[Multi] Left 4 Dead - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 44.804 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik heb een 9800 GT en heb gisteren de 180.84 drivers geinstalleerd. Heb even L4D gespeeld, maar heb geen gestotter gemerkt. Heb in de drivers niets veranderd en ik start L4D op met de switches -sw -noborder -novid, verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

LUH-3417 schreef op zondag 04 januari 2009 @ 11:27:
Ik heb een 9800 GT en heb gisteren de 180.84 drivers geinstalleerd. Heb even L4D gespeeld, maar heb geen gestotter gemerkt. Heb in de drivers niets veranderd en ik start L4D op met de switches -sw -noborder -novid, verder niets.
Waar voer ik dat soort switches in, gewoon voor de extensie van het uitvoerend bestand? Dus L4D -sw -noborder -novid.exe hernoemen ofzo :/ ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
in je games lijst van steam klik op l4d dan rechter muisknop -> properties -> set launch options

edit: Wat doet die -sw switch eigenlijk? kan geen overzicht van alle switches vinden.

[ Voor 31% gewijzigd door Toet3r op 04-01-2009 12:03 ]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Cassius schreef op zondag 04 januari 2009 @ 11:41:
[...]

Waar voer ik dat soort switches in, gewoon voor de extensie van het uitvoerend bestand? Dus L4D -sw -noborder -novid.exe hernoemen ofzo :/ ?
Die vul je in in steam. Right-Click op Left 4 Dead, klik vervolgens op properties, en vervolgens zie je onder een van te tabs 'Launch Options' staan. Klik erop, en je krijgt een tekstinvoerschermpje. daar kan je vervolgens die switches invullen. Ok drukken, properties sluiten en L4D starten.

offtopic:
spuitelf :P

Overigens bevalt L4D mij hardstikke goed, ik hem m gekocht tijdens de holiday sales. Doe graag mee met een potje versus na m'n tentamens :P

[ Voor 13% gewijzigd door Fl4pp13 op 04-01-2009 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:09

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Fl4pp13 schreef op zondag 04 januari 2009 @ 12:00:

Overigens bevalt L4D mij hardstikke goed, ik hem m gekocht tijdens de holiday sales. Doe graag mee met een potje versus na m'n tentamens :P
Het is zeker een leuk spel hoewel er van mij wel wat meer achievements mogen komen incl new content. Ik heb het spel ook gekocht tijdens de sale. Mooie kans om goedkoop aan wat spellen te komen :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Bor de Wollef schreef op zondag 04 januari 2009 @ 13:07:
[...]
Het is zeker een leuk spel hoewel er van mij wel wat meer achievements mogen komen incl new content. Ik heb het spel ook gekocht tijdens de sale. Mooie kans om goedkoop aan wat spellen te komen :)
Reken er maar op dat Valve hierop wel zal innen als iedereen weer volop aan het werk is na al het vakantie gebeuren in december / januari. De announcement voor de DLC/achievements zal denk ik dan ook niet lang op zich laten wachten. Veel achievements zijn nu best makkelijk met wat uitzonderingen daargelaten.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

De meeste achievements zijn inderdaad erg makkelijk te halen (burn the witch bv) maar er zitten ook wel een paar moeilijke bij. Een wat langere lijst zou ik wel leuk vinden in ieder geval. Spelen jullie trouwens vaker co-op of juist versus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Persoonlijk vooral versus; maar dit komt vooral omdat ik de campaigns in het begin een beetje overplayed heb en daardoor zie dat zelfs de director een klein beetje voorspelbaar weet te worden :) . Voor mij dus menselijke tegenstanders en menselijke lol.

Wel jammer dat er zoveel mensen zo snel quitten in een game of zelfs al uit een lobby gaan als ze niet de eerste ronde infected kunnen spelen bijvoorbeeld. Een beetje loyaal game-groepje is wel zo prettig voor een leuke avond.
offtopic:
En een fatsoenlijke server ook, holy hell.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dat er veel mensen snel quitten klopt helaas. Rage quitters heb je ook erg veel op dit moment.

Overigens krijg ik soms het idee dat er helemaal niet zo heel erg veel L4D spelers zijn. Ik had gisteren overdag gewoon moeite een volle versus game te vinden. Binnenkort maar eens kijken of ik de normale server browser aan een key kan binden. De game eigen browsers vind ik niet echt handig opgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Bor de Wollef schreef op zondag 04 januari 2009 @ 13:20:
Binnenkort maar eens kijken of ik de normale server browser aan een key kan binden. De game eigen browsers vind ik niet echt handig opgezet.
In console "~" (die je enabled moet hebben): bind f10 openserverbrowser
Of ipv F10 een andere knop. Werkt superrelaxed.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Bor de Wollef schreef op zondag 04 januari 2009 @ 13:16:
De meeste achievements zijn inderdaad erg makkelijk te halen (burn the witch bv) maar er zitten ook wel een paar moeilijke bij. Een wat langere lijst zou ik wel leuk vinden in ieder geval. Spelen jullie trouwens vaker co-op of juist versus?
Ik heb tot nu toe nog niet echt veel gespeeld (in totaal 7 uur ofzo) Met overwegend naar campaign, omdat ik die gewoon uitgespeeld wil hebben. In de tijd dat ik met vrienden heb gespeeld is het vooral versus geweest, omdat het gewoon geweldig grappig is om je vrienden met een hunterpounce dood te maken, en ze vervolgens op je horen schelden over Teamspeak. >:)

Om eerlijk te zijn hoop ik dat de DLC er snel aankomt, zelfs met pas een paar uur gameplay beginnen de versus maps best snel te vervelen. Ik hoop ook dat mensen snel custom maps kunnen gaan maken. Er was geloof ik al een team van mensen die bezig zijn met een Dawn of the Dead mod :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
  • Laatst online: 29-02-2024
Fl4pp13 schreef op zondag 04 januari 2009 @ 14:03:
[...]

Ik heb tot nu toe nog niet echt veel gespeeld (in totaal 7 uur ofzo) Met overwegend naar campaign, omdat ik die gewoon uitgespeeld wil hebben. In de tijd dat ik met vrienden heb gespeeld is het vooral versus geweest, omdat het gewoon geweldig grappig is om je vrienden met een hunterpounce dood te maken, en ze vervolgens op je horen schelden over Teamspeak. >:)

Om eerlijk te zijn hoop ik dat de DLC er snel aankomt, zelfs met pas een paar uur gameplay beginnen de versus maps best snel te vervelen. Ik hoop ook dat mensen snel custom maps kunnen gaan maken. Er was geloof ik al een team van mensen die bezig zijn met een Dawn of the Dead mod :P
Ze waren bezig met The Mall tot map te vermaken, maar ze zijn van plan om er een hele nieuwe campaign omheen te bouwen.

Ipv f10 kan je ook met een fix die een enkele pages terug is geposted, de Server Browser in je begin menu laten verschijnen. Dat vind ik persoonlijk iets prettiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:19
hmmm beetje zitten zoeken in de posts maar niet kunnen vinden.
Maar, hoe kan ik reserve slots maken?
Ik heb nu een oude computer, core2duo met ubuntu tot server gedoopt, en hij werkt goed, er zitten regelmatig mensen op die spelen, en het uren volhouden.
Maar anyway.

Hoe kan ik reserveslots aanmaken? Het enige wat ik nu kan doen is de server herstarten, en hem dan op steamgroup only zetten. Ik speel altijd met 3 vrienden.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:59

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Bah, weer echt fijn dat je 5 rondes na elkaar een andere server mag gaan zoeken omdat de verbinding rot is, de server crasht, iedereen uit mijn team verdwijnt en/of iedereen uit het andere team verdwijnt. Dat je eens lekker met 8 mensen een hele campaign in 1 ruk uitspeelt lijkt toch voor een groot deel op toeval te berusten.

Ik heb overigens een klein probleempje en ik vind het zonde om een nieuw topic ervoor te openen:

Mijn muis reageert echt super irritant als ik hem een beetje snel beweeg. Bij Portal en TF2 werkt alles perfect maar bij L4D draai ik bijvoorbeeld soms 240 graden terwijl ik 180 graden wil draaien, of ik kijk opeens schuin omhoog terwijl ik mijn muis toch echt alleen horizontaal heb bewogen. Net alsof er elke 10 seconden een haar voor de laser van de muis zit, wat natuurlijk niet het geval is.

Alle muis-smoothing zaken staan gewoon uit en de gevoeligheid staat een paar pixels gevoeliger dan default. Iemand een idee wat er aan de hand is? Muisje is een standaard Logitech G5.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-08 16:08
Een paar vrienden van mij hebben een hele andere L4D aan mij laten zien. Ze kunnen zowat alle moeilijke stukjes skippen door glitches in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Kroketje schreef op zondag 04 januari 2009 @ 16:41:
Een paar vrienden van mij hebben een hele andere L4D aan mij laten zien. Ze kunnen zowat alle moeilijke stukjes skippen door glitches in het spel.
En is het spel nog leuk dan als je er al cheatende doorheen gaat? De lol is er dan snel af lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Snap dat idd ook nooit.
Dat is het zelfde als een vriendin nemen en er nooit naar toe gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:50
Bor de Wollef schreef op zondag 04 januari 2009 @ 17:29:
[...]

En is het spel nog leuk dan als je er al cheatende doorheen gaat? De lol is er dan snel af lijkt me.
Totaal mee eens!

Of dat er 1 achterblijft omdat ie dan persé z'n gave sprong wil laten zien. Of, elkaar in de lift zoveel pakketjes geven dat ze punten krijgen. Ook een Glitch.

Nou, kan er geen argumenten voor bedenken, maar voor mij bederft het de sfeer! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Tomino schreef op zondag 04 januari 2009 @ 17:37:
[...]

Totaal mee eens!

Of dat er 1 achterblijft omdat ie dan persé z'n gave sprong wil laten zien. Of, elkaar in de lift zoveel pakketjes geven dat ze punten krijgen. Ook een Glitch.

Nou, kan er geen argumenten voor bedenken, maar voor mij bederft het de sfeer! :/
Allemaal dingen die hopelijk in komende patches aangepakt gaan worden. Ik zie trouwens af en toe ook mensen die met melee / duwen echt alles van zich af kunnen houden ongeacht hoeveel zombies er in de buurt zijn. In versus kom je dat ook tegen. Op de een of andere manier kan men dan niet geraakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Sommige glitches zijn grappig. Althans, als ze mislukken. Gisterenavond speelde ik een coop game, waarbij iemand een minigun-jump glitch wilde laten zien. Het lukte niemand en voor de grap probeerde ik het ook een keer. Word ik opeens met een rotvaart omhoog gelanceerd en val ik dood neer op de grond. Serves me right. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Is er trouwens ook een console commando om te reconnecten naar een server indien je de verbinding kwijt bent geraakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
LUH-3417 schreef op zondag 04 januari 2009 @ 18:24:
Sommige glitches zijn grappig. Althans, als ze mislukken. Gisterenavond speelde ik een coop game, waarbij iemand een minigun-jump glitch wilde laten zien. Het lukte niemand en voor de grap probeerde ik het ook een keer. Word ik opeens met een rotvaart omhoog gelanceerd en val ik dood neer op de grond. Serves me right. :)
die minigun jump glitch is echt te melig. Bij de death toll boathouse finale werden we helemaal het bos in gelanceerd en de andere kant op het water in :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
En ook hoe kan ik een lobby maken en dan connecten met mn eigen dedicated server?
Ik krijg het niet voor elkaar.
Heb t al via steamgroups geprobeerd,
sv_search_key lukt ook al niet.
Beetje radeloos

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Laatst online: 14:15

The Zep Man

🏴‍☠️

Gizz schreef op zondag 04 januari 2009 @ 16:35:
Mijn muis reageert echt super irritant als ik hem een beetje snel beweeg. Bij Portal en TF2 werkt alles perfect maar bij L4D draai ik bijvoorbeeld soms 240 graden terwijl ik 180 graden wil draaien, of ik kijk opeens schuin omhoog terwijl ik mijn muis toch echt alleen horizontaal heb bewogen. Net alsof er elke 10 seconden een haar voor de laser van de muis zit, wat natuurlijk niet het geval is.

Alle muis-smoothing zaken staan gewoon uit en de gevoeligheid staat een paar pixels gevoeliger dan default. Iemand een idee wat er aan de hand is? Muisje is een standaard Logitech G5.
De-installeer de Logitech meuk eerst eens en probeer het dan opnieuw. Als het dan wel werkt, haal de laatste versie op voor je muis en probeer die eens.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadKill21
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Bor de Wollef schreef op zondag 04 januari 2009 @ 18:37:
Is er trouwens ook een console commando om te reconnecten naar een server indien je de verbinding kwijt bent geraakt?
retry

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:59

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

The Zep Man schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:31:
[...]
De-installeer de Logitech meuk eerst eens en probeer het dan opnieuw. Als het dan wel werkt, haal de laatste versie op voor je muis en probeer die eens.
Ik heb nog nooit aparte drivers of software voor mijn logitech muizen geinstalleerd, alles werkt altijd meteen?
Heb nu wel de volgende switches toegevoegd, zal morgen eens testen of ze werken: -noforcemaccel -noforcemparms -noforcemspd .

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:47
Jammer dat ik op de 360 versie bijna nooit online drie groene balkjes hebben, altijd 1 of 2 oranje, erg matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik stel mijn mening van L4D iets naar beneden bij; het is de laatste vier avonden continue rotzooi. Servers die wegvallen, lobbies die dan starten - maar niet connecten, continue gedumpt worden op een server uit een hutje in zeeland met ping 300.

Het online gebeuren is niet goed uitgewerkt. Voorbeeld: Team Fortress 2 was veel beter qua uitwerking, ze hebben hier een steekje laten vallen.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wat ik steeds meer tegen kom is TKen. Erg lame en het verpest de versus potjes echt totaal. Ook melee spamming is echt een probleem aan het worden. Hopelijk komt er snel een patch om het eea recht te trekken en maakt men de normale server browser default. Het auto match systeem maakt regelmatig behoorlijke mismatches namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-08 16:15
Wij hebben ook een drietal servers online waarvan #3 alleen toegankelijk als je lid wordt van onze steam community (als de servers zo druk blijven gaan we meerdere servers alleen toegankelijk maken voor onze steam community):

83.96.144.83
83.96.144.84
83.96.144.85

(alle servers draaien zowel versus als 4 slots, naagelang er gekozen wordt in de lobby of door een admin wordt ingesteld).

http://steamcommunity.com/groups/Onlydutch_Public

[ Voor 18% gewijzigd door Hollanda op 05-01-2009 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 10:42
is het eigenlijk mogelijk om als lobby leader handmatig de server te kiezen, zoals die van GOT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:46
Bor de Wollef schreef op maandag 05 januari 2009 @ 21:52:
Wat ik steeds meer tegen kom is TKen. Erg lame en het verpest de versus potjes echt totaal. Ook melee spamming is echt een probleem aan het worden. Hopelijk komt er snel een patch om het eea recht te trekken en maakt men de normale server browser default. Het auto match systeem maakt regelmatig behoorlijke mismatches namelijk.
Sommige games hebben voor TK een briljante oplossing, als je Team damage doet gaat het er bij jezelf vanaf.
Nou vind ik dat niet realistisch maar ik heb het altijd een goede oplossing gevonden, naast teamdamage helemaal uit zoals in Battlefield ofzo waar je TK'ed wordt als je een voertuig wilt pakken.

Dat melee spam tsjah...dat was toch een bug met dat wapenwisselen dat je heel snel kan meppen?

Verder ben ik behoorlijk verveeld @ L4D, nieuwe map is echt hard nodig, m'n PS3 krijgt weer veel aandacht ATM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Ik vind gewoon dat er stats bijgehouden moeten worden. Veelvoudig TKers zouden dan alleen bij andere veelvoudig TKers in moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:17

Vrijdag

De Zwarte

Dat was toch ook de bedoeling ooit? Ik meen me te herinneren dat je van gebruikers de stats kon opvragen en zo kon zien hoe ze speelden, of ze veel tk's maakten etc. Een soort reputatie optie.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik gisteren ook, tot ik zag dat ik eerst nog ff in moest loggen (rechtsbovenin het scherm). 8)7
Cassius schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 19:48:
[...]

Yeah ik geef het ook niet meteen op. Ik probeer zelfs de GoT L4D Public group te joinen, maar op http://steamcommunity.com/groups/gotl4d?action=join die pagina klik ik op "join this group" en er gebeurd niets ... ik kom gewoon weer op dezelfde pagina. Zowel op IE7 als ingelogd in Steam :/ ?

P.S. Die zoek functie voor game groups is brak zeg in Steam :X ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
TroonStaal schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:37:
Dat was toch ook de bedoeling ooit? Ik meen me te herinneren dat je van gebruikers de stats kon opvragen en zo kon zien hoe ze speelden, of ze veel tk's maakten etc. Een soort reputatie optie.
opzich handig, maar sommige mensen schieten elkaar dood(expres) als ze bij de savehouse zijn aangekomen. Dit doen ze omdat ze bijvoorbeeld 20 HP hebben in het rood, wat afteld. Schiet men ze dood dan spawnen ze weer bij het volgende level met 50 HP... enige is dan dat je niet je betere gun meer hebt...

Dus als ze het gaan bijhouden dan is deze truuk ook weer uit de lucht.

btw, waarom wil iedereen langs die hordes heen? door eroverheen te springen, of om deuren kapot te maken. Dat maakt het spel toch niet leuker? het is juist leuk om te proberen het spel op expert uit te spelen, zoals het hoort te gaan en niet te gaan zitten 'cheaten'... :o

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3V3RT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 22:30
Ewivis schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:58:
[...]

opzich handig, maar sommige mensen schieten elkaar dood(expres) als ze bij de savehouse zijn aangekomen. Dit doen ze omdat ze bijvoorbeeld 20 HP hebben in het rood, wat afteld. Schiet men ze dood dan spawnen ze weer bij het volgende level met 50 HP... enige is dan dat je niet je betere gun meer hebt...

Dus als ze het gaan bijhouden dan is deze truuk ook weer uit de lucht.
Die truuk is wat dat betreft dan ook niet echt eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

3V3RT schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 11:10:
[...]

Die truuk is wat dat betreft dan ook niet echt eerlijk.
Tegenover wie?

Het heeft alleen nut in coop (dus, geen andere spelers worden hiermee benadeeld) en voor straf kan je gedag zeggen tegen de kans om een aantal achievements te halen. Ook verlies je je tweede pistool en het grote wapen wat je meedroeg (wat zeer nadelig is bij een derde safehouse en je had een tier 2 wapen).

Voor die paar extra levenspunten (plus: je begint niet eens in het groen, nog steeds in het oranje qua health) moet je wel heel wat regelen en vaak ook wat opofferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardirella
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-01-2023

Bardirella

What! Are you crazy?

TroonStaal schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:37:
heb ik ook van gehoord...
Zou je dat als speler ook kunnen inkijken dan...?

E7200-Asus-HD 4670 OC compo-640 HD Spinpoint-4Gb DDR2 800 OCZ-Antec Sonata Plus 550W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Ik ben sinds gisteren ook in het bezig gekomen van Left 4 Dead, beetje laat, maar de Wrath of the Lich King slurbte veel tijd op de afgelopen anderhalve maand;).

Ik was gisteren eerst begonnen met de solo campaign om het spel een beetje door te krijgen, waarna ik online ben gegaan met Online Campaign. Dit is mij erg goed bevallen, behalve die 2x waar ik een stront connectie had met de server.

Na een paar geslaagde potjes van Online Coop, ben ik online Versus gaan doen op de GoT servers. Het was de eerste keer dat ik ging spelen met de Super Infected, dit was dus erg wennen moet ik zeggen omdat het mij nog niet duidelijk was hoe je er mee moet spelen.

Toch kan ik zeggen dat ik deze game een aanrader vind, erg verslavende gameplay. Dit is weer eens een shoter die ik vaak online ga spelen.

Enneh :wave: TenSun :D. Hoe is het verder Marcel? Wil wel vanavond wat potjes doen met jou en je vrienden hoor:).

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

-Mach!- schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 14:17:
offtopic:
Enneh :wave: TenSun :D. Hoe is het verder Marcel? Wil wel vanavond wat potjes doen met jou en je vrienden hoor :).
offtopic:
Haha, hey Mach ouwe gamert. Moet ook geen mmo's gaan spelen he op dat enorme scherm van je ;) . Met mij alles goed; speel paar keer in de week L4D en vind het supertof (wel alleen met mensen met voice, anders is het mega frustrerend). Ik zie je wel rond; mijn steam nick is marzzmanton of je kijkt even in de GoT L4D steam group.

Cu :) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

Gebruiken jullie TS, of maken jullie gebruik van de Voice activation van L4D? Ik wilde namelijk de push to talk functie aanzetten in L4D maar deze krijg ik niet goed aan de praat, ingame noch via Steam. Heeft iemand dit probleem ook?

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
-Mach!- schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 14:47:
Gebruiken jullie TS, of maken jullie gebruik van de Voice activation van L4D? Ik wilde namelijk de push to talk functie aanzetten in L4D maar deze krijg ik niet goed aan de praat, ingame noch via Steam. Heeft iemand dit probleem ook?
werkt gewoon hier! C ingedrukt houden en dan praten.C weer los en je mic is weer uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forcepoint
  • Laatst online: 14:35
offtopic:
Ey mach (UT3 toch? :P)

Nee heb dit probleem niet. Ik gebruik zelf de voice activation (Open Microphone), werkt wel goed. Maar had in het begin ook wat problemen met het opzetten. Eerst deed ie het wel, dan weer niet, wel, niet, etc. Uiteindelijk bleef hij het gewoon doen dus geen idee wat het probleem was.

Gisteravond hadden we wel weer een gezellig potje met een aantal GoTTers (incl. Tens). Er mogen nog wel een aantal bugs worden verholpen, vooral met de servers. Op een gegeven moment hoorde ik Cassius uit het andere team zelfs praten bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

Hey force, ja ik ben diegene van UT3:), hoe is het met jou dan?;)

Ik voeg jullie straks wel even toe aan de friendlist, kunnen we weer als vanouds lekker knallen;)

Wat vinden jullie toffer trouwens, spelen als infected? Of spelen als survivor?
Ik vind het spelen als survivor toch net wat leuker, lekker dat gevoel hebben om opgejaagd te worden:D.

[ Voor 4% gewijzigd door -Mach!- op 06-01-2009 15:07 ]

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Ik wil de discussie over geluidskwaliteit niet weer oplaaien, maar wat betreft de ingame voicechat: Is die bij jullie ook zo brak in de lobby, maar zodat je in de game zit is het prima?
Ik haper bijv om de 2 seconden en een ander heeft ook weer van dat soort crap maar ingame niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Ik kan me voorstellen dat dat is omdat je in de lobby niet in een server bent maar
1) op een Valve bak ergens
2) p2p iets
3) lokaal op de computer van een deelnemer

Speculatie allemaal natuurlijk, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Ik wilde namelijk de push to talk functie aanzetten in L4D maar deze krijg ik niet goed aan de praat, ingame noch via Steam. Heeft iemand dit probleem ook?
Let op dat het voice systeem van Steam een ander systeem is dan datgene wat in de Source-engine zit (Team Fortress 2, Counter Strike: Source, Left 4 Dead, etc.).

Voor Left 4 Dead: onder Options -> Keyboard/Mouse -> Edit Keys/Buttons vindt je onder 'Communication' de functie 'Use Voice Communication'. Hiermee kan je een toets aangeven voor Push to Talk. Let op dat je onder Options -> Audio niet kan testen of Push to Talk werkt (alleen of je microfoon goed staat ingesteld. Noch werkt Push to Talk in een lobby. Het werkt alleen in-game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3V3RT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 22:30
code:
1
bind x "spectate; jointeam 3"

de bovenstaande bind maakt het spel vrij kansloos :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

3V3RT schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:45:
code:
1
bind x "spectate; jointeam 3"

de bovenstaande bind maakt het spel vrij kansloos :(
Reeds hier al genoemd in het topic.

Het ligt er ook aan met wie je speelt. Nadeel is dat na een votekick de bots blijven bestaan in het spel. :/

Ik heb het ook wel eens gebruikt zien worden toen de Survivors gebruik maakte van de beruchte 'trap deur in' exploit in No Mercy 3 om een zooi Hunters te spawnen. Ondanks dat ik liever geen exploits gebruik, kon ik bij deze actie van de spelers een glimlach niet onderdrukken. ;)

[ Voor 24% gewijzigd door The Zep Man op 06-01-2009 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Ik vind Infected spelen eigenlijk het leukste. Lekker mensen pesten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cassius schreef op maandag 05 januari 2009 @ 20:23:
Ik stel mijn mening van L4D iets naar beneden bij; het is de laatste vier avonden continue rotzooi. Servers die wegvallen, lobbies die dan starten - maar niet connecten, continue gedumpt worden op een server uit een hutje in zeeland met ping 300.

Het online gebeuren is niet goed uitgewerkt. Voorbeeld: Team Fortress 2 was veel beter qua uitwerking, ze hebben hier een steekje laten vallen.
Ik heb het ook gemerkt. Iets meer problemen met het joinen van goede servers na de kerst. Ik vermoed dat er echt enorm veel exemplaren van L4D verkocht zijn voor de kerstdagen (en er net na in de uitverkoop), die mensen gaan natuurlijk allemaal als een gek spelen die eerste dagen. Misschien serverhoeveelheid nog niet op peil?

Sinds een dag of 3 klaag ik weer niet in ieder geval, kom meestal echt op prima servers terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
Op mijn server heb ik de sourcemod geinstalleerd met een simpel scriptje erbij.
Dat scriptje zorgt ervoor dat de player gekilled wordt op het moment dat ie spectator wordt. en alleen bij infected gebeurt, behalve als deze de tank is.
Werkt wel goed.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Great... vanavond 5x een public gejoined: 5 x direct spawn cheating. Hoop echt dat men dit ERG snel gaat fixen. Versus heeft bijna geen zin meer met al deze glitches en cheats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Cassius schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 13:06:
Heeft iemand hier 180.84 drivers draaien met een 8800/9800 kaart in XP SP3 op L4D? Ik lees namelijk overal dat er dan stuttering op kan treden en dat multi-core support uit moet in de drivers etc. Het schijnt een XP probleem te zijn; vandaar de vraag. Ik zie dat de 180.84 drivers gewoon sneller zijn in mijn andere games, maar atm heeft L4D voorrang.

Anybody :) ?
Met een 8800GTS en die drivers hielp ook "mat_queue_mode 0" niet, dus ben ik terug gevallen op oude drivers.

Overigens kan ik nog steeds meer dan de helft van de keren geen (quick) game joinen vanwege server timout of maximum number of connection. Kan er nog steeds geen oplossing voor vinden.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
SeenD schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 20:42:
Op mijn server heb ik de sourcemod geinstalleerd met een simpel scriptje erbij.
Dat scriptje zorgt ervoor dat de player gekilled wordt op het moment dat ie spectator wordt. en alleen bij infected gebeurt, behalve als deze de tank is.
Werkt wel goed.
Welke versie van sourcemod gebruik jij? Ik krijg sourcemod v1.1.0 niet aan de gang.
Metamod:source doet het wel.

edit: sourcemod 1.0.4 werkt ook niet :?

[ Voor 4% gewijzigd door Toet3r op 06-01-2009 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Erf, ik heb zojuist achter elkaar iets van 5 hunters in 1 steegje gekilled :> . Iemand had ze weer lopen spawnen en ik had er 5, maar er waren er nog 2 over. Kreeg wel applaus van mn team omdat ik als laatste rondliep haha - maar serieuzer; die exploit sucked :Y .

Back to work =] !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

Cassius schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 23:39:
Erf, ik heb zojuist achter elkaar iets van 5 hunters in 1 steegje gekilled :> . Iemand had ze weer lopen spawnen en ik had er 5, maar er waren er nog 2 over. Kreeg wel applaus van mn team omdat ik als laatste rondliep haha - maar serieuzer; die exploit sucked :Y .

Back to work =] !
Ik heb je niet online gezien Marcel;((( IK was nog online op dat tijdstip;(. Ik zocht al wat mensen om mee te gamen;).

Gisteren een paar leuke versus potjes gehad met Forcepoint als medestander, en ren-shi als tegenstander. Was cool, beide partijen speelde niet supergoed als survivor, maar goed genoeg als infectect.
Het laatste stuk van de film waar je wordt opgehaald door een helicopter op het dak, was spannend, zij hadden als survivors bijna het einde gehaald en zouden daarmee winnen, de helikopter was in aantocht, maar toen kwam de tank, boomer en wat hunters om het feest te bederven:D. Was echt cool, Timing is everything:P.

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Voor de mensen die hun eigen server draaien - kunnen jullie de configs posten ?

Het lukt mij wel om een server op te zetten als coop maar na een korte tijd gaat hij naar versus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Bor de Wollef schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 21:27:
Great... vanavond 5x een public gejoined: 5 x direct spawn cheating. Hoop echt dat men dit ERG snel gaat fixen. Versus heeft bijna geen zin meer met al deze glitches en cheats.
wat is dat direct spawn cheating dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Hi,

Gisteren ontdekte ik tijdens een potje versus dat er in No Mercy een manier is om een deel van het derde (?) level te omzeilen. Het deel waar je het benzinestation opblaast en vervolgens met een vorkheftruck omhoog gaat, over dat dak het gebouw in, kun je kennelijk skippen door een deur (tegenover de heftruck, achter de vrachtwagen) ongeveer 100 keer te melee'en. Het zal geen exploit zijn (ze deden niets heel vreemds), maar ik vind het toch lullig dat de survivors plotseling een deel van het leven kunnen overslaan. Zeker omdat dit een lastig deel is, waar veel groepen survivors vaak stranden (je kan ze minuten lang bezighouden als een goede smoker iemand weer naar beneden weet te trekken).

Wat vinden jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Stikt van dat soort exploits. Wordt vast gefixed in een patch. Deuren waar je niet doorheen mag, moet je geen enorm hoge health geven. Daar melee-en we wel doorheen. Maak ze gewoon onbreekbaar.

Er zijn meerdere van dat soort shortcuts. Ook via de minigun springen kan je afsnijden.

Of bugged spots waar bots niet kunnen komen, qua AI, zoals achter het hoogste huisje op het dak van het ziekenhuis. Hoef je alleen op smokers te letten, de rest kan je niks doen.

Ah joh, allemaal geen probleem. Alleen die hunter-spawn-cheat is pas echt een probleem.

Maar het zijn allemaal makkelijke fixes denk ik zo, dus Valve pakt dat wel aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 10:42
Gman schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:23:
Ik wil de discussie over geluidskwaliteit niet weer oplaaien, maar wat betreft de ingame voicechat: Is die bij jullie ook zo brak in de lobby, maar zodat je in de game zit is het prima?
Ik haper bijv om de 2 seconden en een ander heeft ook weer van dat soort crap maar ingame niks aan de hand.
idd, voice in de lobby is echt vreselijk om aan te horen. Altijd gekraak en echo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
LUH-3417 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 12:33:
Hi,

Gisteren ontdekte ik tijdens een potje versus dat er in No Mercy een manier is om een deel van het derde (?) level te omzeilen. Het deel waar je het benzinestation opblaast en vervolgens met een vorkheftruck omhoog gaat, over dat dak het gebouw in, kun je kennelijk skippen door een deur (tegenover de heftruck, achter de vrachtwagen) ongeveer 100 keer te melee'en. Het zal geen exploit zijn (ze deden niets heel vreemds), maar ik vind het toch lullig dat de survivors plotseling een deel van het leven kunnen overslaan. Zeker omdat dit een lastig deel is, waar veel groepen survivors vaak stranden (je kan ze minuten lang bezighouden als een goede smoker iemand weer naar beneden weet te trekken).

Wat vinden jullie ervan?
Er zijn meer van dat soort dingen, in Dead Air kan je bij de crane in het eerste chapter van het hek met prikkeldraad op de airco van het andere gebouw springen en zo het cresendo event skippen. Ook kan je op dezelfde manier die bouwplaats omzeilen.
Dit is makkelijk te fixen (gewoon een stukje onzichtbare muur of de solid van die airco weghalen), wat ik erger vind is dat een admin op een server de special infected (behalve de witch) of de bots kan kicken.

Dat laatste is wel een hele lame manier van achievements halen btw :P

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 21:47
maaarten schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 23:29:
[...]
Welke versie van sourcemod gebruik jij? Ik krijg sourcemod v1.1.0 niet aan de gang.
Metamod:source doet het wel.

edit: sourcemod 1.0.4 werkt ook niet :?
Sourcemod 1.2 beta of hoger voor L4D (vanwege veranderingen in die engine).
pina schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 07:48:
is het eigenlijk mogelijk om als lobby leader handmatig de server te kiezen, zoals die van GOT?
Nope, is niet mogelijk.
SileX schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 09:08:
Voor de mensen die hun eigen server draaien - kunnen jullie de configs posten ?

Het lukt mij wel om een server op te zetten als coop maar na een korte tijd gaat hij naar versus :)
Ligt er aan, is het een publieke server of dedicated voor een steamgroep? In het eerste geval: niets aan te doen, in de lobby wordt het gametype bepaald en daar wordt je server dan op ingesteld. In het tweede geval: de versus mappen gewoon wissen.
pina schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:35:
[...]
idd, voice in de lobby is echt vreselijk om aan te horen. Altijd gekraak en echo's
Ja en wat helemaal erg is dat sommige spelers crashen zodra 3 man tegelijk praten in de lobby...

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Brainstorm schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:21:
[...]

Ligt er aan, is het een publieke server of dedicated voor een steamgroep? In het eerste geval: niets aan te doen, in de lobby wordt het gametype bepaald en daar wordt je server dan op ingesteld. In het tweede geval: de versus mappen gewoon wissen.
Ik wil het een search key only maken - wellicht aan een steamgroup hangen. En vanuit een lobby connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
http://www.sourcemod.net/snapshots.php
De nightly builts van de beta van sourcemod kun je wel installeren op je server...
Ik had versie 2500 geinstalleerd >> http://www.sourcemod.net/...ourcemod-1.2.0-hg2500.zip

Maaruhm hoe kan ik het beste via een lobby in mn eigen server komen? Met search key zou het zogenaamd werken maar dat kan dus niet, dus nu spawnen we met 4 vrienden erin en dan moet ik alles via rcon gaan doen. Ik wilde vanavond ff een cfg maken, iets van exec vs_mercy.cfg en ook zo voor de anderen, zodat ik niet alles steeds hoef te typen.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 21:47
Volgens mij is er momenteel behalve de searchkey geen enkele manier om vanuit een lobby je eigen server te joinen. Steamgroup servers hebben sowieso al geen lobby, dit zie je ook aan het feit dat je aan het einde van de map gedisconnect wordt in plaats van dat je (net zoals bij public servers) terugkeert naar de lobby.

Searchkey zou wel moeten werken, maar is afhankelijk van de masterservers (deze geven altijd een beetje variabele resultaten door, dus je server hoeft er niet bij te staan). Daarnaast is het onhandig als je eens een keer wilt spelen op een andere server.

En maak je je server public dan kun je vanuit de lobby niet een server kiezen. Tevens zit je eigen server dan vol met random spelers die aan jouw server zijn toegewezen.

Imho is het lobby systeem in zijn huidige staat gewoon onhandig.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Misschien een 'domme' vraag, maar is het mogelijk om de achievements te halen als je de singleplayer speelt?

Want dan ga ik even een akimbo enzo halen op easy @ No Mercy met bots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Ik vindt het eigenlijk best wel moeilijk om als zombie survivors überhaupt ook maar schade aan te brengen. Als je zo'n kots kerel bent ben je vrijwel direct dood, en met zo'n snelle gast krijg ik de kans niet eens om er ook maar op te springen. Ik heb begrepen met die snelle gast dat je gehurkt moet blijven tot dat rondje gevuld is en dan erop af?

Verder is dit spel wel heel vermakelijk om te spelen, ben blij dat ik het gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Smoker is wat ervaring voor nodig. Als boomer lukt het bijna altijd wel, gewoon om het hoekje gaan staan, wachten tot ze langskomen en kotsen en vervolgens weer verstoppen of wild in hun midden springen zodat ze nogmaals geraakt worden wanneer ze je kapot schieten. Als hunter kun je ook damage doen als je tijdens je sprong een lange tijd in de lucht zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Metalbuster schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 18:48:
Ik vindt het eigenlijk best wel moeilijk om als zombie survivors überhaupt ook maar schade aan te brengen. Als je zo'n kots kerel bent ben je vrijwel direct dood, en met zo'n snelle gast krijg ik de kans niet eens om er ook maar op te springen. Ik heb begrepen met die snelle gast dat je gehurkt moet blijven tot dat rondje gevuld is en dan erop af?
Als je spawned als een Special Infected, krijg je instructies (in ieder geval als je het spel net geïnstalleerd hebt) over hoe je ermee moet spelen. Voor de rest kan je natuurlijk altijd even experimenteren.

Je moet onthouden dat je als Special Infected een ondersteunende rol hebt. Je slaat pas toe wanneer dit het meeste effect kan hebben. Het doel is dan ook niet om je tegenstanders direct veel schade te doen, maar om ze zoveel mogelijk te vertragen op het juiste moment. Een Smoker alleen doet niet veel schade. Echter, een Smoker die een Survivor laat bengelen terwijl er 15 zombies op hem/haar staan in te hakken wel, vooral als de andere Survivors bezig met iets anders zijn.

De Tank is hier natuurlijk een uitzondering op. Probeer de Survivors als groep uit elkaar en op de grond te meppen. Zodra er één gedowned is, mep de volgende die nog staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Twhomp schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 18:03:
Misschien een 'domme' vraag, maar is het mogelijk om de achievements te halen als je de singleplayer speelt?

Want dan ga ik even een akimbo enzo halen op easy @ No Mercy met bots.
Jammer genoeg kan dat inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Bor de Wollef schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 22:29:
[...]

Jammer genoeg kan dat inderdaad.
Hoezo jammer genoeg? Het blijft een achievement die je moet halen. Of kan je singleplayer die achievs halen door te cheaten? Dat is wel minder.

Maar goed, achievements zijn leuk om te halen en zeggen niks over de e-penis. Zeker niet als ze "gratis" te halen zijn.

En de infected-achievs zijn alleen online te halen, dat scheelt wel weer :)
(zo vraag ik me af of ik ooit "Lamb 2 Slaughter" ga halen :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Twhomp schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 09:43:
[...]

Hoezo jammer genoeg? Het blijft een achievement die je moet halen. Of kan je singleplayer die achievs halen door te cheaten? Dat is wel minder.

Maar goed, achievements zijn leuk om te halen en zeggen niks over de e-penis. Zeker niet als ze "gratis" te halen zijn.

En de infected-achievs zijn alleen online te halen, dat scheelt wel weer :)
(zo vraag ik me af of ik ooit "Lamb 2 Slaughter" ga halen :o )
Ik denk dat je die laatste prima kan halen als je met vrienden afspreekt. Net als de Nothing Special achievement (was dat 'm?) dat je geen special damage krijgt in de hele campaign. Het wordt er niet spannender op maar het is een vrij eenvoudige mogelijkheid.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Tsja, op die manier laat ik de achievements liever open, want als ik ze met afspreken haal, is het niet echt een achievement ;) Maar het kan wel ja.

Die Nothing Special is goed te doen in de Single Player op Easy: één keer was ik te laat met een smoker neerschieten (haalde 1x naar Louis uit), anders had ik m al. Net als geen Friendly Fire, met bots goed te doen (die schieten je nooit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Twhomp schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 10:00:
Net als geen Friendly Fire, met bots goed te doen (die schieten je nooit).
Als bots je raken, dan 'voelt' het alsof je geraakt wordt (scherm schokt even), maar je krijgt geen schade. Het gebeurd niet vaak, maar komt wel voor. Wordt ook niet geregistreerd als team-damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twhomp schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 10:00:
Tsja, op die manier laat ik de achievements liever open, want als ik ze met afspreken haal, is het niet echt een achievement ;) Maar het kan wel ja.

Die Nothing Special is goed te doen in de Single Player op Easy: één keer was ik te laat met een smoker neerschieten (haalde 1x naar Louis uit), anders had ik m al. Net als geen Friendly Fire, met bots goed te doen (die schieten je nooit).
Maar sommige achievements kun je alleen met afspraken halen, zoals akimbo pistols, geen healing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 10:36:
[...]

Maar sommige achievements kun je alleen met afspraken halen, zoals akimbo pistols, geen healing.
Mwoah, die heb ik allebei single player (en zelfs tegelijktijdig) gehaald. Gewoon niet voorop lopen, zodat je niet geraakt wordt door de zombies. Hoef je ook niet gehealed te worden.

Sowieso valt het me op dat ik relatief veel health altijd overhoud, ook op publics. Alleen als medespelers niet opletten als je, in het midden van de survivor-groep, gepounced/gesmoked wordt. Zoals gisteren: letterlijk achter de rug van 2 survivors wordt de derde survivor gepounced en ze doen niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Ik heb liever dat mensen sommige achievements in single player halen dan dat ze bij mij in een coop game met twee pistolen een tank proberen neer te halen.

Trouwens, voor mij is die 'no healing'-achievement echt niet te doen, ook niet met bots. Ik vind achterop lopen irritant, dus ik krijg altijd wel wat damage. Zodra je onder de 50 komt, willen die rotbots je meteen gaan healen. Je kan ze dan even wel van je afhouden door te schieten, maar dat is ook niet echt handig. Op een gegeven moment ben je zo gewond dat je langzamer loopt. Dan drijven ze je in een hoek een pakken ze je. En hoewel het bots zijn met een computergestuurde intelligentie, denk ik altijd weer iets te lezen in de glimmende ogen van Louis en Francis... "Nu hebben we je, bitch. Healen zul je! Vreet die pleisters!"

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:49
The Zep Man schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 20:49:
[...]
Als je spawned als een Special Infected, krijg je instructies (in ieder geval als je het spel net geïnstalleerd hebt) over hoe je ermee moet spelen. Voor de rest kan je natuurlijk altijd even experimenteren.

Je moet onthouden dat je als Special Infected een ondersteunende rol hebt. Je slaat pas toe wanneer dit het meeste effect kan hebben. Het doel is dan ook niet om je tegenstanders direct veel schade te doen, maar om ze zoveel mogelijk te vertragen op het juiste moment. Een Smoker alleen doet niet veel schade. Echter, een Smoker die een Survivor laat bengelen terwijl er 15 zombies op hem/haar staan in te hakken wel, vooral als de andere Survivors bezig met iets anders zijn.

De Tank is hier natuurlijk een uitzondering op. Probeer de Survivors als groep uit elkaar en op de grond te meppen. Zodra er één gedowned is, mep de volgende die nog staat.
Precies, daarnaast helpt het om met een vriend of op bijvoorbeeld de GOT server te spelen.
Dan kan je, mocht je vragen hebben, altijd verder.
Het is hetzelfde als bijvoorbeeld Hidden:Source, oefening baart kunst.

Nadeel van dit spel is dan wel weer als je team het laat afweten. Gister een leuk stukje team work gezien waar de smoker een survivor pakte en een boomer vervolgens bliksemsnel diegene onderkotst.
Dat kost veel health voor de survivor. 8) En het ziet er nog is leuk uit

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Dan drijven ze je in een hoek een pakken ze je. En hoewel het bots zijn met een computergestuurde intelligentie, denk ik altijd weer iets te lezen in de glimmende ogen van Louis en Francis... "Nu hebben we je, bitch. Healen zul je! Vreet die pleisters!"

_O- _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ook hier last gehad van de crash-bug / stutter-bug, en opgelost door in Windowed Mode zonder zwarte balk te spelen. Ik ben weer blij.

Oh ja, gisteren toch zoiets grappigs meegemaakt. Eerste episode, naar het dak om tig minuten de zombies van je af te houden en daarna te ontsnappen met de copter. Ik heel veel zombies gesloopt, heli arriveert, iedereen erheen rennen. Word ik nog gepakt door een hunter met een horde zombies eromheen terwijl m'n matties vrolijk naar de chopper rennen en me zonder blikken of blozen laten barsten. Om het kort te houden: ik afgemaakt, zij ontsnapt: aftiteling: ''Survivors escaped. In memoriam of Jejking''. Ik moest er wel om lachen _O-
LUH-3417 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 12:10:
Trouwens, voor mij is die 'no healing'-achievement echt niet te doen, ook niet met bots. Ik vind achterop lopen irritant, dus ik krijg altijd wel wat damage. Zodra je onder de 50 komt, willen die rotbots je meteen gaan healen. Je kan ze dan even wel van je afhouden door te schieten, maar dat is ook niet echt handig. Op een gegeven moment ben je zo gewond dat je langzamer loopt. Dan drijven ze je in een hoek een pakken ze je. En hoewel het bots zijn met een computergestuurde intelligentie, denk ik altijd weer iets te lezen in de glimmende ogen van Louis en Francis... "Nu hebben we je, bitch. Healen zul je! Vreet die pleisters!"

Beter een pleister in je mond dan een zombie fist, toch :+

[ Voor 37% gewijzigd door Jejking op 08-01-2009 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

LUH-3417 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 12:10:

Trouwens, voor mij is die 'no healing'-achievement echt niet te doen, ook niet met bots. Ik vind achterop lopen irritant, dus ik krijg altijd wel wat damage.
Raar zeg. Op een paar klauwen na (op Easy kost je dat maar 1 HP), hoef je alleen op te passen als er een tank aankomt. Op easy is die zo dood, dus dat laat je de bots doen.

Maar melee je dan wel goed? Of ren je een groep zombies in, zonder je bots en roep je "come gets some!" en wordt je van 5 kanten aangevallen door hordes? Dan wordt het moeilijk ja.

In No Mercy (weinig open vlaktes, geen bos, altijd wel een hoekje om in te staan) heb ik de Easy uitgespeeld met alleen pistolen (en aangezien met bots, dus geen molotov of pipebomb) met 97 HP zonder gehealed te hebben. Het regende achievements toen.

Maar gewoon niet rennen, laat de bots het dirty work doen. Net ver genoeg naar voren lopen dat ze mee lopen, maar dichtbij genoeg om 'de bots in te rennen' als het druk wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Jejking schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 12:17:
Word ik nog gepakt door een hunter met een horde zombies eromheen terwijl m'n matties vrolijk naar de chopper rennen en me zonder blikken of blozen laten barsten. Om het kort te houden: ik afgemaakt, zij ontsnapt: aftiteling: ''Survivors escaped. In memoriam of Jejking''. Ik moest er wel om lachen _O-
Dit zal je helaas nog wel vaken tegenkomen. Het is zelfs zo erg dat als je gepounced wordt terwijl je al in de heli zit, dat je ook als 'dood' wordt weergeven in de statistieken.

Laat niemand achter, tenzij hij/zij dit aangeeft. OK, soms gaat dit (bij mij) niet door omdat die andere persoon zo lang zit te knokken dat ze de rescue vehicle vergeten. Als ze geen teken van haast tonen, dan kunnen ze ook barsten.

In Blood Harvest zal je met een APC opgehaald worden. Ik heb wel eens een Tank ingeladen zien worden, samen met drie andere Survivors in het eindfilmpje. Wat zullen ze tegenkomen als dat luik weer open gaat. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Even een vraagje aan de expert campain spelers: HOE hard lopen jullie eigenlijk door met z'n allen?
Worden er bijv. kamers doorzocht op zoek naar goodies of rag je gewoon zo snel door?

En hoe wordt de tank aangepakt als die in een gebouw staat?
Ik heb gemerkt dat terugrennen naar een gunstiger plek de minste doden oplevert maar terugrennen met die horde interval is eigenlijk weer niet wenselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Bij No Mercy heb je twee keer dat je zo snel mogelijk moet rennen en deuren dichtdoen achter je (bv trappenhuis). Zo ook in het laatste level: zo snel mogelijk naar boven. Blijven hangen is nooit een goed idee, altijd doorlopen en soms rennen (langs zombies heen zonder ze te killen).

Als je het goed doet, krijg je geen tank als het druk is met zombies. Dat komt me heel weinig voor, tenzij iemand ondergekotst wordt. Altijd een molotov bewaren voor de tank, tank in de fik en rennen. Als ie van je weg rent: volpompen. In versus doet de tank er dan TE lang over om iemand te pakken. 40 seconden en hij is doodgebrand.

Dit zijn ideale situaties, maar in de praktijk wil het anders lopen met een slecht team of goed infected tegenteam. Als een hunter iemand neerhaalt net als de tank komt en de boomer kotst 1 of 2 onder en de laatste man wordt gesmoked, dan wordt het voor de tank erg makkelijk. Op die manier heb ik meerdere malen alle 4 ge-incapped als tank. Maar als de survivors goed rondrennen en wegblijven: je maakt ze niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Inderdaad. Ik was laatst tank, en wat gaan mij mede infected (twee hunters en een boomer, alledrie reeds gespawned) doen? Juist, mij aanmoedigen :')

Hartstikke lief hoor jongens, maar die pokkesurvivors bekogelen me met mollys en sprinten er elke keer weer vandoor... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Twhomp schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 13:46:
[...]
Als je het goed doet, krijg je geen tank als het druk is met zombies. Dat komt me heel weinig voor, tenzij iemand ondergekotst wordt. Altijd een molotov bewaren voor de tank, tank in de fik en rennen. Als ie van je weg rent: volpompen. In versus doet de tank er dan TE lang over om iemand te pakken. 40 seconden en hij is doodgebrand.
[...]
Volgens mij is de 40 seconden de tijd die een tank het op expert uithoudt, in versus is dat korter.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

TroonStaal schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 13:59:
Inderdaad. Ik was laatst tank, en wat gaan mij mede infected (twee hunters en een boomer, alledrie reeds gespawned) doen? Juist, mij aanmoedigen :')

Hartstikke lief hoor jongens, maar die pokkesurvivors bekogelen me met mollys en sprinten er elke keer weer vandoor... :')
Dat je als Tank een andere tactiek moet gebruiken dan de andere Infected, houdt nog niet in dat er geen sprake is van samenwerking. Zo heeft het weinig zin om als Hunter de Survivor te pouncen die twee seconden later door de Tank gemept wordt (resultaat: Hunter-puree). Een Tank is over het algemeen de aandachtstrekker. Het perfecte moment om als Hunter of Smoker degene te pakken die de minste aandacht heeft van de Survivors en de Tank.

Een Tank zelf is op zich ook slap wanneer de Survivors goed samenwerken. Zelfs in No Mercy 4 (interieur ziekenhuis). Je gaat met alle Survivors in een kamer zitten met maar één ingang, elke Survivor in een hoek, en wacht totdat de Tank komt. De Tank is zo traag met meppen dat je hem zo kan volpompen met tier 2 wapens (semi-auto shotty en assault rifle).

Op coop expert hoop ik echter dat je hem op dat soort momenten niet tegenkomt. Als je dan geen ge-olied team hebt, mag je een hele vlotte respawnronde in de Safe Room verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tank op expert is ook easy. Gewoon in de fik zetten, en rennen richting safe house, na 40 sec is die dood. Zorg dat je altijd een molly hebt (niet zo moeilijk) en zorg dat je groen blijft, of pillen voor te rennen. Er zullen er altijd 1 of 2 sterven, maar die trek je daarna gewoon uit de kast.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2009 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

The Zep Man schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 14:13:
[...]
Dat je als Tank een andere tactiek moet gebruiken dan de andere Infected, houdt nog niet in dat er geen sprake is van samenwerking. Zo heeft het weinig zin om als Hunter de Survivor te pouncen die twee seconden later door de Tank gemept wordt (resultaat: Hunter-puree). Een Tank is over het algemeen de aandachtstrekker. Het perfecte moment om als Hunter of Smoker degene te pakken die de minste aandacht heeft van de Survivors en de Tank.

Een Tank zelf is op zich ook slap wanneer de Survivors goed samenwerken. Zelfs in No Mercy 4 (interieur ziekenhuis). Je gaat met alle Survivors in een kamer zitten met maar één ingang, elke Survivor in een hoek, en wacht totdat de Tank komt. De Tank is zo traag met meppen dat je hem zo kan volpompen met tier 2 wapens (semi-auto shotty en assault rifle).

Op coop expert hoop ik echter dat je hem op dat soort momenten niet tegenkomt. Als je dan geen ge-olied team hebt, mag je een hele vlotte respawnronde in de Safe Room verwachten.
Jamaar, ze deden dus helemaal niks, behalve heel enthousiast roepen "Go tank!""Get them!". Terwijl die pokkesurvivors elke keer ladder op, ladder af gingen en mij bekogelen met mollys :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalbuster schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 18:48:

Verder is dit spel wel heel vermakelijk om te spelen, ben blij dat ik het gekocht heb.
Ik zuig als Hunter (moet veel te veel sluipen en pas toeslaan bij grote verwarring).
Maar de tips die op pagina 1 staan van deze thread helpen me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Biobakker schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 14:09:
[...]

Volgens mij is de 40 seconden de tijd die een tank het op expert uithoudt, in versus is dat korter.
Ik wist die 40 seconde wel maar nooit echt getest of op vertrouwd.
Ik bedoelde trouwens campain type.
Doorrennen gaat niet want die tank staat altijd op je pad, dan maar terugrennen, maar ik heb toch heel sterk het idee dat die (in campain) sneller is dan je kan rennen.
Heeft schieten wel zin eigenlijk als ie eenmaal brandt?

[ Voor 5% gewijzigd door Gman op 08-01-2009 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardirella
  • Laatst online: 13-01-2023

Bardirella

What! Are you crazy?

was laatst met een aantal kerels coop aan 't spelen. Ze doen altijd alle deuren dicht... Helpt dit tegen zombies...? Tegen Tank wellicht niet...

E7200-Asus-HD 4670 OC compo-640 HD Spinpoint-4Gb DDR2 800 OCZ-Antec Sonata Plus 550W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ja, want zombies (ook de tank) kunnen duren alleen openmaken door ze in te slaan en dat kost weer tijd :)

De tank kan eventueel gebruik maken van die oranje plekken op muren om ergens doorheen te beuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Het houdt ze even tegen, ook de tank, maar ze komen er toch doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De tank kan een deur in 1x slopen, andere special infected duren wat langer.
40 seconde brand-dood tijd is precies. Ik heb het getest, ongeacht difficulty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Als het gewone zombies zijn is het wel handig om door het gat wat ze maken alvast te gaan schieten (dus niet op de deur zelf). Kan je je headshotscore even opkrikken :)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.