Enige kans dat hij nog uitlekt? Ik wil het spel testen.. maar niet pre-orderen.. (PC). Of is het aan Steam gebonden ofzo? Ik heb nog nooit steam gebruikt
Verwijderd
De demo zal bij de launch beschikbaar zijn. Eerst geloof ik de SP demo en een week later de MP demo. Je zult gewoon even moeten wachten dusnudie schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:08:
Enige kans dat hij nog uitlekt? Ik wil het spel testen.. maar niet pre-orderen.. (PC). Of is het aan Steam gebonden ofzo? Ik heb nog nooit steam gebruikt
Verwijderd
the crowd is getting bigger 
heeft iemand al succes kwa het starten ?? (16:00 geweest..
)
en kan ook even iemand kijken of er al eigen server kan worden gemaakt ??
of heeft iemand al een server waar we elkaar aan kunnen treffen ??
heeft iemand al succes kwa het starten ?? (16:00 geweest..
en kan ook even iemand kijken of er al eigen server kan worden gemaakt ??
of heeft iemand al een server waar we elkaar aan kunnen treffen ??
Weetje hoe lang dat is, een week wachten?Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:10:
[...]
De demo zal bij de launch beschikbaar zijn. Eerst geloof ik de SP demo en een week later de MP demo. Je zult gewoon even moeten wachten dus

Maar is het simpelweg een bestand die ergens gemirror'd kan worden of allemaal via steam en activatie via steam ofzo
maar de demo zal vast en zeker ook via steam gaan, dus je moet er zowiezo steam voor hebben gok ikVerwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:10:
[...]
De demo zal bij de launch beschikbaar zijn. Eerst geloof ik de SP demo en een week later de MP demo. Je zult gewoon even moeten wachten dus
anyway, 16:14 en ik kan nog steeds niet spelen
edit: hijs nu aan het "validating"
leuk, updating... volle bandbreedtte, doet tie zit tie nu op 7% enhijs 5 minuten bezig @ 500kb/s
[ Voor 13% gewijzigd door Dalyxia op 06-11-2008 16:21 ]
Verwijderd
ah k ja over een uur ga ik richting huis dan nog 2.5-3 uur reizen
en dan hopelijk is het speelbaar..
laat ff weten wanneer die werkt
en natuurlijk eerste opmerkingen..
laat ff weten wanneer die werkt
en natuurlijk eerste opmerkingen..
Verwijderd
Nee. SP + MP. Voor de mensen die pre-orderen iig en als ik het goed hebnudie schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:19:
Is vandaag dus denkel de SP demo?
Ik zou hem nu snel kunnen proberen, hij begint net met validating.
Maar vanavond heb ik verder geen tijd..
Spannenenennenenend!
[ow, hij is nu weer aan het updaten!
]
Spannenenennenenend!
[ow, hij is nu weer aan het updaten!

Verwijderd
ok hmmm zal denk ik nog een half uurtje - uurtje duren voordat hij dus echt speelbaar is...
damn nou baal ik echt van me lange reistijd
damn nou baal ik echt van me lange reistijd
duurt ongeveer minuutje of 6 a 7ixl85 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:32:
Ik zou hem nu snel kunnen proberen, hij begint net met validating.
Spannenenennenenend!
[ow, hij is nu weer aan het updaten!]
ik zit nu in de single player, enne, I LIKE IT
shit man, kwam net zo'n boomer, en dan direct erna dik groep kamertje binnen rennen
heerlijk, alleen heeft mijn pc het wel wat zwaar
Heeft iemand een extra demo code voor me?
Verwijderd
goed thnx heheh tof om te horen... STAY ALIVE.... and watch out for the witch!!!!!Dalyxia schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:36:
[...]
duurt ongeveer minuutje of 6 a 7
ik zit nu in de single player, enne, I LIKE IT
shit man, kwam net zo'n boomer, en dan direct erna dik groep kamertje binnen rennen
heerlijk, alleen heeft mijn pc het wel wat zwaar
wat zijn jou specs ?? en welke resolutie/kwaliteit heb je hem lopen ??
Nog een kwatiertje en dan ben ik klaar
Kan niet wachten om het uit te testen.
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Verwijderd
Pff, ik ga over 10 minuten naar huis maar dan nog in de file (uurtje), eten en met de kids spelen. Hopelijk rond een uurtje of 20:00. Ik hoop dat er wat co-op games inzitten vanaaf.
spoiler:
Zombies komen op autoalarmen af
Dit is echt ziek vet, eerste map nu gehad, het
spoiler:
in nu, ik ben niet zo fan van schrikmomenten in games, maar hier kan je het in elke kamer verwachten, super sfeerriool
ik speel op een laptop, met settings gewoon zoals ze staan, geen idee, zo maar ff kijken
specs van laptop zijn: C2D T9300 met een nvidia geforce mobile 9500GS videokaart
Verwijderd
ja anders ben ik wel van de partij ben er ook pas 20:00 (tenzij het vrouwtje nog niet uitgepraat is)

0hhhhhhhhhhhhh dan hoef ik me geen zorgen te maken
alles mooi op in 27 inch dell display heheheheheh
0hhhhhhhhhhhhh dan hoef ik me geen zorgen te maken
alles mooi op in 27 inch dell display heheheheheh
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2008 16:56 ]
Damn, hij zegt dat het spel niet beschikbaar is oid en dat ik later nog een keer moet checken..

Steam restarten?ixl85 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:59:
Damn, hij zegt dat het spel niet beschikbaar is oid en dat ik later nog een keer moet checken..
En mensen, de demo is speciaal voor diegenen die 't via Steam ge-pre-ordered hebben te krijgen. Geen steam, geen demo. Geen pre-order, geen demo vandaag maar over een weekje. Komt L4D eigelijk wel op DVD uit of slechts per download?
Blub
Nee werkt niet.
Het ligt aan mn NOD32.
Hij vind steam een virus... en hij blijft maar bitchen... even kijken hoe we hier omheen gaan
Het ligt aan mn NOD32.
Hij vind steam een virus... en hij blijft maar bitchen... even kijken hoe we hier omheen gaan
Omg! Net het eerste level gedaan (jah, nod uitgezet) en dit is echt wat ik had gehoopt!
Maar dan nog vetter eigenlijk! Dit gaat echt mijn nieuwe online game worden!
die reactie had ik dus ookixl85 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 17:32:
Omg! Net het eerste level gedaan (jah, nod uitgezet) en dit is echt wat ik had gehoopt!
Zijn er tweakers die zin hebben om samen eens straks een spel te spelen?
jawel, alleen ga ik zometeen sporten, dus vanavond wordt het hem niet meersonix666 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 18:07:
Zijn er tweakers die zin hebben om samen eens straks een spel te spelen?
net de 2e map ook uitgespeeld, was ook direct de laatste map van de demo
ben heel erg entusiast over de game,kogels heb je zat, munitie voor pistols is zowiezo unlimited
wapen:
uzi
shotgun
automatic shotgun
assault rifle
sniper rifle
minigun
de Boomer heeft ook nog een extraatje, dat als de boomer ontploft of je onderkots, dat je bijna niks meer ziet, en sinds de zombies op die kots vand e boomer afkomen, ben je bijna blind EN de sprint een dikke groep zombies op je af, paniek hier en alom
Ook ben ik de Tank tegengekomen, al ging die wel erg snel neer voor een tank vond ik (12 autoshotgun kogels + wat van de teamgenoten) maarja, dit was wel easy difficulty
ga nu op moeilijkheidsgraadje hoger spelen en nog een keer en nog een keer
doordat op de 1 of andere vage manier mijn pc 2 keer vast liep heb ik de 2e map gedeeltelijk 3 keer gedaan en alhoewel de map hetzelfde was was het echt gewoon 3 keer een ander gevecht, op andere plaatsen hordes zombies
ook de animaties van de zombies zijn uitstekend, zowel het rennen als het kotsen (ja dat doen ze ook hahaha) is zo vloeiend en realistisch
gewoon ziekelijk goed alleen met deze demo zou ik me al wel een paar weken zoet kunnen houden
[ Voor 23% gewijzigd door Dalyxia op 06-11-2008 18:21 ]
Als je de melding krijgt dat hij nu niet beschikbaar is, check ffe de quarantine van nod32 en plaats de bestanden terug. en exclude ffe je steam dir.
Online is bagger zeg, er zijn weinig dedicated servers waardoor elke n00b een lan server online probeert testarten
Online is bagger zeg, er zijn weinig dedicated servers waardoor elke n00b een lan server online probeert testarten
Asus Zenbook i7 256gb
dat heb je wel vaker met spellen die net 2 uur speelbaar zijn heGhostrider schreef op donderdag 06 november 2008 @ 18:24:
Als je de melding krijgt dat hij nu niet beschikbaar is, check ffe de quarantine van nod32 en plaats de bestanden terug. en exclude ffe je steam dir.
morgen maar is proberen online een potje te doen, wordt een stuk lastiger met laggende noobs in je team denk ik
True true, ik stem voor een 100ms kick limit
demo is trouwens maar 2 levels voor 3gig!
Asus Zenbook i7 256gb
levels zijn niet zo groot gok ik, het is vooral die AI en die director die zo groot zijnGhostrider schreef op donderdag 06 november 2008 @ 18:38:
True true, ik stem voor een 100ms kick limitdemo is trouwens maar 2 levels voor 3gig!
Ik heb ook gepre-ordered en bij mij zegt hij "not yet released" de truc was om via friends iemand te joinenixl85 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:59:
Verder vind ik het wel leuk, maar niet echt zo spannend zoals ik had gehoopt
[EDIT] Ik had verkeerd gekeken, blijkbaar aparte links voor Left4Dead en Left4Dead demo
[ Voor 27% gewijzigd door punisher007 op 06-11-2008 19:27 ]
Verwijderd
De demo voor niet pre-orders (dus publieke demo) is alleen van 11-11 tm 18-11 (release date) beschikbaar.
Zie ook hier.
Zie ook hier.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2008 19:18 . Reden: l4d demo@43% ]
Hoe exclude je een map?Ghostrider schreef op donderdag 06 november 2008 @ 18:24:
Zie manual Nod32
Asus Zenbook i7 256gb
Eigenlijk best wel grappig.
L4D is zo lang in ontwikkeling en al sinds vorig jaar worden er publieke betatest gehouden om de gameplay juist perfect te krijgen en dan releasen ze de game met het meest buggy useless lobby systeem in de geschiedenis van het online pc gamen
L4D is zo lang in ontwikkeling en al sinds vorig jaar worden er publieke betatest gehouden om de gameplay juist perfect te krijgen en dan releasen ze de game met het meest buggy useless lobby systeem in de geschiedenis van het online pc gamen
Verwijderd
eindelijk thuis hijs aan het downen.. dus 10 min ben ik er ook iemand online met een server ??
of voorlopig is iedereen nog offline bezig vanwege buggy/laggy rooms ??
BTW was left 4 dead vroeger nou het mmo project waarin ze besloten hebben dat toch niet te doen omdat (de toentijdse) technologie te zwak was om de AI zoals deze nu in een hele stad te controleren??
zoeiets staat me in ieder geval bij van een paar jaar geleden
of voorlopig is iedereen nog offline bezig vanwege buggy/laggy rooms ??
BTW was left 4 dead vroeger nou het mmo project waarin ze besloten hebben dat toch niet te doen omdat (de toentijdse) technologie te zwak was om de AI zoals deze nu in een hele stad te controleren??
zoeiets staat me in ieder geval bij van een paar jaar geleden
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2008 20:17 ]
Geweldige game 
De zombies voelen zo natuurlijk aan als ze met tientallen op je afrennen. Je moet echt samenwerken, als je niet bij elkaar bent, komt er niets van terecht...
Ik heb de demo een aantal keer gespeeld. Dezelfde map speelde toch steeds anders. Ene moment is het rustig, ander moment spring een Boomer van boven op je af en vliegen er 50 zombies op je af
Replayability, the holy grail (hoewel ze dat ook vrij goed hebben gedaan bij Team Fortress 2)
Ik zou zeggen, deze game is zijn geld wel waard.
