[PC] Team Fortress 2, deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste
Acties:
  • 65.190 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Ik zit soms ook op de doomy's (of hoe die ook heet) server, daar is ook een goed niveau.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 21:56
ik stond laatst op een 24 speler server ver als eerste als soldier.
En trek nu je conclusie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Ben het er wel mee eens dat het niveau op Got#1 boven gemiddeld ligt.
Join vaak express een andere server als ik gewoon wat mensen uit elkaar wil zien spatten, en Got#1 als ik mijn best er voor wil doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

LUH-3417 schreef op maandag 22 december 2008 @ 14:39:
Als je met veel vaste mensen en veel microfoons werkt, ko [...] Voordeel van een hechte community.

GROUPHUG!!!
Keerzijde is dan weer dat het wel eens wil gebeuren dat iedereen met een [GoTx] tag graag in hetzelfde team wil zitten. Nou, dan is de lol er wel rap vanaf. Op Granary werd daarnet Blue hardhandig een paar keer ingemaakt, omdat bij Red minstens 5 tag-dragende regulars zaten. Dat was dus, helaas, goed te merken aan de team balans. -O-

Kunnen en willen diezelfde regulars er in het vervolg even bij stilstaan dat ze, community of niet, toch ook even aan gebalanceerde teams moeten denken in plaats van alleen maar lekker bij elkaar spelen?

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 21:56
JumpStart schreef op maandag 22 december 2008 @ 17:20:
[...]

Keerzijde is dan weer dat het wel eens wil gebeuren dat iedereen met een [GoTx] tag graag in hetzelfde team wil zitten. Nou, dan is de lol er wel rap vanaf. Op Granary werd daarnet Blue hardhandig een paar keer ingemaakt, omdat bij Red minstens 5 tag-dragende regulars zaten. Dat was dus, helaas, goed te merken aan de team balans. -O-

Kunnen en willen diezelfde regulars er in het vervolg even bij stilstaan dat ze, community of niet, toch ook even aan gebalanceerde teams moeten denken in plaats van alleen maar lekker bij elkaar spelen?
meeste mensen falen er toch wel in om te zien wie regulars zijn en wie niet,
er zijn toch ook heel wat regulars zonder Got tag.
Anyway:
Meeste mensen willen eerst wel in zo'n "faalteam" maar als het echt heel erg slecht is houd het ook snel op.

Moet gewoon een !votescramble komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ren al tijden zonder tag rond. Mensen herkennen mij toch wel aan het aantal tegenstanders wat in mijn buurt het loodje legt (of gewoon aan m'n stem :+). Tags zeggen echt niets. Het is handig te hebben als je niet vaak op de server komt, maar de echte regulars spelen al een jaar samen en kennen elkaar toch wel.

En over faalteams: niet good voor mijn bloeddruk :P . Vind het niet erg een team te gaan helpen als het slecht gaat, maar soms is het gewoon niet te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

rubbieus schreef op maandag 22 december 2008 @ 17:34:
[...]

meeste mensen falen er toch wel in om te zien wie regulars zijn en wie niet,
er zijn toch ook heel wat regulars zonder Got tag.[...]
Het gaat ook om de indruk die je wekt als het 7 vs. 9 is, en bij het grootste team zitten dan ook nog eens 5 dezelfde soort tags. Nou, welke kant verwacht je dan dat sterker is? Dit versterkt dan het irritante Winning-Team-Joining, wat de situatie van onbalans in stand houdt.

Ik vind het niet erg om zo af en toe hard ingemaakt te worden. Maar expres m'n kop op het hakblok leggen vind ik toch echt stukken minder leuk.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
[GoT]-tags zeggen niet alles... voor de [GoT-getal]-tags moet je pas echt oppassen. Dat zijn de 1337 pro's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LUH-3417 schreef op maandag 22 december 2008 @ 18:52:
[GoT]-tags zeggen niet alles... voor de [GoT-getal]-tags moet je pas echt oppassen. Dat zijn de 1337 pro's!
De gevaarlijkste speler op de server is degene zonder tag ;).

Maar even serieus: ik heb geen tag. Arie en Mistav zijn [FB]. Baerty, TonyGappa, Zydell,Spawn!

Allemaal geen tag en echt niet de slechtste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
[GoT6] = elite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
fear the Yonni :+

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:53

Shabbaman

Got love?

JumpStart schreef op maandag 22 december 2008 @ 17:41:
[...]

Het gaat ook om de indruk die je wekt als het 7 vs. 9 is, en bij het grootste team zitten dan ook nog eens 5 dezelfde soort tags. Nou, welke kant verwacht je dan dat sterker is? Dit versterkt dan het irritante Winning-Team-Joining, wat de situatie van onbalans in stand houdt.

Ik vind het niet erg om zo af en toe hard ingemaakt te worden. Maar expres m'n kop op het hakblok leggen vind ik toch echt stukken minder leuk.
Ik hoor vaak genoeg spelers uit mijn eigen team klagen over team balance: "Moet je kijken wie er allemaal bij rood zitten, geen wonder dat we verliezen", terwijl de werkelijke reden is dat er zo nodig 5 engineers, snipers of spies bij blauw moeten zitten. WTJ'ers zijn er wel degelijk, maar de echt notoire WTJ'ers zitten niet eens bij de GoT-clan. Van die mensen valt het alleen wat minder op. Net zoals het niet opvalt dat er ook mensen zijn die het verliezende team joinen. Daar hoor ik ook nooit een bedankje voor uitgesproken worden.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:02
Ook met de GoT'ers gebeurt het hoor. Het gebeirt wel vaker dat er bijvoorbeeld 6 van GoTgetal in hetzelfde team zitten en dan zitten ze samen op Mumble (of hoe die voice prog ook heet) en dat is af en toe ook wel te merken wat ze allemaal doorgeven aan elkaar :D
Maar goed buiten dat ze op elkaar ingespeeld zijn, werken ze zonder twijfel goed samen met elkaar en zie je een constante flow aan multi ubers alles pwnen.

Dat kan je gewoon niet verwachten van een zo'tje randoms en regulars om daar tegenin te boksen en dan klaagt men wel eens geklaagd over de balance. Maar naar het andere team gaan ho maar, aan de kpd werken en veel hlstats puntjes bij elkaar sprokkelen is veul belangrijker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 12:41
Ik vind het niet erg om een losing team te joinen (sterker nog, dat doe ik vrij vaak), maar soms is een team zó verschrikkelijk slecht dat je er zelf ook niets aan kan doen, en dan ook keihard wordt ingemaakt. Ik ben iig ook voor een !votescramble. Het gebeurt te vaak dat er unbalanced teams zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Maar het is ook zo simpel om direct de 'schuld' te geven aan de tagjes, dus wat betreft ben ik het wel eens met Shabba. Veelal moet er eerst naar je eigen team gekeken worden en kijk dan pas naar je tegenstander. Ik heb ook vaak genoeg in teams met allemaal GoT-tags gezeten, maar gingen we zo ontzettend hard op onze bek..

En wat let je om Mumble te joinen? De gegevens zijn algemeen bekend, meld je aan het join één van de tig channels. Aan de ene kant is het erg jammer om Mumble aan te hebben want het gaat deels ten koste van de ingame voice, maar het zo grappig om met je tegenstanders in 1 channel te zitten. Zeker leuk als je Marky weer eens de huid vol wil schelden als je weer een crit kopt of FYI die je backstabbed.

Ik heb afgelopen vrijdag weer eens even mijn kop laten zien in de server en op mumble en moet zeggen dat ik TF2, maar met name de mensen wel mis.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Ik vind het heerlijk om op mumble met mensen van het andere team te zitten, lekker schelden (of lachen) over acties van anderen :)

Maar !votescramble zou geen overbodige luxe zijn inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Mik! schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 08:12:
En wat let je om Mumble te joinen?
Onder andere;
met je tegenstanders in 1 channel te zitten
De ingame voice van TF2 werrkt perfect, en zie geen enkele reden om daarvoor een externe tool te gebruiken, behalve om te cheaten; ghosten; Teammates vertellen waar de vijand is terwijl jij zelf dood bent en via spectator de map in de gaten houdt :N

Gisteren was het weer hoopje hopeloos in cp_badlands (sowieso hopeloze map). Binnen no-time had ik een lv3 teleport up naarr de 2de spawn, maar denk maar niet dat men hem gebruikt. Vijand capturde moeiteloos 3de en ons 2de cap, en tele bleef ongebruikt. Zóóó frustrerend als je zo je best doet een telelink up te krijgen van je metal en niemand gebruikt het :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
frickY schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 09:18:
[...]

Onder andere;

[...]
De ingame voice van TF2 werrkt perfect, en zie geen enkele reden om daarvoor een externe tool te gebruiken, behalve om te cheaten; ghosten; Teammates vertellen waar de vijand is terwijl jij zelf dood bent en via spectator de map in de gaten houdt :N
Ligt volgens mij ook weer aan de mensen met wie je in de channel zit. Vrijdag dus met een vrij grote groep in een channel gezeten waarvan mensen in zowel blauw als rood zaten, maar geen enkel moment gehad over waar de vijand zit etc. Tactieken, spy waarschuwingen etc. gaat gewoon over de ingame voice. Volgens mij is er dan ook niemand geweest die Mumble gebruikt om je team te waarschuwen. Als dat zou was geweest dan hadden we ons niet tig keer laten verrassen door een uber pyro vanachter (tunnel dustbowl stage 3).

Maar goed, op zich is de in game voice van TF2 perfect, alleen jammer dat er niet altijd even goed gebruik van wordt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

frickY schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 09:18:
[...]

Onder andere;

[...]

Gisteren was het weer hoopje hopeloos in cp_badlands (sowieso hopeloze map). Binnen no-time had ik een lv3 teleport up naarr de 2de spawn, maar denk maar niet dat men hem gebruikt. Vijand capturde moeiteloos 3de en ons 2de cap, en tele bleef ongebruikt. Zóóó frustrerend als je zo je best doet een telelink up te krijgen van je metal en niemand gebruikt het :(
Dude, dat gebeurt echt NOOIT. Het enige wat ik persoonlijk wel eens doe is als ik door een spy gestabbed wordt, waarschuwen voor een spy (al dan niet wat voor disguise die heeft)

Verder wacht ik gewoon mijn beurt af en spec ik soms wat team mates. Vooral leuk om dan echt nasty acties voorbij te zien komen :+

Maar misbruik van mumble? Nee gebeurt echt niet. Het is vooral leuk omdat je lekker kan ouwehoeren zonder dat andere er echt veel last van hebben ingame. Daarnaast is het zoals al aangegeven wordt door Mikske je tegenstander even duidelijk te maken dat die backstab toch écht een facestab was en dat die crits die uit de raketlanceerder ( :X ) van een soldier toch écht hax zijn. Vooral in het geval van Marky :>

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ze hebben mumble nodig om met z'n allen elke move van mij door te geven. Anders kunnen ze niet winnen :+ .

