[Multi] Left 4 Dead - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 50.604 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 20:29
jordz. schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:46:
Die zit er standaard niet bij!
Moet je ff googlen of op de hlds-linux mailinglist kijken :)
mja, dit was natuurlijk ook te makkelijk, dat valve der wel aan gedacht heeft, je kan geen maps loaden in de demo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.ctrlaltdel-online.com/comics/20081117.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Left 4 dead is regiorvij:) xbox360 versie is +- 40 euro en de pc-versie is +- 32 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:58

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

ctrl alt del is al een lange tijd zo ongelofelijk flauw. Geen wonder dat veel mensen niet meer naar ctrl alt del kijken. Het zijn vaak dezelfde grappen maar dan in een ander game jasje. Geef mij Xkcd maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Heeft er niemand last van Hangups. Connecten naar een server gaat goed maar eenmaal aan het spelen hangt de game regelmatig 5sec. De rest gaat allemaal door natuurlijk. Gevolg dat je altijd weer op de grond ligt te koekeloeren :( . Dit heb ik pas na de laatste patch.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
FIRST person shooter pc >>>>>>>>>>>>>>>>>> FIRST person console.

en iedereen die anders beweert heeft net zoveel hersencellen als een amoebe ;)

een FPS op een console is altijd een compromis. "ja maar iedereen heeft hetzelfde nadeel van een gamepad", ik hoop dat men inziet dat dit argument mijn argument bevestigd ;)

ps. ik heb het over first person shooters, dat is iets anders dan shooters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

remmelt schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:50:
Play.com heeft 'm voor €32,50, inc verzend en BTW. Is wel de pre-order prijs, misschien gaat die omhoog vanmiddag?

http://www.play.com/Games...Dead/Product.html?cur=258

Bedenk dat er bij de Steamprijs nog 19% BTW op komt. Scheelt dus uiteindelijk €10, en een poosje wachten totdat het spel opgestuurd wordt. Voor een tientje meer heb je 'm direct.
Ik haal 'm denk ik toch maar gewoon in de winkel. Anders moet ik te lang wachten. Bovendien wacht ik nu al twee maanden op een order van play dus dat schiet ook niet op.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:22:
[...]

Moet even kijken, want hij komt namelijk 's ochtends uit. http://store.steampowered.com/app/500/

Maar eerst college en daarna zie ik wel :)
Ik ben tot 5 uur zowiezo aan het werk, ik spreek je wel aan op steam :)

Die CAD is de eerste in tijden die leuk is. :)

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GonzoNL schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:15:
[...]

Ik ben tot 5 uur zowiezo aan het werk, ik spreek je wel aan op steam :)

Die CAD is de eerste in tijden die leuk is. :)
Ik heb CAD in mijn RSS feeds, soms is ie een glimlach waard. Deze was weer echt leuk. Penny Arcade is net zoiets. PA gaat wel vaak te lang door op dezelfde game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:46

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

gotfurrr schreef op maandag 17 november 2008 @ 14:21:
FIRST person shooter pc >>>>>>>>>>>>>>>>>> FIRST person console.

en iedereen die anders beweert heeft net zoveel hersencellen als een amoebe ;)

een FPS op een console is altijd een compromis. "ja maar iedereen heeft hetzelfde nadeel van een gamepad", ik hoop dat men inziet dat dit argument mijn argument bevestigd ;)

ps. ik heb het over first person shooters, dat is iets anders dan shooters.
Jaja jij hebt skills en iedere console gamer is een n00b..... :z

Ik vond de demo wel geinig, maar enige manier waarop dit spel leuk is, is coop met 4 man, en dan vraag ik me nog af hoe lang het leuk zal blijven. Ik zal het spel dus in ieder geval niet kopen, zeker niet voor de volle prijs. (ik koop hem niet voor de volle prijs omdat ik dan de enige ben in mijn friendslist die hem heeft, en zoals ik al zei, het lijkt me enkel een spel dat leuk is in coop mode.)

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-11-2008 16:05 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Ik begrijp niet waarom zoveel mensen erover vallen dat de game niet de volle prijs waard is. De één valt meer voor L4D dan de andere. Ik vind hem zelf geweldig en ben van mening dat deze game de volle pond waard is.

Voor de mensen die niet weten of de game leuk blijft moeten zich verdiepen in wat reviews. Spreekt L4D je dan wel aan dan kan je hem aanschaffen. Zoniet, dan niet. Simple as that.

Nu genoeg over de aankopen van de game of gezeur van console / pc, maar laten weer babbelen over de game!

Nog 14 uur precies en de game is unlocked! Dan kunnen we lekker knallen

Hier een preview over de vs mode:
http://left4dead411.com/left-4-dead-versus-preview-1

vs mode video review:
http://left4dead411.com/n...ersus-video-edge-xbox-17/

En altijd lachen:
Afbeeldingslocatie: http://i162.photobucket.com/albums/t280/left4dead411/l4d-mystery-drawing.jpg

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Kan het weer ontopic? Dit is niet echt de plaats om console vs. PC te flamen, of met modder te gooien over headshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

DukeN schreef op maandag 17 november 2008 @ 16:00:
Ik begrijp niet waarom zoveel mensen erover vallen dat de game niet de volle prijs waard is. De één valt meer voor L4D dan de andere. Ik vind hem zelf geweldig en ben van mening dat deze game de volle pond waard is.

Voor de mensen die niet weten of de game leuk blijft moeten zich verdiepen in wat reviews. Spreekt L4D je dan wel aan dan kan je hem aanschaffen. Zoniet, dan niet. Simple as that.
Het spel heeft zombies, wapens en explosies. Dat vind ik reden genoeg :9

Een marketing idee zou eigenlijk wel zijn als ze het zouden bundelen met de films Dawn of the Dead of 28 Weeks Later :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 16:00:
[...]

Dan speel je op een server met cheats aan en een lollige admin :)
Ik maak geen grapje :/ ... ik zag 100% zeker twee witches VOOR me aangezien ze op me af kwamen gerend met 80km/h ... en achter me zat er volgens mij nog 1 op een team mate van me. Ik weet niet of die lamme cheats aanstonden, we zaten op een toegewezen random dedicated server.

Ik snap die steam groups niet, ik krijg de GoT L4D group niet gevonden :/ ... even prutsen vanavond. Ben weer online.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Cassius schreef op maandag 17 november 2008 @ 16:39:
[...]

Ik maak geen grapje :/ ... ik zag 100% zeker twee witches VOOR me aangezien ze op me af kwamen gerend met 80km/h ... en achter me zat er volgens mij nog 1 op een team mate van me. Ik weet niet of die lamme cheats aanstonden, we zaten op een toegewezen random dedicated server.

Ik snap die steam groups niet, ik krijg de GoT L4D group niet gevonden :/ ... even prutsen vanavond. Ben weer online.
Het kan zijn dat je op een server zat met impossible of een grapjas in je team spawnde ze (moet sv_cheats aanstaan in de server, kan je controleren, dan kan je ze ook zelf spawnen met z_spawn of z_add)

Je moet eerst inloggen op je steam community acc als je de group wil joinen via je normale browser (link staat hier ergens in het topic)

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals hier ook staat, is die discussie nu afgelopen.

[ Voor 95% gewijzigd door TheZeroorez op 17-11-2008 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Cassius schreef op maandag 17 november 2008 @ 16:39:
[...]

kan oog bug zijn, zoals ik vanmiddag had, de tank zat vast bovenop de tram met dan ammo tafeltje erbij, was daar in de bovenbalk gespawned en kon geen kant op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:43
Modbreak:Nogmaals, deze offtopic 'discussie' is niet gewenst in deze draad.

[ Voor 91% gewijzigd door TheZeroorez op 17-11-2008 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Spuit 11. Eerst topic lezen en dan posten :+

[ Voor 87% gewijzigd door Dutchmega op 17-11-2008 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-09 23:19
hehe.... hehehehe.... spuit 11 heheheh

Om toch nog wat ontopics te zeggen: ik ben benieuwd of ze met L4D in eenzelfde tempo nieuwe content gaan uitgeven als ze bij TF2 gedaan hebben. Gezien het een enorme high-profile titel is, zou ik zoiets haast wel verwachten, eerlijk gezegd.

[ Voor 76% gewijzigd door DaCoTa op 17-11-2008 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

Kijk een paar posts boven je eigen post... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:33
Die z_spawn is idd wel leuk. Is het iemand al gelukt om 4 tanks te killen? Krijg dan echt zo'n paniek gevoel, had dat ook met resident evil 3 als die nemesis achter je aan kwam.

Meestal in het begin van alles spawnen en dan zo hard mogelijk na je safehouse rennen, helaas heeft nog niemand het gehaald :).
Als hunter spelen lijkt me wel vet zeg,sneaky op de loer liggen en dan zo'n riesige jump en slashen maar.

Ik moet wel zegge dat ik in het begin een beetje sceptisch was, zombies knallen is natuurlijk leuk maar voor hoelang. Na de demo grijs gespeeld tehebben ga ik hem toch kopen.
Heeft iemand hem al in de winkel zien liggen? Wil graag een hoesje met dvd en heb geen credit card.

Enne class updates komen denk ik wel, Vampier (onzichtbaar ala spy) zuigt je bloed eruit waardoor je meer hp krijgt en de survivors een priester (kruis(boog) en wijwater . Bron : me duim :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

luxzenburcht schreef op maandag 17 november 2008 @ 19:10:
Die z_spawn is idd wel leuk. Is het iemand al gelukt om 4 tanks te killen? Krijg dan echt zo'n paniek gevoel, had dat ook met resident evil 3 als die nemesis achter je aan kwam.

Meestal in het begin van alles spawnen en dan zo hard mogelijk na je safehouse rennen, helaas heeft nog niemand het gehaald :).
Als hunter spelen lijkt me wel vet zeg,sneaky op de loer liggen en dan zo'n riesige jump en slashen maar.

Ik moet wel zegge dat ik in het begin een beetje sceptisch was, zombies knallen is natuurlijk leuk maar voor hoelang. Na de demo grijs gespeeld tehebben ga ik hem toch kopen.
Heeft iemand hem al in de winkel zien liggen? Wil graag een hoesje met dvd en heb geen credit card.

