[PC] Team Fortress 2, deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste
Acties:
  • 65.017 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211516

veelste grote penalty en wat berijk je met sandman anyway.
de enige die bat gebruiken als scout zijn meestal noobs anyway dus zie nut niet in van sandman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Anoniem: 211516 schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 10:12:
de enige die bat gebruiken als scout zijn meestal noobs anyway dus zie nut niet in van sandman.
Ik vind Napo met een bat irritanter dan met de gun hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Anoniem: 211516 schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 10:12:
Wat je er mee kan bereiken? Tegenstanders tijdelijk uitschaken, inclusief geüberde spelers! Als dat laatste niet nuttig is weet ik het ook niet meer. Nu is er tegen een geüberde speler/medic combo bijna niets te doen. Je kan als pyro proberen een van de twee weg te blazen, of met een goedgemikte rocket. Of je moet met een counter-über vrolijk gaan blocken. De sandman geeft nu een extra optie, tijdelijk knock-out slaan, en dat is een zeer interessante tactische aanvulling van de opties.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:00

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Zero is gewoon een beetje aan het zeuren omdat 'zijn class' niet zijn beoogde update krijgt ;)

Bat is super op een pub, in wars is het prut. Een bat heet als voordeel snel te kunnen slaan. Daarom gebruiken vele het als de scatter en de gewone gun leeg zijn. Samen met het snelle lopen van een scout is dat verdomt irritant: Walking around in circles!

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-12-2024

Twisted

Mogli <3

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-05 15:26
Dat je er ook ubers mee kunt stoppen vind ik wel ver gaan, een uber is vaak erg cruciaal, en de medic en heavy werken er vaak hard voor..dan is het wel erg lullig dat een scout je gewoon kan stoppen..die moet juist hard wegrennen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Weiman schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 12:19:
Dat je er ook ubers mee kunt stoppen vind ik wel ver gaan, een uber is vaak erg cruciaal, en de medic en heavy werken er vaak hard voor..dan is het wel erg lullig dat een scout je gewoon kan stoppen..die moet juist hard wegrennen! :P
Hey, het zal niet zo zijn dat een scout met de sandman een 100% hitstunrate zal krijgen hoor. Het gaat om een honkbal die de scout moet wegslaan richting stunvictim, en die moet dan ook nog eens het hoofd van het slachtoffer raken. Dan valt te verwachten dat je de bal aan zal zien komen, en dat je dus aan de kant kan stappen. De TF2 developers zijn tot nu toe, op de (nu generfte) demoman na misschien, erg goed geweest in het gebalanceerd houden van de gameplay. Ik verwacht nu niet anders.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282852

Wat als een scout een bal naar je toe slaat, en je bent zelf ook scout.
Kun je hem dan 2x zo hard terug slaan? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Of terugblasten als Pyro.

Nu al zeuren over een update die over een week pas uitkomt is dikke onzin. Wie weet krijgt een scout maar één bal mee als hij spawnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
LUH-3417 schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 13:11:
Of terugblasten als Pyro.

Nu al zeuren over een update die over een week pas uitkomt is dikke onzin. Wie weet krijgt een scout maar één bal mee als hij spawnt.
Je was me net voor.. zou wel grappig zijn als je daarna de gooiende scout zelf kan hitten >:)

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Daarbij, er staat niet bij genoemd hoe lang je erover doet om zo'n balletje te meppen. Voor hetzelfde geld heb je 1 a 2 seconden nodig om zo'n bal te meppen en blijf je dus die gehele tijd stil staan. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 17:42
Weiman schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 12:19:
Als de medic gestunned wordt is het over, zoniet dan gewoon switchen naar een ander ;)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 16:04
February 17, 2009 - Orange Box Engine Update Released
  • Updated the engine to report SteamIDs using the Steam_0 format instead of Steam_1
  • Fixed problems in Half-Life 2: Episode Two, Portal, and Source mods running the current Orange Box engine
  • Reverted the change that capped rate at 30000
Terug naar 26 slots Brain?

[ Voor 3% gewijzigd door frickY op 18-02-2009 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
JumpStart schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 08:42:
Als je de K.G.B. gebruikt heb je geen mogelijkheid meer tot taunt kill. De rest moet het (nog) zonder doen.
Ohhh jawel hoor. Die uppercut is dodelijk :)

offtopic:
dôh.. dat had in 1 bericht gemoeten

[ Voor 9% gewijzigd door frickY op 18-02-2009 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Hadden het gisteren al op mumble over de sandman. Conclusie was dat het een hoop gerage op publics gaat opleveren :P. Jammer dat het op ubers werkt. Dus hoop niet dat je dat ding kan meppen terwijl je rent. In dat geval kwak je een baseball op degene met een uber, daardoor kan die niet meer lopen en kunnen friendly demomans een 2-3 tal stickies onder 'm plaatsen.

* Anoniem: 159816 is bang dat hij nu nog vaker in de skybox zit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-05 17:39
Ik denk niet dat stun stil blijven staan is maar gewoon dizzy effect zoals bij TFC (dat je aim rondjes draait en je zicht vertroebeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jimmie schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 15:12:
Ik denk niet dat stun stil blijven staan is maar gewoon dizzy effect zoals bij TFC (dat je aim rondjes draait en je zicht vertroebeld).
Ah, dus de hard counter tegen scout wordt nu wel pyro? Hoef je toch niet te aimen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

frickY schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 15:00:
[...]

Ohhh jawel hoor. Die uppercut is dodelijk :)

offtopic:
dôh.. dat had in 1 bericht gemoeten
OOPS, my bad. Maar heeft de uppercut ook de range van de "POW!!" taunt dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Laatst online: 07:48

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

CapTVK schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 17:55:
[...]
Dus het lijkt me logisch dat natascha ook gewoon werkt.

Test het eens zou ik zeggen. :Y)
Paar keer geprobeerd, maar volgens mij werkt het niet :( Wel flauw dat die honkbal wel werkt en de sentry vertraagt ook, maar natascha lijkt niks te doen.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-06 22:05
Met die scout update kan ik mooi mij voordeel mee doen. In TFC kan een spy een class "stunnen" alleen dat was zo droog. muhaha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

Cabo schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 17:03:
Met die scout update kan ik mooi mij voordeel mee doen. In TFC kan een spy een class "stunnen" alleen dat was zo droog. muhaha :P
In TF2 kan de spy dat ook. Permanent.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het trouwens mogelijk sensitivity omlaag te gooien als je inzoomt, en dan ook alleen als je inzoomed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-01 20:05

DNB

Anoniem: 159816 schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 18:33:
Is het trouwens mogelijk sensitivity omlaag te gooien als je inzoomt, en dan ook alleen als je inzoomed.
Jup, met zoom_sensitivity_ratio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeNeusbeer schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 18:39:
[...]

Jup, met zoom_sensitivity_ratio
Was er al achter, dacht eerst dat het niet werkte maar het was een user error ( had een = teken tussen command en value staan >_>)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05:36
Net even op een van de GoT servers zitten spelen.... hoop alleen dat ik niet te veel als een kip zonder kop rond rende.... Het is toch best lastig om alles in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
ZanielGa schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 21:16:
Net even op een van de GoT servers zitten spelen.... hoop alleen dat ik niet te veel als een kip zonder kop rond rende.... Het is toch best lastig om alles in de gaten te houden.
Tja, zo gaat het in het begin maar geloof me het gaat vanzelf beter.

"Now prepare to die, a lot!" >:)

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
Oh....daar hoef ik me niet op voor te bereiden... ben er nou wel aan gewend.

Maar omdat sommige mensen hier me misschien rond hebben zien rennen (en ook nog onthouden hebben dat ik het was) dat ze nog tips hebben om te zorgen dat ik een stukje meer een idee heb wat ik het beste kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZanielGa schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 21:43:
Oh....daar hoef ik me niet op voor te bereiden... ben er nou wel aan gewend.

Maar omdat sommige mensen hier me misschien rond hebben zien rennen (en ook nog onthouden hebben dat ik het was) dat ze nog tips hebben om te zorgen dat ik een stukje meer een idee heb wat ik het beste kan doen.
Achter degene blijven die je healt :), als er een pyro komt ook dezelfde kant uitrennen als je teammate. Zelfde geld na een uber, doodgaan is zo zonde. Probeer terug te rennen naar de plek waar je vandaan kwam als je ziet dat er nog sentries of veel tegenstanders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Euhh, bedoel je niet juist "voor" degene staan die je healt (de medic staat achter je dus)? ;) Ander advies, leer de map een beetje te kennen en waar alle ammo- en healthpacks liggen, je hebt het nodig geloof me. Oh en kijk ook waar engineers hun spullen (SG's dispensers, tele's) neerzetten en probeer het zo nodig te beschermen.

Nog een, spycheck spycheck spycheck! Spies werken tegenwoordig vaker met cloak door de ammopack cloakboost die ze onlangs hebben gehad. Maar ze lopen ook nog steeds vermomd rond. Vertrouw niemand die terugloopt van het front en schiet, pas als ze terugschieten weet je dat ze aan jouw kant staan. Tenzij het een spy is, want als ie schiet/stabt dan decloaked ie! :P

[ Voor 3% gewijzigd door CapTVK op 18-02-2009 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Nog een als je engineer gaat. Help andere engineers met bouwen, hoe sneller een SG staat hoe beter. Tele's naar lv3 brengen is ook heel handig als je toch bij de spawn staat. Even naar binnen rennen, upgraden, weer terug...tada lv3 teleport! Van mij kan je daarvoor altijd "thanks" verwachten. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CapTVK schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 22:12:
Euhh, bedoel je niet juist "voor" degene staan die je healt (de medic staat achter je dus)? ;)
Hij was medic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Nog een, spycheck spycheck spycheck! Spies werken tegenwoordig vaker met cloak door de ammopack cloakboost die ze onlangs hebben gehad.
Niet alleen de ammopack boost, maar ook het feit dat enemy dispensers je cloak chargen. Ik zit echt zo vaak cloaked op een enemy dispenser, terwijl de engy een meter van me af staat en me recht aan zit te staren :D Even rustig wachten en dan toeslaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Laatst online: 06:33
Meerupdate nieuws :)

2 nieuwe maps, arena_watchtower en cp_junction
http://www.teamfortress.c...tchtower_and_junction.htm

[ Voor 23% gewijzigd door Freezerator op 18-02-2009 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Volgens mij ligt de site er een beetje uit. Ik kan al 5 minuten niet meer op teamfortress.com komen

edit: Ziet er leuk uit. Ben benieuwd naar de CP map :)

[ Voor 27% gewijzigd door Descriptor op 18-02-2009 23:57 ]

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Da's waar ook, Koeitje heeft altijd twee medics. Een voor en nog een achter. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Tsunami schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 23:06:
[...]

Niet alleen de ammopack boost, maar ook het feit dat enemy dispensers je cloak chargen. Ik zit echt zo vaak cloaked op een enemy dispenser, terwijl de engy een meter van me af staat en me recht aan zit te staren :D Even rustig wachten en dan toeslaan ;)
Ik heb al gemerkt dat een dispenser een geliefde plek is voor spies. Gewoon door even te schieten boven of rond een dispenser vind je ze al. Zit blijkbaar in hun natuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Verwonderd me wel een beetje dat ze cp_junction gekozen hebben. Is dat niet die map waar je op de laatste CP gewoon de boel volzet met sentries en pyro's laat spychecken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Inderdaad, laatste keer dat ik junction zag was het nou niet echt een goeie map.

• Brainstorm
  • Laatst online: 24-11-2024
Junction is in 6vs6 erg goed te doen, meer spelers dan dat en het is geen leuke map.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

• LUH-3417
  • Niet online
Watchtower was met instagib leuk. Maar goed. Arena is niet echt mijn ding.

• ZanielGa
Anoniem: 159816 schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 21:51:
[...]

Achter degene blijven die je healt :), als er een pyro komt ook dezelfde kant uitrennen als je teammate. Zelfde geld na een uber, doodgaan is zo zonde. Probeer terug te rennen naar de plek waar je vandaan kwam als je ziet dat er nog sentries of veel tegenstanders zijn.
Ja, dezelfde kant op rennen als je teammate is een goeie.... is nog wel een keer fout gegaan. Ik geloof ook nog wel dat ik beter Ubers moet timen (en misschien op nuttigere momenten moet gebruiken)

• Graham
  • Laatst online: 02-06 09:21
Layout is beetje kapot maar nieuwe blog entry over de exploit.

[ Voor 6% gewijzigd door Graham op 19-02-2009 08:40 ]

grahamofthewheels.com

Anoniem: 55165

Hmmmmmmm watchtower..... Misschien dat ik toch maar weer eens kom sniperen op de GoT servers ;)

Heb al lang niet meer gespeel maar wil eigenlijk weer een keer beginnen :)

Graham schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 08:40:
Layout is beetje kapot maar nieuwe blog entry over de exploit.
LOL @ punishment :D

• punisher007
  • Laatst online: 23-05 17:42
Goede punishment imho :)

http://blog.bjornhouben.com

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-06 16:17

Side-Kick

Timmy!

TF Announcer:

I await the countless other ways you will inevitably disappoint me in the future.
lol, ze hebben veel vertrouwen in de spelers

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Nogal logisch, als je verliest krijg je "YOU FAIL" te horen. :P

Signature

• Fox
  • Niet online

Fox

Jammer dat ze zoiets uberhaupt verwijderen, het bracht net zoals enkele andere glitches wel wat extra hilariteit in het spel, zonder dat het echt een exploit kan genoemd worden.

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

[...]an exploit that some unscrupulous players were using to wield items on invalid classes.
Wat voor 'sploit was dat dan, eentje waarbij je bijvoorbeeld de flaregun kon gebruiken als soldier?

• Cabo
Euhh, bedoel je niet juist "voor" degene staan die je healt (de medic staat achter je dus)? ;) Ander advies, leer de map een beetje te kennen en waar alle ammo- en healthpacks liggen, je hebt het nodig geloof me. Oh en kijk ook waar engineers hun spullen (SG's dispensers, tele's) neerzetten en probeer het zo nodig te beschermen.

Nog een, spycheck spycheck spycheck! Spies werken tegenwoordig vaker met cloak door de ammopack cloakboost die ze onlangs hebben gehad. Maar ze lopen ook nog steeds vermomd rond. Vertrouw niemand die terugloopt van het front en schiet, pas als ze terugschieten weet je dat ze aan jouw kant staan. Tenzij het een spy is, want als ie schiet/stabt dan decloaked ie! :P
Mensen die anti-spy tips geven. :Z

• DeX
  • Registratie: Juni 2001

DeX

Cabo schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 13:00:
[...]

Mensen die anti-spy tips geven. :Z
Het is niets persoonlijks cabo.
:z

• Xa!pt
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-02 19:04
Toch jammer, dat pyro-gebash altijd. :+

• Twisted

Twisted

Mogli <3

Xa!pt schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:09:
Toch jammer, dat pyro-gebash altijd. :+
Ja, de pyro kan het niet eens tegenspreken :(

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Pyro is
code:
1
+forward; +attack
in je console rammen en gaan met die banaan :P

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 19-02-2009 14:23 ]

• Xa!pt
Lekker makkelijk, beetje de pyro het zwarte schaap laten zijn, terwijl (c.q. zodat) er niemand als vertegenwoordiger van de pyro optreedt.

En daarbij mij een complex aanpraten, omdat ik pyro prefereer. :(

• Notna

Notna

Where are you?®

Ik heb het laatst met de Highlander PCW bewezen: Pyro zijn kan iedereen. Gewoon vooruit rennen en je knop ingedrukt houden voor fire en je kunt zoveel schade aanrichten....

Goed zijn met pyro is een ander verhaal... ;)

• Xa!pt
Anoniem: 159816 schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:23:
Pyro is
code:
1
+forward; +attack
in je console rammen en gaan met die banaan :P
Daar gaan we al. :o

Maar - sinds pyro ongelimiteerd kan 'flamethrowen' - is dat wel het overwegen waard. :+

• Xa!pt
Notna schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:30:
Ik heb het laatst met de Highlander PCW bewezen: Pyro zijn kan iedereen. Gewoon vooruit rennen en je knop ingedrukt houden voor fire en je kunt zoveel schade aanrichten....

Goed zijn met pyro is een ander verhaal... ;)
Ach, en áls je dan een goede pyro bent, word je alsnog 'geflamed'. }:O

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Xa!pt schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:28:
Lekker makkelijk, beetje de pyro het zwarte schaap laten zijn, terwijl (c.q. zodat) er niemand als vertegenwoordiger van de pyro optreedt.

En daarbij mij een complex aanpraten, omdat ik pyro prefereer. :(
Eejh!

* JumpStart is Pyro and Proud of it!

Meeste speeltijd als pyro, heavy als tweede en medic als derde. })

• frickY
Tsunami schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 23:06:
Ik zit echt zo vaak cloaked op een enemy dispenser, terwijl de engy een meter van me af staat en me recht aan zit te staren
Wel hele domme engineerrs dan. Je bent namelijk zichtbaar wanneer je in aanraking bent met andere spelers en objecten, dus ook wanneer je op een dispenser zit

Pyro spelen is inderdaad te doen met "+forward; +attack" maar een KPD boven de 1 zul je er niet mee halen. Daarvoor zul je toch iets meer tactiek mee moeten nemen. Ik ken dan ook maar weinig echt goede pyro's die hem tot de volle potentie bespelen. Dat "+forward; "+attack" de meest toegepaste tactiek is zegt meer over de spelers dan over de class.

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-05 17:39

_/-\o_ :D

• LUH-3417
  • Niet online
Ik heb niets tegen pyro's of de mensen die ze spelen, maar als ik als sneaky spy geraakt wordt door een random vlam van een random pyro die als een random debiel random loopt te vlammen, vind ik dat wel vervelend... maar goed... dat is ook de spy-check functie van dat ding. Ik heb bovendien hetzelfde als ik geraakt wordt door de spray van een heavy die graag zichzelf om een dispenser heen vouwt en vervolgens probeert zoveel mogelijk gaatjes in de lucht te schieten.

• Tsunami
  • Niet online
10 minuten geleden:
Afbeeldingslocatie: http://www.tsunami-productions.nl/GoT_badlands_scouts.jpg
Zo kan het ook ;)

• DeX

DeX

Pyro's zijn W + M1 homos...
Demo's zijn sticky-hoeren...
Soldiers zijn crocketbitches...
Spy's facestabben alleen maar....
Scouts zijn boink...
TurtleEngi....
Snipers zijn... Ehm...
Heavies zijn spammerts...

Zo. Mis ik nog iets?

• User
  • Laatst online: 05-06 17:19

User

S3

Medics zijn losers, altijd overal achteraan te lopen.

• Notna

Notna

Where are you?®

@ Tsunami:

Leuke screen ja, maar zet het AJB AUB OMFGBBQ in het Engels :+ :X

• LUH-3417
  • Niet online
Snipers zijn wall-hax0rs en aimbotters en medics zijn prutsers die hun uber te lang bewaren of te vroeg aanzetten.

• Cabo
DeX schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 17:07:
Pyro's zijn W + M1 homos...
Demo's zijn sticky-hoeren...
Soldiers zijn crocketbitches...
Spy's facestabben alleen maar....
Scouts zijn boink...
TurtleEngi....
Snipers zijn... Ehm...
Heavies zijn spammerts...

Zo. Mis ik nog iets?
Facestab is iets wat "gebeurt". Daar kan de speler niks aan veranderen. :?

• DeX

DeX

Cabo schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 19:29:
[...]

Facestab is iets wat "gebeurt". Daar kan de speler niks aan veranderen. :?
Weet ik. Mijn punt was dat elke class wel iets heeft waarover te zeiken valt. Dat is een beetje het leuke vind ik aan TF2.

Winnaar killcam shot van het jaar 2009 (alvast):
Afbeeldingslocatie: http://flameseeker.com/f16/haaha.jpg

• Tsunami
  • Niet online
Inderdaad, als ik iemand facestab zeg ik ook gewoon "facestab ftl", maak liever een legitieme kill :P

• ZanielGa
LUH-3417 schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 17:45:
medics zijn prutsers die hun uber te lang bewaren of te vroeg aanzetten.
Jep, dat ben ik

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:54
Voice gebruiken lost dat op.

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 18:07

Woohooo

Smilie, James Smilie

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/large/6db8573a2bf0f3a3703560720146a8e65fc926a1.jpg

:9~ Dinsdag nieuwe update! O+

[ Voor 48% gewijzigd door Woohooo op 19-02-2009 22:12 ]

• LUH-3417
  • Niet online
Ik merk dat ik, als pruts-spy, teveel vertrouw op facestabs... Het is toch wat preciezer dan wild in het rond flepperen met je mesje. :)

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-05 21:22
Ben benieuwd wat de rest van de aankondigingen zijn die nog komen.

6 aankondigingen

3x guns
1x community maps (tot nu toe)
1x meet the ... ?
1x gamemode ?

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• Bor
  • Laatst online: 23:34

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Nog een paar dagen voor de update. Ik heb er alweer veel zin in hoewel ik de laatste weken weinig heb kunnen spelen. Ik ben benieuwd naar de community maps. Ik dacht overigens dat het er 2 zouden worden (las ik ergens online).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Weer een update, deze keer een energy drink voor de scout die hem een turboboost geeft.
Runnin' rings around all them molasses-slow dummies out there on the battle- field is thirsty frickin' work. But when it comes to quenchin' that thirst, only one thermonuclear thirst detonator packs all the "Atomic Punch" you'll ever need. Bonk! is fulla radiation, which as we all know is pretty great for givin' people superpowers. Just one can'll blast ya into a few-second rush of radioactive energy so powerful you'll be dodgin' bullets like they ain't even there!
Note: Bonk! contains several hundred times the daily recommended allowance of sugar. After the beneficial effects of the radiation wear off, drinkers have reported experiencing feelings of lethargy that can last several seconds. Reading this sentence absolves Bonk! of any liability for killing sprees inspired by or deaths resulting from the ingestion of Bonk! Enjoy Bonk! responsibly… Or by the case!
En een hele set achievements... 8)

• Bor

Bor

Een turbo voor de class die zowiezo al het snelste is :? Hmm, ik moet eerst maar eens zien hoe dag ingame gaat uitpakken.

[ Voor 36% gewijzigd door Bor op 19-02-2009 22:56 ]

• Weiman
Dit is een tijd geleden uitgebreid voorgesteld en besproken op de Steam Forums, een manier voor scouts om niet totaal nutteloos te zijn tegen sentries. Erg tof dat Valve zo luistert naar hun community! Engies hoeven niet veel te vrezen, area denial zal nog werken, en ze kunnen alleen maar hard wegrennen :P Ik ben wel benieuwd of het je pistol vervangt.

• Bor

Bor

Maar is het nodig dat een scout een sentry aan kan? Het is en blijft een team game en andere classes zijn daar gewoon veel beter in. Niet elke class hoeft alles te kunnen toch?

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Ik ben er wel over te spreken, er werd continu geblaat dat de scout een soort counter tegen een SG nodig had, Ik was vooral bang dat ze een soort pseudo sapper zouden maken maar dit lijkt een mooi alternatief.

• Bor

Bor

Het is natuurlijk iets wat goed getest is en wat zelfs nog weer aangepast kan worden mocht het voor onbalans zorgen.

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-05 21:22
Eventjes serieus, wat voor map is dat op de achtergrond waar meneer de stuiterbal overheen rent? Zie ik twee treinsporen omhoog lopen met een rood en blauwe bom?

Verder een speed boost, beetje alsof ze de conc jump speeds willen benaderen van TFC? ;-)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Ook slim dat het eerst moet drinken voordat je het kan gebruiken. Nu kan je niet zomaar op een turboboost knop drukken en op hyperspeed een heavy (of SG!?) doodknuppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Het gaat er juist om dat je er voorbij kunt rennen, niet hem kapot te schieten o.i.d. Het doel van de scout is cappen en harass.. niet keihard vijanden afslachten. Bijvoorbeeld als er geen sentry bij het punt staat maar alleen bij een ingang is dit super handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Nu wordt dat eerste punt bij stage 3 van dustbowl wel vrij makkelijk om te halen :P Gewoon scoutrush doen met die drankjes en je huppelt er voorbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gok een gamemode waarbij je 2 karretjes tegen elkaar in duwt. Ook een game mode waarbij je CP's capt mbv een flag (zie achievements). Daarnaast zie je nieuwe scattergun ook al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Er staat onder ook dat er een slow-down aan vast zit als de drank uitgewerkt is, vast voor balans :) Als grote scout-fan ben ik zeer benieuwd naar dit nieuwe item!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Afbeeldingslocatie: http://www.teamfortress.com/scoutupdate/images/AchievementIcons/dodgers_1_giants_0.png

Classic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-06 14:35

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Anoniem: 159816 schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 00:44:
Gok een gamemode waarbij je 2 karretjes tegen elkaar in duwt. Ook een game mode waarbij je CP's capt mbv een flag (zie achievements). Daarnaast zie je nieuwe scattergun ook al :)
Ik gok dat de karretjes geconnect zijn, blu omhoog is red omlaag en andersom, je ziet ook een soort van extra spoor/band lopen in het normale spoor op die screenshot.

Waar is die nieuwe scattergun dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 02-06 12:44

Wiebbe

<none />

Anoniem: 159816 schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 00:44:
Waar zie jij inderdaad de nieuwe scattergun? :P

Die gun die hij vast heeft ziet er precies hetzelfde uit als de huidige ingame gun.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Bor de Wollef schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 22:56:
Een turbo voor de class die zowiezo al het snelste is :? Hmm, ik moet eerst maar eens zien hoe dag ingame gaat uitpakken.
nee het maakt je niet sneller, maar je hebt een "miss-factor" waardoor je een ## % van de bullets mist.

/speculatie.

Sneller lijkt me iets te lastig voor de net-code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Bor de Wollef schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 22:56:
Gewoon, een tijdelijk nog hogere loopsnelheid, en misschien een hogere swingrate. Met daarna een tijdje minder snel dan standaard. Geen Bullet Time™ achtige meuk dus.

En als ze met het thema van energydrink-over-the-top verder aan de haal gaan dan kunnen ze ook de aim tijdens de boost periode, vanwege de trillende handen, een grotere verstoring geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-06 07:51

glashio

C64 > AMIGA > PC

Probleem met netcode zal wel meevallen, dit omdat ik 1 keer op 'Sons of Steel' public een rus zag met een speedhack :p
En die ging dus echt 2 a 3 keer zo snel (met elke class) door het level dan de traditionele scout :)

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wiebbe schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 08:34:
[...]

Waar zie jij inderdaad de nieuwe scattergun? :P

Die gun die hij vast heeft ziet er precies hetzelfde uit als de huidige ingame gun.
Nope.

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/24o0mf7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

glashio schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 09:46:
Probleem met netcode zal wel meevallen, dit omdat ik 1 keer op 'Sons of Steel' public een rus zag met een speedhack :p
En die ging dus echt 2 a 3 keer zo snel (met elke class) door het level dan de traditionele scout :)
Hitboxregistration zal alleen niet echt meer kloppen. Vooral niet met die lag-compensation.

Het is nu al best raar in scout vs scout battles.

Dus die nieuwe bat slaat baseballs, maar kan ook gebruikt worden als melee wapen die in plaats van damage een flinke pushback doet?

[ Voor 12% gewijzigd door DeX op 20-02-2009 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Er is een achievement waarbij je mensen met je bat een bepaalde afstand moet meppen. Blijkbaar heeft de nieuwe bat dus ook een extra eigenschap. Al lijkt 25 meter ingame me wel ver, zou het niet voet moeten zijn?
Out of the Park: Bat the enemy so he flies 25 meters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

CapTVK schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 12:17:
Er is een achievement waarbij je mensen met je bat een bepaalde afstand moet meppen. Blijkbaar heeft de nieuwe bat dus ook een extra eigenschap. Al lijkt 25 meter ingame me wel ver, zou het niet voet moeten zijn?

[...]
Of misschien een speciale taunt-attack? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Laatst online: 24-04 09:13
25meter? Volgens mij heb ik dat ook wel eens gevlogen na een spy-backstab bovenop de spire... :)

Denk dus dat het gewoon om de rag-doll gaat die 25m moet vliegen...

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste

Dit topic is gesloten.