Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 81.664 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 09:26:
Over demos gesproken... motorstorm 2 demo.... alleen in Qore....
Als europeaan heb je geen Qore, en je moet dus betalen voor een demo.... Jaja, netwerk blijft gratis... Hallo! Demo == marketing! Als men wil dat ik die game koop en er IS een demo, laat me dan die demo spelen!

zucht.
He, kijk nou:

Het MotorStorm®-festival is onderweg, en jij bent uitgenodigd. We weten dat je bijna net zoveel van keiharde off-roadraces houdt als wij, en dat willen we belonen.
Hieronder vind je je unieke code om een exclusieve speelbare demo van MotorStorm® Pacific Rift te spelen op je PLAYSTATION®3.
Deze demo licht een tipje van de sluier van wat je kunt verwachten wanneer het MotorStorm-festival deze herfst terugkeert.
MotorStorm Pacific Rift heet je welkom op een tropisch paradijs midden in de Grote Oceaan. Deze gloednieuwe en unieke locatie is afwisselend, gevaarlijk en onvoorspelbaar; kortom, de ideale plek voor het MotorStorm-Festival.
Trouwens, je kunt ons laten weten wat je vindt van de demo op onze Forums op eu.playstation.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net kreeg ik mail binnen met de promotie code voor
het downloaden van de nieuwste motorstorm demo

ik ben em nu aan het downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Wanneer behoor je dan tot de uitgenodigden?

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.E.No.1 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:36:
Wanneer behoor je dan tot de uitgenodigden?
Ik heb ook deel 1. Misschien dat ze dat als selectie gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Die heb ik ook maar hoe weten ze dan dat je die hebt? Ik heb echt lang geleden dat spel gespeeld. Ah well. Ik zie het zo wel als ik thuis kom.

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:11
Ik heb ook een uitnodiging ontvangen, ben hem nu aan het downloaden. Voor een demo moest je je enkele dagen geleden opgeven op een site van sony. Dit heb ik dus gedaan en blijkbaar hoorde ik tot 'een van de gelukkigen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
bluhhh.. ik ben echt Motorstorm fan eerste klas. .en tuurlijk heb ik niets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Purejet schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:53:
Ik heb ook een uitnodiging ontvangen, ben hem nu aan het downloaden. Voor een demo moest je je enkele dagen geleden opgeven op een site van sony. Dit heb ik dus gedaan en blijkbaar hoorde ik tot 'een van de gelukkigen'.
Ik heb me niet opgegeven en toch een code ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik heb me ook niet opgegeven en toch een code ontvangen, heb wel het eerste deel tijdje gespeeld, maar dat was echt sporadisch. Bij socom viste ik achter het net, nu wel grappig dat ik ben uitgenodigt. Zit alleen nog op m'n stage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:26
Vind dit ook niet echt een klantvriendelijke promotietour. Ben ook motorstormer van het eerste uur en heb ook geen code ontvangen.

Thumbs up Sony.

[ Voor 43% gewijzigd door Crawl NL op 12-09-2008 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb ook een mailtje ontvangen met persoonlijke link. Ga ik naar die page toe, dan zie ik echter nergens een downloadlink voor de demo. Alleen maar screenshots en video's. Terwijl in het mailtje toch echt werd uitgenodigd om de speelbare demo te downloaden.. of moet ik die link in de PS3-browser openen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
ah heerlijk! net de FIFA 09 demo binnengehaald en die speelde geweldig. daarna check ik even m'n mail op de pc en zie ik dat ik een key heb gekregen om de motorstorm pacific rift demo binnen te mogen halen :D is deze rotdag waarbij ik tot twee maal toe natgeregend ben tot op het bot toch nog goed geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
BamSlam_ schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 16:21:
Ik heb ook een mailtje ontvangen met persoonlijke link. Ga ik naar die page toe, dan zie ik echter nergens een downloadlink voor de demo. Alleen maar screenshots en video's. Terwijl in het mailtje toch echt werd uitgenodigd om de speelbare demo te downloaden.. of moet ik die link in de PS3-browser openen ofzo?
Lezen is moeilijk, scroll wat naar beneden staat duidelijk uitleg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 21:35
Ik heb ook een uitnodiging ontvangen, heb echter nooit Motorstorm gespeeld en me nergens voor aangemeld ;) >:)

Ik heb wel zo'n 2 weken geleden de motorstorm demo gedownload, misschien dat ik daardoor de uitnodiging gekregen heb

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:54:
Ik heb me niet opgegeven en toch een code ontvangen.
Same here, deel 1 wel compleet grijs gespeeld, maar denk niet dat dat er veel mee te maken heeft. "Slechts" 617Mb groot btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
HammerNL schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 16:23:
[...]
Lezen is moeilijk, scroll wat naar beneden staat duidelijk uitleg..
Qua usability heeft Sony nog heel wat te leren.

Als ik in een mail het volgende lees:
Hieronder vind je je unieke code om een exclusieve speelbare demo van MotorStorm? Pacific Rift te spelen op je PLAYSTATION?3.
http://nl.playstationmail.com/Key=xxxxxxxxxxxxx

Dan klik ik om door te gaan naar die webpage en verwacht ik dat ik daar de demo kan downloaden. En dus niet dat er ergens onderaan in de mail nog een heel recept aan instructies staat "voor het inlossen van de promotiecode".

Update: maar wel een leuke actie van Sony. Ik had me trouwens ook niet aangemeld voor de demo. Ben wel in bezit van Motorstorm deel 1.

[ Voor 9% gewijzigd door BamSlam_ op 12-09-2008 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
BamSlam_ schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 16:26:
[...]

Qua usability heeft Sony nog heel wat te leren.

Als ik in een mail het volgende lees:
Hieronder vind je je unieke code om een exclusieve speelbare demo van MotorStorm? Pacific Rift te spelen op je PLAYSTATION?3.
http://nl.playstationmail.com/Key=xxxxxxxxxxxxx

Dan klik ik om door te gaan naar die webpage en verwacht ik dat ik daar de demo kan downloaden. En dus niet dat er ergens onderaan in de mail nog een heel recept aan instructies staat "voor het inlossen van de promotiecode".

