[Multi] Left 4 Dead - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 44.799 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bejit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 05:54

Bejit

Svenska Faderland

Gisteren weer ff Left 4 Dead gespeeld, was weer lachen.

Staan 3 survivors op het randje van het dak en willen 1 redden die aan de rand hangt.

Pounce ik 1 van die survivors en per ongeluk push ik de 2 andere over het randje.

Resultaat, 3 mensen hangen hopeloos aan het randje en 1 ligt door mij gepounced op de grond xD

0wn3d.

Systeempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 08:40:
Is er al iets bekend over eventuele nieuwe wapens die nog toegevoegd gaan worden? Lijkt me best leuk om met een kapmes door zo'n meute zombies te gaan rossen. (Of een ander melee ding)
Lawnmower! :9~

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

zit al in het spel, harvest 3e map in het huisje voor de brug :P

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:46
Bejit schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 08:52:

Staan 3 survivors op het randje van het dak en willen 1 redden die aan de rand hangt.

Pounce ik 1 van die survivors en per ongeluk push ik de 2 andere over het randje.

Resultaat, 3 mensen hangen hopeloos aan het randje en 1 ligt door mij gepounced op de grond xD

0wn3d.
_O- _O-
Haha was ook mijn eerste gedachte, dat stukje uit Braindead is meesterlijk :)
Overigens zit ie er al stiekem in he :P

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v204/psychotiker88/l4d_farm04_barn0062.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v204/psychotiker88/l4d_farm04_barn0063.jpg
(blood harvest campain)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Dit spel is echt vet! Lang niet zoveel fun gehad met een spel. Vanavond weer lekker spelen, alleen de versus mode valt erg tegen ook is het spel bizar kort, deed gemiddeld 45/50 min over een campaign...maarja wel hoge replay value

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Gman schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:21:
[...]

_O- _O-

[...]

Haha was ook mijn eerste gedachte, dat stukje uit Braindead is meesterlijk :)
Overigens zit ie er al stiekem in he :P

[afbeelding]
[afbeelding]
(blood harvest campain)
waarom heb jij zoveel bloed? ik heb dat helemaal niet? ik wil dat ook!!! >:)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Ewivis schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 10:00:
[...]

waarom heb jij zoveel bloed? ik heb dat helemaal niet? ik wil dat ook!!! >:)
Haha ik heb geen idee, heb de plaatjes van L4D forum geplukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bejit schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 08:52:

0wn3d.
hahaha dat was hilarisch ja, ik was soepriem:D

Dat door rennen was ook grappig _/-\o_ En op het laatst lag op de grond tussen de hordes toen de heli eraan kwam, en ik met FUBAR hadden nog 10 hp en stonden op de helipad. Jij roepen HELP HELP,... wij F*ck it we're going home :D

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2008 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-08 23:22
Ik heb L4D besteld en krijg hem deze week nog binnen.. _/-\o_
De demo had ik al gespeeld en was echt vet >:) Toch heb ik nog paar vraagjes voordat ik het straks kan spelen, zodat ik meteen goed kan beginnen..
Ik hoorde dat je een console kon openen door ergens -console te typen, en met deze console een serverlist kan krijgen.. Zou iemand me dit in een stappenplan uit willen leggen?
Ook wil ik graag met jullie spelen als ik het spel heb.. Hoe kan ik alle servers zien van GoT leden en zo met jullie meespelen?

Alvast bedankt voor de hulp en ik zie jullie op L4D :D :9~ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-08 23:22
Ik hoorde trouwens nog iets over dat er een Weapon of Map update komt, of al uitgekomen is.. Weten jullie hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:41
kolor schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:34:
Ik heb L4D besteld en krijg hem deze week nog binnen.. _/-\o_
De demo had ik al gespeeld en was echt vet >:) Toch heb ik nog paar vraagjes voordat ik het straks kan spelen, zodat ik meteen goed kan beginnen..
Ik hoorde dat je een console kon openen door ergens -console te typen, en met deze console een serverlist kan krijgen.. Zou iemand me dit in een stappenplan uit willen leggen?
Ook wil ik graag met jullie spelen als ik het spel heb.. Hoe kan ik alle servers zien van GoT leden en zo met jullie meespelen?

Alvast bedankt voor de hulp en ik zie jullie op L4D :D :9~ O+
Je moet eerst even in opties gaan en enable console aanvinken. Daarna als je in het hoofdmenu zit duw je op tilde (~) boven de tab dan kom je in de console. Hier tik je onderaan openserverbrowser en krijg je het server scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Gisteren de laatste campaign uitgespeeld van Left 4 Dead (PC) met vrienden van me.. Heerlijk spel!
We dachten gelijk om wat achievements te halen in de eerste campaign.
Dus we selecteren easy mode en we gingen voor de "Akimbo Assassin" en de "Unbreakable" achievement.

Ik heb de hele campaign overleefd zonder enig medic pack te gebruiken of te krijgen en alleen maar pistols gebruikt. Maar aan het einde kreeg alleen de host deze achievements! (de andere 2 waren door een tank van de helipad gelanceerd) Dus ik en de host bleven over..
Maar ik kreeg gewoon werkelijk niks.. Ook geen "Mercy Killer" achievement..

Ik ben echt stomverbaasd, meer mensen die dit probleem hebben ondervonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
kolor schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:36:
Ik hoorde trouwens nog iets over dat er een Weapon of Map update komt, of al uitgekomen is.. Weten jullie hier meer van?
Goede vraag. Tegen de kerst zou een betaversie van deze user made map uit moeten komen.
Maar dacht dat Valve ook komt met een map komende 2 weken ergens, iemand?
Wordt wel hoog tijd imo :o
El_Quedro schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 12:16:
Ik ben echt stomverbaasd, meer mensen die dit probleem hebben ondervonden?
Bekend probleem als iemand zelf host, je moet nadat iedereen in het spel zit (en ook beweegd enzo :P) even de campain restarten met een vote.

[ Voor 22% gewijzigd door Gman op 12-12-2008 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bejit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 05:54

Bejit

Svenska Faderland

Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 10:20:
[...]

hahaha dat was hilarisch ja, ik was soepriem:D

Dat door rennen was ook grappig _/-\o_ En op het laatst lag op de grond tussen de hordes toen de heli eraan kwam, en ik met FUBAR hadden nog 10 hp en stonden op de helipad. Jij roepen HELP HELP,... wij F*ck it we're going home :D
Ik weet nu tenminste wat ik aan je heb :P

Niks.....................

Systeempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Bejit schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 12:34:
[...]

Ik weet nu tenminste wat ik aan je heb :P

Niks.....................
hahaha! zeker grappig! heb ik ook wel es gedaan! alarm auto aangezet, bleef er 1 iemand anders! wij zo: ja laterrrrrrrrrr (deur savehouse dicht) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Stelletje matennaaiers zijn jullie! :o :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:47
Verdomme, zat me er net toch een witch voor de safe room. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

luxzenburcht schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 12:01:
[...]

Je moet eerst even in opties gaan en enable console aanvinken. Daarna als je in het hoofdmenu zit duw je op tilde (~) boven de tab dan kom je in de console. Hier tik je onderaan openserverbrowser en krijg je het server scherm.
of type 1 keer in de console: bind f10 openserverbrowser

Dan ben je van het getype af en is op F10 drukken ook voldoende. Werkt goed :)

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

SCIxX schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 00:11:
Verdomme, zat me er net toch een witch voor de safe room. :')
Lawl bestaat dat ook nog!
Flinke klus cker om er voorbij te komen of is dat niet gelukt? Ik sodemieter altijd een molotov op een witch als ze in de weg zit :P.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Is het niet handig om wat namen van xbox live spelers in de TS te zetten? Dan kunnen we elkaar wat makkelijker vinden en inviten :D

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Heeft iemand zin om een hele campaign co-op te doen? De pc versie uiteraard.

[ Voor 18% gewijzigd door Workaholic op 13-12-2008 11:22 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ewivis schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 12:44:
[...]

hahaha! zeker grappig! heb ik ook wel es gedaan! alarm auto aangezet, bleef er 1 iemand anders! wij zo: ja laterrrrrrrrrr (deur savehouse dicht) O-)
Laf :P Wel blijven staan en vechten dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Indien er mensen mee willen doen met een gezellige Co-op campaign

join even : 93.190.140.194:27015

Kan de hulp wel gebruiken :D

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Iemand zin om de campaign op de expert uit te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
evilpin0 schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 12:45:
Iemand zin om de campaign op de expert uit te spelen?
Ja.

Steamnaam: RooieHoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
R420R schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 09:33:
[...]

Lawl bestaat dat ook nog!
Flinke klus cker om er voorbij te komen of is dat niet gelukt? Ik sodemieter altijd een molotov op een witch als ze in de weg zit :P.
We waren nog met zijn 2en over, bijna dood, op versus. Heel hard rennen dus, toen zag ik de witch voor de saferoom zitten, dus ik moest haar wel storen, toen lag ik plat maar killde mijn teammate haar gelukkig. Mij reviven, in de safe room en klaar. Pfew :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

@Hierboven:
Je hebt geluk gehad dan denk ik :P ik kom er meestal niet zo vanaf. Ik heb een keer een witch alle survivors eigenhandig af zien slachten omdat ze het stuk voor stuk te druk hadden met de horde :D.

Misschien inderdaad een idee om de gamertags van alle l4d spelers op de 360 ergens te melden zoat wij elkaar toe kunnen voegen voor een potje!

Ben nu een beetje gefrustreerd want ik werd net in de deuropening van de safehouse gepakt door een hunter en ik was als enige over. Dan voel je je screwed! :'(

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

R420R schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 21:08:
@Hierboven:
Je hebt geluk gehad dan denk ik :P ik kom er meestal niet zo vanaf. Ik heb een keer een witch alle survivors eigenhandig af zien slachten omdat ze het stuk voor stuk te druk hadden met de horde :D.
Dan zou ik die bug insturen naar valve, de witch is zo geprogrammeerd dat ze alleen achter degene aangaat die haar stoort, en daarna wegrent.
Ze hadden nog getest dat ze achter iedereen aanging, maar dit was te krachtig en hebben ze teruggezet.

