[PC] Team Fortress 2, deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 15 Laatste
Acties:
  • 65.187 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Het tempo lijkt me best redelijk, elke 2 maanden een gratis uitbreiding.
Nu is dat ritme even onderbroken omdat het dev-team van TF2 bij Left4Death werd betrokken, maar het lijkt me dat het wel weer opgepakt wordt.
Onder andere hierom lijkt het me ook goed mogelijk dat er dit keer 2 classpacks uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Komt allemaal wel goed joh, Valve doet rustig aan met het het uitbroeden van z'n eitjes. Ook het oplaten groeien gaat met veel zorg en de jongen verlaten pas heel laat het ouderlijk nest.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:22

Shabbaman

Got love?

Bigbadkip schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:21:
Ergens ben ik ook wel bang dat ze dit nooit gaan afmaken, dat zegmaar nooit alle 9classes een update krijgen, omdat tf2 dan al te oud is. (als ze op dit tempo doorgaan zegmaar)
Valve heeft niet zo'n haast. Als ze de updates uitbrengen voordat Episode 3 uitkomt en ze met Episode 3 net zo'n haast maken als met Episode 2, dan kunnen ze nog wel 20 classupdates uitbrengen. Voor iedere klasse, wel te verstaan.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Even tussendoor, "My Friends" by Heavy. 8)

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-08 14:09
I loll'ed, wat een brak handschrift trouwens :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Hahaha, die is geniaal :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Shabbaman schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 18:03:
[...]

Valve heeft niet zo'n haast. Als ze de updates uitbrengen voordat Episode 3 uitkomt en ze met Episode 3 net zo'n haast maken als met Episode 2, dan kunnen ze nog wel 20 classupdates uitbrengen. Voor iedere klasse, wel te verstaan.
Mocht Valve te laat zijn met uitbrengen van updates, dan ben ik er zeker van dat het jouw schuld is.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Wat is er trouwens aan de hand met de #1 GoT server? Als ik probeer te connecten geeft ie aan dat de versies van cp_dustbowl niet overeen komen... Een vriend van mij had dezelfde melding...

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:53
VyperX schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 21:18:
Wat is er trouwens aan de hand met de #1 GoT server? Als ik probeer te connecten geeft ie aan dat de versies van cp_dustbowl niet overeen komen... Een vriend van mij had dezelfde melding...
Geen idee, heeft een flinke tijd zo gestaan, admins heb ik niet gesproken en reconnecten ook niet geprobeerd, maar de map zal ondertussen wel geswitched zijn en hopelijk 't probleem opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Ja, ergens rond een uur of 10 was er een andere map en heb ik met een stel andere mensen weer gespeeld op de GoT server... Alsnog vaag dat zo'n map spontaan corrupt kan raken...

Naja, hopen dan maar dat het gefixed wordt. :)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:41
Als het goed is is het onderhand gefixed :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de GoT server niet meer populair ofzo? Ik heb weken niet gespeeld en zit nu op een bijna lege server...op zaterdagavond. Dat heb ik nog nooit gezien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
Verwijderd schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 18:48:
Is de GoT server niet meer populair ofzo? Ik heb weken niet gespeeld en zit nu op een bijna lege server...op zaterdagavond. Dat heb ik nog nooit gezien :?
Tja, dat heb je met al die L4D noobjes O-) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Volgens mij was het al dalende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandern
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:02
Verveelt l4d je nu al dat je terugkeer naar tf2 :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:09

Pinjataaa

Hit me!

sander1988 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 22:05:
[...]

Zou mooi zijn :p

Ik heb ook al een hele tijd geen TF2 meer gespeeld, ik begin wel weer als de nieuwe update er is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander1988 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 22:05:
[...]

Na, hoef toch niet persee 1 game te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Laatst online: 07:49
Mja onderdeel van de normale terugloop denk ik. Op zich zag je dat toch al wel, na een update is er een piek in activiteit en daarna wordt er langzaam steeds minder gespeeld. Combineer dat met nieuwe games, gebrek aan nieuwe content en het feit dat het spel toch al weer 13 (?) maanden bestaat... check onderstaand de blauwe lijn, geeft een beetje het verloop aan op de server. Zal op vrijwel alle servers hetzelfde zijn.

