na vele versus potjes begin ik nou langzaam in te zien dat we echt nieuwe maps nodig hebben.. de plekken om als infec. goede hinderlagen te leggen begint nou wel in stuk moeilijker te worden in no mercy omdat de betere spelers de plekken beginnen door te krijgen... ga vanaaf met het team maar eens kijken of in blood harvest voorlopig de betere optie is... (ik blijf stiekem hopen dat een mall het nieuwe campaign wordt

) .. en btw over de discussie nieuwe wapens: de enigste nieuwe wapens die voor mij een leuke toevoeging zijn, zijn chainsaw hockestick/pucks en koekenpannen

beetje dead rising knotgekke wapens en de old school zombie wapens..
pas geleden trouwens 2 leuke dingen meegemaakt:
no.1 bowlen met een tank

In the no mercy campaign 1st level als je buitenkomt een verderop links het steegje kwamen ze met zijn vieren rushen ik met de tank aanzetten geef een klap tegen de auto en alle 4 achter elkaar neer... STRIKE!!
no.2 safe room is niet safe...
ik weet niet cker hoe die persoon het geflikt heeft maar tijdens het potje dat de laatste survivor de deur sluit, had een smoker hem (via de nog! opening tijdens sluiten/ of kijkraam) te pakken oftewel deur dicht geheel afgesloten maar nog gestikt door de tong van de smoker

..
[
Voor 34% gewijzigd door
Verwijderd op 15-12-2008 17:21
]