PS3 160gb, 31 oktober,449 euro
groeten mzx
groeten mzx
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Mijn ervaring is dat de PS3 niettemin een stuk beter schaalt dan mijn monitor. Ik irriteer me in ieder geval meteen aan de lage resolutie als ik vergeet 720p uit te zetten.Shiver23 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 20:35:
[...]
omdat cod4 een voorkeur heeft voor 720p. Dat hebben de makers zo ingesteld. Zet 720p uit en je krijgt cod4 in 1080p. Je hebt er alleen niet zoveel aan omdat het spel zelf in een lagere resolutie is.
Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.
Blurays speel je gewoon met je PS3 zelf af ;-)StealthyPeanut schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 22:46:
Vanmiddag de PS3 80gb binnengehad en maar ff aangesloten ook. De HD trailers zien er verbluffend uit op men 42PX80 maar het upscale gebeuren van dvd's ben ik nog niet echt van onder de indruk. Het is vergelijkbaar met de X360, alleen hij maakt bijna geen geluid, dat is wel top
Ik heb het upscale niveau op Volledig Scherm staan bij dvd's maar het is niet veel beter dan de X360. Binnenkort maar ff wat BluRays halen of proberen te streamen naar de PS3. Heb ik daar speciale programma's voor nodig of moet ik wat installeren op mijn Mac?
Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC
Anoniem: 198824
Volgens de berichten wordt het eind oktober, alle details van het pakket zijn nog niet bekend maar in de US komt hij met het Spel Uncharted en een coupon voor het downloaden van de game PAIN uit de PSN winkel en een DS3, in Europa krijg je er in ieder geval een 70 euro coupon bij voor de PSN winkel, qua mogelijkheden is hij gelijk aan de 40 GB ...Armada schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 21:35:
[...]
Is er al iets bekend over de datum dat deze uitkomt dan? Ik begreep dat dit voornamelijk van een Franse site afkwam? Ik vind het wel een interessante deal.
Ik heb ook geen vaste lijn ingevoerd (heb ik ook niet), maar alles werkt perfect bij mij. Dus daar zal het niet aan liggen...Nico111 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 09:09:
Kan het bij play.com ook problemen geven als je geen vaste telefoonlijn hebt. Je moet namelijk een telefoonnummer invoeren en dat moet een vastelijn zijn. Die heb ik niet dus heb maar mijn mobiel ingevoerd.
Heb mijn CC maatschappij al gebeld en die zeiden dat mijn kaart gewoon goed werkt.
Ik baal echt dat het niet werkt.
PSN: Arienix
Dat is zeldzaam, maar we hebben lang genoeg gewacht denk ik-RazieL- schreef op woensdag 17 september 2008 @ 09:54:
Release Little Big Planet is een week vervroegd!!! 24oktober ipv 31oktober
Nou dan ligt het daar dus ook niet aan.Chi3F schreef op woensdag 17 september 2008 @ 09:27:
[...]
Ik heb ook geen vaste lijn ingevoerd (heb ik ook niet), maar alles werkt perfect bij mij. Dus daar zal het niet aan liggen...
Heb je alle CC gegevens goed ingevoerd, ook expiration date enzo?
Alleen een update voor Japan dus, iets waar wij niks aan hebbenHi, everyone, I wanted to give you a heads up about PS3 firmware update (v2.43). Unlike previous updates, firmware v2.43 is specific to the Japan region, and only PS3 users there will be required to
install the update. PS3 users in all other regions will not be prompted to download v2.43. However, if you manually initiate a firmware update by clicking on “System Update” under the XMB’s Settings icon, the v2.43 update will be available, regardless of where you are located.
Users outside of Japan do not need to perform this update if your PS3 system software is on version v2.41 or later. However if you do perform the update, it will not cause any issues with your system or add any new functionality.
PSN: Shiver23
Bronvermelding?-RazieL- schreef op woensdag 17 september 2008 @ 09:54:
Release Little Big Planet is een week vervroegd!!! 24oktober ipv 31oktober
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Heb je al geupdatet naar de nieuwe firmware? 2.43 is net uit.Shiver23 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:25:
Ik weet niet hoe je die update voor life with playstation krijgt, maar hier doet hij niets.
[ Voor 19% gewijzigd door ymmv op 17-09-2008 11:43 ]
Anoniem: 233253
Die update is toch alleen voor japan?ymmv schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:41:
[...]
Heb je al geupdatet naar de nieuwe firmware? 2.43 is net uit.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 233253 op 17-09-2008 11:59 ]
Naar 2.43 geupdate.Shiver23 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 12:04:
Life With Playstation vervangt Folding@home. Het is nog steeds F@H maar er zit nog een extra applicatie omheen. Er zou nu een update zijn van F@H die dit vervangt in LwP. Maar een update is bij mij niet beschikbaar.
Mensen overhalen om Folding at home ( LwP ) te gebruiken door een extra jasje er om heen te steken. Ach ja het zal ze vast lukken. Stroomgebruik in de hele wereld verdubbeld zich opeensShiver23 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 12:04:
Life With Playstation vervangt Folding@home. Het is nog steeds F@H maar er zit nog een extra applicatie omheen. Er zou nu een update zijn van F@H die dit vervangt in LwP. Maar een update is bij mij niet beschikbaar.
Dat stroomverbruik wordt wel bijna direct gebruikt door de medische wetenschap, liever dat de mensen ff Life with Playstation checken voor het weer dan dat ze naar buiten kijkentechnoaddict schreef op woensdag 17 september 2008 @ 12:08:
[...]
Mensen overhalen om Folding at home ( LwP ) te gebruiken door een extra jasje er om heen te steken. Ach ja het zal ze vast lukken. Stroomgebruik in de hele wereld verdubbeld zich opeens
http://www.fourzerotwo.com/Nico111 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 12:02:
Wordt de variety pack van COD4 dit weekend nou nog 5 euro?
Gebruik ik mijn CC ook nog eens eens keer.
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 233253 op 17-09-2008 15:32 ]
Wholy crap dat is de meest trage static page reader ever volgens mijGusev schreef op woensdag 17 september 2008 @ 15:39:
Kwam dit op het officiële PlayStation forum tegen:
LittleBigPlanet Manual:
eBook
edit: Helemaal in de LittleBigPlanet style...weet alleen niet of het de officiële is, maargoed een kijkje waard!
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Gusev schreef op woensdag 17 september 2008 @ 18:33:
offtopic: wat bedoel je precies met "trage static page reader"bij mij gaat ie als een trein, maar dat zal je wel niet bedoelen
![]()
Ziet er erg mooi uit. Ik ga er vanuit dat het de officiele guide is, er zal toch geen idioot de tijd in het namaken steken.Gusev schreef op woensdag 17 september 2008 @ 15:39:
LittleBigPlanet Manual:
eBook
edit: Helemaal in de LittleBigPlanet style...weet alleen niet of het de officiële is, maargoed een kijkje waard!
Streamen vanaf je PC naar de PS3 kan je (mijns inziens) het beste doen met TVersity (check het PS3 media center forum voor meer info!).StealthyPeanut schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 22:46:
Vanmiddag de PS3 80gb binnengehad en maar ff aangesloten ook. De HD trailers zien er verbluffend uit op men 42PX80 maar het upscale gebeuren van dvd's ben ik nog niet echt van onder de indruk. Het is vergelijkbaar met de X360, alleen hij maakt bijna geen geluid, dat is wel top
Ik heb het upscale niveau op Volledig Scherm staan bij dvd's maar het is niet veel beter dan de X360. Binnenkort maar ff wat BluRays halen of proberen te streamen naar de PS3. Heb ik daar speciale programma's voor nodig of moet ik wat installeren op mijn Mac?
Zoals al bekend is de release 31-10-2008 en ontvang je bij de PS3 160GB een coupon van €70 voor PSN, verder dus geen games die ze erbij doen! En dit alles voor €449 (mijn advies: koop gewoon een PS3 80GB en vervang zelf de HD zodra je die behoefte hebtAnoniem: 198824 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 05:36:
[...]
Volgens de berichten wordt het eind oktober, alle details van het pakket zijn nog niet bekend maar in de US komt hij met het Spel Uncharted en een coupon voor het downloaden van de game PAIN uit de PSN winkel en een DS3, in Europa krijg je er in ieder geval een 70 euro coupon bij voor de PSN winkel, qua mogelijkheden is hij gelijk aan de 40 GB ...
Deze was op 10-09 j.l. al per ongeluk online komen te staan, maar het is dan ook een pre-release van de LBP Manual (check de vele fouten). Ik kijk al een tijdje uit naar 31-10 29-10 a.s.Gusev schreef op woensdag 17 september 2008 @ 15:39:
LittleBigPlanet Manual:
eBook
I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg
De 31ste? Heb je een langzame postbode?WizzieJP schreef op woensdag 17 september 2008 @ 19:48:
[...]
Deze was op 10-09 j.l. al per ongeluk online komen te staan, maar het is dan ook een pre-release van de LBP Manual (check de vele fouten). Ik kijk al een tijdje uit naar 31-10 a.s.
Cheers mates!
[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 17-09-2008 19:56 ]
Het zou ook kunnen dat IK langzaam benPWM schreef op woensdag 17 september 2008 @ 19:55:
[...]
De 31ste? Heb je een langzame postbode?
Little Big Planet vervroegd
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
De update zou meekomen met vol. 3, net als de duet-mode met vol.2 meekwam. Ik kan alleen nog geen exacte releasedate vinden hiervan. Oktober-november heb ik gelezen.Razor.Timo schreef op woensdag 17 september 2008 @ 22:46:
Weet iemand of het al mogelijk is om PS2 discs te gebruiken bij singstar? Of wanneer die update komt? Vind het beetje zonde om PS2 discs aan te schaffen als deze niet gebruikt kunnen worden.
Je moet tevens na de Trophy patch een "nieuw" spel beginnen! Je save game wordt dan Trophy enabled.EdwinB schreef op woensdag 17 september 2008 @ 21:03:
Zo eindelijk eens Uncharted uitgespeeld.... Echter ik heb een probleempje met de Trophies in het PS3 menu. In Uncharted heb ik natuurlijk diverse trophies verdiend, maar in het PS3 menu staat de teller nog op 0%![]()
Net nog de 2.43 update gedraaid, maar helaas zonder resultaat. Hoe kan ik zorgen dat de trophy lijst wordt bijgewerkt ???
Las net dat in de komende patch je alleen PS3 disc's kan swappen. Dus nog geen update voor PS2 discs, zou wel jammer zijnShiver23 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 00:37:
[...]
De update zou meekomen met vol. 3, net als de duet-mode met vol.2 meekwam. Ik kan alleen nog geen exacte releasedate vinden hiervan. Oktober-november heb ik gelezen.
[ Voor 25% gewijzigd door HoefMeistert op 18-09-2008 08:45 ]
PSNID : HoefMeistert
Heeft iemand LWP al kunnen downloaden?HoefMeistert schreef op donderdag 18 september 2008 @ 08:43:
[...]
Je moet tevens na de Trophy patch een "nieuw" spel beginnen! Je save game wordt dan Trophy enabled.
[...]
Las net dat in de komende patch je alleen PS3 disc's kan swappen. Dus nog geen update voor PS2 discs, zou wel jammer zijn(http://ps3life.nl/nieuws/...3_disc_swapping_mogelijk_)
Tevens is Life With Playstation nu WEL officieel uit :-) Zie officiele blog voor meer info en video : http://blog.us.playstatio...ith-playstation%e2%80%9d/
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Het gaat volgende keer weer verder he;)CSB schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:04:
Mogen ze die folding jobs wel kleiner maken. De casual PS3 user kijkt een kwartiertje ofzo. Ff het weer, nieuws en misschien een webcammetje ofzo. Heb je met F@H nóóit genoeg tijd om 1 complete fold te doen.
Owner of DBIT Consultancy
Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC
Uhm, ik heb het geprobeerd... Ik ben bang dat het meteen de laatste keer was dat ik het opgestart heb... Hier heb je dus helemaal niets aan...itsoutthere schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:07:
Yep ben NU aan het downloaden... Gewoon door F@H te starten kreeg ik een melding dat er een nieuwe update was en dat de naam veranderd zou worden in Life With Playstation.
De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica
Anoniem: 126470
Je krijgt er geen "losse" categorie bij hè... Er komen wel na de installatie vragen over bijv. Safari tussen de standaard categorieën te zitten... Op die manier kan je zien of het goed is gegaanAnoniem: 126470 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:45:
Heeft er toevallig nog iemand problemen met het installeren van de national geographic pack voor Buzz?
Nickname does not reflect reality
Ja dat is in dit deeltje 33 al eerder aangegeven; misschien dat het meegenomen kan worden in het nieuwe deeltje 34Osiris schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:49:
Had iemand al eens gemeld dat de specs van de 80 gig versie in de TS helemaal niet klopt?
Nee dat hoeft niet voor singstar.Aight! schreef op woensdag 17 september 2008 @ 23:36:
Moet hij dan niet BC zijn?Dus de 60GB variant?
En, de PS3 singstar zijn alle clips in HD, dus ik weet niet of dat ook een probleem is.
Volgens mij alleen nog via de singstore, totdat er software matige bc komt.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Vierkantje inhouden en je kan weer kiezen voor F@H overzicht. Indd nogal een kansloze applicatie. Enige handige is dat hij google news opent en dat ik vanaf daar mail/agenda makkelijk kan checken, zou ik dat willen. Maar omdat je niet kan zoomen in het browserscherm kan ik het toch niet lezen.404error schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:38:
[...]
Uhm, ik heb het geprobeerd... Ik ben bang dat het meteen de laatste keer was dat ik het opgestart heb... Hier heb je dus helemaal niets aan...
Die zijn gebaseerd op het model wat o.a in de VS uitkwam bij de launch. Dus met backwards compatiblity etc. De 80GB versie die hier is uitgekomen heeft dat idd niet. Dat is gewoon een 40GB met een grotere harde schijf.Osiris schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:49:
Had iemand al eens gemeld dat de specs van de 80 gig versie in de TS helemaal niet klopt?
[ Voor 9% gewijzigd door P.E.No.1 op 18-09-2008 11:24 ]
PSN id: PENo1
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Leg uit? Dit snap ik niet ?Grozno schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:31:
Mieters,
ik wist dat consoleshop niet de goedkoopste was, maar nu zijn ze hun klanten gewoon aan het naaien!
Ratchet & Clank: Quest for Booty ==> €29,- Klik
* DennusB weet waar hij niet meer gaat bestellen...
Overigens wel een goed punt voor de TS van deeltje 34.P.E.No.1 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:21:
[...]
Die zijn gebaseerd op het model wat o.a in de VS uitkwam bij de launch. Dus met backwards compatiblity etc. De 80GB versie die hier is uitgekomen heeft dat idd niet. Dat is gewoon een 40GB met een grotere harde schijf.
[ Voor 3% gewijzigd door chrisboers op 18-09-2008 12:41 ]
-
met een beetje onderzoek zie je dat andere shops 'm voor €14.99 aanbieden...
PSN id: PENo1
Krijg je daar niet nog verzendkosten bij ?Grozno schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:48:
[...]
met een beetje onderzoek zie je dat andere shops 'm voor €14.99 aanbieden...
Of mis ik het sarcasme?
[ Voor 45% gewijzigd door Grozno op 18-09-2008 13:39 ]
Dan nog is the toch goedkoper?? Duh....DennusB schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:25:
[...]
Krijg je daar niet nog verzendkosten bij ?
stp - PSN ID: stp_4
Die stond vorige week al in de US store.. (ik was in de war met Fifa2009) maar als je even geduld hebt dan zul je vandaag op het wereld wijde web wel lezen of deze óók in de EU store komtP.E.No.1 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:11:
Weet iemand trouwens of vandaag de demo van PES2009 in de store staat?
Wat dacht je van een willekeurige winkel (Dixons, Dynabye, BartSmit etc etc).. enige kosten en energie die daarbij om de hoek komen kijken zijn het er naar toe rijden/fietsen/wandelenDennusB schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:25:
[...]
Krijg je daar niet nog verzendkosten bij ?
Verder niet bekeken dus vergeef me als ik er naast zit, maar de browser kun je inzoomen met L3 of R3 dacht ik?Shiver23 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:08:
[...]
Vierkantje inhouden en je kan weer kiezen voor F@H overzicht. Indd nogal een kansloze applicatie. Enige handige is dat hij google news opent en dat ik vanaf daar mail/agenda makkelijk kan checken, zou ik dat willen. Maar omdat je niet kan zoomen in het browserscherm kan ik het toch niet lezen.
Normaal wel ja, maar in Life with Playstation dus niet.EfBe schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:44:
[...]
Verder niet bekeken dus vergeef me als ik er naast zit, maar de browser kun je inzoomen met L3 of R3 dacht ik?
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Werkt geweldig, rijdt echt heerlijkCopycat schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:49:
Motoren voor burnout zijn er trouwens.
Ga ze nu even testen
Heb je hier een bron van. PES2009 stond NIET in de US store vorige week. Volgens mij ben je in de war met Fifa09. PES2009 demo komt vandaag NIET in de store, werd gemeld dat hij 2 of 3 weken voor de release in de store kwam. Release is 17 oktober. Verwacht dus vanaf volgende week of de week erna de demo van PES2009.WizzieJP schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:41:
[...]
Die stond vorige week al in de US store.. maar als je even geduld hebt dan zul je vandaag op het wereld wijde web wel lezen of deze óók in de EU store komt.
PSN: Sluuz
Burnout ligt zelf voor 28,- bij de MM deze week.Copycat schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:49:
Motoren voor burnout zijn er trouwens.
Ga ze nu even testen
[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 18-09-2008 14:13 ]
Lekker scheuren met motoren, nieuwe events en een dag-en-nacht cyclus. Ik ben zeer tevreden.Sluuz schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:11:
[...]
Wat betreft motoren in Burnout. Fantastisch dat ze zoveel toevoegen. Vorige update was geweldig, deze vind ik wat minder. Crashes zien er niet uit met de motor en ze hebben geen boost wat ik jammer vind. Verder zie je duidelijk dat ze dezelfde physics hanteren als voor de auto's. Probeer maar eens gas en remmen tegelijk ingedrukt te houden en dan scherp naar links of rechts te sturen. Je krijgt dan een rare donut-wheelie.
Mijn foutSluuz schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:11:
[...]
Heb je hier een bron van. PES2009 stond NIET in de US store vorige week. Volgens mij ben je in de war met Fifa09. PES2009 demo komt vandaag NIET in de store, werd gemeld dat hij 2 of 3 weken voor de release in de store kwam. Release is 17 oktober. Verwacht dus vanaf volgende week of de week erna de demo van PES2009.
Anoniem: 14712
Op een Mac wil Tverstity niet best draaien (wel via emulator natuurlijk). Ik zou gaan voor Medialink , die gebruik ik zelf ook en werkt gewoon. Op http://www.myjunkyard.nl/2008/09/upnp-mac-ps3-mediaservers/ Kun je een lijst vinden met mediastreamers voor de Mac naar de PS3.WizzieJP schreef op woensdag 17 september 2008 @ 19:48:
[...]
Streamen vanaf je PC naar de PS3 kan je (mijns inziens) het beste doen met TVersity (check het PS3 media center forum voor meer info!).
Houd wel in je achterhoofd dat deze update 'gratis' is. Natuurlijk had de developer dit willen en kunnen doen alleen, voor niets gaat de zon op. In die animaties van de motorrijder zelf en de motor zal best wat tijd gaan zitten.Grannd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:17:
Ik vind Life with Playstation wel okee, wel cool dat je dus ook een livewolkenplaatje heb als je uitzoomt, en ook dat je precies kan zien waar het nu nacht is.
Je kan idd met de browser zelfs het hele web over, als je vanaf 'more news' in de browser komt kan je zo naar google web search klikken en zo het hele net over. Alleen valt er idd niet in te zoomen en op plaatjesrijke sites is het allemaal vrij traag omdat F&H natuurlijk ook nog in de achtergrond bezig is, maakt het wel wat lozer allemaal, maar ach als je graag F&H aanzet kan je nu ook ff snel je mail checken als je wil, je mail lezen gaat dan wat lastiger maar dan heb je niet voor niks naar je pc gelopen bijvoorbeeld.
Burnout Paradise Davis update ook gedownload, dacht/nachtcyclus is erg mooi en uitgebreid, je kan zelf ook volledig instellen of je de tijd als de lokale tijd, een andere 24h cyclus, een 2 uurs-cyclus, of een 48-minuten of 24-minutencyclus, of zelf kiezen welke tijd je wil racen. Nice.
Ik heb een dubbel gevoel alleen bij de motoren, aan de ene kant rijden ze heerlijk, maar aan de andere kant hebben ze wel mooi twee van de belangrijkste ingrediënten van Burnout bij de motors eruit gehaald: de Burnouts (boost dus) en de Crashes. De helft van de tijd dat je crasht hoor je enkel een klap, voel je wat rumble en je zit weer op je motor na een kort zwart scherm. En de andere keren zie je misschien een omvallende motorfiets, de bestuurder is nergens te bekennen. Nu is het wel zo dat ook bij de auto's er nergens een bestuurder te zien valt maar dit had een mooie gelegenheid geweest om ragdolls in de game te introduceren, zo goed als elke arcaderacer heeft ze en het had de crashes meteen een stuk leuker gemaakt, gemiste kans.
Verder kan je wel een wheelie doen, en die zelfs uren volhouden omdat je niet achterover kan vallen, gewoon de analoge stick naar achteren houden en een beetje vlug stuurwerk en je maakt zo wheelies van meerdere kilometers. Als je een beetje hard gaat en je gaat vol in je remmen (+handrem) en je duwt je analoge stick naar voren maak je echter weer geen stoppie, jammer.
Ook 'echte' burnouts en donuts behoren niet tot de mogelijkheden, wat opvallend is want die kan je wel met de autos maken.
Het haalt er allemaal een beetje de fun uit bij de motors vind ik, nu heb ik net maar een halfuurtje, offline, gespeeld maar ze neigen er wel een beetje naar een gimmick te blijven, en misschien was dat ook wel de bedoeling van Criterion, dan zijn ze geslaagd, want het is een hele coole gimmick die net wat mist om echt een onderdeel van het spel te worden.
[ Voor 8% gewijzigd door Gusev op 18-09-2008 17:05 ]
Dat weet ik hoor, en ik zou er bijna bij zeggen 'dat zie je er dan ook van af', als je naar de compleetheid van de toevoeging kijkt. De animaties van de mottorrijder zien er zoals Shiver zegt idd wel goed uit.HammerNL schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:47:
[...]
Houd wel in je achterhoofd dat deze update 'gratis' is. Natuurlijk had de developer dit willen en kunnen doen alleen, voor niets gaat de zon op. In die animaties van de motorrijder zelf en de motor zal best wat tijd gaan zitten.
Die is al sinds gister overal in de verkoop, dus je loopt een dag achterDeismyna schreef op donderdag 18 september 2008 @ 16:59:
Ik weet niet of het al gemeld is, maar ik kon in ieder geval niets vinden met de search.
Voor de geïnteresseerde, Ratchet & Clank - Quest for Booty is vandaag al te koop bij een aantal winkels. Heb hem zojuist gehaald bij Bart Smit, maar hij schijnt ook al verkocht te worden bij de FRS en de V&D. Gewoon even kijken dus als je een dagje eerder wilt spelen
[ Voor 87% gewijzigd door Grozno op 18-09-2008 17:06 ]
Voor 2 euro ben je klaarM a r c o schreef op donderdag 18 september 2008 @ 19:51:
Mijn schoonbroer belde net vanaf de MM in Middelburg.
Hij was een PS3 gaan halen.
De verkoper probeerde hem een HDMI kabel van 45 euro aan te smeren. Was ook de goedkoopste die ze hadden liggen. Hij was toch zo slim om even naar mij te bellen of hij niet genaaid werd.
Verkoper beweerde dat het met een goedkopere kabel niet werkte![]()
Mediamarktpersoneel ....![]()
Heb maar even een kabeltje bij bol.com voor hem besteld voor 9 euro. morgen nog in huis als het goed is.
'Just a designerd'
Net voor de tweede keer gebeurd. Heeft iemand anders dit ook al eens meegemaakt?Anoniem: 233253 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 19:47:
Bij het afsluiten van LWP net drie piepjes en een automatische herstart van de PS3.
Ahum.
Jah bij mij ook één keer, toen probeerde ik vanuit de in-game (of in-LWP) XMB een game te starten, start heel die PS3 opnieuw op...Anoniem: 233253 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 21:56:
[...]
Net voor de tweede keer gebeurd. Heeft iemand anders dit ook al eens meegemaakt?
Tijd voor v1.01 van LWPGrannd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 23:11:
[...]
Jah bij mij ook één keer, toen probeerde ik vanuit de in-game (of in-LWP) XMB een game te starten, start heel die PS3 opnieuw op...
Bij de Makro ligt Burnout Paradise voor 19,- excl. BTW, net als Medal of Honor Airborne.PWM schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:12:
[...]
Burnout ligt zelf voor 28,- bij de MM deze week.
EDIT: En dat is best normaal, want de adviesprijs is 29,-
Mercenaries? Die heb ik niet gezien? En Fracture staat toch alleen op de UK store? Heb daarvoor speciaal een UK account aangemaakt. Opzich wel leuke wapens met Fracture, maar de gameplay vind ik verder niet echt vet.itsoutthere schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 00:08:
Ik zie op de US PSN store demo's van Fracture en Mercenaries 2... cool! Zit namelijk best te twijfelen over Mercs2.
Ze stonden vanaf gisterenavond allebei in de US storetechnoaddict schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 07:57:
[...]
Mercenaries? Die heb ik niet gezien? En Fracture staat toch alleen op de UK store? Heb daarvoor speciaal een UK account aangemaakt. Opzich wel leuke wapens met Fracture, maar de gameplay vind ik verder niet echt vet.
PSN-ID : Cenzer
Nee pannekoek. Die 3 piepjes + herstart krijg je altijd als je een spel probeert af te sluiten terwijl hij aan het laden van de HDD is.
Dan mogen ze hem van mij ook houden. Worden we weer achtergesteld in de EUKimo schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 01:11:
Call off duty map pack zou toch afgeprijst worden deze week voor de helft van de prijs. Nou in de Europese store dus niet, alleen in de US store
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq