[Multi] Left 4 Dead - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 50.605 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Vanavond echt lekker wezen knallen met een paar vrienden in een GOT server. Het joinen werkt echt top op deze delicated servers ( via die steamgroups). Je joined een lege server en nodigt je vrienden uit via steam. Deze staan binnen 1 minuut met je op de server te knallen.

Ik heb nu de 1ste en 3de campain uitgespeeld. Erg lache dus

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/25z5v6u.jpg

Briljant stukje kwamen we tegen in de 3de campain. Ook die graan velden zijn daar om te bibberen. Over de VS. modus ben ik (nog) niet zo te spreken. Ik vind infected een beetje lame spelen, maar ja dat zal wel wennen.

[ Voor 19% gewijzigd door DukeN op 18-11-2008 22:41 ]

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
DukeN schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 22:37:
Over de VS. modus ben ik (nog) niet zo te spreken. Ik vind infected een beetje lame spelen, maar ja dat zal wel wennen.
Het enige van de vs mode waar ik minder over te spreken ben is dat welke server ik ook join het lagged altijd als de ziekte, iedereen heeft constant maar 1of 2 streepjes. Hoop echt dat hier nog aan gewerkt wordt want is verder echt leuk.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-09 23:19
Top voor de enorme lading aan GoT servers! Een campaign gespeeld, bijna 3 uur bezig geweest en echt top! Leuke plek onderin dat huis inderdaad, waar een grasmaaier op zijn kant ligt :)

Nu nog een wat betere pc, dan ziet het er ook nog wat minder blokkerig uit.

[ Voor 17% gewijzigd door DaCoTa op 18-11-2008 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 17:34
Brainstorm schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 18:55:
[...]

Opgelost, zat een typfout in de opstartregel waardoor het fout ging. Krijg je als je om 06:45 net wakker bent en servers gaat aanpassen :P
De wekker gaat hier normaal om 6 uur, dan blijf ik nog ff hangen in bed, vandaag niet.
Servers draaide al om 6:15 haha :*) Maar had dan ook wel alles klaar staan.. Bij welk commando ging het fout?

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Veel gelachen vanavond! 1 & 3 met duken en nog 2 uitgespeeld.

(ign: Donkeyball Z)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
unfor schreef op woensdag 19 november 2008 @ 00:06:

Ah dus jij was het ;) Ben je al 2x tegen gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

unfor schreef op woensdag 19 november 2008 @ 00:06:

Aaaa ook een gotter dus! Toch leuk om iedereen ook op deze wijze tegen te speuren. Je bent natuurlijk ook zichtbaar op de screenshot hierboven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

Gisteren een hele campaign op Versus gedaan met 4 vrienden, met Ventrilo erbij. Geniaal teamwork. Een pickup team als tegenstander, en HARD ingemaakt. We stonden 24xx tegen 2xx. En maar schelden, cheaters dit, hackers zo. Ik vind Versus ook wel wat hebben. Wij hebben meerdere keren de volle 100% van een stuk gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Als iedereen even ophoud met praten over betalen, en meer over het spel zelf verteld, wordt ik misschien ook nog verleid hem te kopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik heb Left 4 Dead ook binnen en ga vanmiddag beginnen :)
De demo was al super. Co-Op met andere gasten is ook erg fun.

Director is echt een verheerlijking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Kort gezegd, versus is alleen leuk als je er goed in bent.
Ik heb gisteraaf in een GOT server zitten spelen, oh wat een lol was dat.

Het jammere wel is dat er de buggebruikers al tussen zitten (net op het verlengde zitten van een trapleuning om niet gepakt te kunnen worden enz...)

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Het lijkt me dat die abusers gewoon gemeld kunnen worden bij de admin van de GoT servers voor een waarschuwing / ban?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

RedHat schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:02:
Het lijkt me dat die abusers gewoon gemeld kunnen worden bij de admin van de GoT servers voor een waarschuwing / ban?
Whoops, het laatste stuk ging in het algemeen, de mensen op de GoT servers heb ik dat niet zien doen, gelukkig.
Vinden jullie het ook moeilijk om te weten of je een smoker bent? gister wel een paar keer gehoord van mensen dat ze er pas achter kwamen dat ze geen hunter waren nadat ze doodgingen (de handen lijken behoorlijk op elkaar).

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 21:47
Je kunt het zien aan het icoon links onderin welk type monster je bent.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Hoe schatten jullie de replay-waarde in van dit spel? Vergelijkbaar met TF2?

Ik ben een cheapstake en wil alleen 50$ uitgeven als het spel me minsten een jaar kan boeien. 8)

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren zalig goed gespeeld, in de mappen van de demo ging het heel goed, tot de nieuwe mappen :(

en expert, moet wel zeggen veeeel moeilijker dan ik in de demo heb meegemaakt, hell zelfs de subway map een paar keer opnieuw moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Dat is natuurlijk moeilijk na 1 dag de full game te hebben gespeelt.
Hij speelt lekker en knalt goed. Maar dit is een persoonlijke ervaring.
Of het mij een jaar lang kan boeien, dat denk ik niet.
Maar een maand of 2 is voor mij ook al genoeg.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Twisted schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:35:
Hoe schatten jullie de replay-waarde in van dit spel? Vergelijkbaar met TF2?

Ik ben een cheapstake en wil alleen 50$ uitgeven als het spel me minsten een jaar kan boeien. 8)
Blijft een persoonlijke mening. Ik heb ook TF2 gekocht wegens de replay waarde. Zelf schaf ik zeer weinig games aan maar "Valve" is voor mij de moeder van games. En ik heb altijd vertrouwen in deze club, daarom was L4D ook gepreorderd.

In de demo had ik al 8 uur zitten dus de fullgame moet de 45 euro wel waard zijn. Gisteren al 4 uur wezen knallen en dat beviel dus erg goed. Ik denk dat de replay value echt wel goed zit.

Reviews:
G4TV: 5 out of 5 stars http://www.g4tv.com/xplay...2/Left_4_Dead_Review.html
GiantBomb: 4 out of 5 stars
Maximum PC: 10/10
Game Informer: 9.25
GameDaily: 8/10
GameStar.de: 87/100
Cheat Code Central: 4.1/5
Team Xbox Review: 9.1/10
Team Xbox zegt over replay: Longevity: 9.3 No, it's not a deep journey, such as Fallout 3, but what's there will probably have players battling for quite a while in the game's competitive multiplayer settings.
GameSpy Review: 4.5 out of 5
IGN Reviews L4D: 9/10
IGN zegt over replay: Lasting Appeal: 9.0 Incredibly replayable and the Versus mode is also fun, but the small number of scenarios may feel limited to many.

dat zou je over de streep moeten trekken denk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
kKaltUu schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:16:
[...]

Whoops, het laatste stuk ging in het algemeen, de mensen op de GoT servers heb ik dat niet zien doen, gelukkig.
Vinden jullie het ook moeilijk om te weten of je een smoker bent? gister wel een paar keer gehoord van mensen dat ze er pas achter kwamen dat ze geen hunter waren nadat ze doodgingen (de handen lijken behoorlijk op elkaar).
Ja klopt, maar dit lijkt me een kwestie van gewenning, na 1 a 2 dagen heb je het wel door :P .

Gister wat leuke potjes met mistav, brain, koeitje en wiebbe en nog wat mensen gedaan, tot ik er achter dat het al 00.45 was :P .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Bovendien heeft Valve toegezegd (iemand die link nog ergens?) dat ze content gaan bijvoegen a la TF2. Dat is voor mij de reden waarom ik TF2 blijf spelen, de updates en nieuwe maps. Ik weet niet of ze echte character updates gaan doen bij L4D zoals bij TF2, dat zou het krom trekken. Ik reken op nieuwe campaigns en misschien een nieuw wapen hier en daar. Eventueel een nieuw zombiemonster?

Valve speelt het zo goed, op deze manier blijven we speculeren en blijft het spel dus fris. Het mooiste is nog wel dat ze uiteindelijk ook nog eens echt goede updates doen, kijk maar naar TF2. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen voor L4D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

De full version is nog zoveel leuker als de demo, ik vind het wel erg jammer dat je in elke map maar één keer de weg echt kwijt bent. Met z'n 4e rondlopen "Waar moeten we heen?" gevolgd door 3 man in koor "geen idee".
Gisteren de eerste twee campaigns op advanced uitgespeeld met 4 GoT mensen en het was erg leuk. De finale's zijn knap lastig, maar nadat we bij de eerste een tactiek gevonden hadden, hebben we een soortgelijke tactiek in de 2e gebruikt en dat ging erg goed.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Idd een ziekelijke fun game :) Heb me erg goed geamuseerd gisterenavond. Ik vind versus mode wel erg fijn alhoewel ik het springen met de hunter nog niet echt door lijk te hebben. Ik mik, crouch+LMB, maar vaak springt hij niet ofwel te kort. Ook had ik vaak dat het als infected erg lang duurt vooraleer je spawnt. Ik heb zelfs een volledige ronde doorgebracht in "Entering spawn mode..." 8)7
Ook verbinden met steam group server lijkt me erg flaky, duurt lang vooraleer de server(s) opduiken in de lijst en wanneer ze er zijn duurt het nog eens lang vooarleer je er eentje kan aanklikken.

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

ambi schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:41:
Idd een ziekelijke fun game :) Heb me erg goed geamuseerd gisterenavond. Ik vind versus mode wel erg fijn alhoewel ik het springen met de hunter nog niet echt door lijk te hebben. Ik mik, crouch+LMB, maar vaak springt hij niet ofwel te kort. Ook had ik vaak dat het als infected erg lang duurt vooraleer je spawnt. Ik heb zelfs een volledige ronde doorgebracht in "Entering spawn mode..." 8)7
Ook verbinden met steam group server lijkt me erg flaky, duurt lang vooraleer de server(s) opduiken in de lijst en wanneer ze er zijn duurt het nog eens lang vooarleer je er eentje kan aanklikken.
Je sprong moet eerst "opgeladen" worden, linksonderin zie je hoelang je nog moet wachten voor een sprong.
Dit doe je wel door te crouchen met ctrl.
Het kan ook zijn dat je/de server zo hard lagde dat het gewoon niet gebeurde.
Helaas heb ik dit prob met de steamgroup servers ook, hopelijk fixen ze dit.
JeanLucPicard schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:16:
[...]

Ja klopt, maar dit lijkt me een kwestie van gewenning, na 1 a 2 dagen heb je het wel door :P .

Gister wat leuke potjes met mistav, brain, koeitje en wiebbe en nog wat mensen gedaan, tot ik er achter dat het al 00.45 was :P .
Haha, ja ik zat gister ook bij jullie, een van jullie was een hunter, en ik dacht "laat ik die even vol met lood pompen".
zat die gluiperd naast een witch die ik net niet kon zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 20:29
kKaltUu schreef op woensdag 19 november 2008 @ 12:18:
[...]

Je sprong moet eerst "opgeladen" worden, linksonderin zie je hoelang je nog moet wachten voor een sprong.
Dit doe je wel door te crouchen met ctrl.
Het kan ook zijn dat je/de server zo hard lagde dat het gewoon niet gebeurde.
Helaas heb ik dit prob met de steamgroup servers ook, hopelijk fixen ze dit.

[...]

Haha, ja ik zat gister ook bij jullie, een van jullie was een hunter, en ik dacht "laat ik die even vol met lood pompen".
zat die gluiperd naast een witch die ik net niet kon zien :(
daar was ik ook bij :P net achter zo'n treinwagon, en pica werd een tijdje erna flink gefucked door een smoker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Leukste vond ik nog toen ik als smoker speelde, in die map met die graanvelden, op een gegeven moment heb je dan een trein waar je op moet lopen, waarna je op een heuveltje komt, waar je dan van af moet springen als survivor, dus ik zie hun allemaal op de rand staan, spawn achter ze, en wacht tot ze allemaal beneden zijn en pak de laatste die nog boven stond terwijl de rest hulpeloos beneden waren }) weet niet meer wie het was tho :(

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeanLucPicard schreef op woensdag 19 november 2008 @ 12:49:
Leukste vond ik nog toen ik als smoker speelde, in die map met die graanvelden, op een gegeven moment heb je dan een trein waar je op moet lopen, waarna je op een heuveltje komt, waar je dan van af moet springen als survivor, dus ik zie hun allemaal op de rand staan, spawn achter ze, en wacht tot ze allemaal beneden zijn en pak de laatste die nog boven stond terwijl de rest hulpeloos beneden waren }) weet niet meer wie het was tho :(
:D

Ik moest even nadenken welk gedeelte je precies bedoelde, maar ja, dat is echt briljant! Zulke acties moet je altijd even goed voorbereiden, maar als het dan lukt is het echt hartstikke tof. Dit onderstreept maar weer waarom je altijd bij elkaar zou moeten blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Oh god, dat herinner ik mij wel, ik probeerde er weer achteraan te gaan, maar zag geen mogelijkheid om naar boven te komen.
Zulke dingen zijn zeker de pluspunten van dit spel.
Hoewel je zulke goede tactieken kan maken met survivors, een goede tactiek van de infected kan roet in het eten gooien.
loop je ergens naartoe, pakt een hunter iemand, de rest snelt eropaf, en de smoker pakt de achterste... zijn ze dikwijls te laat om hem te redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Laatst online: 03-09 21:47
Ja dat was ik dus :( :> Spelen als infected is wel even wennen, een tactiek die vaak goed werkt is de boomer voorop sturen en er 1 of meer infecteren. Vervolgens komt de horde en kun je van de chaos gebruik maken om als hunter/smoker de groep uit elkaar te halen. Wat trouwens ook leuk is, is om als infected voor een witch te gaan staan zodat de survivors haar minder snel zien en eerder schieten.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Dynabyte heeft vanavond 15% korting op games met een klantenpas (ook de webshop). Zelf wacht ik nog even, de demo was leuk (met regulars, de pubspelers waren meestal een ramp :( ). Maar ik vind 40-50€ net iets teveel, voor 30€ zou ik hem wel kopen. Maar er komt vast nog wel een xmas zombiespecial op steam. ;)

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MistaV
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-08 14:56
Gisteravond was inderdaad briljant! Damn wat een vet spel zeg... Vooral met wat bekenden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 12:53:
[...]

Ik moest even nadenken welk gedeelte je precies bedoelde, maar ja, dat is echt briljant! Zulke acties moet je altijd even goed voorbereiden, maar als het dan lukt is het echt hartstikke tof. Dit onderstreept maar weer waarom je altijd bij elkaar zou moeten blijven.
Had dat gisteravond ook server met 3 man, bleef bill (de bot) ietsja achter...smoker kwam en het was dag bill :P Lastig stuk trouwens dat graanveld; iemand nog tips?

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
CapTVK schreef op woensdag 19 november 2008 @ 13:48:
[...]

Dynabyte heeft vanavond 15% korting op games met een klantenpas (ook de webshop). Zelf wacht ik nog even, de demo was leuk (met regulars, de pubspelers waren meestal een ramp :( ). Maar ik vind 40-50€ net iets teveel, voor 30€ zou ik hem wel kopen. Maar er komt vast nog wel een xmas zombiespecial op steam. ;)
Your lucky day: http://www.play.com/Games...Dead/Product.html?cur=258

€2,50 boven je genoemde prijs. Wel een poosje wachten op (gratis) levering, maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Ghostrider schreef op woensdag 19 november 2008 @ 13:50:
[...]

Had dat gisteravond ook server met 3 man, bleef bill (de bot) ietsja achter...smoker kwam en het was dag bill :P Lastig stuk trouwens dat graanveld; iemand nog tips?
meteen naar de tractor rennen, erop springen en hopen dat geen smokers je wegtrekken, dan als die zombie wave weg is naar het huisje en heel veel schieten om je hachje te redden :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Iedereen hier speelt het op de pc? Jammer ik zit op de xbox, zoek een clubje om mee te gaanspelen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:43
Zitten wel wat man op de xbox volgens mij hoor, including me. ;) Heb het hele spel echter nog niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:10

Vrijdag

De Zwarte

CapTVK schreef op woensdag 19 november 2008 @ 13:48:
[...]

Ach, ik ga het gewoon even proberen vanavond :9 die paar euro maken me niks uit. Heb in totaal 28 uur in de demo gestoken, met de volledige versie ben ik vast nog veel langer bezig. En als ik het online bestel moet ik er op wachten, en als het op games aankomt heb ik weinig geduld. Bovendien, na het debacle van GCshop (CE van Guild Wars Factions kwam veel te laat waardoor ik dus niks had aan de dag-eerder-actie) leg ik liever een paar euro meer neer dan dat ik weer weken moet wachten. Dat speel ik er toch wel weer uit :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
TroonStaal schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:31:
[...]

Ach, ik ga het gewoon even proberen vanavond :9 die paar euro maken me niks uit. Heb in totaal 28 uur in de demo gestoken, met de volledige versie ben ik vast nog veel langer bezig. En als ik het online bestel moet ik er op wachten, en als het op games aankomt heb ik weinig geduld. Bovendien, na het debacle van GCshop (CE van Guild Wars Factions kwam veel te laat waardoor ik dus niks had aan de dag-eerder-actie) leg ik liever een paar euro meer neer dan dat ik weer weken moet wachten. Dat speel ik er toch wel weer uit :P
daarom is steam zo makkelijk met paypal of clickandbuy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:57
Erm.. ik heb hem gekocht en hij was bij 60% met downloaden. Ik MOEST even mn pc herstarten en nu blijft hij hangen bij "download starting" ! Al een hele poos..

Pff, na 20 minuten gintie verder.. toch beetje misleidend..

Bekend?

[ Voor 20% gewijzigd door Tomino op 19-11-2008 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Even alle game data weggooien en het opnieuw down.. Lijkt me sneller dan een dag wachten als ie niks doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:54
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xy8HAjHGZnuvPxCCcAsok8EU/full.jpg
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar heb jij dan dit exemplaar gekocht? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Tomino schreef op woensdag 19 november 2008 @ 16:29:
Erm.. ik heb hem gekocht en hij was bij 60% met downloaden. Ik MOEST even mn pc herstarten en nu blijft hij hangen bij "download starting" ! Al een hele poos..

Pff, na 20 minuten gintie verder.. toch beetje misleidend..

Bekend?
Ja, bij mij doet hij het weer als ik dan pause download doe en opnieuw start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 16:45:
[...]

Waar heb jij dan dit exemplaar gekocht? ;)
Naast de Mediamarkt in Rotterdam, bij de Gamesstore E-Plaza oid. Hij moest hem uit het magazijn halen :D :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Dalyxia schreef op woensdag 19 november 2008 @ 16:21:
[...]

daarom is steam zo makkelijk met paypal of clickandbuy
Maar ik wil een doosje voor op de plank :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:33
Hier bij de mediamarkt gekocht voor 42 euro. Ik dus die code in voeren bij steam en gaat ie alles downloaden, opzich niet zo erg ma bij de demo stond al dat ie gepreload was. Ben ik hem nu 2 keer aan het downe of laat ie die demo gewoon erin staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Net terug van de Dynabyte en MM. Zoals te verwachten hadden ze 'm nog niet :( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luxzenburcht schreef op woensdag 19 november 2008 @ 18:55:
Hier bij de mediamarkt gekocht voor 42 euro. Ik dus die code in voeren bij steam en gaat ie alles downloaden, opzich niet zo erg ma bij de demo stond al dat ie gepreload was. Ben ik hem nu 2 keer aan het downe of laat ie die demo gewoon erin staan?
De demo staat nu op "preload" omdat de demo niet meer speelbaar is. Het spel zelf is dus nog niet ge preload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PredNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-03-2024

PredNL

Help!

Net Left4Dead gekocht bij Dynabyte (Dynanight) voor € 42,49 in Nijmegen. Tijd om eens alle levels te testen en de Boss Infected. >:)

Asus N551JK-CN157H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
SP goty: deadspace. MP goty: Left4Dead. Damn wat is dit spel online goed. Expert en dan vooral het einde van de chapters, geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ik zat met een random party bij het vliegveld, voor het eerst.
Toen we daar buiten kwamen en "dat ene event" gebeurde..... _/-\o_
Ik zat echt met mond open te kijken omdat ik gewoon niet door had wat er zou gaan gebeuren..
En iedereen daarna "WTF!! Nice!" :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
O-M-G

Net met 4 vrienden het level gedaan op het dak. Waar je een radio message moet callen.

Nou, op expert is het een No-GO! :D :D

Alle tactieken geprobeerd maar na de 2e tank houd het toch echt op voor ons _/-\o_

al 2.5 uur aan het proberen! HULDE! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
ixl85 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 22:55:
Ik zat met een random party bij het vliegveld, voor het eerst.
Toen we daar buiten kwamen en "dat ene event" gebeurde..... _/-\o_
Ik zat echt met mond open te kijken omdat ik gewoon niet door had wat er zou gaan gebeuren..
En iedereen daarna "WTF!! Nice!" :Y
hmmz, moet toch maar is airfield gaan spelen dan, je maakt me nieuwsgierig

ik heb vooral veel versus gedaan, heerlijk die boomer, en dan in de chaos met hunters aanvallen

Verwijderd

Tomino schreef op woensdag 19 november 2008 @ 23:15:
O-M-G

Net met 4 vrienden het level gedaan op het dak. Waar je een radio message moet callen.

Nou, op expert is het een No-GO! :D :D

Alle tactieken geprobeerd maar na de 2e tank houd het toch echt op voor ons _/-\o_

al 2.5 uur aan het proberen! HULDE! :)
De truuk is met z'n alleen in de kast melee te doen, en bij de tank uit de kast komen en ...uh...sterven ;(

• Pepperana

Pepperana

Brabander in hart .....

Enne niet te vergeten terugkoppen van:
Afvalcontainier. Fail ;(
Politieauto. Fail ;(

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

• Florinsz
  • Laatst online: 05-09 11:08
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 00:17:
[...]

De truuk is met z'n alleen in de kast melee te doen, en bij de tank uit de kast komen en ...uh...sterven ;(
wij zaten in dat trappenhuis naast de radio, 2 boven 2 onder, dat is nog goed uit te houden :) . Dan, zodra de eerste tank komt, zo snel mogelijk met z'n allen naar het hoogste gedeelte rennen, daar met molotovs de tank bestoken, dan wegrennen net zo lang tot de tank dood is, en dan weer terug naar het trappenhuis. Dat gaat goed totdat de laatste tank komt, aangezien die i.c.m. een wave infected komt.. :/

Heb echt geen flauw idee hoe we dat aan zouden moeten pakken...

• Dalyxia
White schreef op donderdag 20 november 2008 @ 00:37:
[...]

wij zaten in dat trappenhuis naast de radio, 2 boven 2 onder, dat is nog goed uit te houden :) . Dan, zodra de eerste tank komt, zo snel mogelijk met z'n allen naar het hoogste gedeelte rennen, daar met molotovs de tank bestoken, dan wegrennen net zo lang tot de tank dood is, en dan weer terug naar het trappenhuis. Dat gaat goed totdat de laatste tank komt, aangezien die i.c.m. een wave infected komt.. :/

pipe bomb bewaren tot die laatse tank + wave komt, pipe bomb gooien voor zombies, tank neerraggen?

• TheJVH
Moet je minstens 2 pipes en 2 molotovs hebben, best kut als die dan helemaal niet aanwezig zijn...

Verwijderd

White schreef op donderdag 20 november 2008 @ 00:37:
[...]

De 2de tank is ook alleen. De 3de komt als de helicopter komt. Dan moet je gewoon de befaamde RUN LIKE HELL tactiek toepassen :+

• remmelt
Ik stond op een gegeven moment op dat gebouwtje en was er aan de linkerkant afgevallen, als je met je neus naar de helipad staat. Daar is een richeltje waar ik op terecht kwam, alwaar de tank niet bij me kon: te hoog om te klimmen. De infected wel, maar die beuk je er gewoon weer af, soms eens een welgemikt headshot (as if) en dan niet gepakt worden door een smokertong....

En toen werd ik gepakt door een smokertong.

En was de rest van m'n team dood.

Beetje jammer.

• Squash.Cryeth
  • Laatst online: 17-05-2023

Squash.Cryeth

[GoT][A'dam]Erik H.

SPOILERALERTSSS

Zeker tof spel ik heb alleen de demo gespeeld en inmiddels bij play.com de full game besteld.
Graag zou ik een ieder willen verzoeken voorzichtig te zijn met gameinhoudelijke informatie want ik heb nu een paar keer een post gelezen die ik misschien liever niet gelezen had in verband met het zelf ervaren.

:)

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
wat ik nog beter had gevonden: realistische wapens :) , dus gewoon normale hoeveelheid kogels in magazijn en veel meer keuze, te denken valt aan meerdere varianten pistolen, meerdere varianten smg's en meerdere varianten rifles.

en weet iemand al hoe je de crosshairscale aanpast? cl_crosshairdynamic 0 helpt al wel iets iig ;)

• GonzoNL

GonzoNL

Oei gister mijn grootste faal moment ooit. De rescue was er bij het eind van de 3e campaign (en heel veel zombies), we waren met z'n 2e nog in leven en in de chaos schiet ik mijn teamgenoot neer om vervolgens zelf neergehaald te worden door een hunter.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:43
gotfurrr schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:16:
wat ik nog beter had gevonden: realistische wapens :) , dus gewoon normale hoeveelheid kogels in magazijn en veel meer keuze, te denken valt aan meerdere varianten pistolen, meerdere varianten smg's en meerdere varianten rifles.

en weet iemand al hoe je de crosshairscale aanpast? cl_crosshairdynamic 0 helpt al wel iets iig ;)
Wat is er niet realistisch aan deze wapens?

Sowieso denk ik dat meer wapens niet echt zou helpen met de gameplay.

Verwijderd

Zelf ervaren is het mooie de AI veranderd steeds dus als iemand een tank tegekomt ergens kom je hem waarschijnlijk wel ergens anders tegen. Dit is mij dus al vaak overkomen een Tank verwachten en dan komt ie niet maar jah dan verwacht je het niet en komt ie ineens wel

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

SCIxX schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:31:
[...]

Ik denk dat hij bedoelt dat er teveel ammo is.
Vind ik zelf niet, ik heb vaak genoeg gehad dat m'n wapen leeg is voordat de saferoom ook maar in zicht is.
Wel vind ik dat dat melee een beetje overpowered is.

Gonzo, dat is niet zo slim nee, maar welke campaign heb je het over, blood harvest?

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Meer wapens zou mooi zijn; ik vind persoonlijk dat de wapens wel een ongeveer 1op1 copy zijn uit CS ;)

Trouwens; versus is wel lachen maar de manier van spelen is compleet anders, hele tijd rushen etc...

Asus Zenbook i7 256gb

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

kKaltUu schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:40:
[...]