Over de problemen in de lobby: Druk niet op 'Cancel search' maar wacht totdat er gevraagd wordt of je een LAN-game wilt starten. Druk op ja. In dit geval bedoelen ze een internet-game want de anderen blijven ingame. Ohja, je kan ook je vrienden inviten terwijl je aan het spelen bent
De zombies voelen zo natuurlijk aan als ze met tientallen op je afrennen. Je moet echt samenwerken, als je niet bij elkaar bent, komt er niets van terecht...
Ik heb de demo een aantal keer gespeeld. Dezelfde map speelde toch steeds anders. Ene moment is het rustig, ander moment spring een Boomer van boven op je af en vliegen er 50 zombies op je af
Replayability, the holy grail (hoewel ze dat ook vrij goed hebben gedaan bij Team Fortress 2)
Over de problemen in de lobby: Druk niet op 'Cancel search' maar wacht totdat er gevraagd wordt of je een LAN-game wilt starten. Druk op ja. In dit geval bedoelen ze een internet-game want de anderen blijven ingame. Ohja, je kan ook je vrienden inviten terwijl je aan het spelen bent
Verwijderd
Geweldige game. Op Expert is de moeilijkheidsgraad echt precies goed. Echt super pittig dan, maar nog steeds te doen. The Subway kost echt een paar pogingen om te halen. Ik ga de game zeker op dat niveau uitspelen
Verwijderd
inderdaad, wel moet je opletten bij lan is dat je je eigen pc (leader) als server wordt gebruikt dus zorg wel dat je een goede connectie hebt... maar verders inderdaad replay value is top !!!Dutchmega schreef op donderdag 06 november 2008 @ 21:25:
Geweldige game
Ik heb de demo een aantal keer gespeeld. Dezelfde map speelde toch steeds anders. Ene moment is het rustig, ander moment spring een Boomer van boven op je af en vliegen er 50 zombies op je af![]()
Wie heeft er zin om de demo in coop te spelen?
Mijn steam ID: http://steamcommunity.com/id/estorino/home
Nu speel ik random online games (veel lui uit de VS) en die gaan vaak gepaard met netwerkproblemen.
Mijn steam ID: http://steamcommunity.com/id/estorino/home
Nu speel ik random online games (veel lui uit de VS) en die gaan vaak gepaard met netwerkproblemen.
[ Voor 5% gewijzigd door estorino op 06-11-2008 22:37 ]
https://www.strava.com/athletes/10490675
Net een aantal spelletjes met Koetje & Brain achter de rug (met de naam [GoT]Sylken).
Het spel levert de beloofde intensiteit... je zit met een constante paranoïa om je heen te kijken. Samenwerken is echt noodzakelijk.
- Ik heb slechts twee maal de tank gezien... en in beide gevallen was hij redelijk dodelijk.
- De witch is ook niet te onderschatten, maar door haar lange 'reload' voor ze een nieuwe aanval doet blijft het meestal bij één slachtoffer... lastiger is als je probeert haar te ontwijker er een grote aanval komt... chaos verzekerd!
- De boomer vind ik tot nu doe de meest te duchten vijand... je ziet geen steek meer als je onder de kots hangt en de hoeveelheid zombies dat daardoor aangetrokken worden is ook indrukwekkend. Vaak kwam een boomer aanval ook niet alleen... en smoker of hunter erbij en iedereen ligt binnen de kortste keren neer. De meeste boomers zie je vanop een afstandje aankomen, maar als er toch ééntje dicht genoeg kan komen...
Het spel levert de beloofde intensiteit... je zit met een constante paranoïa om je heen te kijken. Samenwerken is echt noodzakelijk.
- Ik heb slechts twee maal de tank gezien... en in beide gevallen was hij redelijk dodelijk.
- De witch is ook niet te onderschatten, maar door haar lange 'reload' voor ze een nieuwe aanval doet blijft het meestal bij één slachtoffer... lastiger is als je probeert haar te ontwijker er een grote aanval komt... chaos verzekerd!
- De boomer vind ik tot nu doe de meest te duchten vijand... je ziet geen steek meer als je onder de kots hangt en de hoeveelheid zombies dat daardoor aangetrokken worden is ook indrukwekkend. Vaak kwam een boomer aanval ook niet alleen... en smoker of hunter erbij en iedereen ligt binnen de kortste keren neer. De meeste boomers zie je vanop een afstandje aankomen, maar als er toch ééntje dicht genoeg kan komen...
Servers zijn plat en ik kan zelf ook niks beginnen? Meer mensen het zelfe?
Ontzettend benieuwd dit op de x360 te spelen, het type spel maakt het dat niet alles afhankelijk is van je aiming skills waardoor het nog beter op de 360 te spelen is. Volgende week de demo op xlive!
Verwijderd
Nou, beetje snelle aim is wel gewenst (zeker bij smokers & die andere springende dudes). Ik zou het niet op een console willen spelenSCIxX schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 01:33:
Ontzettend benieuwd dit op de x360 te spelen, het type spel maakt het dat niet alles afhankelijk is van je aiming skills waardoor het nog beter op de 360 te spelen is. Volgende week de demo op xlive!
Filmpje http://vimeo.com/2175403 
Expert mode in co-op is past ontzettend gaaf.
Jammer genoeg is de filmpje van singleplayer
Verwijderd
Oh come on...Yinchie schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 04:27:
Filmpje http://vimeo.com/2175403

Geweldige game, ben ik zeker van. Maar ik kan zoiets dus echt letterlijk max 20 minuten spelen alvorens een hartverzakking te krijgen...

Zelfs het filmpje maakte me al onrustig, laat staan dat ik daar zelf paranoia sta te wezen.
Het effect is wel bereikt in elk geval, dus hulde voor de makers
Het brengt wel helemaal de sfeer naar boven van de beste zombiefilms (28 days later...) dus dat zit zeker goed. Qua horrorshooter is dit top notch (durf ik zeggen beter dan de aankomende RE5? Als het je enkel te doen is om het schrikeffect en zombies afknallen? Dus simpel zombie-afknalwerk)
Damn zeg...
Dat filmpje (wat overigs van mij is) zoals ik eerder zei is expert mode, moeilijkste.
Ze hebben easy - normal - advanced - expert.
Kan niet wachten tot game officieel uit is voor de Versus game mode waar je ook als zombie kan spelen.
Dit spel moet je echt spelen met muis en toetsenbord.
Je moet namelijk nogal vaak zomaar plotseling van richting veranderen en snel richten endergelijke.
Met co-op is het nogal hektisch want je moet precies richten en voorzichtig wegens friendly fire want je speelt dan natuurlijk met echte mensen samen en die volgen je natuurlijk niet dus onverwachtse bewegingen.
Zeker in kleine ruimtes als je dan een mass swarm van zombies aan komen....
But... melee werkt
Ze hebben easy - normal - advanced - expert.
Kan niet wachten tot game officieel uit is voor de Versus game mode waar je ook als zombie kan spelen.
Dit spel moet je echt spelen met muis en toetsenbord.
Je moet namelijk nogal vaak zomaar plotseling van richting veranderen en snel richten endergelijke.
Met co-op is het nogal hektisch want je moet precies richten en voorzichtig wegens friendly fire want je speelt dan natuurlijk met echte mensen samen en die volgen je natuurlijk niet dus onverwachtse bewegingen.
Zeker in kleine ruimtes als je dan een mass swarm van zombies aan komen....
But... melee werkt
[ Voor 49% gewijzigd door Yinchie op 07-11-2008 05:17 ]
Ik heb er nu al zo een uur of 5 opzitten en ik moet zeggen, geweldig!
Lees de reviews en je komt niks te kort. Het doet gewoon wat het moet doen en het voelt zoals het moet voelen. Valve is gewoon een top uitgever.
maar..... Ik denk dat Valve weer een beetje onder is gegaan met z'n eigen succes. Gisteren echt met regelmaat problemen gehad met het vinden van servers. Geen delicated servers availeble. Als je op een delicated server zat had je soms extreme lag. Ze mogen dus weer wat extra servers inzetten willen ze de game flexibiel laten lopen op 11 nov. als de demo voor iedereen uitkomt.
Nu is het spel alleen nog beschikbaar voor de echte die-hard fans die hem preorderen. Zoveel kunnen dat er toch ook weer niet zijn?
Lees de reviews en je komt niks te kort. Het doet gewoon wat het moet doen en het voelt zoals het moet voelen. Valve is gewoon een top uitgever.
maar..... Ik denk dat Valve weer een beetje onder is gegaan met z'n eigen succes. Gisteren echt met regelmaat problemen gehad met het vinden van servers. Geen delicated servers availeble. Als je op een delicated server zat had je soms extreme lag. Ze mogen dus weer wat extra servers inzetten willen ze de game flexibiel laten lopen op 11 nov. als de demo voor iedereen uitkomt.
Nu is het spel alleen nog beschikbaar voor de echte die-hard fans die hem preorderen. Zoveel kunnen dat er toch ook weer niet zijn?
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Helemaal mee eensVerwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 22:08:
Geweldige game. Op Expert is de moeilijkheidsgraad echt precies goed. Echt super pittig dan, maar nog steeds te doen. The Subway kost echt een paar pogingen om te halen. Ik ga de game zeker op dat niveau uitspelen
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
* Vrijdag weent in stilte omdat zijn internetverbinding het nog steeds niet doet 
Is er eindelijk een tof zombiespel, kan ik het niet spelen
Naja, dan maar de Dead trilogie maar weer kijken en de Zombie Survival Guide en World War Z lezen. Voor de zoveelste keer
Is er eindelijk een tof zombiespel, kan ik het niet spelen
[ Voor 9% gewijzigd door Vrijdag op 07-11-2008 08:45 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Hmm, ik heb hem ook maar aangeschaft om te kijken hoe het is, maar tot nu toe moet ik zeggen dat het technisch me een beetje tegenvalt. Wel heb ik goede hoop dat de problemen zijn opgelost bij de release.
Gister vanaf 9 uur geprobeerd een spelletje te spelen, is niet gelukt. Telkens brakke servers waarvan je wordt gedisced. Ik heb zelf geprobeerd te hosten door poort 27015 te forwarden maar mensen konden alsnog niet connecten.
Heb dus maar even singleplayer gedaan en dat was toch wel leuk
.
Gister vanaf 9 uur geprobeerd een spelletje te spelen, is niet gelukt. Telkens brakke servers waarvan je wordt gedisced. Ik heb zelf geprobeerd te hosten door poort 27015 te forwarden maar mensen konden alsnog niet connecten.
Heb dus maar even singleplayer gedaan en dat was toch wel leuk
Ha, de problemen gaven het al aan. Omdat de game nu alleen beschikbaar is voor de mensen die preorder hebben, zijn er zowat geen dedicated servers, alleen een aantal van Valve. Dit is natuurlijk anders bij de officiele release aangezien er dan van te voren genoeg servers zijn opgezet.DukeN schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 08:17:[..]
Desondanks kan je altijd zelf de game hosten.
Het is een beetje vaag nog, soms komen er wel een aantal mensen mee maar vaak zo goed als niemand. Je zou toch zeggen dat elke moderne breedband verbinding tenminste een game voor 3 mensen zou kunnen hosten.JeanLucPicard schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 09:06:
ik heb zelf geprobeerd te hosten door poort 27015 te forwarden maar mensen konden alsnog niet connecten.
Overigens las ik op de steam forums iets over quadcore optimalisaties. Merk zelf bij mij dat met AA en AF vrij hoog de framerate bij singleplayer redelijk richting de 40fps gaat.
Asus Zenbook i7 256gb
Verwijderd
gistere zalig geamuseerd op expert
normal en advanced zijn te makkelijk, expert niet voorbij appartements geraakt
, we bewogen wat te traag vooruit waardoor we teveel zombie waves op dezelfde plaats hadden (en special zombies ook)
mischien handig voor in de start post:
als je in console typt: openserverbrowser
krijg je de gewone server browser als in css of tf2. Nu kun je dus wel gewoon lage ping servers zoeken.
krijg je de gewone server browser als in css of tf2. Nu kun je dus wel gewoon lage ping servers zoeken.
moet je wel in de snelkoppeling ff extra -console aan de command line toevoegen, anders heb je namelijk geen consolePainkillA schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:36:
mischien handig voor in de start post:
of gewoon aanzetten in options menu...Dalyxia schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 11:24:
[...]
moet je wel in de snelkoppeling ff extra -console aan de command line toevoegen, anders heb je namelijk geen console
Verwijderd
Echt een top game...!!!
Vooral leuk als:
Iemand commandeert om je flashlight uit te doen wanneer de witch haar laat zien en dan toch lekker in d'r ogen schijnen.
Of op de auto's schieten op straat en vervolgens proberen zo snel mogelijk naar de safehouse te rennen op Expert
Vooral leuk als:
Iemand commandeert om je flashlight uit te doen wanneer de witch haar laat zien en dan toch lekker in d'r ogen schijnen.
Of op de auto's schieten op straat en vervolgens proberen zo snel mogelijk naar de safehouse te rennen op Expert
die witch gaat zo neer, de tank heb ik in single player geen moeite mee, maar online is ie erg lastig dood te krijgen, 2 keer tegen gekomen nu, maar tank is wel 1 van de leukere momentenVerwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 12:23:
Echt een top game...!!!
Vooral leuk als:
Ik snap de witch nog niet helemaal, je moet haar met rust laten oid? als je er op schiet krijg je "activated the witch" en die krijg je vervolgens over je heen 
Wel supergoed gedaan dat als je schuilt achter een hoekje zombies e..d gewoon op je af komen; ze blijven nergens achter steken.
Wel supergoed gedaan dat als je schuilt achter een hoekje zombies e..d gewoon op je af komen; ze blijven nergens achter steken.
Asus Zenbook i7 256gb
Als ik nu via steam het spel (pre)order, kan ik de de demo al spelen ? 
edit:
Of moet je het spel voor de (pre)demo release hebben besteld
[ Voor 34% gewijzigd door jordz. op 07-11-2008 13:42 ]
Yup als je hem aanschaft kan je al spelen, ieg dat was bij mij het gevaljordz. schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 13:34:
Als ik nu via steam het spel (pre)order, kan ik de de demo al spelen ?
edit:
Verwijderd
Ik heb het nu een uurtje of 4 gespeeld (zegt Steam, dus zal wel kloppen). En ik moet zeggen Expert is echt super leuk, alleen al deze 2 levels zijn heerlijk. Gisteren met Brain en FYI geprobeerd expert mode door te komen en de director gooide iedere keer ongein op ons af
. Een tank is het minst leuke wat je kunt krijgen in expert mode omdat die echt moeilijk zijn neer te krijgen zeker als er al snel 1 of 2 teamleden sneuvelen. Gisteren na een potje of 15 denk ik maar gaan pitten (inmiddels 3 uur snachts of zo). Vandaag met een kop koffie in mijn hand en in mijn pyjamaatje nog met een pickup team wel gelukt terwijl latency zo te zien minder was. Gelukkig werd de tank afgeleid door andere teamleden waardoor ik met de sniper flink los kon op dat monster. My god. I love it
Oh dat kan ook zeker wel (zie cod4), maar het is niet een aimafhankelijk spel. Daarnaast vind ik console gewoon lekker spelen omdat je snel in een game zit en sowieso geen cheaters tegenkomt.Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 03:18:
[...]
Nou, beetje snelle aim is wel gewenst (zeker bij smokers & die andere springende dudes). Ik zou het niet op een console willen spelen.
Ik denk niet dat je met steam zijn VAC veel cheaters tegenkomtSCIxX schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 14:06:
[...]
Oh dat kan ook zeker wel (zie cod4), maar het is niet een aimafhankelijk spel. Daarnaast vind ik console gewoon lekker spelen omdat je snel in een game zit en sowieso geen cheaters tegenkomt.
Asus Zenbook i7 256gb
Verwijderd
damn ik heb nou weer zin om te spelen
steeds maar in het saai oververlicht kantoor zitten
ach ja ff wachten tot vanaaf en knallen maar !!!!
en het blijft heerlijk om een teammate angstig door de kamer te zien rennen en over de mic heen schreeuwt dat de zombies eraan komen
I LOVE THIS GAME!!!
2x pistols zijn op dit moment wel mijn favo wapens..
ach ja ff wachten tot vanaaf en knallen maar !!!!
en het blijft heerlijk om een teammate angstig door de kamer te zien rennen en over de mic heen schreeuwt dat de zombies eraan komen
I LOVE THIS GAME!!!
2x pistols zijn op dit moment wel mijn favo wapens..
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2008 14:42 ]
Even een vraagje
Is het spel alleen via steam te krijgen ? Dan heb ik het niet over de demo die je nu dus alleen via steam kan krijgen.
En voor zover ik het nu begrijp is dat de demo alleen multiplayer te spelen is via steam ?
Is het spel alleen via steam te krijgen ? Dan heb ik het niet over de demo die je nu dus alleen via steam kan krijgen.
En voor zover ik het nu begrijp is dat de demo alleen multiplayer te spelen is via steam ?
Verwijderd
Je moet inderdaad steam hebben. Ook al koop je de dvd versie. Snap nog steeds niet wat mensen tegen steam hebben? Het is een van de fijnste systemen om mee te werken (itt troep zoals gamespy) kwa games, friends, patches, demo's, etc.Torched schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 15:44:
Even een vraagje
Verwijderd
@ Torched: demo is singleplayer en multiplayer
(srry ik zu nu wat jij bedoelt ja Left 4 Dead is alleen online te spelen via steam zelfde als counterstrike, half life..)
en wat koeitje zegt klopt inderdaad een van de fijnste systemen is steam (waarbij je ook geen last hebt van DRM of ander beveiligingen) alle updates worden ook automatisch toegepast (kan afgezet worden in opties volgens mij) ik heb al verschillende programma's of digitale software sites geprobeert maar ondanks dat steam aan de duurdere kant ligt is het toch de fijnste en meest gebruiksvriendelijke systeem tot nu toe....
(srry ik zu nu wat jij bedoelt ja Left 4 Dead is alleen online te spelen via steam zelfde als counterstrike, half life..)
en wat koeitje zegt klopt inderdaad een van de fijnste systemen is steam (waarbij je ook geen last hebt van DRM of ander beveiligingen) alle updates worden ook automatisch toegepast (kan afgezet worden in opties volgens mij) ik heb al verschillende programma's of digitale software sites geprobeert maar ondanks dat steam aan de duurdere kant ligt is het toch de fijnste en meest gebruiksvriendelijke systeem tot nu toe....
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2008 16:24 ]
Steam werkt goed. Althans, zolang valve/steam niet failliet gaat, of bla bla gebeurd, waardoor de server plat gaan. Dan heb je geen games meer.
Op dat moment is een cd handiger.
Maar ja, ik verwacht niet dat dat snel dat zo iets gebeurd. Totaal ongegronde verwachtingen.
Maaruh, ik zit ook met smart te wachten op half zes om snel naar huis te gaan en te gaan spelen. Vanavond via hamachi met 3 vrienden en headsets, ik heb er zin in
Ik was gister dus bezig om met een andere vriend dat te gaan doen, alleen we konden geen dedicated server krijgen enzo. Toen via hamachi en openserverbrowser ging het wel goed, later joinde nog een vriend van mij. Dus het ging wel lekker.
Was wel grappig ik zei tegen hem schiet niet op een auto... dus hij schiet meteen op een auto. Was wel pijnlijk, kwam meteen een hunter aan en 2 boomers...
vanaf 11 november is de demo wereldwijd verkrijgbaar, dus als je dan gewoon steam download en een accountje maakt, dan kun je de demo downloaden. Zonder te pre-orderen.
Op dat moment is een cd handiger.
Maaruh, ik zit ook met smart te wachten op half zes om snel naar huis te gaan en te gaan spelen. Vanavond via hamachi met 3 vrienden en headsets, ik heb er zin in
Ik was gister dus bezig om met een andere vriend dat te gaan doen, alleen we konden geen dedicated server krijgen enzo. Toen via hamachi en openserverbrowser ging het wel goed, later joinde nog een vriend van mij. Dus het ging wel lekker.
Was wel grappig ik zei tegen hem schiet niet op een auto... dus hij schiet meteen op een auto. Was wel pijnlijk, kwam meteen een hunter aan en 2 boomers...
vanaf 11 november is de demo wereldwijd verkrijgbaar, dus als je dan gewoon steam download en een accountje maakt, dan kun je de demo downloaden. Zonder te pre-orderen.
Something something
der zijn op dit moment een aantal Multihacks die niet door VAC gepakt worden, maargoed, hoe wou je hierbij cheaten dan? tja speedhack, maar dat heb je zo door, wallhack is wel "makkelijk" autoaim lijkt me ook niet echt je van het in zo'n zombie shooterGhostrider schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 14:23:
[...]
Ik denk niet dat je met steam zijn VAC veel cheaters tegenkomt
ik zie er het nut niet zo van in
Begrijp me niet verkeerd, ik ben zelf ook fan van Steam. Goede ervaring met de klantenservice gehad, verder kan je je dvds gewoon kwijtraken en dan nog spelen, op meerdere computers installeren, binnenkort ook je savegames en settings opslaan, echt prima.
Twee nadelen:
1) Alsnog DRM (bv Securom op Bioshock, zie http://gamecentralnetwork.net/?id=2516)
2) Je kan geen spellen verkopen zonder je hele account over te dragen (en ik weet niet of dat legaal is volgens Valve.) Je kan dus niet een spel spelen totdat je het hebt uitgespeeld of saai vindt worden en het dan via marktplaats ofzo verkopen aan iemand anders.
Natuurlijk een hele slimme zet van Valve, ze verdienen niks aan tweedehands verkoop en die hebben ze nu de kop in gedrukt.
Maar goed, back on topic. Wanneer kunnen de mensen die niet hebben gepre-ordered preloaden?
Twee nadelen:
1) Alsnog DRM (bv Securom op Bioshock, zie http://gamecentralnetwork.net/?id=2516)
2) Je kan geen spellen verkopen zonder je hele account over te dragen (en ik weet niet of dat legaal is volgens Valve.) Je kan dus niet een spel spelen totdat je het hebt uitgespeeld of saai vindt worden en het dan via marktplaats ofzo verkopen aan iemand anders.
Natuurlijk een hele slimme zet van Valve, ze verdienen niks aan tweedehands verkoop en die hebben ze nu de kop in gedrukt.
Maar goed, back on topic. Wanneer kunnen de mensen die niet hebben gepre-ordered preloaden?
Verwijderd
over steam: ik geloof dat als steam stop gezet wordt (door wat voor reden dan ook) zou je al je aangekochte software of thuisgestuurd krijgen of je krijgt een melding om deze ergens op te slaan..SeenD schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 16:23:
Steam werkt goed. Althans, zolang valve/steam niet failliet gaat, of bla bla gebeurd, waardoor de server plat gaan. Dan heb je geen games meer.
Op dat moment is een cd handiger.Maar ja, ik verwacht niet dat dat snel dat zo iets gebeurd. Totaal ongegronde verwachtingen.
...
...
heheh dat gebeurde bij mij ook .. eerste moment staat het gastje nog te lachen door de mic en zegt er gebeurt toch niks en hij keert zich om en we waren overspoeld door zombies... heerlijk de paniek die dan volgt hehehe en molotvs and pipe bombs vliegen heen en weer
op het moment dat de volle game uitkomt komt de demo beschikbaar voor het publiek geloof ikremmelt schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 16:32:
Begrijp me niet verkeerd, ik ben zelf ook fan van Steam. Goede ervaring met de klantenservice gehad, verder kan je je dvds gewoon kwijtraken en dan nog spelen, op meerdere computers installeren, binnenkort ook je savegames en settings opslaan, echt prima.
Twee nadelen:
Dan ga ik toch maar eens een steam accountje aanmaken.
want L4D wil ik absoluut niet missen.
want L4D wil ik absoluut niet missen.
Mhh damn, zat bij een gotter in het team maar mn L4D crashed steeds.
Hij blijft hangen en het geluid hapert als een gek.
Heel vervelend.
Mn systeem is normaal rete stabiel, maar ik heb sinds een paar dagen wat aanpassingen gemaakt.
Van 4 naar 8GB ram (memtest zegt 0 fouten) en een Xonar D1 er in!!!
Misschien ligt het daar aan, ben net mn Catalyst drivers aan het updaten voor de zekerheid.
Zuigt wel hoor, in het midden van de battle werd er ineens besloten dat ik weg moest
Heel vervelend.
Mn systeem is normaal rete stabiel, maar ik heb sinds een paar dagen wat aanpassingen gemaakt.
Misschien ligt het daar aan, ben net mn Catalyst drivers aan het updaten voor de zekerheid.
Zuigt wel hoor, in het midden van de battle werd er ineens besloten dat ik weg moest
[ Voor 0% gewijzigd door ixl85 op 07-11-2008 20:51 . Reden: vaut ]
Heb hetzelfde probleem... Heb je toevallig DDR3 RAM?ixl85 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 20:08:
Heel verveld.
Alleen bij mij hapert het niet, hij crasht gewoon, floep, naar mijn desktop
ja was bij mij, rete lachen zat met 3man op skype, beetje tegen elkaar gillen, en dan ixl erook nog bijixl85 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 20:08:
Heel verveld.
heb al een paar tactiekjes uitgevonden hoe je de tank het makkelijkste af kan maken, maar toch is de tank wel het lastigste, ook erg cool dat ik al een paar keer met een stuk beton voor mijn kop ben gegooid, ben je in 1 klap down haha, je hoeft niet zuinig aan te doen met je kogels, want er liggen op genoeg plekken munitie
Verklaar dit eens nader. Bioshock levert bloatware mee welke actief blijft nadat het spel is afgesloten. Steam kan je gewoon afsluiten nadat een spel is afgesloten en dan is het ook daadwerkelijk weg. Hetzelfde voor VAC, wat honderd keer beter is dan de bloatware genaamd Punkbuster.remmelt schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 16:32:
Twee nadelen:
Valve bepaalt niet of iets legaal is of niet. Dat doet een rechter, die dit toetst met behulp van de wet.2) Je kan geen spellen verkopen zonder je hele account over te dragen (en ik weet niet of dat legaal is volgens Valve.)
Al weet je van jezelf dat je spellen vaak tweedehands doorverkoopt, maak je gewoon voor elk spel een apart account aan.Je kan dus niet een spel spelen totdat je het hebt uitgespeeld of saai vindt worden en het dan via marktplaats ofzo verkopen aan iemand anders.
Ik zie op sites zoals Marktplaats genoeg Steam-spellen die (met account) verkocht worden.Natuurlijk een hele slimme zet van Valve, ze verdienen niks aan tweedehands verkoop en die hebben ze nu de kop in gedrukt.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
6 november demo voor pre-orders
11 november demo voor publiek
18 november game officieel release.
[ Voor 5% gewijzigd door Yinchie op 07-11-2008 20:55 ]
ik zie heel veel servers waar ik niet in kom omdat ik niet in de joining lobby zit ofzo
zeflde heb ik met ene [GOT] Left 4 Dead server
hoe kom ik daar in?
zeflde heb ik met ene [GOT] Left 4 Dead server
hoe kom ik daar in?
Snap ik ook niet helemaal die heks. Nu had ik het achteraf toch niet zo goede idee om die jerrycan naar haar te gooien en haar van afstand in de fik te zettenGhostrider schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 13:01:
Ik snap de witch nog niet helemaal, je moet haar met rust laten oid? als je er op schiet krijg je "activated the witch" en die krijg je vervolgens over je heen
Bioshock levert DRM mee: securom. Je mag het spel maar 5x installeren, daarna gaat het niet meer. Ook niet als je het via Steam hebt gekocht. Maakt niet uit, als je maar niet meer dan 5x wilt installeren... Net een van de voordelen die Steam normaliter biedt.The Zep Man schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 20:51:
[...]
Verklaar dit eens nader. Bioshock levert bloatware mee welke actief blijft nadat het spel is afgesloten. Steam kan je gewoon afsluiten nadat een spel is afgesloten en dan is het ook daadwerkelijk weg. Hetzelfde voor VAC, wat honderd keer beter is dan de bloatware genaamd Punkbuster.
Bedankt, Captain Obvious. Met legaal bedoel ik hier natuurlijk of het mag van de voorwaarden van Steam, de voorwaarden waar jij en ik en iedereen hier gewoon doorheen zijn geklikt en dus mee akkoord zijn. Legaal in die context, dus.[...]
Valve bepaalt niet of iets legaal is of niet. Dat doet een rechter, die dit toetst met behulp van de wet.
Ja maar dat is net een van de handige dingen van Steam: je hebt lekker al je spellen bij elkaar. Je hebt natuurlijk gelijk, het is de enige juiste tactiek als je wilt doorverkopen.[...]
Al weet je van jezelf dat je spellen vaak tweedehands doorverkoopt, maak je gewoon voor elk spel een apart account aan.
Tja, ik denk dat ze daar niet zo veel tegen willen uithalen zodat hun praktijken niet tegen het licht worden gehouden... Maar dat is speculatie.[...]
Ik zie op sites zoals Marktplaats genoeg Steam-spellen die (met account) verkocht worden.
Maar goed. Even voor de mensen die gepre-ordered hadden: konden jullie ook preloaden of kun je pas beginnen met downloaden toen de officiele pre-order demotijd begon?
Wat ik las over de heks: je krijgt een soort negatieve achievement wanneer je haar wakker maakt. Een permanente negatieve achievement.
[ Voor 3% gewijzigd door remmelt op 07-11-2008 21:32 ]
Verwijderd
Correct, en zoals ik al eerder aangaf, op 18 november is die demo dus ook weer uit de lucht.Yinchie schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 20:54:
6 november demo voor pre-orders
Net de demo met 4 spelers in LAN iets van vier keer doorgelopen, en het was elke keer toch weer wat anders. Erg toffe game (al lijkt hij me singleplayer of via internet wat minder).
Verwijderd
Elke game die met Punkbuster werkt weiger ik gewoon te kopen of te spelen in multiplayer. Wat een bagger is datThe Zep Man schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 20:51:
bloatware genaamd Punkbuster.

Ik heb inmiddels vier public games gehost op een server. Omdat ze de config delen staan ze momenteel allemaal op 'impossible':
84.244.189.237:27031
84.244.189.237:27032
84.244.189.237:27033
84.244.189.237:27034
Om te joinen:
* Zet de console aan
* Voer in de console 'openserverbrowser' in om de server browser te openen
* Browse naar de juiste server
Want veel mensen trouwens niet doen, is bukken als ze vuren of omgeven zijn door zombies. Niet zozeer vanwege de accuracy, maar friendly fire is dan eenvoudig te vermijden door op borsthoogte te mikken.
84.244.189.237:27031
84.244.189.237:27032
84.244.189.237:27033
84.244.189.237:27034
Om te joinen:
* Zet de console aan
* Voer in de console 'openserverbrowser' in om de server browser te openen
* Browse naar de juiste server
Want veel mensen trouwens niet doen, is bukken als ze vuren of omgeven zijn door zombies. Niet zozeer vanwege de accuracy, maar friendly fire is dan eenvoudig te vermijden door op borsthoogte te mikken.
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Verwijderd
Precies. Als jij voorop loopt en er komen er veel aan, buk in godsnaam! Smalle gang, 2 man voor bukken, 2 man erachter, schieten -> profitBrainstorm schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 00:36:
net ook weer de demo gespeeld samen met een vriend, we zagen die witch zitten in dat pakhuis met die machine gun, achter de machine gun. Wij allebei een molotov cocktail gegooid.... Ze vloog meteen op mij af, ik ging neer, werd gelukkig gered, en witch was dood, alleen toen stroomde het pakhuis vol met zombies en 2 boomers
... echt te erg. Waanzinnig spel. Na die boomers lagen 3 teamleden op de grond, mn shotgun was leeg. En ze bleven maar komen... te mooi....
Maaruh is er een reden om op 18 november de demo weer in te trekken? Gaan ze een nieuwe singleplayer demo maken? Want dit is ook voor multi... Ik snap niet zo goed waarom ze de demo weghalen... Voor mij zijn demo's best belangrijk in de overweging of ik wel of niet een spel koop.
Ok bij left4dead was er geen twijfel. Maar toch.

Maaruh is er een reden om op 18 november de demo weer in te trekken? Gaan ze een nieuwe singleplayer demo maken? Want dit is ook voor multi... Ik snap niet zo goed waarom ze de demo weghalen... Voor mij zijn demo's best belangrijk in de overweging of ik wel of niet een spel koop.
Something something
http://www.gamevee.com/vi...t_mode_coop_movie/1157866
Hier wat info over de server browser, http://left4dead411.com/n...server-browser-available/
Hier wat info over de server browser, http://left4dead411.com/n...server-browser-available/
Heb net Demo geinstalleerd op Vista 32bit , maar kan niet het spel opstarten, krijg volgende melding:
Application load error 5:0000065434
Weet iemand toevallig hoe ik het spel aan het praten krijg?
Application load error 5:0000065434
Weet iemand toevallig hoe ik het spel aan het praten krijg?
Verwijderd
Volgens mij is dit ook bij TF2 gedaan vlak voor de release. Nu heb je af en toe die free weekends voor TF2 als er weer een nieuwe class update is.SeenD schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 00:46:
net ook weer de demo gespeeld samen met een vriend, we zagen die witch zitten in dat pakhuis met die machine gun, achter de machine gun. Wij allebei een molotov cocktail gegooid.... Ze vloog meteen op mij af, ik ging neer, werd gelukkig gered, en witch was dood, alleen toen stroomde het pakhuis vol met zombies en 2 boomers [afbeelding] ... echt te erg. Waanzinnig spel. Na die boomers lagen 3 teamleden op de grond, mn shotgun was leeg. En ze bleven maar komen... te mooi....
get feit dat ze de demo intrekken is omdat de demo bestaat uit de eerste 2 levels van het volledige spel, die kan je dus ook gewoon spelen met het volledige spelSeenD schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 00:46:
net ook weer de demo gespeeld samen met een vriend, we zagen die witch zitten in dat pakhuis met die machine gun, achter de machine gun. Wij allebei een molotov cocktail gegooid.... Ze vloog meteen op mij af, ik ging neer, werd gelukkig gered, en witch was dood, alleen toen stroomde het pakhuis vol met zombies en 2 boomers [afbeelding] ... echt te erg. Waanzinnig spel. Na die boomers lagen 3 teamleden op de grond, mn shotgun was leeg. En ze bleven maar komen... te mooi....
anyway, hele avond L4D gespeeld met een paar hele toffe gast, we waren al bezig om te rushen op impossible, gaat goed totdat je de tank tegen komt, die toch wel in bijna 9 van de 10 games zit, erg lastig dood te krijgen als je de betere wapens nog niet hebt.
met goeie tactics is impossible niet eens zo heel moeilijk, molotovs en grenades zijn heerlijk effectief bij grote groepen en smalle gangetje
im hooked
alleen verwacht ik overdag dat er veel kiddo's zullen zijn die express gaan teamhurten
Vraagje
Ik pas de bind van toggleconsole aan in config.cfg (..\left 4 dead demo\left4dead\cfg) maar die setting wordt altijd terug gereset als ik de game opstart... iemand een idee hoe ik die permanent wijzig?
Ik pas de bind van toggleconsole aan in config.cfg (..\left 4 dead demo\left4dead\cfg) maar die setting wordt altijd terug gereset als ik de game opstart... iemand een idee hoe ik die permanent wijzig?
de file read only maken
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Verwijderd
Heeft iemand Left 4 Dead al via Steam ge pre-ordered? Ik heb nog nooit een game dmv Steam gekocht, maar er staat hier dat L4D $44,99 kost. Kan iemand die hem al heeft besteld op Steam mij vertellen wat het bedrag dan totaal wordt (inclusief VAT of iets dergelijks?).
$53.54 USD inclusief VAT, en dat was toen ik em kocht € 40,38
Dit topic is gesloten.
Let op:
Gebruik aub de spoiler-tag als je iets over het verhaal zegt...
Gebruik aub de spoiler-tag als je iets over het verhaal zegt...