Hij is rechtshandig geworden!
Maar er zit bij de oude inderdaad een "circel" om heen, had ik niet gezien
Hij ziet er in ieder bijna geval hetzelfde uit, dus het zal geen totaal andere gameplay worden schat ik zo..
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hij is rechtshandig geworden!
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Zullen we eens laten zien dat Spy niet het enige waar we kills mee kunnen krijgen?Cabo schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 21:18:
Wow, een scoutupdate. Met 16,8 uur als scout ga ik niet echt genieten. Word tijd voor achievementbox.
Anoniem: 282852
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 282852 op 20-02-2009 22:56 ]
In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex
Die kun je al maanden spelen heDie egypt map ziet er echt vet uit!
Of wisten we dat al?Classes with the ability to ascend rapidly (Soldiers, Demomen, and Scouts using the new scattergun unlockable )
[ Voor 54% gewijzigd door Gizz op 20-02-2009 23:54 ]
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
De nieuwe scattergun zal een soort rocketjump effect mogelijk maken denk ik.. Maar at what cost?Classes with the ability to ascend rapidly (Soldiers, Demomen, and Scouts using the new scattergun unlockable ) have lots of options for traversing the arenas.
[ Voor 19% gewijzigd door falcon4ever op 21-02-2009 00:01 ]
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Anoniem: 159816
Mwah is wel aardig, vrij laag voor een random server thoughAnoniem: 282852 schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 22:53:
Hè hè..
Eindelijk ging het weer is goed: [afbeelding]
Dit keer als Demoman, Sniper en Spy.
En is me gelukt om 15 backstabs tegeven zonder dood tegaan.
Voelt toch goed
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
[ Voor 49% gewijzigd door MrAngry op 21-02-2009 02:20 ]
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Meeste exploits waren al gefixt in de beta maar je kan als Engineer met wat oefening op het dak bij het midden van cp3 komen. Zou jammer zijn als ze die "gefixt" hebben. Zo blijft er weinig over voor engies.MrAngry schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 02:19:
Wat voor een exploitables hebben ze het over @ fastlane?
edit: het blijft jammer dat tf2 niet zo'n goed spel is voor na het huffen omdat je favo servers leeg zijn.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Anoniem: 289348
* DeX denkt gelijk aan Tribes Vengeance.RedHat schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 11:10:
Krijg je een scattergun met compression blast, waar je jezelf tegen muren dus weg kan blazen etc.. (of grond)
Zoiets denk ik
Of dat er een touwtje tegen de muur aangeschoten word zodat je kan tokkelen
Anoniem: 282852
Ach voor mij is dat goedAnoniem: 159816 schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 01:01:
[...]
Mwah is wel aardig, vrij laag voor een random server though. Kom gewoon op de GoT server spelen
.
Ik ook. Denk een nieuwe (waarschijnlijk community) PL-map. Sinds de PL-mode bestaat (april) zijn er 'al' twee officiële PL-maps terwijl PL vrij populair is. Wellicht vinden ze twee maps dan een beetje aan de lage kantYonni schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 01:02:
Ik zet mijn geld(1,-) op het 1e, een nieuwe map/gamemode.
Moon Shot: Stun an enemy for the maximum possible duration by hitting them with a long-range ball.
Brushback: Stun 50 enemies while they are capturing a point or pushing the cart.
Pop Fly: Kill 20 players while double-jumping.
Ik was hem nog niet tegen gekomen iig, maar ik speel ook niet op zoveel verschillende servers (en meeste zijn funmapsGizz schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 00:04:
Voor aegis3d blijkbaar wel. Ik heb hem zoals ik al opmerkte al vaker gespeeld.
In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex
[ Voor 42% gewijzigd door Gizz op 21-02-2009 17:32 ]
Anoniem: 244462
Kan je die ballen dan wel terugmeppenBeanball: Stun a scout with their own ball.
Is dat de naam van de nieuwe scattergun?Caught Napping: Kill 50 enemies from behind with the Force-A-Nature.
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 244462 op 21-02-2009 19:00 ]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Kan zijn dat het alleen over de pyro's backblast of een andere scout's z'n bat gaat. Anders zou ik best de pipes van een demo willen terugmeppenAnoniem: 244462 schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 18:59:
[...]
Kan je die ballen dan wel terugmeppen
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Maar nieuwe achievements zijn tot nu toe altijd alleen voor de desbetreffende class geweest (correct me if i'm wrong). Dus de scout raken met zijn eigen bal zal ook door in ieder geval een scout mogelijk zijn.Kan zijn dat het alleen over de pyro's backblast of een andere scout's z'n bat gaat.
[ Voor 19% gewijzigd door Gizz op 21-02-2009 20:46 ]
Dat kan al met de huidige scoutbat, maar het is erg moeilijk om ze te raken en te timen....kKaltUu schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 19:13:
[...]
Kan zijn dat het alleen over de pyro's backblast of een andere scout's z'n bat gaat. Anders zou ik best de pipes van een demo willen terugmeppen
Lol inderdaad. De eerste tijd zal het wel weer stikken van de scoutsYonni schreef op zondag 22 februari 2009 @ 01:49:
Ik heb zo'n gruwelijk zin in de update!!!!
Lekker als pyro, al die scouts ff burnen op de servers
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Yep, ik heb gisteravond ook een stukkie pl_halfacre meegekregen. Het was de eerste keer dat ik 'em speelde en ik was positief verrast: de map voelde goed aan en had een makkelijke spel-doorstroming.Brainstorm schreef op zondag 22 februari 2009 @ 12:12:
Gisteren zijn o.a. halfacre, frontier en mill voorbij gekomen, dat zouden deze mappen kunnen zijn.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Yeah, het was pl_halfacre_b2. Kwam net weer voorbij. Best sterke map!Brainstorm schreef op zondag 22 februari 2009 @ 12:12:
Gisteren zijn o.a. halfacre, frontier en mill voorbij gekomen, dat zouden deze mappen kunnen zijn.
[ Voor 22% gewijzigd door frickY op 22-02-2009 19:14 ]
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Er staat nergens dat dat in 1 leven moet toch?frickY schreef op zondag 22 februari 2009 @ 18:59:
[...]
@Weiman
Wellicht net zoiets als de HWG met zijn KGB's. Maar dat wordt wat, als scouts 5 kills met een tijdelijke bufff kunnen makencp_badlands in 2 minuten afgelopen
Een goede pyro zie je nooit aankomen.Anoniem: 159816 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:23:
Het gedeelte waarin bijna iedereen weg is als ze de uber aan zien komen,
Of dat de pyro de demo/soldier uit koers brengt met zijn eigen missiles/grenades.of het gedeelte waarin een demo/soldier hem beetje (tot ernstig) uit koers brengt
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Ow, heeft een pyro cloak? Wist ik nietThe Zep Man schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:28:
[...]
Een goede pyro zie je nooit aankomen.
[...]
Of dat de pyro de demo/soldier uit koers brengt met zijn eigen missiles/grenades.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 23-02-2009 14:46 ]
Zo slecht is een pyro nou ook weer niet met ubers hoor, als je maar een beetje in de buurt van iets komt, heb je toch de hoogste damage/minuut in de game... Maarja, voor een ouwe demosl#t als jijAnoniem: 159816 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:23:
Mijn God zeg, waarom noemen alle mensen op de steamforums de pyro de beste kandidaat voor ubers (behalve als het echt een sentry farm is). Kan iemand mij vertellen wat er zo goed is aan een pyro? Het gedeelte waarin bijna iedereen weg is als ze de uber aan zien komen, of het gedeelte waarin een demo/soldier hem beetje (tot ernstig) uit koers brengt
Lekker als pyro, al die scouts ff burnen op de servers
Je imiteert me mateloos.
Tank80 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:47:
Vind het altijd jammer als er zo negatief wordt gedaan over pyros
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Nope. Je kan de DPS stats opzoeken, HWG is een stuk beter, en daarna de demoman. Als je een HWG dood krijgt door rondjes om hem te rennen is die HWG een newbeeTank80 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:47:
[...]
