D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Jammer , ik had echt nog op voor de kerst verwacht. Gewoon geduldig zijn dus...Jimmie schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 23:19:
Doug Lombardi:
"Well, it won't be this year. But we're going to keep evolving TF2. Once Left 4 Dead wraps, you'll hear us clamoring more about the next TF2 update."
Helaas, maar Left 4 Dead is nu te preorderen
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Hoe zit het eigenlijk met multiplayer in L4D? Is het maximaal 4 spelers of kan je ook als zombie spelen?
P.S
Gister weer eens als pyro gespeeld, niks leukers dan ubers verknallen met je airblast.
[ Voor 11% gewijzigd door CapTVK op 17-10-2008 12:19 ]
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Live every day, as if it's your last one
Verwijderd
Kan prima, vooral als de sentry nog om moet draaien om op je te mikken. Als die sentry nog geen L3 is kan je ook nog prima een schot overleven voordat je de sapper plaatst.Postie schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:33:
Zat laatst op een server waar iemand als spy mij als engineer killde en de sentry daarna onschadelijk maakte waar ik bij stond, alsof het in 1 beweging was. Het swappen van wapens duurt ongeveer een halve seconde lijkt me, of is dit normaal gedrag? Mij als spy lukt het niet maar dat betekent natuurlijk niet dat het niet kan.
Dat kan je doen als de sentry de andere kan op wijst, dan ga je achter de engi staan en wacht je tot de sentry naar voren wijst, dus niet naar jou, dan stab je em in de rug en dan sap je snelPostie schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:33:
Zat laatst op een server waar iemand als spy mij als engineer killde en de sentry daarna onschadelijk maakte waar ik bij stond, alsof het in 1 beweging was. Het swappen van wapens duurt ongeveer een halve seconde lijkt me, of is dit normaal gedrag? Mij als spy lukt het niet maar dat betekent natuurlijk niet dat het niet kan.
Live every day, as if it's your last one
Meer oevenen dus
Wees overigens blij dat de spy je eerst stabte. Soms uncloacken ze alleen waardoor je wordt neergeschoten door je eigen sentry, wat veel vernederender is

Backstab registratie is idd irritant, gefacestabbed worden is ook niet prettig.Jimmie schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:48:
Dat soort momenten zijn altijd heerlijk om te doen, alleen zo frustrerend als de backstab registratie weer eens niet deugt en de sg dus op tijd om kan draaien
Dat doe ik regelmatig, is even timen maar kan prima. Cloacken tot achter de engi, vervolgens wachten tot de sentrie van je afgedraait is. Mesje en vervolgens snel sappen. Is je team gelijk van die campende engi afPostie schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:33:
Asus Zenbook i7 256gb
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Hoe flikken ze dat?MrAngry schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 18:12:
Fucking hell, net in een leuk potje is m'n steam account gehijacked. Andere computer logde in en nu kom ik er niet meer in!
Verwijderd
Ja.. meestal krijg je dan je account terug.. (en nu hopen dat diegene niet gecheat heeft met je account, anders kan je niet meer op VAC-secure servers spelen.. )
edit:
100%!!
[ Voor 13% gewijzigd door Hu9o op 19-10-2008 13:12 ]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
De meeste mensen deugen!
Als je gebanned zou zijn was het je eigen schuld volgens Steam.. De flikkersMrAngry schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 13:00:
Heb m'n account inmiddels terug en een verse windows install. Er stond een backdoor trojan op m'n pc, beetje jammer. Ik moest even de CC gegevens opsturen waarmee ik de Orange Box had gekocht en toen was het zo gepiept, email terug gewijzigd en password gereset. Gelukkig is er verder niks vreemds op m'n account gebeurd alleen alle friends waren geblocked.
Heb ik ook met mijn CS 1.6 welke op dit account staat, deze is VAC banned nadat iemand mijn gegevens veranderd had en ermee is gaan cheaten
Lucky you
Nee het is hun schuld dat je een Trojan op je PC hebtPinjataaa schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 15:23:
[...]
Als je gebanned zou zijn was het je eigen schuld volgens Steam.. De flikkers
Heb ik ook met mijn CS 1.6 welke op dit account staat, deze is VAC banned nadat iemand mijn gegevens veranderd had en ermee is gaan cheaten
Lucky you
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
http://www.garbage-bag.nl/pof/tf2_grafisch_probleem.png
iemand een idee hoe dit te fixen ?
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
mja lijkt me niet aangezien source engine games het als enige doen... (heb het getest in een stuk of 5 andere games).AtleX schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 16:23:
Grafische kaart is gaar. Paarse en groene artifacts duiden op kapot videogeheugen.
In dx8 rendering is het ook niet te zien en het feit dat het al te zien in het menu waar nog helemaal geen sprake is van rendering doet mij geloven dat het een source specifiek probleem is.
[ Voor 25% gewijzigd door mace op 19-10-2008 17:06 ]
Had gehoopt dat ze elke 2 maanden die updates zouden doen.
De menu`s worden ook door je videokaart versneld (ik zie ze limiten op 299/300fps) dus in de menu`s wordt je kaart ook gewoon belast. Vandaar dat je daar de artifacts ook al ziet.craze_ schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 16:15:
vaag probleem sinds gisteren. Ik heb bij een vriend op zijn laptop tf2 zitten spelen in dx81 mode, toen ik daarna thuis kwam had ik op mijn pc rare artifacts die al te zien waren bij het menu (dus zonder load op de gpu)
http://www.garbage-bag.nl/pof/tf2_grafisch_probleem.png
iemand een idee hoe dit te fixen ?
heb het ding een halfuur laten lopen en geen artifacts...mace schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 17:06:
Test eens op artifacts met atitool. (werkt ook op nvidia)
Geweldig, ik heb me ziek gelachen!
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
Zo extreem is dat ook weer niet. Ligt er maar aan waar je het doetBrian schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:53:
net 50 sniper kills en 12 deaths, was echt extreem
Verwijderd
Er komt geen update voordat L4D gereleased is, dit werd vorige week bekend gemaakt door de ontwikkelaarsWoohooo schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 17:30:
Beetje jammer dat die update vandaag niet uit is gekomen
Had gehoopt dat ze elke 2 maanden die updates zouden doen.

Voor mij iig geen nieuwwaarde..
Dus EP3 mag wel een keer uitkomen.. kunnen we hl2 ook een keer afsluiten
[ Voor 57% gewijzigd door Pinjataaa op 20-10-2008 10:59 ]
L4D is dus echt niet hetzelfde als Zombie Panic; kijk maar eens goed naar de trailers/infofilmpjes. voordat je zoiets roeptPinjataaa schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:58:
L4D is precies hetzelfde als Zombie Panic!

Asus Zenbook i7 256gb
ff gezocht en m'n cache file groter gemaakt (6096 mb). Nu is die melding uit het console weg. Maar blijft m'n TF2 na een 10 tal minuten crashen. Geluid begint te stotteren en een harde reboot is de enige optie.
Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
Weet er iemand toevallig hoe je tf2 forced om 2 cores te gebruiken van de cpu?
mat_queue_mode 2 en host_threadmode 2Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 18:49:
Wellicht is een memtest draaien?
Weet er iemand toevallig hoe je tf2 forced om 2 cores te gebruiken van de cpu?
Verwacht wel veel crashes als je mat_queue_mode 2 aanzet.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
EP3 is precies hetzelfde als HL2!Pinjataaa schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:58:
L4D is precies hetzelfde als Zombie Panic!
___
Nieuwe blog op http://teamfortress.com/

