https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Ben vandaag even aan het beta spelen geweest. Ik weet niet echt wat ik van de graphics moet vinden, heel slecht is het niet maar er zijn ook games die er beter uit zien. Toch moet ik zeggen dat ik de gameplay toch wel weer heel erg leuk vind. Beetje wennen in het begin, maar het gaat al vrij snel weer op de automatische piloot en dan is het toch wel een game die ik per definitie ga halen en dan inderdaad met die mooie headset (al werkt mijn PS2 headset nog steeds superVerwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:25:Hoewel ik de grafics tegen vind vallen, Ga ik hem toch zeker weten wel halen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Hij is al vaker langsgekomen hier op GoT maar anders klikt iedereen hier even voor Socom + de BT Headset voor 43EUR incl verzendingVerwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:25:
De 25e komt Socom Confrontation, met of zonder headset
69 euro met headset, en de headset is nog eens gruwelijk mooi ook.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoewel ik de grafics tegen vind vallen, Ga ik hem toch zeker weten wel halen.

Er zitten echt vette opties bij die BT headset naast het feit dat hij er gewoon ontiegelijk sexy uit ziet. High Quality mode lijkt me top.
Heb jij toevallig de LBP manual kunnen downloaden?ymmv schreef op maandag 08 september 2008 @ 22:05:
Voor wie alvast in de stemming wil komen voor LittleBigPlanet is hier de handleiding.
Sony heeft in de VS de marketing aangepast voor LBP, geen grote billboards maar juist kleintjes:
[afbeelding]
... (je hebt PM van mij Kan je mij anders even mailen?
Never mind... ik heb inmiddels een werkende link gevonden
Inderdaad! De betere aankoop voor 5 euro... je zou ze bijna als verplichte aankoop kunnen bestempelenHenkus schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 19:15:
Vandaag de Giotek Real triggers voor mijn dual shock binnen gekrgen.
De beste koop die voor 5 euro kan doen voor je PS3
Cheers!
[ Voor 4% gewijzigd door WizzieJP op 10-09-2008 01:30 ]
I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg
Verwijderd
Verwijderd
leuk, onderstrepen en me foppen dat er iets klikbaars onder zitHenkus schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 19:15:
Grapjas, gamehubs heeft gratis wereldwijd verzending en de kans dat de douane je pakketje eruit pikt, zeker bij die kleine pakketjes, is nihil.Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 07:51:
wat is dat voor site dan die gamehubs €43, is volgens mij niet in nederland, dus + verzendkosten + douane wilt ook nog wat, kom je volgens mij nog op 69 uit
Een grapje hoort erbij op zijn tijd. WizzieJP heeft hierboven de link geplaatst bij play.com.Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 08:35:
[...]
leuk, onderstrepen en me foppen dat er iets klikbaars onder zit
Ik heb ze ook daar gekocht.
Wel jammer dat die actie (2 PS3 titels voor €35,-) van play.com voorbij is.
Ik had nl. ratched en clanck en Uncharted gekocht voor samen slechts €35,-.
Ik twijfelde nog om Motorstorm en Resistance Fall of Men voor samen € 35,- te kopen, maar helaas die actie is voorbij.
Al met al niet slecht ingekocht denk ik :
PS3 80gb met dualshock voor 399,-
play.com : GT5 Prologue, Uncharted, Ratched en Clank en de PS3 Triggers voor tesamen € 65,=
Als laatste heb ik ooknog Request for Booty aangeschaft via PSN voor € 15,-
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Man die 2 games worden bij bosjes aangeboden op 2e hands sites of game forums.. Ik gok dat je beide games tesamen voor 20 euro wel kan krijgen als je een beetje zoekt!Henkus schreef op woensdag 10 september 2008 @ 08:51:
[...]
Ik twijfelde nog om Motorstorm en Resistance Fall of Men voor samen € 35,- te kopen, maar helaas die actie is voorbij.
Check het Officiele Playstation forum! je moet je mail ff forwarden. Je kan nog tot a.s. vrijdag een SOCOM key ontvangen...Shiverzz schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:01:
Hmm, kreeg gister een uitnodiging voor de Socom beta, vond t al een beetje vreemd dat ik er nog zo laat een ontving, maar nu blijkt de key om de beta te downen dus al te vaak gebruikt te zijn. Meer mensen die dit hebben? En nee, ik heb de key niet van iemand anders ontvangen, maar gewoon van Sony. Beetje jammer, was toch wel benieuwd hoe t speelde.
PSNID : HoefMeistert
Even een schaamteloze quote van mezelf...Chi3F schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 13:30:
1 probleem alleen. Heb 3 characters en 1 course gedownload, in totaal 8 dollar ofzo. 2 characters en de course werken perfect, maar de 3e character niet? Het gaat om Kratos trouwens, juist de leukste van de 3. Heb hem al diverse malen opnieuw geinstalleerd, maar als ik Hot Shots Golf opstart zie ik hem echt nergens staan.
Iemand die weet waar dit door komt? Anders ga ik maar even de helpdesk raadplegen ofzo, niet dat die 2 dollar me nou zoveel uitmaakt maar ik wil gewoon met Kratos golfen
Ben er inmiddels achter dat ik eerst had moeten updaten (dat gebeurt pas als je online wil spelen, had ik een tijdje niet gedaan, vandaar). Moest 240 bestandjes downloaden, waar m'n ps3 4 uur mee bezig was!

PSN: Arienix
Blijkbaar ben ik 1 van de weinige mensen die ze niet zo goed vind...Ik heb ze ook liggen, maar momenteel zitten ze er nietmeer op omdat ik de standaard triggers eigenlijk beter vind spelen.Henkus schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 19:15:
PSN id: NL_SToRM
Ps4/switch gamer
Waarom eisen spellen een verplichte installatie op de HDD van je PS3? Hoe kan het dat Bioshock gewoon speelbaar is vanaf de disc op de Xbox 360, maar dat de PS3 een verplichte installatie nodig heeft?
Verwijderd
Onder andere: lag, voip/chat. Ook komen met dezelfde patch extra maps en trophy support.
De 3 wapens die je kreeg bij de gold edition krijgt iedere speler nu, de VSS is de enige waar je wat aan hebt.
1. Heb eens iets of iemand wat horen zeggen of de wat lagere seek-times van de Blu Ray drive?NvM schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:48:
Naar aanleiding van dit bericht http://games.fok.nl/news.php?newsid=27249 heb ik een vraag.
Waarom eisen spellen een verplichte installatie op de HDD van je PS3? Hoe kan het dat Bioshock gewoon speelbaar is vanaf de disc op de Xbox 360, maar dat de PS3 een verplichte installatie nodig heeft?
2. Ik denk mischien dat het ook wel ligt aan het feit dat het gewoon Kan. Developers zijn verplicht gesteld door Microsoft om alle games te laten draaien zonder install op HD. In tegenstelling tot de PS3, die gewoon standaard is voorzien. Voordeel imo : Snellere laadtijden?
Het is in principe gewoon een Duitse Mastercard.
Is bekend of Sony inderdaad gestopt is met ondersteuning van deze kaart?
volgens mij werken wirecards inderdaad al een tijd niet meer via entropay schijnt het nog wel te werken (zelfde principe)metalant schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:38:
Ik heb wil mijn Wirecard creditcard aanmelden bij de EU Playstation store en krijg ik telkens een foutmelding dat de kaartgegevens niet kloppen.
Het is in principe gewoon een Duitse Mastercard.
Is bekend of Sony inderdaad gestopt is met ondersteuning van deze kaart?
Omdat een dev vrij gebruik kan maken van de mogelijkheid van de standaard harde schijf in de PS3. Als je game er gemakkelijker door kan laten lopen en je er performance winst uit haalt dan is er toch niks aan de hand? het gezeur van mensen over de verplichte installs van sommige games vind ik maar een beetje zuurzeikerig.NvM schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:48:
Waarom eisen spellen een verplichte installatie op de HDD van je PS3?
Omdat de 360 niet een standaard HDD heeft en ze de game dus hebben moeten optimaliseren voor de 360. Juist opmdat het kan op de PS3 maken ze er gebruik van. Sommige games op de 360 hebben juist door de HDD een betere performance of meer opties en grafische gimmicks. Bij de PS3 is dit verschil niet aanwezig.Hoe kan het dat Bioshock gewoon speelbaar is vanaf de disc op de Xbox 360, maar dat de PS3 een verplichte installatie nodig heeft?
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Enig idee waar ik m naartoe moet FW'en. Zit nu al een tijdje die boards af te struinen, maar kan geen adres vinden. Iemand?HoefMeistert schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:42:
Check het Officiele Playstation forum! je moet je mail ff forwarden. Je kan nog tot a.s. vrijdag een SOCOM key ontvangen...
edit.
Speak of the devil, gevonden:
community@nl.playstation.com
[ Voor 8% gewijzigd door Shiverzz op 10-09-2008 16:59 ]
welk spel?MuSeLive schreef op woensdag 10 september 2008 @ 17:21:
Als ik met de ps3 online ga is het dan mogelijk om een lijst te zien met servers net zoals op de pc? nu word ik at random ergens in gegooid
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
hoe komen jullie aan socom beta keys. die actie op eurogamer is af gelopen..
Groetjes,...
PSN: gameplaypage
Bij de meeste spellen wordt je gewoon ergens bij gegooid.MuSeLive schreef op woensdag 10 september 2008 @ 17:21:
Als ik met de ps3 online ga is het dan mogelijk om een lijst te zien met servers net zoals op de pc? nu word ik at random ergens in gegooid
Ps4/switch gamer
Omdat men dat voor de PS3 zo geprogrammeerd heeft...NvM schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:48:
Naar aanleiding van dit bericht http://games.fok.nl/news.php?newsid=27249 heb ik een vraag.
Verwijderd
Games doet ie nog wel, ik denk dat het misschien iets met de upscale/uitvoer instellingen te maken heeft.
Ik heb hem met hdmi op dvi aangesloten, blurays heb ik nog niet kunnen testen, maar de games doen het nog wel gewoon.
Iemand enig idee welke instelling ik zou kunnen veranderen?
Ik denk dat ik iets verkeerd heb ingesteld, ik kan wel vinden hoe ik alle instellingen reset, maar niet hoe ik bv. alleen de beeldscherm/dvd instellingen reset.
NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 10 september 2008 @ 19:07:
[...] GTA4, maar eigenlijk in het algemeen
Bij de meeste spellen wordt je gewoon ergens bij gegooid.
Hmm, dat is wel jammer, want dan zit ik vaak in een teamdeathmatch game met 2 man oidVerwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 19:56:
Bij Unreal3 kun je een server selecteren...
Is er ergens misschien een lijstje met online co-op games?
[ Voor 4% gewijzigd door MuSeLive op 10-09-2008 20:50 ]
Ik heb dit probleem ook nogsteeds, heb alle instellingen getest, maar heeft nooit gewerkt. Inderdaad knippert soms het beeld even maar daarna weer geen signaal. PS2 games werken ook niet, Blu-Ray wel.
Aangesloten op HDCP TFT monitor met hdmi-dvi kabel.
:9
Verwijderd
Update: hij doet het dus wel goed op mijn gewone tv, dat is dus wel interessant.
Alles behalve dvd op de tft lijkt het te doen, dus ik ga nog maar even instellingen klooien.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2008 21:13 ]
EDIT: zie ook Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 27
[ Voor 29% gewijzigd door Toms_88 op 10-09-2008 21:25 ]
:9
Bij R6 Vegas (1) had ik al eens gelezen dat de PS3 op 720p instellen beter beeld geeft dan de standaard instelling (dus upscalen). Inderdaad, in het startscherm zijn de opties alleen al veel scherper als je 1080i en 1080p uitvinkt op de PS3.
Maar ik vraag me nu af: geldt dit voor meer games die 720p zijn? Of was Vegas destijds inderdaad in het nieuws omdat dat een 'bug' was van die specifieke game?
Oblivion is eigenlijk de enige RPG op de PS3, maja die hebbik al op de PC gespeeld... kzou echt graag een spel als Fable 2 op de PS3 zien...die lijkt me helemaal top... das ook de enige titel waarbij ik jaloers ben op de X360.... en neej ik ga niet voor 1 game een X360 kopen
[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 10-09-2008 22:06 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Hij is wel een stuk zwaarder, maar heb het idee dat, dat wel wat lekkerder speelt, voelt ook net even wat degelijker aan. En het kleurtje Satin Silver is gewoon leuk (zelfde kleur als het zilveren balkje die op de ps3 40 G zit.)
Everything thats has a beginning has an end
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Verwijderd
en kun je tegen Europeanen online gamen?NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:46:
Gamehubs zit toch in azië? Heb je dan wel engelse manual en schermteksten?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2008 23:25 ]
Verwijderd
Bij mij werkte het altijd, bij jou lijkt het nooit gewerkt te hebben. (of lees ik dat verkeerd?)
Maar heb nu dvd beeld via tv, maar ik luister vaak muziek dvd's en die wil ik op pc scherm hebben zodat ik makkelijk even kan switchen van nummer.
Hoop wel dat blu ray het nog wel doet, maar aangezien ik vanavond nog heb zitten gamen op tft lijkt me van wel.
Drie woorden:Razor.Timo schreef op woensdag 10 september 2008 @ 23:14:
Mijn vader zit vanaf morgen in Amerika en hij wil wel een spel meenemen. Echter welk spel is aan te raden die in Nederland duur is en niet zo goed te krijgen? Ik ben vrij nieuw in de PS3 business dus ik weet de echte pareltjes nog niet echt. Ik zoek nog een leuke onlineshooter, is Battlefield: bad company of Call of duty 4 dan aan te raden? Of is er nog een andere must have?
Rock Band Twee!!
Komt deze maand in US uit, maar in Nederland komt eerst Rock Band uit (voor de PS3 natuurlijk 360 is er al), hoe lang we nog moeten wachten op Rock Band 2 is onduidelijk...
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 23:24:
[...]
en kun je tegen Europeanen online gamen?
- Gamehubs verstuurt uit Maleisië, normale verzending duurt ongeveer een week
- Er zit een Engelse verpakking en handleiding bij (op enkele Aziatisch tekens na)
- Verder zijn de games ook gewoon in het Engels
- Je kan tegen iedereen spelen, ook tegen je buurman met een twee keer zo dure versie uit een Nederlandse shop
- Het is zo goedkoop omdat de games zijn bedoeld voor de Aziatische markt en eigenlijk niet daarbuiten mogen worden verkocht
[ Voor 32% gewijzigd door Epitome op 10-09-2008 23:38 ]
Ook een goeie, aangezien een aantal games region locked zijn wat betreft online play, ik hoop echt dat iemand het hier weet want 44 euro is wel een koopje.Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 23:24:
[...]
en kun je tegen Europeanen online gamen?
Ps4/switch gamer
Verwijderd
update: het werkt weer....
Heb een aantal opties uitgezet zoals 24hz, upscaling op volledig scherm gezet.
Volgens mij zijn dit de wijzigingen die ervoor zorgden dat de boel het weer doet.
Ultra white uitgezet,
hierbij de settings van mij:
menu video output :
dvd bioscoop = uit
pan en scan
volledig scherm (deze was het denk ik)
auto
uit
uit
Dan cross color reductie aan en super wit uit in ander beeldscherm menu.
Nu doet het het weer
Ik kan het volgens mij even niet meer volgen. Dit is toch juist fantastisch voor de console? Weet je hoe verschrikkelijk het is om een spel van schijfje af te spelen...Schijfjes hangen vaak vast, geven lag. En de dvd slijt ook nog eens van dat constante ronddraaien. (Je ziet bij mij op de PS2 gewoon de krassen op de cd's na 100en uren mee gespeeld te hebben)NvM schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:48:
Ik vind dat juist een enorme verbetering, reden te meer om dus snel een PS 3 te kopen
Verwijderd
Straks na de nachtdienst toch even kijken of hij al in de store staat.
Ik heb mijn ps3 + DS3 nu 2 dagen en nu merk ik dat er iets niet goed zit in in het mechanisme van de linkerjoystick. Hij kraakt en piept een beetje en werkt niet helemaal lekker meer

Verwijderd
Ik zou niet rekenen op een bundel PS3 + Fifa 09. Weinig waarschijnlijk dat die er komt.Misanthrope schreef op donderdag 11 september 2008 @ 01:32:
Ben heel erg benieuwd naar Fifa09. Voor mij een van de redenen om een PS3 te gaan halen. Ik hoop dat er snel een goede bundel oid komt. Zie je vrij weinig eigelijk, vind dat wel beetje vreemd.
De nieuwe Fifa ziet er goed uit trouwens. Eindelijk scheids- en lijnrechters! Spelers die opwarmen tijdens de rust. Ook het weer zal je kunnen instellen, zon, wolken, regen, en yes: ook sneeuw
Uiteraard kan je weer kiezen of je overdag of 's avonds speelt. Als je in 09 'dusk' kiest, zal het de 2e helf donker zijn.
En... (hier komt ie) de Be a Pro mode is uitgebreid naar 10vs10
Zou Adidas Live season iets worden? Het feit dat het betalend is, is maar zwak (als je ziet dat het bij NBA gratis is) maar we zien wel.
Misschien tijd om een Fifa topic te openen? (hint hint)
NBA is natuurlijk maar 1 competitie en voor zover ik weet kan je metVerwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 02:16:
[...]
Zou Adidas Live season iets worden? Het feit dat het betalend is, is maar zwak (als je ziet dat het bij NBA gratis is) maar we zien wel.
Fifa 09 je gratis aanmelden voor 1 competitie. Voor de anderen zal
je wel moeten betalen. Alleen nog even bedenken welke...
Zit te twijfelen tussen de engelse en spaanse comp.
Fallout 3 is wel een heel ander soort RPG dan Oblivion. Maar ik ga Fallout 3 wel proberen, alleen is de kans groot da tik em op de pc ga spelen, lijkt me fijner.Grannd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 22:20:
Als je Oblivion top vond, moet je dan niet eens naar Fallout 3 kijken bijvoorbeeld?
gewoon een fantasy hack'n;slash, in een free roaminf wereld en niet te diepgaand, zoals Fable 2 lijkt me echt top.
Op dit moment kan ik alleen nog maar hopen dat F2 ook op de pc uit gaat komen.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Voor wie niet persoonlijk naar de VS gaat een tip: ik zou Guitar Hero: World Tour kopen. Komt 7 nov uit. De instrumenten zijn nl compatibel met RB2. Daarna gewoon RB2 (enkel het spel) importeren via de bekende kanalen. Stuk goedkoper en je hebt dan de nieuwste versie ipv de achterhaalde Europese versie. Je moet dan overigens wel in staat zijn om in de Amerikaanse store te kopen, want anders mis je alle DLC.Epitome schreef op woensdag 10 september 2008 @ 23:28:
[...]
Drie woorden:
Rock Band Twee!!![]()
Komt deze maand in US uit, maar in Nederland komt eerst Rock Band uit (voor de PS3 natuurlijk 360 is er al), hoe lang we nog moeten wachten op Rock Band 2 is onduidelijk...
Drumstel voor GH:WT ziet er een stuk mooier uit en is technisch ook beter.
PSN: Shiver23
Nou volg ik het even niet meer. De disc moet toch wel gewoon in de drive spinnen, we hebben het hier toch niet over een digitale distributie versie van Bioshock?Misanthrope schreef op donderdag 11 september 2008 @ 00:04:
[...]
Ik kan het volgens mij even niet meer volgen. Dit is toch juist fantastisch voor de console? Weet je hoe verschrikkelijk het is om een spel van schijfje af te spelen...Schijfjes hangen vaak vast, geven lag. En de dvd slijt ook nog eens van dat constante ronddraaien. (Je ziet bij mij op de PS2 gewoon de krassen op de cd's na 100en uren mee gespeeld te hebben)
Ik vind dat juist een enorme verbetering, reden te meer om dus snel een PS 3 te kopen
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
PSN id: PENo1
Mwah, ik wil eigenlijk liever GH:WT en mijn vader heeft geen zin om een enorm pakket mee te nemenEpitome schreef op woensdag 10 september 2008 @ 23:28:
[...]
Drie woorden:
Rock Band Twee!!![]()
Ik heb mijn ps3 aan een normale crt beeldbuis hangen met een RGB scartkabel.
Ik zie altijd een soort van diagonale strepen en soort bijna nog irritanter een soort van raster of waas in de beelden van de ps3 (zowel bij het normale opstartscherm, games, foto's, movies, dvd's, alles!)
Het is vooral goed te zien bij wat felle kleuren zoals rood.
Eigenlijk ziet het er niet uit
De beeldinstellingen staat op 576i > RGB
Heb zelf nog geen PS3 maar ik neem aan dat als ie content op de hdd installeert van een spel als je het in de drive doet, dat ie dan niet constant van de cd loopt af te spelen toch?Armada schreef op donderdag 11 september 2008 @ 09:45:
[...]
Nou volg ik het even niet meer. De disc moet toch wel gewoon in de drive spinnen, we hebben het hier toch niet over een digitale distributie versie van Bioshock?
Het is wel de bedoeling dat het allemaal wat sneller en stabieler loopt met een hdd, daar zijn ze voor toch...
Dat idee van die PS3-eye-cam had ik ook, alleen wacht ik (voor de kids) tot die "Eye Pet" er in 2009 als pack combi pack ligt. Zal altijd voordeliger zijn. Maar.. succes ermee!Neefdave schreef op donderdag 11 september 2008 @ 14:08:
Gisteren een playstation eye camera gekocht. Ik zie er namelijk nog wel toekomst in, zal m nu weinig gebruiken maar met het oog gericht op virtual pet heb ik m alvast in huis gehaald.
Cheers
I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg
Dat kloptMisanthrope schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:31:
[...]
Heb zelf nog geen PS3 maar ik neem aan dat als ie content op de hdd installeert van een spel als je het in de drive doet, dat ie dan niet constant van de cd loopt af te spelen toch?
Het is wel de bedoeling dat het allemaal wat sneller en stabieler loopt met een hdd, daar zijn ze voor toch...
Sneller laden ook he.
Balen!Donnie Darko schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:42:
[...]
volgens mij werken wirecards inderdaad al een tijd niet meer via entropay schijnt het nog wel te werken (zelfde principe)
Dan zal ik mijn Wirecard maar gebruiken om iets bij Play.com (e.a.) te bestellen.
Je kunt je wirecard wel gebruiken om een entropay card op te laden, waar je vervolgens weer PSN shizzle mee kan kopen.metalant schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:18:
[...]
Balen!
Dan zal ik mijn Wirecard maar gebruiken om iets bij Play.com (e.a.) te bestellen.
3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5
Oh, misschien dat ik dat dan nog ga doen.BertusB404 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:27:
[...]
Je kunt je wirecard wel gebruiken om een entropay card op te laden, waar je vervolgens weer PSN shizzle mee kan kopen.
Komt vandaag niet meer, de stagiaire bij sony heeft waarschijnlijk de verkeerder knop ingeduwd..Harem.nl schreef op donderdag 11 september 2008 @ 19:02:
Is de nieuwe fifa 09 demo er al? Ik zie hem namelijk nog niet staan...
klik
ThQ. Wat een prutsersCrawl NL schreef op donderdag 11 september 2008 @ 20:02:
[...]
Komt vandaag niet meer, de stagiaire bij sony heeft waarschijnlijk de verkeerder knop ingeduwd..
klik

©2004
Hebben anderen die op een CRT tv spelen ook?OfNoAvail schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:39:
Even een beeldscherm vraag:
Ik heb mijn ps3 aan een normale crt beeldbuis hangen met een RGB scartkabel.
Ik zie altijd een soort van diagonale strepen en soort bijna nog irritanter een soort van raster of waas in de beelden van de ps3 (zowel bij het normale opstartscherm, games, foto's, movies, dvd's, alles!)
Het is vooral goed te zien bij wat felle kleuren zoals rood.
Eigenlijk ziet het er niet uiten ik weet niet of ik er iets aan kan doen, hebben jullie ideeen waar dit vandaan kan komen?
De beeldinstellingen staat op 576i > RGB
Nee, ik speel op een breedbeeld CRT en heb nergens last van. Kan wel een foto maken van hoe het eruit ziet? Misschien zie ik het zelf gewoon niet. Bij een dvd afspelen ofzo?OfNoAvail schreef op donderdag 11 september 2008 @ 22:21:
[...]
Hebben anderen die op een CRT tv spelen ook?
Dus voor de liefhebbers: FIFA 09 demo is te downloaden in de US PSN Store!
Las het idd, ECHT een meeneem prijs! Nu nog een RELEASE-DATE!!!!
PSNID : HoefMeistert
Wat ook nasty is is dat ik al 2 weken wacht op Uncharted via play.com. Aaarrgg
hoe kom ik in de US store?Shiver23 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 08:16:
Haal m lekker uit de US store, of is dat not-done tegenover je maten?
Als europeaan heb je geen Qore, en je moet dus betalen voor een demo.... Jaja, netwerk blijft gratis... Hallo! Demo == marketing! Als men wil dat ik die game koop en er IS een demo, laat me dan die demo spelen!
zucht.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
In Europa zijn er @random uitnodigingen gestuurd om de demo te kunnen spelen. Volgende week voor het grote publiek. Ik vind het ook een rare ontwikkeling.EfBe schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 09:26:
Over demos gesproken... motorstorm 2 demo.... alleen in Qore....
Als europeaan heb je geen Qore, en je moet dus betalen voor een demo.... Jaja, netwerk blijft gratis... Hallo! Demo == marketing! Als men wil dat ik die game koop en er IS een demo, laat me dan die demo spelen!
zucht.
Verwijderd
Heb je misschien ook een nieuw TV gekocht omdat je de demo van Fifa kunt kijken?Betthen schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 08:08:
tering wat een %$#@%$@# zooi. Koop je een ps3 om die demo van fifa te kunnen kijken, hebben al je maten met een xbox 360 het erover dat het geweldig is en is die ps store niet geupdate... "minor technical problem" lawl.... %#@)$!
Zoja, waar ?
Het antwoord staat gelukkig niet op deze paginaDennusB schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 10:16:
Iemand al FIFA'09 gezien in de store?
Zoja, waar ?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
[ Voor 98% gewijzigd door Betthen op 12-09-2008 11:18 ]
Dus de demo voor iedereen komt volgende week? Dan is het OK. Ik kreeg nl. de indruk dat de demo niet komt voor het grote publiek.Shiver23 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 09:31:
[...]
In Europa zijn er @random uitnodigingen gestuurd om de demo te kunnen spelen. Volgende week voor het grote publiek. Ik vind het ook een rare ontwikkeling.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Sorry, het blijkt een maand te zijn. Maar hij komt dus wel.EfBe schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:51:
[...]
Dus de demo voor iedereen komt volgende week? Dan is het OK. Ik kreeg nl. de indruk dat de demo niet komt voor het grote publiek.
Ik heb alleen ervaring met Entropay gekoppeld aan CC, maar dat werkt perfect. 5 minuten na het storten van een bedrag op m'n Entropay virtuele CC kon ik het bedrag al gebruiken op de US PSN storeP.E.No.1 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:39:
Hmm WipeOut ook al niet zo duur. Ik moet toch echt gaan overwegen om een creditcard aan te schaffen maar ja eigenlijk vertik ik dat gewoon. Maar ik wil die PSN-games spelen! Dilemma dilemma. Werkt dat Entropay gebeuren goed?
PSN: Arienix
Verwijderd
Als je niet de huidige "nieuwe" 80/160GB modellen bedoeld, dan nee. In elk geval wijzigt de prijs van het basismodel niet, alleen de capaciteit wordt opgekrikt.Osiris schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:46:
Komt er trouwens binnenkort nog een nieuw modelletje PS3 uit, zodat de huidige versies flink in prijs dalen?
Ik download hem ook, alleen het gaat super traag. Meer mensen dit? Hij is nu na 2 uur op 90%takemenow schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 12:40:
Zojuist de Fifa 09 demo gespeeld. Moet zeggen dat het een stuk beter en vloeiender speelt dan de vorige versie! Misschien word dit dan de eerste Fifa die ik ga kopen... ?
Verder doet het mij niet zoveel, speelt allemaal wel aardig en de graphics zijn ook wel aardig, maar zeker niks wereldschokkends. Nog even op PES wachten
[google=adidas live fifa 09]. Zie vervolgens bijvoorbeeld deze site.DennusB schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:44:
Iemand enig idee wat die "Adidas live" is in fifa'09?
Misschien dat er kosten aan verbonden zijn, maar hier heb ik zosnel niets over kunnen vinden.FIFA 09 zal worden voorzien van dynamische gegevens en statistieken uit de echte voetbalwereld, waardoor het spel nog authentieker zal aanvoelen voor voetbalfans en gamers die gebruikmaken van deze online functie. De gegevens van adidas Live-seizoen zijn gebaseerd op de prestaties van de echte spelers in hun meest recente echte voetbalwedstrijden. Wanneer de prestaties van echte voetballers en voetbalteams tijdens het seizoen verbeteren of verslechteren, past de gameplay zich dynamisch aan.
Overigens heeft Fifa 09 ook een eigen topic.
[ Voor 3% gewijzigd door PromoX op 12-09-2008 15:02 ]
And I'm the only one and I walk alone.
Hij is wel hard met ze 2e
Hoe kom je dr aan dan? Of was je één van de gelukkigen die een mailtje kreeg van Sony?Slash500 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:07:
Ik heb de motorstorm 2 demo al gedownload![]()
Hij is wel hard met ze 2e
Dit topic is gesloten.