[Multi] Left 4 Dead - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 50.596 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Iemand die zin heeft om een nieuw deel te openen en onderhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op woensdag 03 december 2008 @ 06:02:
Heeft iemand trouwens het laatste level gezien met de developers comments? Super grappig, je ziet daar een eerdere versie van de rooftop finale waar het gebouwtje waar de radio zit er erg anders uit ziet :P
Nee, het gebouwtje bij laatste level van No Mercy verschilt per difficulty level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:11:
[...]

Nee, het gebouwtje bij laatste level van No Mercy verschilt per difficulty level.
Serieus? :P

Ik heb hem alleen nog gezien om Advanced en Expert, maar daar was die volgens mij hetzelfde :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-08 16:39
Is dat die level, waar je op een helikopter moet wachten totdat ze je oppikken. omg wat een rot level is dat..
Spammen ze die zombies op je af :P sta je daar in een hoekje en knallen.
Komt er een tank er ramp me van de level af :X :'(

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Volgens mij is alleen de versus versie anders.. omdat het anders te makkelijk is voor de survivors :)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

OxiMoron schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:50:
Volgens mij is alleen de versus versie anders.. omdat het anders te makkelijk is voor de survivors :)
Ja, de coop heeft een hokje onderin / afgeschermde trap, en de versus modus heeft een mooie open trap.

Ik herinner dat volgens mij koeitje zei dat de tank in de safehouse kon, maar tot nu toe heb ik nog niets gezien daarvan.
Wel een keer nomercy 3, de hospital, dat de survivors de kamer nog niet uit waren, en de tank al spawnde... survivors wachtte het lekker af tot de tank vanzelf doodging.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-08 16:08
Ik heb een paar keer gehad dat de tank gewoon de safehouse in kon, maar ook een paar keer dat hij dat niet kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Co-op kan de tank de safehouse in, in Versus mode kan de tank dat niet. (Mits de deur gesloten is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:18:
In Co-op kan de tank de safehouse in, in Versus mode kan de tank dat niet. (Mits de deur gesloten is.)
Uhm, de safehousedeur kan in versus niet meer dicht als je hem eenmaal opendoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 20:29
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:18:
volgens mij ligt het aan de difficulty, in normal en advanced kan de tank niet de safehouse in en op expert kan hij dat wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nieuw topic:

[Multi] Left 4 Dead - Deel 2

Als iemand zin heeft om de TS onder handen te nemen... be my guest _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Dalyxia schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:59:
[...]

volgens mij ligt het aan de difficulty, in normal en advanced kan de tank niet de safehouse in en op expert kan hij dat wel
In advanced kan hij er ook gewoon in, het gaat erom dat er een 'explosie' achtig iets bij de deur gebeurd. Hij kan erop meppen zoveel hij wil, maar dan komt hij er niet in. Maar als hij een steen tegen de deur aan ketst, breekt hij. Ook als een boomer/smoker tegen een deur aanstaat en ontploft, is de deur vaak pleite.

Wij hadden iig dat we uit de eerste safehouse kwamen, tank zagen, terug erin - rots op de deur. Deur weg :') ... Ook heb ik verscheidene deuren zien ontploffen door Boomers [bijvoorbeeld bij verdediging van die boerderij in de laatste campaing].

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
[Multi] Left 4 Dead - Deel 2

}:O

[ Voor 3% gewijzigd door TheZeroorez op 03-12-2008 16:09 ]

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik aub de spoiler-tag als je iets over het verhaal zegt...