Luister de dev. comments maar eens af ;)

Gister wel, Blood Harvest bij de traintracks (het stuk waar je uit de tunnel komt en de hendel moet overhalen om de trein te ontsporen) een tank tegen met z'n 4en met totaal 4 hp :)
3 dood, kwam hij achter mij aan, ik volpompen met lood, hij slaat en..... valt dood neer _/-\o_

Nog iets, ik had op No Mercy Expert de helikopter niet gehaald, maar toch staat er bij "what are you trying to prove" dat ik 1/4 heb gehaald, terwijl bij "zombicidial maniac" er niets bijstaat :|

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kKaltUu schreef op maandag 15 december 2008 @ 11:58:
[...]

Gister wel, Blood Harvest bij de traintracks (het stuk waar je uit de tunnel komt en de hendel moet overhalen om de trein te ontsporen) een tank tegen met z'n 4en met totaal 4 hp :)
3 dood, kwam hij achter mij aan, ik volpompen met lood, hij slaat en..... valt dood neer _/-\o_
Wel jammer dat we het niet gehaald hadden. Van de week nog maar eens proberen:) Iemand tips voor Blood harvest op expert om waar te gaan zitten bij de final map? en wat te doen bij een tank:P Er ligt namelijk geen jerrycan / molotov in die map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Als jullie nog iemand zoeken voor de campaign op expert meldt ik me graag aan :P

Op advanced lukt het meestal maar net met een random groep, expert met een random groep durf ik niet aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
evilpin0 schreef op maandag 15 december 2008 @ 13:30:
Als jullie nog iemand zoeken voor de campaign op expert meldt ik me graag aan :P

Op advanced lukt het meestal maar net met een random groep, expert met een random groep durf ik niet aan :)
ik meld me aan hiervoor!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
evilpin0 schreef op maandag 15 december 2008 @ 13:30:

Voor de achievement, is het echt 0 keer dood gaan, of gewoon uitspelen?
Ik kan hier ook evt wel aan meedoen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

JeanLucPicard schreef op maandag 15 december 2008 @ 15:51:
[...]

Voor de achievement, is het echt 0 keer dood gaan, of gewoon uitspelen?
Ik kan hier ook evt wel aan meedoen.
Volgens mij is het elke map naar de safehouse, en in de escape vehicle springen op het einde Pica.
Maar als je het risico niet wil nemen moet je gewoon even niet doodgaan :Y)

En soepriem, ik zeg het je, in de schuur! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na vele versus potjes begin ik nou langzaam in te zien dat we echt nieuwe maps nodig hebben.. de plekken om als infec. goede hinderlagen te leggen begint nou wel in stuk moeilijker te worden in no mercy omdat de betere spelers de plekken beginnen door te krijgen... ga vanaaf met het team maar eens kijken of in blood harvest voorlopig de betere optie is... (ik blijf stiekem hopen dat een mall het nieuwe campaign wordt :P) .. en btw over de discussie nieuwe wapens: de enigste nieuwe wapens die voor mij een leuke toevoeging zijn, zijn chainsaw hockestick/pucks en koekenpannen :) beetje dead rising knotgekke wapens en de old school zombie wapens..

pas geleden trouwens 2 leuke dingen meegemaakt:

no.1 bowlen met een tank :P
In the no mercy campaign 1st level als je buitenkomt een verderop links het steegje kwamen ze met zijn vieren rushen ik met de tank aanzetten geef een klap tegen de auto en alle 4 achter elkaar neer... STRIKE!! :P

no.2 safe room is niet safe...
ik weet niet cker hoe die persoon het geflikt heeft maar tijdens het potje dat de laatste survivor de deur sluit, had een smoker hem (via de nog! opening tijdens sluiten/ of kijkraam) te pakken oftewel deur dicht geheel afgesloten maar nog gestikt door de tong van de smoker :P..

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2008 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 20:29
Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 13:26:
[...]

Wel jammer dat we het niet gehaald hadden. Van de week nog maar eens proberen:) Iemand tips voor Blood harvest op expert om waar te gaan zitten bij de final map? en wat te doen bij een tank:P Er ligt namelijk geen jerrycan / molotov in die map
genoeg hp hebben om de tank voor te blijven en dan rondjes rennen en hem vol pompen met de auto shotgun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Hele simpele fix om de serverbrowser toe te voegen aan je menu: klik.

En een filmpje voor de dawn of the dead map: http://www.youtube.com/watch?v=atuZvbEPsAg

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:58

Tank80

Cyanide&&Happiness

GonzoNL schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 09:32:
Hele simpele fix om de serverbrowser toe te voegen aan je menu: klik.

En een filmpje voor de dawn of the dead map: http://www.youtube.com/watch?v=atuZvbEPsAg
Er is al een niewer filmpje beschikbaar (betere kwaliteit ook):
klik!

hier meer info: www.l4dmods.com
Komt waarschijnlijk met de kerst uit! En omg, hoe gaaf is dit ! :9

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word wel moe van die achievement bugs... gister gewoon elke safe house + het einde gehaald bij Death Toll op expert en vanaf het begin in de server.. maar geen achievement :'(

Dan baal ik best wel.

Die update is vet, ik hoop dat ie met kerst komt.

@Hieronder: nee ik speel op de PC:)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2008 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Supreme 360 speler? :)

Voeg mij toe! Gamertag zie sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Helaas is er iets mis gegaan met de levering van Play.com.
Dat gebeurd helaas ook wellis. Ik heb nu voor een refund gekozen omdat het anders wel heel erg lang gaat duren.

Heeft iemand hier ervaring mee?
We are sorry to hear that you have not yet received your order. A refund has been processed and will appear on your statement within 3-5 days.
Kunnen ze het als crediet terug storten op mijn creditcard?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

madmaus schreef op woensdag 17 december 2008 @ 13:33:
Helaas is er iets mis gegaan met de levering van Play.com.
Dat gebeurd helaas ook wellis. Ik heb nu voor een refund gekozen omdat het anders wel heel erg lang gaat duren.

Heeft iemand hier ervaring mee?

[...]

Kunnen ze het als crediet terug storten op mijn creditcard?
Ja, je kunt gewoon credit krijgen op je creditcard. Krijg ik ook wel eens bij niet levering via amazon, cdwow of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
Top!
Dan weet ik genoeg.
Ik wacht even af!

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
ROFL
Afbeeldingslocatie: http://i370.photobucket.com/albums/oo142/L4DMods/Stories/16-04-2008/santa_boomer.png
_/-\o_ :+

topic: http://www.l4dmods.com/forums/viewtopic.php?f=31&t=677
download: http://www.fpsbanana.com/skins/55246

[ Voor 33% gewijzigd door Gman op 17-12-2008 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

:D !
Geweldig! Krijgen we met pasen een Hunter in een konijnenpakje? :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Ik vraag me af hoe die nieuwe mappen gemaakt worden, er is toch nog geen SDK???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80

Tank80

Cyanide&&Happiness

Gman schreef op woensdag 17 december 2008 @ 16:02:
Zal wel hetzelfde gaan als met CS/DOD/TF2 etc etc, zit allemaal grotendeels dezelfde techniek achter en daar is ondertussen, zacht uitgedrukt ;) , wel enige ervaring mee... (iets met Hammer enzo...)

[ Voor 3% gewijzigd door Tank80 op 17-12-2008 16:13 ]

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:19

The Zep Man

🏴‍☠️

Tank80 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 12:20:
[...]
Komt waarschijnlijk met de kerst uit! En omg, hoe gaaf is dit ! :9
Dat laatste filmpje spreekt van missie 2. Tot zover ik weet is 'de' standaard campaign zo'n vijf missies. Zijn de andere drie dan al (bijna) af?

Ook is de Left 4 Dead SDK nog niet uit, volgens de website. Het lijkt mij sterk dat ze zo'n map releasen met Half-Life 2 props erin voor de kerst. :+
Gman schreef op woensdag 17 december 2008 @ 16:02:
Valve kennende komt die nog. Tot nu toe is die voor elke Source game van Valve uitgekomen en ik zie geen reden waarom dat deze keer anders zou zijn. ;) Die mappen worden gemaakt met de Half-Life 2 SDK en later omgezet naar de Left 4 Dead SDK. Dit kan relatief simpel, omdat de engine hetzelfde is. Nu kunnen ze alvast het grootste deel van de map ontwerpen.

[ Voor 31% gewijzigd door The Zep Man op 17-12-2008 16:17 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Hij komt uit, dat zeggen ze zelf, maar aangezien die nog niet uit is vroeg ik me af hoe ze mappen aan het maken waren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80

Tank80

Cyanide&&Happiness

Gman schreef op woensdag 17 december 2008 @ 16:17:
Hij komt uit, dat zeggen ze zelf, maar aangezien die nog niet uit is vroeg ik me af hoe ze mappen aan het maken waren :)
Er is toch ook niet perse een SDK noodzakelijk? De mapontwikkelsoftware is allemaal beschikbaar en textures, models en objects ed kunnen ze toch gewoon uit de game en de bestaande maps halen? Ben geen expert hoor, integendeel, maar volgens mij waren er in het hl1 mod tijdperk ook geen sdk's beschikbaar en werden ook maps en complete mods als CS/DoD etc ontwikkeld.

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op woensdag 17 december 2008 @ 15:56:
:D !
Geweldig! Krijgen we met pasen een Hunter in een konijnenpakje? :9
lol ik zie het al voor me, iedereen schreeuwen: KILLER BUNNIES!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ik hoop dat er een mod of een uitbreiding komt waarbij je met zn alle in een huis/rijdende auto/bunker zit en het zo zo lang mogelijk moet uithouden en gewoon alle zombies moet afknallen.
En dat je dan ook gewoon dingen kan oppakken en die tegen het raam kan plakken (zoals ik heb gezien in COD WAW waarin dus ook een zombie mod zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Net 2 tanks tegelijk in het spel! Bij de laatste level met dat huis, de wagen stond al klaar voor de survivors. Er was al 1 tank hun aan het meppen en opeens werd ik zelf ook tank, dus met 2 tanks de survivors neergemept. :')

Ik wist niet dat dat kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
ixl85 schreef op woensdag 17 december 2008 @ 18:43:
Ik hoop dat er een mod of een uitbreiding komt waarbij je met zn alle in een huis/rijdende auto/bunker zit en het zo zo lang mogelijk moet uithouden en gewoon alle zombies moet afknallen.
En dat je dan ook gewoon dingen kan oppakken en die tegen het raam kan plakken (zoals ik heb gezien in COD WAW waarin dus ook een zombie mod zit)
Ja, dat hoop ik ook. De armored bus in Dawn of the Dead 2004 was ZO gaaf =D

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

• ixl85
Ja idd! Zulk soort stukken zijn echt magisch!
Zou leuk zijn als ze dit er in weten te verwerken (wat toch niet gaat gebeuren, en daarom hoop ik op een mod die dit doet :+)

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 17:42:
[...]

lol ik zie het al voor me, iedereen schreeuwen: KILLER BUNNIES!!!
Afbeeldingslocatie: http://carpefactum.typepad.com/photos/uncategorized/2007/07/30/killer_rabbit.jpg

:+

Met als nieuwe achievement "Play Boi - Killing a hunter dressed in a bunnysuit" 8-)

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47
TroonStaal schreef op donderdag 18 december 2008 @ 08:31:
[...]

[afbeelding]

:+

Met als nieuwe achievement "Play Boi - Killing a hunter dressed in a bunnysuit" 8-)
en dan een mod op de pipebomb als holy handgranade?

TheS4ndm4n#1919

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

RocketKoen schreef op donderdag 18 december 2008 @ 08:48:
[...]
en dan een mod op de pipebomb als holy handgranade?
_O_ Dat zou echt wel briljant zijn!

Als die sdk uitkomt gaan er denk ik een hoop mensen mee aan de slag :)

• OxiMoron
  • Laatst online: 08-07 14:27
Gister weer even versus gedaan.. moet zeggen dat ze de gameplay echt verneukt hebben door de difficulty te locken op normal.

Als survivor is het eigenlijk een koud kunstje om in de saferoom te komen.
Als boomer doe je ook niet veel meer tegen een stel redelijke spelers, als je ze als ondergekotst krijgt dan stelt de horde rush geen fluit voor :(

Echt jammer.. ben niet zo'n achievement whore dat ik alles 60 keer op expert ga spelen ofzo.. juist de versus hield het leuk.. nu dus ook niet meer.

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

OxiMoron schreef op donderdag 18 december 2008 @ 08:56:
Gister weer even versus gedaan.. moet zeggen dat ze de gameplay echt verneukt hebben door de difficulty te locken op normal.

Als boomer doe je ook niet veel meer tegen een stel redelijke spelers, als je ze als ondergekotst krijgt dan stelt de horde rush geen fluit voor :(

Echt jammer.. ben niet zo'n achievement whore dat ik alles 60 keer op expert ga spelen ofzo.. juist de versus hield het leuk.. nu dus ook niet meer.
Ik vind het wel kunnen, je moet gewoon een goede tactiek hebben.
Op Normal of Expert, als een hunter je zit te berijden, kan je niet bewegen :)

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Klopt, maar als er dan drie mannetje op je af stuiven die nog allemaal groen health hebben, met als dekking welgeteld nul zombies, dan maak je als hunter ook niet veel. Alle special zombies zijn vrij zwak en hebben een cool-down van anderhalf uur, dus het is een keer raak en dan dood.
Bij de normale campaigns loop je op normal ook zo door een level heen. Dat is bij vs niet anders.

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Het zou wel een kleine verbetering zijn als je als special infected niet in één schot/beuk dood bent. Dat je in elk geval twee keer geraakt moet worden, behalve dan een goedgemikte headshot natuurlijk. En als de cooldown van de Smoker en Boomer iets lager zou zijn.

Dat is nu to ook zo in advanced/expert co-op? Dan zijn Hunters ook niet meteen dood als je ze van iemand afbeukt.

/edit: als (eventueel) melee wapen zou het trouwens wel aardig zijn als het gebiedsafhankelijke dingen zijn. Bijvoorbeeld een brandblusser in een kantorengebied, een bijl/tak in een bosgebied en een crowbar/krik/voorhamer in een industrieel gebied.
Verder vind ik de wapens wel prima zo, het zijn immers gewone burgers in gewone omgevingen. Geen spec-ops in een oorlogsgebied.

