Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Gelukkig nog niet meegemaakt, maar dit is idd heel k** evilpin0... Gisteren was er weer iemand online die graag op andere spelers schiet... Was nochtans geen infectedevilpin0 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 22:58:
Ook zo irritant, 1 persoon wil iemand weg hebben uit de game zodat ze vriendje kan joinen en om een of andere reden ben ik altijd de lul, iedereen vote altijd standaard yes bij een kickvote zonder zich ook maar af te vragen waarom deze persoon gekickt moet worden. Heeft al veel potjes voor me verneukt, en nee heb geen rare nick ofzo. Bleh dit spel met laag niveau spelers is veel irritaties en geen leuke games.

Even een vraagje: als jullie online co-op: wat kiezen jullie dan meestal? Ik kies vaak voor quick match. Vind het wel leuk om zomaar ergens in het spel gegooid te worden.
Tijdens een online-spel moeten stoppen voor eten/slapen is wel sneu... Ben zo al een paar keer een een spel moeten stappen... helaas voor m'n speelmakkers
E7200-Asus-HD 4670 OC compo-640 HD Spinpoint-4Gb DDR2 800 OCZ-Antec Sonata Plus 550W
Gelukkig komt er dan een bot terug wat het natuurlijk al een stukje minder erg maakt. Zeker gezien de bots beter zijn dan menig echte speler.Bardirella schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 10:54:
[...]
Tijdens een online-spel moeten stoppen voor eten/slapen is wel sneu... Ben zo al een paar keer een een spel moeten stappen... helaas voor m'n speelmakkers
Zodra ik in een spel zit waarin de medespelers erg relaxed & sociaal zijn voeg ik ze toe als vriend. Als ik dan een nieuw spel start probeer ik zoveel mogelijk 'vrienden" uit te nodigen. Zo krijg je dus een team met spelers waarvan je weet dat je wat aan ze hebt.remmelt schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 10:20:
[...]
Oh man, +1.
Zit je in een spel met een stel Rambo's die vinden dat m'n score niet goed genoeg is, terwijl ze zelf de hele tijd door de microfoon zitten te bleren dat iedereen een retard is. En dan kickvoten ze mij.
Co-op- en teamspellen zijn fantastisch maar worden zo keihard verziekt door mensen die niet co-op- of teamspelen. Heel jammer.
Of iemand skills heeft boeit me niet. Zolang ze maar relaxed zijn (en af en toe wat medkits + pills afstaan
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Waar je het wel voor moet doen is de spel ervaring, het is echt massive zombie fest. Ook de multiplayer is erg leuk omdat een menselijke tegenstander toch anders reageert dan een bot. Zeker nu er ook nieuwe content gaat komen kan ik je het spel aanraden.
Ligt eraan waar ik zin in heb, als ik een uurtje ofzo tijd heb dan ga ik meestal wel via een lobby, en ik zal zin heb ff een paar potjes vs te doen dan doe ik meestal quickmatch.Bardirella schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 10:54:
[...]
Even een vraagje: als jullie online co-op: wat kiezen jullie dan meestal? Ik kies vaak voor quick match. Vind het wel leuk om zomaar ergens in het spel gegooid te worden.
Wat alleen zwaar irritant is, ik speel zo goed als 95% van de tijd samen met een vriend, we hebben zon 'clubje' (klinkt stom) en dan gamen we altijd samen(met zn 4en). ZIj het bordspellen zij het lan games of console games. Maar anyhow, als we dus met 2 online zijn willen we wel samenspelen, alleen het is altijd heel moeilijk om een server te vinden en dat we samen kunnen joinen. Meestal is er 1 plek, of er zijn meer plekken, en dan is er een lobby connect error, of het loopt binnen 5 seconden vol.
Of de server start niet, en dan begint de zoektocht weer van voor af aan. We doen meestal tussen de 5 en 10 minuten over om samen te kunnen joinen.
Meestal is de oplossing om zelf een lobby te createn 5 minuten te wachten en dan spelen, en dan heb je weer een laggy server, dan gaat iedereen weer weg. pffff. frustratie alom.
Wat ik eigenlijk zou willen is een soort mini lobby, zodat je met zn 2en kan joinen, of 3 of 4. Dus dan ga je met zn 2en in een lobby en dan druk je op quickmatch of lobby, zodat je altijd samen bent. Dat ie een quickmatch of lobby zoekt met minstens 2 plaatsen.
Wat ook soms wel irritant is, heb ik nu 4x of 5x meegemaakt, speel niet zo heel veel, 3 uurtjes per week. Maar dat als je bijvoorbeeld een zwaar succesvolle run als infected hebt gedaan dat dan het complete andere team disconnect. echt
Something something
Verwijderd
Ik zal niet de beste speler zijn, maar hou wel van teamwork en relaxt gamen voorop.
Verwijderd
Ja, indien de ene offline modus heeft. Je moet wel lastig gaan doen met het dedicated server progje van steam. Vervolgens gewoon connecten via ip. Kan wat mis gaan bij het begin, maar daarna werkte het enigsinds bij mij.Cassius schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 10:47:
Komt donderdag maat van me hier gamen en ik heb twee gamebakken. Nu heb ik steam/l4d niet geinstalled op mijn tweede bak; maar als ik daar gewoon inlog met mijn zelfde account ... kunnen we dan lannen? Kunnen we dan online? Kan dezelfde steam account sowieso wel 2 keer draaien aangemeld?
Je kan als steam account oneindig aantal offline steam hebben draaien, en dus ook l4d spelen. Online gaat natuurlijk niet.
Je kunt wel lannen, niet online.Cassius schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 10:47:
Komt donderdag maat van me hier gamen en ik heb twee gamebakken. Nu heb ik steam/l4d niet geinstalled op mijn tweede bak; maar als ik daar gewoon inlog met mijn zelfde account ... kunnen we dan lannen? Kunnen we dan online? Kan dezelfde steam account sowieso wel 2 keer draaien aangemeld?
Zonder steam doet de server in console:
1
2
3
| sv_lan 1 net_start map (spatie voor een lijst) |
Eventueel kun je z_difficulty Normal/Hard/etc. gebruiken voor de moeilijkheidsgraad.
De client doet dan in console
1
| connect (netwerk ipadres) |
Je kunt zo coop campagnes spelen of versus. Versus is alleen niet zo interessant met 2 spelers. Coop is best leuk, doe het regelmatig hier over netwerk met mijn vriendin.

Maar hoe start ik L4D op zonder steam? Ik heb hier gewoon eenmalig de legale versie en ik krijg deze niet geboot zonder steam voor zover ik kan zien.Chillosophy schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 15:20:
[...]
Je kunt wel lannen, niet online.
Zonder steam doet de server in console:
code:
1 2 3 sv_lan 1 net_start map (spatie voor een lijst)
Eventueel kun je z_difficulty Normal/Hard/etc. gebruiken voor de moeilijkheidsgraad.
De client doet dan in console
code:
1 connect (netwerk ipadres)
Je kunt zo coop campagnes spelen of versus. Versus is alleen niet zo interessant met 2 spelers. Coop is best leuk, doe het regelmatig hier over netwerk met mijn vriendin.
De meeste mensen deugen!
Daarom heb ik op mijn server tijdelijke fixes voor de volgende exploits:Bor de Wollef schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 10:51:
Wat ook zo irritant is is dat je alleen team kickvotes kunt doen. Mensen met hunter spam exploits krijg je er bijna nooit uit omdat hun vriendjes ook in het betreffende team zitten. Enige remedy is het keihard terug doen maar daar heb je andere mensen ook weer mee helaas.
- unlimited infected in vs
- door bash exploit in no mercy 3 sewers
- melee exploit
totdat het definitief gepatched wordt door valve.
Je nick bestaat niet.Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 12:56:
Vermaak me prima met de game, heb het online nog niet gespeeld. Mochten mensen zin hebben om te spelen, voeg me dan even toe!MrBubblesNL
Ik zal niet de beste speler zijn, maar hou wel van teamwork en relaxt gamen voorop.
Anyhow, als mensen mij willen toevoegen voor een "vaste" betrouwbare partner, je kan me vinden als
"Koffie met een smaakje".
Ik ben btw nu Braindead uit 1992 aant kijken, van die grasmaaier @laatste campaign
[ Voor 8% gewijzigd door Inuyasha op 14-01-2009 21:44 ]
Wat ik zelf gebruik is de console aanzetten en dan daar 'openserverbrowser' typen... Krijg je een browser met een aantal tabs... Vooral de Friends tab is erg handig als je snel wil joinen bij een vriend.SeenD schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 12:12:
[...]Wat alleen zwaar irritant is, ik speel zo goed als 95% van de tijd samen met een vriend, we hebben zon 'clubje' (klinkt stom) en dan gamen we altijd samen(met zn 4en). ZIj het bordspellen zij het lan games of console games. Maar anyhow, als we dus met 2 online zijn willen we wel samenspelen, alleen het is altijd heel moeilijk om een server te vinden en dat we samen kunnen joinen. Meestal is er 1 plek, of er zijn meer plekken, en dan is er een lobby connect error, of het loopt binnen 5 seconden vol.
[...]
Ook kan je dan servers toevoegen als favorieten waardoor je minder hoeft te zoeken naar een server met goede ping.
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
http://www.youtube.com/wa...bE2wgWoTQ&feature=related
special thanks to Sidney Youngblood
[ Voor 22% gewijzigd door Bardirella op 14-01-2009 22:42 ]
E7200-Asus-HD 4670 OC compo-640 HD Spinpoint-4Gb DDR2 800 OCZ-Antec Sonata Plus 550W
Verwijderd
Das vreemd. Ik sta ook gewoon onder die nick bij de Tweakers lijst van Mygamercard.Inuyasha schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 21:07:
[...]
Je nick bestaat niet.
Anyhow, als mensen mij willen toevoegen voor een "vaste" betrouwbare partner, je kan me vinden als
"Koffie met een smaakje".
Ik ben btw nu Braindead uit 1992 aant kijken, van die grasmaaier @laatste campaign

Left 4 Dead Update Released
January 14, 2009, 5:11 pm - Jason Ruymen - Product Update
Left 4 Dead has been updated with a host of fixes, tweaks and new features, including enhancements to Versus mode for improved competitive play. The full change list is below. For PC users the update will be applied automatically via Steam. Meanwhile, the update will be made available to Xbox 360 players in the coming weeks.
General
Fixed Survivors being able to climb surfaces marked for versus infected only
Fixed a class of SurvivorBot bugs dealing with rescuing downed players
Players can no longer grab ladders while flying through the air after a Tank punch
Shooting near a car with an alarm that has already fired the alarm will no longer make chirping noises
Improved loading time
Fixed mini-gun physics exploit
Fixed propane tanks (and other physics objects) causing players to fall through elevators
Fixed rare achievement bug issues
Fixed several map exploits
Fixed various match making issues
Fixed NAT traversal issues
Versus Changes
Added HUD elements to show status of other infected players
Changed color of infected player name in chat to red
Fixed exploit where players could spawn infected bots
Fixed instance where a Survivor changing to the infected team would be attacked by infected bots
Normalized special infected melee damage
Made the following client commands cheat protected: "Kill" and "explode"
Fixed exploit where infected players could run away and teleport back to gain health
Players can only change teams once per map
Players can't change teams while other players are still loading
Tank spawns at the same % through the map for both teams in versus mode
Made the Tank and Witch spawn directly on the escape route
Increased chance of getting the Tank or Witch
Fixed team swap issue
Hunter
Easier to pounce a Survivor who is meleeing
Increased Minimum damage a Hunter pounce does
Smoker
Fixed Smoker tongue tolerance
Smoker now has to be killed or the tongue destroyed for the tongue to break
Survivors cannot bash someone off the tongue until the Survivor being pulled is paralyzed or hanging
Tongue attacks that fail to paralyze or hang a Survivor will use the shorter ability delay timer
Fixed cases where the ability timer was not using the correct time
Fixed case where you could point at a Survivor but not register a tongue hit
Fixed Smoker tongue not targeting and landing properly through PZ ghosts
Smoker tongue does damage every second while dragging paralyzed Survivors
Tank
Bashable objects now appear with a red glow
Tanks hitting a car with an alarm disables the alarm permanently
Tank frustration timer is only reset by hitting Survivors with rocks or fists
Reduced autoshotgun damage against Tanks
Witch
Witch spawns at the same % through the map for both teams
Avoids spawning within a certain % of the tank
Fixed an exploit where the Witch could be woken up and tricked into attacking Survivors
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dat was toch een feature?punisher007 schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 06:14:Fixed an exploit where the Witch could be woken up and tricked into attacking Survivors
Het was altijd juist prachtig om zo'n witch te pouncen om haar vervolgens op een survivor af te sturen door daar weer op te springen
Ook de gereduceerde melee damage is wel jammer, sneaky survivors clawen in de bosjes gaf de hunter juist een mooie functie... survivors pouncen die in een groep staan is vrij zinloos
Maar gelukkig is de smoker gefixt
Het niet meer los kunnen bashen is ms wel jammer, maar begrijpelijk ivm het kastkamperen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Ik denk dat ik maar weer eens online ga spelen
Alleen deze vind ik jammer:
# Reduced autoshotgun damage against Tanks
Wat moet ik me hier mee voorstellen ?
En eindelijk een fix waarbij je niet van die rare teamswaps krijgt !
Dat de melee van de special infected wat minder impact heeft, minder health wegneemt zeg maar.SileX schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 09:22:
Wat moet ik me hier mee voorstellen ?
En eindelijk een fix waarbij je niet van die rare teamswaps krijgt !
Fixed exploit where players could spawn infected bots yeah baby
Fixed instance where a Survivor changing to the infected team would be attacked by infected bots ouch leuke bug.
Normalized special infected melee damage slaan als infected is nu zwakker, jammer maar helaas, soms wel erg sterk
Made the following client commands cheat protected: "Kill" and "explode" beter.
Fixed exploit where infected players could run away and teleport back to gain health oh, ik deed dat soms, ik dacht dat het een feature was, and not a bug
Players can only change teams once per map niet altijd even handig
Tank spawns at the same % through the map for both teams in versus mode dat is wel eerlijker, maar als een team gewoon zwaar slecht speelt dan verdienen ze gewoon een tank.
Increased chance of getting the Tank or Witch ok freaky... witch is wel leuk, maar tank...
Fixed team swap issue ok gelukkig geen geswitch meer naar een ander team
Easier to pounce a Survivor who is meleeing goed zo. meer kans als hunter... maar kan ik nie minder goed een hunter uit de lucht slaan?
Smoker now has to be killed or the tongue destroyed for the tongue to break Hmm weet ik nie, misschien was t beter als je hem 5 of 6x moest slaan.
Survivors cannot bash someone off the tongue until the Survivor being pulled is paralyzed or hanging zie vorige antwoord
Tongue attacks that fail to paralyze or hang a Survivor will use the shorter ability delay timer Ook wel nice
Smoker tongue does damage every second while dragging paralyzed Survivors SWEEET eindelijk justice voor de smoker.
Bashable objects now appear with a red glow wel beter ik sloeg wel eens dingen die vast zaten waardoor ik ook vast zat, als in weer terug eromheen lopen .
Tank frustration timer is only reset by hitting Survivors with rocks or fists wat houdt dit precies in?
Reduced autoshotgun damage against Tanks Aargh jammer als survivor, maar wel begrijpelijk als infected
Witch spawns at the same % through the map for both teams goed en niet goed, dan weet het 2e team wanneer ze haar kunnen verwachten en dan is de verassing weg.
Dit vond ik een beetje de bijzondere dingen.
nu kan ik de sourcemod anti exploit plugins weer van mn server afgooien.
Something something
Enige wat ik jammer vind is dat de autoshotty minder damage doet.
Meestal ging ik als er in de buurt zon weaponcache was, ff een autoshotty pakken.
MyGamercard...dan moet je ff zeggen dat je het op de Xbox360 speelt.Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 22:55:
[...]
Das vreemd. Ik sta ook gewoon onder die nick bij de Tweakers lijst van Mygamercard.
*Update: Crate fix.

[ Voor 48% gewijzigd door Inuyasha op 15-01-2009 10:16 ]
Juist heel begrijpelijk, meestal zie ik 4 surviors met auto shotties, beetje kansloos als je als tank dan aan komt zetten in een close combat omgeving.Gman schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 09:15:
Alleen deze vind ik jammer:
# Reduced autoshotgun damage against Tanks
De servers in de got steam group zijn helaas echt altijd leeg
Gisteren kreeg ik te horen dat ik de laatste medpack niet waard was, iedereen had green health maar doordat ik bijna dood was, door wat redding acties, kon ik niet bijblijven want ze bleven maar rushen. Uiteindelijk healde die een teammate met ca 50% hp ermee terwijl ik nog 1 hp had en daarna definitief dood zou gaan. Heb me toen maar ff verlaagd en deze destreffende persoon na de opmerking "your not worth it" ge teamkilled, dunno wat er lamer is. Speelde niet al te opperbest op dat moment maar wat zijn sommige mensen toch echte ***********. Soms zitten er idd wel mensen tussen waarvan je denkt, jij bent de laatste med niet waard maar dit was echt BS.
Merk toch dat ik veel whine in dit topic
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Nice zeg. Nu maar hopen dat het echt allemaal zo werkt als beschreven.punisher007 schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 06:14:
General
Fixed Survivors being able to climb surfaces marked for versus infected only
Fixed a class of SurvivorBot bugs dealing with rescuing downed players
Players can no longer grab ladders while flying through the air after a Tank punch
Shooting near a car with an alarm that has already fired the alarm will no longer make chirping noises
Improved loading time
Fixed mini-gun physics exploit
Fixed propane tanks (and other physics objects) causing players to fall through elevators
Fixed rare achievement bug issues
Fixed several map exploits
Fixed various match making issues
Fixed NAT traversal issues
Versus Changes
Added HUD elements to show status of other infected players
Changed color of infected player name in chat to red
Fixed exploit where players could spawn infected bots
Fixed instance where a Survivor changing to the infected team would be attacked by infected bots
Made the following client commands cheat protected: "Kill" and "explode"
Fixed exploit where infected players could run away and teleport back to gain health
Players can only change teams once per map
Players can't change teams while other players are still loading
Tank spawns at the same % through the map for both teams in versus mode
Made the Tank and Witch spawn directly on the escape route
Increased chance of getting the Tank or Witch
Fixed team swap issue
Hunter
Easier to pounce a Survivor who is meleeing
Increased Minimum damage a Hunter pounce does
Smoker
Fixed Smoker tongue tolerance
Smoker now has to be killed or the tongue destroyed for the tongue to break
Survivors cannot bash someone off the tongue until the Survivor being pulled is paralyzed or hanging
Tongue attacks that fail to paralyze or hang a Survivor will use the shorter ability delay timer
Fixed cases where the ability timer was not using the correct time
Fixed case where you could point at a Survivor but not register a tongue hit
Fixed Smoker tongue not targeting and landing properly through PZ ghosts
Smoker tongue does damage every second while dragging paralyzed Survivors
Tank
Bashable objects now appear with a red glow
Tanks hitting a car with an alarm disables the alarm permanently
Tank frustration timer is only reset by hitting Survivors with rocks or fists
Reduced autoshotgun damage against Tanks
Witch
Witch spawns at the same % through the map for both teams
Avoids spawning within a certain % of the tank
Fixed an exploit where the Witch could be woken up and tricked into attacking Survivors
De meeste mensen deugen!
Tja. Het spel brengt wel het slechtste in mensen naar boven soms. Net echt!evilpin0 schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 10:14:
[...]
Juist heel begrijpelijk, meestal zie ik 4 surviors met auto shotties, beetje kansloos als je als tank dan aan komt zetten in een close combat omgeving.
Gisteren kreeg ik te horen dat ik de laatste medpack niet waard was, iedereen had green health maar doordat ik bijna dood was, door wat redding acties, kon ik niet bijblijven want ze bleven maar rushen. Uiteindelijk healde die een teammate met ca 50% hp ermee terwijl ik nog 1 hp had en daarna definitief dood zou gaan. Heb me toen maar ff verlaagd en deze destreffende persoon na de opmerking "your not worth it" ge teamkilled, dunno wat er lamer is. Speelde niet al te opperbest op dat moment maar wat zijn sommige mensen toch echte ***********. Soms zitten er idd wel mensen tussen waarvan je denkt, jij bent de laatste med niet waard maar dit was echt BS.
Merk toch dat ik veel whine in dit topicSpel blijft vet maarja, de irritaties aan sommige spelers soms...!!
Hoe denken ze het te halen met drie man dan? Lijkt me best tricky.
Dat lost een disconnect + retry wel op hoorSeenD schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 09:49:
Players can only change teams once per map niet altijd even handig
Hoezo is ie niet gefixed dan?Inuyasha schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 10:54:
Ik heb net ff zitten kijken, maar de achievement Lamb 2 Slaughter is dus nog steeds niet gefixed.
Waarschijnlijk moet je hem gewoon opnieuw halen, tis niet denk ik dat als je m eiglijk gehad zou moeten hebben dat je hem nu dan krijgt.
Ik ben wel heel blij met de smoker aanpassingen. Zoals iemand hierboven al zei, je kon smoker was alleen goed op bepaalde plekken.
Oeh moet je na gaan hoe freaky de smoker nu wordt op mercy hospital dak. Dan kun je hem echt helemaal wegslepen van de andere survivors.
Something something
Goed zo, killen en leaven. Tering wat een attitude zeg what the hellevilpin0 schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 10:14:
[...]
Juist heel begrijpelijk, meestal zie ik 4 surviors met auto shotties, beetje kansloos als je als tank dan aan komt zetten in een close combat omgeving.
Merk toch dat ik veel whine in dit topicSpel blijft vet maarja, de irritaties aan sommige spelers soms...!!

Merk ik helemaal niets van. Melee spam lijkt gewoon te werken waardoor je als hunter gewoon geen pounce kunt doen.Easier to pounce a Survivor who is meleeing
Er staat "easier", niet "made easy".Bor de Wollef schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 12:03:
[...]
Merk ik helemaal niets van. Melee spam lijkt gewoon te werken waardoor je als hunter gewoon geen pounce kunt doen.
Tof dat ze de schade van de Smoker en Hunter hebben verbeterd. Nu is de Smoker ook echt een vijand om te vrezen. Closet campers with shotguns, beware!
[ Voor 21% gewijzigd door The Zep Man op 15-01-2009 13:07 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Agree maar easier lijkt het ook niet te gaan. Melee-ende survivors zijn nog niet te pounchen. Ofwel; in een hoekje zitten en alleen melee-en werkt nog steeds.The Zep Man schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 13:06:
[...]
Er staat "easier", niet "made easy".
Maar dat is dus waar de Smoker goed van pas komtBor de Wollef schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 13:11:
[...]
Agree maar easier lijkt het ook niet te gaan. Melee-ende survivors zijn nog niet te pounchen. Ofwel; in een hoekje zitten en alleen melee-en werkt nog steeds.
kan je die crates niet kapotschieten oid?Inuyasha schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 10:05:
Nice, wat een sloot aan bugfixes. Eerlijk is eerlijk, het werd wel tijd.
Enige wat ik jammer vind is dat de autoshotty minder damage doet.
Meestal ging ik als er in de buurt zon weaponcache was, ff een autoshotty pakken.
[...]
MyGamercard...dan moet je ff zeggen dat je het op de Xbox360 speelt.
*Update: Crate fix.
[afbeelding]
Hopelijk niet. Die plaats is echt een killer voor versus.Ewivis schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 14:30:
[...]
kan je die crates niet kapotschieten oid?
Het is juist beter als hunter te wachten tot iemand hem komt reden en hem vervolgens te pouncen, al vaak meegemaakt dat een smoker iemand te pakken en een hunter hem vervolgens bespringt ivp geduldig te wachten op iemand die hem komt redden, als smoker zit je met een kleine recharge tijd waarbij je dus niet meteen een andere survior kan pakken. Gebeurt vaak perongeluk vooral in krappe gangetje waarbij je als je hunter eigenlijk voorbij de survior wilt springen die door de smoker gepakt is en zijn saver wilt pounchen.remmelt schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 14:13:
Hmm en dan samenwerken met een hunter... Dus als de survivors in de kast zitten, er eentje uit trekken en dan laten pouncen (simpel want weerloos) zodat je tong los is en je er nog eentje uit kan pikken. Heel leuk.
Maar dat is natuurlijk wel een goede samenwerking van belang. Eerst de boomer die ze onderkotst/kamikaze doet zodat ze niks meer kunnen zien en vervolgens temidden van de zombierush de survivors eruittrekken/pouncen.
Ik weet het even niet uit mijn hoofd maar krijg je als smoker nou ook assistance points als je iemand eruit trekt en een hunter springt er op? Dacht van wel maar weet het niet zeker.
OMG heb volgens steam 61.4 uur l4d gespeeld afgelopen 2 weken.

klein beetje verslaafd maar hoor
[ Voor 28% gewijzigd door Toet3r op 15-01-2009 17:57 ]
Gister was 1 van de survivers lichtelijk dood gegaan door een tank. (Jezelf in een hoek rennen met een tank achter je aan is toch een slecht plan) Daarna rent de ene naar links, de anders naar rechts en ik weet niet meer wie ik zal volgen, gelukkig was een smoker zo vriendelijk om dat dilemma voor me op te lossen door 1 van hun 2 te pakken, die ging ik dan maar redden.
Als Rambo spelen (rushen + schieten) is niet erg, als iedereen het maar doet. Dit werkt alleen met ervaren spelers.ZanielGa schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 09:15:
Het is soms wel een beetje irritant als je met rambo en rambo aan het spelen bent.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Interessante definitie van 'redden' heb jijZanielGa schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 09:15:
... gelukkig was een smoker zo vriendelijk om dat dilemma voor me op te lossen door 1 van hun 2 te pakken, die ging ik dan maar redden.
"Pas op voor die auto, strak red ie je dood!"
"Ah, ik ben tank: ik red je zo het dak af!"
"Die survivor heeft nog maar 1 HP en is bijna bij de saferoom, als ik hem niet red, dan red ie het!"

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Ja rushen en schieten werkt wel, maar niet als iedereen een andere kant op rent. Toch in mijn korte ervaring gemerkt dat je alleen het toch niet gaat redden. Smokers en Hunters zijn erg gemeen op dat soort momenten.The Zep Man schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 09:46:
[...]
Als Rambo spelen (rushen + schieten) is niet erg, als iedereen het maar doet. Dit werkt alleen met ervaren spelers.
nee, mijn versie was... oh welke kant zal ik op gaan aangezien iedereen een andere kant op is.Twhomp schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 10:01:
[...]
Interessante definitie van 'redden' heb jij![]()
"Pas op voor die auto, strak red ie je dood!"
"Ah, ik ben tank: ik red je zo het dak af!"
"Die survivor heeft nog maar 1 HP en is bijna bij de saferoom, als ik hem niet red, dan red ie het!"
Oh, die is door een smoker gepakt laat ik die maar gaan helpen.
In plaats van een beetje doorlopen en niet lopen stallen...neeeeeh kom laten we lekker gaan kamperen, oh waarom steken we ook geen kampvuurtje op en braden wat zombievlees, onder het genot van een deuntje op de gitaar.
Ik in de safe room, de andere mijlenver terug, loopt ie te zeiken dat ik hem moet helpen, omdat een smoker hem geeft. Ja dag, dat krijg je ervan.
* Inuyasha slaat safe door dicht
Kickvoted. Nou dan niet he.

1 daarvan is gewoon slecht, de andere rent te ver in zijn eentje vooruit. In de barn, finale Blood Harvest, rent die ene de hele tijd voor de lopen van de anderen langs. Echt...
Ze zoeken het maar uit...
Zag het net ook ja.maaarten schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 16:51:
je kan nu naast behaalde achievements nu meer stats zien op iemands steam ID pagina.
Heb 151% HS met Assualt Rifle.
Van die stats kloppen geen hout. Kheb het spel al een maand (en zowat elke dag gespeeldmaaarten schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 16:51:
je kan nu naast behaalde achievements nu meer stats zien op iemands steam ID pagina.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Dan zijn ze pas net begonnen met bijhouden schijnbaar. Bij mij staan alle tellers ook nog op 0.ChojinZ schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 17:03:
[...]
Van die stats kloppen geen hout. Kheb het spel al een maand (en zowat elke dag gespeeld)maar volgens mijn stats ben ik maar 30 minuten online geweest...
K, ligt dus toch niet aan mij. Begon al te twijfelen..maaarten schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 17:19:
[...]
Dan zijn ze pas net begonnen met bijhouden schijnbaar. Bij mij staan alle tellers ook nog op 0.
[ Voor 85% gewijzigd door Bor op 16-01-2009 17:24 ]
Wat ook raar is volgens de achievementslijst in l4d main menu heb ik lamb 2 slaughter achievement gehaald terwijl op me steamid pagina staat dat ik hem niet heb.
[ Voor 58% gewijzigd door Toet3r op 16-01-2009 17:29 ]
Same here.maaarten schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 17:25:
http://www.steamcommunity.com/id/acountnaam/stats/l4d
Wat ook raar is volgens de achievementslijst in l4d main menu heb ik lamb 2 slaughter achievement gehaald terwijl op me steamid pagina staat dat ik hem niet heb.
Zou kunnen maar ik heb de afgelopen 2 dagen 5 uur gespeeld. Waar zijn mijn 4 1/2 uur dan?Bigbadkip schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 17:24:
Ja duuh, die stats update is sinds de update van gister of eergisteren.
[ Voor 3% gewijzigd door Twhomp op 16-01-2009 17:48 ]
Verwijderd

Je moest ook nog een keer je steamclient updaten en restarten tussenduur. Dus als je na die update gespeeld hebt, en niet je steam gerestart dan heeft die dat ook nog niet geteld.ChojinZ schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 17:39:
[...]
Zou kunnen maar ik heb de afgelopen 2 dagen 5 uur gespeeld. Waar zijn mijn 4 1/2 uur dan?
Dont shoot the messenger
Tja, ik deel deze ervaringen wel hoor. Het wordt tijd eens even de leuk spelende mensen aan m'n friendslist toe te voegen.Twhomp schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 16:02:
Net op de OnlyDutch server: 2 fransozen en een engelsman
1 daarvan is gewoon slecht, de andere rent te ver in zijn eentje vooruit. In de barn, finale Blood Harvest, rent die ene de hele tijd voor de lopen van de anderen langs. Echt...
Ze zoeken het maar uit...
[ Voor 61% gewijzigd door remmelt op 16-01-2009 23:52 ]
Das wel heel kut!Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 18:53:
Ze hebben het aantal zombie kills ook gereset blijkbaar. Sta nu weer doodleuk op 0. Ik zat op ongeveer 40.000 kills.
Maar stiekem moet ik wel lachen

Inderdaad, strange. Ik denk dat het gewoon te buggy is nog. Bij mij werd echt de helft niet geteld en wat er werd geteld klopte ook niet altijd. Meer dan 100% headshots, molovs niet geteld en ga maar door. Zal wel in een van de komende updates komen denk ik.
Dat is dus uhm ... bullshit? Ik gisteren als smoker na al mijn schoolwerk uit proberen ... survivors met vol health over een VLAK oppervlak trekken. Halverwege doet een team mate één keer ff een melee op hem en hij is los ... net als altijd

Overigens nog 4 keer geprobeerd, zelfde resultaat. Was puur bedoeld als test en ze schoten niet eerst op mij, blijkbaar werkt die update niet ofzo

De meeste mensen deugen!
De meeste mensen deugen!
Zodra de survivor die je pakte geimmobiliseerd is, dwz. hij kan zelf niet meer schieten, dan kunnen zijn teammates hem van je tong bashen, niet terwijl ze zelf nog kunnen schieten.Cassius schreef op zondag 18 januari 2009 @ 12:42:
Nou bij mij sloegen ze die tong er iedere keer af. Ook zag ik geen extra pounce damage als ik van grote hoogtes op een survivors jumpte en zijn ze nog steeds onverslaanbaar in hoekje + melee ... teleurgesteld in de patch nog tbh.
Hunters doen wel degelijk extra damage van een hoogte, maar het lijkt erop alsof dit éénmalig is voordat je begint te pouncen.
En over melee in een hoekje; dit is nog steeds lastig, maar het kan nu wel. Eerst was het near impossible, nu is het gewoon moeilijk, maar wel possible. Er staat in de fixlist ook duidelijk dat het easier is gemaakt, niet easy.
Verder ben ik zeer tevreden over de patch, Smokers hebben nu eindelijk enige betekenis en als Tank hoef je niet zo ver meer te lopen. Wat wel een groot nadeel is dat de Tank nu te voorspelbaar is, je weet waar hij komt en je kunt zo je molotovs sparen.
Klopt toch wel.. paralized is zodra ze niks meer kunnen.. als je ze aan het slepen bent is dat al zo.. voorheen kon je de tong zeg maar al weg slaan voordat ie iemand goed en wel gepakt had.Cassius schreef op zondag 18 januari 2009 @ 12:13:
"Survivors cannot bash someone off the tongue until the Survivor being pulled is paralyzed or hanging"
Dat is dus uhm ... bullshit? Ik gisteren als smoker na al mijn schoolwerk uit proberen ... survivors met vol health over een VLAK oppervlak trekken. Halverwege doet een team mate één keer ff een melee op hem en hij is los ... net als altijd?
Overigens nog 4 keer geprobeerd, zelfde resultaat. Was puur bedoeld als test en ze schoten niet eerst op mij, blijkbaar werkt die update niet ofzo?
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Anything new ?
I don't hate you, I nothing you
Behalve wat fixes niets nieuws nog.ipazza schreef op zondag 18 januari 2009 @ 17:03:
Heb het nu denk al weer dik 2 maanden niet gespeeld, zijn er al nieuwe maps uit, nieuwe guns, nieuwe infected ?
Anything new ?
Hmmm... ok, dat klinkt aannemelijk...Bigbadkip schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 19:17:
[...]
Je moest ook nog een keer je steamclient updaten en restarten tussenduur. Dus als je na die update gespeeld hebt, en niet je steam gerestart dan heeft die dat ook nog niet geteld.
Dont shoot the messenger
Ennuh, messengers shooten doe ik alleen online.
Verwijderd
En ik speel het al bijna niet meer...need new maps baaaaaaaaad.
wat de maps betreft kan ik je niet ongelijk geven...Gman schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 12:41:
Wat een gekloot met die achievements zeg, hopelijk wordt het opgelost.
En ik speel het al bijna niet meer...need new maps baaaaaaaaad.
... toch blijkt het spel leuk om spelen om de eenvoudige reden dat spelen met menselijke spelers altijd anders, verrassend is of kan zijn...
Gisteren coop aan't spelen via quick math... Beginnen daar twee human players elkaar plotseling uit te moorden.... Kijk zo'n spelwendingen... is toch altijd weer even anders hé...

Ja precies. Net nog, met 3 engelse gasten co-op. Lekker bezig, ik telkens niet dood en niet hun raken en pills geven en tank killen enz enz. Gewoon lekker bezig. Op de voice-chat iedereen. Gezellig.Bardirella schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:43:
Kijk zo'n spelwendingen... is toch altijd weer even anders hé...
Word ik gevote-kicked. Dat verwacht je niet. Toch leuk dat zo'n spel je blijft verrassen
haha! ik ruik enige sarcasmeTwhomp schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:31:
[...]
Ja precies. Net nog, met 3 engelse gasten co-op. Lekker bezig, ik telkens niet dood en niet hun raken en pills geven en tank killen enz enz. Gewoon lekker bezig. Op de voice-chat iedereen. Gezellig.
Word ik gevote-kicked. Dat verwacht je niet. Toch leuk dat zo'n spel je blijft verrassen
De meeste stemmen ook meteen op "ja" als er een vote wordt gedaan, zonder te kijken waarom iemand nou gekicked wordt.Twhomp schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:31:
[...]
Ja precies. Net nog, met 3 engelse gasten co-op. Lekker bezig, ik telkens niet dood en niet hun raken en pills geven en tank killen enz enz. Gewoon lekker bezig. Op de voice-chat iedereen. Gezellig.
En wat ook irritant is: zit je in een volle loby, ben je bezig met het zoeken naar een server, roept iedereen: go! go! go!
Kunnen mensen soms niet lezen ofzo? Linksboven staat toch echt "searching server"...

Gister toevallig ook met 3 engelse gasten co-op. Die gasten lullen je oren van je hoofd! haha! wel deadair gehaald op expert na vaak de final over te moeten gedaan hebben. Hun allemaal dood! ik als enige overlevende!Twhomp schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:31:
[...]
Was echt lachen, ze hadden wel wat filmpjes gezien maar een filmpje is toch niet hetzelfde als zelf midden in de chaos zitten.

Left 4 Dead 4 Kids
Verwijderd
Mooie wallpaper zeg
Ik heb geen idee, kwam hem tegen op fok. Zal het daar eens vragenVerwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 09:25:
[...]
Mooie wallpaper zegAls ik thuis ben zal ik deze instellen voor op mijn desktop. Ook in 1600 bij 1050 formaat?
misschien was hij wel ooit een meisje en heeft hij zich later laten "verbouwen"
Een gebruiker van xbw zocht een game met dead air campaign.
Hij kwam hier in terecht:
http://img212.imageshack....rport04terminal000ny8.jpg
Ik zeg: Kom op met die maps!
K to the KillaZ
Gebeurd mij regelmatig op Dead Air hoor. Dan zit je in een versus game, hij eindigd en switched maps. Op een of andere manier kan je dan op de volgende campaign (vaak dead air) spawnen als een infected. Maar je kan dan ook gewoon heel makkelijk switchen van team ed.KillaZ schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 14:16:
Goed nieuws?
Een gebruiker van xbw zocht een game met dead air campaign.
Hij kwam hier in terecht:
http://img212.imageshack....rport04terminal000ny8.jpg
Ik zeg: Kom op met die maps!
Het enige nadeel is dat er nergens plekken zitten waar je kan klimmen.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Ik dacht goh leuk een hunter die daar zit
Anyways deze map lijkt me erg gaaf om te spelen als infected!

http://bar1scorpio.devian...Dead-Witch-Zoey-106255633 << I'd like to startle Zoey
@hieronder, ja Zoey is echt een cultfiguur aan t worden. Is wel mooi om te zien.
[ Voor 20% gewijzigd door SeenD op 23-01-2009 11:55 ]
Something something
Dit topic is gesloten.