![]() | ||||||||||||
Navigatie | ||||||||||||
Wat is L4D? | ||||||||||||
| ||||||||||||
Survivors | ||||||||||||
| ||||||||||||
Infected | ||||||||||||
| ||||||||||||
Weapons | ||||||||||||
| ||||||||||||
Links | ||||||||||||
FAQ | ||||||||||||
|
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2008 13:18 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | ||||||||||||
Navigatie | ||||||||||||
Wat is L4D? | ||||||||||||
| ||||||||||||
Survivors | ||||||||||||
| ||||||||||||
Infected | ||||||||||||
| ||||||||||||
Weapons | ||||||||||||
| ||||||||||||
Links | ||||||||||||
FAQ | ||||||||||||
|
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2008 13:18 ]
Toch netjes hoor. Heb je de "wrong - right paints zelf gemaakt?Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 13:41:
'k had eerst een mooiere topic start met hetzelfde systeem als de spore topic start (stylesheet & div) maar dat kreeg ik niet aan het werken. De html werd niet geparsed.
Ook... mogelijk dt-vouten aanwezig...
Flickr PSN ID= cheironnl
[ Voor 11% gewijzigd door Wiebbe op 22-10-2008 14:05 ]
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Verwijderd
Komt omdat het artwork plaatjes zijnVerwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 15:15:
Lijkt me een geweldige game, heerlijk om samen te spelen. Ligt het nou aan mij, of zit er soort lichte cartoony glans over de screenshots?
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head
[ Voor 13% gewijzigd door Frostu op 25-10-2008 19:27 ]
Verwijderd
Kijk ook enorm uit naar deze game en zal 'm zeker gaan aanschaffenNotna schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 13:55:
Enorm veel zin in dit spel
Heb al samen met een aantal vrienden besloten dit te gaan kopen en lekker te gaan knallen
tikfouten? tjah..m..
Het is tering creepyVerwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:02:
[...]
Kijk ook enorm uit naar deze game en zal 'm zeker gaan aanschaffen. Hoop echt dat het een beetje creepy is. Voice activated spelen op mumble wordt dan pas leuk
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
hoe bedoel je dat "voice activated spelen op mumble" ?Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:02:
[...]
Kijk ook enorm uit naar deze game en zal 'm zeker gaan aanschaffen. Hoop echt dat het een beetje creepy is. Voice activated spelen op mumble wordt dan pas leuk
Verwijderd
Voor TF2 gebruiken wij (GoT clan, hoewel ik even op non-actief sta) mumble (soort vent/teamspeak, alleen dan beter). Normaal speel ik met push to talk, net als de meeste. Dat je dus op een knop moet drukken voordat andere het kunnen horen. Voice activated reageert de mic op geluid en als het hard genoeg is horen de andere spelers het ook gelijk. Dan zou je dus mooi spontane schrikreacties kunnen horen.Dalyxia schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:40:
[...]
hoe bedoel je dat "voice activated spelen op mumble" ?
Asus Zenbook i7 256gb
iedereen hier zou is Zombie Master 1.1.3 moeten gaan spelenGhostrider schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:13:
Ik was even bang dat je de std hl2 wapens zou krijgen, maar dat is gelukkig wel custom:
[afbeelding]
Asus Zenbook i7 256gb
het verschil zit hem in dat in zombiemaster er dus maar 1 bij de zombie's hoort, en de zombies zelf hebben AI maar kunnen ook in een soort van RTS manier door de zombiemaster aangestuurd wordenGhostrider schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:11:
Downloading...wat betreft Zombie Panic, ook leuk maar lastig te overleven als Human. En als Zombie irritant als Humans gaan campen
Verwijderd
Die speel ik al tijden, en pas ook weer opgepakt.Dalyxia schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:03:
[...]
iedereen hier zou is Zombie Master 1.1.3 moeten gaan spelen
soort van Left 4 Dead, maar dan met 1 Zombie MAster ala Natural Selection Commander die zombies kan spawnen, heel verslavend en spannend, custom wapens, ook niet zoveel wapens dus elk schot moet raak zijn
ik denk dat dat spel erg veel lijkt op left 4 dead, alleen dan iets minder goed uitgewerkt
site http://www.zombiemaster.org/
om de dagen tot left 4 dead te doden
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Zal ietsje zwaarder zijn, vergelijkbaar met HL2:EP2 zwaarder was dan EP1, dat weer zwaarder was dan HL2. Mits je alle toeters en bellen aan wilt zetten natuurlijk he, de source engine schaalt erg goed...Touchdomex schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:33:
Zijn er trouwens al specs bekend? Is het qua grafische zwaarheid te vergelijken met alles wat in de orangebox zat? of zal het toch ietsjes zwaarder zijn.
https://www.strava.com/athletes/10490675
[ Voor 7% gewijzigd door ixl85 op 29-10-2008 00:41 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Zombiemaster is een leuk tussendoortje; trage zombies, situaties waarbij je tussen zombies door moet lopen....en natuurlijk weinig ammo. Wel begon het bij mij slecht. de Master was AFK en als je dood bent moet je toch wel erg lang wachten! Maps zijn wel leuk bedachtDalyxia schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:59:
[...]
het verschil zit hem in dat in zombiemaster er dus maar 1 bij de zombie's hoort, en de zombies zelf hebben AI maar kunnen ook in een soort van RTS manier door de zombiemaster aangestuurd worden
Asus Zenbook i7 256gb
ik vind dus het verschil tussen muis toetsenbord en xbox controller perfect te zien in deze filmpjes, PC filmpje loopt tie echt soepel en richt makkelijk en bij de xbox filmpjes zie je hem echt steeds verrot aimenVerwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 13:18:
Een aantal nieuwe filmpjes van de nieuwe campaign: Dead air
Pc:
http://www.gamespot.com/p...ead-gameplay-movie-8?hd=1
http://www.gamespot.com/p...ead-gameplay-movie-9?hd=1
http://www.gamespot.com/p...ad-gameplay-movie-10?hd=1
XBox 360:
http://uk.gamespot.com/xb...ead-gameplay-movie-6?hd=1
http://uk.gamespot.com/xb...ead-gameplay-movie-5?hd=1
http://uk.gamespot.com/xb...ead-gameplay-movie-4?hd=1
Een bespreking van die nieuwe campaign vindt je hier:
http://www.gamespot.com/p...ead/news.html?sid=6200118
Ik heb geen idee hoe het er uit ziet (werk blokkeerd het) maar dat ik dit aan ga schaffen, daar hoef ik niet aan te twijfelenDukeN schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:41:
Left 4 dead TV spot:
http://left4dead411.com/news/2008/10/left-4-dead-tv-spot-1/
Ziet er toch geweldig uit! Je moet die game gewoon aanschaffen
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Something something
Verwijderd
Ik weet zeker dat ik hem koop maar ik twijfel nog of ik hem niet bij play.com bestel: PC versie kost daar namelijk EUR 37.99 en registreer je dan uiteindelijk ook gewoon op Steam. Het enige nadeel is dus later beginnen met l4d en geen demo op 11-11.SeenD schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:33:
Ik heb m gister gekocht
53,54 USD heeft betaald met PayPal.
De wisselkoers voor deze aankoop is 1 EUR = 1,25835USD
Dus uhm € 42,55 om en nabij
En een vriend van mij heeft m gister ook gekocht, iets van een uur of 2 eerder.
Dit mailde hij vanochtend:
"Bij mij is het ietsjes anders :-) $53,54 USD
De wisselkoers voor deze aankoop is 1 EUR = 1,25543USD
= €42,65 = 10 cent duurder :-) "
[ Voor 92% gewijzigd door PromoX op 31-10-2008 20:14 ]
De meeste mensen deugen!
Huh? Ik dacht dat 'ie $45 was? $50 - 10% vroegboek?SeenD schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:33:
Ik heb m gister gekocht
53,54 USD heeft betaald met PayPal.
De wisselkoers voor deze aankoop is 1 EUR = 1,25835USD
Dus uhm € 42,55 om en nabij
En een vriend van mij heeft m gister ook gekocht, iets van een uur of 2 eerder.
Dit mailde hij vanochtend:
"Bij mij is het ietsjes anders :-) $53,54 USD
De wisselkoers voor deze aankoop is 1 EUR = 1,25543USD
= €42,65 = 10 cent duurder :-) "
Verwijderd
Ik denk toch echt USD 44.99 *1.19= USD 53.55remmelt schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:27:
[...]
Huh? Ik dacht dat 'ie $45 was? $50 - 10% vroegboek?
Something something
Verwijderd
Die één of andere VAT is onze Nederlandse BTW van 19%. Dit is op Steam namelijk geregeld voor alle EU landen.SeenD schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:35:
Dat klopt ongeveer. Alleen dat is zonder BTW... en ze passen een of andere VAT erop toe, ik weet niet precies welke.
Volgens mn paypal afschrift:
"Prijs object: $44,99 USD
BTW: $8,55 USD
Totaal: $53,54 USD
Omschrijving bestelling: Left 4 Dead "
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2008 16:36 ]
EA is uitgever in Europa en voor de Xbox versie, maar doen verder niets aan de game zelf natuurlijk
[ Voor 91% gewijzigd door PromoX op 31-10-2008 20:17 ]
Gelukkig niet, want dan kunnen ze ook niks kapot makenJimmie schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:02:
[...]
EA is uitgever in Europa en voor de Xbox versie, maar doen verder niets aan de game zelf natuurlijk
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2008 18:22 ]
[ Voor 15% gewijzigd door ixl85 op 02-11-2008 20:13 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Ghostrider op 02-11-2008 20:19 ]
Asus Zenbook i7 256gb
[ Voor 27% gewijzigd door Ghostrider op 02-11-2008 20:53 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Verwijderd
Alles werkt via steam. Je key is gekoppelt aan je steam acc bij installatie. Een fysieke copy bied gewoon geen meerwaarde. Correct me if im wrongixl85 schreef op zondag 02 november 2008 @ 21:30:
Krijg je gewoon een losse key voor je product?
Ik heb namelijk alleen games met hoesje die ook via steam werken.
Maar ik vind het wel fijn, mocht er ooit iets gebeuren dat ik een iso kan downloaden en gewoon mn key kan gebruiken...
Verwijderd
En je moet bij de dvd install alle updates binnenhalen, terwijl je bij een download altijd de nieuwste patch hebtixl85 schreef op zondag 02 november 2008 @ 21:39:
Mhh dat was ik vergeten, lang geleden dat ik het via de dvd had geïnstalleerd (de eerste keer)
Dus nee, het heeft geen meerwaarde!Meteen bestellen dus!
Verwijderd
Geen echte meerwaarde meer tegenwoordig. Alleen nog maar brag-waarde voor je gameverzamelingskast/wand. In de hoes zat bij de Orange Box al alleen nog maar een one-pager. Het begint bij non-Valve games zelfs interresant te worden om Steam-only te kopen met het verlies van de doos en eventueel hogere prijs op de koop toe omdat er bij Steam vaak geen andere DRM/kopieerbeveiliging inzit dan dat Steam biedt.Verwijderd schreef op zondag 02 november 2008 @ 21:34:
[...]
Alles werkt via steam. Je key is gekoppelt aan je steam acc bij installatie. Een fysieke copy bied gewoon geen meerwaarde. Correct me if im wrong
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Verwijderd
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Bij play zijn de prijzen inclusief alles, dus ook verzendkosten.remmelt schreef op maandag 03 november 2008 @ 11:39:
Komt er bij play.com ook nog 19% BTW bovenop? Of zit er bij die prijzen al VAT bij?
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
ik ben gejoinedpunisher007 schreef op maandag 03 november 2008 @ 17:50:
Voor degenen die al niet kunnen wachten .... bij deze alvast een steam community group zodat we elkaar goed kunnen vinden online:
http://steamcommunity.com/groups/gotl4d/
Something something
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2008 12:33 ]
Demo zal wel weer om 23uur snachts uit komen oid...op de rand van vrijdagVerwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 14:29:
Edit:
5 nov: one day to go.. count down is begonnen
Asus Zenbook i7 256gb
Ja idd, want zijn er nou wel of geen plannen om de consoles bij de pc mensen te voegen.Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 14:29:
hmmm zover ik weet geen cross-platform mischien later met een patch..
en met aimen, de xbox versie heeft auto-aim (optie?) dus ik denk dat het wel mee zal vallen.. en anders zijn de xboxers voortaan maar de zombies, minder gedoe(kunnen wij met pc er op los aimen
)
Edit:
5 nov: one day to go.. count down is begonnen
Asus Zenbook i7 256gb
Verwijderd
Ghostrider schreef op woensdag 05 november 2008 @ 16:09:
Demo zal wel weer om 23uur snachts uit komen oid...op de rand van vrijdag
Verwijderd
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Verwijderd
Bij consoles moeten alle patches eerst goedgekeurd worden door Sony/MS, bij de PC nietGhostrider schreef op woensdag 05 november 2008 @ 16:34:
Ik denk niet dat Valve ooit crossplatform online samen laat gamen, te complex en alsmede dat updates ook synchroon moeten uitkomen en met elkaar compatable blijven samen is volgens mij erg lastig.
Al die niet dat de PC of Console een groot voordeel kan hebben ivm auto aim op consoles/een goede muis hand
Vertaald:The early demo access is scheduled to begin around 2 am PST on the Xbox 360 and 7 am PST on the PC
Het zou natuurlijk ergens wel een ontzettend sterke grap zijn als je pc straks deel uitmaakt van een zombienetwerkRemi schreef op donderdag 06 november 2008 @ 10:11:
lol! FYI
Nod32 komt met de volgende melding:
6-11-2008 9:22:29 Real-time file system protection file F:\games\steam\steamapps\common\left 4 dead demo\left4dead.exe probably unknown CRYPT.WIN32 virus cleaned by deleting - quarantined Event occurred on a new file created by the application: F:\GAMES\Steam\Steam.exe.
Zal wel een valse melding zijn, maar voor de zekerheid toch even de file gesubmit.
Verwijderd
heheh inderdaadTroonStaal schreef op donderdag 06 november 2008 @ 10:51:
[...]
Het zou natuurlijk ergens wel een ontzettend sterke grap zijn als je pc straks deel uitmaakt van een zombienetwerk
I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head
waarom niet tegelijk? begrijp ik weer niet helemaalVerwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 09:02:
Er is ook bekend wanneer de demo speelbaar wordt:
[...]
Vertaald:
- Xbox 360: 11.00u
- Pc: 16.00u
Bron: http://pc.ign.com/article...11-05_152000&RSSid=927379
Let the massacre begin!
Natuurlijk.Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:24:
Stel dat ik hem nu ga preorderen, kan ik hem dan ook vandaag nog spelen als demo?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq