Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
OhChojinZ schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 11:10:
Hmmm..... Dacht altijd dat wanneer een tank in vuur & vlam stond, deze langzamer werd. Het tegendeel is echter waar (in campaign mode that is):
http://www.youtube.com/watch?v=j0RWVqboVjI&fmt=22
logisch is het niet iig, maar gewoon in de fik steken en rennen voor je leven! gaat ie vanzelf neer ^_^Gman schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 15:05:
[...]
OhIk wist allang dat de tank sneller wordt door vuur, gehoord van een van m'n vrienden maar waar hij het vandaan heeft weet ik niet.
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Joh.Cannonballl schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 18:42:
[...]
Speciaal voor jouw ;_; http://en.wikipedia.org/wiki/Lag
Kom zat servers tegen die laggen.
Mij ging het eerder om de scare quote om "niet" heen.
[ Voor 24% gewijzigd door TheJVH op 05-02-2009 21:19 ]
Anoniem: 89184
De twee overige maps gaan dus versus mode. Dit had toch gewoon al bij de release van L4D erbij kunnen zijn? Waarom duurt zoiets maanden?plus two complete campaigns for Versus Mode
Survival mode? Een nieuwe gamemode is leuk maar wat houdt dit in? Zoiets als CoD5 met nazie zombies? Lijkt mij snel te vervelen.
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
True that!!Twhomp schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 23:19:
Belangrijkste is dat de SDK erbij zit. Dan volgt de nieuwe content snel genoeg.
Maaruh moet er nog voor betaald worden? Voor xbox toch wel, voor gebruik live enzo?
En voor pc niet... is niet helemaal duidelijk vanaf mijn kant.

Something something
and is free of charge to all owners of L4D on the PC.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
We zijn nu in level 4 in campaign online. Is dat dus het laatste level al weer van de hele game?
Oost west, 127.0.0.1 best!
Lijkt mij wel gaaf, gewoon zo lang mogelijk zien te overleven totdat je dood bentAnoniem: 89184 schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 22:27:
Survival mode? Een nieuwe gamemode is leuk maar wat houdt dit in? Zoiets als CoD5 met nazie zombies? Lijkt mij snel te vervelen.
Get the minigun and prepare your flamethrower (die moet er in)!!
Survival klinkt nu al goed!
Daar gaat het om de SDK:
Daarbij is het enige écht nieuwe de Survivor mode, omdat we Dead Air en Death Toll al hebben. Hierbij gaat het, denk ik, voornamelijk om wat aanpassingen aan de maps zodat ze speelbaar zijn met infected. Vraag me af tot in hoeverre zoiets nodig zou zijn geweest trouwens.In addition, for PC gamers and aspiring developers, the first Left 4 Dead release for the Source Software Development Kit (Source SDK) will allow the creation of custom Left 4 Dead campaigns that will be discoverable via L4D's matchmaking system. The SDK update is also due for release this spring, and is free of charge to all owners of L4D on the PC.
Ik denk niet dat we erg veel van Valve moeten verwachten qua nieuwe dingen, waarschijnlijk gaan ze er vanuit dat modders er op los gaan.
Of zoals in Night of the living dead dat je een huisje moet verdedigen. Zoals Dawn of the dead in een winkelcentrum of Day in een raketsiloKillzone schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 02:18:
[...]
Lijkt mij wel gaaf, gewoon zo lang mogelijk zien te overleven totdat je dood bent. Denk aan rooftop waar er meer en meer en nog veel meer zombies tegelijk komen, 2 tanks, 3 tanks, noem het maar op
.
[ Voor 20% gewijzigd door Vrijdag op 06-02-2009 07:36 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
http://www.left4dead411.com/news/2009/02/new-game-mode/The first L4D DLC - dubbed the L4D Survival Pack -- is due for release this spring and introduces a new multiplayer game mode entitled, Survival, plus two complete campaigns for Versus Mode . A Critic's Choice Edition of the game is also heading to retail stores this spring, and will include access to all the content introduced in the L4D: Survival Pack.
In addition, for PC gamers and aspiring developers, the first Left 4 Dead release for the Source Software Development Kit (Source SDK) will allow the creation of custom Left 4 Dead campaigns that will be discoverable via L4D's matchmaking system. The SDK update is also due for release this spring, and is free of charge to all owners of L4D on the PC.
Je kan het op 2 manieren lezen, voor de pc is alles gratis.
Of voor de pc is alleen de SDK gratis en de L4D Survival Pack moet je voor betalen.
It's not clear to me.
Kijk ik ergens overheen?
Something something
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Leuk spel!
