[PC] Team Fortress 2, deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste
Acties:
  • 65.184 views

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:10

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Voor mij doet het er niet zoveel toe wat een random iemand over ingame scripts te zeggen heeft. Een league als de ETF2L heeft gewoon regels voor scripts:
1.4.3 Normal Duck Jump allowed

1.4.4 Scout Double-Jump-Script is forbidden

1.4.5 Massive-Duck-Jump-Spam-Script is forbidden

1.4.6 Fast-Shoot-Script is forbidden
Scripts die kleine irritaties in de game verhelpen zijn gewoon erg handig.
  • Spy: automatisch weer disguisen na een stab
  • Medic: met 1 knop kunnen wisselen tussen kritz en normale uber-gun ipv main menu in moeten
  • Engineer: buildings met 1 klik kunnen kiezen op je numpad, zijn een paar voorbeelden.
  • Soldier: Toggle-reload. Druk op R om te blijven reloaden, druk weer op R om te stoppen met reloaden.
Scripts die wat mij betreft (en zviw de ETF2L/ESL/WPTF2L) te ver gaan:
  • Scout: Rapid fire script
  • Soldier: Rocket jump script
  • Spy: Altijd-korte-stab-animatie script

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Dus mijn script die me alleen een duckjump geeft, is dus ETF2L-legaal? Woohoo! Zak er dan maar in, met je WASD. :)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

99% nep :P Als die 1% ook echt uitkomt wil ik niet weten hoe je voortaan de combinatie google.nl en potje ingame schieten krijgt voorgeschoteld.

(heb je bagger wedstrijd achter de rug, krijg je opeens 'sponsoredd links voor bots etc :P)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 17:34
frickY schreef op woensdag 17 september 2008 @ 09:09:
Is het geen tearing? Zet vsync aan als je een TFT scherm gebruikt.
Kan ook een warmte probleem zijn. Dan hapert het ook terwijl de prestaties verder goed zijn
Ik heb van het haperen maar af en toe last. Nu heb ik even op de GoT server rond gerend en on onze eigen server (die leeg was) en had nergens meer last van. Mijn fps was ook hoger als mijn vsync, die zou toch op 60 locked zijn als ik 60hz heb? Ik heb zelfs in het nvidia control panel vsync op force gezet. Het is raar maar het voelt iig beter aan :)

Arch Linux

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
LUH-3417 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 09:20:
En ja, waarschijnlijk is die WASD-troep efficienter; ik kom de laatste jaren steeds vaker knopjes te kort in spellen, maar ik ben speel al een eeuwigheid met die pijltjestoetjes... kan niet anders.
Ik speelde tot TF2 ook met de pijltjestoetsen en de omliggende toetsen. Bij CS1.6 merkte ik toch toetsen te kort te komen en daarom bij TF2 maar over gegaan. Het is even wennen, maar ben blij dat ik het gedaan hebben. Kan niet anders dan jou hetzelfde aanraden.

Ik had crouch altijd op Ctrl en jump op Numpad 0 (wat jij blijkbaar niet doet?). Maar met WSAD heb je ook de numerieke toetsen binnen handbereik, en de E en R zijn ook bijzonder makkeliujk.

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Scripten is gewoon een hulpmiddel. Ik heb bv scripts die automatisch bepalen welke wapens in "the last used weapon" config staan. Hoef ik dat ook niet handmatig in te stellen. Gewoon éen knop die mij altijd knife+sapper geeft bv. :)

• frickY
Ehh.. lastinv is gewoon een default command?

Ik ben zelf overigens ook van mening dat scripten een vorm van cheaten is, net als het gebruik van functies van het G15-toetsenbord.
Het zijn gewoon macro's die taken voor je automatiseren, waardoor je naar mijn idee oneerlijk voordeel behaald. Ieder zijn ding ecther.

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:27

Shabbaman

Got love?

LUH-3417 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 16:57:
Dus mijn script die me alleen een duckjump geeft, is dus ETF2L-legaal? Woohoo! Zak er dan maar in, met je WASD. :)
1.4.3 Normal Duck Jump allowed

Using the normal “duck jump” by a binding is allowed.
Ik kan maar iets van 5 toetsen tegelijk indrukken, alles wat ik daarna indruk wordt niet geregistreerd. Duckjump+bewegen+schieten+praten tegelijk gaat niet 8) Moet ik nu ook een G15 toetsenbord? Is iedereen die een muismat gebruikt ook een cheater omdat hij een voordeel heeft ten opzichte van iemand met een traditionele muis met bal?

Trouwens, ik ben ook pas bij BF2 overgegaan op WSAD.

[ Voor 3% gewijzigd door Shabbaman op 17-09-2008 22:14 ]

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• LUH-3417
  • Niet online
frickY schreef op woensdag 17 september 2008 @ 18:33:
[...]Maar met WSAD heb je ook de numerieke toetsen binnen handbereik, en de E en R zijn ook bijzonder makkeliujk.
Wut? Ik weet niet hoe jouw keyboad eruit ziet, maar bij mij zitten de nummerieke toetsen een armlengte van WASD vandaan... Of suggereerd je dat je je muis loslaat om een nummerieke toets in te drukken? Kan nooit de bedoeling zijn...

Edit: Nevermind, je bedoelt natuurlijk gewoon 1, 2, 3, enz, en niet het numpad. :)

[ Voor 8% gewijzigd door LUH-3417 op 17-09-2008 22:20 ]

• LUH-3417
  • Niet online
Sorry voor doublepost, maar:

http://www.teamfortress.com/post.php?id=1823

Titel + laatste alinea = Spy volgende class-update?

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:07

mace

Sapere Aude

Hmm, interesting. :)

Ik denk tóch dat het de Scout word, maar we zullen zien. :)

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

mace schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:37:
Hmm, interesting. :)

Ik denk tóch dat het de Scout word, maar we zullen zien. :)
Ik ga niet voor de scout; puur omdat deze class al veel gespeeld wordt zoals hij is. Al zou een health upgrade naar 150 eigenlijk echt wel lekker zijn :p . En een nieuwe shotgun met een iets grotere clip en/of faster reload :9 .

Nee ik ga voor een class die nu niet zo populair is, zoals de spy of de engi. Ik merk dat die iets minder gespeeld worden over het algemeen (misschien ook de demo).

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Cassius schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:28:
[...]

Ik ga niet voor de scout; puur omdat deze class al veel gespeeld wordt zoals hij is. Al zou een health upgrade naar 150 eigenlijk echt wel lekker zijn :p . En een nieuwe shotgun met een iets grotere clip en/of faster reload :9 .

Nee ik ga voor een class die nu niet zo populair is, zoals de spy of de engi. Ik merk dat die iets minder gespeeld worden over het algemeen (misschien ook de demo).
Scout is al perfect balanced

Ow lol @ valve blog
We've learned a lot while working on TF2 in the last year, and we were able to apply some of those lessons to Versus mode. As a result, we've just finished adding critical hits, respawn waves, flawless auto-team balancing, and facestabs to L4D, while removing anything that looked remotely like a grenade.
I kid, I kid.
_O-

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 10:48 ]

• LUH-3417
  • Niet online
Scout is inderdaad prima, op een melee-dildo na.

Ik bedacht gisteren een upgrade voor de Sniper: zijn sniperifle wordt vervangen door één waarbij je niet telkens uitzoomt nadat je een ingezoomd shot hebt gegeven. Nadelen zijn dan OF dat je dot vervangen wordt door een beam van je scope naar het target (waardoor iedereen meteen ziet waar je staat), OF het weghalen van de charge. Goed idee, slecht idee?

• mace

mace

Sapere Aude

Cassius schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:28:
[...]

Op pubs wordt er weinig met scout gespeeld en veel met engi. :)

• Become
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 09:43
Yep, scout word voornamelijk tijdens wars gebruikt en niet op pubs.

Afbeeldingslocatie: http://i250.photobucket.com/albums/gg272/b3com3/stats.jpg

En aangezien valve zich toch meer richt op de publics is de kans best groot dat de scout aan de beurt is.

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Ik vermoed dat de scout meer onderteuning nodig heeft dan andere classes en dat een war-omgeving met echte teamplay die biedt. Op een public server kan je daar natuurlijk minder op rekenen, dus zul je alles zelf moeten doen. De engineer bouwt in principe z'n eigen support en heeft alleen soms een pyro nodig om de spies op afstand te houden.

• LUH-3417
  • Niet online
En een team dat voorkomt dat een uberdemo de vloer aanveegt met hem en zijn basis. :)

Ik heb zelf een beetje ervaring als scout in wars (drie keer een oefenpotje gespeeld :)) en je kan inderdaad makkelijker terugvallen op je team (medic vooral). Maar qua ondersteuning moet je het vooral hebben van je collega scout. Zolang je bij elkaar blijft, maak je veel meer kans.

[ Voor 62% gewijzigd door LUH-3417 op 18-09-2008 12:25 ]

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Become schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:13:

[afbeelding]

En aangezien valve zich toch meer richt op de publics is de kans best groot dat de scout aan de beurt is.
Nee, tijd voor de Spy :P
unlocks:
knife > facehugger crab uit HL (target word blind, krijgt langzaam damage en friendly fire gaat aan for target. crab kan er wel af worden geschoten)
pistol > emergency teleport (plaats exit net als engi, en met de RMB teleport je er instantly naar toe.)
sapper > emp grenade (timed grenade, is te gooien net als sticky van demoman, alle buildings binnen 6 meter van de explosie zijn 6 seconden disabled.)

TheS4ndm4n#1919

• frickY
LUH-3417 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:19:
Ik bedacht gisteren een upgrade voor de Sniper: zijn sniperifle wordt vervangen door één waarbij je niet telkens uitzoomt nadat je een ingezoomd shot hebt gegeven.
Dat is sinds 14 februari gewoon een instelling in je Options hoor.
Added new option for the sniper rifle to the Multiplayer->Advanced dialog. If disabled, the sniper rifle won't re-zoom after firing a zoomed shot
Of bedoel je dat hij tijdelijk uitzoomt ivm reload?

[ Voor 25% gewijzigd door frickY op 18-09-2008 13:00 ]

• mace

mace

Sapere Aude

Ik vind het wel fijn dat hij uitzoomt tijdens reload, geeft een beetje overzicht. :)

• Cabo
Here comes the spy... :9~

Verwijderd

Allemaal spy-en!!! :D

• Cabo
En ik ga pyro :+

• LUH-3417
  • Niet online
frickY schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:56:
[...]Dat is sinds 14 februari gewoon een instelling in je Options hoor.
Of bedoel je dat hij tijdelijk uitzoomt ivm reload?
Ja, ik bedoel dat hij dus een magazijn of clip heeft met meerdere kogels erin. Je wordt inderdaad wel sniperbait, maar misschien kunnen ze de voordelen wat zwaarder laten wegen door je sneller achter elkaar te laten vuren? Ik vond vooral het nadeel van een laserbeam wel interessant

Verwijderd

Ik wil gewoon een AWP.

• mace

mace

Sapere Aude

Jaja, en dan met een crosshair cheat erbij en je hebt niks anders meer nodig. :P

• frickY
Ohja, dat viel mij laatst op.
Sniper schiet in TF2 unzoomed net zo nauwkeurig als zoomed.

In CS1.6 hebben de sniperrifles, met uizondering van de scout, een enorme afwijken als je unzoomed schiet. Als je een goed gevoel voor het middenpunt van je scherm hebt hoef je in TF2 dus ook helemaal niet in te zoomen als sniper.

• LUH-3417
  • Niet online
Of een sticker plakken. :)

• Become
  • Laatst online: 13-09 09:43
Helaas kan je unzoomed geen headshots geven, de maximale damage die je dus unzoomed kan geven is erg laag (ergens tussen de 30 en 70 uit mijn hoofd)

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Become schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:18:
Helaas kan je unzoomed geen headshots geven, de maximale damage die je dus unzoomed kan geven is erg laag (ergens tussen de 30 en 70 uit mijn hoofd)
Je kan wel critten unzoomed.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Verwijderd

Leuk trouwens dat valve hard aan het werk is geweest met left 4 dead, Zouden ze niet multi core support verbetteren in team fortress 2 als ze klaar met left 4 dead waren ?.
Become schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:13:

http://i250.photobucket.com/albums/gg272/b3com3/stats.jpg

Ik denk altijd nog van omdat ze spy zeker niet single update doen en sniper en engineer ook niet.
Dat ze scout + spy next doen ook omdat de problemen die scout op public heeft ook te veel sentry's zijn.
En lijkt me niet logish als ze scout iets geven om sentry's te omzeilen want uit eindelijk heb je daar weinig aan.
En lijkt me tof anyway dat scout update komt in double pack valve had wel gezegt dat te willen doen.
Mjah op momment zouden ze toch alleen spy doen zou ik het me niks boeien want scout versus spy zal toch nooit een probleem worden tenzij ze facestabs op crits willen baseren en nog meer willen laten gebeuren.
Omdat niet leuk is als je door spy heen probeert te lopen en ge facestabbed wordt terwijl je eigenlijk spy check deed :P.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 16:48 ]

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Eh... wow.

Heb je eventueel een link naar waar die double packs staan aangekondigd? Het lijkt me juist een geniale zet om die updates NIET als doubles te doen. De updates zijn ontzettend goed ontvangen en hebben veel mensen weer aan het spelen gebracht. Stel dat ze elke twee maanden een update doen, dan hebben ze 9 x 2 maanden is anderhalf jaar bijna gegarandeerd veel spelers op hun spel, wat nu al een jaar oud is. Tenzij de mensen verveeld raken met de updates en achievements (niet erg waarschijnlijk) zullen ze waarschijnlijk deze lijn gaan volgen.

Verwijderd

Ze hadden gezegt in interview zeker double pack te willen doen.

• Cabo
Team 3 had dinsdag toch een pcw. LUH-3417 waar is het verslag? Je mag het ook in één zin omschrijven. Misschien is dat minder pijnlijk.

• LUH-3417
  • Niet online
Komt morgen als ik op m'n werk zit. Nu ben ik er emotioneel nog niet aan toe. :)

In other news: ik heb op dit moment 99,9 uur demoman op mijn naam staan. (Y)

• mace

mace

Sapere Aude

(Y) werkt niet, d:)b dan weer wel. >:)

Edit: Vaag net, ineens gaat iedereen naar bed. :P

Binnen 3 minuten van 14 spelers ofzo naar 2. :X

[ Voor 57% gewijzigd door mace op 19-09-2008 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:57

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 17:32:
Ze hadden gezegt in interview zeker double pack te willen doen.
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 16:46:
Leuk trouwens dat valve hard aan het werk is geweest met left 4 dead, Zouden ze niet multi core support verbetteren in team fortress 2 als ze klaar met left 4 dead waren ?.

[...]

Ik denk altijd nog van omdat ze spy zeker niet single update doen en sniper en engineer ook niet.
Dat ze scout + spy next doen ook omdat de problemen die scout op public heeft ook te veel sentry's zijn.
En lijkt me niet logish als ze scout iets geven om sentry's te omzeilen want uit eindelijk heb je daar weinig aan.
En lijkt me tof anyway dat scout update komt in double pack valve had wel gezegt dat te willen doen.
Mjah op momment zouden ze toch alleen spy doen zou ik het me niks boeien want scout versus spy zal toch nooit een probleem worden tenzij ze facestabs op crits willen baseren en nog meer willen laten gebeuren.
Omdat niet leuk is als je door spy heen probeert te lopen en ge facestabbed wordt terwijl je eigenlijk spy check deed :P.
Mag ik je overigens complimenteren op het feit dat je voor het eerst 2 posts gemaakt heb die:

• Leesbaar is
• ABN geschreven is
• Zonder de ;> smiley is

? :)

Houden zo d:)b

[ Voor 58% gewijzigd door Notna op 19-09-2008 00:21 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Cabo schreef op donderdag 18 september 2008 @ 22:36:
Team 3 had dinsdag toch een pcw. LUH-3417 waar is het verslag? Je mag het ook in één zin omschrijven. Misschien is dat minder pijnlijk.
Etter :)

In één zin: rampzalig.

In meerdere zinnen: T3am speelde een Practice Clan Ware tegen Team 6. De voorbereidingen gingen langs me heen, maar beiden teams konden kennelijk zeven man leveren. Toch werd besloten om zes tegen zes te spelen, eerst op Dustbowl (de map die T3am koos) en daarna Fastlane (Team 6).

T3am begon weer ijzersterk. De eerste minuten liepen we redelijk snel over de eerste cap en ook de tweede vormde, na enkele ass-rapende pyro's afgeschud te hebben geen groot probleem. Wat dat betreft was het weer een klassiek T3am-begin. Het vervolg erop was eveneens klassiek te noemen. In de tweede stage had T3am de grootste moeite om uit de spawn te komen. Übers mislukten, Medics ontploften, mensen verloren hun verbinding, mensen kieperden uit Mumble en alles dat wel goed ging, werd gecounterd door Übers van Team 6 en een sentry gun. Op één of andere manier kregen twee mensen van T3am het voor elkaar om de eerste cap te pakken, maar veel verder kwamen we niet.

Team 6 pakte het beter aan. Zij knalden zonder problemen door de eerste stage heen en ook in het tweede stage kon T3am ze niet vastzetten. De eerste Über van Team 6 ging mis (de Medic stond te pitten en kreeg een rocket tussen z'n ogen van een ge-Überde T3am-er), maar niet lang daarna pakten ze het eerste cap en wonnen ze de match.

Op Fastlane moest T3am de hulp inroepen van De Neusbeer ter vervanging voor een weggevallen speler. T3am had de grootste moeite om elkaar te vinden, bij elkaar te blijven en ondertussen af en toe richting de vijand te vuren. Het cappen van punten bungelde ergens onderaan de lijst van prioriteiten. Team 6 maakte hier gebruik van en walste keer op keer over T3am heen. Halverwege de match moest de leider van T3am het voor gezien houden om zijn muis, computer, mede-bewoners en woning te beschermen en op dat moment besloot Team 6 losser te spelen. Even was het onduidelijk of de match over was, maar zodra T3am de eerste keer won, droop Team 6 af en was het echt uit.

Wie naar de punten kijkt, ziet dat Team 6 gewonnen heeft, maar wie kijkt naar zaken als zelfkennis, ervaring met medespelers, positiebepaling en talloze andere elementen die van belang zijn voor een succesvol team, kan gerust stellen dat T3am als overduidelijke winnaar genoemd mag worden.

(Ik geef er toch altijd een positieve draai aan. :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:31

Pinjataaa

Hit me!

Tering wat is Spy bugged... Ik heb het zelfs even met bots geprobeerd en 5 van de 10 keer wordt een backstab niet als backstab geregistreerd...
Je hebt nog meer kans vanaf de zijkant dan van de achterkant.
Of jullie weten iets wat ik niet weet, of de spy heeft een flinke update nodig :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
kan iemand mij uitleggen waarom ik voor geen flikker kan spectaten (normaal of in demo). De camera hangt gewoon ergens midden in de map en wat ik ook indruk (muisknoppen..alt..tab..whatever), er gebeurt niks.. hij gaat nooit over op chasecam..

edit: never mind.. het werkt.. had iets te maken met knoppen die verkeerd gebind waren en configs die niet geladen werden :S

[ Voor 20% gewijzigd door RedruM op 19-09-2008 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ook niet met spatiebalk ? Dat zou normaal gesproken moeten triggeren dat je van perspectief wisselt. Ligt er btw aan wat de settings zijn van de server, maar op GoT werkt dat iig :)

Overigens werkte met CSS, de ctrl toets ook, dan kon je vanuit een menu het kiezen. Geen idee of dat nu nog zo is ...

[ Voor 25% gewijzigd door Notna op 19-09-2008 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Laatst online: 09-09 16:47
Neeh.. het hele probleem is dat de gebruikelijke spectator commands/keys niks doen bij mij. Af en toe lukt het op de een of andere manier als ik spec_mode 4 type in console (dan gaat ie chasen, maar nu werkt dat ook weer niet :S)

edit: never mind.. heeft iets te maken met configs die niet werden geladen (waardoor sommige aliassen niet werkten)

[ Voor 20% gewijzigd door RedruM op 19-09-2008 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijnisch
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-12-2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Pinjataaa schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 10:24:
Tering wat is Spy bugged... Ik heb het zelfs even met bots geprobeerd en 5 van de 10 keer wordt een backstab niet als backstab geregistreerd...
Of jullie weten iets wat ik niet weet, of de spy heeft een flinke update nodig :S
Voorkant heeft volgens mij de meeste kans.

Afgelopen weekend werd ik door een spy gebackstabbed die op 2 meter afstand voor mij stond en van mij weg keek op het moment van de stab...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die gene die last van missed backstabs hebben, Heb je ook last van choke ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
1shot1kill schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 15:12:
[...]

Voorkant heeft volgens mij de meeste kans.

Afgelopen weekend werd ik door een spy gebackstabbed die op 2 meter afstand voor mij stond en van mij weg keek op het moment van de stab...
pyro heeft ook een probleem met de back burner.
zo nu en dan krijg je ook geen crit terwijl je iemand van achter aan valt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Pinjataaa schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 10:24:
Klopt helemaal. Is ook een bekent probleem natuurlijk. Soms lukt het pas na de 3e keer dat ik iemand backstab. Best wel frustrerend omdat ik geen tijd wil verliezen.
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 19:08:
Die gene die last van missed backstabs hebben, Heb je ook last van choke ?
Wat bedoel je hiermee, lagg? Ik heb altijd een ping van 5 op de server. Heb geen last van haperingen e.d.

[ Voor 20% gewijzigd door Cabo op 19-09-2008 20:21 ]

Verwijderd

Bv choke....... en choke is ook lag.
choke moet je hellemaal van af komen is dat geval is dat reden voor slechte hit registratie ben ik zelf ook achter gekomen had mega last van.

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Soms als je heel lang moet wachten om een pickup te spelen (clan war met mensen die joinen op een irc kanaal) ga je je ontzettend vervelen .... en dan krijg je dit soort dingen -->
http://www.godzmodus.com/...ng_pickup_gonna_start.mp3

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• frickY
Choke is het wegvallen van pakketjes, terwijl lag slaat op de vertraging waarmee die pakketjes aankomen en verzonden worden.

Verwijderd

Ook wel reden dat je slechte hit registratie hebt, in vergelijking met choke weet je zeker enemy daar staat terwijl als je choke hebt kan die net zo goed 5 cm verder op al zijn en dan kun je gaan tweaken nog met interp maar dat heeft weinig nut maakt het zelfs nog erger.

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Cabo schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 20:20:
[...]

Klopt helemaal. Is ook een bekent probleem natuurlijk. Soms lukt het pas na de 3e keer dat ik iemand backstab. Best wel frustrerend omdat ik geen tijd wil verliezen.
Ik speel niet vaak ofzo, maar ik heb het zo gigantisch vaak, dan loop je helemaal achter in het team bij de vijand en dan heb je de kans om er minstens 5 neer te steken en dan wordt het niet als backstab gezien en wordt je dus afgeknald.
Dit gebeurd nog vaker dan dat ik werkelijk een backstab krijg... Tis meer op de gok dan dat je er skills voor moet hebben dus. :?

Het heeft verder niet met choke of lag te maken, het zit echt in het spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Ik vermaak me de laatste tijd kostelijk op Castle_4, laatste stage, eerste cap. Zowel als defense en als offense is het als Demoman goed toeven bovenop het dat van dat gangetje boven die poort. Zeker als er niet teveel snipers zijn en mensen niet opletten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

frickY schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 10:30:
Choke is het wegvallen van pakketjes, terwijl lag slaat op de vertraging waarmee die pakketjes aankomen en verzonden worden.
Loss is het 'wegvallen' van pakketjes. Bij choke verstuurt de server je bewust geen pakketjes omdat je verbinding deze niet meer aan zou kunnen (volgens de rate settings).
Sommige public servers zijn zo dramatisch geconfigureerd dat ze 60 updates per seconde afdwingen, met een maximale rate van 20000 (sv_maxrate). Dat gaat goed tot een speler of 12, daana krijg je enorme choke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Hey.

Even een vraagje hier.Zijn er toevallig Al een paar bots uit voor TF2?
Met een beetje vatsoenlijke Ai?
K kan zelf zo niks vinden ...

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 09-09 08:48
tooter schreef op maandag 22 september 2008 @ 21:21:
Hey.

Even een vraagje hier.Zijn er toevallig Al een paar bots uit voor TF2?
Met een beetje vatsoenlijke Ai?
K kan zelf zo niks vinden ...
Lijkt me eigenlijk ook ondoenlijk bots voor TF... dan zou elke bot zijn eigen instructies moeten hebben voor elke klasse die de bot eventueel zou kiezen. Dat wordt rete ingewikkeld lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Kaasje123 schreef op maandag 22 september 2008 @ 21:29:
[...]

Lijkt me eigenlijk ook ondoenlijk bots voor TF... dan zou elke bot zijn eigen instructies moeten hebben voor elke klasse die de bot eventueel zou kiezen. Dat wordt rete ingewikkeld lijkt mij.
mjah Veel progammeer werk enzoo.
Maar het moet wel te doen zijn dacht ik zo.
Er zijn wel wat beta`s te zien op youtube maar die bots zijn nog In ontwikkeling.

http://nl.youtube.com/watch?v=MHHEetn64Vo

Dus je hebt er wel gekken tussen zitten die van dit zoort progammeerwerk houden.

[ Voor 21% gewijzigd door tooter op 22-09-2008 21:36 ]

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 09-09 08:48
tooter schreef op maandag 22 september 2008 @ 21:30:
[...]

mjah Veel progammeer werk enzoo.
Maar het moet wel te doen zijn dacht ik zo.
Er zijn wel wat beta`s te zien op youtube maar die bots zijn nog In ontwikkeling.
Dus je hebt er wel gekken tussen zitten die van dit zoort progammeerwerk houden.
Ok nouja ik weet ze niet te noemen maar ik zou het knap en leuk vinden als ze dit fatsoenlijk voor elkaar krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:48
Mijn ervaring met AI is dat ze altijd ongelofelijk dom zijn, keihard zijn gescript wb het richten en schieten, en dat ze totaal niet te vergelijken zijn met mensen. Ik geloof dat de gameplay ook helemaal naar de knoppen gaat met AI. AI kan doorgaans niet goed samenwerken met elkaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Lijkt me een hele klus, maar met echte bots zou je een paar mooie singleplayer maps kunnen maken. Tower defense maps voor engies, jumpmaps voor demo's en soldiers waar er ook nog op je wordt geschoten of stel je een spy challenge map voor waar je de intel moet zien te pakken terwijl je bots probeert te ontwijken. :)

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Languh
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-09-2024
Hallo beste mensen,
Ik ben weer terug na lang weggeweest, helaas is mijn pc soort van overleden dus speel ik nu voorlopig op mijn macbook pro.. Maar heb een hoop in te halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-08 14:09
CapTVK schreef op maandag 22 september 2008 @ 22:08:
Lijkt me een hele klus, maar met echte bots zou je een paar mooie singleplayer maps kunnen maken. Tower defense maps voor engies, jumpmaps voor demo's en soldiers waar er ook nog op je wordt geschoten of stel je een spy challenge map voor waar je de intel moet zien te pakken terwijl je bots probeert te ontwijken. :)
LOL, Towerdefence met engi's! 8)7 Dat is gewoon geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

A Heavy Update (8/19/08)
The Pyro Update (6/19/08)
The Gold Rush Update (4/29/08)

Als je kijkt naar de vorige updates dan gok ik dat de nieuwe update er is tussen 19 oktober en 29 oktober zal zijn :D .

offtopic:
Sniff, ik wil zo graag extra Portal / HL2 ep3 nieuws of content

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
lol, http://nl.youtube.com/watch?v=pvqhogb0EV4

Cotton Eye Joe met dansende engie's 8)

Wat betreft TF2 updates zal het wel eind oktober worden ja en ik hoop ook dat er snel weer wat nieuws over HL2 ep3 vrij komt. The story must continue :o

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• Side-Kick
  • Laatst online: 18:22

Side-Kick

Timmy!

"A spy was sappin' the VAC server" ;)

• TheJVH
Tower Defence met engies zou echt GENIAAL zijn, echt super lijkt me dat. Gewoon oneindig sentries te bouwen, eerst scouts die niet snel zijn, daarna steeds sneller en beter, en aan het eind heavies die zo snel als scouts lopen met health van 1000 :o .

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Speel het nu al weer paar daagjes, moet zeggen dat het me toch best bevalt :) Ik mis wel de 'oude' looks van de TF:C, maar vind deze graphics eigelijk ook best lekker spelen. Mijn gemiddelde levensduur ligt zo rond de 20-25 seconde, ik wordt wel ooit beter :P

Waar bij TFC ik medic 10x niets vond, is het nu mijn favo class geworden. Ook engi en die <naamkwijt> grenade gast vind ik grappig spelen. Zeker samen met andere engi's samen berg guns opzetten, ja bevalt me wel :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Side-Kick
  • Laatst online: 18:22

Side-Kick

Timmy!

Voor een engineer is een levensduur van 20 a 25 sec. wat povertjes :P

• Notna

Notna

Where are you?®

SinergyX schreef op woensdag 24 september 2008 @ 10:40:
Speel het nu al weer paar daagjes, moet zeggen dat het me toch best bevalt :) Ik mis wel de 'oude' looks van de TF:C, maar vind deze graphics eigelijk ook best lekker spelen. Mijn gemiddelde levensduur ligt zo rond de 20-25 seconde, ik wordt wel ooit beter :P

Waar bij TFC ik medic 10x niets vond, is het nu mijn favo class geworden. Ook engi en die <naamkwijt> grenade gast vind ik grappig spelen. Zeker samen met andere engi's samen berg guns opzetten, ja bevalt me wel :)
Demoman ;)

Daarnaast, als je de graphics mist, zet je lekker je TF 2 oin de launch options op -dxlevel81. Ziet het er bijna hetzelfde uit X) :P

• TheJVH
Ook voor een medic is 25 seconden zeer kort, daarin kan je nauwelijks een uber opbouwen :X .

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Inderdaad :P Ik speel veel op die open servers en moet nog even onder de knie krijgen hoe ik goed kan richten met die heal-ding-wapen. Of dan ben ik charged, gast rent in en ik gooi die charge open, blijft die plassert staan :/ Loop dan door...

Wordt nagenoeg altijd neergemept door zo'n spy, zit nooit op te letten wie welke class speelt dus merk ik nooit een spy op. Of ik zet die sentry weer op zo'n foute plek neer en vergeet zo'n dispencer dat ik mn sentry niet kan upgraden.

Ach ja, moet nog even leren :) Hoe kan je trouwens terug switchen naar engelse versie? Mijn steam is nederlands en gaat mijn TF2 dus ook automatisch nederlands. Wel stoer zijn die 'happy weetjes', zo heb ik lang met mijn medic meeste damage gedaan :X (getuige hoe slecht ik bezig was met de andere classes :P)

Maar overal, erg vermakelijk en heeft toch de TFC 'gevoel' weten te behouden.

[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 24-09-2008 10:58 ]

• Notna

Notna

Where are you?®

SinergyX schreef op woensdag 24 september 2008 @ 10:56:
Inderdaad :P Ik speel veel op die open servers en moet nog even onder de knie krijgen hoe ik goed kan richten met die heal-ding-wapen. Of dan ben ik charged, gast rent in en ik gooi die charge open, blijft die plassert staan :/ Loop dan door...

Wordt nagenoeg altijd neergemept door zo'n spy, zit nooit op te letten wie welke class speelt dus merk ik nooit een spy op. Of ik zet die sentry weer op zo'n foute plek neer en vergeet zo'n dispencer dat ik mn sentry niet kan upgraden.

Ach ja, moet nog even leren :)
Tips voor spy checking:

-Probeer door iemand heen te lopen. Je kunt NIET door enemy spies lopen. Alleen door je eigen teammates
-Als iemand overdadig medic roept, hoewel zijn HP vol is --> noob spy
-Een langzaam bewegende scout--> noob spy :P

Ow en plz, do yourself a favour --> Zet je steam in UK/GB. Nederlands is zo .... gay :X

[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 24-09-2008 10:59 ]

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Killzone schreef op woensdag 24 september 2008 @ 10:36:
Tower Defence met engies zou echt GENIAAL zijn, echt super lijkt me dat. Gewoon oneindig sentries te bouwen, eerst scouts die niet snel zijn, daarna steeds sneller en beter, en aan het eind heavies die zo snel als scouts lopen met health van 1000 :o .
Of gewoon een map maken ala towerdefence, waar de verdediging op een verhoging spawned, waar offence niet kan komen.
defence mag alleen engi zijn. en offence moet een cart pushen :P

TheS4ndm4n#1919

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Notna schreef op woensdag 24 september 2008 @ 10:58:
Ow en plz, do yourself a favour --> Zet je steam in UK/GB. Nederlands is zo .... gay :X
Daarom juist :X

De spy tips ga ik onthouden, ik weet vaak niet welke maps ik speel, maar had er wel 2 gevonden waar ik een best tactisch plekje had gevonden voor sentry gun. Daar heb ik bijna 8 minuten survival gehaald (met de map erna om de 15-20sec dood te gaan :P)

[ Voor 37% gewijzigd door SinergyX op 24-09-2008 11:01 ]

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik had eergisteren 16 kills met scout in een leven van uhm, minuutje of 8 ofzo. Shotgun + wegrennen en pistol is echt wel gaaf als je beetje kunt aimen.

Ik begrijp alleen het aimen in een loop nog niet zo goed. Als ik als sniper bijvoorbeeld gezoomd staand naar links loop en mijn zoomdot staat OP iemand zijn hoofd, dan krijg ik geen hit :/ ... ik moet dan een halve seconde van te voren klikken. Beetje jammer, maar zal wel iets met ping te maken hebben ofzo. Scouts zijn soms ook echt moeilijk te raken.

De meeste mensen deugen!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Cassius schreef op woensdag 24 september 2008 @ 11:33:
Ik had eergisteren 16 kills met scout in een leven van uhm, minuutje of 8 ofzo. Shotgun + wegrennen en pistol is echt wel gaaf als je beetje kunt aimen.

Ik begrijp alleen het aimen in een loop nog niet zo goed. Als ik als sniper bijvoorbeeld gezoomd staand naar links loop en mijn zoomdot staat OP iemand zijn hoofd, dan krijg ik geen hit :/ ... ik moet dan een halve seconde van te voren klikken. Beetje jammer, maar zal wel iets met ping te maken hebben ofzo. Scouts zijn soms ook echt moeilijk te raken.
dat komt door de hitbox...
zie http://www.wegame.com/watch/TF2_Hitboxes/

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
[...]

Tips voor spy checking:

-Probeer door iemand heen te lopen. Je kunt NIET door enemy spies lopen. Alleen door je eigen teammates
-Een langzaam bewegende scout--> noob spy :P

Allemaal goede tips, nog een paar extra voor rookie engineers:
  • De belangrijkste tip: altijd spychecken, gewoon een paar keer schieten op iemand als ie verdacht gedrag vertoont.
  • Een spy heeft voor 10 sec cloak, als die op zijn kan hij pas na opladen weer cloaken. Maar een spy kan tijdens cloak al een andere disguise kiezen! Dus plotseling loopt er een engie/pyro uit het niets rond.
  • Een spy loopt meestal met de helft van de HP van de vermomde klas rond (halfgevuld wit kruisje) dus als je iemand met 50% HP ziet rondlopen heb je grote kans dat hij een spy is.
  • Let op klasses die zich verdacht gedragen (zoals een demoman of sniper die terugloopt van de frontlinie).
  • Spies zullen als ze gesnapt worden proberen te cloaken, zolang je hits scoort (bv met shotgun) zal je hem blijven zien. Gewoon at random schieten in een hal kan wonderen doen.
  • Spies die weten te ontsnappen of zich voorbereiden zullen een stil hoekje buiten het normale zicht opzoeken om te decloaken, ken die hoekjes.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Behalve dat ik heb gehoord dat dit onzin was ergens in het vorige deel (iets met server en client side hit registratie ofzo); gaat het hier dus niet om.

Ik loop naar links, het target 100 meter verder staat STOK stil, als ik tijdens het lopen PRECIES op zijn hoofd klik mis ik. Klik ik er iets voor dan hit ik hem wel :/ . Alsof de server pas net iets later te zien krijgt dat ik geklikt heb?

De meeste mensen deugen!

• Notna

Notna

Where are you?®

Cassius schreef op woensdag 24 september 2008 @ 13:08:
[...]

Behalve dat ik heb gehoord dat dit onzin was ergens in het vorige deel (iets met server en client side hit registratie ofzo); gaat het hier dus niet om.

Ik loop naar links, het target 100 meter verder staat STOK stil, als ik tijdens het lopen PRECIES op zijn hoofd klik mis ik. Klik ik er iets voor dan hit ik hem wel :/ . Alsof de server pas net iets later te zien krijgt dat ik geklikt heb?
Dat heeft er eerder mee te maken dat het imo een soort van 'realisme is' . Ergo, als jij opzij loopt irl en schiet, moet je er rekening meehouden hoe je kogel gaat. Maargoed, je leert ermee leven. Het heeft iig te maken met latency, hitboxes en de afstellingn van de server/client side

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Was daar niet lange tijd terug een youtube filmpje over van CS? in de trand van Got SV_INT ofzo?

(door lag kon de server dit compenseren door deze waarde, zodat je zelfs ruime meter naast iemand schoot - beide bewegend - alsnog een headshot kon halen).

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

[...]

falcon4ever heeft het filmpje niet begrepen.

Cassius, controleer of je client side lag corrector aanstaat en kijk met net_graph 5 of je geen choke, loss, of hoge/stuiterende ping hebt.

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik zag jullie al over choke praten, maar ik kom uit een competitieve UT/2k4/3 scene daar was het of packet loss (in procenten, in- en outgoing) en/of hoge ping / ping spikes. Maar iemand moet me dan toch eens uitleggen hoe choke echt anders is en wat voor effect dat echt heeft?

Maar concreet, ik heb een ping van 23 ongeveer gemiddeld, nog wat lager in tracerts. Ook gewoon constant 60fps of meer eigenlijk. Vsync aan of uit maakt niet zo heel veel uit, scheelt wat input lag wat logisch is; maar het effect ingame met dat lopende schot is hetzelfde. Kan ik een status zien van die "lag compensation" en moet ik daarmee echt wel gaan prutsen als ik een lage ping heb ....

Zal nog eens de net_graph bekijken, we'll see. Niet teveel over mekkeren, al genoeg gedaan vroeger.

[ Voor 8% gewijzigd door Cassius op 24-09-2008 13:52 ]

De meeste mensen deugen!

• Cabo
CapTVK schreef op woensdag 24 september 2008 @ 13:07:
[...]

Allemaal goede tips, nog een paar extra voor rookie engineers:
  • De belangrijkste tip: altijd spychecken, gewoon een paar keer schieten op iemand als ie verdacht gedrag vertoont.
  • Een spy heeft voor 10 sec cloak, als die op zijn kan hij pas na opladen weer cloaken. Maar een spy kan tijdens cloak al een andere disguise kiezen! Dus plotseling loopt er een engie/pyro uit het niets rond.
  • Een spy loopt meestal met de helft van de HP van de vermomde klas rond (halfgevuld wit kruisje) dus als je iemand met 50% HP ziet rondlopen heb je grote kans dat hij een spy is.
  • Let op klasses die zich verdacht gedragen (zoals een demoman of sniper die terugloopt van de frontlinie).
  • Spies zullen als ze gesnapt worden proberen te cloaken, zolang je hits scoort (bv met shotgun) zal je hem blijven zien. Gewoon at random schieten in een hal kan wonderen doen.
  • Spies die weten te ontsnappen of zich voorbereiden zullen een stil hoekje buiten het normale zicht opzoeken om te decloaken, ken die hoekjes.
Grappig _O-

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als medic doe ik dat wel :P Nonstop 1 of 2 schoten met die nailgun (of whatever dat is) en soms met die healgun (die werkt ook niet op een spy toch?).

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

[buitenstaander modus]
Jij voelt je best vaak goed of bent slecht in sarcasme?
[/buitenstaander modus]

Ik word altijd genakt door die spies; dus ik neem gewoon classes die ze met rust laten ;) . Meestal doen ze me niet zo veel als scout/pyro. Ik snap trouwens je halve health tip niet zo? Is dat niet verhoudingsgewijs berekend? Dat als een spy maximaal 150 heeft en een heavy 300, dat als een spy zich met 100 health cloacked als een heavy hij eruit ziet als 200 :? (300/2 * 2/3)

De meeste mensen deugen!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Cassius schreef op woensdag 24 september 2008 @ 13:51:
Ik zag jullie al over choke praten, maar ik kom uit een competitieve UT/2k4/3 scene daar was het of packet loss (in procenten, in- en outgoing) en/of hoge ping / ping spikes. Maar iemand moet me dan toch eens uitleggen hoe choke echt anders is en wat voor effect dat echt heeft?

Maar concreet, ik heb een ping van 23 ongeveer gemiddeld, nog wat lager in tracerts. Ook gewoon constant 60fps of meer eigenlijk. Vsync aan of uit maakt niet zo heel veel uit, scheelt wat input lag wat logisch is; maar het effect ingame met dat lopende schot is hetzelfde. Kan ik een status zien van die "lag compensation" en moet ik daarmee echt wel gaan prutsen als ik een lage ping heb ....

Zal nog eens de net_graph bekijken, we'll see. Niet teveel over mekkeren, al genoeg gedaan vroeger.
Bij choke (uitgedrukt in procenten) stopt de server met het sturen van nieuwe pakketjes naar jouw computer omdat volgens de geldende rate settings (client settings, of door server afgedwongen) er niet meer pakketjes door je verbinding passen.
Input lag van je monitor kan ook een groot verschil maken tussen waar je op het scherm op schiet en waar je eigenlijk op schiet.

Over de spy, CapTVK bedoelt dat de spy een willekeurige hoeveelheid zichtbare health krijgt wanneer hij zich vermomt.
Zie je dus een teammate op een rare plek met <100% health is er een goede kans dat het een spy is.

[ Voor 7% gewijzigd door Kanarie op 24-09-2008 14:18 ]

• Notna

Notna

Where are you?®

Jij gedraagt je ook altijd zo hoor lieverd :>

Verwijderd

[...]

Tips voor spy checking:

Nee, dat geld alleen als het geen soldier/demoman is. Dan ben ik het namelijk :+

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:11:
Als medic doe ik dat wel :P Nonstop 1 of 2 schoten met die nailgun (of whatever dat is) en soms met die healgun (die werkt ook niet op een spy toch?).
Die werkt wel, je kan zelfs een enemy spy uberen :P

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Wat ik jammer vind is dat een melee attack ook geen ander geluid maakt. Dat als ik een friendly raak hoor ik "THUMP" maar ook bij een spy. Het enige verschil is het bloed (als ik dat al zie, soms wordt dat nogal raar geplaatst). Had liever een soort van swoosh gehad dat ik ze niet raakte bij friendlies en een echte CRUNCH als ik een spy melee'de :p .

Ah well. Gisteren zat ik in een wtfc server ofzo :? - anyway. Ik zit team blauw en ze hebben drie spies op rood; maar ik loop continue op alles te knallen en pak er best wat. Op begeven moment knal ik iemand, blijkt een spy te zijn. Ik neem zoals gewoonlijk een paar meter afstand en schiet mn shotgun leeg (om vervolgens hem met pistol nog af te maken waar nodig). Pakt die spy zijn vlindermes en snijdt me gewoon vanaf 5 of 6 meter met een one-hit kill vol neer (volledige 125 health weg en vlieg helemaal naar achteren). Deed hij 5 minuten later NOG een keer :/ ... leuke was; toen zei iemand op team rood die de spy toevallig specte "That was fkn weird, I'm keeping an eye on him".

Toen werd hij pyro :D ? Zal wel een bug zijn, ik schreeuw niet zo snel cheat, brand en moord. Maar dit zou echt niet mogen kunnen terwijl het eigenlijk een close range backstab behoort te zijn :Z !

[ Voor 54% gewijzigd door Cassius op 24-09-2008 14:45 ]

De meeste mensen deugen!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Spy is leuk, iedereen wordt zo pissed off als je ze een paar keer stabbed :D
Daar doe ik het voor!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

• LUH-3417
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img408.imageshack.us/img408/2598/gothertogjannlislookingoz0.th.jpg

Al een oude screenshot, maar zonder dat brandende lijk linksonder had hij achterop de box gekund. (Y)

[ Voor 48% gewijzigd door LUH-3417 op 24-09-2008 22:08 ]

• Cabo
Pinjataaa schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:55:
Spy is leuk, iedereen wordt zo pissed off als je ze een paar keer stabbed :D
Daar doe ik het voor!
Inderdaad, als spy ben ik altijd :D :D :D

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Ik kwam gisteravond dit filmpje tegen:

En maar denken dat een level 3 sentry gevaarlijk was, wacht maar totat ie crit! :P Ze hebben in principe alleen maar de normale rockets vervangen door 4 crit rockets van de soldier rocket launcher, maar toch is het effect wel errug leuk :P
Misschien een idee voor de engy update?

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Zodra je een medic zonder healgun ziet lopen en Cabo zit in het andere team, dan is het bijna zeker dat het Cabo is. :)

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:37:
[...]

Nee, dat geld alleen als het geen soldier/demoman is. Dan ben ik het namelijk :+
Meestal heb ik dan al wel door voice gezegd dat je je beurt moet afwachten. :Y)
GonzoNL schreef op donderdag 25 september 2008 @ 09:50:
Zodra je een medic zonder healgun ziet lopen en Cabo zit in het andere team, dan is het bijna zeker dat het Cabo is. :)
Ik loop ook rond zonder healgun hoor. Vooral als ik mij terugtrek vanuit een (failed) uber oid.

[GoT] TF2 Clan

• Cabo
Wat ook leuk is wanneer je iemand van ver ziet en die speler ziet jou ook. Dan hoor je, "that medic is a spy!"

Wegrennen/cloaken :9~

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Met Cabo op de public spelen blijft toch altijd leuk, kom het dan toch altijd tegen om 1 of andere reden.
Andere spy's zijn vaak ook wel grapig, ik sla met mijn bat vaak tegen medespelers wat wel eens een spy is. Meeste spys beginnen dan te rennen, cloacken etc.
Scout blijft een mooie spy-hunter class :-)
Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.