Update: maar wel een leuke actie van Sony. Ik had me trouwens ook niet aangemeld voor de demo. Ben wel in bezit van Motorstorm deel 1.
Ja.... en via save target as op een usb-stickje plaatsen en op je ps3 pleure :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:17
Wat een gemierenneuk.

er staat letterlijk:

Hieronder vind je je unieke code om een exclusieve speelbare demo van MotorStorm® Pacific Rift te spelen op je PLAYSTATION®3.

MotorStorm® Pacific Rift is dan volgens jou hieronder? Staat toch echt IN de tekst dus niet onderaan iets. Als je dus even naar onderen gaat (vandaar de naam hieronder) staat er met koeienletters:

INSTRUCTIES VOOR HET INLOSSEN VAN DE PROMOTIECODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Frank J. schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 16:31:
Wat een gemierenneuk.

er staat letterlijk:

MotorStorm® Pacific Rift is dan volgens jou hieronder? Staat toch echt IN de tekst dus niet onderaan iets. Als je dus even naar onderen gaat (vandaar de naam hieronder) staat er met koeienletters:

haha idd, mja het is schijnbaar ook heel moeilijk om deze demo te kunnen installeren want er staat niet voor niets: Je moet 18 jaar of ouder zijn om deel te nemen aan deze actie. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Ben ook 1 van de gelukkige.... ben hem nu aan het binnenhalen. Ik heb in het verleden veel motorstorm gespeeld dus dat kan het zijn. Heb me verder nergens voor aangemeld.. wel leuk en speciaal zo deze actie...

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 18:39

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Frank J. schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 16:31:
Wat een gemierenneuk.

er staat letterlijk:

:+ LOL ... lezen is inderdaad DE oplossing ;)
P.E.No.1 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:45:
Die heb ik ook maar hoe weten ze dan dat je die hebt? Ik heb echt lang geleden dat spel gespeeld. Ah well. Ik zie het zo wel als ik thuis kom.
Dat is nogal simpel ;) ... al je gekochte games zullen ongetwijfeld wel in een 'database-je' bij Sony vastgelegd worden :). Met denk aan de internet connection(s)! En na het lezen van dit bericht heb ik mijn mailbox ook maar even bekeken, en ook hier een code om de MSPR te downen.

And cheers to all of you here

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb het mailtje met daarin een code om de demo van Motorstorm Pacific Rift te downloaden ook ontvangen :D

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Fifa is trouwens hélemaal terug! Echt Fifa09 gaat PES09 verslaan denk ik. Presentatie is iig 100x beter (pes2008 was vreselijk). Graphics vind ik ook erg strak en de gameplay (toch ook belangrijk) langzamer (ala PES) maar werkt echt prettig!

ps. is iemand zo vriendelijk om te proberen of we die code nog n keer kunnen gebruiken of-iets-dergelijks? (Motorstorm) O+ O+

[ Voor 21% gewijzigd door nudie op 12-09-2008 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Wat ik even als algemene vraag wou stellen: wat is jullie meest memorabele moment bij een game op de PS3?

spoiler:
Voor mij was dat het moment bij MGS4 dat je met Snake door die brandende gang moet kruipen om in de serverruimte van SOP te komen, damn wat een stress had ik.. je zag de stukken van de camosuit van Snake d'r af fikken, kreeg er een brok van in m'n keel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:48
Shiver23 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:09:
[...]

Hoe kom je dr aan dan? Of was je één van de gelukkigen die een mailtje kreeg van Sony?
Iemand had ze account geleend van qore dus vanaf daar gedownload.
Met ze 2e is geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Zijn ze heel GoT aan het mailen (behalve een paar...)?
Wel veel luitjes die de mail hebben gekregen. Of hebben jullie aanstaan dat je promoties van Sony wilt ontvangen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
nudie schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 16:42:
ps. is iemand zo vriendelijk om te proberen of we die code nog n keer kunnen gebruiken of-iets-dergelijks? (Motorstorm) O+ O+
Oke wil mijn motorstorm key wel delen hier komt ie:

spoiler:
GRAPPIG,DACHT JE DAT NU ECHT

[ Voor 53% gewijzigd door HammerNL op 12-09-2008 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 22:41

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Het lijkt erop dat iedereen die ingeschreven is voor de playstation nieuwsbrief de e-mail met de download code voor de demo van Motostorm Pacific Rift ontvangen..

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Creepy schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 16:55:
Het lijkt erop dat iedereen die ingeschreven is voor de playstation nieuwsbrief de e-mail met de download code voor de demo van Motostorm Pacific Rift ontvangen..
Ben ook ingeschreven, geen code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Kijk dat bedoel ik nou. Sturen ze at random wat mailtjes (ik heb niets ontvangen overigens) en dan kunnen een aantal de demo spelen. Wat voor debiel verzint dat soort acties nou? Goh, de demo wordt zo extra vaak gedownload en zo worden er NOG meer mensen over de streep getrokken om de game te kopen, top!

... Ik zal wel iets over het hoofd zien, maar ik begrijp hier werkelijk niets van.

Maar goed, ik snap uberhaupt een aantal dingen bij Sony's marketing afdeling niet. Kennelijk willen ze niet meer games verkopen oid. Of ze zijn natuurlijk bang dat mensen de games niet kopen omdat ze te crap voor woorden zijn en de mensen er achter komen via de demos...

wat zou moeten is:
- iedere PSN game moet een demo
- alle demos die gereleased worden zijn marketing materiaal, maak die dan ook beschikbaar aan iedereen
- demos wereldwijd releasen.

Maar goed, dan wacht ik wel op een review voordat ik deze koop.

[ Voor 19% gewijzigd door EfBe op 12-09-2008 17:02 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

EfBe schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 17:01:
Kijk dat bedoel ik nou. Sturen ze at random wat mailtjes (ik heb niets ontvangen overigens) en dan kunnen een aantal de demo spelen. Wat voor debiel verzint dat soort acties nou? Goh, de demo wordt zo extra vaak gedownload en zo worden er NOG meer mensen over de streep getrokken om de game te kopen, top!

... Ik zal wel iets over het hoofd zien, maar ik begrijp hier werkelijk niets van.

Maar goed, ik snap uberhaupt een aantal dingen bij Sony's marketing afdeling niet. Kennelijk willen ze niet meer games verkopen oid. Of ze zijn natuurlijk bang dat mensen de games niet kopen omdat ze te crap voor woorden zijn en de mensen er achter komen via de demos...

wat zou moeten is:
- alle demos die gereleased worden zijn marketing materiaal, maak die dan ook beschikbaar aan iedereen

Ik herhaal: de demo komt wel. Maar pas over een maand. Dat is twee weken voor de release van de game. Dat zal waarschijnlijk beter aansluiten bij de timing van complete marketingcampagne. Of het slim is betwijfel ik.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:21
Is de fifa09 demo nu al in de EU store verkrijgbaar?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 18:26
Harem.nl schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 17:16:
Is de fifa09 demo nu al in de EU store verkrijgbaar?
Yep, ik zie hem staan.

Dit zijn alle Europese updates:

Playable Content

* 1942: Joint Strike full game (£6.99/€9.99)
* 1942: Joint Strike demo
* Elefunk demo
* PlayTV demo
* Fifa 09 demo

Add-on Content

* PAIN Amusement Park expansion (£3.49/€4.99)
* PAIN Kenneth character (£0.69/€0.99)
* PAIN Yeony character (£0.69/€0.99)
* PAIN Tati character (£0.69/€0.99)
* Rock Band DLC (yeah, all of it -- pricing after the break)
* Guitar Hero III DLC (listed after the break)

Videos

* FIFA 09 trailer
* Mirror's Edge E3 trailer
* Tomb Raider Underworld teaser trailer
* Pure E3 trailer

Wallpapers and Themes

* 6x The Last Guy wallpapers
* PixelJunk Eden "Red" theme
* PixelJunk Eden "Yellow" theme

Rock Band pricing

* 1 track (£0.99/€1.49)
* 3 track pack (£2.49/€3.99)
* 1 track on sale/by developing artist (£0.59/€0.79)
* 3 track pack on sale/by developing artist (£1.69/€2.29)
* 6 track pack (£4.99/€7.99)
* 9 track pack (£7.49/€10.99)
* 12 track pack (£9.99/€14.99)

Guitar Hero III DLC

Metallica "Death Magnetic" Album (£11.99/€17.99)

* "That Was Just Your Life"
* "The End Of The Line"
* "Broken, Beat & Scarred"
* "The Day That Never Comes"
* "All Nightmare Long"
* "Cyanide"
* "The Unforgiven III"
* "The Judas Kiss"
* "Suicide & Redemption J.H."
* "Suicide & Redemption K.H."
* "My Apocalypse"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zou moeten is:

Zo te lezen heeft de marketing afdeling het goed gedaan, nl het hypen van deze gamen. Jij komt ook nog wel aan de beurt, dit is echt een game waar een demo vanuit komt in de PSN store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
dubbel

[ Voor 94% gewijzigd door MuSeLive op 12-09-2008 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 17:40:
[...]

Zo te lezen heeft de marketing afdeling het goed gedaan, nl het hypen van deze gamen. Jij komt ook nog wel aan de beurt, dit is echt een game waar een demo vanuit komt in de PSN store.
Nou die hype is bij mij in 1 keer verdwenen, raar he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert22nh
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:16
Is het al een keer bekend geworden wanneer we in Europa kraskaarten voor het PSN krijgen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:39
Henkus schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 16:23:
Ik heb ook een uitnodiging ontvangen, heb echter nooit Motorstorm gespeeld en me nergens voor aangemeld ;) >:)

Ik heb wel zo'n 2 weken geleden de motorstorm demo gedownload, misschien dat ik daardoor de uitnodiging gekregen heb
Ik heb de demo ook ongeveer 2 weken geleden gedownload en veel gespeeld, maar heb helaas geen mailtje. Gelukkig valt er nog lol te beleven aan de eerste demo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert22nh schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 17:55:
Is het al een keer bekend geworden wanneer we in Europa kraskaarten voor het PSN krijgen???
Deze gaan zeer waarschijnlijk niet in dezelfde vorm te koop zijn als in de VS, vanwege vele verschillende valuta/omrekenkoersen en verschillende belastingtarieven in elk land in Europa is het veel moeilijker de kaarten in te voeren. Zelf in de USA zijn de kaarten maar mondjesmaat verkrijgbaar, enkel in specifieke winkels in specifieke staten. Dave van Sony Benelux heeft verteld in een interview met Gamekings dat ze bezig zijn met alternatieven voor Nederland/Benelux/Europa. Denk aan Paypal of Ideal.

Edit: en nog geen invite voor Motorstorm ontvangen...grrr. Moet nog even wachten op mijn US account emailadres, daar ontvang ik de nieuwsbrief wel op. Verder lijkt het mij niet nuttig om iedereen te laten weten dat je de code hebt...zo een bericht van: "Yes ik heb hem ontvangen!"

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2008 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
Wel code cool :D

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:21

itsoutthere

The Truth

Ik heb ook een code voor Motorstorm Pacific Rift... yess ;-) Download gaat alleen vrij langzaam.

Zit er een splitscreen mode in de demo? En zo ja... hoe bevalt ie?

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Laatst online: 20:21
Het downloaden van fifa duurt ook erg lang...

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 18:12:
[...]

Deze gaan zeer waarschijnlijk niet in dezelfde vorm te koop zijn als in de VS, vanwege vele verschillende valuta/omrekenkoersen en verschillende belastingtarieven in elk land in Europa is het veel moeilijker de kaarten in te voeren. Zelf in de USA zijn de kaarten maar mondjesmaat verkrijgbaar, enkel in specifieke winkels in specifieke staten. Dave van Sony Benelux heeft verteld in een interview met Gamekings dat ze bezig zijn met alternatieven voor Nederland/Benelux/Europa. Denk aan Paypal of Ideal.

Edit: en nog geen invite voor Motorstorm ontvangen...grrr. Moet nog even wachten op mijn US account emailadres, daar ontvang ik de nieuwsbrief wel op. Verder lijkt het mij niet nuttig om iedereen te laten weten dat je de code hebt...zo een bericht van: "Yes ik heb hem ontvangen!"
Voordat iedereen vraagt waarom zijn er wel kaarten voor de Wii en 360. Nou die werken met punten en Sony werkt gewoon met EURO's. En kennelijk zit daar een legitieme uitdaging achter ofzo. Want het is natuurlijk een karweitje van niks wat kaartjes printen met codes en verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online

wat zou moeten is:

Kijk als ze de demo gewoon aan iedereen zouden geven, dan was de response van de mensen gewoon: oké download ik vanavond ff, of mensen downloaden hem helemaal niet. Nu ze mensen key's gaan geven en sommige mensen niet, krijg je veel meer discussie over de game en dus meer aandacht. En mensen die nu geen key hebben, zullen nu zo iets hebben van die demo moet ik straks als ie public is ook maar is downen, zal wel speciaal zijn.
Oftwel best clever, miss in het begin niet zo publieksvriendelijk mja who cares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 16:33

Grannd

da Granndest

De demo heeft een splitscreen en een singleplayer race, beiden op dezelfde track. In singleplayer kan je met de motor, rallycar of Monster truck en in splitscreen met de rallyauto, buggy en nog één weet ik niet meer zeker.
De splitscreen race is met 8 de singleplayer is met 16.

Ik vind hem wel tof, grafisch top (ga maar eens met de motor met driehoekje dicht achter je bestuurder zitten) alleen de track van de demo stelt een beetje teleur vind ik. Niet veel verandering tov deel 1 als je naar de trailers kijkt zijn er uiteenvallende constructies enzo dat zie je iig niet in de demo.

Maarja, de eerste racegame voor PS3 met 4player splitscreen (maar 2 player in de demo), voor zover ik weet de eerste, ik ben bijna verplicht hem te kopen want 4 player splitscreen blijft de bom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:23
Als de PS3 na een vastloper in Uncharted opeens geen CD's meer leest, betekend dat dan zoiezo een defecte PS3 dat ter reperatie opgestuurd moet worden? Als je de bon niet meer hebt ( PS3 10 maanden in bezit ) betekend het dan zoiezo 200 euro aan reperatiekosten?
Dat heb ik nu :(
Heb de PS3 al geformateerd, maar zonder resultaat.
Please help.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:35
Grannd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 20:04:
De demo heeft een splitscreen en een singleplayer race, beiden op dezelfde track. In singleplayer kan je met de motor, rallycar of Monster truck en in splitscreen met de rallyauto, buggy en nog één weet ik niet meer zeker.
De splitscreen race is met 8 de singleplayer is met 16.

Ik vind hem wel tof, grafisch top (ga maar eens met de motor met driehoekje dicht achter je bestuurder zitten) alleen de track van de demo stelt een beetje teleur vind ik. Niet veel verandering tov deel 1 als je naar de trailers kijkt zijn er uiteenvallende constructies enzo dat zie je iig niet in de demo.

Maarja, de eerste racegame voor PS3 met 4player splitscreen (maar 2 player in de demo), voor zover ik weet de eerste, ik ben bijna verplicht hem te kopen want 4 player splitscreen blijft de bom.
De splitscreen is ook het enige wat verbeterd is. Graphics vind ik een beetje tegenvallen. Ik heb motorstorm 1 veel gespeeld maar ik denk niet dat ik motorstorm 2 ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:35
technoaddict schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 20:28:
Als de PS3 na een vastloper in Uncharted opeens geen CD's meer leest, betekend dat dan zoiezo een defecte PS3 dat ter reperatie opgestuurd moet worden? Als je de bon niet meer hebt ( PS3 10 maanden in bezit ) betekend het dan zoiezo 200 euro aan reperatiekosten?
Dat heb ik nu :(
Heb de PS3 al geformateerd, maar zonder resultaat.
Please help.
Zoek in google op ps3 reparatie en je vind talloze bedrijfjes die je Playstation kunnen repareren voor minder. Waarschijnlijk ben je hem dan ook geen 6 weken kwijt.

Reparatie van je blu ray laser is meestal zo rond de 90 euro. En binnen 30 minuten klaar volgens sommige sites. Wel relaxed kun je er gewoon op wachten.

[ Voor 9% gewijzigd door Kimo op 12-09-2008 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n PS3 vind winkelen niet zo leuk vandaag :P . 2 keer een vastloper gehad bij of het inloggen of het uitloggen van de store....is dit een teken aan de wand? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:31

NvM

Kan het misschien zijn dat ze de code voor de demo van Motor Storm Pacific Rift versturen aan een deel van het PSN netwerk zodat het PSN niet overbelast raakt? En dat ze later weer aan een ander deel de code versturen? Lijkt mij een logische verklaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Ik vond de MOTORSTORM demo echt vet! Het besturen van het voertuig is echt zwaar verbeterd ten opzichte van het eerste deel. Verder geeft het een explosievere ervaring, het lijkt echt een stuk harder, sneller en extremer te zijn. Ook de crashes zijn soms echt gruwelijk leuk. Het enige probleempje dat ik met de demo had was de pop-up, maar dat soort graphical issues fixxen ze meestal pas tegen het eind van de ontwikkelfase. Ik denk eerlijk gezegd dat dit met de publieke demo wel opgelost is.

Verder vond ik de FIFA 09 demo ook erg leuk. Wel vond ik het een schande dat ze nog steeds die filmpjes op 10fps laten draaien, dit was met FIFA 08 volgens mij ook al het geval. Verder merk je ook dat er low fps is bij de doeltrappen, waar je dus het hele stadion ziet. Zelfs het balkje van je schot stottert dan, dit soort dingen zijn gewoon slordig. Ook heb ik al een paar rare bugs opgemerkt, ten eerste is de collision van de spelers ingame soms raar, als je staat te wachten in het veld tot de keeper van de tegenpartij de bal het veld intrapt, en je loopt tegen een poppetje van de tegenstander aan, dan kun je deze gewoon letterlijk verschuiven alsof het een pilonnetje op glad ijs is. Verder heb ik ook al een paar keer gehad dat als ik een diepte bal gaf, en de speler waar ik hem naar toe schiet staat omgedraaid, dan freezed de speler en glijdt hij in de "opwachtende animatie (de animatie waarin een speler wacht de bal te ontvangen)" zo 4 meter naar achteren. Daarnaast heb ik ook nog een keer gehad dat de keeper als een standbeeld in zijn doel bleef staan toen mijn broertje's spits door was gebroken en dus in een één op één situatie was met de keeper (ongeveer op de helft van mijn helft was hij al doorgebroken, dan zou je toch verwachten dat de keeper uit hoort te komen). Tot slot is de bal soms net een loden bal uit de flipperkast, in situaties waar 3/4 man om de bal vechten, en 1 iemand schiet de bal tegen een andere speler dan kaatst dat ding werkelijk alle kanten op. Hopelijk kunnen ze voor begin oktober nog een paar bugs fixxen maar ik heb er een hard hoofd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Nu online
Waarschijnlijk zoek ik een ''grijs'' gebied op in dit topic, maar wil het toch vragen:

in de aanvulling van de startpost staat:
BD Video format on Blu-ray Disc (Region Locked)
Wat houdt dit precies in? Kan je nou gewoon gebrande blu-ray films vanaf een BD-R(E) afspelen?

Blu-ray branders worden steeds goedkoper, de schijfjes zullen over een jaar ook wel weer flink in prijs zijn gedaald. Als de PS3 het dan niet kan (hardware)/wil (software) lezen heeft over een tijdje een blu-ray brander en bijbehorende schijfjes ook helemaal geen zin voor films in HD.

Zijn er eigenlijk mensen die hier al ervaringen mee hebben en hebben ge-experimenteert met gebrande blu-ray schijven op de PS3 (early adopters) met films?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Volgens mij als jij een film in BD indeling brand (weet niet hoe die precies is), maar zegmaar net zoals dat je met DVD's een AUDIO_TS en VIDEO_TS map heb enzo, als je daarvan de Bluray indeling pakt en een film in die indeling brand kan dat gewoon. Let wel dat je niet zo simpel een BD-film kopieert als je dat van plan was, alleen HD-materiaal dat je op je PC heb kan je omzetten naar een BD.
Die opmerking uit de TS gaat over het feit dat je met een Europese PS3 geen (regiogelockte) films uit Amerika kan kijken, of eender welke regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:54

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ah eindelijk 1942 joint strike in de NL store!

Tijdje terug de demo geprobeerd, best wel vette game :D de demo is zeker het proberen waard...is denk ik naast SS HD en PJ monsters wel een must have PSN titel, jammer dat 10,- aan de hoge kant is. Weet neit hoe snel je de game hebt uitgepseeld, maar khad gehoopt dat het een 6,99 titel zou worden.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Grannd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 22:22:
Volgens mij als jij een film in BD indeling brand (weet niet hoe die precies is), maar zegmaar net zoals dat je met DVD's een AUDIO_TS en VIDEO_TS map heb enzo, als je daarvan de Bluray indeling pakt en een film in die indeling brand kan dat gewoon. Let wel dat je niet zo simpel een BD-film kopieert als je dat van plan was, alleen HD-materiaal dat je op je PC heb kan je omzetten naar een BD.
Die opmerking uit de TS gaat over het feit dat je met een Europese PS3 geen (regiogelockte) films uit Amerika kan kijken, of eender welke regio.
yup, dat werkt inderdaad, ik heb een blueray backup gedownload, en op een gewone dvd gebrand. (uiteraard alleen om dit even te testen O-))
Dit speelt hij dan gewoon af, en dus ook in HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:23
Iemand zijn PS3 weleens ter reperatie naar Consoleexpert gebracht?
voor ong 100 euro wordt er een nieuwe BR lezer in gezet. ( De mijne leest geen discs meer ).

( Betaal liever 100 euro dan dat ik 2 maanden moet wachten op de service van Sony, en met een grote kans dat je alsnog een 2e hands slechte PS3 terug krijg )

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:48
Heb een vraag.
Als ik het laat tochten in me kamer is me ps3 meestal stil doe ik me raam een stuk dichter blijft die stil alleen naar een half uur word het onder de BR Drive verschrikelijk heet.
Enige manier om dat op te lossen ?
Hij heeft gewoon de vrije ruimte.

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
Motorstorm demo is best vet, graphics toch weer wat beter, en de controls toch zeker ook. En ook weer wat extra dingetjes toegevoegd. Toch vind ik hem nog wel teveel op deel 1 lijken, en gezien de overvolle releaselijst in oktober weet ik niet of ik hem meteen ga halen.

trouwens rare vertaling de hele tijd "druk op X drukken' .

Ps4/switch gamer

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Ik heb nu 6 keer mijn CC gegevens ingevoerd en ze worden steeds niet goedgekeurd bij play.com

Ik wordt er gek van. Mijn CC werkt in de playstationstore prima.

Ik snap niet waar het fout gaat.

• Grannd

Grannd

da Granndest

Heb je de prijzen op euro gezet, alleen dan pakt hij credit cards van buiten Engeland.

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Tussen mijn orders staan de prijzen in euro's dus dat staat goed neem ik aan.
Ik baal er echt van heb een CC genomen om lekker bij play.com te kunnen bestellen :'(

• EfBe
  • Niet online
Nico111 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 09:41:
Ik heb nu 6 keer mijn CC gegevens ingevoerd en ze worden steeds niet goedgekeurd bij play.com

Ik wordt er gek van. Mijn CC werkt in de playstationstore prima.

Ik snap niet waar het fout gaat.
Kan zijn dat play.com gewoon geen verbinding kan krijgen met je CC maatschappij. Of, dat je onlangs een nieuwe hebt gekregen met een ander nummer? Bel anders even je CC maatschappij, zij kunnen zien of Play.com verbinding heeft gemaakt voor verificatie of niet. Weet je meteen of er wat aan de hand is. Ik heb hetzelfde gehad met de playstation store.

[ Voor 3% gewijzigd door EfBe op 13-09-2008 10:27 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• WizzieJP

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Skire schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 21:20:
Ik vond de MOTORSTORM demo echt vet! Het besturen van het voertuig is echt zwaar verbeterd ten opzichte van het eerste deel. Verder geeft het een explosievere ervaring, het lijkt echt een stuk harder, sneller en extremer te zijn. Ook de crashes zijn soms echt gruwelijk leuk. Het enige probleempje dat ik met de demo had was de pop-up, maar dat soort graphical issues fixxen ze meestal pas tegen het eind van de ontwikkelfase. Ik denk eerlijk gezegd dat dit met de publieke demo wel opgelost is.
Met bovenstaand kan ik het alleen maar eens zijn! Dit in tegenstelling tot vele die in MSPR géén vooruitgang zien t.o.v. Motorstorm :X. Net even snel de demo bekeken en dat zal zeer zeker niet de laatste keer zijn dat ik deze op mijn PS3 opstart dit wknd :+ .

Cheers mates!

• Falcon Heavy
Demo van Motorstorm vond ik grafisch ook niet al te super. Schaduwen die flikkeren en popups. Maar de beleving tijdens het rijden is echt meesterlijk! Op de motor en dan de view dat je de rijder vlak voor je hebt DAMN! Tevens was de demo van Motorstorm 1 ook niet erg representatief voor de kwaliteit van de andere levels dus Motorstorm 2 zal vast wel kont gaan schoppen. Ik wacht alleen wel de reviews af hoe het zit met de agressie van de AI in de overige levels van de volledige game.

Net ook Motorstorm 1 weer opgepakt, meteen level 4 ticket 17 Buggy Byway op Rain God Mesa gehaald!

en level 4 ticket 19 Riftstorm op The Grizzly gehaald!

Dit waren DE 2 tracks waar de AI erg erg errrgg agressief waren en waardoor ik Motorstorm 1 maanden geleden naast me neer heb gelegd. Jullie kunnen jullie vast voorstellen hoe blij ik ben nu :D

[ Voor 7% gewijzigd door Falcon Heavy op 13-09-2008 11:20 ]

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:04
Heb gisteren ook zo'n code voor de demo ontvangen,nouja een code die niet werkte. De code was motorstorm , maar heb net een nieuw emailtje ontvangen met de code _/-\o_ die werkt. Heeft iedereen zich eigelijk opgegeven voor de Beta's? En zo ja,hoeveel beta's heb je al ontvangen?

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Weet iemand of die codes uit te wisselen zijn? Is de demo misschien van disk af te halen?

Ik zie al een tijdje uit naar deze game, maar ik heb dus geen code mogen ontvangen :(

• WizzieJP

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

zAo schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 11:49:
Weet iemand of die codes uit te wisselen zijn? Is de demo misschien van disk af te halen?

Ik zie al een tijdje uit naar deze game, maar ik heb dus geen code mogen ontvangen :(
De betreffende code is eenmalig te gebruiken, na registratie/download van MSPR is de code niet meer te gebruiken door derden. Maar met een aantal weken komt de demo geloof ik gewoon beschikbaar op PSN.

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Frank J. schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 11:17:
Net ook Motorstorm 1 weer opgepakt, meteen level 4 ticket 17 Buggy Byway op Rain God Mesa gehaald!
[video]

en level 4 ticket 19 Riftstorm op The Grizzly gehaald!
[video]
Dit waren DE 2 tracks waar de AI erg erg errrgg agressief waren en waardoor ik Motorstorm 1 maanden geleden naast me neer heb gelegd. Jullie kunnen jullie vast voorstellen hoe blij ik ben nu :D
Ligt het aan mij of wordt het met name moeilijker doordat je tegenstanders gewoon harder rijden, want ondanks dat je je boost gebruikt komen ze er soms nog gewoon op pure snelheid voorbij?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 12:03:
[...]
Ligt het aan mij of wordt het met name moeilijker doordat je tegenstanders gewoon harder rijden, want ondanks dat je je boost gebruikt komen ze er soms nog gewoon op pure snelheid voorbij?
Ja dat is het, bij de moeilijkere races rijden de AI autos gewoon zonder boost je voorbij. Een kritiekpunt was bij de release van deel 1 dat de zogenaamde catch-up nogal extreem was. De truuk is om in de laatste ronde steeds 2e of 3e te blijven en dan bij de laatste bocht die twee in te halen.

• nudie
Motorstorm1 ( de core) was geweldig. Enorm mee vermaakt. Problemen waren alleen was natuurlijk dat het een launch game was. En er een enorm gebrek was aan content, functionaliteit en replayability. Zelfs de interface was kut. Dat hebben ze volgens mij allemaal gefixed + een enorme schep er bovenop = day 1 voor mij.

• Falcon Heavy
uchiha tijntje schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 12:03:
[...]

moet er wel bij zeggen dat het niet mijn filmpjes zijn haha :) Maar om even te laten zien hoe aggresief de AI is in deze levels.

Zoals JeepXJ89 al zei soms is de catchup erg extreem.

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Frank J. schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 15:28:
[...]

moet er wel bij zeggen dat het niet mijn filmpjes zijn haha :) Maar om even te laten zien hoe aggresief de AI is in deze levels.

Zoals JeepXJ89 al zei soms is de catchup erg extreem.
Ok, dat is wel jammer. In Crackdown had je bijvoorbeeld ook races waar dat ook zo was. Erg jammer dat zo races 'spannend' moeten houden. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• LWaS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

Die Motorstorm 2 demo is erg vet...ook mijn code lag in de mailbox... :)

De fifa demo vind redelijk..ik heb het gevoel dat de camera wat anders is. Zal het dalijk eens vergelijken met Fifa 08

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Is iemand dit al gelukt?

Afbeeldingslocatie: http://www.slashgear.com/gallery/data_files/1/4/6/top.jpg

Ik zou dit ook wel willen proberen, en het lijkt me toch niet eens zo heel moeilijk? Als iemand het al geprobeerd heeft, hoor ik het graag :)

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 13-09-2008 18:44 ]

• scorpie
  • Laatst online: 16:42

scorpie

Supra Addict

Ik zou zoiets nieteens willen, maarja ieder zo z'n smaak natuurlijk.

Binnenkort is de mappack van CoD4 trouwens goedkoper, en wel 50% volgens dit nieuwsbericht:
http://www.gamer.nl/doc/4...d-speelt-voor-Sinterklaas

Vind 5,- ipv 10,- wel een mooiere prijs voor 4 nieuwe maps die de pc variant gewoon gratis kan downloaden. Misschien, als ik het niet vergeet ga ik hem dan wel kopen.

Ow shit. Bedenk met net dat ik dan in Turkije zit, nouja, dan niet :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 14:33
5 euro is idd een mooi prijs.. dan ga ik ze ook halen :)

wat is het trouwens voor een onzin met die motorstorm 2 demo :( waarom laten ze niet iedereen die spelen?

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 06:30

FFF

Iemand al iets gehoord over de voordeligere combinatie prijzen met de PS3 80 gb?

Ik hoopte dat de eerder gepost aanbieding op korte termijn zou komen...

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Nog 4 weken en de demo wordt voor iedereen beschikbaar gemaakt. Ik weet niet wat het is, maar nu veranderen erg veel concepten. Zo wil Square Enix geld vragen voor de demo, krijgen we nu beta's on invite, etc.

Maarja, 'vroeger' kocht je ook demo's op floppies, dus je betaalde er ook voor, het zal wel gewoon wennen zijn weer.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:23

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 13:28:
[...]

Ja dat is het, bij de moeilijkere races rijden de AI autos gewoon zonder boost je voorbij. Een kritiekpunt was bij de release van deel 1 dat de zogenaamde catch-up nogal extreem was. De truuk is om in de laatste ronde steeds 2e of 3e te blijven en dan bij de laatste bocht die twee in te halen.
Ik heb de game ook naast mij neer gelegt omdat het gewoon onspeelbaar is, AI die beukt maar wat, tracks waar je constant ontploft 8)7 nouja binnenkort maar weer eens proberen :'( (ik merk trouwens dat moterstorm2 op die punten nogsteeds het zelfde is)

Asus Zenbook i7 256gb

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:04
Demo's waarvoor je moet betalen is echt te stom voor worden :/ . Iemand een idee hoe duur die PS3 keyboards worden voor op je controller?

Verwijderd

Tankbuster schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 20:56:
Demo's waarvoor je moet betalen is echt te stom voor worden :/ . Iemand een idee hoe duur die PS3 keyboards worden voor op je controller?
Inderdaad betalen voor een demo zal ik ook nooit gaan doen, pure geldklopperij.
Een demo is er om je over de streep te trekken de volledige game te kopen, niet om geld mee te verdienen.
Ik schat dat de het chatboard wat op je controller klikt niet veel duurder wordt dan die bij de Xbox daar kost hij 30€ incl headset. Ik kan me zo voorstellen dat Sony met dezelfde combi komt maar dat is dan met de BT headset dus waarschijnlijk vragen ze dan wél weer meer.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

scorpie schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 19:22:
Maarja, 'vroeger' kocht je ook demo's op floppies, dus je betaalde er ook voor, het zal wel gewoon wennen zijn weer.
dat waren "shareware" versies... stukken uitgebreider dan een demo. de shareware versie van Wolfenstein 3D was bijvoorbeelde de hele eerste episode... Deze heb ik ooi gekocht voor 9 gulden en 1 zo'n episode had meer speeluren dan complete spellen van nu.

als ze dingen weer zoals "vroegah" willen doen laat ze dan eerst maar weer games met minimaal 25 uren speelplezier maken... gaan we dan praten over shareware versies.

Verwijderd

Chaoss schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 21:55:
[...]

dat waren "shareware" versies... stukken uitgebreider dan een demo. de shareware versie van Wolfenstein 3D was bijvoorbeelde de hele eerste episode... Deze heb ik ooi gekocht voor 9 gulden en 1 zo'n episode had meer speeluren dan complete spellen van nu.

als ze dingen weer zoals "vroegah" willen doen laat ze dan eerst maar weer games met minimaal 25 uren speelplezier maken... gaan we dan praten over shareware versies.
Misschien was je vroeger gewoon slechter dan nu

• Skire
scorpie schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 18:58:

Binnenkort is de mappack van CoD4 trouwens goedkoper, en wel 50% volgens dit nieuwsbericht:
http://www.gamer.nl/doc/4...d-speelt-voor-Sinterklaas

Vind 5,- ipv 10,- wel een mooiere prijs voor 4 nieuwe maps die de pc variant gewoon gratis kan downloaden. Misschien, als ik het niet vergeet ga ik hem dan wel kopen.

Ow shit. Bedenk met net dat ik dan in Turkije zit, nouja, dan niet :P
wat een verkapte "hey-kijk-mij-eens-ik-zit-in-turkije-post" zeg |:(

De laatste zin van Scorpie voegt dan misschien niet veel toe, die van jou is al helemaal nutteloos. Laat dit dan ook maar in het vervolg.

[ Voor 9% gewijzigd door PromoX op 16-09-2008 19:07 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 22:00:
[...]

Misschien was je vroeger gewoon slechter dan nu
uitgesloten...

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

scorpie schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 18:58:
Voor mij is de PS controller een reden om geen PS3 te kopen. Wat dat betreft is het voor mij dus een ideale oplossing als het een dagje hobby-en kost :)

Ik heb nog een PS1, en heb heel lang een PS2 gehad, dus ik weet hoe ze voelen.

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 13-09-2008 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 23:14:
[...]
Voor mij is de PS controller een reden om geen PS3 te kopen. Wat dat betreft is het voor mij dus een ideale oplossing als het een dagje hobby-en kost :)

Ik heb nog een PS1, en heb heel lang een PS2 gehad, dus ik weet hoe ze voelen.
Dan zou ik graag willen weten waaraan je je dan ergert aan de PS3 controller (sixaxis/DS3)?
Ik kwam namelijk ook van xbox/xbox360 controllers naar de PS3 en ik raakte er zo aan gewend.

Persoonlijk vind ik de D-pad bij de 360 controller niet goed en hij is wat te zwaar, verder is hij qua ergonomie beter dan de sixaxis. Voornamelijk omdat hij voor amerikanen (MS) is gemaakt met grotere handen dan de japanners (Sony).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Laatst online: 11-09 22:28
Vraagje over de controller. Mijn meestgebruikte controller blijkt aangesloten als controller 2. Ik kan er games mee launchen, maar in veel games moet ik hem dan eerst terugzetten naar conroller 1 omdat het spel niet reageert. Hoe regel ik dit definitief? Zo'n nutteloze handeling om elke dag dat terug te zetten.

Ik dacht dat aanmelden ging via de usb kabel, maar ook aansluiten op poort 1 helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:24

Aight!

'A toy robot...'

Heeft iemand eigenlijk al een lijst welke games allemaal thropies hebben?

- Uncharted: Drake's Fortune
- Warhak
- Superstardust HD
- Pixeljunk Eden

Welke nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 11:02

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Aight! schreef op zondag 14 september 2008 @ 01:11:

- Warhak
- Superstardust HD
- Pixeljunk Eden

Welke nog?
Pain heeft ook sinds kort trophys.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Warhawk, Burnout (binnenkort), Battlefield Bad Company (binnenkort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zedonite
  • Laatst online: 15-09 19:14

- Warhak
- Superstardust HD
- Pixeljunk Eden

Welke nog?
Buzz! ook nog.

En verder staat het hier ook vermeldt: Wikipedia: List of PlayStation 3 games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
jaspov schreef op zondag 14 september 2008 @ 00:54:
Vraagje over de controller. Mijn meestgebruikte controller blijkt aangesloten als controller 2. Ik kan er games mee launchen, maar in veel games moet ik hem dan eerst terugzetten naar conroller 1 omdat het spel niet reageert. Hoe regel ik dit definitief? Zo'n nutteloze handeling om elke dag dat terug te zetten.

Ik dacht dat aanmelden ging via de usb kabel, maar ook aansluiten op poort 1 helpt niet.
Hij hoort gewoon standaard op nummer 1 te verbinden. Heb je misschien een stuurtje of ander apparaat met usb verbonden? Die kunnen nummer 1 natuurlijk ook inpikken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Laatst online: 11-09 22:28
Ik heb een IR-oog op poort 4. Misschien houdt die controller 1 wel vast...kijken of dat is om te gooien
Satch schreef op zondag 14 september 2008 @ 02:33:
[...]

Hij hoort gewoon standaard op nummer 1 te verbinden. Heb je misschien een stuurtje of ander apparaat met usb verbonden? Die kunnen nummer 1 natuurlijk ook inpikken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

- Warhak
- Superstardust HD
- Pixeljunk Eden

Welke nog?
Is Google down ofzo?

Doe gewoon eens moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:24

Aight!

'A toy robot...'

Trouwens, Pixel Junk Eden is master.

Toch maar ff helemaal aangeschaft, zeer fijne game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik zit te twijfelen om die 1941: joint strike force te kopen. Heb vroeger veel Raptor gespeeld, en dit is nagenoeg hetzelfde natuurlijk. Al met al wel leuke goedkope games op PSN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:57
jaspov schreef op zondag 14 september 2008 @ 09:39:
Ik heb een IR-oog op poort 4. Misschien houdt die controller 1 wel vast...kijken of dat is om te gooien
[...]
Da's de reden inderdaad... Mijn Guitar Hero dongle pakt ook altijd poort 1 weg... USB zal wel eerder gelinkt worden dan Bluetooth. Als het blijft irriteren is het dus minder irritant om dat IR oog pas te plaatsen als je het nodig hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Hier best wel interessant nieuws: http://www.psonly.nl/nieu...Rift_demo_is_oude_versie/

Sinds afgelopen donderdag kunnen Qore members en enkele Europese uitverkoren gamers aan de slag met de exclusieve MotorStorm Pacific Rift demo. De eerste reacties waren uiteenlopend aangezien de demo grafisch niet al te best was. Enkele gamers ging op onderzoek en kwamen tot de vaststelling dat deze Qore demo een zeer oude versie van de game is.

Op de website IGN vonden ze voldoende bewijsmateriaal dat de demo grafisch zeer achterhaald is dan de preview-versie die IGN in handen heeft. Onderstaande beelden bevestigen dit. Op onderstaande beelden zien we dat de demo het moet stellen met heel wat minder beplanting en ook de textures zijn van een mindere kwaliteit.

Best wel raar dat ze een demo naar buiten brengen van een oude build? Je zou toch denken dat als ze een demo ter promotie naar buiten brengen het de laatste versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelP102
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Oke dat is mooi nieuws, heb zelf de exclusieve demo kunnen downloaden en viel me inderdaad op dat het level zelf van matige texture kwaliteit was voorzien. De auto's en de poppetjes zagen er daarintegen al wel erg mooi uit.
De demo zelf vond ik al geweldig dus als dit om een oude versie bedraagt kan motorstorm 2 nu alleen maar beter worden
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.