Afbeeldingslocatie: http://gottf.hlstatsx.com/show_graph.php?type=0&width=870&height=200&server_id=1&bgcolor=ABCCD6&color=000000&range=4
Bigbadkip schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:21:
Ze mogen onderhand wel een keer komen met een nieuwe class update, ze waren bezig aan lef4death, maar `t duurt wel erg lang nu. Als ze nu een tipje van de sluier zouden oplichten welke class er nog aan de beurt zo komen.

Ergens ben ik ook wel bang dat ze dit nooit gaan afmaken, dat zegmaar nooit alle 9classes een update krijgen, omdat tf2 dan al te oud is. (als ze op dit tempo doorgaan zegmaar)
Valve heeft ook al gezegd dat de volgende update niet meer voor dit jaar zal zijn en dat meer informatie over toekomstige updates pas na L4D zal komen: http://www.shacknews.com/onearticle.x/55364

[edit] En check dit, van de steam website: momenteel 10.000 team fortress 2 spelers, tegenover 29.000 L4D spelers.

[ Voor 12% gewijzigd door Brainstorm op 23-11-2008 23:18 ]

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Sinds de L4D demo merk ik inderdaad dat ik steeds vaker in een lege server zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Ditto, en ik zie als het vol is ook een hoop onbekende spelers wat de teamplay niet altijd ten goede komt. Engineers en teammates die elkaar totaal niet helpen, spelers te beroerd om medic te spelen, geen spychecks etc...Al kom je af en toe nog wel grappige gasten tegen, die russell crowe gast afgelopen weekend was hilarisch. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Ah joh komt wel weer terug. L4D is heel tof maar toch ook meer een one trick pony. Bovendien is het het leukst met 3 maten en die zijn ook niet altijd voorhanden. Bij de volgende class update zal het spelersaantal wel weer stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GonzoNL schreef op maandag 24 november 2008 @ 08:11:
Sinds de L4D demo merk ik inderdaad dat ik steeds vaker in een lege server zit.
Daarnet ook weer, heb een kwartier zitten wachten tot iemand joined. Alleen Marx joinde, zei niet eens hoi, schoot em 1 keer af en weg was hij weer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:16
Ik ben ook al een tijdje flink aan het minderen met tf2, ik merkte dat de lol er op de server wat af ging voor me en er kwamen zo belachelijk veel singleplayer games uit de laatste weken die gechecked moesten worden. Fallout 3 ben ik een beetje in blijven hangen, maar die heeft geen mp, dus binnenkort ben ik wel terug :p

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:15

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:12:
[...]

Daarnet ook weer, heb een kwartier zitten wachten tot iemand joined. Alleen Marx joinde, zei niet eens hoi, schoot em 1 keer af en weg was hij weer :X
Khad 20 mins om even te gamen, dan ga ik niet de server vol trekken nee. Dat doe ik al genoeg en dat duurt steeds langer sinds L4D.

Speciaal voor jou dan: hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Ik kwam net dit filmpje tegen via de ubercharged.net blog: :D

Er zitten echt een aantal hele gave dingen in, o.a. een hadouken golf op 2:40 en de spy crab cube op 5:00 :P .

Ik heb geen idee hoe ze het hebben gedaan. De titel suggereert dat er een werkbare AI achter zit? Zou leuk zijn. Hoop dat ze er wat leuks mee gaan doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Fl4pp13 op 24-11-2008 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:12:
[...]

Kwartier wachten? Zit net te kijken en server zit tot de nok vol! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Hij had het 's middags. Dan is die al langer als de L4D demo leeg, ik ben woensdagmiddag vrij en als ik TF2 wou spelen ging ik meestal de ene regular die ook aan het spelen was op een andere server joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Ik dacht dat alleen basisschoolkinderen op woensdagmiddag vrij waren. Oh wacht... :+

De server doet wat raar, bij iedere mapchange krijg ik een "connection problem". Ook laden de maps heel langzaam en is hlstats af en toe kapot. En tsja, als er dan zo'n map als Horus voorbijkomt dan is de server leeg ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Dat heb ik inderdaad ook. Connection Lost en dan ongeveer 5 seconden tot de mapchange wordt ingezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Misschien dat ik vanaaf nog maar es op de server kom. Veels te lang geleden weer... :/

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Verstandig. Zoals ik het begrijp is Team 4 gereduceerd tot een huilend hoopje ellende. Ze hebben je nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Hmm, ook ik moet weer eens mijn hoofd laten zien op de server. Ook voor mij al weer veel te lang geleden (en ja, blame it on WoW)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Nee nee, blame it on Shabba.

