[Multi] Left 4 Dead - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 50.597 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Damn.. had ik toch moeten blijven voor de final..

kut werk ook altijd :S

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al enige indicatie over de release van de nieuwe patch voor L4D welke hopelijk de meerdere bugs en achievementproblemen zou moeten verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 09:16:
Nice koeitje. Waar hebben jullie gestaan bij die final? Op die tankwagen?
Ergens achter in een hokje. Dit was de 3de of 4de poging, waarvan er sowieso al 1 verkeerd ging omdat brain ergens doodging waar wij niet meer bij konden komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Damn gasten ik zit nog steeds te twijfelen of ik deze game wel moet kopen, als ik jullie zo hoor dan denk ik doen,maar op de 1 of andere manier twijfel ik nog...

Kan iemand me over de streep trekken, en misschien vertellen waar deze game een beetje goedkoop te krijgen is, wel normale winkel dan, wil hem dan dit weekend spelen, mocht ik hem kopen!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:46

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Donnie schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 13:23:
Damn gasten ik zit nog steeds te twijfelen of ik deze game wel moet kopen, als ik jullie zo hoor dan denk ik doen,maar op de 1 of andere manier twijfel ik nog...

Kan iemand me over de streep trekken, en misschien vertellen waar deze game een beetje goedkoop te krijgen is, wel normale winkel dan, wil hem dan dit weekend spelen, mocht ik hem kopen!
Ik denk dat het hele topic je over de streep had moeten trekken :) Je kan via de Tweakers.net Pricewatch wel een goedkopen shop vinden. Heb hem onlangs voor 32,- gevonden.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatchampion
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:55
Ik wil deze spel ook kopen. Wil misschien iemand samen met mij deze spel kopen? Op steam kan je namelijk deze kopen 4 voor $149,99 4 voor $178,49 met tax (normaal $49,99/st.).

Omgerekend zo'n 35,40 euro.

Iemand interesse? Ff mailen dan greatchampion at gmail dot com :)

[ Voor 22% gewijzigd door greatchampion op 28-11-2008 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
volgens mij is 149,99 / 4 toch wel meer dan 30 euro per stuk hoor :P doh.. dollar -> euro 8)7

En dan komt er waarschijnlijk nog tax over.

[ Voor 15% gewijzigd door OxiMoron op 28-11-2008 14:12 ]

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:39
greatchampion schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 14:08:
Ik wil deze spel ook kopen. Wil misschien iemand samen met mij deze spel kopen? Op steam kan je namelijk deze kopen 4 voor $149,99 4 voor $178,49 met tax (normaal $49,99/st.).

Omgerekend zo'n 35,40 euro.

Iemand interesse? Ff mailen dan greatchampion at gmail dot com :)
Dat zijn er vijf trouwens. Eentje voor jezelf en vier voor je maten. Daar waren wij op #spielerij ook nogal verbaasd over.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatchampion
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:55
Ramon schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 16:16:
[...]

Dat zijn er vijf trouwens. Eentje voor jezelf en vier voor je maten. Daar waren wij op #spielerij ook nogal verbaasd over.
op de site staat:
Includes four copies of Left 4 Dead - Send the extra copies to your friends

The "Left 4 Dead Four Pack" must be purchased for your own account. Once you've completed your transaction, you'll be able to give your three extra copies of the game to friends using the Steam client.

Weet je het zeker dat het er 5 zijn? :?

[ Voor 32% gewijzigd door greatchampion op 28-11-2008 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 20:29
greatchampion schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 16:47:
[...]

op de site staat:
Includes four copies of Left 4 Dead - Send the extra copies to your friends

The "Left 4 Dead Four Pack" must be purchased for your own account. Once you've completed your transaction, you'll be able to give your three extra copies of the game to friends using the Steam client.

Weet je het zeker dat het er 5 zijn? :?
als het een four pack heet.....

zeg, als het een tomaat heet, zijn het dan appels?

anyway, ik had mijn reactie voor l4d per ongeluk in het Diablo 2 topic gepost :P, dus hier nog maar weer ff :)

teveel noobs op de server, sjezus, anders letten ze ff op als iemand gegrepen wordt door een hunter, maar nee, ze laten je gewoon rustig 10 seconden liggen, terwijl 1 schot voldoende is, maar daar hebben ze dan geen tijd voor

ik weet ook weer waarom ik gekapt ben met World of Warcraft, teveel noobs die de teamplay verneuken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 21:47
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 13:15:
[...]

Ergens achter in een hokje. Dit was de 3de of 4de poging, waarvan er sowieso al 1 verkeerd ging omdat brain ergens doodging waar wij niet meer bij konden komen :P
Ja lekkere spawn is het daar inderdaad. Eerder deze week werd ik ook al te grazen genomen op dezelfde plaats, eerst trok een smoker me een stuk terug, kotste een boomer me onder en sprong er een hunter op. :'(

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Brainstorm schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 18:02:
[...]

Ja lekkere spawn is het daar inderdaad. Eerder deze week werd ik ook al te grazen genomen op dezelfde plaats, eerst trok een smoker me een stuk terug, kotste een boomer me onder en sprong er een hunter op. :'(
Er zijn van die dagen dat je beter in de safe room kan blijven zitten :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:41
Ik wil wat gaan experimenteren met een dedicated server, maar had een paar vraagjes.

Heb een oude celeron 2.2 ghz met 1.5 gb ram en ongeveer 150 KB upload. Zou het mogelijk zijn om hier een servertje van temaken of gaat het dan laggen als er 8 mensen opzitte? Heb zelf even nagezocht en de eene site zegt dat het gaat terwijl de andere weer zegt van niet.

Mocht het wel gaan heb ik volgens sommige sites plek voor 32 slots (qua upload gezien dan) kan ik dan ook bv 2 games hosten zodat er 16 man opkunnen of bv 12 zodat ik een VS en een coop server krijg?

Op me moederbord zit een onboard videokaart, zal dat lukke of moet ik een aparte betere kaart ervoor kopen (op de server word zelf geen spel gespeeld alleen echt om te hosten).

De server configuratie zelf moet geen probleem zijn aangezien daar genoeg tutorials voor tevinden zijn.

Bvd.

Edit : @Ramon helemaal gelijk maar ik moet nog een kastje en dvd speler kopen, wou het eerst even zeker weten zodat het geen verspilde moeite is

[ Voor 8% gewijzigd door luxzenburcht op 28-11-2008 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:39
waarom probeer je het niet gewoon? Ik denk dat je iig makkelijk een game kan hosten voor 8 man.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
net dus ff paar luitjes geholpen met akimbo assasin achievement + expert no mercy, gasten zitten in dezelfde clan, zijn vanaf het begin van de campaign bezig, en dan krijgt maar 1 van de 2 de achievements voor uitspelen van no mercy, uitspelen op expert en akimbo assasin, en de ander krijgt niks... wtf hij zou iig ook uitspelen van no mercy moeten krijgen en uitspelen op expert, maar nee, gewoon helemaal niks

die achievements zijn echt bugged

en over die server, dat gaat makkie, videokaart is zowiezo niet nodig voor een server

misschien dat tie meer geheugen gebruikt, of dat het volloopt in uurtje of 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickyVermeersch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-02-2023
Dalyxia schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 21:22:
net dus ff paar luitjes geholpen met akimbo assasin achievement + expert no mercy, gasten zitten in dezelfde clan, zijn vanaf het begin van de campaign bezig, en dan krijgt maar 1 van de 2 de achievements voor uitspelen van no mercy, uitspelen op expert en akimbo assasin, en de ander krijgt niks... wtf hij zou iig ook uitspelen van no mercy moeten krijgen en uitspelen op expert, maar nee, gewoon helemaal niks

die achievements zijn echt bugged

en over die server, dat gaat makkie, videokaart is zowiezo niet nodig voor een server

misschien dat tie meer geheugen gebruikt, of dat het volloopt in uurtje of 10
Niet echt bugged, als hij zijn console-debugmessages zou lezen (wat ik nu denk dat hij heeft) zou hij moeten opmerken dat je geen Achievements krijgt in het geval je costum game parameters gebruikt!

-dev -console leidt tot het niet verkrijgen van achievements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
NickyVermeersch schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 21:29:
[...]

Niet echt bugged, als hij zijn console-debugmessages zou lezen (wat ik nu denk dat hij heeft) zou hij moeten opmerken dat je geen Achievements krijgt in het geval je costum game parameters gebruikt!

-dev -console leidt tot het niet verkrijgen van achievements.
ok, maar hij heeft wel achievements... net zoals ik, sommige krijg je wel, sommige niet, heel vreemd allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Wat ook kan meetellen is het feit dat iemand met langzamere computer of verbinding net te laat in de campaing is gekomen, waardoor je dus niet de hele campaign speelt. Als je achievements wilt halen dus altijd even een vote for restart doen zodra iedereen echt ingame is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 01:44:
Dead Air @ Expert nu ook gehaald samen met een aantal gotters. Jammer genoeg heb ik nog steeds geen achievements voor de 2 campaigns die ik op expert heb gedaan...maar je kan niet alles hebben :/ .

Plezier op de WC:
[afbeelding]
[afbeelding]

Bewijs expert:
[afbeelding]
Damn, die heb ik nog niet op Advanced kunnen halen. Any tips?

Hey Dalyxia :w Is dat ook je nick in L4D ?

[ Voor 3% gewijzigd door Pkunk op 29-11-2008 01:03 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

luxzenburcht schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 19:40:
Ik wil wat gaan experimenteren met een dedicated server, maar had een paar vraagjes.

Heb een oude celeron 2.2 ghz met 1.5 gb ram en ongeveer 150 KB upload. Zou het mogelijk zijn om hier een servertje van temaken of gaat het dan laggen als er 8 mensen opzitte? Heb zelf even nagezocht en de eene site zegt dat het gaat terwijl de andere weer zegt van niet.
Het was ongeveer 10 mb/s kb/s per speler
Mocht het wel gaan heb ik volgens sommige sites plek voor 32 slots (qua upload gezien dan) kan ik dan ook bv 2 games hosten zodat er 16 man opkunnen of bv 12 zodat ik een VS en een coop server krijg?
Sure, ik weet niet of je 2 naast elkaar kan draaien, maar 1 server virtualiseren zal zeker lukken, misschien dat je last krijgt dat je misschien maar 1 nic hebt, maar je kan altijd nog terugschakelen op 1 server.
Op me moederbord zit een onboard videokaart, zal dat lukke of moet ik een aparte betere kaart ervoor kopen (op de server word zelf geen spel gespeeld alleen echt om te hosten).
Heb je niet nodig als host, tenzij je zelf mee wilt spelen ;)

edit: wordt het niet tijd voor een deel 2?

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 19:52

Eijkb

Zo.

^^ Eerder 10kb/s per speler?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Timlog schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 01:00:
[...]

Damn, die heb ik nog niet op Advanced kunnen halen. Any tips?

Hey Dalyxia :w Is dat ook je nick in L4D ?
yep :)

tip= nooit blijven stilstaan, altijd naar voren bewegen
tip= bij elkaar blijven
tip= veel melee gebruiken

met die tips moet het eigenlijk wel lukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:55
Ik ben begonnen op expert, binnen hetzelfde huis met 4 vrienden. Na de subway 15keer geprobeerd te hebben en maar 1 keer bij de laatse kamer terecht te komen toch maar teruggeschroeft naar advanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-08 16:08
Ik heb de laatste tijd ook moeite met expert. Meeste mensen geven na een tijdje alweer op. Laatst ben ik vanaf level 2 begonnen in No Mercy (op expert) en zijn we in 1x door gegaan tot het eind en daar hebben we toen 2keer over gedaan. Het is op zich best makkelijk met een beetje geluk bij de tanks. Ik heb trouwens maar 1 expert achievement nog maar op Dead Air. en totaal heb ik 44 achievements ^.^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Kroketje schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 14:14:
Ik heb de laatste tijd ook moeite met expert. Meeste mensen geven na een tijdje alweer op. Laatst ben ik vanaf level 2 begonnen in No Mercy (op expert) en zijn we in 1x door gegaan tot het eind en daar hebben we toen 2keer over gedaan. Het is op zich best makkelijk met een beetje geluk bij de tanks. Ik heb trouwens maar 1 expert achievement nog maar op Dead Air. en totaal heb ik 44 achievements ^.^
mja, wat ik al zei, de teams zijn echt slecht laatste tijd, het wil allemaal niet meer samenwerken, lopen maar wat te klooien, willen elke zombie in de map doodmaken... ze snappen zeg maar niet wat nou de bedoeling van het spel is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Bedoeling, bedoeling. Op alles behalve expert kan je best alle zombies doodmaken. Het jammere is dat de meeste mensen expert net zo aanpakken als elke andere fps en dan krijg je inderdaad problemen. Of als je in je rug wordt geschoten door je team mates (sorry)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
remmelt schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 14:58:
Bedoeling, bedoeling. Op alles behalve expert kan je best alle zombies doodmaken. Het jammere is dat de meeste mensen expert net zo aanpakken als elke andere fps en dan krijg je inderdaad problemen. Of als je in je rug wordt geschoten door je team mates (sorry)
jep, kom net ook weer uit zo'n geweldige game

versus op expert, 4 maps gespeeld, totaal 6 keer incapacitated door mijn teamleden... en ze lopen er ook als kippen zonder kop bij, wordt ik door boomer onderkotst, gaan ze fucking VOOR me lopen te melee-en, ipv dat ze bij me gaan staan in het hoekje, mja, dan knal ik samen met 10 zombies hun ook af

van die frustrerende potjes zijn dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag aan de server admin van de GoT versus server:

Zou je mij de config file kunnen sturen/laten zien van de GoT versus server? Ik heb nu zelf ook een versus server en we hebben het probleem dat we geen mensen kunnen inviten. Erg frustrerend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 20:23

4play

-Nintendo- fan

Ik vond hoe je je eigen radial nemu's kan maken
Make your own Radial menus!
Before you wonder what I'm talking about the menus I'm talking about is the ones that appear when you push "v". (The voice menus).
Now how do you make your own? Pretty shitting simple. Follow this:

1. Go to your left4dead/scripts folder. Eg:
C:\Steam\steamapps\common\left 4 dead\left4dead\scripts

2. Look for a file in this folder called RadialMenu.txt
Now to explain a bit in this text file.
//------------------------------------------------ --------------
"Warnings,Survivor,Alive"
This here tells us in order the "MenuName,Team,Status"
For here the file name is warnings so you would do this here in the in-game console:
bind mouse5 "+mouse_menu Warnings"
You will have to be a Survivor and Alive to use this, that's what the other two bits are for.

3. Copy the start, just the bit I have there at the start and put it at the very bottom of that text file, just paste it. Change the MenuName to something else, for example:
//------------------------------------------------ --------------
"MyMenu,Survivor,Alive"

4.Firstly just do a pair of {}'s like this:

{
}

Everything else we do will go inside these.
This is what you put inside:

{

"Center"
{
"command" "CONSOLE COMMAND GOES IN HERE"
"text" "THIS IS WHAT THE TEXT ON THE MENU WILL SAY"
}
"North"
{
"command" "noclip"
"text" "Enter Noclip"
}
"NorthEast"
{
"command" "sv_cheats 1"
"text" "Cheats on"
}
"East"
{
"command" "sv_cheats 0"
"text" "Cheats Off"
}
"SouthEast"
{
"command" "z_spawn Boomer"
"text" "Spawn Boomer"
}
"South"
{
"command" "z_spawn Tank"
"text" "Spawn Tank"
}
"SouthWest"
{
"command" "z_spawn Hunter"
"text" "Spawn Hunter"
}
"West"
{
"command" "z_spawn Smoker"
"text" "Spawn Smoker"
}
"NorthWest"
{
"command" "z_spawn Witch"
"text" "Spawn Witch"
}
}

bind mouse5 "+mouse_menu MyMenu"
Here is what it should look like, if you copied mine exactly (Apart from the first one, I changed it because it was only an example):
Mischien handig

【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 16:17:
Even een vraag aan de server admin van de GoT versus server:

Zou je mij de config file kunnen sturen/laten zien van de GoT versus server? Ik heb nu zelf ook een versus server en we hebben het probleem dat we geen mensen kunnen inviten. Erg frustrerend...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
hostname "[GoT] Left 4 Dead - Versus"
rcon_password "x"
sv_lan 0
sv_region 3

sv_rcon_banpenalty 5
sv_rcon_maxfailures 10
sv_allow_lobby_connect_only 0
sv_pausable 0

sv_allow_color_correction 0
sv_allow_wait_command 0

// group exclusive
sv_steamgroup 577306
sv_steamgroup_exclusive 1

Dit in de server.cfg. Er zijn geen verdere instellingen noodzakelijk. Wel wil je waarschijnlijk de mapcycle aanpassen zodat deze alleen versus mappen laadt.

De truuk is eigenlijk om hem NIET publiek te maken (steamgroup exclusive), zodat mensen er niet vanuit een lobby op connecten en dus niet een coop map kunnen starten.

[ Voor 14% gewijzigd door Brainstorm op 29-11-2008 16:58 ]

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainstorm schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 16:54:
[...]

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
hostname "[GoT] Left 4 Dead - Versus"
rcon_password "x"
sv_lan 0
sv_region 3

sv_rcon_banpenalty 5
sv_rcon_maxfailures 10
sv_allow_lobby_connect_only 0
sv_pausable 0

sv_allow_color_correction 0
sv_allow_wait_command 0

// group exclusive
sv_steamgroup 577306
sv_steamgroup_exclusive 1

Dit in de server.cfg. Er zijn geen verdere instellingen noodzakelijk. Wel wil je waarschijnlijk de mapcycle aanpassen zodat deze alleen versus mappen laadt.

De truuk is eigenlijk om hem NIET publiek te maken (steamgroup exclusive), zodat mensen er niet vanuit een lobby op connecten en dus niet een coop map kunnen starten.
Oke dan! Hartstikke bedankt voor je snelle reactie. Ik ga er mee aan de slag.

EDIT: Is dit het enige dat in je server.cfg staat? Ik heb namelijk ook nog andere opties er instaan zoals:

maxplayers 8
sv_unreserve
director_no_human_zombies 0
sv_visiblemaxplayers 8

setmaster add 68.142.72.250:27011
setmaster add 72.165.61.189:27011

Dat van die masterservers moet er toch ook instaan? En de rest van de opties?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2008 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Ik maak teveel teamattacks en teamkills :/ :P

Moet eigenlijk voorop lopen of meer melee'en.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Outerspace schreef op zondag 30 november 2008 @ 01:04:
Ik maak teveel teamattacks en teamkills :/ :P

Moet eigenlijk voorop lopen of meer melee'en.
voorop lopen is ook een kunst, zorgen dat je niet in de line of fire loopt, zombies naar open plekken lokken, boss infected spotten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

het is erg lastig als er een van je team vooruit loopt en alles vast doodmaait en triggert voordat de rest er echt klaar voor is. Het beste werkt het echt als je met 4 personen echt in een klein groepje gaat staan en alles kapot schiet (wat je aanvalt). Dan is het niet al te moeilijk maar je moet wel goed samenwerken.

En de Bot moet niet door een raam gaan klimmen die je eingenlijk gesloten had willen houden, dat hadden wij gisteren twee keer. Ging die domme bot door het raam klimmen terwijl hij gewoon door de deur ernaast kon klimmen. Was het raam stuk en daardoor kwamen toen veel infected binnen :( verdorie :)

en die tanken zijn echt naar ik trek ze aan als vliegen op stroop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 17:15:
[...]

Oke dan! Hartstikke bedankt voor je snelle reactie. Ik ga er mee aan de slag.

EDIT: Is dit het enige dat in je server.cfg staat? Ik heb namelijk ook nog andere opties er instaan zoals:

maxplayers 8
sv_unreserve
director_no_human_zombies 0
sv_visiblemaxplayers 8

setmaster add 68.142.72.250:27011
setmaster add 72.165.61.189:27011

Dat van die masterservers moet er toch ook instaan? En de rest van de opties?
maxplayers: maakt niet uit, het gametype (coop, versus) bepaalt automatisch aantal spelers.
sv_unreserve: werkt al niet meer sinds de beta, is vervangen door steamgroup_exclusive
director_no_human_zombies: wordt dacht ik ook automatisch ingesteld. Tevens is 0 al de default waarde. Wel heb ik gehoord dat er een bug in deze var zit, maar heb zelf eigenlijk nog nooit rare zaken gezien.
sv_visiblemaxplayers: zelfde als maxplayers
setmaster: Nope, niet nodig, de server kan perfect zelf de masterservers vinden.

[edit]
Ik bedenk me net, maxplayers wordt automatisch ingesteld op 14 en sv_visiblemaxplayers op '-1'. Vervolgens bepaalt het gametype hoeveel spelers werkelijk zijn toegestaan. De resterende sloten worden denk ik gebruikt voor de boss zombies, dit zie je namelijk in de console ook terug. Het zijn eigenlijk gewoon bots die joinen.

[ Voor 17% gewijzigd door Brainstorm op 30-11-2008 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Mja, dat zijn idd bots.. zat laatst op een server met stats en daar werkt steeds gereport als er een bot joined.. aka kijk uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees net dat je de steen die de Tank gooit kapot kan schieten. Binnenkort eens proberen, wist ik namelijk niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op zondag 30 november 2008 @ 19:46:
Lees net dat je de steen die de Tank gooit kapot kan schieten. Binnenkort eens proberen, wist ik namelijk niet :)
Lukt het makkelijkst met de minigun. Heeft al meerdere malen wat hitpoints gered. ;)

Kent iemand overigens dat gevoel dat je lekker in een potje zit met drie medespelers (toegegeven, het zijn newbie's maar het knalt lekker), er opeens een tank verschijnt en een busje op die drie teamleden smijt omdat ze veels te dicht bij elkaar staan? In één klap zo je team verliezen is geen pretje... vooral niet al blijven die sukkels op de Tank schieten met hun pistooltjes, wat hem alleen maar pissiger maakt. :'(

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het echt een super spel, maar ik heb het echt gehad met de Maps, veelste weining in versus mode....
Met kers komen er een aantal mooi maps aan gelukkig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op zondag 30 november 2008 @ 19:46:
Autoshotgun of M4 is daar ook erg geschikt voor :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Heb de game zaterdag ook gekocht! Jullie hebben me toch over de streep gehaald... Heb meteen de GoT server gejoined,was erg leuk moet ik zeggen! Wist alleen af en toe de weg nog niet zo goed, waardoor ik af en toe verdwaald was ;-)

Van de week nog maar is een avondje mee doen, ff kijken of ik nog wat van jullie kan leren ;) Is er al iets van een l4d teamspeak ofzo?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 01:03:
Ik vind het echt een super spel, maar ik heb het echt gehad met de Maps, veelste weining in versus mode....
Met kers komen er een aantal mooi maps aan gelukkig!
Bron?

Heeft iemand de developers commentary afgedraait? hier wordt best wat leuks vertelt over het verhaal wat ik nog niet wist.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee of iemand deze tip al heeft gegeven?

Voor wie nog weinig of geen Valve games heeft gespeeld, er is nu een superdeal: *alle* Valve games voor in totaal 99 dollar, (ex btw komt nog 19 dollar bij) inclusief de nieuwe game Left 4 Dead.

Zijn trouwens 23 spellen die je krijgt :)

Afbeeldingslocatie: http://83.149.77.14/Users/Albert/Effe/HL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-08 16:39
In het weekend nogal veel co-op online gespeeld.
Zoals gewoonlijk weer leuk..
Alleen enige ding waar ik me zo aan erger is, dat er noobs zijn in je team die het woord teamwork niet begrijpen en je alleen maar in de weg lopen :) 8)7 .

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
zit al te wachten op de nieuwe campaigns die gaan komen alles al uitgespeeld op expert.

sommige achiefments zijn echt klote om te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
jorisw86 schreef op maandag 01 december 2008 @ 10:22:
zit al te wachten op de nieuwe campaigns die gaan komen alles al uitgespeeld op expert.

sommige achiefments zijn echt klote om te halen.
Man-vs-tank op expert ook gehaald? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

OxiMoron schreef op maandag 01 december 2008 @ 10:56:
[...]

Man-vs-tank op expert ook gehaald? :P
En het enige wapen dat je mag gebruiken is de mêlee-aanval met de health-rugzak. :+

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

wat ze ook nog moeten inbouwen in het spel zijn speelbare voertuigen lekker met 4 personen in een klein buggy (HL2) zitten en dan 1 rijden en die andere 3 knallen dan kan je tof een tank vs survivers run doen op een snelweg met 3 tanks achter je aan ofzo...

tof lijkt me dat :) en lastig....

ik ga zo nog even weer lekker een ronde knallen als mijn dochter op bed te rusten ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
ik heb de achiefments kill a tank single handed en ook die witch one shot kill en burn ensow best easy eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4play schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:22:
wat ze ook nog moeten inbouwen in het spel zijn speelbare voertuigen lekker met 4 personen in een klein buggy (HL2) zitten en dan 1 rijden en die andere 3 knallen dan kan je tof een tank vs survivers run doen op een snelweg met 3 tanks achter je aan ofzo...

tof lijkt me dat :) en lastig....

ik ga zo nog even weer lekker een ronde knallen als mijn dochter op bed te rusten ligt...
Please God No. Als ik ergens een hekel aan heb in shooters zijn het wel voertuigen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Pics or it didn't happen :+

Ik zit nu op iets van 29/30 achievements. Gisteravond campaign 2 en 3 met een stel Duitsers uitgespeeld, dat ging best wel goed. We wilden de "do not distub the witch" achievement ook doen maar tot twee keer toe spawnt dat rotwijf midden op het pad vlak voor de safehouse :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Man oh man soms is het toch ook wel ergernis. Gisteren geprobeerd een leuke coop te doen, twee keer op verschillende servers eraf gegooid terwijl er nog twee plekken vrij waren. Eerste keer was het op een undf server terwijl ik wel lid ben van de groep, tweede keer op een andere public. Man ik haat dat. Join ik, komt er meteen een votekick, zonder uitleg. Wat is op met dat? Uiteindelijk wel leuk gespeeld hoor, maar frustrerend is zoiets wel. Als je met z'n tweeen wil spelen, host dan lekker zelf een game zeg. Sodemieter dan op van publics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Ik hoor iedereen klagen over teamplay ;) Is het dan niet handig om een teamspeak op te zetten voor de GoT servers ;) Dan kun je goed samenwerken tenminste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnie schreef op maandag 01 december 2008 @ 13:04:
Ik hoor iedereen klagen over teamplay ;) Is het dan niet handig om een teamspeak op te zetten voor de GoT servers ;) Dan kun je goed samenwerken tenminste!
Teamspeak is niet nodig, je kunt ingame ook al praten :)
Het gaat meer om de mensen die of hun mic helemaal niet gebruiken (alhoewel dat nog niet eens zo erg is) maar continu achterlopen, te ver vooroplopen en andere niet-tactische handelingen uitvoeren. (FF any1?)

Het internet zit vol met prutsers en daar klaagt iedereen over :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Donnie schreef op maandag 01 december 2008 @ 13:04:
Zit een voicefunctie ingame die behoorlijk goed werkt.
Als je met 2-3 mensen zit, is het een globale voicechat, en met meer kan je teamchatten.
Gister heb ik ook een paar achievements gehaald, oa barf bagged (snap nog steeds niet waarom ik die niet had gehaald), en all 4 dead ( O+ containers! ).

Maar hoe wil je ooit de "nothing special" achievement halen? (Survive a campaign with no Survivors taking damage from Special Infected.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Het internet zit vol klagers en daardoor gaat iedereen prutsen!

Ik speel voornamelijk met mensen uit m'n friendlist of op friend only games, moet toch eens weer expert gaan doen. Eigenlijk niet meer gedaan sinds hij uit is.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-08 16:39
Mijn gamertag is BJK1989, voor diegene die potje wilt spelen (via de xbox)

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het alleen erg jammer dat zo wel bij versus als bij campaign, maar vooral versus, dat na een rondje iedereen van de servert geknikkerd wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Gisteren alles behalve de harvest op advanced uitgespeeld, alles gaat perfect tot die laatste tank [de derde dus] langskomt. We zijn met zijn drieën en die bot sterft dan altijd sowieso; maar er komt dan zoveel crap mee ... boomers, hunters, smokers, 2 hordes. We hebben in het huis beneden, boven, de schuur daarachter, zelfs helemaal bij de hooibalen geprobeerd.

Iemand een goed punt :) ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cassius schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:52:
Gisteren alles behalve de harvest op advanced uitgespeeld, alles gaat perfect tot die laatste tank [de derde dus] langskomt. We zijn met zijn drieën en die bot sterft dan altijd sowieso; maar er komt dan zoveel crap mee ... boomers, hunters, smokers, 2 hordes. We hebben in het huis beneden, boven, de schuur daarachter, zelfs helemaal bij de hooibalen geprobeerd.

Iemand een goed punt :) ?
3de tank? Bij de final waves krijg je 2 tanks en dan komt het escape vehicle. Je bent niet slim bezig als je de tank die dan spawnt probeert te verslaan, omdat dat gewoon niet nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Dat is een behoorlijk goed punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 15:00:
[...]

3de tank? Bij de final waves krijg je 2 tanks en dan komt het escape vehicle. Je bent niet slim bezig als je de tank die dan spawnt probeert te verslaan, omdat dat gewoon niet nodig is.
Zeker als je standhoud in de schuur, achter op de balken bovenin komt maar 1 of 2 ondood object aanrennen, de rest staat eronder te krijsen en gillen.
Als de tank er dan aankomt, heb je 3 uitgangen, en de wagen stopt recht voor het gat bovenin.

Niet al te moeilijk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

En een pipebomb ter afleiding wil ook nog wel eens werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Gaat er, of op de server, of anders vanuit Valve nog iets gebeuren om de console-kills van boomers in versus onmogelijk te maken? Niets is zo irritant als een boomer die zichzelf kan laten ontploffen wanneer hij wil en het is ook gewoon not-done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LUH-3417 schreef op maandag 01 december 2008 @ 15:37:
Gaat er, of op de server, of anders vanuit Valve nog iets gebeuren om de console-kills van boomers in versus onmogelijk te maken? Niets is zo irritant als een boomer die zichzelf kan laten ontploffen wanneer hij wil en het is ook gewoon not-done.
Brain heeft zelf een knop gebind daaraan (merkten we in coop, toen hij ineens suicide pleegde :P), dus verwacht het niet op de server :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Bah, vieze exploiter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Mwah, doet het zelf ook, niet echt een exploit imo :P . Meer gebruik van game mechanics wat wat meer behendige spelers kunnen gebruiken. Maargoed, ik kan zien waarom hier de meningen verdeeld over kunnen wezen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 08:31:
Geen idee of iemand deze tip al heeft gegeven?

Voor wie nog weinig of geen Valve games heeft gespeeld, er is nu een superdeal: *alle* Valve games voor in totaal 99 dollar, (ex btw komt nog 19 dollar bij) inclusief de nieuwe game Left 4 Dead.

Zijn trouwens 23 spellen die je krijgt :)

[afbeelding]
Net aan een vriend laten zien en die heeft hem meteen gekocht :D
Terwijl ie eerst geen L4D wilde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
JeanLucPicard schreef op maandag 01 december 2008 @ 16:57:
Mwah, doet het zelf ook, niet echt een exploit imo :P . Meer gebruik van game mechanics wat wat meer behendige spelers kunnen gebruiken. Maargoed, ik kan zien waarom hier de meningen verdeeld over kunnen wezen.
Yup. Die hele discussie heeft ook niet echt nut, ik was alleen benieuwd of Valve er al iets over gezegd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 15:00:
[...]

Wij kregen in die map 3 tanks, maar eentje kwam er eerder. Eentje spawnde er als je bij dat graanveld bent - die nam ons aardig in de maling, maar kwam wel goed. Daarna nog 2.

En nee ik heb geen zin om te rennen - ik wil knokken >:) !!

Ik heb trouwens twee keer geprobeerd te rennen met maten, maar de tank kwam gewoon de vehicle in en sloopte ons in het hoekje aangezien we nergens heen konden :p . Ook prettig dat hij ons een keer sloopt in de spawn na het eerste safehouse ... gewoon echt "daar gaan we jongens" ... "TANK!" ... "WHAT THE?" ... "DE DEUR IS ERUIT :> !"

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 13:59

BioHazard

*\o/*

Net een lekker potje ge-"versussed" met ondere andere Weenie. Was wel een mooie end-scene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ixl85 schreef op maandag 01 december 2008 @ 17:11:
[...]

Net aan een vriend laten zien en die heeft hem meteen gekocht :D
Terwijl ie eerst geen L4D wilde :D
Tenminste iemand blij kunnen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
Jazeker, mij ook.. Nu kan ik met hem L4D doen :D!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Op het steamforum is er ook al zo'n enorme lange thread met gedoe daarover. Ik gebruik het gewoon, zeker in de No Mercy campaign even een gebouw opklimmen, wachten totdat ze allemaal naar buiten komen, springen en dan >klabam< >:)

De Boomer is voor mij gewoon de ultieme kamikazezombie en zolang het kotsen een veel te lange cooldown periode heeft is dit een mooi alternatief. Voor de klagers: Als een Boomer zo dichtbij kan komen dat je er last van hebt, dan kan je gewoon niet richten :P Dat ding is zo groot en maakt zoveel kabaal, als je díe mist, tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom niet? Ik vind er niks ergs aan. Als die boomer zichzelf niet opblaast wordt ie wel geschoten, zoveel verschil maakt het niet.

Dan kan je ook gaan zeuren over het eindeloze anti-hunter-melee, in een kast zitten of in een hoekje met zn alle te gaan melee'en. Dat is net zo irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Als je als boomer goede spelers tegenkomt wordt je eerst weggeduwt en dan dood geschoten, dit kan je omzeilen door suicide te plegen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
TroonStaal schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 08:53:
[...]

Op het steamforum is er ook al zo'n enorme lange thread met gedoe daarover. Ik gebruik het gewoon, zeker in de No Mercy campaign even een gebouw opklimmen, wachten totdat ze allemaal naar buiten komen, springen en dan >klabam< >:)

De Boomer is voor mij gewoon de ultieme kamikazezombie en zolang het kotsen een veel te lange cooldown periode heeft is dit een mooi alternatief. Voor de klagers: Als een Boomer zo dichtbij kan komen dat je er last van hebt, dan kan je gewoon niet richten :P Dat ding is zo groot en maakt zoveel kabaal, als je díe mist, tja...
Toch weer een voordeel van de 360 versie, geen exploits! (en geen server gezeik).
Versus mode is wel heerschend al weet niemand hoe ze proper een zombie moeten spelen(tis echt vrij makkelijk, maar tactiek is aan niet veel besteed).

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GonzoNL schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 10:13:
Als je als boomer goede spelers tegenkomt wordt je eerst weggeduwt en dan dood geschoten, dit kan je omzeilen door suicide te plegen :).
Volgens mij is die boomer lang niet ver genoeg dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 09:32:
[...]

Waarom niet? Ik vind er niks ergs aan. Als die boomer zichzelf niet opblaast wordt ie wel geschoten, zoveel verschil maakt het niet.

Dan kan je ook gaan zeuren over het eindeloze anti-hunter-melee, in een kast zitten of in een hoekje met zn alle te gaan melee'en. Dat is net zo irritant.
Omdat je hem niet weg kan melee-en dan. Melee is nutteloos tegen een boomer door deze exploit.

En hij is dan wel ver genoeg, desnoods stap je een stapje naar achteren (als je hem tegen een muur aanduwt bijv) . Met die exploit kan dat niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2008 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Mja.. daarbij komt ook nog dat hoewel je dan wel in range bent met je kots aanval (als je weggeduwt wordt) je hem niet kunt gebruiken omdat je blubber nog weer even tot stilstand moet komen.. zelfde verhaal als je ergens opklimt/afspringt.

De exploit maakt het spelen van de boomer geen kunst meer..

Ik gebruik hem nooit.. heb ook nog steeds die 4 survivors tegelijk besproeien achievement niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Kunst? Ik speel om te winnen en als het geen officiële cheat is staat het wat mij betreft gelijk aan de mensen die hun instellingen op superlaag zetten zodat ze alleen blokjes zien om meer fps te halen. Namelijk iets dat iedereen kan doen. Bovendien, dat ding heet Boomer, een onomatopee voor wat je er mee kan doen: exploderen.

Als mensen om die reden gekicked/banned gaan worden vind ik dat van nóg meer kinderachtigheid getuigen, eigenlijk.

Het enige wat ik redelijk zou vinden als ze dit er uit slopen is als je kots dan sneller zou regenereren.

[ Voor 25% gewijzigd door Vrijdag op 02-12-2008 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:30:
Kunst? Ik speel om te winnen en als het geen officiële cheat is staat het wat mij betreft gelijk aan de mensen die hun instellingen op superlaag zetten zodat ze alleen blokjes zien om meer fps te halen. Namelijk iets dat iedereen kan doen. Bovendien, dat ding heet Boomer, een onomatopee voor wat je er mee kan doen: exploderen.

Als mensen om die reden gekicked/banned gaan worden vind ik dat van nóg meer kinderachtigheid getuigen, eigenlijk.

Het enige wat ik redelijk zou vinden als ze dit er uit slopen is als je kots dan sneller zou regenereren.
Het is een exploit. Als het geen exploit was zou je de key voor exploderen gewoon via het menu kunnen binden en zou het spel het zelf aangeven. Kots sneller regeneren is een optie, maar eigenlijk moet het gewoon een skill zijn om je op zo'n manier tussen de survivors te plaatsen dat als je ontploft je iemand met de explosie raakt. Als ik boomer speel probeer ik eerst te kotsen en ga dan meestal niet wachten tot hij opgeladen is maar ren er gewoon in.
In the realm of online games, an exploit is usually a software bug, hack or bot that contributes to the user's prosperity in a manner not intended by the developers.
Valve gaat dit gewoon patchen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2008 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Boomerverhaal is precies hetzelfde als vroeger sharken bij MOH:AA of clippen bij CoD.
Vaak worden deze exploits of door de devs dmv een patch gefixt, of mensen gaan scripts op de server maken dat degene een straf krijgt.
Valve kennende gaan ze dit patchen ja.
Als je de developer mode draait bij extra's, krijg je te horen dat de boomer eigenlijk alleen doodgeschoten kon worden en dan schade deed als hij explodeerde.
De als de screamer je zag, liep hij weg en ging hij krijsen, en hierdoor kwamen de zombies op je af.
Screamer is geschrapt, boomer krijgt de functie.
Ik had tot van het weekend deze functie ook mooi op m'n i knop gebind,maar toen ik een koekje van m'n eigen deeg kreeg, heb ik het maar eraf gehaald.
Geen leuke manier om je voordeel te halen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

TroonStaal schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:30:

Spelen om te winnen doe je maar elders ;) . Door die instelling worden games soms echt zuur, omdat mensen vinden dat het mag omdat het kan. Gezanik altijd.

Als het niet in de standaard toegangbare opties voor iedereen zit [ook de noob gamer ja] is het een exploit waarmee je oneerlijk voordeel krijgt. Ga nou niet schuil achter iets anders maar ben dan mans genoeg te zeggen dat je het nodig hebt om voordeel uit de Boomer te halen :> ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Ach ja.. straks patchen ze het en kunnen de exploiters er opeens niks meer van.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik ga me nergens achter verschuilen :P Ik speel ermee zolang het kan, en als het niet meer kan dan klim ik wel op het dak en spring ik er bovenop. Werkt ook prima :Y)

Het gezaag over "skill" of niet vind ik wel een beetje e-penis, trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
In versus vind ik het leukst om een boomer te zijn. Lekker kotsen vanaf het dak. En ik weet niet maar mensen onderkotsen wordt gewoon nooit echt oud. Verder is het erg leuk als je vanaf een flank die onbewaakt is midden in de groep weet te rennen, er schrikt altijd wel iemand...MWOEHAHHA......

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Ik hoop dat ze het alleen patchen voor boomer en niet heel kill weghalen. Kill is namelijk een goeie oplossing op vastzitten, mocht het een keer gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GonzoNL schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 14:45:
Ik hoop dat ze het alleen patchen voor boomer en niet heel kill weghalen. Kill is namelijk een goeie oplossing op vastzitten, mocht het een keer gebeuren.
Gewoon een death zonder explosie kunnen ze vast wel fixen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Feit dat AI Boomers het nooit doen en dat de tips (en zelfs een achievement) vertellen dat je moet melee'en en daarna pas schieten, laten we zien dat console-kill unintended is. Je weet dus dat het niet de bedoeling is en ik vind het persoonlijk niet echt sympathiek om het alsnog te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
Gister weer lekker op expert bezig geweest. Helaas had ik de expert achievement al voor die map, maar heb wel mooi me maat aan de achievement kunnen helpen. Word tijd dat ik weer een expert achievement krijg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
LUH-3417 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 16:15:
Feit dat AI Boomers het nooit doen en dat de tips (en zelfs een achievement) vertellen dat je moet melee'en en daarna pas schieten, laten we zien dat console-kill unintended is. Je weet dus dat het niet de bedoeling is en ik vind het persoonlijk niet echt sympathiek om het alsnog te doen.
Mwa, bunnyhoppen en 'skien' in andere spellen waren ook niet intended maar werden wel uiteindelijk als een geaccepteerd iets gezien.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

/kill typen, in bijna elke steamgame wat gebaseerd is op HL2, werkt gewoon.
Hoezo zou het dan een exploit zijn en dus fout? Dit is een functie die in de programmatuur is ingebouwd.

[ Voor 22% gewijzigd door Outerspace op 02-12-2008 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Of al die binds die je met CS kan maken om snel alles te kopen? Of zelfs het command "openserverbrowser". Kan je ook niet via het menu selecteren.

Zijn dat niet juist voorbeelden van de hier zo bejubelde voordelen van een pc tov consoles? Dat je meer kan dan alleen wat er in het menu staat? Ik vind het wat frappant dat zogauw er wat "nadelen" aan kleven dat zoiets er meteen uit moet en dat er meteen een scherp onderscheid gemaakt moet worden tussen "skilled" en "noob". Een Boomer ontploft sowieso gemakkelijk, als ie naar je toe komt rennen en iemand anders schiet 'm krijg je ook drek over je heen. Alleen kan je er nu dus nog zelf voor kiezen. En wat als de optie er wél inzat? Of in plaats van het kotsen was?
Je kan de stelling ook omdraaien natuurlijk: Zij die niet om kunnen gaan met de zelfmoordoptie van de Boomer zijn "noobs" zonder "aim skills".

Maargoed, dit is verder toch alleen maar flamespul want de beide groepen zullen elkaar toch nooit overtuigen. Het wachten is wat Valve ermee doet. Back to game dus.
Het is dat ik niet kan modden/mapmaken, of me er in elk geval nooit serieus in heb verdiept maar als ik zo eens door mijn filmverzameling kijk zie ik genoeg inspiratie voor maps. Hele settings van Romero's Dead trilogie zijn goed mapmateriaal, of 28 Days later bijvoorbeeld. Misschien moet ik er toch maar eens wat mee gaan proberen.
De Dawn map die eerder is gepost ziet er érg mooi uit in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outerspace schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 16:46:
/kill typen, in bijna elke steamgame wat gebaseerd is op HL2, werkt gewoon.
Hoezo zou het dan een exploit zijn en dus fout? Dit is een functie die in de programmatuur is ingebouwd.
Omdat het een command is die in dit geval iets veroorzaakt wat de gamedev niet zo bedoeld heeft. DAAROM is het een exploit. Er is niets mis met het command an sich, maar met het command in dit geval. Ik snap niet dat mensen die niet kunnen begrijpen?

En nee, dat is niet te vergelijken met jump en buy scripts. Waarom? Omdat je de effecten daarvan ook met je gewone keys kan doen. Zelfde als rapidfires scripts, ik schiet net zo snel als ik zelf schiet als met een script. De boomer laten exploderen kan je echter niet met de normale commands die je tot je beschikking hebt. Maar be my guest: draag meer drogredenen aan.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2008 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gostevie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-02 07:26
Erg vet spel, alleen jammer dat ik maar weinig Nederlanders kan vinden die het ook spelen. Wie heeft er zin om vanavond of een andere avond op de 360 een Expert campaign te spelen? Helaas heeft niemand van m'n vrienden het spel gekocht en die Amerikanen die alleen maar op elkaar lopen te schelden word ik een beetje beu, heb zin om gewoon lekker te gamen en die missies te halen.

Gamertag: GrandPuppeteerB

Je kan me ook eventueel op MSN toevoegen om een tijd af te spreken oid: howoriginal@gmail.com
Postius schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 19:14:
Zouden de gamertags van mensen die dit spel op de xbox hebben en willen co-open aan de startpost kunnen worden toegevoegd?
Lijkt mij overigens ook een heel goed idee!

[ Voor 22% gewijzigd door gostevie op 02-12-2008 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
Zo frustrerend weer. Lekker No Mercy op expert uitgespeeld, weer geen achievement. Is ook wel mijn eigen schuld, omdat de campaign niet is gerestart nadat ik kwam. Toch lekker gespeeld en een nieuwe taktiek gevonden voor de expert mode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gostevie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-02 07:26
Heb ook net 2 keer de No Mercy finale op Expert uitgespeeld, helaas ook niet de Achievement omdat we de 2e keer rechtstreeks in de finale begonnen en ik de 1e keer dood was gegaan. Perfecte taktiek gevonden overigens; in het huis met de radio zit onderin een kamertje waar normaal dode Survivors spawnen. Als je daar met z'n 4'en gaat zitten en iedereen meleet en af en toe wat schiet (als er niets dichtbij is) raakt er niemand gewond bij de waves. Zodra een wave zombies weg is moet iedereen opsplitsen, liefst naar het dak van het huisje rennen zodat je de Tank goed kan zien. Zorg dat 2 mensen een Molotov en 2 mensen een pipe bomb hebben, en zodra je de tank ziet wegrennen en schieten. Zet de Tank met een molotov in de fik en blijf gewoon wegrennen en dan sterft ie best snel. Vervolgens weer terug naar het kamertje, wave doden, dan weer tank doden, dan naar de helipad rennen en je laatste pipe bombs gebruiken om de laatste zombies af te leiden. Werkt echt heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Heeft iemand trouwens het laatste level gezien met de developers comments? Super grappig, je ziet daar een eerdere versie van de rooftop finale waar het gebouwtje waar de radio zit er erg anders uit ziet :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik aub de spoiler-tag als je iets over het verhaal zegt...