Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar....Kecin schreef op zondag 12 april 2009 @ 16:05:
Ik heb volgens mij een wiellager stuk van mn Coupé, rechts achter.
Zit ik een beetje op autoscout24.de te bladeren naar evt. ander vervoer, kom ik het volgende tegen:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vprj2isvsiib
Het heeft denk ik weinig uitleg nodig, als je goed kijkt zie je een (blonde
Home Assistant | ☀️ 12kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD
Die krijg je erbij.coolyboy schreef op maandag 13 april 2009 @ 00:48:
[...]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar....
Zit ik een beetje op autoscout24.de te bladeren naar evt. ander vervoer, kom ik het volgende tegen:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vprj2isvsiib
[afbeelding]
Het heeft denk ik weinig uitleg nodig, als je goed kijkt zie je een (blonde) vrouw op de achterbank liggen, WTF
.
Maar hoe ik dat voor elkaar krijg, geen idee. Vrijdagnacht kom ik terug van uitgaan. Bob dat ik ben, rijd ik natuurlijk rustig. Kom iets te hard over drempeltje (serieus, heel iets te hard, dus niet sarcastisch zoals je gewent bent van me), en ineens hoor ik JOEKJOEKJOEK...
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Thanks, ik denk zelfs dat het met een volle Franse zomerzon niet veel warmer kan worden dan 60 tot 80 graden (in de koplamp unit zelf). Ik heb de haarscheurtjes in de unit gerepareerd met lijm die vloeibaar wordt bij~150 graden, maar daar komt het dus bij lange na niet in de buurt :-)deepbass909 schreef op maandag 13 april 2009 @ 00:28:
[...]
Als je wilt weten of het warmer wordt dan halogeen, nee. Xenon is 35Watt per lamp met een veel hogere efficiëntie. Een halogeenlamp is gemiddeld 50Watt met een veel lagere efficiëntie, dus meer warmte.
Hoe warm een behuizing van binnen wordt, geen flauw idee, maar het is geen oven in ieder geval.

[ Voor 76% gewijzigd door -Thunder- op 13-04-2009 16:34 ]
Blij Met Wilco
Dit topic is gesloten.