ixl85 schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 13:12:
[...]
Om de zombies te spelen ziet er idd goed uit.
En de discussie over het teamwork:
Idd, dat is een van de ergste dingen online. In MMO's is dit minder vaak een probleem omdat je daar wel kan zien wie er goed is.
Maar hier is het idd tricky.
MAAR! Des te meer een rede om lid te worden van de GOT-club, een mic aan te schaffen en samen een potje fatsoenlijk knallen te organiseren (of gewoon bij te springen).
Zeker in deze moeilijke tijden waar een hunter je zo te pakken heeft moet je wel goed op je teammates kunnen vertrouwen

In MMO's is het ook echt extreem erg. Zeker eerste 2 maanden na launch.
(wat ik nog erger vind zijn de mensen die denken dat ze goed zijn. Ik werd laatst voor noob uitgemaakt. Ik was de enige die op heet eerste stuk zijn medkit niet had gebruikt. Had maar 20 damage gekregen, meeste headshots, meestekills, meeste revives. Sterker nog tot 3 keer toe was ik de last man standing en revivde ik iedereen. En ik snapte het spel niet!....nice.... Ik haat noobs die denken dat ze goed zijn)
Zijn hier mensen met een beetje skills en deze demo op de xbox 360? Wil namelijk op expert wel is halen met een pistool bv. Btw die auto alarmen zijn echt grappig. Als je met zijn allen op het witte busje gaat staan. En dan op het alarm schiet kan je een last stand houden op het witte busje want ze moeten erop klimmen(ze kunnen je niet direct damagen) dus kan je ze makkelijk ervanaf meppen.
Edit:
Hieronder, ja dat beuken werkt echt extreem goed als je in leven wilt blijven. Meestal is het bruut slaan, als ze allemaal weg zijn snel ff een kogel of wat en weer meppen! Vooral hoe die lijken neervallen is geniaal, iemand een stoel in beuken, en als ie een perfecte zithouding heeft aangenomen de headie!)
Nee ik was bij de safe house van de eerste map en hun waren nog in het gebouwtje op straat. Over het algemeen ben ik te snel geloof ik...
[
Voor 27% gewijzigd door
Postius op 15-11-2008 15:57
]