Wellicht heeft Microsoft er voor de zekerheid een stukje proprietary code doorheen gegooid. Helaas voor hen is Hotmail nou niet zo goed/bijzonder dat ze daar een browseroorlog mee kunnen winnendoctormetal schreef op maandag 29 december 2008 @ 16:59:
Het schijnt overigens wel een een probleem met hotmail en niet met chrome te zijn. Hij geeft bij alles wat je probeert te doen een unhandled exception in de javascript console.
Ik heb gisteren Chrome geïnstalleerd en hij bevalt me wel. Er zijn alleen twee bugs:
- Ons ticketsysteem Computer Associates Unicenter Service Desk doet het niet in Chrome. De knoppen boven en onder de ticketinformatie staan er wel, maar de tabel met alle info wordt niet weergegeven. Nouja, maakt ook niet zoveel uit, gebruik ik daar nog wel Firefox voor...
- Als ik een nieuw Chrome-venster open dan is dat venster te groot voor het scherm. Ik heb een Lenovo T61 laptop met een resolutie van 1024x768, en daarnaast een 17" HP- of Lenovo-scherm (afhankelijk van mijn werkplek) op 1280x1024. Misschien dat Chrome door die extended desktop de resolutie verkeerd inschat?
- Ons ticketsysteem Computer Associates Unicenter Service Desk doet het niet in Chrome. De knoppen boven en onder de ticketinformatie staan er wel, maar de tabel met alle info wordt niet weergegeven. Nouja, maakt ook niet zoveel uit, gebruik ik daar nog wel Firefox voor...
- Als ik een nieuw Chrome-venster open dan is dat venster te groot voor het scherm. Ik heb een Lenovo T61 laptop met een resolutie van 1024x768, en daarnaast een 17" HP- of Lenovo-scherm (afhankelijk van mijn werkplek) op 1280x1024. Misschien dat Chrome door die extended desktop de resolutie verkeerd inschat?
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Punt 1 is een site die niet werkt: meld het aan Chrome (zie topic waarschuwing)! Punt 2 zou opgelost moeten zijn in de nieuwe dev-build.Mx. Alba schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 08:03:
Ik heb gisteren Chrome geïnstalleerd en hij bevalt me wel. Er zijn alleen twee bugs:
Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com
Mensen die eerder op Dev channel zaten zitten nu automatisch op Beta channel. Als je dus 2.0 versie wilt moet je opnieuw naar Dev channel gaan via Channel Changer.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ik ben net naar het Dev Channel gegaan. Zou nu de boel exploderen? 
[edit]
Nee, het is niet geëxplodeerd
Is er trouwens een RSS feed of een forum waar Dev Channel gebruikers op de hoogte worden gehouden van de veranderingen?
[edit]
Nee, het is niet geëxplodeerd
[ Voor 54% gewijzigd door Mx. Alba op 09-01-2009 14:38 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Ik heb hem vanochtend geinstalleerd, zie weinig verschil tot nu toe. Je kan wel verschillende profielen definieren, nog niet geprobeerd maar zou wel eens handig kunnen zijn.
Voor de rest merk ik geen verschil, ook deze versie lijkt lekker snel en stabiel. De acid3-test komt nu wel tot 100%, maar het plaatje klopt nog steeds niet, en hotmail werkt ook nog niet. Wel een kleine grafische bug, het mannetje bij incognito staat iets te hoog in fullscreen mode, zodat zijn hoed wegvalt
Dus, op zich wel geinig, maar verwacht niets schokkends
Voor de rest merk ik geen verschil, ook deze versie lijkt lekker snel en stabiel. De acid3-test komt nu wel tot 100%, maar het plaatje klopt nog steeds niet, en hotmail werkt ook nog niet. Wel een kleine grafische bug, het mannetje bij incognito staat iets te hoog in fullscreen mode, zodat zijn hoed wegvalt
Dus, op zich wel geinig, maar verwacht niets schokkends
[ Voor 15% gewijzigd door sewer op 09-01-2009 14:48 ]
In die 2.0 versie is het scrollen dmv het indrukken van de middelste muisknop eindelijk geïmplementeerd.
Dit was een feature die ik toch heel erg miste.
Voor de rest is aan de buitenkant niet veel te zien. Wel is er dus een update van webkit, waardoor dus sommige issues met bepaalde sites opgelost zijn, maar helaas nog niet de issues met hotmail.
Dit was een feature die ik toch heel erg miste.
Voor de rest is aan de buitenkant niet veel te zien. Wel is er dus een update van webkit, waardoor dus sommige issues met bepaalde sites opgelost zijn, maar helaas nog niet de issues met hotmail.
Verwijderd
Zal niet aan Google liggen maar aan MS. Ik zou het goed vinden als ze niet allerlei hacks gaan doen om hotmail te laten werken, maar gewoon de standaard volgen. Moet Microsoft die site maar beter maken. En anders verliezen ze het indirect van Google (niet via de browser maar via de mail).doctormetal schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 21:40:
Wel is er dus een update van webkit, waardoor dus sommige issues met bepaalde sites opgelost zijn, maar helaas nog niet de issues met hotmail.
Google heeft zelf natuurlijk ook gmail, dus enige belangenverstrengeling is er zeker.Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 21:48:
[...]
Zal niet aan Google liggen maar aan MS. Ik zou het goed vinden als ze niet allerlei hacks gaan doen om hotmail te laten werken, maar gewoon de standaard volgen. Moet Microsoft die site maar beter maken. En anders verliezen ze het indirect van Google (niet via de browser maar via de mail).
Verwijderd
Maar gelukkig is Chrome dus open source, dus het zal niet zo zijn dat Google de hotmail site expres niet goed weergeeft (daar zie ik Google trouwens sowieso niet voor aan).
Ik lees net op slashdot dat Google een nieuwe versie heeft uitgebracht. Onder andere met ondersteuning voor Greasemonkey. Nou is de algemene verwachting dat Google nooit ondersteuning gaat leveren voor zaken als bijvoorbeeld AdBlock. Google is tenslotte een reclameboer.
Daarom vind ik het merkwaardig en nieuwswaardig dat Greasemonkey er nu juist wel in zit: kan dit namelijk niet ook dat (ad blocken) doen?
Wat denken jullie van die ontwikkeling?
Daarom vind ik het merkwaardig en nieuwswaardig dat Greasemonkey er nu juist wel in zit: kan dit namelijk niet ook dat (ad blocken) doen?
Wat denken jullie van die ontwikkeling?
Verwijderd
Nieuwe versie

Update:
Hotmail werkt hier nog steeds niet goed als ik iets wilt typen loopt dat 'deel' vast.

Update:
Hotmail werkt hier nog steeds niet goed als ik iets wilt typen loopt dat 'deel' vast.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2009 10:15 ]
Hotmail werkt nu nog slechter, als ik nu een map of knop aanklik gebeurd er niets...
Voorheen alleen problemen met tekst typen in de body van een bericht.
Voorheen alleen problemen met tekst typen in de body van een bericht.
[ Voor 30% gewijzigd door Laguna op 10-01-2009 10:44 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Dus er is een nieuwe versie van Chrome1 en een beta van Chrome2, klopt dat zo?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik zie wel nieuwe functies in de beta van 2.0, maar sommige dingen werken toch minder goed. Hij maximaliseerd hier erg lelijk (zwarte randen) en ook de statusbalk komt op een rare plaats. Aantal sites met JS werken niet ok, maar dat zal ook wel aan de betreffende scripts liggen die browser sniffing gebruiken.
Verwijderd
Ja, blijkbaar.anandus schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 10:48:
[...]
Dus er is een nieuwe versie van Chrome1 en een beta van Chrome2, klopt dat zo?
Hmm, start net Chrome op, overzicht tabjes opstartpagina, komt er een venster overheen, kan pagina niet laden, verzend report (met of zonder screenshot)... Kan klikken wat ik wil, maar het gaat niet weg. Crap, ctrl-alt-del, daar staan 2 chrome sessies, beide killen, weer proberen, weer het zelfde... Crap!
Ik zoeken waar Chrome staat, Documents and Settings\*****\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\User Data\Default en daar het bestand last session weggedonderd, en nu doet ie het weer... Wazig...
Ik zoeken waar Chrome staat, Documents and Settings\*****\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\User Data\Default en daar het bestand last session weggedonderd, en nu doet ie het weer... Wazig...
"Mekker, blaat"
Oud bericht, maar ik zie geen reactie hierop. Ik kreeg dezelfde fout toen ik ook een update wilde doen naar een dev-release hier op het werk en daar zitten we achter een proxyserver. Misschien is dat een probleem. Thuis een poging gedaan en daar gaat het wel prima.RnB schreef op zondag 07 september 2008 @ 12:40:
Ik krijg steeds deze melding wanneer ik wil updaten: 'De updateserver is niet beschikbaar (fout:7)'.
Heel irritant aangezien ik volgens mij één van de weinigen ben die deze melding krijgt.
[ Voor 19% gewijzigd door DikkieDick op 13-01-2009 10:34 ]
aka pluim003
Kreeg het gisteren ook niet voor elkaar. Het is me nu wel gelukt. Wat ik nu anders dan gisteren heb gedaan is:DikkieDick schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:29:
[...]
Oud bericht, maar ik zie geen reactie hierop. Ik kreeg dezelfde fout toen ik ook een update wilde doen naar een dev-release hier op het werk en daar zitten we achter een proxyserver. Misschien is dat een probleem. Thuis een poging gedaan en daar gaat het wel prima.
1: Onder opties eerst vinkje gezet voor "Help Google Chrome beter te maken... te verzenden".
2: De chromechannel2.0 updater gedownload
3: Firefox afgesloten (eventueel andere browsers?)
4: googleupdate.exe proces gesloten met ctrl+alt+del.
5: chromechannel2.0 gestart en gezet op het 3e punt: Dev.
6: Ge-update en werk nu met versie: 2.0.156.1
Punt 1, 2 en 4 heb ik gisteren niet gedaan. Nu kreeg ik ook geen foutmelding 7 meer. Hoop dat dit bij jullie ook werkt.
Zit sinds vanmorgen (?) op 2.0.157.0 en heb behoorlijk wat issues met graphics op websites. Vaak verschijnen die simpelweg niet (het logo van nu.nl, foto's op flickr.com, het GoT logo hierboven, ....)
Waarom waarom brengt Google haar toolbar niet uit voor Chrome???
1) veel features van de Toolbar worden in Chrome geïntegreerd; meerdere zijn er al. De adresbar is bijvoorbeeld ook search bar.smeerbartje schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:25:
Waarom waarom brengt Google haar toolbar niet uit voor Chrome???
2) Chrome is nog niet af hè... Geduld
Het enige wat ik ECHT mis als ik geen Google Toolbar heb zijn de Bookmarks die op de servers van Google staan. Ofwel op m'n werk en thuis dezelfde bookmarks. Heerlijk! Is het met Chrome misschien mogelijk om i.p.v. locale bookmarks te maken gebruik te maken van Google Bookmarks?Mx. Alba schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 13:29:
[...]
1) veel features van de Toolbar worden in Chrome geïntegreerd; meerdere zijn er al. De adresbar is bijvoorbeeld ook search bar.
2) Chrome is nog niet af hè... Geduld
Ik heb met de nieuwe beta dat als een window een tijdje openstaat, soms ineens aller afbeeldingen verdwijnen, heel vaag. Meer mensen hier last van?
Ik heb versie 2.0.157.2 sinds vandaag draaien. Echter: op GoT werkt ALT+S of ALT+P niet meer. 
Moet ik daar iets bijzonders aan instellen? Uiteraard heb ik dit topic doorzocht, maar ik kan geen soortgelijke problemen vinden.
Moet ik daar iets bijzonders aan instellen? Uiteraard heb ik dit topic doorzocht, maar ik kan geen soortgelijke problemen vinden.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Niet meer? Dat heeft bij mij in Chrome nog nooit gewerkt. 
Of gebruik je Chrome nu pas voor de eerste keer?
In FF had ik dat probleem ook, maar kon je het in de config aanpassen. In Chrome vrees ik dat dit niet mogelijk is
Of gebruik je Chrome nu pas voor de eerste keer?
In FF had ik dat probleem ook, maar kon je het in de config aanpassen. In Chrome vrees ik dat dit niet mogelijk is
Nee, hiervoor gebruikte ik de stabiele versie. Sinds ik een paar uur geleden over ben gegaan naar de dev versie werkt het niet meer.
Ik heb er net maar een bug-report voor ingevuld, eens kijken of er iets op terug komt.
Ik heb er net maar een bug-report voor ingevuld, eens kijken of er iets op terug komt.
[ Voor 26% gewijzigd door pven op 16-01-2009 23:26 ]
Draai hier op 1.0.154.43 en hier werkt het welpven schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 23:03:
Nee, hiervoor gebruikt ik de stabiele versie. Sinds ik een paar uur geleden over ben gegaan naar de dev versie werkt het niet meer.

Vreemd... ben benieuwd wat google reageert
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ik heb de laatste Dev versie (2.0157.2) en kan niet meer op buienradar.nl, krijg zo'n droevig smiley tab met de tekst dat de pagina niet kan worden weergegeven.
Dit lijkt een crashende flash plug-in te zijn. Heb dit op meer sites gezien.jelmervos schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 10:37:
Ik heb de laatste Dev versie (2.0157.2) en kan niet meer op buienradar.nl, krijg zo'n droevig smiley tab met de tekst dat de pagina niet kan worden weergegeven.
Gewoon even rapporteren als een browser crash via het menu.
Reeds gedaan. Anderen hier ook last van?doctormetal schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 13:22:
[...]
Dit lijkt een crashende flash plug-in te zijn. Heb dit op meer sites gezien.
Gewoon even rapporteren als een browser crash via het menu.
Ik heb wel eens dat Chrome een minuut ofzo hangt. Ook vrij irritant als je net even snel iets op wilt zoeken

Chrome lijkt bij mij iets trager bij het weergeven van high res afbeeldingen. Vooral wanneer je ze in een aparte tab opent... als je later terug naar die tab gaat heb je een aantal seconden een witte pagina voordat de afbeelding verschijnt.
In Firefox en IE komt de afbeelding onmiddellijk tevoorschijn dus geheugen lijkt me niet echt het probleem..
In Firefox en IE komt de afbeelding onmiddellijk tevoorschijn dus geheugen lijkt me niet echt het probleem..
Even ter controle: hebben mensen bij de laatste Dev versie (2.0.157.2) dat de spatiebalk geen functie meer heeft? Deze zou pagedown moeten doen volgens mij.
Klopt... same here.jelmervos schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 08:28:
Even ter controle: hebben mensen bij de laatste Dev versie (2.0.157.2) dat de spatiebalk geen functie meer heeft? Deze zou pagedown moeten doen volgens mij.
Ik snap niet helemaal hoe ik ook de illusie heb gehad dat Chrome "snel" was. We hebben hier op 't werk laatst een vergelijking gedaan tussen Firefox 3.0.5 en Chrome, maar bij Chrome zie je elke pagina echt opgebouwd worden, bij Firefox staat ie er instantly.
Kom er nu achter hoe vaak ik die spatie gebruik.
wat is de sneltoets voor page up, behalve Home? :
[ Voor 4% gewijzigd door Sjah op 23-01-2009 12:15 ]
Klein dingetje dat ik niet kan ontdekken, hoe kun je je bookmarks alfabetiseren? Als ik bladwijzerbeheer open en dan op "titel" druk gebeurt er helemaal niets (terwijl je toch zou denken dat je op die manier je bookmarks op alfabet zou kunnen zetten).
Ondanks de waarschuwing: chrome crashed bij mij sinds gister of zo ineens in tweakers op het moment dat de banner voor de G1 geladen wordt. Best irritant. Ik draai m trouwens op W7. Ik heb nog geprobeerd de flash opnieuw te installeren, maar dat hielp maar 1 of 2 keer. Volgens mij ligt het gewoon aan die banner omdat ie ook zo ' bijzonder' is met dat uitklappen en zo. Maar dat laatste is gewoon een gok natuurlijk. Zijner meer mensen met dat probleem?
Wat heeft Google in hemelsnaam uitgespookt met 2.0.158.0 ? Ik heb continu last van full CPU load door chrome.... Als ik een tabblad sluit wat de CPU leegtrekt dient weer een ander tabblad aan wat hetzelfde gaat doen. Onbruikbaar op deze manier.
Nog een ander nieuw feature: als je een aantal tabs opent kan worden de tabs geresized zodat 't allemaal past in je tab-bar... normaliter... echter in 2.0.158.0 worden de tabs opeens superklein als je een behaalde tab-count overschreidt zodat je niet meer kunt zien wat in welke tab staat.
En nog eentje... hij resized 't window ongevraagd naar iets vaags, terwijl ik 'm fullscreen wil.
Nog een ander nieuw feature: als je een aantal tabs opent kan worden de tabs geresized zodat 't allemaal past in je tab-bar... normaliter... echter in 2.0.158.0 worden de tabs opeens superklein als je een behaalde tab-count overschreidt zodat je niet meer kunt zien wat in welke tab staat.
En nog eentje... hij resized 't window ongevraagd naar iets vaags, terwijl ik 'm fullscreen wil.
[ Voor 45% gewijzigd door catchingfire op 27-01-2009 07:07 ]
Ik heb ook veel last met die versie: tabbladen worden in eens heel erg klein, Chrome valt buiten beeld aan de bovenkant indien gemaximaliseerd, buienradar.nl laat chrome crashen.
Ah, nieuwe dev release, zie dat een aantal van bovengenoemde problemen zijn opgelost: http://sites.google.com/a...-notes/releasenotes201590
Helaas crasht buienradar.nl nog steeds
Helaas crasht buienradar.nl nog steeds
[ Voor 10% gewijzigd door jelmervos op 27-01-2009 08:44 ]
Oeh, hier ben ik blij mee:
Helaas nog niets over ALT + S. Ik heb daar dus een bug voor ingeschoten, maar heb er geen feedback op gekregen. Kan ik ergens terugvinden wat men hier mee doet? Op http://code.google.com/p/chromium/issues zie ik niets terug wat er op lijkt (alhoewel het lastig zoeken is aldaar).Fix tabs collapsing to minimum size when you open a new tab.
Speaking of the devil, nu idd 2.0.159.0. Tot heden geen 100% CPU load en mini-tabs gehad.jelmervos schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 08:41:
Ah, nieuwe dev release, zie dat een aantal van bovengenoemde problemen zijn opgelost:
Nu werkt flickr.com echter weer voor geen meter (en hotmail uiteraard nog steeds niet).
edit; de update van 2.0.158.0 -> iets nieuwers werkt niet echt soepel. Heb een PC de hele nacht aan laten staan en die was met 4 cores op 100% aan 't "Chrome'n", maar nog niet klaar met updaten.
edit2; ik heb 't bijna gehad met Chrome. Had de vreselijke 2.0.158.0 draaien op een PC, geuninstalled, een Chrome 1.2 versie gedownload... maar zelfs die krijg ik niet geinstalleerd.
[ Voor 32% gewijzigd door catchingfire op 28-01-2009 09:56 ]
Van Chrome 1.2 heb ik nog nooit gehoord, maar als je die 2-versie deinstalleert, kun je dan ook niet de gewone release (1.0.154.43) op http://www.google.com/chrome installeren
Ik vind de laatste versies ook steeds slechter worden. Veel zaken lijken niet te zijn opgelost en een crash van de gehele browser is geen uitzondering meer.
Het is na enkele reboots weer gelukt om chrome te de-installeren en te her-installeren... maar niet bepaald een soepele upgrade dus.sewer schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 13:55:
Van Chrome 1.2 heb ik nog nooit gehoord, maar als je die 2-versie deinstalleert, kun je dan ook niet de gewone release (1.0.154.43) op http://www.google.com/chrome installeren
Klopt... Ik heb het geregeld dat hij een paar minuten hangt. Wat voor nut heeft het nou om voor elk tab een losse thread te starten als de boel toch allemaal samen hangt?jelmervos schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 14:26:
Ik vind de laatste versies ook steeds slechter worden. Veel zaken lijken niet te zijn opgelost en een crash van de gehele browser is geen uitzondering meer.
ik kan met chrome "niets" in me hotmail
Ik kan inloggen en de lijst met berichten zien, maar ik kan geen bericht inkijken, ik kan me doodklikken wat ik wil

Ik kan inloggen en de lijst met berichten zien, maar ik kan geen bericht inkijken, ik kan me doodklikken wat ik wil
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Serieus? Maak er een issue van zou ik zeggen, dan kunnen ze het voor je oplossen!CrankyGamerOG schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 14:51:
ik kan met chrome "niets" in me hotmail![]()
http://code.google.com/p/chromium/issues/list
Inderdaad vreemd dat tot niemand het nu toe is opgevallen dat hotmail niet werkt

PS Als je het topic niet wilt doorlezen, boven aan de pagina is ook een searchbox waar je bijvoorbeeld op hotmail kunt zoeken
Geheel 'toevallig' werken andere sites van Microsoft ook niet, bijv. windows update en msdn subscription downloads.
PS Als je het topic niet wilt doorlezen, boven aan de pagina is ook een searchbox waar je bijvoorbeeld op hotmail kunt zoeken
[ Voor 65% gewijzigd door sewer op 28-01-2009 16:06 ]
Ik houd dit topic niet zo heel goed bij, maar volgens mij is er nog geen link geweest voor de standalone installer die dus ook te gebruiken zou zijn met authentication proxy.
Bij deze:
http://www.google.com/sup...n/answer.py?answer=126299
Bij deze:
http://www.google.com/sup...n/answer.py?answer=126299
Verwijderd
Ik heb al een paar geprobeerd een nieuwe versie van Chrome te installeren. Maar het lijkt erop dat de oude versie geinstalleerd blijft. Weet iemand hoe ik het beste een nieuwe versie van Chrome kan installeren?
Ik heb veel problemen met hotmail, kan bijvoorbeeld geen mails meer openen en versturen, is dit inmiddels opgelost?
Alvast bedankt
Ik heb veel problemen met hotmail, kan bijvoorbeeld geen mails meer openen en versturen, is dit inmiddels opgelost?
Alvast bedankt
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2009 23:09 ]
Het is een fout van MS dat hotmail niet werkt, ze spoofen nu de safari user agent als je naar hotmail surft.
bron: Webwereld
Verwijderd
Beetje jammer dat commentaar van MS:
Microsoft reageerde geagiteerd op het commentaar van Cutts en Google. Omar Shahine, betrokken bij Hotmail voor Microsoft, verwees de kritiek van Cutts dan ook naar het land der fabelen. "Het is een naïef commentaar. Hij ziet ons als een website en hij verwacht dat een dienst met miljoenen gebruikers en draaiend op duizenden servers alles laat vallen om te werken aan één bug? Voor een browser die het merendeel van de gebruikers links laat liggen?"
Toch hebben ze wel een punt. Hotmail is iets meer dan een simpele website en erg groot is het aantal gebruikers van hun dat Chrome gebruikt niet.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Als IE8 echt standards compliant zou zijn zou Hotmail er niet in werken. Maar iets zegt me dat Hotmail in IE8 wel degelijk werkt...
Er is weer een update voor dev-channel, tabs worden eindelijk goed getekend, alleen nog steeds geen buienradar, waarom fixen ze dat niet???
[ Voor 29% gewijzigd door jelmervos op 04-02-2009 19:10 ]
Is inderdaad irritant. Buienradar gebruik ik toch regelmatig. Moet ik dus een andere browser voor gebruiken.jelmervos schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 19:09:
Er is weer een update voor dev-channel, tabs worden eindelijk goed getekend, alleen nog steeds geen buienradar, waarom fixen ze dat niet???
Wat werkt er dan niet met buienradar? Hier doet die het gewoon 
Edit: Ah zien dat je dev versie gebruikt. Ik gebruik gewoon de publieke versie, vreemd dat die het daar wel doet.
Edit: Ah zien dat je dev versie gebruikt. Ik gebruik gewoon de publieke versie, vreemd dat die het daar wel doet.
[ Voor 47% gewijzigd door Snippertje op 04-02-2009 21:48 ]
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Hier ook geen problemen met buienradar ?Snippertje schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 21:47:
Wat werkt er dan niet met buienradar? Hier doet die het gewoon
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ergens is het mis gegaan met de dev versies, en als je maar lang wacht komt het ook in de beta en final versie, tenzij ze het fixen. Er zijn al bug-reports van.
Onder Firefox werkt hotmail anders ook niet fatsoenlijk... en er zijn toch vrij veel Firefox users ondertussen. Het is gewoon arrogantie van MS. Ik denk dat ze zichzelf hiermee in de voet schieten, mensen stappen nu sneller over naar gmail (want dat werkt zowiezo al stukken prettiger). Veel hotmail users gebruiken het omdat ze het al zo lang gebruiken lijkt me (tenminste, dat is bij mij 't geval), en de fijne integratie in WLM.Marzman schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 16:40:
Toch hebben ze wel een punt. Hotmail is iets meer dan een simpele website en erg groot is het aantal gebruikers van hun dat Chrome gebruikt niet.
Verwijderd
Klopt ik heb nu ook al een Gmail account gemaakt alleen maar omdat hotmail niet werkte met Chrome.
En ik gebruik hotmail alleen maar omdat ik het al zo lang gebruik icm messenger anders was ik er al lang van af gestapt.
En ik gebruik hotmail alleen maar omdat ik het al zo lang gebruik icm messenger anders was ik er al lang van af gestapt.
Ik ontdekte vandaag iets vreemds (een bug?) bij Chrome. Sinds ik een monitor heb met een resolutie van 1900x1200 toont de browser op veel websites de zogenaamde "invulvakjes" niet meer. Dus bijv. op de FP van Tweakers zie ik de "knopjes" van de poll niet meer. Kent iemand dit probleem?
Edit: probleem is opgelost na het opschonen van mijn PC met CCleaner. Waarom het daarom weg is weet ik niet.
Edit: probleem is opgelost na het opschonen van mijn PC met CCleaner. Waarom het daarom weg is weet ik niet.
[ Voor 16% gewijzigd door Tigertje op 08-02-2009 13:47 ]
Zo ik heb chrome gedeinstalleerd. Hij begon steeds moeilijker te doen en crashte vaak. Daarom nu lekker firefox 3
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Bij slechte verbindingen (zoals nu waar ik vanaf een openbare verbinding werk) worden afbeeldingen bij mij in enorm slechte kwaliteit weergegeven. Refreshen helpt niet, en de afbeelding alleen laten laden in een tab brengt ook geen veranderingen. Weet iemand of dit aan te passen is?
YES! buienradar werkt in de laatste Dev versie: Release 2.0.162.0
jelmervos schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 10:33:
YES! buienradar werkt in de laatste Dev versie: Release 2.0.162.0

Het was overigens de eerste test die ik deed met de nieuwe build
Nu nog bookmarks via google bookmarks en ik ben helemaal blij.
Plaatje ziet er hier wel goed uit:

Thuis is 'ie bij mij ook goed.
Tijdens internet in de trein en op school niet.
Ik vermoed dat er ergens een instelling zit die op "Low" gaat bij minder snel netwerk ofzo...
Ik vermoed dat er ergens een instelling zit die op "Low" gaat bij minder snel netwerk ofzo...
Ik gebruik Chrome al sinds de release. De eerste weken kreeg ik bij een aantal websites (vooral Youtube) dat hij niet alles kon laden, bv. de thumbnails die bij de video's horen. Links onderin zag je dan 'wachten op pagead2.googlesyndication.com' of 'googleads.doubleclick.net' of iets wat er op lijkt.
Na een tijdje was dit verholpen en heb de laatste maanden hier geen last meer van gehad (dacht dat het door een update van Chrome kwam). Echter sinds mijn format van dit weekend is dit probleem weer terug, en ik heb geen idee hoe ik dit weer weg krijg
Iemand?
Na een tijdje was dit verholpen en heb de laatste maanden hier geen last meer van gehad (dacht dat het door een update van Chrome kwam). Echter sinds mijn format van dit weekend is dit probleem weer terug, en ik heb geen idee hoe ik dit weer weg krijg
Iemand?
Bump.
Hier een voorbeeld screen (komt uit Paint, slechte kwaliteit
)
Hier een voorbeeld screen (komt uit Paint, slechte kwaliteit

[ Voor 27% gewijzigd door Sander H op 17-02-2009 17:28 ]
Dat probleem speelt hier ook af en toe op, maar niet alleen in Chrome. Nog steeds geen oplossing trouwens... Zie ook mijn topic hierover http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1326105Sander H schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 17:28:
Bump.
Hier een voorbeeld screen (komt uit Paint, slechte kwaliteit)
28 x AUO SunBravo + Fronius Symo 10.0 + Mitsubishi Zubadan 8kw om de stroom weer op te maken...
Thx voor de link 
Ik heb inmiddels een raar patroon ontdekt: Als ik in Chrome bv. naar Fok! ga (games of forum) heb ik ook dat er afbeeldingen niet geladen kunnen worden. Als ik het afsluit en dan met Internet Explorer naar Fok ga dan kan hij voor ongeveer 5 minuten de hele website niet laden. Na een paar minuten probeer ik het weer in IE en dan doet hij het wel gewoon, inclusief afbeeldingen.
Als ik IE dan weer afsluit en Chrome opstart gebeurt er weer hetzelfde
Ik heb inmiddels een raar patroon ontdekt: Als ik in Chrome bv. naar Fok! ga (games of forum) heb ik ook dat er afbeeldingen niet geladen kunnen worden. Als ik het afsluit en dan met Internet Explorer naar Fok ga dan kan hij voor ongeveer 5 minuten de hele website niet laden. Na een paar minuten probeer ik het weer in IE en dan doet hij het wel gewoon, inclusief afbeeldingen.
Als ik IE dan weer afsluit en Chrome opstart gebeurt er weer hetzelfde

Wel grappig dat de topicwaarschuwing juist met de laatste dev versie problemen geeft. (op mijn beide computers) ik ga weer terug naar de beta branch._the_crow_ schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 11:29:
Chrome is constant in ontwikkeling. Als je je conclusies gaat trekken op basis van een oude versie, begin je al verkeerd. Daarnaast is er ook een topicwaarschuwing (over het al dan niet werken van websites) toegevoegd, zoals onderaan de pagina te zien is.
Voor de mensen die het probleem niet zien, wat extra info: ik krijg het topic gewoon te zien, maar de box waar de waarschuwing instaat wordt onzettend groot. Een topic van 25 posts is ongeveer 200 maal zo klein (in pagina-lengte) als de de waarschuwings box. Dat wordt dus ontzettend lang doorscrollen totaan de quickreply box. Nu eens even zien waar ik bij tweakers "bugs" kan aanmelden.
[ Voor 8% gewijzigd door job op 23-02-2009 17:30 ]
Verwijderd
ik heb bij firefox en IE altijd veel gebruik gemaakt van het "dropdown" menu waar de laatst bezochte sites staan. dit is een pijltje naast de adresbalk. echter kan ik die bij chrome niet vinden. klopt het dat chrome deze niet heeft of en is er een optie om dat wel te krijgen?
Safari 4 beta is uit, en het lijkt erop dat er e.e.a. uit Chrome is overgenomen. Safari 3.2 had de neiging om af en toe vast te lopen onder Windows. Ga deze maar eens testen. Ziet er op het eerste gezicht goed uit.

Verwijderd
Kan iemand mij helpen ik word echt helemaal gek!
Sinds kort als ik bij Chrome een woord intyp om meteen te zoeken (dus in de browserbar) of om naar een website te gaan die al in mijn geschiedenis staat gaat hij, als ik op enter druk, alleen naar de google hoofdpagina.
Vreeeeeeeeeeeemd
Hij doet het iig weer.
Sinds kort als ik bij Chrome een woord intyp om meteen te zoeken (dus in de browserbar) of om naar een website te gaan die al in mijn geschiedenis staat gaat hij, als ik op enter druk, alleen naar de google hoofdpagina.
Vreeeeeeeeeeeemd

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2009 11:07 ]
Zelfde had ik ook, hij ging naar https van Google, ipv http. Maar is ook spontaan verholpen.
Heb nu 2.0.166.1, alleen ziet de menubalk hier op GoT er echt niet uit. Zal wel door de WebKit merge komen. Andere gebruikers zelfde probleem?
Heb nu 2.0.166.1, alleen ziet de menubalk hier op GoT er echt niet uit. Zal wel door de WebKit merge komen. Andere gebruikers zelfde probleem?
[ Voor 7% gewijzigd door jelmervos op 27-02-2009 16:25 ]
Ja hier ook. Heb al een broken website gereport.
Full Screen werkt prima opzich trouwens, alleen jammer dat je de adresbalk niet in beeld kan krijgen door muis bovenaan scherm te plaatsen of Alt+D.
Full Screen werkt prima opzich trouwens, alleen jammer dat je de adresbalk niet in beeld kan krijgen door muis bovenaan scherm te plaatsen of Alt+D.
Jep hier hetzelfde. Heb hem gelijk maar gerapporteerd als niet werkende site.jelmervos schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 16:25:
Zelfde had ik ook, hij ging naar https van Google, ipv http. Maar is ook spontaan verholpen.
Toen ik een weekje terug ditzelfde zag in m'n Chromium-build voor OS X heb ik even WebKit aangevuurd (als in de Safari-nightly die genoemd is naar zijn engine), waarin ik precies hetzelfde zag. Het is dus inderdaad een WebKit-issue.jelmervos schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 16:25:
0.0
mijn zoekmachine history werkt niet.
Zie het niet in de startpagina of als ik in de adresbalk bijv. imdb TAB doe, dan gaat hij gewoon tabben naar de content in de pagina. ipv dat hij imdb dan als zoekmachine selecteert.
Zie het niet in de startpagina of als ik in de adresbalk bijv. imdb TAB doe, dan gaat hij gewoon tabben naar de content in de pagina. ipv dat hij imdb dan als zoekmachine selecteert.
Huub Huub Barbatruc!
Heb je nu het probleem dat je niet lukt om die zoekmachine te selecteren, of dat de history ervan niet werkt?
In het eerste geval, gebruik eens spatie ipv tab, dus imdb <spatie> pipi longstocking.
In het eerste geval, gebruik eens spatie ipv tab, dus imdb <spatie> pipi longstocking.
Wat ik trouwens nu pas heb gezien, is dat Google niet van plan is om het minimaliseren naar tray te gaan ondersteunen.Zie hier
Jammer. Heb liever geen externe apps hiervoor...
Jammer. Heb liever geen externe apps hiervoor...
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Laatste dev versie (2.0.168.0) is niet echt geweldig: history en download pagina zijn er niet beter op geworden en de browser laten crashen is een eitje.
Zet die T-mobile speedmanager eens uitCheesy schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 19:19:
Thuis is 'ie bij mij ook goed.
En inderdaad, de (laatste) Dev versie is niet echt geweldig op enkele puntjes. Ik denk bijvoorbeeld, dat de renderer van Pocket IE op mijn telefoon de tweakers frontpage beter renderd dan hetgene waar ik nu mee browse.

Ik heb zojuist dus geupdate vanaf mijn eerste Chrome, 0.3.154nogwa, die alles wel juist weergaf. Maarja, ik was zo slim om naar een unstable build te updaten
[edit] Zojuist is het tabblad met Gmail, GoogleDocs en een Excel sheet van GoogleDocs gecrashed. Lekker ironisch dat dit de pagina's zijn die crashten, de andere tabs bleven nog intact.
[ Voor 46% gewijzigd door SirNobax op 09-03-2009 21:02 ]
Pentaxiaan
Verwijderd
Nou, als je iets altijd open hebt staan / nodig hebt is het een browser toch?SgtStrider schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:43:
Wat ik trouwens nu pas heb gezien, is dat Google niet van plan is om het minimaliseren naar tray te gaan ondersteunen.
Je kan je taakbalk ook verbergen, dan zie je hem ook niet.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Problemen met een specifieke website? Meld dit niet hier; maar bij Google. Probeer eventueel de laatste build om te zien of het probleem reeds is opgelost
Problemen met een specifieke website? Meld dit niet hier; maar bij Google. Probeer eventueel de laatste build om te zien of het probleem reeds is opgelost