[Multi] Left 4 Dead - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 50.608 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
mis idd iets van een wapens om ze mee te meppen groot mes crowbar ofsow.

we zullen zien komen patches aan komende weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

4play schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:44:
een chainsaw zou ook nog goed kunnen
Dat zou echt geniaal zijn, en absolut passen in de setting. Bijvoorbeeld ergens in een schuur of pawn shop plaatsen..!! :9

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Chainsaw is misschien leuk met een kleine hoeveelheid benzine ofzo.. maar langdurig gebruik zou de gameplay echt verpesten.

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Als je met verpesten bedoelt: NOG genialer maken, dan heb je gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

remmelt schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 13:57:
Als je met verpesten bedoelt: NOG genialer maken, dan heb je gelijk.
Zou jij het leuk vinden als je als infected 4 survivors hebt die in een hoekje alleen maar de kettingzaag aan hebben staan? dat in een hoekje zitten en alles wegslaan is al lame, moet je nagaan hoe het dan is.
Misschien als hij heel onhanteerbaar is, dan zal het wel leuk zijn.
*ineens schiet de scene van Dawn of the Dead me tebinnen, waar ze in het busje zitten en iemand is onhandig bezig met de kettingzaag... HNNGGGGGGGGGG AAAAAHHHH!!!!*

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik kan de lol van een melee wapen ook wel inzien(kapmes ofzo) maar je pistols hebben unlimited ammo dus waarom zou je, zeker aangezien die melee attack echt al extreem sterk en nuttig is.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Je krijgt geen punten voor in een hoekje staan als survivor. Je krijgt punten voor het afleggen van meters.

Ik snap wel wat je bedoelt hoor, er moet natuurlijk balans blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
Chainsaw kan best, maar dan zorgen dat het net als guns ook friendly fire geeft :P dan passen mensen wel op.
overigens kun je als infected prima wat doen tegen mensen die in een hoekje gaan staan en melee'en
gewoon van boven aanvallen.
kan niet altijd. maar in huiten settings of grote ruimtes vaak wel.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
remmelt schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:16:
Je krijgt geen punten voor in een hoekje staan als survivor. Je krijgt punten voor het afleggen van meters.

Ik snap wel wat je bedoelt hoor, er moet natuurlijk balans blijven.
De Rooftop van No Mercy zou je anders best zo uit kunnen voeren. Alhoewel je er geen Tanks mee gaat verslaan denk ik.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Weer een spray gemaakt, ik zet hem vanavond op gamesprays.com

Afbeeldingslocatie: http://img92.imageshack.us/img92/7559/homerzombiesms2.jpg

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Workaholic schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 08:04:
[...]

Haha valt tegen he op advanced/hard.. was wel dik lachen met al die tanks :D Een keer 's avonds nog maar een potje doen?
Ja we moeten echt nog een keer potje doen, vanvond zou ik opzich wel kunnen.
Join de GoT l4d steamgroup das wat makkelijker lullen dan via het forum 8)
http://steamcommunity.com/groups/gotl4d

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

OxiMoron schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 13:02:
Chainsaw is misschien leuk met een kleine hoeveelheid benzine ofzo.. maar langdurig gebruik zou de gameplay echt verpesten.
Of je maakt het zoals bij GoW zodat je maar 1 vijand per keer kunt killen, maar dan wel met 4 gallons of gore!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 20:29
DrumandBass schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:08:
[...]

Of je maakt het zoals bij GoW zodat je maar 1 vijand per keer kunt killen, maar dan wel met 4 gallons of gore!
anders ga je gears of war spelen als je het wil hebben zoals in gears of war.... :)

chainsaw vind ik nep, in een onrealistische shooter als doom of GoW is het wel leuk, maar een "realistische" shooter (niet dat zombies realistisch zijn, maar jullie begrijpen me wel, de wapens enzo) heeft niks aan een chainsaw, daar wordt het alleen maar nep van en het is nou toch juist de bedoeling dat je het gevoel hebt dat je dit morgen in het echt kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Laatst online: 21-10-2018
Ik wil ook een chainsaw :P heb nog maar 3 missies gedaan fzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

Dalyxia schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:41:
[...]

anders ga je gears of war spelen als je het wil hebben zoals in gears of war.... :)

chainsaw vind ik nep, in een onrealistische shooter als doom of GoW is het wel leuk, maar een "realistische" shooter (niet dat zombies realistisch zijn, maar jullie begrijpen me wel, de wapens enzo) heeft niks aan een chainsaw, daar wordt het alleen maar nep van en het is nou toch juist de bedoeling dat je het gevoel hebt dat je dit morgen in het echt kan overkomen
Dude ,Bij een scenario als L4D lijkt het mij realistischer om een kettingzaag te pakken uit mijn schuur. Tegenover een uzi of m16... :X
My 2 cent´s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GonzoNL schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 16:05:
Weer een spray gemaakt, ik zet hem vanavond op gamesprays.com

[afbeelding]
Onmogelijk. Homer moet wel immuun zijn, aangezien hij geen brains heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoL, zojuist echt iets heel vreemds meegemaakt. :D

Met zijn 4en zitten wij in een lobby (map Dead Air, difficulty op Normal). Map wordt geladen, hierna het bekende introfilmpje, opeens wordt het scherm zwart en 10 seconden later zitten wij op een versus mode server in een safery room, waarbij de deuren niet openwillen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrumandBass schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:53:
[...]

Dude ,Bij een scenario als L4D lijkt het mij realistischer om een kettingzaag te pakken uit mijn schuur. Tegenover een uzi of m16... :X
My 2 cent´s
Misschien kun jij dan lekker vingers af zagen van die zombies terwijl de rest de zombies wegmaaid met uzis, m16's, shotties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Zouden de gamertags van mensen die dit spel op de xbox hebben en willen co-open aan de startpost kunnen worden toegevoegd?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
ff voor the record.. is was dus net NIET diegene die de boomer neerschoot... bedankt voor de kick lui... sjeez...

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
OxiMoron schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 20:11:
ff voor the record.. is was dus net NIET diegene die de boomer neerschoot... bedankt voor de kick lui... sjeez...
Omg, je zou gekickt worden voor een boomer neerschieten? :X :?
Vind dat we wel vriendelijk moeten blijven op gotservers... ze zijn dan wel niet van mij, maar goed.... "imo" dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg het maar niet voor elkaar om met Coop met 1 ai speler en de rest human, die escape map van act 4 te completen op hard.

We zijn tot de 2e tank gekomen en dan sneuvelt er 1 en dan zijn we 1 voor 1 dood door een hunter/boomer/smoker...

Iemand deze missie al gedaan, en een tip waar je het beste kan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Ten overvloede, maar _/-\o_
Heel goed gedaan!

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
Arghhhhhhhh, ik ging weer voor AKIMBO ASSASSIN maar weer mislukt :P
Ik moest ff naar toilet, dat ging heel rap ;) maar mannetje ging in idle en die pakte een M16.
Ik gooide later een jerrycan tijdens een wave en begon meteen te schieten....juist ja met de M16 die die automatisch pakt |:(

Verder had ik een password op mn server gezet, vrienden moesten password invullen maar die 4e spot werd door een random gevuld? iemand enig idee hoe dat kan?

[ Voor 21% gewijzigd door Gman op 25-11-2008 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gman schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 22:23:
Arghhhhhhhh, ik ging weer voor AKIMBO ASSASSIN maar weer mislukt :P
Ik moest ff naar toilet, dat ging heel rap ;) maar mannetje ging in idle en die pakte een M16.
Ik gooide later een jerrycan tijdens een wave en begon meteen te schieten....juist ja met de M16 die die automatisch pakt |:(
Ik heb gewoon geen wapens op het begin / op de wapen points gepakt. Waarom zou je als je toch alleen guns wilt gebruiken?

Ik heb verder voor de zekerheid ook geen grenades / molotovs / jerry cans gebruikt.

We deden met z'n 4en allemaal guns only, was wel lastig, maar wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:18

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Overigens een workaround om een sessie campaign of wat dan ook private te houden:

• Maak een friends only lobby aan
• Join als een malle
• Start de game
• Als je eenmaal in game zet moet iedereen zijn friends uitzetten
• Tada niemand kan meer joinen zonder dat je friends aanstaat :)

Works like a charm :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 22:59:
[...]

Ik heb gewoon geen wapens op het begin / op de wapen points gepakt. Waarom zou je als je toch alleen guns wilt gebruiken?

Ik heb verder voor de zekerheid ook geen grenades / molotovs / jerry cans gebruikt.

We deden met z'n 4en allemaal guns only, was wel lastig, maar wel leuk :)
Ik heb zelf ook niks opgepakt.
Zoals ik al schreef, ik was héél ff weg, mn char gaat in idle dus de computer nam het over en ging als AI survivor spelen, en die pakte een M16 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Laatst online: 05-08 21:19
Eergister de game gekocht, erg leuk! Heb me gelijk effe aangemeld voor de GoT L4D...voor de geinteresseerde in een gamepje zombie bashen, ik heet StyX :)

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gman schreef op woensdag 26 november 2008 @ 00:20:
[...]

Ik heb zelf ook niks opgepakt.
Zoals ik al schreef, ik was héél ff weg, mn char gaat in idle dus de computer nam het over en ging als AI survivor spelen, en die pakte een M16 op.
Ah sorry, dacht dat je hem opgepakt had maar niet gebruikt en dat de bot er alleen naar toe veranderde. Maar dat kan natuurlijk ook, wel balen idd, maarja zo moeilijk is het niet. Zeker niet online als de 3 andere wel normale wapens gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Witch bug... daar gaan we weer :(

Apparently the Witch will not attack you if you stand directly behind her. We're hoping Valve is planning a patch soon, the exploits are piling up.

http://uk.youtube.com/watch?v=efnS37__nSY&

8)7

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 14:14

BioHazard

*\o/*

Ik heb gisteren mijn Akimbo Assasin achievement gehaald samen met 3 andere mensen. Vind het echt een goede toevoeging aan games, achievements, houd de lol erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
BioHazard schreef op woensdag 26 november 2008 @ 08:43:
Ik heb gisteren mijn Akimbo Assasin achievement gehaald samen met 3 andere mensen. Vind het echt een goede toevoeging aan games, achievements, houd de lol erin.
Jep :)
Houdt de "drive" om te spelen erin.
Die headshots splatten zo lekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:41
Jaapoes schreef op woensdag 26 november 2008 @ 00:23:
Eergister de game gekocht, erg leuk! Heb me gelijk effe aangemeld voor de GoT L4D...voor de geinteresseerde in een gamepje zombie bashen, ik heet StyX :)
Volgens mij hebben wij Maandag avond met nog iemand anders een potje coop gedaan. Mijn nick is [GOT] mrh@nky, ik geloof dat we level bloodharvest speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-08 16:08
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 21:24:
Ik krijg het maar niet voor elkaar om met Coop met 1 ai speler en de rest human, die escape map van act 4 te completen op hard.

We zijn tot de 2e tank gekomen en dan sneuvelt er 1 en dan zijn we 1 voor 1 dood door een hunter/boomer/smoker...

Iemand deze missie al gedaan, en een tip waar je het beste kan staan?
Voor elke eindgevecht heb ik ondervonden dat een kast of klein hokje de beste plek is om te staan. Ik weet niet welke act 4 precies is, maar er is vast wel een kast.

Voor de tanks moet je gewoon een goede strategie weten te vinden. Ik kan het wel uitleggen, maar dan snapt er toch niemand wat van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:19
Kroketje schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:17:
[...]
Voor de tanks moet je gewoon een goede strategie weten te vinden. Ik kan het wel uitleggen, maar dan snapt er toch niemand wat van.
Je bedoeld vast: 'al schietend hard achteruit rennen, hopen dat je nergens tegenaan loopt, niet ondergekotst wordt, niet gepounced wordt door een hunter en niet in de tong van een smoker terecht komt'? Ja, die gebruik ik ook altijd! Werkt soms heel aardig, vooral als de tank achter iemand anders aan gaat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Bij een tank gewoon ergens half achter gaan staan, zodat blokken beton e.d. je niet kunnen raken. Wel gaar trouwens dat als je de tank "triggerd" je bijna altijd dood bent omdat hij jouw dan als target pakt.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Ghostrider schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:53:
Bij een tank gewoon ergens half achter gaan staan, zodat blokken beton e.d. je niet kunnen raken. Wel gaar trouwens dat als je de tank "triggerd" je bijna altijd dood bent omdat hij jouw dan als target pakt.
Ik heb 'm een keer van me af gekregen door van een auto te springen en door een hokje in te rennen en de deur dicht te trekken.
Best goede tactiek want dan kan jij weer volgas schieten erop, als je dat zo afwisseld gaat dat best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:55

4play

-Nintendo- fan

Die tank pakt mij altijd om een of andere manier vind hij mij een aantrekkelijk stuk mens :)...

Ook als hij eerst op iemand anders gaat komtie daarna toch weer op mij af :) heeft me al een paar keer een "bijna" overwinning gekost net dood vlak voor de helicopter/legerauto enz.

Maar dat mag de pret niet drukken ik blijf me meesterlijk vermaken met L4D.. ik hoop alleen wel dat dit spel een beetje zuiver blijft. Aangezien alle andere source spellen van die vervelende soundpacks krijgen die je bij elke server bijna moet downloaden. Erg naar maar ik zag dat L4D daar een optie voor heeft in het menu. Dat geeft hoop.

Het is ook voor het eerst dat ik gisteravond in een FPS de moeite heb gedaan om mijn MIC aan te sluiten en er ook gebruik van te maken... Het werkt veel beter met een MIC. Maar toch was ik dood omdat ik of te snel ga of te veel afdwaal van de groep. Dat is in dit spel echt niet mogelijk op de hogere moeilijkheidsgraad dan lig je gelijk op je rug met een eng monster op je nek...

Bij deze bedankt GOT mensen voor het toffe spel van gister (ookal ben ik niet echt heel goed erin :))

ik speel onder G. Berend Jan

【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaCoTa schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:48:
[...]

Je bedoeld vast: 'al schietend hard achteruit rennen, hopen dat je nergens tegenaan loopt, niet ondergekotst wordt, niet gepounced wordt door een hunter en niet in de tong van een smoker terecht komt'? Ja, die gebruik ik ook altijd! Werkt soms heel aardig, vooral als de tank achter iemand anders aan gaat. :+
Inderdaad, hopen is het goede woord. De kans is alleen groot dat je wel gepakt wordt in die map :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tank tactics, gewoon engagen en liefst om een klein gebouwtje of zo lopen waar de tank steeds opklimt. Dat klimmen kost hem namelijk tijd en geeft je team tijd om te offloaden met alle wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gman schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:25:
[...]

Ik heb 'm een keer van me af gekregen door van een auto te springen en door een hokje in te rennen en de deur dicht te trekken.
Best goede tactiek want dan kan jij weer volgas schieten erop, als je dat zo afwisseld gaat dat best.
Als je down gaat door een tank: GELIJK stoppen met schieten en je teammates moeten dan echt even erin rushen en vol in z'n rug knallen of melee doen. Dan switched hij van target :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:52:
Tank tactics, gewoon engagen en liefst om een klein gebouwtje of zo lopen waar de tank steeds opklimt. Dat klimmen kost hem namelijk tijd en geeft je team tijd om te offloaden met alle wapens.
en zorg dat je niet tussen de tank en een afgrond staat (vooral hospital 4 en 5). de survivors kunnen nml niet zo goed vliegen :P
ook in krappe ruimtes heb je een probleem, dus als er een open veld is, ga daar dan heen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
RocketKoen schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:26:
[...]
en zorg dat je niet tussen de tank en een afgrond staat (vooral hospital 4 en 5). de survivors kunnen nml niet zo goed vliegen :P
ook in krappe ruimtes heb je een probleem, dus als er een open veld is, ga daar dan heen.
Nee idd in rooftop finale vloog ik het hele dak over :P
Hem outrunnen gaat ook bijna niet kreng rent ook nog best snel.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Vergeet niet als je een tank in de fik zet hij langzamer gaat rennen. Altijd een molotov bewaren voor wat vuur ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het 'tankgeluid' komt en je health is rood/geel, heal dan meteen indien mogelijk.
Als je groen bent kun je de tank makkelijk eruit rennen.
Met geel zal het heel lastig gaan, maar is te doen mits je hem vertraagt door continu op hem te schieten.
Als je rood bent ben je gewoon de Sjaak, of het moet een Human-Controlled tank zijn die niet al te snugger/goed is.

Als je probeert te healen terwijl de tank er al is.. naja... succes dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-08 16:08
Het is me al een paar keer gelukt om zonder doden het eindspel te halen op expert. De tank is echt niet moeilijk met een beetje taktiek. Ik heb hem al een paar keer de hele tijd achter me aan gehad en hem zo dood gekregen. Ik heb hem dan ook het liefst achter mij aan, want ik ben bang dat me andere teammates niet weten wat ze moeten doen ;)

Ook blijf ik meestal in de buurt van de minigun als de tank er is. Als je op de minigun zit gaat de tank meteen op jou af, goed om je teammates te redden als die worden gepakt door de tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

RocketKoen schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:26:
[...]
Die rotzak mepte mij toen zomaar van het dak :( :+ Daar vloog ik, met 70HP, pills, medkit en molotov. Dood :'(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
TroonStaal schreef op woensdag 26 november 2008 @ 14:01:
[...]

Die rotzak mepte mij toen zomaar van het dak :( :+ Daar vloog ik, met 70HP, pills, medkit en molotov. Dood :'(
Ik bleef tenminste nog op het handje hangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Damn ik krijg ook steeds meer zin in deze game als ik jullie zo hoor.... Is het echt wel de moeite waard? en is het online leuk om te spelen, ook qua samenspel etc?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnie schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:30:
Damn ik krijg ook steeds meer zin in deze game als ik jullie zo hoor.... Is het echt wel de moeite waard? en is het online leuk om te spelen, ook qua samenspel etc?
Zonder samenspelen is er geen fluit aan. Je moet de 'anal rape - no lube' gewoon delen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Ik vind dit simpelweg het beste online co-op spel wat ik de laatste jaren heb gespeeld. Single player is wat aan de saaie kant, maar online met versus of co-op is hardstikke cool en blijft elke keer afwisselend genoeg. Met 20 maps in co-op heb je ook wel genoeg te doen zodat het niet te snel saai wordt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Of het de moeite waard is is voor ieder anders natuurlijk. Voor mij is het zeker de moeite waard.
Online samen spelen is waar het hele spel om draait, zonder internet hoef je wat mij betreft dit spel niet aan te schaffen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
co-op word pas helemaal leuk in versus-mode tegen een goed team infected :P
en het spelen als infected is ook een erg leuke afwisseling. gebruik je je kennis van de map en taktiek ineens vanuit een totaal andere invalshoek

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:54
Jesus, m'n videokaart drivers crashen tijdens de game in de GoT server, ben ik gebanned.... Iemand die mij kan unbannen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killzone schreef op woensdag 26 november 2008 @ 17:16:
Jesus, m'n videokaart drivers crashen tijdens de game in de GoT server, ben ik gebanned.... Iemand die mij kan unbannen?
Nee, dat kan niet handmatig bij het geval van een kick. Je zult gewoon een uurtje moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
net 5 tanks in een game, wtf :P en dan nog verliezen, sjezus kutteam, want aan mij lag het niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 17:21:
[...]

Nee, dat kan niet handmatig bij het geval van een kick. Je zult gewoon een uurtje moeten wachten.
Dus als ik er gewoon uit word gegooit door de game (timed out oid), dan kan ik er wel meteen weer in?? Dan wacht ik de volgende keer, en vraag ik niet aan iemand die in dezelfde game zit of ze mij kunnen kicken.

• Bejit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 18:07

Bejit

Svenska Faderland

Kroketje schreef op woensdag 26 november 2008 @ 13:48:
Het is me al een paar keer gelukt om zonder doden het eindspel te halen op expert. De tank is echt niet moeilijk met een beetje taktiek. Ik heb hem al een paar keer de hele tijd achter me aan gehad en hem zo dood gekregen. Ik heb hem dan ook het liefst achter mij aan, want ik ben bang dat me andere teammates niet weten wat ze moeten doen ;)

Ook blijf ik meestal in de buurt van de minigun als de tank er is. Als je op de minigun zit gaat de tank meteen op jou af, goed om je teammates te redden als die worden gepakt door de tank.
Tuurlijk Kroketje :+

Mag jij de volgende keren tanks uitschakelen, haal ik is een keer die verdomde achievements dat je campaign hebt gehaald. Elke keer ben ik het haasje omdat tank/special infected combo over me donder krijg. Heeft me al 4 keer me leven gekost en daardoor 3 campaign nog steeds niet gehaald. :(

Ik = Devion/Bejit :)

Systeempje

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Nav alle positieve geluiden hier op het forum toch maar even een exemplaar meegenomen onderweg naar huis. Wat een sfeer zeg, vooral die intro ook "We just crossed the street".... _/-\o_

Na 2 levels offline toch maar even online geprobeerd en nu beng ik bang dat ik niet meer in mijn eentje ga spelen. Kan het kloppen dat als de ronde onderweg is je niet meer kan joinen. Zo moest ik gister in mijn eentje 4 survivors afstoppen omdat de rest er al mee gekapt was. Wel vet dat het mij gelukt was, ze zaten echt te schelden en te tieren dat ze 4vs1 het niet eens gehaald hadden, ik heb ze niet durfen te vertellen dat ik het net 2 uur speel! :D

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

d3lph schreef op donderdag 27 november 2008 @ 09:09:
Nav alle positieve geluiden hier op het forum toch maar even een exemplaar meegenomen onderweg naar huis. Wat een sfeer zeg, vooral die intro ook "We just crossed the street".... _/-\o_

Na 2 levels offline toch maar even online geprobeerd en nu beng ik bang dat ik niet meer in mijn eentje ga spelen. Kan het kloppen dat als de ronde onderweg is je niet meer kan joinen. Zo moest ik gister in mijn eentje 4 survivors afstoppen omdat de rest er al mee gekapt was. Wel vet dat het mij gelukt was, ze zaten echt te schelden en te tieren dat ze 4vs1 het niet eens gehaald hadden, ik heb ze niet durfen te vertellen dat ik het net 2 uur speel! :D
Die sfeer is idd ook een erg goed punt :Y

Nee, dat heb je fout. Als je via de play online functie op choose a game in progress klikt ga je direct naar een spel wat bezig is. Het is zo ingesteld dat als er een speler wegvalt, of te lang idle is, dat die wordt overgenomen door een bot. Nieuwe spelers kunnen daarna de plaats van de bot innemen, bijvoorbeeld na een invite. Maar dat zou ook server afhankelijk kunnen zijn. Dat er friends only is aangezet.

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Dalyxia schreef op woensdag 26 november 2008 @ 21:45:
net 5 tanks in een game, wtf :P en dan nog verliezen, sjezus kutteam, want aan mij lag het niet :D
Was dat die game op bloodharvest waar die tank begon te campen in de "Army APC" die ons kwam redden? :P

Wat een waanzinnig einde man!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

gisteravond nog even snel de Akimbo assisin achievement gehaald; op normal mode...dan kan je lekker snel doorlopen. Had echter nog wel en blok lood van een (n00b) beginner achter me aan :P maar de 2 bots hielpen vriendelijk mee.
Je mag trouwens met akimbo assasin wel gewoon op gas cans schieten dat maakt niet uit :) granaten zijn volgens mij neit toegestaan.

Erg fijn dat bots zo trouw zijn dat ze je niet in je rug schieten 8) en als er een hunter op je springt zijn ze er binnen 2 seconden bij :9 Helaas niet de achievement gehaalt van het niet healen ivm een smoker ;(

Edit: tanks hebben op normal mode maar ongeveer 2500 hitpoints 8)7 op expert bijna 6000+ meende ik :9

[ Voor 8% gewijzigd door Ghostrider op 27-11-2008 10:23 ]

Asus Zenbook i7 256gb

• OxiMoron
TroonStaal schreef op donderdag 27 november 2008 @ 09:23:
[...]

Die sfeer is idd ook een erg goed punt :Y

Nee, dat heb je fout. Als je via de play online functie op choose a game in progress klikt ga je direct naar een spel wat bezig is. Het is zo ingesteld dat als er een speler wegvalt, of te lang idle is, dat die wordt overgenomen door een bot. Nieuwe spelers kunnen daarna de plaats van de bot innemen, bijvoorbeeld na een invite. Maar dat zou ook server afhankelijk kunnen zijn. Dat er friends only is aangezet.
Ook als de game in de final round is kun je niet meer joinen.. best lame als idd mensen weggaan aan het begin van de ronde :S

Verwijderd

Ghostrider schreef op donderdag 27 november 2008 @ 10:20:
tanks hebben op normal mode maar ongeveer 2500 hitpoints 8)7 op expert bijna 6000+ meende ik :9
Op advanced hebben tanks 6k hitpoints, op expert is dat 10k }:O
OxiMoron schreef op donderdag 27 november 2008 @ 10:22:
Ook als de game in de final round is kun je niet meer joinen.. best lame als idd mensen weggaan aan het begin van de ronde :S
Oh? Uit mijn ervaring joinen mensen nog net zo goed in de finaleronde, dat heeft daar geen invloed op zover ik weet.

• jorisw86
gister 4x een full campaign gespeeld met pistols only geen nades pillen medic bags niks en krijg de achiefment maar niet voor pistols only.

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

jorisw86 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 11:31:
gister 4x een full campaign gespeeld met pistols only geen nades pillen medic bags niks en krijg de achiefment maar niet voor pistols only.
Vote dan ffe een restart aan het begin; soms pakt die anders sommige achievements niet omdat je telaat joint.

Asus Zenbook i7 256gb

Verwijderd

Wiebbe schreef op donderdag 27 november 2008 @ 09:42:
[...]

Was dat die game op bloodharvest waar die tank begon te campen in de "Army APC" die ons kwam redden? :P

Komt niet in de buurt van de Tank die bij ons in de helicopter meevloog _/-\o_

• Gman
jorisw86 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 11:31:
Wij hadden het gister ook, weeeeer niet gehaald :(, ik werd van het gebouw afgegooid door de tank terwijl ik er best een eindje vanaf stond, de andere 2 hebben het wel gehaald maar geen achievement.
Ook geen miniguns gebruikt.
Ik had wel per ongeluk een molotov gepakt maar niet gebruikt.

Vandaag gewoon ff solo op easy gedaan en eindelijk gehaald Afbeeldingslocatie: http://msn.mess.be/data/media/364/GunSmoke.gif
Ghostrider schreef op donderdag 27 november 2008 @ 11:50:
[...]
Vote dan ffe een restart aan het begin; soms pakt die anders sommige achievements niet omdat je telaat joint.
Hebben we gister ook gedaan (default procedure nu :P) maar hielp dus niks.

[ Voor 10% gewijzigd door Gman op 27-11-2008 13:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 12:59:
[...]

Komt niet in de buurt van de Tank die bij ons in de helicopter meevloeg _/-\o_
Meevloeg... hihihi... een nieuw werkwoord... vloegen ;)

• jorisw86
idd wij doen standaard ook al met elke campaign restart vote.

werkt gewoon niet die achiefment krijgen.

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

OxiMoron schreef op donderdag 27 november 2008 @ 10:22:
[...]

Oh dat wist ik niet, dacht dat er altijd mensen konden joienen, of in elk geval friends. Goed om te weten idd.

Verwijderd

TroonStaal schreef op donderdag 27 november 2008 @ 13:37:
[...]

Oh dat wist ik niet, dacht dat er altijd mensen konden joienen, of in elk geval friends. Goed om te weten idd.
Volgens mij is het _na_ het 2 keer gebruiken van de radio. Dus echt als de waves komen.

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:02:
[...]

Volgens mij is het _na_ het 2 keer gebruiken van de radio. Dus echt als de waves komen.
Dat zou dan wel weer praktisch zijn, kan je net voordat de spreekwoordelijke poep de ventilator raakt versterking oproepen.

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:56
Er staan nog een hoop onjuistheden in de startpost, zoals dat de hunter onzichtbaar kan worden en dat hij ook een 'lunge' aanval heeft.
Zie bv hier voor juiste info.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:02:
[...]

Volgens mij ook, want dan is de feitelijke final game begonnen, en kunnen er ook geen respawns van spelers meer zijn.

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Als ik thuis kom ga ik hem via steam kopen denk ik, jullie hebben me om ;-)

Er is iets als een GoT steam group ofzo heh? Zo ja, zin om vanavond te spelen???

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ja, die groep is hier: http://steamcommunity.com/groups/gotl4d

Speelde gisteren op de versus-servers en toen kwam er tijdens een finale opeens een derde tank aan. Ik dacht dat het altijd wave - tank - wave - tank - final wave was? Of is dat in versus anders?

• Dalyxia
Wiebbe schreef op donderdag 27 november 2008 @ 09:42:
[...]

ja, idd, op het laatst moment waren er gewoon 2 tanks tegelijk, en 2 seconden daarna ging de APC rijden en hadden jullie gewonnen (ik was de tank die op het moment van het wegrijden in de apc op jullie aan het inbeuken was, kreeg jullie maar niet dood :P

Verwijderd

LUH-3417 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:19:
Ja, die groep is hier: http://steamcommunity.com/groups/gotl4d

Speelde gisteren op de versus-servers en toen kwam er tijdens een finale opeens een derde tank aan. Ik dacht dat het altijd wave - tank - wave - tank - final wave was? Of is dat in versus anders?
Het is wave, tank, wave, tank, final wave met een tank erbij. Daarom moet je de RUN LIKE HELL tactiek toepassen na de 2de tank :+

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:30:
[...]

Het is wave, tank, wave, tank, final wave met een tank erbij. Daarom moet je de RUN LIKE HELL tactiek toepassen na de 2de tank :+
Ah, vandaar. Die run like hell-taktiek is overigens perfect. Alleen jammer als er iemand achter blijft. Ik had dat gisteren op het vliegveld en ook al was het dan Louis de Bot, was het toch lullig als je hem nog hoort schreeuwen terwijl hij professioneel het asfalt in wordt geprakt door een tank. :)

• OxiMoron
Mja.. in bloodharvest moet je ook gewoon als een gek naar de APC rennen.. waarom mensen soms compleet de andere kant het huis uit gaan snap ik ook niet helemaal :S

Gister zat ik al lang en breed in dat ding met m'n 15 hp ofzo.. en omdat de rest allemaal de verkeerde kant op ging kreeg ik nog even de wave zombies op m'n dak en lag ik "DOWN" in de APC toen hij eindelijk wegging :S

• Dalyxia
OxiMoron schreef op donderdag 27 november 2008 @ 17:00:
Mja.. in bloodharvest moet je ook gewoon als een gek naar de APC rennen.. waarom mensen soms compleet de andere kant het huis uit gaan snap ik ook niet helemaal :S

Gister zat ik al lang en breed in dat ding met m'n 15 hp ofzo.. en omdat de rest allemaal de verkeerde kant op ging kreeg ik nog even de wave zombies op m'n dak en lag ik "DOWN" in de APC toen hij eindelijk wegging :S
gewoon melee-en lijkt mij dan, ze kunnen maar van 1 kant komen in die APC...

Verwijderd

Dalyxia schreef op donderdag 27 november 2008 @ 17:25:
[...]

gewoon melee-en lijkt mij dan, ze kunnen maar van 1 kant komen in die APC...
In je eentje melee-en werkt niet.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:19
Vandaag mij L4D vanaf gamehubs binnengekregen, had hem vorige week woensdag besteld, prima! Vanavond ff spelen. :9

• Dalyxia
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 17:28:
[...]

In je eentje melee-en werkt niet.
zeker wel

daar is een truukje voor, het is niet domweg beetje mouse2 indrukken, je moet er op een bepaalde manier bij lopen, dan kan je elke wave die van 1 kant komt met 100 hp neer melee-en

het is een gevoels ding maar het gaat ongeveer zo:

Melee de eerste zombies, loop tegelijk een stukje naar voren, melee de eerste zombies nog een keer en het 2e gedeelte van de zombies pak je er ook bij, loop daarna weer een stukje naar achteren zodat het 2e gedeelte van de zombies je niet raken, begin daarna de routine weer opnieuw

ook als je tijdens het meleen van links naar rechts of van rechts naar links kijkt, vergroot je de hoek waarin je zombies met 1 melee raakt

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Dalyxia the zombie master zo te horen :)

Verwijderd

Dalyxia schreef op donderdag 27 november 2008 @ 18:00:
[...]

zeker wel

daar is een truukje voor, het is niet domweg beetje mouse2 indrukken, je moet er op een bepaalde manier bij lopen, dan kan je elke wave die van 1 kant komt met 100 hp neer melee-en

het is een gevoels ding maar het gaat ongeveer zo:

Melee de eerste zombies, loop tegelijk een stukje naar voren, melee de eerste zombies nog een keer en het 2e gedeelte van de zombies pak je er ook bij, loop daarna weer een stukje naar achteren zodat het 2e gedeelte van de zombies je niet raken, begin daarna de routine weer opnieuw

ook als je tijdens het meleen van links naar rechts of van rechts naar links kijkt, vergroot je de hoek waarin je zombies met 1 melee raakt
Moet je wel de ruimte hebben, en daarnaast geen special zombies in de buurt hebben ;)

• TheJVH
Je kan hem ook exploiten, je moet dan gewoon heel snel wapen wisselen en dan melee doen. Dan kan je echt heel snel melee doen :) .

Verwijderd

Killzone schreef op donderdag 27 november 2008 @ 20:18:
Je kan hem ook exploiten, je moet dan gewoon heel snel wapen wisselen en dan melee doen. Dan kan je echt heel snel melee doen :) .
Dat klopt wel, maar dat gaat toch gepatched worden ;). Smoker pakt je dan nog steeds, want volgens mij kan je tong niet raken als hij onderweg is naar je.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2008 20:24 ]

• Dalyxia
hmmz, is de got community te groot kan je het niet meer in 1 keer zien in het friends schermpje

kom je nu op zo'n pagina, waarbij je alleen "join" hebt, ohe kan ik gewoon zien in welke game iemand ziet zonder hem ook daadwerkelijk te joinen?

Verwijderd

Serieus, hoe krijg je het voor elkaar een leven te completen op expert. Er gaat 20 hp per hit af van een zombie, als je een keertje geswarmed wordt is het \voorbij? :D

• Dalyxia
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 21:52:
Serieus, hoe krijg je het voor elkaar een leven te completen op expert. Er gaat 20 hp per hit af van een zombie, als je een keertje geswarmed wordt is het \voorbij? :D
daar is melee voor, en niet geswarmed worden helpt ook goed, loop steeds in 1 ruk door naar de volgende plek die je goed kan verdedigen, blijf bij elkaar, enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las in het begin van de post, dat de hunter onzichbaar kan worden als je rustig tegen een muur verstopt.
Ik heb het een aantal keren geprobeerd maar werd finaal afgeschoten 8)7

Moet ik bukken of zo? want volgens mij horen ze me dan kreunen en ben ik alsnog de sjaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:19
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 00:11:
Ik las in het begin van de post, dat de hunter onzichbaar kan worden als je rustig tegen een muur verstopt.
Ik heb het een aantal keren geprobeerd maar werd finaal afgeschoten 8)7

Moet ik bukken of zo? want volgens mij horen ze me dan kreunen en ben ik alsnog de sjaak.
Zie:
Splash schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:37:
Er staan nog een hoop onjuistheden in de startpost, zoals dat de hunter onzichtbaar kan worden en dat hij ook een 'lunge' aanval heeft.
Zie bv hier voor juiste info.
Is dus geschrapt/veranderd door Valve. Kan me er ook wel iets bij voorstellen, je moet nu als hunter veel actiever zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door DaCoTa op 28-11-2008 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dead Air @ Expert nu ook gehaald samen met een aantal gotters. Jammer genoeg heb ik nog steeds geen achievements voor de 2 campaigns die ik op expert heb gedaan...maar je kan niet alles hebben :/ .

Plezier op de WC:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Bym1znGJzths1LlAyxGqFVYS/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eMBC4mR5RPKRshfMpMpOWFTY/thumb.jpg

Bewijs expert:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/unnv8KxXMZWWQhZwkEz1uwZx/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice koeitje. Waar hebben jullie gestaan bij die final? Op die tankwagen?
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik aub de spoiler-tag als je iets over het verhaal zegt...