Zo slecht is een pyro nou ook weer niet met ubers hoor, als je maar een beetje in de buurt van iets komt, heb je toch de hoogste damage/minuut in de game... Maarja, voor een ouwe demosl#t als jij
(ok, ok, de laatste tijd zie ik je ook wel erg veel met de andere classes)
Vind het altijd jammer als er zo negatief wordt gedaan over pyros, alsof het een noobclass is, beetje al vurend vooruit rennen... Het is juist een van de leukste classes vind ik zelf, ambushen, flanken, rushen, k#tspies toasten. Heerlijk hoe je middenin een groepje kan springen en de hel kan laten losbarsten of rondjes om een heavy kan rennen. En dan heb ik het niet eens over airblasten (liefst met crits) en die o zo lieve axe![]()
verders:
[...]
Maar pyro is redelijk makkelijk om te spelen als totale noob, gewoon omdat mensen door fikken als je ze raakt. Heb wel gemerkt dat als je er nog weinig van kan het een van de makkelijke classes is om iets mee te doen.Tank80 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:47:
[...]
Vind het altijd jammer als er zo negatief wordt gedaan over pyros, alsof het een noobclass is, beetje al vurend vooruit rennen...
i lolledAnoniem: 159816 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:52:
[...]
Net of je op lieve konijntjes jaagt.
Je imiteert me mateloos.
[ Voor 4% gewijzigd door CapTVK op 23-02-2009 19:31 ]
[ Voor 40% gewijzigd door frickY op 23-02-2009 19:36 ]
Wat nog veel leuker is: vijand tegen een muur of in een hoekje de lucht inblasten, m proberen daar ook neer laten komen en m vervolgens af te maken met Hadouken. Niets is meer vernederendfrickY schreef op maandag 23 februari 2009 @ 19:34:
Bovenstaand filmpje hier in HD te bekijken. Dan zie je er nog wat van
Als pyro is het inderdaad enorm vermakelijk iemand in de fik te steken, in de lucht te blasten, en bij neerkomst neer te axen, precies zoals t filmpje laat zien.
Tussen airblast en vlammen zit wel een delay, maar tussen vlammen en airblast niet.
[ Voor 49% gewijzigd door Fl4pp13 op 23-02-2009 19:38 ]
Hmmm, zou Koeitje eens een paar keer goed te grazen zijn genomen door een pyro? Dat zou zijn anti-pyro houding verklaren.[...]
Wat nog veel leuker is: vijand tegen een muur of in een hoekje de lucht inblasten, m proberen daar ook neer laten komen en m vervolgens af te maken met Hadouken. Niets is meer vernederend
[ Voor 44% gewijzigd door Fl4pp13 op 23-02-2009 19:55 ]
Ik wel[b][message=31543441,noline]
Zal eens kijken of ik er nog een screenshot van heb. Nee, helaas niet.
Best to worst weapons at Point Blank:Tank80 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 15:24:
[...]
i lolled
Mijn verhaal gaat er ook niet over of ze de beste of meest uber1337e class zijn of niet, ik vind het gewoon te veel fun om pyro te spelen. Daarbij hebben godzijdank lang niet alle spelers jou skilllevel (kietel) en kan ik vaak zat als pyro, al rondjes rennend uiteraard, hwg's en scouts toasten.
Dat van die dps wist ik niet, ik dacht altijd dat bij pointblank de flametrower het dodelijkst was
Ik speel tf2 nu al wel een tijdje, maar ik wist niet eens dat je ook andere mensen kon backblasten. Ik dacht alleen rockets and such.CapTVK schreef op maandag 23 februari 2009 @ 19:25:
De meeste pyro's zijn inderdaad snel uit te schakelen (je herkent ze aan de backburner) maar de goeie pyro's kunnen verdomd irritant zijn.
[video]
Valt trouwens op dat de goeie pyro's zelf zeggen dat ze een voorkeur hebben voor de gewone fireaxe boven de axtinguisher. Te gemakkelijk misschien?
Een zwaardere gun met twee shots plus een lange reload en scouts kunnen binnenkort dus een soort van rocketjump doen. Toch jammer, Ik had een beetje gehoopt op een "meet the..." of een "Bonk"-reclame filmpje.
Anoniem: 117217
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Gewoon spreekwoordelijke koehandel hoorAnoniem: 159816 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 13:30:
Denk dat ik niet de unlockables voor de scout niet eens ga gebruiken. Misschien die energy drink, maar wil eerst het effect in gameplay zien. De andere 2 zien er uit als downgrades.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
[ Voor 12% gewijzigd door punisher007 op 24-02-2009 13:56 ]
Backburner is te onbetrouwbaar tov airblasts, dus een downgrade.JumpStart schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 13:34:
[...]
Gewoon spreekwoordelijke koehandel hoor
Vrijwel iedere unlockable is een trade-off. De backburner doet geen airblast meer, de sandvich betekent geen secondary fire meer, de bijl-met-prikkeldraad is minder krachtig als het slachtoffer niet in de fik staat, en ga zo nog maar even door.
Aangezien ik golfballen zuig door een tuinslang als scout ben ik heel blij met een nieuwe gameplay. Mischien zuig ik nu wat minderAnoniem: 159816 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 13:30:
Denk dat ik niet de unlockables voor de scout niet eens ga gebruiken. Misschien die energy drink, maar wil eerst het effect in gameplay zien. De andere 2 zien er uit als downgrades.
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
Vast niet, de unlocks maken scout niet makkelijker. Enige wat je zou kunnen redden is die energy drink. Je double jump verliezen nekt je, tevens zal je met de FaN beter moeten mikkenTwisted schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 14:03:
[...]
Aangezien ik golfballen zuig door een tuinslang als scout ben ik heel blij met een nieuwe gameplay. Mischien zuig ik nu wat minder
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 24-02-2009 14:11 ]
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
Lijkt me goed nieuws, alhoewel het een beetje zuur is dat de Scouts niet voor hun nieuwe gear moeten werken maar Medics, Heavies en Pyro's wel. Maar misschien lees ik het gewoon fout en bedoelen ze dat ze de gear een voor een gaan uitrollen? Alhoewel dat ook vreemd is...(We will use the results of this poll to determine the order in which the new Scout items are made available to all TF2 players!)
[ Voor 12% gewijzigd door Switch op 24-02-2009 14:49 ]
Denk dat je het verkeerd leest. We moeten voten voor welk wapen als eerste unlocked wordt bij x achievements .Switch schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 14:48:
Lees ik het nou goed? Het lijkt alsof Valve wil dat we voten op een item wat iedereen dan meteen krijgt zonder achievements ervoor te moeten halen:
[...]
Lijkt me goed nieuws, alhoewel het een beetje zuur is dat de Scouts niet voor hun nieuwe gear moeten werken maar Medics, Heavies en Pyro's wel. Maar misschien lees ik het gewoon fout en bedoelen ze dat ze de gear een voor een gaan uitrollen? Alhoewel dat ook vreemd is...
Uhm, volgens mij bepaalt het alleen de volgorde van de unlocks. De nummer 1 in de poll is na 10 achievements unlocked, nummer 2 na 16, en de laatste na 22 (getallen uit m'n hoofd).Switch schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 14:48:
Lees ik het nou goed? Het lijkt alsof Valve wil dat we voten op een item wat iedereen dan meteen krijgt zonder achievements ervoor te moeten halen:
[ Voor 4% gewijzigd door diffx op 24-02-2009 14:56 ]
Zoals ik het lees worden ze niet meer achievement gebasseerd, maar komen ze vrij voor alle spelers. Het is nu dus de vraag welke het eerst vrij moet worden gegeven.Freich schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 10:54:
Ik vote voor t drankje.
Ik vind dat het 'beste' voor t hoogste aantal benodigde achievements moet worden bewaard.
10 achiev drankje
20 knuppel
30 shotgun
Exacte aantallen weet ik ff niet meer.
Vind persoonlijk eigenlijk dat het helemaal niet afhankelijk van achievements moet zijn. Magoed de reden daarachter is dat ze het gebruik van classes willen boosten door unlocks aan achievements te koppelen.Freich schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 10:54:
Ik vote voor t drankje.
Ik vind dat het 'beste' voor t hoogste aantal benodigde achievements moet worden bewaard.
10 achiev drankje
20 knuppel
30 shotgun
Exacte aantallen weet ik ff niet meer.
And I'm the only one and I walk alone.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq