[Multi] Left 4 Dead - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 50.607 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

White schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 17:19:
[...]

nja ik heb dat goflje niet op mijn tobo zitten, dus kan hem niet openen, en er is ook geen andere key waar je hem aan kan toewijzen :/
-console commandline :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Zeer relaxt spel(xbox). Maar vooral die Versus mode is wat voor een lange levensduur gaat zorgen. Echt geweldig is dat!

Net in het No Merct level, net na het stukje dat je met de lift een stukje omhoog gaat en het dak op. Hun waren in het gebouw, werd ik tank. Ik als een beest erop af. De eerste survivor zag het blok cement nooit aankomen...hehe...
Volgende kamer die uitkijkt over het plein met de trucks, ik stom naar binnen 2 man staan er paraat met shotty's. Ohhhh shit dacht ik nog. Volle bak gaan, en met een machtige klap sloeg ik survivor nummer 1 met een boog uit het raam en hij lande aan de overkant(!) van de straat! Hierna stond ik even 2 seconden stil om te realiseren hoe geniaal dat eruit zag. En toen was het nog niet klaar ik was aan het dansen met de 2 survivor, totdat ik eindelijk een lock had en mijn machtige rechter hem ook raakte. En toeval of niet hij stond ook net voor het raam en vloog nog verder dan nummer 1(en die vloog echt al VER vannuit de eerste verdieping). Hierna kwam ik niet meer bij en was mijn dag officieel goed!
(kan ook de adrialine zijn geweest was het gevecht duurde behoorlijk lang xD).

[ Voor 3% gewijzigd door Postius op 22-11-2008 18:15 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Dus dat is haar probleem? :P

Spel is echt gruwlijk. Aangezien ik alle valve games op de pc speel, binnenkort ook weer de support van de modding community _/-\o_ .

Ik vind de tank echt HEEL eng. Maar echt heel eng, mij hoor je dan ook schreeuwen door de mic :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Heeft er iemand een goede server.cfg die hij voor zijn server gebruikt.
Ik kan van alles vinden maar ze zijn allemaal zo simpel qua instellingen.

Jammer dat ze er geen interface omheen hebben gebouwd :'( .

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
White schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 17:19:
[...]

nja ik heb dat goflje niet op mijn tobo zitten, dus kan hem niet openen, en er is ook geen andere key waar je hem aan kan toewijzen :/
Eigenlijk zit 'ie ook helemaal niet onder het golfje maar onder de ` dat is de backtick. De tilde, zoals dat golfje heet, is de shift boven `.

Je kan in je autoexec.cfg instellen welke toets de console opent, en misschien ook wel in de gewone instellingen, dat weet ik niet zeker. Hoe het moet: google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Die 4-pack wilde ik kopen, wat een oplichterij met die VAT - je totaal komt dus mooi hierop uit:

$149.99
$28.50Subtotal
Estimated Tax $178.49 = 144 euro

Lekkere voordeel verpakking met die tax :z ... con-artists. Ik moet kiezen tussen http://www.game.co.uk/PC/...ter/~r333971/Left-4-Dead/ en http://www.play.com/Games.../Left-4-Dead/Product.html ... zal eens kijken.

EDIT: € 36,95 bij http://www.digitala.nl/product_info.php?products_id=1932

Besteld.

[ Voor 10% gewijzigd door Cassius op 22-11-2008 20:43 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-08 16:08
Vandaag weer 3 keer op expert mode uitgespeeld, en weer geen achievement. Volgens mij bedoelen ze met "Survive all 4 expert campaigns" dat je niet dood mag gaan ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kroketje schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 20:43:
Vandaag weer 3 keer op expert mode uitgespeeld, en weer geen achievement. Volgens mij bedoelen ze met "Survive all 4 expert campaigns" dat je niet dood mag gaan ofzo.
Meer mensen hebben problemen met het niet activeren van achievements op de PC. Gewoon even wachten op een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:41
mochten er nog mensen op zoek zijn naar medespelers op de xbox360 wil je mij dan svp toevoegen?

nic: Axagrinder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Ik heb van dit spel de demo ongeveer 1 dag mogen spelen en heb er een aardig beeld van gekregen, maar ik wist niet zeker hoe lang het echt leuk zou blijven. Voordat ik er 40 euro voor neer wil leggen wil ik zeker weten dat het wel een tijdje leuk blijft en dat ik niet het spel na een week al zat ben. Wat is de ervaring tot nu toe bij de mensen die dit veel spelen? Slaat de verveling/ de routine al toe? Merk je dat de uitdaging al weg is? Ben erg benieuwd... En ik begrijp werkelijk niet waarom Valve die demo niet online laat staan om mensen zoals ik toch wat meer te overtuigen met bewijsmateriaal...

ps: Ik begrijp ook dat degene die dit gekocht hebben het leuk vinden (zou ik ook zijn), maar ben wel benieuwd naar wat + en - punten, zodat ik bij mezelf kan kijken of het echt iets voor mij is.

[ Voor 24% gewijzigd door Paniohitus op 23-11-2008 09:21 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preddie schreef op zondag 23 november 2008 @ 09:18:
Slaat de verveling/ de routine al toe? Merk je dat de uitdaging al weg is? Ben erg benieuwd... En ik begrijp werkelijk niet waarom Valve die demo niet online laat staan om mensen zoals ik toch wat meer te overtuigen met bewijsmateriaal...

ps: Ik begrijp ook dat degene die dit gekocht hebben het leuk vinden (zou ik ook zijn), maar ben wel benieuwd naar wat + en - punten, zodat ik bij mezelf kan kijken of het echt iets voor mij is.
Kwalitatief is dit spel zeker hoogstaand. Ik denk dat de uitdaging wel wat minder is als een speler alle campaigns heeft uitgespeeld (op normal of expert mode). Ik heb nog 1 campaign te gaan en heb zeker wel de drang om dat proberen te halen. Zo nu en dan een campaign te volbrengen met een geheel onbekend team op normal mode kan best leuk zijn. De AI Director is zeker wel nodig in dit spel. Voor de rest heb ik het spel ook aangeschaft met het oog op mods/costum maps/updates van valve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Iemand zin om rooftop te doen co-op?

93.190.140.193:27015

connecten via console of via een gratis programma als hlsw

[ Voor 34% gewijzigd door Workaholic op 23-11-2008 09:46 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Cassius schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 20:41:
Die 4-pack wilde ik kopen, wat een oplichterij met die VAT....

Lekkere voordeel verpakking met die tax :z ... con-artists.
Oplichters? Je weet toch dat de VAT de Nederlandse BTW is, die Valve wettelijk moet rekenen? De "oplichters" zijn dus onze regering, als je het zo wilt stellen. Let ook op dat de Amerikaanse prijzen nooit BTW inclusief zijn, omdat hun Sales Tax per staat verschilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb van dit spel de demo ongeveer 1 dag mogen spelen en heb er een aardig beeld van gekregen, maar ik wist niet zeker hoe lang het echt leuk zou blijven. Voordat ik er 40 euro voor neer wil leggen wil ik zeker weten dat het wel een tijdje leuk blijft en dat ik niet het spel na een week al zat ben. Wat is de ervaring tot nu toe bij de mensen die dit veel spelen? Slaat de verveling/ de routine al toe? Merk je dat de uitdaging al weg is? Ben erg benieuwd... En ik begrijp werkelijk niet waarom Valve die demo niet online laat staan om mensen zoals ik toch wat meer te overtuigen met bewijsmateriaal...

Het hangt er vanaf wat voor soort spellen je leuk vindt. De co-op doorlopen met mensen is leuk, versus mode weet ik nog niet. Het is een vrij onvoorspelbaar verlopend spel omdat de zombies altijd anders kunnen spawnen. Net als een potje CS bijvoorbeeld weet je ook niet precies wat de tegenstander doet.

Ik ben erg zombiefan en omdat elk potje weer anders is zal ik me nog wel tijden kunnen vermaken met SP en co-op. Ook verwacht ik dat er veel usermaps bijkomen, zoals de map die hier eerder is gepost of maps die zijn gebaseerd op bekende films.

Wat ik een beetje nadelig vind, is dat er weinig wapens inzitten en de wapens die er in zitten qua vuurkracht weinig voor elkaar onderdoen. Dual pistol is als je het goed doet zowat net zo effectief als de M4.
Ook zou het wel aardig zijn als je een mode zou hebben waarbij het wél uit zou maken welke char je speelt, nu is het slechts een skin.
En een totale solo optie lijkt me ook wel wat,dat je dus écht alleen bent. Waarbij de moeilijkheidsgraad wel een beetje is aangepast natuurlijk. Dat je niet zoiets hebt dat er én een Hunter, én een Boomer én een tank én twee mobs op je staan in te beuken :+ Dat het accent meer op stealth ligt zeg maar.

/edit: Raar van Valve dat ze de emo niet laten staan, ook niet slim als je het mij vraagt.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Workaholic schreef op zondag 23 november 2008 @ 09:45:
Iemand zin om rooftop te doen co-op?

connecten via console of via een gratis programma als hlsw
Hmm mijn eigen server zit gewoon vol en kan niet joinen, blijkbaar hebben ze via de lobby ook een Versus gestart.

Ik denk dat ik er nog maar 2 servers bij zet.. want anders kan ik nooit op mijn eigen servers spelen :+

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remmelt schreef op zondag 23 november 2008 @ 09:56:
[...]

Oplichters? Je weet toch dat de VAT de Nederlandse BTW is, die Valve wettelijk moet rekenen? De "oplichters" zijn dus onze regering, als je het zo wilt stellen. Let ook op dat de Amerikaanse prijzen nooit BTW inclusief zijn, omdat hun Sales Tax per staat verschilt.
En veel staten hebben geen eens VAT.

Ik koop haast niks op steam zelf meer. Ik laat een amerikaanse gozer die ik ken het voor me kopen (gift) en dan paypal ik hem het geld.

Zoals CoD:waw bijv. 60 dollar zonder btw. 75 dollar met btw. Voor hem was het 50 dollar en dus geen VAT! Zelfde met FC2 (die ik daardoor ook op US steam release had, niet EU een paar dagen later), CoD4 etc etc. Steam voor europeanen is vaak gewoon veel duurder, zelfs zonder VAT al en dan komt dat er nog eens bij.

L4D is wat dat betreft een uitzondering en wordt alleen maar duurder door de VAT. Maar bij andere spellen bespaar ik dus al gauw 25 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 16:57
Daitox, op zich heb je wel gelijk.

Maar officieel moet die Amerikaanse vriend in zijn staat dat aankopen declareren bij de belasting en dan betaalt ie wel de VAT. Maar bijna niemand doet dat, het is zo goed als onmogelijk omdat te gaan controleren bij de burgers. En een klein land als NL hebben ze een centraal belastingsysteem voor aankoop nml de btw. En de voor de staten in de VS mogen ze dat zelf bepalen, want dat wilde ze graag toen men in 17 of 18 zoveel gingen tekenen voor de verenigde staten.

Maar ja dat terzijde. :) Het is wel een handig truucje van je.

Op die manier heb ik via mn werk licenties gekocht op software, scheelde ook een hoop geld.

Maaruh terugkomend op L4D, gister gespeeld samen met een vriend online vs. maar op een goeie lag vrije server te vinden ben je 20 minuten bezig, waar je samen kan joinen, zonder dat ie meteen vol zit.
EN als je zelf een dedicated begint en je zet m op public dan duurt t 10 minuten voordat ie vol zit en dan begin je de server, en dan blijkt dat ie onspeelbaar is door alle lag.
En openserver browser heb ik ook veel problemen mee, ik probeer dan een GoT server te joinen alleen hij connect niet als ik op de knop connect klik, altijd connection failed, het is me nog nooit gelukt om een got server te joinen.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-08-2024
Zijn er hier nog gezellige xboxers die ff co-op willen spelen ?

gamertag: fr3z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 21:47
SeenD schreef op zondag 23 november 2008 @ 12:45:
En openserver browser heb ik ook veel problemen mee, ik probeer dan een GoT server te joinen alleen hij connect niet als ik op de knop connect klik, altijd connection failed, het is me nog nooit gelukt om een got server te joinen.
En je bent wel lid van de steamgroup?
Pepperana schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 19:46:
Heeft er iemand een goede server.cfg die hij voor zijn server gebruikt.
Ik kan van alles vinden maar ze zijn allemaal zo simpel qua instellingen.

Jammer dat ze er geen interface omheen hebben gebouwd :'( .
Wat zou je in willen stellen dan? Voordeel van L4D is dat er weinig aan geconfigureerd hoeft te worden eigenlijk, de instellingen betreffen voornamelijk het kiezen van de manier waarop mensen je server kunnen bereiken en wat algemene instellingen, zoals server naam, difficulty, etc. sv_pure schijnt nog niet goed te werken, tweaken van rates heb ik ook nog niemand over gehoord eigenlijk.
Brainstorm schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 22:00:
[...]
Ik denk inderdaad dat een votekick ook automatisch een temp ban is, maar dat moet ik echt even nazoeken.
Wat ik trouwens zag is dat als iemand geband wordt door een votekick, deze niet in de normale lijst van bans komt te staan. Da's wel apart, ook onhandig omdat de ban dan niet direct ongedaan te maken is :?
DeepSeven schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 14:55:
Kunnen de got servers misschien op expert of op zijn minst op advanced gezet worden?
Can do, vergeet niet dat je via het voting menu ook zelf de difficulty kan veranderen en meer (campaign restarten, campaign veranderen, etc).

[edit]Ohja, als Versus te makkelijk wordt, dan ziet dit er veelbelovend uit >:)
code:
1
director_special_respawn_interval        : 45       : , "sv", "cheat"  :

[ Voor 4% gewijzigd door Brainstorm op 23-11-2008 14:19 ]

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hoe kan ik de GoT community joinen op Steam? Ik klik op Join, maar dan zie ik niks gebeuren?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Outerspace, installeer hlsw even via hlsw.net , maak een account aan

en voeg deze twee servers toe :

93.190.140.194:27015

Er komt nog een derde bij.. hier spelen we veel met Got-ers.. ik zit nu in 194.. nog ruimte voor 1 speler.

je kunt eventueel ook via console ingame (ff via options aanzetten) connect 93.190.140.194:27015 in toetsen kun je gelijk mee spelen zonder hlsw

Cya there!

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021

Uiteindelijk gaat iedereen L8D doen, de versus mode durf ik te gokken. Die campaigns zijn gaaf idd en kan je veel uur in stoppen(ik wil ze allemaal op expert halen en die pistol award vind ik ook wel geyl).
Maar de versus mode is echt geniaal! Dit is gewoon 4 tegen 4 multiplayer met een twist. Zeer leuk zeer spannend en met wat ondersteuning kan dit heeeeeeeel lang leuk blijven.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 03:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik speel nooit met hlsw. Vroeger wel gedaan, tegenwoordig gewoon simpel xfire :)

* Outerspace zal zometeen die servers toevoegen, thanks.
Misschien ook handig om in de startpost te gooien of in de topicwaarschuwing.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
We zijn denk ik sowieso al snel al aan een nieuw topic toe, kan deze informatie er meteen bij:

Er zijn verschillende manieren om in multiplayer een server te kiezen om op te spelen. Allereerst kun je altijd vanuit het spel kiezen voor 'quick match' of 'play online' om een spel te zoeken en een server te joinen. Bij de tweede optie krijg je eerst een lobby te zien, waar je je medespelers ontmoet en wacht tot er voldoende mensen aanwezig zijn. Je krijgt vervolgens willekeurig een beschikbare server toegewezen, wat af en toe er voor zorgt dat je op een server met een hoge ping speelt.

Wat vaak leuker is, is om met bekenden samen te spelen. Je kunt in het menu kiezen voor 'play with friends', waarbij je de keuze krijgt om een spel te joinen waar 1 van je steamfriends in speelt. Daarnaast is er ook de optie 'play on steam group server'. Hierbij krijg je een lijst van servers die gekoppeld zijn aan 1 van de steamgroups waar je lid van bent. Op die manier kun je lid worden van een community en kun je de L4D servers van de community gemakkelijker vinden en joinen.

Tot slot is er nog de ouderwetse serverbrowser. Deze is niet terug te vinden in het menu, maar kan geopend worden door de console te activeren en het 'openserverbrowser' commando in te voeren.

Voor GoT is er een aparte L4D steamgroup gemaakt, deze is te vinden op http://steamcommunity.com/groups/gotl4d Het is een publieke groep, dus je kunt er gewoon lid van worden. Nadat je lid bent en het spel herstart hebt zul je met de 'play on steam group server' optie servers van deze groep kunnen vinden (let op: er kan enige tijd zitten tussen het lid worden van de groep en het mogen zien van de servers. Over het algemeen werkt het meteen of na een paar minuten). Je ziet dan een lijst van beschikbare servers.

Afbeeldingslocatie: http://www.red-snow.org/jp/l4d_join_small.jpg

Aan de [GoT] groep zijn een aantal server gekoppeld, hier kun je regelmatig GoTters op vinden. Onderstaand een aantal bekende adressen, kan kan zijn dat deze servers wel of niet online zijn:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Adres                                      Naam
simonserver.student.utwente.nl             [GoT] Left 4 Dead #1
84.244.189.237:27031                       [GoT] Left 4 Dead
84.244.189.237:27032                       [GoT] Left 4 Dead
84.244.189.237:27033                       [GoT] Left 4 Dead
84.244.189.237:27034                       [GoT] Left 4 Dead
84.244.189.237:27040                       [GoT] Left 4 Dead Versus
93.190.140.193:27015                       [NL] www.elite-team.nl | L4D 1000MBIT
93.190.140.194:27015                       [NL] www.elite-team.nl | L4D #2 1000MBIT

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
We hebben wat hulp nodig op :

93.190.140.194:27015 [NL] www.elite-team.nl | L4D #2 1000MBIT

Outerspace en ik gaan telkens dood :( wie komt ons redden!

[ Voor 7% gewijzigd door Workaholic op 23-11-2008 15:12 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Overigens merk ik dat als ik voor Steam Group Server kies, ik niet kan dubbelklikken om een server te joinen. Ik moet dan met m'n pijltjestoetsen werken om er een uit te kiezen (wordt dan rood) en dan op enter te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Laatst online: 05-08 21:19
Vraagje: Mijn roommate en ik willen F4D ook kopen via steam. Het enige wat we niet zeker weten is of hij zal draaien op zijn PC... mijn vraag is of jullie denken dat het loopt of niet.

Hij heeft:
AMD Athlon 64 3000+
6800 XT
2GB geheugen

Ik zelf denk dat het wel moet lukken maar wil het effe checken. Het zal natuurlijk hard zuigen als we m kopen en hij draait niet soepel bij hem....

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik merk dat de meeste mensen in mijn vriendenlijstje alleen maar TF2 spelen.
L4D spelers, voel vrij om me toe te voegen (Steam username: thetester) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 09:00

Metzie

Nyaano !

Jaapoes schreef op zondag 23 november 2008 @ 16:18:
Vraagje: Mijn roommate en ik willen F4D ook kopen via steam. Het enige wat we niet zeker weten is of hij zal draaien op zijn PC... mijn vraag is of jullie denken dat het loopt of niet.
Hij heeft:
AMD Athlon 64 3000+
6800 XT
2GB geheugen
Ik speel op een Athlon XP 2400 en een Radeon 9700. Welliswaar alle instellingen op Low, maar het draait goed.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gedoe om een snelle server te vinden. :/

Steamgroup servers zie ik nooit verschijnen in het menu terwijl ik lid ben van de GoT L4D steamgroup. Kortom in dit hele concept zitten helaas teveel bugs. Verder als ik naar een lobby connect heb ik geen enkel probleem, daarna word er meestel een retetrage server gekozen ergens in Amerika gehost.

Het moet toch allemaal veel beter/simpeler kunnen? :? Dat ik met 3 onbekende personen speel heb ik geen enkel probleem mee maar een region filter voor servers zit ik nu echt op de wachten/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandern
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 07:12
Verwijderd schreef op zondag 23 november 2008 @ 18:15:

Steamgroup servers zie ik nooit verschijnen in het menu terwijl ik lid ben van de GoT L4D steamgroup. Kortom in dit hele concept zitten helaas teveel bugs. Verder als ik naar een lobby connect heb ik geen enkel probleem, daarna word er meestel een retetrage server gekozen ergens in Amerika gehost.

Het moet toch allemaal veel beter/simpeler kunnen? :? Dat ik met 3 onbekende personen speel heb ik geen enkel probleem mee maar een region filter voor servers zit ik nu echt op de wachten/.
Bij mij verschijnen ze ook niet direct, maar moet ik relatief lang wachten ( en de status van de games lijkt ook niet echt te kloppen ). Het werkt eigelijk beter om ze aan de favorieten in de server browser toe te voegen, werkt een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Het is inderdaad niet de meest handige manier, maar het zal nog wel beter worden verwacht ik. Meer info over de custom map waar eerder over gepost is:

Afbeeldingslocatie: http://www.l4dmods.com/poster.jpg
The Crossroads Mall Map is coming along very nicely. Darth_Brush has been working overtime to get this ready for the L4D SDK.

I am very pleased to announce, that this map will be transformed into a 4 chapter campaign for Left 4 Dead. At the moment Darth_Brush is working very hard on adding new locations to the campaign. The chapters for this capmpaign will be:

* The City
* Crossroads Mall
* Consumer World
* The Escape (more about this one later)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 november 2008 @ 18:15:

Gebruik een programma zoals HLSW (gratis te downloaden) hier zet je een een aantal bekende servers in (waaronder die van de mede GoTers) en je kunt zo altijd snel joinen. Geen lag.. en vanaf windows kun je snel zien of er bekende spelers online zijn.. en direct joinen.

Hier een lijst van drie servers die ik nu draai en ik net al heel wat uurtjes heb gespeeld met mede GoTers. Hangen in het datacenter.

Wat het beheer betreft, ik moet ze nog wat afstellen, want de lobby kan zo te zien bepalen welke settigns de server krijgt.

93.190.140.194:27015
93.190.140.194:27035

[ Voor 5% gewijzigd door Workaholic op 23-11-2008 18:36 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uh...je hebt toch gewoon favorites in steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Ben ik het, of kunnen er ook non-GoT mensen in de servers van de community?

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 20:29
kKaltUu schreef op zondag 23 november 2008 @ 20:22:
misschien de mensen die bij de got community lui in de friendslist staan>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een tof spel :D

Eindelijk die verrekte No Mercy in 1 keer kunnen uitspelen (al die andere campaign heb ik vlot kunnen volbrengen binnen enkele uren na de full release). Ik heb al zovaak die rooftops gespeeld maar om 1 of andere reden niet die Mercy Killer award gehaald omdat ik, of doodging of halverwege de campaign pas joinde.

Team was echt belabberd. 2 fransen en een brit. Die fransen moesten continue geholpen worden. Die hebben het uiteindelijk ook niet gehaald omdat ze niet vroegtijdig naar het helipad liepen en een tank tegen kwamen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Ik vermaak me zeker met dit spel. Online heb ik er wel moeite mee als infected te spelen. Hoewel: net als tank een auto de steeg in geslagen waar alle 4 survivors stonden. Bam, klaar. Alle 4 incapacitated. En meteen een award ervoor. Dat was wel even vet :D

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een goed spel, maar de zeer slechte opties in online, waardoor je altijd op een slechte server komt, verzieken het toch wel een beetje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
SeenD schreef op zondag 23 november 2008 @ 12:45:
Daitox, op zich heb je wel gelijk.

Maar officieel moet die Amerikaanse vriend in zijn staat dat aankopen declareren bij de belasting en dan betaalt ie wel de VAT. Maar bijna niemand doet dat, het is zo goed als onmogelijk omdat te gaan controleren bij de burgers. En een klein land als NL hebben ze een centraal belastingsysteem voor aankoop nml de btw. En de voor de staten in de VS mogen ze dat zelf bepalen, want dat wilde ze graag toen men in 17 of 18 zoveel gingen tekenen voor de verenigde staten.
Nu wordt ik een beetje semantisch, maar in de VS is er uberhaupt niet zoiets als BTW of VAT, ze kennen alleen salestax. Belasting op toegevoegde waarde wordt door de hele bedrijfskolom geheven (en verrekend) maar bij salestax wordt alleen belasting (apart) bij verkoop aan de eindgebruiker geheven. Effect is verder hetzelfde maar de salestax wordt apart geheven (0 tot 6 tot 10% afhankelijk van de staat, voor onlinesales wordt in de VS geen belasting geheven al zal dat gezien de situatie binnenkort wel afgelopen zijn), daardoor lijken voor buitenstaanders de prijzen goedkoper dan ze werkelijk zijn.

We now end this service announcement...

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
kKaltUu schreef op zondag 23 november 2008 @ 20:22:
Ja klopt. Een steam community kan gejoined worden door andere mensen zodra er minimaal 1 speler van de community aan het spelen is. Om de mailinglists wordt dus ook al gevraagd om dit te blokkeren, zodat je de servers echt alleen voor de group kunt inzetten.

Net trouwens airport op expert gespeeld, maar de laatste missie is nog niet gelukt. Komt eigenlijk voornamelijk door de fases met een tank, die killt vrijwel altijd minimaal 1 persoon. De overige waves zijn niet zo'n probleem.

[ Voor 20% gewijzigd door Brainstorm op 23-11-2008 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
De finale is het heftigst, ik heb er op Advanced al moeite mee, maar mn buddy's en ik hebben nu headsets aangesloten en dat gaat al een stuk beter.

Iemand al eens een witch kunnen headshotten? wij hebben d'r 2x toch vol in de knar geraakt maar geen geheadshot achievement. En ik lees hier nog meer problemen met achievements dus ik hoop op een snelle patch.
Wegrennen van zo'n witch is me nog niet gelukt, misschien kan ik dr met een deur ofzo iets vertragen.

Wel gelachen vandaag, witch in zo'n kantoortje, wij molotov erin en deur dicht, daarna van 3 kanten helemaal aan gort geknalt _/-\o_

Oh als je het even zat bent moet je onder Extra de developpers commentary game starten, best interessant allemaal.

[ Voor 16% gewijzigd door Gman op 23-11-2008 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:10
Ik heb woensdag Left 4 Dead gekocht samen met wat gasten en het is echt een vet spel. Maar ik heb een probleem met mijn microfoon. De Open Microphone functie werkt niet? Hij lijkt mijn gepraat niet te registreren (er komt geen icoontje dat ik praat en ook mijn maten horen me niet). Als ik push-to-talk doe dan werkt het wel en kan iedereen mij ook gewoon goed verstaan. Maar ik vergeet vaak te drukken en dan horen mensen maar de helft van wat ik zeg.

Weet iemand wat ik moet doen om die Open Microphone werkend te krijgen?

[ Voor 17% gewijzigd door Ramon op 23-11-2008 23:34 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
Ik heb de witch geheadshot, gewoon on medium met zo'n autoshotty erop knallen. Ik heb vandaag Dead air op expert gedaan en kreeg dit keer wel de achievement... 1/4, nog 3 te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Ramon schreef op zondag 23 november 2008 @ 23:32:
Ik heb woensdag Left 4 Dead gekocht samen met wat gasten en het is echt een vet spel. Maar ik heb een probleem met mijn microfoon. De Open Microphone functie werkt niet? Hij lijkt mijn gepraat niet te registreren (er komt geen icoontje dat ik praat en ook mijn maten horen me niet). Als ik push-to-talk doe dan werkt het wel en kan iedereen mij ook gewoon goed verstaan. Maar ik vergeet vaak te drukken en dan horen mensen maar de helft van wat ik zeg.

Weet iemand wat ik moet doen om die Open Microphone werkend te krijgen?
harder praten? gevoeligheid omhoog?

btw, dat je vaak vergeet te drukken is een kwestie van wennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Kroketje schreef op zondag 23 november 2008 @ 23:48:
Ik heb de witch geheadshot, gewoon on medium met zo'n autoshotty erop knallen. Ik heb vandaag Dead air op expert gedaan en kreeg dit keer wel de achievement... 1/4, nog 3 te gaan :)
Maar daar hebben we een shitload voor moeten knallen ;) .

Wat een level zeg. Jammer dat ik een beetje dood werd gebeukt door de tank :'( .

Heeft iemand een server.cfg voorbeeld voor me ik ben al zover gekomen.

hostname "xxxxxx"

rcon_password "xxxxx"
sv_password ""

exec banned_user.cfg
exec banned_ip.cfg

z_difficulty Expert
sv_allow_lobby_connect_only 0
director_no_human_zombies 1

mp_disable_autokick 1
sv_alltalk 1
sv_cheats 0
sv_consistency 1
sv_contact
sv_downloadurl

sv_voiceenable 1
sv_alltalk 1
sv_voicequality 5
sv_voicecodec vaudio_speex

sv_region 3
sv_maxupdaterate 120
sv_minupdaterate 20
sv_unlag 1
sv_maxunlag .5

sv_log_onefile 0
sv_logbans 1

setmaster add 68.142.72.250:27011
setmaster add 72.165.61.189:27011

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
Pepperana schreef op zondag 23 november 2008 @ 23:53:
[...]

Maar daar hebben we een shitload voor moeten knallen ;) .
Je moet tegen de witch aan staan en dan op het hoofd mikken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel vaak met hetzelfde maatje en daardoor merken we beiden dat we de laatste tijd 2 tanks krijgen op maps waar we voorheen maar 1 tank kregen (bijv. small town 3 of 4). Hebben jullie dat ook? Ik weet niet of de game kijkt naar achievements of zoiets, maar heb wel het gevoel dat we meer voor onze kiezen krijgen dan voorheen. En ja, er zit dan dus ook gewoon nog een witch in het level, en nee staan geen cheats aan want ik ben o.a. zelf admin op de server waar we op spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Pff, gisteravond een paar potjes met wat Spanjaarden gespeeld. Ik verstond geen hol van wat ze zeiden maar het was wél grappig :P
Daarna nog op een Vs server beurtelings als Infected. Dat valt nog niet mee. Je moet als je aanvallen echt goed timen. Als Hunter spring je er al snel naast of te vroeg, Smoker valt ontzettend op door zijn gereutel en zijn groene rook plus dat die tong lastig te timen is en soms heb ik wel het idee dat de tong gewoon loslaat :?. De Boomer is natuurlijk reuze zwak en dat kotsen heeft een vertraging van ongeveer 1/1,5 sec. Tank valt ook niet mee eigenlijk, lijkt wel alsof de speler Tank zwakker is dan de ai Tank.

Survivor gaat over het algemeen prima qua samenwerking maar voor Infected is het meestal ieder voor zich. Met clan/communityspelers zal dat vast beter gaan. Eerst onderkotsen, dan Hunter er op en de anderen erin trekken als Smoker bijvoorbeeld :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Kroketje schreef op maandag 24 november 2008 @ 00:09:
[...]

Je moet tegen de witch aan staan en dan op het hoofd mikken....
Hmmm goeie, maar met snipergun moet het eigenlijk ook kunnen vind ik, aangezien je niet altijd wat aan die gun hebt.
Lijkt me dat je die gun wel goed kunt gebruiken als je een vast team hebt en special infected's en het bos enzo kunt clearen met die gun.

Iemand al geprobeerd om een tank dood te krijgen met zn eigen rage bar? staat in de startpost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:41
Gisteren ff gespeeld voor het eten. Damn tijd gaat toch wel snel want ik moest helaas midden in een battle stoppen. Ik weet niet of het gasten van hier waren, zo ja sorry dat ik jullie in de steek liet :/ . Ik ging helaas 2 maal op hetzelfde punt dood door een tank. Hij had me in een hoek en ik kon niet meer weg komen, 2e keer kon ik nog wel een molotov cocktail op hem gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Gman schreef op maandag 24 november 2008 @ 08:11:
[...]

Hmmm goeie, maar met snipergun moet het eigenlijk ook kunnen vind ik, aangezien je niet altijd wat aan die gun hebt.
Lijkt me dat je die gun wel goed kunt gebruiken als je een vast team hebt en special infected's en het bos enzo kunt clearen met die gun.

Iemand al geprobeerd om een tank dood te krijgen met zn eigen rage bar? staat in de startpost :)
Ik heb het een paar keer geprobeerd met een sniper maar ook op de laagste moeilijkheidsgraad lukt het niet. Waarschijnlijk is de (auto) shotgun een stuk krachtiger, in elk geval van dichtbij.

Zit nu op 23 achievements trouwens. En die Zombiegenocide is ook geen probleem. Binnen 2 dagen al aan 5,5k kills :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Laatst online: 12-09 13:41
Lol kom net dit filmpje tegen

Plan gone wrong
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/291124.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 02:37:
Ik speel vaak met hetzelfde maatje en daardoor merken we beiden dat we de laatste tijd 2 tanks krijgen op maps waar we voorheen maar 1 tank kregen (bijv. small town 3 of 4). Hebben jullie dat ook? Ik weet niet of de game kijkt naar achievements of zoiets, maar heb wel het gevoel dat we meer voor onze kiezen krijgen dan voorheen. En ja, er zit dan dus ook gewoon nog een witch in het level, en nee staan geen cheats aan want ik ben o.a. zelf admin op de server waar we op spelen.
De director kijkt naar hoe makkelijk het je afgaat, als het makkelijk gaat, gooit ie er wat extra zombies of een extra tank in.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
hebben jullie ook het gevoel soms dat je echt een boss infected magneet bent en dat ze jouw veel vaker aanvallen dan de andere spelers.

volgende heb ik nou al vaker gehad:
eerst pakt een smoker me. ik wordt gesaved door een teammate echt nog geen seconde later springt een hunter op me, die wordt er afgehaald en hoppa gelijk een boomer erop. :|
Vervolgens wordt je van alle kanten genomen door een horde zombies en hoppa dood ben je. :(

Me teammates werden dan maar 1 keer door 1 van de boss infected gepakt. Iemand een idee waarom de director bepaalde spelers meer target? pakt ie de beste speler ofzo. Heb niet het idee dat ik steeds bij de beste spelers zit. Het is toch wel erg irritant vind ik zelf. En helemaal als je dan nog van die egotrippers hebt die dan in een kast gaan hidden en je dood laten gaan.

[ Voor 10% gewijzigd door Toet3r op 24-11-2008 11:04 ]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Ik heb dat inderdaad ook een paar keer gehad, maar dan met iemand in mijn team. Elke special infected sprong op hem, kotse over hem heen, sloeg hem neer, trok hem naar zich toe met zijn tong, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Handige unlimited grenades glitch...
PuffTheMagicDragon found an unlimited grenades glitch. It's extremely simple to do - you need to find two grenades. Throw the grenade you're holding, then within a second pick up another one. Your original one will appear where it was at first, ready to pick up. Repeat for unlimited grenades.
Videotje:
http://www.viddyou.com/viddstream?videoid=46912

En een leuke screenie:
Afbeeldingslocatie: http://i162.photobucket.com/albums/t280/left4dead411/l4gmod1.jpg

Bug, heal survivor als infected
There's currently a bug in Left 4 Dead Versus mode where any infected boss player can revive Survivors. All you have to do is walk up to them and hold the 'use' key like you would if you were being a Survivor. Not as much use as being able to blow yourself up as the Boomer!

We have a video below showing what it looks like from the Survivor side. Also in the video is Frogopus killing himself - start choking a Survivor as a Smoker and then switch to that Survivor. Just a little twisted.

Video: http://www.viddyou.com/viddstream?videoid=46797

Tip als boomer, blaas jezelf op:
Boomer Blow Yourself Up
That's right, don't worry about those pesky Survivors shoving you far away and then shooting you at a safe distance! Type 'kill' into console or just 'bind x kill' to get an instant blow yourself up button, spreading goo everywhere!

[ Voor 14% gewijzigd door DukeN op 24-11-2008 11:50 ]

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
die vent klinkt een beetje heel nep :P, beetje overkill :P

alhoewel ik dit ook al wel een keer hebt gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Krijgt Francis daar nou een reacharound van die hunter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

En wie is de chick in het wit? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet meer hoe ze heet maar volgens mij heb ik die gezien in Half Life 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Is er al een SDK tool vrijgegeven voor L4D, vriend en ik willen namelijk wel een coole campaign gaan maken.

Bij ons zijn er namelijk wel ideeen genoeg! Zijn er al mensen bezig met een campaign? zoja waar hebben jullie die SDK tool vandaan, ik kan er eentje vinden, maar die krijg ik alleen corrupt op een of andere manier.

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
remmelt schreef op maandag 24 november 2008 @ 13:11:
[...]

Krijgt Francis daar nou een reacharound van die hunter?
lijkt het wel op ja :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ipazza schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:14:
Is er al een SDK tool vrijgegeven voor L4D, vriend en ik willen namelijk wel een coole campaign gaan maken.

Bij ons zijn er namelijk wel ideeen genoeg! Zijn er al mensen bezig met een campaign? zoja waar hebben jullie die SDK tool vandaan, ik kan er eentje vinden, maar die krijg ik alleen corrupt op een of andere manier.
Gewoon via steam , staat onder tools.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:23:
[...]

Gewoon via steam , staat onder tools.
Ah, dus daar zit die L4D dedicated server, ik zocht me rot 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Ik dacht al, komt toch niet in L4D voor? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Iemand zin om mee te doen met Co-op op hard?

93.190.140.190:27015

ben al in game, joinen kan via console of via hlsw/xfire.

[ Voor 30% gewijzigd door Workaholic op 24-11-2008 15:03 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bejit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 18:07

Bejit

Svenska Faderland

Die tip als Boomer is geniaal.

Wel ontzettend lame natuurlijk, maar ach :P

Systeempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Bejit schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:08:
Die tip als Boomer is geniaal.

Wel ontzettend lame natuurlijk, maar ach :P
tja, boomer is toch zowiezo al een suicider, dus waarom niet zelf dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Bovendien, als je als survivors de boomer zo dicht bij laat komen, dan doe je sowieso al iets fout of ben je in blinde paniek en schiet je 'm per ongeluk voor z'n kanis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Workaholic schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:02:
Iemand zin om mee te doen met Co-op op hard?

93.190.140.190:27015

ben al in game, joinen kan via console of via hlsw/xfire.
godskolere wat was dat lastig zeg. Toen jij weg was werden we ook nog dik geraped. Toch wel lekker gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wat VS mode tips, zie namelijk dat mensen vaak maar wat doelloos rondlopen.

- Loop snel door. Tempo erin houden. Zeker in maps zoals het ziekenhuis is dat de enige manier om te winnen. Als je doorloopt wint je makkelijk.
- Leer de map, weet waar je heen moet. Als je de verkeerde kant op loopt kost dat tijd, iets wat je niet hebt.
- Geen sniperrifle, die is vrij zwak ivm autoshotgun. M16 is wel redelijk goed, maar als je het tempo erin wilt houden wil je gewoon een autoshotgun door de stopping power daarvan. Zeker tegen tanks.
- De witch laat je zitten, behalve als je met z'n 2-en bent met autoshotguns. Dan knal je haar gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:27:
Even wat VS mode tips, zie namelijk dat mensen vaak maar wat doelloos rondlopen.
Goede tips, Koeitje... Ik zat toevallig net in een game met jou en zag dat je teamleden echt ontzettend aan het treuzelen waren. Doorlopen (en dus niet elke zombie af maken) is gewoon effectiever. Tanks kosten nog steeds wel een momentje, maar met 4 * shotgun is ook die geen grote hindernis.

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik heb het spel nu ook, alleen heb ik een probleem:

Ik heb om de zoveel seconden een stotter, het beeld staat ong 2/3/4 seconden stil, soms nog wel langer als 10 seconden, en het geluid blijft dan haken, daarna schiet ie weer door :S.

Dit had ik in de demo niet! Weet iemand waardoor dat komt?
Ik heb wel laatst m'n drivers nar 180.48 geupgrade, daarna heb ik niet meer de demo gespeeld, dus weet ik niet of daar het probleem ligt. Die die nieuwe drivers is wel alles sneller, dus...

Speel met een 9800GTX+ alles op hoog en 16xQSAA, (ik heb het ook allemaal lager gezet, heeft geen nut)

Wie kan helpen? :(

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
rickyy schreef op maandag 24 november 2008 @ 19:17:

Ik heb om de zoveel seconden een stotter, het beeld staat ong 2/3/4 seconden stil, soms nog wel langer als 10 seconden, en het geluid blijft dan haken, daarna schiet ie weer door :S.

Ik heb wel laatst m'n drivers nar 180.48 geupgrade, daarna heb ik niet meer de demo gespeeld, dus weet ik niet of daar het probleem ligt. Die die nieuwe drivers is wel alles sneller, dus...

Speel met een 9800GTX+ alles op hoog en 16xQSAA, (ik heb het ook allemaal lager gezet, heeft geen nut)

Wie kan helpen? :(
Ik ondervind op dit moment hetzelfde..
Zal ook ff zoeken naar oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAJH
  • Niet online
Kan iemand mij misschien unbannen van de VERSUS server op 84.244.189.237:27040? Want een aantal noobs die dom buiten de lift gingen staan wachten (terwijl deze al open was) hebben mij eruit gevote.

Steamid: STEAM_1:0:44807

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Hoyden schreef op maandag 24 november 2008 @ 19:34:
[...]

Ik heb opnieuw geinstalleerd en nieuwe drivers gedownload, maar het blijft... :(

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik snap er niks van, sinds zondag kan ik geen internetservers meer vinden in het openserverbrower menu :? En de servers van GoT zie ik ook niet, hoewel ik wel de groep gejoined ben.

Kan alleen in mijn history kijken op kiezen voor lobby/game in progress. Heb alle filters al geprobeerd en mijn firewall is het ook niet.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Voor de mensen met technische problemen/vragen: hiervoor kun je terecht in Spielerij - Problemen & Vragen en dus niet in grote topics als deze.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Shit ik en een maat gingen voor "AKIMBO ASSASSIN: Survive an entire campaign using only pistols" maar we hebben 'm niet gehaald.
Ik heb de minigun niet gebruikt maar m'n maat wel. we hebben wel pipebombs en molotov's gebruikt maar dat mag blijkbaar ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Gman schreef op maandag 24 november 2008 @ 22:00:
Shit ik en een maat gingen voor "AKIMBO ASSASSIN: Survive an entire campaign using only pistols" maar we hebben 'm niet gehaald.
Ik heb de minigun niet gebruikt maar m'n maat wel. we hebben wel pipebombs en molotov's gebruikt maar dat mag blijkbaar ook niet :(
Hoe zit het precies met die achievement? Want als speler A alleen pistols gebruikt en het niet uitmaakt wat B, C en D doen, dan is dat echt wel te halen. Zeker omdat een campaign maar een uurtje duurt.

Moet je allemaal alleen pistol gebruiken, worden de finales wel heel erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:10
Twhomp schreef op maandag 24 november 2008 @ 22:12:
[...]

Hoe zit het precies met die achievement? Want als speler A alleen pistols gebruikt en het niet uitmaakt wat B, C en D doen, dan is dat echt wel te halen. Zeker omdat een campaign maar een uurtje duurt.

Moet je allemaal alleen pistol gebruiken, worden de finales wel heel erg lastig.
Die achievement gaat per user. Ik heb hem ook gedaan met 3 bots die gewoon uzi's en wat al niet meer gebruikten.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
Volgens mij als je al een molotov oppakt haal je hem niet meer. Kheb echt de hele campaign maar 1 pistol gebruikt (dus niet dual) en toch heb ik geen achievement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Kroketje schreef op maandag 24 november 2008 @ 22:31:
[...]

Volgens mij als je al een molotov oppakt haal je hem niet meer. Kheb echt de hele campaign maar 1 pistol gebruikt (dus niet dual) en toch heb ik geen achievement.
die achievements zijn echt f*cked soms. Heb de dead air en dead toll uitgespeeld maar beide achievements toch niet gekregen :| Schijnt bekend probleem te zijn dat je soms geen achievements krijgt. wordt vats nog wel gepatched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Ik heb hem gehaald >:)
had wel een uzi maar heb er niet mee geschoten en verder alleen pistol en dual pistol gebruikt. Ook geen pipe bombs en molotovs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Kan iemand de start post aanpassen, dit zijn de drie IP's die kloppen, er staat een foutief ip tussen in de startpost.

Afbeeldingslocatie: http://module.game-monitor.com/93.190.140.193:27015/image/default/default.png
Afbeeldingslocatie: http://module.game-monitor.com/93.190.140.194:27015/image/default/default.png
Afbeeldingslocatie: http://module.game-monitor.com/93.190.140.190:27015/image/default/default.png

Servers zijn eigenlijk altijd vol.. zelfs met 3 ipv 2 servers.. meestal boot ik er gewoon wat random buitenlanders uit als we met GoT een potje gaan doen :).
maaarten schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:25:
[...]
godskolere wat was dat lastig zeg. Toen jij weg was werden we ook nog dik geraped. Toch wel lekker gespeeld.
Haha valt tegen he op advanced/hard.. was wel dik lachen met al die tanks :D Een keer 's avonds nog maar een potje doen?

[ Voor 37% gewijzigd door Workaholic op 25-11-2008 08:12 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

maaarten schreef op maandag 24 november 2008 @ 22:42:
[...]

die achievements zijn echt f*cked soms. Heb de dead air en dead toll uitgespeeld maar beide achievements toch niet gekregen :| Schijnt bekend probleem te zijn dat je soms geen achievements krijgt. wordt vats nog wel gepatched.
Dan ben je net een paar seconden later gejoined als de eerste. Work-around is vrij simpel, nadat iedereen gespawned is even de campaign opnieuw starten met een vote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 17:43
GonzoNL schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 08:45:
[...]

Dan ben je net een paar seconden later gejoined als de eerste. Work-around is vrij simpel, nadat iedereen gespawned is even de campaign opnieuw starten met een vote.
Wat boeien die achievements nog als je ze op zo'n manier kan halen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Laatst online: 11-09 15:24
SCIxX schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:30:
[...]

gister ook gekocht... en nog even gespeeld! moeilijk spel! vooraldoor die tanks!

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
SCIxX schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:30:
[...]

Hij bedoelt campaign opnieuw starten, wanneer iedereen in de game is, zodat iedereen in de server ook daadwerkelijk de hele campaign speelt en niet de 1e 10 seconden mist :) .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Jup, je moet daarna nog steeds de achievement halen, maar je weet nu tenminste zeker dat je hem ook krijgt wanneer je hem gehaald hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
Hoyden schreef op maandag 24 november 2008 @ 19:34:
[...]

quote:
rickyy schreef op maandag 24 november 2008 @ 19:17:

Ik heb om de zoveel seconden een stotter, het beeld staat ong 2/3/4 seconden stil, soms nog wel langer als 10 seconden, en het geluid blijft dan haken, daarna schiet ie weer door .

Wie kan helpen?
ik weet niet of jullie nvidia kaarten hebben maar update eens naar de laatste beta 180.60 of 180.70 bij mij was het erna weg.

(beide beta's)

weet iemand welke die 10 zogenaamde new guns zijn ze nog steeds niet gezien en alle campains uitgespeeld?

[ Voor 42% gewijzigd door jorisw86 op 25-11-2008 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

1 pistol
2 uzi
3 shot
4 dualpistol
5 rifle
6 sniper
7 auto
8 pipe
9 molo
10 minigun
Helaas denk ik dat dit echt zo is, en er geen extra wapens inzitten
spoiler:
Ik las hier ook dat er een vlammenwerper inzat, maar denk dat dat niet het geval is, anders had iemand er wel melding van gemaakt

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
wel rare reclame dan want die waren er allemaal al in de demo die wapens.

en daar riepen ze 10 nieuwe wapens .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Oef!! Weer een vervelende "melee exploit"

Op left4dead411.com:

We kept hearing about a very simple "melee exploit" and tried it ourselves, and this one is absolutely ridiculous. The following video shows normal melee attacks at the fastest speed and then using the exploit:

Filmpje:
http://www.viddyou.com/viddstream?videoid=47090

I can't believe they didn't find this in all of their testing, all you do is switch weapons mid-swing and do your melee hit again. As always, don't use these exploits in game - it's cheating and ruins it. If you catch anybody else doing it, let them know it's an exploit and if they don't stop, kick them.

News on the L4D SDK and some other updates should be coming within the next couple weeks, stay tuned to L4D411 for everything L4D.

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ach, dat halen ze wel eruit met een update denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
jorisw86 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:24:
wel rare reclame dan want die waren er allemaal al in de demo die wapens.

en daar riepen ze 10 nieuwe wapens .....
Wellicht bedoelen ze gewoon 10 wapen ofzo, beetje vreemd, denk een (stomme) fout. 10 wapens erbij is erg veel.
De setting van het spel is gebaseerd op zombiefilms en daar zitten deze wapens in dus ik verwacht weinig exotische wapens in de toekomst.

Ik kan nog wel wat leuke "normale" wapens bedenken zoals een benzinespoort trekken met jerrycan, landmijnen en boobytraps.

[ Voor 20% gewijzigd door Gman op 25-11-2008 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Of een crowbar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:55

4play

-Nintendo- fan

een chainsaw zou ook nog goed kunnen

【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik aub de spoiler-tag als je iets over het verhaal zegt...