Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 81.401 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-04 17:04
FFF schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 19:21:
Iemand al iets gehoord over de voordeligere combinatie prijzen met de PS3 80 gb?

Ik hoopte dat de eerder gepost aanbieding op korte termijn zou komen...
Misschien niet echt wat je bedoelt, maar een voordelige aanbieding had ik i.c.m. een nieuwe abbo van Vodafone _/-\o_

Verlenging van een 2 jarig 22,50 abbo + 63 euro = PS3 80GB + 1 controller

Eindelijk een makkelijk media-center en ook goede bluray-speler. De 360 hou ik nu puur voor de games, ps3 is echt heerlijk stil :D Ook heerlijk om footies op te spelen, als je al jaren PES4/5/6/2008 hebt gespeeld is de Xboxcontroller niet echt fijn met het D-pad O-)

[ Voor 10% gewijzigd door StealthyPeanut op 14-09-2008 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:14

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Vanmorgen 1942 joint strike toch maar gekocht, vette game! ziet er weer erg goed uit en ook coop werkt prima zowel lokaal als via internet.

Alleen is het balen datje bij game-over helemaal overnieuw moet vanaf mission 1 !? khad gehoopt dat er hier en daar savepunten in het spel zouden zitten? het spel geeft bij het osptarten wel de melding dattie af en toe saved en datje de PS niet uit moet zetten als het HD lampje knippert... ben tot einde mission 3 gekomen maar kmoet steeds overniew beginnen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:39

Snippertje

Light up your life

Is singstar eigenlijk region locked? Mijn vader neemt die namelijk mee uit Amerika.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:14
JeepXJ89 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 21:19:
[...]

Inderdaad betalen voor een demo zal ik ook nooit gaan doen, pure geldklopperij.
Een demo is er om je over de streep te trekken de volledige game te kopen, niet om geld mee te verdienen.
Ik schat dat de het chatboard wat op je controller klikt niet veel duurder wordt dan die bij de Xbox daar kost hij 30€ incl headset. Ik kan me zo voorstellen dat Sony met dezelfde combi komt maar dat is dan met de BT headset dus waarschijnlijk vragen ze dan wél weer meer.
Ja een demo zou gewoon gratis moeten zijn. Want had Ratchet en Clank gedownload en nadat ik de demo uitgespeeld had ben ik meteen naar de FRS gerend om de volledige versie te halen. Want ook al bekijk je veel filmpjes en lees je alles over een spel, niet gaat er boven het spel zelf spelen.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeepXJ89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-03-2020
StealthyPeanut schreef op zondag 14 september 2008 @ 13:55:
[...]
Misschien niet echt wat je bedoelt, maar een voordelige aanbieding had ik i.c.m. een nieuwe abbo van Vodafone _/-\o_

Verlenging van een 2 jarig 22,50 abbo + 63 euro = PS3 80GB + 1 controller

Eindelijk een makkelijk media-center en ook goede bluray-speler. De 360 hou ik nu puur voor de games, ps3 is echt heerlijk stil :D Ook heerlijk om footies op te spelen, als je al jaren PES4/5/6/2008 hebt gespeeld is de Xboxcontroller niet echt fijn met het D-pad O-)
Nou nou...jij weet ze daar wel uit te kleden daar bij Vodafone. :'(
603 euro voor twee jaar telefoon abo..met waarschijnlijk 150 minuten per maand vind ik geen koopje.
De aanbieding van Saturn 370€ plus een goedkoop sim-only abo ben je voordeliger uit met hetzelfde aantal minuten per maand. Zelfs met meer minuten bijvoorbeeld: een Sim-only Vodafone Scherp 250 voor 7€ per maand

Maar erg veel plezier met je PS3 ik lees dat je er enthousiast over bent! In mijn omgeving merk ik dat de PS3 dit jaar ook bij veel 360/Wii eigenaars onder de tv komt staan, de komende titels en de blu-ray schijnen toch hun aantrekkingskracht te hebben ;)

PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Als je via www.gamehubs.com iets besteld en dan voor de snelle methode kiest heb je dan een vergrote kans om gepakt te worden bij de douane?

Ik heb mijn ps3 aangesloten via de geleverde composiet icm met het scart verloopje op mijn sd televisie. Nu lees ik dat het met een directe scart kabel het er beter uit ziet.
Is dan een 5 dollar kabel van dealextreme goed genoeg: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7936 of kan ik beter een logic3 of konig nemen?

[ Voor 54% gewijzigd door MuSeLive op 14-09-2008 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
JeepXJ89 schreef op zondag 14 september 2008 @ 21:12:
[...]

Nou nou...jij weet ze daar wel uit te kleden daar bij Vodafone. :'(
603 euro voor twee jaar telefoon abo..met waarschijnlijk 150 minuten per maand vind ik geen koopje.
De aanbieding van Saturn 370€ plus een goedkoop sim-only abo ben je voordeliger uit met hetzelfde aantal minuten per maand. Zelfs met meer minuten bijvoorbeeld: een Sim-only Vodafone Scherp 250 voor 7€ per maand

Maar erg veel plezier met je PS3 ik lees dat je er enthousiast over bent! In mijn omgeving merk ik dat de PS3 dit jaar ook bij veel 360/Wii eigenaars onder de tv komt staan, de komende titels en de blu-ray schijnen toch hun aantrekkingskracht te hebben ;)
Of ik kon een toestel erbij nemen die ik na een maand wel heb gezien, of ik kon een PS3 nemen. Dat bedrag per maand betaal ik toch wel voor men minuten, dus dan vind ik het wel een lekkere deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bierkameel/HT/HT5.jpg
Word zo'n PS3 nog erg warm? Ik wil die JVC DVD speler eruit kicken en er een PS3 neerzetten, als ik het goed heb zitten de fans aan de rechterkant toch? Daar heb ik iig genoeg ruimte.
Voor de rest is er niet zoveel ruimte zoals hierboven is te zien.

[ Voor 12% gewijzigd door Bierkameel op 14-09-2008 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-04 15:00
Ik zou daar niet aan beginnen, het ziet er nogal krap uit daar. Als je hem neer zou leggen dan zou de "koele" lucht er rechts inkomen en de warme lucht er achter weer uitkomen. Zo te zien heb je echt amper ruimte daar achterin dus de warme lucht blijft hangen. Je PS3 zou het wel aankunnen, maar het is niet goed voor je PS3 om hem 1/2 jaar lang zo warm te laten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
..Het grootste punt is hier trouwens niet eens dat hij een beetje nauw ligt (wat reuze meevalt), maar vooral dat je kast aan de achterkant dicht lijkt te zijn. Dan kan de warmte niet echt gemakkelijk weg, en zal het na eventjes gamen toch wel te heet worden daarbinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Bierkameel schreef op zondag 14 september 2008 @ 21:48:
[afbeelding]
Word zo'n PS3 nog erg warm? Ik wil die JVC DVD speler eruit kicken en er een PS3 neerzetten, als ik het goed heb zitten de fans aan de rechterkant toch? Daar heb ik iig genoeg ruimte.
Voor de rest is er niet zoveel ruimte zoals hierboven is te zien.
Dat gaat prima, hij heeft genoeg ruimte, hier staat hij ook ong zo (launch ps3), alhoewel wel met meer bovenruimte en die heeft nooit problemen. Maar, het is wellicht wel verstandig om hem naar het bovenste plankje te verplaatsen.

[ Voor 9% gewijzigd door EfBe op 15-09-2008 08:50 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-04 15:46
Zo'n kabel heb ik ook. Doet heb op een (omgebouwde) PS2 redelijk (als het beeld donker wordt zie je lichte stipvorming, tijdens gamen niet maar dan nog) maar op de PS3 wordt het beeld groen als je een DVD op RGB afspeelt. Daarom toen ik nog geen HDMI had de PS3 maar via s-video aangesloten, zag er ook prima uit en niet dat irritante groene beeld. Er zijn echter ook omschakelbare Scart-kabels voor de PS3 waar je geen last hebt van het groene beeld als je een schakelaartje omzet.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-04 20:35

Nohead

PSN ID: Nohead

Zijn er al mensen die wachten op SOCOM Confrontation?
Ik zie dat hij al te bestellen is voor 29.50 (in NL webshop), niet erg duur voor een nieuwe game.
Mensen die de demo/betá hebben getest? Ik heb op dit moment nog geen internet dus kan weinig testen. :(

[edt]
Zie dat het ook een downloadable PSN is.. oeps :P
[/edit]

[ Voor 11% gewijzigd door Nohead op 15-09-2008 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:56

Sandyman538

SandstorM [148839]

Nohead schreef op maandag 15 september 2008 @ 11:00:
Zijn er al mensen die wachten op SOCOM Confrontation?
Ik zie dat hij al te bestellen is voor 29.50 (in NL webshop), niet erg duur voor een nieuwe game.
Mensen die de demo/betá hebben getest? Ik heb op dit moment nog geen internet dus kan weinig testen. :(

[edt]
Zie dat het ook een downloadable PSN is.. oeps :P
[/edit]
Volgens mij werd de blu ray ook 30E en kun je hem kopen voor 60E met headset. En ik zit hier echt op te wachten. Tot nu toe een beetje de beta gespeeld die op zich al erg vermakelijk is. Dus kan niet wachten op de full game :)

[ Voor 12% gewijzigd door Sandyman538 op 15-09-2008 12:25 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 16-04 23:40
De release date van Wipeout HD is eindelijk bekend: 25 september. Hij kost maar $20 / 12 pond. Ik denk dat het ongeveer 17-18 euro zal worden.

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/300ctmr.jpg

* Full HD Visuals
* 5 Game Modes - Single Race, Tournament, Time Trial, Speed Lap and Zone Mode
* Online play that supports up to 8 racers competing on a track at a time
* 2-player split screen (horizontally and vertically) offline
* 8 reversible tracks and 12 teams
* Optional use of SIXAXIS motion controls to steer your ship
* A great soundtrack remixed in Dolby 5.1 AND the option for custom playlists that allow you to race to whatever playlists you have on your HDD
* And more, including Trophy support, which we’ll outline for you in a future post - so keep your eyes peeled.

Dit is echt een koopje, ik had er probleemloos de volle prijs voor betaald. _/-\o_

BTW Wat te denken van deze perskit voor Wipeout HD .... :9~

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/dekz05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/264p09f.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door ymmv op 15-09-2008 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Razor.Timo schreef op zondag 14 september 2008 @ 17:54:
Is singstar eigenlijk region locked? Mijn vader neemt die namelijk mee uit Amerika.
Om maar even op mezelf te antwoorden. Dit is niet het geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
ymmv schreef op maandag 15 september 2008 @ 12:31:
De release date van Wipeout HD is eindelijk bekend: 25 september. Hij kost maar $20 / 12 pond. Ik denk dat het ongeveer 17-18 euro zal worden.

[afbeelding]

* Full HD Visuals
* A great soundtrack remixed in Dolby 5.1 AND the option for custom playlists that allow you to race to whatever playlists you have on your HDD
* And more, including Trophy support, which we’ll outline for you in a future post - so keep your eyes peeled.

Dit is echt een koopje, ik had er probleemloos de volle prijs voor betaald. _/-\o_

[afbeelding]

[afbeelding]
omfg :9~ :9~ :9~
Ik zou m kopen al was hij 60EUR, oh wat wacht ik hier al lang op. Had liever een BR release voor zo'n grote titel, maar met de scherpe prijs en zieke features/specs maakt het me allemaal niets meer uit. Day 1......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Razor.Timo schreef op maandag 15 september 2008 @ 12:42:
[...]

Om maar even op mezelf te antwoorden. Dit is niet het geval ;)
Hmm volgens mij is de singstore wel regionaal, en kan je dan alleen liedjes kopen in de US store (wat weer niet altijd even makkelijk gaat..).

Singstar zonder singstore is een beetje zonde van je geld, en geef je teveel uit in de singstore dan is het ook weer een beetje zonde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-04 15:18
ymmv schreef op maandag 15 september 2008 @ 12:31:

[afbeelding]

* Full HD Visuals

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat is dat voor een kaart bij het laaste plaatje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 19:15
Heb ergens gelezen dat ie 14,99 Euro zou worden, ben benieuwd, wellicht wordt het nog gepost in de comments op het PS blog...

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-04 16:21

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Komt het, naast de perskit, ook nog uit op disc?

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Zo hoort, for old times sake... Bij elke nieuwe playstation hoort een wipeout, gran turismo en SSX imo
De games die op ps1 en ps2 iedereen had en telkens als showcase werden gebruikt om je console te showen. En zonder meer ook gewoon goede games!

Jammer dat wipeout zolang op zich heeft laten wachten, dat gran turismo nog in geen velden of wegen te bekennen is (full) en dat ssx waarschijnlijk gewoon dood is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

DinoPK schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:15:
[...]

Hmm volgens mij is de singstore wel regionaal, en kan je dan alleen liedjes kopen in de US store (wat weer niet altijd even makkelijk gaat..).

Singstar zonder singstore is een beetje zonde van je geld, en geef je teveel uit in de singstore dan is het ook weer een beetje zonde ;)
Kan gewoon in de Nederlandse kopen. Misschien dat ik met mijn Amerikaanse ook wel in de US store kan kopen. Overigens zijn liedjes wel duur! €1,50 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:34

Grannd

da Granndest

Anoniem: 131051 schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:29:
Zo hoort, for old times sake... Bij elke nieuwe playstation hoort een wipeout, gran turismo en SSX imo
De games die op ps1 en ps2 iedereen had en telkens als showcase werden gebruikt om je console te showen. En zonder meer ook gewoon goede games!
SSX is alleen op de PS2 uitgekomen en ook gewoon op de andere consoles.

Helaas is de kans op een vervolg erg klein gezien het feit dat EA Big gestopt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-04 08:05
Wie kan er iets vinden over de nieuwe PS3 bundel, namelijk de PS3 80GB + extra controler + GT5:p voor 449 euro? De release was op 10 September.

Ik kan deze bundel (nog) nergens vinden in de nederlandse shops :'(

[ Voor 8% gewijzigd door SpeedingWilly op 15-09-2008 16:25 ]

Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexuss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-03 22:43
SpeedingWilly schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:24:
Wie kan er iets vinden over de nieuwe PS3 bundel, namelijk de PS3 80GB + extra controler + GT5:p voor 449 euro? De release was op 10 September.

Ik kan deze bundel (nog) nergens vinden in de nederlandse shops :'(
Helaas, ik was ook op zoek naar deze bundel en kon 'm ook niet vinden. Dus heb ik Sony even opgebeld en die vertelden mij dat er voor NL niets gepland staat en dat ze niet weten of 't pack hier überhaupt wel komt. De enige optie is bijv. bestellen bij een Franse site want in Frankrijk is 'ie namelijk wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeepXJ89
Volgens mij had niemand het hier nog gemeld dus ik doe het dan maar..
De 80gb verie heeft beide chips gebakken op 65nm.
Nieuws | 14 september 2008 - Enkele weken geleden deden er geruchten de ronde dat het nieuwe 80GB model voorzien zou zijn van een Cell B.E. en RSX op procédé 65nm. De eerder genoemde chips uit oudere consoles werden steeds gebakken op het 90nm procédé. Vandaag is bevestigd dat er wel degelijk 65nm chips in de PlayStation 3 console zitten.

Het verkleinde procédé zorgt ervoor dat de computerchips minder energie afstoten waardoor er minder stroomverbruik nodig is en heel wat minder warmte vrijkomt.
Dan kunnen alle afwachters en zuinigerds nu eindelijk een PS3 kopen, of je moet nog even willen wachten totdat ze op 45nm worden gebakken dat kan ook. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-04 17:20
Tankbuster schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:39:
[...]

Wat is dat voor een kaart bij het laaste plaatje?
Het lijkt dat er een usb connector aan zit... superplatte usb stick? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
JeepXJ89 schreef op maandag 15 september 2008 @ 17:08:

[...]

Dan kunnen alle afwachters en zuinigerds nu eindelijk een PS3 kopen, of je moet nog even willen wachten totdat ze op 45nm worden gebakken dat kan ook. |:(
Maar ja, tegen de tijd dat eindelijk die 45nm uit is, kun je misschien net zo goed wachten op de "PSThree" scheelt toch zo weer 10 watt jongens! Je hebt dan misschien wel 4/5 jaar gewacht tot je eindelijk mag spelen, maar goed dan heb je wel wat he ;) Vind het altijd wel grappig om te zien dat er altijd van die mensen zijn die maar blijven wachten, ervaring leert dat het zo gewoon niet werkt in de wereld van elektronica. Op een gegeven moment moet je gewoon de knoop doorhakken en tevreden zijn met wat je hebt, anders kun je wel blijven wachten. Het ene is nog niet uit of het andere wordt alweer aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

bureno schreef op maandag 15 september 2008 @ 17:14:
[...]

Klopt. Een usb-stick in de vorm van een visitekaartje.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Brad Pitt schreef op maandag 15 september 2008 @ 10:32:
[...]

Zo'n kabel heb ik ook. Doet heb op een (omgebouwde) PS2 redelijk (als het beeld donker wordt zie je lichte stipvorming, tijdens gamen niet maar dan nog) maar op de PS3 wordt het beeld groen als je een DVD op RGB afspeelt. Daarom toen ik nog geen HDMI had de PS3 maar via s-video aangesloten, zag er ook prima uit en niet dat irritante groene beeld. Er zijn echter ook omschakelbare Scart-kabels voor de PS3 waar je geen last hebt van het groene beeld als je een schakelaartje omzet.
Hmm, bij een duurdere (15 euro oid) kabel heb je dat probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Laatst online: 23:03
Het is een 512mb 'walletflash' zo is te lezen op de metalen verpakking...en op de card zelf staat usb te lezen. voor in de portemonnee, maar wat doe je dan met de USB connector? -krak-
En het is op DVD geleverd staat er ook op, dus geen BR... logisch denk ik, de download zal toch wel onder de 8,5GB blijven?

[ Voor 42% gewijzigd door WaterFire op 15-09-2008 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:16

[...]

Wel jammer dat PlaystationOnly de bron er niet bij heeft staan.

[ Voor 20% gewijzigd door Jumpman op 15-09-2008 19:23 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136294

zo eindelijk een lcd en ps3 gekocht. Het is een Sony Bravia 32W4000 geworden. Samen met ratchet & clank, wat een super tof spel! Als ik hem uitgespeeld heb ga ik gelijk de opvolger downloaden/kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 27-04 17:30

MeNTaL_TO

The future is not set

Blijf het wel raar vinden dat EA gestopt is met de Big serie, maar dat Big nog steeds groot op http://www.ea.com/ staat.

[ Voor 4% gewijzigd door MeNTaL_TO op 15-09-2008 19:41 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[...]

Heb je ook een linkje naar de bron......?

Recentelijk werd hier overigens gepost dat het stroomverbruik van de nieuwe 80gb gemeten was en vergeleken met de 40gb.
Dat verschil was zo klein dat het imho vrijwel onmogelijk is dat er een 65nm RSX in de 80gb zit. :o
Skire schreef op maandag 15 september 2008 @ 17:15:
[...]

Maar ja, tegen de tijd dat eindelijk die 45nm uit is, kun je misschien net zo goed wachten op de "PSThree" scheelt toch zo weer 10 watt jongens! Je hebt dan misschien wel 4/5 jaar gewacht tot je eindelijk mag spelen, maar goed dan heb je wel wat he ;) Vind het altijd wel grappig om te zien dat er altijd van die mensen zijn die maar blijven wachten, ervaring leert dat het zo gewoon niet werkt in de wereld van elektronica. Op een gegeven moment moet je gewoon de knoop doorhakken en tevreden zijn met wat je hebt, anders kun je wel blijven wachten. Het ene is nog niet uit of het andere wordt alweer aangekondigd.
Beetje dooddoener dit.

Het is nu eenmaal zo dat iedereen verschillende beweegredenen heeft om zo'n ding te kopen.
Ik ben 1 vd zeikerds die graag een apparaat wil dat minder stroom gebruikt.
Waarom? Omdat ik al een goede gamepc heb en dus wel aan mijn trekken kom.
Met de PS3 zal ik zeker gaan gamen (bijv. autoracen) maar wil ik ook vaak gebruiken om DVD's en Blu Ray's te kijken zodat ik met 1 apparaat 3 dingen kan doen.

Als ik echter het stroomverbruik bekijk van de PS3 bij het afspelen van een DVD (110+ watt) en afspelen door standalone dvd speler (15watt) dan vind ik het verschil fors.

Heb geen haast met die PS3 dus kijk het wel ff aan.... :)

[ Voor 52% gewijzigd door Help!!!! op 15-09-2008 19:58 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-04 19:06
Anoniem: 98664 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 23:32:
@toms!!

update: het werkt weer....
Heb een aantal opties uitgezet zoals 24hz, upscaling op volledig scherm gezet.
Volgens mij zijn dit de wijzigingen die ervoor zorgden dat de boel het weer doet.
Ultra white uitgezet,
hierbij de settings van mij:
menu video output :
dvd bioscoop = uit
pan en scan
volledig scherm (deze was het denk ik)
auto
uit
uit

Dan cross color reductie aan en super wit uit in ander beeldscherm menu.
Nu doet het het weer :)
Giulio bedankt voor het checken, maar ik kom er niet helemaal uit met wat je bedoelt met de opties.
Heb ook weer wat zitten testen maar kom niet verder, als je dit uberhaupt nog leest, zou je dan alle video opties door willen geven hoe ze staan?

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:16
Help!!!! schreef op maandag 15 september 2008 @ 19:53:
[...]

Heb je ook een linkje naar de bron......?
Zijn bron is deze: PlaystationOnly, echter hebben zei de bron er niet bij staan.

[ Voor 41% gewijzigd door Jumpman op 15-09-2008 22:11 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Weet iemand waar je de Resistance 2 CE kan pre-orderen? Ik heb al gezocht maar kan niks vinden. Alleen bij amazon maar die stuurt niet naar europa :(

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169123

NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 15 september 2008 @ 23:18:
Weet iemand waar je de Resistance 2 CE kan pre-orderen? Ik heb al gezocht maar kan niks vinden. Alleen bij amazon maar die stuurt niet naar europa :(
http://www.consoleshop.nl...799/resistance-2-ps3.html

het kost 75 euro.. dus met goodies??

offtopic: Nu op mtv gametrailer tv ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Is denk ik de gewone versie anders was het wel vermeldt denk ik. Consoleshop hanteert nogal hoge prijzen zeker voor pre-orders.

De CE komt ook niet uit in europa, dus ik neem aan dat ze hem bij consoleshop niet krijgen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Goedkoopste Resistance 2 is op dit moment amazon.co.uk: 30 pond (dit wordt ong 46 euro incl verzending). Andere mogelijkheid is gamehubs.com maar dan is het maar afwachten of je een Aziatische of Australische editie krijgt en hoe het zit met connecten op buitenlandse servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
Heeft er iemand ervaring met opsturen van de ps3 ter reperatie naar Sony? Hoe lang je hem ong kwijt bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
ymmv schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 00:06:
Goedkoopste Resistance 2 is op dit moment amazon.co.uk: 30 pond (dit wordt ong 46 euro incl verzending). Andere mogelijkheid is gamehubs.com maar dan is het maar afwachten of je een Aziatische of Australische editie krijgt en hoe het zit met connecten op buitenlandse servers.
Insomniac doet niet aan online region lock, dus dat is geen probleem ;) Die "fout" hadden ze bij resistance fall of man al gemaakt en daar was de community niet zo blij mee destijds dus hebben ze de lock eraf ge haald. Gamehubs it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-02 17:37
Hmmm.Sinds een paar dagen Ratchet & Clank ToD in huis. Ziet er erg mooi uit, maar ik krijg steeds freezes als ik dat spel speel, steeds als ik een handelaar aanspreek. Als ik daar zo eens op google, schijnt dat probleem wel vaker voor te komen. Ik hoop maar dat de daar genoemde oplossing (bestandje op de PS3 weggooien) helpt.

Wel een tegenvaller, ik had niet gedacht dat de PS3 dit soort 'PC'-problemen zou kennen. Is gelukkig de eerste keer dat ik zoiets met een PS3 spel gehad heb.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701

chrisboers schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 09:59:
Hmmm.Sinds een paar dagen Ratchet & Clank ToD in huis. Ziet er erg mooi uit, maar ik krijg steeds freezes als ik dat spel speel, steeds als ik een handelaar aanspreek. Als ik daar zo eens op google, schijnt dat probleem wel vaker voor te komen. Ik hoop maar dat de daar genoemde oplossing (bestandje op de PS3 weggooien) helpt.

Wel een tegenvaller, ik had niet gedacht dat de PS3 dit soort 'PC'-problemen zou kennen. Is gelukkig de eerste keer dat ik zoiets met een PS3 spel gehad heb.
Ik speel het speel ook nog niet zo lang, maar ik heb dit soort freezes dan weer helemaal niet. Wel dat af en toe het beeld bij het reizen tussen planeten wat langer zwart blijft, maar nooit extreem lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-04 21:11

Aight!

'A toy robot...'

Ik speel het spel ook een hele tijd al, nog nooit dat gehad.
Tja het duurt even met laden met de planeten, maar na 1 minuut is ie toch meestal klaar.
Leuke game btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Ik krijg het ook echt alleen als ik een handelaar anspreek. Kan dan zelfs geen soft-reset meer doen, enige dat werkt is de on/off knop vijf seconden aanraken, of de stekker er helemaal uittrekken.
Het probleem schijnt in de R&CF:ToD System file te zitten. Vanavond maar eens proberen.

Overigens, heeft iemand hier ook Top Spin 3? Bij het laden van het stadion, 'pant' de camera normal een stuk naar links of rechts (tijdens het laden dus, nog voordat de spelers voorgesteld worden). Maar dat 'pannen' stottert nogal, alsof hij het op de achtergrond laden niet correct parallel kan doen. Niet echt heel erg storend, maar het valt wel op.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Nee, de adviesprijs is 79,99 voor het spel alleen.

Hier kan je hem al vinden voor 67,-: http://www.gcshop.nl/product.php?id=9674

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701

chrisboers schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 10:57:
Ik krijg het ook echt alleen als ik een handelaar anspreek. Kan dan zelfs geen soft-reset meer doen, enige dat werkt is de on/off knop vijf seconden aanraken, of de stekker er helemaal uittrekken.
Het probleem schijnt in de R&CF:ToD System file te zitten. Vanavond maar eens proberen.

Overigens, heeft iemand hier ook Top Spin 3? Bij het laden van het stadion, 'pant' de camera normal een stuk naar links of rechts (tijdens het laden dus, nog voordat de spelers voorgesteld worden). Maar dat 'pannen' stottert nogal, alsof hij het op de achtergrond laden niet correct parallel kan doen. Niet echt heel erg storend, maar het valt wel op.
Yep, dat heeft voor zover ik weet iedereen. Heel jammer, maar inderdaad...ook weer niet heel storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik lees laatse tijd veel over: Qore
maar WTF? hoe wat waar? soort van PSN maar dan anders?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Qore is de betaalde variant van PSN, in magazine-vorm. Het is de manier van Sony om de online content (deels) betaald te maken.

Oud artikeltje hierover op Planet (heb ik even uit Google Cache gevist, omdat ik het origineel niet meer kan vinden/linken):
Sony kondigt vandaag 'Qore' aan op het officiële PlayStation Blog. Qore is een interactief maandelijks lifestyle gaming programma, exclusief voor de PlayStation 3. Je downloadt het in de PlayStation Store en bekijkt vervolgens op je gemak al het laatste gaming-nieuws, trailers in HD en interviews met de ontwikkelaars.
Daarnaast geeft Qore je toegang tot de nieuwste demo's, add-ons voor bestaande spellen en andere downloadbare 'game-related content.' Eigenlijk al de dingen die je nu ook al vindt in de PlayStation Store. Alleen biedt Qore het aan in een toegankelijke magazine-formaat en laat het presenteren door de niet-onaantrekkelijke Veronica Belmont.

Addertje onder het gras
Het belangrijkste verschil met de PlayStation Store is echter de prijs: Qore is niet gratis. De eerste aflevering heeft een speciale introductieprijs van $2,99 en voor $24,99 koop je een compleet jaarabonnement. Snelle beslissers krijgen tijdelijk het spel 'Calling All Cars' kado bij hun abonnement. Op dit moment is Qore nog niet officieel aangekondigd voor Europa, maar zoals de meeste PS3 bezitters al weten kan iedereen een Amerikaanse account aanmaken om ook uit de Amerikaanse store te downloaden.

Exclusieve content
Wired kreeg al een korte demonstratie en vraagt zich hardop af of Sony met Qore stilletjes terugkomt op hun belofte van een gratis online service. Op dit moment wordt Qore nog gepresenteerd als een extra service, naast de vertrouwde PlayStation Store, maar de senior director van het PlayStation Network liet al doorschemeren dat demo's van de grote titels voortaan naar Qore gaan.
Edit: Misschien iets voor de start-post, aangezien dit een vast onderdeel van het PS3 universum lijkt te zijn geworden?

[ Voor 3% gewijzigd door chrisboers op 16-09-2008 11:33 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

enig zicht op dat sony eindelijk dan dat credit-card systeem afstapt? of uitbreid?
ik bedoel, ben een fanatieke koper op games gebied.
maar heb geen CC, dus kan niets uit de psn store kopen (bagger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:31
Lache dat Qore.

Straks krijgen we dus alleen maar demo's en spullen die we via Qore Exclusive ( :/ ) kunnen downloaden. Playstation Store gaat langzamerhand sterven en zo probeeerd Sony iedereen naar Qore te krijgen. :X

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
kaos- schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:09:
Lache dat Qore.

Straks krijgen we dus alleen maar demo's en spullen die we via Qore Exclusive ( :/ ) kunnen downloaden. Playstation Store gaat langzamerhand sterven en zo probeeerd Sony iedereen naar Qore te krijgen. :X
Dat zal allemaal nog wel meevallen. Er zijn nu echter een paar zaken geweest. SOCOM (EU had een andere manier om BETA codes te verspreiden), MOTORSTORM 2 (EU kreeg random mails).
Beetje veel ophef imo. Demo's zijn soms wellicht iets eerder, ze komen ook "gewoon" naar de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
chrisboers schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 11:32:
Qore is de betaalde variant van PSN, in magazine-vorm. Het is de manier van Sony om de online content (deels) betaald te maken.
Edit: Misschien iets voor de start-post, aangezien dit een vast onderdeel van het PS3 universum lijkt te zijn geworden?
Waarom? Quore is enkel beschikbaar op de Amerikaanse PSN-winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 07:56

Sandyman538

SandstorM [148839]

En Qore is op dit moment alleen nog maar in de US te krijgen.

/edit Te laat :X

[ Voor 14% gewijzigd door Sandyman538 op 16-09-2008 12:56 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
HoefMeistert schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:26:
[...]

Dat zal allemaal nog wel meevallen. Er zijn nu echter een paar zaken geweest. SOCOM (EU had een andere manier om BETA codes te verspreiden), MOTORSTORM 2 (EU kreeg random mails).
Beetje veel ophef imo. Demo's zijn soms wellicht iets eerder, ze komen ook "gewoon" naar de store.
Ik doel ook niet op het feit dat Socom en Motorstorm 2 op een andere manier te verkrijgen zijn.
Wat ik trouwens echt ronduit belachelijk vind;

1. Waarom de game niet gewoon online zetten en iedereen alvast laten proeven aan de game (hoe meer mensen, hoe meer verkoop? :? )
2. Eerst mensen lekker maken met gratis demo's op PSN en later aan komen kakken met Qore zodat mensen toch noodgedwongen moeten betalen. En anders: gewoon geen demo's.
3. Het is gewoon niet eerlijk dat de buurman bijvoorbeeld wel motorstorm 2 kan downen en ik niet, om maar een voorbeeldje te noemen.

Anyway, ik weet praktisch zeker dat Qore de Store over gaat nemen, want op den duur komen alleen de demo's nog maar daar op en 1 dag voor de uiteindelijke release naar de Store.

Misschien beetje negatief gedacht, maar het heeft allemaal met geld te maken, ook bij Sony.

[ Voor 7% gewijzigd door kaos001 op 16-09-2008 13:43 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Dikke prijsdaling 360 zeg.. Sony moet nu eigenlijk wel dit "holiday season". Ze hebben een veel sterkere lineup + andere voordelen maar prijs is toch de brug voor velen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
kaos- schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:09:
Lache dat Qore.

Demo's zijn voor game developers een middel van promotie. Zij zullen het echt niet toe laten dat alleen consumenten die hebben betaald voor Qore de demo's kunnen spelen, omdat ze dan nooit een grote doelgroep zullen bereiken met hun 'viste-kaartje'. Helemaal erg zullen developers het natuurlijk ook niet vinden dat de demo's eerst op Qore komen, want ze verdienen nu eerst nog wel even aan de demo, maar uiteindelijk zullen we het merendeel van de demo's allemaal kunnen downloaden.

[ Voor 12% gewijzigd door HammerNL op 16-09-2008 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
HammerNL :

Klinkt logisch, maar of dat ook zo in de praktijk gaat lukken weet ik niet hoor.
Als Sony bepaald dat demo's exclusive naar Qore komen en geven de devvers even een dikke pak centen, dan is dat probleem ook uit de wereld.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-04 13:59
kaos- schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 13:39:
[...]

Anyway, ik weet praktisch zeker dat Qore de Store over gaat nemen, want op den duur komen alleen de demo's nog maar daar op en 1 dag voor de uiteindelijke release naar de Store.

Misschien beetje negatief gedacht, maar het heeft allemaal met geld te maken, ook bij Sony.
Natuurlijk heeft het allemaal met geld te maken, maar zolang demo's uiteindelijk nog steeds gratis in de normale PSN store verschijnen zie ik het probleem niet echt. Qore is voor de bedrijven die de 'early-content' mogelijk maken een mooie manier om wat geld te verdienen (want dat is het doel van de meeste bedrijven in deze wereld, het zijn helaas niet allemaal liefdadigheids instanties ^_^) en als je geen zin hebt om te betalen, dan wacht je toch gewoon even?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
nioz schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 13:46:
[...]

en als je geen zin hebt om te betalen, dan wacht je toch gewoon even?
Kijk, ik heb niets tegen een setup zoals Qore, als je vroeg beta's en alpha's wilt spelen/bekijken dan dok je daar gewoon voor, helemaal prima.
Maar ik verwacht dus dat je straks Qore Exclusive gaat krijgen. Dat er zeg maar speciale games of demo's alleen maar via Qore kunt krijgen omdat Qore even een deal gesloten heeft met een van de devvers. Dat is dan weer jammer.

Nogmaals, ik zeg niet dat het gebeurd hoor. Maar ik denk het wel :/

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
En trouwens, als goed voorbeeld de Motorstorm demo. Ze gaven daarbij Qore (en wat Europeanen) een vroege blik met een demo van een oude build. De publieke demo over een paar weken ziet er rigoureus anders uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Loop al tijdje met gedachten om een beamer aan te schaffen voor de ps3.
Bepaalde dingen waar ik rekening mee zou moeten houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
nudie schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 13:40:
Dikke prijsdaling 360 zeg.. Sony moet nu eigenlijk wel dit "holiday season". Ze hebben een veel sterkere lineup + andere voordelen maar prijs is toch de brug voor velen.
Yup. Sony is nu eigenlijk gedwongen wat aan de prijzen te doen. De PS2 wordt nu volledig eruit geconcurreerd door de Xbox 360 Arcade en het gat tussen de Xbox 360 Pro is nu te groot tov de goedkoopste PS3. 200 euro is toch een best bedrag. Als Sony verstandig is (en ze inderdaad zowel de CPU als de GPU in 65nm kunnen fabriceren) komt er ook voor de PS3 deze herfst nog een extra korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
kaos- schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 13:39:
[...]

Ik doel ook niet op het feit dat Socom en Motorstorm 2 op een andere manier te verkrijgen zijn.
Wat ik trouwens echt ronduit belachelijk vind;

1. Waarom de game niet gewoon online zetten en iedereen alvast laten proeven aan de game (hoe meer mensen, hoe meer verkoop? :? )
2. Eerst mensen lekker maken met gratis demo's op PSN en later aan komen kakken met Qore zodat mensen toch noodgedwongen moeten betalen. En anders: gewoon geen demo's.
3. Het is gewoon niet eerlijk dat de buurman bijvoorbeeld wel motorstorm 2 kan downen en ik niet, om maar een voorbeeldje te noemen.

1. Games/Demo's komen online! Motorstorm demo komt gewoon voordat ie in de winkel ligt als download in de store
2. Demo's in de store zijn nogsteeds gratis. alleen kan het zijn dat er een demo EERDER beschikbaar komt voor Quore members, en soms wat europeanen.
3. That's life! Zelfde met SOCOM. neemt niet weg dat motorstorm gewoon te downloaden is binnenkort.

Wel knap dat jij weet dat Quore de Store gaat overnemen 8)7 imo is het gewoon een digitaal magazine.
Als je de Engelse OPM koopt krijg je een Kratos code voor LittleBigPlanet.... ook oneerlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

himlims_ schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 14:02:
Loop al tijdje met gedachten om een beamer aan te schaffen voor de ps3.
Bepaalde dingen waar ik rekening mee zou moeten houden?
Voor de PS3 zou ik vooral op een lage responstijd letten en natuurlijk dat je je PS3 liefst via HDMI of Component kan aansluiten, verder zou ik gewoon bij LCD, Plasma, Projectie & Recording verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Sony moet zowel de PS2 als de PS3 de prijs aanpakken, nu Microsoft ze zo laag heeft staan, een Xbox elite is bijna even duur als een PSP, of jah voor 229. Koopje dus eigenlijk.

Maja dat hele Quore gedoe, ik heb niet eens tijd om te beta testen, vroeger kon dat makkelijk, Socom 1 en 2 beta test, Destruction Derby, Hardware online, good old times.
Heb nu ook echt geen zin meer om online een buggy spel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Laatst online: 09:36
Wie weet waar een goede plek is om GameSaves te halen ?
ik speel af en toe Sega Rally, maar niet genoeg om alle tracks en vehicles te winnen, en ik wil toch wat meer inhoud van de game zien :)

of als iemand hier een bijna 100% gespeelde Sega Rally heeft houd ik me aanbevolen :)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-04 19:08
Grannd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 14:26:
[...]

Voor de PS3 zou ik vooral op een lage responstijd letten en natuurlijk dat je je PS3 liefst via HDMI of Component kan aansluiten, verder zou ik gewoon bij LCD, Plasma, Projectie & Recording verder kijken.
Ben er niet zo thuis in heur, maar de reponstijd heeft volgens mij niet veel betrekking op een beamer toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Lijkt me toch handig als je gaat gamen, weet er ook niet alles van maar ik weet wel dat we eens op een schoolbeamer een PS2 hadden aangesloten en dat het huilen met de pet op was...
Maar kan ook dat als je tegenwoordig een nieuwe beamer koopt je daar niet tegen aan zal lopen (zeker niet als je voor een HD-beamer gaat), maar ach daarom had ik ook het linkje gelegd naar Projectie daar hebben ze er vast meer verstand van.

[ Voor 40% gewijzigd door Grannd op 16-09-2008 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
double.

[ Voor 95% gewijzigd door kaos001 op 16-09-2008 14:47 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
HoefMeistert schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 14:24:
[...]

Wel knap dat jij weet dat Quore de Store gaat overnemen 8)7 imo is het gewoon een digitaal magazine.
Niet lullig bedoeld hoor, maar jij leest ook alleen maar wat je wilt lezen.
Daarom ga ik ook niet serieus in op je andere punten :) . Als je goed gelezen had zie je dat het mijn verwachting was aangezien Sony (en alle anderen) gewoon op geld uit zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door kaos001 op 16-09-2008 14:48 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Aight! schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 14:35:
Sony moet zowel de PS2 als de PS3 de prijs aanpakken, nu Microsoft ze zo laag heeft staan, een Xbox elite is bijna even duur als een PSP, of jah voor 229. Koopje dus eigenlijk.
Maar een elite neem je niet even mee in de trein. Dus dat is niet echt vergelijkbaar.
Het is wel een groot gat naar de PS3 toe, ookal zit daar een grotere HDD in en heb je veel dingen standaard en geen risico op een RROD/Lawaaige krasdrive (ja die zijn er nog steeds).

Het wordt wel interessant wat men gaat doen: is men te paaien met een goedkope console van MS waar in de nabije toekomst minder AAA exclusives op uitkomen dan op de PS3 of interesseert men zich er niet voor.

Ik denk zelf dat het niet veel uitmaakt deze prijsdaling: mensen willen gewoon een wii omdat het een wii is niet omdat deze goedkoper is. Vraag een willekeurige digibeet-kennis die eens met een wii controller heeft staan zwaaien en ze zijn laaiend enthousiast. Tuurlijk weet iedereen dat deze mensen na aanschaf de games maar mondjesmaat aanraken, maar toch. Het is niet de prijs. Voor de andere groep gamers wordt het toch een kwestie van welke exclusive games interesseren me. Aangezien er op de PS3 een karrevracht aan exclusive games uitkomt dit najaar, weet ik het niet of de 360 het wel gaat redden, temeer omdat ze het imago tegen hebben (gaan stuk, lawaaiig etc.). ja 360-aanhangers, ik weet van fable 2 en GeOW2, maar die maken IMHO niet een ground-breaking indruk dat ze hele grote groepen mensen aanzetten tot het kopen van een 360. LBP echter wel tot het kopen van een ps3.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Ach als iemand een PS 3 wilt, koopt hij die toch ongeacht de prijs, dat hebben wij immers ook gedaan, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Punt is denk ik dat die 'andere groep gamers' waar jij het over heb onderhand al hun next-gen console hebben, en ik denk dat Microsoft met hun prijsverlaging een hoop PS3 bezitters over kunnen halen een Xbox 360 te halen (ze doen mij ook twijfelen) maar ik denk dat er net zo goed 360 bezitters zijn die op een PS3 azen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Grannd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 15:02:
Punt is denk ik dat die 'andere groep gamers' waar jij het over heb onderhand al hun next-gen console hebben, en ik denk dat Microsoft met hun prijsverlaging een hoop PS3 bezitters over kunnen halen een Xbox 360 te halen (ze doen mij ook twijfelen) maar ik denk dat er net zo goed 360 bezitters zijn die op een PS3 azen.
daar heb je een punt. Tot nu toe wil ik de 360 niet kopen, omdat er nog geen overtuigende games zijn (voor mij iig). Nu vind ik Fable 2 een titel die misschien de moeite waard is en als de 360 dan ook nog eens zo goedkoop is, waarom dan ook niet :P

en dat terwijl ik tot nu toe de xbox (deze vooral omdat de goede games ook op de PC kwamen) en de xbox360 altijd genegeerd heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Ik heb een PS3 en een Wii. De Wii omdat ik wilde Wii Fitten, de PS3 omdat ik de blu-ray erbij wilde hebben. Ik heb destijds serieus overwogen om een 360 aan te schaffen. Destijds niet gedaan, en daar nog steeds erg blij over. Moest ik die keuze vandaag maken, zou het een stuk lastiger keuze zijn.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Het aanbod in games is echt zo verschillend dat je niet echt kan spreken over een slechte of goede game-lineup. Ik koop nu een PS3 voor erbij, maar ik ga echt niet alleen een PS3 kopen, daarvoor is het aanbod voor mij veel te mager en niet mijn type, maar met alleen een X360 vermaak ik me heel goed.

Een vriend van me heeft juist weer precies andersom, die heeft genoeg aan zen PS3 en kan weer niet rondkomen van de X360 alleen.

Dan heb je de Wii nog, als je daar eenmaal inzit vind iedereen die wel leuk, maar die is weer alleen maar leuk als je met zen 2en of meer bent. Alleen is die kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeepXJ89
Aaah waarom Microsoft!?
Nu moet ik wel 200€ reserveren voor een 360 want dan kan ik toch Fable 2, Forza 3, Gears of War 2 etc spelen. Eerst weerhield de prijs mij nog maar nu...oeh daar gaat mijn studie. :P

De Xbox is nu serieus de beste keuze qua prijs/kwaliteit wat je kunt kopen, enorme gamescatalogus en poepie goedkoop. Haal van Gamehubs een gold membership voor 37€ en u bent het mannetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Nu moet ik wel 200€ reserveren voor een 360
Vergeet niet dat je al die spellen ook nog moet kopen, dus verdubbel dat bedrag maar.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

chrisboers schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 17:02:
[...]

Vergeet niet dat je al die spellen ook nog moet kopen, dus verdubbel dat bedrag maar.
Extra controller voor multiplayer, evt. een wifi-adapter als je draadloos wil. Al die extra's is voor mij de reden dat ik één console heb.

[ Voor 9% gewijzigd door Shiver23 op 16-09-2008 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-04 19:42
offtopic:
Ga nooit Xbox 360 en ps3 vergelijken kwa prijs. Dat is gewoon nutteloos. Xbox 360 lijkt / is goedkoper bij aanschaf, maar zodra je 2-3 jaar online bezig bent komt het op neer dat de ps3 goedkoper is. Zoals hierboven als je draadloos wilt voor xbox360 ben je nog eens €60 kwijt.

Maak nou een keuze zonder na de prijs te kijken. Komt uiteindelijk toch op het zelfde bedrag neer.
Ik ben een geboren ps fan, de spellen op de ps3 zijn meer mijn smaak ( zoals FF13 versus lijkt me cooler / leuker dan de normale ) en ik vind kwaliteit van de xbox nou niet zo goed. Als jij xbox360 games wilt spelen dan is je keuze toch gemaakt?

[ Voor 25% gewijzigd door FireBladeX op 16-09-2008 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

chrisboers schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 17:02:
[...]

Die spellen staan gewoon op Gamehubs voor 30,- :) Voor de helft ben je dus klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
En ja hoor we zijn weer in het Xbox 360 ervaringen topic aanbeland. Hou het nou eens gewoon over de Playstation 3 jongens, als je de voordelen en nadelen wil bespreken over het wel of niet kopen van een Xbox 360 doe je dat toch niet in een PS3 topic?

Ontopic:
De videobeelden van WipeOut HD die op Gametrailers te vinden zijn vind ik er echt zwaar goed uitzien! Erg jammer dat ik niet aan een credit card kan komen, anders had ik hem gelijk gekocht.

Verder valt het me op dat veel mensen die de SOCOM Confrontation beta spelen klagen dat het spel echt verzuipt in de bugs. Ik ben benieuwd of de "nieuwe" developer van de SOCOM serie dit nog goed weet te krijgen voor de release. Eerlijk gezegd krijg denk ik dat het net zoals bij de Call of Duty series gaat worden met Infinity Ward en Treyarch. Waar over het algemeen IW de betere CoD games maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Laatst online: 09:36
en als er weer over de PS3 gepraat gaat worden kunnen jullie misschien deze vraag beantwoorden :P
ik speel af en toe Sega Rally, maar niet genoeg om alle tracks en vehicles te winnen, en ik wil toch wat meer inhoud van de game zien :)

of als iemand hier een bijna 100% gespeelde Sega Rally heeft houd ik me aanbevolen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

absrnd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 14:36:

.
Even zoeken op Google en ziehier een van de vele: PS3 GameSaves :)
beschrijving:
Championship Completion 60% Percentage Of Rallies Won 24% Cars Unlocked 56% Percentage Of liveries Unlocked 47% Total Time Raced 443 Mins Total Distance Driven 700 Miles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2024
JeepXJ89 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 16:48:
Aaah waarom Microsoft!?
Nu moet ik wel 200€ reserveren voor een 360
neem mijn advies aan: koop wel een pro ipv arcade ivm de Harde schijf. dat je dat in het PS3 topic gezegt moet worden. :>
Fable 2
Fable 1 viel bizar tegen en Fable 2 is bijna nog meer gehyped dan deeltje 1. don't get your hopes up!
Forza 3
Fortza is altijd leuk maar heb er nog niks ingame van gezien.
, Gears of War 2
komt er bij mij ook. Na Resistance 2, dat dan weer wel
De Xbox is nu serieus de beste keuze qua prijs/kwaliteit wat je kunt kopen.
discutabel vanwege vele redenen.

Dit is een Ps3 topic en niet een kijk eens hoe goedkoop de 360 nu eens is topic.
Naar mijn idee is dit gewoon weer een noodgreep van MS omdat de wereldwijde verkopen van de 360 als sinds begin dit jaar lager zijn dan die van de PS3. Daarnaast heeft de de PS3 nog geen boodschap aan een prijsverlaging want ze verkopen er net zoveel als dat ze kunnen produceren.

Hoe dan ook, ik heb mijn 360 er nog steeds "bij" terwijl deze al bijna een jaar niet meer is aan geweest en mijn PS3 ook vanwege muziek, games en films overuren draait. Maargoed, ik post danook niks in het 360 topic als er een bericht voor de PS3 op tweakers staat.

Ik verwacht niet dat de PS3 verkoop zal inkakken maar dat wel de 360 verkoop zal stijgen nu hebben ze tijdens de kerst een groot voordeel. In de benelux is de PS3 de 360 qua games verkoop reeds voorbij gegaan. Misschien dat daarop MS deze greep in de benelux doet?

[ Voor 0% gewijzigd door PromoX op 16-09-2008 19:24 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Kunnen we het nu weer gewoon over de PS3 hebben? En als er dan al concurrerende bedrijven bijgehaald worden gebruik dan gewoon de normale naam.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

HiTV iemand al iets van gehoord? Link naar info in het Chinees
Een slechte Google vertaling, sorry :o
HiTV PLAYSTATION ® 3' is een gratis internet-televisie, het grondgebied is het eerste volledige HD 1080 P lokale productie, programmering, inclusief spel informatie, entertainment, muziek, games, films, trends en andere informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-04 15:18
Even een kort vraagje over Resistance 2 offline co-op. Weet iemand hoe die wordt?Hetzelfde als RFOM of anders? En ja,ik heb al google gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 05:12

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Skire schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 18:55:
Ontopic:
De videobeelden van WipeOut HD die op Gametrailers te vinden zijn vind ik er echt zwaar goed uitzien! Erg jammer dat ik niet aan een credit card kan komen, anders had ik hem gelijk gekocht.
Sinds ik de PS3 heb (maart ofzo) kijk ik al reikhalzend uit naar Wipeout. En dan eindelijk de releasedate! :D Misschien een dagje vrij nemen en heerlijk ongezond met een krat cola en een doos chipszakken op de bank hangen? ;) :+

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191206

Het zal wel vaker gevraagd zijn maar ik kan het niet vinden dus bij voorbaat al excusses.
Ik heb verleden week mijn ps3 80 gb ontvangen en aangesloten op mijn panasonic tx26-lx70 en dat is volgens mij een hd ready en de hdmi kabel is van het merk supra.
Als ik nu mijn ps3 opstart geeft mijn scherm 1080p aan en als ik cod4 opstart gaat ie naar 720p toe maar als ik dan een blue ray film afspeel dan geeft ie 1080p aan.
Volgens mij klopt dit niet helemaal want als ik het goed begrijp kan mijn scherm geen 1080p aan want het is een hd-reay scherm.
Hoe kan ik dit oplossen of klopt dit gewoon?, ik heb al mijn hdmi kabel opnieuw aangesloten met de 5 sec truck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Je tv kan 1080p signaal ontvangen en schaalt dit naar de eigen resolutie. Als 1080p er goed uitziet kan je het zo laten. Als 720p er beter uitziet dan zou je het aan kunnen passen bij de beeldinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191206

Ok dank je voor je reply maar waarom springt ie dan bij cod4 automatisch naar 720p en met een film naar 1080p? terwijl cod4 het ook aan kan?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 191206 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 20:25:
Ok dank je voor je reply maar waarom springt ie dan bij cod4 automatisch naar 720p en met een film naar 1080p? terwijl cod4 het ook aan kan?.
omdat cod4 een voorkeur heeft voor 720p. Dat hebben de makers zo ingesteld. Zet 720p uit en je krijgt cod4 in 1080p. Je hebt er alleen niet zoveel aan omdat het spel zelf in een lagere resolutie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-04 16:12

Armada

-Wat wil je weten?-

Is er al iets bekend over de datum dat deze uitkomt dan? Ik begreep dat dit voornamelijk van een Franse site afkwam? Ik vind het wel een interessante deal.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

In oktober toch?
Weet alleen niet welke datum.
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.