Sinds 4.0.202.0 is chrome erg traag en loopt vaak vast.
edit: kan ook aan m'n pc liggen
edit: kan ook aan m'n pc liggen
[ Voor 25% gewijzigd door Cabo op 22-08-2009 15:45 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 25% gewijzigd door Cabo op 22-08-2009 15:45 ]
Dat hoeft niet hoorVerwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 14:54:
Dus versie 3 gaat voor de stable helemaal overgeslagen worden?
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Maak er een melding van zodat ze het kunnen oplossen: http://code.google.com/p/chromium/issues/entryCabo schreef op woensdag 02 september 2009 @ 18:20:
Blijkbaar is er sinds gisteren een nieuwe update. Ik heb nu 4.0.203.2 en als ik m'n middelste muisknop op een link gebruik wordt elke pagina twee keer geopend in een tab. Heel vervelend.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ik heb hier dezelfde versie, maar heb dit verschijnsel niet. Is het niet gewoon je muiswiel die hapert?Cabo schreef op woensdag 02 september 2009 @ 18:20:
Blijkbaar is er sinds gisteren een nieuwe update. Ik heb nu 4.0.203.2 en als ik m'n middelste muisknop op een link gebruik wordt elke pagina twee keer geopend in een tab. Heel vervelend.
Hier nog geen last van gehad. Draai windows 7 RTM X64.Cabo schreef op woensdag 02 september 2009 @ 18:20:
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Misschien iemand die het weet?JunkO schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 15:18:
Ik gebruik sinds vandaag ook Google Chrome, na een tijdje IE8 gebruikt te hebben. Ik begin er al aardig aan te wennen, en vooral de snelheid waarop pagina's laden (ivm IE8) valt me op. Verder is het gebruiksgemak ook prima in orde!
Ik loop echter tegen 1 ding aan; in mijn snelkoppelingen heb ik een .pls bestand (playlist bestand) staan om direct de stream van 3FM en ook van Deep.fm te openen in Winamp. Deze werkt nu echter niet meer, hij vraag of ik het bestand op wil slaan ipv gelijk Winamp te openen. Ik heb reeds in dit topic gezocht, maar ik kan er niks over vinden. Google wil me ook niet echt helpen.. Iemand die weet hoe je dit voor elkaar krijgt??
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Probeer eens de betreffende screenshot te verwijderen, dan naar die pagina te gaan, bookmark hem (in je Bookmarks Bar) en als laatste "Restore all removed thumbnails" (die dropdownbox bij de screenshotjes).TheZeroorez schreef op donderdag 03 september 2009 @ 18:16:
Is het mogelijk om een update van een screenshotje op je new tab page opnieuw te laten maken? Eenje bij mij wil maar niet updaten, en ik stoor me er een beetje aanAlles resetten heb ik weinig zin in.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
| All Platforms - Closing the download shelf removes all completed and cancelled downloads from it. (Issue: 15712) - Fixes various audio/video events which were not firing. (Issues: 20152, 16768) - Saved passwords for proxy servers are now correctly labeled. (Issue: 12992) - Add single line of tips to New New Tab Page. (Issue: 19162) Mac - HTTP Auth dialog autofills passwords. - New Tab Page displays much faster. (Issue 13337) - Improved scrolling and display performance, particularly on machines without powerful graphics hardware (such as laptops) - Plugins starting offscreen will draw correctly when they scroll into view (Issue 20234) Linux - HTTP Auth dialog autofills passwords. - Fix the find bar so the match count is inside the entry. (Issue: 17962) - Now respects both GNOME and KDE proxy settings. (Issue: 17363) - Implemented "Confirm form resubmission" dialog. (Issue: 19761) - Don't paste primary selection when middle clicking scrollbars. (Issue: 16400) - Fix inability to select Times New Roman in font options with some versions of Pango. (Issue: 19823) - Fixed tab dragging on 64-bit. (Issue: 20513) - Fixed 64-bit JavaScript crash on some CPUs. (Issue: 20789) Extensions - Two breaking changes (see mailing list post for more information): - Enforce granular permissions - Modified several APIs to be more consistent - Polish the look of Linux extension shelf. (Issue: 16759) - Polish extension install UI. - Allow extension toolstrip to detach. (ctrl+alt+b) - Polish chrome://extensions/ page. Add convenience developer tools to load an extension and pack an extension. |
Ik had hetzelfde probleem. Ik heb gewoon het bestand Thumbnails verwijderd uit mijn Chrome profiel. Daarna kun je alles weer updaten.TheZeroorez schreef op donderdag 03 september 2009 @ 18:16:
Is het mogelijk om een update van een screenshotje op je new tab page opnieuw te laten maken? Eenje bij mij wil maar niet updaten, en ik stoor me er een beetje aanAlles resetten heb ik weinig zin in.
Installeren lukt mij alleen niet, heb versie 4.0.206.1.Good news for extension developers: as of today, extensions are turned on by default on Google Chrome's dev channel.
Extensions are small pieces of software that developers can write to customize the way Google Chrome works. We've been working on enabling extensions for a while, but until now, they were hidden behind a developer flag. As of today, this is no longer true. If you're on the dev channel, you can try installing some of our sample extensions.
Removing the flag is the first step in our launch process, and it means we're ready for a few more people to start using extensions-- the kind of adventurous people who populate the dev channel. For this release, we focused on getting most of the basic infrastructure and security pieces in place, in particular our new permission system. However, you should still be cautious and only install extensions from developers you trust.
Going forward, we are working hard towards a release on the Beta Channel. The UI is likely to change as we bring it up to Google Chrome's high standard, and we're still finishing up a few APIs. We've also enlisted some help to get extensions up to speed on Mac and Linux.
From the beginning, we've strived to make extensions super easy to develop. If you'd like to give it a try, you'll find everything you need to get started in our brand new documentation. If you've already written an extension, make sure to read this post about some recent changes.
Posted by Aaron Boodman, Software Engineer
[ Voor 3% gewijzigd door Graham op 11-09-2009 02:16 . Reden: update ]
Hmm ok, heb ik me dus bij neer te leggen. Ik hoop dat ze dit in de toekomst nog wel gaan implementeren.sewer schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 19:45:
Volgens mij wordt gewoon alles gedownload, tenzij hij hem zelf kan tonen (bijv. txt of pdf als je de benodigde plugin hebt). Er is gewoon simpelweg geen dialoog waar je kunt kiezen of je direct wilt openen (a la IE).
[ Voor 16% gewijzigd door sewer op 12-09-2009 15:51 ]
Wat is daarmee dan ?Hacku schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 15:54:
En dit heb je dus met Nederlandse vertalingen:
[afbeelding]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Waarom niet? Doordat chrome voor elke tab een apart proces heef zou het trucje juist een stuk gemakkelijker moeten kunnen, en het voegt erg veel toe aan de gebruikerservaring imo.sewer schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 15:47:
Ik verwacht iig niet dat chrome dit gaat doen.
[ Voor 25% gewijzigd door sewer op 12-09-2009 16:41 ]
[ Voor 67% gewijzigd door sewer op 12-09-2009 17:15 ]
Hier een overzicht van de wijzigingenVerwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 19:06:
Stable voor het eerst in de 3.x versie!!!
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2009 21:49 ]
Verwijderd
Exactly my thoughts Wouser in "Browser: Google Chrome - Deel II"Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 21:48:
Het enige wat ik maar niet begrijp aan Chrome is waarom je niet meer webpage-thumbs kan zien. Het is er in de nieuwe versie zelfs 1 minder geworden, van 9 naar 8.
Ik heb dan nog een kleine monitor maar ik kan me voorstellen dat veel mensen liever 20 - 30 van die thumbs zien....
In de download bar kan je gewoon op het pijltje ernaast klikken en dan "always open this type of file" aanklikken. Dan zal hij de volgende keer alle files van dat type automatisch openen na het downloaden.JunkO schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 13:26:
[...]
