[PC] Team Fortress 2, deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste
Acties:
  • 65.011 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-06 12:44

Wiebbe

<none />

Hij is rechtshandig geworden! :D

Maar er zit bij de oude inderdaad een "circel" om heen, had ik niet gezien :P

Hij ziet er in ieder bijna geval hetzelfde uit, dus het zal geen totaal andere gameplay worden schat ik zo..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-05 15:26
* Weiman gokt op "The slugger" als scattergun vervanger. Die schiet met slugs, meer damage van dichtbij, minder van veraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:41
Wow, een scoutupdate. Met 16,8 uur als scout ga ik niet echt genieten. Word tijd voor achievementbox. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:54

Pinjataaa

Hit me!

Cabo schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 21:18:
Wow, een scoutupdate. Met 16,8 uur als scout ga ik niet echt genieten. Word tijd voor achievementbox. 8)
Zullen we eens laten zien dat Spy niet het enige waar we kills mee kunnen krijgen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282852

Hè hè..
Eindelijk ging het weer is goed: Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2ykdgco.jpg
Dit keer als Demoman, Sniper en Spy.
En is me gelukt om 15 backstabs tegeven zonder dood tegaan.

Voelt toch goed :P

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 282852 op 20-02-2009 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis3d
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:23
Update!
http://www.teamfortress.com/scoutupdate/egypt.htm

*O*

Die egypt map ziet er echt vet uit!

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:49

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Het volgende onderdeel van het scoutpack is niet zo heel spannend. CP_Egypt erbij (redelijke map) en een flink aangepaste CP_Fastlane (zal ik hem dan eindelijk leuk gaan vinden? :P).
Die egypt map ziet er echt vet uit!
Die kun je al maanden spelen he ;) Ik neem tenminste aan dat het precies dezelfde versie is als die je op veel servers al kunt vinden.

Wel een nieuwe hint trouwens:
Classes with the ability to ascend rapidly (Soldiers, Demomen, and Scouts using the new scattergun unlockable )
Of wisten we dat al?

[ Voor 54% gewijzigd door Gizz op 20-02-2009 23:54 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-03 14:36
Classes with the ability to ascend rapidly (Soldiers, Demomen, and Scouts using the new scattergun unlockable ) have lots of options for traversing the arenas.
De nieuwe scattergun zal een soort rocketjump effect mogelijk maken denk ik.. Maar at what cost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Ik weet niet of ik hier nou zo blij van word:
http://www.teamfortress.com/scoutupdate/egypt.htm

Egypt is op zich een mooie map maar als demoman kan je zo lekker spammen met stickies and pipes dat het wel erg lastig is om de cappoints te halen...

@Gizz: Egypt staat volgens mij ook al een tijdje op de got servers, dus zo vernieuwend is 't denk ook weeer niet :+

[ Voor 19% gewijzigd door falcon4ever op 21-02-2009 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Voor aegis3d blijkbaar wel. Ik heb hem zoals ik al opmerkte al vaker gespeeld.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Bleh, Egypt, nooit een leuke map gevonden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-06 13:49

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik vind egypt nu ook niet de meest gebalanceerde map van alle mappen. Veel nauwe doorgangen die spam erg aantrekkelijk maken. Ben benieuwd hoe fastlane is aangepast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Anoniem: 282852 schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 22:53:
Hè hè..
Eindelijk ging het weer is goed: [afbeelding]
Dit keer als Demoman, Sniper en Spy.
En is me gelukt om 15 backstabs tegeven zonder dood tegaan.

Voelt toch goed :P
Mwah is wel aardig, vrij laag voor een random server though ;) . Kom gewoon op de GoT server spelen >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-05 21:22
Oké, nog meer maps (die GoT bezoekers wel kennen). Had eigenlijk een "meet the ...." verwacht, waar we dan heel het weekend mee zoet waren om per frame de easter eggs en unlockables te zoeken. Helaas.

Resten er nog 2 kansen, één is dus de nieuwe scattergun en de ander ... ? Nieuwe map/gamemode? (zoals te zien in de achtergrond bij de energiedrink) of toch een "meet the ...." ?

Ik zet mijn geld(1,-) op het 1e, een nieuwe map/gamemode.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:00
Wat voor een exploitables hebben ze het over @ fastlane?

edit: het blijft jammer dat tf2 niet zo'n goed spel is voor na het huffen omdat je favo servers leeg zijn.

[ Voor 49% gewijzigd door MrAngry op 21-02-2009 02:20 ]

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
MrAngry schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 02:19:
Wat voor een exploitables hebben ze het over @ fastlane?

edit: het blijft jammer dat tf2 niet zo'n goed spel is voor na het huffen omdat je favo servers leeg zijn.
Meeste exploits waren al gefixt in de beta maar je kan als Engineer met wat oefening op het dak bij het midden van cp3 komen. Zou jammer zijn als ze die "gefixt" hebben. Zo blijft er weinig over voor engies.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 289348

A Dustbowl-style control point map, Egypt is visually striking, full of great combat spaces, and features some really interesting uses of vertical space. Classes with the ability to ascend rapidly (Soldiers, Demomen, and Scouts using the new scattergun unlockable ) have lots of options for traversing the arenas. In addition, the ruins provide Engineers with a large number of potential sentrygun locations.

Hmm dat heb ik niet meegekregen? :P Hebben ze beongeluk de update van morgen gespoiled ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Krijg je een scattergun met compression blast, waar je jezelf tegen muren dus weg kan blazen etc.. (of grond)

Zoiets denk ik :')

Of dat er een touwtje tegen de muur aangeschoten word zodat je kan tokkelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2024

DeX

RedHat schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 11:10:
Krijg je een scattergun met compression blast, waar je jezelf tegen muren dus weg kan blazen etc.. (of grond)

Zoiets denk ik :')

Of dat er een touwtje tegen de muur aangeschoten word zodat je kan tokkelen :D
* DeX denkt gelijk aan Tribes Vengeance. :P

Ik heb er nu al zin in! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282852

Anoniem: 159816 schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 01:01:
[...]

Mwah is wel aardig, vrij laag voor een random server though ;) . Kom gewoon op de GoT server spelen >:) .
Ach voor mij is dat goed :P
En was laatst ook wel op de GoT servers, staat zelfs in me favo.
___

Over de update: Had liever nieuwe payload map gezien..maar de scattergun lijk me wel weer vet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Yonni schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 01:02:
Ik zet mijn geld(1,-) op het 1e, een nieuwe map/gamemode.
Ik ook. Denk een nieuwe (waarschijnlijk community) PL-map. Sinds de PL-mode bestaat (april) zijn er 'al' twee officiële PL-maps terwijl PL vrij populair is. Wellicht vinden ze twee maps dan een beetje aan de lage kant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Laatst online: 16:00

Woohooo

Smilie, James Smilie

Uit de nieuwe achiefments is al af te lezen dat je Scout ook bal krijgt waarmee je andere spelers kunt stunnen. Of double jump kill? :?
Moon Shot: Stun an enemy for the maximum possible duration by hitting them with a long-range ball.
Brushback: Stun 50 enemies while they are capturing a point or pushing the cart.

Pop Fly: Kill 20 players while double-jumping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis3d
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:23
Gizz schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 00:04:
Voor aegis3d blijkbaar wel. Ik heb hem zoals ik al opmerkte al vaker gespeeld.
Ik was hem nog niet tegen gekomen iig, maar ik speel ook niet op zoveel verschillende servers (en meeste zijn funmaps :P

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Kijk nog even goed Woohooo ;)
Sandman

En met die double jump kill wordt volgens mij gewoon bedoelt dat je iemand doodschiet terwijl je net double hebt gejumpt (snapt iemand me? :P )

[ Voor 42% gewijzigd door Gizz op 21-02-2009 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Aye!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244462

Beanball: Stun a scout with their own ball.
Kan je die ballen dan wel terugmeppen :D
Caught Napping: Kill 50 enemies from behind with the Force-A-Nature.
Is dat de naam van de nieuwe scattergun?

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 244462 op 21-02-2009 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:39

Hu9o

Schokkend

Ja.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-04 13:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Anoniem: 244462 schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 18:59:
[...]

Kan je die ballen dan wel terugmeppen :D
Kan zijn dat het alleen over de pyro's backblast of een andere scout's z'n bat gaat. Anders zou ik best de pipes van een demo willen terugmeppen ;)

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Kan zijn dat het alleen over de pyro's backblast of een andere scout's z'n bat gaat.
Maar nieuwe achievements zijn tot nu toe altijd alleen voor de desbetreffende class geweest (correct me if i'm wrong). Dus de scout raken met zijn eigen bal zal ook door in ieder geval een scout mogelijk zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door Gizz op 21-02-2009 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Ik heb zo'n gruwelijk zin in de update!!!!

Lekker als pyro, al die scouts ff burnen op de servers :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-05 13:08
kKaltUu schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 19:13:
[...]

Kan zijn dat het alleen over de pyro's backblast of een andere scout's z'n bat gaat. Anders zou ik best de pipes van een demo willen terugmeppen ;)
Dat kan al met de huidige scoutbat, maar het is erg moeilijk om ze te raken en te timen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Yonni schreef op zondag 22 februari 2009 @ 01:49:
Ik heb zo'n gruwelijk zin in de update!!!!

Lekker als pyro, al die scouts ff burnen op de servers :>
Lol inderdaad. De eerste tijd zal het wel weer stikken van de scouts >:)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Laatst online: 23-05 17:42
Engi doet het ook altijd goed met scouts :p

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 16:04
@CapTVK
Er zijn wel meer daken in fastlane waar je op kunt komen. Van de meeste is het denk ik niet de bedoeling dat je er kunt bouwen, maar ze maken het spelen van engineer wel leuker.
Alle standaard plekjes zijn zo nutteloos om te bouwen, dan blijft je sentry zelden langer dan 3 kills staan

Gisteren kwamen er op rij 3 payload-maps langs op de GoT server die ik noig niet kende. Waren alle 3 erg sterk. Hoop dat er vaker op ze gevote wordt want ik heb geen idee hoe ze heetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Laatst online: 24-11-2024
Gisteren zijn o.a. halfacre, frontier en mill voorbij gekomen, dat zouden deze mappen kunnen zijn.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Ssst Cipher, je hoeft niet alle engy-truukjes te verklappen. . Beroepsgeheim weetjewel. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Brainstorm schreef op zondag 22 februari 2009 @ 12:12:
Gisteren zijn o.a. halfacre, frontier en mill voorbij gekomen, dat zouden deze mappen kunnen zijn.
Yep, ik heb gisteravond ook een stukkie pl_halfacre meegekregen. Het was de eerste keer dat ik 'em speelde en ik was positief verrast: de map voelde goed aan en had een makkelijke spel-doorstroming.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Misschien interessant om te lezen, speech van Gabe over TF2, Steam en etc. :)

http://g4tv.com/thefeed/b...ewell-Valve-Software.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Deze 2 acheivements vallen me op:

First Blood: Get the first kill in an Arena match.

First Blood, Part 2: Kill 5 enemies with the First Blood crit buff

Dus als je first blood maakt krijg je een crit buff? Wow :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Brainstorm schreef op zondag 22 februari 2009 @ 12:12:
Yeah, het was pl_halfacre_b2. Kwam net weer voorbij. Best sterke map!

@Weiman
Wellicht net zoiets als de HWG met zijn KGB's. Maar dat wordt wat, als scouts 5 kills met een tijdelijke bufff kunnen maken :/ cp_badlands in 2 minuten afgelopen

[ Voor 22% gewijzigd door frickY op 22-02-2009 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:41
Ik ben 400 uur spy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Laatst online: 24-11-2024
Maar da's geen arena map ;)

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
frickY schreef op zondag 22 februari 2009 @ 18:59:
[...]

@Weiman
Wellicht net zoiets als de HWG met zijn KGB's. Maar dat wordt wat, als scouts 5 kills met een tijdelijke bufff kunnen maken :/ cp_badlands in 2 minuten afgelopen
Er staat nergens dat dat in 1 leven moet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/large/abcb40415cc6e28885910730055511f8c5a228c6.jpg

lol, ik werd ff alleen de map door geslingerd met wat sentry's :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn God zeg, waarom noemen alle mensen op de steamforums de pyro de beste kandidaat voor ubers (behalve als het echt een sentry farm is). Kan iemand mij vertellen wat er zo goed is aan een pyro? Het gedeelte waarin bijna iedereen weg is als ze de uber aan zien komen, of het gedeelte waarin een demo/soldier hem beetje (tot ernstig) uit koers brengt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:46

The Zep Man

🏴‍☠️

Anoniem: 159816 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:23:
Het gedeelte waarin bijna iedereen weg is als ze de uber aan zien komen,
Een goede pyro zie je nooit aankomen.
of het gedeelte waarin een demo/soldier hem beetje (tot ernstig) uit koers brengt 8)7
Of dat de pyro de demo/soldier uit koers brengt met zijn eigen missiles/grenades.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Zep Man schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:28:
[...]
Een goede pyro zie je nooit aankomen.

[...]
Of dat de pyro de demo/soldier uit koers brengt met zijn eigen missiles/grenades.
Ow, heeft een pyro cloak? Wist ik niet ;) . Daarnaast zie je dus ook een goede HWG, demo of soldier dus ook niet aankomen, en die doen meer damage (zie stukje hieronder). Maar het is altijd leuk een rocket voor een uber pyro te plaatsen waardoor hij omhoog vliegt om hem vervolgens midair nog een zetje te geven :> . Leuke is dat het ook gewoon tegen ubers werkt :P .

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kA3PL31hJzW7vOLEMz9gQRvJ/full.gif

Tevens verliest airblast altijd van pipes/rockets. Waarom? RoF. Tevens kan een airblastende pyro niet vlammen door de delay, een airblastende uber pyro is echt een totale waste van een uber. Neem aan dat je voor een uber de class pakt met de hoogste DPS. Point blank <-> extreme short range is dat de HWG (die overigens perfect is om de damage van een uber pyro te soaken als hij buffed is, gewoon als hwg ervoor gaan staan. Kost de pyro meer dan de helft van zijn uber om je plat te krijgen). Alles daarboven is het de demoman. Soldier ongeveer hetzelfde tot midrange. Soldier heeft als kracht dat hij mensen die vluchten kan jugglen. Als je persee een bepaalde medic neer wilt is een soldier een van de beste opties, aangezien een medic net zo snel rent als een pyro. Zelfs pointblank in crowded plekken waar je verwacht dat een pyro het beste is, daar doet een demoman het zeker net zo goed door de damage en splash van pipes.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 23-02-2009 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:56

Tank80

Cyanide&&Happiness

Anoniem: 159816 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:23:
Mijn God zeg, waarom noemen alle mensen op de steamforums de pyro de beste kandidaat voor ubers (behalve als het echt een sentry farm is). Kan iemand mij vertellen wat er zo goed is aan een pyro? Het gedeelte waarin bijna iedereen weg is als ze de uber aan zien komen, of het gedeelte waarin een demo/soldier hem beetje (tot ernstig) uit koers brengt 8)7
Zo slecht is een pyro nou ook weer niet met ubers hoor, als je maar een beetje in de buurt van iets komt, heb je toch de hoogste damage/minuut in de game... Maarja, voor een ouwe demosl#t als jij ;)
(ok, ok, de laatste tijd zie ik je ook wel erg veel met de andere classes)
Vind het altijd jammer als er zo negatief wordt gedaan over pyros, alsof het een noobclass is, beetje al vurend vooruit rennen... Het is juist een van de leukste classes vind ik zelf, ambushen, flanken, rushen, k#tspies toasten. Heerlijk hoe je middenin een groepje kan springen en de hel kan laten losbarsten of rondjes om een heavy kan rennen. En dan heb ik het niet eens over airblasten (liefst met crits) en die o zo lieve axe O+

verders:
Lekker als pyro, al die scouts ff burnen op de servers

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-06 07:51

glashio

C64 > AMIGA > PC

Tank80 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:47:
Vind het altijd jammer als er zo negatief wordt gedaan over pyros
:X Laat Hathor het maar niet horen, die heeft nachtmerries van mannetjes met gasmaskers op :o

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Zo slecht is een pyro nou ook weer niet met ubers hoor, als je maar een beetje in de buurt van iets komt, heb je toch de hoogste damage/minuut in de game... Maarja, voor een ouwe demosl#t als jij ;)
(ok, ok, de laatste tijd zie ik je ook wel erg veel met de andere classes)
Vind het altijd jammer als er zo negatief wordt gedaan over pyros, alsof het een noobclass is, beetje al vurend vooruit rennen... Het is juist een van de leukste classes vind ik zelf, ambushen, flanken, rushen, k#tspies toasten. Heerlijk hoe je middenin een groepje kan springen en de hel kan laten losbarsten of rondjes om een heavy kan rennen. En dan heb ik het niet eens over airblasten (liefst met crits) en die o zo lieve axe O+

verders:

[...]
Nope. Je kan de DPS stats opzoeken, HWG is een stuk beter, en daarna de demoman. Als je een HWG dood krijgt door rondjes om hem te rennen is die HWG een newbee :). Daarnaast is het ook gewoon een noobclass, als je de movement keus om links rechts te sturen aan je tobo zou binden zou je niet eens slechter gaan spelen (Doom II style).

Enige moment waarop een scout verliest van een pyro is als de pyro hem echt compleet verrast. Vind pyro's altijd leuk als scout. Alleen jammer dat ze altijd vluchten als ze je niet kunnen raken, moet je ze weer opjagen. Net of je op lieve konijntjes jaagt. Pyro's zijn meestal de eerste dominations die binnenrollen als je scout bent. Ik snap nog steeds niet dat mensen pyro's als een counter voor scouts kunnen zien :? . De counters voor scouts zijn sentry, hwg en soldier (demo die zijn pipes kan gebruiken kan ook nog wel wat doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05:08
[...]
Vind het altijd jammer als er zo negatief wordt gedaan over pyros, alsof het een noobclass is, beetje al vurend vooruit rennen...
Maar pyro is redelijk makkelijk om te spelen als totale noob, gewoon omdat mensen door fikken als je ze raakt. Heb wel gemerkt dat als je er nog weinig van kan het een van de makkelijke classes is om iets mee te doen.

Maar een goed gespeelde Pyro is toch iets heel anders als een noob die met een pyro speelt.

Maarja.... geef mij toch maar weer me oude vertrouwde medic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80

Tank80

Cyanide&&Happiness

Anoniem: 159816 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:52:
[...]

Net of je op lieve konijntjes jaagt.
i lolled

Mijn verhaal gaat er ook niet over of ze de beste of meest uber1337e class zijn of niet, ik vind het gewoon te veel fun om pyro te spelen. Daarbij hebben godzijdank lang niet alle spelers jou skilllevel (kietel) en kan ik vaak zat als pyro, al rondjes rennend uiteraard, hwg's en scouts toasten.

Dat van die dps wist ik niet, ik dacht altijd dat bij pointblank de flametrower het dodelijkst was

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Als ik spy speel, haat ik pyro's. Vooral van die spelers die niet weten dat je er bent, maar die het leuk vinden om een deuntje te fluiten op hun vlammenwerper als ze de hoek om komen en je daarmee in brand steken... Als scout vind ik ze wel ok. Zolang je snel genoeg bent en goed oplet kun je ze vaak de baas. Piew piew en daarna health pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
De meeste pyro's zijn inderdaad snel uit te schakelen (je herkent ze aan de backburner) maar de goeie pyro's kunnen verdomd irritant zijn. 8)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=XM0Np_fVX-g&fmt=18]

Valt trouwens op dat de goeie pyro's zelf zeggen dat ze een voorkeur hebben voor de gewone fireaxe boven de axtinguisher. Te gemakkelijk misschien? :)

[ Voor 4% gewijzigd door CapTVK op 23-02-2009 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Bovenstaand filmpje hier in HD te bekijken. Dan zie je er nog wat van ;)

Als pyro is het inderdaad enorm vermakelijk iemand in de fik te steken, in de lucht te blasten, en bij neerkomst neer te axen, precies zoals t filmpje laat zien.
Tussen airblast en vlammen zit wel een delay, maar tussen vlammen en airblast niet.

[ Voor 40% gewijzigd door frickY op 23-02-2009 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

offtopic:
Wow. Triplepost :P

Ik vind de normale axe onder veel omstandigheden fijner te gebruiken. Als je vijand in de fik staat is de axtinguisher een hardstikke leuk ding, maar als je vijand niet in de fik staat, maar wel op je staat in te slaan vind ik het wel lekker om een normale axe te hebben, aangezien je dan nog een critkans hebt, en gewoonweg meer basedamage doet.
frickY schreef op maandag 23 februari 2009 @ 19:34:
Bovenstaand filmpje hier in HD te bekijken. Dan zie je er nog wat van ;)

Als pyro is het inderdaad enorm vermakelijk iemand in de fik te steken, in de lucht te blasten, en bij neerkomst neer te axen, precies zoals t filmpje laat zien.
Tussen airblast en vlammen zit wel een delay, maar tussen vlammen en airblast niet.
Wat nog veel leuker is: vijand tegen een muur of in een hoekje de lucht inblasten, m proberen daar ook neer laten komen en m vervolgens af te maken met Hadouken. Niets is meer vernederend >:)

[ Voor 49% gewijzigd door Fl4pp13 op 23-02-2009 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
offtopic:
Zat even te rommelen met m'n post voordat ik het doorhad, mijn fout.
[...]