Enne class updates komen denk ik wel, Vampier (onzichtbaar ala spy) zuigt je bloed eruit waardoor je meer hp krijgt en de survivors een priester (kruis(boog) en wijwater . Bron : me duim :).
ook zonder cc kan je met paypal kopen :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Notna schreef op maandag 17 november 2008 @ 19:23:
[...]

ook zonder cc kan je met paypal kopen :)
ik denk dat hij het hoesje wil zo te horen.
Godsamme, als je de subway map net begint, hebben heel veel mensen op een dedicated server voor ~2 minuten lag, echt irritant als je net lekker bezig bent.
Hopelijk komen ze met nog een patch hiervoor, valve was al goed bezig met de bugfixes, hopelijk kunnen ze iets doen 10 uur voor de release.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Yup, heb ik ook last van. Met elke patch lijken ze wel iets te verkloten. Het lobby systeem werkt nu wel een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djankie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:38
Ik krijg zelf telkens disonnected: client timed out, dan rejoin ik, en dan krijg ik 2 minuten later weer hetzelfde bericht....zucht... op internet nix kunnen vinden, heb alle porten van steam geforward.....

Kheb de full version al pre-ordered bij steam, ik hoop niet dat ik daar ook connectie problemen heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
DeepSeven schreef op maandag 17 november 2008 @ 21:04:
Yup, heb ik ook last van. Met elke patch lijken ze wel iets te verkloten. Het lobby systeem werkt nu wel een stuk sneller.
leuk voor het lobby systeem, maar ik gebruik het niet :P, vooral omdat ik dan altijd in een ping 200+ server terecht kom...

ik vond de hunter wel leuk spelen, alleen vond ik het wel lastig om op daken te komen, je kan maar via een paar punten op de daken komen, zou beter zijn als daar nog wat aan verbeterd werd, al heb ik geen idee hoe dat precies verbeterd kan worden

[ Voor 5% gewijzigd door Dalyxia op 17-11-2008 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Djankie schreef op maandag 17 november 2008 @ 21:31:
Ik krijg zelf telkens disonnected: client timed out, dan rejoin ik, en dan krijg ik 2 minuten later weer hetzelfde bericht....zucht... op internet nix kunnen vinden, heb alle porten van steam geforward.....

Kheb de full version al pre-ordered bij steam, ik hoop niet dat ik daar ook connectie problemen heb
November 17, 2008 - Left 4 Dead Demo Update Released

Updates to Left 4 Dead Demo have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Left 4 Dead Demo

Fixed problem where the group browser was showing servers for groups you were not a member of

Fixed problem with split packet/reassembly on level transition. This would cause the game to feel laggy for some period after a level transition
Fixed a crash when connecting to a dedicated server

your wish is their command _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Damn wat een heftig spel.. Echt niet normaal hoe het aanvoelt. Dit is echt wat ik er van verwacht had. Het voelt zoveel meer "organischer" dan bijv COD4. Die IA Director mogen ze vanaf nu overal voor maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Dalyxia schreef op maandag 17 november 2008 @ 21:34:
[...]

November 17, 2008 - Left 4 Dead Demo Update Released

Updates to Left 4 Dead Demo have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Left 4 Dead Demo

Fixed problem where the group browser was showing servers for groups you were not a member of

Fixed problem with split packet/reassembly on level transition. This would cause the game to feel laggy for some period after a level transition
Fixed a crash when connecting to a dedicated server

your wish is their command _/-\o_
Valve is over algemeen erg snel met bugfixes. In de afgelopen dagen 4 patches.
alhoewel na 5 jaar console bug nog niet gefixed is. :(

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
http://www.vulomedia.com/viewer.php?id=43443FYIYSAL4D12.jpg

Ook maar een plaatje.

[ Voor 22% gewijzigd door punisher007 op 17-11-2008 23:40 ]

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
in elke strip hebben ze wel gelijk, Zoey is een mooi geil ding

oh shit, ik geil op computeranimaties

moet nodig is een vriendin opzoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enige idee of er ook een split screen co-op mode zit bij de 360 versie? Heb de demo gespeeld en het is net als of ik in 28 days later zit (geen 28 weeks later, die sucks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 23:49:
Iemand enige idee of er ook een split screen co-op mode zit bij de 360 versie? Heb de demo gespeeld en het is net als of ik in 28 days later zit (geen 28 weeks later, die sucks).
ehm, ja toch ik dacht dat het zelfs 4 speler co-op splitscreen wordt, en daar ben je dan maar 1 xbox account voor nodig, maar dan kan maar 1 iemand achievements halen, maar ja kan ook met 360 thuis op de bank met 4 accounts inloggen (die wel allemaal het spel moeten hebben gekocht) zodat je vrienden ook achievements kunnen behalen (die thuis op de bank carnage met 4 vrienden is trouwens wel iets wat ik rete vet vind aan de xbox360 versie :) )

trouwens las ik over die achievements "Om griefing te voorkomen wordt er voor iedereen een permanent profiel bijgehouden. Tijdens het spel krijg je goeie of slechte awards die permanent in je profiel opgeslagen worden. Zo kan je ook van teamgenoten checken hoe zij gepresteerd hebben. Iemand die te veel friendy fire awards heeft in verhouding tot andere goeie awards kan dan makkelijk herkend worden en dan is het een makkie om die persoon te kicken"

ik voel nu lullo's die expres voor je gaan lopen om te zorgen dat je negatieve achievements krijgt

