Iemand die zin heeft om een nieuw deel te openen en onderhouden?
Verwijderd
Nee, het gebouwtje bij laatste level van No Mercy verschilt per difficulty level.Wiebbe schreef op woensdag 03 december 2008 @ 06:02:
Heeft iemand trouwens het laatste level gezien met de developers comments? Super grappig, je ziet daar een eerdere versie van de rooftop finale waar het gebouwtje waar de radio zit er erg anders uit ziet
Serieus?Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:11:
[...]
Nee, het gebouwtje bij laatste level van No Mercy verschilt per difficulty level.
Ik heb hem alleen nog gezien om Advanced en Expert, maar daar was die volgens mij hetzelfde
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Is dat die level, waar je op een helikopter moet wachten totdat ze je oppikken. omg wat een rot level is dat..
Spammen ze die zombies op je af
sta je daar in een hoekje en knallen.
Komt er een tank er ramp me van de level af
Spammen ze die zombies op je af
Komt er een tank er ramp me van de level af

tikfouten? tjah..m..
Volgens mij is alleen de versus versie anders.. omdat het anders te makkelijk is voor de survivors
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Ja, de coop heeft een hokje onderin / afgeschermde trap, en de versus modus heeft een mooie open trap.OxiMoron schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:50:
Volgens mij is alleen de versus versie anders.. omdat het anders te makkelijk is voor de survivors
Ik herinner dat volgens mij koeitje zei dat de tank in de safehouse kon, maar tot nu toe heb ik nog niets gezien daarvan.
Wel een keer nomercy 3, de hospital, dat de survivors de kamer nog niet uit waren, en de tank al spawnde... survivors wachtte het lekker af tot de tank vanzelf doodging.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Ik heb een paar keer gehad dat de tank gewoon de safehouse in kon, maar ook een paar keer dat hij dat niet kon.
Verwijderd
In Co-op kan de tank de safehouse in, in Versus mode kan de tank dat niet. (Mits de deur gesloten is.)
Verwijderd
Uhm, de safehousedeur kan in versus niet meer dicht als je hem eenmaal opendoet.Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:18:
In Co-op kan de tank de safehouse in, in Versus mode kan de tank dat niet. (Mits de deur gesloten is.)
volgens mij ligt het aan de difficulty, in normal en advanced kan de tank niet de safehouse in en op expert kan hij dat welVerwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:18:
Nieuw topic:
[Multi] Left 4 Dead - Deel 2
Als iemand zin heeft om de TS onder handen te nemen... be my guest
[Multi] Left 4 Dead - Deel 2
Als iemand zin heeft om de TS onder handen te nemen... be my guest
In advanced kan hij er ook gewoon in, het gaat erom dat er een 'explosie' achtig iets bij de deur gebeurd. Hij kan erop meppen zoveel hij wil, maar dan komt hij er niet in. Maar als hij een steen tegen de deur aan ketst, breekt hij. Ook als een boomer/smoker tegen een deur aanstaat en ontploft, is de deur vaak pleite.Dalyxia schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:59:
[...]
volgens mij ligt het aan de difficulty, in normal en advanced kan de tank niet de safehouse in en op expert kan hij dat wel
Wij hadden iig dat we uit de eerste safehouse kwamen, tank zagen, terug erin - rots op de deur. Deur weg
De meeste mensen deugen!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Gebruik aub de spoiler-tag als je iets over het verhaal zegt...
Gebruik aub de spoiler-tag als je iets over het verhaal zegt...