[ Voor 42% gewijzigd door Vrijdag op 18-12-2008 11:08 ]

Verwijderd

remmelt schreef op donderdag 18 december 2008 @ 10:37:
Klopt, maar als er dan drie mannetje op je af stuiven die nog allemaal groen health hebben, met als dekking welgeteld nul zombies, dan maak je als hunter ook niet veel. Alle special zombies zijn vrij zwak en hebben een cool-down van anderhalf uur, dus het is een keer raak en dan dood.
Bij de normale campaigns loop je op normal ook zo door een level heen. Dat is bij vs niet anders.
Dat ligt dan toch echt aan jezelf. Ik speel vaak met 2 vaste mensen Versus, en als wij infected zijn met een 4 vs 4 allemaal echte spelers, dan kan je echt wel goede ambushes maken op sommige plekken.
Plus je moet goed gebruik maken van je tank. Met een tank kun je er sowieso 1 dood krijgen. En 4 vs 3 = loss.

Voorbeeldje: 9 van de 10 keer lukt het de survivors niet voorbij dat grote plein met die hoogwerker in No mercy voor de sewers te komen. Kwestie van goed samenwerken. In je 1tje als hunter op een survivor springen met 3 andere survivors in de buurt is gewoon dom.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2008 11:07 ]

• remmelt
Zoveel was duidelijk. Teamwork is natuurlijk niet alleen nodig bij de survivors maar ook, misschien wel meer nog gezien hun individuele zwakte, bij de special zombies.

Verwijderd

ik speel nog steeds constant versus.. maar het is inderdaad wel een stuk lastiger (en saaier), je moet beter plannen. maar ik baal inderdaad van de lock op normal... als je nu als boomer iemand onderkotst vliegen er maar 3 zombies op hun af :S wth!!! ik vondt de gigantische hordes vele malen beter, en was ook veel leuker aan beide kanten. pure hysterie, paniek en LMFAO van beide kanten

• RocketKoen
OxiMoron schreef op donderdag 18 december 2008 @ 08:56:

Het is ook niet de bedoeling dat je als boomer in je eendje de survivors uitroeit.
daar heb je een team voor.
Boomer die het ehel team onderkost, regelt misschien genoeg afleiding voor 1 survivor, terwijl je 3 teammates de andere 3 afmaken.

het is lastig om 2 hunters en een smoker te killen als je ook nog een zombie rush op je hebt en je amper wat ziet.

ook is het handig als hunter of smoker dat de survivor die je vast hebt ook nog 10 zombies op zich heeft.

TheS4ndm4n#1919

• remmelt
Het grote nadeel aan normal mode is dat friendly fire bijna niks kost. De survivors kunnen dus met hun auto shotguns lekker in het wilde weg knallen op alles wat beweegt en pakken zo ook alle specials mee. Tegen een beetje geörganiseerd team kan je dus amper op. Wat ik wil zeggen is dat ik denk dat je als zombies veel hechter moet spelen dan als survivors. De survivors blijven bij elkaar en schieten allemaal dezelfde kant op -> winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

remmelt schreef op donderdag 18 december 2008 @ 21:36:
Wat ik wil zeggen is dat ik denk dat je als zombies veel hechter moet spelen dan als survivors. De survivors blijven bij elkaar en schieten allemaal dezelfde kant op -> winnen.
Als alle Survivors allemaal dezelfde kant op schieten, benader je ze van achter. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
The Zep Man schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 10:31:
[...]
Als alle Survivors allemaal dezelfde kant op schieten, benader je ze van achter. :O
en anders van boven :P
vooral als iemand in een hoekje zit te meleeen heb je er niks aan op hm te pounchen van voor.
in plaats daarvan spring je hoog in het hoekje, en laat je jezelf op hem vallen :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Waarom heeft die ene achievement 53595 zombie kills nodig? nou hierom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is deze game gewoon als single player ook te doen, of met je verplicht in co-op spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 17:10:
Is deze game gewoon als single player ook te doen, of met je verplicht in co-op spelen?
Is wel mogelijk maar niet leuk naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Zo, me net weer uitstekend vermaakt. Spel heeft duidelijk meerwaarde als je met GoT-ers speelt die ook nog een mic gebruiken. Was erg gezellig iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Gaat er nog een lijst me xbox360 spelers van l4d komen of moet ik daar zelf een topicstart voor aanmaken? Het verzoek is al diverse malen gedaan maar er wordt niet op geantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 21:47
Simpel: maak de lijst, vervolgens wordt hij in de TS opgenomen?

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Als ik zou weten wie allemaal zou dat eenvoudig zijn ;). Iedereen die het op de 360 speelt hoeft alleen maar zen gamertag te roepen, maar er wordt niets gezegd over waar het dan weergegeven wordt. Vooruit dan maar.

Als iedereen dan even zen gamertag laat weten ga ik een lijstje bijhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Weet iemand hoe ik alle filmpjes kan zien? Als ik opstart zie ik alleen maar het filmpje van No Mercy Hospital. Maar ik heb nu al alle hoofdstukken gedaan, maar dat filmpje blijft. Ik heb gehoord dat er bij elk hoofdstuk een klein filmpje zat :p.

Vind het wel erg tof dat eerste filmpje, ze zouden zo een hele film kunnen maken.

[ Voor 15% gewijzigd door rickyy op 21-12-2008 13:33 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deviruchi
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
rickyy schreef op zondag 21 december 2008 @ 13:33:
Weet iemand hoe ik alle filmpjes kan zien? Als ik opstart zie ik alleen maar het filmpje van No Mercy Hospital. Maar ik heb nu al alle hoofdstukken gedaan, maar dat filmpje blijft. Ik heb gehoord dat er bij elk hoofdstuk een klein filmpje zat :p.

Vind het wel erg tof dat eerste filmpje, ze zouden zo een hele film kunnen maken.
Volgens mij is dit het enige in-game filmpje? Heb zelf ook nog niks gehoord over meerdere filmpjes.

Van het weekend 2 campaigns op expert gehaald, dit spel is echt zo geniaal als je goed samenwerkt. Alles lijkt door middel van samenwerking op zijn plaats te vallen en precies te kloppen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Gman schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 16:20:
Waarom heeft die ene achievement 53595 zombie kills nodig? nou hierom :D
Lies! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

_O- Die was mij ook al opgevallen ja :P

Gisteren geprobeerd met een Smoker die achievement te halen, was de map in de No Mercy campaign met dat pompstation, Sewers geloof ik. Had ik 'm bijna die hele parkeerplaats overgesleurd, komt er een horde |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Volgens mij nog niet gepost:

Afbeeldingslocatie: http://www.vgcats.com/comics/images/081221.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
haha! geweldig!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:57
Misschien een idee voor op de GoT servers: L4D Stats
Een voorbeeld van de stats vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Mantis schreef op woensdag 24 december 2008 @ 12:17:
Waarom zie ik op die site tweemaal "Inferno" met een vlamtekentje staan? :?

[edit]
Lijkt alsof de ene voor de Molotov cocktail is. Waarvoor de ander dient weet ik echter niet.

[ Voor 11% gewijzigd door The Zep Man op 24-12-2008 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:06

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

The Zep Man schreef op woensdag 24 december 2008 @ 14:32:
[...]
Waarom zie ik op die site tweemaal "Inferno" met een vlamtekentje staan? :?

[edit]
Lijkt alsof de ene voor de Molotov cocktail is. Waarvoor de ander dient weet ik echter niet.
propane tanks ;) Denk ik dan......

Of het is gewoon een vage error :P Gezien tank er ook 2 keer tussenstaat

Minigun mist ook, mede als de gas en O² tanks

[ Voor 18% gewijzigd door Notna op 24-12-2008 14:37 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben lid geworden van de GoT L4D groep op steam, m'n naam is daar alleen Dragon Eye anders snappen degene die geen Nederlands kunnen het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Mantis schreef op woensdag 24 december 2008 @ 12:17:
had ik geprobeerd op me server maar op de een of andere manier krijg ik de logs van l4d niet in de mysql database. Me stats overzicht blijft op 0 staan. :?

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
Sagaris schreef op woensdag 24 december 2008 @ 09:56:
Volgens mij nog niet gepost:

<afbeelding>
Dat rechtse elfje echt geniaal :>

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Wanneer leren mensen eens dat Versus niet gelijk is aan Coop qua gameplay voor de Survivors? Ik speel het spel nu al een tijdje en het komt erg vaak voor dat je er in Versus nog iemand blijft rondhangen in de map. Dit, terwijl het bij elkaar blijven en het constant door lopen de overlevingsfactoren zijn in het spel. Vooral in Versus, met de (vaak) slimmere menselijke Infected kan je het jezelf niet veroorloven om op het verkeerde moment overvallen te worden door een Boomer, twee Smokers en een Hunter.

Waarom iedereen ook zit te zeuren over de moeilijkheidsgraad voor de Infected begrijp ik niet echt. Net als de Survivors moeten de Special Infected ook samenwerken het vijandelijke team serieus te vertragen en uiteindelijk te overmeesteren. Een Tank is een leuke bonus, maar daar kan je nooit vanuit gaan. De drie andere klassen zijn ieder juist zeer goed in hun eigen rol. Worden de Survivors overvallen omdat ze net door een Boomer zijn ondergekotst en staat er één een beetje apart zombies van zich af te schieten? Duik daar dan als Hunter op: de zombies dienen goed als meat shields terwijl jij de ingewanden van de Survivor opnieuw rangschikt. Zie je als Smoker vanaf afstand dat iemand bijna de Hunter bereikt? Dan is dat het moment om je tong te gebruiken. Door de chaos en overige zombies heb je veel minder kans dat je meteen wordt afgeschoten.

Tenslotte nog een tip voor wanneer je speelt als Special Infected: Gewone zombies zijn net zo goed een wapen dat je kan gebruiken dan de twee aanvallen die je kan gebruiken. Alleen kunnen ze geen team platleggen, maar met de juiste ondersteuning van de Special Infected komen ze een heel eind. Als Boomer kan je jezelf planten naast een auto met alarm. Wanneer ze je dan afknallen, gaat het autoalarm af en komen de zombies op -alle- Survivors af. Dit is vooral handig op de plekken waar de kans dat je ze allemaal onderkotst klein is. En vergeet niet dat als je iemand als Tank hebt neergemept, dat het niet jouw taak is om ze dood te meppen. Laat dat maar aan de zombies over. Ren meteen naar de volgende Survivor om die ook te trakteren op een vuistslag, stuk beton of vliegend voorwerp. ;)

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Als er een witch is, en ik ben Boomer, dan ga ik altijd achter de witch zitten zodat de kans groot is dat ze haar agroën (kon even geen beter woord bedenken :P ) Mooiste is als je ze dan ook nog even snel kan onderkotsen.

Hoe komt het dat je als je iemand onderkotst er niet altijd een horde op afkomt? Ligt dat aan de moeilijkheidsgraad wellicht?

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

TroonStaal schreef op donderdag 25 december 2008 @ 20:29:
Hoe komt het dat je als je iemand onderkotst er niet altijd een horde op afkomt? Ligt dat aan de moeilijkheidsgraad wellicht?
Heeft ermee te maken of er net een zombieaanval is geweest. Al zijn net alle zombies grotendeels uitgemoord, dan geeft de A.I. Director een timeout-periode waarin even geen nieuwe hordes kunnen verschijnen. Bestaande zombies worden natuurlijk altijd aangetrokken.

Vaak werkt het wel als er een tijdje geen horde aanval is geweest (te herkennen aan het muziekje met de hoorn).

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Als ik als infected een witch tegen kom, geef ik haar altijd even een ros voor haar kop. In plaats van een beetje te zitten te mokken, gaat ze dan als als een debiele Frans Bauer-fan, inclusief fonetisch mee"zingen", met de handjes in de lucht een beetje de pan uit flippen. Meer kans dat een survivor haar per ongeluk raakt of voor een zombie aanziet >:)

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Twhomp schreef op donderdag 25 december 2008 @ 22:28:
Als ik als infected een witch tegen kom, geef ik haar altijd even een ros voor haar kop. In plaats van een beetje te zitten te mokken, gaat ze dan als als een debiele Frans Bauer-fan, inclusief fonetisch mee"zingen", met de handjes in de lucht een beetje de pan uit flippen. Meer kans dat een survivor haar per ongeluk raakt of voor een zombie aanziet >:)
Ik heb gezien dat je haar kan triggeren.
Filmpje: hunter gaat witch pesten (op haar pouncen), witch heeft er genoeg van en gaat achter de hunter aan, hunter rent weg naar survivors, witch killt hunter en gaat achter een survivor aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word het een beetje zat. Ik denk dat mijn 'What are you trying to prove?' achievement stuk is :'( Ik heb nu alle campains meerdere malen gehaald zonder dood te gaan op Expert. Maar ik heb nog steeds maar 1/4. Dit allemaal gedaan op GoT servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

En vreemd genoeg zat ik gister met Supreme blood harvest te spelen op expert
Beiden hadden alle safehouses gehaald, en ik ga dood bij de tank bij de farmhouse finale, en hij niet, en ik haal de achievement en hij niet.
Pech, of karma? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
kKaltUu schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 15:15:
En vreemd genoeg zat ik gister met Supreme blood harvest te spelen op expert
Beiden hadden alle safehouses gehaald, en ik ga dood bij de tank bij de farmhouse finale, en hij niet, en ik haal de achievement en hij niet.
Pech, of karma? ;)
Ik joinde een keer tijdens de finale na een wipe, uiteindelijk haalde ik als enige de heli en de rest die al die tijd had zitten spelen haalde het niet, maar ze waren het zat dus zeiden dat ik de heli maar in moest springen, krijg ik die witch-dnd achievement, en dat dus terwijl ik vet laat erin kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek
  • Laatst online: 09-09 22:53

Patriek

edit koning

Hey ik ben van plan ook aan de Left 4 Dead te gaan met m'n broertjes, maar voor ik het koop even een vraag.
Kun je met 1 serial / licentie met meerderen online spelen, zolang je op het zelfde IP adres zit?
(oftewel, checkt de masterserver per connect, of per IP ?)

Wij hadden namelijk al de ervaring bij andere games dat dit kan en dus maar 1 game hoeven te kopen ipv 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek

Patriek

edit koning

@ topicstarter: wil je de achtergrondkleur wat lichter maken? donkergrijs achter zwarte tekst is niet zo goed leesbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patriek schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 23:42:
Hey ik ben van plan ook aan de Left 4 Dead te gaan met m'n broertjes, maar voor ik het koop even een vraag.
Kun je met 1 serial / licentie met meerderen online spelen, zolang je op het zelfde IP adres zit?
(oftewel, checkt de masterserver per connect, of per IP ?)

Wij hadden namelijk al de ervaring bij andere games dat dit kan en dus maar 1 game hoeven te kopen ipv 3.
Het is gekoppeld aan steam, je zal dus voor elke speler een L4D moeten kopen. Maar f*ck it... het is het 100% waard. Dit spel is de beste koop van mij geweest in tijden :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2008 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek

Patriek

edit koning

Aaaah kut, dat is jammer :) Bedankt voor de info!
Dan zal ik er eerst eentje kopen en eens kijken hoe 't is.
Kan je wel met ze 3en een LAN game doen, of is dat niks?

[ Voor 17% gewijzigd door Patriek op 27-12-2008 01:14 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.