[Multi] Left 4 Dead - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 44.739 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:19

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Bor de Wollef schreef op zondag 15 februari 2009 @ 18:48:
Ik moet zeggen dat ik minder en minder speel. Op een gegeven moment heb je (dwz ik) het wel gezien en veel spelers op pubs zijn dramatisch slecht. Misschien dat de 50% off op Steam hier ook wel een beetje mee te maken heeft. Tijd voor nieuwe content! Wanneer komen ze eens met een goede (en default) server browser?
Misschien op de OnlyDutch servers? Ik weet dat wij 5 (of ondertussen meer) goed draaiende servers hebben en ik ben zelf ook aanwezig :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardirella
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-01-2023

Bardirella

What! Are you crazy?

Heb gelijk de indruk dat er op de GOT-server weinig volk zit... telkens ik wil joinen is ie leeg :-/

Zou wel graag eens met één van jullie willen samenspelen...!

E7200-Asus-HD 4670 OC compo-640 HD Spinpoint-4Gb DDR2 800 OCZ-Antec Sonata Plus 550W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zie helemaal geen got steam group servers meer eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:33

NoTimeRemains

I know

wie kan ik adden op PC?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
BigevilNL is me steam account, voeg maar toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Zo, Gisteren even Left 4 dead samen met een maat van me gekocht. Gelijk nu al een lijstje aan achievements gehaald. Al had ik de ''non steam versie'' al gespeeld, toch kom ik weer wat nieuwe gangetjes en dingetjes tegen. De coop is erg tof (zolang je maar een goed team hebt)

zo probeerde we daarnet met z'n 4en de eerste campaign op expert te halen. Maar bij level 3 ging het elke keer mis. Steeds als we na wat moeite bij het tankstation verder waren gekomen, kwamen we allemaal om bij het riool gedeelte . Elke keer kwam er wel een tank in samenwerking met een smoker en boomer. Vervolgens ramt de tank er 2 neer, de 3de en 4de proberen die tank af te knallen, boomer doet z'n kwakje en woppa de choas is compleet :P

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvad
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-06 13:44
Wat is het verschil tussen de steam en de 'non steam' versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Non steam is illigaal. ;)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvad
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-06 13:44
Oh, dus een versie uit de winkel gebruikt ook steam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Yvad schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 01:45:
Oh, dus een versie uit de winkel gebruikt ook steam :P
Yup, gelijk HL2. Boxed, maar je moest Steam installeren :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 20-06 12:13
Outerspace schreef op maandag 16 februari 2009 @ 15:55:
[...]

Misschien op de OnlyDutch servers? Ik weet dat wij 5 (of ondertussen meer) goed draaiende servers hebben en ik ben zelf ook aanwezig :)
Ik heb wel interesse maar hoe wordt ik lid? Ik zie namelijk dat ik een uitnoding moet krijgen van een member voordat ik de Steam Group kan Joinen. ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

ChojinZ schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 09:22:
[...]

Ik heb wel interesse maar hoe wordt ik lid? Ik zie namelijk dat ik een uitnoding moet krijgen van een member voordat ik de Steam Group kan Joinen. ;)
http://steamcommunity.com/groups/Onlydutch_Public

Probeer daar eens te kijken.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagana
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:42
Ik had gisteren wel lol op de GOT-server Gewoon even blijven dan komt er vanzelf wel iemand bij die je in je vriendenlijst kan zetten voor de volgende keer.

Als iemand me wil toevoegen Jagana is mijn steam naam en probeer nog steeds om alle level's op expert uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
jagana schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 11:24:
Ik had gisteren wel lol op de GOT-server Gewoon even blijven dan komt er vanzelf wel iemand bij die je in je vriendenlijst kan zetten voor de volgende keer.

Als iemand me wil toevoegen Jagana is mijn steam naam en probeer nog steeds om alle level's op expert uit te spelen.
Speel je ook weleens versus? Wij hebben namelijk al vaker gespeeld (kheb je ook toegevoegd op steam ;) )
maar ik kom je alleen maar tegen in Co-op games....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:31
Heeft L4D ook een mogelijkheid om op een LAN zonder internet verbinding samen of tegen elkaar te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Leader98 schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:22:
Heeft L4D ook een mogelijkheid om op een LAN zonder internet verbinding samen of tegen elkaar te kunnen spelen?
Yup! Maar ik ga niet vertellen hoe. Zou namelijk weleens tegen de policy van GoT kunnen zijn... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:31
Ehhh, dat begrijp ik niet helemaal?? Kan het niet als je gewoon met legale versies werkt? Is er een "edit" van de bestanden voor nodig die niet toegestaan is oid?

mmm, ik zie het al... Officieel is dit dus niet mogelijk.... Jammer... (lan lokatie moet dan maar een hele lange netwerkkabel krijgen :-)

[ Voor 30% gewijzigd door Leader98 op 17-02-2009 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagana
ChojinZ schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 11:26:
[...]

Speel je ook weleens versus? Wij hebben namelijk al vaker gespeeld (kheb je ook toegevoegd op steam ;) )
maar ik kom je alleen maar tegen in Co-op games....
Ja ik speel wel eens versus maar co-op vind ik op dit moment leuker, als je me uitnodigt en ik ben aanwezig (achter mijn pc) dan zal ik hoe dan ook antwoorden. en waarschijnlijk wel meespelen als er niemand is om co-op mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:28

flessuh

Set sail for fail!

is wel mogelijk, steam gaat namelijk in offline modus als je het opstart zonder internetverbinding en l4d start dan gewoon op (zelf laatst nog gespeeld op een LAN)

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-06 10:51

The Zep Man

🏴‍☠️

Maar natuurlijk. Alle Steam clients in offline mode zetten met een internetverbinding en ze daarna (eventueel zonder internetverbinding) handmatig verbinden met een dedicated server m.b.v. het 'connect' commando in de console.

Je hebt een internetverbinding, een geldig account en het gekochte spel nodig om een Steam client in offline mode te zetten. Steam blijft in offline mode na een herstart.

[ Voor 3% gewijzigd door The Zep Man op 17-02-2009 13:07 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:37
Helaas werkt srcds niet goed offline (de server versie), je hebt echt internet nodig (alhoewel niet veel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Gisteravond weer leuk Blood Harvest gespeeld op expert met onbekenden. Je merkt toch wel dat headsets een must zijn op dit niveau. Wij werden in het begin al overrompen door horde of tanks omdat er gewoon niet werd gecommuniceerd. Achterblijvers die worden weggesleurd door een smoker etc.

Weten jullie een goede headset? Ik heb gehoord dat de Creative Fatality Gamer headset zeer goed is. Met o.a. een afneembare mic en volumeknop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardirella

Bardirella

What! Are you crazy?

@ Tcd

zelf gebruik ik een Sennheiser PC 151 die een tijd geleden hier op Tweakers bij het BBG game systeem werd aanbevolen.

Prima headset alleen is mic niet afkoppelbaar, maar wel draaibaar naar beneden en boven...

E7200-Asus-HD 4670 OC compo-640 HD Spinpoint-4Gb DDR2 800 OCZ-Antec Sonata Plus 550W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-05 21:07

DonMetal

Doet Iets Met Media

Anoniem: 89184 schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 09:03:
Gisteravond weer leuk Blood Harvest gespeeld op expert met onbekenden. Je merkt toch wel dat headsets een must zijn op dit niveau. Wij werden in het begin al overrompen door horde of tanks omdat er gewoon niet werd gecommuniceerd. Achterblijvers die worden weggesleurd door een smoker etc.

Weten jullie een goede headset? Ik heb gehoord dat de Creative Fatality Gamer headset zeer goed is. Met o.a. een afneembare mic en volumeknop
Als je echt een goede headset wil, neem dan geen über1337 headset ofzo, dat zijn prutsheadsets waar ze het lamel "Game" aanhangen en dan wil iedereen er een hebben.

Ik heb zelf gewoon een goede Sennheiser HD515 gekocht, perfect voor games, perfect voor muziek, ik gebruik er ook nog een aparte geluidskaart bij en dat verschil hoor je echt. Daarbij heb ik een simpele Zalman Clip-On mic

Dit is hoe ik het doe, ik speel pas net 1 dag L4D, maar al 2 jaar competitief CoD4 en daarmee kan ik het zeer goed redden ;)

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
De wereld verkeert in een economische crisis, dus laat je niet gekmaken door grapjassen die met headsets van 170 euro aan komen zetten. Een headset van de Hema van 2,95 werkt ook. Goed, je hebt geen 7,1 Dolby Digital 3D Virtual Surround Sound, maar dat is toch voor dove audiofielen die zichzelf iets wijs maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05 19:40
maar dat is toch voor dove audiofielen die zichzelf iets wijs maken
... dat is echt een domme reactie. Je ziet het verschil toch ook tussen een 7300GS en een HD4870.
Daar hoef je toch ook geen tweaker/1337 gamer voor te zijn?
Sorry... maar je hoeft echt geen audiofiel te zijn om iets moois te kunnen onderscheiden van iets dat klinkt als de binnenkant van een leeg ananasblik.
Ik zit hier met een Sennheiser HD485, toen der tijd gekocht voor 80euro, nu te krijgen voor 60 oid. Gebruik hem voor onderweg/gamen/films enz
Als ik dit vergelijk met mn skype headset dan weet je niet wat je hoort. Veel meer tonen die ineens helder en hoorbaar zijn in tegenstelling tot slechte headphones.

Anyway: Wat ik het ergste vind aan L4D is dat je gewoon lekker een potje kan gaan spelen met mensen en later, ergens midden in de campain gekickt word omdat iemand zn clanmember oid mee wil doen.
Wtf? Dan gaat het persoon zelf toch weg om met die clanmember te spelen? Of je wacht dan toch totdat ze klaar zijn. Zo doe ik het altijd als we met een aantal leuke spelers zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Laatst online: 11-05 21:07

DonMetal

Doet Iets Met Media

LUH-3417 schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 13:13:
De wereld verkeert in een economische crisis, dus laat je niet gekmaken door grapjassen die met headsets van 170 euro aan komen zetten. Een headset van de Hema van 2,95 werkt ook. Goed, je hebt geen 7,1 Dolby Digital 3D Virtual Surround Sound, maar dat is toch voor dove audiofielen die zichzelf iets wijs maken. :)
Juist veel geld uitgeven draagt bij aan het herstel of iig vertraagd de achteruit-gang van een crisis ;)

Maar je hebt (ongeveer ;) ) gelijk, niet zo'n dure kopen, met Sennheiser zit je altijd goed (zelfs met hun 10 euro oordoppen, die zijn kwalitatief al beter dan alle andere in die prijsklasse)

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik plaagde jullie maar. :)

Headsets waar je meer voor betaald zullen vast beter zijn, maar mijn gehoor is zo slecht dat ik daar toch geen profijt van heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardirella

Bardirella

What! Are you crazy?

ixl85: wat is je steam-account? wil je graag toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

ixl85 schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 14:01:
[...]

... dat is echt een domme reactie. Je ziet het verschil toch ook tussen een 7300GS en een HD4870.
Daar hoef je toch ook geen tweaker/1337 gamer voor te zijn?
Sorry... maar je hoeft echt geen audiofiel te zijn om iets moois te kunnen onderscheiden van iets dat klinkt als de binnenkant van een leeg ananasblik.
Ik zit hier met een Sennheiser HD485, toen der tijd gekocht voor 80euro, nu te krijgen voor 60 oid. Gebruik hem voor onderweg/gamen/films enz
Als ik dit vergelijk met mn skype headset dan weet je niet wat je hoort. Veel meer tonen die ineens helder en hoorbaar zijn in tegenstelling tot slechte headphones.
Ik ben meer een fan van de HD201. Zeer goedkoop, aardig geluid, alleen geen microfoon. Binnenkort maar zo'n clip aanschaffen die DonMetal noemt. Ongetwijfeld zullen er betere headsets zijn, maar niet voor de prijs van een HD201.
Anyway: Wat ik het ergste vind aan L4D is dat je gewoon lekker een potje kan gaan spelen met mensen en later, ergens midden in de campain gekickt word omdat iemand zn clanmember oid mee wil doen.
Wtf? Dan gaat het persoon zelf toch weg om met die clanmember te spelen? Of je wacht dan toch totdat ze klaar zijn. Zo doe ik het altijd als we met een aantal leuke spelers zitten.
Drie personen voten dan ja (=iedereen anders op de server in een campaign). Jij verliest. In hun ogen ben jij dan een niet leuke speler. Ik vind het huidige vote systeem wel werken. Kan lullig zijn, maar zoek dan gewoon een andere server op.

Als iemand bijvoorbeeld ook te lang weg blijft ('idle') start ik ook vaak een kick vote. 9 van de 10 keer wordt die persoon er ook afgesmeten en komt er binnen enkele minuten een andere speler bij. Als ik met bots zou willen spelen, dan zou ik wel single player starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234559

Hallo iedereen, dit is mijn eerste post hier. Ik heb sinds vrijdag ook Left 4 dead (had er in de winkel wel de volle prijs voor betaald helaas, terwijl de halve prijs-actie al liep..) en ik vind het helemaal geweldig :) super verslavend dit spel, heb alle caimpaigns al meerdere keren doorlopen en het verveelt nog steeds niet! Mijn ingame naam is nu bassieforpresident, maar dat zal ik nog wel eens veranderen als ik het spel eenmaal compleet onder de knie heb :)
Anyway, ik speelde net een potje No Mercy en iemand crownde de witch met de autoshotgun, zoals bijna iedereen dat doet. Hij moest echter wel drie keer schieten. Toen we de missie hadden voltooid en de stats kwamen, zag ik dat diegene de witch 2034 dmg had gedaan, waar dat normaal iets over de 1000 is. Nu vraag ik mij af of de witch misschien gebuffed is? Of heeft de witch soms meer health als je op hogere moeilijksgraden speelt? Ik kan me niet meer herinneren welke moeilijksheidsgraad het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardirella

Bardirella

What! Are you crazy?

Anoniem: 234559 schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 17:55:
Of heeft de witch soms meer health als je op hogere moeilijksgraden speelt? Ik kan me niet meer herinneren welke moeilijksheidsgraad het was.
Ja klopt! Als je op expert een Tank wil neerleggen zal je ook meer kruid moeten verschieten hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Bardirella schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 20:30:
[...]

Ja klopt! Als je op expert een Tank wil neerleggen zal je ook meer kruid moeten verschieten hoor...
Het verschil tussen normal en advanced is al enorm qua health van de tank. In normal campaign is de Tank zo om als je met vieren er lood in pompt (of één rent en drie schieten erop). Met advanced moet iedereen toch wel een paar keer herladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Bardirella schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 16:47:
ixl85: wat is je steam-account? wil je graag toevoegen
Die is heel origineel...
ixl85
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234559

Bardirella schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 20:30:
Bedankt voor je antwoord, weer wat geleerd :)
Ik had al wel deze link gevonden: http://left4dead.wikia.com/wiki/Difficulty. Daar staat dat de witch health (behalve op easy) altijd gelijk is, vandaar mijn verwarring. Dat zal wel achterhaalde informatie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ze kan ook nog geen echte dmg krijgen als ze niet ge-"startled" is. Dus als hij haar 2x raakt zonder dat ze echt "los" is zegmaar krijg ze wel dmg maar gaat ze er niet dood aan.

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Dus niet doorzeven totdat ze gillend rond begint te huppelen? Dan kan je net zo goed wachten. Overigens vind ik dat dan wel nep gedaan.

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06 18:02

Twhomp

Stayin' Alive

Dat verklaart wel waarom ik zoveel last had om "Crowned" te halen. Ik schoot dus te snel.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

• Descriptor
  • Laatst online: 23-02-2024
Twhomp schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 10:00:
Dat verklaart wel waarom ik zoveel last had om "Crowned" te halen. Ik schoot dus te snel.
Ik heb ook al een paar keer geprobeerd om crownd te halen. Alleen schiet ik steeds te vroeg of te laat. Je moet echt goed timen. Maar sommige filmpjes die ik op youtube zie schieten mensen gewoon abnormaal raar die witch dood en hebben ze alsnog die achievement :/ :/

Winners never cheat, Cheaters never win

• jagana
"crowned" is juist een van de achievements die ik als eerst gehaald heb, gewoon op die heks af rennen met licht aan en zodra ze omkijkt volpompen met lood :) waar ik wel meer moeite mee had was men vs tank, daar heb ik lang over gedaan.

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:17
jagana schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 15:30:
"crowned" is juist een van de achievements die ik als eerst gehaald heb, gewoon op die heks af rennen met licht aan en zodra ze omkijkt volpompen met lood :) waar ik wel meer moeite mee had was men vs tank, daar heb ik lang over gedaan.
Mwa, achter dr sneaken zonder licht en 1 headshot vind ik voldoende.....achievement of niet :+

K to the KillaZ

• eR1k
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-05 19:32
Wat me opviel is dat ik momenteel last heb van weaponbob, waarbij de crosshair op en neer beweegt terwijl ik loop. Weet iemand toevallig hoe ik dit uit kan zetten?

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Descriptor schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 10:46:
[...]

Ik heb ook al een paar keer geprobeerd om crownd te halen. Alleen schiet ik steeds te vroeg of te laat. Je moet echt goed timen. Maar sommige filmpjes die ik op youtube zie schieten mensen gewoon abnormaal raar die witch dood en hebben ze alsnog die achievement :/ :/
Pak een semi-auto shotgun (dus niet de pump-action, gebruik de tier 2 shotgun) en loop op de heks af met je zaklamp uit. Zodra je tegen haar aanstaat, stop met vooruit lopen. Hou je crosshair op haar hoofd gericht. Zodra ze je recht aankijkt, pomp haar hoofd vol met shells (=blijf schieten). Zo heb ik ook die achievement gehaald en het is een praktisch gegarandeerde methode om een witch om te leggen zonder gewonden.

Het valt mij nog steeds op hoe vaak mensen online onder de indruk zijn als ik dit doe. Vooral al doe ik het bij elke witch. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardirella

Bardirella

What! Are you crazy?

gisterenavond co-op gespeeld, samen met enkele fransen.

leuke gasten en spelen met hen viel goed mee, hoewel tactisch afspreken via mic in 't frans niet altijd meeviel... Merde alors!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Hee! Zojuist Zombie Genocidist (bijna 54.000 zombies) gehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:23

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

ElementriX schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 23:24:
Leuk, hoe lang heb je er in totaal over gedaan?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06 15:42

BaT

Ik heb nu een avond lopen klooien met een 3D brilletje (simpel kartonnen ding met cyaan/rode filter) in L4D en ik moet zeggen dat het enorm bevalt! Kleuren worden wel minder (duh), maar in L4D maakt dat niet zoveel uit... aangezien toch alles donker en grauw is... het leuke is vooral dat het geen drol kost! (en je ook nog eventueel andere games er mee kan doen, maar L4D zag er bij mij tot dusver het beste er uit in 3D! Lijstje supported games )

Eventjes voor de duidelijkheid; je hebt nodig :
1) Vista of Windows 7 (XP kan ook maar met oudere drivers oid, zie howto onderaan)
2) Nvidia 8xxx of hoger (je gebruikt de 3D Vision drivers van Nvidia, vandaar)
3) Goedkoop 3D brilletje (zoals hier te bestellen)
4) GEEN speciale monitor (een 60 hz LCD is dus ook prima)

Hier is een complete howto door iemand geschreven :
LINKJE

Mensen met 64 bit editie van Vista > de registry 'hack' voor 3D Stereo is net iets anders als in de 32 bit versie > lees de comments even door op de pagina, alvorens je ze uitvoert.

Ik heb het brilletje besteld van boven genoemde link; koop je die ook dan moet je in je registry voor je linker oog instellen kleurcode FF0000 (rood) en rechter oog FF00FFFF (cyaan).

Ik ga weer verder in 3D zombies knallen 8)

[ Voor 5% gewijzigd door BaT op 21-02-2009 14:57 ]

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
VET :D
Dan word het nog erger als er een boomer op je kotst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Zekers :D En die groene particles om de smoker heen, zien er ook te wreed uit (vooral als je zelf smoker bent). Mijn ogen beginnen blijkbaar ook te wennen aan het brilletje; de rode waas is een stuk minder geworden (blijkbaar is mijn dominante oog de rechter, aangezien daar de blauwe filter zit).