Hmm ok, heb ik me dus bij neer te leggen. Ik hoop dat ze dit in de toekomst nog wel gaan implementeren.
Ik heb eigenlijk hetzelfde met .torrent bestanden; als ik erop klik wil ik ze gelijk kunnen openen in µTorrent. Maar ik moet ze nu wéér gaan opslaan om ze daarna op te zoeken en alsnog te openen.. Vreselijk irritant!Is er een handige manier om hiermee om te gaan?
Laatste puntje: je ziet een leuke wallpaper, eerste gedachte is => rechtermuisknop => afbeelding gebruiken als achtergrond => voilá! NOT! Zelfde verhaal, dus eerst opslaan.
Ik snap dit niet, dit soort functies maken de browser zóveel gebruiksvriendelijker. Waarom Google, waarom...?
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Ook om te uploaden naar FTP? Want downloaden via FTP kon al langer in Chrome geloof ik ?sewer schreef op zondag 20 september 2009 @ 22:29:
Kom er net achter dat de laatste dev-versie ftp-support heeft, werkt zo te zien ook nog best goed
Verwijderd
beter zou zijn als dit instelbaar was ja...Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 21:48:
Het enige wat ik maar niet begrijp aan Chrome is waarom je niet meer webpage-thumbs kan zien. Het is er in de nieuwe versie zelfs 1 minder geworden, van 9 naar 8.
Ik heb dan nog een kleine monitor maar ik kan me voorstellen dat veel mensen liever 20 - 30 van die thumbs zien....
Zit je wel op de goeie channel? Eventueel de channel switcher gebruiken.JunkO schreef op maandag 21 september 2009 @ 14:09:
Chrome heeft automatisch de update binnen gehaald, maar ik zie nog steeds versie 4.0.206.1 staan ipv 3.0.195.21. Ook handmatig nog een keer gedownload, maar het schijnt niet te werken.. Of zie ik wat over het hoofd??
[ Voor 10% gewijzigd door sewer op 21-09-2009 14:48 ]
Klopt. Wat je eventueel wel kunt doen is switchen van channel en wachten tot je wordt "ingehaald" door de beta of stable versie. Dat kan wel een tijdje duren.sewer schreef op maandag 21 september 2009 @ 14:48:
Je kunt niet naar een lager channel switchen volgens mij. Gewoon chrome helemaal deinstalleren en opnieuw beginnen...
Zie http://dev.chromium.org/getting-involved/dev-channel onderaan, bij "Going back to a more stable channel"
Nee hoor zit er al een tijdje in. Wel zie ik dat de directory listing nu wel in alfabetische volgorde staat i.p.v. de volgorde op het flesystem van de ftp server. Maakt het een stuk overzichtelijker bij grote ftp sites.sewer schreef op maandag 21 september 2009 @ 11:07:
Zo te zien is het alleen download, maar het zit er toch pas recentelijk in volgens mij
Ja, Doet Chrome al tijden. Nisk melden, gewoon updaten ... iets over veiligheid enzo.JunkieXP schreef op woensdag 16 september 2009 @ 22:36:
Wat blijkt nou, Chrome heeft zich zelf geupdate,naja, zal wel goed zijn verder.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Verwijderd
Sorry maar dat vindt ik eerder een faal van je bedrijfsproxy als van Chrome...leuk_he schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 11:24:
[...]
Ja, Doet Chrome al tijden. Nisk melden, gewoon updaten ... iets over veiligheid enzo.
Echter nu Cached hij plaatjes van een veelbezochte site niet meer goed, zo erg dat de bedrijfproxy begint te melden dat ik meer request per minuut doe dan toegestaan.
jammer. einde chrome hier.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Cheesy op 07-10-2009 23:04 ]
dat wist ik niet, handig.sewer schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 18:29:
Je kan dat toch zelf aanpassen als je rechtsklikt op de adresbalk, en dan 'edit search engines' druktHet keyword-veld bepaalt wat de trigger is.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
http://code.google.com/p/chromium/issues/detail?id=7865pven schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 20:07:
Sinds de laatste update van mijn Chrome (naar versie 4.0.221.6) werkt ALT+S op GoT niet meer, anders sneltoetsen werken wel. Iemand een idee of ik hier zelf iets aan kan wijzigen?
Uiteraard heb ik reeds gezocht maar niets gevonden. Overigens had ik in een oudere versie ook al dit probleem, dat is toen opgelost na een-of-andere update.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
[ Voor 3% gewijzigd door sewer op 11-10-2009 22:09 ]
Als ik op speedtest.net Rotterdam als server kies dan heb ik wel een goede ping, bij andere servers niet. (Windows Vista 64bit).-Edwin- schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 20:03:
Is er al iets bekend over dat hoge ping probleem op 64 bit systemen. Merk dat noch in de dev, noch in de stable versie het probleem is verholpen. Weet iemand er meer van?
Ik heb met Firefox en de rest altijd een goede ping. Maar met Chrome altijd een slechte, server doet er bij mij niet toe.Laudor schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 07:42:
[...]
Als ik op speedtest.net Rotterdam als server kies dan heb ik wel een goede ping, bij andere servers niet. (Windows Vista 64bit).
dev versie heeft inmiddels ook alweer een aantal dagen een nieuwe versie (4.0.221.6). Zit iig een nieuw knopje bij onder tools -> extensions, om natuurlijk snel naar chrome://extensions te gaan.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Screenshot? Ik zie namelijk niks.Langras schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:20:
Weet iemand wat het gene doet in de dev versie dat als je de rechtmuis knop ingdrukt houdt, dan zie je icoon in het midden van eht scherm maar het is mij nog onduidelijk wat het doet
Verwijderd
Verwijderd
Bedoel je gewoon zo'n word-cursor?Langras schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:20:
Weet iemand wat het gene doet in de dev versie dat als je de rechtmuis knop ingdrukt houdt, dan zie je icoon in het midden van eht scherm maar het is mij nog onduidelijk wat het doet
Bij about:memory heb je een overzicht van je processen + beschrijving. De reden om alles in een apart proces te draaien is een beveiligingskeuze, het kost idd in totaal wat meer geheugen, maar dat is tegenwoordig niet meer zo heel spannend.Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:15:
Weet iemand waarom chrome meerdere processen tegelijk nodig heeft terwijl ik maar 1 venster en 1 tabblad geopend heb?
[ Voor 12% gewijzigd door sewer op 16-10-2009 17:11 ]
Ongeveer hetzelfde probleem hier. Maar dan met windows media player. Ik had 't vanochtend ontdekt toen ik redactieblog: Overklokken met vier HD5870's: volg de livestream bezocht.Britske schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 16:50:
Hebben er meer mensen last van dat quicktime het niet lekker meer doet sinds 4.0.222.12? Hij zegt dat ie niet geïnstalleerd is en vraagt of ik de plugin wil ophalen. Vervolgens gaat ie installeren en zegt ie dat er al een nieuwere versie van quicktime op staat.
[ Voor 19% gewijzigd door Chip. op 17-10-2009 16:54 ]
[ Voor 3% gewijzigd door StefSOFT op 25-10-2009 20:45 ]
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Verwijderd
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Idd...bizar snel eigenlijkVerwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 22:36:
Weer een nieuwe stable:
[afbeelding]
Lijkt wel of deze een flink stukje sneller is.
Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110
[ Voor 38% gewijzigd door Miki op 09-11-2009 22:15 ]
Dat blauw is sowiso lelijk...behalve dan als de de standaard XP theme aan hebt staan dan.Miki schreef op maandag 09 november 2009 @ 22:13:
Het kan aan mij liggen maar de standaard theme heeft nu mooiere overgang van blauw naar lichtblauw. Voorheen had je alleen het harde vieze blauw zeg maar.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq