Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Ik snap wel waarom de lock op difficulty erop zit, je kon als infected de difficulty omhoog voten zodat het voor jou makkelijker werd. Normal op versus is in principe moeilijk genoeg, zeker als de infected tegen wie je speelt goed genoeg zijn.
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Mwah, dan heb ik liever dat ze inbouwen dat je alleen aan het eind van een map/campaign kan voten. Mijn hele probleem is dat ze nu een keuze mogelijkheid schrappen terwijl ze daar best een andere optie voor hadden kunnen gebruiken.GonzoNL schreef op maandag 08 december 2008 @ 08:30:
Ik ben echt nog steeds een ramp als Tank, telkens als er eentje aankomt hoop ik maar dat ik hem niet ben![]()
Ik snap wel waarom de lock op difficulty erop zit, je kon als infected de difficulty omhoog voten zodat het voor jou makkelijker werd. Normal op versus is in principe moeilijk genoeg, zeker als de infected tegen wie je speelt goed genoeg zijn.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Vooral met een tank, hij is alleen slap tegen groene spelers en in open ruimtes. Maar zoals iemand hierboven al stelde, gewoon een boomer mee nemen zodat iedereen geblokkeerd wordt door zombies.
En als hij in de fik staat is hij in 40 seconde dood ongeacht zijn HP, dat is wel jammer.
Veel infected spelers maken de vergissing als hunter/smoker gewoon iemand te pakken als er 3 in de buurt zijn, dat heeft echt totaal geen nut. Als infected met 4 spelers kan je alleen winnen door een ambush te maken, en samen te werken. Of 1 survivor moet achter lopen.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2008 09:28 ]
Wat ik ook niet snap is hoe boomers en smokers op hogere plaatsen terechtkomen. Maar ja, ken de maps nog niet zo goed.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Je kan blijven springen op muren door de ctrl ingedrukt te houden en te blijven klikken zodra je de muur raakt.(Wel natuurlijk niet met je muis tegen de muur aimen)CapTVK schreef op maandag 08 december 2008 @ 10:14:
Moet zeggen dat infected spelen best lastig in, het is meestal maar een kans om een hit te scoren. Met hunters kan ik bijv nog niet goed "pouncen" op de survivors. Mijn sprongen zijn te kort of ik mis en dan wordt ik afgeknald. Je schijnt trouwens ook langs muren te kunnen springen. hoe werkt dat?
Wat ik ook niet snap is hoe boomers en smokers op hogere plaatsen terechtkomen. Maar ja, ken de maps nog niet zo goed.
Doe dit vaak zat, survivors raken je nooit omdat je zo ziekelijk snel bent
Kijk goed in de rondte, er zitten vaak pijpleidingen met gele klauwen die naar boven bewegen. Daar kan je langs omhoog klimmenCapTVK schreef op maandag 08 december 2008 @ 10:14:
Moet zeggen dat infected spelen best lastig in, het is meestal maar een kans om een hit te scoren. Met hunters kan ik bijv nog niet goed "pouncen" op de survivors. Mijn sprongen zijn te kort of ik mis en dan wordt ik afgeknald. Je schijnt trouwens ook langs muren te kunnen springen. hoe werkt dat?
Verwijderd
Zo kan je ook heel snel omhoog klimmenVerwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 11:56:
Gewoon net zo als je normaal springt met de hunter, alleen spring je dan richting de muur en draait met je reet zodat je je kan afzetten. Zodra je merkt dat je de muur raakt klik je weer met je muis
Ook nergens pipebombs ook dus ik was het aardig zat aan het worden.
Op een gegeven moment waren we weer compleet overrompeld maar ik dacht ik loop gewoon ff door voor de gein, kijken hoe ver ik kom. Ik had geen aggro dus kon aardig doorlopen, ondanks dat ik hinkte.
Maten waren dood en ik kwam bij het huis, ik redde mn 3 maten uit de bezemkast en hebben het alsnog gehaald
Gister had ik weer ff inspiratie voor een maffe spray

Eigenlijk moet er nog een sigaartje in
[ Voor 10% gewijzigd door Gman op 08-12-2008 13:03 ]
Ik denk dat het een Goudhamster is. Misschien een Russische, maar dat weet ik niet zeker.TroonStaal schreef op zondag 07 december 2008 @ 22:21:
[...]
offtopic:
Volgens mij is dat een hamster, alleen geen idee welk soort
---
Soms is het overigens wel handig om één iemand uit de groep te pakken als smoker, als je ze daarmee vertraagt. Als infected is het toch het belangrijkste de survivors uit elkaar te halen en te vertragen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
http://images.google.nl/i...Afbeeldingen+zoeken&gbv=2LUH-3417 schreef op maandag 08 december 2008 @ 13:20:
[...]
Ik denk dat het een Goudhamster is. Misschien een Russische, maar dat weet ik niet zeker.
-----------------
Als we trouwens de tank beu zijn: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=81582
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Ik schoot gister in een co-op game op de tong van opzij en ik zag er spatten vanaf komen dus ik denk dat je die ook kan raken en maakt het extra moeilijk natuurlijk.TroonStaal schreef op maandag 08 december 2008 @ 13:44:
Ik probeer als smoker wel eens die lange afstandsachievement te halen maar dat valt nog niet mee. Meestal worden ze bevrijdt, of, en dat is aan de andere kant wel weer grappig, springt er een hunter en een horde op. Ook leuk, maar daar gaat mijn achievement poging![]()
[ Voor 4% gewijzigd door Gman op 08-12-2008 14:02 ]
Oh.. en zover ik weet kon je in versus niet stemmen op difficulty..
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Verwijderd
Brain had dat stemmen aangezet op de GoT server.OxiMoron schreef op maandag 08 december 2008 @ 14:01:
ahaha groen is idd leuk... "Hulk Smash !"
Oh.. en zover ik weet kon je in versus niet stemmen op difficulty..

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
wehehehe, das leuk, invisible tankBrainstorm schreef op maandag 08 december 2008 @ 13:56:
[...]
http://images.google.nl/i...Afbeeldingen+zoeken&gbv=2Syrische Hamster. Het plaatje is een grap van ruim 1 jaar geleden (nog voor TF2), eigenlijk geen idee meer wat het precies was.
-----------------
Als we trouwens de tank beu zijn: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=81582
Heb ik nu ook al 2 keer gezien, is echt vervelend. In de subways, Blokkeerde er 1tje onze doorgang in zo een trein. Kwamen we er met veel moeite langs liepen er zo nog 10 naar de trein uitgang.. Gevolg dat 3 mensen doorwaren en 1tje achter bleef. Kwamen er 2 boomers en daarna was zowat de hele trein geblokkeerd...Ewivis schreef op maandag 08 december 2008 @ 14:19:
wat is er trouwens mis met de sticky zombies? die naar je toe komen skieën...
Raar..niet cool..En toch moesten we lachen
haha ja, ik ook wel! maar als het blijft is het wat minder 'grappig'PietjeP89 schreef op maandag 08 december 2008 @ 14:48:
[...]
Heb ik nu ook al 2 keer gezien, is echt vervelend. In de subways, Blokkeerde er 1tje onze doorgang in zo een trein. Kwamen we er met veel moeite langs liepen er zo nog 10 naar de trein uitgang.. Gevolg dat 3 mensen doorwaren en 1tje achter bleef. Kwamen er 2 boomers en daarna was zowat de hele trein geblokkeerd...
Raar..niet cool..En toch moesten we lachen
*knip* ongewenst taalgebruik
[ Voor 12% gewijzigd door PromoX op 08-12-2008 20:17 ]
Kan je daar op de steamfora niet een report topic van maken? Of is dat niet toegestaan?Dalyxia schreef op maandag 08 december 2008 @ 16:55:
verdomd irritant dat als een gast weg moet, hij het ff voor de rest verpest.... zitten we in mercy hostpital laatste map, gaat zo'n gast beetje alle molotovs, pipebombs en fuel cans weggooien kapot maken, oa door ze naar de andere survivors te gooien, sta je dus in de fik..
Ik dacht dat Valve daar een optie voor had ingebouwd/zou implementeren zodat je kon zien hoe iemand speelde. Zou één van de belangrijkste features worden maar dat zit er nog niet in. Wel matig hoor

[ Voor 10% gewijzigd door een moderator op 08-12-2008 20:17 ]
Gooi het er maar uit!Dalyxia schreef op maandag 08 december 2008 @ 16:55:
verdomd irritant dat als een gast weg moet, hij het ff voor de rest verpest.... zitten we in mercy hostpital laatste map, gaat zo'n gast beetje alle molotovs, pipebombs en fuel cans weggooien kapot maken, oa door ze naar de andere survivors te gooien, sta je dus in de fik..
*knip* ongewenst taalgebruik
[ Voor 8% gewijzigd door een moderator op 08-12-2008 20:18 ]
Hallo met Tim
We (deafgamers) zijn allemaal doof, kan nog echt niet TS gebruiken
Chatten onder 'hordes bitchslaps geven' zijn slechte plan.
Vandaar ben ik benieuwd of je alle tactisch subnamen/woorden onder knop Z of X kan aanpassen.
Gelukkig 'horen' we ze aankomen door een optie Full Captioning in Audio, spel laat alles wat geluid produceert, ondertitelen
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
wel meer na de update, maar vlak daarvoor begon ik er ook al last van te hebben.Brainstorm schreef op maandag 08 december 2008 @ 19:43:
Is het sinds de laatste (of 1 na laatste) patch? Zijn toen namelijk wat veranderingen geweest in het zoeken naar een server via de lobby.
Tis wel heel erg nu. Ik kom al 30 min. nergens meer in. En als ik nu een quick match wil doen kom ik telkens in lege lobbies. wtf
[ Voor 17% gewijzigd door Pkunk op 08-12-2008 21:19 ]
Hallo met Tim
Voeg me maar toe voor een potje op vrijdag of zaterdag ofzo dan heb ik altijd tijd.
Mijn gamertag: El kaasje
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Als binds gewoon werken als bij andere Valve games kan je met het say_team command gewoon tekst toevoegen.Zandhaas schreef op maandag 08 december 2008 @ 19:43:
kan je eigenlijk 'woorden' in knop Z of X nog aanpassen?
Vandaar ben ik benieuwd of je alle tactisch subnamen/woorden onder knop Z of X kan aanpassen.
Gelukkig 'horen' we ze aankomen door een optie Full Captioning in Audio, spel laat alles wat geluid produceert, ondertitelen
Bijv
bind "F11" "say_team TANK!!! Fallback...Fallback!!"
Zou bij een druk op F11 de tekst "TANK!!! Fallback...Fallback!!" in de chat weergeven. Tenminste, zo werkt het in TF2. Geen idee of het werkt met L4D, uitproberen zou ik zeggen.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Een soort van 'hangup' van een paar seconden? Toevallig een driverupdate gedaan?Twhomp schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 20:59:
En weer eens dat L4D blijft stotteren. Beetje jammer.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Ja! Grappig. Weet je een fix?Outerspace schreef op maandag 08 december 2008 @ 22:26:
[...]
Een soort van 'hangup' van een paar seconden? Toevallig een driverupdate gedaan?
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Zit dat in L4D zelf? misschien is het de moeite waard voor mij om dit uit te proberen.Zandhaas schreef op maandag 08 december 2008 @ 19:43:
Volgens mij was een bind om text te typen "bind x say jouw tekst"
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
hoezo? jij bent toch niet doof? tenminste, ik dacht dat ik met jouw heb gespeeld en gepraat ooitkKaltUu schreef op maandag 08 december 2008 @ 22:49:
[...]
Zit dat in L4D zelf? misschien is het de moeite waard voor mij om dit uit te proberen.
Volgens mij was een bind om text te typen "bind x say jouw tekst"
nee, maar dat betekend toch niet dat ik het niet kan uitproberen?Dalyxia schreef op maandag 08 december 2008 @ 22:52:
[...]
hoezo? jij bent toch niet doof? tenminste, ik dacht dat ik met jouw heb gespeeld en gepraat ooit
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Even in de opties bij Video, scherm op Windowed Mode (No Border) zetten. Je ziet het nog wel fullscreen, maar blijkbaar zijn er instellingen anders. Ik kan nu weer fantsoenlijk gamen
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Je kan geloof ik alle dingen onder Z en X aanpassen. Door dingen eraan te binden. Ik weet alleen niet meer hoeZandhaas schreef op maandag 08 december 2008 @ 19:43:
Welk gedeelte van "doof"snap jij niet?LUH-3417 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 11:10:
Gebruik toch gewoon voice-chat!
Zandhaas schreef op maandag 08 december 2008 @ 19:43:
tikfouten? tjah..m..
ja... denk dat iedereen die wel heeft, word je weggetrokken door een smoker... doen ze niks ...fatihbatur schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 11:47:
Dead Air, damn wat een level is dat.. sta je op het vliegveld, worden er zombie's gespamt.. en ik heb elke keer (op de xbox36) noob-teamgenoten die er niets van bakkenhebben jullie dat ook [weleens]?

bots kunnen er af en toe ook wat van.Ewivis schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 12:24:
[...]
ja... denk dat iedereen die wel heeft, word je weggetrokken door een smoker... doen ze niks ...
zit er een hunter op je, ge ingewanden opnieuw in te delen.
gaan ze eerst naast je staan, hun gun reloaden, ff healen. en dan pas de hunter afschieten.
Domme is dat je hem er niet eens af hoeft te knallen. Knal voor zijn kop en hij vliegt er al af.RocketKoen schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 12:48:
[...]
bots kunnen er af en toe ook wat van.
zit er een hunter op je, ge ingewanden opnieuw in te delen.
gaan ze eerst naast je staan, hun gun reloaden, ff healen. en dan pas de hunter afschieten.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
(Dat was ik, gisteren. Met een bot recht bovenop me, en een hunter die me zat te kietelen. De bot had natuurlijk weer iets anders aan z'n hoofd.)
Verwijderd
Ja, dat kan, van [url=http:\\l4dmods.com]L4Dmods[/url]:Zandhaas schreef op maandag 08 december 2008 @ 19:43:
Je kunt dus ook nieuwe radial menus maken en hoeft niet de bestaande te vervangen!Make your own Radial menus!
Before you wonder what I'm talking about the menus I'm talking about is the ones that appear when you push "v". (The voice menus).
Now how do you make your own? Pretty shitting simple. Follow this:
1. Go to your left4dead/scripts folder. Eg:
C:\Steam\steamapps\common\left 4 dead\left4dead\scripts
2. Look for a file in this folder called RadialMenu.txt
Now to explain a bit in this text file.
//------------------------------------------------ --------------
"Warnings,Survivor,Alive"
This here tells us in order the "MenuName,Team,Status"
For here the file name is warnings so you would do this here in the in-game console:
bind mouse5 "+mouse_menu Warnings"
You will have to be a Survivor and Alive to use this, that's what the other two bits are for.
3. Copy the start, just the bit I have there at the start and put it at the very bottom of that text file, just paste it. Change the MenuName to something else, for example:
//------------------------------------------------ --------------
"MyMenu,Survivor,Alive"
4.Firstly just do a pair of {}'s like this:
{
}
Everything else we do will go inside these.
This is what you put inside:
{
"Center"
{
"command" "CONSOLE COMMAND GOES IN HERE"
"text" "THIS IS WHAT THE TEXT ON THE MENU WILL SAY"
}
"North"
{
"command" "noclip"
"text" "Enter Noclip"
}
"NorthEast"
{
"command" "sv_cheats 1"
"text" "Cheats on"
}
"East"
{
"command" "sv_cheats 0"
"text" "Cheats Off"
}
"SouthEast"
{
"command" "z_spawn Boomer"
"text" "Spawn Boomer"
}
"South"
{
"command" "z_spawn Tank"
"text" "Spawn Tank"
}
"SouthWest"
{
"command" "z_spawn Hunter"
"text" "Spawn Hunter"
}
"West"
{
"command" "z_spawn Smoker"
"text" "Spawn Smoker"
}
"NorthWest"
{
"command" "z_spawn Witch"
"text" "Spawn Witch"
}
}
bind mouse5 "+mouse_menu MyMenu"
Here is what it should look like, if you copied mine exactly (Apart from the first one, I changed it because it was only an example):
Ik wil heb ook een Server Draaien
Nu wil ik die graag vast op Versus hebben staan en geen lobby net als de GoT Server.
Nu las ik dat je dat alleen kunt als je server "Steam Group Exclusive" is.
Kan ik hem niet bij in de GoT Steam Group zetten?
Zou ik de Server.cfg,Autoexec.cfg etc van de GoT Versus server ook een mogen inzien ?
Vanavond vanaf uurtje of half negen gaan we weer een uurtje ofzo beginnen aan level 2. Als er nog mensen zijn die coöp willen meespelen (mic verplicht!) voeg mij (Clint Reno) of mn broer (Zquirle) ff toe.
I'm just taking care of business
Whoops, sorry. Kennelijk ben ik selectief blind...kKaltUu schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 11:15:
[...]
Welk gedeelte van "doof"snap jij niet?
[...]
Mijn versie is 23 november verzonden maar nog altijd heb ik niets ontvangen.
Dit lijkt mij toch niet helemaal normaal.
Bij play.com mag je pas melding maken na 21 dagen.
Of maak ik me zorgen om niets en gebeurd dit wel vaker?
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Verwijderd

【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】
Goeie tip, ga het meteen uitproberen!Outerspace schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 10:44:
[...]
Even in de opties bij Video, scherm op Windowed Mode (No Border) zetten. Je ziet het nog wel fullscreen, maar blijkbaar zijn er instellingen anders. Ik kan nu weer fantsoenlijk gamen
edit: Even lekker gespeeld net, chill!
[ Voor 5% gewijzigd door Twhomp op 09-12-2008 22:25 ]
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
IK heb hetzelfde probleem gehad, had 2x L4D rond 12 november oid besteld, ook enkele dagen later COD5 besteld en heb pas afgelopen vrijdag alle drie de spellen tegelijk ontvangen. Ik weet niet precies hoe het komt maar het kan misschien liggen aan de crash van een TNT vliegtuig of het tweemaal platliggen van TNT vanwege virus en systeemstoring. Er zat in ieder geval een enorme vertraging in, maar de boel is uiteindelijk goed aangekomen...madmaus schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 18:35:
even een vraagje aan de mensen die ook wel eens via play.com bestellen.
Ik ben erg blij met het spel trouwens, heb een paar keer gespeeld maar heb nog geen campaign uitgespeeld. Death toll een keertje geprobeerd en die map is erg sfeervol. Voor de rest heb ik me vooral op No Mercy gestort, tot nog toe ben ik niet verder gekomen dan de sewers maar het was elke keer erg spannend =)
Een van mijn potjes kregen we een tank voor de kiezen in de sewers die we in de fik wilden zetten, helaas vatte hij geen vlam in zijn spawnroom (hij moet er eerst uit komen?) waardoor hij drie van m'n medespelers neerlegde. Ik vervolgens schuilen in de smalle tunnels omdat ik dacht dat die tank daar niet in paste
Ik moet wel even klagen, sommige mensen vinden zichzelf tactisch geniaal terwijl ze constant in hun eentje weglopen (en dan klagen dat je ze niet red), steeds in je vuurlinie gaan staan (en dan jou neerschieten uit wraak), of gewoon veel te rambo spelen met een assault rifle terwijl ze daar de aim niet voor hebben (sprayen als gekken, moeten reloaden en worden dan omsingeld). Maar goed, dat heb je met mensen ; )
Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB
Hallo met Tim
Om even een hart onder de riem te steken, dat heb ik dus ook gehad bij play.com. Uiteindelijk kreeg ik pas na 10 werkdagen L4D binnen.madmaus schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 18:35:
even een vraagje aan de mensen die ook wel eens via play.com bestellen.
Maar het was het wachten dan ook ruim waard. Het is even wennen (is wel een groot woord) qua gameplay omdat je direct afhankelijk bent van je teamgenoten dus ze per ongeluk neerschieten of achterblijven of te ver voorop lopen zijn allemaal dingen die doorgaans niet echt helpen.
Wat mij betreft een schot in de roos van valve. 33 euro betaald bij play.com en dat ga ik er wel uithalen (we blijven hollanders heh (met uitzondering van de belgen onder ons die het ook prettig vinden om deze game lang te kunnen spelen
Gister nog:
ik: 'hey dit stuk heb ik nog niet gespeeld' (einde deadair)
zij: 'ooh, ik al supervaak, komt dat vliegtuig naar beneden etc etc'
ik:

Verwijderd
Maja, iemand enig idee waarom de NoMercy expert achievement maar niet activeerd na het 10x op expert uitgespeeld te hebben vanaf het begin?
Beide direct vanaf de lobby of ingame na campaign restarts gespeeld, het wil maar niet lukken

ik had gisteren dat ik in de lobby met 8 man zat, in versus mode dus, en toen we starten werd de server ineens co-op en zaten er 4 man in de spectator mode te kakken.... heel vreemdVerwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:35:
Is gewoon irritant, als content ongevraagd voor je gespoiled wordt.
Maja, iemand enig idee waarom de NoMercy expert achievement maar niet activeerd na het 10x op expert uitgespeeld te hebben vanaf het begin?
Beide direct vanaf de lobby of ingame na campaign restarts gespeeld, het wil maar niet lukken
Oh ja kheb wel eens 3 weken gewacht op mijn play.com bestelling, en op de dag dat ik een replacement had aangevraagd viel ie op de mat... Wel netjes teruggestuurd en geld teruggekregen.
Heeft iemand trouwens al de achievement dat de hele groep niet geraakt wordt door special infected? Of dat je in versus mode iemand doodmaakt die de saferoom in gaat en weer uit de saferoom komt?
zwevende, skieënde... zijn hetzelfde! ze lopen iig niet en als je ze dood schiet blijven ze doodleuk staanGman schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:55:
Ik heb nog geen zwevende zombies gezien, wel een "skiënde" maar tis wel duidelijk dat er nog een patch of wat nodig zijn.
Oh ja kheb wel eens 3 weken gewacht op mijn play.com bestelling, en op de dag dat ik een replacement had aangevraagd viel ie op de mat... Wel netjes teruggestuurd en geld teruggekregen.
klopt! krijg ik net smsje of ik mijn wachtwoord wil geven van mijn pc omdat ze left4dead wil spelen! damn verslaafd!!!
Kan je wel een melee op ze uitvoeren? Of heeft dat ook geen effect.Ewivis schreef op woensdag 10 december 2008 @ 14:03:
[...]
zwevende, skieënde... zijn hetzelfde! ze lopen iig niet en als je ze dood schiet blijven ze doodleuk staan
Verwijderd
Uit mijn ervaring niet, je kunt er met geen mogelijkheid beweging in krijgen.Outerspace schreef op woensdag 10 december 2008 @ 16:19:
[...]
Kan je wel een melee op ze uitvoeren? Of heeft dat ook geen effect.
Ze zijn wel goed voor een ongelimiteerde voorraad aan bloed als je maar blijft schieten
Ik wacht dan nog wel eventjes.Squash.Cryeth schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:07:
[...]
Om even een hart onder de riem te steken, dat heb ik dus ook gehad bij play.com. Uiteindelijk kreeg ik pas na 10 werkdagen L4D binnen.
Maar het was het wachten dan ook ruim waard. Het is even wennen (is wel een groot woord) qua gameplay omdat je direct afhankelijk bent van je teamgenoten dus ze per ongeluk neerschieten of achterblijven of te ver voorop lopen zijn allemaal dingen die doorgaans niet echt helpen.
Wat mij betreft een schot in de roos van valve. 33 euro betaald bij play.com en dat ga ik er wel uithalen (we blijven hollanders heh (met uitzondering van de belgen onder ons die het ook prettig vinden om deze game lang te kunnen spelen))
12 werkdagen zijn er al om. Hij zal deze week wel binnen komen.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
volgens mij wel hoorD3LTA schreef op woensdag 10 december 2008 @ 18:14:
Mag ik bijvoorbeeld mijn server steam group exclusive maken aan de steamgroep van GoT ?
[afbeelding]
neej hoor, geen bepaalde eisen, mja, beetje uptime zou leuk zijnD3LTA schreef op woensdag 10 december 2008 @ 18:33:
[...]
weet het niet zeker ?
moet aan bepaalde eisen voldoen ?
Ik heb het hier trouwens al ergens eerder gelezen, soms gebeurt het in versus mode dat de teams na een level door elkaar gegooid worden. Erg storend wanneer je met z'n 4-en in ventrilo zit, lekker op dreef bent, en opeens midden in een team van niet-samenwerkende, niet-pratende spelers terecht komt!
Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB
Waarom gebruiken mensen eigenlijk Ventrilo in dit spel? Voegt totaal niets aan de teamplay toe (sterker nog, het werkt het alleen maar tegen, omdat degenen die niet van Ventrilo gebruik maken de rest van het team niet hoort).Soepster schreef op woensdag 10 december 2008 @ 21:56:
Ik heb het hier trouwens al ergens eerder gelezen, soms gebeurt het in versus mode dat de teams na een level door elkaar gegooid worden. Erg storend wanneer je met z'n 4-en in ventrilo zit, lekker op dreef bent, en opeens midden in een team van niet-samenwerkende, niet-pratende spelers terecht komt!
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
vtec just kicked in yo!
Ja idd! Ik heb dat altijd zo raar gevonden!The Zep Man schreef op donderdag 11 december 2008 @ 00:20:
[...]
Waarom gebruiken mensen eigenlijk Ventrilo in dit spel? Voegt totaal niets aan de teamplay toe (sterker nog, het werkt het alleen maar tegen, omdat degenen die niet van Ventrilo gebruik maken de rest van het team niet hoort).
Als je iets belangrijks wilt zeggen of iets grappigs, kan je toch makkelijk de ingame chat gebruiken?

dat is 1 campaign, er zijn er 4 in co-op. en 2 in versusxerix schreef op donderdag 11 december 2008 @ 00:28:
Heb l4d gister op de xbox360 split screen coop gespeeld, alleen na 1.5u hebben we het uitgespeeld (?). Na de escape in de helicopter was het afgelopen. Klopt dit? Is het spel echt maar zo kort (in coop?)
Probeer de expert mode eens.xerix schreef op donderdag 11 december 2008 @ 00:28:
Heb l4d gister op de xbox360 split screen coop gespeeld, alleen na 1.5u hebben we het uitgespeeld (?). Na de escape in de helicopter was het afgelopen. Klopt dit? Is het spel echt maar zo kort (in coop?)
Dan heb je slechts 1 van de 4 films gespeeld.xerix schreef op donderdag 11 december 2008 @ 00:28:
Same here, Mumble is gewoon beter, je kan doorpraten bij mapwissel, als je klaar bent en iets nieuws opstart, etc. Zodra er een teamgenoot zonder mumble joined (we zijn b.v. met z'n 3e) dan maar ingame gebruiken en dan hoor je ook gelijk het kwaliteits verschil.LUH-3417 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 07:47:
Ik gebruik soms Mumble, maar alleen als mijn hele team daarop zit. Waarom? Kwaliteit is stukken beter. In de L4D ingame chat versta ik soms nauwelijks wat iemand zegt.
misschien kunnen ze dat kwaliteitsverschil nog opkrikken binnen de game zelf?GonzoNL schreef op donderdag 11 december 2008 @ 11:24:
[...]
Same here, Mumble is gewoon beter, je kan doorpraten bij mapwissel, als je klaar bent en iets nieuws opstart, etc. Zodra er een teamgenoot zonder mumble joined (we zijn b.v. met z'n 3e) dan maar ingame gebruiken en dan hoor je ook gelijk het kwaliteits verschil.
Verwijderd
Ze stelen de hele tijd je medpacksVerwijderd schreef op donderdag 11 december 2008 @ 12:35:
Gisteren voor het eerst pas enkele uren op expert mode gespeeld. Allemachtig, dit is een stuk pittiger als je 2 weken lang normal/advanced mode gewend bent. Na 1,5 uur spelen zaten wij steeds vast bij de overdekte parkeerplaatsen in Dead Air. Erg weinig marge om fouten te maken. Tof speljammer dat 1 iemand steeds idle was, een bot maakt op expert mode niet echt het verschil namelijk.
Eergister Dead air uitgespeeld op expert, maar geen achievement door die stomme dedicated server-bug
Dat zeg ik....
Verwijderd
Same here, niet echt problemen met de kwaliteit en het is vooral het gemak.Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2008 @ 12:50:
Ik heb nooit problemen met de kwaliteit ingame, dat ligt meestal aan de mics van mensen. Hebben jullie game volume etc ook op de helft of lager staan en voice hoger? Dan werkt het wel fatsoenlijk
Ik moet wel toegeven dat het beter kan maar het volstaat.
Overigens de eerste game waar ik de ingame voicechat goed vind werken (makkelijke bind, chat in lobby etc).
Als je sp doet vind ik de bots eigenlijk best goed. Ze gooien dan wel geen mollys of pipes maar ze healen je wel. En ik heb ze nooit kunnen betrappen op friendly fireBiobakker schreef op donderdag 11 december 2008 @ 12:42:
[...]
Ze stelen de hele tijd je medpacks. Maar ze zijn wel goed afleidingsmateriaal voor als de tank.
Eergister Dead air uitgespeeld op expert, maar geen achievement door die stomme dedicated server-bug
Tot zover heb ik nog niks ontvangen, geen nieuws goed nieuws? Als jullie eens tijd hebben kunnen jullie dan kijken of ie goed draait. Kwa bandbreedte is het geen probleem, alleen met een 8 speler VS wil het cpu gerbuik nog wel eens tegen de 100 % aanspringen. Probeer dan meestal in de console (server) de chats te bekijken en heb maar 1 keer " This server sucks" gezien.

Bij voorbaat dank, ohw mocht ie vol zitte en er willen 8 tweakers op stuur me ff een mailtje (of dm) dan zet ik een passwoord erop "GOT"
edit :ip = 213.51.99.49
http://www.game-monitor.c..._4_Dead_Luxzenburcht.html
[ Voor 21% gewijzigd door luxzenburcht op 11-12-2008 13:48 ]
Misschien is het wel niet zo, ik kan de link niet meer vinden en er is wel meer uitgehaald (onzichtbare stilstaande hunter) maar goed. Dat zou in elk geval een punt zijn om de in-game chat te gebruiken (of niet, natuurlijk! Queue 400 posts over exploit of niet, etc.)
Je kan gewoon de mic blijven gebruiken, nooit wat van gemerkt dat het niet zou kunnen.remmelt schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:06:
Als een smoker ontploft en je aan het kuchen bent, kan je dan de in-game mic gebruiken? Ik meen ooit eens ergens gelezen te hebben dat dat niet zo was, je bent tenslotte aan het kuchen. Niks zien, niks zeggen.
Misschien is het wel niet zo, ik kan de link niet meer vinden en er is wel meer uitgehaald (onzichtbare stilstaande hunter) maar goed. Dat zou in elk geval een punt zijn om de in-game chat te gebruiken (of niet, natuurlijk! Queue 400 posts over exploit of niet, etc.)
Verwijderd
Als je er in staat werken de voice commands niet meer, maar je kunt nog altijd voice chat gebruiken.
Het laatste heeft zoiezo al de voorkeur dus echt een handicap vind ik het niet.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2008 16:18 . Reden: typo ]
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2008 16:27 ]
Verwijderd
Vanwege al die zombies om me heen en mix van groen spul kon ik al niet meer wegrennen, samen met de rook waar ik midden in zit had ik zo'n beetje 0% visie.
Op zulke, zeldzame momenten is de rook daadwerkelijk hinderlijk, maar verder ook nauwlijks tot niet.
Zou het niet erg vinden als je in de smoke duizelig zou worden, dat je scheef beeld zou krijgen en/of je melee snelheid vertraagd/gestopt zou worden. In dat geval ontwijk je die wolk toch wel liever
Verwijderd
Mijn vrienden en clangenoten zijn heel vaak in Ventrilo te vinden omdat ze ook andere spellen spelen die geen voice chat hebben. Het is ook een verzamelplaats voor ons buiten het spel. We spelen gewoonlijk met z'n vieren, er is meestal geen sprake van dat de rest van het team het niet kan horen.The Zep Man schreef op donderdag 11 december 2008 @ 00:20:
[...]
Waarom gebruiken mensen eigenlijk Ventrilo in dit spel? Voegt totaal niets aan de teamplay toe (sterker nog, het werkt het alleen maar tegen, omdat degenen die niet van Ventrilo gebruik maken de rest van het team niet hoort).
Mocht er iemand van ons uitvallen en er een random public persoon het spel joinen dan gebruiken we er alsnog de voice chat van L4D erbij.
Ventrilo heeft veel meer opties dan ingame chat en het geeft ons een veel betere geluidskwaliteit.
[ Voor 8% gewijzigd door Soepster op 11-12-2008 20:15 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.