[PC] Team Fortress 2, deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 15 Laatste
Acties:
  • 65.188 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ghenzi schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:22:
Dus als ik het goed begrijp,
Zijn er nog steeds geen nieuwe milestones ofzo bij gekomen ?
Dat vind ik dan wel echt zwaar jammer, deze update heeft alleen invloed op hoe het speelt met de dingen die je al hebt.
Ik wil nieuwe wapens etc. =(
Nee, er zijn geen nieuwe archievements bij gekomen in deze update.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lt. Marx schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 12:08:
[...]

Wat is nou precies de bug? gecloakte spies horen particles te krijgen anders kan je daaraan toch herkennen dat ze spy waren? En de particles zijn volgens mij ook nog in de juiste kleur!
Euh, gecloaked = doorzichtig. Een doorzichtige spy met particles er omheen is niet echt handig zegmaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Volgens mij krijgt een blauwe spy ook blauwe particles om zich heen als hij als een rode class vermomd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Dat zal wel, net als dat je een enemy spy kan uberen en dan gewoon z'n eigen kleur krijgt. (Rode medic ubert blauwe spy, spy wordt blauw)
Erg grappig om te doen met opzet trouwens, veel verwarring bij de spy tot gevolg.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-09 22:49

Hu9o

Schokkend

Weer ff gespeeld met de nieuwe update. Best leuk spel wel weer. Ook die achievements in beeld kunnen zien is handig, zo kwam ik er achter dat de 'pushing the cart' ook optelt als je de bom gewoon een stukkie verder krijgt en niet alleen als je bij een capture bent.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

LUH-3417 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 16:15:
Volgens mij krijgt een blauwe spy ook blauwe particles om zich heen als hij als een rode class vermomd is.
Ding! U gaat door voor de koelkast :)

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/2v9xc0p.jpg
Ik heal hier dus een spy (kijk maar naar de naam :) ) Je ziet duidelijk de blauwe particles om hem heen. Als je als medic een beetje oplet is het erg goed zichtbaar of je een spy healt of niet. Nadeel is echter dat niet alle spies full health hebben, en het dus even duurt voordat het goed zichtbaar is. Met als gevolg dat je voor het andere team een assist verdient :+

Er zit trouwens een leuke bug in. Vanmiddag was het schoorsteentje van de bombcart vervangen door een level 3 dispenser :+
Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/2cyi640.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Fl4pp13 op 12-12-2008 18:56 . Reden: Plaatjes gefixt :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

haha die laatste :p

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 01:55

DNB

Over die dispenser bug. Volgens mij is het zo dat zo'n schoorsteen iegenlijk gewoon een soort van level 1 dispenser is. Als je er dus als engi op gaat slaan, wordt ie geupgrade. Omdat ze geen level 2 en 3 schoorsteen hebben, krijg je een dispenser te zien :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Voor degenen die vrienden nog over de streep willen trekken of TF2 gewoon kado willen doen .... Hij is dit weekend voor 10$ via steam.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeNeusbeer schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 00:21:
Over die dispenser bug. Volgens mij is het zo dat zo'n schoorsteen iegenlijk gewoon een soort van level 1 dispenser is. Als je er dus als engi op gaat slaan, wordt ie geupgrade. Omdat ze geen level 2 en 3 schoorsteen hebben, krijg je een dispenser te zien :) .
Scherp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:13
punisher007 schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 06:17:
Voor degenen die vrienden nog over de streep willen trekken of TF2 gewoon kado willen doen .... Hij is dit weekend voor 10$ via steam.
Ik las dat net ook en ben nog aan het twijfelen >:)

[NOob_mode]Hoe werkt dat betalen via steam precies. Ik heb wel eens iets gekocht via IDeal maar die zie ik niet bij de betalingswijze staan.{NOob_mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Je kunt alleen betalen met

Visa, Mastercard, american Express, Discover, JCB, PayPal of ClickandBuy.

Geen ideal idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Hu9o schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 17:25:
Je kunt alleen betalen met

Visa, Mastercard, american Express, Discover, JCB, PayPal of ClickandBuy.

Geen ideal idd.
Ok bedankt. Heb hem nu ook aangeschaft :)

Komt trouwens nog wel 1,90 belasting bij stelletje...... ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Bart1983 op 13-12-2008 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Nee, dat kan niet. Je kan het wel als kado kopen voor een ander, maar dan kan je het natuurlijk zelf niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeNeusbeer schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 00:21:
Werkt tie dan ook als een level 3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Zometeen maar eens eerst even naar de GOT server komen om daar eens huis te houden :z

Is het daar nog druk met Gotters of is dit spel al aan het doorbloeden :?

[ Voor 31% gewijzigd door Bart1983 op 13-12-2008 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Doodbloeden is TF2 zeker niet, de GoT server is niet altijd vol. Zoek eens naar wat Engelse of Duitse servers, die zitten vaak goed vol. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Yonni schreef op zondag 14 december 2008 @ 11:38:
Doodbloeden is TF2 zeker niet, de GoT server is niet altijd vol. Zoek eens naar wat Engelse of Duitse servers, die zitten vaak goed vol. :)
Heb me gisteren prima vermaakt op de GoT server. Het is veel leuker om Nederlands pratende mensen te horen op de server! Was zelfs nog iemand die netjes ging uitleggen waarom de schoorsteen van de goldrush wagen op een dispenser leek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Op de een of andere manier kan ik de GoT servers nóóít in de serverlist vinden :S

Als ik zoek niet, maar als ik zelf scroll ook niet :/

En hoe join ik dan via dat adres? Heb dat nog steeds niet kunnen vinden, heb al vaker gezocht..

[ Voor 26% gewijzigd door Pimorez op 14-12-2008 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:05

Shabbaman

Got love?

Adres staat in de startpost.

Sinds de update zit m'n steam overlay te kutten. Ik kan niet meer in de chat typen. Als ik alt+tab, dan wel.

In de console typen: connect 84.244.189.237:27015

[ Voor 15% gewijzigd door Shabbaman op 14-12-2008 13:07 ]

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Pimorez schreef op zondag 14 december 2008 @ 12:46:
Op de een of andere manier kan ik de GoT servers nóóít in de serverlist vinden :S

Als ik zoek niet, maar als ik zelf scroll ook niet :/

En hoe join ik dan via dat adres? Heb dat nog steeds niet kunnen vinden, heb al vaker gezocht..
Je moet zoeken scrollen waar de servers komen die beginnen met "[" ( [GoT] )
De serverlijst is bij mij ook een beetje in de war want er staat 2 keer een gedeelte dat begint met [.
Ik ga weer even een potje spelen :D

[ Voor 3% gewijzigd door Bart1983 op 14-12-2008 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:15

nFo

Kost nu tijdelijk: $ 9,99 zag ik, toch maar gekocht.
Ik heb al de XBox 360 versie, veel gespeeld.

Kun je nog meer gasten passen krijgen voor TF2 ?
Lijkt mij wel een leuke game voor de Lan Party. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:07

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik ben het sinds een week ook weer wat aan het spelen. Moet zeggen de laatste update is leuk! Het blijft een simpel spel om op te starten, maar ondanks dat kan je extreem ver komen.

Straks eens spelen op de GoT server. Ben benieuwd hoe dat is :7 :Y)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:33
Hmm, ik zie de laatste tijd redelijk vaak bugged playermodels (lees: 2 keer per week ofzo ;) ). Dan loopt er een Pyro met flamethrower met een Soldier-model. Heb er nog geen screenshot van, maar geloof me dat ziet er vaag uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Realone schreef op zondag 14 december 2008 @ 16:10:
Hmm, ik zie de laatste tijd redelijk vaak bugged playermodels (lees: 2 keer per week ofzo ;) ). Dan loopt er een Pyro met flamethrower met een Soldier-model. Heb er nog geen screenshot van, maar geloof me dat ziet er vaag uit. :P
Dat komt door alt-tab of lagstoten. Gewoon demo recorden en gelijk stoppen, dan is het weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Het voten op de got servers moet echt gefixed worden. Teveel extend de laatste dagen dat ik speel.

Moet echt gewoon een keer Well spelen met die nieuwe update. Gewoon ammo pakken en doorlopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Bij de filter stond echt alles uit, dus alle volle en lege servers zag ik ook, behalve de GoT servers..

Op 2 GoT warservers na die gelocked zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
nFo schreef op zondag 14 december 2008 @ 15:51:
Kost nu tijdelijk: $ 9,99 zag ik, toch maar gekocht.
Ik heb al de XBox 360 versie, veel gespeeld.

Kun je nog meer gasten passen krijgen voor TF2 ?
Lijkt mij wel een leuke game voor de Lan Party. :P
Hoewel het natuurlijk illegaal is, zijn er ook "offline" versies te downloaden. Voor een LAN party zonder internet is dit echter wel fijner aangezien je dan geen problemen hebt met verschillen in versies. Natuurlijk kun je daar niet mee online en is deze vaak niet van de laatste updates voorzien.

[ Voor 8% gewijzigd door punisher007 op 14-12-2008 17:25 ]

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:53
Cabo schreef op zondag 14 december 2008 @ 16:25:
Het voten op de got servers moet echt gefixed worden. Teveel extend de laatste dagen dat ik speel.
Ja ehm, dat is gewoon een keuze toch? Extend ipv nieuwe map ;) Ben zelf iig al lang blij dat je niet meer zo snel per ongeluk vote en bovendien je keuze kan aanpassen, ideaal.

[ Voor 17% gewijzigd door Leftblank op 14-12-2008 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

punisher007 schreef op zondag 14 december 2008 @ 17:25:
[...]

Hoewel het natuurlijk illegaal is, zijn er ook "offline" versies te downloaden. Voor een LAN party zonder internet is dit echter wel fijner aangezien je dan geen problemen hebt met verschillen in versies. Natuurlijk kun je daar niet mee online en is deze vaak niet van de laatste updates voorzien.
Oke, want anders ben je 20 dollar kwijt per PC. :/
Voor twee dagen.

Even gespeeld vanmiddag, wel een moordend tempo zeg.
Hebben jullie daar geen moeite mee ?
Ik heb het natuurlijk in maanden niet gespeeld en de PC versie stuurt toch weer anders.
Maar dan nog, pffff.
Ga het is vergelijken met de Xbox versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 13:58
12 dollar als ze het dit weekend kopen :p

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:53
nFo schreef op zondag 14 december 2008 @ 20:50:
Ik heb het natuurlijk in maanden niet gespeeld en de PC versie stuurt toch weer anders.
Tja, net wat je prettig vindt, persoonlijk heb ik meestal weinig met het lange wachten van sommige games, afhankelijk van je mood natuurlijk, en dan is TF2 echt ideaal, gewoon lekker blijven schieten. In 't begin even wennen, maar daar kom je vast wel doorheen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Laatst online: 18:52
TF2 is niet echt snel imo. Maar ik heb verder alleen Q3 gespeeld. Dat is wel vrij snel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

[...] in maanden niet gespeeld en de PC versie stuurt toch weer anders.
Maar dan nog, pffff.
Je kan een console versie, bestuurd met gamepad/controller, niet vergelijken met een PC versie, bestuurd met muis en toetsenbord. Tenminste, niet in geval van first person shooters.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Ik moet iedere keer als een dag of drie of vier niet meer gespeeld heb wennen. Zeker als ik dan als eerste scout ga. Je rent en vliegt overal heen en alle raketten en granaten knallen om je oren. Maar goed, na twee minuten ben je gewend en ren en schiet je net iets sneller als de rest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
[...]

Oke, want anders ben je 20 dollar kwijt per PC. :/
Voor twee dagen.

Maar dan nog, pffff.
TF2 was voor mij ook erg traag, maar wat is traag. Het went en speel al sinds het begin. Spel is gewoon grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:41
LUH-3417 schreef op zondag 14 december 2008 @ 22:20:
Ik moet iedere keer als een dag of drie of vier niet meer gespeeld heb wennen. Zeker als ik dan als eerste scout ga. Je rent en vliegt overal heen en alle raketten en granaten knallen om je oren. Maar goed, na twee minuten ben je gewend en ren en schiet je net iets sneller als de rest. :)
Dus het is jouw schuld dat Team 3 altijd zo langzaam op gang komt? :(

:P

Wel stom, ik speel nu scout en soldier (scout sinds kort ook op wars, gaat echt lekker, zeker op mappen als granary). Als je na scouten even soldier gaat, is die soldier echt godsgruwelijk traag :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb het idee dat het toch weer langzaamaan drukker word nu de nieuwe patch er is. Ik vind Spy trouwens een stuk leuker om te spelen nu en zo te zien meerdere mensen: ik ben nog nooit zo vaak geknifed als nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Komt voornamelijk denk ik ook omdat de L4D hype een beetje over gewaaid is. Want er zijn daar nog geen cutom maps voor te vinden. Als je een paar keer de scenarios gespeeld hebt, is de nieuwigheid er wel een beetje vanaf en wil je nieuwe maps. dan maar weer terug nar het oude vertrouwde TF 2

Tenminste, zo ervaar ik het :P :$

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Ik probeerde gisteren iemand te melee-en met m'n rechtermuisknop toen ik aan het herladen was. Zo diep ben ik al gezonken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Notna schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:56:
Komt voornamelijk denk ik ook omdat de L4D hype een beetje over gewaaid is. Want er zijn daar nog geen cutom maps voor te vinden. Als je een paar keer de scenarios gespeeld hebt, is de nieuwigheid er wel een beetje vanaf en wil je nieuwe maps. dan maar weer terug nar het oude vertrouwde TF 2

Tenminste, zo ervaar ik het :P :$
Dat.

En de update zal ook wel meegeholpen hebben. Was leuk op de server van het weekend. Erg leuk zo'n update :) Gelijk de Medical Breakthrough achievement gehaald, nog maar een paar medic achievements en ik heb ze allemaal.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Yonni schreef op zondag 14 december 2008 @ 11:38:
Hierop inhakend: Het feit dat de GoT server aan custom maps doet is niet bevorderlijk voor de vulgraad.

Op drukke momenten is dit geen probleem maar op rustiger momenten wel. Lang niet iedereen is gecharmeerd van custom maps en wanneer het online rustiger is is een server met, zeg, 20/24 spelers/slots veel aantrekkelijker dan een server die op, zeg, 08/24 blijft steken. Juist het feit dat er een niet-standaard map draait is dan een extra belemmering. Beetje kip-en-het-ei situatie, want zoiets houdt zichzelf zo in stand.

Maar ik kom, in dit topic althans, pas net om de hoek kijken, dus ik zou niet weten of de discussie over non-standaard maps al gevoerd is of niet. Sprekend uit eigen eerdere ervaring als admin van een Unreal Tournament server weet ik in ieder geval dat, bij teruglopende bezoekersaantallen, je als eerste custom maps moet laten sneuvelen als je de bezoekersaantallen op wil krikken. OF je zet er appart een server voor op, waarbij je in de servernaam al kan adverteren met het feit dat je custom maps draait.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was al een tijdje naar een leuke FPS op zoek, eentje die kan wedijveren met wat WET zo leuk maakte.
Kleine "liniaire" maps met leuke gameplay.

Heb me dan ook dit weekend laten overhalen door de mooie 50% korting. Spel ge-steamed, en gister mijn eerste potjes gespeeld.
En het bevalt prima, kon nog geen mooie scores op het bord toveren, maar gelukkig konden mijn team maten het beter en wonnen we toch zo'n beetje alle potjes.

Tot nu to heb ik de meeste overlevingskansen met de Boomer Demoman en de Engineer, leuke klassen om te spelen.
Met de spy kun je al redelijk snel paniek zaaien in t andere team.

Op de server waar ik speelde was voice geactiveerd, en kon je alle spelers horen praten, ook die van de andere kant. Het is dan wel grappig om de paniek te horen uitbreken als je in de achterhoede begint de medics en soldiers uit te schakelen.

Vanaaf weer, en ik zal ook een proberen de GOT servers op te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Boomer? Welke klasse bedoel je hiermee, de heavy weapons guy? Ennuh, welkom bij de TF2 community :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 12:05:
Ik was al een tijdje naar een leuke FPS op zoek, eentje die kan wedijveren met wat WET zo leuk maakte.
Kleine "liniaire" maps met leuke gameplay.

[...]
Vloeken in de kerk misschien, maar kijk dan ook eens of je via Steam een invite kan regelen voor Day of Defeat :D Het is een stuk minder tekenfilm/cartoony dan TF2 maar heeft ook kleine overzichtelijke maps, gevarieerde en goed gebalanceerde klasses, en -zeker wanneer er goed samengewerkt wordt- erg fijne gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonni schreef op maandag 15 december 2008 @ 12:32:
Boomer? Welke klasse bedoel je hiermee, de heavy weapons guy? Ennuh, welkom bij de TF2 community :)
Ik bedoelde natuurlijk de Demoman, geen idee hoe ik op Boomer kom.

ps. Wat me nog t meest over de streep heeft getrokken om het spel te proberen was de uitstekende OP. nice job.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2008 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Ze leeg is de GoT server niet vind ik, zeker 's avonds vanaf 7 uur tot 12 uur vrijwel standaard 26/26. We hebben meer dan genoeg regulars om de server vol te krijgen, Als de aantallen teruglopen wordt er meestal RTV gedaan voor een server-fill map.
Afbeeldingslocatie: http://gottf.hlstatsx.com/show_graph.php?type=0&width=870&height=200&server_id=1&bgcolor=ABCCD6&color=000000&range=2

Tijdens de tijden dat de server niet gespeeld word staat hij ook op cp_dustbowl, een zeer populaire standaardmap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:49
Leftblank schreef op zondag 14 december 2008 @ 20:42:
[...]

Ja ehm, dat is gewoon een keuze toch? Extend ipv nieuwe map ;) Ben zelf iig al lang blij dat je niet meer zo snel per ongeluk vote en bovendien je keuze kan aanpassen, ideaal.
Ik denk dat cabo bedoeld dat de map nu lang kan draaien, omdat mensen eerder geneigd zijn om te extenden als de game leuk is. Het is van het weekend iig aangepast, zodat je nog maar 1 keer kan voten.
Killzone schreef op maandag 15 december 2008 @ 01:39:
[...]

Dus het is jouw schuld dat Team 3 altijd zo langzaam op gang komt? :(

:P

Wel stom, ik speel nu scout en soldier (scout sinds kort ook op wars, gaat echt lekker, zeker op mappen als granary). Als je na scouten even soldier gaat, is die soldier echt godsgruwelijk traag :X .
Mmm heb ik met wars ook, traag op gang komen. Vaak probeer daarom een uur van te voren al te gaan spelen, op het moment dat je de war gaat doen zit je al helemaal in het spel en gaat het een stuk beter.
Bart1983 schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 17:59:
Zometeen maar eens eerst even naar de GOT server komen om daar eens huis te houden :z

Is het daar nog druk met Gotters of is dit spel al aan het doorbloeden :?
TF2 is verre van dood, maar heeft wel te lijden van de release van andere games. L4D heeft momenteel meer spelers dan TF2, vooral na de release was dit goed merkbaar (3 x zoveel L4D als TF2 spelers en ook op piektijden veel lege servers). Nu er voor TF2 weer een patch is geweest wordt het weer iets drukker, wat vervolgens weer afvlakt (gebeurt na iedere patch).
JumpStart schreef op maandag 15 december 2008 @ 11:20:
[...]

Hierop inhakend: Het feit dat de GoT server aan custom maps doet is niet bevorderlijk voor de vulgraad.

Op drukke momenten is dit geen probleem maar op rustiger momenten wel. Lang niet iedereen is gecharmeerd van custom maps en wanneer het online rustiger is is een server met, zeg, 20/24 spelers/slots veel aantrekkelijker dan een server die op, zeg, 08/24 blijft steken. Juist het feit dat er een niet-standaard map draait is dan een extra belemmering. Beetje kip-en-het-ei situatie, want zoiets houdt zichzelf zo in stand.

Maar ik kom, in dit topic althans, pas net om de hoek kijken, dus ik zou niet weten of de discussie over non-standaard maps al gevoerd is of niet. Sprekend uit eigen eerdere ervaring als admin van een Unreal Tournament server weet ik in ieder geval dat, bij teruglopende bezoekersaantallen, je als eerste custom maps moet laten sneuvelen als je de bezoekersaantallen op wil krikken. OF je zet er appart een server voor op, waarbij je in de servernaam al kan adverteren met het feit dat je custom maps draait.
Ja op zich is de discussie al gevoerd, maar dat maakt niet uit. Het probleem is dat een groot deel van de vaste bezoekers veel tijd doorbrengt op de server. Alhoewel mappen als dustbowl leuk blijven, bieden de standaard mappen eigenlijk te weinig variatie om het voor hen boeiend te houden. Tegelijktijd trekken custom maps inderdaad minder publiek. Beide uitersten zijn trouwens geprobeerd: met vrijwel geen custom maps (alleen de top 10 van gespeelde maps in de rotatie) wordt het na een paar weken saai, met veel custom maps in rotatie en rtv wordt de gemiddelde kwaliteit van de mappen crappy.

Wat ik momenteel probeer te doen is een mix die neigt naar de betere default & custom maps: tussen 19:00 en 22:30 kunnen custom maps in de mapvote verschijnen, daarbuiten alleen de bekende mappen. Zodra een map overplayed raakt wordt hij vanzelf minder gekozen.

Bezoekers trekken is op zich niet moeilijk: 32 slot, instant respawn, goldrush/badwater/dustbowl, eventueel wat gameplay mods en je hebt een volle server.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
JumpStart schreef op maandag 15 december 2008 @ 11:20:
[...]

Valt wel mee hoor, ik denk dat vier van de vijf maps die langskomen standaard maps of "regulars" zijn. Standaard maps zoals: Dustbowl, goldrush, badwater, granary, badlands (hydro zien we niet zo vaak) en een paar regular customs zoals castle4, corporation en steel. Er wordt meestal maar een beperkte set aan maps gespeeld. Soms komt er een custom map langs die een poosje populair is maar daarna wegzakt. Wat ik wel jammer vind want een beetje variatie kan geen kwaad.
Gelukkig komt er af en toe wel eens wat nieuws langs. Die desert map gister met het mexicaanse bergdorpje was mooi om te zien en leuk om te spelen (wel een sniperfest met grote open ruimtes en sommige delen zoals dat trappenhuis in de grote toren kunnen verbeterd worden, maar ja nog in alpha).

P.S
Wat mij betreft mag aerospace ook langs voor een playtest op GoT al is die vrij groot van omvang (50Mb).

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Brainstorm schreef op maandag 15 december 2008 @ 14:00:
[...]

Bezoekers trekken is op zich niet moeilijk: 32 slot, instant respawn, goldrush/badwater/dustbowl, eventueel wat gameplay mods en je hebt een volle server.
Hoopt niet dat het daar nog eens van moet komen, instant respawn is leuk als je even lekker wil knallen maar al het teamwork en tactisch inzicht gaat gelijk het raam uit. Plus instant respawn=instant stalemate. Na een kwartier heb ik het wel gezien. :|

[ Voor 3% gewijzigd door CapTVK op 15-12-2008 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CapTVK schreef op maandag 15 december 2008 @ 14:09:
[...]
Hoopt niet dat het daar nog eens van moet komen, instant respawn is leuk als je even lekker wil knallen maar al het teamwork en tactisch inzicht gaat gelijk het raam uit. Plus instant respawn=instant stalemate. Na een kwartier heb ik het wel gezien. :|
Jah.. de balans van dustbowl is dan ook ver te zoeken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:12

mace

Sapere Aude

Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 12:48:
Ik bedoelde natuurlijk de Demoman, geen idee hoe ik op Boomer kom.
Gears of War?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Weet iemand, misschien Brainstorm zelf, of er een plugin is die de Sudden Death aangooit bij een stalemate?
De eerste weken TF2 had elke server Sudden Death nog aanstaan maar nu kom ik het eigenlijk nooit meer tegen, terwijl het juist een leuke manier is om de Stalemates te beslissen.

Verder ben ik erg blij dat mappen nu wat vaker geextend worden. Irriteer me altijd kapot dat als het net lekker gaat de map changed. Gisteren een aantal erg leuke rondes kunnen spelen doordat mappen 1 of 2 keer geextend worden. Op een gegeven moment zakte het niveau weer in en binnen 10 minuten was er een nieuwe map geRTVed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remmelt schreef op maandag 15 december 2008 @ 11:00:
Ik probeerde gisteren iemand te melee-en met m'n rechtermuisknop toen ik aan het herladen was. Zo diep ben ik al gezonken.
Dat had ik dus ook toen ik een tijdje geleden weer een TF2 deed :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
frickY schreef op maandag 15 december 2008 @ 15:19:
Weet iemand, misschien Brainstorm zelf, of er een plugin is die de Sudden Death aangooit bij een stalemate?
De eerste weken TF2 had elke server Sudden Death nog aanstaan maar nu kom ik het eigenlijk nooit meer tegen, terwijl het juist een leuke manier is om de Stalemates te beslissen.

Verder ben ik erg blij dat mappen nu wat vaker geextend worden. Irriteer me altijd kapot dat als het net lekker gaat de map changed. Gisteren een aantal erg leuke rondes kunnen spelen doordat mappen 1 of 2 keer geextend worden. Op een gegeven moment zakte het niveau weer in en binnen 10 minuten was er een nieuwe map geRTVed.
Stalemate :D

Een map als dustbowl kan ik echt niet 1 uur spelen. Ga mij echt vervelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Gister was ik na 45 minuten Turbine toch echt zat.
CapTVK schreef op maandag 15 december 2008 @ 14:03:
[...]

P.S
Wat mij betreft mag aerospace ook langs voor een playtest op GoT al is die vrij groot van omvang (50Mb).
Staat in de RTV nominate lijst, van mij hoeft hij niet meer langs te komen :p Ik had 4 FPS op die map en nadat hij klaar was blijft het vliegtuig geluidje doorloopen op de achtergrond.

btw, Steel is nu ook een standaard map sinds de heavy update

[ Voor 5% gewijzigd door GonzoNL op 15-12-2008 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Ik heb TC Hydro echt al maaaaanden niet meer gespeeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Wel jammer eigenlijk, Hydro is een van m'n favoriete maps. Overigens moeten we cp_freight eens nominaten, dat is tegenwoordig een leaguemap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ik kan nooit bijhouden welke map nou hoe heet. Het komt voornamlijk dat omdat ik de naam nooit in het scherm zie staan :? Ben ik nu zo kippig of wat? (alleen tijdens het laden, maar dan ga ik altijd ff drinken paken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Leftblank schreef op zondag 14 december 2008 @ 21:02:
[...]

Tja, net wat je prettig vindt, persoonlijk heb ik meestal weinig met het lange wachten van sommige games, afhankelijk van je mood natuurlijk, en dan is TF2 echt ideaal, gewoon lekker blijven schieten. In 't begin even wennen, maar daar kom je vast wel doorheen ;)
Zal is wat meer oefenen ja. :P
Ik ga nogal te vaak dood.
Het blijft een leuke shooter die niet al te serieus is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Hu9o schreef op maandag 15 december 2008 @ 17:27:
Ik kan nooit bijhouden welke map nou hoe heet. Het komt voornamlijk dat omdat ik de naam nooit in het scherm zie staan :? Ben ik nu zo kippig of wat? (alleen tijdens het laden, maar dan ga ik altijd ff drinken paken)
Gewoon even op 'i' drukken voor mapinfo. Krijg je dat whiteboard bij de start van de map te zien.

En ja, Hydro is al heel lang niet meer gespeeld zat net nog even te kijken op de maplijst van de GoT server. De afgelopen maand is hydro geen een keer gespeeld.

Gonzo,
Zie trouwens alleen aerospacev3 staan op de lijst, niet de meest recente v4. Of staat ie er al in maar nog niet genomineerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, die update met de spy is leuk. Lekker wezen rugprikken :D . Eindelijk is cloak een beetje relax. Ook weer eens pyro en engi gespeeld. Was wel vermakelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 21:56
Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 21:57:
Hehe, die update met de spy is leuk. Lekker wezen rugprikken :D . Eindelijk is cloak een beetje relax. Ook weer eens pyro en engi gespeeld. Was wel vermakelijk :)
Ik hoorde al dat je op de server was!
[omg....onoz...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Hu9o schreef op maandag 15 december 2008 @ 17:27:
Even "currentmap" zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Newb vraagje. Ik heb wel kunnen vinden in de keybinds hoe je een koffer kan laten vallen, maar niet hoe je hem op kunt rapen.

Gister mijn eerste spelletje gespeeld waarbij inteligence koffers gependeld moetsen worden, en ik stond daar op een gegeven moment als een razende roeland over de koffer heen te strafen, maar kreeg hem niet opgepakt. (...wat me net te binnen schiet, niet geprobeerd te crouchen op de koffer, zal t em dat zijn...)

Ook stond ik heel triomfantelijk naar onze eigen koffer te dansen toen ik de carrier had neer kunnen leggen, terugbrengen, ho maar.

Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Ik vergeet telkens welke knop het is voor het laten vallen van de koffer :) Ik heb het zo weinig nodig. Moet het maar eens opschrijven ofzo, in een PCW kan het wel lastig zijn.

Over oppakken:
Je kan je eigen koffer niet oppakken, die van de enemy pak je op door erover te lopen. Ook kan je hem niet oppakken wanneer je geübert bent (en je kan niet geübert worden wanneer je hem vast hebt). Als je als Spy erover heen loopt decloak je en verlies je je vermomming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
De koffers hebben bovendien een symbool erboven in de kleur van het team, en dat symbool is als een klok: hij tikt langzaam terug totdat 'ie weer wordt opgeraapt. Als 'ie bij nul is verhuist de koffer weer terug naar het beginpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

GonzoNL schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 08:30:Moet het maar eens opschrijven ofzo, in een PCW kan het wel lastig zijn.
Kom jij wel eens in de intelroom dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 07:59:
Een Newb vraagje. Ik heb wel kunnen vinden in de keybinds hoe je een koffer kan laten vallen, maar niet hoe je hem op kunt rapen.

Gister mijn eerste spelletje gespeeld waarbij inteligence koffers gependeld moetsen worden, en ik stond daar op een gegeven moment als een razende roeland over de koffer heen te strafen, maar kreeg hem niet opgepakt. (...wat me net te binnen schiet, niet geprobeerd te crouchen op de koffer, zal t em dat zijn...)

Ook stond ik heel triomfantelijk naar onze eigen koffer te dansen toen ik de carrier had neer kunnen leggen, terugbrengen, ho maar.

Wat doe ik fout?
Je kan je eigen koffer niet oppakken, je moet hem dus blijven defenden tot de timer voorbij is.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Droppen ging met 'L' geloof ik, kan handig zijn als je als langzame klasse de intel wil doorgeven aan een scout.

Was trouwens wel lachen gister op ctf_aerospace, een van de weinige keren dat ik zelf ook scout speel. Is wel lachen om rond je tegenstander te blijven springen als een kikker die in een dubbele espresso is gevallen. :P

P.S
Bij je eigen gedropte intel is het ook handig te weten dat de timer gereset wordt op het moment dat de tegenstander hem weer oppakt. Ook al wordt hij een seconde later weer gekilled. Het is dus van belang om de tegenstanders bij de intel weg te houden. Stickies, een heavy of een snel gebouwde sg (vooral met scouts) is hier meestal handig voor.

[ Voor 34% gewijzigd door CapTVK op 16-12-2008 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Shabbaman schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 10:17:
[...]

Kom jij wel eens in de intelroom dan :+
JA! als kleine stukjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Team Fortress 2 Update Released
December 15, 2008, 5:24 pm - Jason Ruymen
  • Fixed overheal particle effect showing up incorrectly on disguised or cloaked spies
  • Changed the achievement tracker to only be available in Team Fortress 2
  • Added new teleporter sounds for upgrade levels 2 and 3
  • Fixed engineers being able to upgrade the bomb cart's dispenser found in Payload levels
  • Fixed bomb cart's dispenser being solid to players and projectiles
Geen karretjes meer met een lv3 dispenser er op dus.
Ben wel benieuwd of blauwe spies met een rode disquise nog steeds blauwe overheal-particles hebben, of dat dat niet de bedoeling was en nu gefixed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Het lijkt er op dat er een cheat is. Op verschillende servers maken mensen melding van onzichtbare soldiers. Ik heb het zelf ook al een paar keer mee gemaakt. Of het echt invisible is of een (soort van) wallhack is nog onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 21:13:
Het lijkt er op dat er een cheat is. Op verschillende servers maken mensen melding van onzichtbare soldiers. Ik heb het zelf ook al een paar keer mee gemaakt. Of het echt invisible is of een (soort van) wallhack is nog onduidelijk.
Denk dat het een gevolg is van lag/alt-tab. Misschien dat dit effect er nu ingeslopen is met de patches naast het standaard wapens/kleur wisselen. Remedie daarvoor is demo recorden en weer stoppen (record *naam* en daarna stop in de console), als iemand zo'n soldier spot probeer dat eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Laatst online: 07:49
Het is inderdaad een bug, geen cheat. Zit eigenlijk al sinds het begin in TF2 en iedere speler komt het tegen. Je ziet het als onzichtbare models of player models die niet kloppen, zoals een rode speler op het blauwe team of bijv. een scout die een rocket launcher vast heeft. Het lost zich op als de map wisselt, je reconnect of de juiste informatie opnieuw door de client verwerkt wordt. Dat laatste gebeurt bijvoorbeeld als je een demo record (zoals Koei zei).

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Brainstorm schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 22:55:
Het is inderdaad een bug, geen cheat. [...]
Niet te snel oordelen. Het zou op zich best kunnen dat er ondertussen een cheat uit is die die bug opzettelijk triggert. Het zou niet de eerste cheat zijn die een bug exploit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainstorm schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 22:55:
Het is inderdaad een bug, geen cheat. Zit eigenlijk al sinds het begin in TF2 en iedere speler komt het tegen. Je ziet het als onzichtbare models of player models die niet kloppen, zoals een rode speler op het blauwe team of bijv. een scout die een rocket launcher vast heeft. Het lost zich op als de map wisselt, je reconnect of de juiste informatie opnieuw door de client verwerkt wordt. Dat laatste gebeurt bijvoorbeeld als je een demo record (zoals Koei zei).
Nu je het zegt, ik heb het ook al eens meegemaakt voor de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2e49dhg.jpg

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Haha, na een lange tijd afwezigheid gister weer eens een potje TF2 op #1 (fyi: robocopswitch) gespeeld en wat een plezier is dit spel toch! :D Vooral natuurlijk met alle leuke regulars. Dit is ook voor het eerst dat ik het spel weer speel sinds de Engineer buff en het spel is er erg anders doorgeworden, plus ik heb het gevoel dat het tempo nog sneller ligt dan het al was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Switch schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 12:57:
Haha, na een lange tijd afwezigheid gister weer eens een potje TF2 op #1 (fyi: robocopswitch) gespeeld en wat een plezier is dit spel toch! :D Vooral natuurlijk met alle leuke regulars. Dit is ook voor het eerst dat ik het spel weer speel sinds de Engineer buff en het spel is er erg anders doorgeworden, plus ik heb het gevoel dat het tempo nog sneller ligt dan het al was.
Speelde gister ook weer voor de 2e keer sinds maanden. Idd erg leuk die buffs, lvl 3 tele is geweldig! En de spy buffs natuurlijk ;)

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Hoe zit het eigenlijk met de GoT 1,2,3 teams. Spelen die nog vaak tegen andere clans? Hoe zijn die teams eigenlijk samengesteld? Op rank ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Nou als er nog eens iemand nodig is voor een (oefen) clanwar dan wil ik ook best eens spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Ik kan alleen voor GoT 3 spreken, maar wij proberen geregeld (proberen tweemaal per week) een 6 vs 6 oefenmatch te spelen tegen een andere clan (soms van leden van andere GoT-getal clans, maar meestal andere clans). We hebben ook nu ook ingeschreven voor de European Team Fortress 2 League, waar we ergens in januari de eerste matches in spelen. We liggen er waarschijnlijk in no-time weer uit, maar het toch wel aardig. :)

1, 2 en 3 zijn overigens niet echt bedoeld als reflectie van skill level, hoewel het nu ongeveer wel zo is, denk ik. :)

Samenstelling van die teams is niet zo heel moeilijk. Ik ben zelf gevraagd door Shabbaman, leider van Team 3, maar we hebben ook andere leden aangetrokken door recruitmenttopics. Als je er meer over wilt weten moet je kijken op het forum van www.teamfortress.be, daarop zijn de clanleden en regulars een stuk actiever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:02
Net even vermaakt met mijn least played class... de Demoman (6 uurtjes playtime :P).

Wat is die toch heerlijk overpowered :+ Enige class met 2 primary weapons en ook nog eens instakill mogelijkheid met beide wapens op de lagere hp classes en heeft ook nog eens geen last van damage drop off op langere range.

Als ik zo in de HLStatsX kijk bij de Demomans gebruiken ze praktisch allemaal de stickies meer dan de pipebombs.
Terwijl ik een verhouding van 4:1 pimpebomb:sticky kills heb, de pipebombs zijn zoveel relaxter imo, maar das misschien omdat ik targets mikken gewend ben als soldier :9

Of zijn de meeste Demomans gewoon lui?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe. Tja stond op de sentry links te schieten en op mijn beeld zou je taunt missen: zag je taunten en ging een meter ofzo naar achteren (maar blijkbaar niet genoeg).
Jimmie schreef op zondag 21 december 2008 @ 00:33:
Net even vermaakt met mijn least played class... de Demoman (6 uurtjes playtime :P).

Wat is die toch heerlijk overpowered :+ Enige class met 2 primary weapons en ook nog eens instakill mogelijkheid met beide wapens op de lagere hp classes en heeft ook nog eens geen last van damage drop off op langere range.

Als ik zo in de HLStatsX kijk bij de Demomans gebruiken ze praktisch allemaal de stickies meer dan de pipebombs.
Terwijl ik een verhouding van 4:1 pimpebomb:sticky kills heb, de pipebombs zijn zoveel relaxter imo, maar das misschien omdat ik targets mikken gewend ben als soldier :9

Of zijn de meeste Demomans gewoon lui?
Lui. Bij mij was het eerst ongeveer 50/50, maar nu iets meer met stickies omdat ik even wou kijken of de damage buff echt merkbaar was. Pipes zijn veel leuker, maar ik knal meestal beide wapens leeg en reload dan pas :P . Ik gebruik meestal stickies om tegen muren en shit te plakken om bijvoorbeeld de rechterkant af te zetten zodat ik links kan knallen. Area control dus. Natuurlijk switch ik een gevecht van pipes naar stickies als mn pipes op zijn, maar area control blijft toch waar ik ze het meeste voor gebruik. Ze zijn ook erg praktisch om van low naar highground te vechten. Ze moeten stickies gewoon meer nerfen (langere timer plx) en weer 6 pipes geven. Stickies hebben gewoon een te veel voordelen terwijl er maar 1 nadeel is: de timer.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2008 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Na een week dit spel gespeeld te hebben ben ik er toch wel achter dat het zinvol is om een microfoon te hebben zodat je je team sneller kan waarschuwen bij gevaar. Ik had hier namelijk nog een oude losse microfoon liggen (van mijn oude LASER computer) maar daar zeiden ze van dat hij gruwelijk bromde.

N.a.v. de bestbuy review lijkt mij die fatality headset wel goed. Echter mijn probleem is ook nog dat ik mijn Hifi stereo heb aangesloten op mijn geluidskaart en die uitgang moet die fatality ook gebruiken. Ik denk dat een losse microfoon weer niet goed werkt.

Nu is dus mijn vraag welke microfoon gebruiken jullie met TF2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik een Logitech USB desktop mic. In-game heb ik ook volume laag staan, met de voice spullen maximaal zodat ik tijdens actie ook dingen hoor. Had eerst een Sennheiser PC150 headset, maar speel toch liever met m'n AKG hoofdtelefoon dan met die Sennheiser...en dan is een desktop mic de enige oplossing.

Ow, als je met speakers gaat spelen + microfon = nachtmerrie voor andere spelers als je veel praat.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2008 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik gebruik een Speedlink Medusa 5.1 headset.
Krijg je een versterkerunit bij zodat je 2 inputs en outputs kunt aansluiten. Met een druk op de knop schakel ik dus tussen headset en speaker.
De kwaliteit is niet bijzonder, maar hij bevalt wel

Je kunt natuurlijk ook gewoon een 3,5" jack splittertje er tussen zetten, of je headset of de front-audio van je behuizing aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik gebruik een Speedlink Medusa Stereo headset. Prima apparaat. Goede mic en altijd goed te verstaan als ik de andere spelers mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Ik heb een Hema-koptelefoon met microfoon van ongeveer drie euro, die ik met groene en roze stekkers direct in mijn boxen kan prikken. Werkt prima. (Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:02
Verwijderd schreef op zondag 21 december 2008 @ 01:47:
[...]

Lui. Bij mij was het eerst ongeveer 50/50, maar nu iets meer met stickies omdat ik even wou kijken of de damage buff echt merkbaar was. Pipes zijn veel leuker, maar ik knal meestal beide wapens leeg en reload dan pas :P . Ik gebruik meestal stickies om tegen muren en shit te plakken om bijvoorbeeld de rechterkant af te zetten zodat ik links kan knallen. Area control dus. Natuurlijk switch ik een gevecht van pipes naar stickies als mn pipes op zijn, maar area control blijft toch waar ik ze het meeste voor gebruik. Ze zijn ook erg praktisch om van low naar highground te vechten. Ze moeten stickies gewoon meer nerfen (langere timer plx) en weer 6 pipes geven. Stickies hebben gewoon een te veel voordelen terwijl er maar 1 nadeel is: de timer.
Hebben ze die sticky damage stiekem gebuffed sinds laatste update? Maar de Demoman is inderdaad de enige class die veruit meer killed met z'n 2e wapen dan met z'n eerste.
Ik drop idd ook gewoon wat stickies op een plek waar ik meerdere vijanden verwacht en ondertussen met de pipes aant schieten.
Als je het weer naar 6 brengt wordt het wel weer erg spammy, Soldier doet 't ook met 4 raketten waar je verder dan mid range geen drol meer aan hebt door de damage drop off.
De sticky launcher naar een inhoud van 4 zodat er in een gevecht niet zoveel gespammed mee kan worden, maar, zij het met iets meer tijd, nog steeds een mat van 8 neer gelegd kan worden.
Verwijderd schreef op zondag 21 december 2008 @ 11:14:
Ik gebruik een Logitech USB desktop mic. In-game heb ik ook volume laag staan, met de voice spullen maximaal zodat ik tijdens actie ook dingen hoor. Had eerst een Sennheiser PC150 headset, maar speel toch liever met m'n AKG hoofdtelefoon dan met die Sennheiser...en dan is een desktop mic de enige oplossing.

Ow, als je met speakers gaat spelen + microfon = nachtmerrie voor andere spelers als je veel praat.
Andere oplossing is de Zalman ZM-MIC 1 (clip-on), die dus aan het snoer van je koptelefoon geklikt kan worden.

Ik had die gekocht in de veronderstelling dat ik 'm aan m'n kleren vast kan klikken, maar dan zit ie al te ver weg van de mond.
Speel voornamelijk met boxen namelijk, aangezien ik te lui ben om steeds m'n koptelefoon aan te sluiten.

Die Logitech USB mic ziet er wel interessant voor mij uit (of toch maar met koptelefoon gaan spelen :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Verwijderd schreef op zondag 21 december 2008 @ 11:14:

Die heb ik ook, maar speel altijd met speakers omdat ik dat leuker vind. Gebruik m dus nooit voor games.
Vraag me af of hij omgevingsgeluid goed filterd als je niet te hard volume hebt. Dan zou je hem opzich wel kunnen gebruiken toch i.c.m. speakers?

Dit is een kenmerk ervan: Ruisonderdrukkende microfoon: Filtert ongewenste achtergrondruis uit.
Naja weet niet of dat echt geldt voor achtergrondgeluid dus.

Iig werkt dat ding toch niet goed op afstand pratend, dus zal het wel meevallen misschien.

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Staat broma eigenlijk nog op de server? Volgens mij vond ik die leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet trouwens zeggen dat wij blessed zijn met onze server/community. Vanmiddag even wat random servers gejoined, kpd varieerde van 5 tot 13 ....dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Ik geen idee of het mogelijk is om echt te bekijken/bepalen via de HLstatsX, maar volgens mij is de GoT #1 server qua skill level wel één van de betere servers van Europa/de wereld. Of praat ik nu poep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:12

mace

Sapere Aude

LUH-3417 schreef op maandag 22 december 2008 @ 14:30:
Ik geen idee of het mogelijk is om echt te bekijken/bepalen via de HLstatsX, maar volgens mij is de GoT #1 server qua skill level wel één van de betere servers van Europa/de wereld. Of praat ik nu poep?
Nee, want ik kom er soms om het niveau omlaag te halen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LUH-3417 schreef op maandag 22 december 2008 @ 14:30:
Niet via Hlstatx. Er is geen gegeven wat je daarvoor kan gebruiken. Maar ik merk het op de volgende manier: op de GoT server doe ik 3.7kpd gemiddeld. Op andere servers zit ik makkelijk op 4+ en dat loopt op tot rond de 10. Als je dan ook nog eens meeneemt dat er dan niet eens medics zijn (en als ze er zijn zitten ze niet in m'n reet vast :'( ). We hebben gewoon een aantal goede spelers en daarnaast weet de rest ook gewoon wat ze moeten doen.

Naast kpd, vind ik kills per minute wel een leuke stat >:) .

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2008 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Als je met veel vaste mensen en veel microfoons werkt, komt het ook snel goed. Je weet dan wie goed is in welke class en hoe je het beste een bijdragen kan leveren aan je team. In een team met mensen die ik net ken, zal ik niet snel mijn geniale scout-skills opofferen om te gaan medic-en, maar als er een goede regular is, kan ik als medic misschien nuttiger zijn dan als scout. Voordeel van een hechte community.

GROUPHUG!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Gewoon weten wat je geacht wordt om te doen is al zo belangrijk. Of je het nou goed doet of niet. Ik zit nu op een LAN waar veel TF2 gespeeld wordt, maar als niemand gewoon weet wat ie doet dan pwn je gewoon shizzle en je team verliest. De GoT server heeft gewoon boven gemiddeld veel mensen die tijdens het spelen even checken waar hun team uit bestaat, welke class we tekort komen en zich daar op aanpassen, dat haalt het niveau enorm omhoog (hoe simpel het ook is).

edit: ^^ hou eens op met tegelijk typen

[ Voor 4% gewijzigd door MrAngry op 22-12-2008 14:42 ]

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Pagina: 1 ... 7 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.