Wat nog veel leuker is: vijand tegen een muur of in een hoekje de lucht inblasten, m proberen daar ook neer laten komen en m vervolgens af te maken met Hadouken. Niets is meer vernederend >:)
Hmmm, zou Koeitje eens een paar keer goed te grazen zijn genomen door een pyro? Dat zou zijn anti-pyro houding verklaren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Zoiets is me één keer gelukt. Speelde samen met een pyro (ik was heavy) die een scout hooghield in een van de hoeken in het huisje bij Gravelpit, Cap A. Je ziet 'm al aankomen, scout kwam neer, landde recht in mijn fist taunt. Was die scout niet zo blij mee >:)
Zal eens kijken of ik er nog een screenshot van heb. Nee, helaas niet.

Ik speel pyro vrijwel alleen maar voor de lol eigenlijk. Het gaat me erom dat ik en m'n vijand kunnen lachen om mijn/zijn dood. Als ik serieus wil spelen speel ik medic, ben je nog nuttig voor het team ook.
In dat opzicht vind ik medics die lopen te kloten zo irritant. Van die personen die alleen maar als een gehandicapte met needlegun staan te spammen, terwijl je nog geen meter naast zo'n persoon medic staat te roepen terwijl je dood staat de branden.[/rant over nutteloze medics]

[ Voor 44% gewijzigd door Fl4pp13 op 23-02-2009 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
[b][message=31543441,noline]
Zal eens kijken of ik er nog een screenshot van heb. Nee, helaas niet.
Ik wel >:)
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/33ljxif.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Wat het op de GoT-server? Dan hebben we waarschijnlijk nog een demo beschikbaar.

http://replay.red-snow.org/replay/Servers/got1/

P.S
Wel opschieten als je nog een movie of screenshots van de demo wil maken. Met grote updates zoals de scoutupdate kun je oude demo files meestal niet meer afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tank80 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 15:24:
[...]

i lolled

Mijn verhaal gaat er ook niet over of ze de beste of meest uber1337e class zijn of niet, ik vind het gewoon te veel fun om pyro te spelen. Daarbij hebben godzijdank lang niet alle spelers jou skilllevel (kietel) en kan ik vaak zat als pyro, al rondjes rennend uiteraard, hwg's en scouts toasten.

Dat van die dps wist ik niet, ik dacht altijd dat bij pointblank de flametrower het dodelijkst was
Best to worst weapons at Point Blank:
Minigun 500-550
FlameThrower: 204
Scattergun: 136-168
Grenade Launcher: 130-250 **
Rocket Launcher: 136-168
Sticky Bomb: 113-175 **
Shotgun: 128-144
Pistol: 120-132
Syringe Gun: 100-150 125
Revolver: 110-120
Sniper Rifle: 83-146 (Almost exactly same average as revolver) **
Machine Pistol: 100-120
All other Melee: 49-111
Baseball Bat: 60-90
Butterfly Knife: 35-65
Sniper rifle waiting for full charge each shot- 24-43 **

Best to worst weapons at Mid Range:
Minigun 150-180
Sticky Bomb: 113-175
Sniper Rifle: 83-146 **
Rocket Launcher: 63-113 **
Revolver: 63-81
Syringe Gun: 50-100
Pistol: 39-59
Machine Pistol: 38-56
Scattergun: 16-64
Shotgun: 16-48
All Melee: N/A
FlameThrower: N/A - Although flamethrower doesn’t apply for mid range it’s max range (somewhere between PB and MR) deals 71dps (assuming single afterburn)

Best to worst weapons at Long Range:
Sticky Bomb: 113-175 **
Sniper Rifle: 83-146 **
Rocket Launcher: 56-75
Syringe Gun: 50-60
Machine Pistol: 38-56
Scattergun: 16-64
Shotgun: 16-48
Revolver: 14-17
Minigun: 5-16
Pistol: 7-8
FlameThrower: N/A
All Melee: N/A

Stickies zijn wel wat minder tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-02-2024
CapTVK schreef op maandag 23 februari 2009 @ 19:25:
De meeste pyro's zijn inderdaad snel uit te schakelen (je herkent ze aan de backburner) maar de goeie pyro's kunnen verdomd irritant zijn. 8)

[video]

Valt trouwens op dat de goeie pyro's zelf zeggen dat ze een voorkeur hebben voor de gewone fireaxe boven de axtinguisher. Te gemakkelijk misschien? :)
Ik speel tf2 nu al wel een tijdje, maar ik wist niet eens dat je ook andere mensen kon backblasten. Ik dacht alleen rockets and such.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Een zwaardere gun met twee shots plus een lange reload en scouts kunnen binnenkort dus een soort van rocketjump doen. Toch jammer, Ik had een beetje gehoopt op een "meet the..." of een "Bonk"-reclame filmpje. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-06 13:49

