[Multi] Left 4 Dead - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 50.601 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:43
Voor degene die het niet snappen die link is een Steam Community event. Iedereen kan als beheerder van een Steam groep events toevoegen en die tellen dan af...

Hier is de link naar de demo: http://store.steampowered.com/app/530/

Alleen bij mij gebeurt er niks als ik Install Demo druk in Steam... :/

[ Voor 14% gewijzigd door Jimmie op 11-11-2008 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimmie schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 18:56:
Voor degene die het niet snappen die link is een Steam Community event. Iedereen kan als beheerder van een Steam groep events toevoegen en die tellen dan af...

Hier is de link naar de demo: http://store.steampowered.com/app/530/

Alleen bij mij gebeurt er niks als ik Install Demo druk in Steam... :/
Het is toch een event van de officiele Left4Dead groep? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:49

Grannd

da Granndest

Ik ben hem aant downloaden, niet gepre-ordered dus ik ga ervan uit dat jullie hem ook kunnen downloaden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, restart je steam. Hij doet het nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:43
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 18:59:
[...]

Het is toch een event van de officiele Left4Dead groep? :P
Jep maar dat betekent niet dat daar automatisch een link naar de demo verschijnt, zo bedoelde ik het. Het is meer als een soort agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Ja, hier ook. Steam herstart, dan komt er een Steam Update nieuwsbericht met heel groot PLAY NOW. Niet te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimmie schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 19:06:
[...]

Jep maar dat betekent niet dat daar automatisch een link naar de demo verschijnt, zo bedoelde ik het. Het is meer als een soort agenda.
Oh zo had ik het niet eens opgevat, meer als van dat hij op moment x had moeten verschijnen van de developers en dat hij dus ook gewoon te laat was :).

Edit: hier werkt hij ook inderdaad, ben benieuwd.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2008 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:41
Grannd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 19:02:
Ik ben hem aant downloaden, niet gepre-ordered dus ik ga ervan uit dat jullie hem ook kunnen downloaden ^^
Is dat de pc versie of xbox? Hier helaas nog niks.

Edit na steam opnieuw gestart te hebben doet ie het, dank voor de tip

[ Voor 11% gewijzigd door luxzenburcht op 11-11-2008 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luxzenburcht schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 19:32:
[...]

Is dat de pc versie of xbox? Hier helaas nog niks.
PC hier, heb je steam opnieuw gestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torched
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:13
Zaten waarschijnlijk veel mensen op te wachten.
Steam vloog er geluik uit met de melding dat de servers overbelast waren.
(Download van spel alleen dan)

3,5 GigaByte voor een demo. Het moet niet veel gekker worden

[ Voor 17% gewijzigd door Torched op 11-11-2008 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leevmeister
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-08 07:56

Leevmeister

Analoge fotografie gek

3200 MB voor een demo :?
Ach ja, download gaat lekker met 500 Kbps, dus maakt niet zo veel uit ;)
Steam zal wel gelijk weer heel het spel preloaden :P
Kan ik lekker al de content extracten en in Gmod gebruiken, haha :D

[ Voor 20% gewijzigd door Leevmeister op 11-11-2008 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrietZke
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 18:32
Heb hem bijna binnen nog even wachten maar ik vind die 3,5 GB wel meevallen want ik had ergens gelezen dat het 7.3 GB zou zijn of zal dat de grootte zijn an het volledige spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
is die demo ook speelbaar zonder dat ik aan steam vastzit? |-) want daar zit ik niet echt op te wachtem op die meuk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leevmeister
  • Laatst online: 29-08 07:56

Leevmeister

Analoge fotografie gek

Speedlink schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 19:52:
is die demo ook speelbaar zonder dat ik aan steam vastzit? |-) want daar zit ik niet echt op te wachtem op die meuk....
Nee volgens mij niet op een legale manier. ;)
Als je echt L4D wilt spelen moet je je niet terug laten houden van steam. :)
Het spel is het heus wel waard.

[ Voor 4% gewijzigd door Leevmeister op 11-11-2008 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ging het lekker snel, 2 mbps.
Heb net ff een potje kunnen spelen, echt een leuk zombiegevoel (inderdaad als 28 days later cum suis). Die twee levels gingen trouwens wel erg snel.
(alleen toen liep hij vast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
mja,dat word dan morgen pas. HDDtje uit mn RAID array heeft paar bad blocks, en die word morgen vervangen, dus morgen kan ik pas aan de haal ermee, moet tenslotte die hele PC opnieuw installen, wat me gewoon weer een dag werk kost :@ ik wil dat spel zien en spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die demo maar een paar dagen speelbaar? In steam staat dat op dit moment nog 6.5 dag te gaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Van 1.4M/s (bijna de max van m'n ADSL) is 'ie nu gedaald tot 60K/s.... Volgens mij klopt die 3.5GB ook niet. Ik zit over de 50% en heb nog maar 430MB gedownload.

[ Voor 40% gewijzigd door remmelt op 11-11-2008 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, hij liep net weer vast en is nu opeens aan het updaten. Flinke update zo te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:00:
Is die demo maar een paar dagen speelbaar? In steam staat dat op dit moment nog 6.5 dag te gaan is.
Klopt, de demo loopt tot de release. Daarna is het gedaan met het demo plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-08 17:55
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:00:
6.5 dagen is t/m de release dus ik neem aan dat de demo maar t/m de release speelbaar is. Mischien komt er later aan andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docho
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-08 00:16
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:10:
[...]

Klopt, de demo loopt tot de release. Daarna is het gedaan met het demo plezier :)
Mbwa, ik verwacht dat men gewoon zoals bij TF2 en DoD af en toe een free-weekend (of hoe dat men dat ook noemt) zullen organiseren, waarbij iedereen dan eens kan proberen :)

Dowload zit hier nu trouwens ook op 50 KB/s, ik denk dus dat ik me pas morgen hiermee kan amuseren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 20:29
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:10:
Hm, hij liep net weer vast en is nu opeens aan het updaten. Flinke update zo te zien?
paar posts hiervoor heb ik de update log hier gepost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Nou, ik moet mij ook maar eens gaan wagen aan steam zo te zien. De versie die in de winkel zal komen is dan zeker ook niet zonder steam te spelen? Ik vind het nogal zonde om dat hele steamgebeuren voor alleen Left 4 Dead te gaan gebruiken. Ach, misschien ga ik het hierdoor voor meer dingen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haal de demo nu op met 40 kbyte/s. Normaal rond het met het downloaden van Steam games rond de 600 kbyte/s. Jammer, dit wordt morgen de demo spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrietZke
Bevindingen na een uurtje spelen. Downloaden ging heel erg snel want ik haalde de max van mijn verbinding 750 kb/s dus dat ging lekker. Het zombie gevoel zit er goed in moet ik zeggen. Sommige stukken voelen heel relaxed en ontspannen aan alleen wanneer er zo een flood aan zombies komt dan denk je toch zo van shit we gaan er aan. Ik vind alleen dat als je in ook maar een beetje krappe ruimte word en er komen zombies op je af dat het een beetje chaotisch wordt. Iedereen probeert dan zombies van zich af te slaan en schiet een beetje in de rondte omdat zo gewoon bijna overal zitten dan. En ja de zombies zijn snel waarvan ik ook dacht dat het niet leuk zou zijn maar het is niet zo dat ze constant achter je aan rennen. Ze strompelen gewoon een beetje rond en pas als ze je opmerken komen ze allemaal op je af. Dat hebben ze netjes gedaan. Ben wel blij als ik telkens bij een rustig stukje aankom. Kan je een beetje op adem komen :P . Wel een korte demo though maar dat wordt gecompenseerd door goede kwaliteit _/-\o_ (ondanks dat het eigenlijk maar een simpele zombie knalfestijn is).

En de demo is ook nog goed te doen op een oud bakkie vind ik. Athlon xp 2000+, 1 GB, X800 pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrekDude101 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:48:
Nou, ik moet mij ook maar eens gaan wagen aan steam zo te zien. De versie die in de winkel zal komen is dan zeker ook niet zonder steam te spelen? Ik vind het nogal zonde om dat hele steamgebeuren voor alleen Left 4 Dead te gaan gebruiken. Ach, misschien ga ik het hierdoor voor meer dingen gebruiken.
Je hebt er verder totaal geen last van, zoveel "gebeuren" is het niet ;) Het is zeker een handig platform, maar door emmmm betalingsrestricties gebruik ik het verder ook niet vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 21:52:
[...]

Je hebt er verder totaal geen last van, zoveel "gebeuren" is het niet ;) Het is zeker een handig platform, maar door emmmm betalingsrestricties gebruik ik het verder ook niet vaak.
hoezo betalingsrestricties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:06
Zamoraak schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:11:
[...]

6.5 dagen is t/m de release dus ik neem aan dat de demo maar t/m de release speelbaar is. Mischien komt er later aan andere.
Zou wel heel gek zijn als dat niet zo was. Demo's alleen maar speelbaar zolang de full-game niet uit is? Nog nooit gezien

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Jammer dat de update ent_fire !self setteam 3 heeft geblokkeerd, ik wilde wel wat meer oefenen met de classes.
ik denk dat de demo langer speelbaar blijft, kijk maar naar portal, het zal raar zijn om het bij het ene spel wel te doen en bij het andere niet...

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

cheiron schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 23:19:
[...]

Zou wel heel gek zijn als dat niet zo was. Demo's alleen maar speelbaar zolang de full-game niet uit is? Nog nooit gezien
Ben blij dat je sowieso een demo mag spelen, ze zijn niks verplicht natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Dalyxia schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 22:38:
[...]

hoezo betalingsrestricties?
Hij bedoeld te zeggen dat hij platzak is

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:06
BioHazard schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 23:48:
[...]

Ben blij dat je sowieso een demo mag spelen, ze zijn niks verplicht natuurlijk. ;)
Gelukkig staat er een smiley achter. Ik vind het schrappen van demo's en het exclusief maken ervan (gesloten beta's) een vreemde beweging. Gewoon lekker openbare demo's uitbrengen.
een gunst dat ik games mag spelen. Is het dan ook een gunst dat ze mijn geld krijgen voor games ;)

Anyway, na het filmpje van de runthrough op expert gezien te hebben misschien toch eens proberen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Heb de xbox demo gedownload en ben aangenaam verrast. Vooral op de moeilijkste graad is het erg vermakelijk!
Er heerscht gewoon een perfect zombie gevoel. Leuk gedaan is ook dat ze opzich vrij snel sterven maar erg langzaam ter aarde storten en je onnodig veel kogels gebruikt. Ook zijn die enorme hordes echt leuk om vol op in te knallen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Demo gespeeld en meteen de game gekocht, damn wat een wrede shit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:59
Gisteren de demo gedownload (360)wat een vet spel zeg!!
vet scary als zo een boomer je onder kotst ! die hordes van rennende zombies die opeens op je afkomen hehe net als in 28 days later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:34
Gisteren de langverwachtte demo gespeeld. Het viel niet tegen, maar kon me ook niet echt positief verrassen.
De sfeer en graphics zijn goed, wat ik dan weer minder vind zijn de controls. Je zweeft maar wat door de levels, na een Gears 2, CoD4 en FC2 ligt dit spel qua first-person gevoel toch mijlenver achter.

Ik heb het gevoel dat ik in een zwevend karretje zit dat veel te klinisch beweegt. Jammer, verpest het een beetje.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:21

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Hier ook al een aantal uur zombie knallen erop zitten. Eigenlijk een beetje teleurgesteld. Van te voren niet veel verwachtingen maar dat veranderde door alle fora en previews. En daarnaast blijft het toch een valve spel.

Maar het was gewoon een zombie shooter. Niet bijster interessante locaties/wapens/personages. De director is leuk voor de herspeelbaarheid maar dan nog blijven de locaties hetzelfde dus je speelt elke level ook niet tien keer. Co-op is cool maar niet heel bijzonder uitgewerkt, het voelt een beetje aan als serious sam met schrikeffecten. Elkaar een beetje healen en bevrijden is wel aardig gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torched
  • Laatst online: 16:13
remmelt schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:00:
Van 1.4M/s (bijna de max van m'n ADSL) is 'ie nu gedaald tot 60K/s.... Volgens mij klopt die 3.5GB ook niet. Ik zit over de 50% en heb nog maar 430MB gedownload.
Ik vond het ook nogal groot.Maar het stond wel in steam.
Ben nu ook ruim over de helft met downloaden(nu rest nog :P) en heb ook nog lang geen GB binnengehaald.
Phusebox schreef op woensdag 12 november 2008 @ 08:35:
Gisteren de langverwachtte demo gespeeld. Het viel niet tegen, maar kon me ook niet echt positief verrassen.
De sfeer en graphics zijn goed, wat ik dan weer minder vind zijn de controls. Je zweeft maar wat door de levels, na een Gears 2, CoD4 en FC2 ligt dit spel qua first-person gevoel toch mijlenver achter.

Ik heb het gevoel dat ik in een zwevend karretje zit dat veel te klinisch beweegt. Jammer, verpest het een beetje.
Dat ligt denk ik aan de gebruikte engine. In half life is dat ook heel erg.
En als het zo storend is de zombie mode in Cod5 ook wel een alternatief.
Maar cod5 kent geen Boomer en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Gister ook de demo gedownloaded en gespeeld (xdoos) en moet zeggen, aangenaam verrast! Leuke snelle game met schrik elementen, de director doet het goed qua sfeer en spawns! Schrik me iedere keer het apenzuur als een boomer mij of m'n teammaten onderkotst! De lobby om online een campaign te doen werkt goed, gisteravond ook veel lol gehad met 3 engelse dudes waarbij we het spel op advanced speelde. Alle 4 hadden we een headset en er werd ook lekker uitbundig geschreeuwd van de schrik :-D

De standaard moeilijkheids graad is te simpel, je merkt als snel als je een graad omhoog gaat dat de game beter wordt! Vanavond maar op de moeilijkste graad spelen! Ik ga hem zeker kopen! Tis een simpele game met een grote replay factor, en zeg eerlijk, wat is er nou fijner dan hordes zombies van je afschieten met een shotgun? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:38

On_E

Housemusic

De 360-demo heeft mij doen besluiten de game te laten liggen, vind het allemaal niet echt denderend.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Laatst online: 18-08 16:39
Gisteren avond om 12 uur binnengehaald en gespeeld tot ongeveer 1 uur (de demo op x360)
En vond het zeeeer leuk, :D kan niet wachten op de full version.
:p sta nu op de beurs, moest 5 uur op omg.. mrgoed

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Torched schreef op woensdag 12 november 2008 @ 09:26:
Dat ligt denk ik aan de gebruikte engine. In half life is dat ook heel erg.
En als het zo storend is de zombie mode in Cod5 ook wel een alternatief.
Maar cod5 kent geen Boomer en dergelijke.
Wat ik heb begrepen heeft cod5 alleen een last stand gedeelte dus geen survival tocht zoals l4d.

Deze game is gewoon vet door de paniek die kan ontstaan als er weer een horde op je afrent. Je moet ook door friendly fire, weinig health en die hordes echt andere tactieken aanleren met je team. Fantastisch. Gisteren wilde ik om 10 uur naar bed en lag er pas om 12 uur in :P.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2008 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Oh en als er iemand is die vanavond zin heeft om ff de demo op extreme difficulty te proberen in co-op; add me ff op live; icanhazheadshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:19
http://kotaku.com/5082852/watch-15-minutes-of-left-4-dead Hier nog 15 minuten footage van de xbox 360, live gameplay. Iemand op t forum vroeg er om. :)

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de demo geinstalleerd. Ik keek al jaren uit naar dit spel, toch verwachte ik er niet veel van.

Spel loopt wel lekker soepel op mijn oude game pc (AMD Athlon 3800+, Radeon X800 pro) netzoals bijna alle Source spellen. :P

lekker eng sfeertje en vlotte en overzichtelijke gameplay. Toch ben ik wel benieuwd of ik het na 6 dagen nogsteeds boeiend vind om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeenD schreef op woensdag 12 november 2008 @ 12:14:
http://kotaku.com/5082852/watch-15-minutes-of-left-4-dead Hier nog 15 minuten footage van de xbox 360, live gameplay. Iemand op t forum vroeg er om. :)
Ben blij dat hij met bots speelt, want ik had 'm al lang gevraagd of hij een suicide wish heeft. Rent als een gek overal in 8)7 . Maar goed, volgens mij is dit normal of easy. Hij kon een paar klappen van de tank hebben en de zombies doen dan ook weinig damage. Zelfde geldt voor ff. Alle tactiek is eigenlijk weg dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
heb de demo binnengehaalt, lijkt me wel leuk om met wat gotters te doen (als dat kan) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:38:
[...]

Ben blij dat hij met bots speelt, want ik had 'm al lang gevraagd of hij een suicide wish heeft. Rent als een gek overal in 8)7 . Maar goed, volgens mij is dit normal of easy. Hij kon een paar klappen van de tank hebben en de zombies doen dan ook weinig damage. Zelfde geldt voor ff. Alle tactiek is eigenlijk weg dan.
Je moet op de Steam forums kijken. Er zijn mensen die ff uit willen, er zijn mensen die willen dat als je alle vier down bent dat er dan ééntje miraculeus alsnog kan opstaan. Mensen kunnen niet wennen (na één keer spelen) aan de hectiek van een horde zombies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 11:08
Zo, net een uurtje gespeeld.. Damn wat een vette game :D .

Het zal waarschijnlijk nog leuker worden om met wat vastte mensen te gamen, dus plemp ik hier maar ff m'n nickname neer.

Add me ff aan je Friendlist in Steam en wie weet kunnen we wat potjes samen spelen. Ik hoop dat dit initiatief nog een aantal namen oplevert. Vermeld er ook even bij welk platform je gebruikt ;)

Nick: White
Profile: Whitevipernl
Platform: PC

Dus wie er vanavond misschien nog een paar rondes op expert wil spelen, voeg me maar toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:47
Stuk of 10potjes de demo gespeeld nu, tof spel, maar ik denk dat het nog meer tot zijn 4komt bij 4v4, (dus ook de infected bosses door mensen bestuurd).

Lijkt me zelf overigens ook fun, spelen als infected. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:19
FF uit? dat vind ik echt bs.

Juist die FF aan voegt zo veel toe... Net als counterstrike join ik het liefste servers met ff aan.

En dat de na 4 op de grond er eentje als een 'jezus'(no offence) herrijst is ook onzin, zeg. Je bent gewoon te zwak oftewel game over. Had je maar beter moeten spelen.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
FF? sorry noob hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeenD schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:58:
FF uit? dat vind ik echt bs.

Juist die FF aan voegt zo veel toe... Net als counterstrike join ik het liefste servers met ff aan.

En dat de na 4 op de grond er eentje als een 'jezus'(no offence) herrijst is ook onzin, zeg. Je bent gewoon te zwak oftewel game over. Had je maar beter moeten spelen.
I knowz, een hoop zeikerds die toch weer een soort rambo de bambo mode ingebouwd willen zien he. Ik vind het nu echt goed getweakt. Het mag van mij nog wel iets moeilijker, de witch moet zeker wat meer spice krijgen, de tank is de enige die echt voor een vette challenge zorgt.
Friendly fire

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2008 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
RooieHoed op steam mag ook toegevoegd worden.
Heb net Expert bijna uitgespeeld met wat vrienden maar die Tank is erg lastig op Expert.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:09:
[...]

I knowz, een hoop zeikerds die toch weer een soort rambo de bambo mode ingebouwd willen zien he. Ik vind het nu echt goed getweakt. Het mag van mij nog wel iets moeilijker, de witch moet zeker wat meer spice krijgen, de tank is de enige die echt voor een vette challenge zorgt.

[...]

Friendly fire
Ow friendly fire, nja zonder friendly fire is deze game toch helemaal niet meer wat het moet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yade
  • Laatst online: 16-07 13:47
Friendly Fire.

Edit: Ah al 20 reacties met antwoorden... mooi. ;)

Ik ben benieuwd. Eens kijken of ik de demo ook als Silver member al mag downloaden dan. ;) En zo ja, of het mijn spel is want zo te horen is het er eentje waar je van houdt of helemaal niet.

[ Voor 90% gewijzigd door yade op 12-11-2008 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik had niet veel hoop dat het spel dermate gaaf zou zijn, maar het is verrassend geweldig. Lekker knallen, knallen en knallen op zombies. Left 4 Dead ziet er ook nog eens goed uit, hoewel ik denk dat er nog wel wat getweakt kan worden door Valve.

Klik op de plaatjes voor de hi-resversie. 1440x900 met 8xMSAA en 16xAF:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/1226502336.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/1226502339.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:10:
RooieHoed op steam mag ook toegevoegd worden.
Heb net Expert bijna uitgespeeld met wat vrienden maar die Tank is erg lastig op Expert.

:)
Ik heb expert al vaak uitgespeeld, maar gisteren voor het eerst een expert uitgespeeld met Tank waar we alle vier na de Tank nog leefden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hmmmm ben nu toch wel erg benieuwd ik zal straks eens even steam weer installeren en dan de demo downloaden :) even kijken of ik het ook leuk vind zo ja dan bestel ik hem ook maar gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
Erg leuk. Ik heb mn vraagtekens bij de replay value met zulke kleine maps (ondanks de AI director), maar het zal leuk zijn zoalng het duurt =) Wellicht dat spelen met de infected meer kan brengen in dit opzicht.

Ik heb niks gehoord over eventuele andere gametypes in de uiteindelijke versie, ik hoop er wel op. De zombie mode van COd:WaW waarbij je een huisje moet verdedigen is namelijk ook geniaal- ik vind het leuk om aan een fort te bouwen en de hordes af te houden, zoals dat bij RTS spellen ook kan =p

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
White schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:04:
Zo, net een uurtje gespeeld.. Damn wat een vette game :D .

Het zal waarschijnlijk nog leuker worden om met wat vastte mensen te gamen, dus plemp ik hier maar ff m'n nickname neer.

Add me ff aan je Friendlist in Steam en wie weet kunnen we wat potjes samen spelen. Ik hoop dat dit initiatief nog een aantal namen oplevert. Vermeld er ook even bij welk platform je gebruikt ;)

Nick: White
Profile: Whitevipernl
Platform: PC

Dus wie er vanavond misschien nog een paar rondes op expert wil spelen, voeg me maar toe :)
of join de GOT community, das wat makkelijker voor iedereen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrietZke
Soepster schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:28:
Erg leuk. Ik heb mn vraagtekens bij de replay value met zulke kleine maps (ondanks de AI director), maar het zal leuk zijn zoalng het duurt =) Wellicht dat spelen met de infected meer kan brengen in dit opzicht.

Ik heb niks gehoord over eventuele andere gametypes in de uiteindelijke versie, ik hoop er wel op. De zombie mode van COd:WaW waarbij je een huisje moet verdedigen is namelijk ook geniaal- ik vind het leuk om aan een fort te bouwen en de hordes af te houden, zoals dat bij RTS spellen ook kan =p
Ik lees heel de tijd dingen over call of duty 5 zombie mode maar dat vind ik helemaal niet passen bij die game. Nu vroeg ik mezelf af wie kwam er als eerst met het idee van een zombieshooter. Was dat valve met L4D of CoD5 met zombie mode ? Als het L4D is dan vind ik de CoD serie wel heel erg diep gezonken dat ze het concept moeten jatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
BrietZke schreef op woensdag 12 november 2008 @ 18:00:
[...]

Ik lees heel de tijd dingen over call of duty 5 zombie mode maar dat vind ik helemaal niet passen bij die game. Nu vroeg ik mezelf af wie kwam er als eerst met het idee van een zombieshooter. Was dat valve met L4D of CoD5 met zombie mode ? Als het L4D is dan vind ik de CoD serie wel heel erg diep gezonken dat ze het concept moeten jatten.
volgens mij was er in wolfenstein3d al een mod die de duitsers voor zombies inruilde, en Doom heeft natuurlijk ook zombies

denk dat daar het echte idee vandaan komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
Dalyxia schreef op woensdag 12 november 2008 @ 18:01:
[...]

volgens mij was er in wolfenstein3d al een mod die de duitsers voor zombies inruilde, en Doom heeft natuurlijk ook zombies

voor counterstrike: source is er ook een zombie mod die toch wel redelijk veel gespeeld werd/wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-02-2024
Dalyxia schreef op woensdag 12 november 2008 @ 17:55:
[...]

of join de GOT community, das wat makkelijker voor iedereen :)
Steam Group "Tweakers.net (Tweakers)"? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrietZke
dragon9114 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 18:06:
[...]

voor counterstrike: source is er ook een zombie mod die toch wel redelijk veel gespeeld werd/wordt.
[...]

Het klopt inderdaad dat dat de eerste concepten waren maar dat zijn mods. Ik bedoel dus echt als gewone standaard gamemodus en er niet in gemod. Dus dat de ontwikkelaars echt zeiden van we moeten er een zombiemode in proppen en niet dat er een paar mensen zijn die zeggen van laten we zombies knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FelixAkk
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-05 22:52
Demo gespeeld sinds die voor pre-orderers is vrijgekomen. Mijn bevindingen: na de hype die rond het spel is gebouwd door al die prijzende previews en geluiden vind ik em toch een beetje tegenvallen.

Het is zeker een echte Valve game, super afgewerkt en gebalanced, maar je kan duidelijk merken dat dit spel meer op de casual fps 360 gamer is gericht. Heel veel schieten en actie, en daardoor schiet de sfeer en story gameplay die je van co-op verwacht er een beetje bij in. Zombie Master, een bekende Half-Life 2-mod die veel parallellen heeft met L4D vind ik toch een stuk meer sfeervol uitgewerkt, ondanks dat het verre van zo ver gepolijst is als een Valve game.

Het is weliswaar maar een demo, maar de enige duidelijke story gameplay elementen die me zijn opgevallen is het stukje dialoog aan het begin en het einde, en de helikopters die de situatie duidelijk maken. Hopelijk is dat anders in andere scenario's of krijgen we nog verassingen in de andere chapters van No Mercy.

Gezien de post-release support van Valve in het verleden zal het me niet verbazen als er later met updates nog andere scenario's bij komen.

Hebben de echte tweakers hiero trouwens demo al uit elkaar gepluisd en de andere wapens gevonden en 3e chapter verkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zal weinig story zijn. En dat is juist het idee achter de game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Story? Story? Rennen voor de zombies zul je bedoelen.

Ik merk trouwens wel dat ik meestal niet hoog sta met het aantal kills, maar ook zeker het minste schade heb (zonet 70 dmg zelf, teamgenoten 200 en 300).

Al is de game nu trouwens wel een paar keer vastgelopen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Hmm, ik heb nu toch al twee ctd's gehad. Elke keer een andere reden, of er wordt helemaal geen reden aangegeven eigenlijk. Misschien maak ik een rare toetsencombinatie ofzo :?

En het bewegen voelt aan als een echte Sourcegame. Net alsof ik op een zwevend tapijt zit en heen en weer glij. Kan het moeilijk anders uitleggen maar zo voelt het. Heel anders dan bijvoorbeeld Call of Duty of Unreal.

[ Voor 38% gewijzigd door Vrijdag op 12-11-2008 19:39 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik hoop wel dat het mogelijk wordt de crosshairgrootte aan te passen. "cl_crosshairscale" werkt helaas niet zoals het wel werkt bij bijvoorbeeld CS:S. Ik heb zo'n hekel aan een crosshair die zo groot is. Je kan er helemaal niet goed mee mikken en het stoort nogal in beeld vind ik. Een Crosshair die totaal minder dan een halve cm groot is op beeld vind ik meer dan genoeg.

Verder echt een geweldig spel ! Eigenlijk gaat het nergens over want het is alleen maar knallen, maar het speelt gewoon erg lekker en is echt leuk. Doet me wel een beetje denken aan Serious Sam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Mikken met je crosshair? Bij zo'n sproeigame is dat niet nodig imo.

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 12:47
Ik snap echt niet dat mensen aan serious sam denken bij deze game, dat spel lijkt echt helemaal hier niet op.

Ik ben benieuwd hoe het 4v4 word online, denk dat het aardig moeilijk wordt voor de survivors!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
sky- schreef op woensdag 12 november 2008 @ 19:59:
Mikken met je crosshair? Bij zo'n sproeigame is dat niet nodig imo.
bukken en singleshot klikkend headshot maken brengt je 2x zo ver tegen hordes die je kant op stormen hoor :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
SCIxX schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:11:
Ik snap echt niet dat mensen aan serious sam denken bij deze game, dat spel lijkt echt helemaal hier niet op.
Het spel zelf lijkt er ook niet op maar het soort spel wel. Gewoon horde's vijanden die blijven komen en verder niets. Serious Sam had verder ook niet echt een verhaal of puzzels, gewoon knallen, knallen, en nog meer knallen, that's it.
bukken en singleshot klikkend headshot maken brengt je 2x zo ver tegen hordes die je kant op stormen hoor :P.
Inderdaad. En met zo'n gigantisch crosshair zijn headdies maken niet echt makkelijk. Daarom heb ik in CS:S ook zo'n kleine crosshair, kan je teminste precies mee schieten.

[ Voor 25% gewijzigd door PilatuS op 12-11-2008 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
TroonStaal schreef op woensdag 12 november 2008 @ 19:37:

En het bewegen voelt aan als een echte Sourcegame. Net alsof ik op een zwevend tapijt zit en heen en weer glij. Kan het moeilijk anders uitleggen maar zo voelt het. Heel anders dan bijvoorbeeld Call of Duty of Unreal.
Inderdaad, ik had net hetzelfde gevoel toen ik gisteren de demo voor het eerst speelde. Het lijkt net alsof je onder water speelt (maar dan met een lagere waterdruk dan in realiteit :9 )
Maar in de tussentijd ben ik er wel meer aan gewend geraakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er nog mensen die niet met steam kunnen connecten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij voelt de source engine juist aan zoals het hoort. Bij andere games heb ik altijd het idee dat ik met een manke bejaarde speel (GoW, UT3, CoD4). Hobbelt aan alle kanten, net of m'n houten been er elk moment kan afvallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-08 13:51
Ja, net, een half uurtje geleden ofzo. Friends lag er ook ineens uit. Is nu weer online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
hmmz, ik kan ineens helemaal niks in L4D, omdat ik om de 5 seconden deze message krijg

[L4DUI] OpenWindow: Another window 055DD500`GenericConfirmation` is having priority 1, deferring `MainMenu`!
[L4DMM] SESSION_NOTIFY_FAIL_CREATE - resetting...

en dan krijg ik dus een popup scherm met "Disconnected, Connection with this session has been lost"

what the hell>?

[ Voor 16% gewijzigd door Dalyxia op 12-11-2008 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
enne, sinds die laatste update klapt l4d er steeds uit als ik alt-tab....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
heb tijdje met RedHat en wat andere gespeeld op expert en was toch aardig pittig. Eerste stuk ging wel maar in de subway werd het lastig en kwamen we niet verder. We werden echt nostop belaagd door hordes zombies, en de boss infected. Werd ook tegelijk aangevallen door een hunter en tank.

Het is echt een coole game. het onberekenbare vind ik erg leuk je weet nooit waar en wanneer de volgende horde zombies aanvalt. Het spel ziet er ook echt super uit. Wordt nog leuker als het spel echt uit is.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

"Kleine" tip over de Tank die ik net in levende lijf had meegemaakt.

Wekelijk briljant bezig met een team in het metro deel. Komt er een tank aan gehold ben ik zo "mans" om iedereen terug te roepen zodat we de saveroom in kunnen. Echt met z'n alleen terug naar de saveroom, wij blij... komt die tank er aan, hij kijkt naar binnen en....

Je bent in de saferoom... de tank is buiten..... Hij kijkt je aan.....

KABANG! Sloopt die Tank toch gewoon eventjes die saveroom deur!! echt zo een WTF moment. Iedereen gillen in de mics en bedankte me voor de slimme tip om in de saveroom te "verstoppen"

met andere woorden; Zie je een Tank, succes.... vluchten heeft geen zin _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i162.photobucket.com/albums/t280/left4dead411/screenshots/tank-face.jpg

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
DukeN schreef op woensdag 12 november 2008 @ 22:38:
"Kleine" tip over de Tank die ik net in levende lijf had meegemaakt.

Wekelijk briljant bezig met een team in het metro deel. Komt er een tank aan gehold ben ik zo "mans" om iedereen terug te roepen zodat we de saveroom in kunnen. Echt met z'n alleen terug naar de saveroom, wij blij... komt die tank er aan, hij kijkt naar binnen en....

Je bent in de saferoom... de tank is buiten..... Hij kijkt je aan.....

KABANG! Sloopt die Tank toch gewoon eventjes die saveroom deur!! echt zo een WTF moment. Iedereen gillen in de mics en bedankte me voor de slimme tip om in de saveroom te "verstoppen"

met andere woorden; Zie je een Tank, succes.... vluchten heeft geen zin _/-\o_

[afbeelding]
mja, dat had ik dus ook een keer, maar vaak blijft tie ook gewoon tegen de saferoom deur aanhangen, ligt volgens mij aan de afstand waarop je van hem staat, dat als hij of met zijn secondary attack gebruik (dat beton gooien) de deur sloopt omdat je tever weg staat, of dat tie de deur met zijn primary attack sloopt, anyway, cookie manier is nog altijd om bij de laatste wagon van het rechte stuk heen en weer te springen, de tank klimt dan steeds op de ene wagon, spring je naar de andere, loopt tie om, klimt op de andere wagon, en z enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook veel problemen met het verbinding maken naar een server of in een lobby zoeken naar een dedicated server ?! Ondanks dat heb ik aardig wat potjes kunnen spelen. Leuk spel hoor. De besturing past perfect bij deze snelle gameplay. Niks geen irritant gedoe zoals ergens achter blijven steken. :)

Toen ik voor het eerst een campagne op normal uitspeelde dacht ik meteen van: Wow is dit alles?! Hierna verlangde ik meteen naar meer. Zo'n AI director is zeker wel nodig in dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 22:57:
Hebben jullie ook veel problemen met het verbinding maken naar een server of in een lobby zoeken naar een dedicated server ?! Ondanks dat heb ik aardig wat potjes kunnen spelen. Leuk spel hoor. De besturing past perfect bij deze snelle gameplay. Niks geen irritant gedoe zoals ergens achter blijven steken. :)

Toen ik voor het eerst een campagne op normal uitspeelde dacht ik meteen van: Wow is dit alles?! Hierna verlangde ik meteen naar meer. Zo'n AI director is zeker wel nodig in dit spel.
log is opnieuw in, daar had tie bij mij ook ff problemen mee

enne, die lobby's gebruik ik niet, open console en type "openserverbrowser" om via de normae counterstrike manier games te zoeken met lage pings enz

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Is er naast een PC GOT group al een XBOX GOT group voor L4D?

• Docho
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 22:57:
Hebben jullie ook veel problemen met het verbinding maken naar een server of in een lobby zoeken naar een dedicated server ?!
Als ik quickmatch pak dan krijg ik altijd de melding "Connection failed after 10 retries". De game-lobby vind ik dan waar zelf niet zo lekker werken, zeker en vast omdat dat ding er nogal lang over doet eer die een dedicated server kan vinden en als dat lukt wilt ie nog wel eens disconnecten met weer de melding "Connection failed after 10 retries". (en daarin ben ik niet de enigste)

Goed dacht ik dan, ik gebruik de serverbrower met de consolecommand "openserverbrower", maar om één of andere reden als ik de conole enable in de options krijg ik de console toch niet open met de console-toets in L4D. |:( . Ik kan echter wel de console op m'n scherm krijgen dankzij "-console" te zetten in de launchoptions. Dat werkt echter ook maar brak, omdat als hij niet kan connecten met een server (en dat gebeurt vaak) in de serverbrowser dan verdwijnt mijn console weer en moet ik het spel weer heropstarten om de console terug te krijgen.

Begrijp me niet verkeerd, het is een geweldig spel, maar ik heb het gevoel dat ik veel te veel moeite moet doen om echt gewoon een potje online te spelen 8)7 . Heeft iemand hier ook dezelfde ervaring mee?

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
docho
kijk eens in [steamdir]/steamaps/common/left 4 dead demo/left4dead/cfg/config.cfg of toggleconsole wel is gebind aan ~ of een andere key

[ Voor 8% gewijzigd door Toet3r op 13-11-2008 17:33 ]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• Docho
maaarten schreef op donderdag 13 november 2008 @ 17:31:
docho
kijk eens in [steamdir]/steamaps/common/left 4 dead demo/left4dead/cfg/config.cfg of toggleconsole wel is gebind aan ~ of een andere key
Dat heb ik al nagekeken en ik heb ook andere keys geprobeert, maar helaas...

• Dalyxia
Docho schreef op donderdag 13 november 2008 @ 18:21:
[...]

Dat heb ik al nagekeken en ik heb ook andere keys geprobeert, maar helaas...
volgens mij komt het doordat er een ander schermpje achter je console zit, zo'n popup als "connection failed after 10 retries" en door dat schermpje kan je je console niet openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet zeggen dat ik me erg vermaak met de xbox demo. Echt geweldig als je met 4 man in een donker hok zit en dan opeens een Tank door de deur ramt :D En de reacties van de andere spelers _/-\o_

Maar eens kijken of ik nog geld over heb hiervoor :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pre-loading full game :D voor iedereen die op Steam order heeft geplaatst, kun je even rechtermuis klikken op L4D en pre-load aanzetten als dat niet vanzelf gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

[...]

Ik denk het niet.

Ik denk dat het onder andere hier vandaan komt :P

Of wat dacht je van deze film:

Afbeeldingslocatie: http://www.axelmusic.com/resources/covers/0/014381911121.jpg

;)

Left 4 Dead heeft zijn inspiratie ongetwijfeld van 28 Days Later en de films van Romero (zeker de remake).

[ Voor 9% gewijzigd door Vrijdag op 14-11-2008 08:42 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrietZke
TroonStaal schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 08:41:
[...]
Ik denk het niet.

Ik denk dat het onder andere hier vandaan komt :P

Of wat dacht je van deze film:

[afbeelding]

;)

Left 4 Dead heeft zijn inspiratie ongetwijfeld van 28 Days Later en de films van Romero (zeker de remake).
De in spiratie komt zeker uit die old skool zombie films en de remakes alhoewel ik die persoonlijk niet zo goed vind als die ouwerdjes. Langzame zombies zijn wel eigenlijk the shit maar voor in een spel zuo dat niet werken denk ik want dan wordt het gewoon te makkelijk. En anders mod iemand wel de old skool zombies erin. Dat is ook meteen een pluspunt van deze game. De modding community is zo groot dus ik verwacht zeker nog wel wat in elkaar geknutselde campaigns en mappen en noem het allemaal maar op. Vind wel jammer dat je alleen als survivor online kan in de demo. Had toch ook even graag als boss infected een paar mensen killen online. Weet je ook meteen of dat lekker speelt. Want ik vind de boss infected tot advanced wel tegen vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

BrietZke schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 10:16:
[...]

De in spiratie komt zeker uit die old skool zombie films en de remakes alhoewel ik die persoonlijk niet zo goed vind als die ouwerdjes. Langzame zombies zijn wel eigenlijk the shit maar voor in een spel zuo dat niet werken denk ik want dan wordt het gewoon te makkelijk. En anders mod iemand wel de old skool zombies erin. Dat is ook meteen een pluspunt van deze game. De modding community is zo groot dus ik verwacht zeker nog wel wat in elkaar geknutselde campaigns en mappen en noem het allemaal maar op. Vind wel jammer dat je alleen als survivor online kan in de demo. Had toch ook even graag als boss infected een paar mensen killen online. Weet je ook meteen of dat lekker speelt. Want ik vind de boss infected tot advanced wel tegen vallen.
Ik ben ook wel fan van de langzame zombies. dat is om de één of andere reden veel enger. Het zou wel wat zijn in geval van een soort Assault type. Misschien moet ik maar eens op zoek naar de They Hunger mod, wellicht is die er nog voor Source.

Het zou trouwens ook best koel zijn als je een crowbar als melee wapen zou hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Crap, ik heb het gisteren met vrienden een paar uur gespeeld, co-op, online en op advanced en expert. Op een gegeven moment wonnen we expert elke keer. En ik moet eerlijk zeggen dat ik na die paar uur een "Zo dat was leuk, maar nu iets anders" gevoel heb. Terwijl als een game me echt pakt, wat TF2 bijvoorbeeld wel deed, zoiets heb van: "Yeah morgen weer!".

Ik ga hem dan ook nog even niet kopen. Jammer - ik ben het zeker met Rick eens dat de engine echt heel lekker en ow zo soepel aanvoelt. Schieten voelt perfect, ben echt fan van die valve HL2 / TF2 / L4D engine(s).

Have fun, ik kijk weer even verder :) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 16:39

RMX

Ben ik de enige die dit spel ontiegelijk lelijk vind ?
Het is een leuk spel, maar die GFX..
Kom op, daar kun je vandaag de dag toch niet meer mee aankomen ?
Het lijkt wel een oud Xbox spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

RMX schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 10:40:
Ben ik de enige die dit spel ontiegelijk lelijk vind ?
Het is een leuk spel, maar die GFX..
Kom op, daar kun je vandaag de dag toch niet meer mee aankomen ?
Het lijkt wel een oud Xbox spel
Ik weet niet op welke settings jij de game draait, maar hij ziet er bij mij gewoon hardstikke goed uit.
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik aub de spoiler-tag als je iets over het verhaal zegt...