![]() | ||||||||||||
Navigatie | ||||||||||||
Wat is L4D? | ||||||||||||
| ||||||||||||
Survivors | ||||||||||||
| ||||||||||||
Infected | ||||||||||||
| ||||||||||||
Weapons | ||||||||||||
| ||||||||||||
Links | ||||||||||||
FAQ | ||||||||||||
|
Wordt het niet is tijd om de tekst van de start post te actualiseren?
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
ben de start post wat aan het aanpassen.Postius schreef op woensdag 03 december 2008 @ 15:10:
Wordt het niet is tijd om de tekst van de start post te actualiseren?
Misschien een andere kleur? Want dit is moeilijk te lezen
Anoniem: 103431
Heb nog niet veel tijd gehad om de volledige versie te spelen. Expert is toch wel het leukste. Heb gisteren ook wat lan gedaan met 2 personen. Bleek dat mr cpu keer op keer zo dom was om gewoon de witch te activaten. Op een gegeven moment hebben we dus ook de 2 cpu's neergeschoten en zijn we verder gegaan zonder.
Ps.
Ik weet niet of dit voorbij gekomen is, maar ik heb het voor elkaar gekregen om te lannen mits 1 computer een internet verbinding heeft met slechts 1 gekochte versie.
Zet een dedicated server op en zorg dat de andere pc's in offline modus staan, vervolgens connect je gewoon naar de dedicated server.
Het leuke eraan is, voor de mensen die meerdere computers hebben en wel eens vrienden over de vloer hebben om te lannen, is dat je gewoon onder je eigen account in offline modus kan joinen, je hoeft maar 1 keer het spel te kopen om het dus te lannen.
Ps.
Ik weet niet of dit voorbij gekomen is, maar ik heb het voor elkaar gekregen om te lannen mits 1 computer een internet verbinding heeft met slechts 1 gekochte versie.
Zet een dedicated server op en zorg dat de andere pc's in offline modus staan, vervolgens connect je gewoon naar de dedicated server.
Het leuke eraan is, voor de mensen die meerdere computers hebben en wel eens vrienden over de vloer hebben om te lannen, is dat je gewoon onder je eigen account in offline modus kan joinen, je hoeft maar 1 keer het spel te kopen om het dus te lannen.
In de topicstart staat: " De Hunter kan compleet onzichtbaar worden als hij onbewegelijk tegen een muur staat. Hij verliest zijn cover zodra hij beweegt of aanvalt."
Is dit wel zo?
Is dit wel zo?
Anoniem: 159816
Nee, en daarom is iemand dan ook bezig de TS te verbeterenCabo schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:19:
In de topicstart staat: " De Hunter kan compleet onzichtbaar worden als hij onbewegelijk tegen een muur staat. Hij verliest zijn cover zodra hij beweegt of aanvalt."
Is dit wel zo?
Nee, maar zoals de TS al zei is hij bezig met het actualiseren van de startpost, dus gun hem die tijd ookCabo schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:19:
Is dit wel zo?
Edit: Ik ben wat laat...
[ Voor 4% gewijzigd door Stefan_D op 03-12-2008 16:24 ]
Laten AI survivors altijd molotovs en pipebombs liggen, of doen ze dit alleen op lage niveaus? Ik ben nu alle maps op normal aan het spelen zodat ik de layout ken voordat ik online ga, maar ik irriteer me nogal aan de overlevingsdrang (of het gebrek daaraan) van mijn mede survivors.
Liggen er 3 pipebombsen een molotov op tafel, pak ik er eentje op en gaan de AI's er een beetje droog naast staan. Waarom is dat? Mij helpen ze er niet mee want ik kan er toch maar één bij me hebben. Pillen een medikits pakken ze soms ook niet op, maar bij pipes en molotovs doen ze het gewoon echt nooit. Zelfde geldt natuurlijk ook voor jerrycans en gasflessen, maar dat is al wat minder irritant.
Waarom is dit, is het te moeilijk om een AI te programmeren die een item kan gooien?
Liggen er 3 pipebombsen een molotov op tafel, pak ik er eentje op en gaan de AI's er een beetje droog naast staan. Waarom is dat? Mij helpen ze er niet mee want ik kan er toch maar één bij me hebben. Pillen een medikits pakken ze soms ook niet op, maar bij pipes en molotovs doen ze het gewoon echt nooit. Zelfde geldt natuurlijk ook voor jerrycans en gasflessen, maar dat is al wat minder irritant.
Waarom is dit, is het te moeilijk om een AI te programmeren die een item kan gooien?
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Doen ze inderdaad nooit, is echt belachelijk...
Userlist? Momenteel al 176 mensen in de GoT L4D groep: http://steamcommunity.com/groups/gotl4d
Pipebomb moet wel lukken, maar ik heb liever niet dat de AI met molotovs gaat gooien... gaan ze vast in kleine ruimtes doenGizz schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:31:
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Dat boeit me eigenlijk niet zo. De AI proberen een medpack te laten pakken als je al uit de saferoom bent = onmogelijk. De AI in een hoekje krijgen om melee te doen = onmogelijk. De AI voor een tank laten wegrennen = onmogelijk.Gizz schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:31:
Laten AI survivors altijd molotovs en pipebombs liggen, of doen ze dit alleen op lage niveaus? Ik ben nu alle maps op normal aan het spelen zodat ik de layout ken voordat ik online ga, maar ik irriteer me nogal aan de overlevingsdrang (of het gebrek daaraan) van mijn mede survivors.
Hoe kan je nou als hunter over de muren bewegen? Het lukt me maar niet..
Hallo met Tim
M'n rechtermuisknop begint het langzaam te begeven van al het melee'en 
Zullen meerdere mensen last van hebben denk ik
Zullen meerdere mensen last van hebben denk ik
[ Voor 26% gewijzigd door Jimmie op 03-12-2008 18:39 ]
ehhm.. ingedrukt houden?
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Shift iemand? (gebruik nooit standaard controls)
Ik wel.. teveel gedoe om het steeds aan te moeten passen als ik ergens anders speel..
Hoewel je nu met die nieuwe cloud optie ofzo dat nu online kunt opslaan
Hoewel je nu met die nieuwe cloud optie ofzo dat nu online kunt opslaan
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Kun je net zo goed op de steam community kijken..ixl85 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 17:08:
Misschien een userlist er bij?
Maar inderdaad, andere achtergrond kleur zou wel prettig zijn in de TS, lastig te lezen, zwart op grijs.
Het blijft een leuk spel, kijk ook uit naar de nieuwe maps met de kerst
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
Mh ja eigenlijk wel heRoadKill21 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 19:53:
[...]
Kun je net zo goed op de steam community kijken..![]()
Maar inderdaad, andere achtergrond kleur zou wel prettig zijn in de TS, lastig te lezen, zwart op grijs.
Het zijn teveel mensen om lekker in mn steam list te laten zien.
Vind het jammmer dat je dan niet kan instellen dat ie niet alleen de spelende mensen weergeeft.

Timing is essentieel plus het is ook vaak schieten, paar weg slaan, schieten, paar weg slaan, enz.OxiMoron schreef op woensdag 03 december 2008 @ 18:52:
ehhm.. ingedrukt houden?
Je kan nooit vroeg genoeg zijn met zombie info ooit gaat het gebeuren
【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】
Hoe gooit een tank nou een auto? Is dat met de mep-knop of met de gooi-knop? Allebei lijken niet te werken bij mij.
meppen tegen een auto werkt voor mij.LUH-3417 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:30:
Hoe gooit een tank nou een auto? Is dat met de mep-knop of met de gooi-knop? Allebei lijken niet te werken bij mij.
en als een survivor onder een auto. of tussen een auto en een muur klem zit, is die meteen down
ROFL geniaal!!!Wiebbe schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:02:
Ik denk dat ik teveel L4D heb gespeeld. Heb vandaag maar de Zombie Emergency Chart gemaakt. (ja had niks beters te doen ;P)
Ik heb hem uitgeprint en opgehangen in de gang![]()
[afbeelding]
Dat is zo alleen gebruikt niet iedereen de zelfde naam in game en op het forum. Ik gebruik bijvoorbeeld op steam de naam [GoT] Toet3rRoadKill21 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 19:53:
[...]
Kun je net zo goed op de steam community kijken..![]()
Meppen, alleen sommige auto's staan vast.LUH-3417 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:30:
Ik raad je dit boek aan:Wiebbe schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:02:
Ik denk dat ik teveel L4D heb gespeeld. Heb vandaag maar de Zombie Emergency Chart gemaakt. (ja had niks beters te doen ;P)
[afbeelding]

Enne, iemand die een leuke map bij de Battle of Yonkers of The Battle of Avalon kan maken?

[ Voor 15% gewijzigd door Vrijdag op 04-12-2008 07:35 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Anoniem: 36835
Hoi Toet3r, soepriem hiermaaarten schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:39:
[...]
Dat is zo alleen gebruikt niet iedereen de zelfde naam in game en op het forum. Ik gebruik bijvoorbeeld op steam de naam [GoT] Toet3r
Misschien wel handig, om een GoT->ingame naam lijst van mensen bij te houden. Want al die lui op steam zijn niet allemaal active.
je moet er tegenaan meppen, lukt alleen maar met standaard auto's (het alarmtype).LUH-3417 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:30:
Containers kunnen ook vliegen als je dat nog niet wist.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Volgens mij niet perse het alarm type, in No Mercy level 1, zijn er 2 auto's die je om kan slaan, terwijl er maar 1 een alarm heeft.kKaltUu schreef op donderdag 04 december 2008 @ 09:46:
[...]
je moet er tegenaan meppen, lukt alleen maar met standaard auto's (het alarmtype).
Containers kunnen ook vliegen als je dat nog niet wist.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
hehe nice, kheb m ook hangen nu op kantoorWiebbe schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:02:
[afbeelding]
LUH en ik zo ook
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
yup.. bij mij hangt hij ook op kantoor.. aangezien sommige mensen hier 's avonds laat nog als zombies rondlopen is het wel toepasselijk

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Vast wel iemand hier die dat weetTimlog schreef op woensdag 03 december 2008 @ 18:26:
Hoe kan je nou als hunter over de muren bewegen? Het lukt me maar niet..

Hallo met Tim
Simpel. Over de muur kruipen oid kan niet, maar je kan wel van muur naar muur springen.
Dit doe je door te crouchen en naar een muur toe te pounchen, je ervan af te draaien voordat je er bent, en op het moment dat je de muur ongeveer raakt druk je weer op de pounce-knop.
Crouch houd je aldoor ingedrukt. Als het goed is zet je je dan af tegen de muur.
Als je dit goed beheerst kun je bijvoorbeeld van muur naar muur in een nauw steegje omhoogklimmen. Via een muur aanvallen is ook vaak effectiever omdat de meeste survivers tegenwoordig er al onmiddelijk een melee in gooien als ze je aan zien komen.
Dit doe je door te crouchen en naar een muur toe te pounchen, je ervan af te draaien voordat je er bent, en op het moment dat je de muur ongeveer raakt druk je weer op de pounce-knop.
Crouch houd je aldoor ingedrukt. Als het goed is zet je je dan af tegen de muur.
Als je dit goed beheerst kun je bijvoorbeeld van muur naar muur in een nauw steegje omhoogklimmen. Via een muur aanvallen is ook vaak effectiever omdat de meeste survivers tegenwoordig er al onmiddelijk een melee in gooien als ze je aan zien komen.
@Splash:
Dat gaan we eens even uitproberen
Dat gaan we eens even uitproberen
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
In blood harvest kun je met de hunter ook tegen schuine hellingen opklimmen waar de survivors of andere zombies dat niet kunnen.
Kan 1 van die Campain servers misschien veranderd worden naar Versus? Er is nu maar 1 versus server, en dat wordt toch wel het meest gespeeld
Moet ik nog iets bijzonders doen om de got group te joinen? Ik klik de hele tijd op join this group, maar niets gebeurt. what happen?
Hallo met Tim
Dat is mega-buggy. Na een paar keer proberen en Steam herstarten is het me gelukt. Probeer maar wat, er zijn geen reqs om te joinen afaikTimlog schreef op donderdag 04 december 2008 @ 20:43:
Moet ik nog iets bijzonders doen om de got group te joinen? Ik klik de hele tijd op join this group, maar niets gebeurt. what happen?
Staat de got versus server op tankloos ofzo.. niet echt veel aan imho.. maakt het wel erg makkelijk
Hij staat dan waarschijnlijk op normal, dan moet je iets in tikken als callvote Hard of Impossible dan wordt het wat moeilijkerOxiMoron schreef op donderdag 04 december 2008 @ 21:57:
Staat de got versus server op tankloos ofzo.. niet echt veel aan imho.. maakt het wel erg makkelijk
A required update for Left 4 Dead is now available. Please run hldsupdatetool to receive this update. The specific changes include:
- Finding a dedicated server when starting the game from a lobby is now faster and more reliable
- Versus mode is now locked to Normal difficulty
- Difficulty on a server is now locked to the one set by the lobby reservation
- Fixed lagouts/spikes after level transition
- Fixed directory issue with spray logs in some cases
- Fixed video settings not saving after closing video options dialog
- Corrected a boomer suicide exploit
- Several minor localization fixes
- Fixed a error were disabling cheats would incorrectly reset data
Jason
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
En waar is de fix voor het gelijk ingame worden gegooit als survivor in vs? Waarom niet even "click to play" net zoals in coop?
Neeeeeeeeee!
Waarom nou weer alleen Normal voor verus :(((
Dat wordt voortaan van flatgebouwen naar beneden springenLUH-3417 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 07:37:
[...]
Nou, die discussie is dus ook weer voorbij.
Ik heb een weekje niet gespeeld en zit nu op mijn werk maar is die serverbrowser nu geïntegreerd of kan dat alleen nog via de console? Ook kon hij bij mij niets vinden via de browser, alleen via history of lobby/game in progress kon ik connecten op mp. Terwijl mijn firewall wel Steam doorlaat. Of hebben meer mensen dat probleem (gehad)?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Witch bug niet gefixed ?
Dat overleef je gewoon helaasTroonStaal schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 08:16:
[...]
Dat wordt voortaan van flatgebouwen naar beneden springen
[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 05-12-2008 09:20 ]
Bleg.. versus locked op normal... als er dan al een tank komt dan heb je ook nog eens bar weinig health
Daar gaan ze echt wel op terug komen. Normal versus is echt geen ruk aan als je een beetje fatsoenlijke spelers hebt.. Ideaal zou zijn als je servers zou kunnen kiezen op difficulty
Hallo met Tim
Nee hoor. Op No Mercy map 1 kan je al gewoon springen en instant ontploffen. Maar dat hoort erbij vind ikAnoniem: 36835 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 09:19:
Witch bug niet gefixed ?
[...]
Dat overleef je gewoon helaas
Zonde dat men de Versus naar Normal gaat, want ik vind het voor survivors soms al enigsinds gemakkelijk.
De game crashed voor mij regelmatig wanneer ik Voip gebruik in de lobby.
Voor de rest is dit echt een ge-wel-dig spel!
Mwah normal is voor de meeste spelers te moeilijk in vs. Het is echt ongeloofelijk wat voor dom volk er rond loopt in L4DLipton16 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 10:53:
Zonde dat men de Versus naar Normal gaat, want ik vind het voor survivors soms al enigsinds gemakkelijk.
lol die moet ik onthoudenAnoniem: 159816 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 12:41:
[...]
Mwah normal is voor de meeste spelers te moeilijk in vs. Het is echt ongeloofelijk wat voor dom volk er rond loopt in L4D.Heb vandaag 3 man in 1 keer opgeblazen bij het tankstation, door gewoon als smoker er iemand naar toe te trekken. Gingen ze rennen en schieten
Ik trek op die plaats als smoker meestal de langzaamste survivor van het dak daar.
worst case voor mij komt het hele team hem redden, is weer vertraging voor hun.
best case heeft het team niks door en heb ik een kil (gebeurt alleen tegen hele slechte teams)
meestal springt er 1 iemand mijn slachtoffer achterna, waardoor tenminste het team van de survivors opgesplitst is. geeft mijn teammates meer kans.
Vind smoker zeker de leukste class om te spelen. lekker sneaky wachten tot de survivors ergens afspringen ofzo waar je niet (of lastig) weer terug komt. en dan de laatste een likje geven vlakvoor dat hij springt
plekjes als hospital3 bij de ingang van de sewers, of farm 5 bij de dropoff naar het maisveld zijn hier leuke plekjes voor een makkelijke kill
iedereen praat over normaal versus mode, ik kwam toevallig een keer ope een expert versus mode, nou dat was totaal niet leuk, beetje rond rennen en de survivors zijn dood voor je het weet
[ Voor 5% gewijzigd door Djankie op 05-12-2008 16:08 ]
ligt aan het niveau van de survivorsDjankie schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 16:00:
iedereen praat over normaal versus mode, ik kwam toevallig een keer ope een expert versus mode, nou dat was totaal niet leuk, beetje rond rennen en de survivors zijn dood voor je het weet
ook vaak zat survivors die goed zijn. en die een map binnen een paar maniuten doorrushen, kun je als infected 2 of 3 keer spawnen. ook niet leuk
Toch jammer dat zoveel mensen gewoon zo snel mogelijk doorrennen in versus mode. Verpest toch het spel een beetje vind ik
Je zit middenin een zombie apocalypse en je gaat even uit je neus eten terwijl de zombies op je inhacken.sander1988 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 21:22:
Toch jammer dat zoveel mensen gewoon zo snel mogelijk doorrennen in versus mode. Verpest toch het spel een beetje vind ik

Het gebeurd vaak genoeg (ook in coop) dat mensen treuzelen zonder dat er een reden voor is. Met een goed ge-olied team kan je elke map aan. Echter, dat is juist waar het hem steekt: de kans dat je op public servers met willekeurige personen een vierkoppige zombievernietigende machine na kan doen is best wel klein. Er is altijd iemand die nieuw is of een aantal personen die niet communiceren.
Ook join ik wel eens een server waar een stel twaalfjarig-achtigen spelen die denken dat het spel Counter-Strike is. Je herkent ze wel: altijd een sniper rifle pakken terwijl dit juist in dit spel veel meer een tactisch wapen is. Vervolgens zeggen ze dat je maar vooruit moet lopen omdat 'ie wel dekking geeft. Gevolg: je moet de zombies altijd van ze aftrekken en zodra je ze overeind helpt rennen ze meteen weer door alsof er niets aan de hand is. Erg irritant, vooral omdat ik liever niemand achterlaat. Ik heb het best wel vaak gezien dat ik terugkom uit het ontsnappingsvoertuig om iemand te halen terwijl de rest er maar naar kijkt en weinig doet dan wat wilde schoten vanaf afstand nemen. Soms leg ik dan zelf het loodje, maar het gevoel dat je overhoudt al help je iemand dan overeind (met een vriendelijke arm, wat pillen en een pijpbom om de zombies op afstand te houden) om vervolgens net het ontsnappignsvoertuig te halen is echt de moeite waard.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Ah jij bent zo'n persoon waarvoor ik een halve map terug moet lopen omdat een smoker je weer eens pakte. Echt zo'n hekel aan dat slome gedoe. Er is genoeg actie als je gewoon door blijft lopen. Ga in godsnaam gewoon coop spelen als je niet wilt winnensander1988 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 21:22:
En ja, ik ben degene die vooraan loopt en iedereen afknalt met m'n autoshotgun
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 05-12-2008 22:31 ]
Toch leuk om op een gegeven moment maar te vragen of iedereen nederlands spreekt 
Poeh, wat maakt het veel uit met wie je speelt zeg. Als je niet doorloopt, verlies je.
Poeh, wat maakt het veel uit met wie je speelt zeg. Als je niet doorloopt, verlies je.
ga single player spelen als je toch niet samenwerktAnoniem: 159816 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 22:30:
[...]
Ah jij bent zo'n persoon waarvoor ik een halve map terug moet lopen omdat een smoker je weer eens pakte. Echt zo'n hekel aan dat slome gedoe. Er is genoeg actie als je gewoon door blijft lopen. Ga in godsnaam gewoon coop spelen als je niet wilt winnen.
En ja, ik ben degene die vooraan loopt en iedereen afknalt met m'n autoshotgun
als een smoker 1 iemand van je team pakt, ga je ze helpen. niet doorrennen en in de saferoom zeuren dat de rest dood is.
Teamwork is dichtbij elkaar blijven, zodat de smoker geen eenzame sukkel kan pakken, je teammates redden als ze gepakt worden EN snel doorlopen, zodat je niet al teveel ellende over je heen gestort krijgt. Dan overleven meer mensen het met meer punten.
Neemt natuurlijk niet weg dat mensen die het spel nog niet zo goed snappen niet aan hun lot overgelaten moeten worden. Ik ben ook meestal die sukkel die een kamer in loopt om te kijken of er molotovs liggen en dan direct twee hunters, een boomer, drie smokers en een tank op zijn kloten krijgt.
Neemt natuurlijk niet weg dat mensen die het spel nog niet zo goed snappen niet aan hun lot overgelaten moeten worden. Ik ben ook meestal die sukkel die een kamer in loopt om te kijken of er molotovs liggen en dan direct twee hunters, een boomer, drie smokers en een tank op zijn kloten krijgt.
De situatie waarin sander zich verkeerde was met 4 spelers, waaronder ik, en 2 vrienden van mij. We hebben redelijk veel gespeeld nu en rushen dus vaak met zijn allen door, en de gene die er dan bij zit kan best bij blijven, en zal ook geholpen worden. Maar als er regelmatig gezegd is via VOice/chat Ren nou mee, en meneer wordt weer gepakt door een smoker 2 kilometer terug, dan mag die van mij sterven.RocketKoen schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 23:11:
[...]
ga single player spelen als je toch niet samenwerkt
als een smoker 1 iemand van je team pakt, ga je ze helpen. niet doorrennen en in de saferoom zeuren dat de rest dood is.
Merken jullie ook enig verschil met een oudere versie van videokaartdrivers en nieuwe? Bij de nieuwe van 180.48 (nVidia drivers) heb ik enige hangup van 10 seconden en kan dan weer verder spelen....
* Outerspace heeft deze avond weer eens gespeeld, heerlijk
* Outerspace heeft deze avond weer eens gespeeld, heerlijk
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Hmmm volgens alles kun je nu ook niet meer voten naar iets anders dan normal mode versus ? Beetje vaag allemaal .....
Snap niet waarom ze een keuze optie verwijderen.
Snap niet waarom ze een keuze optie verwijderen.
Wederom een update:
Al kan ik er nog steeds niet bij dat ze de versus mode gelocked hebben. Net alsof spelers dat zelf niet kunnen bepalen
Trouwens, in de OP staat dat je bij spelers kan zien hoe ze zijn, dus veel teamkills maken of juist niet etc. Dat zit er nog niet in neem ik aan?
De Witch exploit is er dus ook uit.[-]December 5, 2008 - Left 4 Dead Update Released
Updates to Left 4 Dead have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:
Left 4 Dead
Fixed Infected Players melee pushing large objects to block the survivors path
Fixed +lobby exploit
Fixed exploit of "hugging" the Witch from behind where she can't hit you
Fixed players not being kicked from a vote by changing their name before it succeeds
Disabled difficulty change votes from the console in versus mode
Al kan ik er nog steeds niet bij dat ze de versus mode gelocked hebben. Net alsof spelers dat zelf niet kunnen bepalen

Trouwens, in de OP staat dat je bij spelers kan zien hoe ze zijn, dus veel teamkills maken of juist niet etc. Dat zit er nog niet in neem ik aan?
Tja, je begint een map en jullie beginnen gelijk te rennen zonder ook maar iets te zeggen. Als ik vervolgens mijn mening geeft over die tactiek, waarmee ik verder niets bedoel, en vervolgens door een smoker word gepakt, gaan jullie stom met zijn 3'en op een meter afstand zitten kijken hoe ik damage krijg. Ja, dat vind ik behoorlijk spelverpestend.Anoniem: 36835 schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 00:36:
[...]
De situatie waarin sander zich verkeerde was met 4 spelers, waaronder ik, en 2 vrienden van mij. We hebben redelijk veel gespeeld nu en rushen dus vaak met zijn allen door, en de gene die er dan bij zit kan best bij blijven, en zal ook geholpen worden. Maar als er regelmatig gezegd is via VOice/chat Ren nou mee, en meneer wordt weer gepakt door een smoker 2 kilometer terug, dan mag die van mij sterven.
Ik heb er niets op tegen om met een beetje vaart door een map te gaan, maar de manier waarop jullie er doorheen rende kon ik geen fun mee beleven.
Yup, heb er 1 ingeruild voor een versus. Lijstje in de OP kan denk ik als volgt worden:Anoniem: 36835 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 20:27:
Kan 1 van die Campain servers misschien veranderd worden naar Versus? Er is nu maar 1 versus server, en dat wordt toch wel het meest gespeeld
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Adres Naam 84.244.189.237:27031 [GoT] Left 4 Dead 84.244.189.237:27032 [GoT] Left 4 Dead 84.244.189.237:27033 [GoT] Left 4 Dead 84.244.189.237:27040 [GoT] Left 4 Dead Versus 84.244.189.237:27041 [GoT] Left 4 Dead Versus 93.190.140.193:27015 [NL] www.elite-team.nl | L4D 93.190.140.194:27015 [NL] www.elite-team.nl | L4D #2 93.190.140.190:27015 [NL] www.elite-team.nl | L4D #3 |
Ik moet de elite-team.nl servers nog even aanpassen, maar het lijkt er op dat ze niet "vast" staan op een bepaalde modus.. meestal voten ze versus modus.. maar ik zal voor de zekerheid 1 server aanapssen naar versus.
Ontopic.. iemand zin om een co-op te doen? joinen via console, xfire of hlsw.. : 93.190.140.193:27015
Ik kan de hulp wel gebruiken >:P
Ontopic.. iemand zin om een co-op te doen? joinen via console, xfire of hlsw.. : 93.190.140.193:27015
Ik kan de hulp wel gebruiken >:P
Anoniem: 89184
Het probleem waarbij je na een save room in een compleet andere campaign spawnt als spectator is blijkbaar nog niet opgelost. Erg irritant. Of je komt opeens in een versus mode server terecht waarbij je in de save room opgesloten zit.
Nieuwe update uit blijkbaar, ben de servers alweer aan het updaten..
Net met 2 goters een coop gedaan met dat vliegtuig was erg vet.. thanks for playing guys!
Net met 2 goters een coop gedaan met dat vliegtuig was erg vet.. thanks for playing guys!
[ Voor 40% gewijzigd door Workaholic op 06-12-2008 14:31 ]
Anoniem: 89184
Het was inderdaad leuk en gezellig zonet.
Advanced mode vergt toch veel meer teamplay. Ben de laatste paar dagen pas meer gaan focusen op advanced mode. Toch jammer dat hier geen speciale achievements te behalen valt (alleen weer vanaf expert)
we liepen nog erg veel te kloten hoor, vooral bij de puntne waar je de "horde alerted" krijgt, was het gewoon klikken en shcieten, dat kan veel beter met meer tactiekAnoniem: 89184 schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 14:37:
Het was inderdaad leuk en gezellig zonet.Advanced mode vergt toch veel meer teamplay. Ben de laatste paar dagen pas meer gaan focusen op advanced mode. Toch jammer dat hier geen speciale achievements te behalen valt (alleen weer vanaf expert)
maar het is gelukt
Het ligt er ook aan waar je bent. Bijvoorbeeld: in No Mercy, level 3 heb je dat stuk dat je een hoogwerker omhoog moet laten gaan (wat de horde alarmeert), bij de benzinepomp. Dit stuk moet je rushen (zelfs op normal), omdat je anders daar zo overrompelt wordt door de zombies. Helaas zijn er veel spelers die het juist leuk vinden om daar te blijven treuzelen. Ren daar met zijn vieren tegelijk het dak op en blijf doorlopen totdat je op een plek bent waar een Smoker jou niet het gehele eind weer terug naar beneden kan trekken.sander1988 schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 09:05:
[...]
Ik heb er niets op tegen om met een beetje vaart door een map te gaan, maar de manier waarop jullie er doorheen rende kon ik geen fun mee beleven.
Had ook wel eens gezien hoe een Hunter op een Survivor was gesprongen bij de benzinepomp. Toen vonden mijn medespelers het leuk om op de benzinepomp te schieten in plaats van op de Hunter. OK, toegegeven... de Hunter is dood, maar de Survivor ook. Blijf daar dan ook uit de buurt.

[ Voor 15% gewijzigd door The Zep Man op 06-12-2008 16:46 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Het is maar net hoe je het bekijkt, ik (en mijn mede co-opers) vinden het juist fijn om bij die hoogwerker te blijven staan en eerst alle hordes af te slachten voordat we verder gaan.The Zep Man schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 16:43:
[...]
Het ligt er ook aan waar je bent. Bijvoorbeeld: in No Mercy, level 3 heb je dat stuk dat je een hoogwerker omhoog moet laten gaan (wat de horde alarmeert), bij de benzinepomp. Dit stuk moet je rushen (zelfs op normal), omdat je anders daar zo overrompelt wordt door de zombies. Helaas zijn er veel spelers die het juist leuk vinden om daar te blijven treuzelen. Ren daar met zijn vieren tegelijk het dak op en blijf doorlopen totdat je op een plek bent waar een Smoker jou niet het gehele eind weer terug naar beneden kan trekken.
Had ook wel eens gezien hoe een Hunter op een Survivor was gesprongen bij de benzinepomp. Toen vonden mijn medespelers het leuk om op de benzinepomp te schieten in plaats van op de Hunter. OK, toegegeven... de Hunter is dood, maar de Survivor ook. Blijf daar dan ook uit de buurt.
Het tankstation wordt bij ons eigenlijk altijd meteen kapot geschoten (al dan niet per ongeluk). Er zit trouwens nog een hele kamer rechts achter het tank station, met vaak een pipebomb/molotov
Je leest verkeerd. Ik ga niet teruglopen als ik met 2 teammates gewoon doorloop en er 1 iemand een halve map achterloopt. Die moet gewoon meelopen. Als ze meegelopen waren hadden ze in de buurt gezeten, en hadden we ze zo gered.RocketKoen schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 23:11:
[...]
ga single player spelen als je toch niet samenwerkt
Natuurlijk blijft L4D hangen als ik net de tank ben. Zucht,... Maar we hadden het net gered.
Toch een aantal mensen van daken zien vliegen, ghehehehe. Toch weer een mooi spel.
En bizar hoe spannend het kan zijn: vaak is het kielekiele of je wint of verliest.
Toch een aantal mensen van daken zien vliegen, ghehehehe. Toch weer een mooi spel.
En bizar hoe spannend het kan zijn: vaak is het kielekiele of je wint of verliest.
Ik vind het altijd wel een kick om terug te gaan als iemand wat achter hangt en lastig word gevallen.Anoniem: 159816 schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 17:32:
[...]
Je leest verkeerd. Ik ga niet teruglopen als ik met 2 teammates gewoon doorloop en er 1 iemand een halve map achterloopt. Die moet gewoon meelopen. Als ze meegelopen waren hadden ze in de buurt gezeten, en hadden we ze zo gered.
Zou je in het echt ook wel doen neem ik aan...
Juist dat: zomg we zijn er bijna, we moeten het halen aspect is zo leuk..
Meestal heb ik die persoon al 10 keer laten weten dat hij moet doorlopen, als hij dat niet doet: helaas Pindakaas.ixl85 schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 18:47:
[...]
Ik vind het altijd wel een kick om terug te gaan als iemand wat achter hangt en lastig word gevallen.
Zou je in het echt ook wel doen neem ik aan...
Juist dat: zomg we zijn er bijna, we moeten het halen aspect is zo leuk..
En weer eens dat L4D blijft stotteren. Beetje jammer.
Anoniem: 162418
Uch, vanmiddag toch een spannende pot. Ik was de laatste survivor en ik stond met 1 been in de saferoom...sprong een hunter van achter op me
Blijf het toch elke keer weer leuk vinden
Voelt niet aan als steeds hetzelfde spelen, toch omdat het elke keer weer anders is.
Blijf het toch elke keer weer leuk vinden
Ik ga wel meer en meer uitzien naar nieuwe maps, die mall missie die eraan zit te komen lijkt me geniaal. Ook de Shawn Of the Dead mod lijkt me leuk. En ook andere missie packs zie ik met mveel vertrouwen tegemoet. Ben alleen wel bang hoe dat straks gaat, als ik nu een CS map join die ik niet heb kan ik het nog wel afwachten maar als ik een hele map pack moet gaan downloaden van een paar haonderd MB dan is de grap er voor mij echt wel af. Net als bijvoorbeeld in CS of Team Fortress 2 als je eerst op een server een hele soundpack moet downloaden dat is zo irritant. Ik speel niet heel vaak die spellen en bijna altijd op andere servers dus moet ik ALTIJD 2 tot 5 minuten wachten voor de soundpack is gedownload.
Ik hoop dat ze daar voor L4D wel een toffe oplossing voor bedenken met Steam Missie packs ofzo...
Dat is voor mij het voordeel op de Xbox 360 versie dat de PC veel custom content gaat krijgen maar de verdeeldheid in die content is ook de zwakke plek van het de PC versie... Toch blijft het me verbazen hoe goed het loopt op mijn oude AGP systeem
Ik hoop dat ze daar voor L4D wel een toffe oplossing voor bedenken met Steam Missie packs ofzo...
Dat is voor mij het voordeel op de Xbox 360 versie dat de PC veel custom content gaat krijgen maar de verdeeldheid in die content is ook de zwakke plek van het de PC versie... Toch blijft het me verbazen hoe goed het loopt op mijn oude AGP systeem
[ Voor 2% gewijzigd door 4play op 07-12-2008 09:26 . Reden: nog een toffe modpack gevonden ]
【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】
Dat hoop ik ook wel idd. Niets is zo vervelend als eerst een hele tijd packs te moeten downloaden voordat je kan spelen. Of als je dan eindelijk alles binnen hebt, dat het alweer afgelopen is
Vond ik ook zo irritant met CoD.
En ik wil gewoon een serverbrowser, en geen normal mode gelocked in versus!

En ik wil gewoon een serverbrowser, en geen normal mode gelocked in versus!
Ik hoop dan maar dat er wat custom content op live marketplace terechtkomt want op een omgeven moment ben je no mercy ook wel zat
.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Je kan het downloaden van sounds gewoon blokkeren. Tevens hosten goede public servers hun maps op een aparte 100mbit server.4play schreef op zondag 07 december 2008 @ 09:25:
Ik ga wel meer en meer uitzien naar nieuwe maps, die mall missie die eraan zit te komen lijkt me geniaal. Ook de Shawn Of the Dead mod lijkt me leuk. En ook andere missie packs zie ik met mveel vertrouwen tegemoet. Ben alleen wel bang hoe dat straks gaat, als ik nu een CS map join die ik niet heb kan ik het nog wel afwachten maar als ik een hele map pack moet gaan downloaden van een paar haonderd MB dan is de grap er voor mij echt wel af. Net als bijvoorbeeld in CS of Team Fortress 2 als je eerst op een server een hele soundpack moet downloaden dat is zo irritant. Ik speel niet heel vaak die spellen en bijna altijd op andere servers dus moet ik ALTIJD 2 tot 5 minuten wachten voor de soundpack is gedownload.
Kan dat teamshuffle uitgezet worden op de versus servers? Het is echt te irritant
@Hieronder: Ah dat verklaart, nu maar hopen dat het snel gefixed is
@Hieronder: Ah dat verklaart, nu maar hopen dat het snel gefixed is
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 07-12-2008 18:07 ]
Brainstorm: is dat een ratje in je avatar? Leuk diertje iig!
Anyway, ik vroeg me af of de tank gevoeliger is voor headshots dan voor body shots, weet iemand dit?
Anyway, ik vroeg me af of de tank gevoeliger is voor headshots dan voor body shots, weet iemand dit?
Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB
Anoniem: 123662
Voor degenen met hickups, als je een nvidia kaart hebt, gebruik dan geen 180.xx drivers. Deze staan op dit moment bekend als trouble makers met L4D.
Ik ben trouwens niet te spreken over de totale gimp mode die versus nu is geworden. Een tank op normal is zo neer, dus welke infected wil er nou nog tank worden, behalve rooftop no mercy. Valve stelt hiermee wel teleur. Zelfs geen keuze meer aan de server admins.
Ik ben trouwens niet te spreken over de totale gimp mode die versus nu is geworden. Een tank op normal is zo neer, dus welke infected wil er nou nog tank worden, behalve rooftop no mercy. Valve stelt hiermee wel teleur. Zelfs geen keuze meer aan de server admins.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 123662 op 07-12-2008 21:59 ]
Eerst toeslaan met een boomer en dan tank erin. Dat werkt een STUK beterAnoniem: 123662 schreef op zondag 07 december 2008 @ 21:58:
Voor degenen met hickups, als je een nvidia kaart hebt, gebruik dan geen 180.xx drivers. Deze staan op dit moment bekend als trouble makers met L4D.
Soepster schreef op zondag 07 december 2008 @ 21:25:
Brainstorm: is dat een ratje in je avatar? Leuk diertje iig!
offtopic:
Volgens mij is dat een hamster, alleen geen idee welk soort
Volgens mij is dat een hamster, alleen geen idee welk soort
Bij een tank maakt het niet uit.Soepster schreef op zondag 07 december 2008 @ 21:25:
bron
Nou ik heb sinds dit weekend L4D ook tot m'n beschikking en ik moet zeggedan dat het wel grappig is. Easy en Normal zijn erg gemakkelijk, in SP vloog ik door de meeste campaigns.
Versus mode is wel even wennen als je de infected speelt maar de tank is ongelooflijk sterk. Werkelijk hilarisch als je een speler een mep geeft en hij vliegt de hele kamer door. Kon hem spelen op het laatste level van nomercy. Ik spawn in de liftschacht, wacht even bij het luchtrooster totdat ze vlak in de buurt zijn, sla het luchtrooster eruit ga naar voren, de 1e speler is net de hoek om met de rest er nog achter, mep de 1e player KO, 1 speler duikt een kamer in, 2 spelers retreaten terug de lange hal in, nok een van die twee naar de andere kant van de hal, waar ze zich terugtrekken naar het trappenhuis bij de saferoom en maak ze daar allebei af. Tot slot weer terug naar boven gegaan en de laatste speler uitgeschakeld.
Win!
Versus mode is wel even wennen als je de infected speelt maar de tank is ongelooflijk sterk. Werkelijk hilarisch als je een speler een mep geeft en hij vliegt de hele kamer door. Kon hem spelen op het laatste level van nomercy. Ik spawn in de liftschacht, wacht even bij het luchtrooster totdat ze vlak in de buurt zijn, sla het luchtrooster eruit ga naar voren, de 1e speler is net de hoek om met de rest er nog achter, mep de 1e player KO, 1 speler duikt een kamer in, 2 spelers retreaten terug de lange hal in, nok een van die twee naar de andere kant van de hal, waar ze zich terugtrekken naar het trappenhuis bij de saferoom en maak ze daar allebei af. Tot slot weer terug naar boven gegaan en de laatste speler uitgeschakeld.
Win!
[ Voor 3% gewijzigd door CapTVK op 08-12-2008 00:10 ]
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Dit topic is gesloten.