Als ik quickmatch pak dan krijg ik altijd de melding "Connection failed after 10 retries". De game-lobby vind ik dan waar zelf niet zo lekker werken, zeker en vast omdat dat ding er nogal lang over doet eer die een dedicated server kan vinden en als dat lukt wilt ie nog wel eens disconnecten met weer de melding "Connection failed after 10 retries". (en daarin ben ik niet de enigste)
Goed dacht ik dan, ik gebruik de serverbrower met de consolecommand "openserverbrower", maar om één of andere reden als ik de conole enable in de options krijg ik de console toch niet open met de console-toets in L4D.

. Ik kan echter wel de console op m'n scherm krijgen dankzij "-console" te zetten in de launchoptions. Dat werkt echter ook maar brak, omdat als hij niet kan connecten met een server (en dat gebeurt vaak) in de serverbrowser dan verdwijnt mijn console weer en moet ik het spel weer heropstarten om de console terug te krijgen.
Begrijp me niet verkeerd, het is een geweldig spel, maar ik heb het gevoel dat ik veel te veel moeite moet doen om echt gewoon een potje online te spelen

. Heeft iemand hier ook dezelfde ervaring mee?