimo. schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 21:17:
Kwam deze trouwens ook nog tegen :
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 12% gewijzigd door KappeNou op 23-10-2008 23:22 ]
KappeNou schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 23:18:
[...]
Zo wat is dat dan![]()
E92 M3 blok met 2 turbo's erop in een E30 oid? Lijkt meer op een normaal blok met M kap erop. Maar ik ben niet echt thuis in BMW blokken zo correct me
[ Voor 11% gewijzigd door Heuving op 24-10-2008 01:26 ]
[ Voor 46% gewijzigd door Wimo. op 24-10-2008 01:47 ]
Het ding is opgebouwd door een medewerker van ESS Tuning in Noorwegen. Ik heb de auto nog zien staan toen ik de Roadster S daar tweeënhalve week geleden heb langs gebracht, maar de turbo's had ik over het hoofd gezien. Ik dacht dat het "gewoon" om een S62-conversie ging. Bij het ophalen ga ik er eens wat beter naar kijken.Wimo. schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 01:45:
Het is een S62
Meer info:
http://www.s14.net/forums/showthread.php?t=23938
Duitser--> we doen het rustig aan !
de 323i waar ik naar kijk zit op zo'n 10k. Tel d'r dan iets bij op omdat het een 328 is en je hebt je prijsWimo. schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 21:12:
[...]
Ja,de tips die ik een paar posts hierboven al heb gegeven. De 6 cils zijn bulletproof. Normaal krijg je die nooit kapot .. het is de rest wat kapot gaat
Wat vroegen ze voor de 32x uit 99? Ik zit met een vraagprijs van 13k voor een 99 328ci (Import uiteraard) met +/- 140k. Ik vermoed dat dit te veel is
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq