Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 81.673 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 10:12:
[...]

Haha wordt het te moeilijk? :P
Lol nee nog niet, ga gewoon in een hoekie zitten nu en dat gaat een stuk makkelijker maar vind het zonde. Net zoals ik dat vond met FarCry en Crysis op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 10:17:
[...]

Lol nee nog niet, ga gewoon in een hoekie zitten nu en dat gaat een stuk makkelijker maar vind het zonde. Net zoals ik dat vond met FarCry en Crysis op de pc.
Ja ik ben het wel een beetje met eens hoor, ontwikkelaars maken het verder in een spel vaak moeilijker door 'gemuteerde mensen'. Het wordt tijd dat ze dat op een andere innovatieve manier gaan doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 14:04

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Wii4all schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 23:33:
Ik heb de demo van pure ook gespeeld...grafisch ziet het er allemaal supermooi uit..

alleen de game kan me helaas niet bekoren...
Die tricks die nitro...te veel arcade....
Pure speelt lekker, veel beter als moterstorm imho daar viel je overal van je moter/auto af. dit is gewoon lekker racen en tricks doen. die nitro gebruik ik liever niet :P

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:49
Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 09:25:
Voor de prijs van een console heb je alleen nog maar een videokaart voor je pc. Dus ja mag het beeld wat zo'n pc eruit gooit ook wat beter zijn?

Zeer jammer dat Uncharted toch ook weer een soort zombies moet hebben, die ook nog eens zo über moeten zijn dat ze je met 1 goeie klap weer overnieuw kunnen laten beginnen. Spel kreeg een 9 van me voor die zombies maar nu ik die gasten ben tegengekomen twijfel ik zelfs of ik de moeite moet nemen om hem uit te spelen.
ik vind het persoonlijk een goede toevoeging aan de game, het hoort bij het verhaal met de spanjaarden en de schat el dorado
spoiler:
die dus vervloekt is en waardoor francis drake omgekomen is om juist de spanjaarden tegen te houdende schat mee te nemen
.
Een tip, ren rondjes met je gun en probeer ze op die manier om te brengen. Run and gun als het ware ;) Met een shotgun clip je ze van dichtbij in 1 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Ik wou gister voor het eerst bestellen bij play.com.
Heb al mijn gegevens in gevoerd, maar hij geeft een foutmelding dat de gegevens van mijn CC niet kloppen.

Ik heb de gegevens gecontroleerd, weet iemand misschien waar het aan kan liggen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Je creditcard gegevens kloppen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diesel: idd, waarom niet gewoon betere AI verderop in een spel? Maatk het wat mij betreft een heel stuk leuker.

Frank J: Ok het hoort bij het verhaal en ik kan er ook wel mee leven als er een paar komen, maar het hele spel wandel je redelijk eenvoudig door totdat er een gigantische horde van die gasten aankomen. En dat vind ik zonde, dat het verschil ineens zo groot is.

Nico111: Bestel alleen bij play als het in stock is. Ik heb 3 weken terug een DS3 in stock en Top spin en Civ revolution besteld die beide out of stock waren op dat moment. DS3 had ik met een weekje. Zit nog steeds te wachten op beide games. Ondertussen maar ergens anders besteld en bij play gecanceled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Laatst online: 23:16

CSB

:D

MuSeLive schreef op zondag 07 september 2008 @ 01:07:
[...]

"Tegenwoordig heeft een game veel replay-value door middel van online multiplayer en door natuurlijk de laatste trend, de co-op modus toe te voegen. Tom Clancy's H.A.W.X. vormt hier geen uitzondering in, want er werd vermeld dat het mogelijk is om met vier spelers tegelijk co-op online te doen en dat de campaign mode ook volledig in co-op te spelen is."

http://www.xgn.nl/ps3/preview/10068/tom-clancys-hawx/

Ja dus. :)
VET! _/-\o_

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ow ja, Hawx. Helemaal vergeten, maar ik hoop echt dat het een vette arcadevlieger wordt. Dat mis ik echt nu AC6 nog steeds niet op de PS3 is.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:42
Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 09:25:
Voor de prijs van een console heb je alleen nog maar een videokaart voor je pc. Dus ja mag het beeld wat zo'n pc eruit gooit ook wat beter zijn?

Zeer jammer dat Uncharted toch ook weer een soort zombies moet hebben, die ook nog eens zo über moeten zijn dat ze je met 1 goeie klap weer overnieuw kunnen laten beginnen. Spel kreeg een 9 van me voor die zombies maar nu ik die gasten ben tegengekomen twijfel ik zelfs of ik de moeite moet nemen om hem uit te spelen.
niet zo zeuren, maar gewoon even doorbijten! daarna zul je zien dat elk puzzelstukje van het verhaal perfect in elkaar valt en vind je het een van de vetste spellen die je ooit gespeeld hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 17:34
-RazieL- schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 17:34:
15 euro voor een hd-film + onderzetter is inderdaad niet zo duur :)
Uit de comments op amazon van deze collectors edition maak ik op dat het gaat om een SD release van de film en dus niet een HD versie. Ik ga eerst maar eens de demo proberen om te kijken of het de moeite is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:30
Skire schreef op zondag 07 september 2008 @ 14:02:
[...]

niet zo zeuren, maar gewoon even doorbijten! daarna zul je zien dat elk puzzelstukje van het verhaal perfect in elkaar valt en vind je het een van de vetste spellen die je ooit gespeeld hebt ;)
Door jouw bericht baal ik alleen maar meer dat Uncharted afgelopen zaterdag niet in mijn brievenbus is gevallen. Vorige week zaterdag besteld bij Play.com.. GRR :) Ach ja. Risico van online bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een PS3 gekocht en heb even een vraag.

PS zit via HDMI aangesloten op HD Ready TV. Bij overschakelen van 1080i naar 720p of terug bv bij starten of afsluiten van GTA4 krijg ik eerst een tijdje een zwart beeld en daarna doet hij het wel goed.

Ligt dit aan de nieuwe FW en hebben jullie hier ook last van, of ligt dit aan mn PS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het bij mijn TV ook, dan komt linksboven in een panasonic icoontje beeld dat hij overschakelt.
Heel normaal dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyxKyo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 23:47

LyxKyo

Dreambox was fun!

Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 15:52:
Heb net een PS3 gekocht en heb even een vraag.

PS zit via HDMI aangesloten op HD Ready TV. Bij overschakelen van 1080i naar 720p of terug bv bij starten of afsluiten van GTA4 krijg ik eerst een tijdje een zwart beeld en daarna doet hij het wel goed.

Ligt dit aan de nieuwe FW en hebben jullie hier ook last van, of ligt dit aan mn PS?
is normaal - ander signaal waar je tv op moet schakelen. geen zorgen: heeft iedereen 'last' van.

cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
FFF schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 19:17:
Heeft iemand al een vermoeden wanneer de 160 GB op de markt komt?

Ik twijfel over het moment van aanschaf, aan de ene kant wil ik hem direct hebben, aan de andere kant heb ik er nu toch bijna geen tijd voor...

Ik overweeg te wachten op de 160 Gb (of groter?) of eventueel package deals of een prijsverlaging.

Iemand hier al een idee over?

Krijg je in Belgie 2 jaar garantie en in NL maar 1 jaar? Dat las ik ergens en in mijn geval zou dat betekenen dat ik hem in Belgie ga kopen. Is voor mij 10 min rijden.
Quote van het playstation forum:
160GB

Sony Computer Entertainment Europe heeft vandaag de 160GB PLAYSTATION®3 (PS3&trade) aangekondigd, welke op 31 oktobober verkrijgbaar zal zijn in de PAL gebieden voor een prijs van €449 in een bundel met extra PLAYSTATION®Network content. Dit nieuw model heeft meer dan twee keer de opslacapaciteit van de huidige modellen en kan meer vermaak bezorgen en opleveren dan ooit tevoren! Perfect voor diegenen in een onverzadigbare dorst voor het downloaden en opslaan van content.

Je krijgt er tevens ook een voucher bij voor de Store van maar liefst €70!
Bron: PlayStation Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Damn, dat wil ik ook wel. Maja, ik heb dan weer BC en 4 usb-pporten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
-RazieL- schreef op zondag 07 september 2008 @ 16:58:
Damn, dat wil ik ook wel. Maja, ik heb dan weer BC en 4 usb-pporten ^^
Idd, heb zelf ook de 60GB versie. Al die extra's hier erbij zou ik best willen hebben, heb nl. niks aan die BC (nooit PS2 gehad). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Kan iemand me vertellen waar 1942 joint strike in de psn store staat??

kan hme nergens vinden, vandeweek de demo binnen gehaald lijkt allemaal wel erg tof dus ikd enk ff kijken wat de volledige versie kost... kan hem alleen nergens vinden? hij is toch al uit in de eu store?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Is ergens al bekend wanneer en waar het ps3 prologue pakket komt? op fnac stond dat die 10 sept gelanceerd zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Henkus schreef op zondag 07 september 2008 @ 06:39:
[...]

Klopt, ik heb mijn ps3 aangesloten op een dell 30" en heb precies dezelfde ervaring.

Als je een beetje krachtige pc hebt, zijn de grafics daarop gewoon een stuk beter dan de huidige consoles. De xbox 360 is nl. niet beter. GTA4 loopt bijv. op 640P en zal pas echt mooi worden als ie op de PC uitkomt en je een krachtig video kaartje hebt.

GT5 Prologue ziet er superstrak uit, maar bijv niet zo strak als race07 of grid op de pc in een resolutie van 2560x1600 met 2x FSAA.
Erg jammer dat de Playstation 3 dat niet aankan.. Had wel hogere verwachtingen eigenlijk, op de officiele trailers en screens ziet alles er smooth en strak uit.
Laten we hopen dat de developers in de toekomst het programmeren voor de ps3 veel beter onder de knie krijgen, en dat de spellen daardoor mooier worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-09 18:51
Vraag me zo af..
PS3 ondersteund 1080P waarom ben ik dan alleen nog maar games tot 720p tegen gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

M.Koers schreef op maandag 08 september 2008 @ 00:18:
Vraag me zo af..
PS3 ondersteund 1080P waarom ben ik dan alleen nog maar games tot 720p tegen gekomen?
om dezelfde reden dat je het bij een PC kunt instellen: om het speelbaar te houden.
ik vond de framerate bij GTA 4 eigenlijk al te laag op de consoles!

matter of fact, een flink aantal topgames word iig op de x360 intern lager gerenderd, en op de PS3 zijn het ook maar een paar spellen die maximaal 'echte' 1080p doen, vaak die PSN/Arcade titels.

[ Voor 6% gewijzigd door Vyo op 08-09-2008 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh nee he gaan we weer de vergelijking PC versus console krijgen ....

Voor een goede en hoge resolutie die vlot loopt en alles op maximale stand moet je nog meer betalen als een playstation 3 of een xbox. Afgezien van dit verschil (en ja een pc is dan mooier ... maar ook puur voor spellen al heel veel duurder ) is het relaxte van deen console dat je lekker op je bank in de woonkamer zit ipv achter een burau of computerkast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

vrij onzinnig, kijk naar GT5:P die draait prima op 1080P... de PS3 kan het wel aan, mits de programmeurs specifiek schrijven voor de cell-processor en dat gebeurt niet. Men maakt liever een game die op alle 3 de platformen werkt en dan wat port-werk heen en weer en tada. Daarnaast heeft de X360 max 720P output, dus 1080P is iets wat ze sowieso enkel en alleen voor de PS3 moeten inbouwen.

GT5:P is een Ps3-only titel die wel gebruik maakt van de ps3-kracht... prolly nog lang niet de max maar ze krijgen er wel probleemloos 1080P uit. Zelfde met Wipeout HD, speciaal voor de PS3 incl. 1080P output.

Kortom het is puur luiigheid en een commercieele gedachte... het kost gewoon extra geld om een game specifiek voor de PS3 aan te passen incl HD output.

We kunnen maar 1 ding hopen: dat de PS3 verkopen blijven stijgen en dat game developers eindelijk gaan inzien dat het loont om games in full-hd te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 12:54

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Chaoss schreef op maandag 08 september 2008 @ 08:20:
vrij onzinnig, kijk naar GT5:P die draait prima op 1080P... de PS3 kan het wel aan, mits de programmeurs specifiek schrijven voor de cell-processor en dat gebeurt niet. Men maakt liever een game die op alle 3 de platformen werkt en dan wat port-werk heen en weer en tada. Daarnaast heeft de X360 max 720P output, dus 1080P is iets wat ze sowieso enkel en alleen voor de PS3 moeten inbouwen.

GT5:P is een Ps3-only titel die wel gebruik maakt van de ps3-kracht... prolly nog lang niet de max maar ze krijgen er wel probleemloos 1080P uit. Zelfde met Wipeout HD, speciaal voor de PS3 incl. 1080P output.

Kortom het is puur luiigheid en een commercieele gedachte... het kost gewoon extra geld om een game specifiek voor de PS3 aan te passen incl HD output.

We kunnen maar 1 ding hopen: dat de PS3 verkopen blijven stijgen en dat game developers eindelijk gaan inzien dat het loont om games in full-hd te maken.
1080P is er ook voor de 360 -> HDMI of VGA.
Zit er al in vanaf de fall update 2006.

Ik heb beide consoles en ik vidn het jammer dat je je 360 controller niet voor je PS3 kan gebruiken. De 360 controller zit namelijk 10x beter in je hand >:)

[ Voor 54% gewijzigd door crzyhiphopazn op 08-09-2008 08:41 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
crzyhiphopazn schreef op maandag 08 september 2008 @ 08:40:
[...]

1080P is er ook voor de 360 -> HDMI of VGA.
Zit er al in vanaf de fall update 2006.

Ik heb beide consoles en ik vidn het jammer dat je je 360 controller niet voor je PS3 kan gebruiken. De 360 controller zit namelijk 10x beter in je hand >:)
X360 heeft géén 1080p.
Ga mij even 1 game opnoemen die 1080p heeft. Dat dashboard op 1080p draait, en dat ik hd-dvd's (:')) op 1080p kan kijken voegt idd echt heel veel toe aan de console.

Opmerking nummer 2 over de controller ga ik niet eens op in :')

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Onzin, xbox360 ondersteund 1080p via component/vga en hdmi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 13:39

Armada

-Wat wil je weten?-

En gelukkig zijn de PS3-only spellen zoals Ratchet & Clank en Unchartered al 1080p. :X

De discussie gaat meestal zo:
Maar op de PC kan het in x keer y resolutie. Waarom niet op die zogenaamd krachtige console?
- Ja, maar wel tegen een veel hogere prijs.

En wat ik zo verbazingwekkend vind, is:
- We doen nu net alsof het spel (GTA 4) een afzichtelijke draak is, wat gewoon helemaal niet waar is.
- Ik heb een LCD monitor met een native resolutie van 1280 x 1024, wat me redelijk gemiddeld lijkt, waarom is het relevant dat het op een veel hogere resolutie mooier er uit zou zien. Er worden zeer hoge resolutie genoemd, om maar wat te kunnen noemen. Er zijn bitter weinig mensen die daadwerkelijk op bijvoorbeeld 2560x1600 spelen. Wat een gezwam.
- En nog het mooiste van alles: men _weet_ dat iets een hogere resolutie heeft of niet. Dat wordt op internet getest en gepubliceerd. En nu nog een dubbelblinde test vanaf de bank. Ik kan je nu al garanderen dat het voor 99% van het publiek een 50-50 gok is om aan te geven welke TV de 1080p en welke de 720p output geeft. (wedden dat ik nu een reply krijg: "dah sie ik eg well!")

Ik heb vorig jaar Bioshock gekregen en kon kiezen of ik de PC of de Xbox 360 versie wilde hebben. De PC versie was natuurlijk de mooiste, meest gedetailleerde, DirectX 10 effecten, the works. Maar ik heb spijt dat ik dat heb gekozen, want het spelen van spellen op een console is niet alleen "welke resolutie? " en "kan ik die rookpluim zien?". Het is het verschil van houding (bank vs. desk), geluid (volwaardige surround-beleving vs. koptelefoon/stereo boxen), beeld (37/40 inch TV-schermen vs. 19/22 inch monitoren) en het enorme gemak van disc erin, gaan met die banaan. Het pick-up-and-play aspect kan niet genoeg benadrukt worden, vooral gezien mensen het toch steeds drukker gaan krijgen in hun leven met van alles en nog wat. Het terugbrengen van het verschil naar een resolutie parameter is een kinderlijk simplistische vergelijking.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

kaos- schreef op maandag 08 september 2008 @ 08:46:
[...]

X360 heeft géén 1080p.
Ga mij even 1 game opnoemen die 1080p heeft.
Virtua Tennis 3. Zijn we nu klaar met de kinderachtige discussie?

[ Voor 10% gewijzigd door Armada op 08-09-2008 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat zou ook nutteloos zijn en onzinnig aangezien dat een mening is. Wie ben jij om een mening ter discussie te stellen met dat zielige smileytje vraag ik me dan weer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

X360 heeft géén 1080p.
Ga mij even 1 game opnoemen die 1080p heeft. Dat dashboard op 1080p draait, en dat ik hd-dvd's (:')) op 1080p kan kijken voegt idd echt heel veel toe aan de console.

Noem jij eens 10 games die op de PS3 1080p draaien :P
Als ik mij niet vergis doet bijvoorbeeld Assasins Creed op de PS3 max 720p en op de 360 1080p...

Maar goed, de hoeveelheid pixels is ook niet direct het belangrijkste van een spel.
/me gaat weer Pong spelen! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Armada schreef op maandag 08 september 2008 @ 08:59:
[...]

En gelukkig zijn de PS3-only spellen zoals Ratchet & Clank en Unchartered al 1080p. :X

De discussie gaat meestal zo:
Maar op de PC kan het in x keer y resolutie. Waarom niet op die zogenaamd krachtige console?
- Ja, maar wel tegen een veel hogere prijs.

En wat ik zo verbazingwekkend vind, is:
- We doen nu net alsof het spel (GTA 4) een afzichtelijke draak is, wat gewoon helemaal niet waar is.
- Ik heb een LCD monitor met een native resolutie van 1280 x 1024, wat me redelijk gemiddeld lijkt, waarom is het relevant dat het op een veel hogere resolutie mooier er uit zou zien. Er worden zeer hoge resolutie genoemd, om maar wat te kunnen noemen. Er zijn bitter weinig mensen die daadwerkelijk op bijvoorbeeld 2560x1600 spelen. Wat een gezwam.
- En nog het mooiste van alles: men _weet_ dat iets een hogere resolutie heeft of niet. Dat wordt op internet getest en gepubliceerd. En nu nog een dubbelblinde test vanaf de bank. Ik kan je nu al garanderen dat het voor 99% van het publiek een 50-50 gok is om aan te geven welke TV de 1080p en welke de 720p output geeft. (wedden dat ik nu een reply krijg: "dah sie ik eg well!")

Ik heb vorig jaar Bioshock gekregen en kon kiezen of ik de PC of de Xbox 360 versie wilde hebben. De PC versie was natuurlijk de mooiste, meest gedetailleerde, DirectX 10 effecten, the works. Maar ik heb spijt dat ik dat heb gekozen, want het spelen van spellen op een console is niet alleen "welke resolutie? " en "kan ik die rookpluim zien?". Het is het verschil van houding (bank vs. desk), geluid (volwaardige surround-beleving vs. koptelefoon/stereo boxen), beeld (37/40 inch TV-schermen vs. 19/22 inch monitoren) en het enorme gemak van disc erin, gaan met die banaan. Het pick-up-and-play aspect kan niet genoeg benadrukt worden, vooral gezien mensen het toch steeds drukker gaan krijgen in hun leven met van alles en nog wat. Het terugbrengen van het verschil naar een resolutie parameter is een kinderlijk simplistische vergelijking.
/discussie.

Mooi gezegt, vooral je laatste pleidooi :) Ik zit gewoon niet lekker achter m'n bureau te gamen, enkel MMO's en strategie spellen. Voor de rest consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Armada schreef op maandag 08 september 2008 @ 08:59:

dat heb ik ook niet beweerd.... ik zeg alleen maar dat het mogelijk is met de hardware... :X

En wat je laatste pleidooi betreft daar ben ik het gedeeltelijk mee eens, weinig PS3 games zijn plug en play, er gaat een lang durende installatie aan vooraf en met een beetje pech moet er nog een update binnen gehaald worden ook... ga nu GT5:P maar eens voor het eerst installeren en spelen... benje minimaal een uur verder...

En dat scherm ach, je pc zitje op max 1 meter vanaf, op de bank zitje er gauw 3 meter vanaf, jah de tv is groter maar effectief maakt het dan weinig uit.

Ben super tevreden over m'n PS3... maar dat gelul dat de ps3 geen full-HD aankan ivm de hardware klopt gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 10:13:
[...]

Maar goed, de hoeveelheid pixels is ook niet direct het belangrijkste van een spel.
/me gaat weer Pong spelen! :w
Goed punt. Je kan pong namelijk makkelijk in 1080p laten draaien. Maar wat ziet er dan beter uit, een native 1080p pong of een upscaled 720p->1080p assassins creed.... Ik weet wel wat ik vind in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Chaoss schreef op maandag 08 september 2008 @ 10:30:
[...]

dat heb ik ook niet beweerd.... ik zeg alleen maar dat het mogelijk is met de hardware... :X
Precies, maar qua 1080p aankunnen is er dan ook geen verschil tussen de consoles. Dat was mijn punt.
En wat je laatste pleidooi betreft daar ben ik het gedeeltelijk mee eens, weinig PS3 games zijn plug en play, er gaat een lang durende installatie aan vooraf en met een beetje pech moet er nog een update binnen gehaald worden ook... ga nu GT5:P maar eens voor het eerst installeren en spelen... benje minimaal een uur verder...
Mij gaat het om alle keren dat je even dat ding aanzet en zo weer uitgooit. De half uur sessies, ipv dat je er minimaal anderhalf uur moet gaan zitten om er in te komen. Na de eenmalige installatie, heb je dat bij alle, behalve 1 spel, niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik denk dat ik maar even naar de xdoos 360 thread ga om over de PS3 te praten, want hier gaat het kennelijk over de 360. :/

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Lol. Kunnen we niet gewoon een Xbox360 VS PS3 topic aanmaken? Kunnen beide fanboy kampen daar lekker gaan flamen tegen elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06:58

Sandyman538

SandstorM [148839]

CSB schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:20:
Lol. Kunnen we niet gewoon een Xbox360 VS PS3 topic aanmaken? Kunnen beide fanboy kampen daar lekker gaan flamen tegen elkaar.
Inderdaad! Beste plan van de afgelopen 14 topics ofzo d:)b

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Sandyman538 schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:49:
[...]

Inderdaad! Beste plan van de afgelopen 14 topics ofzo d:)b
Soms hè, komt er eens géén onzin uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 15:11
Waarom zit iedereen te zeuren dat de PS3 niet een bepaalde resolutie aan kan? Dit ligt volgens mij toch echt aan de programmeurs van het spel.

Ik heb de Pure demo maar even geprobeerd... wat een vet spel is dat zeg! Die stunts zijn soms een beetje van... "eumm, oke" maar er komt dan ook een Disney logo in beeld bij het opstarten van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

EfBe schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:17:
Ik denk dat ik maar even naar de xdoos 360 thread ga om over de PS3 te praten, want hier gaat het kennelijk over de 360. :/
Veel succes. De discussie ging over resoluties met een vergelijk tussen PC en consoles. Chaoss bracht daarbij een totaal irrelevant en onjuist 'feit' naar voren, dat de PS3 dan als enige nog wel 1080p zou kunnen tonen. Deze (regelmatig terugkerende) flamebait werd inderdaad beantwoord door een aantal 360-eigenaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E2TK schreef op maandag 08 september 2008 @ 12:03:
Waarom zit iedereen te zeuren dat de PS3 niet een bepaalde resolutie aan kan? Dit ligt volgens mij toch echt aan de programmeurs van het spel.
Ja en nee. Mijn 486 kan ook wel games op 1080p uitpoepen, alleen word je niet happy van de framerate. Maakt niet uit welke programmeur je erop zit, dat ding zal nooit GTA op 1080p kunnen draaien.

Zelfde is een beetje het geval met de PS3. Hij kan natuurlijk wel iets (een stuk meer dan een 486), maar wat je ook doet je zal toch eens tegen de grenzen van wat mogelijk is aanlopen. Het ene spel zal wel kunnen, het andere niet. C'est la vie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Kan iemand me vertellen waar 1942 joint strike in de psn store staat??

kan hem nergens vinden, vorige week de demo binnen gehaald lijkt allemaal wel erg tof dus ikd enk ff kijken wat de volledige versie kost... kan hem alleen nergens vinden? hij is toch al uit in de eu store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Armada schreef op maandag 08 september 2008 @ 14:28:
[...]
Veel succes. De discussie ging over resoluties met een vergelijk tussen PC en consoles. Chaoss bracht daarbij een totaal irrelevant en onjuist 'feit' naar voren, dat de PS3 dan als enige nog wel 1080p zou kunnen tonen. Deze (regelmatige terugkerende) flamebait werd inderdaad beantwoord door een aantal 360-eigenaren.
je moet niet zo zeuren. Het lijkt alsof je getrouwd bent met de 360 en zodra iemand iets ergens op internet zegt wat niet helemaal strookt met de realiteit dan moet je daar bovenop springen en het met oeverloos gezever ontkrachten, offtopic of niet. Niemand zit daar op te wachten. Dat hier iemand beweert dat de 360 geen 1080p doet... who cares! Net of jij niet bijna iedere dag wel iets onnozels over de PS3 zegt, of in de 360 thread niet vaak ps3 onwaarheden worden beweerd... ik verwacht niet anders, het zijn bezitters van de concurrent, en we zitten hier niet op kieskeurig.nl, maar op tweakers.net dus dat een bewering niet klopt met bepaalde specs... dat weten we allemaal echt zelf ook wel.

Waarom moeten ik en met mij meer ps3 bezitters nu weer door jouw posts ploegen in deze thread? Goh, Armada met zn armada aan posts was er gelukkig om alles weer recht te zetten, stel je voor dat er toch een onwaarheid zou blijven staan!

Dit is een PS3 thread, over PS3 dingen. Niet over wat de 360 kan of niet kan, niet over TV kabels, niet over Wii games, niet over TV resoluties en monitoren, niet over welke klote controller beter is, niet welke webwinkel er hoelang over doet, nee het gaat over de PS3. Echter, hier lezen wordt met de dag minder leuk want iedere dag ontstaat er wel een discussie over de 360 in deze thread of over een ander offtopic onderwerp. Goh, als ik jouw naam hier zie staan in de kantlijn weet ik bijna al weer hoe laat het is. Laat ons hier nu over de PS3 praten en dan kan jij en je 360 vriendjes fijn ongestoord in de 360 thread over de 360 praten.

OK?

[ Voor 3% gewijzigd door EfBe op 08-09-2008 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Amen.

Anyway, aankomende donderdag de demo van Pro Evolution Soccer 2009 op PSN!
Tenminste, van wat ik heb gehoord dan :P Ga het zeker even uitchecken, ben al jaren een vervend PES speler en hoop dat dit deel dan ook weer tof gaat worden. (en nu geen FIFA vs. PES-flame beginnen O+ )

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk met die geruchten over BC voor de 40/80GB versies via emulatie? (firmware update)
Vriend van me begon er vandaag over, maar voorzover ik kan lezen blijven het allemaal geruchten (verzonnen door 40GB eigenaren die om BC zitten te springen waarschijnlijk :P) en is de zeer geringe PS2 compatibiliteit die ze gaan toepassen alleen op specifieke games die zij de moeite waard vinden, zoals ze nu dus met Singstar hebben gedaan, waarbij je de oude PS2 dvds kunt gebruiken om die tracks te zingen op je PS3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 16:56
iemand hier the last guy al gespeeld?

heel erg simpel qua opzet maar wel heel erg verslavend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
kaos- schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:35:
[...]

Amen.

Anyway, aankomende donderdag de demo van Pro Evolution Soccer 2009 op PSN!
Tenminste, van wat ik heb gehoord dan :P Ga het zeker even uitchecken, ben al jaren een vervend PES speler en hoop dat dit deel dan ook weer tof gaat worden. (en nu geen FIFA vs. PES-flame beginnen O+ )
Er komt ook een demo van FIFA 09 in de store...Kan er mooi vergeleken worden..Ben zelf overigens PESfan. Alhoewel ik zeer baalde (en met mij zovelen) dat de online-mode zeer en zeer zoog..Dus ik hoop dat dat iig opgelost is. Anders koop ik misschien wel FIFA :P

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
De komst van de demo van PES2009 was toch onzeker? Ik kan geen officiële Konami uitspraak vinden, het zijn voornamelijk websites die 'denken te weten' dat hij deze donderdag op Marketplace en PSN komt. :?

* WickedWizard herinnert zich vorig jaar, toen het eeuwig duurde voor men de demo van PES2008 kon downloaden als PS3-bezitter zijnde.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Ik begrijp uit jouw post dat je fanboy-praat niet meer dan normaal vind?
Waarom zijn 360 & PS3 eigenaars concurrenten? Dan zou ik nu in een aardige identiteitscrisis kunnen zitten...
Bovendien zitten we op tweakers.net, daar mag je toch wel wat technische kennis verwachten, in plaats van dat we als fanboys onwaarheden lopen te verkondigen, over de 'concurrent'.
Ik vind het niet meer dan normaal dat als iemand een fout maakt, deze recht gezet wordt. De manier waarop dat gebeurd, daar valt over te discussiëren. Maar om het gelijk als fanboyism te bestempelen vind ik overdreven.

Zo, nu kan er weer over de PS3 gepraat worden ;)

Wie weet hier iets over de Ratchet & Clank: Quest for Booty? Want ik zag ergens een nieuwprijs van €19.99 staan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

EfBe schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:14:
[...]

je moet niet zo zeuren. Het lijkt alsof je getrouwd bent met de 360 en zodra iemand iets ergens op internet zegt wat niet helemaal strookt met de realiteit dan moet je daar bovenop springen en het met oeverloos gezever ontkrachten, offtopic of niet. Niemand zit daar op te wachten. Dat hier iemand beweert dat de 360 geen 1080p doet... who cares! Net of jij niet bijna iedere dag wel iets onnozels over de PS3 zegt, of in de 360 thread niet vaak ps3 onwaarheden worden beweerd... ik verwacht niet anders, het zijn bezitters van de concurrent, en we zitten hier niet op kieskeurig.nl, maar op tweakers.net dus dat een bewering niet klopt met bepaalde specs... dat weten we allemaal echt zelf ook wel.

Waarom moeten ik en met mij meer ps3 bezitters nu weer door jouw posts ploegen in deze thread? Goh, Armada met zn armada aan posts was er gelukkig om alles weer recht te zetten, stel je voor dat er toch een onwaarheid zou blijven staan!

Dit is een PS3 thread, over PS3 dingen. Niet over wat de 360 kan of niet kan, niet over TV kabels, niet over Wii games, niet over TV resoluties en monitoren, niet over welke klote controller beter is, niet welke webwinkel er hoelang over doet, nee het gaat over de PS3. Echter, hier lezen wordt met de dag minder leuk want iedere dag ontstaat er wel een discussie over de 360 in deze thread of over een ander offtopic onderwerp. Goh, als ik jouw naam hier zie staan in de kantlijn weet ik bijna al weer hoe laat het is. Laat ons hier nu over de PS3 praten en dan kan jij en je 360 vriendjes fijn ongestoord in de 360 thread over de 360 praten.

OK?
De enige die ik hier altijd chronisch zie zeuren dat ben jij. Als je mijn laatste berichten hebt doorgeploegd, dan heb je gezien dat 1 zin heb gewijd aan een bewering en het verder juist over het voordeel van een console heb. Daarvoor (een week of wat geleden) heb ik het juist over mijn aanschaf later deze maand van een PS3. Als dat dan onnozel is, so be it.

En als er in de 360 thread rare dingen over de PS3 beweerd worden, dan corrigeer ik die meestal ook. Maar blijkbaar is het in jouw hokjesmentaliteit niet mogelijk dat iemand onpartijdig is. Helaas de wereld is niet zo eenvoudig. Juist hier (Got) verwacht ik dat verkeerde ideeën gecorrigeerd worden, omdat dit geen gamespot of power unlimited board is, maar een forum waar mensen met verstand posten. Ik vind het dan ook belachelijk dat je beweringen die onwaarheden een normaal verschijnsel vindt. Blijkbaar moeten we terug naar een 12-jarige niveau hier.

Als je het echt niet meer leuk vindt om hier te lezen, dan moet je er inderdaad maar eens mee kappen. Want je zit elke thread wel weer te griepen over een kabeltjesvraag of als iemand enthousiast over zijn opstelling is (met de PS3) of als ze het even niet meer weten met een aanschaf. Maar oh, oh, oh, wat zijn jouw reacties over of je een demootje moet downloaden en of je wel niet de hele dag dat casema kabeltje moet laten zuigen relevant zeg. Dat is pas een vraag waarvan ik zeg: probeer het gewoon en val de rest er niet mee lastig.

Sorry, normaal ben ik een stuk vriendelijker, maar je bent echt de azijnpisser van de PS3-thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:33

Rival24

I'll Be Back

Ik ben het eens met Armada dat die onwaarheden inderdaad gecorigeerd moeten worden. Het zou zonde zijn als iemand de verkeerde keus maakt qua console, puur omdat een of andere lalnaab zit te beweren dat een Xbox 360 geen 1080 aankan of omdat de huidige hardware net zo vaak kapot gaat als vroegere modellen. Hier is mijn inziens ook helemaal niets mis mee. Echter is het een ander verhaal om hier allemaal pro Xbox 360 verhalen op te gaan hangen, dát is vervuiling, misstanden rechtzetten niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:56:

Wie weet hier iets over de Ratchet & Clank: Quest for Booty? Want ik zag ergens een nieuwprijs van €19.99 staan :S
\
jah!: hij is te downloaden voor 14,99 :P tzou opzich wel fiar zijn als de PSN versie iets goedkoper is... was in het begin toch ook zo met Warhawk? geen diee hoe de prijzen nu liggen na eventuele prijsverlagingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het dan maar een kleine game? Tools of Destruction was nieuw toch €69.99?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 16:28:
Is het dan maar een kleine game? Tools of Destruction was nieuw toch €69.99?
een heeeele kleine game. Ca 5 uur en je bent klaar.
Ik ben een heel groot R&C fan, maar gezien de speelduur en de replayvalue van QfB vond ik hem eigenlijk niet meer dan € 10 waard.

Het is eigenlijk een stukje vervolgverhaal op Tools of destruction.
Na QfB krijg je trouwens ook gewoon weer "to be continued" (in the fall of 2009).
Dus dat is dan weer een jaar wachten op een klein stukje van het vervolgverhaal.

[ Voor 23% gewijzigd door M a r c o op 08-09-2008 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

M a r c o schreef op maandag 08 september 2008 @ 16:30:
[...]
Het is eigenlijk een stukje vervolgverhaal op Tools of destruction.
Na QfB krijg je trouwens ook gewoon weer "to be continued" (in the fall of 2009).
Dus dat is dan weer een jaar wachten op een klein stukje van het vervolgverhaal.
Het fall 2009 deel wordt ook weer een klein deel? Of wordt dat weer een volwaardige release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
vermoedelijk weer een dergelijke uitvoering als QfB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
In de krantjes van de e-plaza en bart smit wordt R&C Quest for Booty voor 15 euro aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 20:38
Ik ben van plan om iets te bestellen bij play.com maar het lukt me niet echt.
Je moet namelijk je adres ingeven en dan vraagt hij mijn straat en adres en later nog postcode.
Ligt het aan mij of horen straat en postcode niet bij adres? Kan iemand mij alsjeblieft hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:30
Ik vond R&C quest for booty ofzo iets best leuk. Opzich wel waar voor me geld ( 15 euro )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Negaiido schreef op maandag 08 september 2008 @ 17:15:
Ik ben van plan om iets te bestellen bij play.com maar het lukt me niet echt.
Je moet namelijk je adres ingeven en dan vraagt hij mijn straat en adres en later nog postcode.
Ligt het aan mij of horen straat en postcode niet bij adres? Kan iemand mij alsjeblieft hiermee helpen?
ik zou je eerder gamehubs.com willen aanraden. een account aanmaken is daar erg simpel, games zijn spotgoedkoop, er zijn geen verzendkosten en ik had binnen 5 dagen mijn spel in huis vanuit maleisië.

ontopic:

valt het jullie ook niet op dat er ongelofelijk veel games gaan uitkomen dit najaar? de (potentiële) games die ik tot nu toe op mijn verlanglijstje heb staan:

- Ratchet & Clank Q4B
- Resistance 2
- FIFA 09/PES 2009 (met aankomende donderdag als d-day)
- SOCOM Confrontation
- Motorstorm Pacific Rift
- LittleBigPlanet
- Far Cry 2
- Fallout 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Skire schreef op maandag 08 september 2008 @ 17:32:
[...]

ik zou je eerder gamehubs.com willen aanraden. een account aanmaken is daar erg simpel, games zijn spotgoedkoop, er zijn geen verzendkosten en ik had binnen 5 dagen mijn spel in huis vanuit maleisië.

ontopic:

valt het jullie ook niet op dat er ongelofelijk veel games gaan uitkomen dit najaar? de (potentiële) games die ik tot nu toe op mijn verlanglijstje heb staan:

- Ratchet & Clank Q4B
- Resistance 2
- SOCOM Confrontation
- LittleBigPlanet
- Far Cry 2
- Fallout 3
Oh ja sh*t ik bedoelde thehut.com en gamehubs heeft ninja gaiden niet meer.
Die wou ik namelijk kopen en hij is 20 euro bij thehut.com.
Dus het probleem heb ik bij thehut.com, kan je me alsnog alsjeblieft helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Laatst online: 18-09 15:56
Kom op, je adres invoeren... :?
De opbouw van adressen in de UK is gewoon iets anders. Bij de eerste vul je je hele adres in, bij de andere een punt. Of twee keer je straatnaam als je het echt niet durft, de postbode hier weet Kerkstraat Kerkstraat 1 heus wel te vinden.
Het zijn verplichte velden, dus die worden allemaal geprint op het pakketje.

@Technoaddict: Wat was de speelduur ongeveer van QfB? De een zegt 5 uur, op Playstation.com staat zelfs 3-4 uurtjes... erg kort vind ik. Wat is reeel/praktijk?

[ Voor 19% gewijzigd door WaterFire op 08-09-2008 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Ja ok maar ik wilde zeker weten :P
Toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plint
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:42
Heb laatst onder het mom van 'nostalgie' Crash Team Racing gedownload. Een woord Fantastisch!
Krijg alleen de 3player en 4player mode niet aan de gang.
Weet iemand of het uberhaubt kan?

ok, controlers asignen op 1a- 1b -1c -1d en hij doet het.

Jammer dat er tegenwoordig zo weinig van deze multiplayer games worden gemaakt.
Al las ik laatst dat bomberman opnieuw wordt uitgebracht :)

[ Voor 36% gewijzigd door Plint op 08-09-2008 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
WaterFire schreef op maandag 08 september 2008 @ 18:14:
@Technoaddict: Wat was de speelduur ongeveer van QfB? De een zegt 5 uur, op Playstation.com staat zelfs 3-4 uurtjes... erg kort vind ik. Wat is reeel/praktijk?
Als je rushed kun je het wel in 3 uur doen. Als je op je gemak speelt, zit je aan 4,5-5 uur ofzo.
Langer dan dat ga je er echt niet over doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
Armada schreef op maandag 08 september 2008 @ 16:33:
[...]

Het fall 2009 deel wordt ook weer een klein deel? Of wordt dat weer een volwaardige release?
Nee, die in fall 2009 is weer een volwaardig deel (volgens Official Playstation Magazine tenminste).
OPM schat de tijd inderdaad in op 3.5 uur, maar wel met een score van 86.

Overigens, voor de echte fans is er natuurlijk ook Secret Agent Clank voor de PSP!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Bij de saturn in Tilburg 80gb ps3 369 euro! (ook in de intertoys ernaast.)

[ Voor 154% gewijzigd door MuSeLive op 09-09-2008 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

M a r c o schreef op maandag 08 september 2008 @ 16:30:
[...]

een heeeele kleine game. Ca 5 uur en je bent klaar.
Ik ben een heel groot R&C fan, maar gezien de speelduur en de replayvalue van QfB vond ik hem eigenlijk niet meer dan € 10 waard.
tjah QfB kost 15 en is iets van 5 uren, ToD was 20 uren en koste 70,- dus in vergelijking is QfB niet duur..!
WaterFire schreef op maandag 08 september 2008 @ 18:14:
hangt heel erg van jezelf af, als je relatief rustig aan doet, zitje idd op ongeveer 5 uur... zolang heb ik er tenminste over gedaan.

Is er ergen een overizhct welke 2,5" HD modellen NIET in de Ps3 passen omdat ze te dik zijn? heb het ooit gelezen datje bepaalde merken/modellen moet mijden.. kan via google echter niets vinden.

[ Voor 42% gewijzigd door Chaoss op 08-09-2008 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:22
EfBe schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:17:
Het valt me idd wel steeds op dat wanneer ik in het PS3 topic ga kijken, er minimaal wel één post per pagina gaat over wat de 360 wel of niet kan.

In het 360 topic is de sfeer toch wel een stuk beter, en wordt er zelden over de PS3 gepraat, daar gaat het echt over de 360 en games.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 15-09 18:26
Voor wie alvast in de stemming wil komen voor LittleBigPlanet is hier de handleiding.

Sony heeft in de VS de marketing aangepast voor LBP, geen grote billboards maar juist kleintjes:

Afbeeldingslocatie: http://ps3center.net/img/littlebigplanet_billboard.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, ik heb net m'n 60GB verkocht... Heb er nu al bijna spijt van! Komende maanden ben ik zeer druk met m'n master dus toch geen tijd en daarna zit ik een half jaar in 't buitenland. Wie weet koop ik er daar wel weer een als ik terugkom, maar in de tussentijd geniet ik even van 't feit dat ik op al m'n PS3 waren in totaal slechts 4 euro verlies heb gedraaid, bepaald geen kapitaalvernietiging! :)

/me komt af en toe nog wel 't PS3 topic checken maar wil zichzelf niet teveel martelen

LBP ga ik iig zeker nog wel bij een maatje thuis spelen!

Bedankt voor alle gezellige discussies iig luitjes! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat doe je? Najah succes met de studie dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 00:11:
Wat doe je? Najah succes met de studie dan maar :)
Daar hebben we profielen voor toch ;) Maar doe dus Investment Analysis (MSc) en vertrek in januari naar Canada. Jij nog speciaal bedankt voor de mooie uurtjes in Burnout 8)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zOf7ARg-JV8&fmt=18]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Armada schreef op maandag 08 september 2008 @ 16:33:
[...]

Voorzover ik gehoord en gelezen heb wordt dat gewoon een volwaardig deel. En ik hoop dat deze dan groter wordt dan de eerste want die vond ik zelf ook niet zo groot in vergelijking met zijn voorgangers op de PS2.
Lijkt me op zich wel logisch ook want Resistance 2 is dan al hoog en breed af dus dan hebben ze genoeg tijd voor R&C.

[ Voor 12% gewijzigd door P.E.No.1 op 09-09-2008 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

chrisboers schreef op maandag 08 september 2008 @ 21:21:
[...]

Nee, die in fall 2009 is weer een volwaardig deel (volgens Official Playstation Magazine tenminste).
Overigens, voor de echte fans is er natuurlijk ook Secret Agent Clank voor de PSP!
Mooi, dat zijn toch het soort spellen waar ik graag de PS3 voor wil hebben (naast LBP natuurlijk).
Secret Agent Clank staat hier natuurlijk ook op de wanted lijst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

P.E.No.1 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 08:15:
[...]

Voorzover ik gehoord en gelezen heb wordt dat gewoon een volwaardig deel. En ik hoop dat deze dan groter wordt dan de eerste want die vond ik zelf ook niet zo groot in vergelijking met zijn voorgangers op de PS2.
Lijkt me op zich wel logisch ook want Resistance 2 is dan al hoog en breed af dus dan hebben ze genoeg tijd voor R&C.
Is dat dan hetzelfde team dat het maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Armada schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 09:20:
[...]

Is dat dan hetzelfde team dat het maakt?
Ja volgens mij wel, alleen de PSP versies worden door High Impact gemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Laatst online: 23:49
Jaja Uncharted op crushing uitgespeeld 6uur 36 minuten zonder filmpjes! En mijn Platinum trophy behaald, chapter 4 (demo level) was imo het lastigste. Chapter 20 buiten de kerk en in de kerk keek ik erg tegenop maar ging verrassend goed en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Frank J. schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 10:54:
Jaja Uncharted op crushing uitgespeeld 6uur 36 minuten zonder filmpjes! En mijn Platinum trophy behaald, chapter 4 (demo level) was imo het lastigste. Chapter 20 buiten de kerk en in de kerk keek ik erg tegenop maar ging verrassend goed en snel.
Ook dat level in de kelder met die laag water erin ("this place needs some serious plumbing") ? dat vond ik echt het allerlastigste van de 2 keer dat ik hem gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skire schreef op maandag 08 september 2008 @ 17:32:
[...]
Valt het jullie ook niet op dat er ongelofelijk veel games gaan uitkomen dit najaar? de (potentiële) games die ik tot nu toe op mijn verlanglijstje heb staan:

- Ratchet & Clank Q4B
- Resistance 2
- SOCOM Confrontation
- LittleBigPlanet
- Far Cry 2
- Fallout 3
Ja de spreiding is niet echt gunstig, de 'semi-toppers' worden niet eens meer aangeraakt in de winkels denk ik...Waarom niet een paar in aug/sept/okt? Alsof er tijdens kerst door gamers 5 games tegelijk gekocht worden :X
Mijn musthaves:
-Bioshock
-CoD5
en meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
Mis een andere musthave in de lijst : WipEout HD !!
Frank J. schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 10:54:
Voordeel aan Chapter 20 is dat er wat save points inzitten, bv gedeelte voor de kerk zitten imo 3 savepoints :D
EfBe schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 11:40:
[...]

Ook dat level in de kelder met die laag water erin ("this place needs some serious plumbing") ? dat vond ik echt het allerlastigste van de 2 keer dat ik hem gespeeld heb.
Middels de backtrack truuk issie goed te doen :P

noot : Leuk voor de edit score, texten blijven quoten aan je bericht :P

[ Voor 112% gewijzigd door HoefMeistert op 09-09-2008 13:22 ]

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
Hallo, ik heb een vraagje.

ik wil een playstation kopen om FIFA09 te kunnen spelen (OT: Fifa09 > Pes09)

Nu is mijn vraag, of het slim is om deze nu al aan te schaffen. Ik heb eerder een keer opgevange dat is 45nh ofzoiets zou worden ipv 60, waarddoor hij minder geluid zou maken/ minder warm word.

Verder komt er een 160gb versie, maar ik zie niet in waarom ik niet genoeg zou hebben aan 80?? of ga ik die 160 nodig hebben denken jullie?

Denk dat ik hem bestel vandaag, met headsetje + toetsenbordje erbij , maar als iemand denk dat ik beter kan wachten, laat het ff weten dan aub. bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 06:58

Sandyman538

SandstorM [148839]

Gewoon bestellen. Harde schijf (mocht die volraken) kun je gewoon zelf vervangen door een grotere. Ik heb een 60GB PS3 en nog steeds volop ruimte.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

gewoon voor games is 80Gb voldoende, sommige spellen hebben een installatie van een paar mb en anderen van 2GB... maar over het algemeen valt het wel mee.... PSN titels zijn over het algmeen ook niet absurd groot. en demo's verwijder je na verloop vna tijd toch wel weer.

Ga je je PS3 als mediacenter gebruiken waarbij je muziek/films/foto's op de PS3 zelf opslaat jah dan gaat het wat harder met deHD ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 15:04
Even een vraagje over Operation Flashpoint 2, wordt het een goedkoope port van de PC/Xbox 360 naar de PS3 of wordt het apart ervoor ontwikkeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Kan het zijn dat de demo van GT:P niet (meer) in de NL store staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tankbuster schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 14:31:
Even een vraagje over Operation Flashpoint 2, wordt het een goedkoope port van de PC/Xbox 360 naar de PS3 of wordt het apart ervoor ontwikkeld?
Nou nou nou...wat een negativiteit weer. Als je die mannen van Codemasters een beetje kent weet je dat ze meestal kwaliteit afleveren. Een 'goedko(-o)pe port' zal het dus niet worden gezien het groeiende aandeel console tov pc gaming. Waarschijnlijk word het weer een regelrechte hit op de bekende torrentsites...net als CoD4 dat was. Codemasters zal zich wel drie keer bedenken of een beveiliging ontwikkelen gok ik.

Daarbij is de franchise minder simulatie dan bij deel 1, geschikter voor relaxed console gamen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
MuSeLive schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 16:05:
Kan het zijn dat de demo van GT:P niet (meer) in de NL store staat?
Daar bestaat geen demo van in de europese en amerikaanse playstation store. Volgens mij heeft alleen de Japanse store daar ooit een demo van gehad. Je had hier wel GT HD, dat was gewoon GT4 in HD resolutie. Maar die is met de release van GT5:P uit de store gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 14:04

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Net the club gekocht voor 12.99, bij MM leeuwarden das tenminste nog te betalen. Motorstorm was eerst ook al vrij goedkoop tekrijgen. Iemand anders nog leuke koopjes?

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 16:14

PromoX

Flying solo

Zo ja, dan lijkt me Algemeen Budget Games Topic 2 de juiste plaats om het te posten :).

@ hieronder: Jouw bewering klopt niet aangezien er wel consolegames gepost worden in dat topic. Dat het er niet veel zijn komt omdat iedereen het in de grote topics plaatst.

[ Voor 45% gewijzigd door PromoX op 09-09-2008 19:07 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 15-09 18:26
PromoX schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 18:19:
[...]

Zo ja, dan lijkt me Algemeen Budget Games Topic 2 de juiste plaats om het te posten :).
Het Algemeen Budget Games Topic bevat enkel en alleen PC-koopjes. Console-eigenaren hebben er totaal niks aan. Ik zou toch koopjes hier melden, dan gaat het ook nog 'ns over games ipv harde schijven, HDMI-aansluitproblematiek en Xbox 360s. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Er is overigens een behoorlijk grote patch te krijgen voor Buzz.
- 4 nieuwe karakters
- voor iedereen een nieuwe outfit
- nieuwe geluiden
- PS Eye support voor foto's na een potje. (beetje vaag)
- 1080i upscale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Betthen schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:57:
Hallo, ik heb een vraagje.

ik wil een playstation kopen om FIFA09 te kunnen spelen (OT: Fifa09 > Pes09)

Nu is mijn vraag, of het slim is om deze nu al aan te schaffen. Ik heb eerder een keer opgevange dat is 45nh ofzoiets zou worden ipv 60, waarddoor hij minder geluid zou maken/ minder warm word.

Verder komt er een 160gb versie, maar ik zie niet in waarom ik niet genoeg zou hebben aan 80?? of ga ik die 160 nodig hebben denken jullie?

Denk dat ik hem bestel vandaag, met headsetje + toetsenbordje erbij , maar als iemand denk dat ik beter kan wachten, laat het ff weten dan aub. bedankt alvast
Consoles worden ondertussen net zo vaak geupgrade als PC's. Wachten is daarom bij definitie zinloos. Ik heb een 60Gb versie en deze raakt niet snel vol (nog nooit een melding van gehad, zolang je niet écht álles laat staan). Ik zou de PS3 meteen aanschaffen, of natuurlijk wachten tot Fifa09 uit is, gezien dat je doel is. Met wat geluk is de 160Gb versie dan al uit. If not; hungry, why wait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:36
Vandaag de Giotek Real triggers voor mijn dual shock binnen gekrgen.

De beste koop die voor 5 euro kan doen voor je PS3

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Shiver23 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 18:46:
Er is overigens een behoorlijk grote patch te krijgen voor Buzz.
- 4 nieuwe karakters
- voor iedereen een nieuwe outfit
- nieuwe geluiden
- PS Eye support voor foto's na een potje. (beetje vaag)
- 1080i upscale
Hmmm...zometeen maar eens kijken dan :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Henkus schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 19:15:
Vandaag de Giotek Real triggers voor mijn dual shock binnen gekrgen.

De beste koop die voor 5 euro kan doen voor je PS3
Waar heb jij deze besteld als ik mag vragen ?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Ik heb de mijne van Ebay gehaald http://cgi.ebay.nl/GIOTEC...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Ik vind het een prima aankoop, ik kan niet meer zonder :)

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 25e komt Socom Confrontation, met of zonder headset
69 euro met headset, en de headset is nog eens gruwelijk mooi ook.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/1214911314.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/1214911312.jpg

Hoewel ik de grafics tegen vind vallen, Ga ik hem toch zeker weten wel halen.
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.