Browser: Google Chrome - Deel II Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste
Acties:
  • 79.425 views

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Heeft iemand hier ook last dat sommige dropdown menu's niet meer worden vertoond? Ik gebruik de 4.0.237.0 onder Linux. Het probleem wordt nog een paar keer gemeld bij Google Help, een oplossing (behalve oudere versie gebruiken) heb ik nog niet gezien.

==
hoi

• user109731
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Eusebius schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:30:
Heeft iemand hier ook last dat sommige dropdown menu's niet meer worden vertoond? Ik gebruik de 4.0.237.0 onder Linux. Het probleem wordt nog een paar keer gemeld bij Google Help, een oplossing (behalve oudere versie gebruiken) heb ik nog niet gezien.
Een paar dagen geleden. Ik gebruik de Chromium Daily build PPA en zit nu al op 4.0.245.0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-06 09:21
CAFC1905 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 08:17:
Is er voor Chrome een centrale repository voor extensions net zoals Firefox heeft voor de add-ons? Nu google ik en download ik extensions overal en nergens vandaan, maar een centrale plek zou een stuk makkelijker zijn.
Denk dat pas zal komen als de extensions ook in de beta en stable versies mogelijk zijn. Tot die tijd kan je het doen met...

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9449

Nieuwe stable!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UEMvakbakddZb9auhlZ3yxwS/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Sinds ik een upgrade gedaan heb naar deze versie...
Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/2i1do9g.jpg

...heb ik nogal wat problemen.
- Het internet lijkt een stuk trager
- Laden duurt langer
- Streaming (vaak mediaplayer streams) doen het slecht (lange buffer tijd)
- Embedded elementen (bijv. youtube filmpje) blijft soms gewoon helemaal wit en verschijnt niet
- Mouse over en/of buttons doen het niet.

Heb alles getest in IE maar daarheb ik het minder. Kan ik terug naar een oude (3.XXX) versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-06 13:19

job

Je kan terug naar een stable, dan zit je op versie 3.XXX.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hmm, is er een manier om de melding "Are you sure you want to open 19 tabs?" niet meer te zien? Ik begrijp waarom die melding er is, maar het is een beetje naar om die steeds te zien wanneer ik een grote map bookmarks wil openen. Google is niet echt behulpzaam :/

• Graham
MauriX schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 16:17:
Sinds ik een upgrade gedaan heb naar deze versie...
[afbeelding]

...heb ik nogal wat problemen.
- Het internet lijkt een stuk trager
- Laden duurt langer
- Streaming (vaak mediaplayer streams) doen het slecht (lange buffer tijd)
- Embedded elementen (bijv. youtube filmpje) blijft soms gewoon helemaal wit en verschijnt niet
- Mouse over en/of buttons doen het niet.

Heb alles getest in IE maar daarheb ik het minder. Kan ik terug naar een oude (3.XXX) versie?
Jup idd je kan terug naar een stable. Zie de TS voor de channel changer, start die terwijl Chrome niet opgestart is. Zet hem op Stable. Start Chrome en ga naar de About. Daarna zal je de melding krijgen dat er een nieuwe versie is.

grahamofthewheels.com

TheZeroorez schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:38:
Hmm, is er een manier om de melding "Are you sure you want to open 19 tabs?" niet meer te zien? Ik begrijp waarom die melding er is, maar het is een beetje naar om die steeds te zien wanneer ik een grote map bookmarks wil openen. Google is niet echt behulpzaam :/
Heb ik in de stable nog nooit gezien. En ik heb vrijwel altijd meer dan 19 tabs "openstaan" bij openen.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
edit laat maar heb het al gezien.

Via de channel changer gaat het super.

[ Voor 76% gewijzigd door Wii4all op 19-11-2009 12:42 ]

Burp

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-06 11:33
Wii4all schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:27:
Rare vraag misschien.
Kun je in google chrome niet zo zeggen 'download een update versie'

Behalve dat je weer naar een site gaat daar op downloaden klikt en je weer met een hele lege/kale nieuwe versie komt te zitten?
Via "about Google Chrome" in het menu van Chrome toch?

• Wii4all
  • Niet online
CAFC1905 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:56:
[...]

Via "about Google Chrome" in het menu van Chrome toch?
hehe, ik had precies me post ge:edit.

Heb ff die channel changer geinstalleerd dan kun je nog switchen ook.

Burp

• TheZeroorez
  • Niet online
Anoniem: 9449 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:21:
[...]

Heb ik in de stable nog nooit gezien. En ik heb vrijwel altijd meer dan 19 tabs "openstaan" bij openen.
Bookmarks-folder met 19 (of meer) pagina's maken, en dan met je middelste muisknop op die bookmarks-folder klikken. Dan kun je die melding denk ik wel reproduceren.

• dragontje124
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 12:49
Graham schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 06:00:
[...]

Denk dat pas zal komen als de extensions ook in de beta en stable versies mogelijk zijn. Tot die tijd kan je het doen met...

[...]
hier komt de extensions gallery: https://chrome.google.com/extensions

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Komen die in de volgende stable? Dan gaat Chrome wel interesant worden :) (dat vind ik het grootste pluspunt van Firefox)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Boo... No extensions installed :-(
Want to browse the gallery instead?
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user109731
  • Niet online
http://blog.chromium.org/...tep-closer-to-finish.html

Het is al mogelijk om extensies te uploaden. Misschien dat ik vanavond iets simpels in elkaar kan zetten, de API is volgens mij vrij eenvoudig (javascript + css) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user109731
  • Niet online
Gisteravond een Youtube-download extensie gemaakt. Ziet er nog niet heel fancy uit, maar het werkt :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KNTZYsBSXG1py2qILf13trz6/full.png

Het icoon is een page action. De popup is een HTML-pagina, daar kun je dus alles inzetten wat je wilt.
Met content scripts kun je ook de pagina zelf aanpassen, maar ik vond dit wel netjes.

Per extensie moet je een aantal permissies opgeven, je kunt dus direct zien dat deze extensie behalve *.youtube.com nergens bij mag. Vervolgens upload je een ZIP-bestand naar Google, die controleert alles en haalt automatisch de naam, versienummer etc. eruit.

Minder dan 30 regels JS. Eenvoudiger kan bijna niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
JanDM schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:09:
Gisteravond een Youtube-download extensie gemaakt. Ziet er nog niet heel fancy uit, maar het werkt :P

[afbeelding]

Het icoon is een page action. De popup is een HTML-pagina, daar kun je dus alles inzetten wat je wilt.
Met content scripts kun je ook de pagina zelf aanpassen, maar ik vond dit wel netjes.

Per extensie moet je een aantal permissies opgeven, je kunt dus direct zien dat deze extensie behalve *.youtube.com nergens bij mag. Vervolgens upload je een ZIP-bestand naar Google, die controleert alles en haalt automatisch de naam, versienummer etc. eruit.

Minder dan 30 regels JS. Eenvoudiger kan bijna niet :)
Niceeeeeee staat ie in de extensies? Zo nee kun je ergens uploaden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:56
Ik heb Chrome eigenlijk nooit echt geprobeerd, maar ik wil het nu toch een kans geven. Ik loop alleen tegen een paar dingetjes aan die ik in Firefox wel had en in Chrome niet voor elkaar krijg:

• Fonts forceren lijkt niet te kunnen in Chrome, in Firefox forceer ik Verdana als font en dat vind ik eigenlijk wel prettig werken, dus dat zou ik ook in Chrome willen, is dat wel op één of andere manier mogelijk?

• Zoeken op een pagina door beginnen te typen, dus zonder CTRL+F te hoeven in te drukken, kan in Firefox wel, maar in Chrome (standaard) niet, ook geen oplossing voor kunnen vinden.

• De standaard theme van Chrome vind ik best, alleen zou ik het blauwe eigenlijk gewoon grijs willen zien, maar de themes die me wel wat lijken zijn te oud, waardoor ze niet goed meer werken. Wat ik zoek is dus zoiets als dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.freechromethemes.com/imgs/google-chrome-mac-v10-theme.jpg

Mochten deze puntjes toch op één of andere manier gerealiseerd kunnen worden in Chrome, dan is het denk ik wel een blijvertje voor me :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Een vraag...
Je kunt ook bij chrome tabbladen "vastzetten" (rechter-muisknop -> tabblad vastzetten), fijne hieraan is is dat je dan alleen nog een icoontje krijgt en het tabblad dus niet veel plaats meer in bezit neemt.

Nu wil ik graag bij mijn startpagina's, 2 daarvan, al vanaf het begin vastzetten... Iemand of dat mogelijk is hoe dat dan gedaan moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Mute: De thema's van https://tools.google.com/chrome/intl/en/themes/google.html (en die van artiesten) werken volgens mij prima. Jammer alleen dat het meteen je Aero Glass sloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Even ook iets anders, naast het vastzetten van tabbladen, bij de website van linkedin heb ik ook problemen bij het bekijken van profiel pagina's. De pagina laad prima maar op het einde verdwijnt deze helemaal. Als je vervolgens de bron bekijkt staat de html daar gewoon nog in... Ik heb het probleem al bij google aangekaart via de "foute of niet-bereikbare website" report functie onder de "pagina" knop.

Iemand anders die het kan verifieren? Ik gebruik 4.0.249.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Iemand hier een probleem mee?

Ik log vandaag in op tweakers, ik kan gewoon het forum bekijken reacties plaatsen.
Zodra ik op 'myreact' klik wordt ik uitgelogt.
Ik heb aleens mijn cookies weggegooit dat helpt ook niet.

Lijkt me misschien niet eens iets met chrome te maken hebben.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-06 11:33
Wouser schreef op zondag 29 november 2009 @ 19:00:
Even ook iets anders, naast het vastzetten van tabbladen, bij de website van linkedin heb ik ook problemen bij het bekijken van profiel pagina's. De pagina laad prima maar op het einde verdwijnt deze helemaal. Als je vervolgens de bron bekijkt staat de html daar gewoon nog in... Ik heb het probleem al bij google aangekaart via de "foute of niet-bereikbare website" report functie onder de "pagina" knop.

Iemand anders die het kan verifieren? Ik gebruik 4.0.249.11
Ja, ik heb hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
en met internet explorer heb ik nergens last van.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Wii4all schreef op maandag 30 november 2009 @ 09:13:
Iemand hier een probleem mee?

Ik log vandaag in op tweakers, ik kan gewoon het forum bekijken reacties plaatsen.
Zodra ik op 'myreact' klik wordt ik uitgelogt.
Ik heb aleens mijn cookies weggegooit dat helpt ook niet.

Lijkt me misschien niet eens iets met chrome te maken hebben.
Chrome updaten, had hetzelfde bij een van de eerdere dev versies van chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Jup. Probleem lijkt opgelost te zijn door LinkedIn zelf. Overgens 4.0.429.11 hier.

[ Voor 1% gewijzigd door Graham op 02-12-2009 12:49 . Reden: probleem bestaat nog steeds ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
TheZeroorez schreef op zondag 29 november 2009 @ 09:54:
Mute: De thema's van https://tools.google.com/chrome/intl/en/themes/google.html (en die van artiesten) werken volgens mij prima. Jammer alleen dat het meteen je Aero Glass sloopt.
Dat weet ik, maar daar zit dus niks bij wat ik mooi (genoeg) vind, inderdaad omdat het meestal het glas-effect verneukt.

Maarja, dan blijf ik maar bij Firefox :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Tijdje terug Chromium geïnstalleerd in Ubuntu (Karmic) omdat sommige flash-animaties het niet goed deden in Firefox. Ik dacht dat het veranderen van browser weinig verschil zou maken, maar wonderbaarlijk genoeg werkt het met Chrome perfect !

Ondertussen heb ik ook Chrome geïnstalleerd onder XP op mijn netbookjes, en het draait echt wel lekker :)
Het enige dat ik soms wel mis is een optie voor een klassieke look (XP is helemaal classic terwijl Chrome lekker zijn eigen uiterlijk blijft behouden) en de Firefox extensies zoals Adblock Plus ed.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Graham schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:14:
[...]

Jup. Probleem lijkt opgelost te zijn door LinkedIn zelf. Overgens 4.0.429.11 hier.
Probleem was bij mij iig weer op gedoken via op de code.google pagina lees ik ook dat in feite niet aan linkedin ligt maar door een advertentie die wordt getoond op de webpagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Mute schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:41:
[...]

Dat weet ik, maar daar zit dus niks bij wat ik mooi (genoeg) vind, inderdaad omdat het meestal het glas-effect verneukt.

Maarja, dan blijf ik maar bij Firefox :P
Bij Firefox blijven omdat er wat blauw om de adresbalk heen hangt _O-

Ik had het ook liever in een andere kleur gehad, maar als dat je reden is om een traag hok als browser te gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nja, ik heb begrepen dat als je een paar dagen bezig bent geweest om allerlei extenties te installeren FF ook wel redelijk loopt ;)

Ik blijf momenteel maar bij de browser die gelijk perfect werkt (vanaf versie 0.1 zeg maar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Anoniem: 9449 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 18:56:
Nja, ik heb begrepen dat als je een paar dagen bezig bent geweest om allerlei extenties te installeren FF ook wel redelijk loopt ;)

Ik blijf momenteel maar bij de browser die gelijk perfect werkt (vanaf versie 0.1 zeg maar).
Geen enkele browser is perfect. En FF werkt ook best behoorlijk zonder extensies, al zijn ze natuurlijk wel handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperNull
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09-2022
Het is weer het begin van de maand dus de nieuwe Net Applications cijfers zijn binnen.
Zou best kunnen dat Chrome nog voor het eind van het jaar Safari inhaalt en op de 3e plek komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
SuperNull schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 23:21:
Het is weer het begin van de maand dus de nieuwe Net Applications cijfers zijn binnen.
Zou best kunnen dat Chrome nog voor het eind van het jaar Safari inhaalt en op de 3e plek komt.
Interessante cijfertjes :)
Alleen jammer dat er nergens vermeld wordt welke versie van de software gebruikt wordt, ik durf te wedden dat meer dan 50% van de IE gebruikers nog geen IE8 heeft geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user109731
  • Niet online
Wouser schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:24:
Niceeeeeee staat ie in de extensies? Zo nee kun je ergens uploaden :P
Ik wacht tot de extension website live gaat, duurt vast niet lang meer...
Petervanakelyen schreef op woensdag 02 december 2009 @ 11:34:
Alleen jammer dat er nergens vermeld wordt welke versie van de software gebruikt wordt, ik duf te wedden dat meer dan 50% van de IE gebruikers nog geen IE8 heeft geïnstalleerd.
Jawel, dat staat onder Browser Versions. Best kans dat de Webkit-browsers (Safari, Chrome) binnen een paar maanden 10% hebben. De extension gallery voor Chrome zal ook zorgen voor meer gebruikers.

Het aandeel IE is echt hard aan het dalen daar, elke maand een procentpunt...
Helaas heeft IE6 nog steeds meer gebruikers dan IE7 en IE8...

[ Voor 19% gewijzigd door user109731 op 02-12-2009 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
JanDM schreef op woensdag 02 december 2009 @ 12:07:
[...]

Ik wacht tot de extension website live gaat, duurt vast niet lang meer...

[...]

Jawel, dat staat onder Browser Versions. Best kans dat de Webkit-browsers (Safari, Chrome) binnen een paar maanden 10% hebben. De extension gallery voor Chrome zal ook zorgen voor meer gebruikers.

Het aandeel IE is echt hard aan het dalen daar, elke maand een procentpunt...
Helaas heeft IE6 nog steeds meer gebruikers dan IE7 en IE8...
Wow, 22% werkt nog met IE6, en er zijn zelfs nog mensen met IE5.
Lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Petervanakelyen schreef op woensdag 02 december 2009 @ 12:15:
Wow, 22% werkt nog met IE6, en er zijn zelfs nog mensen met IE5.
Lol :P
Tsja, als 50% van de bedrijven nog met IE6 werkt heb je maar een paar particulieren nodig om tot die 22% te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
TheZeroorez schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 17:50:
[...]

Bij Firefox blijven omdat er wat blauw om de adresbalk heen hangt _O-

Ik had het ook liever in een andere kleur gehad, maar als dat je reden is om een traag hok als browser te gebruiken...
Niet alleen dat, ook de lettertypes enzo, leest een stuk minder fijn en als dat niet in Chrome kan dan ben ik gelukkiger met Firefox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Wouser schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:44:
[...]

Probleem was bij mij iig weer op gedoken via op de code.google pagina lees ik ook dat in feite niet aan linkedin ligt maar door een advertentie die wordt getoond op de webpagina.
Jup had er ook al last van. Het schijnt idd aan bepaalde advertenties te liggen. Lastig te blocken die dingen als je pagina op wit gaat.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62011

Weet iemand hoe je een klein bladwijzer ikoontje kan krijgen, nu staat er over de hele breedte van het scherm een balk waardoor Chrome meer ruimte inneemt dan IE8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Anoniem: 62011 schreef op maandag 07 december 2009 @ 06:38:
Weet iemand hoe je een klein bladwijzer ikoontje kan krijgen, nu staat er over de hele breedte van het scherm een balk waardoor Chrome meer ruimte inneemt dan IE8.
gewoon jo bookmark geen naam geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Laatst online: 16-06 16:26
Heeft toevallig iemand anders ook last van het feit dat de inloggegevens van Hotmail (zowel gebruikersnaam als wachtwoord) niet onthouden worden door Chrome. Heb de opties op de site uiteraad aangevinkt en ook Chrome aangegeven dat hij het voor deze site moet onthouden (die balk die bovenin tevoorschijn komt), maar onthouden ho maar...

Valt me sowieso op dat de pagina er anders uitziet met Chrome i.v.m. IE6,7,8. Met IE heb ik altijd onder elkaar verschillende gebruikers staan die ik aan kan klikken en waarbij ik enkel nog het wachtwoord in moet vullen. Met Chrome heb ik dit nog nooit gezien, maar dat zal dan wel te maken hebben met het feit dat 'ie niks onthoudt.... :O

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-06 19:15
JunkO schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 15:14:
Valt me sowieso op dat de pagina er anders uitziet met Chrome i.v.m. IE6,7,8. Met IE heb ik altijd onder elkaar verschillende gebruikers staan die ik aan kan klikken en waarbij ik enkel nog het wachtwoord in moet vullen. Met Chrome heb ik dit nog nooit gezien, maar dat zal dan wel te maken hebben met het feit dat 'ie niks onthoudt.... :O
Dat heb ik ook met Firefox. Onthoud ook altijd maar 1 account en niet meerdere. Hij onthoudt altijd de laatst gebruikte/ingelogde.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-01 12:56
Ik heb gister een truc ontdekt:
Klik bij de paginaknop op create shortcut, dan krijg je op je scherm een snelkoppeling naar die site. Alsof je die site als een programma hebt. Bijv. T.Net ;)

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user109731
  • Niet online
Extensions zijn live _/-\o_

EN een beta voor Linux en Mac is nu beschikbaar (Ik gebruik de nightly builds van Chromium al maanden onder Ubuntu, en het is erg snel en stabiel).

edit: nog een blog post van Google.

[ Voor 41% gewijzigd door user109731 op 08-12-2009 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:49
JanDM schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 18:43:
Extensions zijn live _/-\o_

EN een beta voor Linux en Mac is nu beschikbaar (Ik gebruik de nightly builds van Chromium al maanden onder Ubuntu, en het is erg snel en stabiel).

edit: nog een blog post van Google.
Ik zie het... Toch even installen voor Ubuntu, fijne browser als het snel, snel moet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-03 18:43
Heb nu de dev channel chrome geinstalleerd met twee extensies: xmarks (gebruik ik voor firefox ook) en flashblock (vooral omdat er nog geen adblock beschikbaar is).

Enige wat ik nog echt mis bij chrome: hoofdwachtwoord (voel me niet echt veilig om wachtwoorden op te laten slaan), app tabs, foxytunes en adblock. Maar wat is chrome toch heerlijk snel!
En tja adblock: zou die echt beschikbaar komen voor chrome? Aangezien Google zijn winst toch vooral uit de ads in de Google searches haalt....

Als dit allemaal gefixt is ben ik misschien definitief over na jarenlang met veel plezier firefox gebruikt te hebben!

Firefox zal dan alleen nog gebruikt worden omdat daar mijn zotero.org collectie in beheerd wordt (referenties/pdf beheerder/cite-while-you-write voor mijn verslagen, artikelen etc). De zotero devs hebben namelijk nog geen plannen de code te gaan porten naar chrome.

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Ik heb anders wel een adblock extensie gezien. Maar helaas nog niet geinstalleerd omdat mn pc vastliep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-03 18:43
thijsje66 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 21:09:
Ik heb anders wel een adblock extensie gezien. Maar helaas nog niet geinstalleerd omdat mn pc vastliep
Ja inderdaad: AdThwart, alleen nog niet zo uitgebreid als abp. Is nogal logisch, extensies zijn net een paar uur in de lucht.

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Ik voorzie nu al een erg groot aankomend probleem bij de extensies... Vrijwel iedere extensie die nu beschikbaar is heeft ook zo'n fijne knop... Nu raad je het al, die knoppen kun je dus zelf niet wegkrijgen. Je zou eigenlijk moeten kunnen instellen of je zo'n knop wilt zien ja of nee, en wanneer nee dat je die dan via menu->extensies-><extensie> kunt oproepen.

Want ikzelf wil eigenlijk helemaal geen nieuwe knop in de GUI gewoon via het menu alle extensies aanroepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Sinds vandaag het probleem met m'n chrome dat de muist snelheid lager is als Chrome op de voorgrond staat (actieve window). Zodra Chrome op de achtergrond staat is het probleem opgelost en heb ik weer een snellere muis snelheid.
Iemand bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-06 07:43
Waarom kan ik geen extensies downloaden? Hij zegt dat ik een nieuwere versie moet en stuurt me vervolgens hierheen: http://www.google.com/landing/chrome/beta/

En die pagina bestaat niet zegt ie.

edit: ik zie het al ik zit nog op versie: 3.0.195.33

Maar hij wil niet updaten

[ Voor 17% gewijzigd door ApexAlpha op 09-12-2009 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
ApexAlpha schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:00:
Waarom kan ik geen extensies downloaden? Hij zegt dat ik een nieuwere versie moet en stuurt me vervolgens hierheen: http://www.google.com/landing/chrome/beta/

Hij wilt niet update omdat er nog geen nieuwe stable versie uit is. Je moet de dev versie hebben om extensies te gebruiken, dus dan moet je die downloaden van de website uit je post en installeren.

[ Voor 6% gewijzigd door Chip. op 09-12-2009 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Wouser schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:27:
[...]

Hij wilt niet update omdat er nog geen nieuwe stable versie uit is. Je moet de dev versie hebben om extensies te gebruiken, dus dan moet je die downloaden van de website uit je post en installeren.
Als jij de website uit mijn post opent doet hij het dan? hier niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mangahuisman
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-03 10:12
JunkO schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 15:14:
Heeft toevallig iemand anders ook last van het feit dat de inloggegevens van Hotmail (zowel gebruikersnaam als wachtwoord) niet onthouden worden door Chrome. Heb de opties op de site uiteraad aangevinkt en ook Chrome aangegeven dat hij het voor deze site moet onthouden (die balk die bovenin tevoorschijn komt), maar onthouden ho maar...

Meer met het feit, dat microsoft zijn eigen sites optimaliseert voor gebruik met IE ;-)
En andere browsers een andere implementatie van de site laat weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik gebruik nu AdTwart voor m'n ads. Werkt netjes. Er zal wel wat beter uitkomen neem ik aan. En de mogelijkheid om zelf dingen te blocken :)

Ook hoop ik dat ze Aero Peek er in steken. Altijd leuk!

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-03 20:09
ApexAlpha schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:00:

Ik heb hetzelfde probleem, zit op de stable versie en zou graag naar dev channel gaan, maar die website werkt niet hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
mngm schreef op woensdag 09 december 2009 @ 13:47:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, zit op de stable versie en zou graag naar dev channel gaan, maar die website werkt niet hier!
dit is de juiste site, http://www.google.com/intl/en/landing/chrome/beta/
foutje van google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObAt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-06 08:09

ObAt

Loading...

Snake schreef op woensdag 09 december 2009 @ 13:02:
Ik gebruik nu AdTwart voor m'n ads. Werkt netjes. Er zal wel wat beter uitkomen neem ik aan. En de mogelijkheid om zelf dingen te blocken :)

Ook hoop ik dat ze Aero Peek er in steken. Altijd leuk!
Ikzelf heb AdBlock+, deze werkt misschien nog wel beter dan AdTwart :D. Tis echt een tip. Wat tevens ook echt mooi is om chrome te pimpen is SmoothScroll, het maakt Chrome helemaal af :D

Ik was trouw aan Firefox totdat Chrome uitkwam, nu ben ik totaal Chrome verslaafd.

Mijn dagelijkse spamdosis is te lezen op http://twitter.com/#!/ObAtG

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02:38

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

SmoothScroll gebruik ik ook en een echte aanrader vind ik ook Drag N Go. Ik selecteer simpelweg iet waarop ik wil zoeken, sleep de muis een beetje naar onder en hup, een nieuwe tab met Google resultaten opent. Ctrl ingedrukt houden laat je zoeken op YouTUbe. Ik gebruik het nu al voor alles. :)

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

• thijsje66
Is smoothscroll iets dat je laat scrollen zoals in opera?

• Graham
Wouser schreef op zondag 29 november 2009 @ 00:39:
Een vraag...
Je kunt ook bij chrome tabbladen "vastzetten" (rechter-muisknop -> tabblad vastzetten), fijne hieraan is is dat je dan alleen nog een icoontje krijgt en het tabblad dus niet veel plaats meer in bezit neemt.

Nu wil ik graag bij mijn startpagina's, 2 daarvan, al vanaf het begin vastzetten... Iemand of dat mogelijk is hoe dat dan gedaan moet worden?
Weet niet hoe je de startpagina vast zet maar gewone pagina's kan nu wel met een aanpassing van je shortcut, zie Make Google Chrome Open with Pinned Tabs.
Wouser schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:27:

Nope. Met de beta kan je ook sinds kort extensies installeren.

grahamofthewheels.com

• HCMarX
  • Laatst online: 02:35
Pirate-Bozz schreef op zondag 07 september 2008 @ 23:24:
Weet iemand waar je kunt instellen hoe lang pagina's in het geheugen blijven?
Ik kan alleen maar de optie vinden om de geschiedenis te wissen.

Is er nog een knop om meer geavanceerde instellingen te krijgen of zijn die 3 tabbladen alles?
Ik loop hier ook tegenaan (en kan geen antwoord vinden). Ik heb het idee dat het allemaal een beetje log wordt (door de geschiedenis) en wil eigenlijk de geschiedenis op twee weken of een maand zetten ofzo (nu is dat sowieso meer), maar ik kan alleen mijn complete geschiedenis weggooien, maar dat wil ik dus (liever) niet.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

• Chip.
  • Niet online
Graham schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:47:
[...]

Weet niet hoe je de startpagina vast zet maar gewone pagina's kan nu wel met een aanpassing van je shortcut, zie Make Google Chrome Open with Pinned Tabs.
Yes het werkt :D very nice. Ik heb namelijk 6 pagina's die ik erg veel bekijk dus die heb ik nu altijd netjes bij startup gepinned en is de rest van de bar vrij voor andere tabs :)

• Graham
Wouser schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:15:
[...]

Yes het werkt :D very nice. Ik heb namelijk 6 pagina's die ik erg veel bekijk dus die heb ik nu altijd netjes bij startup gepinned en is de rest van de bar vrij voor andere tabs :)
Zou het alleen fijn vinden als je het ook met je start/home pagina zou kunnen doen.

grahamofthewheels.com

• Chip.
  • Niet online
Graham schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:18:
[...]

Zou het alleen fijn vinden als je het ook met je start/home pagina zou kunnen doen.
Kan toch :)? Je vult gewoon even je startpagina's in achter de --pinned-tab-count=6 je startpagina's in...

Bijvoorbeeld nu voor mij
code:
1
C:\Users\...\chrome.exe --pinned-tab-count=6 http://www.igoogle.nl http://www.fok.nl http://www.nu.nl http://www.tweakers.net http://www.facebook.com

• Graham
Wouser schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:22:
[...]

Kan toch :)? Je vult gewoon even je startpagina's in achter de --pinned-tab-count=6 je startpagina's in...

Bijvoorbeeld nu voor mij
code:
1
C:\Users\...\chrome.exe --pinned-tab-count=6 http://www.igoogle.nl http://www.fok.nl http://www.nu.nl http://www.tweakers.net http://www.facebook.com
Nee ik bedoel de homepagina van google chrome met dus die 8 windows en je history.

grahamofthewheels.com

• Chip.
  • Niet online
Graham schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:24:
[...]

Nee ik bedoel de homepagina van google chrome met dus die 8 windows en je history.
chrome://newtab/ en chrome://history/ gewoon toevoegen :D

• Graham
Wouser schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:34:
[...]

chrome://newtab/ en chrome://history/ gewoon toevoegen :D
Cheers daar zocht ik naar.

grahamofthewheels.com

• Opi
  • Niet online

Opi

Is het mogelijk (evt) met een extensie om in mijn favorietenbalk rss-feeds op te nemen? Met Firefox is het geen probleem, maar als ik hetzelfde via Chrome doe krijg ik meldingen dat het niet kan. Iemand een idee?

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02:38

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

thijsje66 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 10:46:
Is smoothscroll iets dat je laat scrollen zoals in opera?
Ja, exact. :)

Mijn opties zijn everigens als volgt ingesteld gezien ik de standaardwaarden niet echt top vond:

Scroll Settings

Frames per second - 70
Animation time in milliseconds - 700
Stride size per scroll in pixel - 70

Pulse Algorithm

Pulse Scale - 4
Pulse Normalize - 1

Keyboard Settings

Arrow key stride size per scroll in pixel - 70
Frames per arrow key scroll - 70
———
PgUp/PgDown stride size per scroll in pixel - 140
Frames per PgUp/PgDown scroll - 70

:)

Scrollen met Page Down/Up en de pijltjestoetsen gaat ook super vloeiend nu.

[ Voor 5% gewijzigd door i7x op 10-12-2009 16:57 ]

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:58
Ik ben best te spreken over Chrome voor Mac, maar het valt me wel op dat pagina's soms anders gerenderd worden dan in Safari. Vreemd, want Chrome is toch ook gebaseerd op Webkit?

Voorbeeldje: willekeurige pagina op Marktplaats. De 3 thumbnails (onderaan) staan soms niet goed in hun kadertje, soms wel. En als ik klik op 'Bekijk grote foto's' hangen die thumbs helemaal uit hun kader:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jjj/tweakers/chrome-thumbs.png

Noot: toen ik net dit bericht intiepte en via de link-button een link wilde toevoegen gebeurde er niks. Nu weer wel. Vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-01 20:55

Icyzer

Goudvis

torp schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 15:10:
Ik ben best te spreken over Chrome voor Mac, maar het valt me wel op dat pagina's soms anders gerenderd worden dan in Safari. Vreemd, want Chrome is toch ook gebaseerd op Webkit?

Voorbeeldje: willekeurige pagina op Marktplaats. De 3 thumbnails (onderaan) staan soms niet goed in hun kadertje, soms wel. En als ik klik op 'Bekijk grote foto's' hangen die thumbs helemaal uit hun kader:
[afbeelding]

Noot: toen ik net dit bericht intiepte en via de link-button een link wilde toevoegen gebeurde er niks. Nu weer wel. Vaag...
Dat is ook een van de weinige dingen die me aan chrome irriteerd, websites worden soms gewoon nét niet goed weergeven. Zo ook GoT, best irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Pfft. Smoothscroll. Wat moet je ermee? :P Zeker zolang die bug er nog is waardoor dit soort extensions je browser performance echt drastisch verlagen, laat ik het maar bij een kale Chrome (en afaik is die bug er nog).

Als je dan toch iets doet voor het scrollen: ChromeTouch vond ik - met wat aangepaste instellingen - wel relaxed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33436

Ik was op Windows al een tijdlang fan van Google Chrome vanwege de snelheid, het prettig blauwe uiterlijk en de ruimtebesparende interface, en de Chromium 4.0 beta draait nu ook prima op Ubuntu op m'n netbookje (zelfs geen gemiep meer met Yahoo Mail). Erg fijn, want de interface van Firefox vult toch een aanzienlijk deel van het scherm, en ik heb een hekel aan die download pop-up. De Google Wave extensie is wel handig trouwens. Ik vrees echter dat ik die Superbar van FF ga missen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Verdomme!!!! Ik heb net per ongeluk een hele map met bladwijzers verwijdered zonder dat het de bedoeling was..., kreeg ook gewoon geen bevestiging ofzo of ik het uberhaupt wou delete :( :( :(... kan ik deze map nog terughalen...? En bookmark sync staat ook aan maar hij heeft die direct naar het delete meteen geupdate :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nieuwe stable:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8kZWSegBvuaI8BfcYrOIJRtt/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:58
is het ook mogelijk om een balk van de je bookmarks te krijgen aan de linkerkant van het scherm? zoals je bij IE en FF hebt vind het zelf namelijk fijn dat ik altijd mij bookmarks kan zien.

https://bettyskitchen.nl

• Chip.
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.sven-slootweg.nl/metro1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sven-slootweg.nl/metro2.jpg

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-06 21:49
Hmm, chrome heeft een rare renderfout in een blog van Wiethoofd gefixed, binnen 2 dagen :)

Jammer dat sommige extensies niet lekker werken. AdThwart is niet echt betrouwbaar. De sabconnect extensie werkt wel, maar zorgt er helaas niet voor dat de .nzb file meteen in Sabnzbd wordt geimporteerd.

De downloadbar vind ik irritant, best een brede balk, maar je moet helemaal naar rechts om het weg te drukken. Of mis ik iets?

• thijsje66
Zo, Google gaat het serieus doen met advertenties!
Heeft FF dat wel is gedaan? volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperNull
Zo, Google gaat het serieus doen met advertenties!
Heeft FF dat wel is gedaan? volgens mij niet.
Jawel, maar niet in NL.
Deze heeft in de New York Times gestaan;
http://www.mozilla.org/images/nyt_ad_large_2004.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik kwam ook een groot Chrome-billboard tegen langs de weg gisteren, en een bigass-advertentie op Hyves...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
TheZeroorez schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 07:54:
Ik kwam ook een groot Chrome-billboard tegen langs de weg gisteren, en een bigass-advertentie op Hyves...
Hier staat ook een enorm reclame bord van Chrome. Met alleen het logo van Chrome + in het klein "Google Chrome. www.google.com/chrome" :9

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Als ik vanaf mijn kantoor tegenover IKEA Hengelo naar buiten kijk staat er ook eentje langs de weg...

Goed bezig Google :)

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
goed bezig, google! Ik denk dat er nou meer mensen hiervoor kiezen, ipv het vertrouwde IE. Zo krijgt deze browser ook wat bekendheid (en terecht!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
TheZeroorez schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 07:54:
Op fok.nl staat op de frontpage en forum ook al dagen (zo niet al een week) lang advertenties van chrome...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05 09:09
Dat is toch iets dat Google voor heeft op Firefox - bakken geld voor marketing. Firefox was afhankelijk van SpreadFirefox, die op hun beurt weer afhankelijk zijn van donaties en vrijwilligerswerk. En ik heb eigenlijk al jaren niks meer van die organisatie gehoord (qua campagnes).

Daarom zal in in de Chrome / Firefox / Opera browserwar Chrome ook winnen. Niet omdat het specifiek beter is, maar omdat ze geld hebben voor marketing.

Is / was dit trouwens een internationale campagne of alleen in nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-06 22:57

Fitz

Vincent! We happy?

Wouser schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 12:52:
[...]

Op fok.nl staat op de frontpage en forum ook al dagen (zo niet al een week) lang advertenties van chrome...
Ook op buienradar heb ik m al een paar keer voorbij zien komen.

Hadden ze btw niet een maand kunnen wachten totdat er een stable is van 4.0. de extenties kunnen de normale gebruikers namelijk nog niet gebruiken.... (anderzijds weten de IE gebruikers niet dat er extenties bestaan)

Ben eigenlijk wel benieuwd of zo'n reclame campagne echt werkt en chrome plots veel marktaandeel gaat krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Fitz schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 14:34:
[...]
(anderzijds weten de IE gebruikers niet dat er extenties bestaan)
Tja, een hoop Firefox- en Chrome-gebruikers ook niet.
Op zich niet zo vreemd aangezien de Chrome-extensies pas 9 dagen bestaan.

Of doelde je op IE-extensies?

[ Voor 33% gewijzigd door anandus op 18-12-2009 14:38 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Ik klikte op die link, en toen ik op de pagina was vroeg hij of ik een snelle en stabiele browser wou gebruiken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
thijsje66 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 15:15:
[...]

Ik klikte op die link, en toen ik op de pagina was vroeg hij of ik een snelle en stabiele browser wou gebruiken 8)7
Neem aan dat je gelijk over bent gestapt op IE8?! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Tuurlijk, wat dacht jij dan? Ik maak nou ook reclame voor windows, IE 8, en alle zooi die MS aanbiedt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 15:29

spaceboy

Op grote hoogte

Effe een vraagje over Chrome. Ik ben echt he-le-maal tevreden, maar 1 ding lukt me nog niet:

Als ik .torrent of .nzb bestanden heb aangeklikt dan wordt netjes m'n torrent-programma of usenet-grabber gestart. Echter, in m'n download-directory komen wel die (zinloze) torrent en nzb bestanden terecht. Kan ik dat ergens filteren?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperNull
@spaceboy
De beste manier die ik ken om dat soort zooi eruit te donderen is zorgen dat je user accout een sciptje draait bij een login. Zo donder ik ook al m'n flash cookies elke keer weg.
Als mijn user in KDE inlogt doet ie
code:
1
2
rm -r /home/sb/.macromedia
rm -r /home/sb/.adobe

En poof! Geen flash cookies meer!
Als je op Windows zit kan je vast een soortgelijk .bat scriptje maken die alles met een een bepaalde extentie uit de Downloads dir delete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 15:29

spaceboy

Op grote hoogte

SuperNull schreef op zondag 20 december 2009 @ 01:19:
@spaceboy
De beste manier die ik ken om dat soort zooi eruit te donderen is zorgen dat je user accout een sciptje draait bij een login. Zo donder ik ook al m'n flash cookies elke keer weg.
Als mijn user in KDE inlogt doet ie
code:
1
2
rm -r /home/sb/.macromedia
rm -r /home/sb/.adobe

En poof! Geen flash cookies meer!
Als je op Windows zit kan je vast een soortgelijk .bat scriptje maken die alles met een een bepaalde extentie uit de Downloads dir delete.
Hmmm tja... da's een laatste resort, maar blijft een beetje een houtje-touwtje oplossing vind ik. Toch bedankt. :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperNull
Valt me net iets raars op, er staat "Mozilla" en "Gecko" in de user agent string van mijn Chrome Linux beta:
code:
1
Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US) AppleWebKit/532.5 (KHTML, like Gecko) Chrome/4.0.249.30 Safari/532.5

Ik heb er niet aan zitten prutsen (erewoord!) en de user agent string van mijn andere browsers is wel gewoon goed.
code:
1
2
Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686 (x86_64); en-GB; rv:1.9.2b4) Gecko/20091124 Firefox/3.6b4
Opera/9.80 (X11; Linux x86_64; U; en) Presto/2.2.15 Version/10.10

Is dit een ranzige workaround voor legacy sites ofzo?
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met een specifieke website? Meld dit niet hier; maar bij Google. Probeer eventueel de laatste build om te zien of het probleem reeds is opgelost