Geweldige geluidssamples
ben sinds een weekje ook weer tf2 aan het spelen na een afkickperiode van 3maanden ofzo:) in die tussentijd is dus mijn steam account gehackt dus waren al mijn vrienden en channels eruit gegooid.
Steamfriends is [got] Renaldo N
Daarvoor moet je op teamfortress.be zijn en niet hierRenaldoNiels schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:14:
hey is er iemand die mij ook weer even een invite wil sturen voor de Tf2Got channel op steam.
ben sinds een weekje ook weer tf2 aan het spelen na een afkickperiode van 3maanden ofzo:) in die tussentijd is dus mijn steam account gehackt dus waren al mijn vrienden en channels eruit gegooid.
Steamfriends is [got] Renaldo N
dat is ook al gebeurdLeftblank schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:20:
[...]
Daarvoor moet je op teamfortress.be zijn en niet hier
Niks hacken, gewoon trojans, slechte passwords of verkeerd gesharedremmelt schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:51:
Hoe komt het toch dat er accounts worden gehacked? Heeft iedereen daar last van? Brute force of wat?
Ik zeg niet graag "noobs" maar dit was dan toch wel een TF2 schoolvoorbeeld van beginners. Een beetje van dit soort fouten:
"10 ways to tell if you're a noob"
P.S
Nr.3 zie ik af en toe ook wel eens langskomen op de GoT servers.
"with a setup like this the game practically wins itself"
[ Voor 9% gewijzigd door CapTVK op 21-10-2008 23:23 ]
nou Niks geshared zeker geen slecht password denk gewoon bruteforce hackingLeftblank schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:31:
[...]
Niks hacken, gewoon trojans, slechte passwords of verkeerd geshared
Waarschijnlijkheid 0 bij een fatsoenlijk password.RenaldoNiels schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 08:41:
[...]
nou Niks geshared zeker geen slecht password denk gewoon bruteforce hacking
Zwak wachtwoord, eenvoudig te achterhalen 'geheime' vraag, wachtwoord invullen op 'evil website' of een trojan zijn een stuk waarschijnlijker.
Klinkt also we weer de oude Granary terug hebbenTeam Fortress 2 Update Released
Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:
Team Fortress 2
• Added rate limit for several client commands to prevent server spamming
• Added consistency checking for particle systems
• Updated r_particle_timescale ConVar so it can only be changed if the server has sv_cheats set to 1
• Updated loading/disconnect dialogs so they're easier to read
• Updated Dustbowl, Granary, and Badwater Basin with several exploit fixes
• Updated Granary to remove the setup time and gates
[ Voor 5% gewijzigd door frickY op 22-10-2008 10:08 ]
Oude granary + extra 25% healthkit onder de trappen bij middelste cap.frickY schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 10:07:
[...]
Klinkt also we weer de oude Granary terug hebben
Ben benieuwd, was wel erg lachen gisteravond met iedereen dezelfde class (stage 2 met een medic uitgezonderdKillzone schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 11:30:
Cap, ik zal nog wel wat screens posten die ik heb gemaakt.
Er liggen nu dus vier healthkits in de buurt? (twee bij cap3, en elk een bij de trappen naar cap 3).Kanarie schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 11:54:
[...]
Oude granary + extra 25% healthkit onder de trappen bij middelste cap.

@ frickY; Dat was ik inderdaad. Tegenwoordig maak ik goed gebruik van de Axthinguisher van de Pyro, zeker tegen heavies. Wanneer ze niet opletten is die erg effectief
@CapTVK: Blijkbaar is TF2 zo aardig geweest de screens niet op te slaan

[ Voor 9% gewijzigd door TheJVH op 22-10-2008 15:17 ]
Geen nood, heb de demo file gevonden, tijd voor een filmpje?Killzone schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 15:16:
[afbeelding]
@ frickY; Dat was ik inderdaad. Tegenwoordig maak ik goed gebruik van de Axthinguisher van de Pyro, zeker tegen heavies. Wanneer ze niet opletten is die erg effectief.
@CapTVK: Blijkbaar is TF2 zo aardig geweest de screens niet op te slaan. Altans niet op een plek waar ik ze kan vinden. Kan nog wel even kijken of Fraps ze toevallig op heeft geslagen, maar dat verwacht ik niet... Op de screens stond in ieder geval dat wij met 5-0 voorstonden met iedereen Spy, Scout, Engi, Heavy, enz...
http://replay.red-snow.or...81021-2218-cp_castle3.dem
je kan ook gewoon opnemen met het startmovie command in console hoor.
dan krijg je allemaal losse .tga'tjes + een .wav.
Veel betere beeldkwaliteit dan fraps
Spelen meer mensen met een 5.1 headset, en hoor je inderdaad beter uit welke richting iets vandaan komt?
Stereo met EAX zou ook al goed in de buurt moeten komen, maar true 5.1 lijkt me toch duidelijker?
Hoop straks Napo beter aan te horen komen rennen met zijn kut-knuppel
[ Voor 24% gewijzigd door frickY op 28-10-2008 21:24 ]
Alle 5.1 headsets die ik ken zuigen. Doe mij maar een fatsoenlijke koptelefoon met Creative's 5.1 downmix ding voor headphonesfrickY schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:23:
Krijg morgen mijn nieuwe headset binnen, een Speedlink Medusa.
Spelen meer mensen met een 5.1 headset, en hoor je inderdaad beter uit welke richting iets vandaan komt?
Stereo met EAX zou ook al goed in de buurt moeten komen, maar true 5.1 lijkt me toch duidelijker?
Als je dan ook een filmpje kan maken van 30 FPS... En het is dan wel ontiegelijk veel werk + het kost meer ruimte.larsjeh schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:37:
[...]
je kan ook gewoon opnemen met het startmovie command in console hoor.
dan krijg je allemaal losse .tga'tjes + een .wav.
Veel betere beeldkwaliteit dan fraps
Ik vind Fraps wel lekker werken (en heb een goede PC zodat ik kan frapsen
Ik heb er ook 1 en ik moet eerlijk zeggen dat je de richting niet duidelijk kan horen bij tf2, maar dat ligt meer aan het spel. Het geluid uit de koptelefoon is wel prima verder hoewel je geen vervanging moet verwachten van een 5.1 speaker setje. Daarvoor zitten de geluidsbronnen weer net iets te dicht bij elkaar.frickY schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:23:
Krijg morgen mijn nieuwe headset binnen, een Speedlink Medusa.
maw betere geluidservaring als met een standaard koptelefoon maar niet zo goed als een normaal 5.1 setje
Verwijderd
Hoofdtelefoon > 5.1 speakers imo. Puur omdat je omgevings geluid wegfiltert. Voor plaatsing van tegenstanders maakt het niet zoveel uit.craze_ schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 00:33:
[...]
Ik heb er ook 1 en ik moet eerlijk zeggen dat je de richting niet duidelijk kan horen bij tf2, maar dat ligt meer aan het spel. Het geluid uit de koptelefoon is wel prima verder hoewel je geen vervanging moet verwachten van een 5.1 speaker setje. Daarvoor zitten de geluidsbronnen weer net iets te dicht bij elkaar.
maw betere geluidservaring als met een standaard koptelefoon maar niet zo goed als een normaal 5.1 setje
Trouwens voor het eerst best in class gespeeld, tjonge wat is dat een geniale map! Heerlijk!
alleen die pyro mapKillzone schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 01:48:
Heb hier een Sennheiser HD 485, man wat een mooi geluid.
Trouwens voor het eerst best in class gespeeld, tjonge wat is dat een geniale map! Heerlijk!

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
Een tweaker? das de meest irritante spy op de serverNHJ BV schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 17:46:
Oh ja, ik had een week of wat terug ook nog een mooi plaatje van een Tweaker geschoten
Die had ik nog niet eerder gezien, erg leuk gedaanAtleX schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 14:50:
Vandaag kwam ik de manual van TF2 tegen. Die bevat toch niet helemaal wat ik ervan verwacht had.

Een medusa, bedoel je?craze_ schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 00:33:
[...]
Ik heb er ook 1 en ik moet eerlijk zeggen dat je de richting niet duidelijk kan horen bij tf2, maar dat ligt meer aan het spel. Het geluid uit de koptelefoon is wel prima verder hoewel je geen vervanging moet verwachten van een 5.1 speaker setje. Daarvoor zitten de geluidsbronnen weer net iets te dicht bij elkaar.
Ik heb 0,0 bass in het rear kanaal en veel te veel treble. Is dus echt geen gehoor als je je ronddraait. Is me nog onduidelijk of het een defect of een gebrek is.
[ Voor 10% gewijzigd door frickY op 02-11-2008 16:41 ]

ik zie net dat het realfirefly is. Gemiste kans
[ Voor 33% gewijzigd door Twisted op 03-11-2008 16:07 ]
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
Dat de spy gay is wisten we wel, maar de sniper?
Omdat je eindelijk eens een kill maakteLUH-3417 schreef op maandag 03 november 2008 @ 16:56:
Ik vind de rechterbovenkant van de foto mooi!
Wat zie ik nou, Cipher+Mary, heb ik wat gemist?
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Die kutsniper probeerde de kill van mijn sentry te stealen
Heeft iemand ervaring met muismatten van Valve? Ik wil weten hoe groot (oppervlak) en dik ze zijn

Is het zo een flap schuimrubber met een stukje nylon er op, of gelamineerd plastic, of een kwalitatiever iets?
@Ghostrider
Dat is ook waar ik er tegen aan liep
[ Voor 15% gewijzigd door frickY op 05-11-2008 00:11 ]
[Multi] Left 4 Dead - Deel 1
http://www.samenkopen.net/action_products/623890/346552 hier staan ze ook te koop; zat zelf ook te orienteren om er een aan teschaffenfrickY schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 18:29:
@Shabbaman
Die kutsniper probeerde de kill van mijn sentry te stealen![]()
![]()
Heeft iemand ervaring met muismatten van Valve? Ik wil weten hoe groot (oppervlak) en dik ze zijn
[afbeelding] [afbeelding]
Is het zo een flap schuimrubber met een stukje nylon er op, of gelamineerd plastic, of een kwalitatiever iets?
Asus Zenbook i7 256gb
Weet iemand een paar websites met goeie tips om beter te worden, bepaalde dingen krijg ik namelijk echt niet voor elkaar (o.a. dat springen met die rocket launcher).
http://www.vimeo.com/893828
(Doe wel even je geluid uit)
[ Voor 20% gewijzigd door remmelt op 04-11-2008 22:40 ]
Daarnet keihard in de pan gehakt met de highlander cup (9vs9, classlimit 1).
Zitten wat leuke samples in van oa de soldier; I don't have time to bleed! en Pain does not hurt!
@Jimmie
Als er één topic is dat ik goed in de gaten houdt is het deze wel
[ Voor 30% gewijzigd door frickY op 06-11-2008 15:56 ]
Was al gepost hoor, blijkbaar leest men nogal selectief hierfrickY schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:22:
Geniale nieuwe (16 okt, maar had hem nog niet gezien) blogpost op http://www.teamfortress.com/, betreft Meet The Sandvich
Zitten wat leuke samples in van oa de soldier; I don't have time to bleed! en Pain does not hurt!
De Big shaved bear is m'n favoriet
[ Voor 10% gewijzigd door Jimmie op 06-11-2008 15:50 ]
Ergens ben ik ook wel bang dat ze dit nooit gaan afmaken, dat zegmaar nooit alle 9classes een update krijgen, omdat tf2 dan al te oud is. (als ze op dit tempo doorgaan zegmaar)
Dit topic is gesloten.