Het speelt overigens fijner als Survivor, dit omdat er bij het spawnen van zombie er een blauwe waas is (wat irrirtant is aangezien een van de 'lenzen' cyaan is) en als je als hunter rondloopt heb je een rode waas standaard (wat weer irritant werkt met je andere 'lens'). Maar zeker het proberen waard :D

Ik speel nu L4D alleen maar met brilletje; het spel stond toch al niet bekend om z'n vrolijke kleurgebruik en de diepte voegt heel wat toe (slurpt ook wat fps er af trouwens...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

Ik gebruik altijd de IZ3D drivers voor anaglyphe output in games, die werkt ook in Left 4 Dead en heeft geen registry hacks nodig, gewoon installeren en gaan. Deze werken niet alleen met nVidia kaarten, maar ook op ATI's.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 86399 op 22-02-2009 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Ok, die ga ik ook eens proberen, kijken of het verschil maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
moet je daar ook nog een apart scherm voor hebben?
of gewoon zo'n brilletje en die drivers?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Er staat toch duidelijk in mijn post : GEEN speciale monitor..

Edit: voor die IZ3D driver ook niet, aangezien die hetzelfde doet als de 3D stereo driver van Nvidia. Een simpel 3D brilletje met een standaard monitor is dus voldoende (voor anaglyph 3D stereo).

[ Voor 68% gewijzigd door BaT op 22-02-2009 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zojuist pas voor het eerst serieus versus mode gespeeld en dan voor enkele uren achtereen. Wat een vet spel _/-\o_ als je je team mee hebt. Helaas werd ik op het laatst door de 'administrator' zonder enige reden gekicked. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Zat je op een clanserver of zaten er veel man met dezelfde tag? Dan werd je gekicked om plek te maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Twhomp schreef op zondag 22 februari 2009 @ 19:32:
Zat je op een clanserver of zaten er veel man met dezelfde tag? Dan werd je gekicked om plek te maken :D
Nee vrijwel alle spelers hadden geen clantag en kwamen uit verschillende landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284904

ElementriX schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 23:24:
Gefeliciteerd!

Shit man...ik zit op 34.000 en ik heb het nu wel erg lang gespeeld. Zo lang dat ik aan iets nieuws toe ben. Die DLC moet dus niet al te lang meer op zich wachten. Ik betrapte mezelf erop dat ik alweer aan het CoD4-en was. Maar goed...die achievement is de enige die ik nog moet en ik wil toch wel graag deze game completeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hmmm, ik moet nogal wat achievements. Maar sommige zijn niet makkelijk te halen. Meeste spelers online lopen oa te kloten met de witch, en AI in singleplayer lopen er gewoon op af, en schieten op teammates.

Cr0wned schijnt ook een apart geval te zijn, afijn... aan de andere kant zijn achievements ook weer niet zo belangrijk :P zolang je maar plezier hebt :)

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284904

Vinnie schreef op zondag 22 februari 2009 @ 22:12:
Hmmm, ik moet nogal wat achievements. Maar sommige zijn niet makkelijk te halen. Meeste spelers online lopen oa te kloten met de witch, en AI in singleplayer lopen er gewoon op af, en schieten op teammates.

Cr0wned schijnt ook een apart geval te zijn, afijn... aan de andere kant zijn achievements ook weer niet zo belangrijk :P zolang je maar plezier hebt :)
Tuurlijk :) Maar het behalen van die achievements bezorgd mij deels plezier. Alleen dat geluid al: "PLOK: 30 G". Heerlijk!!

Cr0wned duurde bij mij ook wel even, maar je moet een beetje geluk hebben geloof ik. Maar die campaigns op expert uitspelen zorgt helemaal voor veel frustratie...of heb je die al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Expert? Ik haal amper Normal... ehh nee. ik raak snel verloren, en dan ineens ben je omringt met hordes... en vooral AI die gaan er nogal wazig mee om. Menselijke spelers werken gelukkig iets beter, maar die zeuren dan dat je niet zo goed bent of iets in die trant, zucht :P

Hele campaign duurt ook wel even, met AI... iets over een heel uur :X

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-05 15:26
The Zep Man schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 21:58:
Het valt mij nog steeds op hoe vaak mensen online onder de indruk zijn als ik dit doe. Vooral al doe ik het bij elke witch. :+
Same here, vooral toen ik het deed met 2 vrienden die wat nieuw in het spel zijn..eerst paniek en daarna verbazing, en het is zo makkelijk.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:12

Vrijdag

De Zwarte

Afbeeldingslocatie: http://ui17.gamespot.com/2608/postercopy_2.png

Het eerste deel van de film is gewoon Dead Air 8-)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Really? Heb m staan, dus maar eens kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:12

Vrijdag

De Zwarte

Nuja, niet echt 1 op 1 maar het eerste deel speelt zich af in een vliegtuigterminal, en er zit ook iets in met een vliegtuig wat crashed. Vond het wel een opmerkelijke gelijkenis :)

Ik zag 'm gisteren in de FRS en kon m niet laten liggen. Zitten ook twee lange trailers bij van Resident Evil 5 trouwens.
Zou wel een leuke mod zijn, een L4D/Resident Evil crossover.

[ Voor 34% gewijzigd door Vrijdag op 23-02-2009 10:00 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Gisteren met een aantal mensen een geweldig potje versus gehad(uit m'n hoofd Mary, Damir, LUH-3417, en nog een aantal, sorry dat ik de namen niet heb onthouden :> )

Wat er gebeurde: We speelden eerste stuk van No Mercy, ik werd tank, en door gezellig met auto's te gaan bowlen haalde ik het hele team omver. Geloof dat het mijn snelste game finish was, binnen een minuut was het voorbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Laatst online: 05-02 18:50
Fl4pp13 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 11:33:
Gisteren met een aantal mensen een geweldig potje versus gehad(uit m'n hoofd Mary, Damir, LUH-3417, en nog een aantal, sorry dat ik de namen niet heb onthouden :> )

Wat er gebeurde: We speelden eerste stuk van No Mercy, ik werd tank, en door gezellig met auto's te gaan bowlen haalde ik het hele team omver. Geloof dat het mijn snelste game finish was, binnen een minuut was het voorbij :P
Hehe ja, ik zag dat een paar dagen geleden ook. Ons infected team was als stevig op gang toen we de tank konden inzetten. In dit geval werd er een brok steen gebruikt. Omdat er twee van de survivors werden gesloopt door hunters hoefde tank alleen nog even de andere twee om te knikkeren. En dat lukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-06 17:53

MikeVM

- Baloo -

The Zep Man schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 21:58:
[...]
Pak een semi-auto shotgun (dus niet de pump-action, gebruik de tier 2 shotgun) en loop op de heks af met je zaklamp uit. Zodra je tegen haar aanstaat, stop met vooruit lopen. Hou je crosshair op haar hoofd gericht. Zodra ze je recht aankijkt, pomp haar hoofd vol met shells (=blijf schieten). Zo heb ik ook die achievement gehaald en het is een praktisch gegarandeerde methode om een witch om te leggen zonder gewonden.

lukt dit ook op expert?

met de semiautoshotgun bedoel je toch diegene waarbij je je muisknop ingedrukt houd om leeg te schieten hé.

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

MikeVM schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 17:54:
[...]

lukt dit ook op expert?

met de semiautoshotgun bedoel je toch diegene waarbij je je muisknop ingedrukt houd om leeg te schieten hé.
pumpaction is 1 klik 1 shot. autoshotgun is inhouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Zat net in een potje met gotters op versus. Mary probeert een boomstronk naar binnen te kegelen door een gang, terwijl ik er min of meer opsta, next thing..

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2lsutyq.jpg

WTF? Het was nogal crap, maar dat je daardoor even door de map heen clipt.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Mja, grappig potje net. Hier nog eentje :P Denk dat we maar even een bug report naar Valve moeten sturen... Vind het met GoT'ers wel een stuk leuker spelen. Iedereen heeft dan voice-com, zodat coördineren een stuk makkelijker wordt. Hoewel het niet echt lekker ging net. Brakke shit enzo :9

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/14d2h78.jpg
Mja, daar zit je dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Weiman schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 22:11:
Mary probeert een boomstronk naar binnen te kegelen
:X

* Cassius rent.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Zie mijn healthbar.. ik had nog geen survivor gezien :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Geen idee. Ik vermijd liever dit soort conflicten op expert. ;)
De semi-automatic shotgun is de shotgun welke niet tussen elk schot opnieuw geladen hoeft te worden.

[ Voor 30% gewijzigd door The Zep Man op 25-02-2009 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 246088

Bah op een moment als dit is Steam toch wel irritant. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 09:13
Hey Weiman en flappie :w

Ging gisteravond niet echt super nee... Andere team was duidelijk meer ervaren...

Oh well, nog maar vaker oefenen dan. :)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Zijn er meer mensen die zich helemaal dood ergeren aan alle NOOBS online? Ik snap dat niet iedereen goed is en reactie skills heeeft van 0,001 seconde. Maar het aantal idioten online is toch wel erg groot en dan denken ze ook nog dat ze beter zijn want dan gaan ze jou advies geven. Het moet niet veel erger worden. Maar tering bij teamwork games heeft bijna niemand een clue heb ik de indruk.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Daarom moet je ook gewoon afspreken dat je L4D gaat doen met een groep :) Als er EEN game is die je moet doen met kennissen/vrienden/andere GoT'ers dan vind ik dat het wel L4D is. Vooral in versus is het heerlijk om mensen te pesten :P

Maar wat je zegt, het klopt wel. Het hangt echter wel heel erg af van op welk moment je speelt, en uberhaupt in wat voor server je terechtkomt.

Overigens: nieuwe irritatie gevonden: mensen die perfect weten te timen als je pouncet. Dat ze je elke keer een pimpslap weten te geven als je in hun gezicht probeert te springen. GRRR. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagana
Ik probeer als hunter eigenlijk altijd om vanaf boven te komen, dat is bijna altijd de laatste plek waar je een hunter van verwacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

jagana schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 17:18:
Ik probeer als hunter eigenlijk altijd om vanaf boven te komen, dat is bijna altijd de laatste plek waar je een hunter van verwacht ;)
Dat is de plek waar ik 'm tegenwoordig JUIST verwacht, de straatjes in het begin van No Mercy hebben me dat wel geleerd. :P Overigens heb je bij van boven nog het voordeel dat je pounce/falling damage doet. Als je het goed doet kan die aardig oplopen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Laatst online: 19-06 14:12

geerttttt

Manisch positief

Zijn er missch. mensen die samen met mij (en missch. een kamaraad) wil proberen om een campaign op expert te halen? Graag met microfoon als je hebt :)

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Sure! Ik ben wel in voor serieuze pogingen. Add me maar via de GoT-steam-community site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagana
Expert wil ik ook nog halen van alle 4, heb wel al eerder de finale gehaald maar nog niet een gehele campage, add me via de steam en heb een mic :)

• Preimel
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-11-2024
"I woke up yesterday to find a hilarious review by Kif for a porno called Left 4 Head. I finally got around to watching it now and just ... just wow. "
http://www.destructoid.co...ad-seriously-122641.phtml

Oh yeah

Doe Praemel!

Gisteren de Creative Fatality headset binnen. Goede kwaliteit, ook de mic. De hele avond op zoek naar servers waarbij mensen de mic gebruiken en dan zal je net zien dat je ze niet tegenkomt. Ook in versus potjes kwam ik ze niet tegen, ja alleen duisters op het laatst.

• Fuentes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:34
Anoniem: 89184 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 08:42:
Gisteren de Creative Fatality headset binnen. Goede kwaliteit, ook de mic. De hele avond op zoek naar servers waarbij mensen de mic gebruiken en dan zal je net zien dat je ze niet tegenkomt. Ook in versus potjes kwam ik ze niet tegen, ja alleen duisters op het laatst.
Jaaaa :D

Fijn ding is dat he? Heb hem zelf ook. Erg tevreden over.

• Tigertje
  • Laatst online: 05-02 18:50
Postius schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 16:19:
Zijn er meer mensen die zich helemaal dood ergeren aan alle NOOBS online? Ik snap dat niet iedereen goed is en reactie skills heeeft van 0,001 seconde. Maar het aantal idioten online is toch wel erg groot en dan denken ze ook nog dat ze beter zijn want dan gaan ze jou advies geven. Het moet niet veel erger worden. Maar tering bij teamwork games heeft bijna niemand een clue heb ik de indruk.
Ja en ik erger me ook aan de figuren die vinden die iedere noob die ze tegenkomen ook maar gelijk weggestemd moet worden. Vooral in Versus. Als je niet elke keer naar hun zin iets laat zien kan je ophoepelen.
Niet iedereen heeft tijd om de hele dag door te spelen.

Fuentes schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 13:36:
[...]

Jaaaa :D

Fijn ding is dat he? Heb hem zelf ook. Erg tevreden over.
offtopic:
Alleen de houder van de mic bleek niet zo sterk te zijn. Hij is nu een klein beetje beschadigd. Er zit op het eind van de plug een kleine plastic verdikking. Deze moet precies in een klein gootje vallen alleen de eerste keer zag ik dat over het hoofd en drukte ik het erdoor :D

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:57
Tigertje schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 13:46:
[...]

Ja en ik erger me ook aan de figuren die vinden die iedere noob die ze tegenkomen ook maar gelijk weggestemd moet worden. Vooral in Versus. Als je niet elke keer naar hun zin iets laat zien kan je ophoepelen.
Niet iedereen heeft tijd om de hele dag door te spelen.
Ik speel meestal coop en maar een enkele keer vs, die keer dat ik vs speel word ik ook iedere keer gekicked omdat ik niet zo goed ben.

Heb er een handje aan om de survivors neer te schieten ipv de zombies eromheen :). Maar als ik sommige lui dan tekeer hoor gaan of via de chat als je iets verkeerd doet........
Left 4 Dead speel ik voor me plezier niet om te winnen, kennelijk denkt 80% van de gamers daar anders over.

Wel leuk toen ik me eigen server joinde en weg gevoted werd, even via de console vragen waarom ze dat deden en of ze het in het vervolg niet meer wouden doen. " Sorry we won't do that again plz don't ban us " .

Toch wel leuk z'n ban knopje :)

edit : @Rocketkoen : daar heb je helemaal gelijk in, maar ik heb het dan niet over express teamkillen, ma per ongeluk een friendly fire als een teamgenoot 5 zombies om zich heen heeft.

[ Voor 8% gewijzigd door luxzenburcht op 26-02-2009 15:00 ]

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06 08:02
luxzenburcht schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 14:51:
[...]

Ik speel meestal coop en maar een enkele keer vs, die keer dat ik vs speel word ik ook iedere keer gekicked omdat ik niet zo goed ben.

Heb er een handje aan om de survivors neer te schieten ipv de zombies eromheen :). Maar als ik sommige lui dan tekeer hoor gaan of via de chat als je iets verkeerd doet........
Left 4 Dead speel ik voor me plezier niet om te winnen, kennelijk denkt 80% van de gamers daar anders over.

Wel leuk toen ik me eigen server joinde en weg gevoted werd, even via de console vragen waarom ze dat deden en of ze het in het vervolg niet meer wouden doen. " Sorry we won't do that again plz don't ban us " .

Toch wel leuk z'n ban knopje :)
no offense hoor, maar het is geen serious sam.
Als jij meer damage doet op je eigen team als op zombies dan zou ik je ook kicken.

TheS4ndm4n#1919

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
luxzenburcht schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 14:51:
[...]
Ligt er een beetje aan hoe je dat bedoelt, maar als door jouw toedoen ik elke 5 minuten op mijn rug incapacitated lig, dan heb ik bijzonder weinig lol en zou ik je ook vriendelijk verzoeken om of beter te richting, of op te zouten.

Begrijp me niet verkeerd, ook ik sta aan het eind soms in de top 2 qua friendly fire, maar eveneens in de rest van de (goede) statistieken. Niet iedereen is een pro, ik zeker niet, maar ik doe wel mee om de gehele ervaring, dus ook voor anderen, zo leuk mogelijk te maken.
Lol hebben is leuk, maar dat moet niet onmogelijk gemaakt worden door je medespelers...

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-06 14:10
Hoelang wachten jullie gemiddeld op een key aangeschaft via g2play.pl ?
Transactie via PayPal.

• Baardmeester
  • Laatst online: 04-06 23:35
AgoNitE schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 15:01:
Hoelang wachten jullie gemiddeld op een key aangeschaft via g2play.pl ?
Transactie via PayPal.
Ik heb gister avond een key aangeschaft met paypal via g2play en had direct een key in mijn mail. Ik las op een ander forum dat je anders even moet mailen.

• Toet3r
  • Niet online
ik ben bezig geweest met nieuwe start post voor volgende topic. Was ik al mee bezig toen we nog bij pagina 1 waren van dit topic maar goed.
De startpost is nu bijna klaar, nog een paar dingetjes aan te doen.denk dat ik hem vanavond klaar heb.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-06 14:10
Baardmeester schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:12:
[...]

Ik heb gister avond een key aangeschaft met paypal via g2play en had direct een key in mijn mail. Ik las op een ander forum dat je anders even moet mailen.
Hm zo snel gaat t hier dus niet..mail verstuurd, maar kan vanaf mn werk niet op mn mail komen :P
merk t wel :)

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Fl4pp13 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 17:11:
Overigens: nieuwe irritatie gevonden: mensen die perfect weten te timen als je pouncet. Dat ze je elke keer een pimpslap weten te geven als je in hun gezicht probeert te springen. GRRR. :P
Nog irritanter voor de Hunter: in Versus een hunter doodmeppen in plaats van doodschieten. >:)
Preimel schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 00:29:
"I woke up yesterday to find a hilarious review by Kif for a porno called Left 4 Head. I finally got around to watching it now and just ... just wow. "
http://www.destructoid.co...ad-seriously-122641.phtml

Oh yeah
Dank je wel. Nu bloeden mijn ogen. En dat is alleen maar door het lezen van dat verhaal. ;( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Laatst online: 18-06 10:16
@the zep...

hunters doodmeppen is slecht voor hun moraal, ik doe t altijd om ze boos te maken. En dan spelen ze veel slechter... het is een goeie tip. :D

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264799

Ik heb gisteren een leuke bug ontdekt geloof ik, of het hoort zo, maar dat lijkt me niet.

Je kan jezelf schijnbaar teleporteren naar de andere spelers als die verderop zijn.

Wat ik aan het doen was: Ik was vlakbij de saferoom aan het rondbanjeren en kwam tussen een deur vast te zitten die ik dicht deed. Dit kan je doen door tussen de deur en de sluiting te gaan staan en de deur dicht te doen. De deur zal tegen je aan blijven staan en je zal moeite hebben te bewegen. (ik zat dus gewoon vast)

Na een aantal keer herhaaldelijk de deur open en dicht gedaan te hebben (deur klapt dus steeds tegen mij) stond ik ineens een half level verder bij mijn team! (campaign, expert, No Mercy)

Ik ga het vanavond weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Anoniem: 264799 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 13:53:
Ik heb gisteren een leuke bug ontdekt geloof ik, of het hoort zo, maar dat lijkt me niet.

Je kan jezelf schijnbaar teleporteren naar de andere spelers als die verderop zijn.

Wat ik aan het doen was: Ik was vlakbij de saferoom aan het rondbanjeren en kwam tussen een deur vast te zitten die ik dicht deed. Dit kan je doen door tussen de deur en de sluiting te gaan staan en de deur dicht te doen. De deur zal tegen je aan blijven staan en je zal moeite hebben te bewegen. (ik zat dus gewoon vast)

Na een aantal keer herhaaldelijk de deur open en dicht gedaan te hebben (deur klapt dus steeds tegen mij) stond ik ineens een half level verder bij mijn team! (campaign, expert, No Mercy)

Ik ga het vanavond weer proberen.
Als je ver van de survivors verwijdert bent kan je op E drukken om naar de groep te teleporten. Je moet dan ook opnieuw spawnen, soms doet hij dat ook automatisch geloof ik.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 21-06 15:42

PromoX

Flying solo

Verder in [Multi] Left 4 Dead Deel 3 met een verse topicstart _/-\o_.

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.