[Multi] Left 4 Dead - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 44.807 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:46
Twhomp schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 10:00:
Tsja, op die manier laat ik de achievements liever open, want als ik ze met afspreken haal, is het niet echt een achievement ;) Maar het kan wel ja.

Die Nothing Special is goed te doen in de Single Player op Easy: één keer was ik te laat met een smoker neerschieten (haalde 1x naar Louis uit), anders had ik m al. Net als geen Friendly Fire, met bots goed te doen (die schieten je nooit).
"Kunstmatig" je achievements halen hoeft voor mij ook niet echt, alhoewel ik het niet al te erg had gevonden als je minimaal alles op normal moet halen.

Maar solo vind ik geen probleem, zeker omdat de achievement online proberen te halen in het begin erg problematisch was, en ik heb nog niet al te veel verbetering gezien sinds de laatste patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:15

The Zep Man

🏴‍☠️

TroonStaal schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 15:34:
Ja, want zombies (ook de tank) kunnen duren alleen openmaken door ze in te slaan en dat kost weer tijd :)
Bij de Tank valt dat wel mee. Volgens mij is het maar één mep voor een deur. ;)

Tegen gewone zombies en Special Infected helpt het aardig. Gewone zombies moeten erdoorheen rossen en Special Infected kunnen dat ook doen of omlopen.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 15:44:
De tank kan een deur in 1x slopen, andere special infected duren wat langer.
40 seconde brand-dood tijd is precies. Ik heb het getest, ongeacht difficulty.
:?
Tank health: 4000/5000/6000/8000 (Easy/Normal/Adv./Expert)

Fire damage is independent of the Tank's hitpoints, and will assuredly take down a Tank after a duration dependent on the difficulty level. The Tank lasts 30/30/35/40 seconds for each difficulty (Easy/Normal/Adv./Expert)
misschien dat het voor versus anders is hoor.

edit:
Anyone can shoot the concrete he throws at you out of the air, rendering it harmless.
klopt dit? nooit geprobeert eigenlijk, maar dat is wel verdomde handig.

[ Voor 13% gewijzigd door Biobakker op 08-01-2009 16:23 ]

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gman schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 15:58:
[...]

"Kunstmatig" je achievements halen hoeft voor mij ook niet echt, alhoewel ik het niet al te erg had gevonden als je minimaal alles op normal moet halen.

Maar solo vind ik geen probleem, zeker omdat de achievement online proberen te halen in het begin erg problematisch was, en ik heb nog niet al te veel verbetering gezien sinds de laatste patch.
Er is niet zoveel kunstmatigs aan. De bots maken het dan makkelijk bij de friendly fire achievement want zij zullen je nooit raken, maar sommige anderen achievements zijn moeilijk met bots omdat ze geen tactiek volgen. Ik heb vandeweek voor de gein expert geprobeerd met bots. Dit ging goed tot en met de vierde map maar de eind map was gewoon niet te doen, omdat de bots gewoon lekker buiten blijven staan en als jij door een smoker gepakt wordt of een hunter dan schieten ze je gewoon niet snel genoeg te hulp op expert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Biobakker schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 16:20:
klopt dit? nooit geprobeert eigenlijk, maar dat is wel verdomde handig.
Ja, dat klopt. Kan heel erg frustrerend zijn als tank. Zitten zij in het appartement in het eerste level van No Mercy nog op de bovenverdieping, en jij spawnt beneden. Enige dat je kunt doen is brokken omhoog gooien, maar die gaan altijd stuk. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Mis ik iets? :?
LUH-3417 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 16:49:
Ja, dat klopt. Kan heel erg frustrerend zijn als tank. Zitten zij in het appartement in het eerste level van No Mercy nog op de bovenverdieping, en jij spawnt beneden. Enige dat je kunt doen is brokken omhoog gooien, maar die gaan altijd stuk. :(
Wat je ook kan doen, is geen moeite doen: als je geen survivors tegenkomt (en die blijven boven wachten tot je dood bent), gaat de beurt voorbij. Dan wordt iemand anders de tank. Hopelijk tegen die tijd zijn de survivors wel beneden.

[ Voor 65% gewijzigd door Twhomp op 08-01-2009 17:35 ]

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Er is 1 patch uitgebracht voor left 4 dead die o.a. achievement problemen zou oplossen maar ook na die patch had ik met mn buddy's soms nog problemen met het halen ervan (ook met restart campain).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:54
Blood Harvest op expert :') : Die kan ik dus niet halen. Maakt eigenlijk niet uit met wie ik het co-op doe, dat is echt de enige die ik niet op expert kan halen. Vooral omdat er twee tanks spawnen (of eigenlijk 3 als je het eerste deel ook mee telt). Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Maksvr schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 19:35:
Blood Harvest op expert :') : Die kan ik dus niet halen. Maakt eigenlijk niet uit met wie ik het co-op doe, dat is echt de enige die ik niet op expert kan halen. Vooral omdat er twee tanks spawnen (of eigenlijk 3 als je het eerste deel ook mee telt). Iemand tips?
Er spawnen toch in iedere finale 2 tanks op expert? Heb alleen het gevoel dat de 3e tank bij blood harvest wel weer vrij snel komt.

Wij pakken altijd de middelste kamer boven in het middelste huis. Alleen raam en deur te verdedigen - gaat prima. Tank is goed kijken waar hij komt en dan rondje om het huis rennen (SAMEN en niet in tegengestelde richting want dan knal je op elkaar). Zo lukt het best aardig :) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
PC of 360 ? want die moet ik ook nog :P stuur ff een dm dan add ik je op steam.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardirella
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-01-2023

Bardirella

What! Are you crazy?

tijdens het spelen blijft mijn personage soms "vastzetten", net alsof het geblokeerd wordt door een muur of grote rots... Kan dan geen kan meer op. Meestal duurt dit zo'n enkel minuten.

Zijn er nog mensen die dit al hebben tegengekomen... Nogal lastig spelen zo...

E7200-Asus-HD 4670 OC compo-640 HD Spinpoint-4Gb DDR2 800 OCZ-Antec Sonata Plus 550W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:13

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Bardirella schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 20:04:
tijdens het spelen blijft mijn personage soms "vastzetten", net alsof het geblokeerd wordt door een muur of grote rots... Kan dan geen kan meer op. Meestal duurt dit zo'n enkel minuten.

Zijn er nog mensen die dit al hebben tegengekomen... Nogal lastig spelen zo...
Klinkt als netwerkproblemen. Staat er een text over het verliezen van de netwerkverbinding rechts boven in het scherm of is de harddisk erg aan het ratelen?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardirella

Bardirella

What! Are you crazy?

Bor de Wollef schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 20:07:
[...]

Klinkt als netwerkproblemen. Staat er een text over het verliezen van de netwerkverbinding rechts boven in het scherm of is de harddisk erg aan het ratelen?
Neen, niks van dat... Het lijkt wel of een onzichtbare hand mij tegenhoud... Kan wel draaien en "lopen" maar blijf gewoon ter plekke... gelukkig duurt het niet te lang maar is wel vervelend...

E7200-Asus-HD 4670 OC compo-640 HD Spinpoint-4Gb DDR2 800 OCZ-Antec Sonata Plus 550W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:57
Net commentairy mode van No mercy gedaan. Erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 14:47:
Ik zuig als Hunter (moet veel te veel sluipen en pas toeslaan bij grote verwarring).
Maar de tips die op pagina 1 staan van deze thread helpen me wel.
Als Hunter je vaak ook het beste krabben. Dat doet 10 dmg per hit en je maakt geen geluid erbij. Pouncen is alleen handug van grote hoogte en afstand of wanneer de overige survivors zelf al aangevallen worden. Het sluipen hoef je dus niet constant te doen.

Krabben is het meest effectief nadat een Boomer heeft toegeslagen. Je bent dan bijna niet te onderscheiden van common infected en dus kun je vaak wel 3 tot 4 hits (dat is dus 40hp eraf) krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:54
Hoe kan je dan pouncen?

Krabben is HEEL ERG powered, daar haal je zo een survivor mee neer als er flinke chaos heerst :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 01:41:
[...]

Als Hunter je vaak ook het beste krabben. Dat doet 10 dmg per hit en je maakt geen geluid erbij.
Totdat je het tegen een melee-spammer gaat opnemen. Al staat er een zombiegroep om iemand heen en er is chaos, is het toch vaak beter om op iemand te springen wanneer het een ervaren speler is. Op die manier geef je de zombies ook meer kans om schade te doen.
Is al meerdere keren langsgekomen: bukken, wachten totdat de laadbalk vol is en primary fire gebruiken. Kan ook gebruikt worden om van muur naar muur te springen.

[ Voor 53% gewijzigd door The Zep Man op 09-01-2009 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Ah, dat pouncen is gewoon op iemand gaan zitten, en dan z'n ingewanden eruit rukken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die wel een aantal keer gehaald.

1. Zorg dat 2 survivors molotov over hebben van vorige levels. Omdat de kans dat er molly's liggen in die final map 1% is ofzo.
2. Ga in de slaapkamer zitten tegen over de badkamer. Daar staan 2 bedden, en 1 raam. 2 Survivors gaan op het bed naast de deur, en 2 op het bed naast het raam. Degene op het bed naast het raam schieten op de deur (1 met shotgun en 1 met M16) en visa versa op het raam.
Nu is de kans klein dat je ondergekotst wordt door boomer als de tank eraan komt.
3. Als de tank eraan komt, moeten de gene met M16 goed opletten op special infected. Zorg dat niemand onder gekotst wordt.
4. Degene met molly moet de tank in de fik zetten. En dan moet iedereen rennen.
5. Je kan op het dak blijven, en rondjes lopen. Of rondom het huis. De keus is aan jou, zorg wel dat je bij elkaar blijft. Je hoeft niet op de tank te schieten dus blijf uit zijn buurt.
6. Doe dit 2x, en zodra de tank dood is, ga zo snel mogelijk voor de schuur staan, want daar komt die auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:10

Vrijdag

De Zwarte

Ik vind in de schuur zitten eigenlijk ook wel praktisch. Daar ben je ook dichtbij de ammo en als je goed gepositioneerd bent en goed coordineert en op elkaar let kan je daar ook goed de infected van je afhouden.
En natuurlijk eerst even speuren naar jerrycans en gasflessen, ook niet te onderschatten nuttige dingen.

Bovendien kan je dan zo vanuit het "raam" in de apc springen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

In de barn zitten owned in het huis zitten de pan uit. Elke keer dat ik Blood Harvest finale heb geprobeerd in het huis, is het niet gelukt of met erg veel casualties (2+).

De barn is ideaal. Er ligt ammo en je hebt ruimte om goed te positioneren: 2 man links van de hooibaal met ammo, 2 rechts ervan. Alle infected komen maar van 2 kanten. Alle hordes via het gat, losse zombies links. En nog lekkerder: alle special infected gebruiken altijd dezelfde ladder, dus je wordt niet ondergekotst ofzo.

Tank kan je zien aankomen: tijd genoeg om stenen te dodgen en molotov te gooien. Daarna duurt het veel tijd voor de tank om omhoog te klimmen telkens. Als hij op de zolder van de barn is, spring je naar beneden en klim je weer omhoog.

Het enige is handig de APC inspringen/klimmen. Dat kan wel eens fout gaan. Sowieso pipebomb gooien. Met Blood Harvest moet je voor level 5 al dus 2 molotovs en liefst 1 pipebomb hebben en bewaren voor de finale.

Dan is het goed te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Kan je die ladder niet in de fik steken met een molotov? Scheelt weer 1 kant in de gaten houden dunkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
Nee.. kon dat maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Jejking schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:09:
Kan je die ladder niet in de fik steken met een molotov? Scheelt weer 1 kant in de gaten houden dunkt mij.
Iedereen weet dat alle ladders in het Half-Life universum (en spellen die op dezelfde engine gebaseerd zijn) van metaal zijn gemaakt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
The Zep Man schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:30:
Iedereen weet dat alle ladders in het Half-Life universum (en spellen die op dezelfde engine gebaseerd zijn) van metaal zijn gemaakt. ;)
Metaal? Gehard titanium ofzo! :) Crowbars, kogels of ontploffingen... het doet ze allemaal niks.

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

[bijdehand]

Maar bij een molotov is het de vloeistof (of de gassen van die vloeistof) primair branden, en later pas het contactmateriaal :P
Je kan dus wél een vuurtje ontketenen op de trappetjes in de barn maar ze gaan niet zelf stuk. Dat zou wat zijn trouwens. Bij mijn weten is het een hooischuur, je zou maar een molly gooien, voor je het weet is de hele schuur platgebrand :+

[/bijdehand]

:P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Dat lijkt me wel über als dat in een spel kan :D

Je schiet eerst al die zombies af, komt de tank eraan, steek je de schuur in de fik. Hele schuur valt brandend op de tank.

Tweede wave ga je in het huis zitten. Die in de fik als de tank eraan komt.

En dan met de APC dwars door de brandende balken heen rossen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Of wat eerder, klim je eerst op de tractor en dan steek je het maisveld in de fik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Liefste steek ik die zombies in de fik.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:57
Afbeeldingslocatie: http://i12.photobucket.com/albums/a204/tomino/untitled.jpg
Registreren bij Firefox. Kreeg deze i am human test :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis3d
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09 20:35

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twhomp schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:04:
In de barn zitten owned in het huis zitten de pan uit. Elke keer dat ik Blood Harvest finale heb geprobeerd in het huis, is het niet gelukt of met erg veel casualties (2+).
Dan loop je echt te prutsen :P. Ik heb 'm volgens mij nog nooit niet gehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

TroonStaal schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:50:
[bijdehand]

Maar bij een molotov is het de vloeistof (of de gassen van die vloeistof) primair branden, en later pas het contactmateriaal :P
Maar die vloeistoffen blijven niet kleven aan een metalen ondergrond, dus dat zal nauwelijks branden. Het vuur zou eerder meer 'naar beneden vallen'.

Aan de andere kant: maakt het wat uit? Als de Tank eenmaal in de fik staat, helpen extra Molotov's toch niet in het barbecueproces. En het enige dat vuur doet is zijn health langzaam wegvreten. Hij gaat eerder dood doordat hij in de fik staat (de iets van 40 seconden timeout) dan door het healthverlies van het vuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

The Zep Man schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 11:56:
Hij gaat eerder dood doordat hij in de fik staat ... dan door het healthverlies van het vuur.
Dude,... what? :? :D

Dat is hetzelfde als: Hij ging niet zozeer dood, maar hield op met leven :+

Maar ik snap je punt wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Twhomp schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:17:
[...]

Dat is hetzelfde als: Hij ging niet zozeer dood, maar hield op met leven :+
Ehm, nee. Dat is niet hetzelfde. Tank kan door een paar dingen dood gaan: zijn health/hitpoint-gehalte kan 0 bereiken, zijn "ik-sta-in-de-fik-timer" kan 0 bereiken, hij kan van een zeer hoog gebouw de diepte in springen (No Mercy), etc. Door dit alles kan hij dood gaan en ophouden met leven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:15
Ik heb nu 2 dagen geleden Left 4 Dead gekocht en ben nu even in de single player aan het wennen. Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om als singleplayer ook even als Infected te spelen voor ik online even rond ga kijken in Versus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Nope. dat is niet mogelijk. Je kan natuurlijk een server opstarten en dan rondlopen als infected in je eentje, maar het spel zal niet starten omdat de bot survivors niet uit de safe room gaan zonder human medespeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
ZanielGa schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:16:
Ik heb nu 2 dagen geleden Left 4 Dead gekocht en ben nu even in de single player aan het wennen. Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om als singleplayer ook even als Infected te spelen voor ik online even rond ga kijken in Versus.
- start left 4 dead en doe map l4d_vs_hospital01_apartment of een andere vs map) in console.
- type sv_cheats 1 en dan sb_all_bot_team 1 in console
- druk op m (of wat je hebt ingesteld) en kies infected team, have fun

op deze manier kan je het als infected opnemen tegen de survivors, prima om te oefenen.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:15
maaarten schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 16:27:
[...]

- start left 4 dead en doe map l4d_vs_hospital01_apartment of een andere vs map) in console.
- type sv_cheats 1 en dan sb_all_bot_team 1 in console
- druk op m (of wat je hebt ingesteld) en kies infected team, have fun

op deze manier kan je het als infected opnemen tegen de survivors, prima om te oefenen.
Ah, dank je wel.

Kan ik even zien hoe dit allemaal werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Na veel positieve geluiden zou ik de Left 4 Dead demo eens willen proberen. Een vriend van me had deze via Steam gedownload, maar ik kan deze echt nergens vinden :?.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Boeboe schreef op zondag 11 januari 2009 @ 01:46:
Na veel positieve geluiden zou ik de Left 4 Dead demo eens willen proberen. Een vriend van me had deze via Steam gedownload, maar ik kan deze echt nergens vinden :?.
Omdat de demo reeds verlopen is.

Wacht maar tot een 'play for free' weekend, welke ongetwijfeld nog wel langs zal komen, vermoedelijk na de volgende grote patch om de schijnwerper weer even op dit spel te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

een "verlopen" demo :?

Laat me de vraag anders stellen: Ik wil Left 4 Dead uitproberen alvorens het volledige spel te kopen. Hoe kan steam me daarmee helpen?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Boeboe schreef op zondag 11 januari 2009 @ 13:17:
een "verlopen" demo :?

Laat me de vraag anders stellen: Ik wil Left 4 Dead uitproberen alvorens het volledige spel te kopen. Hoe kan steam me daarmee helpen?
Niet. Er is geen demo die je kunt downloaden en proberen. Je zult of op een free play weekend moeten wachten (als die er ooit komt) of het spel moeten bekijken bij iemand anders. Laatste optie is gewoon kopen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Dat die demo offlline gehaald is is nog steeds onbegrijpelijk. Juist dit is een spel dat je even aankijkt maar eenmaal de smaak te pakken koop je 'm geheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 10:42
je zal moeten vertrouwen op alle lovende reviews die er werden geschreven... ik deed het ook, en uiteindelijk is het wel door de soldenactie dat ik het spel heb gekocht. Voor 34 euro kon ik niet sukkelen... en heb er geen moment spijt van gehad. Maar daarvoor was ik ook enorm zwaar aan het twijfelen en wist niet of het mijn ding zou zijn. De single player speel ik niet graag, terwijl de multiplayer echt enorm cool is. De MP verschilt zo goed als niet met de single player, maar toch is het zovéél leuker. Bovendien heb je nog de versus mode in MP, die nog beter is dan de campaign!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Met "lovende reviews" weet ik nog altijd niet of mijn pc het wel vlot kan draaien. Daarom dat ik een demo wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Speelde gisteren nog even op een GoT steam server. Sta ik daar met met nog 15 hp ofzo loopt er iemand rond met 75% health en die dan gewoon nog ff een health pack op zichzelf gebruikt. Aangezien me pc niet al te snel laade was ook nog eens me medpack in het safe huis geript. Lekker niveau zeg.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Boeboe schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:50:
Met "lovende reviews" weet ik nog altijd niet of mijn pc het wel vlot kan draaien. Daarom dat ik een demo wil.
Als je HL2, CSS of/en TF2 kan spelen, dan kan L4D ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Laatst online: 30-08 11:55
evilpin0 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:14:
Speelde gisteren nog even op een GoT steam server. Sta ik daar met met nog 15 hp ofzo loopt er iemand rond met 75% health en die dan gewoon nog ff een health pack op zichzelf gebruikt. Aangezien me pc niet al te snel laade was ook nog eens me medpack in het safe huis geript. Lekker niveau zeg.
Daar heb ik ook zo'n hekel aan he, van die mensen die niet tot 4 kunnen tellen. er zijn 4 medpacks en 4 spelers, hoe moeilijk kan het zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
TroonStaal schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:15:
[...]

Als je HL2, CSS of/en TF2 kan spelen, dan kan L4D ook :)
Kanttekening: maar dan wel met beduidend minder fps. Ik heb een Macbook pro Intel C2D 2,2 en 4GB RAM, met een 8600M GT met 128MB grafisch geheugen. Bootcamp naar Windows XP. Dat draait TF2 best aardig, natuurlijk niet met veel AA en mooie features maar het spel speelt fantastisch en reageert supersnel. Ik haal iets van 50 fps en dat is meer dan genoeg.
Dat is bij L4D wel anders. Meestal zit ik rond de 25 fps maar als er een zerg zombies komt, duik ik daar onder. Als je dat combineert met de niet altijd even optimaal gekozen servers in verband met het lobby-systeem, kan dat de spelpret best drukken. Je voelt het ook echt, draaien en schieten reageert net iets minder snel dan bij TF2, waarschijnlijk door de combinatie van een director en meer beweging op het scherm en de nieuwigheid van het spel.

Al met al draait het wel, maar niet zo goed als ik zou willen. Als je computer niet beter is dan wat ik hierboven beschrijf, zou ik misschien eerst upgraden of een free weekend afwachten. Of iemand leren kennen die je het spel onder zijn account laat spelen.

Gisteren geprobeerd een leuke vs server te joinen, dat was moeilijk zeg! M'n openserverbrowser gaf niet thuis (kwamen geen servers in, zelfs zonder filters) en de servers die ik kon joinen zaten vol met eikels en griefers. Wat kan een leuk spel toch verziekt worden door een stelletje klootzakken zeg.

[ Voor 10% gewijzigd door remmelt op 12-01-2009 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Boeboe schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:50:
op http://www.yougamers.com/gameometer/10287/ kan je je systeem testen of die aan de systeemeisen voldoet.
je moet wel java geinstaleerd hebben.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

remmelt schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:34:
[...]

Kanttekening: maar dan wel met beduidend minder fps. Ik heb een Macbook pro Intel C2D 2,2 en 4GB RAM, met een 8600M GT met 128MB grafisch geheugen. Bootcamp naar Windows XP. Dat draait TF2 best aardig, natuurlijk niet met veel AA en mooie features maar het spel speelt fantastisch en reageert supersnel. Ik haal iets van 50 fps en dat is meer dan genoeg.
Dat is bij L4D wel anders. Meestal zit ik rond de 25 fps maar als er een zerg zombies komt, duik ik daar onder. Als je dat combineert met de niet altijd even optimaal gekozen servers in verband met het lobby-systeem, kan dat de spelpret best drukken. Je voelt het ook echt, draaien en schieten reageert net iets minder snel dan bij TF2, waarschijnlijk door de combinatie van een director en meer beweging op het scherm en de nieuwigheid van het spel.

Al met al draait het wel, maar niet zo goed als ik zou willen. Als je computer niet beter is dan wat ik hierboven beschrijf, zou ik misschien eerst upgraden of een free weekend afwachten. Of iemand leren kennen die je het spel onder zijn account laat spelen.
Ja daar zeg je wat idd. Ik heb zelf een aardige gamepc, zou het eigenlijk eens moeten testen op mijn oude bak (PIV2,8, X1950GT AGP, Win XP en 1gb ram) Wellicht dat ik dat nog wel even doe trouwens deze week, zal ik de resultaten hier in elk geval even posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik heb een athlon64 peeceetje, portal kon ik nog vlot draaien, maar als ik hierbovenstaand verhaal lees kan dat wel eens tegenvallen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Jammer dat er nog geen DLC is aangekondigd, ook al zeiden ze dat het -zeer- snel zou komen, misschien zelfs nog in 2008 :/ ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Cassius schreef op maandag 12 januari 2009 @ 13:05:
Jammer dat er nog geen DLC is aangekondigd, ook al zeiden ze dat het -zeer- snel zou komen, misschien zelfs nog in 2008 :/ ?
Ja, had het zelf wel verwacht als kerstcadeautje.
Hopelijk schieten die modders op met die Dawn of the Dead map, wordt een beetje zombieuwschierig

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Zijn er eigenlijjk veel servers die custom maps draaien? Ik ben ze eigenlijk maar heel weinig/niet tegengekomen. Weet ook niet eens of het wel kan eigenlijk, hoewel ik een tijdje terug wel een Simpsonsmap zag met zombies. Dat was een TF2 map dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Is de SDK nou al uit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Custom maps? Wist niet eens dat het mogelijk was. Ik ben op publics nog nooit een custom map tegen gekomen moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
twiekert schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:20:
[...]

Daar heb ik ook zo'n hekel aan he, van die mensen die niet tot 4 kunnen tellen. er zijn 4 medpacks en 4 spelers, hoe moeilijk kan het zijn.
Idd, erg irritant. Zeker op advanced & expert mode heb je alle spelers nodig. Kan je wel voor je eigen health gaan maar als er 1 teamlid sterft dan is de kans klein dat je het einde haalt.
Ben ook wel blij dat je vrienden kan maken in steam. Zo kan je makkelijker spelen met mensen waarvan je weet dat je wat aan ze hebt. Naast cheaters & glitchers kunnen egotrippers het spel ook behoorlijk verpesten.

Zaterdag trouwens met ene [GOT]Jagana gespeelt. Ging best aardig op advanced. Wie van jullie is dit? 8)

[ Voor 3% gewijzigd door ChojinZ op 12-01-2009 14:29 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-08 16:15
TroonStaal schreef op maandag 12 januari 2009 @ 13:21:
Zijn er eigenlijjk veel servers die custom maps draaien? Ik ben ze eigenlijk maar heel weinig/niet tegengekomen. Weet ook niet eens of het wel kan eigenlijk, hoewel ik een tijdje terug wel een Simpsonsmap zag met zombies. Dat was een TF2 map dacht ik.
Niet mogelijk, de SDK is nog niet uit, bij een update heel snel (zoals VALVe beloofd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Hollanda schreef op maandag 12 januari 2009 @ 15:15:
[...]

Niet mogelijk, de SDK is nog niet uit, bij een update heel snel (zoals VALVe beloofd).
Hmm, ik dacht dat ik een tijdje terug een L4D horde zag in een Simpsons map die volgens de info van een TF2 mod afkomstig was (euh, klinkt een beetje wazig :P )

Als ik thuis ben zal ik het eens opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel mogelijk via een omweg maps voor L4D te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Is het spel een dezer dagen uitgekomen in Azie ofzo? De servers waar ik op speel worden echt overspoeld door Chinezen lijkt het wel (sinds vandaag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:33
TroonStaal schreef op maandag 12 januari 2009 @ 15:52:
[...]

Hmm, ik dacht dat ik een tijdje terug een L4D horde zag in een Simpsons map die volgens de info van een TF2 mod afkomstig was (euh, klinkt een beetje wazig :P )

Als ik thuis ben zal ik het eens opzoeken.
Ja die heb ik ook gezien leuk filmpje dat, vrolijke simpsons kleuren gemengd met zombies en veel bloed. Bij de omschrijving stond dat dat filmpje geedit was.
Volgens mij geen custom map dus. Gister zat ik op een versus server waar de special infected aparte kleuren hadden. De smoker was helemaal blauw en de tank zo groen als de hulk.

Ben van plan een headset (of mic) tekopen voor dit spel, welke raden jullie eigenlijk aan ? Bij de pricewatch zie ik ze van 10 tot ** euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:01
Cassius schreef op maandag 12 januari 2009 @ 13:05:
DLC is inmiddels wel aangekondigd, het gaat om de SDK, Versus-varianten van Dead Air en Death Toll, en meer content waar nog niks over bekend is. "Coming soon".

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Qua custom maps is er nog niet zo heel veel. Zie maar http://www.l4dmaps.com/

Dead Before Dawn campaign is het grootste project waar mensen op het moment mee bezig zijn, maar die is nog niet klaar :(

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

GonzoNL schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 08:35:
Qua custom maps is er nog niet zo heel veel. Zie maar http://www.l4dmaps.com/

Dead Before Dawn campaign is het grootste project waar mensen op het moment mee bezig zijn, maar die is nog niet klaar :(
Er is op dit moment nog niets (serieus) klaar, juist omdat de SDK er niet is. Maps maken en voorbereiden kunnen ze wel alvast doen met de huidige Half-Life 2-based mod tools. De logica aan de maps toevoegen echter nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
luxzenburcht schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:49:
[...]

Ben van plan een headset (of mic) tekopen voor dit spel, welke raden jullie eigenlijk aan ? Bij de pricewatch zie ik ze van 10 tot ** euro.
Ik heb de headset van Creative (Fatality ofzo ?) - prima setje, goeie bass met mic - 29 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 21:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Na vrijveel L4D gespeelt te hebben vindt ik de Versus mode toch minder tof worden, voornamelijk doordat melee gewoon zo sterk is. Als een survivor helemaal alleen in hoek staat, ondergekosts en wel kan die door simpel weg melee te spammen het gewoon overleven zonder health verlies.

Melee moet niet spamable zijn, stamina ofzo toevoegen of dat je met melee ook je teamgenoten weg kan duwen dus niet met ze 4 in een hoek zitten en melee spammen. Mwja dat melee gebeuren verpest het een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:46:
Na vrijveel L4D gespeelt te hebben vindt ik de Versus mode toch minder tof worden, voornamelijk doordat melee gewoon zo sterk is. Als een survivor helemaal alleen in hoek staat, ondergekosts en wel kan die door simpel weg melee te spammen het gewoon overleven zonder health verlies.

Melee moet niet spamable zijn, stamina ofzo toevoegen of dat je met melee ook je teamgenoten weg kan duwen dus niet met ze 4 in een hoek zitten en melee spammen. Mwja dat melee gebeuren verpest het een beetje.
Zonder de huidige melee haal je expert niet, dan zou het alleen in versus moeten. Ik moet zeggen dat na 50 uur spelen, een hevige verslaving. Het ook in 1x weg is. Erg apart, ik heb naar mijn gevoel alle achievements gehaald behalve die genocide, maar na meerdere malen campains op expert te halen en geen achievement te krijgen werd ik het zat. Op een dag ben ik gewoon gestopt en speel ik het niet meer. Ik hoop dat er snel wat nieuwe content komt, zoals beloofd.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2009 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Als een Survivor alleen staat, waarom is hij dan ondertussen nog niet gegrepen door een Hunter of Smoker? Slecht teamwerk. :/
Andere melee-regels voor Versus zou ik wel begrijpen, vanwege het 'we zitten met zijn allen in een hoek en rossen alles van elkaar af'-glitch. Ook irritant dat Smokers en Hunters dan geen kans maken (ze meppen immers ook hun teammates constant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 10:42
remmelt schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:34:
[...]

Gisteren geprobeerd een leuke vs server te joinen, dat was moeilijk zeg! M'n openserverbrowser gaf niet thuis (kwamen geen servers in, zelfs zonder filters) en de servers die ik kon joinen zaten vol met eikels en griefers. Wat kan een leuk spel toch verziekt worden door een stelletje klootzakken zeg.
bij mij draait l4d véél beter dan TF2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Ook al is een survivor aan het meelee-en, een hunter van bovenaf of van achter pounced hem wel, beetje oefenen, maar als je het kan, kan je er je voordeel mee doen.
Anders, clawen als infected, doet behoorlijk veel damage als hunter / smoker

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardirella

Bardirella

What! Are you crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wat je helaas regelmatig tegen komt de laatste dagen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
pina schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:28:
[...]
bij mij draait l4d véél beter dan TF2...
Noem eens wat specs? L4D is een zwaarder spel dan TF2, veel meer tegenstanders in beeld, veel meer filmische effecten, hele director-systeem erbij... Het is natuurlijk geen Crysis ofzo, maar als je een computer hebt die L4D goed draait, dan zou TF2 als een zonnetje moeten gaan. Misschien zijn de default settings (die bij mij in L4D echt hoog stonden! 4xAA op m'n 8600M GT?) bij jou anders dan bij TF2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
TF2 is wel zwaar qua grafische prestaties. Neem bijvoorbeeld het vuur van de pyro, de rook van een rocket... Maar L4D is inderdaad zwaarder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardirella

Bardirella

What! Are you crazy?

ik dacht dat het de bedoeling was om - als je een witch tegenkwam - je haar niet lastig valde en ze vriendelijk en stilletjes passeerde...

Nu lukt dat hier nooit. Eigenlijk is het de bedoeling om een witch altijd af te schieten dan...? Ben ik goed? Want uiteindelijk verdien je er toch awards mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Bardirella schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:21:
ik dacht dat het de bedoeling was om - als je een witch tegenkwam - je haar niet lastig valde en ze vriendelijk en stilletjes passeerde...

Nu lukt dat hier nooit. Eigenlijk is het de bedoeling om een witch altijd af te schieten dan...? Ben ik goed? Want uiteindelijk verdien je er toch awards mee...
Er is een achievement die je kunt halen wanneer je alle witches in een campain voorbij loopt. Deze is echter zo makkelijk dat vrijwel iedereen hem al heeft en mede daarom schiet ik de witch ook vaak gewoon direct dood. Net zo makkelijk, geen verrassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Laatst online: 16:57
Ja, meestal de tijd dat ze omhoog komt is al genoeg om haar dood te krijgen.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Daarnaast is Crownd ook een achievement natuurlijk. Die willen veel mensen ook halen (erg makkelijk trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Laatst online: 16:57
Volgends gamed.nl komt er deze week een patch...

http://www.gamed.nl/view/53657

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Deze week zou mooi zijn. Het word echt tijd dat de bekende exploits eruit gehaald worden. Die extra content zou zelfs later nog wel mogen van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:10:
Deze week zou mooi zijn. Het word echt tijd dat de bekende exploits eruit gehaald worden. Die extra content zou zelfs later nog wel mogen van mij.
Extra content mag later, maar de SDK wel nu please :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Da's waar. De SDK zou een welkome toevoeging zijn. Ik hoop ook dat ze het hele lobby systeem over de kop gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:12:
[...]

Extra content mag later, maar de SDK wel nu please :)
Helaas! De patch zal alleen bugfixes bevatten. Content/SDK komt later pas...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zelfs geen nieuwe achievements dus? Hmm, dan maar hopen dat er weinig tijd zit tussen deze broodnodige patch en de extra content :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:25:
[...]

Helaas! De patch zal alleen bugfixes bevatten. Content/SDK komt later pas...
Alweer? Zelfs de SDK van TF2 was er eerder :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:43:
[...]

Alweer? Zelfs de SDK van TF2 was er eerder :'(
Tja, ik zie ook liever nieuwe content of de SDK. Ik speel eigenlijk alleen Co-Op en ik heb zelden last van exploits/cheat's/glitches/whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Single player of coop zijn die exploits ook niet zo erg. In het geval van de hunter spam doet het de hele game gewoon direct de das om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ook zo irritant, 1 persoon wil iemand weg hebben uit de game zodat ze vriendje kan joinen en om een of andere reden ben ik altijd de lul, iedereen vote altijd standaard yes bij een kickvote zonder zich ook maar af te vragen waarom deze persoon gekickt moet worden. Heeft al veel potjes voor me verneukt, en nee heb geen rare nick ofzo. Bleh dit spel met laag niveau spelers is veel irritaties en geen leuke games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
evilpin0 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 22:58:
Ook zo irritant, 1 persoon wil iemand weg hebben uit de game zodat ze vriendje kan joinen en om een of andere reden ben ik altijd de lul, iedereen vote altijd standaard yes bij een kickvote zonder zich ook maar af te vragen waarom deze persoon gekickt moet worden. Heeft al veel potjes voor me verneukt, en nee heb geen rare nick ofzo. Bleh dit spel met laag niveau spelers is veel irritaties en geen leuke games.
Oh man, +1.

Zit je in een spel met een stel Rambo's die vinden dat m'n score niet goed genoeg is, terwijl ze zelf de hele tijd door de microfoon zitten te bleren dat iedereen een retard is. En dan kickvoten ze mij.

Co-op- en teamspellen zijn fantastisch maar worden zo keihard verziekt door mensen die niet co-op- of teamspelen. Heel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Komt donderdag maat van me hier gamen en ik heb twee gamebakken. Nu heb ik steam/l4d niet geinstalled op mijn tweede bak; maar als ik daar gewoon inlog met mijn zelfde account ... kunnen we dan lannen? Kunnen we dan online? Kan dezelfde steam account sowieso wel 2 keer draaien aangemeld :/ ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 21:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Cassius schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 10:47:
Komt donderdag maat van me hier gamen en ik heb twee gamebakken. Nu heb ik steam/l4d niet geinstalled op mijn tweede bak; maar als ik daar gewoon inlog met mijn zelfde account ... kunnen we dan lannen? Kunnen we dan online? Kan dezelfde steam account sowieso wel 2 keer draaien aangemeld :/ ?
Nee, nee en uhm nee

Xbox Live ID:Notna8310

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.