Of als spy zelf roepen dat er een spy looptCabo schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:36:
Wat ook leuk is wanneer je iemand van ver ziet en die speler ziet jou ook. Dan hoor je, "that medic is a spy!"
Wegrennen/cloaken

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Of als spy zelf roepen dat er een spy looptCabo schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:36:
Wat ook leuk is wanneer je iemand van ver ziet en die speler ziet jou ook. Dan hoor je, "that medic is a spy!"
Wegrennen/cloaken
Verwijderd
leukste is imo toch wel als pyro in het niets schieten en een spy late brandenNapo schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:48:
Met Cabo op de public spelen blijft toch altijd leuk, kom het dan toch altijd tegen om 1 of andere reden.
Andere spy's zijn vaak ook wel grapig, ik sla met mijn bat vaak tegen medespelers wat wel eens een spy is. Meeste spys beginnen dan te rennen, cloacken etc.
Scout blijft een mooie spy-hunter class :-)
Ik heb me anders gisteravond kostelijk vermaakt door de spies op cp_fastlane in de fik te steken... Lekker sproeien tot vervelens toeZerrick schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:58:
En hatelijk als je zelf de spy bent.
Ben je zo even cloaked richting enemy base aan het lopen, krijgt een pyro het idee dat hij teveel ammo heeft.
LUH-3417 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:59:
(Waar is mijn reply-knop die altijd rechtsonder stond?)
Verwijderd
of als je een spy met je eigen nick ziet rondlopen ^^LUH-3417 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:59:
Ik vind het altijd weer mooi als je opeens twee mensen met dezelfde naam ziet rondlopen.
Maar wat mij opvalt is dat de scout heel gevoelig is voor facestabs... Of het is gewoon geluk, dat kan ookLUH-3417 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:59:
Ik speelde laatste tijd steeds meer scout, en ik ben zo blij dat ik nu te snel ben voor spy's. Heerlijk om me daar minder zorgen over te moeten maken (Hoewel het natuurlijk een dramatische vernedering is om als scout een ruggenprik te krijgen.)
(Waar is mijn reply-knop die altijd rechtsonder stond?)
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
I’m a member of ATF, and I must tell you guys that the shots he has in this video aren’t like most skill videos where they’re just “picked out” of hours of gameplay. Don constantly performs like this - those airblast jumps are a rarity, but he’s a demon with that axe. And most of them are not crits.
And to n00bies - trust me, he’ll kick your ass. I’m a fairly good player (along with many ATF and ATF regs) and in a one-on-one situation Don almost always wins. It takes a lot of time, but once you learn how he does it you can counter it.
He’s a sneaky bugger.
[ Voor 13% gewijzigd door frickY op 27-09-2008 12:05 ]
Zo een geweldige video vind ik het niet hoor.
Verwijderd
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Verwijderd
Verwijderd
Je plaatst de teleporters onder de sentries, op een plek waar ze niet geraakt kunnen wordenVerwijderd schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 21:21:
Je bedoelt die teleport exit bij een sentry (youtube doet 't niet hier, maar ken ze wel)? Dat werkt niet meer, sentries schieten nu ook op bouwsels van enemy engineers.
Verwijderd
Sentry of dispenser bouwen op die verhoging (waar die linker sentry staat) en dan gewoon springen. Er zit een klein randje waar je op kan staan.Woohooo schreef op zondag 28 september 2008 @ 17:50:
[afbeelding]
Hoe kom je hier nou weer op als engi?
Vanaf het houten plateau kan ook, dispenser of sg bouwen en richting balkon springen. Deze jump is wel lastiger dan de eerste.Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 17:58:
[...]
Sentry of dispenser bouwen op die verhoging (waar die linker sentry staat) en dan gewoon springen. Er zit een klein randje waar je op kan staan.
[ Voor 4% gewijzigd door Shabbaman op 28-09-2008 20:20 ]
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Whaha, wat een geklooi daar zeg.Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 17:47:
http://nl.youtube.com/wat...oKaoJu0m4&feature=related Deel 1
http://nl.youtube.com/wat...PzN7tp7bQ&feature=related Deel 2
Schitterende filmpjesWat is mensen irriteren toch leuk.
In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex
Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 17:47:
http://nl.youtube.com/wat...oKaoJu0m4&feature=related Deel 1
http://nl.youtube.com/wat...PzN7tp7bQ&feature=related Deel 2
Schitterende filmpjesWat is mensen irriteren toch leuk.
[ Voor 9% gewijzigd door aquila2 op 29-09-2008 17:27 ]
Rrrrrrrrrright.....aquila2 schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:17:
lol die filmpjes.
afgelope zaterdag avond weer eens onder de naam [GoT] Tequila gespeeld![]()
Toen na een paar biertjes een gewellidge idee voor een spy update te binnen schoot :
De suicide spy/terrorist BOEM leuk als de tegen partij aan het cappen is met 8 man.
Verwijderd
Ik vind het wel vet ideemace schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:23:
[...]
Rrrrrrrrrright.....
Don't quit your dayjob.
uPnP aanzetten in je router.Firestorm schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 19:55:
ik speel al een poosje mee, maar ondanks dat heb ik toch nog een vraag; ik wil graag samen met een huisgenoot een server joinen, maar dit lukt niet (degene die als laatste connect krijgt het niet voor elkaar om te verbinden) is dit een server instelling of is er iets wat ik over het hoofd zie?
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
uPnP staat aan op het moment, zou het iets anders kunnen zijn?Kanarie schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 20:01:
[...]
uPnP aanzetten in je router.
Mooi verslag Hathor, zonde van Goldrush, maar gelukkig wel gewonnen op een 'echte' map
Bedoel je gewoon een server online? Dus met 2 mensen op een LAN, 1 server joinen op internet?Firestorm schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 20:09:
[...]
uPnP staat aan op het moment, zou het iets anders kunnen zijn?
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Was dat niet al een keer gedaan met Call of Duty of één van die andere tig WWII-shooters? Of ben ik gewoon weer door mijn Alzheimer vergeten dat ik dement ben?
2 verschillende accounts neem ik aan?Firestorm schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 19:55:
ik speel al een poosje mee, maar ondanks dat heb ik toch nog een vraag; ik wil graag samen met een huisgenoot een server joinen, maar dit lukt niet (degene die als laatste connect krijgt het niet voor elkaar om te verbinden) is dit een server instelling of is er iets wat ik over het hoofd zie?
[ Voor 21% gewijzigd door frickY op 30-09-2008 23:47 ]
Ik neem aan dat als het werkt op Vista x64 het ook wel werkt op Windhoos XP x64. Andersom had nog te betwijfelen geweestfrickY schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 23:46:
@LUH-3417
Een beetje van beide. Precies deze is al een keer eerder gepost
@Hathor
Bedankt voor het verslagMaar hoe komt het dat er elke match wel iemand van GoT disconencted raakt?!
Heeft iedereen mijn vraag of TF2 draait op XP x64 over het hoofd gezien, of weet niemand het antwoord?
inderdaad, het blijkt op het moment niet consequent op te gaan, ene keer wil wel, andere keer niet, denk dat het iets te maken heeft met brakke routing in het netwerk hier., toch bedankt voor de hulp!Kanarie schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 21:30:
[...]
Bedoel je gewoon een server online? Dus met 2 mensen op een LAN, 1 server joinen op internet?
Ik weet het niet maar het wordt wel erg vervelend ja...frickY schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 23:46:
@Hathor
Bedankt voor het verslagMaar hoe komt het dat er elke match wel iemand van GoT disconencted raakt?!
We krijgen server 2/3 al amper vol, mijn eigen server loopt ook voor geen meter (welke ook o.a voor deze reden gesloten gaat worden in december). dus ik denk dat het verloren hoop is. Je kan het uiteraard proberen, maar just giving you an heads upMegamind schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 04:53:
Is er nog interesse in TF2 server? Ik heb namelijk nog een server staan die uit ze neus staat te vreten en wil er eigenlijk wel even mee spelen. Ik kan wel een GoT public server opzetten als er interesse voor is!
[ Voor 14% gewijzigd door Ghostrider op 01-10-2008 09:23 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Misschien dat je er een arena-server van kunt bouwen. Vind het zelf wel jammer dat er geen arena-maps op Got#1 voorbij komen.Megamind schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 04:53:
Is er nog interesse in TF2 server? Ik heb namelijk nog een server staan die uit ze neus staat te vreten en wil er eigenlijk wel even mee spelen. Ik kan wel een GoT public server opzetten als er interesse voor is!
Ja, dat mis ik ook wel, maar we hebben een GoT arena server, die is alleen altijd leeg. Bovendien is die arena only en dat is me weer teveel van het goede. 1 of 2 arena mappen in de GoT 1 server rotation zou ik wel een plus vinden.frickY schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:24:
[...]
Misschien dat je er een arena-server van kunt bouwen. Vind het zelf wel jammer dat er geen arena-maps op Got#1 voorbij komen.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Wat ook wel grappig is, is als je een raket af vuurt en dan point blank zo'n gecloakte spy raakt - is wel even een WTF moment.
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Vele team mates mee gered helaas. Ik ben vaak dood gegaan door een rocketjump, demo's ook wel.Brainstorm schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 22:16:
[...]
Wat ook wel grappig is, is als je een raket af vuurt en dan point blank zo'n gecloakte spy raakt - is wel even een WTF moment.
[ Voor 25% gewijzigd door tooter op 02-10-2008 17:48 ]
hehe gek onnie
Ik had dit probleem altijd bij Call of Duty series. Vaak moest je dan in je launch options een port instellen en deze voor elke PC anders maken. Klinkt raar omdat het eigenlijk voor een server is bedoeld, maar het werkt welFirestorm schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 00:15:
[...]
inderdaad, het blijkt op het moment niet consequent op te gaan, ene keer wil wel, andere keer niet, denk dat het iets te maken heeft met brakke routing in het netwerk hier., toch bedankt voor de hulp!
Oftewel, de ene computer stel je in op 27015 en de volgende op 27016 etc etc etc...-port #
If you are going to be playing Half-Life multiplayer on the same machine that you are running a dedicated server on, make sure you not using the same port for both (default at 27015). Where # is a port number. Run the Half-Life client with -port 27016 (or any other port not in use) in the target line of the shortcut.
[ Voor 4% gewijzigd door Qun op 03-10-2008 11:23 ]
Ik vind het nooit zo slim om te rocketjumpen in Arena als het niet nodig is, je kan de health goed gebruiken.
Uitzoeken hoe je die setting aanpast dmv commandline en in je Autoexec mikken, als die daar al niet staat?MrAngry schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 12:45:
Ik moet elke keer opnieuw "boost microphone gain" uitzetten in de voice opties, iemand een oplossing zodat ie uitblijft?
Ik heb niet eens een autoexec.cfg. Dit is een vaag probleem aan het worden, kan die commandline optie ook niet vinden.mace schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:03:
Ja, even in je autoexec.cfg kijken of daar niet iets staat van boost microphone gain, en dat dan weghalen.
Dat kan kloppen die wordt by default niet aangemaakt. Dat moet namelijk zelf doen
[ Voor 25% gewijzigd door Brian op 04-10-2008 12:45 ]
Verwijderd
Verwijderd
Mensen vergeten ook vaak te nominaten waardoor je de keuze krijgt over 4 random maps, waarin dus vaak slechte maps zitten.frickY schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:00:
Het was gister minder grappig dat ik na een half uur wachten eindelijk in #1 zat, en deze continue crashte doordat slechte maps ge-RTV-ed werden
Het is fijn dat er weer wat meer maps in de nominate zijn, maar dit zijn er 1) wel heel erg veel en 2) ook heel veel die het niet doen
Verwijderd
sinds gisteren staan echt _alle_ maps in de lijst, waarvan 't gros gewoon crap isKanarie schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:14:
[...]
Mensen vergeten ook vaak te nominaten waardoor je de keuze krijgt over 4 random maps, waarin dus vaak slechte maps zitten.
Laat even weten wat het resultaat is, ben zelf ook benieuwdMrAngry schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 15:31:
tnx, ik ga het proberen.
[ Voor 50% gewijzigd door DaCoTa op 09-10-2008 01:16 ]
use binden aan een knop en dan iemand afschieten met de knopPlisson schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 01:05:
Hoe kun je bij Aaargh nou bij de intel komen? Moet je erop slaan, ergens iets indrukken?
Het was gisteren inderdaad weer leuk om de oude mappen te spelen. Yaargh was gewoon irritant (ook die vervorming van het beeld) en Amsterdam... tja 2 cp's is wel heel karrig. Daarnaast is het voor de aanvallende partij wel heel erg lastig om cp2 te bereiken.DaCoTa schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 01:13:
Wat ik wel erg grappig vond was om weer castle3 en de oude warpath te spelen. Wat ik zo hoorde vinden een boel mensen die toch beter dan de nieuwste versies. Verder mogen w.m.b. Yaargh, Pyro achievementbox, glassiets, toyfort en Amsterdam afgeschreven worden (en dan vergeet ik er nog wel een paar). Die laatste is erg mooi, maar nog niet balanced genoeg.
Wel heb ik vandaag volgens mij wel een aardige gespeeld: cp_freight2.
Je moet het glas dat om de intel heen zit (bovenop de toren) stuk slaan (en dat kan soms wel even duren). Het makkelijkste is om met een heavy die kant op te gaan (via de afschiet-buis waar je de USE-knop voor nodig hebt) en de minigun erop leeg te schieten.Plisson schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 01:05:
Hoe kun je bij Aaargh nou bij de intel komen? Moet je erop slaan, ergens iets indrukken?
FlorisD schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:50:
[...]
Je moet het glas dat om de intel heen zit (bovenop de toren) stuk slaan (en dat kan soms wel even duren). Het makkelijkste is om met een heavy die kant op te gaan (via de afschiet-buis waar je de USE-knop voor nodig hebt) en de minigun erop leeg te schieten.
dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag
Verwijderd
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
[ Voor 34% gewijzigd door Jimmie op 14-10-2008 01:29 ]
Verwijderd
Eerder bang... Hoe ze in de camera kijkt. brrrrrr. Te freaky iddPinjataaa schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 18:48:
Ik wordt niet vrolijk als ik dat zie, eerder verdrietig..
Te freaky voor mij
[ Voor 13% gewijzigd door Jimmie op 16-10-2008 23:20 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq