[Multi] Left 4 Dead - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 50.600 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twiekert schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 12:29:
$53.54 USD inclusief VAT, en dat was toen ik em kocht € 40,38
Dat is zeker niet overdreven veel. Daar koop ik hem wel voor. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 20:29
Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 12:45:
[...]

Dat is zeker niet overdreven veel. Daar koop ik hem wel voor. Bedankt!
tis zeker leuk als de groep waarmee je bent serieus met elkaar kan samenwerken, ook al kun je op een boel gedeeltes het ook heel goed alleen af, de zombie waves van de director moet je toch echt wel met meer man samenwerken om die af te slaan

Groepje waarmee ik vannacht stuk of 9 keer de demo mee heb uitgespeeld op expert mode ging zo lekker dat het zowat te makelijk ging, behalve als de tank erin zat, die was heel vervelend af en toe (helemaal als je al een beetje hinkt :P, dan blijf je hem niet voor :P
Ook mooie momenten zijn als je onverhoopt de laatste bent die nog in leven is en je hebt ze bijna gered en vlak voordat je de deur open doet zodat je teammates weer mee doet springt er een hunter boven op je :P, Restarting... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 08:11:
Vraagje

Ik pas de bind van toggleconsole aan in config.cfg (..\left 4 dead demo\left4dead\cfg) maar die setting wordt altijd terug gereset als ik de game opstart... iemand een idee hoe ik die permanent wijzig?
De config.cfg wordt door het spel beheerd, die moet je dus niet aanpassen. Zet de binds in je autoexec.cfg en het werkt wel.

Het is dus niet nodig en ook niet wenselijk om je config.cfg op read-only te zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-09 11:21
4 pagina's geleden staan ook wat berichten met de bedragen via steam, lang leve search?

iig. Ik bedoelde omtrent de demo meer zoiets van mensen die m misschien willen kopen kunnen hem niet proberen... dus loop je inkomsten mis...? en mensen zullen in de toekomst minder geneigd zijn om hem te kopen.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 11:55
Geweldig spel _/-\o_ . Tijd geleden dat een spel zo leuk was. De herspeelbaarheid is ook ontzettend goed met die director. De eerste 2 levels gaan nog niet eens vervelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
twiekert schreef op zondag 09 november 2008 @ 01:15:
Geweldig spel _/-\o_ . Tijd geleden dat een spel zo leuk was. De herspeelbaarheid is ook ontzettend goed met die director. De eerste 2 levels gaan nog niet eens vervelen :).
Het verschil in moeilijkheid is soms wel wat groot, ook op impossible mode, ene keer ga je lekekr makkelijk overal door heen en een andere lig je direct al in de moeilijkheden direct onder aan de trappen bij de poortjes van het metrostation.

dat kan nog best wel wat beter dat impossible ook elke keer impossible is

ik heb namelijk een aantal keer op normal (advanced) gehad dat de groep er niet door kwam terwijl we echt wel goed samenwerkten, en ook een aantal keer op impossible dat de groep er fluitend doorheen fietste, met iedereen nog ruim in de 80 health pakten we de tank ook zo in, btw ben ik in bijna elke game de tank tegengekomen en
spoiler:
kan je heel makkelijk de tank naar de 1 na laatste tram lokken (daar bij die tafel waar altijd ammo ligt) en vervolgens steeds als de tank op de tram klimt naar de andere springen, Witch is erg simpel, magazijn autoshotgun erop en ze rent voor je weg en heb je er ook geen last meer van, voor het einde (als je die knop hebt omgezet) heb je een simpel truukje waardoor je met 1 a 2 molotovs en 2 van die rode gasoline tanks die er altijd liggen geen kogel hoeft af te schieten. die minigun staat er steeds maar voor jan lul

ik kan iig niet wachten op de volledige versie :) nieuwe maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Mhh ik zit hier op mn backup computer (ben momenteel ergens anders) en mn gpu is hier niet zo bijster goed (een 6600 :X). Nu kan ik alleen 1680 als resolutie selecteren en geen 1440 die ik hier dus echt moet hebben.
Hoe kan ik er voor zorgen dat deze netjes in het rijtje komt te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:09
ixl85 schreef op zondag 09 november 2008 @ 11:33:
Mhh ik zit hier op mn backup computer (ben momenteel ergens anders) en mn gpu is hier niet zo bijster goed (een 6600 :X). Nu kan ik alleen 1680 als resolutie selecteren en geen 1440 die ik hier dus echt moet hebben.
Hoe kan ik er voor zorgen dat deze netjes in het rijtje komt te staan?
plak dit achter je steam.exe om mee op te starten, wie werkt dat
code:
1
-console -w 1440 -h 900 -fullscreen -refresh 60

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Nope werkte niet.
Wat wel heeft gewerkt:
Ik zit hier dus met een Nvidia kaartje.
Je moet even de Nvidia software openen en dan een eigen resolutie toevoegen. Deze maak je gewoon 1440*900 en hij staat ook in je game lijstje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd, ik kan de PC demo nergens vinden :S En het is nog geen 18 november (wanneer hij zou worden ingetrokken). Enig idee waar ik hem vandaan kan halen? Gamershell en Filefront al gechecked, Steam natuurlijk, niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 13:25:
Vreemd, ik kan de PC demo nergens vinden :S En het is nog geen 18 november (wanneer hij zou worden ingetrokken). Enig idee waar ik hem vandaan kan halen? Gamershell en Filefront al gechecked, Steam natuurlijk, niks.
Alleen pre-orders hebben de demo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 13:28:
[...]

Alleen pre-orders hebben de demo ;)
Jammer, erg jammer. Voor ik een game koop, wil ik deze graag uitproberen. Ik heb teveel ervaringen met miskopen. Zou de demo na de launch voor iedereen beschikbaar komen? Of verdwijnt hij helemaal na 18 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam vandaag toevallig dit topic tegen. Had nog niet gehoord van deze game maar ben er nu wel benieuwd naar. Binnenkort maar ff halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 13:40:
[...]

Jammer, erg jammer. Voor ik een game koop, wil ik deze graag uitproberen. Ik heb teveel ervaringen met miskopen. Zou de demo na de launch voor iedereen beschikbaar komen? Of verdwijnt hij helemaal na 18 november.
Je kan zelf ook wel een beetje zoeken... Letterlijk van wikipedia:
On November 11 the demo will be made available to all Windows and Xbox 360 gamers worldwide, with no obligation to purchase. The online portion of the demo concludes on November 18, when Left 4 Dead will be made available at retail outlets across North America and worldwide via Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 13:40:
[...]

Als je van fps games houd en je vind zombies leuk, en je kent het repertoire van Valve weet je bijna al zeker dat je geen miskoop kan maken hier.
Persoonlijk ben ik heel erg selectief in de games die ik koop, normaal pe-order ik niks (echt niks). Maar deze game is de uitzondering.
Ik vind het echt geweldig!

/edit
En ik vind het een bepaalde meerwaarde hebben dat de pre-orders de demo eerder krijgen. De demo die voor het normale publiek uit komt op de normale datum is ook vrij normaal. Vind het leuk dat ze de aanhangers zo 'belonen'.
/edit2
En ik moet toch maar even weer even kwijt dat ik steam een geweldig platform vind. Overzichtelijk, snel, goede management (schrijf je in bij een groep en hij staat ook in je steam-app incl alle members) kan snel in een game switchen naar je steam (shift tab) zonder dat de game moet stoppen oid. Heerlijk

[ Voor 29% gewijzigd door ixl85 op 09-11-2008 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-08 17:55
Er is een demo te downloaden via torrents die niet via steam gaat. Die heb ik gedownload, wat een super vet spel! Wel jammer dat ik met die demo niet online kan, maar met de cpu coopen is ook al über! Ik denk dat ik cod5 maar even laat liggen en voor l4d ga :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Laatst online: 14-08 08:56
De demo komt op 11 november voor iedereen beschikbaar, ongeacht of je het spel gepreordered hebt.
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Wil je ook als zombie spelen?

zet sv_cheats aan (kan alleen als je listen server maakt of admin van de server bent)

ent_fire !self setteam 3

dan z_spawn tank om als tank te spawnen :)
z_spawn hunter
z_spawn boomer
z_spawn smoker

en gewoon z_spawn om een non controlleble zombie te spawn
of nog leuker, spam z_spawn witch

[ Voor 16% gewijzigd door Dalyxia op 09-11-2008 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:52

justifire

Shut up and squat !!

Zojuist even de russische demo gedownload en gespeeld.
Speelt erg lekker weg moet ik zeggen, richten komt niet zo nauw en spel loopt heerlijk vloeiend ala half life.
Kan helaas niet online komen, daar heb je steam voor nodig.
Is dan ook wel echt een multiplayer game, single player campain word volgens mij erg saai, vond het nu al gaan vervelen na 2 levels.
Er zit geen verhaal in en het is gewoonweg dom in de rondte knallen :D
Ideaal dus om lekker effe los te gaan met wat buddys, en daar is dit spel ook voor.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:07

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Mijn indruk na de demo is dat het een mager spel is voor de prijs die je betaalt.

Waarom?
  • HL2 engine kennen we nu wel, en die wordt gebruikt in spellen die heel wat goedkoper zijn.
  • Alle 4 de 'humans' kunnen hetzelfde, dus het is eigenlijk 1 class. Samen met 3 zombies kom je op wel 4 classes.
  • In totaal 1 spelmodus, loop naar punt X (of voorkom dat als zombie)
en dat voor $50...

Voor datzelfde geld moet het toch wel wat uitgebreider kunnen. Kijk bijvoorbeeld naar FO3 met een paar honderd vierkante meter speelruimte, duizenden regels ingesproken tekst etc. Dat kan blijkbaar ook voor $50.

Of als je naar Valve zelf kijkt: Team Fortress 2: veel meer classes, veel meer wapens, veel meer speelmodi, zelfde engine, andere prijs: $19.

Hopelijk zakt de prijs een beetje snel, want $30 dollar omdat het nieuwer is dan TF2 vind ik ok, maar $49 no way :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gizz schreef op zondag 09 november 2008 @ 18:23:
Mijn indruk na de demo is dat het een mager spel is voor de prijs die je betaalt.

Waarom?
[list]
• HL2 engine kennen we nu wel, en die wordt gebruikt in spellen die heel wat goedkoper zijn.
Het draait op de source engine. De basis van elke game van Valve en niet alleen de zogenaamd goedkopere games. Het is sowieso nogal bizar om te zeuren over de prijs als de game 40-45,- euro kost, zoals elke game.
• Alle 4 de 'humans' kunnen hetzelfde, dus het is eigenlijk 1 class. Samen met 3 zombies kom je op wel 4 classes.
Meer classes = beter spel? Ik volg de logica hier niet.
• In totaal 1 spelmodus, loop naar punt X (of voorkom dat als zombie)
Zoals elk spel eigenlijk?
[/list]

en dat voor $50...

Voor datzelfde geld moet het toch wel wat uitgebreider kunnen. Kijk bijvoorbeeld naar FO3 met een paar honderd vierkante meter speelruimte, duizenden regels ingesproken tekst etc. Dat kan blijkbaar ook voor $50.

Of als je naar Valve zelf kijkt: Team Fortress 2: veel meer classes, veel meer wapens, veel meer speelmodi, zelfde engine, andere prijs: $19.

Hopelijk zakt de prijs een beetje snel, want $30 dollar omdat het nieuwer is dan TF2 vind ik ok, maar $49 no way :)
TF2 is geen complete SP game i.t.t. deze. En wederom weer kul argumentatie in de vorm van meer classes, meer wapens, meer spelmodi = beter.

Dus, waarom is het een mager spel? Persoonlijk denk ik dat jij niet ziet wat de game probeert te bereiken.

Ik vind het een geweldige game. Waarom?

- Ondanks de source engine (niet de meest moderne engine) extreem sfeervol.
- Veel verschillende voiceacting (meer dan 1000) die op de juiste momenten te horen zijn.
- Echt een "Us against the world" gevoel, zeker in coop.
- Gevarieerde gameplay door de director
- Draait vloeiend en soepel, veel games voelen hakkelig aan ondanks goede framerates. Altijd al een pluspunt geweest van source engine games.
- Multiplayer ziet er veelbelovend uit, maar zal het eerst moeten spelen.
- Zombies

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2008 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 18:27:
[...]

Dus, waarom is het een mager spel? Persoonlijk denk ik dat jij niet ziet wat de game probeert te bereiken.

Ik vind het een geweldige game. Waarom?

- Ondanks de source engine (niet de meest moderne engine) extreem sfeervol.
- Veel verschillende voiceacting (meer dan 1000) die op de juiste momenten te horen zijn.
- Echt een "Us against the world" gevoel, zeker in coop.
- Gevarieerde gameplay door de director
- Draait vloeiend en soepel, veel games voelen hakkelig aan ondanks goede framerates. Altijd al een pluspunt geweest van source engine games.
- Multiplayer ziet er veelbelovend uit, maar zal het eerst moeten spelen.
- Zombies
de game bereikt precies datgene wat het probeert te bereiken, extreem leuke co-op in een zombie setting die beter is als elke andere zombie game die er is
ik vind het de $49 meer dan waard, tja, kwestie van smaak gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 18:27:
[...]
Het is sowieso nogal bizar om te zeuren over de prijs als de game 40-45,- euro kost, zoals elke game.
Wat ben je weer subtiel. Ik ben meteen bizar aan het zeuren? :z

Niet elke game kost €45 en niet elke game die €45 kost vind ik €45 waard.
Meer classes = beter spel? Ik volg de logica hier niet.
Meer classes = meer variatie en voor mij waarschijnlijk een spel met langere houdbaarheid. Als een spel als TF2 maar 4 classes zou hebben en als enige modus CTF (bijvoorbeeld), dan zou ik er snel op uitgekeken zijn.
TF2 is geen complete SP game i.t.t. deze.
Wat maakt dat nou uit? De content is hetzelfde (levels en dergelijke) met het enige verschil dat er een AI is die het poppetje laat lopen. Niet echt een totaal andere ervaring dan MP lijkt me (wellicht minder leuk, dat wel :P ).
En wederom weer kul argumentatie in de vorm van meer classes, meer wapens, meer spelmodi = beter.
Ik heb de demo dus gespeeld en het lijkt mij mager om altijd maar dezelfde opdracht te hebben met dezelfde 4 poppetjes. Ik zou liever wat verschillende opdrachten zien, zoals een soort assault waar je als survivors een basis/frontline moet behouden bijvoorbeeld.

Maar alleen 'loop naar punt X zonder te overlijden' vind ik mager voor een spel van $50. Dat jij het wel genoeg spelplezier vindt voor dat geld is natuurlijk heel mooi voor je, maar je doet nu alsof ik het niet echt een mager spel kan/mag vinden omdat jijzelf 1 spelmodus niet te weinig vindt.

:z

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Gizz schreef op zondag 09 november 2008 @ 18:41:
[...]
Ik heb de demo dus gespeeld en het lijkt mij mager om altijd maar dezelfde opdracht te hebben met dezelfde 4 poppetjes. Ik zou liever wat verschillende opdrachten zien, zoals een soort assault waar je als survivors een basis/frontline moet behouden bijvoorbeeld.

Maar alleen 'loop naar punt X zonder te overlijden' vind ik mager voor een spel van $50. Dat jij het wel genoeg spelplezier vindt voor dat geld is natuurlijk heel mooi voor je, maar je doet nu alsof ik het niet echt een mager spel kan/mag vinden omdat jijzelf 1 spelmodus niet te weinig vindt.

die assault zie ik er graag ook in :), maar dat maakt het alleen nog maar beter
Dat loop naar punt X zonder te overlijden is juist elke keer weer wat anders door de AI director

maar 1 spelmodus? TF2 is ook alleen maar "schiet de tegenstander"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonix666
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 11:46
[b][message=31023196,noline]HL2 engine kennen we nu wel, en die wordt gebruikt in spellen die heel wat goedkoper zijn.
Ik zie niet in waarom het wel of niet kennen van de HL2 engine een invloed zou moeten zijn op de prijs. Van Valve spellen ben ik in ieder geval het volgde gewend:

- Op technisch gebied is het grafisch minder.
- Op gebied van art design scoren ze grafisch hoger.
- Ze draaien altijd goed op een grote range van systemen.
- Ze bevatten al jaren een in-game voice feature.
- Op een of andere manier spelen ze op FPS gebied altijd fijner dan vele andere FPS games. Dat is een gevoel wat ik verder niet echt onder woorden kan brengen helaas.
Alle 4 de 'humans' kunnen hetzelfde, dus het is eigenlijk 1 class. Samen met 3 zombies kom je op wel 4 classes.
Klopt, dat is onderdeel van het spel. De variatie komt niet door het aantal klassen, maar van zowel de spelers zelf als de director. Ik heb de demo alleen ondertussen al vele malen gespeel en het blijft wat mij betreft enorm leuk.
In totaal 1 spelmodus, loop naar punt X (of voorkom dat als zombie)
Ach, als we het zo simpel stellen, dan is ieder spel samen te vatten met als doel "win het spel".
Voor datzelfde geld moet het toch wel wat uitgebreider kunnen. Kijk bijvoorbeeld naar FO3 met een paar honderd vierkante meter speelruimte, duizenden regels ingesproken tekst etc.
Ik heb FO3 zelf nog niet gespeeld, maar dat is een totaal ander spel met totaal andere doelstelling tijdens het spelen. Dat kun je niet met elkaar vergelijken. Bij L4D ben ik gecharmeerd van de actie, de sfeer, het goed samen moeten spelen en vooral dat je bij iedere keer dat je het speelt niet weet wat je precies te wachten staat. Bij L4D ben ik en vele anderen met mij niet geinteresseerd in een paar honderd vierkante meter speelruimte, duizenden regels ingesproken tekst etc. ;)
Voor Team Fortress 2 heeft men voor een andere strategie gekozen. Dat wil niet zeggen dat men dat voor ieder spel doet. Bij L4D heeft men blijkbaar het gevoel dat ze iets unieks in handen hebben, wat veel mensen $49 waard vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Dalyxia schreef op zondag 09 november 2008 @ 18:50:
[...]
Als je het zo simpel samenvat wel.

Maar TF2 heeft officieel:

Arena (losse rondes, geen respawn)
Capture points (CP's veroveren en daarna behouden)
CTF (Vaste basissen met daarin een vlag die opgehaald moet worden)
DM (Death Match)
Payload (Bom begeleiden door vijandelijk gebied, soort Hostage situatie bij andere spellen).

Als deze modi maken het spel anders en vereisen een andere tactiek. Soms heb ik wel zin in Arena en Payload, maar totaal niet in DM of CTF. Bij L4D kun je niet kiezen, de opdracht is altijd hetzelfde en je kunt alleen kiezen voor een andere map.

Dat vind ik jammer en mager voor een spel dat wel de volle mep kost. Ieder die het daar niet mee eens is moet het spel natuurlijk wel meteen kopen, maar mij vertellen dat ik het niet mager mag vinden is natuurlijk bollocks :P Ik vind te weinig variatie en een te hoge winstmarge voor Valve. Sim-pel :)
sonix666 schreef op zondag 09 november 2008 @ 18:55:
[...]

Ik zie niet in waarom het wel of niet kennen van de HL2 engine een invloed zou moeten zijn op de prijs.
Omdat het weinig extra geld kost om een nieuw spel met deze engine uit te poepen. Het voelt voor mij nogal raar dat je met een groot team 4 jaar aan een spel kan werken, een nieuwe engine kan maken en winst kan maken door $50 te vragen, en dat je voor een veel simpeler spel op een engine die je al hebt liggen alsnog $50 gaat vragen. De winstmarge lijkt me dan nogal groot.
Voor Team Fortress 2 heeft men voor een andere strategie gekozen. Dat wil niet zeggen dat men dat voor ieder spel doet.
Maar dat is toch het enige dat ik zeg? TF2 vind ik het geld ($19) dubbel en dwars waard en ik vind een spel dat ik minder lang leuk zal vinden niet $50 waard.

Ik zeg niet dat ik het spel niet leuk vind, ik vond de demo geweldig! Maar na een paar weekenden zal ik het wel gehad hebben en daar betaal ik niet zoveel voor :)

[ Voor 33% gewijzigd door Gizz op 09-11-2008 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Gizz schreef op zondag 09 november 2008 @ 19:04:
[...]

Als je het zo simpel samenvat wel.

Maar TF2 heeft officieel:

Arena (losse rondes, geen respawn)
Capture points (CP's veroveren en daarna behouden)
CTF (Vaste basissen met daarin een vlag die opgehaald moet worden)
DM (Death Match)
Payload (Bom begeleiden door vijandelijk gebied, soort Hostage situatie bij andere spellen).

Als deze modi maken het spel anders en vereisen een andere tactiek. Soms heb ik wel zin in Arena en Payload, maar totaal niet in DM of CTF. Bij L4D kun je niet kiezen, de opdracht is altijd hetzelfde en je kunt alleen kiezen voor een andere map.

Dat vind ik jammer en mager voor een spel dat wel de volle mep kost. Ieder die het daar niet mee eens is moet het spel natuurlijk wel meteen kopen, maar mij vertellen dat ik het niet mager mag vinden is natuurlijk bollocks :P Ik vind te weinig variatie en een te hoge winstmarge voor Valve. Sim-pel :)

[...]

Omdat het weinig extra geld kost om een nieuw spel met deze engine uit te poepen. Het voelt voor mij nogal raar dat je met een groot team 4 jaar aan een spel kan werken, een nieuwe engine kan maken en winst kan maken door $50 te vragen, en dat je voor een veel simpeler spel op een engine die je al hebt liggen alsnog $50 gaat vragen. De winstmarge lijkt me dan nogal groot.
om maar ff de unreal engine als voorbeeld te nemen, al deze spellen zouden dus ook geen $50 waard zijn omdat we de engine nu wel gezien hebben?

The Unreal Engine is a popular game engine developed by Epic Games. First illustrated in the 1998 first-person shooter game Unreal, it has been the basis of many games since, including Unreal Tournament, Turok, Mass Effect, Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield, America's Army, Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas, Red Steel, Gears of War, BioShock, Tactical Ops: Assault on Terror

wat een grote winstmarge, zoveel spellen op een "oude" engine wat een winst allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gizz schreef op zondag 09 november 2008 @ 18:41:
[...]

Wat ben je weer subtiel. Ik ben meteen bizar aan het zeuren? :z

Niet elke game kost €45 en niet elke game die €45 kost vind ik €45 waard.
Zo voer je het echter niet aan. Als je het gelijk goed geformuleerd had was het geen probleem geweest. Je zegt namelijk dat je de game te duur vind omdat andere source games goedkoper zijn. Maar nu zeg je dat je het de 45,- niet waard vindt. Dat zijn twee verschillende dingen.
[...]

Meer classes = meer variatie en voor mij waarschijnlijk een spel met langere houdbaarheid. Als een spel als TF2 maar 4 classes zou hebben en als enige modus CTF (bijvoorbeeld), dan zou ik er snel op uitgekeken zijn.
Het is geen TF2. CS/CSS heeft ook maar 1 class, en 2 soorten maps. En is ook mateloos populair. Misschien had je het beter moeten verwoorden. Degene die met L4D zijn gestart (Turtle Rock studios). Als je ooit CSS gespeeld hebt komt die naam je vast bekend voor ;). Weet je gelijk de roots van de game.
[...]

Wat maakt dat nou uit? De content is hetzelfde (levels en dergelijke) met het enige verschil dat er een AI is die het poppetje laat lopen. Niet echt een totaal andere ervaring dan MP lijkt me (wellicht minder leuk, dat wel :P ).
Je vergelijkt sowieso appels met peren. Je weet dat ik TF2 een geweldige game vind. Maar een vergelijking met L4D is vreemd. Ja, het komt beiden van Valve af en draait op dezelfde engine. Maar daar houdt het op. De oorsprong van beiden games ligt ergens anders. Zelfs niet binnen Valve.
[...]

Dat gaat dus tegen de gedachte van de game in (us against the world).
Dit komt in 99% van alle games voor, al dan niet in een iets andere vorm.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2008 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
En voeg Mirror's Edge maar aan dat lijstje toe (wel zwaar gemodificeerde engine overigens).

Gizz, ik heb de demo nog niet gespeeld, maar ik moet je toch wel een beetje gelijk geven. Het lijkt toch wel licht prijzig voor wat je krijgt. Ik vermoed eigenlijk dat dat vooral ligt aan het feit dat TF2, een geniaal spel waar ik me telkens weer over verbaas, maar $19 kost. Negentien dollar! Omgerekend: geen reet! Valve heeft ons daar echt gematst en zich daarmee ook een beetje in de vingers gesneden, nieuwe spellen zullen nu duurder lijken.
De Orange Box is gewoon een van de beste kopen die je kan doen op gamegebied. Zo weinig geld voor zo veel vermaak.

edit: Ik zie dat TF2 $19,99 kost. Nou ja, same thing. Google vindt dat het €15,70 is.

Wat vindt je eigenlijk van Portal? Dat is ook een spel waar je in een paar uur doorheen loopt (3 a 4 ofzo?) en wat je misschien nog een keer speelt maar dat is het dan ook wel. Kost ook $20. Je kan je nog een poosje vermaken met de puzzels die erbij zitten, meer is het niet. Dan lijkt die $20 ineens ook best wel veel.

[ Voor 24% gewijzigd door remmelt op 09-11-2008 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
mja, ruim 75 spellen die op de unreal 3 engine alleen gemaakt zijn en allemaal gemiddeld ruim $40 kosten (schatting), wat een uitbuiterij zeg
edit: bron Wikipedia: List of Unreal Engine games

[ Voor 19% gewijzigd door Dalyxia op 09-11-2008 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Laatst online: 14-08 08:56
Persoonlijk zie ik Gizz's punt wel.

Heb l4d wel gepreordered, en net de demo een tijdje gespeeld. Vind het fantastisch leuk, echt zin om weer te gaan spelen, maar denk dat ik deze uiteindelijk toch een stuk minder ga doen dan ik team fortress 2 gespeeld heb.
Het aantal situaties dat je tegenkomt, en daarmee de afwisseling is toch tamelijk beperkt. Nu zullen de verschillende settings en versus mode wel meer variatie brengen, maar met tf2 zou had ik me in principe met 1 of 2 maps al dagenlang kunnen vermaken, omdat de basisgameplay zo sterk en gevarieerd is, als je me vat.

Natuurlijk is dat argument van de engine gewoon gezeur, ik vind dat het er fantastisch uitziet, en het speelt inderdaad opvallend lekker vloeiend weg. Wat ze er nog wel in mogen doen van mij is dat je elkaar ala tf2 een beetje weg kunt duwen/doorheen lopen, je wordt nu soms geblokeerd tijdens een hectisch moment, dat is niet prettig.

Al met al vind ik het een leuke zombieshooter met goede gameplay die nog beter wordt door het multiplayer aspect, met betere replayability dan een puur single-player spel, maar slechtere dan een echt multiplayer spel.

Ik ga weer zombies slachten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Splash schreef op zondag 09 november 2008 @ 20:00:
Persoonlijk zie ik Gizz's punt wel.

Natuurlijk is dat argument van de engine gewoon gezeur, ik vind dat het er fantastisch uitziet, en het speelt inderdaad opvallend lekker vloeiend weg. Wat ze er nog wel in mogen doen van mij is dat je elkaar ala tf2 een beetje weg kunt duwen/doorheen lopen, je wordt nu soms geblokeerd tijdens een hectisch moment, dat is niet prettig.
dat is nu toch zo? tenminste, ik kan gewoon door mijn teamleden heen lopen, alleen je kogels gaan niet door elkaar heen, maar das toch juist de bedoeling

ik zou het juist mooi vinden als je elkaar kan blokkeren, niet omdat noobs dan in deuropeningen gaan staan, maar omdat dat het "realisme" verhoogt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 19:34:
[...]

Zo voer je het echter niet aan. Als je het gelijk goed geformuleerd had was het geen probleem geweest. Je zegt namelijk dat je de game te duur vind omdat andere source games goedkoper zijn. Maar nu zeg je dat je het de 45,- niet waard vindt. Dat zijn twee verschillende dingen.
'Geen probleem geweest'? Is er een probleem dan? I'm sorry officer, I didn't know that she was 16 :o Maar zonder gekheid, alsof er een probleem is en jij dat even duidelijk moet laten weten in een post als mijn schrijfstijl je niet aanstaat? Het is een beetje alsof je in het L4D-team zit en iemand tegen je kindje schopt? :)

Als je nog eens naar mijn eerste post kijkt zie je een heel lijstje met punten waarom ik het niet $50 waard vind, en niet alleen omdat het de source engine gebruikt zoals je het nu doet voorkomen.
Maar een vergelijking met L4D is vreemd. Ja, het komt beiden van Valve af en draait op dezelfde engine. Maar daar houdt het op. De oorsprong van beiden games ligt ergens anders. Zelfs niet binnen Valve.
Ik vind de vergelijking helemaal niet vreemd. Het zijn beide source games die je eigenlijk louter online speelt (waarom je L4D met alleen bots zou gaan spelen snap ik niet als je precies hetzelfde online kan doen), het zijn beiden shooters en het gaat om korte online potjes.

Alleen kost het ene 2,5x zoveel terwijl je 2,5x minder mogelijkheden hebt om qua gameplay te variëren (imho he ;) ) Dat vind ik gewoon heel jammer, maar dat mag duidelijk zijn O-)
Dalyxia schreef op zondag 09 november 2008 @ 19:31:
[...]
om maar ff de unreal engine als voorbeeld te nemen, al deze spellen zouden dus ook geen $50 waard zijn omdat we de engine nu wel gezien hebben?
1x dit aanhalen is genoeg hoor ;)

Verschil met de Unreal engine is dat andere ontwikkelaars een dure licentie moeten nemen die terugbetaald moet worden. L4D is van Valve zelf, dus die engine gebruiken kost ze niets. Verder is het natuurlijk het totaalplaatje dat ik schetste, het gaat me er echt niet om dat een spel dat de source-engine gebruikt nooit $50 mag kosten ;)
remmelt schreef op zondag 09 november 2008 @ 19:38:
Wat vindt je eigenlijk van Portal? Dat is ook een spel waar je in een paar uur doorheen loopt (3 a 4 ofzo?) en wat je misschien nog een keer speelt maar dat is het dan ook wel. Kost ook $20. Je kan je nog een poosje vermaken met de puzzels die erbij zitten, meer is het niet. Dan lijkt die $20 ineens ook best wel veel.
Portal vond ik leuk, maar dat heb ik na 1 weekend spelen misschien nog 1 avond aangeraakt. Het valt nog op te rekken door extra packs te downloaden, maar dat is niet dankzij Valve zelf. Ik heb hem voor $9,99 gekocht toen hij in de aanbieding was en dat vind ik wel een mooie prijs ervoor.

[ Voor 13% gewijzigd door Gizz op 09-11-2008 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandern
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 07:12
Dalyxia schreef op zondag 09 november 2008 @ 18:50:
[...]

die assault zie ik er graag ook in :), maar dat maakt het alleen nog maar beter
Dat loop naar punt X zonder te overlijden is juist elke keer weer wat anders door de AI director

Ligt natuurlijk aan de map objectives. Hier is bijvoorbeeld een filmpje van een map waar je moet verdedigen:
http://www.gametrailers.com/player/36846.html

Ik maak me meer zorgen over of de vijanden niet vervelen. In principe heb je in elke map dezelfde soort vijanden.

De demo smaakt in ieder geval erg goed en de graphics zijn ook zeer geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Misschien kunnen we weer inhoudelijk discusseren? Dit spel is echt wel 40euro waard ;) als je ziet wat een bagger er soms voor 50+euro word verkocht....(ik zal maar geen titels van miskopen noemen :X )

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gizz schreef op zondag 09 november 2008 @ 20:53:
[...]

'Geen probleem geweest'? Is er een probleem dan? I'm sorry officer, I didn't know that she was 16 :o Maar zonder gekheid, alsof er een probleem is en jij dat even duidelijk moet laten weten in een post als mijn schrijfstijl je niet aanstaat? Het is een beetje alsof je in het L4D-team zit en iemand tegen je kindje schopt? :)
Het is niet je schrijfstijl die niet aanstaat, het is je argumentatie (of beter gezegd het gebrek daaraan).

Nog steeds jammer dat je een game afrekent op het aantal gamemodes. Dat is gewoon een redenatie die nergens op slaat. Jij bekijkt het horizontal terwijl je het ook verticaal kan zien. Diepgang? Dat L4D Valve "niets"kost (je vergeet even de enorme PR er achter. Het is een van de duurste games van Valve geloof ik) komt omdat ze Turtle Rock hebben opgekocht: de oorspronkelijke makers van L4D. Maar laten we eerst de full afwachten voordat we oordelen gaan vellen. Ik weet wel dat het met vrienden echt te leuk is om te spelen. Ook hetzelfde level 10 keer achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 23:04:
[...]
Nog steeds jammer dat je een game afrekent op het aantal gamemodes. Dat is gewoon een redenatie die nergens op slaat.
Beste Koeitje, hoe kun je nou zeggen dat mijn mening nergens op slaat? Het heeft trouwens weinig met redeneren te maken, het is een gevoel dat je hebt (of niet).

Ik heb de demo 4x gespeeld en weet van mezelf dat ik na nog 20x wel wat anders wil dan weer door een level wandelen. Dan kun je zeggen dat het niet klopt of nergens op slaat, maar het is wel zo :o

Je kunt nog wel een paar keer zeggen dat het niet klopt, of dat het oneerlijk is een spel op eigenschap X af te rekenen, maar daardoor vind ik het toch niet opeens wel leuk om steeds hetzelfde te doen? Ik geef gewoon een persoonlijke mini-review, gebaseerd op de demo, en daarmee moet je het doen en anders sla je mijn post maar over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gizz schreef op zondag 09 november 2008 @ 23:12:
[...]

Beste Koeitje, hoe kun je nou zeggen dat mijn mening nergens op slaat? Het heeft trouwens weinig met redeneren te maken, het is een gevoel dat je hebt (of niet).

Ik heb de demo 4x gespeeld en weet van mezelf dat ik na nog 20x wel wat anders wil dan weer door een level wandelen. Dan kun je zeggen dat het niet klopt of nergens op slaat, maar het is wel zo :o

Je kunt nog wel een paar keer zeggen dat het niet klopt, of dat het oneerlijk is een spel op eigenschap X af te rekenen, maar daardoor vind ik het toch niet opeens wel leuk om steeds hetzelfde te doen? Ik geef gewoon een persoonlijke mini-review, gebaseerd op de demo, en daarmee moet je het doen en anders sla je mijn post maar over.
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat je argumentatie beter kan. Dat je van jezelf denkt dat je het niet leuk gaat vinden kan je perfect melden, zal ik ook geen bezwaar tegen hebben, maar ongefundeerde argumenten trek ik niet zo goed. Laten we er nu over ophouden, ik neem aan dat je intelligent genoeg bent om te snappen wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ej mensjes laten we van die muggetje geen olifand makun eh!

Ik zag op het steam -- L4D forum ook dat mensen in de ban waren over de "10 weapons" zin aan het eind van de demo.
10 weapons als in:
Shotty - auto shotty - uzi - M16 - hunting rifle - handgun - molotov - granaat
Dat zijn er nm 8
Of bedoelen ze "+10 nieuwe wapens" OF dat het daad werkelijk over geweren gaan en dat de molotov enz niet mee tellen.

Ow nog een feitje voor de mensen die er last van hadden:
Ik had soms random crashes. Beeld bleef stil hangen, audio hapert en het was over.
Nu bleken meer mensen dat te hebben (wel/geen dual core - intel/amd - 32bit/64 enz enz).
Bijna iedereen uit het topic had er _geen_ last meer van als je de steamcloud uit zet.
Ik heb dit zelf nog niet kunnen testen omdat ik niet bij mn main-rig ben.
Maar misschien wel fijn om te weten (misschien iets voor de ts?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:19

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb 'm niet gepre-ordered dus moet nog even wachten tot morgen/overmorgen voor de demo. Heb er wel zin in, hou wel van zombiespellen. Moet ook maar eens op zoek naar mods. Voor Half Life 1 was er ooit de They Hunger mod, ook geweldig O+

Alleen ben ik toch meer van de Romero zombies, de langzame dus. Dit is meer een 28 Days Later scenario. Wat me wel mooi lijkt is als er ook een assault/defend mode inzit, waarin je dus je basis moet verdedigen voor X-tijd. Of een stealthmode, à la Splinter Cell.

Maargoed, ik zie het wel als de volledige versie en eerst de demo verschijnen. Ondertussen ga ik de Zombie Survival Guide en World War Z maar weer eens lezen :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik ben ook wel erg benieuwd naar diit spel. De trailers en dergelijke zien er in iedergeval erg goed uit. Dus denk dat de kans groot is dat ik hem ook bestel via Steam of dat ik hem gewoon in de winkel koop dat maakt qua kosten niet zoveel meer uit volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 15:16

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Ooo oo ooo! Wat een geweldig weekend gehad. Zeker wel zo een 6 a 8 uur in de game zitten. Alleen in het demo level dus en het verveelt gewoon niet. De director komt elke keer zo verrassend om de hoek. De paniek die hij kan veroorzaken in een map is fenomenaal.

Ik speel elke keer in andere teams en in elk team voel je het team verband. Puur omdat je het alleen niet aan kan. Je moet samenwerken. Ook speel ik alleen in de "impossible'" servers zodat je ook die Tank kan tegenkomen.

Loop je rond in een map hoor je de witch huilen, even later hoor je iedereen door zijn MIC bijna verluisteren van, doe je flashlight uit, pas op, er is een witch. Je glipt er langs en kijkt haar toch nog even aan... dan kijkt ze jou aan maar je draait je snel om en ze gaat weer verder met huilen. Poeh! Even later een horde zombies!!! Dan ren je weer terug, ben je de witch vergeten en loop je bijna naast haar te knallen.... dan gilt ze... oef!!! Wat een game!!!

De paniek die de tank meebrengt is zo..... zo..... brrrr... goed gewoon!!! Je voelt je scherm trillen, en je hoort hem aankomen. "iedereen: BACK BACK BACK!!! THERE IS A TANK!!!!!!" Rennen voor je leven en knallen als een malle, de game voelt goed, speelt goed, is goed, en doet goed.

Kopen kopen kopen mensen!!! _/-\o_

ps: Iedereen die de game NIET online heeft gespeeld maar wel loopt te zeuren over de kosten ( $50,-) hou je mondje en ga morgen maar met de demo online knallen. Dan praat je wel anders ;)

[ Voor 7% gewijzigd door DukeN op 10-11-2008 10:40 ]

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je met de demo van morgen, online dan? Niet dat het voor mij wat uitmaakt, ik heb hem al. :)

Ik heb hem gepreorderd....maar nog niet helemaal, eerste keer dat ik het via click and buy doet dus moet een bevestigings code voor m'n bank hebben. Daar wacht ik dus nog op maar ik zag in mijn game lijstje dat ik de demo al kon downloaden, direct gedaan natuurlijk! Alleen heb helemaal geen key gekregen. Die krijg ik zeker nog als m'n betaling is afgerond. Kan ik m'n broertje blij maken. :+

Maar goed left 4 dead = _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:03:
Kun je met de demo van morgen, online dan? Niet dat het voor mij wat uitmaakt, ik heb hem al. :)

Ik heb hem gepreorderd....maar nog niet helemaal, eerste keer dat ik het via click and buy doet dus moet een bevestigings code voor m'n bank hebben. Daar wacht ik dus nog op maar ik zag in mijn game lijstje dat ik de demo al kon downloaden, direct gedaan natuurlijk! Alleen heb helemaal geen key gekregen. Die krijg ik zeker nog als m'n betaling is afgerond. Kan ik m'n broertje blij maken. :+

Maar goed left 4 dead = _/-\o_
Als je via Steam pre-ordered, dan krijg je geen key. Je game is dan namelijk al aan je Steam account geregistreerd. Alleen mensen die de DVD versie kopen krijgen een key, die ze dan weer bij hun Steam account kunnen registreren. Die key is dus eigenlijk alleen maar een tussenstapje voor DVD eigenaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:29:
[...]

Als je via Steam pre-ordered, dan krijg je geen key. Je game is dan namelijk al aan je Steam account geregistreerd. Alleen mensen die de DVD versie kopen krijgen een key, die ze dan weer bij hun Steam account kunnen registreren. Die key is dus eigenlijk alleen maar een tussenstapje voor DVD eigenaren.
Aaah zo! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Ik heb wel eens een lijstje gezien met de meest gespeelde maps in CS, en de_dust prijkt altijd bovenaan. Dust is toch wel een van de simpelere maps, maar met voldoende hoeken en gaten om toch tactisch interessant te zijn. Ik denk dat ze daar met L4D ook op hebben gegokt, misschien weinig variatie maar wat je krijgt is dan ook weer zo ontzettend goed dat het het toch wel waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
DukeN schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:33:
Ooo oo ooo! Wat een geweldig weekend gehad. Zeker wel zo een 6 a 8 uur in de game zitten. Alleen in het demo level dus en het verveelt gewoon niet. De director komt elke keer zo verrassend om de hoek. De paniek die hij kan veroorzaken in een map is fenomenaal.

Ik speel elke keer in andere teams en in elk team voel je het team verband. Puur omdat je het alleen niet aan kan. Je moet samenwerken. Ook speel ik alleen in de "impossible'" servers zodat je ook die Tank kan tegenkomen.

Loop je rond in een map hoor je de witch huilen, even later hoor je iedereen door zijn MIC bijna verluisteren van, doe je flashlight uit, pas op, er is een witch. Je glipt er langs en kijkt haar toch nog even aan... dan kijkt ze jou aan maar je draait je snel om en ze gaat weer verder met huilen. Poeh! Even later een horde zombies!!! Dan ren je weer terug, ben je de witch vergeten en loop je bijna naast haar te knallen.... dan gilt ze... oef!!! Wat een game!!!

De paniek die de tank meebrengt is zo..... zo..... brrrr... goed gewoon!!! Je voelt je scherm trillen, en je hoort hem aankomen. "iedereen: BACK BACK BACK!!! THERE IS A TANK!!!!!!" Rennen voor je leven en knallen als een malle, de game voelt goed, speelt goed, is goed, en doet goed.

Kopen kopen kopen mensen!!! _/-\o_

ps: Iedereen die de game NIET online heeft gespeeld maar wel loopt te zeuren over de kosten ( $50,-) hou je mondje en ga morgen maar met de demo online knallen. Dan praat je wel anders ;)
tank kan je ook gewoon in easy mode tegenkomen hoor :) alleen misschien wat minder vaak en zijn health is volgens mij veel minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
remmelt schreef op zondag 09 november 2008 @ 19:38:
Portal 3 a 4 uur? Meer iets van 1,5u, max 2 die ik erover gedaan heb.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
remmelt schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:23:
Ik heb wel eens een lijstje gezien met de meest gespeelde maps in CS, en de_dust prijkt altijd bovenaan. Dust is toch wel een van de simpelere maps, maar met voldoende hoeken en gaten om toch tactisch interessant te zijn. Ik denk dat ze daar met L4D ook op hebben gegokt, misschien weinig variatie maar wat je krijgt is dan ook weer zo ontzettend goed dat het het toch wel waard is.
Hoe lang blijft het spannend dat er zombies om de hoek komen stormen? Welke hoek dat dan ook is. Ik ben benieuwd naar hoe lang het leuk blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Ik denk dat het heel lang heel leuk blijft. Met alleen deze twee maps op expert al zoveel lol, ik wil ook niet weten hoe we in vredesnaam voorbij de 2e map moeten in expert. Wel al een aantal keer gehaald, maar met zoveel schade dat de volgende map mij een ramp lijkt. :) Ach, misschien heb je dan aan het begin 8 medkits liggen, dan is het wel te doen, anders wordt het -nog- voorzichter omgaan met die packs als we al deden.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoelang blijft het leuk?

Sinds afgelopen donderdag 16:00 heb ik al ruim 18 uur gespeeld met alleen maar de eerste 2 levels van 1 campaign. Ik kan me niet herinneren waneer ik voor het laatst een demo voor meer dan 5 uur heb gespeeld (als dat al is gebeurd). In de full game komen er dan nog meer campaigns en nog meer levels bij. Ook zal er waarschijnlijk (net zo'n beetje als het nu bij CS is) extra content komen. Ik zal me in ieder geval zeker vermaken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet zeker dat het leuk blijft omdat ook hier weer de vertrouwde Valve garantie aanhangt met toekomstige updates.

Aan het eind van een compaign (5 maps) zit iedere keer een final last stand waarbij dus echt een enorme hoeveelheid zombies op je afkomt voordat je echt gered wordt. Dit is dus wat sommigen graag willen en ook al een onderdeel vormt van het spel. Als dat het enige is wat je wil kun je altijd nog COD5 kopen, daar zit ook een zombie afknal/last stand in maar goed, dat is dus gewoon COD4+mod.

Ennuh, als je het spel niet leuk vindt, zeur hier dan niet zo. Als je over de prijs begint te zeuren of te vergelijken met andere games ben je al helemaal zo'n hollander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
GonzoNL schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:34:
Ik denk dat het heel lang heel leuk blijft. Met alleen deze twee maps op expert al zoveel lol, ik wil ook niet weten hoe we in vredesnaam voorbij de 2e map moeten in expert. Wel al een aantal keer gehaald, maar met zoveel schade dat de volgende map mij een ramp lijkt. :) Ach, misschien heb je dan aan het begin 8 medkits liggen, dan is het wel te doen, anders wordt het -nog- voorzichter omgaan met die packs als we al deden.
verschilt heel erg per keer, paar keer met 30- health gehaald, maar ook al een aantal keer met 80+ health en nog medkit en pill in spare, dus tis maar net wat die director ervan maakt :)

dat vind ik nog wel een punt om op te letten, dat het niveau verschil zo groot is af en toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op maandag 10 november 2008 @ 16:18:
[...]

verschilt heel erg per keer, paar keer met 30- health gehaald, maar ook al een aantal keer met 80+ health en nog medkit en pill in spare, dus tis maar net wat die director ervan maakt :)

dat vind ik nog wel een punt om op te letten, dat het niveau verschil zo groot is af en toe
Hmm,

ik heb gemerkt dat als je vaak bij de subway in het begin doodgaat dat er dan soms al beneden nieuwe wapens liggen. Maar meestal betekent dat dan ook dat er een tank komt. Vaak vind je ook wel iets meer pillen als de algehele health laag is.

Ik heb gelezen dat Valve het spel ook nog wel gaat tweaken. De witch mag wat mij betreft wel wat sterker. Het is niet echt een 1 hit kill machine, soms wel maar ik heb vaker van niet meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet toegeven het spel (demo) blijft bijzonder.. elke keer als je denkt te weten wat er nu gaat komen laat de director je het tegendeel zien... ik heb toe nu toe nog maar 1 plek waar we weten wat er gaat komen
spoiler:
2e trap naar beneden in de flat, als je daar beide deuren dicht hebt

maar dat is ook echt de enige plek..

maar het meeste kijk ik toch wel uit naar de online "survival mode" waarin de boss zombies ok door mensen gespeeld kunnen worden wat nog meer frustraties, angst en spanning zal opleveren.

ook zal er nog veel meer later worden toegevoegd zowel door valve maar ok de spelers zelf (maps,mods, verschillende "campaigns" uit bijvoorbeeld films zoals 28 days later, resident evil, dawn of the dead)

all in all zal het voor de zombie liefhebbers en mensen die het liefst spelen onder grote druk. en geweldig spel zijn waar je vele uren speelplezier aan kan hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 16:44:
ik moet toegeven het spel (demo) blijft bijzonder.. elke keer als je denkt te weten wat er nu gaat komen laat de director je het tegendeel zien... ik heb toe nu toe nog maar 1 plek waar we weten wat er gaat komen
spoiler:
2e trap naar beneden in de flat, als je daar beide deuren dicht hebt

maar dat is ook echt de enige plek..

maar het meeste kijk ik toch wel uit naar de online "survival mode" waarin de boss zombies ok door mensen gespeeld kunnen worden wat nog meer frustraties, angst en spanning zal opleveren.

ook zal er nog veel meer later worden toegevoegd zowel door valve maar ok de spelers zelf (maps,mods, verschillende "campaigns" uit bijvoorbeeld films zoals 28 days later, resident evil, dawn of the dead)

all in all zal het voor de zombie liefhebbers en mensen die het liefst spelen onder grote druk. en geweldig spel zijn waar je vele uren speelplezier aan kan hebben..
Het mooiste wat ik al op een ander forum postte is dat dit de eerste keer is waarbij Rambo mode gewoon niet werkt. Je moet zorgen dat je met z'n vieren zo lang mogelijk in leven blijft om het einde van de map te bereiken (liefst met zoveel mogelijk health).

Re. spoiler, ook bij de subway start

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 17:04:
[...]

Het mooiste wat ik al op een ander forum postte is dat dit de eerste keer is waarbij Rambo mode gewoon niet werkt. Je moet zorgen dat je met z'n vieren zo lang mogelijk in leven blijft om het einde van de map te bereiken (liefst met zoveel mogelijk health).

wat weten jullie dat er gaat komen? ik heb op elke plek wel is wel en geen zombie horde gehad, ook waar de wapens liggen of health ligt is niet gebonden aan hoe goed je het doet, das gewoon random

en rambo mode werkt heel goed juist, alleen moet je wel met 4 rambo's zijn :) ik heb impossible mode subway al in 4-5 minuten uitgespeeld (toen was er alleen geen tank of witch gespawned, op de open plekken een pipe bomb gooien en er voorbij rennen met die hap :)

ik ben echt nog nergens een statisch iets tegen gekomen, mja, in appartement heb je iig wel een hunter, een boomer en een smoker in het gebouw, en als je net uit de flat komt kruipt er meestal ook 1 van de boss infected ergens rond

er zijn een heel aantal plekken waar pipebombs, molotovs of pills kunnen spawnen
net als dat er in appartement iig op 1 van de auto's een 2e pistool ligt of op een bankje vlakbij

ook bij de minigun staan iig altijd 2 doosjes pills, OF op het bankje 1 en in de ehbo doos 1 of 2 in de ehbo doos

maar ik zie echt geen overeenkomst met low health en meer pills spawn, volgens mij worden die dingen ook aan het begin van de level gespawned en heeft je doen en laten daar geen invloed op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op maandag 10 november 2008 @ 17:18:
[...]

wat weten jullie dat er gaat komen? ik heb op elke plek wel is wel en geen zombie horde gehad, ook waar de wapens liggen of health ligt is niet gebonden aan hoe goed je het doet, das gewoon random

en rambo mode werkt heel goed juist, alleen moet je wel met 4 rambo's zijn :) ik heb impossible mode subway al in 4-5 minuten uitgespeeld (toen was er alleen geen tank of witch gespawned, op de open plekken een pipe bomb gooien en er voorbij rennen met die hap :)

ik ben echt nog nergens een statisch iets tegen gekomen, mja, in appartement heb je iig wel een hunter, een boomer en een smoker in het gebouw, en als je net uit de flat komt kruipt er meestal ook 1 van de boss infected ergens rond

er zijn een heel aantal plekken waar pipebombs, molotovs of pills kunnen spawnen
net als dat er in appartement iig op 1 van de auto's een 2e pistool ligt of op een bankje vlakbij

ook bij de minigun staan iig altijd 2 doosjes pills, OF op het bankje 1 en in de ehbo doos 1 of 2 in de ehbo doos

maar ik zie echt geen overeenkomst met low health en meer pills spawn, volgens mij worden die dingen ook aan het begin van de level gespawned en heeft je doen en laten daar geen invloed op
Ik heb de demo al een keer met die infected mode gespecced en gespeeld gisteravond. Wat dus ook erg leuk is. Daarnaast kun je dan dus ook door het level vliegen, en je kunt zien dat zombies/bosses en andere zaken nog niet gespawned zijn op plekken waar de survivors nog lang niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 17:04:
[...]

Als ik zie hoeveel mensen defensief spelen......zo erg zelfs dat je nog geen meter vanaf de start hunters e.d. op je af krijgt.... :X Kortom loop eens door ;)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Ghostrider schreef op maandag 10 november 2008 @ 22:25:
[...]

Als ik zie hoeveel mensen defensief spelen......zo erg zelfs dat je nog geen meter vanaf de start hunters e.d. op je af krijgt.... :X Kortom loop eens door ;)
wahahaha, ik heb net met een groepje paar leuke rondes gespeeld op impossible mode, pistol only > gehaald
en zonet dus MELEE ONLY > GEHAALD hahahahahaha dik hard gepwned (boss infected nog wel een paar keer dood geschoten, maar in totaal met 4 man zo'n 10 kogels afgeschoten)

dit was echt ontzettend vet :) echte teamwork, op het laatste als zo'n romeinse schildpad formatie beetje in een hoek melee staan te raggen wehehehe, werkt heel goed, appartment level had ik zelfs met 100hp gehaald :*)

had ik nu maar een demo opgenomen

[ Voor 15% gewijzigd door Dalyxia op 10-11-2008 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
Dalyxia schreef op zondag 09 november 2008 @ 18:40:
[...]

de game bereikt precies datgene wat het probeert te bereiken, extreem leuke co-op in een zombie setting die beter is als elke andere zombie game die er is
ik vind het de $49 meer dan waard, tja, kwestie van smaak gok ik
Het spel kost 32.50 euro bij play.com

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Soepster schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 00:14:
[...]

Het spel kost 32.50 euro bij play.com
33.7229369 euro's via steam, hmm, duur, maar ik speel al wel al lekker de demo EN ik kan hem direct spelen op de dag dat tie uitkomt

heb ik er wel voor over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

Gisteren met 3 vrienden wat rondes Expert gedaan. Nu al keiveel rondes hetzelfde level gedaan, maar het blijft VET! Die chaos af en toe. We dachten op een bepaald moment echt goed te gaan, vlak voor de subway. Oops, autoalarm... Oh, een boomer, hoppaa boomerkots. Dan is het echt even chaos, heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 17:34
Dalyxia schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 00:38:
[...]

33.7229369 euro's via steam, hmm, duur, maar ik speel al wel al lekker de demo EN ik kan hem direct spelen op de dag dat tie uitkomt

heb ik er wel voor over
Er komt nog wat tax bij, bij mij is er ongeveer 43 euro afgeschreven door paypal

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:12

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Vandaag komt toch de public demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Lt. Marx schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 09:29:
Vandaag komt toch de public demo?
Jep, tevens op de xbox360 (daar zit ik dus op te wachten).

Ben echt benieuwd, de sfeer van de game spreekt me wel aan. Kan alleen geen gameplay video's vinden. Loop je echt met een flashlight door donkere steegjes enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:38
Is die demo op de 360 voor echt iedereen of alleen voor de goldmembers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Grindtegel schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 10:35:
Is die demo op de 360 voor echt iedereen of alleen voor de goldmembers?
Hmm geen idee eigenlijk. Zit daar nog verschil in dan qua demo's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-09 11:21
@Phusebox: er is wel in dit topic een filmpje gepost met de pc gameplay, en online heb ik ook een paar met de xbox gameplay gezien.

Dit is die met de pc gameplay
Yinchie schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 04:27:
Filmpje http://vimeo.com/2175403 :)

Expert mode in co-op is past ontzettend gaaf.
Jammer genoeg is de filmpje van singleplayer :)
Maar soms is het zo donker ja dat je echt niks ziet, alleen met je flash light, en dan zit je ook heftig om je heen te kijken, of er achter een kast of in een hoekje geen zombie zit.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Phusebox schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 09:40:
[...]
Kan alleen geen gameplay video's vinden.
Wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Ik heb het spel een aantal dagen geleden gekocht en de demo gespeeld.
Het is precies wat ik had verwacht, geweldig.
De zombies in de stijl van 28 days en weeks / dawn of the dead (remake) .
Heeft iemand al met de zombies gespeeld?
ik had even voordat ik afsloot gister met de tank gespeeld, grappig dat je beton kan pakken en gooien, en de hunter speelt een beetje als de alien van avp2.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat de public demo nu toch wel gereleased was, maar als ik op 'install demo' klik doet steam niets? Ja, je ziet rechtsboven dat hij even laadt en het scherm wordt heel kort wit maar dat is het dan ook :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 10:36:
[...]

Hmm geen idee eigenlijk. Zit daar nog verschil in dan qua demo's?
Als hij voor goldmembers is, mensen die betalen voor hun Xbox Live, kunnen silvermembers (die de gedowntunde, gratis versie hebben) hem niet downloaden. Of bedoel je het verschil tussen 360 en PC?

Ik probeer hem atm te downloaden voor de PC, maar telken als ik op "install demo" druk floept Steam uit :/ Volgens mij betekent dat, dat hij nog niet beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SeenD schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 10:45:
@Phusebox: er is wel in dit topic een filmpje gepost met de pc gameplay, en online heb ik ook een paar met de xbox gameplay gezien.

Dit is die met de pc gameplay

[...]

Maar soms is het zo donker ja dat je echt niks ziet, alleen met je flash light, en dan zit je ook heftig om je heen te kijken, of er achter een kast of in een hoekje geen zombie zit.
Damn, da's wel erg hectisch en ongeorganiseerd. Weet niet of me dat wel ligt dan, ben meer van de tactische aanpak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
ik hoop dat er met de uitkomst van de public demo, niet al te veel kiddo's bij komen die de boel verneuken, heb nu al een paar keer gehad dat er absoluut niet werd samengewerkt, en met de komst van een echte gratis demo komen der alleen maar meer sukkels bij ben ik bang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Phusebox schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 11:48:
[...]

Damn, da's wel erg hectisch en ongeorganiseerd. Weet niet of me dat wel ligt dan, ben meer van de tactische aanpak.
valt wel mee hoor, maar je kan niet tactisch gaan campen, dan krijg je de halve wereld zombies over je heen, altijd vooruit bewegen vind ik tot nu toe nog de beste manier (behalve bij de tank, das wat lastig :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Dalyxia schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 12:14:
ik hoop dat er met de uitkomst van de public demo, niet al te veel kiddo's bij komen die de boel verneuken, heb nu al een paar keer gehad dat er absoluut niet werd samengewerkt, en met de komst van een echte gratis demo komen der alleen maar meer sukkels bij ben ik bang...
jep, ik hoop dat er iets van een blacklist wordt ingevoerd waar je mensen op kan zetten waar je niet mee wilt spelen.
Gister ook een ventje die iedereen doodschoot toen we klaar waren bij de 2e map voordat we de kamer binnen gingen... zulke acties zijn wel echt behoorlijk irritant en kinderachtig.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kKaltUu schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 13:30:
[...]

jep, ik hoop dat er iets van een blacklist wordt ingevoerd waar je mensen op kan zetten waar je niet mee wilt spelen.
Gister ook een ventje die iedereen doodschoot toen we klaar waren bij de 2e map voordat we de kamer binnen gingen... zulke acties zijn wel echt behoorlijk irritant en kinderachtig.
Via het menu kan je mensen kicken ;).
Phusebox schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 11:48:
[...]

Zit nog genoeg tactiek in. De weg afspreken die je loopt, afspreken wat je doet bij chaos events en dat soort dingen :)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2008 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kKaltUu schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 13:30:
[...]

In het werkelijke spel is een mechanisme hiervoor ingebouwd; Merit/Demerit systeem. En je kunt ook gewoon friend only spelen, dan weet je zeker dat je geen nono-s krijgt die alleen maar lopen te zieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 13:35:
[...]

Via het menu kan je mensen kicken ;).

[...]

Zit nog genoeg tactiek in. De weg afspreken die je loopt, afspreken wat je doet bij chaos events en dat soort dingen :)
Idd, ik heb gisteren met een paar andere vrienden gespeeld die voor het eerst online l4d deden en het is duidelijk dat je al na een paar uurtje play (ik heb alweer 16 uur demo erop zitten), je bepaalde tactieken aanleert en bepaalde andere tactieken afleert (mensen die een tank van dichtbij proberen te bevechten bijvoorbeeld, of een horde zombies out in the open).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Is de public demo ook alleen via steam of kan ik ergens een linkje verwachten binnenkort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10-2023
nudie schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 13:45:
Is de public demo ook alleen via steam of kan ik ergens een linkje verwachten binnenkort?
Voor zover ik weet is die alleen via Steam, maar Steam doet rustig aan denk ik. Die demo mag van mij wel eens gereleased worden.... Ik wil 'm nu spelen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Alleen via steam, dus dan zou je even een account moeten maken en steam downloaden op www.steampowered.com

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
November 10, 2008 - Left 4 Dead Demo Update Released

Updates to Left 4 Dead Demo have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Left 4 Dead Demo

Tuned matchmaking to provide better search results
Added UI to host a game on a local server
Improvements and performance optimizations to network layer
Improved handling of unsupported graphics hardware
Fixed a rare crash when kicking people from lobby
Fixes for demo exploits
Localization fixes
Increase automatic port range when running a Linux dedicated server with -fork

en dat betekent dus dat je de infected niet meer kan joinen met ent_fire !self setteam 3

ach, heb toch een illegale preview gekregen hoe het is om met de infected te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:58
XNightmare schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 13:51:
[...]

Voor zover ik weet is die alleen via Steam, maar Steam doet rustig aan denk ik. Die demo mag van mij wel eens gereleased worden.... Ik wil 'm nu spelen :9~
De release tijd van de demo is waarschijnlijk 7.00am pst en dat is 16:00 Nederlandse tijd dus nog twee uurtjes wachten en iedereen kan zombies killen :*)

http://steamcommunity.com...ventID=252328832162821671

[ Voor 7% gewijzigd door ADDG op 11-11-2008 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 21:47
Increase automatic port range when running a Linux dedicated server with -fork
Ja ik vraag me af hoe ze ooit meer dan 5 servers met -fork hebben kunnen testen... deze bug was de eerste die me opviel.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 17:34
Met nohltv kun je dat ook oplossen, zodat hltv niet port 27020 gebruikt :) hlds-linux staat er vol mee

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Laatst online: 26-08 17:55
De demo is nog steeds niet public :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Ja ik zit ook al de hele tijd te F5-en!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 12:47
Hij staat al online hoor onderhand, heb net 1 level kunnen spelen, tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCIxX schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 17:57:
Hij wil hier anders nog steeds niet laden, ik druk op de installeer knop, hij flikkert even en verder gebeurt er niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar, kan hem nog steeds niet downloaden hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torched
  • Laatst online: 13:48
remmelt schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 17:52:
Ja ik zit ook al de hele tijd te F5-en!
Kzie hier ook niets.
Steam zelf zet er nog steeds tussen ook van :

You could be playing the demo NOW!
Pre-purchase Left 4 Dead and save 10%.
Plus, get immediate demo access.

Dus /me wil spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 12:47
Ik heb het overigens over de x360 versie. :)

Bestuurd trouwens verbazingwekkend smooth via de xbox 360controller. Heb echter alleen nog met bots kunnen spelen, dus dat is niet zo heel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrietZke
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 18:32
Lache hier staat anders dat ie nog steeds overdue is. Leuk dat sommige mensen speciale behandeling krijgen :P of heb je hem niet toevallig gepreorderd. Hier is de link voor overdue http://steamcommunity.com...ventID=252328832162821671

Kan ook niet wachten namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10-2023
Ik begin een beetje het vermoeden te krijgen dat we hem pas vanaf 11 uur vanavond kunnen spelen...
Toen ik rond een uur of 2 op deze site keek, stond er dat de demo om 9 uur a.m. gereleased zou worden.
Ervanuit gaande dat dat PST is, zou L4D hier dus vanaf 4 uur vanmiddag speelbaar moeten zijn geweest.
Vlak voor 4 uur vanmiddag stond er dat de demo om 4 uur pm vrij zou komen.
Dat zou dus 11 uur vanavond pas zijn als die tijd ook PST is....
Mja, nu geeft hij weer aan dat de demo te laat is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 11:08
Ik wil hem ook spelen.. zelfde probleem als de anderen met Steam hier atm :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
  • Laatst online: 12-08 23:22
Iedereen heeft hetzelfde probleem..
Ik ben om de 10 minuten aan het refreshen, ik zal jullie op de hoogte houden en jullie melden als de demo eindelijk beschikbaar is, tot die tijd zullen we elkaar nog even moeten bezig houden met leuke video's ervan :P
In ieder geval heb ik al op de illegale demo gespeeld (daar in het Russisch :? en alleen singleplayer) en kan jullie dus melden dat het het wachten echt waard is deze avond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
  • Laatst online: 12-08 23:22
Hahaha ge-wel-dig, staat jammer genoeg alleen niets in over de term 'overdue' bij Valve :P
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik aub de spoiler-tag als je iets over het verhaal zegt...