[Multi] Left 4 Dead - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 50.606 views

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:57
DeepSeven schreef op donderdag 20 november 2008 @ 20:11:
Hoe vind je nu alle got servers? Ik heb er 4 van in me favorites staan, maar als je via het menu group kiest vind hij nooit iets.
Ik ook, wil ik graag weten ! :) DUh 8)7

Ik doe eerst met een paar maten co-op door heel de campaign op advanced. Daarna maar is kijken wat het nog meer bied! :*)

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-08 16:08
Zooooo De eerste campaign op Expert uitgespeeld met een paar GoTers :) Was een zeer geslaagd potje. 3 van de 4 hebben het overleefd omdat de ene een andere plek had dan waar wij zaten.

Nu hup naar de volgende campaign op expert.

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 20:29
DeepSeven schreef op donderdag 20 november 2008 @ 20:11:
Hoe vind je nu alle got servers? Ik heb er 4 van in me favorites staan, maar als je via het menu group kiest vind hij nooit iets.
moet je lid worden van de GOT steamcommunity, dan komen ze in je main menu te staan

Verwijderd

gotfurrr schreef op donderdag 20 november 2008 @ 20:09:
wow epic battle net op got versus server :d

tank in chopper etc etc :D:D:D:D wat een vette game
Inderdaad. Wat een bullcrap was dat _O- . De VS server die brain heeft opgezet zit altijd lekker vol d:)b

• Bejit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:07

Bejit

Svenska Faderland

Net campaign gedaan met paar Gotters.(Weenie, Henk, Matz0r)

Komt die boot aan om je op te halen, word 1 iemand geblokkeerd door een tank, wil ik hem helpen, word ik overrompeld door zombies.....kut :(

En 2 die het wel halen, laffe honden gaan geen eens je team leden helpen! :'(

Systeempje

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

gotfurrr schreef op donderdag 20 november 2008 @ 20:09:
wow epic battle net op got versus server :d

tank in chopper etc etc :D:D:D:D wat een vette game
Ik deed het echt in m'n broek toen die tank naar binnen kroop, gelukkig zat ik helemaal tegen de achterkant aan..

Afbeeldingslocatie: http://img217.imageshack.us/img217/5360/tankvn6.jpg

Btw, lezen jullie die texten op de muren van de safehouse? echt grappig, las er een die ging:
"WE DESERVE THIS!!"
"Maybe you, I didn't do anything"
Ik kwam niet meer bij.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• Dalyxia
kKaltUu schreef op donderdag 20 november 2008 @ 23:12:
[...]

Ik deed het echt in m'n broek toen die tank naar binnen kroop, gelukkig zat ik helemaal tegen de achterkant aan..

[afbeelding]

Btw, lezen jullie die texten op de muren van de safehouse? echt grappig, las er een die ging:
"WE DESERVE THIS!!"
"Maybe you, I didn't do anything"
Ik kwam niet meer bij.
die teksten op de muren in de safehouses zijn inderdaad geniaal

• Kroketje
ohja, bewijs voor onze overwinning op expert. Aardig wat HP nog over :)

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/large/20c4b406b28d6dfb43374de00a29b3cd08d741da.jpg

• Tomino
Dalyxia schreef op donderdag 20 november 2008 @ 23:28:
[...]

die teksten op de muren in de safehouses zijn inderdaad geniaal
Staat ook wat verhaal in. Zo staat in de laatste safehouse van Chapter 2 op de muur van

spoiler:
We will dye here, even the army left us. All the others abandoned, we will dye alone

Nice :)
Kroketje schreef op donderdag 20 november 2008 @ 23:34:

[afbeelding]
Netjes! _/-\o_ Gister na 15x toch maar gestopt. Binnenkort weer met jou methode? :9

[ Voor 33% gewijzigd door Tomino op 20-11-2008 23:35 ]

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Dalyxia schreef op donderdag 20 november 2008 @ 22:01:
[...]

moet je lid worden van de GOT steamcommunity, dan komen ze in je main menu te staan
Welke dan? Ik zie er 22 staan namelijk waar de eallemaal tweakers in de naam hebben.

Edit: laat maar :P

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 21-11-2008 00:00 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Laatst online: 05-09 11:08
Tomino schreef op donderdag 20 november 2008 @ 23:35:
[...]

Staat ook wat verhaal in. Zo staat in de laatste safehouse van Chapter 2 op de muur van

spoiler:
We will dye here, even the army left us. All the others abandoned, we will dye alone
spoiler:
We zullen hier verven, zelfs het leger heeft ons achtergelaten. Alle anderen aan hun lot over gelaten, wel zullen alleen verven.

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

[afbeelding]
Zet jij eens even HEEL snel je instellingen op Engels :X :P

Wat een ramp dat Nederlands

Overigens nu alle campaigns uitgespeeld, maar ik kreeg geen survival achievement :'( Terwijl ik de hele game connected ben gebleven :(

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Notna schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 00:06:
[...]

Zet jij eens even HEEL snel je instellingen op Engels :X :P

Wat een ramp dat Nederlands
"Geen genade!"

Hahaha is dat een grap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Geen Genade? Die campaign ken ik niet. Dus dit telt niet :+

Vs mode op normal is trouwens echt goed te doen als je mensen hebt die gewoon een beetje doorrennen en autoshotgun gebruiken. Kan je elke map makkelijk mee halen. Alleen de eerste 2 maps zijn lastig, omdat je daar geen autoshotty hebt (of pas later). :P

Afbeeldingslocatie: http://img246.imageshack.us/img246/206/ca275jilvf4.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2008 03:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb mijn steam spellen ook op nederlands staan, maar ik krijg voor geen mogelijkheid op engels gezet. Steam pakt engels niet als taal. Als ik hem aanklik en steam restart daarna, staat ie nog steeds op nederlands. :S

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13

Vrijdag

De Zwarte

Afbeeldingslocatie: http://www.ctrlaltdel-online.com/comics/20081121.jpg

:P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
versus mode in normal vind ik niet heel erg gaaf meer, omdat de survivors gewoon zo hard mogelijk moeten rennen. vind het op expert allemaal een stuk spannender eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Ik zit er ook over te denken om hem aan te schaffen.
Ik vond de demo toch wel heel erg vermakelijk.

Maar zou ik hem dan via steam of play.com aanschaffen?
Steam is iets duurder (omgerekend 8 euro via paypal). Maar dan heb je hem meteen toch?
Maar dat is alleen downloaden toch? En hoe zit het bv als je je PC opnieuw installeerd? Kan je hem dan opnieuw downloaden?
En via play.com heb je hem wel op cd (wat ik toch wel prefereer) Maar daar is de verzendtijd weer zo lang (7-10 werkdagen). Maar hoe zit het dan met steam? Kan je die game dan toevoegen in steam? Of gaat dat problemen geven?

Wie heeft er antwoord op mijn vragen :>

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bejit schreef op donderdag 20 november 2008 @ 22:30:
Net campaign gedaan met paar Gotters.(Weenie, Henk, Matz0r)

Komt die boot aan om je op te halen, word 1 iemand geblokkeerd door een tank, wil ik hem helpen, word ik overrompeld door zombies.....kut :(

En 2 die het wel halen, laffe honden gaan geen eens je team leden helpen! :'(
Weenie, dat ben ik, was inderdaad een geweldige campaign... jammer dat ik net voor het einde dood ging :( Er stond op eens een tank achter me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

http://img522.imageshack....hospital01apartmengf1.jpg @lol bug waardoor de tank humans kan reviven :D.

@hierboven, gebruik de search: beide keren moet je downloaden!

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Dat ging inderdaad aardig goed, lekker potje!
Maar ik vraag me af waarom niemand de expert achievement completion reward heeft gekregen?
Kan zijn dat jullie hem misschien al hadden, maar ik iig nog niet en ik kreeg niks =[

Voortgang van de expert campaign maps staat ook nog op 0/0, maar ik was wel al vanaf het begin van de campaign in de server (zat er zelfs als eerste in met 3 AI bots) met begincinematic en al. :/

Achja, vanavond maar weer? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Vanavond verjaardag; vanmiddag wil ik zeker wel ff potje knallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

madmaus schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 11:05:
Ik zit er ook over te denken om hem aan te schaffen.
Ik vond de demo toch wel heel erg vermakelijk.

Steam is iets duurder (omgerekend 8 euro via paypal). Maar dan heb je hem meteen toch?
Maar dat is alleen downloaden toch? En hoe zit het bv als je je PC opnieuw installeerd? Kan je hem dan opnieuw downloaden?
En via play.com heb je hem wel op cd (wat ik toch wel prefereer) Maar daar is de verzendtijd weer zo lang (7-10 werkdagen). Maar hoe zit het dan met steam? Kan je die game dan toevoegen in steam? Of gaat dat problemen geven?

Je kan 'm ook bij Dynabyte kopen, krijg je met klantenkaart nog 10% korting :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Heeft iemand gezocht naar het verhaal achter L4D? het beginfilmpje zegt dat het spel zich afspeelt 2 weken na de 1e infectie, maar that's it.

spoiler:
In de toll campain kom je een dorpje binnen, waar blijkbaar het leger was om het dorp in controle the houden. Er staan ook busjes van de TV ploegen die verslag ervan deden (misschien kwam hier de eerste infectie?)

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

madmaus schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 11:05:
Ik geef niks om doosjes en heb hem bij steam gepreordered omdat ik niet wou wachten.
Jup
Maar dat is alleen downloaden toch?
Jup
En hoe zit het bv als je je PC opnieuw installeerd? Kan je hem dan opnieuw downloaden?
Zolang je je steam gegevens niet kwijt raak.
Zonder steam kan je hem niet spelen, of je hem nou via steam koopt of retail. Sterker nog als je je DVD kwijt raakt kan je hem alsnog downloaden.
Ik!

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Thx voor de uitgebreide antwoorden.
Ik denk dat ik toch voor de snelle levertijd ga en hem via steam ga aanschaffen.

Ben dit weekend toch niet thuis dus dan die hem mooi downloaden. Kan ik as maandag al beginnen >:)

Wellicht kom ik jullie tegen op de GOT server

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 11:11:
[...]

Dat ging inderdaad aardig goed, lekker potje!
Maar ik vraag me af waarom niemand de expert achievement completion reward heeft gekregen?
Kan zijn dat jullie hem misschien al hadden, maar ik iig nog niet en ik kreeg niks =[

Voortgang van de expert campaign maps staat ook nog op 0/0, maar ik was wel al vanaf het begin van de campaign in de server (zat er zelfs als eerste in met 3 AI bots) met begincinematic en al. :/

Achja, vanavond maar weer? :D
Ik heb ook niks gekregen, maar ik was er niet van begin af aan bij. Wel raar dat jij hem niet hebt, ben je halverwege pas naar expert geswitch misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
madmaus schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 11:45:
Thx voor de uitgebreide antwoorden.
Ik denk dat ik toch voor de snelle levertijd ga en hem via steam ga aanschaffen.

Ben dit weekend toch niet thuis dus dan die hem mooi downloaden. Kan ik as maandag al beginnen >:)

Wellicht kom ik jullie tegen op de GOT server
Pas even op, de Steamprijs is exclusief 19% BTW, die komt er dus nog bij! Ik heb via ClickAndBuy betaald, en dat koste uiteindelijk €49,47. Scheelt dus in totaal €17 met play.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
remmelt schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 13:39:
[...]

Pas even op, de Steamprijs is exclusief 19% BTW, die komt er dus nog bij! Ik heb via ClickAndBuy betaald, en dat koste uiteindelijk €49,47. Scheelt dus in totaal €17 met play.com.
Ik heb het gezien jah daar had ik geen rekening mee gehouden. Dan wordt play.com wel weer wat aantrekkelijker.
Keuzes :P

Edit:
Oke toch maar play.com geworden. 37 euro. Ze rekenen wel heel royaal om van Pond naar Euro.
Naja niet teveel noten op je zang hebben. Ben benieuwd wanneer hij binnenkomt.

[ Voor 17% gewijzigd door madmaus op 21-11-2008 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
gotfurrr schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 07:48:
versus mode in normal vind ik niet heel erg gaaf meer, omdat de survivors gewoon zo hard mogelijk moeten rennen. vind het op expert allemaal een stuk spannender eigenlijk :)
op expert is het ook een kwestie van run for your life, alleen begrijpen de meesten dat niet... als je knalhard rent en maar bij elkaar blijft, dan melee je elke groep zombies weg, moet je alleen oppassen voor de boss infected die door het andere team gespeeld worden, maar als je gewoon niet probeert elke zombie dood te knallen (dus gewoon die ene zombie daar helemaal achterin dat hoekje GEWOON NEGEERT ! ! ! !) dan is het net zo simpel als poepen, ook op expert

het probleem is alleen dat de meeste mensen niet doorlopen, achteruit is fout, gewoon in een rechte lijn naar de objective, auto shotgun kan wel 15 zombies met 1 schot neerleggen, dus om grote groepen moet je je gewoon niet druk maken, rennen, zo hard je kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Dalyxia schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 14:19:
[...]

op expert is het ook een kwestie van run for your life, alleen begrijpen de meesten dat niet... als je knalhard rent en maar bij elkaar blijft, dan melee je elke groep zombies weg, moet je alleen oppassen voor de boss infected die door het andere team gespeeld worden, maar als je gewoon niet probeert elke zombie dood te knallen (dus gewoon die ene zombie daar helemaal achterin dat hoekje GEWOON NEGEERT ! ! ! !) dan is het net zo simpel als poepen, ook op expert

het probleem is alleen dat de meeste mensen niet doorlopen, achteruit is fout, gewoon in een rechte lijn naar de objective, auto shotgun kan wel 15 zombies met 1 schot neerleggen, dus om grote groepen moet je je gewoon niet druk maken, rennen, zo hard je kan
Het probleem is dat als er een persoon achteraan loopt, en een zombie komt ertussen, is het onvermijdelijk dat hij steeds verder achterop komt.
Dan schiet de rest te hulp, en natuurlijk komt er weer een spawnwave aan, en hup, je bent 5 meter verder dan je begonnen bent... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kroketje schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 13:28:
[...]

Ik heb ook niks gekregen, maar ik was er niet van begin af aan bij. Wel raar dat jij hem niet hebt, ben je halverwege pas naar expert geswitch misschien?
Oef, het kan inderdaad wel zo zijn dat ik eerst van campaign naar NoMercy veranderde en daarna pas naar expert had gevote voodat ik de 'safe room' uit / de trap af liep. Maar dus niet meer had herstart. |:(

Dan stel ik voor dat we het vanavond nog een keer overdoen maar dan van begin af aan }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Amazon.co.uk heeft nu L4D voor 24,99 GBP in de aanbieding. Voor die prijs begin ik ook wel over koop na te denken. :$

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
CapTVK schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:16:
Amazon.co.uk heeft nu L4D voor 24,99 GBP in de aanbieding. Voor die prijs begin ik ook wel over koop na te denken. :$
Komt volgens mij nog btw bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
MuSeLive schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:20:
[...]

Komt volgens mij nog btw bij.
Nee, Amazon.co.uk is incl VAT maar de int. verzendkosten tellen ook nog mee 1+4=5GBP. Dus dan kom je uit op zo'n €37. Als ze nog zakken naar 19,95 GBP zou ik er echt er over nadenken.

[ Voor 15% gewijzigd door CapTVK op 21-11-2008 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Wat maakt die 5,- nou uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol echte hollanders hier op het forum :+

Ik ben ook student die het financieel zwaar heeft, maar Die 5 of 10 euro minder betalen maak ik me niet zo druk om hoor :>

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Voor mij wel, heb al genoeg aan games uitgegeven. €30 of minder, anders niet. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Hup! 2 biertjes minder en L4D spelen CapTVK :)

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:41
Ik had de game een tijd terug al gepreorderd zodat ik de demo meteen kon spelen als hij uit zou zijn. Deze week helaas nog geen tijd gehad om de volledige versie te spelen. Gelukkig vanavond na het eten wel ff een uurtje dus hoop dat er dan nog wat mensen van Got online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 09:00

Metzie

Nyaano !

CapTVK schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:23:
[...]

Nee, Amazon.co.uk is incl VAT maar de int. verzendkosten tellen ook nog mee 1+4=5GBP. Dus dan kom je uit op zo'n €37. Als ze nog zakken naar 19,95 GBP zou ik er echt er over nadenken.
Je bent net te laat, ik heb L4D gister gekocht voor £19,97 op amazon.co.uk. Net op tijd dus want de prijs is nu dus £5 omhoog gegaan. De totaal prijs inclusief verzendkosten en btw was £26.16 * 1,18 = €30,87

In nederland is hij vanaf ongeveer €38 te koop.

In engeland (alleen vandaag nog) voor £27 ( = €31,86)

[ Voor 9% gewijzigd door Metzie op 21-11-2008 17:55 ]

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
Wat raar... Ik wil op een versus gameroom van GoT, komt er meteen een kickvote en wordt ik gekickt? Ik was nog niet eens gespawned... Ik weet niet wie dit deed, maar bedankt -_-

[ Voor 11% gewijzigd door Kroketje op 21-11-2008 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
Kroketje schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 18:03:
Wat raar... Ik wil op een versus gameroom van GoT, komt er meteen een kickvote en wordt ik gekickt? Ik was nog niet eens gespawned... Ik weet niet wie dit deed, maar bedankt -_-
Niet iedereen houdt blijkbaar van kroketten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PredNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-03-2024

PredNL

Help!

Ik ben zonder enige reden gebanned op de GoT versus server. :( :'(

Wat is er aan de hand?

Asus N551JK-CN157H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
PredNL schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 18:21:

Wat is er aan de hand?
mja, ik zie ook geen got servers meer in mijn hoofdmenu.... wat the hell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Kroketje schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 18:03:
PredNL schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 18:21:

Wat is er aan de hand?
same here :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

GonzoNL schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 16:14:
Hup! 2 biertjes minder en L4D spelen CapTVK :)
Dat dus :P

Ik heb 'm net bij de Dynabyte opgehaald. Was 45,- maar ach, boeiend. De demo was gratis, en die heb ik in totaal iets van 28 uur gespeeld dus ik maak me er niet zo druk om :9

[ Voor 34% gewijzigd door Vrijdag op 21-11-2008 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die bans zijn een beetje vreemd. Misschien moet Brain even naar de votekick instellingen kijken? Ik start ook wel regelmatig een vote om mensen te kicken. Niets is zo irritant als mensen die 2 minuten afk in een game waar je eigenlijk niemand kan missen. Als je even weg bent: meld het dan even. En wanneer je verwacht lang weg te zijn of niet weet hoe lang het gaat duren: quit gewoon aub. Als iemand lang niets doet ga ik uit van een crash en start ik een votekick zodat er iemand in kan die wel speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PredNL

PredNL

Help!

Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 18:38:
Die bans zijn een beetje vreemd. Misschien moet Brain even naar de votekick instellingen kijken? Ik start ook wel regelmatig een vote om mensen te kicken. Niets is zo irritant als mensen die 2 minuten afk in een game waar je eigenlijk niemand kan missen. Als je even weg bent: meld het dan even. En wanneer je verwacht lang weg te zijn of niet weet hoe lang het gaat duren: quit gewoon aub. Als iemand lang niets doet ga ik uit van een crash en start ik een votekick zodat er iemand in kan die wel speelt.
Dat heeft er nu niks mee te maken. :'(

[ Voor 25% gewijzigd door PredNL op 21-11-2008 19:12 ]

Asus N551JK-CN157H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
PredNL schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 18:40:
[...]

inderdaad, ik zat nog amper in de server, had nog geen team gejoind etc, en ik was al gebanned |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
PredNL schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 18:40:
[...]

ik heb der niks mee te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Dalyxia schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 14:19:
[...]

Dan vraag ik me echt af of jij wel plezier beleeft aan je potje gamen.
Ik ga echt geen L4D doen om een marathon te rennen. Is toch geen flikker aan als je met zn 4e overal langs gaat lopen? :| (houd juist van die spanning om zombies overal om je heen te hebben, samen in een busje melee te doen!)

[ Voor 4% gewijzigd door ixl85 op 21-11-2008 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
ixl85 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 19:16:
[...]

Ik ga echt geen L4D doen om een marathon te rennen. Is toch geen flikker aan als je met zn 4e overal langs gaat lopen? :| (houd juist van die spanning om zombies overal om je heen te hebben, samen in een busje melee te doen!)
hij heeft het over versus mode ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
:X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Dalyxia schreef op donderdag 20 november 2008 @ 22:01:
[...]

Ik ben lid van de got steamgroup, en ik heb mijn steamid opgezet. Maar ik zie nog steeds geen servers in me mainmenu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bejit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:07

Bejit

Svenska Faderland

DeepSeven schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 19:42:
[...]

Ik ben lid van de got steamgroup, en ik heb mijn steamid opgezet. Maar ik zie nog steeds geen servers in me mainmenu.
Klik op versus en dan steamgroups, dan zie je ze wel :P

Systeempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
iemand al een oplossing voor die bans? ik wil ook wel eens met wat gotters op de versus server spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

White schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 20:41:
iemand al een oplossing voor die bans? ik wil ook wel eens met wat gotters op de versus server spelen :(
Gewoon wachten, de ban wordt automatisch geremoved. Ik werd gister ook gekicked door Koetje rond 18:00 en om 21:00 kon ik er al weer op :P

Misschien wat eerder, maar ik was ff wat Expert op server 1 gaan spelen ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Laatst online: 03-09 21:47
White schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 20:41:
Ben net thuis, ik zie momenteel inderdaad geen bans staan op de servers. Ik denk inderdaad dat een votekick ook automatisch een temp ban is, maar dat moet ik echt even nazoeken.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PredNL

PredNL

Help!

Brainstorm schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 22:00:
[...]

Ben net thuis, ik zie momenteel inderdaad geen bans staan op de servers. Ik denk inderdaad dat een votekick ook automatisch een temp ban is, maar dat moet ik echt even nazoeken.
Ja dat klopt, ze gaven in ieder geval mij een temp ban door middel van votekicks. Toen ik terug kwam deden zo dat onmiddelijk weer. Heel vervelend! :(

[ Voor 9% gewijzigd door PredNL op 21-11-2008 22:42 ]

Asus N551JK-CN157H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Is de demo voor de PC er nog steeds? Ik kan hem op steam niet meer vinden namelijk.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Loop ik net een hoekje om, zit daar een witch. In het midden van het steegje. Wil ik er omheen sneaken, komt er een boomer de hoek om... :') Dikke pret :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Bor de Wollef schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 22:46:
Is de demo voor de PC er nog steeds? Ik kan hem op steam niet meer vinden namelijk.
demo was alleen speelbaar week voor de release, je kan hem dus niet meer vinden op steam, of ergens anders.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
ixl85 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 19:16:
[...]

dat is toch juist spannend? rennend terwijl er van alle kanten zombies aan komen, samen in een busje melee zitten doen, dat is op expert mode co-op en op versus mode bijna altijd suicide, en tja, ik geniet erg van een potje l4d, maar ik wil liever dat ik EN geniet EN win :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Ligt het nou aan mij, of word je, elke keer nadat je een campaign op versus uitspeelt, je terug naar het mainmenu gekeilt? Echt vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 17:34
White schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 23:57:
Ligt het nou aan mij, of word je, elke keer nadat je een campaign op versus uitspeelt, je terug naar het mainmenu gekeilt? Echt vervelend
Dat gebeurd als je met een ip joined of via een steam group server

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://scairees.com/kerryjunk/l4dcomic1.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
net paar leuke potjes gedaan, waaronder een (nouja het was dan wel 4infectedvs3survivors) 10 seconden potje, die survivors komen uit de saferoom, bam, ondergekotst door boomer, hup smoker heeft er 1 en 2 hunters allebei op een ander en het potje was weer gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Dalyxia schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 00:54:
net paar leuke potjes gedaan, waaronder een (nouja het was dan wel 4infectedvs3survivors) 10 seconden potje, die survivors komen uit de saferoom, bam, ondergekotst door boomer, hup smoker heeft er 1 en 2 hunters allebei op een ander en het potje was weer gedaan :D
Ja idd! Fantastisch, ik was de boomer in die game, haalde ook meteen me 5000 damage to survivors achievement :D

Gister was ik trouwens een game op Expert aan het doen zit er een witch midden in het pad.. Dus ik denk ff de cr0wned achievement proberen. Autoshotty vast, er naar toe kruipen en WHAM. Geen insta kill helaas maar wel in 2 shots dood.

Je kan der echt super makkelijk dood krijgen met wat headshots en een shotty!

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://images.icanhascheezburger.com/completestore/2008/11/20/128716936880124890.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.jasperbosch.nl/got/l4d.jpg

Toch maar de knoop doorgehakt.. en gekocht via steam.. en nu? kan ik nu soort singleplayer missies doen online? Of kan ik beter singelplayer met bots gaan doen?

Heeft iemand zin om mee te spelen hiero? :P Ik ben nogal een noob..

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deviruchi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:20
Workaholic schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 09:46:
[afbeelding]

Toch maar de knoop doorgehakt.. en gekocht via steam.. en nu? kan ik nu soort singleplayer missies doen online? Of kan ik beter singelplayer met bots gaan doen?

Heeft iemand zin om mee te spelen hiero? :P Ik ben nogal een noob..
Ik zou eerst een keer met bots spelen, om door te krijgen hoe het werkt. Gebruik vooral veel je melee ( mouse2 ) om zombies weg te drukken voordat je gaat schieten.

Online is versus minstens net zo leuk als co-op, echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Heb de demo al een paar uur gedaan dus ken het spel wel :P Bots zijn saai in tegenstelling tot humans met voice ;)

PS: Heeft het nog nut om een server te draaien op een gbit verbinding voor onze steamgroup? Heb dedicated servers over ;-)

[ Voor 35% gewijzigd door Workaholic op 22-11-2008 12:12 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Workaholic schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 10:10:
Heb de demo al een paar uur gedaan dus ken het spel wel :P Bots zijn saai in tegenstelling tot humans met voice ;)

PS: Heeft het nog nut om een server te draaien op een gbit verbinding voor onze steamgroup? Heb dedicated servers over ;-)
nut heeft het altijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Altijd fijn.. Laggende servers zijn verschrikkelijk dus een goede erbij is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:32
Damn, ik wou gisteren de demo eens proberen, blijkt die niet meer online te staan:(

Hoe kan ik het spel nu proberen, 't is anders wel jammer. Maar is L4D alleen via Steam te koop? Ik haat namelijk downloaden omdat mijn internetverbinding hier niet snel genoeg is. Als ik 3,5 gig moet downloaden ben ik wel een weekje bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Bij mij ging het gisteravond met 1,5mbit, was zo binnen. Hij is nu onder andere te koop bij Dynabyte, MM, E-Plaza en volgens mij ook wel bij Bart Smit, Intertoys en de FRS :)

Vroeg ik mij af, kan ik de demo nu gewoon verwijderen? Ik heb namelijk het idee dat het volledige spel de demo is + extra bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
ninc schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 13:30:
Damn, ik wou gisteren de demo eens proberen, blijkt die niet meer online te staan:(

Hoe kan ik het spel nu proberen, 't is anders wel jammer. Maar is L4D alleen via Steam te koop? Ik haat namelijk downloaden omdat mijn internetverbinding hier niet snel genoeg is. Als ik 3,5 gig moet downloaden ben ik wel een weekje bezig.
Als je internetverbinding al zo langzaam is, hoe wil je dan ooit online fatsoenlijk gamen?
TroonStaal schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 13:46:

Vroeg ik mij af, kan ik de demo nu gewoon verwijderen? Ik heb namelijk het idee dat het volledige spel de demo is + extra bestanden.
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
Demo kan je gewoon verwijderen wanneer je full game al hebt geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik heb gewoon onder My Games -> LEFT 4 DEAD DEMO > eigenschappen > content verwijderen gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ok thnx, ga ik even doen dan :) Scheelt weer ruimte :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadKill21
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Ik heb 1 dag voor het spel uit kwam ook Left 4 Dead gekocht, heb veel genoten van de demo.
Daarna het volledige spel single player doorgelopen, online & versus gedaan en de lol is er voor mij nu wel een beetje af, hebben meer mensen dit ?
Ik heb alles wel gezien, er zit geen uitdaging meer in (ja je overleefd of niet.. maar dat bedoel ik niet).
Verder jammer dat je geen normale zombie kan spelen, maar alleen boss infected.
Bijvoorbeeld dat je een horde aanwijzingen kan geven waar ze heen moeten of zelf een horde zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door RoadKill21 op 22-11-2008 14:28 . Reden: Ik ben te negatief :P ]

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
luitjes, 4 vs 2 is niet echt fair he, en als ik vraag of de teams eerlijk gemaakt kunnen worden reageren jullie niet eens, leuk, maar daar ga ik mijn tijd niet aan verspillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Wie heeft er zin in een Co-op? En dan niet dezelfde maps als de demo..lol

Ik heb tweakers bij groups toegevoegd.. en nu?

PS: ben server aan het inrichten.. op een dedicated bak in een datacenter..:) Maar wil in de tussentijd wel eventjes ergens anders spelen? steam name --> Pornsta[r] (don't ask :P)

[ Voor 7% gewijzigd door Workaholic op 22-11-2008 14:52 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Kunnen de got servers misschien op expert of op zijn minst op advanced gezet worden? Volgens mij is er echt geen hond die normal wil spelen want die servers zijn altijd leeg, zo worden ze tenmiste ook allemaal gebruikt.

Workaholic: ik wou je adden maar hij herkent je naam niet.

[ Voor 12% gewijzigd door DeepSeven op 22-11-2008 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:43
RoadKill21 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 14:26:
Ik heb 1 dag voor het spel uit kwam ook Left 4 Dead gekocht, heb veel genoten van de demo.
Daarna het volledige spel single player doorgelopen, online & versus gedaan en de lol is er voor mij nu wel een beetje af, hebben meer mensen dit ?
Ik heb alles wel gezien, er zit geen uitdaging meer in (ja je overleefd of niet.. maar dat bedoel ik niet).
Verder jammer dat je geen normale zombie kan spelen, maar alleen boss infected.
Bijvoorbeeld dat je een horde aanwijzingen kan geven waar ze heen moeten of zelf een horde zijn.
Hoe wou je zelf een horde zijn? :') De ideen die je aangeeft zijn niet echt realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
DeepSeven schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 14:55:
Kunnen de got servers misschien op expert of op zijn minst op advanced gezet worden? Volgens mij is er echt geen hond die normal wil spelen want die servers zijn altijd leeg, zo worden ze tenmiste ook allemaal gebruikt.

Probeer is jsbosch?

Eerste server is online.. kan zelfs connecten via hlsw (ipv via ingame) er zitten momenteel twee mensen in.. maar ze hebben mij er uit gevote :( rofl

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
DeepSeven schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 14:55:

zodra je in een server gaat kun je hem gewoon zelf even met je groep naar expert en de goede campaign voten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Ik zit nu op advanced.. rooftop en ik kom niet verder,.. wie komt me helpen :

93.190.140.193:27015 gebruik hlsw bijvoorbeeld om te joinen.. console moet ook kunnen.

Eventueel zoeken en adden bij steamfriends via Zoeken op username Pornsta[r] (vergeet die rare haakjes niet)

[ Voor 25% gewijzigd door Workaholic op 22-11-2008 15:48 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadKill21
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

SCIxX schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 15:02:
[...]

Hoe wou je zelf een horde zijn? :') De ideen die je aangeeft zijn niet echt realistisch.
Waarom is dat niet realistisch ?
Je zou het dan als aparte zombie of een zooitje tegelijk (als een golf of team tegelijk) kunnen spelen, lijkt mij ook leuk.

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Als impulsaankoop (en omdat ik het bijna geheel kon betalen met FreeBees) maar even L4D gekocht. Dat is lang geleden, multiplayer. Ten tijden van dat BF2 net uit was :D

* Twhomp stoft zijn triggerfinger even af.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Workaholic schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 15:44:
Ik zit nu op advanced.. rooftop en ik kom niet verder,.. wie komt me helpen :

93.190.140.193:27015 gebruik hlsw bijvoorbeeld om te joinen.. console moet ook kunnen.

Eventueel zoeken en adden bij steamfriends via Zoeken op username Pornsta[r] (vergeet die rare haakjes niet)
Ik wil je best joinen, maar ik kan niet via IP´s joinen (console werkt hier niet), en geen van je steamid's, jsbosch of pornsta[r], herkent hij hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreekj3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 17:05

dreekj3

Mh Hmph!

De eerste gemodde map zit er al aan te komen, en wat voor een! :D

http://kotaku.com/5096479...all-coming-to-left-4-dead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Vet! :D

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
supertof :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:22
Bruuut die map.

Ik kon wel joinen. Je moet bij options enable developers consolse ~ aan zetten.
Dan kun je in console "connect 93.190.140.193:27015" intypen en dan doet ie het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Nice! Ik moet de dawn of the dead films maar eens kijken, welke volgorde raden jullie aan, eerst de originele?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
Vandaag naar FRS en Bart Smit maar ze hadden m niet bleh.
Dus maar online gekocht.
Echt vet spel, en door die tussenstats wordt ik steeds aggressiever tegen die zombies omdat ik m'n score wil boosten :D

Vet die map trouwens!
DeepSeven schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 16:48:
Nice! Ik moet de dawn of the dead films maar eens kijken, welke volgorde raden jullie aan, eerst de originele?
Gewoon de nieuwe kijken :)

[ Voor 14% gewijzigd door Gman op 22-11-2008 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

DeepSeven schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 16:48:
Night, Dawn, Day, Land, remake Dawn, 28 Days Later, 28 Weeks Later

Vooral de eerste drie in die volgorde. De zombies in L4D zijn de remake Dawn zombies, supersnel.
Het zijn vooral de eerste drie die klassiekers zijn. Niet vanwege de gore of de non-stop actie, maar omdat er ook een naargeestige sfeer wordt neergezet (Night), een dubbele bodem heeft (Dawn) en ge grootste vijand niet de zombies maar de mens is (Day).

Dawn is een remake die ik wel aardig vind maar eerder een spektakel gore fest is dan een spannende zombiefilm. Land is mwah, die heb ik gekocht omdat het wel in het verlengde ligt. De film is matig op zijn best. Het is trouwens ook de enige in de serie waarin ze het woord zombie gebruiken.

28 Days/Weeks Later zijn ook geen zombiefilms, maar biologische rampenfilms zoals Outbreak en The Stand.

28 en de remake van Dawn hebben dezelfde overeenkomsten als L4D, snelle tegenstanders, veel actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
cctl01 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 16:38:
Bruuut die map.

Ik kon wel joinen. Je moet bij options enable developers consolse ~ aan zetten.
Dan kun je in console "connect 93.190.140.193:27015" intypen en dan doet ie het
nja ik heb dat goflje niet op mijn tobo zitten, dus kan hem niet openen, en er is ook geen andere key waar je hem aan kan toewijzen :/
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik aub de spoiler-tag als je iets over het verhaal zegt...