Voor technische problemen/vragen kun je terecht in Spielerij - Problemen & Vragen.
[ Voor 99% gewijzigd door PromoX op 14-09-2008 00:11 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 99% gewijzigd door PromoX op 14-09-2008 00:11 ]
Windowd spelen met de opstartoptie -noborder ziet hetzelfde uit als spelen met fullscreenKain_niaK schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 10:47:
De oplossing is windowd spelen maar wel op je native resolutie.
Maar ik hou daar niet zo van.
Spelen in een window is niet zo erg hoor, zo speel ik altijd en kan ik gemakkelijk switchen tussen applicaties. Alt-tab werkt dan zonder problemen.Napo schreef op zondag 14 september 2008 @ 00:37:
[...]
Windowd spelen met de opstartoptie -noborder ziet hetzelfde uit als spelen met fullscreen
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Ik zeg ook niet dat het erg is, doe het al jaren sinds dualscreen setup maar met de -noborder parameter werkt het toch een stuk fijner :-)CapTVK schreef op zondag 14 september 2008 @ 00:54:
[...]
Spelen in een window is niet zo erg hoor, zo speel ik altijd en kan ik gemakkelijk switchen tussen applicaties. Alt-tab werkt dan zonder problemen.
Dit is echt handig.Napo schreef op zondag 14 september 2008 @ 00:37:
[...]
Windowd spelen met de opstartoptie -noborder ziet hetzelfde uit als spelen met fullscreen
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Verwijderd
Je krijgt alleen wel een lagere fps.. of niet?
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2008 14:37 ]
zover ik weet nietVerwijderd schreef op zondag 14 september 2008 @ 13:15:
[...]
Je krijgt alleen wel een lagere fps.. of niet?
Verkeerd subforum voor dit soort vragen?T!m0n schreef op zondag 14 september 2008 @ 12:00:
Hey, ik heb een probleempje met mijn Microfoon in TF2.
In windows werkt hij perfect maar in TF2 doet hij het gewoon niet, wat kan dit zijn?
Dit heeft niks met de alt-tab bug gebruiken, je kan iedere taunt met een van je andere wapens doen door gewoon heel snel het nummer van het andere wapen en daarna de taunt knop in te drukken.frickY schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 08:46:
Ik zag laatst een HWG zijn minigun opeten.. dat had dan de sandwich moeten zijn. Heel komisch.
Had toen overigens niet geAlt-tabbed, dus er komen inderdaad ook wel eens spontaan fouten naar voren.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Doe hij niets, of klinkt het alsof je er hard in blaast?T!m0n schreef op zondag 14 september 2008 @ 12:00:
Hey, ik heb een probleempje met mijn Microfoon in TF2.
In windows werkt hij perfect maar in TF2 doet hij het gewoon niet, wat kan dit zijn?
[ Voor 11% gewijzigd door frickY op 14-09-2008 21:01 ]
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
zet voice_forcemicrecord 0 in je autoexec.cfgfrickY schreef op zondag 14 september 2008 @ 21:00:
[...]
Doe hij niets, of klinkt het alsof je er hard in blaast?
Dan heb je "Stereo Mix" of een ander uitgangskanaal aangezet bij de eigenschappen voor opnemen.
@Bor
Dat is inderdaad een config parameter (sv_alltalk) welke in TF2 standaard volgens mij aan staat.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Goh, een logisch gevolg van twee maal zoveel geheugen is dat er twee maal zoveel in pastRutger Mulder schreef op maandag 15 september 2008 @ 02:49:
De overstap van 2x 1GB naar 2x 2GB geheugen gaf bij mij een enorm verschil in de alt tab snelheid in TF2.
Verwijderd
Er is wel een verschil, gamma en brightness werken niet meer.jordz. schreef op maandag 15 september 2008 @ 00:06:
Voor mensen met alt+tab problemen, dat het langzaam ed. is, zet dit in je launch opties:
-sw -noborder -novid
-sw = windowed
-noborder = geen windowborder
-novid = geen intro video's
Je merkt geen verschil met gewone fullscreen en alt+tab werkt vlekkeloos
Als alltalk aanstaat dan zie je dat in de serverbrowser aan de rechterkant.Bor de Wollef schreef op zondag 14 september 2008 @ 21:56:
Kun je als connectende speler ook zien wat de instelling van sv_alltalk is?
Verwijderd
Waarom is dat onzinnig ?TheZeroorez schreef op maandag 15 september 2008 @ 07:01:
[...]
Goh, een logisch gevolg van twee maal zoveel geheugen is dat er twee maal zoveel in past
Laat dit soort onzinnige opmerkingen voortaan achterwege aub.
Ik vond 't wel positief eigenlijk, erger ik me in ieder geval minder aan de -15 die je genadeloos krijgt wanner je door een nieuwe speler afgemaakt wordtLUH-3417 schreef op maandag 15 september 2008 @ 15:53:
Zeg, hoezo stonden de HLstatsX gisteren op 'silent'? Foutje, probleempje of gewoon voor teh funnies?
Omdat het logisch is dat dingen op de pc 'soepeler' gaan als er meer geheugen word toegevoegd. En aangezien dit tweakers.net is gaat 'men' ervanuit dat zoiets wel bekend is.Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 09:57:
[...]
Waarom is dat onzinnig ?Ene spel heeft er wel profijt van een ander niet. Dus ik vind het wel een valide opmerking.
Misschien is er een mogelijkheid om dit per client aan te zetten. Ik dacht dat hlstatsx een waslijst aan commandos had waarmee je gegevens kon aanvragen/instellen.LUH-3417 schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:14:
Ja, maar nu speel je in de onzekerheid... Ik vind het altijd wel fijn om een indicatie te hebben over hoe hard ik precies aan het prutsen ben.
hlx_display 0|1
-----Enable or disable displaying console events.
hlx_chat 0|1
-----Enable or disable the displaying of global chat events(if enabled).
[ Voor 13% gewijzigd door falcon4ever op 15-09-2008 16:31 ]
Daarvoor kun je natuurlijk ook gewoon 'rank' in de chat rammen, krijg je 't helemaal netjes te zienLUH-3417 schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:14:
Ja, maar nu speel je in de onzekerheid... Ik vind het altijd wel fijn om een indicatie te hebben over hoe hard ik precies aan het prutsen ben.
Moeite waard om uit te proberen, maar ik ben bang dat die opties puur werken op globaal niveau.falcon4ever schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:27:
*edit*
Dit is misschien interessant: http://www.gamefanatic.org/forums/index.php?showtopic=2813
Verwijderd
hmm.. ik heb het gebenchmarked.. de fps blijft hetzelfdeVerwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 07:29:
[...]
Er is wel een verschil, gamma en brightness werken niet meer.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2008 16:44 ]
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Je kan een aantal binds maken met de ff-commando's 100%, 125% etc..Splash schreef op maandag 15 september 2008 @ 17:07:
Hebben jullie ook problemen met fast-forwarden in demo's? Ik weet dat je shift+f2 (of demoui1 in console) kan gebruiken, of demoui2 in console, maar bij beide werkt het fastforward knopje niet bij mij.
Het slidertje met de snelheid naar rechts slepen werkt wel, maar het is nogal een gekut om hem dan weer op 100% te krijgen.
Welke commando moet ik binden voor fast forward?
[ Voor 14% gewijzigd door CapTVK op 15-09-2008 19:30 ]
[ Voor 21% gewijzigd door frickY op 15-09-2008 22:01 ]
Wat was het cmd daarvoor ook al weer?frickY schreef op maandag 15 september 2008 @ 21:28:
@Gizz
Heb laatst weer even op dx9 gespeelt maar wat was dat verschrikkelijk. Alles heeft zo een overdreven plastic glans, zoals in je screenshot. Werd ook helemaal gek toen op een gegeven moment wat pyro's en soldiers in een kleine gang aan het knallen waren. Overzicht ben je in 1x kwijt.
Snel terug naar dx81Deelt niemand met mij de mening dat dx8.1 prettig speelt en niet minder mooi is, maar anders?
Joejoe!
Zoek een partner en ga ctf_bball2 2v2 spelen. Binnen no-time kun je rocketjumpenCapTVK schreef op maandag 15 september 2008 @ 19:25:
Het is al weer een tijd geleden dat er een frag filmpje is geweest. Hier zitten een paar mooie rocket airshots tussen!![]()
http://www.vimeo.com/912532
Ik moest zelf ook maar eens gaan werken aan m'n RJ's, ik moet echt beter leren airstrafen. Komende tijd zit ik weer wat vaker op jumpmaps.
P.S
Die medic op 1.15 kent z'n job, zie je hoe hij schakelt van de heavy naar soldier?
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Nee hoor, iedere speler kan dit persoonlijk aan en uit zetten. Moet je alleen wel elke keer dat je connect doen geloof ik. hlx_menu voor alle stats instellingen.Leftblank schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:33:
[...]
Moeite waard om uit te proberen, maar ik ben bang dat die opties puur werken op globaal niveau.
Bedankt, maar aan zo'n opmerking heb ik natuurlijk bijzonder weinig als ik vraag wat die commando's zijnCapTVK schreef op maandag 15 september 2008 @ 19:23:
[...]
Je kan een aantal binds maken met de ff-commando's 100%, 125% etc..
Zowiezo vind ik deze screenshot er ook al vreemd uitzien, zo'n mooie zwarte 'burn' langs de randen krijg ik iig niet als ik screenshots maak. Of heb je hem nabewerkt?Gizz schreef op maandag 15 september 2008 @ 19:07:
Grappig potje vanmiddag op Gravelpit
[afbeelding]
Aan de andere kant van het dak stonden er nog een paar, evenals voor het huisje op de grond. Het andere team is nooit met een über gekomen
Heb overigens een probleem met het maken van screenshots. De eerste in het potje ging goed (deze dus), maar alle andere shots zijn 100% zwart.. Iemand een idee wat dat is?
[ Voor 38% gewijzigd door Splash op 15-09-2008 23:49 ]
thnx!jordz. schreef op maandag 15 september 2008 @ 00:06:
Voor mensen met alt+tab problemen, dat het langzaam ed. is, zet dit in je launch opties:
-sw -noborder -novid
-sw = windowed
Nou standaard RJ gaat wel maar ik wil de finesses onder de knie krijgen.Kanarie schreef op maandag 15 september 2008 @ 23:16:
[...]
Zoek een partner en ga ctf_bball2 2v2 spelen. Binnen no-time kun je rocketjumpen
You're welcomefalcon4ever schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 00:07:
[...]
thnx!![]()
ik gebruik nu:
"-heapsize 1024000 -novid +host_thread_mode 2 -sw -noborder" en het werkt helemaal top
[ Voor 10% gewijzigd door jordz. op 16-09-2008 00:30 ]
Verwijderd
Daarom mag het nog wel gezegd worden.falcon4ever schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:27:
[...]
Omdat het logisch is dat dingen op de pc 'soepeler' gaan als er meer geheugen word toegevoegd. En aangezien dit tweakers.net is gaat 'men' ervanuit dat zoiets wel bekend is.
[...]
Misschien is er een mogelijkheid om dit per client aan te zetten. Ik dacht dat hlstatsx een waslijst aan commandos had waarmee je gegevens kon aanvragen/instellen.
*edit*
Dit is misschien interessant: http://www.gamefanatic.org/forums/index.php?showtopic=2813
[...]
Dit werkt echt geweldig. Geen probleem met framedrops of iets dergelijks, en nu kan ik gewoon weer makkelijk terug alt-tabben als mijn virusscanner er weer doorheen knalt met de boodschap dat hij zijn dagelijks update heeft gescoord. Oh, en ik kan nu alt-tabben om, als ik dood ben, even met mijn vriendin te chatten. Relatieproblemen ook weer opgelost!jordz. schreef op maandag 15 september 2008 @ 00:06:
-sw -noborder -novid
-sw = windowed
[ Voor 39% gewijzigd door mace op 16-09-2008 11:23 ]
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Hoe herkenbaarLUH-3417 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 11:05:
[...]
Oh, en ik kan nu alt-tabben om, als ik dood ben, even met mijn vriendin te chatten. Relatieproblemen ook weer opgelost!
Met host_thread_mode op 2 force je multi-threaded, dus voor multi-coreMrAngry schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:15:
Wat doen heapsize en hos_thread_mode? Want ik neem aan dat niet iedereen dat zomaar kan copy pasten.
Ik gebruik de instelling al enkele maanden (denk sinds de medic update) en het is imo stabiel. Voorheen liep alles vast als je mt aan had en in windowed mode draaide (of ging alt-tabben).Kain_niaK schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 14:05:
De game is helemaal niet multi threated alleen bepaalde onderdelen ervan zoals het particle gedeelte.
Al die opties zijn wel leuk en zo maar het zijn allemaal een soort van test instellingen ... en in bepaalde gevallen brengt het onstabiliteit met zich mee of crashes.
Maar als het voor jouw beter werkt ....
Zolang je maar een stabiele framerate boven de 60 hebt ... dat is alles wat belangrijk is.
Die optie om windowed te spelen ga ik zelf ook eens uitproberen.
Het enige probleem waaraan ik dan zou kunnen denken is dat je dat met een overlay speelt of dat ik ieder geval je pc meer cpu en ram nodig heeft voor je bureaublad.
Maar het alt tabben hangt met de laatste tijd echt de keel uit ....
[ Voor 8% gewijzigd door falcon4ever op 16-09-2008 14:15 ]
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Niet echt, als je in je TF2 console 'find queue' doet krijg je wel een aantal gerelateerde commando's en wat beknopte uitleg er over.remmelt schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 14:32:
Kanarie: is dat allemaal ergens gedocumenteerd?
Hier ben ik ook erg benieuwd naar. Hoeveel tijd zit er ongeveer tussen de verschillende klasse updates?Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 08:54:
Al bekend wat de volgende klasse update wordt ?
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2008 17:04 ]
Kain_niaK schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 16:59:
Ben ik de enige die wel eens hele enge dromen van de Heavy heeft ?
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
hehe gek onnie
Ik heb er inderdaad een minuutje photoshop overheen gegooidSplash schreef op maandag 15 september 2008 @ 23:46:
Zowiezo vind ik deze screenshot er ook al vreemd uitzien, zo'n mooie zwarte 'burn' langs de randen krijg ik iig niet als ik screenshots maak. Of heb je hem nabewerkt?
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
De meeste mensen deugen!
Ik ben het met je eens maar weet ook dat de ontwikkelaars scripting onmogelijk zouden maken als ze het met ons eens waren. Op dit punt zijn console games ook mooier: geen config tweaks, geen scripts etc.Cassius schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 18:03:
Al dat gescript vind ik trouwens borderline of gewoon keihard cheaten. Blijf nou eens van de gamecode af om daarmee gewoon 'voordeel te creëren voor jezelf binnen het spel'. Waarom kunnen mensen nou niet gewoon gamen voor de fun en continue alleen maar proberen de gaatjes op te zoeken, bah.
de eene kant, en de andere kant :Cassius schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 18:03:
Al dat gescript vind ik trouwens borderline of gewoon keihard cheaten. Blijf nou eens van de gamecode af om daarmee gewoon 'voordeel te creëren voor jezelf binnen het spel'. Waarom kunnen mensen nou niet gewoon gamen voor de fun en continue alleen maar proberen de gaatjes op te zoeken, bah.
ik vind het ook eenbeetje cheaten, als ze de standaard eigenschappen niet gebruiken kenne ze er geen hond vanYonni schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 18:43:
Scripts is juist binnen de regels van het spel, je benut de mogelijkheden dan extra. De toetsen die je aanslaat zijn in wezen ook gescript, zelfde geld voor de GUI voor het selecteren van bijvoorbeeld je disguise, dat is grafisch weergegeven wat heel snel ook gescript kan worden met 1 knopje.
[ Voor 22% gewijzigd door rinusnl op 16-09-2008 20:45 ]
Verwijderd
Ik gebruik ook geen scriptsrinusnl schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 20:43:
dus als iedereen nou van die console afblijft sta ik 1ste haha![]()
[ Voor 85% gewijzigd door CapTVK op 16-09-2008 21:40 ]
Verwijderd
Pink op Ctrl, duim spatiebalk en rest kan je mooi mee sturen en reloadenLUH-3417 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 22:20:
Ik heb alleen een script om de rocketjump makkelijker te maken voor mezelf. Op één of andere manier mis ik altijd een zesde vinger als ik die au naturelle probeer te machen.
