neem mijn advies aan: koop wel een pro ipv arcade ivm de Harde schijf. dat je dat in het PS3 topic gezegt moet worden.

Fable 2
Fable 1 viel bizar tegen en Fable 2 is bijna nog meer gehyped dan deeltje 1. don't get your hopes up!
Forza 3
Fortza is altijd leuk maar heb er nog niks ingame van gezien.
, Gears of War 2
komt er bij mij ook. Na Resistance 2, dat dan weer wel
De Xbox is nu serieus de beste keuze qua prijs/kwaliteit wat je kunt kopen.
discutabel vanwege vele redenen.
Dit is een Ps3 topic en niet een kijk eens hoe goedkoop de 360 nu eens is topic.
Naar mijn idee is dit gewoon weer een noodgreep van
MS omdat de wereldwijde verkopen van de 360 als sinds begin dit jaar lager zijn dan die van de PS3. Daarnaast heeft de de PS3 nog geen boodschap aan een prijsverlaging want ze verkopen er net zoveel als dat ze kunnen produceren.
Hoe dan ook, ik heb mijn 360 er nog steeds "bij" terwijl deze al bijna een jaar niet meer is aan geweest en mijn PS3 ook vanwege muziek, games en films overuren draait. Maargoed, ik post danook niks in het 360 topic als er een bericht voor de PS3 op tweakers staat.
Ik verwacht niet dat de PS3 verkoop zal inkakken maar dat wel de 360 verkoop zal stijgen nu hebben ze tijdens de kerst een groot voordeel. In de benelux is de PS3 de 360 qua games verkoop reeds voorbij gegaan. Misschien dat daarop MS deze greep in de benelux doet?
[
Voor 0% gewijzigd door
PromoX op 16-09-2008 19:24
]
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop