[PC] Team Fortress 2, deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 15 Laatste
Acties:
  • 65.185 views

Verwijderd

Cabo schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:36:
Wat ook leuk is wanneer je iemand van ver ziet en die speler ziet jou ook. Dan hoor je, "that medic is a spy!"

Wegrennen/cloaken :9~
Of als spy zelf roepen dat er een spy loopt :') "There's a spy creepin' around here!" *pats* backstab O-)

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:31

Pinjataaa

Hit me!

Ik wil een brandweerpak als spy update!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:07

mace

Sapere Aude

Dat zou kunnen, maar dan moeten ze hem wel in de plaats van de sapper doen, anders is het niet leuk meer als engineer.

Verwijderd

Napo schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:48:
Met Cabo op de public spelen blijft toch altijd leuk, kom het dan toch altijd tegen om 1 of andere reden.
Andere spy's zijn vaak ook wel grapig, ik sla met mijn bat vaak tegen medespelers wat wel eens een spy is. Meeste spys beginnen dan te rennen, cloacken etc.
Scout blijft een mooie spy-hunter class :-)
leukste is imo toch wel als pyro in het niets schieten en een spy late branden :)

• Zerrick
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-09 07:26

Zerrick

Upgrading my Dispenser

En hatelijk als je zelf de spy bent.
Ben je zo even cloaked richting enemy base aan het lopen, krijgt een pyro het idee dat hij teveel ammo heeft. :P

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Zerrick schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:58:
En hatelijk als je zelf de spy bent.
Ben je zo even cloaked richting enemy base aan het lopen, krijgt een pyro het idee dat hij teveel ammo heeft. :P
Ik heb me anders gisteravond kostelijk vermaakt door de spies op cp_fastlane in de fik te steken... Lekker sproeien tot vervelens toe }) ...

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik vind het altijd weer mooi als je opeens twee mensen met dezelfde naam ziet rondlopen. Sta dan altijd even te kijken of ik dat wel goed zag. Totdat de één veranderd in een spy en zijn voormalige naamgenoot doodsteekt. Dan is het wel duidelijk. :)

Ik speelde laatste tijd steeds meer scout, en ik ben zo blij dat ik nu te snel ben voor spy's. Heerlijk om me daar minder zorgen over te moeten maken (Hoewel het natuurlijk een dramatische vernedering is om als scout een ruggenprik te krijgen.)

(Waar is mijn reply-knop die altijd rechtsonder stond?)

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:01
LUH-3417 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:59:
offtopic:
Moet je op bekijk bericht rammen, idd niet erg logisch ;)

Verwijderd

Ik vind het altijd weer mooi als je opeens twee mensen met dezelfde naam ziet rondlopen.
of als je een spy met je eigen nick ziet rondlopen ^^

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Ik speelde laatste tijd steeds meer scout, en ik ben zo blij dat ik nu te snel ben voor spy's. Heerlijk om me daar minder zorgen over te moeten maken (Hoewel het natuurlijk een dramatische vernedering is om als scout een ruggenprik te krijgen.)

Maar wat mij opvalt is dat de scout heel gevoelig is voor facestabs... Of het is gewoon geluk, dat kan ook :)

Laatst had ik nog een mooie actie, ik weet zo gauw de naam van de map niet, maar als je bij de 2e cap een deurtje uitloopt sta je op een plateau. Een scout liep onderlangs door de deur, ik spring van het plateau op zijn kop en bam, facestab :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Jezelf tegenkomen in TF2 is altijd een mooie "aha!" erlebnis. Een kort moment van verwondering van "he, dat ben ik!" en dan is het snel over tot zaken want een spy blijft een spy.

Maar genoeg spytalk, tijd voor pyro talk!

Moet je eens kijken wat deze gast (Don Newman) voor elkaar krijgt als pyro. Veel melee axe kills tegen volgens mij toch wel een hoop beginners maar er zit een hoop werk en timing in.Verder is hij een van de weinig pyros die goed door heeft hoe airblasts werken en vooral hoe je ze kan gebruiken (hint: airblast werken heel goed tegen tegenstanders die door de lucht vliegen). Helemaal mooi zijn de momenten rond 0.50 en 1.30 waarin hij door een rocket vlak onder hem te deflecten en gelijk te springen een rocketjump maakt! :*)

http://www.youtube.com/watch?v=_LHw9M1wdVE&fmt=18

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

• TheJVH
Niet zo impressive, als hij gewoon de burner gebruikt doet hij veel meer damage en gaan de vijanden eerder dood. Ook is dit gewoon goed knip werk ;) .

Wat echt knap is, is eerst een heavy in de fik steken, en dan doodhakken met je axetinguisher :) .

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Dat ie z'n burner niet gebruikt viel me ook al op maar het schijnt te zijn dat ie echt zo speelt. Blijkbaar houdt ie van melee combat:

http://www.ubercharged.net/2008/09/26/don-newman/#comments
I’m a member of ATF, and I must tell you guys that the shots he has in this video aren’t like most skill videos where they’re just “picked out” of hours of gameplay. Don constantly performs like this - those airblast jumps are a rarity, but he’s a demon with that axe. And most of them are not crits.

And to n00bies - trust me, he’ll kick your ass. I’m a fairly good player (along with many ATF and ATF regs) and in a one-on-one situation Don almost always wins. It takes a lot of time, but once you learn how he does it you can counter it.

He’s a sneaky bugger.

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik ben gister ook 3x vanaf 10 meter afstand van voren in mn gezicht in 1x dood gestabbed door dezelfde spy. Ik denk dat het een soort van bug exploit is omdat sommige spy`s het nooit bij me flikken, en sommige 3x in 1 potje...

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
@CapTVK
Briljant spel :) Ook leuk om te zien hoe hij in Goldrush in de 2de stage de stenen links van de 2de cap gebruikt om die engineer te verassen. En dat jumpen ga ik zeker eens proberen :D

Weet iemand overigens of TF2 te spelen is onder XP x64?

[ Voor 13% gewijzigd door frickY op 27-09-2008 12:05 ]

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Zo een geweldige video vind ik het niet hoor.
Een tijdje geleden, een maand ofzo, zat ik op de pub ook veel als pyro te spelen en dan continu gaan voor de axekill wat niet zo moeilijk is omdat er bij elke 3 slagen bijna altijd wel een crit tussen zit. Het enige "mooie" zijn de rocketjumps.

Verwijderd

http://nl.youtube.com/wat...oKaoJu0m4&feature=related Deel 1

http://nl.youtube.com/wat...PzN7tp7bQ&feature=related Deel 2

Schitterende filmpjes :P Wat is mensen irriteren toch leuk.

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Die zijn al erg oud hoor ;) ;), maar ten tijde lag ik echt helemaal in een scheur van die acties. whaha :P

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• TheJVH
Idd geweldig :D . Die stunt met die engineers wil ik nog wel eens doen een keer :) . Zeker voor de ingang met al die teleporters :D .

Verwijderd

Je bedoelt die teleport exit bij een sentry (youtube doet 't niet hier, maar ken ze wel)? Dat werkt niet meer, sentries schieten nu ook op bouwsels van enemy engineers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 21:21:
Je bedoelt die teleport exit bij een sentry (youtube doet 't niet hier, maar ken ze wel)? Dat werkt niet meer, sentries schieten nu ook op bouwsels van enemy engineers.
Je plaatst de teleporters onder de sentries, op een plek waar ze niet geraakt kunnen worden :). Dude die geteleport wordt is wel groot genoeg om recht voor de sentry te komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:12

Woohooo

Smilie, James Smilie

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/large/bd14ace116b688e42b03518b86bb585797a66a67.jpg
Hoe kom je hier nou weer op als engi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woohooo schreef op zondag 28 september 2008 @ 17:50:
[afbeelding]
Hoe kom je hier nou weer op als engi?
Sentry of dispenser bouwen op die verhoging (waar die linker sentry staat) en dan gewoon springen. Er zit een klein randje waar je op kan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 17:58:
[...]

Sentry of dispenser bouwen op die verhoging (waar die linker sentry staat) en dan gewoon springen. Er zit een klein randje waar je op kan staan.
Vanaf het houten plateau kan ook, dispenser of sg bouwen en richting balkon springen. Deze jump is wel lastiger dan de eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:27

Shabbaman

Got love?

Hoe krijg je je sentry bovenop cap C op Gravelpit? Als het niet voor die nare spawnrapert was had ik eindelijk mij gravelpit-achievement (weer) gehad :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Shabbaman op 28-09-2008 20:20 ]

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Die sentry staat daar goed, maar wordt erg snel afgeschoten :) .

En ik had het over al die teleports bij de spawn ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Langs punt C kun je op de "golfplaat" staan, waardoor je op het dak kunt springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis3d
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09 20:35
Whaha, wat een geklooi daar zeg.

Had laatst ook enginrrt pret in een server, een of andere britse funmapserver: Gingen alle engineers een gigantische muur bouwen, en dan gewoon wachten tot aan de humiliation aan het einde. Duurde echt lang voordat het andere team er doorheen was :+

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-08 22:00
lol die filmpjes.

afgelope zaterdag avond weer eens onder de naam [GoT] Tequila gespeeld 8)
Toen na een paar biertjes een gewellidge idee voor een spy update te binnen schoot :
De suicide spy/terrorist BOEM leuk als de tegen partij aan het cappen is met 8 man. O-)

[ Voor 9% gewijzigd door aquila2 op 29-09-2008 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

aquila2 schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:17:
lol die filmpjes.

afgelope zaterdag avond weer eens onder de naam [GoT] Tequila gespeeld 8)
Toen na een paar biertjes een gewellidge idee voor een spy update te binnen schoot :
De suicide spy/terrorist BOEM leuk als de tegen partij aan het cappen is met 8 man. O-)
Rrrrrrrrrright.....

Don't quit your dayjob.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mace schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:23:
[...]

Rrrrrrrrrright.....

Don't quit your dayjob.

:+
Ik vind het wel vet idee _/-\o_ Ik zie het al helemaal voor me, In volle server lekker heavy/medic combo's ownen :P Moeten ze het wel beetje balancen dat je bijv alleen kan doen in cloak met 3 seconde timer en je kan het niet cancelen. Alleen lijkt dit me niet echt een skill voor een spy meer voor een demoman (stickys op je zelf plakken en renne)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Van het weekeinde even TF2 aan een vriend laten zien. Speelde Spy op een public op Badlands en ik heb serieus 14 mensen in één leven kunnen backstabben. Ik hoefde me de helft van de tijd gewoon niet eens te cloaken of te vermommen, zo slecht waren ze aan het opletten. Echt geweldig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathor
  • Laatst online: 05-06 20:47
Zo weer een war gespeeld. Zal later vandaag ook de demo toevoegen. Zit nu op men werk.

Gathering of Tweakers Team¹ vs. Friede seiner Asche - 28/09/2008

Opstelling

GoT¹:
• Neusbeer - Medic
• Mistav - Soldier
• MarkyB - Soldier
• Hathor - Demoman
• Viqun - Scout/Heavy/Sniper/Pyro/Engineer
• Napo - Scout

FSA:
• Gunja - Medic
• Dr.Fear - Soldier
• K70 - Soldier
• Rookie - Demoman
• Zermie - Scout/Sniper
• Babylon - Scout

De eerste map welke we speelde was Pro_Granary. Deze alom bekende map hebben we al zeer veel gespeeld en we begonnen dan ook vol goede moed.
De race naar het midden werd nipt door ons gewonnen en met een zeer aanvallende strategie wisten we na een kort gevecht het midden dan ook te veroveren.
FSA had enkel nog een Soldier en Medic in leven en probeerde snel een defence op te zetten bij hun 2de punt. Hoewel we inderdaad iets tegenstand kregen pakte we ook dit punt zonder al te veel problemen. Tijd dus om door te stoten naar het laatste punt. Dit duurde helaas zeer lang. Vanwege een vervelende sniper kregen we nooit een voordeel waarmee we konden pushen. Na een aantal minuten begon FSA zelfs aan een poging hun 2de cap terug te pakken. Zodra we door hadden dat ze er vol voor gingen probeerde we nog met een counter hun laatste punt te veroveren maar dat faalde hopeloos. Met 5 man in leven van FSA en 1 van GoT¹ stormde FSA direct door naar het midden. Gelukkig spawnde wij hier veel dichterbij waardoor we direct weer 6 man defence hadden staan. FSA probeerde alles wat ze konden maar geen van de teams had een Über klaar en het spawn voordeel pakte voor ons goed uit. Nadat we FSA van het midden hadden weggejaagd kregen we ook direct hun 2de cap weer in handen. We stonden dus opnieuw voor de deur naar hun laatste cap en deze keer wilde we niet wachten en begonnen dan ook direct aan de aanval. Onze Über was ondertussen klaar en FSA had geen schijn van kans het laatste punt te behouden. 1-0 voor GoT¹.
In de volgende ronde ging het weer zeer gelijk op. FSA drukte vrij snel door naar onze laatste cap maar na een mislukte aanval van FSA lukte het GoT¹ de 2de cap terug te pakken. We probeerde direct door te pushen maar bleven hangen voor het midden. Weer was het FSA welke hier de aanval inzetten op onze 2de cap en weer kwamen wij hier als winnaar uit en konden opnieuw een puntje dichter bij hun homebase komen. Nu in het voordeel was het onze beurt een aanval te plannen en uit te voeren. Dit liet opnieuw lang op zich wachten, FSA had zijn defence goed voor elkaar en we stonden allebei lange tijd aan onze eigen kant van de deur. Toen Hathor het voor elkaar kreeg 3 aanvallende spelers van FSA uit te schakelen besloten we door te zetten en we kregen hier ook simpel FSA's 2de capture point te pakken. GoT¹ probeerde direct door te pushen naar FSA's laatste punt maar dit bleek net 1 brug te ver. De vers gespawnde verdediging van FSA lukte het met gemak de inkomende members van GoT¹ tegen te houden. Snel terug op defence dus. Met veel moeite lukte het GoT¹ de 2de cap te houden en weer stonden we op het zelfde punt waar we de ronde ervoor ook zo lang vast zaten. Deze keer besloten we Viqun als sniper in te zetten en dit was zeer succesvol. Na eerst de vijandelijke sniper neer te schieten, lukte het Viqun zelfs om de enemy medic te snipen. Direct daarna viel het volledigge team van GoT¹ binnen bij FSA welke zonder medic compleet kansloos werden afgeslacht. GoT¹ verloor zelfs geen enkele member. 2-0.
De 3de ronde gingen we dus in met een voorsprong maar FSA had theoretisch nog voldoende tijd om een comeback te maken. In deze ronde was het opnieuw GoT¹ welke het midden kon cappen. En na wat vertraging wegens de toch altijd sterke verdediging van FSA kregen we hun 2de cap ook te pakken. Geleerd van onze vertraging van de vorige rondes wilde we deze keer direct door naar de laatste cap. Dit ging net aan goed en het was MarkyB welke als 1 van de 2 overgebleven members de laatste FSA members van het punt afschoot en de 3-0 binnensleepte.
Met nog 1,5 minuten te spelen was het voor FSA niet meer mogelijk de achterstand in te halen. Dit was maar goed ook, want de laatste 50 sec was GoT¹ met alle macht bezig de laatste cap te verdedigen. Wonder boven wonder lukte dit nog ook.

Afbeeldingslocatie: http://etf2l.org/wp-content/uploads/2008/09/cp_pro_granary00181.jpg

De tweede map die werd gespeeld was Goldrush. Dit is een map welke wij gekozen hadden omdat we 2 goede demomannen in het team hebben en deze op Goldrush zeer sterk zijn. Helaas heeft de European Team Fortress 2 League (ETF2L) ondertussen hun regels aangepast en mag er nog maar met maximaal 1 demoman gespeeld worden. Toch waren we dankzij de winst op Pro_Granary optimistisch. Zo optimistisch zelfs dat we direct al spijt hadden dat we als eerste defence gekozen hadden omdat we bang waren dat FSA de verdediging van ons af zou kijken. In het begin was er nog even wat verwarring omdat we niet zeker wisten hoe we ons zouden opstellen en wie welke klasse zou spelen. Maar aangezien de match was begonnen moesten we wel. Zodra de hekken omhoog gingen sprong er een demoman over alles en iedereen heen in de hoop onze medic neer te halen. Gelukkig hadden wij het snel door en de actie was mislukt. Ook een scout ging achter de medic aan en hij zorgde ervoor dat we de Über moesten gebruiken. Er was alsnog niets verloren maar langzaam werden we toch terug geduwd. Toen we ook bij de defence van de 2de cap de fout in gingen doordat we ons lieten spawncampen waren de eerste 2 caps als binnen twee minuten voor FSA. Het tweede gedeelte was al net zo'n rotzooi, bij het begin vergaten we 1 van de spawn uitgangen te blokkeren en FSA kon vanuit hier aanvallen met een scout en een sniper. Nadat wij moesten überen zag FSA de kans schoon en veegde ons met behulp van een uber van de eerste cap af. Opnieuw konden we weinig doen dan ons terugtrekken naar de tweede cap. Hier besloten we dan om met een engineer het karretje tegen te houden. In eerste instantie ging dit goed maar FSA had snel door dat we opnieuw vergeten waren één doorgang te verdedigen. Een massale aanval via boven konden we dan ook niet tegenhouden en binnen 5 minuten waren we toe aan het laatste deel van Goldrush. De gemoederen waren ondertussen hoog opgelopen en gescheld op elkaar, de map en de tegenstander hielpen niet om de organisatie terug te vinden. Desondanks lukte het ons FSA een aantal minuten van de eerste cap af te houden. Weer was het de demoman van FSA die onze spawn campte waardoor we uiteindelijk gedwongen werden ons terug te trekken naar de volgende cap. Deze is vrijwel niet te verdedigen en dus stonden we een minuut later de allerlaatste cap te verdedigen. Hier was de zeer goede sniper van FSA gelukkig een stuk minder effectief en er is een hele mooie hoek welke met behulp van rocket en sticky spam makkelijk dicht te houden is. Een aantal keer kwam er een demoman door en stond plotseling achter ons maar het leek erop alsof we de laatste cap zouden houden. ongeveer één minuut voordat de tijd voorbij was verloor onze medic Neusbeer de verbinding met de server en natuurlijk valt FSA precies op dit moment aan. Zo verloren we net voor tijd alsnog de laatste cap.

Na de verdediging was het onze beurt om aan te vallen, we hadden 15:32 om alle caps van FSA over te nemen. We waren helaas in eerste instantie al iets langzamer met het opladen van de Über omdat Neusbeer nog steeds niet in de server was maar toen we de aanval eenmaal startte was FSA kansloos. De eerste cap was dan ook na ongeveer een minuut van GoT¹, ook de aanval op de 2de cap verliep goed. FSA had nog 3 man als verdediging staan toen Hathor door kon springen naar hun spawn en hetzelfde spawnrape truckje uithaalde als FSA 8) . Hoewel FSA er uiteindelijk nog wel uitkwam was het al te laat en konden ook wij binnen 2 minuten het eerste gedeelte van Goldrush op onze naam schrijven. Bij het 2de gedeelte was er alweer verwarring welke klasse viqun nu moest spelen maar voor we begonnen hadden we besloten dat sniper de beste optie was. De aanval verliep moeizaam, niemand kon echt uit de spawn komen en FSA stond zelfs voor onze spawn deur met een geüberde soldier. Dit bleek overigens wel een foute keuze te zijn toen zowel de soldier als medic het aflegde tegen ons team en wij met medic voordeel naar buiten konden om de overgebleven FSA members uit de weg te ruimen. Direct gooide we de enige ingang van FSA dicht en konden we zonder tegenstand de kar naar de eerste cap rijden. Op dit moment hadden we nog net 10 minuten over en zagen nog mogelijkheid de tijd van FSA te verbeteren. Op de tweede cap van de tweede stage liet FSA ons echter zien hoe een defence in elkaar moet steken. Hun demoman hield te enige deur boven altijd dicht terwijl een volle sentrygun en sniper alles wat beneden liep het leven zuur maakte. De overgebleven soldiers en medic waren ten slotte vrij om alle GoT¹ members welke er toch door kwamen weer terug te slaan. Met behulp van een über kregen we de meeste members van FSA dood maar op het allerlaatste moment werden onze laatste 2 members van de kar geblazen. Voordat we goed en wel terug in positie waren om opnieuw aan te vallen stond de defence van FSA alweer op precies dezelfde plek en konden we dus opnieuw beginnen. Het was echt bijna niet te doen er door heen te komen en met nog twee minuten te spelen was onze tijd op om de kar naar de tweede cap te rijden. We verloren deze map doordat FSA 4 caps meer had gehaald en gelukkig kwam het dus niet doordat Neusbeer zijn verbinding verloor.

Afbeeldingslocatie: http://etf2l.org/wp-content/uploads/2008/09/pl_goldrush0027.jpg

Voor mensen die niet genoeg hebben aan een verhaal maar graag willen zien wat er precies gebeurde (of controleren of ik niet zomaar een verhaaltje uit men duim ben aan het zuigen) hierzo de demo.
Gezien vanaf de Demoman in 1st person.
http://rapidshare.com/files/149741867/GoT_vs_FSA.rar.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Mooi verslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm
  • Laatst online: 29-07 16:31

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

ik speel al een poosje mee, maar ondanks dat heb ik toch nog een vraag; ik wil graag samen met een huisgenoot een server joinen, maar dit lukt niet (degene die als laatste connect krijgt het niet voor elkaar om te verbinden) is dit een server instelling of is er iets wat ik over het hoofd zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:10

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Firestorm schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 19:55:
ik speel al een poosje mee, maar ondanks dat heb ik toch nog een vraag; ik wil graag samen met een huisgenoot een server joinen, maar dit lukt niet (degene die als laatste connect krijgt het niet voor elkaar om te verbinden) is dit een server instelling of is er iets wat ik over het hoofd zie?
uPnP aanzetten in je router.

Mooi verslag Hathor, zonde van Goldrush, maar gelukkig wel gewonnen op een 'echte' map :)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm

Firestorm

Kanarie schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 20:01:
[...]

uPnP aanzetten in je router.

Mooi verslag Hathor, zonde van Goldrush, maar gelukkig wel gewonnen op een 'echte' map :)
uPnP staat aan op het moment, zou het iets anders kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Firestorm schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 20:09:
[...]

uPnP staat aan op het moment, zou het iets anders kunnen zijn?
Bedoel je gewoon een server online? Dus met 2 mensen op een LAN, 1 server joinen op internet?

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Was dat niet al een keer gedaan met Call of Duty of één van die andere tig WWII-shooters? Of ben ik gewoon weer door mijn Alzheimer vergeten dat ik dement ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Firestorm schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 19:55:
2 verschillende accounts neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@LUH-3417
Een beetje van beide. Precies deze is al een keer eerder gepost :p

@Hathor
Bedankt voor het verslag :) Maar hoe komt het dat er elke match wel iemand van GoT disconencted raakt?!

Heeft iedereen mijn vraag of TF2 draait op XP x64 over het hoofd gezien, of weet niemand het antwoord?

[ Voor 21% gewijzigd door frickY op 30-09-2008 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:57

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

frickY schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 23:46:
@LUH-3417
Een beetje van beide. Precies deze is al een keer eerder gepost :p

@Hathor
Bedankt voor het verslag :) Maar hoe komt het dat er elke match wel iemand van GoT disconencted raakt?!

Heeft iedereen mijn vraag of TF2 draait op XP x64 over het hoofd gezien, of weet niemand het antwoord?
Ik neem aan dat als het werkt op Vista x64 het ook wel werkt op Windhoos XP x64. Andersom had nog te betwijfelen geweest ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm

Firestorm

Kanarie schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 21:30:
[...]

Bedoel je gewoon een server online? Dus met 2 mensen op een LAN, 1 server joinen op internet?
inderdaad, het blijkt op het moment niet consequent op te gaan, ene keer wil wel, andere keer niet, denk dat het iets te maken heeft met brakke routing in het netwerk hier., toch bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Ik zag je vanmiddag idd de hele tijd reconnecten. Dat was het dus :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathor
  • Laatst online: 05-06 20:47
frickY schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 23:46:
@Hathor
Ik weet het niet maar het wordt wel erg vervelend ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Is er nog interesse in TF2 server? Ik heb namelijk nog een server staan die uit ze neus staat te vreten en wil er eigenlijk wel even mee spelen. Ik kan wel een GoT public server opzetten als er interesse voor is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Megamind schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 04:53:
Is er nog interesse in TF2 server? Ik heb namelijk nog een server staan die uit ze neus staat te vreten en wil er eigenlijk wel even mee spelen. Ik kan wel een GoT public server opzetten als er interesse voor is!
We krijgen server 2/3 al amper vol, mijn eigen server loopt ook voor geen meter (welke ook o.a voor deze reden gesloten gaat worden in december). dus ik denk dat het verloren hoop is. Je kan het uiteraard proberen, maar just giving you an heads up :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Gister was wel even lachen op de Got1 server, nog wat leuke backstabs gemaakt :) (speelde onder -DD- clantag) Wat mij betreft mag valve de spy backstabs wel eens fixen, werkt een beetje apart....iig anders als in het begin.

Alleen waar firefly later mee bezig was ? graag niet meer spawncampen :>

[ Voor 14% gewijzigd door Ghostrider op 01-10-2008 09:23 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Megamind schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 04:53:
Misschien dat je er een arena-server van kunt bouwen. Vind het zelf wel jammer dat er geen arena-maps op Got#1 voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:11
frickY schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:24:
[...]

Misschien dat je er een arena-server van kunt bouwen. Vind het zelf wel jammer dat er geen arena-maps op Got#1 voorbij komen.
Ja, dat mis ik ook wel, maar we hebben een GoT arena server, die is alleen altijd leeg. Bovendien is die arena only en dat is me weer teveel van het goede. 1 of 2 arena mappen in de GoT 1 server rotation zou ik wel een plus vinden.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 19:36

User

S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Instinctief als je soldier bent en je hoort "clunk clunk" van een scout bat: Rocketjump :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Laatst online: 03-09 21:47
Wat ook wel grappig is, is als je een raket af vuurt en dan point blank zo'n gecloakte spy raakt - is wel even een WTF moment.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 13:25

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Hmm, is het normaal dat TF2 niet meer bijhoudt hoeveel tijd je een bepaalde class bent geweest? Mijn stats staan al een tijdje stil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Brainstorm schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 22:16:
[...]

Wat ook wel grappig is, is als je een raket af vuurt en dan point blank zo'n gecloakte spy raakt - is wel even een WTF moment.
Vele team mates mee gered helaas. Ik ben vaak dood gegaan door een rocketjump, demo's ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Ik wordt zo vaak geraakt door rockets die niet voor mij bedoeld zijn :P
Ga je cloaken, blijkt er een teammate achter je te lopen terwijl je het niet door hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Hehe.
Dit blijft gewoon een meesterlijke game.
Ga nu zo ook weer op 1 spelen en dan ff ownen. :P
Ma k vind dat badwater nu erg veel gepeeld word ( word er n beetje ziekjes van :P)

wel jammer. en de maps die je kan kiezen zijn ook een beetje mager.
Wel jammer dat er zo veel uit de mapcycle is gehaald.

[ Voor 25% gewijzigd door tooter op 02-10-2008 17:48 ]

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qun
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 12:45

Qun

Firestorm schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 00:15:
[...]

inderdaad, het blijkt op het moment niet consequent op te gaan, ene keer wil wel, andere keer niet, denk dat het iets te maken heeft met brakke routing in het netwerk hier., toch bedankt voor de hulp!
Ik had dit probleem altijd bij Call of Duty series. Vaak moest je dan in je launch options een port instellen en deze voor elke PC anders maken. Klinkt raar omdat het eigenlijk voor een server is bedoeld, maar het werkt wel :D
-port #
If you are going to be playing Half-Life multiplayer on the same machine that you are running a dedicated server on, make sure you not using the same port for both (default at 27015). Where # is a port number. Run the Half-Life client with -port 27016 (or any other port not in use) in the target line of the shortcut.
Oftewel, de ene computer stel je in op 27015 en de volgende op 27016 etc etc etc...

[ Voor 4% gewijzigd door Qun op 03-10-2008 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Ik vind het nooit zo slim om te rocketjumpen in Arena als het niet nodig is, je kan de health goed gebruiken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Ik moet elke keer opnieuw "boost microphone gain" uitzetten in de voice opties, iemand een oplossing zodat ie uitblijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:45
MrAngry schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 12:45:
Ik moet elke keer opnieuw "boost microphone gain" uitzetten in de voice opties, iemand een oplossing zodat ie uitblijft?
Uitzoeken hoe je die setting aanpast dmv commandline en in je Autoexec mikken, als die daar al niet staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Ja, even in je autoexec.cfg kijken of daar niet iets staat van boost microphone gain, en dat dan weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 12:19:
[...]

Weer een sterk staaltje ear rape :X
haha ja dat gebeurd mij wel eens als ik een spy ben :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
mace schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:03:
Ja, even in je autoexec.cfg kijken of daar niet iets staat van boost microphone gain, en dat dan weghalen.
Ik heb niet eens een autoexec.cfg. Dit is een vaag probleem aan het worden, kan die commandline optie ook niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-08 14:09
MrAngry schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 12:28:
[...]

Ik heb niet eens een autoexec.cfg....
Dat kan kloppen die wordt by default niet aangemaakt. Dat moet namelijk zelf doen :)

en zit er dit eens in:
voice_maxgain = 0
voice_avggain = 0

als dit niet werkt, probeer dan dit eens:
voice_scale = 0

langleve google

[ Voor 25% gewijzigd door Brian op 04-10-2008 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
tnx, ik ga het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is me gisteren gewoon gelukt om bij goldrush een heavy neer te knuppelen met een scout _/-\o_
Zou eigenlijk een achievement moeten zijn alleen is die weer makkelijk te halen als je een vriend ff snel neer mept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andersom is leuker, met een heavy een scout slaan :P
Sowieso is melee met heavy lollig, vooral met die crit handschoenen. Om een hoekje / achter een deur wachten op enemies en ze dan ineens vol in het gezicht slaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Het was gister minder grappig dat ik na een half uur wachten eindelijk in #1 zat, en deze continue crashte doordat slechte maps ge-RTV-ed werden ;(
Het is fijn dat er weer wat meer maps in de nominate zijn, maar dit zijn er 1) wel heel erg veel en 2) ook heel veel die het niet doen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

frickY schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:00:
Het was gister minder grappig dat ik na een half uur wachten eindelijk in #1 zat, en deze continue crashte doordat slechte maps ge-RTV-ed werden ;(
Het is fijn dat er weer wat meer maps in de nominate zijn, maar dit zijn er 1) wel heel erg veel en 2) ook heel veel die het niet doen :s
Mensen vergeten ook vaak te nominaten waardoor je de keuze krijgt over 4 random maps, waarin dus vaak slechte maps zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kanarie schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:14:
[...]

Mensen vergeten ook vaak te nominaten waardoor je de keuze krijgt over 4 random maps, waarin dus vaak slechte maps zitten.
sinds gisteren staan echt _alle_ maps in de lijst, waarvan 't gros gewoon crap is :X Eerst stonden alleen de "speelbare" maps erin, dus bij een vote zonder nominates zaten er altijd wel een paar goede bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-08 14:09
Laat even weten wat het resultaat is, ben zelf ook benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:56
Hoe kun je bij Aaargh nou bij de intel komen? Moet je erop slaan, ergens iets indrukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
Wat ik wel erg grappig vond was om weer castle3 en de oude warpath te spelen. Wat ik zo hoorde vinden een boel mensen die toch beter dan de nieuwste versies. Verder mogen w.m.b. Yaargh, Pyro achievementbox, glassiets, toyfort en Amsterdam afgeschreven worden (en dan vergeet ik er nog wel een paar). Die laatste is erg mooi, maar nog niet balanced genoeg.

Wel heb ik vandaag volgens mij wel een aardige gespeeld: cp_freight2.

[ Voor 50% gewijzigd door DaCoTa op 09-10-2008 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Plisson schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 01:05:
Hoe kun je bij Aaargh nou bij de intel komen? Moet je erop slaan, ergens iets indrukken?
use binden aan een knop en dan iemand afschieten met de knop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Laatst online: 07-04-2021
DaCoTa schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 01:13:
Wat ik wel erg grappig vond was om weer castle3 en de oude warpath te spelen. Wat ik zo hoorde vinden een boel mensen die toch beter dan de nieuwste versies. Verder mogen w.m.b. Yaargh, Pyro achievementbox, glassiets, toyfort en Amsterdam afgeschreven worden (en dan vergeet ik er nog wel een paar). Die laatste is erg mooi, maar nog niet balanced genoeg.

Wel heb ik vandaag volgens mij wel een aardige gespeeld: cp_freight2.
Het was gisteren inderdaad weer leuk om de oude mappen te spelen. Yaargh was gewoon irritant (ook die vervorming van het beeld) en Amsterdam... tja 2 cp's is wel heel karrig. Daarnaast is het voor de aanvallende partij wel heel erg lastig om cp2 te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisD
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:43
Plisson schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 01:05:
Je moet het glas dat om de intel heen zit (bovenop de toren) stuk slaan (en dat kan soms wel even duren). Het makkelijkste is om met een heavy die kant op te gaan (via de afschiet-buis waar je de USE-knop voor nodig hebt) en de minigun erop leeg te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Four
  • Niet online

Four

I void warranty

glas heeft 10000 HP. Dit zijn precies 2 full loads van heavy.
FlorisD schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:50:
[...]

Je moet het glas dat om de intel heen zit (bovenop de toren) stuk slaan (en dat kan soms wel even duren). Het makkelijkste is om met een heavy die kant op te gaan (via de afschiet-buis waar je de USE-knop voor nodig hebt) en de minigun erop leeg te schieten.

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Nieuwe blog update @ http://www.teamfortress.com/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond om 9 uur gooi ik mijn custom maps server de lucht in.

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/80.84.250.60:27015/b_560x95.png

Om half 9 ofzo zal ik het paswoord bekend maken. Tot die tijd is het aan te raden alvast de mappack te downloaden.

Mapcycle

cp_broma
cp_cevo_junction
cp_egypt_v2
cp_fallout
cp_freight
cp_observatory_b4
cp_science
cp_stag
ctf_chaos
ctf_convoy_v2
ctf_mach4
ctf_quarry
pl_bdheights
pl_hoodoo_b2

Mocht dit niet toegestaan zijn, excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Ik vind het maar een saaie, niet speciale mapcycle, dan speel ik liever op de got 1 server..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

ctf_chaos is op zich wel leuk, althans de ene keer dat ik erop speelde. Maar ik blijf ook gewoon op GoT 1 spelen, zeker nu de maplijst weer schoon is.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spy some more!

Afbeeldingslocatie: http://vuurvliegje.ath.cx/tf2/spy2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://vuurvliegje.ath.cx/tf2/spy3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://vuurvliegje.ath.cx/tf2/spy4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Die laatste! German Souplex! :D

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Ik wordt niet vrolijk als ik dat zie, eerder verdrietig..
Te freaky voor mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 14:28
Grappige vrouwen bestaan niet.

[ Voor 34% gewijzigd door Jimmie op 14-10-2008 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinjataaa schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 18:48:
Ik wordt niet vrolijk als ik dat zie, eerder verdrietig..
Te freaky voor mij :D
Eerder bang... Hoe ze in de camera kijkt. brrrrrr. Te freaky idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best freaky moet ik zeggen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Ik mis waarschijnlijk de context maar man, daar word ik depressief van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Kvind 'm anders best wel grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 14:28
Doug Lombardi:
"Well, it won't be this year. But we're going to keep evolving TF2. Once Left 4 Dead wraps, you'll hear us clamoring more about the next TF2 update."

Helaas ;(, maar Left 4 Dead is nu te preorderen *O*

[ Voor 13% gewijzigd door Jimmie op 16-10-2008 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:08

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Gisteren weer een paar erg vermakelijke potjes gespeeld. Echt een super spel dit!

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1 ... 4 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.