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Waarom zit iedereen op die filmpjes te wachten? wel leuk voor 5 minuten, maar beter nieuwe spelelementen die lol opleveren voor uren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Laatst online: 03-06 22:33
Ben benieuwd wat er uit de vote komt. Je kan onderaan de pagina voten wat de 1e unlock wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik ben echt aan het twijfelen tussen dat drankje & force-of-nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117217

Momenteel de uitslag van de vote:

The Sandman: 7573 votes (32.82%)
'Bonk' Energy Drink: 5448 votes (23.61%)
The Force-A-Nature: 10054 votes (43.57%)

Ik heb voor de FAN gestemd. Geeft extra trick jump mogelijkheden en als er één ding is dat scouts moeten kunnen dan is het trick jumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Ik vote voor t drankje.

Ik vind dat het 'beste' voor t hoogste aantal benodigde achievements moet worden bewaard.
10 achiev drankje
20 knuppel
30 shotgun

Exacte aantallen weet ik ff niet meer.

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-06 14:38
Hoe zit het precies met die GoT clans?
Ben nu wel lid van [GoT] TF2 ([GoT]) :)
Maar als je bij zo'n clan zit, moet je dan vaak spelen? Aangezien de studie soms ook beetje tijd vraagt.
En is er nog plek? Evt. voor een nieuw team?

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:08

Shabbaman

Got love?

Dat zijn nou net vragen die je hier moet stellen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denk dat ik niet de unlockables voor de scout niet eens ga gebruiken. Misschien die energy drink, maar wil eerst het effect in gameplay zien. De andere 2 zien er uit als downgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 13:30:
Denk dat ik niet de unlockables voor de scout niet eens ga gebruiken. Misschien die energy drink, maar wil eerst het effect in gameplay zien. De andere 2 zien er uit als downgrades.
Gewoon spreekwoordelijke koehandel hoor ;)

Vrijwel iedere unlockable is een trade-off. De backburner doet geen airblast meer, de sandvich betekent geen secondary fire meer, de bijl-met-prikkeldraad is minder krachtig als het slachtoffer niet in de fik staat, en ga zo nog maar even door.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Die nieuwe gun van scout lijkt me ideaal voor bijv snipers in 2fort te verrassen van onder de battlements. Of om bij 2fort via gat boven entrance te gaan en zo eventuele snipers en sentries te ontwijken.

[ Voor 12% gewijzigd door punisher007 op 24-02-2009 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JumpStart schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 13:34:
[...]

Gewoon spreekwoordelijke koehandel hoor ;)

Vrijwel iedere unlockable is een trade-off. De backburner doet geen airblast meer, de sandvich betekent geen secondary fire meer, de bijl-met-prikkeldraad is minder krachtig als het slachtoffer niet in de fik staat, en ga zo nog maar even door.
Backburner is te onbetrouwbaar tov airblasts, dus een downgrade.
Shotgun > Sandvich, een downgrade
Axetuinguseherhehrer (argh) > flame thrower is 90% van de tijd gewoon beter. Waarom melee doen als pyro?
Flaregun -> kan soms nuttig zijn, in 99% van de gevallen een downgrade.

Blautsauger -> upgrade
Ubersaw -> upgrade

Echte sidegrades (wat de bedoeling eigenlijk is om diversiteit te krijgen)
Kritz <-> Uber
Natasha <-> Sasha (hoewel in de meeste gevallen Sasha gewoon de voorkeur heeft. Zeker in matches of tegen andere HWG's)
KGB <-> Fists (boeit eigenlijk niet zoveel. Als HWG wil je zo min mogelijk melee doen, DPS point blank van Sasha is hoger (behalve als je crit met je fist)

Enige 2 echte side grades zijn

@ Punisher: wie speelt er in godsnaam nog 2fort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002

Twisted

Mogli <3

Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 13:30:
Aangezien ik golfballen zuig door een tuinslang als scout ben ik heel blij met een nieuwe gameplay. Mischien zuig ik nu wat minder :)

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Twisted schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 14:03:
[...]

Aangezien ik golfballen zuig door een tuinslang als scout ben ik heel blij met een nieuwe gameplay. Mischien zuig ik nu wat minder :)
Vast niet, de unlocks maken scout niet makkelijker. Enige wat je zou kunnen redden is die energy drink. Je double jump verliezen nekt je, tevens zal je met de FaN beter moeten mikken ;) . Misschien dat je een beetje baseballs kan spammen, maar of dat nut heeft :? . Scout blijft gewoon een class die of zuigt of goed is, afhankelijk van de map en speler.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 24-02-2009 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002

Twisted

Mogli <3

Tegen beter weten in en tot wanhopen van mijn teamleden ga ik het toch proberen! *O*

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Ik ben wel te spreken over de upgrade voor de scout. Het zijn duidelijk side-grades en niet up-grades.Een goede scout is nu al levensgevaarlijk en met echte upgrades zouden die nog gevaarlijker worden (al is de FaN nog een twijfelgeval totdat ik hem zelf in actie zie).

Ieder geval shotgun/FaN-jumping als scout lijkt me wel wat. Laat die FaN (Force a Nature) maar komen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Lees ik het nou goed? Het lijkt alsof Valve wil dat we voten op een item wat iedereen dan meteen krijgt zonder achievements ervoor te moeten halen:
(We will use the results of this poll to determine the order in which the new Scout items are made available to all TF2 players!)
Lijkt me goed nieuws, alhoewel het een beetje zuur is dat de Scouts niet voor hun nieuwe gear moeten werken maar Medics, Heavies en Pyro's wel. Maar misschien lees ik het gewoon fout en bedoelen ze dat ze de gear een voor een gaan uitrollen? Alhoewel dat ook vreemd is...

[ Voor 12% gewijzigd door Switch op 24-02-2009 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Switch schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 14:48:
Lees ik het nou goed? Het lijkt alsof Valve wil dat we voten op een item wat iedereen dan meteen krijgt zonder achievements ervoor te moeten halen:

[...]

Lijkt me goed nieuws, alhoewel het een beetje zuur is dat de Scouts niet voor hun nieuwe gear moeten werken maar Medics, Heavies en Pyro's wel. Maar misschien lees ik het gewoon fout en bedoelen ze dat ze de gear een voor een gaan uitrollen? Alhoewel dat ook vreemd is...
Denk dat je het verkeerd leest. We moeten voten voor welk wapen als eerste unlocked wordt bij x achievements .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diffx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Switch schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 14:48:
Uhm, volgens mij bepaalt het alleen de volgorde van de unlocks. De nummer 1 in de poll is na 10 achievements unlocked, nummer 2 na 16, en de laatste na 22 (getallen uit m'n hoofd).

Aangezien ik voorlopig de 16 toch niet ga halen als scout, hoop ik dat Sandman de vote wint (omdat ik die wel eens wil testen).

[edit] Koei stop eens met F5'en ;)

[ Voor 4% gewijzigd door diffx op 24-02-2009 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80

Tank80

Cyanide&&Happiness

Afbeeldingslocatie: http://img135.imageshack.us/img135/6969/blamefortress2ik6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://chuckstar.files.wordpress.com/2008/10/mmf_mf_by_sleepdepjoel.jpg

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
duurt lang... Come on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Tja, 2fort.
Ik heb eigenlijk een beetje een liefdes/haat verhouding met die map.

Ik vind de map eigenlijk leuk zolang mensen niet overdrijven met de sentries o.d.

Tot 6 vs 6 of zo is het meestal nog prima, maar bvb 16 vs 16...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Freich schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 10:54:
Ik vote voor t drankje.

Ik vind dat het 'beste' voor t hoogste aantal benodigde achievements moet worden bewaard.
10 achiev drankje
20 knuppel
30 shotgun

Zoals ik het lees worden ze niet meer achievement gebasseerd, maar komen ze vrij voor alle spelers. Het is nu dus de vraag welke het eerst vrij moet worden gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

The Sandman
12170 votes (33.91%)

'Bonk' Energy Drink
8446 votes (23.53%)

The Force-A-Nature (You voted for this)
15274 votes (42.56%)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Freich schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 10:54:
Ik vote voor t drankje.

10 achiev drankje
20 knuppel
30 shotgun

Vind persoonlijk eigenlijk dat het helemaal niet afhankelijk van achievements moet zijn. Magoed de reden daarachter is dat ze het gebruik van classes willen boosten door unlocks aan achievements te koppelen.

Maar ik vind niet dat het 'beste' voor het hoogste aantal achievements moet worden bewaard omdat dan degenen in de achievementboxes enzo meer voordeel halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste

Dit topic is gesloten.