Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 81.411 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Anoniem: 233253 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 21:56:
[...]

Net voor de tweede keer gebeurd. Heeft iemand anders dit ook al eens meegemaakt?
Ik heb dit ongeveer 1 op de 3 keer als ik vanuit een game op de PS button druk en kies voor shutdown (of hoe heet dat... uitzetten console in ieder geval).

Verder ook nooit echt gevonden wat het nu precies is, maar volgens mij klopt er toch iets niet helemaal dan. Heb het volgens mij ook wel al eens gehad bij quit game via PS button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
nudie schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 09:58:
[...]

Nee pannekoek. Die 3 piepjes + herstart krijg je altijd als je een spel probeert af te sluiten terwijl hij aan het laden van de HDD is.
....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Helaas. Startknop in de browser geeft je de "adresbalk" waar je een andere URL in kunt voeren. Welk knoppie je ook inramt, een "enter" kent ie niet. :/

Surf maar eens met je PS3 naar www.mibbit.com en probeer eens te chatten? Lukt je niet :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-05 10:45

Grannd

da Granndest

[...]
Nee pannekoek. Die 3 piepjes + herstart krijg je altijd als je een spel probeert af te sluiten terwijl hij aan het laden van de HDD is.
Ik heb het bij een spel nog nooit meegemaakt dat hij resette als je alleen de game probeerde af te sluiten.
Oké, dat de PS3 met drie piepjes uit gaat op het moment dat je een spel afsluit terwijl je aan het laden bent heb ik geen probleem mee.
Maar bij Life with Playstation gaat heel je PS3 herstarten als je alleen Life with Playstation uit wil zetten en iets anders wil gaan spelen, dat is nu het probleem ervan.

En osiris, ook niet in die 'qwerty' indeling staat daar ook geen entertoets tussen? Volgens mij heb ik ook wel eens forumberichtjes getypt met enters ertussen. Anders moet je een usb-tobo'tje zien te vinden, dan vind je het zeker.

[ Voor 14% gewijzigd door Grannd op 19-09-2008 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Grannd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 11:31:
[...]

En osiris, ook niet in die 'qwerty' indeling staat daar ook geen entertoets tussen? Volgens mij heb ik ook wel eens forumberichtjes getypt met enters ertussen. Anders moet je een usb-tobo'tje zien te vinden, dan vind je het zeker.
Of ik ben erg blind, maar volgens mij niet :P Voor forum-berichten heeft 't vast wel een knoppie 'naar beneden', maar een echte "return" niet.

Maar als je je aanmeldt bij Mibbit kun je een send-knop tevoorschijn toveren, weten we dat ook weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233253

[...]

Zeg nudie, je mag dan wel een lekker kontje als avatar hebben maar ik zie nog geen reden om mij aan te spreken met pannekoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-05 08:38
Buiten dat is het nog altijd pannenkoek ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2024
Gisteren eindelijk Heavenly Sword uitgespeeld en het was me een ervaring. vette moves, wilde personages met geweldige voice acting en ik heb er geloof ik iets van 10 uur over gedaan. en zeker niet die 6 uur zoals mensen veel zeggen, daar is het gewoon te moeilijk voor.

Zit te denken om het ook in Hell mode te gaan spelen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brad Pitt schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 13:08:
Buiten dat is het nog altijd pannenkoek ;)
Daar heb je gelijk in Brad. Pannekoek is de spelling van het Nederlandse woord pannenkoek voor de spellingwijziging van 1995, en het bekendste voorbeeld van die wijziging; zie tussen-n in de Nederlandse spelling (Wikipedia: Pannekoek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:06

inXs

known as inXs

heb vandaag disgaea 3 binnengekregen, damn wat een vet spel is dat

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

Arunia schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 08:41:
Gisteren ook dat Live geinstalleerd, maar mijn vrouw kijkt toch altijd de voorwaarden even na.
In feite is LwP gewoon F@H, ik kan me herinneren dat ik destijds een keer de voorwaarden van F@H heb doorgelezen. Daarin stonden toen ook een aantal regels die mij nogal tegen de borst stuitten.

Iets in de trant van dat zij ten allen tijden het recht hadden om jouw PS3 te monitoren en de inhoud te doorzoeken....dat leek mij niks :/ Ik kan me de exacte tekst helaas niet meer herinneren.
De privégegevens werden ook bewaart buiten Nederland, dus vallen ze ook buiten de Nederlandse privacywetgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:43
Anoniem: 239951 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 13:36:
[...]

In feite is LwP gewoon F@H, ik kan me herinneren dat ik destijds een keer de voorwaarden van F@H heb doorgelezen. Daarin stonden toen ook een aantal regels die mij nogal tegen de borst stuitten.

Iets in de trant van dat zij ten allen tijden het recht hadden om jouw PS3 te monitoren en de inhoud te doorzoeken....dat leek mij niks :/ Ik kan me de exacte tekst helaas niet meer herinneren.
De privégegevens werden ook bewaart buiten Nederland, dus vallen ze ook buiten de Nederlandse privacywetgeving.
Dat was dus exact die tekst. Er stond wel iets bij dat je kon doen dat niet al je gegevens bekend zouden worden, maar dat moet ik eens rustig gaan bekijken. Ik heb ook geen idee wat er precies bedoeld werd, maar het ging om de PS Store. Dat wel.
Ik denk dat die tekst ook meer is om zichzelf in te dekken dan dat ze er ook daadwerkelijk iets mee gaan doen.

Maar dat life. Is dat nou 3D rondlopen met een avatar of is het iets heel anders. Dat eerste was namelijk hetgeen waarvoor ik het zou willen proberen. Ik ga nog wel zoeken naar wat het nou eigenlijk allemaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arunia schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 14:03:
[...]

Maar dat life. Is dat nou 3D rondlopen met een avatar of is het iets heel anders. Dat eerste was namelijk hetgeen waarvoor ik het zou willen proberen. Ik ga nog wel zoeken naar wat het nou eigenlijk allemaal is.
Dat is Playstation Home.

Life is 3D globe met nieuws en weerberichten terwijl je een muziekje kunt luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:43
Ah ok, dan ga ik me in dat home maar eens verdiepen. Dat is eigenlijk wat ik al die tijd al zocht, maar volgens mij is die nog niet eens uit. Ga wel even zoeken hiernaar. Thanks trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-05 14:55
Little Big Planet is gold, dus de release dates zijn bekend gemaakt :)
  • North & Latin America: 21st October
  • Europe, Australia & New Zealand: 22nd October
  • UK & Ireland: 24th October
  • 80GB PS3 Bundle in Europe: 29th October
  • Japan: 30th October
  • 80GB PS3 Bundle in UK & Ireland: 31st October
Leuk om te zien dat wij hem zelfs nog eerder als de UK krijgen, terwijl eerst werd afgevraagd als wij hem juist later zouden krijgen als de UK..

[ Voor 18% gewijzigd door l00pz op 19-09-2008 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-05 13:04
Meer nieuwtjes

- White Knight Chronicles heeft eindelijk een release date (25 dec in Japan) en komt dus begin 2009 naar US en EU

- Firmware 2.5 komt eind oktober uit, mogelijk zelfs gelijktijdig met Home

- Metal Gear Solid: Existence schijnt eraan te komen (waarschijnlijk MGS4 met bonus-features)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Jaaahahahah eindelijk een nieuw deel: :)
[Postreminder] Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 34

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.