[Multi] Left 4 Dead - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 44.805 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:17

Vrijdag

De Zwarte

Die Zoey is een populair character ;)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47
leuk die laatste patch.
nu crashed l2d naar desktop na het loaden van een map...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

l2d? Left 2 Die? :+

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
je crasht naar je desktop omdat de server die je joined niet geupdate is.
Met geupdatete servers heb je nergens last van.

Althans zo heb ik het samen getest met mn eigen server en 2 vrienden die joinden om te spelen.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:04
Hoe gaan jullie allemaal om met een tank in Blood Harvest dan?

Ik heb altijd ruzie met hun in die finale. Op de andere campains zijn ze niet zo'n probleem maar daar presteer ik het om eigenlijk altijd dood te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47
ZanielGa schreef op zondag 25 januari 2009 @ 17:00:
Hoe gaan jullie allemaal om met een tank in Blood Harvest dan?

Ik heb altijd ruzie met hun in die finale. Op de andere campains zijn ze niet zo'n probleem maar daar presteer ik het om eigenlijk altijd dood te gaan.
in de finale van blood harvest ga je gewoon naar buiten naar een open veldje als de tank komt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Laatst online: 14:15

The Zep Man

🏴‍☠️

RocketKoen schreef op zondag 25 januari 2009 @ 19:04:
[...]

in de finale van blood harvest ga je gewoon naar buiten naar een open veldje als de tank komt.
Of je vergeet met zijn allen het huis en gaat boven in de schuur zitten, waar een grote stapel kogels klaar ligt om afgeschoten te worden en er maar twee in- en uitgangen zijn, samen met één raam. De Tank zie je al van kilometers ver aankomen en dit is een feestje voor de spelers met de assault rifle. Sniper rifle kan ook, maar die raad ik over het algemeen af omdat iemand die bukt met een assault rifle eigenlijk al een soort sniper rifle heeft qua precisie wanneer je een pauze inlast tussen elke kogel. Natuurlijk doen die blauwe bonen wat minder schade, maar je hebt er een stuk meer van wat ook helpt in een noodgeval. Bovendien doe je met een assault rifle meer schade aan de tank dan met een sniper rifle.

Tanks ben ik over het algemeen niet bang voor, tenzij er echt een noodsituatie is, iedereen in de weg loopt en er stormt een Tank aan of wanneer je nog maar tier 1 wapens hebt. Een molotov cocktail helpt wel, maar maakt de Tank niet meteen dood, wat erg lastig is al wordt je toevallig tegelijk tegengehouden door zombies.

[ Voor 19% gewijzigd door The Zep Man op 25-01-2009 19:28 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
Ah, de schuur nog nooit geprobeert. Meestal speel ik met mensen die zich ergens in het huis verschansen, wat met de gewone infected en "standaard" specials geen probleem is maar zo gauw dat de tank komt is het lastig. (Blood Harvest is al niet me favoriete campain)

Maar ik zal eens kijken om een keer de schuur te proberen, hopen dat dat een stuk beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:46
Het voordeel van die schuur is, is dat je hoogteverschillen hebt, en daar is de tank altijd traag.
Je kan bij het gat in het dak naar beneden springen en als je geen aggro hebt, klim je er snel weer op, met een beetje mazzel krijg je weer aggro en moet de tank klimmen, de rest kan dan weer lekker hard schieten.

Van het weekend paar leuke potjes versus gedaan, en dat met randoms.
Wel wilden ze m'n buddy wegvoten om plek te maken voor een clanmember maar daar trapte ik dus niet in.
Uiteindelijk ging de tegenpartij weg omdat we te goed waren :P

[ Voor 11% gewijzigd door Gman op 26-01-2009 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Gman schreef op maandag 26 januari 2009 @ 00:34:
Het voordeel van die schuur is, is dat je hoogteverschillen hebt, en daar is de tank altijd traag.
Je kan bij het gat in het dak naar beneden springen en als je geen aggro hebt, klim je er snel weer op, met een beetje mazzel krijg je weer aggro en moet de tank klimmen, de rest kan dan weer lekker hard schieten.
Het spel heet 'Left 4 Dead', niet 'Army of Two'. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Maar het werkt wel zo.

Ik zat laatst op expert in de barn @ blood harvest. Twee spelers snapten het allemaal niet zo en gingen naar buiten en renden rond en gingen dus erg snel dood, al tijdens de eerste horde. Toen ben ik met een andere speler overgebleven: de twee dode spelers gingen er van uit dat we zo dood waren.

Maar barn is dus zelfs met 2 man te doen, inclusief tanks (zoals hierboven gezegd: laten klimmen die tank). We hadden niet veel moeite om de APC te halen. Het allergrootste voordeel van in de barn zitten is namelijk dat de special infected altijd via de ladder komen en je dus niet kunnen pakken als je een beetje oplet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Precies, ik ga ook altijd het liefste in de barn zitten. Wat sommige spelers niet begrijpen, die gaan liever in een kast zitten meleën. Dat is leuk maar dan zit je ver weg van de ammo en je bent nog een makkelijke prooi voor de specials. Barn+rondjes rennen voor de tank is mijn voorkeur.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Twhomp schreef op maandag 26 januari 2009 @ 10:43:
Maar barn is dus zelfs met 2 man te doen, inclusief tanks (zoals hierboven gezegd: laten klimmen die tank). We hadden niet veel moeite om de APC te halen. Het allergrootste voordeel van in de barn zitten is namelijk dat de special infected altijd via de ladder komen en je dus niet kunnen pakken als je een beetje oplet.
Ik zie ook maar één nadeel in de barn en dat is dat er geen wapenkeuze is en de medpacks niet beschikbaar zijn. Niet dat dat uitmaakt: voordat iemand de radio gebruikt is er alle tijd in het huis om een wapen te kiezen en jezelf te healen/je medpack op te pakken en mee te nemen.

Wat de schuur zo goed maakt is dat hij makkelijk te verdedigen is, er een oneindige stapel kogels ligt en dat de APC er vlak voor stopt. Al verdedig je het huis, moet je om het halve huis heen slingeren. De APC stopt letterlijk voor de schuur en in de kritieke seconden dat hij stilstaat, de deur langzaam open gaat en er een grote horde aankomt is er nog alle ruimte en tijd om vanuit de schuur te verdedigen. Als de deur helemaal open is: iedereen pillen slikken (indien nog beschikbaar), uit het raam van de schuur springen en die paar stappen rennen. Een pipe bomb kan op dit moment erg helpen om de infected op afstand te houden in de chaos dat iedereen zo snel mogelijk de APC in probeert te komen.

Maar wat de schuur inderdaad de beste locatie maakt is dat er maar twee punten zijn waar infected door naar binnen kunnen komen. Ik heb zelfs nog nooit een Special Infected door het raam zien gaan (en eigenlijk ook niet via het gat in de zijkant, zoals TroonStaal ook aangeeft).

[ Voor 9% gewijzigd door The Zep Man op 26-01-2009 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

The Zep Man schreef op maandag 26 januari 2009 @ 11:42:
[...]
Ik heb zelfs nog nooit een Special Infected door het raam zien gaan (en eigenlijk ook niet via het gat in de zijkant, zoals TroonStaal ook aangeeft).
Nooit inderdaad. Zit blijkbaar niet in de AI van de special infected. Altijd klimmen ze het laddertje op en zijn ze dus easy targets: boomers staan te ver om te kotsen, hunter moet eerst weer bukken en smoker is in de praktijk niet snel genoeg.

De tank kan via het raam, het gat of de ladder. Boeit allemaal niet, want hij is langzaam. En nog belangrijker: hij is alleen.

En de horde? Gewoon afschieten. Twee man rechts van de munitie/hooibaal focussen alleen op het gat. Twee man links van de munitie/hooibaal schieten alle 'klimmers' af.

De barn is, na het nu vaak genoeg gedaan te hebben, het simpelste van alle expert-finales imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Twhomp schreef op maandag 26 januari 2009 @ 14:28:
[...]

Nooit inderdaad. Zit blijkbaar niet in de AI van de special infected. Altijd klimmen ze het laddertje op en zijn ze dus easy targets: boomers staan te ver om te kotsen, hunter moet eerst weer bukken en smoker is in de praktijk niet snel genoeg.

De tank kan via het raam, het gat of de ladder. Boeit allemaal niet, want hij is langzaam. En nog belangrijker: hij is alleen.

En de horde? Gewoon afschieten. Twee man rechts van de munitie/hooibaal focussen alleen op het gat. Twee man links van de munitie/hooibaal schieten alle 'klimmers' af.

De barn is, na het nu vaak genoeg gedaan te hebben, het simpelste van alle expert-finales imho.
Probleem met de tank is dat mensen die de tank zijn denken ff de boel te ownen, je moet als tank eerst ff kijken of er special infected spawnt zijn, als iedereen dood is en 20 sec duurt voordat ze weer spawnen moet je wat tijd rekken. Iemand onder gekots door boomer = easy target voor tank. Als de tank verschijnt is het juist HET moment om te shinen als special infected, erg cruciaal moment. Goed kijken of ze zich verspreiden en toeslaan, als de tank wordt gekite door een speler, spring erop als hunter, als tank zijnde, zorg ervoor dat de hunter ze werk kan doen, ga op een open veld desnoods ervoor staan en gooi een steen.

Hou vooral de boomers in de gaten door de "paniek" die de tank veroorzaakt is het als boomer een stuk makkelijk, vooral als je ze onderkosts en de tank slaat ze snel ko = dead survior.

[ Voor 6% gewijzigd door evilpin0 op 26-01-2009 14:37 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Dat is in versus ;)
We hadden het voornamelijk over tactieken in co-op.

Maar de tips die je geeft als je infected bent in versus zijn ook zeker waar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
Het is ook altijd lastig als je steeds met anderen speelt. Aangezien ik het spel nog niet zo heel lang heb en er meestal vanuit ga dat de rest de betere tactieken weten volg ik hun maar. Alle spellen die ik van BH gehad heb kwam het er bij de finale dus op neer dat ze zich in het huis ophielden. Ik kom in elk geval steeds meer nuttige dingen te weten waar je goed overzicht hebt en die makkelijk te verdedigen zijn.

Zelfde dat ik het wel eens leuk zo vinden om Expert te proberen, alleen ik durf het nooit aan om zomaar een spel te joinen op Expert bang dat ik het voor de rest verknal en de vrienden waarmee ik normaal speel hebben het spel pas een week en hebben nog niet eens op advanced gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Er is ook een mod uit die het wat moeilijker maakt:
- New weapon sounds (Most made by Doku but with others grabbed from various soundpacks).
- New weapon scripts - Adjusted accuracy, recoil, rate of fire, clip sizes etc.

- Weapon melee less effective.

- No survivor bots.

- Slower survivors and zombies - to change the pace of the game and make it feel more tense.

- Higher density of zombies on the maps, more frequent hordes/ambushes.

- No special zombies (apart from tweaked tanks for the finales).

- Headshots only to kill zombies (apart from molotovs / pipebombs etc).

- Increased damage when hit from behind - you must always be aware of you
surroundings, don't turn you back on that unchecked room

- No in-game music - You have to indentify incoming hordes by the sounds of
the zombies.

- All maps tweaked (apart from part 4 of the blood harvest campaign)

- Removed weapon,ammo & health pack spawns from safe rooms. Weapons and health packs are now limited and scattered around the maps, so you have to search for them. There are no ammo points in the map so if your primary gun runs out you'll need to find another. However everyone still has infinate pistol (although with smaller clip and less accuracy).

- HUD completely revised - It now only shows your own health, no crosshair/inventory or teammate statistics (If you equip first aid then you can see your teammates health when you aim at them).

- Added in-game laser dot - Useful for close to medium range. This emphasises the sniper rifle as a profficient long range weapon as its the only gun with an effective long range aiming mechanism.

- Removed flashlight - This adds much more tension to darker areas of the map, especially when you need to search for weapons or first aid... Be careful in the dark...

- Various other smaller tweaks.
Hier te vinden :)

Zelf nog niet gespeeld, trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
TroonStaal schreef op maandag 26 januari 2009 @ 14:55:

[...]

lijkt me erg lastig zonder flashlight... soms zie je met flash al bijna niks :X

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa

[...]

Ik vind juist die Flashlight iets heel natuurlijks voor op je wapen. Ik zou dan gewoon zeggen laat het licht extra aandacht trekken van infected, dan kan je kiezen of extra aangevallen worden of weinig zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ja, die flashlight snap ik ook niet helemaal, dat vind ik best een logische toevoeging eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

[...]

- Headshots only to kill zombies (apart from molotovs / pipebombs etc)."

"- Removed weapon,ammo & health pack spawns from safe rooms. Weapons and health packs are now limited and scattered around the maps, so you have to search for them. There are no ammo points in the map so if your primary gun runs out you'll need to find another. However everyone still has infinate pistol (although with smaller clip and less accuracy).
Die twee nieuwigheden bij elkaar opgeteld gaan die mod dus praktisch onspeelbaar maken. Headshots maken is al moeilijk genoeg al staan er meerdere zombies op je in te beuken (zelfs al zijn ze trager) en dan ook nog eens zo weinig kogels... nee, dank je. ;)
- Removed flashlight - This adds much more tension to darker areas of the map, especially when you need to search for weapons or first aid... Be careful in the dark...
Serieus? Geen zaklamp? De maps zijn er juist voor gemaakt om met zaklamp te spelen. En zelfs met een zaklamp is soms niet alles goed zichtbaar. Vooral niet al moet je herladen. Ik speel "Left 4 Dead", niet "Virtual Scavenger Hunt".

[ Voor 16% gewijzigd door The Zep Man op 26-01-2009 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Dat zijn van die mensen die de game graag zo vernaggelen dat hij daardoor gevolge uiteraard super moeilijk wordt. Gaat om de uitdaging ... dat de leuk uit het spel gaat interesseert ze dan niet zoveel.

Zelfde als die mod voor FallOut3. "Man it's too easy, we want it to be impossible!"

Ga dan sporten ofzo als je grenzen op wilt zoeken, gamen is toch vermaak (en kom nou niet met gamen is sport geblaat) :X .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Ga dan sporten ofzo als je grenzen op wilt zoeken, gamen is toch vermaak (en kom nou niet met gamen is sport geblaat) :X .
Pas op. Sommige mensen zullen claimen dat bepaalde vormen van sport en de grenzen daarbij opzoeken ook vermaak is. ;)

[ Voor 43% gewijzigd door The Zep Man op 26-01-2009 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-08 16:08
Ik vind toch wel dat er een moeilijkheidsgraad bij mag. Niet zozeer zonder flashlights, maar wel iets waardoor het moeilijker wordt. Op expert is het toch wat makkelijk allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

ZanielGa schreef op maandag 26 januari 2009 @ 15:07:
[...]

Ik vind juist die Flashlight iets heel natuurlijks voor op je wapen. Ik zou dan gewoon zeggen laat het licht extra aandacht trekken van infected, dan kan je kiezen of extra aangevallen worden of weinig zien.
Dat zou ik ook de beste oplossing vinden. Zonder flashlight is het net allemaal iets minder vind ik. Juist wanneer je een zombie in het licht van een flashlight ziet schrik ik soms.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
Cassius schreef op maandag 26 januari 2009 @ 17:25:
Dat zijn van die mensen die de game graag zo vernaggelen dat hij daardoor gevolge uiteraard super moeilijk wordt. Gaat om de uitdaging ... dat de leuk uit het spel gaat interesseert ze dan niet zoveel.

Zelfde als die mod voor FallOut3. "Man it's too easy, we want it to be impossible!"

Het is natuurlijk wel zo, dat je toch altijd zelf kan kijken of je zo'n mod wilt gebruiken of niet. Als je die uitdaging wilt, wees vrij om het te installeren anders laat je het zitten.

Sommige mensen vinden het gewoon leuk als het zo moeilijk mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
OMG. Vanavond voor het eerst een co-op gespeeld. Het is lang geleden dat ik zoveel plezier heb gehad met een multiplayer.
Ik ben er alleen nog niet helemaal achter hoe ik de GOT servers moet joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
Tigertje schreef op maandag 26 januari 2009 @ 23:18:
OMG. Vanavond voor het eerst een co-op gespeeld. Het is lang geleden dat ik zoveel plezier heb gehad met een multiplayer.
Ik ben er alleen nog niet helemaal achter hoe ik de GOT servers moet joinen.
Je kan in elk geval op Steam de GoT L4D group toevoegen, dan kan je makkelijk zien welke servers er draaien. (http://steamcommunity.com/groups/gotl4d)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Ik zit er ook aan te denken dit spel te kopen maar dan vooral voor het online gedeelte. Word dit spel nog veel gespeeld online? En hoe lang blijft dit spel trekken?

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
Dit spel moet je ook kopen voor het online gedeelte, single player is gewoon alleen maar om te oefenen.

Er zijn zat servers op internet die draaien, je zit zo in een spel. Het is volgens mij nog een heel erg populair spel, dat nog steeds heel veel nieuwe spelers trekt.

Hoe lang het interessant blijft weet ik nog niet, ik speel nog niet super lang. Wat ik soms wel hoor is dat mensen toch wel aan nieuwe levels toe zijn omdat er niet zoveel in het spel zitten. (ik ben het in elk geval nog zeker niet zat.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik heb het spel van het weekend geïntroduceerd aan iets van 10 spelers op een LAN die er nieuw bij waren. Ongeveer allemaal vonden ze het moddergaaf :D . Lachen, gieren en brullen met twee servers die versus draaiden hoor :) ! Single player is erg snel voorbij - maar net als TF2 doe je het puur voor de multi. Co-op en teamplay voor de win!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardirella
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-01-2023

Bardirella

What! Are you crazy?

Wat ik eigenlijk nog wel mis in L4D is zo'n "back to basics-wapen"... Ik bedoel bv. een kettingzaag of een slijpschijf... ah... wat was dat in Doom leuk destijds ...

Zou wat mij betreft heel goed passen in de sfeer van het spel.

E7200-Asus-HD 4670 OC compo-640 HD Spinpoint-4Gb DDR2 800 OCZ-Antec Sonata Plus 550W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Bardirella schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 14:07:
Wat ik eigenlijk nog wel mis in L4D is zo'n "back to basics-wapen"... Ik bedoel bv. een kettingzaag of een slijpschijf... ah... wat was dat in Doom leuk destijds ...

Ik mis iets als Ash's rechterhand in de Evil Dead films
Zal best beter werken dan melee :p

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa

Ik geloof dat dat genoemd wordt in het commentaar gedeelte van het spel. Ze hebben er bewust geen melee wapens in gedaan, kan me niet meer herinneren waarom precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Of een crowbar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Ik dacht eerst nog even de demo te kunnen spelen om te zien of het echt wat is? Ik kan me herinneren dat die wel op steam stond? Hebben ze die weer weg gehaald na de release? 8)7

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
De demo is inderdaad niet meer.

Dat is inderdaad wel even jammer dat je dan niet kan kijken of je het wat vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Ze zouden wel wat andere horrordelen kunnen toevoegen aan Left 4 Dead. In plaats van een Witch een in zichzelf mompelende gozer met een enorme kettingzaag. Loopt sneller, is dodelijker, maar krijgt wat minder hitpoints. En natuurlijk de Survivors helemaal uit elkaar geregen zien worden wanneer ze geraakt worden door dat wapen. Het moet wel een instakill zijn...

Nah, doe maar niet. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door The Zep Man op 27-01-2009 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
The Zep Man schreef op zondag 25 januari 2009 @ 19:24:
[...]
Of je vergeet met zijn allen het huis en gaat boven in de schuur zitten, waar een grote stapel kogels klaar ligt om afgeschoten te worden en er maar twee in- en uitgangen zijn, samen met één raam. De Tank zie je al van kilometers ver aankomen en dit is een feestje voor de spelers met de assault rifle.
Nou vanavond dus de schuur tactiek even geprobeerd. Was met collega's die normaal al op normal spelen dus nu ook maar even. Duurde even voor ze het snapten, maar de 3e poging ging het eindelijk goed. Het is even oefenen om die tank te kiten maar op een gegeven moment ging het wel redelijk.

bedankt voor die schuur tip allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:33
The Zep Man schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 22:01:
In plaats van een Witch een in zichzelf mompelende gozer met een enorme kettingzaag. Loopt sneller, is dodelijker, maar krijgt wat minder hitpoints. En natuurlijk de Survivors helemaal uit elkaar geregen zien worden wanneer ze geraakt worden door dat wapen. Het moet wel een instakill zijn...

Nah, doe maar niet. ;)
Zo'n resident evil 4 figuur met een zak over z'n hoofd zaagt uhh zaait meer paniek dan een witch denk ik .

Afbeeldingslocatie: http://images.forbiddenplanet.com/image/detail/1570021.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.videogamesblogger.com/wp-content/uploads/2008/02/resident-evil-4-chainsaw-guy-hd.jpg

Laat ma komen :) (wel met 10000 HP op normal )

[ Voor 9% gewijzigd door luxzenburcht op 27-01-2009 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Dat past niet bij het L4D verhaal, die special infected's van nu zijn gemuteerde mensen, die kettingzaagslet is gewoon een psycho killer.
Misschien is het een idee om een ontwerpwedstrijd te organiseren voor een nieuwe special :)

[edit] Kheb Gabe een mailtje gestuurd :) Ook even gezegd dat die demo maar even weer online geschopt moet worden.

[ Voor 44% gewijzigd door Gman op 28-01-2009 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
ZanielGa schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 22:04:
[...]

Nou vanavond dus de schuur tactiek even geprobeerd. Was met collega's die normaal al op normal spelen dus nu ook maar even. Duurde even voor ze het snapten, maar de 3e poging ging het eindelijk goed. Het is even oefenen om die tank te kiten maar op een gegeven moment ging het wel redelijk.

bedankt voor die schuur tip allemaal.
op normal en er dan nog 3 keer over doen??? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ewivis schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 08:58:
[...]

Naarling :P

Hee, dat zou gaaf zijn @ hierboven, een "Design an Infected boss" wedstrijd :) Hoewel ongetwijfeld lastig te implementeren qua balance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
Ewivis schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 08:58:
[...]

Jep, erg he.

Maar het was een hele moeite om mensen eindelijk in die schuur te krijgen. "Oke jongens dit ga.." "Okay guys we'll be there in 10 minutes, just hold out" "Jongens we gaan naar de schuur." Ik en een ander dus in de schuur de andere 2 nog in het huis.
Daarna was het nog even lastig om die tank goed rondjes te laten lopen, aangezien ik opgegeven moment dus van die trap af gemept werd tijdens het weer omhoog gaan.

Maar ik geef het toe, we zijn allemaal noobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

ZanielGa schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 09:49:
[...]
Maar ik geef het toe, we zijn allemaal noobs.
Laat je niet gekmaken door die mensen "die het kunnen", zij die zeggen dat ze het kunnen zijn vaak het minst leuk om mee te spelen omdat ze continue rushen en denken alles beter te weten. Die zijn sociaal niet zo sterk en begrijpen niet dat je gewoon lachend en relax een spel aan het spelen bent :p .

Noob zijn is tof :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 16:59
Wat je bij de Blood Harvest final ook kan doen is in de kinderkamer gaan zitten (trap op, eerste kamer links). De eerste horde overleef je zo makkelijk, als de tank komt moet je het dak oplopen. Zo heb ik hem al een paar keer gehaald op expert.
Cassius schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 09:51:
[...]

Laat je niet gekmaken door die mensen "die het kunnen", zij die zeggen dat ze het kunnen zijn vaak het minst leuk om mee te spelen omdat ze continue rushen en denken alles beter te weten. Die zijn sociaal niet zo sterk en begrijpen niet dat je gewoon lachend en relax een spel aan het spelen bent :p .

Noob zijn is tof :) .
Rushen moet je zowieso niet doen, ik heb meer het idee dat de noobs rushen...

[ Voor 52% gewijzigd door Maks op 28-01-2009 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Rushen is alleen handig in Versus omdat je ook punten krijgt voor de afgelegde afstand. In co-op is het nergens voor nodig en meestal een recept voor verliezen omdat de rushers ook vaak diegenen zijn die zich niets aantrekken van de mensen die wat achterblijven/door een smoker gepakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Gman schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 08:48:
Dat past niet bij het L4D verhaal, die special infected's van nu zijn gemuteerde mensen, die kettingzaagslet is gewoon een psycho killer.
Net als dat de Hunter alleen maar een gemuteerd mens is en daarom ook maar een hoodie heeft gemuteerd? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Nee, the mutageen heeft natuurlijk alleen bij zombies die toevallig al een hoodie aanhadden effect om naar een hunter te muteren. Dat is toch logisch?

Niet immuun? --> Daar ga je, bam, zombie.
Was je bodybuilder voor je zombie werd? --> Tank
Was je roker voor je zombie werd? --> Smoker
Had je een hoodie aan? --> Hunter
Dikke pens of MacAddict? --> Boomer
Emo? --> Witch

Sim-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Twhomp schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 15:43:
Nee, the mutageen heeft natuurlijk alleen bij zombies die toevallig al een hoodie aanhadden effect om naar een hunter te muteren. Dat is toch logisch?

Niet immuun? --> Daar ga je, bam, zombie.
Was je bodybuilder voor je zombie werd? --> Tank
Was je roker voor je zombie werd? --> Smoker
Had je een hoodie aan? --> Hunter
Dikke pens of MacAddict? --> Boomer
Emo? --> Witch

Sim-pel
Dus al heb je iemand die niet immuun was, een body builder was, rookte in zijn leven, een hoodie droeg, een bierbuik had en altijd jankte om niets, dan krijg je...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
The Zep Man schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 16:18:
[...]
Dus al heb je iemand die niet immuun was, een body builder was, rookte in zijn leven, een hoodie droeg, een bierbuik had en altijd jankte om niets, dan krijg je...?
Een hele speciale en zeldzame infected?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Nu online
hahahahaha lol. Ok sry :D

Op L4D411 forums las ik een forum bericht over special infected.
En een kerel had een leuk idee.

"'Crazy'

Not an infected but rather an immune like the survivors that's gone crazy. He has no special abilities but will be armed with a randomly selected weapon that would be available to the survivors also. He would have hit-points relative to about twice that of the hunter and would move as fast as the survivors (including slowing down when wounded).

He would appear at random intervals and would attack infected and survivors alike indiscriminatley, whether bursting out of his re-enforced saferoom with a shotgun or taking out anything that moves from a roof-top with a sniper rifle.

This would allow the survivors to possibly use him tactically to help take down infected while staying out of his path and shooting him down if he gets close.

I think he would have to be unplayable in versus though for several reasons (the player would only attack the survivors and not other infected), but would add an interesting, believable and rather scary addition to the game.

Possibly he could have a list of lines like the church guy or start quoting from the Bible and such as he shoots anything that moves and gets attacked by infected himself...
"

Het is geen infected, maar dit idee vond ik wel heel cool.

de link

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Klinkt een beetje als Father Grigori uit HL2 :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
SeenD schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 16:58:

"'Crazy'

Not an infected but rather an immune like the survivors that's gone crazy. He has no special abilities but will be armed with a randomly selected weapon that would be available to the survivors also. He would have hit-points relative to about twice that of the hunter and would move as fast as the survivors (including slowing down when wounded).

He would appear at random intervals and would attack infected and survivors alike indiscriminatley, whether bursting out of his re-enforced saferoom with a shotgun or taking out anything that moves from a roof-top with a sniper rifle.

This would allow the survivors to possibly use him tactically to help take down infected while staying out of his path and shooting him down if he gets close.

I think he would have to be unplayable in versus though for several reasons (the player would only attack the survivors and not other infected), but would add an interesting, believable and rather scary addition to the game.

Possibly he could have a list of lines like the church guy or start quoting from the Bible and such as he shoots anything that moves and gets attacked by infected himself...
"

Het is geen infected, maar dit idee vond ik wel heel cool.

de link
In World War Z (een super vet boek)
http://www.bol.com/nl/p/b...01004005488278/index.html
http://www.amazon.co.uk/W...oks&qid=1233175123&sr=8-1
Beschrijven ze ook zo'n soort persoon.
Dat zijn idd mensen die het overleefd hebben, maar zo gek/bang enz zijn geworden dat ze hun angst na gingen doen en een zombie werden in hun hoofd.
Hij draagt daar dan geen wapens.. maar het is wel een vet idee om zoiets er in te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

SeenD schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 16:58:

"[i]'Crazy'
Dat idee is inderdaad erg leuk. Ik hoop dat ze er wat mee gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Nou dat zou zeker spanning toevoegen, best goed idee.
Maar dat ie ook sniped...beetje erg lijp.

Kan ook de andere kant op, een hulpje op het dak die sniped voor je :P

[ Voor 35% gewijzigd door Gman op 28-01-2009 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

ixl85 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 21:40:
[...]

In World War Z (een super vet boek)
http://www.bol.com/nl/p/b...01004005488278/index.html
http://www.amazon.co.uk/W...oks&qid=1233175123&sr=8-1
Beschrijven ze ook zo'n soort persoon.
Dat zijn idd mensen die het overleefd hebben, maar zo gek/bang enz zijn geworden dat ze hun angst na gingen doen en een zombie werden in hun hoofd.
Hij draagt daar dan geen wapens.. maar het is wel een vet idee om zoiets er in te doen.
Quislings zijn dat ;) zo worden ze genoemd in elk geval, naar de collaborerende politicus. Die "crazy" npc lijkt me echter meer een "lamoe" (overlevende met het Last Man On Earth syndroom).

Tof boek inderdaad, vooral de "verslagen" van The Battle of Yonkers, Battle of Avalon en het verhaal van die blinde Japanner zijn erg leuk om te lezen.

/edit:
Deze dan:
Curmudgeon5462
Member
# Posted: Dec 27, 2008 22:35
Reply Quote

A special zombie in a KKK robe that only attacks louis.
:') _O-

[ Voor 100% gewijzigd door Vrijdag op 29-01-2009 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Djeez, wat slecht _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Nu online
Ja, in het boek, World War Z, moeten mensen echt gelezen hebben als ze dit spel leuk vinden, doen de crazy people toch alsof ze zombies zijn.
Dat verhaal van die kerel, met de rolstoel die aan het patrouilleren was, die toen werd gebeten, en daarna zichzelf door zn hoofd wilde schieten om geen zombie te worden, kwam er achter die 'zombie' een mens was die zich als zombie voordeed.

nog meer oftopic, ze zijn bezig met het schrijven van het script voor de film van World War Z.
Wat concept art voor de film >> http://fc03.deviantart.co..._Yonkers___by_adonihs.jpg
en imdb pagina van de film >> http://www.imdb.com/title/tt0816711/

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
valt het jullie ook op dat l4dminder soepel loopt sinds die nieuwe patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Vanuit het budgetgaming topic:

L4D voor 10 euro!

Heb het zelf nog niet geprobeerd maar een aantal mensen op het steam forum zeggen dat het werkt. Op eigen risico dus. Via mede-GoTter :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik zou het iig niet zo snel proberen. In het ergste geval wordt je gehele Steam account disabled. Leuk als je een paar honderd dollar al aan spellen hebt :X

Wel apart dat het zo goedkoop kan.

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
Ewivis schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 14:04:
valt het jullie ook op dat l4dminder soepel loopt sinds die nieuwe patch?
Hoe bedoel je dat?
Ikzelf heb de laatste tijd wel veel meer lobby & connection problemen.
Wil ik zelf een game hosten (op een Valve server) wordt ik gewoon bij een host gegooid. Of ik zit in een lobby, spel wordt gestart en is bezig met laden, krijg ik tijdens het laden de melding dat hij 10 keer heeft geprobeerd te connecten zonder resultaat. Voor de patch had ik dat zelden... :/

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Vinnie schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 15:33:
Ik zou het iig niet zo snel proberen. In het ergste geval wordt je gehele Steam account disabled. Leuk als je een paar honderd dollar al aan spellen hebt :X

Wel apart dat het zo goedkoop kan.
Ik vertrouw het ook niet zo moet ik zeggen. Achteraf bannen kan namelijk natuurlijk ook nog altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dat is ook standaard policy bij Valve. Zo kunnen overtreders niet zeker weten waardoor ze gebanned worden.

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nja ik heb t geprobeerd en tot nu toe gaat t goed, na betaling keurig een steam code gekregen, die geactiveerd en download gestart, atm op 30%, maar ik vraag me af: hoe komen ze erachter, want je vult toch alleen een code in, hoe weten ze dat die van die site komt en niet gewoon van een retail versie? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Wat mij wel opviel, is dat de prijs inmiddels al wat verhoogd is ;) Ik heb er eentje voor mezelf gehaald voor 9,66 incl en vriend van me ongeveer 30 min later moest 12 euro incl betalen ;) Alsnog geen geld, magoed.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

punisher007 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 20:08:
Wat mij wel opviel, is dat de prijs inmiddels al wat verhoogd is ;) Ik heb er eentje voor mezelf gehaald voor 9,66 incl en vriend van me ongeveer 30 min later moest 12 euro incl betalen ;) Alsnog geen geld, magoed.
idd, dat viel me ook op, was echt 10 mins nadat ik het had gekocht, net op tijd :P mja 12 eurie is ook niks natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Hmm nog steeds geen L4D nieuws :(

Dan maar een mooi plaatje
Afbeeldingslocatie: http://cache.gawker.com/assets/images/kotaku/2009/01/gravelpit.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 16:59
Gman schreef op maandag 02 februari 2009 @ 11:22:
Hmm nog steeds geen L4D nieuws :(

Dan maar een mooi plaatje
[afbeelding]
Haha, maar er komen veel leukere campaigns uit! Kijk maar eens op l4dmods.com. Er is alleen nog geen SDK uit dus er zijn nogal wat beperkingen met het ontwerpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 23:43

MikeVM

- Baloo -

wat zijn de regels rond deze achievment,
mag je even idle gaan, wat als je pc crasht en even later doorspeelt.
wat als je een ronde dood gegaan bent en niet naar de saferoom gaat.
wie heeft dit al gehaald, en heeft een antwoord op mijn vraag?

WHAT ARE YOU TRYING TO PROVE?
Survive all campaigns on Expert

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

MikeVM schreef op maandag 02 februari 2009 @ 21:12:
wat zijn de regels rond deze achievment,
mag je even idle gaan, wat als je pc crasht en even later doorspeelt.
wat als je een ronde dood gegaan bent en niet naar de saferoom gaat.
wie heeft dit al gehaald, en heeft een antwoord op mijn vraag?

WHAT ARE YOU TRYING TO PROVE?
Survive all campaigns on Expert
Volgens mij moet je alle levels gewoon een keer op expert halen. Je kunt dus na het halen van een campain rustig wat anders gaan doen. Binnen een campain kun je niet afloggen / crashen etc want dan telt het niet meer als 1 game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Bor de Wollef schreef op maandag 02 februari 2009 @ 21:28:
[...]

Volgens mij moet je alle levels gewoon een keer op expert halen. Je kunt dus na het halen van een campain rustig wat anders gaan doen. Binnen een campain kun je niet afloggen / crashen etc want dan telt het niet meer als 1 game.
en als je dood gaat? en daarna weer gesaved wordt? telt ie dan nog steeds, of mag je helemaal niet doodgaan????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Cassius schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 14:49:
Vanuit het budgetgaming topic:

L4D voor 10 euro!

Heb het zelf nog niet geprobeerd maar een aantal mensen op het steam forum zeggen dat het werkt. Op eigen risico dus. Via mede-GoTter :) .
Done, werkt goed. Heb zelf wel meer dan 20 games op mijn account maar ik hoop maar het beste. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Zat gisteren weer sinds aan tijdje aan me beeldschem gekluisterd, had een heerlijk team ging echt perfect, uiteindelijk score 5500:600 :P Was echt een game vol met mooie effectieve acties de tegenstander was echt niet slecht maar ons team pwnde gewoon. Had zelf als boomer 3x achter elkaar ze alle 4 ondergekots, vondt dat toch wel een archievement waard eigenlijk :P

Maar het wordt nu toch tijd voor nieuwe versus maps, heb No mercy en Bloodharvest echt al 25+x uitgespeeld in versus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:49
evilpin0 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:25:
Zat gisteren weer sinds aan tijdje aan me beeldschem gekluisterd, had een heerlijk team ging echt perfect, uiteindelijk score 5500:600 :P Was echt een game vol met mooie effectieve acties de tegenstander was echt niet slecht maar ons team pwnde gewoon. Had zelf als boomer 3x achter elkaar ze alle 4 ondergekots, vondt dat toch wel een archievement waard eigenlijk :P

Maar het wordt nu toch tijd voor nieuwe versus maps, heb No mercy en Bloodharvest echt al 25+x uitgespeeld in versus.
Ideaal is dat, haat het alleen als die idioten weggaan als het ook maar 1 ronde slecht gaat :(

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
KillaZ schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 14:40:
[...]

Ideaal is dat, haat het alleen als die idioten weggaan als het ook maar 1 ronde slecht gaat :(
Hehe, daar hebben ze de prachtige term "rage quitters" voor bedacht!

Maar idd, erg irritant

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Soms zit je in zon hopeloos team dat ik dat ook wel eens doe, maar denk dat ik dan eerder onder "annoyedquiter" val.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadKill21
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

you say tomato, I say tomato, spelletjes spelen doe je om te ontspannen, niet om gefrustreerd te raken, dus dan kun je inderdaad beter een nieuw potje opzoeken of stoppen, ja.

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagana
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 20:31
Ik heb nu 2 dagen achter elkaar lekker kunnen gamen in versus, alleen jammer dat L4D allebij de keren ook gecrashed zijn en niet meer in het potje kon komen. jammer maar had het wel willen afmaken, vanavond misschien meer succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
MOAW schreef op maandag 02 februari 2009 @ 23:35:
[...]

Done, werkt goed. Heb zelf wel meer dan 20 games op mijn account maar ik hoop maar het beste. :P
Uitverkocht, vanavond pas weer keys :P Kreeg jij je key direct na de betaling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:49
jagana schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 14:39:
Ik heb nu 2 dagen achter elkaar lekker kunnen gamen in versus, alleen jammer dat L4D allebij de keren ook gecrashed zijn en niet meer in het potje kon komen. jammer maar had het wel willen afmaken, vanavond misschien meer succes :)
2 keer goede teams en jij moet weer connection problems hebben |:( :+

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Ewivis schreef op maandag 02 februari 2009 @ 23:20:
[...]

en als je dood gaat? en daarna weer gesaved wordt? telt ie dan nog steeds, of mag je helemaal niet doodgaan????
Dan telt het nog steeds, je moet levend in het reddingsvoertuig zitten
Lol erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

SaURoN schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 14:41:
[...]

Uitverkocht, vanavond pas weer keys :P Kreeg jij je key direct na de betaling?
Ja, meteen zodra de paypal betaling rond was kreeg ik een mailtje. (en ook op de website was de key te zien)

Erg makkelijk iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
Ewivis schreef op maandag 02 februari 2009 @ 23:20:
[...]

Dat is surviving volgens mij. Je mag dus wel een keer dood gaan, alleen niet in het laatste deel lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannonballl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:02
GoT is niet de plek om reclame te maken (of hoe je het ook wilt noemen. De woorden 'verkopen' en 'interesse' geeft in ieder geval wel die indruk.

[ Voor 73% gewijzigd door PromoX op 04-02-2009 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Laatst online: 09-04 12:25
"niet" laggend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannonballl
Speciaal voor jouw ;_; http://en.wikipedia.org/wiki/Lag
Kom zat servers tegen die laggen.

[ Voor 3% gewijzigd door Cannonballl op 04-02-2009 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Supertof spel! >:)
Niet zo'n supertoffe reclame die je hier aan het maken bent.

Plaats dan een Topic Report als je dat vindt. Die worden beter gewaardeerd dan minder zinvolle reacties.

[ Voor 96% gewijzigd door PromoX op 04-02-2009 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannonballl
*knip* hou het een beetje nuttig en ontopic.

PS Had wel iets anders verwacht van dit forum voor nieuwkomers trouwens. Beetje jammer, kan niet alles hebben :+

Een nieuwkomer die begint met reclame (of wat daar op lijkt) maakt ook geen goede indruk. Als je je gewoon aan de regels houdt is er niks aan de hand, of je nu een nieuwkomer bent of niet is in deze eigenlijk helemaal niet relevant.

[ Voor 83% gewijzigd door PromoX op 04-02-2009 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

*knip*. Maak gewoon een Topic Report aan ipv een offtopic en minder zinvolle discussie aan te gaan.
PS Had wel iets anders verwacht van dit forum voor nieuwkomers trouwens. Beetje jammer, kan niet alles hebben :+
Dit is geen forum voor nieuwkomers, tot zover ik weet.

Zoals hierboven ook al min of meer aangegeven: dit forum is er voor iedereen, zolang je je maar aan de regels houdt en zo moeilijk is dat echt niet.

[ Voor 76% gewijzigd door PromoX op 04-02-2009 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannonballl
Mijn 'interesse(?)' woord, had de bedoelingen in de Steam Group. Dus niet in hetgene wat jij dacht.

Edit: Zal de woorden niet meer gebruiken iig.

[ Voor 23% gewijzigd door Cannonballl op 04-02-2009 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
MOAW schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 17:15:
[...]

Ja, meteen zodra de paypal betaling rond was kreeg ik een mailtje. (en ook op de website was de key te zien)

Erg makkelijk iig.
Ik zit er nog op te wachten , zou om 20:00 CET worden aangeboden, maar dat bericht staat er nog ;) Had hem ondertussen wel verwacht eerlijk gezegd ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

PromoX op een reactie van The Zep Man, geschreven op woensdag 04 februari 2009 @ 18:48:
Zoals hierboven ook al min of meer aangegeven: dit forum is er voor iedereen, zolang je je maar aan de regels houdt en zo moeilijk is dat echt niet.
@PromoX: ik had moeten zeggen 'specifiek voor nieuwkomers'. Ik begrijp dat 'iedereen' hier welkom is.

[ Voor 5% gewijzigd door The Zep Man op 05-02-2009 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Hmmm..... Dacht altijd dat wanneer een tank in vuur & vlam stond, deze langzamer werd. Het tegendeel is echter waar (in campaign mode that is):
http://www.youtube.com/watch?v=j0RWVqboVjI&fmt=22
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Zo lekker als je als smoker je aanval perfect timed en de surivors een voor een ergens van af springen en je net de laatste survior te pakken krijgt :P

Dan voel je je echt genaait als slachtoffer. Heerlijk hou dan de andere surviors in paniek nog bij hun homie proberen te komen maar het natuurlijk een kansloze situatie is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 11:35:
Zo lekker als je als smoker je aanval perfect timed en de surivors een voor een ergens van af springen en je net de laatste survior te pakken krijgt :P

Dan voel je je echt genaait als slachtoffer. Heerlijk hou dan de andere surviors in paniek nog bij hun homie proberen te komen maar het natuurlijk een kansloze situatie is :)
Dat is ook de enige manier waarop een smoker effectief is :D Vooral bij Blood harvest is het leuk als ze het maisveld in springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
ChojinZ schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 11:10:
Hmmm..... Dacht altijd dat wanneer een tank in vuur & vlam stond, deze langzamer werd. Het tegendeel is echter waar (in campaign mode that is):
http://www.youtube.com/watch?v=j0RWVqboVjI&fmt=22
:?
Grappig...hoe zouden ze dat gemaakt hebben?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.