[ Voor 5% gewijzigd door Dalyxia op 17-11-2008 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op maandag 17 november 2008 @ 23:53:
[...]

ehm, ja toch ik dacht dat het zelfs 4 speler co-op splitscreen wordt, en daar ben je dan maar 1 xbox account voor nodig, maar dan kan maar 1 iemand achievements halen, maar ja kan ook met 360 thuis op de bank met 4 accounts inloggen (die wel allemaal het spel moeten hebben gekocht) zodat je vrienden ook achievements kunnen behalen (die thuis op de bank carnage met 4 vrienden is trouwens wel iets wat ik rete vet vind aan de xbox360 versie :) )

trouwens las ik over die achievements "Om griefing te voorkomen wordt er voor iedereen een permanent profiel bijgehouden. Tijdens het spel krijg je goeie of slechte awards die permanent in je profiel opgeslagen worden. Zo kan je ook van teamgenoten checken hoe zij gepresteerd hebben. Iemand die te veel friendy fire awards heeft in verhouding tot andere goeie awards kan dan makkelijk herkend worden en dan is het een makkie om die persoon te kicken"

ik voel nu lullo's die expres voor je gaan lopen om te zorgen dat je negatieve achievements krijgt
Nee, nee. Volgens mij was het alleen splitscreen, maar via systemlink kan je met 2 xboxen wel met z'n 4-en spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Lol. Hopelijk komen er nog meer :*)

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Laatst online: 03-09 21:47
Niet zo heel bijzonder, maar de preload van de dedicated server laat nu de volgende mappen zien:
l4d_farm01_hilltop
l4d_farm02_traintunnel
l4d_farm03_bridge
l4d_farm04_barn
l4d_farm05_cornfield
l4d_smalltown01_caves
l4d_smalltown02_drainage
l4d_smalltown03_ranchhouse
l4d_smalltown04_mainstreet
l4d_smalltown05_houseboat
l4d_airport01_greenhouse
l4d_airport02_offices
l4d_airport03_garage
l4d_airport04_terminal
l4d_airport05_runway
l4d_hospital01_apartment
l4d_hospital02_subway
l4d_hospital03_sewers
l4d_hospital04_interior
l4d_hospital05_rooftop
l4d_vs_hospital01_apartment
l4d_vs_hospital02_subway
l4d_vs_hospital03_sewers
l4d_vs_hospital04_interior
l4d_vs_hospital05_rooftop
l4d_vs_farm01_hilltop
l4d_vs_farm02_traintunnel
l4d_vs_farm03_bridge
l4d_vs_farm04_barn
l4d_vs_farm05_cornfield
backgroundstreet
credits
perftest
test_box
nav_test
transition_test01
transition_test02
transition_infinite01
transition_infinite02
Dus vier episodes bestaande uit vijf mappen, waarvan zo te zien twee episodes ook geschikt zijn voor de versus mode.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Laatst online: 14-08 08:56
Ik heb een GoT servertje opgezet voor geinteresseerden.
Hij is te vinden onder het internet tabje in de server browser met de naam:
[GoT] Left 4 Dead #1
of direct door "connect simonserver.student.utwente.nl" in de console te typen. (als je een foutmelding over de session krijgt betekend dat dat ie vol zit)
Als iemand deze naam al geclaimed had hoor ik het graag, dan maak ik er wel #2 van ofzo.

Draait nu nog de demo, maar zodra de full morgen uit is zal ik hem daar naar over zetten.

Je kan tegenwoordig ook servers direct aan steam groups hangen, dus hij moet natuurlijk aan de GoT l4d group gekoppeld gaan worden. Ik heb punisher al gecontacteerd om dit voor elkaar te krijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door Splash op 18-11-2008 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Ik weet niet wat ik voor je kan betekenen. Enige dat ik me kan voorstellen dat jij nodig hebt is de group ID: 577306

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Brainstorm schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 00:36:
Ik heb inmiddels vier public games gehost op een server. Omdat ze de config delen staan ze momenteel allemaal op 'impossible':

84.244.189.237:27031 [GoT] Left 4 Dead
84.244.189.237:27032 [GoT] Left 4 Dead
84.244.189.237:27033 [GoT] Left 4 Dead
84.244.189.237:27034 [GoT] Left 4 Dead

Om te joinen:
* Zet de console aan
* Voer in de console 'openserverbrowser' in om de server browser te openen
* Browse naar de juiste server

Want veel mensen trouwens niet doen, is bukken als ze vuren of omgeven zijn door zombies. Niet zozeer vanwege de accuracy, maar friendly fire is dan eenvoudig te vermijden door op borsthoogte te mikken.
Zojuist zijn de servers bijgewerkt naar de volledige versie. De moeilijkheidsgraad staat op 'advanced', om het niet meteen te moeilijk te maken :P
punisher007 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 05:59:
Ik weet niet wat ik voor je kan betekenen. Enige dat ik me kan voorstellen dat jij nodig hebt is de group ID: 577306
Ja je kunt servers aan een steamgroep hangen (of zelfs exclusive maken) met de sv_steamgroup commando's). In de demo was dit blijkbaar nog wel af en toe buggy.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 11:08
Je kan hem nu al spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Hou op ;( :P

Misschien een idee om als het in de volgende posts gaat over de inhoud van het volledige spel, om dat met spoiler tags te gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
weet iemand al hoe je de crosshair grootte aanpast? met cs:s is dat cl_crosshairscale
maar in l4d nog niet kunnen vinden.
Ook is 100/100 tickrate niet mogelijk, wat op zich jammer is, werkt dat wel in de full version?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Ooo wat fijn mensen! Hij staat klaar, vanavond gelijk aan de slag! ik kan niet wachten... nog 8 uurtjes werken. Dus met wat fijne screenshots kan je me gelukkig maken.

Even wat reviews:
Team Xbox Review: 9.1/10
GameSpy Review: 4.5 out of 5
IGN Reviews L4D: 9/10

Dat is dus een goede start!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeN schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 08:09:
Ooo wat fijn mensen! Hij staat klaar, vanavond gelijk aan de slag! ik kan niet wachten... nog 8 uurtjes werken. Dus met wat fijne screenshots kan je me gelukkig maken.

Even wat reviews:
Team Xbox Review: 9.1/10
GameSpy Review: 4.5 out of 5
IGN Reviews L4D: 9/10

Dat is dus een goede start!
Ja, en ik kan je vertellen: het is ook gewoon een toffe game! Hier 2 screenshots voor je :)

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/20pt0d4.png

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/16koyh3.png

Zal er nog wel wat meer maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Brain, staan de servers nu op exclusief voor de steam group? Ik was gister met 3 man aan het spelen en we wouden op de GoT server. Binnen 3 tellen was de server vol nadat hij 1/4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Laatst online: 08-09 15:40

glashio

C64 > AMIGA > PC

Vanmorgen na het wakker worden zag ik hem 100% staan in steam :) Na me werk direct aan de slag... Onder welke steamgroup(s) zijn de L4D GoT'ers te vinden ? ( misschien ook handig voor in de TS )

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
GonzoNL schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 09:16:
Brain, staan de servers nu op exclusief voor de steam group? Ik was gister met 3 man aan het spelen en we wouden op de GoT server. Binnen 3 tellen was de server vol nadat hij 1/4.
Nee staan niet exclusief, in principe gewoon public. Kan op zich wel hoor, als er behoefte aan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Randoms waren gister sneller in het joinen als de GoT mensen waarmee ik op mumble zat (sterker nog, ze waren al gejoined voordat ik geladen was).

@Glashio http://steamcommunity.com/groups/gotl4d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Wat houden die steamgroups precies in? Zijn dat gewoon de groepen waar ik lid van ben? Ik ben dus nu lid van [GoT] Left 4 Dead. Als deze dus een server creëert dan zie ik hem in de steamgroups staan? Of zie ik de servers van alle users die in de [GoT] Left 4 Dead groep zitten? Of als leden een server joinen komt hij dan in t lijstje...ik volg t nog niet 100% ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

DukeN schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 09:52:
Wat houden die steamgroups precies in? Zijn dat gewoon de groepen waar ik lid van ben? Ik ben dus nu lid van [GoT] Left 4 Dead. Als deze dus een server creëert dan zie ik hem in de steamgroups staan? Of zie ik de servers van alle users die in de [GoT] Left 4 Dead groep zitten? Of als leden een server joinen komt hij dan in t lijstje...ik volg t nog niet 100% ;)
steamgroup is een vriendengroep die je joint.
Berichten die worden gepost, komen als een popup als je ingame zit net als een berichtje van iemand.
Je kan met steamgroups ook servers hebben, die met een commando toegevoegd worden aan de group.
Deze komen in je hoofdmenu in het midden van je scherm.
Ik weet niet zeker, maar ik dacht dat alleen de admin van de groep een server kon toevoegen (correct me if I'm wrong)...
Ook kan je je mensen van je groep zien spelen en joinen.
Wah, nog 6 uur systeembeheren en dan kan ik pas in de zombie apocalypse springen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mezelf ook maar even toegevoegd aan de groep.
Altijd leuk om met GoTters te spelen ipv random mensen die vaak ook nog irritant spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
  • Laatst online: 27-06 17:34
Wij hebben een eigen (public) steamgroup:
http://steamcommunity.com/groups/undf
4 servers, waarvan 1 exclusive :)
kKaltUu schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:19:
[...]
Ik weet niet zeker, maar ik dacht dat alleen de admin van de groep een server kon toevoegen (correct me if I'm
Steam Group ID moet je in de servercfg zelf meegeven en dan worden ze gelinkt zodat jij ze ziet ingame.

[ Voor 63% gewijzigd door jordz. op 18-11-2008 10:33 ]

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
GonzoNL schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 09:29:
Randoms waren gister sneller in het joinen als de GoT mensen waarmee ik op mumble zat (sterker nog, ze waren al gejoined voordat ik geladen was).

@Glashio http://steamcommunity.com/groups/gotl4d
Is goed, dan zal ik straks in de pauze de servers aan de groep koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crap, Ik ben mijn creditcard kwijt. Verder heb ik ook geen PayPal account (weinig behoefte aan). Ik ben maar van plan om voor het eerst een Steam spel via de winkel aan te schaffen. De code die daarbij zit kan ik gewoon aan mijn steam account koppelen zonder de meuk te installeren vanaf cd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:45:
Crap, Ik ben mijn creditcard kwijt. Verder heb ik ook geen PayPal account (weinig behoefte aan). Ik ben maar van plan om voor het eerst een Steam spel via de winkel aan te schaffen. De code die daarbij zit kan ik gewoon aan mijn steam account koppelen zonder de meuk te installeren vanaf cd?
als het goed is wel, add game bij de steam options

Linkje voor de goede orde:
https://support.steampowe...le.php?ref=5414-TFBN-1352

Wel je CC laten blokkeren als je hem kwijt bent he, straks ben je de sjaak, en dat wil je denk ik niet.
Een paypal account kan je ook op nonactief zetten, of je bankaccount loskoppelen ervan, dus als je hem niet wil gebruiken kan je dat doen nadat je het hebt gebruikt.

[ Voor 19% gewijzigd door kKaltUu op 18-11-2008 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:43
CD Keys zitten alleen bij oude(re) games. Alles van Valve sinds HL2 vraagt je gewoon een Steam account aan te maken of op je huidige in te loggen om dan de game in je account te zetten en alle content van de DVD naar je Steam folder te halen.
Daarna heb je het originele doosje ook nooit meer nodig :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

voor degene die het spel al kunnen spelen: lukt het nu wel om custom spraypaint in te stellen? in de demo wilde hij alleen maar 1,2,8,32 en 128 (volgens mij nog een paar) accepteren, en dan gaf hij als dat goed stond dat het een invalide formaat was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
Bij mij werkte het in de demo ook. Gebruik anders vtfedit:
http://nemesis.thewavelength.net/index.php?p=40

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimmie schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 12:51:
CD Keys zitten alleen bij oude(re) games. Alles van Valve sinds HL2 vraagt je gewoon een Steam account aan te maken of op je huidige in te loggen om dan de game in je account te zetten en alle content van de DVD naar je Steam folder te halen.
Daarna heb je het originele doosje ook nooit meer nodig :*)
Maar wat als ik het besturingssysteem of Steam opnieuw installeer, heb ik dan nogsteeds die DVD dan nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:32:
[...]

Maar wat als ik het besturingssysteem of Steam opnieuw installeer, heb ik dan nogsteeds die DVD dan nodig?
Het is aan je account gekoppeld, dus dan haalt hij alles gewoon weer binnen.
Probeer maar eens in te loggen op je steam op een andere PC, dan zie dat je een "not installed" lijst hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
punisher007 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 05:59:
Dat was precies wat ik nodig had, tnx! Had het je gevraagd over steam, maar dat gaat blijkbaar niet helemaal goed als je nog geen friend bent. :)

Iig is de server voor de full nu online, als je lid bent van de GoT L4D group zie je de server als het goed is automatisch middenonderin het hoofdmenu van het spel verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
fuck je kan al spelen ja, dacht dat full game pas om 16:00 uur unlocked werd

leuk.... blijft het decrypten hangen op 25%....

[ Voor 25% gewijzigd door Dalyxia op 18-11-2008 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Toch maar aangeschaft! Hoezee voor de zombies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Splash schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:48:
[...]

Dat was precies wat ik nodig had, tnx! Had het je gevraagd over steam, maar dat gaat blijkbaar niet helemaal goed als je nog geen friend bent. :)

Iig is de server voor de full nu online, als je lid bent van de GoT L4D group zie je de server als het goed is automatisch middenonderin het hoofdmenu van het spel verschijnen.
Heb je daar nog iets voor moeten instellen? Ik heb nu zelf (serverside) sv_steamgroup ingesteld en sv_steamgroup_exclusive op 1 gezet, maar hij komt niet bij de steamgroup servers te staan. Ik zie wel #1 staan inderdaad. Staat zeg maar zo:
sv_lan 0
sv_region 3

sv_rcon_banpenalty 5
sv_rcon_maxfailures 10
sv_pausable 0

sv_allow_color_correction 0
sv_allow_wait_command 0

z_difficulty "Hard"

// group exclusive
sv_steamgroup 577306
sv_steamgroup_exclusive 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Dalyxia schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:04:

I assure you my good boy, this is absolutely normal.
If there are any side effects in the oncoming 3 days i suggest you see a doctor.
(Side effects usually consist of dizziness, red spots on your genitalia and hairloss)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

De eerste sprays zijn af. Een groot deel komt uit zombiefilms (4/5)

Ik moet ze nog omzetten naar vtf enzovoorts. Mochten mensen interesse tonen dan host ik ze wel ergens (gamesprays is down :'() (stenen op de achtergrond is trouwens om de transparantie beter aan te tonen).

Afbeeldingslocatie: http://screens.howmuchfortheape.com/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=111&g2_serialNumber=1

Afbeeldingslocatie: http://screens.howmuchfortheape.com/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=109&g2_serialNumber=1

Afbeeldingslocatie: http://screens.howmuchfortheape.com/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=107&g2_serialNumber=1

Afbeeldingslocatie: http://screens.howmuchfortheape.com/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=98&g2_serialNumber=1

Afbeeldingslocatie: http://screens.howmuchfortheape.com/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=101&g2_serialNumber=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Hmm, heb hem net even gekocht... hoop straks met gotters te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Braindead! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Zijn die met die zwarte pijlen niet wat te donker voor in de donkere omgeving? Verder heel tof! <3 Bruce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
Brainstorm schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:26:
[...]
Heb je daar nog iets voor moeten instellen? Ik heb nu zelf (serverside) sv_steamgroup ingesteld en sv_steamgroup_exclusive op 1 gezet, maar hij komt niet bij de steamgroup servers te staan. Ik zie wel #1 staan inderdaad. Staat zeg maar zo:
[...]
Dat zou voldoende moeten zijn. Tenzij een van de andere variabelen invloed heeft... hier is mijn complete config:
// server name
hostname "[GoT] Left 4 Dead #1"
// Difficulty of the current game (easy, normal, hard, impossible)
z_difficulty impossible
// steam group that has access to the server
sv_steamgroup 577306
// someone from the group has to join first
sv_steamgroup_exclusive 1
// enable voice talking
sv_voiceenable 1
// Everybody talks to each other
sv_alltalk 1
// set region to europe
sv_region 3
// this will allow your server to be listed in the server browser
setmaster add 68.142.72.250:27011
setmaster add 72.165.61.189:27011
Misschien dat die laatste regels die extra masters toevoegen invloed hebben op je listing?
Kun je wel gewoon via de console connecten? Komen er automatisch spelers op je server als je sv_steamgroup_exclusive 0 zet?
Dalyxia schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:04:

Dat decrypten ging hier ook voor geen meter. Had gepreload, start ik het spel -> eindeloos ratelende harde schijf, zonder indicator oid, steamvenster reageert niet meer.
Uiteindelijk local content maar verwijderd, klik ik opnieuw installeren: gaat ie alsnog decrypten :?
Naja, daarna kon ik spelen dus ik vind het prima.

[ Voor 18% gewijzigd door Splash op 18-11-2008 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
Je hoeft verder toch geen masterservers in te stellen? Iig ik heb het niet gedaan, misschien sv_lan 0 vergeten? Of geef je die als parameter mee?

Bij de demo kon het even duren voordat een server bij de steam group stond ingame.

[ Voor 24% gewijzigd door jordz. op 18-11-2008 15:57 ]

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
sv_lan 0 doet ie volgens mij als default, dus zelfs als je die niet meegeeft zou het goed moeten gaan.

Die masterservers zijn niet verplicht, maar als je deze toevoegt kunnen mensen je server ook via de serverbrowser joinen. Zo niet alleen via matchmaking, en nu dus via de steamgroups-server optie.

[edit] @hieronder: aha, die informatie had ik hier vandaan, maar blijkbaar is dat inmiddels alweer verouderd of nooit waar geweest.

Al met al toch behoorlijk vervelend dat valve niet gewoon even 1 pagina maakt met daarop alle actuale server config waarden beschreven, nu moet je je info overal en nergens vandaan schrapen. :)

[ Voor 165% gewijzigd door Splash op 18-11-2008 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
Splash schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:59:
Nee, die masterservers zijn niet verplicht, maar als je deze toevoegt kunnen mensen je server ook via de serverbrowser joinen. Zo niet alleen via matchmaking, en nu dus via de steamgroups-server optie.

sv_lan 0 doet ie volgens mij als default, dus zelfs als je die niet meegeeft zou het goed moeten gaan.
Is niet nodig, heb geen extra masterservers in onze servercfg staan en hij is te vinden in de serverbrowser, zoek maar is op undf :)

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

remmelt schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:38:
Zijn die met die zwarte pijlen niet wat te donker voor in de donkere omgeving? Verder heel tof! <3 Bruce
Een paar van de standaard zijn ook zwart, maar ik bedacht het mezelf ook al. Ik zal het vanavond zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de winkel ligt hij nog niet ;(

Als steam ideal nou is zou ondersteunen:P iemand een creditcard te leen ? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 16:50:

Wil hem wel via Paypal voor je kopen anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Laatst online: 08-09 15:40

glashio

C64 > AMIGA > PC

Ik heb hem ook net als gift voor iemand anders gekocht (PayPal)... Diegene betaald terug via bankoverschrijving. Mooi systeem is dat steam toch :)

Edit: €48,28 EUR werd van me bankrekening afgeschreven

[ Voor 16% gewijzigd door glashio op 18-11-2008 16:56 ]

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 16:50:

paypal heb je toch ook met steam? hartstikke makkelijk

ik gebruik zelf clickandbuy, ook heel simpel en het geld wordt pas achteraf door clickandbuy van mijn rekening gehaald

opzich eigenlijk net iets TE gemakkelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 16:52:
[...]

Wil hem wel via Paypal voor je kopen anders.
Is goed hoe spreken we dit af?:) dan maak ik het geld over via ideal.
Dalyxia schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 16:55:
[...]

paypal heb je toch ook met steam? hartstikke makkelijk

ik gebruik zelf clickandbuy, ook heel simpel en het geld wordt pas achteraf door clickandbuy van mijn rekening gehaald

opzich eigenlijk net iets TE gemakkelijk :P
Steam bied geen clickandbuy aan, hoe gebruik je dat dan?

[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2008 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Splash schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:48:
[...]

Top! Hij staat er inderdaad tussen. Er zitten misschien geen spelers op, maar hij staat er toch tussen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rooftop finale is off the scale moeilijk. Vriend van mij noemde het al de Ninja Gaiden van de PC games >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 16:58:
[...]

Is goed hoe spreken we dit af?:) dan maak ik het geld over via ideal.

[...]

Steam bied geen clickandbuy aan, hoe gebruik je dat dan?
Ik heb hem net aangeschaft via click and buy;
jezus wat gaat dat makkelijk; hier valt heel makkelijk mee te frauderen.
Zonder checks geeft steam aan dat ik hem gekocht heb en dat ik kan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Heeft iemand al de nieuwe wapens kunnen vinden? Ik namelijk niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Maken jullie gebruik van die 4pack aanbieding? 4x L4D voor 150 dollar.

[ Voor 20% gewijzigd door Cabo op 18-11-2008 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Ik zie dat ik de transparantie van die met die pijlen een beetje te ruim gedaan hebt, met als resultaat dat hij gewoon goed zichtbaar is :)

Voor de geïnteresseerde: http://screens.howmuchfortheape.com/sprays/L4D.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:43
ixl85 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 18:03:
Heeft iemand al de nieuwe wapens kunnen vinden? Ik namelijk niet???
Welke nieuwe wapens. De wapens in de demo zijn alle wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Nee, je hebt o.a. ook een vlammenwerper.

[ Voor 11% gewijzigd door Cabo op 18-11-2008 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
jordz. schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:54:
Je hoeft verder toch geen masterservers in te stellen? Iig ik heb het niet gedaan, misschien sv_lan 0 vergeten? Of geef je die als parameter mee?

Bij de demo kon het even duren voordat een server bij de steam group stond ingame.
Opgelost, zat een typfout in de opstartregel waardoor het fout ging. Krijg je als je om 06:45 net wakker bent en servers gaat aanpassen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:43
De GoT L4D Steam groep verdient ook nog een leuk plaatje ;)

Afbeeldingslocatie: http://xs233.xs.to/xs233/08472/gotl4d753.jpg

dus als 1 van de beheerders meeleest... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Grappig, bijna al my steam friends spelen left4dead. Ik ga 'm ook kopen... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

Ohhhh jaaaa! Wat een geweldig spel! Zojuist een hele campaign gedaan, namelijk Death Toll! Die aftiteling, GE-WEL-DIG! Prachtig gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 17:55:
Rooftop finale is off the scale moeilijk. Vriend van mij noemde het al de Ninja Gaiden van de PC games >:)
Heb net de no mercy campaign helemaal gespeeld. 4 hospital en 5 rooftop was echt krankzinnig moeilijk. 2 van de 4 hebben het gehaald :D
Jimmie schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 19:05:

[afbeelding]

Nice
wilde het ook nog voorstellen aan de beheerder maar niet meer aan gedacht.

[ Voor 35% gewijzigd door Toet3r op 18-11-2008 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Cabo schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 18:15:
Maken jullie gebruik van die 4pack aanbieding? 4x L4D voor 150 dollar.
euhm nee had hem al ge pre-ordered. Maar het is wel handig als jij en paar vrienden het willen kopen. Scheelt je dan $50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djankie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:38
krijg telkens disconnect: timed out, vreselijk irritant, alleen af en toe lukt het wel. Ik speel op 64 bit, dat zou mss invloed kunnen hebben. Ff instaleren op 32bit kijken of hij het dan doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu via clickandbuy gedaan, ging eigenlijk best makkelijk ja :P

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2008 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Djankie schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 21:27:
krijg telkens disconnect: timed out, vreselijk irritant, alleen af en toe lukt het wel. Ik speel op 64 bit, dat zou mss invloed kunnen hebben. Ff instaleren op 32bit kijken of hij het dan doet
ikheb 64bit en nergens last van, iig tot nu toe nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Jimmie schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 19:05:

[afbeelding]

Ik las eerst serieus "Got laid?" :')

Het wordt tijd voor een vriendin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Hoewel het hoog tijd was dat er een game kwam ak 28 days/weeks en dawn of the dead, vond ik het wat tegenvallen (demo). Deed me meer denken aan serious sam gameplay, maar dan in een ander jasje. Ik snap dat het snel moet zijn, maar het is net of je door de levels glijd.
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik aub de spoiler-tag als je iets over het verhaal zegt...