Eén versie van alle multiplatform games, welke altijd de beste is want de PlayStation 720 zou altijd het hoofdplatform zijn, en alle vroegere exclusives op één console, met alleen maar topgames.swopdark schreef op donderdag 04 september 2008 @ 09:01:
[...]
Dat zou ongeveerd de move van de eeuw zijn en scheelt mij iig een console extra kopen. Live stuctuur van MS, design en ingebouwde hardware functionalitiet van Sony incl alle support van de Sony dochterondernemingen. Ontwikkelsoftware van MS en vergaande gedurfde cutting egde technieken als CELL2 en Blu-Ray ingebouwd waardoor de hardware ontwikkeling langer kan voortduren.
nice...
Iedereen heeft dezelfde console, dus grotere communities voor games, en meer mensen tegelijkertijd online...
Het zou heel cool zijn, maar ik betwijfel of Sony en Microsoft de handen inéén zouden slaan, ik denk dat dan eerder de gamesdivisie van beiden af zou moeten splitsen om samen één bedrijf te worden.
En of het dan wat is? Ik denk dat de prijs van het apparaat (en de toebehoren) wel dik de lucht in gaan schieten. Nu zijn Microsoft en Sony constant aan het concurreren met de prijzen van hun packs etc. Maar dan natuurlijk niet meer, ze kunnen makkelijk 70 euro vragen voor de officiële controller, en games ook want tja, alleen op hun console kan je die game krijgen...