Team 4 is alles behalve een huilend hoopje elende! Achterbakse team 3ert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:02
Watskeburt dan allemaal?

Koeitje loopt tagloos rond, Mistav en Arie bij FB? 1 groot clanhop festijn? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Mistav en Arie bij FB, Koei en Woest zijn gestopt met clan spelen, ik, user en mo green zitten nu bij 4

Volgens mij was dat het weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Tsja, gaat om het spelen toch? Ik hang nog steeds de GoT tag voor mn nick, ook al zit ik niet bij één van de teams zegmaar. Ik bedoel, ik ben niet eens goed in TF2 terwijl ik het alweer vanaf het begin speel 8)7. Toch blijf ik het leuk vinden :) (en blijf ik een speler die bijna alleen maar rusht)

[ Voor 9% gewijzigd door Yonni op 26-11-2008 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimmie schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:42:
Watskeburt dan allemaal?

Koeitje loopt tagloos rond, Mistav en Arie bij FB? 1 groot clanhop festijn? :+
Studie enzo, geen tijd om serieus ergens mee bezig te zijn :). En Mistav en Arie wilden blijkbaar toch serieuzer spelen, zelfs als je daarbij belachelijke nicknames moet gebruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 14:40:
[...]

Studie enzo, geen tijd om serieus ergens mee bezig te zijn :). En Mistav en Arie wilden blijkbaar toch serieuzer spelen, zelfs als je daarbij belachelijke nicknames moet gebruiken :+
Verplicht lange nicknames en oranje avatar. Je moet er wat voor over hebben om in div 2 te spelen :P

Afbeeldingslocatie: http://media.steampowered.com/steamcommunity/public/images/avatars/80/80a53ebddc5c1be730b860ac96f7aa5aa8ef0959.jpg[FB] Arie the Arrogant Atheist

Afbeeldingslocatie: http://media.steampowered.com/steamcommunity/public/images/avatars/a4/a498cb8ea9727cf7c421f96029e1c16824515c2e.jpg[FB] Many Mucho Mistav

Afbeeldingslocatie: http://media.steampowered.com/steamcommunity/public/images/avatars/1d/1dba29aa62f2222eed58c58d69650ae423757b19.jpg[FB] !FRAGM3NT3D HEALSPAWNS!

Afbeeldingslocatie: http://media.steampowered.com/steamcommunity/public/images/avatars/79/7969b719edb0e518331b83fd554fb130f2d1efb9.jpg[FB] Jonni The Juiciest Jew

Afbeeldingslocatie: http://media.steampowered.com/steamcommunity/public/images/avatars/0f/0f606d74d40d8e69aaa0105f881b5377ecf380e6.jpg[FB] Belgian Brain Bamage

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-09 22:49

Hu9o

Schokkend

Ziet er leuk uit idd

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet trouwens nog steeds wel wennen aan TF2, zo lang niet gespeeld. Ik zuig echt ballen als soldier en demo atm. Alleen HWG en sniper lukt nog wel :X

• GonzoNL

GonzoNL

Gisteravond was de server echt goed vol, ik heb 20 minuten moeten wachten tot er een plekje vrij was. Het was ook weer een ouderwets gezellig avondje op de server.

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Was wel grappig ja, al liep er af en toe wat nieuw volk rond dat er weinig van kon. Als ik als pyro met een medic met 100% achter me naar voren ren verwacht ik dat die de uber aanzet, niet dat ie plotseling de benen neemt en mij laat hangen. |:(

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

CapTVK schreef op donderdag 27 november 2008 @ 09:25:
Was wel grappig ja, al liep er af en toe wat nieuw volk rond dat er weinig van kon. Als ik als pyro met een medic met 100% achter me naar voren ren verwacht ik dat die de uber aanzet, niet dat ie plotseling de benen neemt en mij laat hangen. |:(
Ik heb er afgelopen weekend een half uur over gedaan om iemand uit te leggen dat je met de rechtermuisknop een uber kan activeren. Maar goed, je moet ook op de server spelen voor de lol. Als je op niveau wilt spelen moet je maar pickups gaan doen ofzo.

Verwijderd

CapTVK schreef op donderdag 27 november 2008 @ 09:25:
Ik weet precies wie je bedoeld. Op een gegeven moment liep hij met mij en..uh... VyperX was het geloof ik mee terwijl VyperX mij uberde. Die gast had zelf ook een uber, maar toen de eerste uber was afgelopen trokken VyperX en ik gewoon terug (doodgaan na een uber als het niet nodig is, is ook zo zinloos). Maar die andere gast kwam niet op het idee even op de RMB te drukken :P

• frickY
Die achievement die je vraagt dat te doen heeft het er ook niet beter op gemaakt.

Ik heb die achievement dan ook nog steeds niet, en ben daar trots op :)

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Krijg je een achievement voor het activeren van een uber als Koeitje dat vraagt? Misschien moet ik dat ook eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 13:38

Zuurstok

Passionately curious

Fl4pp13 schreef op maandag 24 november 2008 @ 20:03:
Ik kwam net dit filmpje tegen via de ubercharged.net blog: :D

[video]
Er zitten echt een aantal hele gave dingen in, o.a. een hadouken golf op 2:40 en de spy crab cube op 5:00 :P .

Ik heb geen idee hoe ze het hebben gedaan. De titel suggereert dat er een werkbare AI achter zit? Zou leuk zijn. Hoop dat ze er wat leuks mee gaan doen.
Haha !
Geweldig filmpje, om sommige stukjes heb ik toch wel kunnen lachen :D
Wat mensen wel niet doen met ( in ) een game..

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:37
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/01/1228094391-160.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Zo zien we Shabba graag :)

[ Voor 3% gewijzigd door GonzoNL op 01-12-2008 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Briljante screenshot. Dat ravijn viel me ineens aan van achteren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shabbaman schreef op maandag 01 december 2008 @ 10:45:
Briljante screenshot. Dat ravijn viel me ineens aan van achteren :(
Altijd lastig die gecloakte ravijnen :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

* JumpStart is op zoek naar antwoorden over Guest Passes.

Op de Steampowered site staat wel het nodige, maar niet wat ik zoek. "Dit wisselt per game" is niet genoeg.

Ik heb een TF2 invite/pass om uit te delen. Die uitnodiging is niet onbeperkt houdbaar, zoveel weet ik wel. Hoe lang is deze houdbaar? Dat kan ik zelf inzien. Op het moment dat ik de invite uitdeel, hoe lang blijft deze dan bij de uitgenodigde persoon houdbaar?

En als laatste: Hoe lang is een geactiveerde Guest Pass voor TF2 speelbaar? 24 uur? 48 uur?

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Volgens mij is na verzending de guestpass 2 maanden houdbaar. De ontvanger dient deze dan binnen die 2 maanden te activeren.
Na activatie verloopt de pass na 24 uur. Binnen die 24 uur moet dus het spel gedownload en gespeelt worden.

Dat is tenminste mijn ervaring met het spel The Ship

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:59
frickY schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 21:18:
Volgens mij is na verzending de guestpass 2 maanden houdbaar. De ontvanger dient deze dan binnen die 2 maanden te activeren.
Na activatie verloopt de pass na 24 uur. Binnen die 24 uur moet dus het spel gedownload en gespeelt worden.

Nee, TF2 is zeker langer te spelen dan 24 uur. Precies weet ik het niet maar zeker 48 uur, waarschijnlijk 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Mogelijk (maar dit blijft een aanname van mijn kant) is de pass net zo lang houdbaar bij de uitdeler als bij de ontvanger. Als dat zo is is de houdbaarheid een maand voor TF2.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Tweak_dude, ben jij niet in de war met een Free Weekend?

Maar mail hem anders naar een 2de e-mailadres van jezelf. Zolang je hem niet activeert kun je hem ook nog aan een ander geven, en het lijkt me dat in dat mailtje wel staat hoe lang hij geldig is enzo.