Ik denk dat hij bedoelt dat er teveel ammo is.
Vind ik zelf niet, ik heb vaak genoeg gehad dat m'n wapen leeg is voordat de saferoom ook maar in zicht is.
Wel vind ik dat dat melee een beetje overpowered is.

Gonzo, dat is niet zo slim nee, maar welke campaign heb je het over, blood harvest?
Het ging om de campaign op het vliegveld ;)

Ik was namelijk nummero 3 die net de pijp uitging voordat we gered werden :( En ZAG HET VERDORIE GEBEUREN.

Gonzo, je bent mij een achievement schuldig vanavond :( :P :> :9

Xbox Live ID:Notna8310

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

SCIxX schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:31:
[...]

Een crowbar zou tof zijn, gewoon, als dikke knipoog ;)

• GonzoNL

GonzoNL

Notna schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:42:
[...]

Het ging om de campaign op het vliegveld ;)

Ik was namelijk nummero 3 die net de pijp uitging voordat we gered werden :( En ZAG HET VERDORIE GEBEUREN.

Gonzo, je bent mij een achievement schuldig vanavond :( :P :> :9
Je mag me healen als je zelf zwaar gewond bent! :p

Ik maak het helemaal goed vanavond: Ik ga zombies wegkiten!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

EPIC FAIL trouwens @ hem vasthouden met je duim :+

Verwijderd

gvd gisteren kon ik niet met steam connecte :( geen l4d voor mij dus, nog maar 1 dag kunnen spelen, ik wil meeer !

ook al heb ik het muug gespeeld op de demo, heb nog altijd no mecry op expert niet uit :(

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren met Koetje een aantal versus games gespeeld op advanced... dat is voor de survivors zo goed als onmogelijk...
Misschien moeten we nog beter leren samenwerken maar human synchronized boss infected attacks (hsbia's zoals ik ze noem ;) ) zijn moeilijk af te weren

De strategie die voor de survivors het beste werkte was: Forget the zombies and run like hell
Hoe verder je kan rennen hoe meer punten je krijgt namelijk
Als boss infected zijn ze dan moeilijk in te halen (de hunter haalt het wel) en dan moet je respawnen.

• Tomino
Hmm, ik merk wel dat ieder toch zn eigen speelstijl heeft. Ik ben meer van, deur open en sprayen. Om de hoek komen en alles eerst neermaaien.

Nou gister was er 1 hier van got in de Server bij, die, zijn eigen stijl had en constant ook kills wilde maken als hij achter liep. Dus dan zat je in een neiuwe gang te sprayen en dan gewoon er voor lopen om ook kills te maken. Geen probleem als ik dat weet maar wel ff overleggen. ( hij had geen mic) Op die momenten erg vervelend.. Maarja, soms heb je 2 uur lang niet 1 TK schot, soms BLIJVEN ze komen.

That's life, maar op zon moment voel je je net zon 11 jarig CSS knulletje.

als je dit leest, nogmaals sorry :D

Verwijderd

Topicstarter
Idd erg lastig als je de moeite doet op de knielen zodat de anderen over je heen kunnen schieten en er dan gewoon iemand 'door' je heen loopt om voor je te gaan staan.

Wat ik ook al gehad heb was iemand die constant revenge nam wanneer hij friendly fire kreeg... hij schoot dan altijd een keer terug. My god was dat effie irritant. Je doet het echt niet opzettelijk.

Zelf de infected spelen is wel leuk. De hunter moet ik nog wat beter onder de knie krijgen. Vaak spring ik net te kort en dat is lullig natuurlijk. Gelukkig kun je snel opnieuw springen.

De tank spelen voelt een beetje cheap in die zin dat je echt sterk bent... je enige zwakke punt is misschien je snelheid. Als de survivors wat open ruimte hebben kan je ze niet altijd inhalen. Het voelt geweldig zo'n survivor met één klap uit de level te gooien...

Verwijderd

Heb gister ook voor de eerste keer versus geprobeerd in de GoT server, kwam ik bij Koeitje in het team terecht die non-stop in z'n mic zat te blaten over hoe de infected speelt en wat te doen :P

Wel leuk om te doen opzich, geeft je heerlijke voldoening als je iemand onder kotst/wurgt/op ze springt en vervolgens die teller omhoog ziet 'dingen' terwijl je flinke damage doet en uiteindelijk af maakt.

Je bent als hunter wel de zak als je je pounce pounce gebruikt en dan recht voor de survivor land :P
Tank ben ik nog niet geweest, maar ik heb wel de achievement gekregen dat ik zo'n rare disease aan iemand anders over had gedragen. Ik meende een keer (ongewild) gelezen te hebben dat je die krijgt door je tank spawn mogelijkheid aan iemand anders door te geven. Maar ik heb nog nooit zo'n bericht gehad? :?

Zelf ben ik nog bezig de NoMercy campaign uit te spelen op Expert met 2 vrienden die het ook aangeschaft hebben met dan meestal een willekeurige (GoTer? We joinen steeds een GoT dedicated server :)) speler erbij. Het wil tot nu toe echter nog niet helemaal lukken, maar we blijven proberen =]
(Ik weiger op advance te spelen, dat is in vergelijking opeens weer zo makkelijk :| )

Daarna de overige campaigns uitspelen en dan versus masteren!
Vette shit allemaal! :*)

Verwijderd

Uh als je bij de laatste level van No Mercy komt op expert gaan de toetsenborden breken en muizen vliegen. Echt wat een berg frustratie is die _/-\o_

Zit trouwens door de achievements te kijken en sommige zijn echt bijna onmogelijk :P

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2008 14:53 ]

• DeepSeven
Tomino schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:46:
Hmm, ik merk wel dat ieder toch zn eigen speelstijl heeft. Ik ben meer van, deur open en sprayen. Om de hoek komen en alles eerst neermaaien.

Nou gister was er 1 hier van got in de Server bij, die, zijn eigen stijl had en constant ook kills wilde maken als hij achter liep. Dus dan zat je in een neiuwe gang te sprayen en dan gewoon er voor lopen om ook kills te maken. Geen probleem als ik dat weet maar wel ff overleggen. ( hij had geen mic) Op die momenten erg vervelend.. Maarja, soms heb je 2 uur lang niet 1 TK schot, soms BLIJVEN ze komen.

That's life, maar op zon moment voel je je net zon 11 jarig CSS knulletje.

als je dit leest, nogmaals sorry :D
Ja dat was ik :P. Maar was inderdaad net zo goed mijn eigen schuld. Ik speel vaak met een shotgun en dan wil ik zo dicht mogelijk erbij komen om zo veel mogelijk zombie's in 1 keer te raken. Met die autoshotgun kun je zo met 1 clip bijna een hele wave neermaaien. Maar was een leuke pot gisteren, ik ga me mic eens van de zolder halen denk ik, is toch wel minder als de andere 3 er wel 1 hebben.

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

:'(
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 12:51:
Heb gister ook voor de eerste keer versus geprobeerd in de GoT server, kwam ik bij Koeitje in het team terecht die non-stop in z'n mic zat te blaten over hoe de infected speelt en wat te doen :P

Wel leuk om te doen opzich, geeft je heerlijke voldoening als je iemand onder kotst/wurgt/op ze springt en vervolgens die teller omhoog ziet 'dingen' terwijl je flinke damage doet en uiteindelijk af maakt.

Je bent als hunter wel de zak als je je pounce pounce gebruikt en dan recht voor de survivor land :P
Tank ben ik nog niet geweest, maar ik heb wel de achievement gekregen dat ik zo'n rare disease aan iemand anders over had gedragen. Ik meende een keer (ongewild) gelezen te hebben dat je die krijgt door je tank spawn mogelijkheid aan iemand anders door te geven. Maar ik heb nog nooit zo'n bericht gehad? :?

Zelf ben ik nog bezig de NoMercy campaign uit te spelen op Expert met 2 vrienden die het ook aangeschaft hebben met dan meestal een willekeurige (GoTer? We joinen steeds een GoT dedicated server :)) speler erbij. Het wil tot nu toe echter nog niet helemaal lukken, maar we blijven proberen =]
(Ik weiger op advance te spelen, dat is in vergelijking opeens weer zo makkelijk :| )

Daarna de overige campaigns uitspelen en dan versus masteren!
Vette shit allemaal! :*)
Die achievement (Outbreak) krijg je als iemand met de achievement op je kotst als Boomer en jij moet dan een teamgenoot aanraken. Dan geef je hem over. Het idee is dat het dus een Viral achievement is, en de Dev's zelf zijn er mee begonnen. Ik kreeg hem ook oppeens in een GoT server game toen ik werd ondergekotst en blind rondjes rende :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Een soort tikkertje dus :P

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Wiebbe schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:48:
:'(

[...]

Die achievement (Outbreak) krijg je als iemand met de achievement op je kotst als Boomer en jij moet dan een teamgenoot aanraken. Dan geef je hem over. Het idee is dat het dus een Viral achievement is, en de Dev's zelf zijn er mee begonnen. Ik kreeg hem ook oppeens in een GoT server game toen ik werd ondergekotst en blind rondjes rende :P
het idee daarachter is als je ondergekotst wordt, je een paar stappen naar achter doet, en dan het overdraagt aan een teamgenoot.
Veel achievements zijn erin gedaan om het spel te leren.
Dingen als clean kill (boomer wegduwen en DAN pas killen) en het schieten van een smoker als je gepakt wordt zijn daarvoor.

Maar een achievement als:
Zombie Genocidest Kill 53,595 Infected. 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Die 53595 zombies moet je gewoon veel voor spelen... niks speciaals doen.
Hoeveel zombies kill je in 1 campaign?
Een gemiddelde van 200-300 zombies per campaign??
Dus een 180-250 campaigns... 1 uur per campaign... ja daar doe je dus eventjes over...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:01:
Die 53595 zombies moet je gewoon veel voor spelen... niks speciaals doen.
Hoeveel zombies kill je in 1 campaign?
Een gemiddelde van 200-300 zombies per campaign??
Dus een 180-250 campaigns... 1 uur per campaign... ja daar doe je dus eventjes over...
Gewoon zorgen dat elke Boomer over je heen kotst;) Naar een hoekje lopen en je haalt je gemiddelde omhoog :P

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:13:
[...]

Gewoon zorgen dat elke Boomer over je heen kotst;) Naar een hoekje lopen en je haalt je gemiddelde omhoog :P
Ja, alleen ik denk niet dat je teammaatjes daar zo blij mee zullen zijn als je net rooftop doet. :P

Verwijderd

Hoe wil je eigenlijk die achievement halen waarbij je de witch met 1 headshot moet killen?
Die heeft daar toch veels te veel HP voor, of moet je dat met een sniper op easy mode doen :|

• Pepperana

Pepperana

Brabander in hart .....

Zijn er net zoals in TF2 ook unlock beschikbaar als je bepaalde achievement haalt?
Of komt dit pas later in de game.

• TheJVH
Headshot is toch gewoon dood, ongeacht het aantal HP (behalve bij de Tank) ?

Verwijderd

Killzone schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:35:
Headshot is toch gewoon dood, ongeacht het aantal HP (behalve bij de Tank) ?
Nee, headshot doet 2x de damage, het is geen insta-kill methode.

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
kKaltUu schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:28:
[...]

het idee daarachter is als je ondergekotst wordt, je een paar stappen naar achter doet, en dan het overdraagt aan een teamgenoot.
Veel achievements zijn erin gedaan om het spel te leren.
Dingen als clean kill (boomer wegduwen en DAN pas killen) en het schieten van een smoker als je gepakt wordt zijn daarvoor.

Maar een achievement als:
Zombie Genocidest Kill 53,595 Infected. 8)7
is dat niet een achievement uit Dead Rising?

edit:
dat zijn er dus 53594, eentje minder dus, dikke knipoog naar DR dus :P

[ Voor 6% gewijzigd door Magic op 20-11-2008 16:42 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:24:
Hoe wil je eigenlijk die achievement halen waarbij je de witch met 1 headshot moet killen?
Die heeft daar toch veels te veel HP voor, of moet je dat met een sniper op easy mode doen :|
Damn... net nog een filmpje gezien waar iemand dat deed met een shotgun... gewoon achter de witch sneaken en 1 enkel shot met de shotgun. Effie zoeken...

-And here it is: http://www.wegame.com/watch/L4D_cr0wned_Achievement/

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2008 16:52 ]

• TheJVH
Magic schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:40:
[...]

is dat niet een achievement uit Dead Rising?

edit:
dat zijn er dus 53594, eentje minder dus, dikke knipoog naar DR dus :P
Op een gegeven moment staat het ook nog ergens in een safe room. Dan staat er een lijstje:
Killed 4
Killed 19
Killed 253
Killed 53595!!
LIES!!!
Vandaar dus ook :) .

• ixl85
Ik vind de teksten en de artwork echt geweldig.
Sowieso vind ik dit de meest bizare game uit mn collectie. Je komt op de meest rare plaatsen.
Over daken van huizen, door lege kantoorgebouwen waar iedereen dood is. Door stukken vliegveld waar je normaal natuurlijk nooit zou komen. Echt geniaal.
Het level design is echt meesterlijk.
Denk wel dat het vliegveld level (wel alle 5 de delen dus) mn favoriet is.

Vind het wel jammer dat er maar zo weinig wapens zijn. Had graag ook een AK47 gehad ipv die ene assault rifle enz. Maargoed, ik hoorde mensen over een vlammenwerper!? Zit die er in?

/edit
Ja dus...
en een Minigun en een grenadelauncher..
Unlock flametrower
Unlock grenede launcher
Unlock minigun
http://www.xboxworld.nl/game_cheat/?gameid=510

Iemand met een Xbox die dit kan testen??

[ Voor 16% gewijzigd door ixl85 op 20-11-2008 17:25 ]

• Dalyxia
ixl85 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 17:21:
Ik vind de teksten en de artwork echt geweldig.
Sowieso vind ik dit de meest bizare game uit mn collectie. Je komt op de meest rare plaatsen.
Over daken van huizen, door lege kantoorgebouwen waar iedereen dood is. Door stukken vliegveld waar je normaal natuurlijk nooit zou komen. Echt geniaal.
Het level design is echt meesterlijk.
Denk wel dat het vliegveld level (wel alle 5 de delen dus) mn favoriet is.

Vind het wel jammer dat er maar zo weinig wapens zijn. Had graag ook een AK47 gehad ipv die ene assault rifle enz. Maargoed, ik hoorde mensen over een vlammenwerper!? Zit die er in?

/edit
Ja dus...
en een Minigun en een grenadelauncher..

[...]

http://www.xboxworld.nl/game_cheat/?gameid=510

Iemand met een Xbox die dit kan testen??
dat lijkt mij dus een heel ander spel :) aan de screenshots te zien ook :OP

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:25

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kan hier de [spoiler] tag gebruikt worden? Beetje verradelijk als ik alles al lees voordat ik hem heb ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

• RAJH
  • Niet online
Sommige mensen moet echt op gaan letten als ze tank zijn in versus, want als infected van iemand afgerost worden is niet grappig ;)

• ixl85
Dalyxia schreef op donderdag 20 november 2008 @ 18:02:
[...]

dat lijkt mij dus een heel ander spel :) aan de screenshots te zien ook :OP
omg... :>
Idd, ik had gezocht op L4D en doordat ik daar de banner zag staan maakte mijn hersens er 1+1=2 van :+

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-09 23:19
RAJH schreef op donderdag 20 november 2008 @ 19:02:
Sommige mensen moet echt op gaan letten als ze tank zijn in versus, want als infected van iemand afgerost worden is niet grappig ;)
Als een tank over je heen loopt als infected is genoeg om je te killen. Erg fijn :|

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
wow epic battle net op got versus server :d

tank in chopper etc etc :D:D:D:D wat een vette game

• DeepSeven
Hoe vind je nu alle got servers? Ik heb er 4 van in me favorites staan, maar als je via het menu group kiest vind hij nooit iets.

Verwijderd

gotfurrr schreef op donderdag 20 november 2008 @ 20:09:
wow epic battle net op got versus server :d

tank in chopper etc etc :D:D:D:D wat een vette game
Was JIJ dat? :)

Maar we wonnen nog mooi, uiteindelijk :D
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik aub de spoiler-tag als je iets over het verhaal zegt...