mis idd iets van een wapens om ze mee te meppen groot mes crowbar ofsow.
we zullen zien komen patches aan komende weken.
we zullen zien komen patches aan komende weken.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat zou echt geniaal zijn, en absolut passen in de setting. Bijvoorbeeld ergens in een schuur of pawn shop plaatsen..!!4play schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:44:
een chainsaw zou ook nog goed kunnen
Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Zou jij het leuk vinden als je als infected 4 survivors hebt die in een hoekje alleen maar de kettingzaag aan hebben staan? dat in een hoekje zitten en alles wegslaan is al lame, moet je nagaan hoe het dan is.remmelt schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 13:57:
Als je met verpesten bedoelt: NOG genialer maken, dan heb je gelijk.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
De Rooftop van No Mercy zou je anders best zo uit kunnen voeren. Alhoewel je er geen Tanks mee gaat verslaan denk ik.remmelt schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:16:
Je krijgt geen punten voor in een hoekje staan als survivor. Je krijgt punten voor het afleggen van meters.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, er moet natuurlijk balans blijven.
Dat zeg ik....
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Ja we moeten echt nog een keer potje doen, vanvond zou ik opzich wel kunnen.Workaholic schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 08:04:
[...]
Haha valt tegen he op advanced/hard.. was wel dik lachen met al die tanksEen keer 's avonds nog maar een potje doen?
Of je maakt het zoals bij GoW zodat je maar 1 vijand per keer kunt killen, maar dan wel met 4 gallons of gore!OxiMoron schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 13:02:
Chainsaw is misschien leuk met een kleine hoeveelheid benzine ofzo.. maar langdurig gebruik zou de gameplay echt verpesten.
anders ga je gears of war spelen als je het wil hebben zoals in gears of war....DrumandBass schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:08:
[...]
Of je maakt het zoals bij GoW zodat je maar 1 vijand per keer kunt killen, maar dan wel met 4 gallons of gore!
Dude ,Bij een scenario als L4D lijkt het mij realistischer om een kettingzaag te pakken uit mijn schuur. Tegenover een uzi of m16...Dalyxia schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:41:
[...]
anders ga je gears of war spelen als je het wil hebben zoals in gears of war....
chainsaw vind ik nep, in een onrealistische shooter als doom of GoW is het wel leuk, maar een "realistische" shooter (niet dat zombies realistisch zijn, maar jullie begrijpen me wel, de wapens enzo) heeft niks aan een chainsaw, daar wordt het alleen maar nep van en het is nou toch juist de bedoeling dat je het gevoel hebt dat je dit morgen in het echt kan overkomen
Verwijderd
Onmogelijk. Homer moet wel immuun zijn, aangezien hij geen brains heeftGonzoNL schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 16:05:
Weer een spray gemaakt, ik zet hem vanavond op gamesprays.com
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
Misschien kun jij dan lekker vingers af zagen van die zombies terwijl de rest de zombies wegmaaid met uzis, m16's, shotties.DrumandBass schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:53:
[...]
Dude ,Bij een scenario als L4D lijkt het mij realistischer om een kettingzaag te pakken uit mijn schuur. Tegenover een uzi of m16...![]()
My 2 cent´s
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
WTFTroonStaal schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 19:14:
http://www.youtube.com/watch?v=NW8tE93Vx8Q
![]()
![]()
![]()
Let op, misschien NSFW
OMFGTroonStaal schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 19:14:
![]()
![]()
![]()
Let op, misschien NSFW
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Omg, je zou gekickt worden voor een boomer neerschieten?OxiMoron schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 20:11:
ff voor the record.. is was dus net NIET diegene die de boomer neerschoot... bedankt voor de kick lui... sjeez...
HAHAHAHAHA, geweldig gemaaktTroonStaal schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 19:14:
![]()
![]()
![]()
Let op, misschien NSFW
Verwijderd
Ten overvloede, maarTroonStaal schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 19:14:
![]()
![]()
![]()
Let op, misschien NSFW
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
[ Voor 21% gewijzigd door Gman op 25-11-2008 22:25 ]
Verwijderd
Ik heb gewoon geen wapens op het begin / op de wapen points gepakt. Waarom zou je als je toch alleen guns wilt gebruiken?Gman schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 22:23:
Arghhhhhhhh, ik ging weer voor AKIMBO ASSASSIN maar weer mislukt
Ik moest ff naar toilet, dat ging heel rapmaar mannetje ging in idle en die pakte een M16.
Ik gooide later een jerrycan tijdens een wave en begon meteen te schieten....juist ja met de M16 die die automatisch pakt
Ik heb zelf ook niks opgepakt.Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 22:59:
[...]
Ik heb gewoon geen wapens op het begin / op de wapen points gepakt. Waarom zou je als je toch alleen guns wilt gebruiken?
Ik heb verder voor de zekerheid ook geen grenades / molotovs / jerry cans gebruikt.
We deden met z'n 4en allemaal guns only, was wel lastig, maar wel leuk
[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]
Verwijderd
Ah sorry, dacht dat je hem opgepakt had maar niet gebruikt en dat de bot er alleen naar toe veranderde. Maar dat kan natuurlijk ook, wel balen idd, maarja zo moeilijk is het niet. Zeker niet online als de 3 andere wel normale wapens gebruiken.Gman schreef op woensdag 26 november 2008 @ 00:20:
[...]
Ik heb zelf ook niks opgepakt.
Zoals ik al schreef, ik was héél ff weg, mn char gaat in idle dus de computer nam het over en ging als AI survivor spelen, en die pakte een M16 op.
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
JepBioHazard schreef op woensdag 26 november 2008 @ 08:43:
Ik heb gisteren mijn Akimbo Assasin achievement gehaald samen met 3 andere mensen. Vind het echt een goede toevoeging aan games, achievements, houd de lol erin.
Volgens mij hebben wij Maandag avond met nog iemand anders een potje coop gedaan. Mijn nick is [GOT] mrh@nky, ik geloof dat we level bloodharvest speelde.Jaapoes schreef op woensdag 26 november 2008 @ 00:23:
Eergister de game gekocht, erg leuk! Heb me gelijk effe aangemeld voor de GoT L4D...voor de geinteresseerde in een gamepje zombie bashen, ik heet StyX
Voor elke eindgevecht heb ik ondervonden dat een kast of klein hokje de beste plek is om te staan. Ik weet niet welke act 4 precies is, maar er is vast wel een kast.Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 21:24:
Ik krijg het maar niet voor elkaar om met Coop met 1 ai speler en de rest human, die escape map van act 4 te completen op hard.
We zijn tot de 2e tank gekomen en dan sneuvelt er 1 en dan zijn we 1 voor 1 dood door een hunter/boomer/smoker...
Iemand deze missie al gedaan, en een tip waar je het beste kan staan?
Je bedoeld vast: 'al schietend hard achteruit rennen, hopen dat je nergens tegenaan loopt, niet ondergekotst wordt, niet gepounced wordt door een hunter en niet in de tong van een smoker terecht komt'? Ja, die gebruik ik ook altijd! Werkt soms heel aardig, vooral als de tank achter iemand anders aan gaat.Kroketje schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:17:
[...]
Voor de tanks moet je gewoon een goede strategie weten te vinden. Ik kan het wel uitleggen, maar dan snapt er toch niemand wat van.
Asus Zenbook i7 256gb
Ik heb 'm een keer van me af gekregen door van een auto te springen en door een hokje in te rennen en de deur dicht te trekken.Ghostrider schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:53:
Bij een tank gewoon ergens half achter gaan staan, zodat blokken beton e.d. je niet kunnen raken. Wel gaar trouwens dat als je de tank "triggerd" je bijna altijd dood bent omdat hij jouw dan als target pakt.
【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】
Verwijderd
Inderdaad, hopen is het goede woord. De kans is alleen groot dat je wel gepakt wordt in die mapDaCoTa schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:48:
[...]
Je bedoeld vast: 'al schietend hard achteruit rennen, hopen dat je nergens tegenaan loopt, niet ondergekotst wordt, niet gepounced wordt door een hunter en niet in de tong van een smoker terecht komt'? Ja, die gebruik ik ook altijd! Werkt soms heel aardig, vooral als de tank achter iemand anders aan gaat.
Verwijderd
Verwijderd
Als je down gaat door een tank: GELIJK stoppen met schieten en je teammates moeten dan echt even erin rushen en vol in z'n rug knallen of melee doen. Dan switched hij van targetGman schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:25:
[...]
Ik heb 'm een keer van me af gekregen door van een auto te springen en door een hokje in te rennen en de deur dicht te trekken.
Best goede tactiek want dan kan jij weer volgas schieten erop, als je dat zo afwisseld gaat dat best.
en zorg dat je niet tussen de tank en een afgrond staat (vooral hospital 4 en 5). de survivors kunnen nml niet zo goed vliegenVerwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:52:
Tank tactics, gewoon engagen en liefst om een klein gebouwtje of zo lopen waar de tank steeds opklimt. Dat klimmen kost hem namelijk tijd en geeft je team tijd om te offloaden met alle wapens.
Nee idd in rooftop finale vloog ik het hele dak overRocketKoen schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:26:
[...]
en zorg dat je niet tussen de tank en een afgrond staat (vooral hospital 4 en 5). de survivors kunnen nml niet zo goed vliegen
ook in krappe ruimtes heb je een probleem, dus als er een open veld is, ga daar dan heen.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Verwijderd
Die rotzak mepte mij toen zomaar van het dakRocketKoen schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:26:
[...]
en zorg dat je niet tussen de tank en een afgrond staat (vooral hospital 4 en 5). de survivors kunnen nml niet zo goed vliegen
ook in krappe ruimtes heb je een probleem, dus als er een open veld is, ga daar dan heen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik bleef tenminste nog op het handje hangenTroonStaal schreef op woensdag 26 november 2008 @ 14:01:
[...]
Die rotzak mepte mij toen zomaar van het dak![]()
Daar vloog ik, met 70HP, pills, medkit en molotov. Dood
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Verwijderd
Zonder samenspelen is er geen fluit aan. Je moet de 'anal rape - no lube' gewoon delenDonnie schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:30:
Damn ik krijg ook steeds meer zin in deze game als ik jullie zo hoor.... Is het echt wel de moeite waard? en is het online leuk om te spelen, ook qua samenspel etc?
Ik vind dit simpelweg het beste online co-op spel wat ik de laatste jaren heb gespeeld. Single player is wat aan de saaie kant, maar online met versus of co-op is hardstikke cool en blijft elke keer afwisselend genoeg. Met 20 maps in co-op heb je ook wel genoeg te doen zodat het niet te snel saai wordtDonnie schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:30:
Damn ik krijg ook steeds meer zin in deze game als ik jullie zo hoor.... Is het echt wel de moeite waard? en is het online leuk om te spelen, ook qua samenspel etc?
Of het de moeite waard is is voor ieder anders natuurlijk. Voor mij is het zeker de moeite waard.Donnie schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:30:
Verwijderd
Nee, dat kan niet handmatig bij het geval van een kick. Je zult gewoon een uurtje moeten wachten.Killzone schreef op woensdag 26 november 2008 @ 17:16:
Jesus, m'n videokaart drivers crashen tijdens de game in de GoT server, ben ik gebanned.... Iemand die mij kan unbannen?
Dus als ik er gewoon uit word gegooit door de game (timed out oid), dan kan ik er wel meteen weer in?? Dan wacht ik de volgende keer, en vraag ik niet aan iemand die in dezelfde game zit of ze mij kunnen kicken.Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 17:21:
[...]
Nee, dat kan niet handmatig bij het geval van een kick. Je zult gewoon een uurtje moeten wachten.
Tuurlijk KroketjeKroketje schreef op woensdag 26 november 2008 @ 13:48:
Het is me al een paar keer gelukt om zonder doden het eindspel te halen op expert. De tank is echt niet moeilijk met een beetje taktiek. Ik heb hem al een paar keer de hele tijd achter me aan gehad en hem zo dood gekregen. Ik heb hem dan ook het liefst achter mij aan, want ik ben bang dat me andere teammates niet weten wat ze moeten doen![]()
Ook blijf ik meestal in de buurt van de minigun als de tank er is. Als je op de minigun zit gaat de tank meteen op jou af, goed om je teammates te redden als die worden gepakt door de tank.
Die sfeer is idd ook een erg goed puntd3lph schreef op donderdag 27 november 2008 @ 09:09:
Nav alle positieve geluiden hier op het forum toch maar even een exemplaar meegenomen onderweg naar huis. Wat een sfeer zeg, vooral die intro ook "We just crossed the street"....![]()
Na 2 levels offline toch maar even online geprobeerd en nu beng ik bang dat ik niet meer in mijn eentje ga spelen. Kan het kloppen dat als de ronde onderweg is je niet meer kan joinen. Zo moest ik gister in mijn eentje 4 survivors afstoppen omdat de rest er al mee gekapt was. Wel vet dat het mij gelukt was, ze zaten echt te schelden en te tieren dat ze 4vs1 het niet eens gehaald hadden, ik heb ze niet durfen te vertellen dat ik het net 2 uur speel!
Was dat die game op bloodharvest waar die tank begon te campen in de "Army APC" die ons kwam redden?Dalyxia schreef op woensdag 26 november 2008 @ 21:45:
net 5 tanks in een game, wtfen dan nog verliezen, sjezus kutteam, want aan mij lag het niet
[ Voor 8% gewijzigd door Ghostrider op 27-11-2008 10:23 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Ook als de game in de final round is kun je niet meer joinen.. best lame als idd mensen weggaan aan het begin van de rondeTroonStaal schreef op donderdag 27 november 2008 @ 09:23:
[...]
Die sfeer is idd ook een erg goed punt
Nee, dat heb je fout. Als je via de play online functie op choose a game in progress klikt ga je direct naar een spel wat bezig is. Het is zo ingesteld dat als er een speler wegvalt, of te lang idle is, dat die wordt overgenomen door een bot. Nieuwe spelers kunnen daarna de plaats van de bot innemen, bijvoorbeeld na een invite. Maar dat zou ook server afhankelijk kunnen zijn. Dat er friends only is aangezet.
Verwijderd
Op advanced hebben tanks 6k hitpoints, op expert is dat 10kGhostrider schreef op donderdag 27 november 2008 @ 10:20:
tanks hebben op normal mode maar ongeveer 2500 hitpointsop expert bijna 6000+ meende ik
Oh? Uit mijn ervaring joinen mensen nog net zo goed in de finaleronde, dat heeft daar geen invloed op zover ik weet.OxiMoron schreef op donderdag 27 november 2008 @ 10:22:
Ook als de game in de final round is kun je niet meer joinen.. best lame als idd mensen weggaan aan het begin van de ronde
Vote dan ffe een restart aan het begin; soms pakt die anders sommige achievements niet omdat je telaat joint.jorisw86 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 11:31:
gister 4x een full campaign gespeeld met pistols only geen nades pillen medic bags niks en krijg de achiefment maar niet voor pistols only.
Asus Zenbook i7 256gb
Verwijderd
Komt niet in de buurt van de Tank die bij ons in de helicopter meevloogWiebbe schreef op donderdag 27 november 2008 @ 09:42:
[...]
Was dat die game op bloodharvest waar die tank begon te campen in de "Army APC" die ons kwam redden?
Wat een waanzinnig einde man!
Wij hadden het gister ook, weeeeer niet gehaaldjorisw86 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 11:31:
gister 4x een full campaign gespeeld met pistols only geen nades pillen medic bags niks en krijg de achiefment maar niet voor pistols only.
Hebben we gister ook gedaan (default procedure nuGhostrider schreef op donderdag 27 november 2008 @ 11:50:
[...]
Vote dan ffe een restart aan het begin; soms pakt die anders sommige achievements niet omdat je telaat joint.
[ Voor 10% gewijzigd door Gman op 27-11-2008 13:03 ]
Meevloeg... hihihi... een nieuw werkwoord... vloegenVerwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 12:59:
[...]
Komt niet in de buurt van de Tank die bij ons in de helicopter meevloeg
Oh dat wist ik niet, dacht dat er altijd mensen konden joienen, of in elk geval friends. Goed om te weten idd.OxiMoron schreef op donderdag 27 november 2008 @ 10:22:
[...]
Ook als de game in de final round is kun je niet meer joinen.. best lame als idd mensen weggaan aan het begin van de ronde
Verwijderd
Volgens mij is het _na_ het 2 keer gebruiken van de radio. Dus echt als de waves komen.TroonStaal schreef op donderdag 27 november 2008 @ 13:37:
[...]
Oh dat wist ik niet, dacht dat er altijd mensen konden joienen, of in elk geval friends. Goed om te weten idd.
Dat zou dan wel weer praktisch zijn, kan je net voordat de spreekwoordelijke poep de ventilator raakt versterking oproepen.Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:02:
[...]
Volgens mij is het _na_ het 2 keer gebruiken van de radio. Dus echt als de waves komen.
Verwijderd
Volgens mij ook, want dan is de feitelijke final game begonnen, en kunnen er ook geen respawns van spelers meer zijn.Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:02:
[...]
Volgens mij is het _na_ het 2 keer gebruiken van de radio. Dus echt als de waves komen.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
ja, idd, op het laatst moment waren er gewoon 2 tanks tegelijk, en 2 seconden daarna ging de APC rijden en hadden jullie gewonnen (ik was de tank die op het moment van het wegrijden in de apc op jullie aan het inbeuken was, kreeg jullie maar niet doodWiebbe schreef op donderdag 27 november 2008 @ 09:42:
[...]
Was dat die game op bloodharvest waar die tank begon te campen in de "Army APC" die ons kwam redden?
Wat een waanzinnig einde man!
Verwijderd
Het is wave, tank, wave, tank, final wave met een tank erbij. Daarom moet je de RUN LIKE HELL tactiek toepassen na de 2de tankLUH-3417 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:19:
Ja, die groep is hier: http://steamcommunity.com/groups/gotl4d
Speelde gisteren op de versus-servers en toen kwam er tijdens een finale opeens een derde tank aan. Ik dacht dat het altijd wave - tank - wave - tank - final wave was? Of is dat in versus anders?
Ah, vandaar. Die run like hell-taktiek is overigens perfect. Alleen jammer als er iemand achter blijft. Ik had dat gisteren op het vliegveld en ook al was het dan Louis de Bot, was het toch lullig als je hem nog hoort schreeuwen terwijl hij professioneel het asfalt in wordt geprakt door een tank.Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:30:
[...]
Het is wave, tank, wave, tank, final wave met een tank erbij. Daarom moet je de RUN LIKE HELL tactiek toepassen na de 2de tank
gewoon melee-en lijkt mij dan, ze kunnen maar van 1 kant komen in die APC...OxiMoron schreef op donderdag 27 november 2008 @ 17:00:
Mja.. in bloodharvest moet je ook gewoon als een gek naar de APC rennen.. waarom mensen soms compleet de andere kant het huis uit gaan snap ik ook niet helemaal
Gister zat ik al lang en breed in dat ding met m'n 15 hp ofzo.. en omdat de rest allemaal de verkeerde kant op ging kreeg ik nog even de wave zombies op m'n dak en lag ik "DOWN" in de APC toen hij eindelijk wegging
Verwijderd
In je eentje melee-en werkt niet.Dalyxia schreef op donderdag 27 november 2008 @ 17:25:
[...]
gewoon melee-en lijkt mij dan, ze kunnen maar van 1 kant komen in die APC...
zeker wel
Verwijderd
Moet je wel de ruimte hebben, en daarnaast geen special zombies in de buurt hebbenDalyxia schreef op donderdag 27 november 2008 @ 18:00:
[...]
zeker wel
daar is een truukje voor, het is niet domweg beetje mouse2 indrukken, je moet er op een bepaalde manier bij lopen, dan kan je elke wave die van 1 kant komt met 100 hp neer melee-en
het is een gevoels ding maar het gaat ongeveer zo:
Melee de eerste zombies, loop tegelijk een stukje naar voren, melee de eerste zombies nog een keer en het 2e gedeelte van de zombies pak je er ook bij, loop daarna weer een stukje naar achteren zodat het 2e gedeelte van de zombies je niet raken, begin daarna de routine weer opnieuw
ook als je tijdens het meleen van links naar rechts of van rechts naar links kijkt, vergroot je de hoek waarin je zombies met 1 melee raakt
Verwijderd
Dat klopt wel, maar dat gaat toch gepatched wordenKillzone schreef op donderdag 27 november 2008 @ 20:18:
Je kan hem ook exploiten, je moet dan gewoon heel snel wapen wisselen en dan melee doen. Dan kan je echt heel snel melee doen.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2008 20:24 ]
Verwijderd
daar is melee voor, en niet geswarmed worden helpt ook goed, loop steeds in 1 ruk door naar de volgende plek die je goed kan verdedigen, blijf bij elkaar, enz enzVerwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 21:52:
Serieus, hoe krijg je het voor elkaar een leven te completen op expert. Er gaat 20 hp per hit af van een zombie, als je een keertje geswarmed wordt is het \voorbij?
Verwijderd
Zie:Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 00:11:
Ik las in het begin van de post, dat de hunter onzichbaar kan worden als je rustig tegen een muur verstopt.
Ik heb het een aantal keren geprobeerd maar werd finaal afgeschoten![]()
Moet ik bukken of zo? want volgens mij horen ze me dan kreunen en ben ik alsnog de sjaak.
Is dus geschrapt/veranderd door Valve. Kan me er ook wel iets bij voorstellen, je moet nu als hunter veel actiever zijn.Splash schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:37:
Er staan nog een hoop onjuistheden in de startpost, zoals dat de hunter onzichtbaar kan worden en dat hij ook een 'lunge' aanval heeft.
Zie bv hier voor juiste info.
[ Voor 7% gewijzigd door DaCoTa op 28-11-2008 00:13 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq