[Multi] Left 4 Dead - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 44.798 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ook grappig is survivors van de daken af meppen :P. Je wordt wel aardig gefrustreerd als dat je overkomt.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Ik ben echt nog steeds een ramp als Tank, telkens als er eentje aankomt hoop ik maar dat ik hem niet ben :)

Ik snap wel waarom de lock op difficulty erop zit, je kon als infected de difficulty omhoog voten zodat het voor jou makkelijker werd. Normal op versus is in principe moeilijk genoeg, zeker als de infected tegen wie je speelt goed genoeg zijn.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Test

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:44

Vrijdag

De Zwarte

GonzoNL schreef op maandag 08 december 2008 @ 08:30:
Ik ben echt nog steeds een ramp als Tank, telkens als er eentje aankomt hoop ik maar dat ik hem niet ben :)

Ik snap wel waarom de lock op difficulty erop zit, je kon als infected de difficulty omhoog voten zodat het voor jou makkelijker werd. Normal op versus is in principe moeilijk genoeg, zeker als de infected tegen wie je speelt goed genoeg zijn.
Mwah, dan heb ik liever dat ze inbouwen dat je alleen aan het eind van een map/campaign kan voten. Mijn hele probleem is dat ze nu een keuze mogelijkheid schrappen terwijl ze daar best een andere optie voor hadden kunnen gebruiken.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met 4 infected tegen 4 human players is normal moeilijk genoeg. Je kan genoeg ambushes maken en je krijgt ook nog een tank + witch waar je dan gewoon goed mee moet omgaan.

Vooral met een tank, hij is alleen slap tegen groene spelers en in open ruimtes. Maar zoals iemand hierboven al stelde, gewoon een boomer mee nemen zodat iedereen geblokkeerd wordt door zombies.

En als hij in de fik staat is hij in 40 seconde dood ongeacht zijn HP, dat is wel jammer.

Veel infected spelers maken de vergissing als hunter/smoker gewoon iemand te pakken als er 3 in de buurt zijn, dat heeft echt totaal geen nut. Als infected met 4 spelers kan je alleen winnen door een ambush te maken, en samen te werken. Of 1 survivor moet achter lopen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2008 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Moet zeggen dat infected spelen best lastig in, het is meestal maar een kans om een hit te scoren. Met hunters kan ik bijv nog niet goed "pouncen" op de survivors. Mijn sprongen zijn te kort of ik mis en dan wordt ik afgeknald. Je schijnt trouwens ook langs muren te kunnen springen. hoe werkt dat?

Wat ik ook niet snap is hoe boomers en smokers op hogere plaatsen terechtkomen. Maar ja, ken de maps nog niet zo goed.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bejit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 05:54

Bejit

Svenska Faderland

CapTVK schreef op maandag 08 december 2008 @ 10:14:
Moet zeggen dat infected spelen best lastig in, het is meestal maar een kans om een hit te scoren. Met hunters kan ik bijv nog niet goed "pouncen" op de survivors. Mijn sprongen zijn te kort of ik mis en dan wordt ik afgeknald. Je schijnt trouwens ook langs muren te kunnen springen. hoe werkt dat?

Wat ik ook niet snap is hoe boomers en smokers op hogere plaatsen terechtkomen. Maar ja, ken de maps nog niet zo goed.
Je kan blijven springen op muren door de ctrl ingedrukt te houden en te blijven klikken zodra je de muur raakt.(Wel natuurlijk niet met je muis tegen de muur aimen)

Doe dit vaak zat, survivors raken je nooit omdat je zo ziekelijk snel bent :)

Systeempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Where are you?®

CapTVK schreef op maandag 08 december 2008 @ 10:14:

Kijk goed in de rondte, er zitten vaak pijpleidingen met gele klauwen die naar boven bewegen. Daar kan je langs omhoog klimmen :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon net zo als je normaal springt met de hunter, alleen spring je dan richting de muur en draait met je reet zodat je je kan afzetten. Zodra je merkt dat je de muur raakt klik je weer met je muis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bejit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 05:54

Bejit

Svenska Faderland

Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 11:56:
Gewoon net zo als je normaal springt met de hunter, alleen spring je dan richting de muur en draait met je reet zodat je je kan afzetten. Zodra je merkt dat je de muur raakt klik je weer met je muis :)
Zo kan je ook heel snel omhoog klimmen :)

Systeempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:46
Gister gelachen, blood harvest op Advanced gespeeld met mn vaste groepje, laatste stukje met dat veld waar je naar beneden springt hadden we telkens pech dat net de tank eraan kwam tegelijk met een invasion, of dat de witch daar zat en geraakt werd etc. etc. aardig kansloos steeds.
Ook nergens pipebombs ook dus ik was het aardig zat aan het worden.

Op een gegeven moment waren we weer compleet overrompeld maar ik dacht ik loop gewoon ff door voor de gein, kijken hoe ver ik kom. Ik had geen aggro dus kon aardig doorlopen, ondanks dat ik hinkte.
Maten waren dood en ik kwam bij het huis, ik redde mn 3 maten uit de bezemkast en hebben het alsnog gehaald :D

Gister had ik weer ff inspiratie voor een maffe spray 8)7
Afbeeldingslocatie: http://temp.gpics.nl/ballsack.png

Eigenlijk moet er nog een sigaartje in :7

[ Voor 10% gewijzigd door Gman op 08-12-2008 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
TroonStaal schreef op zondag 07 december 2008 @ 22:21:
[...]

offtopic:
Volgens mij is dat een hamster, alleen geen idee welk soort ;)
Ik denk dat het een Goudhamster is. Misschien een Russische, maar dat weet ik niet zeker.

---

Soms is het overigens wel handig om één iemand uit de groep te pakken als smoker, als je ze daarmee vertraagt. Als infected is het toch het belangrijkste de survivors uit elkaar te halen en te vertragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik probeer als smoker wel eens die lange afstandsachievement te halen maar dat valt nog niet mee. Meestal worden ze bevrijdt, of, en dat is aan de andere kant wel weer grappig, springt er een hunter en een horde op. Ook leuk, maar daar gaat mijn achievement poging :( :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Laatst online: 03-09 21:47
LUH-3417 schreef op maandag 08 december 2008 @ 13:20:
[...]

Ik denk dat het een Goudhamster is. Misschien een Russische, maar dat weet ik niet zeker.
http://images.google.nl/i...Afbeeldingen+zoeken&gbv=2 :) Syrische Hamster. Het plaatje is een grap van ruim 1 jaar geleden (nog voor TF2), eigenlijk geen idee meer wat het precies was.

-----------------

Als we trouwens de tank beu zijn: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=81582

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
TroonStaal schreef op maandag 08 december 2008 @ 13:44:
Ik probeer als smoker wel eens die lange afstandsachievement te halen maar dat valt nog niet mee. Meestal worden ze bevrijdt, of, en dat is aan de andere kant wel weer grappig, springt er een hunter en een horde op. Ook leuk, maar daar gaat mijn achievement poging :( :P
Ik schoot gister in een co-op game op de tong van opzij en ik zag er spatten vanaf komen dus ik denk dat je die ook kan raken en maakt het extra moeilijk natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Gman op 08-12-2008 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
ahaha groen is idd leuk... "Hulk Smash !"

Oh.. en zover ik weet kon je in versus niet stemmen op difficulty..

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OxiMoron schreef op maandag 08 december 2008 @ 14:01:
ahaha groen is idd leuk... "Hulk Smash !"

Oh.. en zover ik weet kon je in versus niet stemmen op difficulty..
Brain had dat stemmen aangezet op de GoT server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
wat is er trouwens mis met de sticky zombies? die naar je toe komen skieën... 8)7

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 20:29
Brainstorm schreef op maandag 08 december 2008 @ 13:56:
[...]

http://images.google.nl/i...Afbeeldingen+zoeken&gbv=2 :) Syrische Hamster. Het plaatje is een grap van ruim 1 jaar geleden (nog voor TF2), eigenlijk geen idee meer wat het precies was.

-----------------

Als we trouwens de tank beu zijn: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=81582
wehehehe, das leuk, invisible tank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-08 01:38
Ewivis schreef op maandag 08 december 2008 @ 14:19:
wat is er trouwens mis met de sticky zombies? die naar je toe komen skieën... 8)7
Heb ik nu ook al 2 keer gezien, is echt vervelend. In de subways, Blokkeerde er 1tje onze doorgang in zo een trein. Kwamen we er met veel moeite langs liepen er zo nog 10 naar de trein uitgang.. Gevolg dat 3 mensen doorwaren en 1tje achter bleef. Kwamen er 2 boomers en daarna was zowat de hele trein geblokkeerd...

Raar..niet cool..En toch moesten we lachen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
PietjeP89 schreef op maandag 08 december 2008 @ 14:48:
[...]

Heb ik nu ook al 2 keer gezien, is echt vervelend. In de subways, Blokkeerde er 1tje onze doorgang in zo een trein. Kwamen we er met veel moeite langs liepen er zo nog 10 naar de trein uitgang.. Gevolg dat 3 mensen doorwaren en 1tje achter bleef. Kwamen er 2 boomers en daarna was zowat de hele trein geblokkeerd...

Raar..niet cool..En toch moesten we lachen :p
haha ja, ik ook wel! maar als het blijft is het wat minder 'grappig' :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
verdomd irritant dat als een gast weg moet, hij het ff voor de rest verpest.... zitten we in mercy hostpital laatste map, gaat zo'n gast beetje alle molotovs, pipebombs en fuel cans weggooien kapot maken, oa door ze naar de andere survivors te gooien, sta je dus in de fik..

*knip* ongewenst taalgebruik

[ Voor 12% gewijzigd door PromoX op 08-12-2008 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Dalyxia schreef op maandag 08 december 2008 @ 16:55:
verdomd irritant dat als een gast weg moet, hij het ff voor de rest verpest.... zitten we in mercy hostpital laatste map, gaat zo'n gast beetje alle molotovs, pipebombs en fuel cans weggooien kapot maken, oa door ze naar de andere survivors te gooien, sta je dus in de fik..
Kan je daar op de steamfora niet een report topic van maken? Of is dat niet toegestaan?

Ik dacht dat Valve daar een optie voor had ingebouwd/zou implementeren zodat je kon zien hoe iemand speelde. Zou één van de belangrijkste features worden maar dat zit er nog niet in. Wel matig hoor :{

[ Voor 10% gewijzigd door een moderator op 08-12-2008 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Dalyxia schreef op maandag 08 december 2008 @ 16:55:

*knip* ongewenst taalgebruik
Gooi het er maar uit!

[ Voor 8% gewijzigd door een moderator op 08-12-2008 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Ik heb de laatste tijd erg veel problemen met connecten. bij quick games moet ik vaak 3 of 4 pogingen doen voordat ik uberhaupt een server binnenkom. En dan is het 50% van de tijd ook nog eens met dikke lag. Meer mensen last van?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 22:17

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

kan je eigenlijk 'woorden' in knop Z of X nog aanpassen?

We (deafgamers) zijn allemaal doof, kan nog echt niet TS gebruiken :D
Chatten onder 'hordes bitchslaps geven' zijn slechte plan.
Vandaar ben ik benieuwd of je alle tactisch subnamen/woorden onder knop Z of X kan aanpassen.

Gelukkig 'horen' we ze aankomen door een optie Full Captioning in Audio, spel laat alles wat geluid produceert, ondertitelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Laatst online: 03-09 21:47
Is het sinds de laatste (of 1 na laatste) patch? Zijn toen namelijk wat veranderingen geweest in het zoeken naar een server via de lobby.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Brainstorm schreef op maandag 08 december 2008 @ 19:43:
Is het sinds de laatste (of 1 na laatste) patch? Zijn toen namelijk wat veranderingen geweest in het zoeken naar een server via de lobby.
wel meer na de update, maar vlak daarvoor begon ik er ook al last van te hebben.

Tis wel heel erg nu. Ik kom al 30 min. nergens meer in. En als ik nu een quick match wil doen kom ik telkens in lege lobbies. wtf :(

[ Voor 17% gewijzigd door Pkunk op 08-12-2008 21:19 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 11-09 15:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Trouwens iemand hier die het op de 360 speelt??

Voeg me maar toe voor een potje op vrijdag of zaterdag ofzo dan heb ik altijd tijd.

Mijn gamertag: El kaasje

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Zandhaas schreef op maandag 08 december 2008 @ 19:43:

Vandaar ben ik benieuwd of je alle tactisch subnamen/woorden onder knop Z of X kan aanpassen.

Gelukkig 'horen' we ze aankomen door een optie Full Captioning in Audio, spel laat alles wat geluid produceert, ondertitelen
Als binds gewoon werken als bij andere Valve games kan je met het say_team command gewoon tekst toevoegen.

Bijv

bind "F11" "say_team TANK!!! Fallback...Fallback!!"

Zou bij een druk op F11 de tekst "TANK!!! Fallback...Fallback!!" in de chat weergeven. Tenminste, zo werkt het in TF2. Geen idee of het werkt met L4D, uitproberen zou ik zeggen.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:33

Outerspace

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Twhomp schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 20:59:
En weer eens dat L4D blijft stotteren. Beetje jammer.
Een soort van 'hangup' van een paar seconden? Toevallig een driverupdate gedaan?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Outerspace schreef op maandag 08 december 2008 @ 22:26:
[...]

Een soort van 'hangup' van een paar seconden? Toevallig een driverupdate gedaan?
Ja! Grappig. Weet je een fix?

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Zit dat in L4D zelf? misschien is het de moeite waard voor mij om dit uit te proberen.

Volgens mij was een bind om text te typen "bind x say jouw tekst"

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
kKaltUu schreef op maandag 08 december 2008 @ 22:49:
[...]

Zit dat in L4D zelf? misschien is het de moeite waard voor mij om dit uit te proberen.

Volgens mij was een bind om text te typen "bind x say jouw tekst"
hoezo? jij bent toch niet doof? tenminste, ik dacht dat ik met jouw heb gespeeld en gepraat ooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Dalyxia schreef op maandag 08 december 2008 @ 22:52:
[...]

hoezo? jij bent toch niet doof? tenminste, ik dacht dat ik met jouw heb gespeeld en gepraat ooit :P
nee, maar dat betekend toch niet dat ik het niet kan uitproberen?

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Twhomp schreef op maandag 08 december 2008 @ 22:28:
[...]

Ja! Grappig. Weet je een fix?
Even in de opties bij Video, scherm op Windowed Mode (No Border) zetten. Je ziet het nog wel fullscreen, maar blijkbaar zijn er instellingen anders. Ik kan nu weer fantsoenlijk gamen :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Je kan geloof ik alle dingen onder Z en X aanpassen. Door dingen eraan te binden. Ik weet alleen niet meer hoe :( als ik even tijd heb en eraan denk zal ik even zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Gebruik toch gewoon voice-chat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Welk gedeelte van "doof"snap jij niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-08 16:39
Dead Air, damn wat een level is dat.. sta je op het vliegveld, worden er zombie's gespamt.. en ik heb elke keer (op de xbox36) noob-teamgenoten die er niets van bakken :S hebben jullie dat ook [weleens]?

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
fatihbatur schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 11:47:
Dead Air, damn wat een level is dat.. sta je op het vliegveld, worden er zombie's gespamt.. en ik heb elke keer (op de xbox36) noob-teamgenoten die er niets van bakken :S hebben jullie dat ook [weleens]?
ja... denk dat iedereen die wel heeft, word je weggetrokken door een smoker... doen ze niks ... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47
Ewivis schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 12:24:
[...]

ja... denk dat iedereen die wel heeft, word je weggetrokken door een smoker... doen ze niks ... :/
bots kunnen er af en toe ook wat van.
zit er een hunter op je, ge ingewanden opnieuw in te delen.
gaan ze eerst naast je staan, hun gun reloaden, ff healen. en dan pas de hunter afschieten.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Laatst online: 10:46

The Zep Man

🏴‍☠️

RocketKoen schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 12:48:
[...]

bots kunnen er af en toe ook wat van.
zit er een hunter op je, ge ingewanden opnieuw in te delen.
gaan ze eerst naast je staan, hun gun reloaden, ff healen. en dan pas de hunter afschieten.
Domme is dat je hem er niet eens af hoeft te knallen. Knal voor zijn kop en hij vliegt er al af.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Ja om te huilen. MELEEEEEEE PLELEEEASSSSEEEE!!!!!! AAAARRGGGHHHH!!!!

(Dat was ik, gisteren. Met een bot recht bovenop me, en een hunter die me zat te kietelen. De bot had natuurlijk weer iets anders aan z'n hoofd.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat kan, van [url=http:\\l4dmods.com]L4Dmods[/url]:
Make your own Radial menus!
Before you wonder what I'm talking about the menus I'm talking about is the ones that appear when you push "v". (The voice menus).
Now how do you make your own? Pretty shitting simple. Follow this:

1. Go to your left4dead/scripts folder. Eg:
C:\Steam\steamapps\common\left 4 dead\left4dead\scripts

2. Look for a file in this folder called RadialMenu.txt
Now to explain a bit in this text file.

//------------------------------------------------ --------------
"Warnings,Survivor,Alive"
This here tells us in order the "MenuName,Team,Status"
For here the file name is warnings so you would do this here in the in-game console:
bind mouse5 "+mouse_menu Warnings"
You will have to be a Survivor and Alive to use this, that's what the other two bits are for.

3. Copy the start, just the bit I have there at the start and put it at the very bottom of that text file, just paste it. Change the MenuName to something else, for example:
//------------------------------------------------ --------------
"MyMenu,Survivor,Alive"

4.Firstly just do a pair of {}'s like this:

{
}

Everything else we do will go inside these.
This is what you put inside:

{

"Center"
{
"command" "CONSOLE COMMAND GOES IN HERE"
"text" "THIS IS WHAT THE TEXT ON THE MENU WILL SAY"
}
"North"
{
"command" "noclip"
"text" "Enter Noclip"
}
"NorthEast"
{
"command" "sv_cheats 1"
"text" "Cheats on"
}
"East"
{
"command" "sv_cheats 0"
"text" "Cheats Off"
}
"SouthEast"
{
"command" "z_spawn Boomer"
"text" "Spawn Boomer"
}
"South"
{
"command" "z_spawn Tank"
"text" "Spawn Tank"
}
"SouthWest"
{
"command" "z_spawn Hunter"
"text" "Spawn Hunter"
}
"West"
{
"command" "z_spawn Smoker"
"text" "Spawn Smoker"
}
"NorthWest"
{
"command" "z_spawn Witch"
"text" "Spawn Witch"
}
}

bind mouse5 "+mouse_menu MyMenu"
Here is what it should look like, if you copied mine exactly (Apart from the first one, I changed it because it was only an example):
Je kunt dus ook nieuwe radial menus maken en hoeft niet de bestaande te vervangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 20:41
Even een vraag,

Ik wil heb ook een Server Draaien

Nu wil ik die graag vast op Versus hebben staan en geen lobby net als de GoT Server.

Nu las ik dat je dat alleen kunt als je server "Steam Group Exclusive" is.

Kan ik hem niet bij in de GoT Steam Group zetten?

Zou ik de Server.cfg,Autoexec.cfg etc van de GoT Versus server ook een mogen inzien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Ik heb dit weekend 1ste chapter gespeeld met mn broer. Damn! Dit spel is echt alles wat ik gehoopt had. Heerlijk op advanced. Jammer alleen van die domme bots. Ze schieten wel redelijk goed en reviven je ook keurig, maar toch valt het op key-moments wel op dat het geen mensen zijn (duh). En gewoon onbekende joinen lijkt mij niet tof, vanwege skills/teamkils/enz

Vanavond vanaf uurtje of half negen gaan we weer een uurtje ofzo beginnen aan level 2. Als er nog mensen zijn die coöp willen meespelen (mic verplicht!) voeg mij (Clint Reno) of mn broer (Zquirle) ff toe.

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
kKaltUu schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 11:15:
[...]

Welk gedeelte van "doof"snap jij niet?

[...]
Whoops, sorry. Kennelijk ben ik selectief blind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gostevie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-02 07:26
Heb alle vier de campaigns nu op Expert uit, ga me volledig op Versus richten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
even een vraagje aan de mensen die ook wel eens via play.com bestellen.
Mijn versie is 23 november verzonden maar nog altijd heb ik niets ontvangen.
Dit lijkt mij toch niet helemaal normaal.
Bij play.com mag je pas melding maken na 21 dagen.
Of maak ik me zorgen om niets en gebeurd dit wel vaker?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet weer een vreemde bug tegengekomen. Veel 'floating' zombies in de map. Wij kreggen ook de save room deur niet meer dicht.

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/2cnfcba.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

4play

-Nintendo- fan

ik speelde eens versus en toen de spelers in de saferoom waren bleef het spel hangen. De spelers waren in de dichte saferoom, maar de monster spelers konden niets doen. Wave naar wave komen naar de deur tot ik disconnecte. Ik heb wel 10 minuten op een map gelopen die gewoon niet naar de volgende map ging.

【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Outerspace schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 10:44:
[...]

Even in de opties bij Video, scherm op Windowed Mode (No Border) zetten. Je ziet het nog wel fullscreen, maar blijkbaar zijn er instellingen anders. Ik kan nu weer fantsoenlijk gamen :)
Goeie tip, ga het meteen uitproberen!

edit: Even lekker gespeeld net, chill!

[ Voor 5% gewijzigd door Twhomp op 09-12-2008 22:25 ]

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Laatst online: 22-04 22:43
madmaus schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 18:35:
IK heb hetzelfde probleem gehad, had 2x L4D rond 12 november oid besteld, ook enkele dagen later COD5 besteld en heb pas afgelopen vrijdag alle drie de spellen tegelijk ontvangen. Ik weet niet precies hoe het komt maar het kan misschien liggen aan de crash van een TNT vliegtuig of het tweemaal platliggen van TNT vanwege virus en systeemstoring. Er zat in ieder geval een enorme vertraging in, maar de boel is uiteindelijk goed aangekomen...

Ik ben erg blij met het spel trouwens, heb een paar keer gespeeld maar heb nog geen campaign uitgespeeld. Death toll een keertje geprobeerd en die map is erg sfeervol. Voor de rest heb ik me vooral op No Mercy gestort, tot nog toe ben ik niet verder gekomen dan de sewers maar het was elke keer erg spannend =)

Een van mijn potjes kregen we een tank voor de kiezen in de sewers die we in de fik wilden zetten, helaas vatte hij geen vlam in zijn spawnroom (hij moet er eerst uit komen?) waardoor hij drie van m'n medespelers neerlegde. Ik vervolgens schuilen in de smalle tunnels omdat ik dacht dat die tank daar niet in paste :p zie ik m opeens recht op me af stormen midden in die tunnels! Ik heb echt lang bang rondjes zitten rennen om van dat monster weg te blijven, tot hij opeens dood neerviel! Blijkbaar had hij me niet goed genoeg in beeld om z'n timer te resetten. Helemaal trots en blij dat ik nog 90 health had ging ik vol goede moed op zoek naar een spawn room voor mn teamgenoten...krijg ik een horde op me af, die makkelijk verholpen wordt met een pipe bomb. Net wanneer het stil wordt wordt ik echter ondergekotst, springt er een hunter op me en slaat de direct volgende meute me tot pulp :' ( en toch ben ik blij ^^

Ik moet wel even klagen, sommige mensen vinden zichzelf tactisch geniaal terwijl ze constant in hun eentje weglopen (en dan klagen dat je ze niet red), steeds in je vuurlinie gaan staan (en dan jou neerschieten uit wraak), of gewoon veel te rambo spelen met een assault rifle terwijl ze daar de aim niet voor hebben (sprayen als gekken, moeten reloaden en worden dan omsingeld). Maar goed, dat heb je met mensen ; )

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Ben ik nou echt de enige met die irritante connection problemen? Ik wordt er echt schijtziek van. De goede poorten staan open voor zover ik weet. Misschien iets met drivers ofzo? Ik heb verschillende forceware geprobeerd. Lijkt me sterk dat het daar aan zou liggen overigens.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Weet je, ik heb nog nooit een poort geopend voor Steam, en toch werkt het. Misschien UPnP, dat zou kunnen, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squash.Cryeth
  • Laatst online: 17-05-2023

Squash.Cryeth

[GoT][A'dam]Erik H.

madmaus schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 18:35:
Om even een hart onder de riem te steken, dat heb ik dus ook gehad bij play.com. Uiteindelijk kreeg ik pas na 10 werkdagen L4D binnen.

Maar het was het wachten dan ook ruim waard. Het is even wennen (is wel een groot woord) qua gameplay omdat je direct afhankelijk bent van je teamgenoten dus ze per ongeluk neerschieten of achterblijven of te ver voorop lopen zijn allemaal dingen die doorgaans niet echt helpen.

Wat mij betreft een schot in de roos van valve. 33 euro betaald bij play.com en dat ga ik er wel uithalen (we blijven hollanders heh (met uitzondering van de belgen onder ons die het ook prettig vinden om deze game lang te kunnen spelen ;) ))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Misschien dat ik een exemplaar haal voor mijn zusje van 15... Die zit vaker achter l4d dan ik zo onderhand :')

Gister nog:

ik: 'hey dit stuk heb ik nog niet gespeeld' (einde deadair)
zij: 'ooh, ik al supervaak, komt dat vliegtuig naar beneden etc etc'
ik: :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Gepwned door je zusje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is gewoon irritant, als content ongevraagd voor je gespoiled wordt.

Maja, iemand enig idee waarom de NoMercy expert achievement maar niet activeerd na het 10x op expert uitgespeeld te hebben vanaf het begin?
Beide direct vanaf de lobby of ingame na campaign restarts gespeeld, het wil maar niet lukken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:35:
Is gewoon irritant, als content ongevraagd voor je gespoiled wordt.

Maja, iemand enig idee waarom de NoMercy expert achievement maar niet activeerd na het 10x op expert uitgespeeld te hebben vanaf het begin?
Beide direct vanaf de lobby of ingame na campaign restarts gespeeld, het wil maar niet lukken :/
ik had gisteren dat ik in de lobby met 8 man zat, in versus mode dus, en toen we starten werd de server ineens co-op en zaten er 4 man in de spectator mode te kakken.... heel vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Ik heb nog geen zwevende zombies gezien, wel een "skiënde" maar tis wel duidelijk dat er nog een patch of wat nodig zijn.

Oh ja kheb wel eens 3 weken gewacht op mijn play.com bestelling, en op de dag dat ik een replacement had aangevraagd viel ie op de mat... Wel netjes teruggestuurd en geld teruggekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Laatst online: 31-08 16:08
Ik heb nu 3/4 Expert gehaald. Gister No mercy eindelijk gekregen. Wat raar was, omdat ik duidelijk pas in het midden van level 1 binnenkwam. Misschien is dat opgelost? Ook zit ik nu op de 46/51 achievements.

Heeft iemand trouwens al de achievement dat de hele groep niet geraakt wordt door special infected? Of dat je in versus mode iemand doodmaakt die de saferoom in gaat en weer uit de saferoom komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Gman schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:55:
Ik heb nog geen zwevende zombies gezien, wel een "skiënde" maar tis wel duidelijk dat er nog een patch of wat nodig zijn.

Oh ja kheb wel eens 3 weken gewacht op mijn play.com bestelling, en op de dag dat ik een replacement had aangevraagd viel ie op de mat... Wel netjes teruggestuurd en geld teruggekregen.
zwevende, skieënde... zijn hetzelfde! ze lopen iig niet en als je ze dood schiet blijven ze doodleuk staan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
klopt! krijg ik net smsje of ik mijn wachtwoord wil geven van mijn pc omdat ze left4dead wil spelen! damn verslaafd!!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Ewivis schreef op woensdag 10 december 2008 @ 14:03:
[...]

zwevende, skieënde... zijn hetzelfde! ze lopen iig niet en als je ze dood schiet blijven ze doodleuk staan :9
Kan je wel een melee op ze uitvoeren? Of heeft dat ook geen effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outerspace schreef op woensdag 10 december 2008 @ 16:19:
[...]

Kan je wel een melee op ze uitvoeren? Of heeft dat ook geen effect.
Uit mijn ervaring niet, je kunt er met geen mogelijkheid beweging in krijgen.
Ze zijn wel goed voor een ongelimiteerde voorraad aan bloed als je maar blijft schieten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Squash.Cryeth schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:07:
[...]

Om even een hart onder de riem te steken, dat heb ik dus ook gehad bij play.com. Uiteindelijk kreeg ik pas na 10 werkdagen L4D binnen.

Maar het was het wachten dan ook ruim waard. Het is even wennen (is wel een groot woord) qua gameplay omdat je direct afhankelijk bent van je teamgenoten dus ze per ongeluk neerschieten of achterblijven of te ver voorop lopen zijn allemaal dingen die doorgaans niet echt helpen.

Wat mij betreft een schot in de roos van valve. 33 euro betaald bij play.com en dat ga ik er wel uithalen (we blijven hollanders heh (met uitzondering van de belgen onder ons die het ook prettig vinden om deze game lang te kunnen spelen ;) ))
Ik wacht dan nog wel eventjes.
12 werkdagen zijn er al om. Hij zal deze week wel binnen komen. :)

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
Mag ik bijvoorbeeld mijn server steam group exclusive maken aan de steamgroep van GoT ?

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/192.87.54.75:27015/b_560x95.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
D3LTA schreef op woensdag 10 december 2008 @ 18:14:
Mag ik bijvoorbeeld mijn server steam group exclusive maken aan de steamgroep van GoT ?

[afbeelding]
volgens mij wel hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
weet het niet zeker ?

moet aan bepaalde eisen voldoen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
D3LTA schreef op woensdag 10 december 2008 @ 18:33:
[...]

weet het niet zeker ?

moet aan bepaalde eisen voldoen ?
neej hoor, geen bepaalde eisen, mja, beetje uptime zou leuk zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
OK, ik was tot nog toe geobsedeerd door de de No Mercy campaign uitspelen op expert. Tot nog toe niet gelukt en m'n vrienden werden gek van zowel deze campaign als het vele doodgaan =p ze bezworen me dat versus echt veel leuker was en dat ik dat maar eens met ze moest proberen. Wel, ze hadden gelijk! Met de humans spelen op een rushende manier geeft echt een kick, en het is soms erg lastig samen te blijven rennen zonder elkaar te raken. De teamwork en het snel doorrennen geeft echt een ander tempo aan het spel. Ik was een beetje teleurgesteld toen we de volgende ronde als infected spawnden, want ik zat helemaal in het rush tempo. Het was echter gewoon super leuk =D snode plannetjes maken en wachten tot er een survivor ergens afgezonderd raakt is erg vermakelijk, en de tank sessies zijn ook dikke pret. Het is ook behoorlijk spannend wanneer de survivors snel doorrennen naar de safe room, je moet dan toch behoorlijk risico in het spel leggen en perfect timen om er een paar uit te schakelen.

Ik heb het hier trouwens al ergens eerder gelezen, soms gebeurt het in versus mode dat de teams na een level door elkaar gegooid worden. Erg storend wanneer je met z'n 4-en in ventrilo zit, lekker op dreef bent, en opeens midden in een team van niet-samenwerkende, niet-pratende spelers terecht komt!

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

• The Zep Man
  • Laatst online: 10:46

The Zep Man

🏴‍☠️

Soepster schreef op woensdag 10 december 2008 @ 21:56:
Ik heb het hier trouwens al ergens eerder gelezen, soms gebeurt het in versus mode dat de teams na een level door elkaar gegooid worden. Erg storend wanneer je met z'n 4-en in ventrilo zit, lekker op dreef bent, en opeens midden in een team van niet-samenwerkende, niet-pratende spelers terecht komt!
Waarom gebruiken mensen eigenlijk Ventrilo in dit spel? Voegt totaal niets aan de teamplay toe (sterker nog, het werkt het alleen maar tegen, omdat degenen die niet van Ventrilo gebruik maken de rest van het team niet hoort).

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• xerix
  • Laatst online: 10-12-2020
Heb l4d gister op de xbox360 split screen coop gespeeld, alleen na 1.5u hebben we het uitgespeeld (?). Na de escape in de helicopter was het afgelopen. Klopt dit? Is het spel echt maar zo kort (in coop?)

vtec just kicked in yo!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
The Zep Man schreef op donderdag 11 december 2008 @ 00:20:
[...]

Waarom gebruiken mensen eigenlijk Ventrilo in dit spel? Voegt totaal niets aan de teamplay toe (sterker nog, het werkt het alleen maar tegen, omdat degenen die niet van Ventrilo gebruik maken de rest van het team niet hoort).
Ja idd! Ik heb dat altijd zo raar gevonden!
Als je iets belangrijks wilt zeggen of iets grappigs, kan je toch makkelijk de ingame chat gebruiken? :Y

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47
xerix schreef op donderdag 11 december 2008 @ 00:28:
Heb l4d gister op de xbox360 split screen coop gespeeld, alleen na 1.5u hebben we het uitgespeeld (?). Na de escape in de helicopter was het afgelopen. Klopt dit? Is het spel echt maar zo kort (in coop?)
dat is 1 campaign, er zijn er 4 in co-op. en 2 in versus

TheS4ndm4n#1919

• LUH-3417
  • Niet online
Ik gebruik soms Mumble, maar alleen als mijn hele team daarop zit. Waarom? Kwaliteit is stukken beter. In de L4D ingame chat versta ik soms nauwelijks wat iemand zegt.

• remmelt
Probeer de expert mode eens.

• Gman
Dan heb je slechts 1 van de 4 films gespeeld.

• GonzoNL

GonzoNL

LUH-3417 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 07:47:
Ik gebruik soms Mumble, maar alleen als mijn hele team daarop zit. Waarom? Kwaliteit is stukken beter. In de L4D ingame chat versta ik soms nauwelijks wat iemand zegt.
Same here, Mumble is gewoon beter, je kan doorpraten bij mapwissel, als je klaar bent en iets nieuws opstart, etc. Zodra er een teamgenoot zonder mumble joined (we zijn b.v. met z'n 3e) dan maar ingame gebruiken en dan hoor je ook gelijk het kwaliteits verschil.

• Ewivis
GonzoNL schreef op donderdag 11 december 2008 @ 11:24:
[...]

Same here, Mumble is gewoon beter, je kan doorpraten bij mapwissel, als je klaar bent en iets nieuws opstart, etc. Zodra er een teamgenoot zonder mumble joined (we zijn b.v. met z'n 3e) dan maar ingame gebruiken en dan hoor je ook gelijk het kwaliteits verschil.
misschien kunnen ze dat kwaliteitsverschil nog opkrikken binnen de game zelf?

Verwijderd

Gisteren voor het eerst pas enkele uren op expert mode gespeeld. Allemachtig, dit is een stuk pittiger als je 2 weken lang normal/advanced mode gewend bent. Na 1,5 uur spelen zaten wij steeds vast bij de overdekte parkeerplaatsen in Dead Air. Erg weinig marge om fouten te maken. Tof spel :D jammer dat 1 iemand steeds idle was, een bot maakt op expert mode niet echt het verschil namelijk.

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2008 @ 12:35:
Gisteren voor het eerst pas enkele uren op expert mode gespeeld. Allemachtig, dit is een stuk pittiger als je 2 weken lang normal/advanced mode gewend bent. Na 1,5 uur spelen zaten wij steeds vast bij de overdekte parkeerplaatsen in Dead Air. Erg weinig marge om fouten te maken. Tof spel :D jammer dat 1 iemand steeds idle was, een bot maakt op expert mode niet echt het verschil namelijk.
Ze stelen de hele tijd je medpacks :( . Maar ze zijn wel goed afleidingsmateriaal voor als de tank.

Eergister Dead air uitgespeeld op expert, maar geen achievement door die stomme dedicated server-bug :(

Dat zeg ik....

Verwijderd

Ik heb nooit problemen met de kwaliteit ingame, dat ligt meestal aan de mics van mensen. Hebben jullie game volume etc ook op de helft of lager staan en voice hoger? Dan werkt het wel fatsoenlijk ;)

• Gman
Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2008 @ 12:50:
Ik heb nooit problemen met de kwaliteit ingame, dat ligt meestal aan de mics van mensen. Hebben jullie game volume etc ook op de helft of lager staan en voice hoger? Dan werkt het wel fatsoenlijk ;)
Same here, niet echt problemen met de kwaliteit en het is vooral het gemak.
Ik moet wel toegeven dat het beter kan maar het volstaat.
Overigens de eerste game waar ik de ingame voicechat goed vind werken (makkelijke bind, chat in lobby etc).

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Biobakker schreef op donderdag 11 december 2008 @ 12:42:
[...]

Ze stelen de hele tijd je medpacks :( . Maar ze zijn wel goed afleidingsmateriaal voor als de tank.

Eergister Dead air uitgespeeld op expert, maar geen achievement door die stomme dedicated server-bug :(
Als je sp doet vind ik de bots eigenlijk best goed. Ze gooien dan wel geen mollys of pipes maar ze healen je wel. En ik heb ze nooit kunnen betrappen op friendly fire :)

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:41
Mijn server draait nu een dikke week en heb al 700 + luitjes geserved :). Ik heb extra me email adres erbij gezet zodat mensen tips en/of commentaar kunnen geven.

Tot zover heb ik nog niks ontvangen, geen nieuws goed nieuws? Als jullie eens tijd hebben kunnen jullie dan kijken of ie goed draait. Kwa bandbreedte is het geen probleem, alleen met een 8 speler VS wil het cpu gerbuik nog wel eens tegen de 100 % aanspringen. Probeer dan meestal in de console (server) de chats te bekijken en heb maar 1 keer " This server sucks" gezien.

Afbeeldingslocatie: http://module.game-monitor.com/213.51.99.49:27015/image/default/default.png

Bij voorbaat dank, ohw mocht ie vol zitte en er willen 8 tweakers op stuur me ff een mailtje (of dm) dan zet ik een passwoord erop "GOT"

edit :ip = 213.51.99.49
http://www.game-monitor.c..._4_Dead_Luxzenburcht.html

[ Voor 21% gewijzigd door luxzenburcht op 11-12-2008 13:48 ]

• remmelt
Als een smoker ontploft en je aan het kuchen bent, kan je dan de in-game mic gebruiken? Ik meen ooit eens ergens gelezen te hebben dat dat niet zo was, je bent tenslotte aan het kuchen. Niks zien, niks zeggen.

Misschien is het wel niet zo, ik kan de link niet meer vinden en er is wel meer uitgehaald (onzichtbare stilstaande hunter) maar goed. Dat zou in elk geval een punt zijn om de in-game chat te gebruiken (of niet, natuurlijk! Queue 400 posts over exploit of niet, etc.)

• Gman
remmelt schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:06:
Als een smoker ontploft en je aan het kuchen bent, kan je dan de in-game mic gebruiken? Ik meen ooit eens ergens gelezen te hebben dat dat niet zo was, je bent tenslotte aan het kuchen. Niks zien, niks zeggen.

Misschien is het wel niet zo, ik kan de link niet meer vinden en er is wel meer uitgehaald (onzichtbare stilstaande hunter) maar goed. Dat zou in elk geval een punt zijn om de in-game chat te gebruiken (of niet, natuurlijk! Queue 400 posts over exploit of niet, etc.)
Je kan gewoon de mic blijven gebruiken, nooit wat van gemerkt dat het niet zou kunnen.

• remmelt
Precies, aan je eigen kant merk je dat natuurlijk niet, het zou natuurlijk kunnen dat als je kucht de anderen je niet meer kunnen horen. Maar goed, ik weet dat dus niet eens zeker.

• LUH-3417
  • Niet online
Volgens mij was het idee dat als je gewurgd werd door een smoker je niet kon praten en dat je teammates het dus door moeten hebben dat je ze nodig hebt. Dat hebben ze kennelijk eruit gehaald, want je kan gewoon doorpraten, dacht ik.

Verwijderd

Hetzelfde met de smoker smoke :P
Als je er in staat werken de voice commands niet meer, maar je kunt nog altijd voice chat gebruiken.
Het laatste heeft zoiezo al de voorkeur dus echt een handicap vind ik het niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2008 16:18 . Reden: typo ]

Verwijderd

Die rook is sowieso niet hinderlijk vind ik, je loopt er zo uit :P Ze zouden het giftig moeten maken ofzo, dat het een blokkade vormt, of dat het vertragend werkt ofzo

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2008 16:27 ]

Verwijderd

Nou toen ik een keer ondergekotst was terwijl ik door een smoker weggetrokken werd maar daarna gelukkig werd bevrijdt, zag ik echt totaal niks.
Vanwege al die zombies om me heen en mix van groen spul kon ik al niet meer wegrennen, samen met de rook waar ik midden in zit had ik zo'n beetje 0% visie.
Op zulke, zeldzame momenten is de rook daadwerkelijk hinderlijk, maar verder ook nauwlijks tot niet.

Zou het niet erg vinden als je in de smoke duizelig zou worden, dat je scheef beeld zou krijgen en/of je melee snelheid vertraagd/gestopt zou worden. In dat geval ontwijk je die wolk toch wel liever :)

• Kroketje
  • Laatst online: 31-08 16:08
Ik heb weer iets vaags. Ik had bij mijn achievements voor expert 3/4. Nu heb ik de laatste map uitgespeeld en heb ik opeens 2/4.... Ik snap er niks meer van :(. Ik weet nu ook niet welke ik dan al uitgespeeld heb en welke niet.

Verwijderd

Gewoon allemaal nog een keer op expert uitspelen, heb je tenminste nog een doel in het spel voor de co-op mode ;)

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Storend als je bij versus met/tegen bots speelt. Het is niet leuk om als infected tegen een bot te spelen.

• Soepster
The Zep Man schreef op donderdag 11 december 2008 @ 00:20:
[...]
Mijn vrienden en clangenoten zijn heel vaak in Ventrilo te vinden omdat ze ook andere spellen spelen die geen voice chat hebben. Het is ook een verzamelplaats voor ons buiten het spel. We spelen gewoonlijk met z'n vieren, er is meestal geen sprake van dat de rest van het team het niet kan horen.
Mocht er iemand van ons uitvallen en er een random public persoon het spel joinen dan gebruiken we er alsnog de voice chat van L4D erbij.

Ventrilo heeft veel meer opties dan ingame chat en het geeft ons een veel betere geluidskwaliteit.

[ Voor 8% gewijzigd door Soepster op 11-12-2008 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iets bekend over eventuele nieuwe wapens die nog toegevoegd gaan worden? Lijkt me best leuk om met een kapmes door zo'n meute zombies te gaan rossen. (Of een ander melee ding)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.