Ja LAN kan dmv console (omweg) met maar 1 gekocht spel). Dat is wel vermakelijk maar bedenk wel dat het echt een zombie-shooter is, bij Counter-strike kan je meer tactieken etc. uitwerken, hier is het meer complete chaos iedere keerPatriek schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 01:14:
Aaaah kut, dat is jammerBedankt voor de info!
Dan zal ik er eerst eentje kopen en eens kijken hoe 't is.
Kan je wel met ze 3en een LAN game doen, of is dat niks?
Damn... ik zie dat L4D toch nog een adviesprijs van 50 euro heeft.... best veel voor een game op een 4 jaar (?) oude engine. Koop 'm wel bij gcshop.nl voor 38,50 + 2 euro verzendkosten 
Edit: Oh wacht.... via Steam online 33,75 euro
iemand daar ervaring mee? (kopen via Steam).
Ben eigenlijk een beetje skeptisch over het princiepe van Steam, het idee dat je aankoop afhankelijk is van een server...
Edit: Oh wacht.... via Steam online 33,75 euro
Ben eigenlijk een beetje skeptisch over het princiepe van Steam, het idee dat je aankoop afhankelijk is van een server...
[ Voor 47% gewijzigd door Patriek op 27-12-2008 02:00 ]
Als je in de US woont is ie inderdaad wel 33 euro. In de europese shop is ie gewoon 45 euro. Maar als je via omwegen kijkt kom je ook op dat bedrag uit. Als je bijvoorbeeld via www.cdkey-game.com koopt dan ben je ook maar 45 dollar (33 euro) kwijt, ik heb het ook zo gedaan. Best wel grappige Chinees die eigenaar, kon binnen 5 uur al spelen. Hij moet wel inloggen op je steam account om het spel te registreren op je eigen steam account via een Chinees IP adress. Noem me na"ief maar ik heb nu wel voor 33 euro het spel en heb eerst telefonisch contact met hem gehad. Safe dus, vraag is alleen of het legaal is (zal ook wel een grijs gebied zijn dus verwijder de link maar als het niet moogt).Patriek schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 01:27:
Damn... ik zie dat L4D toch nog een adviesprijs van 50 euro heeft.... best veel voor een game op een 2 jaar (?) oude engine. Koop 'm wel bij gcshop.nl voor 38,50 + 2 euro verzendkosten
Edit: Oh wacht.... via Steam online 33,75 euroiemand daar ervaring mee? (kopen via Steam)
Edit\ En @ The Zep Man (vorige pagina); dat zijn inderdaad slimme tactieken, ze vergen alleen extreem veel communicatie. En met de meeste random spelers heb ik dat nooit echt in public servers, pas als je met mensen speelt die je kent en communiceert via ventrilo ofzo lukt het eigenlijk pas goed.
[ Voor 12% gewijzigd door Maks op 27-12-2008 01:54 ]
Nee het is echt 33,75 euro hoor (niet omgerekend van dollars), komt door -25% feestdagenkorting (tot 2 jan)
[ Voor 10% gewijzigd door Patriek op 27-12-2008 02:19 ]
Tegenwoordig zijn alle bedragen op steam in euro's en inclusief BTW, je kunt L4D dus krijgen voor 33,75 euri.
Geen rare chinese praktijken en 100% legaal.
Je kan Steam betalen via paypal bijv. en paypal kan je weer koppelen aan je gewone rekening (Geen credit card nodig).
Ik koop al jaren games met steam, en het gaat prima.
Je kan Steam betalen via paypal bijv. en paypal kan je weer koppelen aan je gewone rekening (Geen credit card nodig).
Coding 4 Fun!
Ah ok... thnx. Ook maar ns kijken naar dat PayPal dan... Wel een gedoe hey, Steam client downloaden, registreren, inloggen, paypal account maken, instellen, game kopen, downloaden/activeren... denk niet dat ik nog aan gamen toe kom vanavond.
Maarja, als we daar uiteindelijk 3 x 15 euro mee besparen, dan doen we dat
Maarja, als we daar uiteindelijk 3 x 15 euro mee besparen, dan doen we dat
[ Voor 14% gewijzigd door Patriek op 27-12-2008 02:28 ]
het duurt ongeveer 10 werkdagen totdat je bankrekening goed geactiveert is by paypal.
Coding 4 Fun!
owww.....
daar hebben we dus geen zin in
bedankt voor de hulp!! scheelt een hoop tijd en frustratie
Edit: Heeey; [How To] iDEAL betalen in SteamStore
Edit2: Nou ik heb dat doorlopen en is prima te doen! koste me in totaal zo'n 20 mins om ClickAndBuy account te maken en geld op te zetten (via iDeal, en daarmee is het account direct actief) en dus de game te kopen via Steam.
downloaden gaat gelukkig op de volle snelheid van m'n lijn (~4.8GB @ ~1MB/s = ~80mins)
als m'n broertjes het spel straks ook willen kopen, moeten hun dan alles weer opnieuw downloaden, of is dat te kopieeren?
(of zal ik gewoon een image v/d retail downloaden
- ik vond trouwens een rip van 1GB op usenet, dat volgens de ripper geen kwaliteitsverlies heeft.... vaag dat er zo veel crap bij zit schijnbaar)
bedankt voor de hulp!! scheelt een hoop tijd en frustratie
Edit: Heeey; [How To] iDEAL betalen in SteamStore
Edit2: Nou ik heb dat doorlopen en is prima te doen! koste me in totaal zo'n 20 mins om ClickAndBuy account te maken en geld op te zetten (via iDeal, en daarmee is het account direct actief) en dus de game te kopen via Steam.
downloaden gaat gelukkig op de volle snelheid van m'n lijn (~4.8GB @ ~1MB/s = ~80mins)
als m'n broertjes het spel straks ook willen kopen, moeten hun dan alles weer opnieuw downloaden, of is dat te kopieeren?
(of zal ik gewoon een image v/d retail downloaden
[ Voor 145% gewijzigd door Patriek op 27-12-2008 05:06 ]
Als je het naar een andere PC moet overzetten kun je in steam een backup van de game maken en deze weer importeren. Retail image gaat niet werken, steam zal dat niet herkennen.
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Je kan ook op elke pc op dezelfde account inloggen om te lannen
. Dat doe ik ook altijd met men vrienden om counter strike te lannen. Werkt perfect.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Oh shi-, nouja het zijn geen "rare" praktijken. Het is gewoon een Chinees die retail-versies koopt (een heleboel) van spellen en het spel registreerd op je steam account.Vincenz0 schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 02:14:
Tegenwoordig zijn alle bedragen op steam in euro's en inclusief BTW, je kunt L4D dus krijgen voor 33,75 euri.
Weet iemand trouwens of er meer mappacks uitkomen? Want het is nu nog een beetje schraal vind ik voor het geld dat je er voor betaald
Und, het server-select scherm in L4D zelf heeft blokkades voor LAN met dezelfde versies R420R, als je de console enabled kan je gewoon via "connect <IP>" spelen.
Je kan de gcf'jes overkopieren zover ik weet. Dit doe ik altijd als ik snel mijn steam games op een andere pc wil hebben. (Half Life en mods) Je broertje zal het spel dan natuurlijk wel gekocht moeten hebben via steam... en als je dan de gcf'jes in de goede map heb staan is het okeliedokie ^^Patriek schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 02:29:
X:\Program Files\Steam\Steamapps\
Moet je even goed letten welke gcf bestanden je nodig hebt voor L4D. Zijn over het algemeen niet al te groot, je kan ze gemakkelijk met een 4GB stick overzetten.
Laat je broertje het ook kopen, en ipv dat steam gaat downloaden stop je het (zekerheid
Flickr | And I still wonder if you ever wonder the same
oke!! bedankt voor de tips jongens!
m'n broertje is al aan het spelen geslagen op mijn account, en ik ga vandaag eerst eens me nieuwe i7 systeem afbouwen
maar je kunt me binnenkort verwachten ingame
m'n broertje is al aan het spelen geslagen op mijn account, en ik ga vandaag eerst eens me nieuwe i7 systeem afbouwen
Je moet er echt sinds het begin bijzijn. Helaas is dat nogal buggy (waardoor je ook soms een team shuffle krijgt bij versus mapchange).Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 01:30:
Ik word het een beetje zat. Ik denk dat mijn 'What are you trying to prove?' achievement stuk isIk heb nu alle campains meerdere malen gehaald zonder dood te gaan op Expert. Maar ik heb nog steeds maar 1/4. Dit allemaal gedaan op GoT servers.
Oplossing: vote voor een restart campaign als iedereen er is.
Djeeeeeeez, net op de server: Dead Harvest, helemaal aan het einde, medespelers dood, rescue vehicle komt eraan, spring ik naast de laadklep: pinned down door de horde. Zooooooo dichtbij...
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Ik hou dan altijd een nade bij de hand. Heeft me wel vaker gered van de hordeTwhomp schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 18:22:
Djeeeeeeez, net op de server: Dead Harvest, helemaal aan het einde, medespelers dood, rescue vehicle komt eraan, spring ik naast de laadklep: pinned down door de horde. Zooooooo dichtbij...
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Er liggen geen nades in die finale. Plus dat je molotovs moet bewaren in lvl4 voor de finale.TroonStaal schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 18:32:
[...]
Ik hou dan altijd een nade bij de hand. Heeft me wel vaker gered van de horde
Ik was nog in de server in m'n eentje en hield even een pauze. Ging niet weg omdat ik die campaign wil halen op expert...Twhomp schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 18:22:
Kom ik terug zie ik de kickmessage: you've been voted off...

Was er dus net iemand gejoined en die had geen zin in de finale... leuk

Jawel hoor. Soms liggen ze in het kleine schuurtje rechts van het huis, in het huis zelf op de commode naast de trap of in de schuur. Niet altijd maar als ze er liggen bewaar ik ze.Jimmie schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 19:21:
[...]
Er liggen geen nades in die finale. Plus dat je molotovs moet bewaren in lvl4 voor de finale.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik had ook een rip eerst - nu gekocht via steam.
Eerste ervaring: wat zijn GoTTers bitchie zeg
. De GoT TF2 crew was wel lachen; maar als je hier iets fout doet is het zeiken en huilen. Doe eens wat relaxter ofzo
?
Ik ga weer met vrienden verder.
Eerste ervaring: wat zijn GoTTers bitchie zeg

De meeste mensen deugen!
Toch wel raar dat hij dan inlogt op jouw account terwijl hij ook een gift kan kopen en die dan aan je account kan schenken wanneer je betaald hebt. Of mag dat niet, over de grens schenken?
Dat is mijn ervaring helemaal nietCassius schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 19:28:
Eerste ervaring: wat zijn GoTTers bitchie zeg.
Yeah ik geef het ook niet meteen op. Ik probeer zelfs de GoT L4D Public group te joinen, maar op http://steamcommunity.com/groups/gotl4d?action=join die pagina klik ik op "join this group" en er gebeurd niets ... ik kom gewoon weer op dezelfde pagina. Zowel op IE7 als ingelogd in SteamTwhomp schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 19:41:
[...]
Dat is mijn ervaring helemaal nietHeb je net pech gehad denk ik

P.S. Die zoek functie voor game groups is brak zeg in Steam

De meeste mensen deugen!
Vastzittende hunter in het prikkeldraad:

En ElementriX zegt nogmaals sorry tegen soepriem & co. Jullie hadden me goed te pakken...

En ElementriX zegt nogmaals sorry tegen soepriem & co. Jullie hadden me goed te pakken...
Ik vraag me nog steeds af wat je ingame met de 'soepriem-opmering' bedoelde
ben je wel ingelogd? dat wil vaak ook voor problemen zorgenCassius schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 19:48:
[...]
Yeah ik geef het ook niet meteen op. Ik probeer zelfs de GoT L4D Public group te joinen, maar op http://steamcommunity.com/groups/gotl4d?action=join die pagina klik ik op "join this group" en er gebeurd niets ... ik kom gewoon weer op dezelfde pagina. Zowel op IE7 als ingelogd in Steam?
P.S. Die zoek functie voor game groups is brak zeg in Steam...
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Verwijderd
Om een of andere duistere reden zie ik geen GoT servers meer. Hij laadt de Groep Servers niet meer
Klopt, er waren wat problemen met poort toewijzingen van de verschillende server processen. Ik zal ze straks weer starten.
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
steam schijnt ook down te liggen? ik kan wel inloggen maar L4D server joinen ho maar..
Verwijderd
Weet nog dat ik met Brainstorm en Elvis samen met een andere Gotter (random uit de steamgroup) speelde. Volgens mij vond hij ons maar een vreemd stelCassius schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 19:28:
Ik had ook een rip eerst - nu gekocht via steam.
Eerste ervaring: wat zijn GoTTers bitchie zeg. De GoT TF2 crew was wel lachen; maar als je hier iets fout doet is het zeiken en huilen. Doe eens wat relaxter ofzo
?
Hier hapert hij ook. Was ik bezig om de laatste Campaign uit te spelen, zie ik dat me achievements niet werken, omdat ie aangeeft niet ingelogd te zijn. Ik heb soms ook een lag van hier tot tokio.twiekert schreef op maandag 29 december 2008 @ 18:55:
steam schijnt ook down te liggen? ik kan wel inloggen maar L4D server joinen ho maar..
Ik geloof dat er dus iets niet goed zit bij Steam.
Tof spel, uren plezier van - maar wel wat ergernissen online:
- Hij connect je echt naar een random dedicated server; de ene keer perfecte connectie en de andere keer warp je all over the place. Het had beter iets kunnen zijn wat binnen een bepaalde straal een hub zoekt, want dit is killing.
- Als wij met friends een lobby op public gooien stroomt hij vol, starten en gamen we. Maar eenmaal terug in de lobby kunnen we echt eeuwig wachten met zijn 3 of 4-en, maar er komt niemand meer bij?
- Ik heb bij veel servers dat hij niet connect en in het laadscherm blijft hangen. Of hij connect wel maar de infected zijn ineens spectators bij een campaign mode terwijl versus gestart was.
- Ik vind het enorm epileptisch tbh hoe de graphics worden als je gemelee'd wordt als hunter. Ik zie overal fel witte flitsen, wordt er een beetje leip van
.
- Ik heb al een paar keer gehad dat wij in de eerste ronde versus geen tank kregen als infected en zei medkits in een medbox. Vervolgens zijn wij de survivors in dezelfde map en krijgen we een tank tegen met alleen pillen in de medbox
? That means ouch
!
Verder supertof spel, zitten nog wat kinks in, but I like it
.
- Hij connect je echt naar een random dedicated server; de ene keer perfecte connectie en de andere keer warp je all over the place. Het had beter iets kunnen zijn wat binnen een bepaalde straal een hub zoekt, want dit is killing.
- Als wij met friends een lobby op public gooien stroomt hij vol, starten en gamen we. Maar eenmaal terug in de lobby kunnen we echt eeuwig wachten met zijn 3 of 4-en, maar er komt niemand meer bij?
- Ik heb bij veel servers dat hij niet connect en in het laadscherm blijft hangen. Of hij connect wel maar de infected zijn ineens spectators bij een campaign mode terwijl versus gestart was.
- Ik vind het enorm epileptisch tbh hoe de graphics worden als je gemelee'd wordt als hunter. Ik zie overal fel witte flitsen, wordt er een beetje leip van

- Ik heb al een paar keer gehad dat wij in de eerste ronde versus geen tank kregen als infected en zei medkits in een medbox. Vervolgens zijn wij de survivors in dezelfde map en krijgen we een tank tegen met alleen pillen in de medbox

Verder supertof spel, zitten nog wat kinks in, but I like it
De meeste mensen deugen!
Nieuwe content, maar wat, wanneer, waarvoor en quanta costa?
Ben benieuwd, kan hier de cast niet afspelen (@work) maar doe ik vanavond wel even. Hoop dat er nieuwe campaigns in zitten en dat Death Toll en Dead Air ook op VS kan worden gespeeld. En dat we gewoon zélf mogen kiezen of het op normal, advanced of expert is.
Ben benieuwd, kan hier de cast niet afspelen (@work) maar doe ik vanavond wel even. Hoop dat er nieuwe campaigns in zitten en dat Death Toll en Dead Air ook op VS kan worden gespeeld. En dat we gewoon zélf mogen kiezen of het op normal, advanced of expert is.
Owja en dat ook nog, ik wil alle campaigns in versus en niet zo ubermakkelijk voor de survivors. Want een zombie hit met 2 health is natuurlijk peanuts - ik haal het met vrienden altijdTroonStaal schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 07:44:
Nieuwe content, maar wat, wanneer, waarvoor en quanta costa?
De meeste mensen deugen!
Nu de kerst / einde jaars sale weer aan de gang is bij Steam heb ik L4D ook gekocht. Nu nog pre loaden en kijken of er nog GoTters online te vinden zijn! Joehoe!
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Jullie zijn ook maar vreemdVerwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 19:24:
[...]
Weet nog dat ik met Brainstorm en Elvis samen met een andere Gotter (random uit de steamgroup) speelde. Volgens mij vond hij ons maar een vreemd stel

Nou, daar wordt wel naar gehint ja. En andere dlc. Maar om nou te zeggen dat er uit dat kwartiertje babbelen echt nieuwe dingen zijn gekomen, nee. Leuk hoor, een videocast, maar doe dan content. De samenvatting had in drie regels gekund, de video voegt helemaal niks toe (ze spelen L4D op easy, tja...) en er wordt helemaal niets geconcludeerd.Cassius schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 11:23:
[...]
Owja en dat ook nog, ik wil alle campaigns in versus en niet zo ubermakkelijk voor de survivors. Want een zombie hit met 2 health is natuurlijk peanuts - ik haal het met vrienden altijd. Zo wensen voorbij
.
Misschien ben ik heel erg paranoïde maar zou het kunnen dat ze expres geen sdk releasen zodat ze de dlc zelf in de hand kunnen houden en er eventueel een betaalmodel aan hangen?
Want de mods/maps tot nu toe zijn toch gebaseerd op HL2/CSS sdk's?
Lijkt me sterk, tenminste dat is niet valves normale gang van zaken toch? Las wel dat waarschijnlijk xbox gebruikers voor de dlc moeten betalen.
Is het trouwens mogelijk om bepaalde lui "tebannen" . Een week geleden kwam ik een gast tegen uit Noorwegen geloof ik. Beetje vage gast die begint over creditcards gegevens en vanalles wat het dag licht niet kan verdragen, overigens wel een leuke game gehad. Na deze game kreeg ik een friend request van hem en dus ook toegevoegd.
Gister hoste ik een local server en het (ja het) joinde, door die mic aan het schreeuwen als een achterlijke, via de chat "noob naab blabla" . Dus ik het ff aangekeken kwam er waarschijnlijk een vriendje van hem die dus ook zo tekeer ging. "Start you noob " , dus ik no thanks i'll pass, byeeee.
Dus gelijk van me friendlist afgegooid en op me dedicated gebanned, maar kan ie nu ook niet meer op me local komen of moet ik hem dan iedere keer kicken.
Jammer dat zo'n geweldig spel verpest word door een stelletje.............
Is het trouwens mogelijk om bepaalde lui "tebannen" . Een week geleden kwam ik een gast tegen uit Noorwegen geloof ik. Beetje vage gast die begint over creditcards gegevens en vanalles wat het dag licht niet kan verdragen, overigens wel een leuke game gehad. Na deze game kreeg ik een friend request van hem en dus ook toegevoegd.
Gister hoste ik een local server en het (ja het) joinde, door die mic aan het schreeuwen als een achterlijke, via de chat "noob naab blabla" . Dus ik het ff aangekeken kwam er waarschijnlijk een vriendje van hem die dus ook zo tekeer ging. "Start you noob " , dus ik no thanks i'll pass, byeeee.
Dus gelijk van me friendlist afgegooid en op me dedicated gebanned, maar kan ie nu ook niet meer op me local komen of moet ik hem dan iedere keer kicken.
Jammer dat zo'n geweldig spel verpest word door een stelletje.............
In de videocast zeggen ze dat de SDK er aan komt. No worries.TroonStaal schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 13:26:
Misschien ben ik heel erg paranoïde maar zou het kunnen dat ze expres geen sdk releasen zodat ze de dlc zelf in de hand kunnen houden en er eventueel een betaalmodel aan hangen?
Oh ok, da's mooiremmelt schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 14:03:
[...]
In de videocast zeggen ze dat de SDK er aan komt. No worries.
Tis namelijk het eerste spel waar ik wel eens me wil verdiepen om zelf dingen te maken

Blijf het knap vinden dat de cast zoveel veranderd is ten goede van de game. Als ontwerper moet je dat wel kunnen waarderen - want Louis is wel even een 180 graden ommezwaai qua karater wat ze eerst hadden. En dan moet je als ontwikkelaar wel even buiten de box kunnen klimmen om te zien dat het anders/beter kan
De meeste mensen deugen!
Is dit conceptart van l4d2 ofzo?Cassius schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 17:00:
[afbeelding]
Blijf het knap vinden dat de cast zoveel veranderd is ten goede van de game. Als ontwerper moet je dat wel kunnen waarderen - want Louis is wel even een 180 graden ommezwaai qua karater wat ze eerst hadden. En dan moet je als ontwikkelaar wel even buiten de box kunnen klimmen om te zien dat het anders/beter kan.
En francis lijkt nu op een hobo =/
[ Voor 3% gewijzigd door kKaltUu op 30-12-2008 17:04 ]
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Haha, nee dit is geen concept art. Dit komt gewoon van Valve en zo zagen de karakters eruit in de eerste fases van de ontwikkeling van L4D. Deze werden dus ook naar buiten gebracht bij pre-launch interviewskKaltUu schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 17:03:
[...]
Is dit conceptart van l4d2 ofzo?
En francis lijkt nu op een hobo =/
De meeste mensen deugen!
Ik vind ze er wel... stoerder bij staan..
Maar ik vind Louis hoe ie nu is wel leuker denk ik.
Vind het echt geniaal, een bankmedewerker (oid, hij zou ook goed in een copy-shop kunnen werken
) die in zn pauzes naar de schietbaan ging...
(maakt wel eens zo'n opmerking in het spel)
Maar ik vind Louis hoe ie nu is wel leuker denk ik.
Vind het echt geniaal, een bankmedewerker (oid, hij zou ook goed in een copy-shop kunnen werken
(maakt wel eens zo'n opmerking in het spel)
Ik dacht dat ik er een Boomer tussen zag staan, maar dat is Francis met een bierbuik...Cassius schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 17:27:
[...]
Haha, nee dit is geen concept art. Dit komt gewoon van Valve en zo zagen de karakters eruit in de eerste fases van de ontwikkeling van L4D. Deze werden dus ook naar buiten gebracht bij pre-launch interviews.
Voor de rest klopt de kleding niet echt. Zoey en vooral Bill zien er heel warm gekleed uit, terwijl Francis het hele verhaal in zijn wife beater en sleeveless jack loopt. Aan het einde van het verhaal moet er dan minstens iemand rondlopen met een stevige verkoudheid.
[ Voor 5% gewijzigd door The Zep Man op 30-12-2008 23:23 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Is er trouwens ook een manier om spelers te kicken terwijl je aan het spelen bent? Er zitten soms behoorlijk irritante kiddies tussen merk ik.
net aangekocht, maar tijdens het spelen van de single player, hangt het spel nu en dan vast gedurende 5 seconden, om dan gewoon verder te gaan... is dat een gekend probleem?
Speel het spel niet Full Screen maar onder Windowed (no border) moduspina schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 23:54:
net aangekocht, maar tijdens het spelen van de single player, hangt het spel nu en dan vast gedurende 5 seconden, om dan gewoon verder te gaan... is dat een gekend probleem?
Waarschijnlijk los je het daarmee op.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Je kan een vote inroepen als gewone speler. Weet niet wat een admin kan, waarschijnlijk kunnen die meteen kick&ban doen?Bor de Wollef schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 23:49:
Is er trouwens ook een manier om spelers te kicken terwijl je aan het spelen bent? Er zitten soms behoorlijk irritante kiddies tussen merk ik.
Vraagje: Kan je als admin eigenlijk de hp van de infected bijstellen? Soms speel ik vs en dan ben ik als hunter na één schot (M4) al dood, terwijl ik de andere keer meerdere shotgunshells kan hebben. Of is het een kwestie van spelers die wel of niet kunnen richten?
het ligt dus aan de nvidia drivers en is een zeer bekend probleem. Gewoon multi core afzetten in de console en het loopt op wieltjesOuterspace schreef op woensdag 31 december 2008 @ 00:12:
[...]
Speel het spel niet Full Screen maar onder Windowed (no border) modus
Waarschijnlijk los je het daarmee op.
Dat laatste neem ik aan.Of is het een kwestie van spelers die wel of niet kunnen richten?
[ Voor 63% gewijzigd door remmelt op 31-12-2008 10:08 ]
Er is een nieuwe exploit gevonden waardoor oneindig A.I. Hunters gespawnd kunnen worden door het Infected team in Versus mode. Ook kan men met deze methode de respawntimer omzeilen. Ben het al een paar keer op publics tegengekomen. Hopen dat Valve het snel fixed, nu het goed en wel bekend is. Je kan iemand natuurlijk votekicken, maar dat zorgt er niet voor dat het bederven van het huidige potje L4D ongedaan wordt gemaakt.

[ Voor 38% gewijzigd door The Zep Man op 31-12-2008 10:31 ]
Da's ruk. Want ik speel liever boomer
Om eerlijk te zijn vind ik de Smoker en Boomer leuker om te spelen dan de Hunter. Voornamelijk ook omdat je meer kans hebt om te overleven (zelfs als Boomer) wanneer je goed gebruik maakt van je omgeving. De Hunter is echt meer afhankelijk van de fouten die de Survivors maken (of van de acties van de Smoker of Boomer).
Je kan trouwens de Hunter ook heel goed als afleiding gebruiken. Constant met een grote boog over de Survivors heenspringen helpt Smokers en Boomers ook om dichter bij hun doel te komen.
[ Voor 23% gewijzigd door The Zep Man op 31-12-2008 11:14 ]
Smoker is best tricky. Heb vaak dat als ik lock ze toch nog weten te ontkomen. Meestal is de beste tactiek Boomer en dan in de paniek een Hunter en Smoker er in. Of inderdaad eerst afleiden met Hunter, dan Boomer en de rest.
Boomer is inderdaad best leuk al laat een volgende kotssessie "lang" op zich wachten... vind ik toch.
Als je als survivor speelt moet je wel goed uitkijken voor friendly fire... In de chaos die de horde kan veroorzaken met nog een paar boss-infected erbij, heb je soms sneller een team-lid geraakt dan je lief is!
Als je als survivor speelt moet je wel goed uitkijken voor friendly fire... In de chaos die de horde kan veroorzaken met nog een paar boss-infected erbij, heb je soms sneller een team-lid geraakt dan je lief is!
E7200-Asus-HD 4670 OC compo-640 HD Spinpoint-4Gb DDR2 800 OCZ-Antec Sonata Plus 550W
De frontpage heeft trouwens een nieuws artikel over de komende L4D update: nieuws: Uitbreiding Left 4 Dead verschijnt tegelijk voor pc en Xbox 360
Dat de tweede kotssessie er zo lang over doet om op te laden kan ik nog mee leven. Wat echter wel irriteert, is dat je soms met de Boomer kotst en er weinig tot geen zombies spawnen. Dit is vooral irritant al zijn er geen bestaande zombies in de buurt: het enige dat je kots bereikt is een tijdelijke verblinding, waarvan het effect verwaarloosbaar is zonder een grote groep om ervan te smullen.Bardirella schreef op woensdag 31 december 2008 @ 13:10:
Boomer is inderdaad best leuk al laat een volgende kotssessie "lang" op zich wachten... vind ik toch.
Goed dat de twee overige campaigns ook voor Versus uitkomen. Elke campaign heeft tenslotte kleine wijzigingen nodig om het 'Versus friendly' te maken. Dat de SDK er ook nog bij uitkomt is natuurlijk ook een grote bonus.Brainstorm schreef op woensdag 31 december 2008 @ 13:22:
De frontpage heeft trouwens een nieuws artikel over de komende L4D update: nieuws: Uitbreiding Left 4 Dead verschijnt tegelijk voor pc en Xbox 360
En op dit soort momenten ben je blij dat je Valve spellen op de PC speelt en niet op een console.
[ Voor 36% gewijzigd door The Zep Man op 31-12-2008 13:29 ]
Het zou ook wel leuk zijn als er iets meer zombies op gebouwen zouden spawnen bij een boomerkots - want het is nu echt te gemakkelijk om met vier man in een smal gangetje / hoekje / kamertje te gaan zitten en maar te melee'en en schieten zonder damage. Als er dan wat zombies door de daken komen gekelderd
?
De meeste mensen deugen!
Inderdaad: da's de juiste bewoording Zep Man !... waarvan het effect verwaarloosbaar is zonder een grote groep om ervan te smullen.
Misschien domme vraag hoor maar wat is melee'n en SDK?
E7200-Asus-HD 4670 OC compo-640 HD Spinpoint-4Gb DDR2 800 OCZ-Antec Sonata Plus 550W
inderdaad een domme vraag, probeer google eensBardirella schreef op woensdag 31 december 2008 @ 13:56:
[...]
Inderdaad: da's de juiste bewoording Zep Man !![]()
Misschien domme vraag hoor maar wat is melee'n en SDK?
Wikipedia: Melee
Wikipedia: Software development kit
Verwijderd
Er moet gewoon meer damage uitgedeeld worden per zombieCassius schreef op woensdag 31 december 2008 @ 13:43:
Het zou ook wel leuk zijn als er iets meer zombies op gebouwen zouden spawnen bij een boomerkots - want het is nu echt te gemakkelijk om met vier man in een smal gangetje / hoekje / kamertje te gaan zitten en maar te melee'en en schieten zonder damage. Als er dan wat zombies door de daken komen gekelderd?
@Hierboven:
Spuit elf
.
Ik vind het een beetje triest dat 360 spelers voor de content moeten gaan betalen. De 360 versie is al bijna twee keer zo duur als de steamversie en dan moeten we ook nog eens voor de content gaan betalen. Wat een naaistreek is dat zeg. Als ze dit er werkelijk doorkrijgen verkoop ik de 360 versie en koop ik em op steam
.
Spuit elf
Ik vind het een beetje triest dat 360 spelers voor de content moeten gaan betalen. De 360 versie is al bijna twee keer zo duur als de steamversie en dan moeten we ook nog eens voor de content gaan betalen. Wat een naaistreek is dat zeg. Als ze dit er werkelijk doorkrijgen verkoop ik de 360 versie en koop ik em op steam
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Komt door Microsoft, niet Valve. Als het mocht, zou de DLC gratis beschikbaar zijn, maar Microsoft staat dat niet toe.
Dat gaat nog wel. Het zou leuker zijn als de wapens meer friendly fire damage zouden doen, omdat je dan als survivors moeilijker dicht bij elkaar kan staan. Nu raak je iemand en is het wel "oeps!" maar niet "oh shit ik heb Bill doodgeknald!!!! WTF WTF".Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2008 @ 14:17:
[...]
Er moet gewoon meer damage uitgedeeld worden per zombie
Eigenlijk precies zoals het is in expert mode.
Mjah ze hadden versus ook gewoon op expert mode moeten kunnen zetten imho. Ja dan zijn de zombies veel sterker en moeten de spawns van de specials echt wel wat omlaag - maar dat is een side effect. Ik zou het in ieder geval wel kunnen waarderen als iemand die het enorm tof vind om door een echt moeilijk spel te bijten. Dat makkelijke gaat altijd zo enorm snel vervelenremmelt schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 12:39:
[...]
Dat gaat nog wel. Het zou leuker zijn als de wapens meer friendly fire damage zouden doen, omdat je dan als survivors moeilijker dicht bij elkaar kan staan. Nu raak je iemand en is het wel "oeps!" maar niet "oh shit ik heb Bill doodgeknald!!!! WTF WTF".

De meeste mensen deugen!
Dat zou niet 'leuker' zijn. Dat zou alleen maar zorgen voor frustratie. Iemand instakillen (zoals jij voorstelt) door hem per ongeluk neer te schieten zou de gameplaybalans helemaal overboord gooien.remmelt schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 12:39:
[...]
Dat gaat nog wel. Het zou leuker zijn als de wapens meer friendly fire damage zouden doen, omdat je dan als survivors moeilijker dicht bij elkaar kan staan. Nu raak je iemand en is het wel "oeps!" maar niet "oh shit ik heb Bill doodgeknald!!!! WTF WTF".
Het enige dat ik hoor zijn suggesties om het het Infected team makkelijker te maken. Deze suggiesties komen vaak van dezelfde personen die zeuren dat met Versus de moeilijkheidsgraad niet meer is aan te passen.
Na een tijd gespeeld te hebben concludeer ik dat de balans tussen Infected en Survivors wel goed zit op Versus normal. Voor de klagers: leer eerst maar eens goed als Infected spelen voordat je de Survivors gameplay-wijs zwakker wilt gaan maken.
Want we zouden niet goed zijn als Infected? Ik zeg niet zoals de persoon boven mij dat de Survivors ge-instakilled moeten worden bij een shotgun schot op het frame; maar wel meer damage als 2 !!! hitpoints. Dat slaat natuurlijk nergens op en is net zo laag of lager als op easy. Dat werkt spam gewoon in de hand en maakt het makkelijk om in 1 hoekje te zitten en soms als iemand vast zit gewoon de zombie/special door diegene heen kapot te schieten.The Zep Man schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 17:26:
[...]Voor de klagers: leer eerst maar eens goed als Infected spelen voordat je de Survivors gameplay-wijs zwakker wilt gaan maken.
Ik zeg niet dat de Survivors standaard mcfluffies moeten worden, ik verzoek dat het instelbaar is waarbij de Survivors ook nog een stukje zwaarder gepakt kunnen worden qua moeilijkheid. Zeg maar de friendlyfire van Advanced bijvoorbeeld. Ik speel 4v4 met alle 8 op voice en welk team we ook vormen, als je goed als Survivors speelt kunnen ze je op deze difficulty gewoon niet superhard kapot krijgen.
De meeste mensen deugen!
Hallo? Instakill? Wie zegt dat? Ik wil alleen maar zeggen: op expert mode tellen friendly fire schoten veel zwaarder dan op normal. Dat is bekend. Met een normale campaign moet je gewoon echt oppassen op wie je schiet en dat is in de normal mode veel minder het geval. In vs is het jammer als je iemand lekker onderkotst, er staan twee hunters en een smoker klaar en er komen 6 zombies, die allemaal neergemaaid worden door de survivors. Je hebt als zombie maar weinig tijd en weinig plekken waar een goede attack kan lukken en dan is het jammer als je een stel supermensen tegen je hebt die dwars door elkaar heen schieten.
Jij.remmelt schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 19:34:
Hallo? Instakill? Wie zegt dat?
Iemand raken en zeggen "Oh shit, ik heb Bill doodgeknald!" klinkt bij mij als een instakill.remmelt schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 12:39:
[...]
Mijn steam nick is TenSun en we komen echt mensen te kort iedere avond die FATSOENLIJK spelen met voice en niet weggaan als ze een keer doodgaan. Ik krijg die GoT group niet gejoined via die pagina - kunnen wat mensen me toevoegen? We spelen bijna iedere avond en missen nu ook weer spelers
!
Verwacht een directe invite
!
Verwacht een directe invite
De meeste mensen deugen!
Gast, welk spel speel jij? Dat ene spel met die zombies waar iedereen voortdurend met 100% health rondloopt omdat er op elke straathoek een medkit ligt? Of misschien Left 4 Dead, waar het vooral op expert best lastig is om ongehavend uit de strijd te komen? We hebben het hier over L4D namelijk, ik kan me de vergissing wel voorstellen hoor.The Zep Man schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 20:02:
[...]
Jij.
[...]
Iemand raken en zeggen "Oh shit, ik heb Bill doodgeknald!" klinkt bij mij als een instakill.
Ik wil maar zeggen, als je op expert iemand goed raakt, dan gaat er veel van z'n health af. Het komt heel geregeld voor dat je medespelers niet meer op de volle 100% zitten, onder andere ook omdat de medkits maar een beperkt aantal hitpoints erbij geven. Het punt waar het hier om gaat is dat je als survivors nu op een kluitje kan gaan zitten en losknallen zonder repercussies. Als ff wat zwaarder zou wegen, zou dat minder makkelijk kunnen en zou het daarom dus effectiever zijn om een horde zombies op ze af te jagen. Dat is wat hier wordt voorgesteld.
Het kan dus zomaar gebeuren dat je iemand in het heetst van de strijd doodschiet omdat 'ie niet full health had. Als jij dat instakill noemt, dan hebben wij een verschillende definitie van dat woord.
Nu pas ga jij er voorwaarden aan verbinden. Als jij dat achteraf gaat doen, kan ik er ook geen rekening mee houden.remmelt schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 23:53:
[...]
Het kan dus zomaar gebeuren dat je iemand in het heetst van de strijd doodschiet omdat 'ie niet full health had. Als jij dat instakill noemt, dan hebben wij een verschillende definitie van dat woord.
Voor de rest speel ik af en toe nog lekker op Versus als Infected (af en toe win je, af en toe verlies je) en zie ik helemaal geen problemen met de balans/survivability van de Survivors. Blijf gerust doorgaan met klagen, maar uiteindelijk ligt het eindoordeel bij Valve. In de tussentijd geniet ik lekker van het leuke spel en maak ik mij geen zorgen om die ene 'ragequitter', die andere 'exploiter' of dat irritante stukje balans dat er niet is.
Mooi he, ragequitters! Dat is toch wel een mooi moment van de dag, als je iemand zo ver kan krijgen 
Is er bij TF2 niet zelfs een achievement voor?
Is er bij TF2 niet zelfs een achievement voor?
Sterker nog, ik heb op blood harvest wel eens een teammate met full health met een auto-shotty in 1 schot neergeknald omdat ie tussen mij en mijn slachtoffer door besloot te rennenremmelt schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 23:53:
[...]
Op expert kan instakillen dus wel (al is daar ws wel de combinatie auto-shotty + headshot voor nodig
Waarschijnlijk was het slachtoffer al zoveel keer neergemept. Na de derde keer (denk ik) val je niet hulpeloos neer met je pistolen om jezelf te verdedigen, maar ben je meteen dood.GrandmasteR schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 09:52:
[...]
Sterker nog, ik heb op blood harvest wel eens een teammate met full health met een auto-shotty in 1 schot neergeknald omdat ie tussen mij en mijn slachtoffer door besloot te rennen(net nadat we de trein uitliepen in het laatste deel van de map
)
Op expert kan instakillen dus wel (al is daar ws wel de combinatie auto-shotty + headshot voor nodig)
nope, was nog niet geraakt (we kwamen net de saferoom uitrennenThe Zep Man schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 10:15:
[...]
Waarschijnlijk was het slachtoffer al zoveel keer neergemept. Na de derde keer (denk ik) val je niet hulpeloos neer met je pistolen om jezelf te verdedigen, maar ben je meteen dood.
Ik weet dat de openingspost nog moet aangepast worden, maar toch voor de zekerheid eens weten of het volgende nog klopt. Ik heb het spel zelf nog maar 2 dagen en zonder handleiding is dat echt balen:
1) De Infected hebben een x-ray vision dat lijkt op de x-ray vision van de Survivors. Enkel zien de infected niet andere infected maar wel de Survivors en het pad dat de survivors waarschijnlijk gaan volgen. Dit geeft de infected de mogelijkheid om een ambush op te zetten. Er is wel één uitzondering. Waneer een Survivor volledig stil staat en niet aan het schieten is, dan is deze niet te zien met de X-ray vision. Zo kunnen de suvivors dan weer een hinderlaag leggen voor de boss infected.
2) De Smoker heeft nog een ability die zijn naam eer aan doet. Hij kan namelijk een wolk rook uitstoten die het zicht beperkt van iedereen die zich in de rook bevindt.
3) De twee primaire aanvallen van de Hunter zijn de 'pounce' en 'lunge'. De lunge is een sprong waarbij je een Survivor een flinke duw geeft om hem/haar zo uit positie te brengen, van een gebouw te duwen, ...
4) Een andere belangrijke eigenschap van de Hunter is zijn mogelijkheid om health te regenereren. Dit maakt hem het ideale karakter voor hit 'n run strategieën.
1) De Infected hebben een x-ray vision dat lijkt op de x-ray vision van de Survivors. Enkel zien de infected niet andere infected maar wel de Survivors en het pad dat de survivors waarschijnlijk gaan volgen. Dit geeft de infected de mogelijkheid om een ambush op te zetten. Er is wel één uitzondering. Waneer een Survivor volledig stil staat en niet aan het schieten is, dan is deze niet te zien met de X-ray vision. Zo kunnen de suvivors dan weer een hinderlaag leggen voor de boss infected.
2) De Smoker heeft nog een ability die zijn naam eer aan doet. Hij kan namelijk een wolk rook uitstoten die het zicht beperkt van iedereen die zich in de rook bevindt.
3) De twee primaire aanvallen van de Hunter zijn de 'pounce' en 'lunge'. De lunge is een sprong waarbij je een Survivor een flinke duw geeft om hem/haar zo uit positie te brengen, van een gebouw te duwen, ...
4) Een andere belangrijke eigenschap van de Hunter is zijn mogelijkheid om health te regenereren. Dit maakt hem het ideale karakter voor hit 'n run strategieën.
Mjah maar er zitten wel veel bugs in de console / serverbrowser en de uitvoering daarvan en dat irriteert echt wel als je met vrienden bent. En dat ligt dus wel bij Valve ja - aangezien zij (al dan niet uitbesteed) een zeer grote partij van de dedicated L4D servers hosten.The Zep Man schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 08:13:
[...]
Voor de rest speel ik af en toe nog lekker op Versus als Infected (af en toe win je, af en toe verlies je) en zie ik helemaal geen problemen met de balans/survivability van de Survivors. Blijf gerust doorgaan met klagen, maar uiteindelijk ligt het eindoordeel bij Valve. In de tussentijd geniet ik lekker van het leuke spel en maak ik mij geen zorgen om die ene 'ragequitter', die andere 'exploiter' of dat irritante stukje balans dat er niet is.
- Bij het switchen van een map disconnect iedereen ineens [vervelend]
- Bij het switchen van map of starten versus campaign zijn de infected ineens spectators die naar campaign kijken

- Waarom is het groen/oranje/rood en laten ze niet gewoon de ping zien? Ik heb nu al oranje servers gehad die gewoon prima waren en ik ben echt geen zeikerd wat dat betreft ... maar ik heb ze ook gehad (oranje he, niet rood) dat ik gewoon een halve second shot/spring delay had en dat verpest de ervaring wel een beetje hoor
En mijn persoonlijke favoriete bug: als je in een versus lobby zit met 8 man, je gaat spelen en er gaan er 3 weg waardoor het 4v1 is dan vote je terug naar de lobby. Dan kan je eeuwig wachten met je lobby op public; er komen dan -geen- mensen bij. Dan heb ik het echt over minuten

Btw, onze vriendengroep heeft eigenlijk allemaal 8800GTX/Ultra kaarten en we zien best wel eens grote roze/rode textures terwijl we andere drivers gebruiken. Bekende bug? Verder niet zo heel boeiend voor de gameplay maar best epileptisch
De meeste mensen deugen!
@ pina
Misschien is het ook goed aan te geven hoe je bv zo'n wolk rook kunt uitstoten. Verder leuke openingspost. De tip over de serverbrowser is goed waard
Het ingame server zoek systeem vind ik niet echt super.
Misschien is het ook goed aan te geven hoe je bv zo'n wolk rook kunt uitstoten. Verder leuke openingspost. De tip over de serverbrowser is goed waard
De infected zien wel andere infected, ook als ze niet gespawned zijn. Dit helpt om samen te werken mocht er geen voice communicatie zijn. Het path van de survivors zie je niet letterlijk; maar kan je door eigen ervaring wel inschatten. Volgens mij klopt het wel dat als een survivor stil staat en niet schiet/healed hij niet te zien is ... ik heb namelijk wel eens dat survivors ineens uit mn xray vision gaan en dan ineens terugpoppenpina schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 11:46:

Niet handmatig; dat doet hij automatisch als hij dood is. Als je er dan vrij dichtbij staat als survivor zie je inderdaad minder. Maar het is van korte duur en minder erg als bij bijvoorbeeld een boomer. Ook trekt die rook geen zombies aan.2) De Smoker heeft nog een ability die zijn naam eer aan doet. Hij kan namelijk een wolk rook uitstoten die het zicht beperkt van iedereen die zich in de rook bevindt.
Dit is ook veranderd. Je hebt een pounce, wat eigenlijk gewoon vertaald betekent "een harde slag". Dat is gewoon je aanval met je rechtermuisknop als je hunter bent. Je bent dan dus dichtbij en zichtbaar, maar kan ze op randjes zo inderdaad er vanaf meppen3) De twee primaire aanvallen van de Hunter zijn de 'pounce' en 'lunge'. De lunge is een sprong waarbij je een Survivor een flinke duw geeft om hem/haar zo uit positie te brengen, van een gebouw te duwen, ...

Doet hij niet. Ook wordt hij niet onzichtbaar als je stil tegen een muur gaat staan4) Een andere belangrijke eigenschap van de Hunter is zijn mogelijkheid om health te regenereren. Dit maakt hem het ideale karakter voor hit 'n run strategieën.

Ik kan echt niets op deze pagina btw, zowel in steam als in IE7 niet
http://steamcommunity.com/groups/gotl4d als ik op join klikt veranderd de pagina in http://steamcommunity.com/groups/gotl4d?action=join maar de inhoud is niet veranderd en ik ben de group niet gejoined. Ook geen requests in mijn steam ofzo ... iemand tips of moet ik handmatig mensen gaan toevoegen

Naja heb maar een berg mensen toegevoegd
[ Voor 9% gewijzigd door Cassius op 02-01-2009 12:16 ]
De meeste mensen deugen!
Soms zie je ook slierten rook in de lucht hangen. Ik dacht altijd dat je daaraan kon zien dat er een smoker langs is gelopen maar klopt dat wel?
Soms wel, maar dat is niet zomaar rook - is een beetje groenige rook met decals erin. Het is niet een homogene wolk zeg maarBor de Wollef schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 12:19:
Soms zie je ook slierten rook in de lucht hangen. Ik dacht altijd dat je daaraan kon zien dat er een smoker langs is gelopen maar klopt dat wel?
Ow btw:
Rippie was sent an invitation by [GoT]Cassius
[FTS] P.I.M.P. was sent an invitation by [GoT]Cassius
[FTS] a3c0i3d was sent an invitation by [GoT]Cassius
ChocoladeEter was sent an invitation by [GoT]Cassius
BF.Confuso was sent an invitation by [GoT]Cassius
Dat is eenmalig, dat zijn mijn TF2/L4D vrienden die ook op GoT zitten
De meeste mensen deugen!
De pounce is juist de primary attack (sprong + borstkasgraven). De lunge zit er niet meer in, de enige secondary attack die de infected hebben is melee.Cassius schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 12:00:
Dit is ook veranderd. Je hebt een pounce, wat eigenlijk gewoon vertaald betekent "een harde slag". Dat is gewoon je aanval met je rechtermuisknop als je hunter bent. Je bent dan dus dichtbij en zichtbaar, maar kan ze op randjes zo inderdaad er vanaf meppen. De lunge, ofwel verre sprong - is de aanval waarbij je crouched en via de lucht op een survivor springt en deze redelijk ranzig begint te slashen om te kijken of hij een hart van goud heeft
.
Ah oké, aparte woordkeuze. Maar de vertaling klopt wel zie ik. Lunge is 'vooruit schieten' dat zag je dus in de eerste versies van de L4D intro trailer op de blog van L4D als die hunter Louis keihard raakbeukt en als het ware van hem af stuitert. Pounce is inderdaad "bovenop springen; zich storten op". I stand correctedtwiekert schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 12:59:
[...]
De pounce is juist de primary attack (sprong + borstkasgraven). De lunge zit er niet meer in, de enige secondary attack die de infected hebben is melee.
De meeste mensen deugen!
Nou ja, ik ben Zoey nog niet tegengekomen met een bandana rond haar hoofd.pina schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 14:18:
ach ja, dus eigenlijk is die openingspost hopeloos achterop geraakt
Maar de openingspost heeft inderdaad een grote refresh nodigThe Zep Man schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 14:20:
[...]
Nou ja, ik ben Zoey nog niet tegengekomen met een bandana rond haar hoofd.
De meeste mensen deugen!
Wat ook wel handig is om te vermelden is dat je als super infected ook zwakke delen in bv muren kunt zien (dit word geel aangegeven als breukvlakken en lijnen) zodat je weet welke muren je kunt afbreken.
Heeft iemand hier 180.84 drivers draaien met een 8800/9800 kaart in XP SP3 op L4D? Ik lees namelijk overal dat er dan stuttering op kan treden en dat multi-core support uit moet in de drivers etc. Het schijnt een XP probleem te zijn; vandaar de vraag. Ik zie dat de 180.84 drivers gewoon sneller zijn in mijn andere games, maar atm heeft L4D voorrang.
Anybody
?
Anybody
De meeste mensen deugen!
Bekend fenomeen bij source spellen, gebeurt ook in halflife 2 en css. Wordt meestal veroorzaakt door uit het spel alt-tabben.Cassius schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 11:54:
[...]
Btw, onze vriendengroep heeft eigenlijk allemaal 8800GTX/Ultra kaarten en we zien best wel eens grote roze/rode textures terwijl we andere drivers gebruiken. Bekende bug? Verder niet zo heel boeiend voor de gameplay maar best epileptisch.
Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB
is idd een bug in de drivers. Je moet in de console "mat_queue_mode 0" invoeren, of in je config plaatsen. Anders heb je regelmatig die haperingen van 5 secondenCassius schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 13:06:
Heeft iemand hier 180.84 drivers draaien met een 8800/9800 kaart in XP SP3 op L4D? Ik lees namelijk overal dat er dan stuttering op kan treden en dat multi-core support uit moet in de drivers etc. Het schijnt een XP probleem te zijn; vandaar de vraag. Ik zie dat de 180.84 drivers gewoon sneller zijn in mijn andere games, maar atm heeft L4D voorrang.
Anybody?
Ik heb vaak last van het feit dat het Steam Community related server-menu in het hoofdmenu niet verschijnt, als ik net uit een game kom. Een tijd wachten heeft ook geen zin. Heeft iemand daar nog meer last van?
Mag ik dan vragen wat die regel doetpina schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 19:00:
[...]
is idd een bug in de drivers. Je moet in de console "mat_queue_mode 0" invoeren, of in je config plaatsen. Anders heb je regelmatig die haperingen van 5 seconden
De meeste mensen deugen!
Die zet je mat_queue in mode 0 in plaats van 2 (of 1, who cares
).
.
.
.
.
[ Voor 41% gewijzigd door Twhomp op 03-01-2009 19:40 . Reden: lol ]
De opheldering scheen op mij als een wit licht in het ochtendgloren
De meeste mensen deugen!
Je kan geloof ik ook oude drivers gebruiken, die werken ook. Ik zit dacht ik nog op 168.xx oid. Maar het kan ook zijn dat ik een tijdje terug ben geswitched...
Bagger drivers van nVidia voor de 8800 ook altijd
.
Bagger drivers van nVidia voor de 8800 ook altijd
Dit topic is gesloten.