Nee, maar even serieus. Ik zit nooit op mumble als ik op de server speel, waarom zou ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
Vaak is het probleem niet eens dat er meerdere [GoT] members in een team zitten. Het probleem is meestal dat in dat team gewoon een goede medic zit en het losing team niet. Het losing team is bijna altijd gevuld met spies, snipers, engi's en pyro's. En als heel team1/2 in één team zit, zitten ze waarschijnlijk te wachten of inspelen om straks een war/pcw te spelen.
Notna schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 10:33:
Dude, dat gebeurt echt NOOIT. Het enige wat ik persoonlijk wel eens doe is als ik door een spy gestabbed wordt, waarschuwen voor een spy (al dan niet wat voor disguise die heeft)
Jawel hoor. Die keer dat koeitje voor het eerst sinds maanden op de server speelde. Geweldig om via mumble een uber spy af te spreken met de medics in het team van koeitje en spies in het andere team, alleen om koei te backstabben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Ik vind het erg gezellig om op mumble, soms is het dusdanig gezellig dat we bij de countdown naar ronde einde er pas achter komen dat we hopeloos aan het verliezen zijn.
Als dat zou was geweest dan hadden we ons niet tig keer laten verrassen door een uber pyro vanachter (tunnel dustbowl stage 3).
Jup, ik sprak expres met Asskicker af via ingame voice om dat te doen, al was "asskicker?" op een gegeven moment al genoeg. Buttrapen is alleen leuk als de andere partij er niks vanaf weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
GonzoNL schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 11:47:
Jup, ik sprak expres met Asskicker af via ingame voice om dat te doen, al was "asskicker?" op een gegeven moment al genoeg. Buttrapen is alleen leuk als de andere partij er niks vanaf weet.
En keer op keer op keer, vriendelijk verzoek van mij om de tunnel te dekken en keer op keer kwamen jullie weer achterlangs.. Zucht, wederom als vanouds ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Mumble & Ingame werkt zo:

*Spy prikt mes in mijn rug*
In-game voice: "Spy! Spy als pyro bij de spire!"
Mumble: "FYI, dat was echt belachelijk vies! Ik denk dat ik maar nog een jodenkoek ga eten!"

Mumble-gebruikers hebben alleen als voordeel dat ze kunnen ventileren en gezellig kunnen praten. Ik geloof niet dat iemand er tactisch voordeel mee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Mik! schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 08:12:

[...]

En wat let je om Mumble te joinen? De gegevens zijn algemeen bekend, meld je aan het join één van de tig channels. Aan de ene kant is het erg jammer om Mumble aan te hebben want het gaat deels ten koste van de ingame voice, maar het zo grappig om met je tegenstanders in 1 channel te zitten. Zeker leuk als je Marky weer eens de huid vol wil schelden als je weer een crit kopt of FYI die je backstabbed.

[...]
Wat me let? In de eerste plaats ben ik geen fan van het moeten draaien van TeamSpeak, Ventrillo, of andere third party software tijdens het gamen. Het is alleen maar meer heisa. Maar goed, daar kan ik me dan wel overheen zetten.

Wat lastiger is dat de mumble gegevens dus niet goed bekend zijn. Een zoekopdracht in dit topic op "mumble" levert niets op. Een Spielerij-brede zoekopdracht naar "team fortress mumble" ook niet. Op de website die in de topicstart genoemd wordt staan de gegevens ook niet op een duidelijke plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Hmm, wat betreft teamfortress.be kan het wel kloppen, want officieel was het voor wars bedoelt en staat het dus ook in het war-gedeelte. Sorry daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:49

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

JumpStart schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 13:13:
[...]

...

Wat lastiger is dat de mumble gegevens dus niet goed bekend zijn. Een zoekopdracht in dit topic op "mumble" levert niets op. Een Spielerij-brede zoekopdracht naar "team fortress mumble" ook niet. Op de website die in de topicstart genoemd wordt staan de gegevens ook niet op een duidelijke plek.
Klopt.

Mumble is/was een private voicecomm voor de GoT clans voor gebruik tijdens clanmatches. Over de tijd heen is het een beetje veranderd naar de huidige bejaardensoos.
Op teamfortress.be zal ik een post maken met de info om te verbinden, mensen met toegang tot het "Gathering of Tweakers - Leden" subforum kunnen er dan bij.

[ Voor 5% gewijzigd door Kanarie op 23-12-2008 13:49 ]

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Kanarie schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 13:45:
[...]

Klopt.

Mumble is/was een private voicecomm voor de GoT clans voor gebruik tijdens clanmatches. Over de tijd heen is het een beetje veranderd naar de huidige bejaardensoos.
Op teamfortress.be zal ik een post maken met de info om te verbinden, mensen met toegang tot het "Gathering of Tweakers - Leden" subforum kunnen er dan bij.
Uiteraard word deze nog steeds voor dfat doeleinde gebruikt. Maar gezien niet iedereen de hele tijd aan het warren is, is idd het erin geslopen dat er een soos van gemaakt is :)

Niet heel erg lijkt mij zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Ik vond het flikflooi kanaal wel toepasselijk. Maar die is er niet meer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Ja inderdaad, die is helaas weg :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Waster schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 16:25:
Ik vond het flikflooi kanaal wel toepasselijk. Maar die is er niet meer :'(
Bestaat die niet meer?? Daar gaan mijn kerstdagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:30
Het is altijd zo druk op de GoT server en ik vertik het om op een andere server te gaan spelen. Waarom is de GoT server maar tot 26 spelers en niet tot ~31 spelers? Niet dat dit veel zal helpen want dan zit hij nog vol :+

Is dit puur om het kostenplaatje of heeft het een andere reden :?

[ Voor 11% gewijzigd door Bart1983 op 23-12-2008 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Bart1983 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 19:33:
Het is altijd zo druk op de GoT server en ik vertik het om op een andere server te gaan spelen. Waarom is de GoT server maar tot 26 spelers en niet tot ~31 spelers? Niet dat dit veel zal helpen want dan zit hij nog vol :+

Niveau, spam, teamplay misschien? Alle regulars zouden weglopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-08 08:14

DonMetal

Doet Iets Met Media

Waster schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 21:45:
[...]

Niveau, spam, teamplay misschien? Alle regulars zouden weglopen.
Idd, ik vind het nu al vrij druk (als ik er ben ;) )

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Inderdaad zeg, ik vind dat er nu al vrij veel spam is soms, echt niet normaal :S . Gaat trouwens wel lekker de laatste tijd :) .

Alleen moet er niet zoveel op nieuwere spelers gebasht worden, die moeten het ook leren ;) . Maar ik geloof dat deze discussie al eens eerder is gevoerd.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:02
Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 14:34:
[...]

Niet via Hlstatx. Er is geen gegeven wat je daarvoor kan gebruiken. Maar ik merk het op de volgende manier: op de GoT server doe ik 3.7kpd gemiddeld. Op andere servers zit ik makkelijk op 4+ en dat loopt op tot rond de 10. Als je dan ook nog eens meeneemt dat er dan niet eens medics zijn (en als ze er zijn zitten ze niet in m'n reet vast :'( ). We hebben gewoon een aantal goede spelers en daarnaast weet de rest ook gewoon wat ze moeten doen.

Naast kpd, vind ik kills per minute wel een leuke stat >:) .
Kills per minute is vooral een gegeven voor hoeveel permanente medics heb ik aan m'n ass hangen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Bart1983 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 19:33:

Liever dat de warserver, wanneer er geen wars of training ingepland staan, mee gaat draaien als public :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

JumpStart schreef op woensdag 24 december 2008 @ 09:59:
[...]

Liever dat de warserver, wanneer er geen wars of training ingepland staan, mee gaat draaien als public :+
Waarom dat dan? We hebben ook nog server 3 die ALTIJD leeg is (mede omdat er alleen maar noobs komen :P )

Ga je daar toch heen ? :) (overigens weet ik niet zeker of die server er nog is....tijdje terug wel....)

Overigens zijn de warservers met een config ingericht voor ETF2L matches enz. Beetje lastig om elke keer te moeten switchen + dat je dan mensen eruit moet knikkeren als je de server nodig hebt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Notna schreef op woensdag 24 december 2008 @ 10:04:
[...]

Waarom dat dan? We hebben ook nog server 3 die ALTIJD leeg is (mede omdat er alleen maar noobs komen :P )

Ga je daar toch heen ? :) (overigens weet ik niet zeker of die server er nog is....tijdje terug wel....)
_O- _O- _O- ... Fijn hoor, even impliciet voor noob uitgemaakt worden. -O-

Als je in de serverbrowser gewoon alle TF2 servers laat weergeven en je sorteert op naam dan vindt je twee [GoT] servers, waarvan er 1 op slot zit.
Overigens zijn de warservers met een config ingericht voor ETF2L matches enz. Beetje lastig om elke keer te moeten switchen + dat je dan mensen eruit moet knikkeren als je de server nodig hebt......
Config wisselen en public announcements maken kan je prima middels scripts afvangen. Dat zou dus de beperking niet moeten zijn. Spelers uit een game knikkeren hoeft ook niet, je kan gewoon een map-wissel aangrijpen om de boel op slot te zetten. Koppel dat aan voldoende admin-notices vantevoren ("In 2 hours time this server is going to close for a Clanwar", enz.) en niemand zal hierover vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn te vaak clanwars om dat fatsoenlijk te regelen. Eerst liepen zelfs PCW's van verschillende teams bijna spaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

JumpStart schreef op woensdag 24 december 2008 @ 10:23:
[...]

_O- _O- _O- ... Fijn hoor, even impliciet voor noob uitgemaakt worden. -O-

Als je in de serverbrowser gewoon alle TF2 servers laat weergeven en je sorteert op naam dan vindt je twee [GoT] servers, waarvan er 1 op slot zit.

[...]

Config wisselen en public announcements maken kan je prima middels scripts afvangen. Dat zou dus de beperking niet moeten zijn. Spelers uit een game knikkeren hoeft ook niet, je kan gewoon een map-wissel aangrijpen om de boel op slot te zetten. Koppel dat aan voldoende admin-notices vantevoren ("In 2 hours time this server is going to close for a Clanwar", enz.) en niemand zal hierover vallen.
Maar als je verder kijkt dan je internet neus lang is:

http://www.teamfortress.be/servers

Overigens was het niet de bedoeling om je voor noob uit te maken :> Achteraf gezien kan het idd zo gelezen worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
De warserver gebruiken voor public _O-
De meeste wars worden tussen 20.00 en 23.00 gespeeld. Laat dat net de piekuren zijn van de publics :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
GoT2: boring only
GoT3: no crits

Toch niet helemaal hetzelfde als server 1 dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

remmelt schreef op woensdag 24 december 2008 @ 12:17:
[...]

GoT2: boring only
GoT3: no crits

Toch niet helemaal hetzelfde als server 1 dan.
Point being? Het ging erom dat men vind dat de servers vaak te druk zijn. Nu is brain al van origineel 22 man naar 26 man gegaan en er draait een derde server. Als je niet in 1 komt, ga je naar 3 om de tijd te vullen desnoods als je met GoTters wilt spelen. Anders ga je naar een andere server en zet je auto join aan.

Ik snap het probleem eigenlijk niet helemaal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyduck170
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-06 12:33

psyduck170

Mééééédic

het is een beetje een never ending story hé
iedereen wil altijd op server 1 spelen waardoor server 3 meestal leeg blijft. ik speel ook alleen maar op server 1 en wacht meestal gewoon even tot er plaats vrij is. het makkelijkst is even kijken op hlstatx welke map er gespeeld wordt en hoe lang deze al bezig is want bij elke mapchange komen er normaal gezien een paar plaatsen vrij.

het teamstacken wordt bij mijn weten op GoT niet gedaan. het is inderdaad al gebeurd dat wij (GoT²) plots allemaal samen in 1 team zitten maar dit is dan toevallig door de server zo verdeeld. en meestal als er echt geen balance is en er wordt keer op keer gesteamrolled gaan er 1 of 2 naar het andere team.
ik ken er eigenlijk maar 1 die telkens actief teamswitch naar zijn vriendjes en die is nu aan het skien ;)

en met zen alle op mumble brengt echt geen voordelen mee want vaak zeg ik uber klaar en dan hoor je mensen die in het andere team zitten vriendelijk dank u voor de waarschuwing zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:30
Sommige spelers zetten op het einde van een ronde een gezellig muziekje op. Is dit een script ofzo. Wie kan mij uitleggen hoe dit werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
psyduck170 schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 14:56:

en met zen alle op mumble brengt echt geen voordelen mee want vaak zeg ik uber klaar en dan hoor je mensen die in het andere team zitten vriendelijk dank u voor de waarschuwing zeggen :)
Dus zo doen jullie dat! Vroeg me altijd af hoe iemand bij ons team "wist" dat er een uber aankwam. Zelf ging ik beetje af op m'n intuitie. Als er een medic achterin gedekt stond te healen wist je meestal wel dat ie een uber had of stond op te laden en dat je er snel een kon verwachten. Als een medic naar voren kwam rennen met de rest wist je het zeker.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Bart1983 schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 15:59:
Sommige spelers zetten op het einde van een ronde een gezellig muziekje op. Is dit een script ofzo. Wie kan mij uitleggen hoe dit werkt?
Nou ja gezellig, vooral melig. ;) Dat is waarschijnlijk HLSS (HalfLife Sound selector), op die manier kan je WAV bestanden aan een toets binden en dan in TF2 met voice afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Voor iedereen die interesse heeft:
http://store.steampowered.com/holidaysale/

Jammergenoeg worden we door de euro conversie van valve nog wel flink genept...
(TF2 kost nu 9,99 euro)

*edit:
Youtube filmpjes :')
http://www.youtube.com/watch?v=jCw5Vv1mKYE
http://www.youtube.com/watch?v=IVlGqKoXaAM

[ Voor 31% gewijzigd door falcon4ever op 27-12-2008 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:47

Hu9o

Schokkend

Weet iemand hoe dat zit met die fov??

Ik ehb even zitten kloten met "fov_desired en dat werkt toch wel heel anders dan ik had verwacht

als ik fov_desired 90 doe, dan heb ik ZELF een fov van 90, maar als ik iemand SPEC een fov van 75
als ik fov_desired 75 doe, dan heb ik ZELF een fov van 75, maar als ik iemand SPEC een fov van 90

Hoe krijg ik in beide gevallen een fov van 90?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 01:55

DNB

als je iemand spect, krijg je de fov van degene die je spect :) Je kan niet meer of minder zien dan diegene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Toch raar, want ik zie als spec wel heel weinig van het wapen...

Wat is de standaard fov waarde eigenlijk?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Deze Al langs geweest?

Team Red is broke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 13:12

mace

Sapere Aude

Hu9o schreef op zondag 28 december 2008 @ 14:30:
Deze Al langs geweest?

Team Red is broke.
Haha, briljant!

Sommige stemmen zijn erg goed nagedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyduck170
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-06 12:33

psyduck170

Mééééédic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 11:02
Hey hey,

Heb het spel laatst ook gehaald en zit nu regelmatig op de GOT server.
Onder de naam Nmx.

De prijzen van het spel klopt niet ( Start post staat 40 dollar - 25 euro ) 40 dollar is bij steam gewoon 40 euro.
Op het moment kerstsale en heb je voor 10 euro het spel.

Ik had problemen met de sapper ingame maar dat is opgelost. Even spel opnieuw geinstalleerd en ik kan nu sappen! (Spy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

En ondertussen ben ik er achter hoe die tekstballon bij het begin van een nieuwe map weg kan. Ik snap ondertussen wel wat het spelletje is, ik hoef niet iedere keer opnieuw pontificaal in het midden van m'n scherm te lezen dat ik de cart moet begeleiden/belemmeren oid.

cl_showhelp "1" in je config parkeren aanpassen naar "0".

[ Voor 5% gewijzigd door JumpStart op 28-12-2008 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Thanks! Irriteer me, vooral in custom maps, mateloos al de positie van die ballon en de tijdspanne dat hij daar staat. Weet niet hoe, maar maakt me altijd echt stapelgek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Das idd wel een goeie :D weg met die ballon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
JumpStart, mijn held!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

psyduck170 schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 14:56:
"Ik ga wel even spy" is ook zo'n klassieker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Laatst online: 20:14

Pinjataaa

Hit me!

JumpStart schreef op zondag 28 december 2008 @ 20:35:

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 13:12

mace

Sapere Aude

Nmxje schreef op zondag 28 december 2008 @ 18:08:
De prijzen van het spel klopt niet ( Start post staat 40 dollar - 25 euro ) 40 dollar is bij steam gewoon 40 euro.
Op het moment kerstsale en heb je voor 10 euro het spel.
Dat is nog maar sinds kort hoor. Steam heeft onlangs gewoon het dollarteken voor een euroteken vervangen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
JumpStart schreef op zondag 28 december 2008 @ 20:35:
Dank dank dank! Ik weet precies waarom ik me hier zo aan erger, het blijft namelijk een half uur in beeld staan. Vooral als je een spel joined wat al aan de gang is, is dat erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Is het misschien mogelijk dat iemand mij de Mumble gegevens toestuurt via een DM?

Ik heb niet echt de behoefte om me eerst nog op nog een forum te moeten registreren als zijnde GoT-er, om bij de gegevens te kunnen. Of is er nog verdere registratie voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:49

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

JumpStart schreef op maandag 29 december 2008 @ 13:27:
Is het misschien mogelijk dat iemand mij de Mumble gegevens toestuurt via een DM?

Ik heb niet echt de behoefte om me eerst nog op nog een forum te moeten registreren als zijnde GoT-er, om bij de gegevens te kunnen. Of is er nog verdere registratie voor nodig?
Ik heb de Mumble gegevens naar je gestuurd, als er nog meer GoTtende TF2-ers van Brainstorm's server de gegevens willen hebben, stuur me een DM.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Toch wel en leuk spel dat tf2,

alleen hb ik soms het idee dat teamgenoten echt niet weten wat ze aan het doen zijn. Ze blijven qua punten enorm laag maar als ik ze ook zo zie rondlopen lijkt het net of ze niet weten of ze moeten verdedigen of aanvallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

lasharor schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 14:59:
Toch wel en leuk spel dat tf2,

alleen hb ik soms het idee dat teamgenoten echt niet weten wat ze aan het doen zijn. Ze blijven qua punten enorm laag maar als ik ze ook zo zie rondlopen lijkt het net of ze niet weten of ze moeten verdedigen of aanvallen...
Lekker chaotisch als je team niet communiceert. Maar dat vind ik ook wel het leuke aan dit spelletje. Kwam er gisteren pas achter dat stickies nu ook stuk kunnnen. Hoelang heb ik met mij kop in het zand geleefd? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:11

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

De stickies kunnen stuk sinds de update van 12-12 (die van de level 3 teleports en dergelijke). Het kan alleen met kogels, de flamethrower krijgt ze niet stuk.
-Any weapons that fire bullets (shotguns, sniper's machine gun, heavy's minigun, etc.) can now break apart the Demoman's stickybombs

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Ben ik nou stom of snapt echt de helft van de mensen die online te vinden zijn het spel niet?

Vanmiddag bijvoorbeeld:
waren goldrush (met die trein/"bom" das goldrush toch?) aan het doen, verdedigen, heb je van die engineers die maar wat aan het kloten zijn, bouwen ze bijv zo'n sentry (of hoe je dat in godsnaam mag spellen) zo midden op de rails, vervolgens tegen mij zeuren dat ik dat ding niet repair, Ook heb je zo van die mensen die teleporters maken maar dan vervolgens niet die uitgang daadwerkelijk rond de gevechtszone bouwen. Ga je dus op zo'n ingang staan kom je er bij chekpoint 1 uit, terwijl dat ding al bij 3 is...

Ook eigenlijk nog een vraagje: als je met de sniper zoomt zie je naast de crosshair zo'n metertje staan, wat houd dat nou eigenlijk in? Is het beter omte wachten totdat deze vol is gelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Wat betreft het sniperrifle heb je het inderdaad goed. Alleen een volledig gechargede headshot maakt een instantkill.

Een teleport naar cp1 terwijl de kar al bij cp3 is, is natuurlijk helemaal geweldig als verdedigende partij. Spy's en pyro's kunnen dan eenvoudig achter de vijand komen.
Net als dat een sentry midden op de rails erg handig kan zijn tot de kar hem kapot heeft gereden.
Probeer iets breder te denken dan het strikt aannemelijke ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:11

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

lasharor schreef op woensdag 31 december 2008 @ 00:03:
Ben ik nou stom of snapt echt de helft van de mensen die online te vinden zijn het spel niet?
Hoe lang speel je het spel zelf al? Misschien dat je sommige goede tactieken maar raar vindt omdat je zelf nog niet veel ervaring hebt?
Vanmiddag bijvoorbeeld:
waren goldrush (met die trein/"bom" das goldrush toch?)
Dat is één van de twee officiële payloadmaps ja. Maar custom bestaan er natuurlijk veel meer.
heb je van die engineers die maar wat aan het kloten zijn, bouwen ze bijv zo'n sentry (of hoe je dat in godsnaam mag spellen) zo midden op de rails,
Waarom mag je niet op de rails bouwen? Bijvoorbeeld bij het eerste stuk, net na het tunneltje kan je best eens op de rails bouwen tegen de muur aan.
vervolgens tegen mij zeuren dat ik dat ding niet repair,
Elkaars sentry repairen is inderdaad wel zo sociaal. Zeker als je in de buurt bent en de eigenaar van de sentry net zelf opgeblazen is bij een laatste repairpoging (bijvoorbeeld :P ) en dus zit te wachten tot hij mag respawnen.
Ook heb je zo van die mensen die teleporters maken maar dan vervolgens niet die uitgang daadwerkelijk rond de gevechtszone bouwen. Ga je dus op zo'n ingang staan kom je er bij chekpoint 1 uit, terwijl dat ding al bij 3 is...
Dat is dus juist ideaal. Punt 3 is meestal dicht bij je spawn, daar heb je niet per se een teleport voor nodig. Juist met een teleport aan het begin heb je een tactisch voordeel, namelijk vijanden onderscheppen voordat ze überhaupt bij het karretje in de buurt komen.

Niets is zo lekker als met je backburner achter vijandelijke linies belanden, hun teleport slopen en dan richting het karretje lopen en 8 mensen van achteren frituren met je critvlammetjes. Of flauw spawncampen natuurlijk :P
als je met de sniper zoomt zie je naast de crosshair zo'n metertje staan, wat houd dat nou eigenlijk in? Is het beter omte wachten totdat deze vol is gelopen?
Kracht van het schot, en ja dus.

Gezien je vragen denk ik dat je vooral lekker door moet blijven spelen om ervaring op te doen, en niet elke actie of verzoek van je medespelers idioot moet vinden ;)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

frickY schreef op woensdag 31 december 2008 @ 00:12:
Wat betreft het sniperrifle heb je het inderdaad goed. Alleen een volledig gechargede headshot maakt een instantkill.

Een teleport naar cp1 terwijl de kar al bij cp3 is, is natuurlijk helemaal geweldig als verdedigende partij. Spy's en pyro's kunnen dan eenvoudig achter de vijand komen.
Net als dat een sentry midden op de rails erg handig kan zijn tot de kar hem kapot heeft gereden.
Probeer iets breder te denken dan het strikt aannemelijke ;)
Niet waar

Ik kan met een fully charged sniper shot ook een body shot maken en iemand instant killen. Daarbij zijn niet alle headshots uitsluitend een crit: je kan ook crit headshots maken en non crit headshots. Sterker nog, je kan zelfs een HS maken die crit is maar niet instant killed.

Kortom:

Fully charged HS = instant kill
Fully charged BS = instant kill (afhankelijk van class en random damage)
Niet fully charged crit HS = instant kill (soms)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Als heavys en soldiers een beetje overhealed zijn overleven ze echt makkelijk headshots. Vondt ik in het begin echt heel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Bigbadkip schreef op woensdag 31 december 2008 @ 00:35:
Als heavys en soldiers een beetje overhealed zijn overleven ze echt makkelijk headshots. Vondt ik in het begin echt heel raar.
Doen ze niet. Ik kan nog steeds met een 100% charged headshot een solly of heavy makkelijk omleggen. Zelfs als deze overhealed is of nog wordt gehealed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 01:55

DNB

even een quote van de tf2wiki over sniper rifle damage:
Uncharged: 34-66 (headshots deal x3 damage) [no reload, but 1 second delay after every shot]
100% charged: 99-201 (100% charged shot + headshot = instant kill])
Dat wil dus zeggen dat je met een uncharged headshot max 198 damage kan doen (als je veel mazzel hebt, het kan ook een stuk minder zijn. Daar krijg je geen soldier/heavy mee dood. Ale je je schot maximaal gecharged hebt, doe je zo'n 3x meer damage, en krijg je alles wel dood met een headshot. Een fully charged bodyshot op een heavy/soldier werkt dan idd vaak ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 11:02
Boom, headshot. Alleen Heavy en Soldier ( Demoman?) overleven een ' niet volledige charge'.
Erg leuk spel, leuke afwisseling ook.
Vanmiddag als medic ging het lekker, nog niet veel mee gespeeld :*)

Heb het spel een dikke week en ik kan zeker zeggen dat dit een blijvertje is voor mij.
Mag ook wel, ben Counterstrike en Call of duty beetje zat 8)
Erg leuk op de server, misschien een beetje weinig respect voor mensen die niet zo goed zijn / net begonnen, maar ach.

[ Voor 16% gewijzigd door Nmxje op 31-12-2008 03:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Gizz schreef op woensdag 31 december 2008 @ 00:16:
[...]

Hoe lang speel je het spel zelf al? Misschien dat je sommige goede tactieken maar raar vindt omdat je zelf nog niet veel ervaring hebt?
Volgens steam 5,8 uur, maar per map zat ik in die games die ik heb gespeeld nog altijd in de top 3 van me eigen team.(in die gtfogaming servers) O-)
Dat is één van de twee officiële payloadmaps ja. Maar custom bestaan er natuurlijk veel meer.
ok
Waarom mag je niet op de rails bouwen? Bijvoorbeeld bij het eerste stuk, net na het tunneltje kan je best eens op de rails bouwen tegen de muur aan.
Het kan wel, ik vind het alleen stom om het te doen, als die trein eraankomt staan daar altijd een paar mensen van het andere team bij, eigenlijk het eerste at ze doen is die sentry kapotmaken, terwijl ze andere meer tactisch geplaatste (lees: in een gebouw, uit het zicht) over het hoofd zien. Dus dat is volgens mij niet echt handig...
Elkaars sentry repairen is inderdaad wel zo sociaal. Zeker als je in de buurt bent en de eigenaar van de sentry net zelf opgeblazen is bij een laatste repairpoging (bijvoorbeeld :P ) en dus zit te wachten tot hij mag respawnen.
Daar zie ik het nut niet van in als die sentry na 1 a 2 kills al kapot geschoten word...
Dat is dus juist ideaal. Punt 3 is meestal dicht bij je spawn, daar heb je niet per se een teleport voor nodig. Juist met een teleport aan het begin heb je een tactisch voordeel, namelijk vijanden onderscheppen voordat ze überhaupt bij het karretje in de buurt komen.
Hmm, daar heb je wel een punt, zal eens proberen dat ook toe te passen
Niets is zo lekker als met je backburner achter vijandelijke linies belanden, hun teleport slopen en dan richting het karretje lopen en 8 mensen van achteren frituren met je critvlammetjes. Of flauw spawncampen natuurlijk :P
})
[...]

Kracht van het schot, en ja dus.

Gezien je vragen denk ik dat je vooral lekker door moet blijven spelen om ervaring op te doen, en niet elke actie of verzoek van je medespelers idioot moet vinden ;)
Ik probeer vooral logisch na te denken, en wat sommige team mates doen zijn nog steeds niet echt logisch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

GTFO gaming heeft volgens mij ook veel langere spy-cloak tijd. Hele ritsen ruggetjes prikken. Hmmmmm :P
Vanmiddag weer er tegenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik speel wel eens op de gtfogamingf 24/7 goldrush map, maar dat is nou niet echt een server van gemiddeld niveau :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

frickY schreef op woensdag 31 december 2008 @ 11:18:
Ik speel wel eens op de gtfogamingf 24/7 goldrush map, maar dat is nou niet echt een server van gemiddeld niveau :p
No-respawn timer servers zijn meestal weggelegd voor de beginnende spelers. Aanvallende team heeft nooit echt veel kans hierdoor. Toch wel leuk om te doen ;) want als het lukt, is de kick des de groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
lasharor schreef op woensdag 31 december 2008 @ 10:49:
Daar zie ik het nut niet van in als die sentry na 1 a 2 kills al kapot geschoten word...
Dat zijn wel twee gratis kills die jouw team weinig kosten. Bovendien zorgt een sentry ervoor, hoe lomp hij ook geplaatst is, dat scouts er niet doorkomen en dat backstabbende spy's meteen dood zijn. Gewoon de collegiale engineer uithangen en er een klap op geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Dat vind ik altijd erg "bevredigend", met een andere engie samenwerken en elkaar zo helpen. Zet hij als eerste een sentry neer, dan pleur ik meteen een dispenser neer. Dat vind ik erg gaaf aan TF2, je kan je in verschillende rollen op het slagveld begeven. Supporting ligt mij altijd erg, daarom ook denk ik dat de Medic mijn meest gespeelde class is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Twee of drie engineers die echt samenwerken in combinatie met teamleden die op spies letten of helpen als een sentry onder vuur ligt zijn bijna onverslaanbaar. Vooral als de engineers echt samenwerken heb je in notime een lv3 sg op (of een lv3 teleport). Placement van SG's is een kunst die je zelf moet leren, lv3 sg's gaan op plaatsen die je MOET houden maar soms zet je snel een lv1 sg alleen maar neer om de boel even tegen te houden en elkaars SG's en dispensers reparen, als het op dat moment natuurlijk kan, behoor je gewoon te doen.

Echt onzinnig als engineer vind ik echter SG's plaatsen op spots die onmogelijk nog bedreigd kunnen worden, zoals de laatste cap terwijl de tegenstander bij de eerste nog moet beginnen met cappen. 8)7 Ga dan je mede engineers bij de frontlinie helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

:( :( :(

Dat hele cl_showhelp "0" lijkt niet te werken. Grrrrr!

In Day of Defeat werkt het wel gewoon. Weird -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Ik nomineer mijzelf tot spy van het jaar 2008. En daarbij benoem ik mijzelf ook gelijk tot winnaar.

Spy Van Het Jaar 2008 - cabo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Cabo schreef op woensdag 31 december 2008 @ 18:51:
Ik nomineer mijzelf tot spy van het jaar 2008. En daarbij benoem ik mijzelf ook gelijk tot winnaar.

_O- :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Het is oud&nieuw, geen 1 april...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
JumpStart schreef op woensdag 31 december 2008 @ 18:30:

Daar ben ik ook achter gekomen... JAMMER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

JumpStart schreef op woensdag 31 december 2008 @ 18:30:

Je moet in je directory met alle config mappen zelf een autoexec.cfg maken en daar die regel in zetten. Dan werkt het daarna altijd :D - bron; ergens op het got-tf2-clan-forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH

Ok, jij wint dit:
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/emo.gif

En voorderest:
:N _O- :w :z |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:28
Hu9o schreef op woensdag 31 december 2008 @ 23:10:
[...]

Je moet in je directory met alle config mappen zelf een autoexec.cfg maken en daar die regel in zetten. Dan werkt het daarna altijd :D - bron; ergens op het got-tf2-clan-forum.
dit

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Laatst online: 14-08 13:04

Pfft! Laten we daar eens echt over voten! :P
code:
1
2
nominate player_Admiraal_Anaal
rtv
_/-\o_ ;)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als eerbetoon gaan we een "cabo - spy van het jaar" game avond event houden; en dat ziet er zo uit:
team 1: cabo, team 2 rest van de spelers die pyro gaan.....
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Hu9o schreef op woensdag 31 december 2008 @ 23:10:
[...]

Yes, dat heb ik gedaan en dat werkte niet. Daarna heb ik het in-game ook nog ingetiept in de console, en daar bleek dat 'ie de setting wel had opgepakt uit de autoexec, maar niet had toegepast. Raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
remmelt schreef op woensdag 31 december 2008 @ 20:05:
[...]

Daar ben ik ook achter gekomen... JAMMER!
ja precies, ons een beetje lekker maken :') ...

trouwens probeer deze es:
cl_cabo_backstab_protection "1"

oeps foutje
sv_cabo_backstab_protection "1"

[ Voor 11% gewijzigd door falcon4ever op 01-01-2009 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Laatst online: 14-08 13:04
falcon4ever schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 13:58:
[...]

ja precies, ons een beetje lekker maken :') ...

trouwens probeer deze es:
cl_cabo_backstab_protection "1"
Pfft! Werkt toch nooit! Dat moet een sv_ variable zijn :P

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
VyperX schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 10:38:
[...]

Pfft! Laten we daar eens echt over voten! :P
code:
1
2
nominate player_Admiraal_Anaal
rtv
_/-\o_ ;)
:$ danku danku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Aah naar 3 mnd niet echt gespeeld te hebben begin ik maar weer eens :p
Ik zie dat alleen server 1 en de warserver nog up zijn ??
ma die zijn nu leeg :p

Waar spelen de meeste gotters nu dan ?

mvg
[GoT] XuSeM.nL

hehe gek onnie

Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.