Asus Zenbook i7 256gb
Verwijderd
Sowieso werkt heel de spy onbetrouwbaar, echt belachelijk hoevaak al backstabs heb gemaakt die echt overduidelijk geen backstab waren en andersom ook. Zelfs bij stilstaande enemies.Ghostrider schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 22:44:
Ben ik de enige die "denkt op te merken" dat de spy iets minder makkelijk iemand backstabbed, heel vaak lijkt het tegenwoordig alsof ik ernaast stab of iets te ver weg ben. Zie ook sommige filmpjes op youtube. Meer mensen die dit hebben?
Ik heb springen op shift en bukken op control. Dus ik moet naar voren blijven lopen met de pijltjestoetsen (middelvinger) en dan bukken en springen met pink tegelijk, omdat ik mijn ringvinger niet zo ver krijg. Misschien als ik mijn pink plat leg en ze dan allebij tegelijk indruk... toch eens proberen.Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 22:22:
[...]
Pink op Ctrl, duim spatiebalk en rest kan je mooi mee sturen en reloaden
Je rug is vrij groot en het schijnt dat je ook van "opzij" gestabbed kan worden. Niettemin, ik heb de laatste tijd toch wel wat facestabs meegemaakt. In de zin dat ik er gewoon met me neus voor de spy stond. Dus minder makkelijk backstabben?Ghostrider schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 22:44:
Ben ik de enige die "denkt op te merken" dat de spy iets minder makkelijk iemand backstabbed, heel vaak lijkt het tegenwoordig alsof ik ernaast stab of iets te ver weg ben. Zie ook sommige filmpjes op youtube. Meer mensen die dit hebben?
[ Voor 3% gewijzigd door CapTVK op 16-09-2008 23:41 ]
imo is zo een indeling hoogsts in efficient. Waar gebruik je dan nu je duim voor? Daarnaast als je crouched wil jumpen, moet je dus met je pink beide knoppen indrukken ofzo? Beetje weird, maar als het voor je werkt......LUH-3417 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 23:20:
[...]
Ik heb springen op shift en bukken op control. Dus ik moet naar voren blijven lopen met de pijltjestoetsen (middelvinger) en dan bukken en springen met pink tegelijk, omdat ik mijn ringvinger niet zo ver krijg. Misschien als ik mijn pink plat leg en ze dan allebij tegelijk indruk... toch eens proberen.
Verwijderd
rebind gewoon crouch op mouse 4 veel makelijker ;pVerwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 22:22:
[...]
Pink op Ctrl, duim spatiebalk en rest kan je mooi mee sturen en reloaden
Waar ik nog steeds last van heb, dat als ik een hoge fps heb en dan soms dat het beeld nog steeds hapert. Mijn fps schommelt dan tussen de 70 - 100.jordz. schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 18:41:
Idd met mat_queue_mode 2 en de rest vd optie's, draait tf2 pefect op 1920x1200 op een 9600gt en x2 3800+
[ Voor 15% gewijzigd door Notna op 17-09-2008 09:57 ]
[ Voor 97% gewijzigd door Kain_niaK op 17-09-2008 10:20 ]
Verwijderd
Knoppen op je muis moet je niet gebruiken, verlies je zoveel precisie mee als je daarop drukt.Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 02:49:
[...]
rebind gewoon crouch op mouse 4 veel makelijker ;p
kan gewoon constant crouch jumps doen ;p
100% niet mee eens. De spelregels zijn zoals de makers ze gemaakt, maar vooral bedoeld hebben. Ze hebben echt niet bedoeld dat jij ineens keisnel kunt cloacken en van wapen kunt wisselen door van -buitenaf- een script voor je controls te gebruiken. Sommige cheats zijn ook echt alleen scripts hoor. En als ik zelf niet kan scripten of de game speel zoals ik hem in de winkel koop, heb je dan voordeel of niet door te gaan hobby'en? Juist ja.Yonni schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 18:43:
Scripts is juist binnen de regels van het spel, je benut de mogelijkheden dan extra. De toetsen die je aanslaat zijn in wezen ook gescript, zelfde geld voor de GUI voor het selecteren van bijvoorbeeld je disguise, dat is grafisch weergegeven wat heel snel ook gescript kan worden met 1 knopje.
De meeste mensen deugen!
Tja, wat wil je... begonnen met Quake, Blood, Hexen, Duke3D en meer van die troep. Daarin waren de pijltjes standaard. Hm, toch eens proberen te switchen.Notna schreef op woensdag 17 september 2008 @ 09:24:
Ow je doet het nog met pijltjes toetsen ook![]()
Dan is shift en ctrl al helemaal kut geplaatst imo. Maar wat ik zeg, als het voor jou werkt is het prima. Kan mij alleen voorstellen dat rocketjumpen dan niet zo goed gaat enz.
Ik snap ook eigenlijk nooit dat mensen niet kunnen wennen aan wsad. Het is precies het zelfde gepositioneerd voor je vingers (given dat de W iets meer naar links zit). Ik zou het gewoon eens wat vaker proberen omdat je echt veel meer knoppen tot je beschikking hebt.....
In mijn quake tijdperk had ik echt de meest ideale config die er was.. WASD spelen, als je op e drukte gebeurde er niks maar zorgde er wel voor dat je onder je RMB de shaft had. Drukte je op 3 dan hetzelfde idee, maar dan shotgun. Oja en LMB was altijd rockets. Wat een mooie tijd was dat zegRedHat schreef op woensdag 17 september 2008 @ 12:51:
In het quake tijdperk is mij iets heel anders aangeleerd.
Muis1+Muis2 als forward/backwards, Gschieten, H+K strafen, J=Duck, U=jump, L=reload, F=next weapon en D=Speciale functie van wapen (schieten2 zeg maar).
Met mouse4 doe ik nu special van de class (Zoals spy cloacken etc)
En speel ook nog eens met mouse inverted. Dit is mij niet meer af te leren.
Wat betreft de spy; de spy klopt niet helemaal nee. Ben ook wel eens in m'n face gestabbed wat geregistreerd werd als backstab. Kan dat niet te maken hebben met de rates oid? Dat de server denkt dat de spy nog achter je loopt terwijl hij er al voorbij is ofzo?
lol, die 2 uurtjes wennen...LUH-3417 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:50:
Oh, wow. Daarnet twee tellen geprobeerd met WASD. Ik kon alleen maar als een debiel vooruit lopen en springen. Toen ik door mijn zes kogels heen was, wist ik niet meer waarmee ik moest reloaden. Nee, ik houd het wel op de pijltjestoetsen, anders moet ik weer vanaf 0 beginnen.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Verwijderd
Oefen nog even en je doet binnen een paar dagen precies hetzelfde als voorheen en je hoeft je toetsenbord niet de hele tijd naar links te schuiven (tenzij je natuurlijk linkshandig bent, dan zijn pijltjestoetsen misschien minder een probleem hoewel ik dan op numpad zou gaan kloten of zo).LUH-3417 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:50:
Oh, wow. Daarnet twee tellen geprobeerd met WASD. Ik kon alleen maar als een debiel vooruit lopen en springen. Toen ik door mijn zes kogels heen was, wist ik niet meer waarmee ik moest reloaden. Nee, ik houd het wel op de pijltjestoetsen, anders moet ik weer vanaf 0 beginnen.
Als hij linkshandig was zou hij zijn duim WEL gebruiken. Dat doet hij nu niet. AKA hij is rechtshandigVerwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 14:40:
[...]
Oefen nog even en je doet binnen een paar dagen precies hetzelfde als voorheen en je hoeft je toetsenbord niet de hele tijd naar links te schuiven (tenzij je natuurlijk linkshandig bent, dan zijn pijltjestoetsen misschien minder een probleem hoewel ik dan op numpad zou gaan kloten of zo).
Dat is een stoomcursus, hoe krijg ik RSI asapremmelt schreef op woensdag 17 september 2008 @ 15:20:
In theorie en afhankelijk van het toetsenbord kan je natuurlijk ook met je duim de keypadtoetsen bedienen....
[ Voor 26% gewijzigd door Notna op 17-09-2008 15:24 ]
Inlezen? Ga eerst eens volwassen reageren voordat je toontje aanslaat
De meeste mensen deugen!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 21% gewijzigd door Notna op 17-09-2008 16:13 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq