[PC] Team Fortress 2, deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 15 Laatste
Acties:
  • 65.195 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 13:12

mace

Sapere Aude

Ik vind de wachttijd juist erg goed, als de respawntijd weg gaat wordt het spel ineens compleet anders en loopt het 9 van de 10 keer uit op een stalemate.

Maar zoals gezegd is het wel eens grappig om ff dom te knallen op 2fort ofzo, dikke chaos. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Gisteren weer lekker gespeeld op de GoT server... Daarna nog even op wat andere servers wat nieuwe payload maps gespeed. Hoorde van een maat dat Valve bezig was met een map competitie voor een nieuwe payload map met opkomende update...

en ze moeten is opschieten met een ''meet the'' of achievement class update...
* Descriptor wants m0ar content :9

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

TF2Maps is bezig met een payload map competitie. ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:10
Tsunami schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 10:50:
Zal ik dan maar even reageren op het respawn tijd en stilstaan in spawn verhaal ;)

De respawn counter gaat inderdaad zelden boven de 25/26 seconden, maar dan tel je niet de 2 seconden tot de deathcam en 4 seconden van de deathcam mee. Dus voordat je de counter ziet zijn er al 6 seconden voorbij. Goed, ik mag dan misschien niet de beste zijn en wat vaker dood gaan, maar imo is een map gewoon ongebalanceerd als half blauw net dood gegaan is, en rood lekker uit can cappen omdat blauw 20+ seconden aan het respawnen is, en vervolgens ook nog naar de cap moet lopen. Maar het was meer als grapje bedoelt hoor, ik weet dat de GoTters gewoon gewend zijn aan de normale respawn tijd en dat dat niet zal veranderen :)
Ehm.. dat is nou juist de clue. Als rood blauw vermoord kan rood cappen. Als blauw rood vermoord niet.
Het idee is dan ook met het hele team het gehele andere team uit te moorden alvorens te cappen, in plaats van er met 1 of 2 man een beetje lafjes op te staan. Het idee is dat je niet je hele team in 1x laat uitmoorden ;)

Fast-respawn speel ik alleen als ik maar een half uurtje de tijd heb, of een slechte avond heb. Dan is het gewoon lekker knallen. Op fast-respawn servers zie je ook zelden goed teamwork maar is het meer solo egotrippen.

De respawntijd hoort bij het concept van Team Fortress. Anders kun je net zo goed CS of Unreal gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
frickY schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 13:28:
[...]

Ehm.. dat is nou juist de clue. Als rood blauw vermoord kan rood cappen. Als blauw rood vermoord niet.
Het idee is dan ook met het hele team het gehele andere team uit te moorden alvorens te cappen, in plaats van er met 1 of 2 man een beetje lafjes op te staan. Het idee is dat je niet je hele team in 1x laat uitmoorden ;)

Fast-respawn speel ik alleen als ik maar een half uurtje de tijd heb, of een slechte avond heb. Dan is het gewoon lekker knallen. Op fast-respawn servers zie je ook zelden goed teamwork maar is het meer solo egotrippen.

De respawntijd hoort bij het concept van Team Fortress. Anders kun je net zo goed CS of Unreal gaan spelen.
Op fast respawn maps heeft het ook niks meer met skill te maken.
spawn pyro en ren met je LMB ingedrukt richting het andere team. zo weer 5-6 punten erbij, respawn and repeat.
het andere team neemt niet eens de moeite om te healen na jou burn, omdat respawnen sneller gaat, dus de kill-assists lopen binnen 8)7

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waster schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 07:54:
[...]

Dat zijn juist de enige fatsoenlijke maps die op de servers draaien :)
Je meent het. Maar veel mensen vinden dus van niet.
Napo schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 10:44:
Ach ja koeitje, je gaat mensen toch niet op de server houden als ze een map niet leuk vinden. Gravelpit vind ik zo waardeloos op een pub TBH, net als 2fort. Dan ga ik me niet daar 30 minuten aan ergeren.
Alleen punt C eindigt in een ordinair spamfest. Maar punt A en B zijn een stuk beter dan Goldrush, Badwater, Dustbowl, Swift, Waste, en wat hebben we nog meer?

Fast respawn is hopeloos. De respawntijd zit erin om het aanvallende team even ruimte te geven op te rukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Zijn die nog bezig te respawnen of gewoon AFK?
of AFK, of doen dingen tijdens hun respawn, of zijn nog aan het connecten.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:55

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 14:52:
[...]

Je meent het. Maar veel mensen vinden dus van niet.

[...]