Uit het artikel:Gizz schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 10:38:
Ik mag toch hopen dat het helemaal gratis is. TF2 krijg na meer dan een jaar nog steeds gratis updates (maps, spelmodi en dergelijke) en daarvoor zijn de komende maanden nog meer updates geplanned. Het zou redelijk belachelijk zijn als je dan bij een veel nieuwer spel zou moeten betalen voor twee extra campaigns en een spelmodus.
Sowieso komt er een versie in de winkel welke 'toegang geeft tot alle content'. Hoewel de tekst suggereert dat dit voor alle versies van het spel is, denk ik (Valve kennende) dat het hier om de 360 versie gaat en dat alle extra content gratis wordt voor PC gebruikers.The L4D Survival Pack introduces a new multiplayer game mode entitled, Survival, plus two complete campaigns for Versus Mode, Valve announced today. They also say that a Critic's Choice Edition of the game is heading to retail stores this spring, and will include access to all the content introduced in the L4D: Survival Pack.
Nou ja, het is geen officiële bron. Niet teveel van aantrekken en rustig wachten.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
In dat geval wordt het nog spannend tijdens het afwachten.Killzone schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 12:30:
http://store.steampowered.com/news/2223/
Hier heb je je officiële bron.
Anoniem: 255717
Zowel de SDK als de nieuwe content zullen gratis zijn op de PC. Neem aan dat die nieuwe retail versie dan ook alleen voor de 360 zal verschijnen.The Zep Man schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 12:10:
[...]
Uit het artikel:
[...]
Sowieso komt er een versie in de winkel welke 'toegang geeft tot alle content'. Hoewel de tekst suggereert dat dit voor alle versies van het spel is, denk ik (Valve kennende) dat het hier om de 360 versie gaat en dat alle extra content gratis wordt voor PC gebruikers.
Nou ja, het is geen officiële bron. Niet teveel van aantrekken en rustig wachten.
http://www.l4dmods.com/in...nswer-inside&catid=2:news
leuk gemaakt.ChojinZ schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 11:10:
Hmmm..... Dacht altijd dat wanneer een tank in vuur & vlam stond, deze langzamer werd. Het tegendeel is echter waar (in campaign mode that is):
http://www.youtube.com/watch?v=j0RWVqboVjI&fmt=22
dat muziekje er ook bij.
hilarisch
en heb ongeveer 4 teammates gered ofzo in die final maar mij helpen ho maar
maar is wel zeer funne game om te spelen
Hey, de game heeft Left 4 Dead. Dat was jij dus.SaURoN schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 19:39:
Echt super spel!doe eerst campaign zijn in de final, ik heb nog 1 hp op het einde over....mank ik naar heli krijg ik hunter op me dak gaat die weg
![]()
en heb ongeveer 4 teammates gered ofzo in die final maar mij helpen ho maar![]()
maar is wel zeer funne game om te spelen
Het is wel een super leuk spel, maar gaan de maps niet vervelen naar verloop van tijd?
Ik denk dat de meeste spelers het er wel mee eens zijn dat er een paar meer maps bij hadden gemogen. Het is dus momenteel maar wachten tot de SDK uitkomt zodat spelers hun eigen maps kunnen maken. (geen idee of er nou echt nieuwe maps bij die uitbreiding zitten.)SaURoN schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 17:29:
Haha inderdaad ja![]()
Het is wel een super leuk spel, maar gaan de maps niet vervelen naar verloop van tijd?
Er mogen nog wel 2 campaigns (een pretpark, een groot sportcentra oid) erbij van mij in de toekomst.SaURoN schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 17:29:
Haha inderdaad ja![]()
De 4 campaigns beginnen niet zo snel te vervelen als je denkt hoor
Binnenkort in de update ook een nieuwe gamemode en de SDK (mods en custum maps zullen dan wel snel komen)
ik speel vanaf het begin totdat je ben 'gered'
mijn vraag is, mag je dood gaan en dan weer gesaved worden vanuit een kamer(deur openen)?
of mag je helemaal geen 1x dood? van begin tot eind?
Ik vind dat de AI Director echt vaak veel te veel credits krijgt. In veel gevallen is het niet meer dan een AI Random generator lijkt het.Anoniem: 89184 schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 18:22:
[...]
De AI Director doet best wel goed zijn werk. Je beleeft altijd wel een campaign anders hierdoor.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Status is nog steeds onbekend. Een steam ban achteraf kan altijd nog. Verder hostingproblemen etc. Hoe betrouwbaar vind je het zelf?
[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 08-02-2009 22:36 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Betrouwbaar genoeg om 10 euro te gokken, nadat al een aantal mensen hier het ook geprobeerd hebben. Lijkt me sterk trouwens dat steam retail keys richting polen gaat checken..Bor de Wollef schreef op zondag 08 februari 2009 @ 22:34:
[...]
Status is nog steeds onbekend. Een steam ban achteraf kan altijd nog. Verder hostingproblemen etc. Hoe betrouwbaar vind je het zelf?
Dit is trouwens weer een spel waar ik HELEMAAL weg van ben, vorige keer dat ik zoiets had was met Counter-Strike 1.6. Alles zit zo geniaal in elkaar, dit is misschien wel nog genialer (is dat een goede vervoeging?) dan CS 1.6 omdat het zo perfect gebalanceerd is en L4D heel erg op teamplay speelt (bij CS heb je dat eigenlijk alleen bij clanwars).
Eeeeen heel klein nadeel zijn de rage-quitters maar in CS had je ook leavers en daar is weinig aan te doen
Tot zover ging het spel wel lekker en vlot. Had een goed team en we rosten met maar een paar kleine problemen door No Mercy 1 en 2. Bij 3 aangekomen gingen we (vlakbij het begin) door de winkel, waarna we het ons bekende Tank muziekje mochten horen. De Tank rost door de winkel heen, wordt in de fik gezet en en de komende 30 seconden worden besteed aan rondjes rennen in het steegje aan het begin. So far, so good!
Later in het level hadden we het toch wat zwaarder, vooral na het crescendo-event met de hoogwerker. Om de één of andere reden vinden mensen het daar altijd leuk om te blijven hangen bij die lift, terwijl je veel beter kan campen als je binnen in het gebouw bent. Maar één persoon hoeft het gat in de vloer in de gaten te houden (Molotov-cocktail kan hier erg bij helpen): de rest moet uitkijken dat er niets door het raam naar binnen of buiten (Smoker) kan gaan. Mijn team overleefde het, maar niet zonder kleerscheuren.
Gaan we door een relatief saai riool en komen wij aan bij het einde. Meestal ga ik eerst de ladder op (omdat ik de beste tactiek hiervoor weet: ladder op, kijken of er veel zombies zijn, ja: schiet en ga in hoekje staan achter container, nee: blijf bij de put wachten en schiet alles wat op je afkomt overhoop). Ben ik bijna bij de ladder aangekomen, spawned de A.I. Director een Tank letterlijk voor mijn neus! Dit verwachtte ik totaal niet, omdat we al een Tank in hetzelfde level hadden gehad en ik ook aannam dat een Tank maar één keer kan voorkomen.
Afijn, de Tank mept mij weg en veel gebroken botten, afgescheurde ledematen en ingeslagen schedels later zijn ik en één ander teamlid nog over. De weg naar het ziekenhuis had weinig zombies, dus daar waren we zo doorheen. Toch voelt het een beetje zuur aan. Laat dan de Tank om een hoekje komen (desnoods achter je) zodat je in ieder geval tijd hebt om je voor te bereiden (of weg te rennen).
Eén mep en we vlogen met zijn allen. De eerste klap is een daalder waard denken we dan maar. Maar die AI director is niet altijd even eerlijk.
Niet echt imhoMaksvr schreef op maandag 09 februari 2009 @ 01:09:
Heb om mijn verslaving ook off-line voort te zetten maar het boek World War Z gekocht (Z voor Zombie). O.a. het boek waar L4D een beetje op gebaseerd is, het begin is al boeiend dus ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt.
In World War Z heb je alleen normale zombies, dit zijn infected en daarom rennen ze ook zo hard
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Die boomer loopt anders rete traag (maarja, wat wil je met zo'n pens...)!Wiebbe schreef op maandag 09 februari 2009 @ 08:36:
[...]
Niet echt imho
In World War Z heb je alleen normale zombies, dit zijn infected en daarom rennen ze ook zo hard
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Was afgelopen weekend bij een vriend die hem op de xbox had, ik vertelde hem dat het spel echt vet was (hij had nog niet gespeeld) dus we spelen een stukje, na ongeveer 3 min had ik het alweer gezien. Spel is echt 3x niks de op de xbox als je geraakt wordt door een boomer spawen er 4 zombies ofzo. Echt slecht gedaan!
[ Voor 25% gewijzigd door evilpin0 op 09-02-2009 11:25 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
E7200-Asus-HD 4670 OC compo-640 HD Spinpoint-4Gb DDR2 800 OCZ-Antec Sonata Plus 550W
Ewivis schreef op zondag 08 februari 2009 @ 22:16:
die achievement met het uitspelen van de campaigns op expert.
ik speel vanaf het begin totdat je ben 'gered'
mijn vraag is, mag je dood gaan en dan weer gesaved worden vanuit een kamer(deur openen)?
of mag je helemaal geen 1x dood? van begin tot eind?
K, lullig maar het boeit mij echt niks die archievements dat mensen zich er zo over kunnen opwinden. Hij mag hem hebben maar ik dacht gewoon ff het potje snel te eindigen aangezien de dmg van een smoker laag is
Gman schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 16:09:
[...]
Dan telt het nog steeds, je moet levend in het reddingsvoertuig zitten
[...]
Lol erg leuk!
Zelf heb ik ook helemaal niets met die achiefments maar ik vind het wel irritant als mijn potentieele kills gestolen worden. Heb ik zelf een leuk plekje gevonden om een mooie aanval uit te voeren, gaat vervolgens een ander met mijn mijn slachtoffer aan de haal.evilpin0 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 13:59:
Over archiefments gesproken, ik had gisteren de archiefment "Lambs 2 Slauchter" gehaalt, dit schijnt een van de lastigste te zijn om te halen. Echter ik snatche hem onder de neus vandaan van onze smoker die de laatste survivor uit de de saferoom sleepte, ik als hunter sprong erop en vervolgens krijg ik een scheldkanon van die smoker
K, lullig maar het boeit mij echt niks die archiefments dat mensen zich er zo over kunnen opwinden. Hij mag hem hebben maar ik dacht gewoon ff het potje snel te eindigen aangezien de dmg van een smoker laag is
Soms ga ik de survivor dan slaan om hem sneller dood te krijgen.
Ik baal altijd als een hunter mijn kill afpakt, ik heb liever dat ie de omgeving in de gaten houdt, en dan evt degene die de survivor komt bevrijden van mij, aanvalt. Dat probeer ik meestal te doen als een smoker een goeie kill heeft.
offtopic: van die zelfde schrijver is The Zombie Survival Guide ook een heel erg grappig boek.
Mn vriendin is nu trouwens World War Z aan het lezen, en ze vindt m wel leuk. Alleen ze droomt er over, beetje onrustig, en dan schrikt ze wakker. Is wel schattig.
[ Voor 28% gewijzigd door SeenD op 09-02-2009 14:18 ]
Something something
Dit was de laatste survivor he, dan is toch altijd een wedstrijdje wie hem te pakken krijgtChojinZ schreef op maandag 09 februari 2009 @ 14:07:
[...]
Zelf heb ik ook helemaal niets met die achiefments maar ik vind het wel irritant als mijn potentieele kills gestolen worden. Heb ik zelf een leuk plekje gevonden om een mooie aanval uit te voeren, gaat vervolgens een ander met mijn mijn slachtoffer aan de haal.
Ik vindt het erg irritant vaak dat wanneer je als smoker iemand pakt een hunter erop springt ivp dat die blijft wachten op een survior die hem komt redden. Komt mede door de lange recharge tijd van de smoker, je kan helaas niet meteen een andere survior pakken dan maar je moet eerst weer 5 sec wachten.
Ik merk toch wel dat ik aardig wat server aant hoppen ben als ik ga spelen, zie meestal in oogopslag of het goede spelers zijn en het een leuke game gaat worden of dat het een echte ragequit game is. Sta ook vaak verbaast hoe dom veel spelers zijn.
Als je Boomer roept in dr slaap zit ze tegen het plafond?SeenD schreef op maandag 09 februari 2009 @ 14:15:
Ik pak nooit expres survivors van een smoker af.
Soms ga ik de survivor dan slaan om hem sneller dood te krijgen.
Ik baal altijd als een hunter mijn kill afpakt, ik heb liever dat ie de omgeving in de gaten houdt, en dan evt degene die de survivor komt bevrijden van mij, aanvalt. Dat probeer ik meestal te doen als een smoker een goeie kill heeft.
offtopic: van die zelfde schrijver is The Zombie Survival Guide ook een heel erg grappig boek.
Mn vriendin is nu trouwens World War Z aan het lezen, en ze vindt m wel leuk. Alleen ze droomt er over, beetje onrustig, en dan schrikt ze wakker. Is wel schattig.
K to the KillaZ
Wat ik meestal het probleem vind is dat je niet lekker rustig even kan oefenen met de bewegingen van de verschillede Infected. Als je wilt kan je met Co-op gewoon rustig aan de survivors wennen maar dat gaat niet makkelijk met infected.evilpin0 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 14:16:
[...]
Ik merk toch wel dat ik aardig wat server aant hoppen ben als ik ga spelen, zie meestal in oogopslag of het goede spelers zijn en het een leuke game gaat worden of dat het een echte ragequit game is. Sta ook vaak verbaast hoe dom veel spelers zijn.
Tijdens Versus moet je dus gaan oefenen en zeker omdat het spel al een tijdje uit is kan dat een erg onprettige ervaring zijn, zeker als je halverwege in een spel instapt waarbij blijkt dat je met een PuG tegen 4 clanmembers speelt.
Het beste zou nog wel zijn om een leeftijdscheck op de servers in te bouwen. En een spellingscheck. Maar goed, dat is niet alleen het probleem bij L4D...
Maar het potje erna leek wel erg veel op Clan of in ieder geval tegen een team dat vaker met elkaar speelde. Als je hele team in 1 aanval uitgeschakeld word die ook wel heel erg gecoordineerd leek is het gewoon niet leuk. Ik heb geen problemen met verliezen, maar wel om op die manier gewoon ingemaakt worden.
Als je met 4 man uit een clan versus gaat spelen, doe dan gewoon 2 man in het ene team en 2 in het andere en vul het dan aan met randoms. Heeft iedereen tenminste een leuke pot.
Als je de achievement wilt halen dan moet je 1 chapter (5 hoofdstukken) achterelkaar op expert spelen, als je ze allemaal doet op expert dan krijg je een andere achievement, als je een hoofdstuk opnieuw moet doen omdat alle speler dood zijn dan maakt dat niets uit, ik heb hem gehaald terwijl we de laatste dan dead air zeker 5 keer opnieuw hebben geprobeerd.
Heb je daar voldoende aan? zo niet gewoon vragen
Als je steam gebruikt dan kan je mij uitnodigen als ik online ben voor een potje op expert, ik moet er nog 3
Valve heeft in januari in die map dezelfde exploit gefixed maar meters verderop is nog zo'n exploit aanwezig. Kennelijk is Valve niet zo goed met het fixen van exploits
hoe gaat de exploit???Anoniem: 89184 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 18:34:
Gisteren zat ik met 3 onbekenden te prutsen in Death Toll op expert. Toen wij de final eindelijk bereikten bleven wij steeds maar doodgaan bij het huisje. Even later vertelde iemand dat er een grote exploit in het laatste level zit. Wij zijn daarna geen enkele zombie of tank tegengekomen. Binnen 3 minuten kwam het bootje al na oproep via de radio.![]()
Valve heeft in januari in die map dezelfde exploit gefixed maar meters verderop is nog zo'n exploit aanwezig. Kennelijk is Valve niet zo goed met het fixen van exploits
Loop ik en mijn team in Dead Sky het kantoorgebouw in. Als je net naar binnen loopt, heb je toiletten. Ga ik het herentoilet in: verlaten. Ik kijk naar de toilethokjes en doe twee stappen achteruit. Vervolgens hoor ik het bekende hoornmuziekje die de Infected aankondigt en komen er meer dan 30 zombies uit het toilethok!
Niets wat een shotgun niet aankan, maar het was wel verrassend.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Als je naar het tolhuisje loopt heb je helemaal aan de linkerkant van de map een rots in het water. Hier kan je redelijk gemakkelijk met al je teammates opspringen.
Huh? das toch een oude exploit die ze met de laatste patch hadden verholpen?Anoniem: 89184 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 14:12:
[...]
Als je naar het tolhuisje loopt heb je helemaal aan de linkerkant van de map een rots in het water. Hier kan je redelijk gemakkelijk met al je teammates opspringen.
Anyway, het gebruiken van de exploits vind ik maar lame. Het haald alle spanning uit het spel en zorgt ervoor dat het geen uitdaging meer is. Kan je net zo goed een aimbot of walhack gebruiken. Is trouwens geen persoonlijke aanval op jou persoon hoor..
Hehe, nou... ik ben gek genoeg om het wel te doen. Zo doe ik ook niet aan closet camping. Paar dagen geleden nog bij de map4 van NoMercy, voordat je de lift in gaat. Al mijn teammate's de kast in. Nou, mooi dat ik toch bij de Ammo plek bleef staan.SaURoN schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 14:36:
Enige nadeel is als je al in de final bent en 3 teammates staan er al, blijf je niet alleen in het huisje achter haha
Ok, het heeft me al meerdere levens gekost, maar ik sterf tenminste wel als een held! (ahum...
Als je naar het tolhuisje kijkt gaat het om de meest linker rots in het water. De rots aan de rechterkant van het huisje is wel gefixed.ChojinZ schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 14:23:
[...]
Huh? das toch een oude exploit die ze met de laatste patch hadden verholpen?
Anyway, het gebruiken van de exploits vind ik maar lame. Het haald alle spanning uit het spel en zorgt ervoor dat het geen uitdaging meer is. Kan je net zo goed een aimbot of walhack gebruiken. Is trouwens geen persoonlijke aanval op jou persoon hoor..
Ik was niet de aanzetter om de exploit te gebruiken hoor. Ik kon moeilijk in het huisje blijven terwijl de rest daar veilig staat.
Als je infected bent en je wacht in een kamertje. En je hoort het muziekje opzwepen, dan spawnt in eens de hele kamer vol met zombies. Die allemaal hard wegrennen. Vind ik altijd wel humor om te zien.
Gister ook maar BloodHarvest in de schuur gedaan, en dat ging wel lekker. Goeie plek.
Hebben jullie ook altijd een horde bij het maisveld van BloodHarvest, hoe erg we ook sluipen, of links of rechts kruipen, altijd vliegen die kraaien weg en komt de horde. Zwaar irritant.
Something something
Nadeel is dat ik dit als speler ook af en toe ervaar in de campaigns, voornamelijk op de hogere moeilijkheidsgraden. En dit zijn nou net de moeilijkheidsgraden waarin een mep (van een normale of special infected) zoveel meer pijn doet.SeenD schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 15:48:
Ja das altijd wel grappig.
Als je infected bent en je wacht in een kamertje. En je hoort het muziekje opzwepen, dan spawnt in eens de hele kamer vol met zombies. Die allemaal hard wegrennen. Vind ik altijd wel humor om te zien.
De hooizolder is inderdaad tien keer beter dan het huis.Gister ook maar BloodHarvest in de schuur gedaan, en dat ging wel lekker. Goeie plek.
Er zijn inderdaad een paar plekken in het spel die geen crescendo-events zijn, maar waar toch bijna altijd een horde spawned. Volgens mij heb ik maar één of twee potjes gehad dat ik daar gewoon kon doorlopen.Hebben jullie ook altijd een horde bij het maisveld van BloodHarvest, hoe erg we ook sluipen, of links of rechts kruipen, altijd vliegen die kraaien weg en komt de horde. Zwaar irritant.
Overigens is dat maïsveld best wel pittig. Negeer de tractor en blijf doorrennen is het advies. Je kan de garage rechts van het huis in om jezelf te verdedigen totdat de rest van de zombies afgeslacht is. Daarna even het huis in voor health en wapenwissel (kan ook direct, zodat je de garage overslaat) om daarna de hooizolder op te zoeken. Gelukkig is er ook voldoende tijd tussen de laatste radiocommunicatie en de eerste zombies om voor de speler die de radio bedient de zolder te bereiken.
Wat ik goed vind werken is met zijn allen van de berg springen, kraaien op laten vliegen en meteen links achter het hek lopen. Als je dan in de "bult" van het hek gaat staan, heb je geen last van de specials. En twee man ene kant, 2 man andere kant en niks aan de hand. Lekker veel melee en gaan.The Zep Man schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 16:41:
[...]
Overigens is dat maïsveld best wel pittig. Negeer de tractor en blijf doorrennen is het advies.
edit:
Paint Powerrrrrrr

Dat bedoel ik dus. Zeker als iemand met een jerrycan loopt en in de fik steekt bij een ingang: superrelaxed. Geen molotovs verspillen hoor!
[ Voor 18% gewijzigd door Twhomp op 10-02-2009 17:35 ]
Op de site gaat het prima, alleen ben nu al 15 min. mijzelf aan het irriteren aan het connecting scherm.....
K to the KillaZ
nooit geweten dat je daarheen kon, ik loop altijd meteen door naar de tractorTwhomp schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 17:29:
[...]
Wat ik goed vind werken is met zijn allen van de berg springen, kraaien op laten vliegen en meteen links achter het hek lopen. Als je dan in de "bult" van het hek gaat staan, heb je geen last van de specials. En twee man ene kant, 2 man andere kant en niks aan de hand. Lekker veel melee en gaan.
edit:
Paint Powerrrrrrr
[afbeelding]
Dat bedoel ik dus. Zeker als iemand met een jerrycan loopt en in de fik steekt bij een ingang: superrelaxed. Geen molotovs verspillen hoor!![]()

LoL wist niet dat dit mogelijk was. Dat beeld was mij al die tijd nooit opgevallen in Dead Air
LOLAnoniem: 89184 schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 19:18:
http://www.youtube.com/wa...Q&feature=haxa_popt00us0c
LoL wist niet dat dit mogelijk was. Dat beeld was mij al die tijd nooit opgevallen in Dead Air
dat ga ik ook eens proberen
GeweldigAnoniem: 89184 schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 19:18:
http://www.youtube.com/wa...Q&feature=haxa_popt00us0c
Ik neem aan dat de tank dit goed weet te gebruiken.
* The Zep Man mompelt iets over een Tank in het bos en een bepaalde boomstronk...
zal die van mij weer online knallen. Waar al die andere gebleven zijn, joost mag het weten. ik heb ze al hele tijd niet meer online gezien.born2tweak schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 20:32:
is er nog een GoT server online? heb net met een vriend gespeeld, maar ff got joinen zit er niet in
zo zijn er nog wel meer plekken. in dead air 4 de parkeergarage bijv.The Zep Man schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 11:33:
Respecteer altijd een Tank en zijn omgeving.
* The Zep Man mompelt iets over een Tank in het bos en een bepaalde boomstronk...
heb ik zelf al paar keer gehad daar.
[ Voor 33% gewijzigd door Toet3r op 12-02-2009 16:22 ]
wat gehad? dattie vast zat?maaarten schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 16:19:
[...]
zal die van mij weer online knallen. Waar al die andere gebleven zijn, joost mag het weten. ik heb ze al hele tijd niet meer online gezien.
[...]
zo zijn er nog wel meer plekken. in dead air 4 de parkeergarage bijv.
nee dat ie alles wat los en vast zit naar je kop mept. en dan ben je gelijk down ongeacht health die je hebt.
Daar staan ook zoveel auto's, dat is gewoon een feestje voor de Tank. Wat ik altijd doe is een pilaar tussen mij en de Tank houden en om het hoekje schieten. Wordt nog een leuk stuk als ze dat in Versus gaan overnemen en je krijgt uitgerekend daar een Tank.maaarten schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 16:19:
[...]
zo zijn er nog wel meer plekken. in dead air 4 de parkeergarage bijv.
Een ander punt is Death Toll 3, net na de kerk. Die straat staat ook vol met auto's en vaak spawned daar een Tank. Heb wel eens drie van mijn teamleden daar door één auto geraakt zien worden.
I was constantly having issues with trying to join a server and ending up in a server that wasn't even close to my own country. Always ended up in Japan or Australia or some other crazy country with a craptastic ping. After posting about it on numerous occassions in the Steam forums and getting no replies except for the "sv_search_max_ping" setting...I finally stumbled upon what the problem was. Steam, in all it's wisdom, changed my region for downloads to Middle East.
Go into your Steam Settings GUI and clicked on Downloads. Down in the Download region, there's a setting there for your download region. Apparently, this setting can change:
This region is periodically auto-detected based on which Steam content servers are nearby. It can change as new content servers are placed, old servers retired, or as internet topology changes. If you don't see your country in the list, just select the region closest to you.
As soon as I fixed this, I've had no trouble connecting to the proper server.
You can also couple this fix with the sv_search_max_ping command and get in the ball park of where you want to be. I set mine to 100, which is good enough to maintain U.S. servers and to get more centralized servers so everyone is content w/ their ping.
Wellicht dat jullie hier wat aan hebben. Ik ga het vanavond is uittesten...
heb sv_search_max_ping command en nog wat andere in cfg/autoexec.cfg gedumpt. dan worden ze elke keer als je game start uitgevoerd
wat een mongolen zitten er af en toe op de servers echt niet te filmen. Net bij no mery 1 schiet er iemand op de rode auto bij ingang van de subway vervolgens rennen ze snel door wordt ik gepakt door een smoker en mij dan ook niet helpen nee hoor ze stonden allemaal in de saferoom. denk nou met die lui hoef ik niet te spelen als ze zo lame zijn. ik disconnect en join ander potje rent iemand helemaal vooruit gelijk naar de lift in no mercy 4 en drukt op de knop van de lift rest komt midden in de horde terecht en wordt dus dik genaaid. ook nog smoker op me en weer niet helpen staat ie klein stukje verderop doodleuk uit z;n neus te dineren.
Nou wat een idioten zeg, lijkt wel alsof ik laatste dagen alleen maar van die idioten tegenkom.
of van die lui die als een kip zonder kop naar die tank toerennen en denken hem wel eff dood te schieten. op easy kan dat wel maar op advanced of expert hoeft je dat echt niet te proberen dan verlies je.
frustraties moest ik eff kwijt
Koga F3 8.0, NAD M33, KEF R11, Asus Maximus Z790
Zag het net ook ja. Helaas had ik hem dus al gekocht tijdens de Holiday Sale voor 32 euro ofzo.onzichtbaar schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 19:59:
Nu bij steam voor de helft van de prijs, namelijk Euro 22,49
Zag het net...was er al op aan het wachten dus nu aan het downloaden (62%)onzichtbaar schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 19:59:
Nu bij steam voor de helft van de prijs, namelijk Euro 22,49
Verder nog steeds wel het geld waard, vond het zelfs toen al
Echt een impulsaankoop :x
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Dit snap ik neit: The witch... Moogt ge ze niet aankijken of hoe zit dat? Of valt die alleen aan als je erop schiet?).
Ze valt je aan als je te dichtbij komt of erop schiet.Snake schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 09:22:
Net een hele tijd zitten spelen.
Dit snap ik neit: The witch... Moogt ge ze niet aankijken of hoe zit dat? Of valt die alleen aan als je erop schiet?).
Met je flashlight aan reageert ze eerder op je als met je licht uit.
[ Voor 0% gewijzigd door ZanielGa op 14-02-2009 09:38 . Reden: spleling ]
Ja dat heb ik ook gemerkt bij de rest, die reageren amper (op normal) als je u flashlight afzet!ZanielGa schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 09:29:
[...]
Ze valt je aan als je te dichtbij komt of erop schiet.
Met je flashlight aan reageert ze eerder op je als met je licht uit.
Overigens heb ik met een witch op 10m afstand altijd ineens de onbedwingbare behoefte om m'n dual pistols te trekken en haar te doorzeven. Wij willen geen huilebalken zien
System specs:
8400@3.6ghz
HD4850
3GB ram
Vista 32bit
Nieuwste Catalyst drivers.
Het maakt niet uit of ik alles op low/high in stel, het is erg vreemd, iemand dit ook meegemaakt?
Wat mij overigens opvalt aan het afschieten van de Tank in de hogere moeilijkheidsgraden, is dat de assault rifle echt heel goed werk doet. Als je bukt is dat ding bija een sniper rifle zonder scope, zelfs als je blijft vuren.
Baalmoment van de dag: je joined een game in progress, je teamleden zijn net alle drie uitgeschakeld door een Tank, die op je afstormt. Je hebt geen health kit, geen pain pills, geen molotov cocktail en de vorige speler/bot vond het leuk om een hunting rifle mee te nemen...

[ Voor 24% gewijzigd door The Zep Man op 14-02-2009 14:26 ]
Nou wat ik had...hoogst waarschijnlijk niet gerelateerd maar was wel door nieuwste nvidia (geforce 8000 series) drivers.Bert2000 schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 13:48:
Is er hier iemand die ook last heeft van schokkerigheid wanneer hij rondjes draait in game? Ik heb het niet altijd, maar wel vaak.
System specs:
8400@3.6ghz
HD4850
3GB ram
Vista 32bit
Nieuwste Catalyst drivers.
Het maakt niet uit of ik alles op low/high in stel, het is erg vreemd, iemand dit ook meegemaakt?
Ik kreeg een warning bij het starten dat mijn drivers niet de nieuwste waren maar toen ik ze geupdate had kreeg ik schokkerig beeld (at random) in het spel. Dus ben terug gegaan naar de "oude" drivers (178.13) en nu werkt het gewoon vlekkeloos.
Begint die schokkerigheid - als je er last van hebt - dan bij de start van het spel of pas later?
E7200-Asus-HD 4670 OC compo-640 HD Spinpoint-4Gb DDR2 800 OCZ-Antec Sonata Plus 550W
wat ik al af en toe heb meegemaakt is dat een Hunter een Witch zit af te tuigen... zonder dat ze iets terugdoet... Ze zit daar maar wat te grienen terwijl die Hunter er haar van langs geeft!Jejking schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 11:19:
Het is hier wel eens voorgekomen dat ik te dichtbij kwam. Gaat ze je aan zitten kijken met die fonkelende oogjes. Op de een of andere manier lukte het me om weg te komen, gaat ze verder zitten pruillippen. Jullie ook wel eens gelukt?
Overigens heb ik met een witch op 10m afstand altijd ineens de onbedwingbare behoefte om m'n dual pistols te trekken en haar te doorzeven. Wij willen geen huilebalken zien![]()
Pssst... edit-knop.Bardirella schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 17:00:
[...]
wat ik al af en toe heb meegemaakt is dat een Hunter een Witch zit af te tuigen... zonder dat ze iets terugdoet... Ze zit daar maar wat te grienen terwijl die Hunter er haar van langs geeft!
Enige moment dat je een Witch direct voor jezelf kan gebruiken als Infected is door als Smoker naast haar te gaan staan (of achter haar) en een Survivor naar haar toe te trekken.
Voordat het gepatched werd kon je ook als hunter de witch flink boos maken zodat deze achter je aan ging. Als je dan de witch naar de survivors toelokte viel de witch een van hen aanThe Zep Man schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 17:08:
[...]
Pssst... edit-knop.
Enige moment dat je een Witch direct voor jezelf kan gebruiken als Infected is door als Smoker naast haar te gaan staan (of achter haar) en een Survivor naar haar toe te trekken.

Winners never cheat, Cheaters never win
Voor het online Multiplayer gedeelde vind ik deze prijs het echt wel waard hoor!Descriptor schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 20:32:
Left 4 Dead is nu wel erg aantrekkelijk om te kopenhoewel ik de non steam versie al lang geleden heb uitgespeeld twijfel ik nog steeds of ik het wel of niet zal gaan kopen dit weekend..
Dit topic is gesloten.