[ Voor 86% gewijzigd door frickY op 02-12-2008 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:59
frickY schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 23:22:
Tweak_dude, ben jij niet in de war met een Free Weekend?

Maar mail hem anders naar een 2de e-mailadres van jezelf. Zolang je hem niet activeert kun je hem ook nog aan een ander geven, en het lijkt me dat in dat mailtje wel staat hoe lang hij geldig is enzo.
Nope. Heb er zelf eentje weggeven. Weet zeker dat diegene het langer dan 1 dag heeft kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik had er ook een, weggegeven..

Maar ja, het is voor 3 dagen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-09 22:49

Hu9o

Schokkend

Het is 3 dagen te gebruiken. Ik had er ook een, maar die heb ik laten verlopen omdat ik dus niet wist dat die maar beperkt houdbaar was...

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diffx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
frickY schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 21:18:

Je kan het toch al wel preloaden voor die tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Nee, volgens mij niet. Je kunt wel al Steam installeren

Bij The Ship kon een Guest Pass maar 24uur worden gebruikt. Toen was mijn devies 'snachts de download aan te zetten (is een GB of 3 gok ik) zodat je de volledige dag erna kon spelen. Bij TF2 heb je, blijkbaar, 72 uur en heb je het wat ruimer.

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
Is er eigenlijk al iets bekend omtrend nieuwe achievements (of welke class)?

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

In Januari komt de nieuwe update ;)

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

• Descriptor
  • Laatst online: 23-02-2024
Is het na (gelekte info) ook daadwerkelijk zeker dat het om de spy achievements gaat? Omdat in augustus al informatie lekte over dat de volgende update voor de spy zou "kunnen'' zijn...

maar dat wordt dus januari :+

[ Voor 8% gewijzigd door Descriptor op 11-12-2008 10:13 ]

Winners never cheat, Cheaters never win

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Descriptor schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:13:
Is het na (gelekte info) ook daadwerkelijk zeker dat het om de spy achievements gaat? Omdat in augustus al informatie lekte over dat de volgende update voor de spy zou "kunnen'' zijn...

Ik geloof pas dat het de spy (of wat dan ook) wordt als ik de plaatjes van de achievements hebt gezien.

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Descriptor schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:13:

"Zou kunnen"? Dat was een fan mockup, oftewel een dikke vette hoax. Maar goed, teams met 8 spies, ik kijk er nu al naar uit.

• Descriptor
Shabbaman schreef op donderdag 11 december 2008 @ 11:54:
[...]

"Zou kunnen"? Dat was een fan mockup, oftewel een dikke vette hoax. Maar goed, teams met 8 spies, ik kijk er nu al naar uit.
Zoiets viel natuurlijk wel te verwachten ja. Al hebben ze het wel goed weten te boxen, zag op sommige dingen redelijk geloofwaardig uit :).

8 spies... dan wordt het backstabben nog leuker >:)

Edit: hier nog een linkje met de ''hoax'' http://stashbox.org/145759/1214395963819.png

[ Voor 10% gewijzigd door Descriptor op 11-12-2008 12:08 ]

• Yonni
Lekker hè, dat wachten op een update, of zelfs nog maar een stukje op de blog die wat te vertellen heeft! Ik kan beter maar weer ff wat gaan lamen op een server nu ;).

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

laat het nou net zijn dat ik spy haat O_o
Ik wil sniper milestones :D
Maar het allerliefst:
scout.

Scout is gewoon great :> ( speel veel arena. )

• kingmob
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:39
Scout zou wel een goeie zijn. Ik zie eigenlijk in allemaal behalve de spy wel wat eerlijk gezegd :D. Sniper lijkt me een gun die instant op sterkte is, maar maar op 50% schiet oid wel een leuk idee.

Het was gisterenavond trouwens weer echt leuk op de server. Veel regulars, leuke maps en een soepele ping aan mijn kant :).

Verwijderd

Ghenzi schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:08:
laat het nou net zijn dat ik spy haat O_o
Ik wil sniper milestones :D
Maar het allerliefst:
scout.

Scout is gewoon great :> ( speel veel arena. )
Scout is idd de bom!
Is gewoon het leukste om te spelen, vooral vanwege zijn snelheid :>

offtopic:
Descriptor?! :o
WAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH?!!!?!!??????!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:02
Afbeeldingslocatie: http://steampowered.com/status/tf2/public_graphs/totaltimeplayedbyclass.png

Scout of Spy ligt wel in de lijn van verwachting als je deze grafiek ziet.

Opvallend dat de Engineer zoveel gespeeld wordt en gezien de GoT server ook opvallend dat de medic zoveel gespeeld wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 01:55

DNB

Scout krijgt de volgende update :), maar eerst andere updates schijnt het.
voer voor discussie: http://www.teamfortress.com/post.php?id=2096

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:12

mace

Sapere Aude

Ik wist wel dat het de scout zou zijn. :)

mace in "[PC] Team Fortress 2, deel 9"

:P

[ Voor 48% gewijzigd door mace op 12-12-2008 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Yes, Lv3 dispensers en teleporters voor de engineers! :)

Al moet ik wel "OMG" 7(8)7 bij die spyupgrade zeggen. Ik hoop echt dat het alleen ammopacks zijn en niet metal in het algemeen. Anders kan een backstabbende spy permanent killen&cloaken, gewoon even de gedropte gun oppikken, cloaken en verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:46
Jimmie schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 00:32:
[afbeelding]

Scout of Spy ligt wel in de lijn van verwachting als je deze grafiek ziet.

Opvallend dat de Engineer zoveel gespeeld wordt en gezien de GoT server ook opvallend dat de medic zoveel gespeeld wordt :+
Engineer gaat veel tijd in zitten, je gaat niet alles opbouwen en dan weer switchen, iets wat met andere classes wel vrij snel gebeurd. Tenminste, dat heb ik wel, als het 2 of 3 respawns niks wordt met een class, ga ik wat anders proberen. En engineers leven eenmaal langer, dus 2 of 3 respawns - zeker als een l3 sentry blijft staan - duren veel langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* The next class pack will be the Scout. One of the main goals we're focusing on for him has been to provide tools that make him useful in maps like Dustbowl & Goldrush.
Eindelijk. Kan ik ophouden met ranten op mensen die scout spelen op die maps :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Ik ben benieuwd of de de teleporter en dispenser per level nog een ander uiterlijk krijgen. En even voor de Valve-time kenners, wat is precies "in the next few days" voor ons gewone stervelingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Yonni schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 01:41:
Ik ben benieuwd of de de teleporter en dispenser per level nog een ander uiterlijk krijgen. En even voor de Valve-time kenners, wat is precies "in the next few days" voor ons gewone stervelingen?
Met wat geluk "begin volgend jaar". ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
CapTVK schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 01:46:
[...]

Met wat geluk "begin volgend jaar". ;)
Naja de update is uit ;)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Correct!:

Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Team Fortress 2

-The Engineer's teleporters can now be upgraded to level three. It will recharge faster the higher level it is
-The Engineer's dispensers can now be upgraded to level three. It will give out metal and heal faster as it is upgraded
-Spies will be able to recharge their cloaking ability by picking up ammo off of the ground or from health cabinets
-Some changes to the second part of the first stage of Goldrush to give the attackers more of an advantage
-Any weapons that fire bullets (shotguns, sniper's machine gun, heavy's minigun, etc.) can now break apart the Demoman's stickybombs
-The icon on the HUD for a person calling for Medic will now give more information to the medic (if the target is low on health, on fire, etc.)
-Added an achievement tracker that will allow people to choose specific achievements that they are trying to get
-There is now a custom icon for death messages when the player was killed from a critical hit
-Added a new particle effect for when a player enters the water
-Added smoke to the feet of a rocket jumping soldier
-Players will now have some particles swirling around them so other players can see when they are overhealed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

LUH-3417 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 07:53:
Correct!:

Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Team Fortress 2

-The Engineer's teleporters can now be upgraded to level three. It will recharge faster the higher level it is
Spies gaan nu vaker de tele voor de spawn sappen. Kut spies :(
-The Engineer's dispensers can now be upgraded to level three. It will give out metal and heal faster as it is upgraded
-Spies will be able to recharge their cloaking ability by picking up ammo off of the ground or from health cabinets
-Some changes to the second part of the first stage of Goldrush to give the attackers more of an advantage
Eindelijk! :)
-Any weapons that fire bullets (shotguns, sniper's machine gun, heavy's minigun, etc.) can now break apart the Demoman's stickybombs
Break apart as in destroy? :(
-The icon on the HUD for a person calling for Medic will now give more information to the medic (if the target is low on health, on fire, etc.)
Handig :)
-Added an achievement tracker that will allow people to choose specific achievements that they are trying to get
-There is now a custom icon for death messages when the player was killed from a critical hit
-Players will now have some particles swirling around them so other players can see when they are overhealed

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:41
Sweet, dat gaat weer veel TF2 spelen ipv GTA IV !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2008 @ 16:03:
[...]

Scout is idd de bom!
Is gewoon het leukste om te spelen, vooral vanwege zijn snelheid :>

offtopic:
Descriptor?! :o
WAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH?!!!?!!??????!!! _/-\o_
@Dark_Dude, Jup its me de enige echte :P
Jij was onze master scout van Campzone 2008 8)

Wel nice dat de scout update er is. Ik had zelf verwacht dat het of de scout of de sniper zou worden.
Ook erg gemakkelijk nu dat je als medic meer info krijgt over teamleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
Dit is de scout update niet (?) dit is een tussentijdse update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Brian schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 10:18:
Dit is de scout update niet (?) dit is een tussentijdse update.
whoops... zat nog met scout in me hoofd door de reactie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Descriptor schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:20:
[...]

@Dark_Dude, Jup its me de enige echte :P
Jij was onze master scout van Campzone 2008 8)

Wel nice dat de scout update er is. Ik had zelf verwacht dat het of de scout of de sniper zou worden.
Ook erg gemakkelijk nu dat je als medic meer info krijgt over teamleden.
Juist!
Ik heb je op IRC gemist kerel, ik dacht dat we elkaar daar na CZ nog wel zouden spreken? :)
Mja, zin in Campzone 2009? :+

Ontopic;
Lijkt me een interessante update, particles die +hp aantonen (ook bij de vijand?) en de spy die nu op langer termijn van nut kan zijn en daardoor misschien vaker gebruikt gaat worden tijdens clanwars?

Ben wel benieuwd hoe veel sneller de lvl 2/3 dispensers en teleporters gaan werken dan de basis.
Van het weekend weer eens TF2 starten dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
LUH-3417 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 07:53:
Correct!:

Team Fortress 2

Bah ik wil nu naar huis :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Ik heb net zitten spelen en de meeste engineers weten blijkbaar nog niet dat je kan upgraden of maken er nog niet optimaal gebruik van. Voor defense is de lv3 dispenser in combinatie met goed teamwork(!) ONGELOOFLIJK powerful, het rechargen gaat zo snel dat als je de disp en sg maar beschermt je zonder problemen een punt heel lang kan vasthouden.

Teleports zelfde verhaal maar dan voor offense. Lv3 heet maar 2 sec recharge tijd! Heeft nu zin om bij twee engies een tele naar voren en een tele terug te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je met een HWG stickies midair kunnen afknallen :o

edit: kan niet.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2008 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

CapTVK schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:22:
Ik heb net zitten spelen en de meeste engineers weten blijkbaar nog niet dat je kan upgraden of maken er nog niet optimaal gebruik van. Voor defense is de lv3 dispenser in combinatie met goed teamwork(!) ONGELOOFLIJK powerful, het rechargen gaat zo snel dat als je de disp en sg maar beschermt je zonder problemen een punt heel lang kan vasthouden.

Teleports zelfde verhaal maar dan voor offense. Lv3 heet maar 2 sec recharge tijd! Heeft nu zin om bij twee engies een tele naar voren en een tele terug te bouwen.
pluspunt bij teles upgraden is dat het aan beide kanten kan. Jammer is dan wel weer dat als 1 van de twee gesloopt wordt je weer terug bij lvl 1 bent! Ik vind dat nogal een zware straf, want het kost je best veel tijd en ammo om die dingen te upgraden!

Midair zijn stickies af te knallen, dus waarom niet als HWG?

[ Voor 3% gewijzigd door LtMarx op 12-12-2008 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Lt. Marx schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:26:
[...]

pluspunt bij teles upgraden is dat het aan beide kanten kan. Jammer is dan wel weer dat als 1 van de twee gesloopt wordt je weer terug bij lvl 1 bent! Ik vind dat nogal een zware straf, want het kost je best veel tijd en ammo om die dingen te upgraden!

Midair zijn stickies af te knallen, dus waarom niet als HWG?
Is inderdaad erg gemakkelijk, je kan gewoon bij je spawn je tele naar lv3 upgraden door even heen en terug te rennen . Ik vind het eigenlijk allemaal nog te snel gaan, elke upgrade is nog steeds 200 metal. Had wat mij betreft 250 en 300 mogen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CapTVK schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:22:

WATTEFACK dat klinkt vet!
Maar aan de andere kant wel ineens een HUGE boost voor de engineer class.
Overpowered bijna? Misschien? :o
Mja beide teams kunnen er dan gebruik van maken, dus opzich valt het wel mee.
Maar toch, het klinkt wel supervet! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een overhealed spy krijgt particles om zich heen, ook als hij gecloaked is. Leuke bug. Dus medics, ga iedereen overhealen heb je de spy zo :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:30:
[...]
...
Overpowered bijna? Misschien? :o
Mja beide teams kunnen er dan gebruik van maken, dus opzich valt het wel mee.
...
Als je het zo gaat bekijken is er natuurlijk nooit iets overpowered :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Ik weet het niet, defense is met een lv3 disp een stuk gemakkelijker. Met een goed team kom je er wel doorheen maar ik denk dat de kans op stalemates/ondoordringbare defense op veel pubservers groter is geworden. Maar met instantspawn servers waren dat toch altijd al stalemates. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brian schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:33:
[...]

Als je het zo gaat bekijken is er natuurlijk nooit iets overpowered :+
Naja ok, de conclusie die ik er uiteindelijk uit trek is dat de Engineer opeens een veel, veel groter aandeel levert in het assisteren van zijn/haar team.

De vraag is dus alleen of dit aandeel misschien net iets te groot is geworden.
Maar ik heb het nog niet gespeeld dus ik kan er in princiepe nog niks over zeggen.

Is dat iets beter geformuleerd nu ik m'n energie kwijt ben? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 10:41:
[...]

Juist!
Ik heb je op IRC gemist kerel, ik dacht dat we elkaar daar na CZ nog wel zouden spreken? :)
Mja, zin in Campzone 2009? :+

Ontopic;
Lijkt me een interessante update, particles die +hp aantonen (ook bij de vijand?) en de spy die nu op langer termijn van nut kan zijn en daardoor misschien vaker gebruikt gaat worden tijdens clanwars?

Ben wel benieuwd hoe veel sneller de lvl 2/3 dispensers en teleporters gaan werken dan de basis.
Van het weekend weer eens TF2 starten dan :D
Offtopic:
Hey kerel, Erg druk gehad met van alles en nogwat. Voeg me anders even toe op steam ;) Kunnen we wat vaker met elkaar spelen :) M'n nickname is ook m'n steam ID.

wat betreft Campzone 2009, wie weet , plannen zullen binnekort weer gemaakt worden :D

Ontopic:
Vanavond gelijk even een avondje engineren, kijken of het echt veen invloed zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:31:
Een overhealed spy krijgt particles om zich heen, ook als hij gecloaked is. Leuke bug. Dus medics, ga iedereen overhealen heb je de spy zo :P.
Wat is nou precies de bug? gecloakte spies horen particles te krijgen anders kan je daaraan toch herkennen dat ze spy waren? En de particles zijn volgens mij ook nog in de juiste kleur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

Dus als ik het goed begrijp,
Zijn er nog steeds geen nieuwe milestones ofzo bij gekomen ?
Dat vind ik dan wel echt zwaar jammer, deze update heeft alleen invloed op hoe het speelt met de dingen die je al hebt.
Ik wil nieuwe wapens etc. =(

Pagina: 1 ... 6 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.