Alleen punt C eindigt in een ordinair spamfest. Maar punt A en B zijn een stuk beter dan Goldrush, Badwater, Dustbowl, Swift, Waste, en wat hebben we nog meer?

Fast respawn is hopeloos. De respawntijd zit erin om het aanvallende team even ruimte te geven op te rukken.
Het is ineens heel 'pro' geworden om badlands/granary whatever heel leuk te vinden maar het punt is dat je dat gewoon gauw zat bent. Red en Blu doen exact hetzelfde in die mappen en daarom ben ik er ook 2x zo snel op uitgekeken. Die symmetrische mappen zijn vast erg gebalanceerd maar een hoop minder leuk om een hoop aantal keer te spelen. Zeker 's avonds met wat vastere kern is het gewoon leuk om af en toe eens nieuwe mappen op te zetten. En na 2 á 3 keer badlands/granary/etc. heb ik dan wel zin in wat afwisseling!

En dan heb ik het nog niet eens gehad over dat een nieuwere gamemodus zoals payload ook een welkome afwisseling is op punten cappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Volgens mij zijn er nog al wat mensen die niet het verschil weten tussen fast respawn en instant respawn, ik heb het namelijk nooit over instant respawn gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:10
Sinds de update had ik steeds een choke van 60 tot soms wel 80. Vanavond de cl_cmdrate en cl_updaterate eens terug gezet van 67 naar 33, en daarmee blijft hij vrijwel continue onder de 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lt. Marx schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 17:49:
[...]

Het is ineens heel 'pro' geworden om badlands/granary whatever heel leuk te vinden maar het punt is dat je dat gewoon gauw zat bent. Red en Blu doen exact hetzelfde in die mappen en daarom ben ik er ook 2x zo snel op uitgekeken. Die symmetrische mappen zijn vast erg gebalanceerd maar een hoop minder leuk om een hoop aantal keer te spelen. Zeker 's avonds met wat vastere kern is het gewoon leuk om af en toe eens nieuwe mappen op te zetten. En na 2 á 3 keer badlands/granary/etc. heb ik dan wel zin in wat afwisseling!

En dan heb ik het nog niet eens gehad over dat een nieuwere gamemodus zoals payload ook een welkome afwisseling is op punten cappen.
Op de 5 point mappen doet juist elk team niet elke keer hetzelfde. Mappen als dustbowl/goldrush/badwater: daar doet iedereen hetzelfde. Beetje doorgangen spammen en ubers op sentries gebruiken. De 5 point mappen zijn veel dynamischer in dat opzicht. Ik snap niet hoe je erbij komt dat die mappen altijd hetzelfde zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 00:33:
[...]

Ik snap niet hoe je erbij komt dat die mappen altijd hetzelfde zijn?
Ach, en dan krijg je af en toe voldoende mensen actief op voicecom die zin hebben in wat lol/humor. Gisteravond was het dikke pret. Met het hele team als pyro. Later met het hele team als spy. , een keer 50/50 medic/heavy en ook een keer vrijwel geheel als All-Engineer. Was niet echt effectief, maar wel erg leuk :+

"Hoeveel spies hebben jullie?" "10!"

Voor de mensen die m'n avatar niet herkennen: * JumpStart speelt met tag/nick [strikerz.crew]hydrazine.
Oude garde van de Strikerz.net servers. Hoi [Got]RedHat! :w

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
JumpStart schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 07:25:
[...]

Ach, en dan krijg je af en toe voldoende mensen actief op voicecom die zin hebben in wat lol/humor. Gisteravond was het dikke pret. Met het hele team als pyro. Later met het hele team als spy. , een keer 50/50 medic/heavy en ook een keer vrijwel geheel als All-Engineer. Was niet echt effectief, maar wel erg leuk :+

"Hoeveel spies hebben jullie?" "10!"

Voor de mensen die m'n avatar niet herkennen: * JumpStart speelt met tag/nick [strikerz.crew]hydrazine.
Oude garde van de Strikerz.net servers. Hoi [Got]RedHat! :w
Hoi, hier ook een oude garde strikerz.net crew :) (En oude garde eerste GoT clan natuurlijk). Al een aantal keer aan je gevraagd hoe het met Vosje en Raymond ging maar kreeg geen reaktie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

[...]

Op de 5 point mappen doet juist elk team niet elke keer hetzelfde. Mappen als dustbowl/goldrush/badwater: daar doet iedereen hetzelfde. Beetje doorgangen spammen en ubers op sentries gebruiken. De 5 point mappen zijn veel dynamischer in dat opzicht. Ik snap niet hoe je erbij komt dat die mappen altijd hetzelfde zijn?
Omdat bij de 5 punts mappen het effectief niet veel uitmaakt of je red of blu bent want de mogelijkheden blijven hetzelfde per pot. Dit is totaal anders bij dustbowl en payload mappen waarbij een rondje red je een totaal andere taak geeft als een rondje blu.

In theorie zou op 5 punts mappen dit ook erg kunnen veranderen tussen defense en offense. In pcw's gebeurd dit ook maar op publics heb je 9/10 keer 1 sterker team wat gewoon de hele map door aanvalt terwijl de andere verdedigt. Ik begin de 5 punts mappen dan ook steeds meer te waarderen op pcw's terwijl ik ze op publics steeds saaier vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Ik vind Dustbowl erg leuk op de public, terwijl ik er in wars een hekel aan had (wordt steeds minder), Granery vind ik, vooral sinds ik hem in wars speel, toch ook wel leuk op de pub. Maps die je normaal serieus speelt kan je nu met een korreltje zout spelen. Het nadeel op de pub is dat de maps bij onzijdige teams niet leuk zijn en dat de volle map tijd erg lang is.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Is steamcloud nou al up? Dat is toch het enige wat de boel een beetje tegenhoudt voor de nieuwe update. Of zouden ze het over het weekend van valentijn heen willen tillen? Immers, gamers hebben ook relaties die onderhouden moeten worden en dan is er te weinig exposure voor nieuwe spelers? :D

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat de 5cp maps een grote slachtpartij zijn bij unbalanced teams is waar, maar bij dustbowl en de andere maps is dat ook zo. Duurt het alleen net wat langer. De momenten waarop 5cp maps balanced zijn, zijn juist zo mooi dat de rest van de ellende allemaal niet meer uitmaakt. Gisteravond nog een potje op badlands waarbij 1 team bij de andere in de base stond, maar dat team kwam helemaal terug en won het potje. Prachtig toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:43

Shabbaman

Got love?

[...]

Een van de teams capt mid binnen 2 minuten na de start, waarna het team dat op achterstand staat langere spawntijden krijgt, het voor dat team een uphill battle wordt en voor het andere team een spamfest.

[ Voor 0% gewijzigd door Shabbaman op 11-02-2009 15:32 . Reden: edit: crosspost door anderhalf uur niet refreshen ]

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Hey, zomaar even out of the blue een vraagje hoor... Maar is er iets mis met TC_Hydro, dat ik in al die weken op de [GoT] server deze map nog niet één keer heb meegemaakt? Of is de map gewoon niet populair?

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JumpStart schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 16:24:
Hey, zomaar even out of the blue een vraagje hoor... Maar is er iets mis met TC_Hydro, dat ik in al die weken op de [GoT] server deze map nog niet één keer heb meegemaakt? Of is de map gewoon niet populair?
Ik denk vooral omdat hij niet populair is.
Je kan 'm beter renamen naar tc_stalemate :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Hydro is geweldig, maar alleen met engielimit 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diffx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Tja, die maps blijven toch een kwestie van smaak. Persoonlijk ben ik een groot fan van Payload, maar veel mensen vinden dit weer niks. En zolang er niet genoeg goede maps zijn (veel custom maps hebben toch wel wat problemen met balance etc) komen steeds dezelfde maps voorbij.

Persoonlijk kan Badlands echt niet meer zien.. maar dat zal wel komen omdat mensen 'm juist wel geweldig vinden en er vaak op stemmen bij rtv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Niks mis met Hydro, wat mij betreft mag ie het best wel eens langskomen (best wel leuke spots voor sentries). Maar met redelijke teams wordt het inderdaad vaak een stalemate. Zelf hou ik wel van variatie en de laatste tijd heb ik niet te klagen met allerlei nieuwe maps. Ik heb niks tegen regular maps zolang er ook nieuwe dingen geprobeerd worden.

Tot slot, je kan natuurlijk altijd een andere server opzoeken voor andere maps. Ik heb een zwakke plek voor jumpmaps en die zal je niet op GoT vinden. Enige probleem is dat er momenteel maar een fatsoenlijke jumpserver is. Helaas ook waar veel spelers voor low grav voten (ben je sneller klaar! |:( ) en af en toe zijn er irritante russische voicespammers en om het helemaal compleet te maken. De admins hebben in hun oneindige wijsheid de mute functie uitgezet. :(

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

• Yonni
Ze moeten eens een flag/briefcase map maken a la Avanti. Dat vond ik altijd zo'n vette map in tfc :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonni schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 23:49:
Ze moeten eens een flag/briefcase map maken a la Avanti. Dat vond ik altijd zo'n vette map in tfc :).
Avanti hebben ze in tf2. Waardeloze map trouwens :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Avanti toevallig gisteren nog gespeeld. Leuke map. Snipers in de kerktoren *** :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Oh ja? Community map dan zeker, is het dan wel een map met een briefcase/flag? Of een cp map? Lijkt me gaaf om gewoon een koffertje, of beter een grote TF2 vlag te dragen. Demo die ermee aan de haal gaat, ff goeie sticky jumps enzo :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
En sentries die je uit de lucht knallen. Avanti is geen makkelijke map. Zelfs als spy heb ik moeite om er doorheen te komen. Maar als ik eenmaal ben doorgebroken is het "all hell breaks lose" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:25

Tank80

Cyanide&&Happiness

Ojaa Avanti, dat is ff walking back on memorylane zeg... Hoe gaaf was die map in TFC.
Staat die al op de server ?
/edit : avanti

[ Voor 21% gewijzigd door Tank80 op 13-02-2009 15:53 ]

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
* Weiman is half verslaafd aan tauntkillen >:D

Highlights:

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/j17fgm.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/34rbwno.jpg

Dat zijn allebei shots van medics ik met 100% charge tauntkill..oh, de vernedering :P

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/30xg3me.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Wauw, wist niet dat double kills mogelijk waren met de Pyro's hadouken! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Afbeeldingslocatie: http://sarcasticgamer.com/wp/wp-content/uploads/2009/02/pyrovalentine.png

Speciaal voor Valentijnsdag ;) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aapmans is nog altijd de taunt kill koning _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
CapTVK schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 23:45:
Wauw, wist niet dat double kills mogelijk waren met de Pyro's hadouken! ;)
Dan moet een spy met katana ook werken :)
Tank80 schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 15:50:
Ojaa Avanti, dat is ff walking back on memorylane zeg... Hoe gaaf was die map in TFC.
Staat die al op de server ?
/edit : avanti
Avanti is niet geliefd op de server, castle dat is een topper! (kutmap)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Laatst online: 17:46
Jezus, wat is de range van die taunt kill, in een van die heavy shots lijkt je wel iemand te killen die echt ver weg staat.

edit: en overigens, aapmans, ja wtf, wie is dat, de gast loopt alleen maar met z'n vuisten te zwaaien en taunt kills te maken, mooie baas

[ Voor 36% gewijzigd door MrAngry op 14-02-2009 03:49 ]

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Aapmans is echt grappig. Hij loopt vaak achter mij aan met twee vuisten _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Cabo schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 10:40:
Of je probeert m te uberen als je m voor de eerste keer op server ziet, gaat ie lopen rondrennen met shotgun, terwijl je de ubercharge Gauge ziet leeglopen. Dag, hard werk! :+

@MrAngry:

Ver dus. >:)
Tsunami schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 11:30:
Beter als mensen die een sandvich gaan eten als ze geubered worden :')
Seconded. Die mensen krijgen dan ook nooit never meer een uber van me, tenzij het is afgesproken. :P

[ Voor 34% gewijzigd door Fl4pp13 op 14-02-2009 11:33 . Reden: Even range example toevoegen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-02-2024
Tsunami schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 11:30:
Uberde gisteren iemand @castle, pleur ik van een riggeltje af, dag uber, cap, game over :+

offtopic:
Hoe krijg je meerdere regels in je sig?

[ Voor 10% gewijzigd door Inuyasha op 14-02-2009 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cabo schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 10:40:
Aapmans is de koning gewoon. Je herkent 'm ook gewoon vanaf de andere kant van de map :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Bij het zien van dat filmpje denk ik dat ik, de eerstvolgende keer dat ik TF2 weer aanslinger, de load-out van de Heavy verander, de K.G.B. is op een of andere manier minder interessant geworden nu. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

JumpStart schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 17:49:
Bij het zien van dat filmpje denk ik dat ik, de eerstvolgende keer dat ik TF2 weer aanslinger, de load-out van de Heavy verander, de K.G.B. is op een of andere manier minder interessant geworden nu. :+
Dat is dus waarom ik me nooit heb bezig gehouden met de KGB. Hoewel het ontzettend leuk kan zijn om meerdere vijanden achter elkaar naar z'n grootje te kritten, vind ik de vernedering voor de vijand veel groter om m een taunt in z'n gezicht te geven :+ Tis ook leuk om mensen te taunt-killen als ze gedekt achter de kart zitten :P
Zo dus:
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/sdiwy0.jpg
Ja, ik pakte die demo die je ziet liggen in het gangetje. :P

Bovendien vind ik de KGB gevoelsmatig minder lekker spelen, gezien ze langzamer slaan en je er ook meer door opvalt. Nou is een persoon ter grote van een beer al niet moeilijk over het hoofd te zien, maar er moet toch wel heel veel met je zicht mis zijn om een beer met knalblauwe/knalrooie bokshandschoenen over het hoofd te zien :P :P

offtopic:
@Inuyasha: Heel simpel. Na de tekst van de eerste regel even [ br](spatie na haakje openen weghalen) typen, en daarna doorgaan.

Overigens, wanneer komt er een nieuw topicdeeltje? Na de scout update?

[ Voor 9% gewijzigd door Fl4pp13 op 14-02-2009 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
Fl4pp13 schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 20:09:
[...]

offtopic:
@Inuyasha: Heel simpel. Na de tekst van de eerste regel even [ br](spatie na haakje openen weghalen) typen, en daarna doorgaan.

Overigens, wanneer komt er een nieuw topicdeeltje? Na de scout update?
offtopic:
Thx, das wel heel simpel :')

Gisteren @pl_stovepipe (die map op je screenie) had ik een score van 150 ofzo. Ik ging echt lekker als heavy. 8)

/edit: lama, haal ze weer door elkaar.

[ Voor 4% gewijzigd door Inuyasha op 15-02-2009 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:33
Ehh, op het screen van fl4pp13 (http://i39.tinypic.com/sdiwy0.jpg) is de map toch echt pl_badwater :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
Een tweetal TF2 pics van de Garry's Mod Valentine Contest. :P

Afbeeldingslocatie: http://www.garrysmod.com/quickimg/162b961e17b2914a1b22931a748d91ec.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.garrysmod.com/quickimg/f82c48d4697a431b7ad03c8f0aa5a1c4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Hierbij een stukje machinima/gameplay dat ik zelf opgenomen en gemonteerd heb. Een erg bijzondere ronde op badwater, Ride Of The Heavies! :D

http://www.youtube.com/watch?v=isOe0Rb42GA&fmt=22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Weiman schreef op maandag 16 februari 2009 @ 17:47:
Hierbij een stukje machinima/gameplay dat ik zelf opgenomen en gemonteerd heb. Een erg bijzondere ronde op badwater, Ride Of The Heavies! :D

http://www.youtube.com/watch?v=isOe0Rb42GA
geweldig filmpje :D , ook gewoon 5 of 6 heavies en zo die map binnen 3 minuten binnen hengelen. Alsof er gewoon compleet geen weerstand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Ik kan de namen van die heavies niet lezen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

LUH-3417 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 18:46:
Ze heten allemaal iets in de trant van [B0T] xx (waar xx een nummer is) Overigens, spot de Psyduck :D
Valt me trouwens op dat de cart geen enkel moment stilstaat, hoezo tegenstand. :X

Geniale run, zelfs de announcer lijkt er blij mee te zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
LUH-3417 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 18:46:
Wel in HD kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Hier heb ik nog 2 Masterlijke Team Fortress 2 Filmpjes:

Team Fortress 2 Grieving Part 1
Team Fortress 2 Grieving Part 2

Mede door deze filmpjes duurde het niet lang voordat ik de orange box kocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Die zijn inderdaad geweldig, jammer genoeg hebben ze de meeste van deze "leuke" glitches gefixed. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diffx
  • Niet online
Descriptor schreef op maandag 16 februari 2009 @ 19:18:
Hier heb ik nog 2 Masterlijke Team Fortress 2 Filmpjes:

Team Fortress 2 Grieving Part 1
Team Fortress 2 Grieving Part 2

Mede door deze filmpjes duurde het niet lang voordat ik de orange box kocht :)
Zo fout en irritant, maar heb me kapot gelachen :D

Weiman: leuk filmpje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

diffx schreef op maandag 16 februari 2009 @ 20:12:
[...]

Zo fout en irritant, maar heb me kapot gelachen :D

Weiman: leuk filmpje!
Tele-griefing ben ik nog wel eens een keer tegen gekomen op Badlands....
Grappig, maar oh zo flauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Descriptor schreef op maandag 16 februari 2009 @ 18:36:
[...]

geweldig filmpje :D , ook gewoon 5 of 6 heavies en zo die map binnen 3 minuten binnen hengelen. Alsof er gewoon compleet geen weerstand is.
Dat viel me ook op, ze schoten amper terug. Zelfs geen (of een?) SG te bekennen. Nergens spies en ook geen snipers dot te zien. Wel leuk dat "Ride of the Valkyries" eindelijk eens wordt gekozen. Zou vaker ingame aan moeten als de aanval begint. Gewoon om de stemming erin te brengen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Team Fortress 2

Sticky bombs now get a reduced close range damage ramp up (like Rocket Launcher & Syringe Gun)

Ultimately reduces damage done by sticky bombs to enemies <512 units from the Demoman

Moved the unlockable system over to the new item backend:

Added a warning dialog to the loadout screen telling clients when the server they're on could not get their loadout

Made "tf_damage_disablespread" a replicated convar, so clients can see the value of it on the server they're connected to

Renamed "mp_stalemate_at_timelimit" to "mp_match_end_at_timelimit", to better explain its function now that stalemate is optional

Fixed muzzle flashes & shell ejections still playing when viewmodels are hidden

Server tags can now be used to include or exclude servers from the list

Ik zeg donderdag scout update :). En sticky nerf :9 . Ben ik eigenlijk wel blij mee.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2009 02:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
En terecht, die dingen waren overpowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk hoe mensen whinen nu dat ze geen scout meer kunnen killen. ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 05:01:
leuk hoe mensen whinen nu dat ze geen scout meer kunnen killen. ^_^
Scouts killen is zo makkelijk 8)7
Zeker als je zelf een scout bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Weiman schreef op maandag 16 februari 2009 @ 17:47:

http://www.youtube.com/watch?v=isOe0Rb42GA&fmt=22
Ik vind dat wel een steeds irritanter nadeel aan publics. Als er eenn heavy aankomt loopt je halve team ineens weg omdat ze bang zijn. Terwijl juist heavies super makkelijk te raken zijn, als iedereen een keer schiet dan is zo'n heavy weg maar in plaats daarvan is het: "run for your life!".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Lt. Marx schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 08:12:
[...]

Ik vind dat wel een steeds irritanter nadeel aan publics. Als er eenn heavy aankomt loopt je halve team ineens weg omdat ze bang zijn. Terwijl juist heavies super makkelijk te raken zijn, als iedereen een keer schiet dan is zo'n heavy weg maar in plaats daarvan is het: "run for your life!".
Als het Razier is met een medic dan is het bij mij altijd: "Run for your life! (or die screaming)"

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
CapTVK schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 00:26:
[...]

Dat viel me ook op, ze schoten amper terug. Zelfs geen (of een?) SG te bekennen. Nergens spies en ook geen snipers dot te zien. Wel leuk dat "Ride of the Valkyries" eindelijk eens wordt gekozen. Zou vaker ingame aan moeten als de aanval begint. Gewoon om de stemming erin te brengen. 8)
Oh, maar dat kan geregeld worden. Wellicht vanavond.. Tadadada taaa taa dadadaaa daaa >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Twisted schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 09:12:
[...]

Als het Razier is met een medic dan is het bij mij altijd: "Run for your life! (or die screaming)"
Razer bedoel je? Die had vorige week een cheatende medic aan z'n kont hangen. Iedereen dacht dat Razer hax had maar niets was minder waar. Na een uurtje alles gecrit wat gecrit kon worden ging de medic weg, en toen faalde Razer :+

Maar was wel leuk momentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

Razer faalde gisteravond niet, en ik vermoed dat er geen cheatende medic achterhing :(
Fastlane - 30 seconden om naar het front te lopen: BAM - Razer - dood. Rinse and repeat.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 02:17:
Team Fortress 2

Sticky bombs now get a reduced close range damage ramp up (like Rocket Launcher & Syringe Gun)

Ultimately reduces damage done by sticky bombs to enemies <512 units from the Demoman
Eindelijk, stickies deden aan de rand van hun blastrange volgens mij netzoveel dmg als je er bovenop zat. Maar wat wordt bedoeld met dmg done to enemies <512 units? Krijg je minder dmg als je in range bent? En wat voor range is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Twisted schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 09:59:
Razer faalde gisteravond niet, en ik vermoed dat er geen cheatende medic achterhing :(
Fastlane - 30 seconden om naar het front te lopen: BAM - Razer - dood. Rinse and repeat.
Die gast heet Raizer trouwens:
http://gottf.hlstatsx.com/?mode=playerinfo&player=1786

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Nog meer mensen die ineens al hun unlocks weer kregen?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xnEPPzrDsIpeuvIo45YbqtBj/thumb.png

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Ik was er gister niet bij maar wat is er precies aan de hand met dit Raizer gedoe? Had ie een gelukkig crit-run ofzo? :?

For the record: Raizer is gewoon te verslaan hoor,zelfs als sniper (en ik suck als sniper) heb ik hem een paar keer omgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Raizer is een super aardige kerel die een hoop van ons eruit speelt. Hij is echt goed en zeker als solly lastig te pakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Raizer maak ik vaak genoeg dood hoor? Misschien ligt het aan jouw, dat je de hele tijd word gekilled... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Ik heb ook nooit iets verdachts bij hem gezien. Hij is gewoon goed en heeft vaak een medic bij zich. Volgens mij een real-life vriendje van hem, want hij is vrij dedicated. Weet alleen de naam van die medic niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Killzone schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 14:21:
Raizer maak ik vaak genoeg dood hoor? Misschien ligt het aan jouw, dat je de hele tijd word gekilled... >:)
hij jou vaker als jij hem:
5. Finland Raizer 42 48 0.88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Dan maak ik hem toch vaak genoeg dood? Zeg toch niet dat ik hem vaker dood maak dan hij mij?? :?

[ Voor 3% gewijzigd door TheJVH op 17-02-2009 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

LUH-3417 schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 16:07:
Ik heb ook nooit iets verdachts bij hem gezien. Hij is gewoon goed en heeft vaak een medic bij zich. Volgens mij een real-life vriendje van hem, want hij is vrij dedicated. Weet alleen de naam van die medic niet meer.
Even ter verduidelijking: ik beschuldig Raizer nergens van, behalve van het beter zijn dan mij:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
AtleX schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:46:
Nog meer mensen die ineens al hun unlocks weer kregen?
[afbeelding]
Ja, kreeg opeens zon vaag scherm. :')

En je moet ook alles weer opnieuw instellen...grr, wil ik mn sandvich opeten, blijk ik hem niet in mn boordtrommeltje te hebben gedaan. :'(

[ Voor 20% gewijzigd door Inuyasha op 17-02-2009 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:31

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Iedereen heeft dat 1x geloof ik. Het is vooral vervelend dat je alles opnieuw moet instellen.

Over unlocks gesproken: vertraagt natascha eigenlijk ge-überde mensen?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Gizz schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 17:36:
Iedereen heeft dat 1x geloof ik. Het is vooral vervelend dat je alles opnieuw moet instellen.

Over unlocks gesproken: vertraagt natascha eigenlijk ge-überde mensen?
Goede vraag, het schijnt wel zo te zijn dat je damage opbouw voor crits ook werkt als je ubers raakt (ze verliezen alleen geen hp terwijl je staat te schieten). Dus het lijkt me logisch dat natascha ook gewoon werkt.

Test het eens zou ik zeggen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

RedHat schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 09:35:
[...]

Razer bedoel je? Die had vorige week een cheatende medic aan z'n kont hangen. Iedereen dacht dat Razer hax had maar niets was minder waar. Na een uurtje alles gecrit wat gecrit kon worden ging de medic weg, en toen faalde Razer :+

Maar was wel leuk momentje.
Die cheat waarmee je je buddy alleen maar crits geeft zou ik ook wel eens willen leren anders. Heet die toevallig kritzkrieg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jradman
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08 13:47
Dat je je unlocks weer opnieuw moet instellen, heeft wellicht iets met de steamcloud te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Eindelijk komt die dan toch echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
What the fuck @ sandman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

wat een ding zeg, dat kan best nog wel eens gevolgen hebben! ubers die gestunned zijn? dat is best wel sterk!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Ik kan me best voorstellen dat je voor zo'n extra kans om een uber te verneuken de dubble jump van een van je scouts kan opgeven inderdaad, maar time will tell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 21:56
hierdoor wordt scout een stuk hulpvoller in defence? (anti-uber)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Leuk, daar gaat m'n leven weer :+

ik: "sorry honnepon, ff checken of er al weer meer info bekend is over de scout update van team fortress 2 :> "
zij: "en?"
ik: "was er nog niet :/ "
zij: "ok, jammer"
ik: "ja maar ik ga zo weer ff checken hoor :9 "
zij: :O
ik: 8)

Heerlijk die updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.teamfortress.com/post.php?id=2253

Update mbt sticky nerf. Het is gelijk duidelijk hoe het nu echt zit :) . Goede nerf imo. Kan alleen nog maar 125hp classes one-shotten als die erop zitten te poepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sandman = pure fail!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Erhh, why ?? Oftewel: leg ajb eens uit waarom je dat vindt?

Mijn eerste inschatting, al moet de praktijk nog blijken, is dat op afstand kunnen stunnen nieuwe tactische mogelijkheden biedt. Ik zie niet dat dat FAIL is. Ik verwacht dat het een beetje vergelijkbaar zal zijn met de flaregun van de Pyro: beperkt aantal schoten, trage projectielsnelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Laatst online: 14-08 13:04
Hmmm.... zou iemand de relevante changes ook hier kunnen posten? Van de stomme proxy op werk mag ik niet bij teamfortress.com.. :|

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Laatst online: 16:29
Nou, gister dus voor het eerst TF2 gespeeld had gelukkig even iemand bij me die het een beetje uitlegde tijdens het spelen (was wel zo fijn) Ik moet wel zeggen, nog steeds een hoop ruzie met de vijandelijke spies. Maarja, misschien had ik dan niet gewoon me halve avond als Medic rond moeten rennen.

Wat ik nog nou niet begrijp is hoe het zit met die Tauntkills, is dat nou met alle classes nodig of alleen met een Heavy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
You Scouts are gonna love this highly collectible bat that smacks baseballs at the other team, stunning the living crap outta anybody dumb, slow, drunk, mute or Australian enough to get in the way. The farther the ball flies before ricocheting offa some chucklehead's skull, the longer he's gonna be stunned. And guys who think they're tough because they're invulnerable? It works on them too. Now the bad news: You can't double jump when you're carrying this little beauty. On the other hand, double jumping never put anybody in a coma.

A. Hit a guy with the ball to stun him. The farther the ball travels, the longer he’s gonna be out.

B. Now laugh at the guy because he ain’t doin’ nothin for a while but gettin’ beat on.

C. Get in there and take some cheap shots! You deserve it. So does he. Batter SWING!

---

Aan de ene kant is het stunnen van übers natuurlijk geweldig, maar een scout zonder doublejump is ook wel heel erg kwetsbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

ZanielGa schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 07:53:
[...]

Wat ik nog nou niet begrijp is hoe het zit met die Tauntkills, is dat nou met alle classes nodig of alleen met een Heavy?
De pyro heeft een taunt kill op z'n secondary, dus zowel bij shotgun als bij flaregun. Deze is short-range, erg breed, en kan ook bouwsels van de engineer slopen. De heavy heeft een taunt kill op z'n knuistjes. Als je de K.G.B. gebruikt heb je geen mogelijkheid meer tot taunt kill. De rest moet het (nog) zonder doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Laatst online: 16:29
Ohhh.... ik had zoiets van dan zal het overal wel op de melee wapens zitten... Ik had van de heavy het wel eens gezien in een filmpje dus die wist ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Er is nog niet echt een omschrijving van het 'stun-effect' gegeven, zou het misschien lijken op het conc grenade effect uit tfc? Dat je beeld helemaal gaat draaien, je aim helemaal weg is enzo. Lijkt me wel leuk eigenlijk. Ik denk niet dat het stun effect iemand helemaal immobiel maakt, soort persoon-sapper, dat gaat te ver denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
JumpStart schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 07:25:
[...]

Erhh, why ?? Oftewel: leg ajb eens uit waarom je dat vindt?

Mijn eerste inschatting, al moet de praktijk nog blijken, is dat op afstand kunnen stunnen nieuwe tactische mogelijkheden biedt. Ik zie niet dat dat FAIL is. Ik verwacht dat het een beetje vergelijkbaar zal zijn met de flaregun van de Pyro: beperkt aantal schoten, trage projectielsnelheid.
Lijkt me vooral een wapen dat ook de teamplay bevorderd. Ik neem aan dat iemand die gestunned is even niks kan doen (inclusief schieten). Een HWG/Demo/Soldier/Medic die midden in een assault even uit de running is gelijk een sitting duck voor de rest van je team. Een welgemikte bal kan kan dus best wat irritatie bij de tegenstander veroorzaken.

Ben benieuwd of we ook echt sterretjes zien ingame als je geraakt wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Laatst online: 14-08 13:04
Hoezo zou dat te ver gaan? Er wordt maar 1 persoon gestund... Werkt dus goed tegen een enkele (ubered) heavy ofzo (die normaal zowiezo al vrij goed gepwnd werden door de scout), maar niet erg nuttig tegen grote aanvallen.

Tegen de wat snellere classes lijkt me zo'n bal zowiezo lastig (zelfde als flare).

Zou me ook niet verbazen als bal en flare ongeveer hetzelfde trajectory hebben. :)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diffx
  • Niet online
VyperX schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 09:57:
Zou me ook niet verbazen als bal en flare ongeveer hetzelfde trajectory hebben. :)
Zou lekker zijn, op de een of andere manier vind ik de flare gun geweldig aimen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Dan ben je wel een mega slechte batter als die dezelfde trajectory krijgen :+

Prolly zal hij sneller gaan en een grotere boog hebben.

Xbox Live ID:Notna8310

Pagina: 1 ... 13 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.