Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 81.673 views

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 16:33

Grannd

da Granndest

swopdark schreef op donderdag 04 september 2008 @ 09:01:
[...]
Dat zou ongeveerd de move van de eeuw zijn en scheelt mij iig een console extra kopen. Live stuctuur van MS, design en ingebouwde hardware functionalitiet van Sony incl alle support van de Sony dochterondernemingen. Ontwikkelsoftware van MS en vergaande gedurfde cutting egde technieken als CELL2 en Blu-Ray ingebouwd waardoor de hardware ontwikkeling langer kan voortduren.

nice...
Eén versie van alle multiplatform games, welke altijd de beste is want de PlayStation 720 zou altijd het hoofdplatform zijn, en alle vroegere exclusives op één console, met alleen maar topgames.
Iedereen heeft dezelfde console, dus grotere communities voor games, en meer mensen tegelijkertijd online...

Het zou heel cool zijn, maar ik betwijfel of Sony en Microsoft de handen inéén zouden slaan, ik denk dat dan eerder de gamesdivisie van beiden af zou moeten splitsen om samen één bedrijf te worden.
En of het dan wat is? Ik denk dat de prijs van het apparaat (en de toebehoren) wel dik de lucht in gaan schieten. Nu zijn Microsoft en Sony constant aan het concurreren met de prijzen van hun packs etc. Maar dan natuurlijk niet meer, ze kunnen makkelijk 70 euro vragen voor de officiële controller, en games ook want tja, alleen op hun console kan je die game krijgen...

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Zonder concurrentie gaat het echt niet beter worden. Denk maar niet dat je dan een trophy systeem op de PS3 had gekregen of dat je dvd's op de harde schrijf van de 360 kan zetten. De dwang om te innoveren is dan totaal weg. Ik vind het al lang mooi zo, 3 partijen die kunnen overleven.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
aardige naam voor de gecombineerde consoles: playbox ;)

Burp

Verwijderd

Wii4all schreef op donderdag 04 september 2008 @ 10:30:
Pleebox ;)

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Wii4all schreef op donderdag 04 september 2008 @ 10:30:
Klinkt als een fancy naam voor een speelpark voor kleuters.

Net zoals MaxiCosy voor een kinderzitje.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Verwijderd

xStation klinkt vetter :)

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 13:39

Armada

-Wat wil je weten?-

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=196481

Hier op GoT was er ook een topic over, maar het leek alleen over digitale TV te gaan. Zoals ik het begrijp kan je gewoon analoge TV ontvangen via dit ding. Dat betekent dat het de ideale HDD-recorder is. MPEG-4 uitvoer als je dat wilt, streamen naar PC en naar PSP van opnames.
Het doet alles wat mijn Philips HDD-recorder doet, met het verschil dat je de PS3 kan blijven upgraden met grotere harddisks en hopelijk wat minder crash gevoelig is.
Die koppeling met de PSP lijkt me helemaal ideaal, nog even in bed een laatste opname zien, wat recordings instellen. :)

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Armada schreef op donderdag 04 september 2008 @ 13:27:
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=196481

Hier op GoT was er ook een topic over, maar het leek alleen over digitale TV te gaan. Zoals ik het begrijp kan je gewoon analoge TV ontvangen via dit ding. Dat betekent dat het de ideale HDD-recorder is. MPEG-4 uitvoer als je dat wilt, streamen naar PC en naar PSP van opnames.
Het doet alles wat mijn Philips HDD-recorder doet, met het verschil dat je de PS3 kan blijven upgraden met grotere harddisks en hopelijk wat minder crash gevoelig is.
Die koppeling met de PSP lijkt me helemaal ideaal, nog even in bed een laatste opname zien, wat recordings instellen. :)
misschien zit ik ernaast, maar volgens mij kun je alleen via de lucht signaal ontvangen. Aangezien in Nederland dat er niet meer is gaat dat niet werken (analoog signaal). Dan blijft alleen digitenne over, wat volgens mij ook werkt met playtv.......maar of je nu digitenne wilt?!?

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 13:39

Armada

-Wat wil je weten?-

Coolsnarf schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:10:
[...]

misschien zit ik ernaast, maar volgens mij kun je alleen via de lucht signaal ontvangen. Aangezien in Nederland dat er niet meer is gaat dat niet werken (analoog signaal). Dan blijft alleen digitenne over, wat volgens mij ook werkt met playtv.......maar of je nu digitenne wilt?!?
Van het artikel:
"You plug the receiver into your PS3 via USB, and into your roof aerial via the standard RF lead you'd use with your telly."

Ik las dit als normale coax kabel, maar het lijkt inderdaad op alleen digitaal via de lucht, ook van de playstation site. Dan heb je er inderdaad haast niets aan in NL.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
Coolsnarf schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:10:
[...]

Tis zelfs alleeen Nederland 1,2,3 deze zijn FreeToAir. Rest is gecondeerd en er kan geen kaartje in het PlayTV kastje! Daarom launchen ze playTV waarschijnlijk ook eerst in de landen welke veel FTA kanalen hebben (UK, GER, FRA), misschien dat er een Add-On uitkomt voor NL.

PSNID : HoefMeistert

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02
Hm, klopt het dat op de ps3 enkel een hdmi uitgang zit voor HD? Ik zit dan namelijk met het probleem dat ik een hdmi kabel moet kopen van 8 meter lang. Ik heb hier al wel een component verdeelbox met een kabel naar mn projector toe, dus component heb ik maar kabeltje van halve meter nodig.

Ik wil de 80gb versie kopen

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 18:26
Hertog_Martin schreef op donderdag 04 september 2008 @ 17:36:
Hm, klopt het dat op de ps3 enkel een hdmi uitgang zit voor HD? Ik zit dan namelijk met het probleem dat ik een hdmi kabel moet kopen van 8 meter lang. Ik heb hier al wel een component verdeelbox met een kabel naar mn projector toe, dus component heb ik maar kabeltje van halve meter nodig.

Ik wil de 80gb versie kopen
Je kunt ook SCART RGB, composiet, s-video en component op een PS3 aansluiten met de juiste kabel. Standaard wordt enkel een SCART-blokje met composiet meegeleverd. Je hebt trouwens geen speciale kabels nodig, PS2-AV-kabels doen het prima op een PS3.

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 15:11
HoefMeistert schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:56:
[...]

Tis zelfs alleeen Nederland 1,2,3 deze zijn FreeToAir. Rest is gecondeerd en er kan geen kaartje in het PlayTV kastje! Daarom launchen ze playTV waarschijnlijk ook eerst in de landen welke veel FTA kanalen hebben (UK, GER, FRA), misschien dat er een Add-On uitkomt voor NL.
Vergeet de regionale TV zenders niet (TV oost enz.) ;)

Ik snap ook al niet waarom in Nederland dat weer betaald moet, neem een voorbeeld aan Engeland, daar hoef je daar niet voor te betalen.

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
ymmv schreef op donderdag 04 september 2008 @ 17:38:
[...]

Je kunt ook SCART RGB, composiet, s-video en component op een PS3 aansluiten met de juiste kabel. Standaard wordt enkel een SCART-blokje met composiet meegeleverd. Je hebt trouwens geen speciale kabels nodig, PS2-AV-kabels doen het prima op een PS3.
Negeer dit bericht maar even, want zijn voorstel (goed bedoelt) bied je enkel een SD signaal (576i/p) aan. En dat is zonde. Je geeft aan dat je een 8 meter HDMI kabel dan nodig heb, dan moet je beamer dus een HDMI aansluiting hebben, dat is mooi. Dus gewoon ff naar allekabels.nl en kabeltje van 10m (25~EUR). Elk ander alternatief (component is niet mogelijk) is zonde.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

nudie schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:36:
[...]

Negeer dit bericht maar even, want zijn voorstel (goed bedoelt) bied je enkel een SD signaal (576i/p) aan. En dat is zonde. .
Over Component gaat toch ook gewoon HD. Anders ben ik snel klaar met de PS3 aankoop, want mijn HDMI poort van mijn tv is kaduuk

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 04-09-2008 18:43 ]

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

nudie schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:36:
[...]

Negeer dit bericht maar even, want zijn voorstel (goed bedoelt) bied je enkel een SD signaal (576i/p) aan. En dat is zonde. Je geeft aan dat je een 8 meter HDMI kabel dan nodig heb, dan moet je beamer dus een HDMI aansluiting hebben, dat is mooi. Dus gewoon ff naar allekabels.nl en kabeltje van 10m (25~EUR). Elk ander alternatief (component is niet mogelijk) is zonde.
Negeer dit bericht dan ook maar. :+ Over component kun je je PS3 namelijk prima op je 720p/ beamer aansluiten. :)

• Hertog_Martin
PWM schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:37:
[...]

Over Component gaat toch ook gewoon HD. Anders ben ik snel klaar met de PS3 aankoop, want mijn HDMI poort van mijn tv is kaduuk
Over component gaat HD ja.

En probleem is dat hdmi kabels van 10 meter al snel 60-70 euro kosten als je een goede wilt. Je hebt ze wel voor rond de 30 idd maar dan krijg je artefacts of gewoon geen beeld. Gezeik ook altijd met kabels, mn kamer ziet er niet uit met al die kabels over de grond her en der en omdat ik een projector heb die aan andere kant dan mn apparatuur staat moet ik altijd bijna 10 meter overbruggen

Maar goed ik zag dat er PS3 AV-kabels zijn met component voor 25 euro, ga daar voor denk ik.

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:49
Over component gaat HD ja. Maar de PS3 heeft HDCP (beveiliging) nodig welke alleen ondersteund wordt door HDMI. Wil je dus gebruik maken van Full HD heb je dus HDMI nodig.

* Component AV (YUV) cable (SCPH-10490): 1080i (HD), 720p (HD), 576p (ED PAL)/576i (SD PAL), 480p (ED NTSC)/480i (SD NTSC)

volgens mij krijg je over component dus met games wel HD beeld tot 1080i en met bluray films kan het zelfs zo zijn dat dit terug schaalt naar SD formaat.

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Frank J. schreef op donderdag 04 september 2008 @ 19:07:
Over component gaat HD ja. Maar de PS3 heeft HDCP (beveiliging) nodig welke alleen ondersteund wordt door HDMI. Wil je dus gebruik maken van Full HD heb je dus HDMI nodig.

* Component AV (YUV) cable (SCPH-10490): 1080i (HD), 720p (HD), 576p (ED PAL)/576i (SD PAL), 480p (ED NTSC)/480i (SD NTSC)

volgens mij krijg je over component dus met games wel HD beeld tot 1080i en met bluray films kan het zelfs zo zijn dat dit terug schaalt naar SD formaat.
Je praat raar. Via component krijg je alles t/m 1080i zonder problemen door. En van een downscale van Blu-ray films is geen sprake.

PSN: Shiver23

• Falcon Heavy
  • Laatst online: 23:49
Ik bedenkt me net dat ik me vergist heb dat games wel in 1080i over component gestuurd worden, eerdere modellen van Sony Full HD tv's (40w2000 die ik heb) accepteerden over de componenten ingang geen 1080p. My fault in dat opzicht dus.

Voor HD films heb je een beveiligde HDCP verbinding nodig om Full HD af te spelen.

[quote]For the system to output copyright-protected Blu-ray Discs at a resolution of 1080p, you must use an HDMI cable to connect the system to a device that is compatible with the HDCP(High-bandwidth Digital Content Protection)standard.[/quote] In hoeverre dit dan of niet of gedownscaled weergegeven wordt kan ik niet met zekerheid zeggen.

ik zit net even mij vorige bericht terug te lezen maar ik zeg precies hetzelfde dan wat jij zegt. Kun je me uitleggen waar ik dan raar praat?

Over component geeft de PS3 blijkbaar tot 1080i[p] door. BluRay heeft HDCP nodig om 1080p uit te sturen. Geen SD resolutie in dit geval dus. Vraag me echt af waar ik raar heb gepraat?

[edit] manual: heeft het trouwens over component t/m 1080p aan maar voor 1080p bluray content dien je een HDCP beveiliging te hebben.

[ Voor 41% gewijzigd door Falcon Heavy op 04-09-2008 19:36 ]

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 20:57:
[...]

Tip van de dag: Uit de Gamehubs nieuwsbrief
De Socom game + de orginele bijbehorende Sony BT Headset voor maar 44€ bij Gamehubs! Klik hier.
De MGS4 headset is maar in een kleine oplage geproduceert omdat het kennelijk zo slecht gebouwd was dat een normaal gesprek niet te voeren was. Hij stond ook gepland voor europa maar is hier nooit in een winkel geweest.
Nog bedankt voor de tip :D Net maar toch even besteld. Heb toch een BT headset nodig voor m'n telefoon. Maar deze ziet er zo sexy uit, en die High Quality mode is ook erg top, 43EUR is ook niets natuurlijk met Socom erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Heb er een opgepikt bij de MM vanavond. Component kabel voor ps3 erbij gekocht, beeld ziet er ok uit, stuur uit io 1080i.

goede (dure) hdmi kabel bewaar ik wel voor wanneer ik een 1080p projector koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Hertog_Martin schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 01:53:
Heb er een opgepikt bij de MM vanavond. Component kabel voor ps3 erbij gekocht, beeld ziet er ok uit, stuur uit io 1080i.

goede (dure) hdmi kabel bewaar ik wel voor wanneer ik een 1080p projector koop
Bij HDMI maakt het niet uit of je een kabel van 100,- of van 10,- neemt.

[ Voor 6% gewijzigd door Chester op 05-09-2008 01:56 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Chester schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 01:56:
[...]

Bij HDMI maakt het niet uit of je een kabel van 100,- of van 10,- neemt.
Eh juist wel, helaas. hdmi is nogal kwetsbaar voor lange afstanden en vooral hoge resoluties redden het niet verder dan een meter of 5 met goedkope kabels. Al van paar mensen gelezen dat ze geeneens beeld kregen. 'het is digitaal, nulletjes en eentjes dus het doet het helemaal wel of helemaal niet' is een misvatting.

[ Voor 11% gewijzigd door Hertog_Martin op 05-09-2008 04:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Hertog_Martin schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:51:
[...]

Over component gaat HD ja.

En probleem is dat hdmi kabels van 10 meter al snel 60-70 euro kosten als je een goede wilt. Je hebt ze wel voor rond de 30 idd maar dan krijg je artefacts of gewoon geen beeld. Gezeik ook altijd met kabels, mn kamer ziet er niet uit met al die kabels over de grond her en der en omdat ik een projector heb die aan andere kant dan mn apparatuur staat moet ik altijd bijna 10 meter overbruggen

Maar goed ik zag dat er PS3 AV-kabels zijn met component voor 25 euro, ga daar voor denk ik.
Knap, mijn kabel is 20meter en was ~60-70 euro en dat was de goedkoopste in Nederland.
Hertog_Martin schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 04:35:
[...]

Eh juist wel, helaas. hdmi is nogal kwetsbaar voor lange afstanden en vooral hoge resoluties redden het niet verder dan een meter of 5 met goedkope kabels. Al van paar mensen gelezen dat ze geeneens beeld kregen. 'het is digitaal, nulletjes en eentjes dus het doet het helemaal wel of helemaal niet' is een misvatting.
Ach, ik heb mijn PS3 op mijn beamer aangesloten met een kabel van 20meter. De goedkoopste kabel die ik kon vinden heb ik gekocht en werkt prima. Dus lange afstanden maken ook niet veel uit.

[ Voor 42% gewijzigd door AvanCade op 05-09-2008 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige waarvoor je "dure" kabels moet gebruiken is omgevingen waar veel storing is an andere signalen en kabels. Ik heb zelf ook een super goedkoop kabeltje. Mijn PS3 staat in een kamer met twee versterkers, twee PC's en één scherm die allemaal op elkaar zitten aangesloten. Heb nooit storing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Nee.... niet WEER dat oeverloze gezwam van de kabel ingenieurs hier.... :/

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E2TK schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:03:
[...]

Vergeet de regionale TV zenders niet (TV oost enz.) ;)

Ik snap ook al niet waarom in Nederland dat weer betaald moet, neem een voorbeeld aan Engeland, daar hoef je daar niet voor te betalen.
Dus jij vindt de 125 pond die je voor de TV license moet betalen gratis??? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:29
Knap, mijn kabel is 20meter en was ~60-70 euro en dat was de goedkoopste in Nederland.
Zonde. Gewoon op Ebay.de halen, 10 meter voor 25 euro. Netjes afgeschermd, kost geen moer en uitstekend beeld zonder artifacts.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook van plan een ps3 te kopen, zeker nu ik die trailers van LBP heb gezien, alleen zit ik te twijfelen welke TV/Monitor moet nemen:

1. 24" Full HD monitor met HDMI, zodat het maximale uit de PS3 kan worden gehaald (ik geloof dat je hierbij moet letten op 1:1 pixel mapping?)

2. 26"/32" HD Ready scherm die dan maximaal 720p kan weergeven.

Ga je het verschil echt zien tussen 1080p en 720p op deze formaten, of kan ik net zo goed gewoon een goedkoop HD Ready toestel kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:30
Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 10:40:
ik ben ook van plan een ps3 te kopen, zeker nu ik die trailers van LBP heb gezien, alleen zit ik te twijfelen welke TV/Monitor moet nemen:

1. 24" Full HD monitor met HDMI, zodat het maximale uit de PS3 kan worden gehaald (ik geloof dat je hierbij moet letten op 1:1 pixel mapping?)

Ga je het verschil echt zien tussen 1080p en 720p op deze formaten, of kan ik net zo goed gewoon een goedkoop HD Ready toestel kopen?
24 inch Full HD? Bestaan die? Of bedoel je 42"?
Veel mensen zeggen dat je het verschil tussen Full HD en HD Ready alleen ziet bij beedschermen groter dan 37 inch. Heb zelf een 40 inch Full HD, en zie wel degelijk verschil met mijn oude 32 inch HD Ready.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

24" Full HD is dan gewoon een soort van pc monitor met HDMI ingang, ik hoef niet perse een tuner erin te hebben, want tv kijken doe ik toch nooit.

Dat verhaal van 40" en groter heb ik ook wel eens gehoord, dat zou betekenen dat ik dus beter een 26 of 32" hd ready scherm kan nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

technoaddict schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 10:46:
[...]

Veel mensen zeggen dat je het verschil tussen Full HD en HD Ready alleen ziet bij beedschermen groter dan 37 inch. Heb zelf een 40 inch Full HD, en zie wel degelijk verschil met mijn oude 32 inch HD Ready.
24" monitoren hebben bijna allemaal een resolutie van 1920*1200, dus in principe meer dan fullhd. Tis geen tv he. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:03
Waarschijnlijk bedoelt hij een 24inch "computerscherm" zoals bijvoorbeeld de Dell 2407WFP. Zelf heb ik een 2405FPW helaas zonder HDMI en de DVI ingang heeft geen HDCP. Ik ga hem dan dus maar component aansluiten op 1080i.

Spuit 11 :+

[ Voor 3% gewijzigd door Sperenvanger op 05-09-2008 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:12

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 10:50:
24" Full HD is dan gewoon een soort van pc monitor met HDMI ingang, ik hoef niet perse een tuner erin te hebben, want tv kijken doe ik toch nooit.

Dat verhaal van 40" en groter heb ik ook wel eens gehoord, dat zou betekenen dat ik dus beter een 26 of 32" hd ready scherm kan nemen..
Tis een beetje afhankelijk van hoe ver je van het scherm af gaat zitten. Als je op PC-afstand van de monitor gaat zitten, dan is die 24" met FHD resolutie ideaal. Als je echter op TV-afstand gaat zitten, dan kun je beter een 26" of 32" HD-ready TV halen.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouriVLD
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-03 16:10
:w hallo allemaal,

Ben sinds kort ook wat informatie aan het opzoeken over de PS3 want hij is toch wel heel erg :9~ _/-\o_

Maar goed de volgende vraag ik zie hier in de OP staan dat de PS3 van 80GB PS2 Compatible is.
Maar wanner ik bijvoorbeeld op de website van bartsmit kijk dan zie ik daar dat de 80GB versie dat weer niet is. Kan iemand mij vertellen of hij nu wel PS2 Compatible is.

alvast bedankt voor de reactie ;)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:25
technoaddict schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 10:46:
[...]

Misschien zag je verschil omdat ie al oud was....:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand anders ook wel eens dat je controller niet reageert bij sommige games? Bij mij doet de controller het niet in Ratchet & Clank Tools of Desctruction en Formula 1 Championship bijvoorbeeld. Dan doet hij gewoon niks. Enige wat ik kan doen is terug gaan via het connect knopje en dan zit ik weer in het playstation menu, maar iets in het spel kan ik simpelweg vergeten. Andere games hebben dit niet.. iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik zou de games toch graag eens spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
YouriVLD schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 12:25:

Ben sinds kort ook wat informatie aan het opzoeken over de PS3 want hij is toch wel heel erg :9~ _/-\o_

Maar goed de volgende vraag ik zie hier in de OP staan dat de PS3 van 80GB PS2 Compatible is.
Maar wanner ik bijvoorbeeld op de website van bartsmit kijk dan zie ik daar dat de 80GB versie dat weer niet is. Kan iemand mij vertellen of hij nu wel PS2 Compatible is.

de 80 GB is niks meer dan een 40GB met grotere HDD als ik me niet vergis, niet PS2 compatible dus, het staat wel in de OP, die klopt dan dus niet.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouriVLD
Svennie schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 12:32:
[...]

de 80 GB is niks meer dan een 40GB met grotere HDD als ik me niet vergis, niet PS2 compatible dus, het staat wel in de OP, die klopt dan dus niet.
oke dan weet ik dat ook weer :)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

YouriVLD schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 12:25:

Dat komt omdat de 80GB eerst alleen in de VS te koop was met PS2 BC. Dat is dus niet meer zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

[...]

En de dual shock 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 12:30:
Heeft iemand anders ook wel eens dat je controller niet reageert bij sommige games? Bij mij doet de controller het niet in Ratchet & Clank Tools of Desctruction en Formula 1 Championship bijvoorbeeld. Dan doet hij gewoon niks. Enige wat ik kan doen is terug gaan via het connect knopje en dan zit ik weer in het playstation menu, maar iets in het spel kan ik simpelweg vergeten. Andere games hebben dit niet.. iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik zou de games toch graag eens spelen.
heb je toevallig iets in de USB ports zitten ( een oude controller, of een stick voor Buzz ofzo?). Ik heb dat probleem ook wel eens.

Via de PS knop kan je bij controllerinstellingen (ofzo) controleren of je controller op nummer 1 staat. Zo niet moet je dit even aanpassen naar 1. Veel games reageren alleen op controller 1 namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik meen ook gelezen te hebben dat de 80 gig versie zuiniger is. Ik zal binnenkort even kijken of ik dit terug kan vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouriVLD
Shiver23 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 12:42:
[...]

Dat komt omdat de 80GB eerst alleen in de VS te koop was met PS2 BC. Dat is dus niet meer zo.
het heeft nadelen maar ook weer voordelen dus :P
Heb de ps2 ook nog liggen dus die spellen kan ik sowieso wel spelen :Y

[ Voor 7% gewijzigd door YouriVLD op 05-09-2008 12:52 ]

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Tijdje geleden stond in dit topic een post over betalen in de US store mbv. Entropay.

Laatst geprobeerd, en werkt perfect! Ik vergelijk nu telkens de prijzen van de EU en US store, en koop games gewoon waar ze het goedkoopst zijn. Ideaal... :D

Ook om addons of items voor je geimporteerde US games aan te schaffen is dit handig. Heb zelf Hot Shots Golf van 3busymen gekocht, en daar kan ik nu gewoon extra characters voor downloaden.

1 probleem alleen. Heb 3 characters en 1 course gedownload, in totaal 8 dollar ofzo. 2 characters en de course werken perfect, maar de 3e character niet? Het gaat om Kratos trouwens, juist de leukste van de 3. Heb hem al diverse malen opnieuw geinstalleerd, maar als ik Hot Shots Golf opstart zie ik hem echt nergens staan.

Iemand die weet waar dit door komt? Anders ga ik maar even de helpdesk raadplegen ofzo, niet dat die 2 dollar me nou zoveel uitmaakt maar ik wil gewoon met Kratos golfen :D

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 12:45:
[...]

heb je toevallig iets in de USB ports zitten ( een oude controller, of een stick voor Buzz ofzo?). Ik heb dat probleem ook wel eens.

Via de PS knop kan je bij controllerinstellingen (ofzo) controleren of je controller op nummer 1 staat. Zo niet moet je dit even aanpassen naar 1. Veel games reageren alleen op controller 1 namelijk.
Weird eigenlijk, dat hebben dus van alle games die ik heb alleen deze twee. Er zit dus een guitar controller in voor Guitar Hero 3, maar dat zou dus eigenlijk meteen opgelost moeten zijn als ik die er eerst uit haal? Nou bedankt alvast.. :)

Iemand trouwens ervaringen met het aansluiten van de PS3 op een Harman Kardon versterker? Die heb ik namelijk staan. Ik heb al de optische kabel, maar ik kreeg het gisteren in ieder geval nog niet voor elkaar om het geluid van de PS3 over de versterker te laten lopen. Wel al via Sound Options naar Optical gezet, maar zal vast nog iets moeten instellen op mijn versterker, kan alleen niet vinden ho ik dat moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-09 13:45
Chi3F schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 13:30:
Iemand die weet waar dit door komt? Anders ga ik maar even de helpdesk raadplegen ofzo, niet dat die 2 dollar me nou zoveel uitmaakt maar ik wil gewoon met Kratos golfen :D
Moet je dit karakter niet gewoon eerst vrijspelen door tournaments te winnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

wheeler schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 14:34:
[...]

Moet je dit karakter niet gewoon eerst vrijspelen door tournaments te winnen?
Ik heb alles al gewonnen, alle karakters ook vrijgespeeld. Zou niet weten wat ik moet winnen om hem te unlocken... Kon het ook nergens vinden op het inet iig.

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 18:39

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 10:40:

Wil je óók nog eens leuk tv kijken dan is er niks mis met een 26"/32" HD Ready scherm. Ik had zelf altijd een 37" Pana (HD Ready plasma) en heb nu een 50" Pana (Full HD plasma). Het verschil met 720p en 1080p is nu op de 50" toch echt wel te zien. Dus bij een kleiner formaat zal het verschil moeilijk waarneembaar zijn, maar dat zijn keuzes die je wel of niet maakt..

Succes! :)

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-09 15:24
Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 13:41:
[...]

Weird eigenlijk, dat hebben dus van alle games die ik heb alleen deze twee. Er zit dus een guitar controller in voor Guitar Hero 3, maar dat zou dus eigenlijk meteen opgelost moeten zijn als ik die er eerst uit haal? Nou bedankt alvast.. :)

Iemand trouwens ervaringen met het aansluiten van de PS3 op een Harman Kardon versterker? Die heb ik namelijk staan. Ik heb al de optische kabel, maar ik kreeg het gisteren in ieder geval nog niet voor elkaar om het geluid van de PS3 over de versterker te laten lopen. Wel al via Sound Options naar Optical gezet, maar zal vast nog iets moeten instellen op mijn versterker, kan alleen niet vinden ho ik dat moet doen.
Wat je controller betreft; je hoeft niet die GH3 controller er uit te halen, je kan gewoon in het spel wissel van controller of je steekt je GH3 controller in een andere usb poort.

Wat je versterker betreft; heb je doorgegeven dat het geluid moet gesplitst worden dus beeld over hdmi en geluid optisch. Op je versterker op de juiste ingang wel aangeven dat ie automatisch optische signalen detecteerd of aangeven dat je het digitale signaal wenst te gebruiken (lees je handleiding eens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt lastig om IN het spel te wisselen van controller als ie nergens op reageert.. ;) Behalve dan het playstation knopje.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Is die Pure demo trouwens iets? Hij is 1.6 GB(!) groot, en daardoor gaat mn Casema lijntje er wel even over doen (lees: hele dag) en als die demo eigenlijk binnen 5 minuten afgelopen is vind ik het wat verspeelde tijd, moeite, stroom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 06:21

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

WizzieJP schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 15:28:
[...]

Wil je óók nog eens leuk tv kijken dan is er niks mis met een 26"/32" HD Ready scherm. Ik had zelf altijd een 37" Pana (HD Ready plasma) en heb nu een 50" Pana (Full HD plasma). Het verschil met 720p en 1080p is nu op de 50" toch echt wel te zien. Dus bij een kleiner formaat zal het verschil moeilijk waarneembaar zijn, maar dat zijn keuzes die je wel of niet maakt..

Succes! :)
Ik hang op een metertje of 3 (misschien 3.5) van een 50" HD-ready, en geen enkel probleem. Beeld is super. Full-HD zou leuk zijn, maar het wordt al aardig warm zo, en die verstoken helaas net wat meer. Da's niet voor iedereen een probleem natuurlijk, maar ik zou niet te hard op die Full-HD hype duiken. Het verschil is er, maar niet zo groot als sommigen claimen. Vooral niet als je gewoon lekker achterover zakt en een filmpje gaat kijken of een spel spelen en geen pixels gaat tellen.

Het beste is gewoon naar een winkel gaan en vergelijken. Kijk dan niet naar kleur en andere instellingen, maar puur naar resolutie. Als je de HD-ready als storend ervaart, neem dan Full. Laat je vooral niet door verkopers overtuigen, maar ga op je eigen waarnemingen af.

Succes!

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

EfBe schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:37:
Is die Pure demo trouwens iets? Hij is 1.6 GB(!) groot, en daardoor gaat mn Casema lijntje er wel even over doen (lees: hele dag) en als die demo eigenlijk binnen 5 minuten afgelopen is vind ik het wat verspeelde tijd, moeite, stroom :)
Ik vond het een beetje teveel motionblur en qua physics net niet helemaal lekker (vooral crashes zijn wat eenvoudig) maar zeker wel een leuk spel om even te proberen. Ze hebben ook wel wat werk gemaakt van de demo. Kleine tutorial en een race. Proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hillie schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 17:10:
[...]

Ik hang op een metertje of 3 (misschien 3.5) van een 50" HD-ready, en geen enkel probleem. Beeld is super. Full-HD zou leuk zijn, maar het wordt al aardig warm zo, en die verstoken helaas net wat meer. Da's niet voor iedereen een probleem natuurlijk, maar ik zou niet te hard op die Full-HD hype duiken. Het verschil is er, maar niet zo groot als sommigen claimen. Vooral niet als je gewoon lekker achterover zakt en een filmpje gaat kijken of een spel spelen en geen pixels gaat tellen.

Het beste is gewoon naar een winkel gaan en vergelijken. Kijk dan niet naar kleur en andere instellingen, maar puur naar resolutie. Als je de HD-ready als storend ervaart, neem dan Full. Laat je vooral niet door verkopers overtuigen, maar ga op je eigen waarnemingen af.

Succes!
Ik heb full hd 42 inch vergeleken met HD-ready 42 inch tv's. En dat vond ik al een enorm verschil! Laat staan met 50 inch! ik zit zo'n 3,2 tot 3,8 meter van het scherm af. Ik weet niet of jij toevallig een enorm slecht 50 inch full hd scherm hebt gezien, of dat je zelf een enorm goede hd-ready hebt staan? Maar als je tv's van dezelfde product lijn van een merk gaat vergelijken vind ik het verschil zeer goed zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 16:13

Heb je je digital select op de HK op optical staan?

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

[...]

KNIP

Ik heb mijn Optical 2 ingang op de versterker gekoppeld aan de TAPE instelling van mijn versterker.
Dat kun je doen met de afstandbediening, maar vraag me even niet meer hoe. :-P

(Stond iig beschreven in de handleiding)

Dus als ik nu op TAPE druk op de ab, krijg ik het geluid van de PS3, terwijl CD bv het geluid van de tv is.(gekoppeld aan optical 1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Ik zit met de volgende vraag waar ik nog geen antwoord op heb kunnen vinden in de voorgaande posts.
Heeft een van jullie een ps3 (liefst de 80Gb versie) in combinatie met een Panasonic TH-37PV60E???

Sta op het punt een PS3 te gaan kopen en wil hem aansluiten via HDMI maar ben bang dat de TV hem niet herkent ivm HDCP.

In de handleiding van de TV staat namelijks niks over HDCP.
(Nee component is geen optie, daar zit de XBOX360 al op aangesloten)

Alvast dank voor jullie antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 15:48
HDCP is volgens mij alleen met monitoren van belang. In het geval van een TV zal hij het altijd doen (of dat betekent dat elke tv over HDCP beschikt, of dat TV's daar niet aan doen weet ik niet :))

Laat ik het anders stellen. Ik heb mijn PS3 aan een hele hoop HD TV's gehangen met HDMI en overal deed hij het prima. Ging ook om eerste generatie HD Ready schermen en gloednieuwe Full HD's. Lijkt me dus sterk dat Panasonic een TV in zijn scala heeft wat niet werkt.

[ Voor 40% gewijzigd door Sluuz op 05-09-2008 20:55 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 20:44:
Hallo

Ik zit met de volgende vraag waar ik nog geen antwoord op heb kunnen vinden in de voorgaande posts.
Heeft een van jullie een ps3 (liefst de 80Gb versie) in combinatie met een Panasonic TH-37PV60E???

Sta op het punt een PS3 te gaan kopen en wil hem aansluiten via HDMI maar ben bang dat de TV hem niet herkent ivm HDCP.

(Nee component is geen optie, daar zit de XBOX360 al op aangesloten)

Alvast dank voor jullie antwoorden.
Een snelle google laat eigenlijk overal HDCP zien bij dit scherm. (ook geen melding dat hij het niet heeft, en wat dat betreft heeft eigenlijk elk HD ready scherm van de laatste jaren wel HDCP).

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 06:21

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 17:53:
Ik heb full hd 42 inch vergeleken met HD-ready 42 inch tv's. En dat vond ik al een enorm verschil! Laat staan met 50 inch! ik zit zo'n 3,2 tot 3,8 meter van het scherm af. Ik weet niet of jij toevallig een enorm slecht 50 inch full hd scherm hebt gezien, of dat je zelf een enorm goede hd-ready hebt staan? Maar als je tv's van dezelfde product lijn van een merk gaat vergelijken vind ik het verschil zeer goed zichtbaar.
Ik heb een fijne HD-ready staan (LG 50PG6000), dus da's geen probleem. Het verschil is zichtbaar, maar voor mij niet onoverkomelijk. Pas trouwens op dat je niet naar de standaarddemootjes kijkt met overdreven verscherpte instellingen, da's nogal verneukeratief. Maar goed, dit hoort misschien meer in de TV-sectie thuis. ;)

Als je erop let zie je het natuurlijk wel, maar een reguliere DVD (SD materiaal dus) laten scalen door je PS3 geeft buitengewoon net beeld af, daar verbaas ik me iedere keer toch weer over. Afhankelijk van de bron doet het soms zelfs HD'erig aan. ;)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:22

Aight!

'A toy robot...'

w00t, eindelijk die verrekte 10x multiplayer gehaald met superstardust HD :)
Wat een rot werk, wat me nog moeilijker lijkt is het 7 minuten uithouden en 10 nukes mollen. pff.

Morgen even wat platinum titels scoren trouwens, ga ff naar de mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Hallo
HD-Ready teken betekent altijd HDCP. Sowieso zijn er eigenlijk geen tv's met een HDMI-aansluiting zonder HDCP. Gewoon halen, dat gaat wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouriVLD
Heb vanmiddag ook toch maar de PS3 80 GB versie gekocht en gelijk GT5 meegenomen.

dat beeld is echt :9~ :9~ :9~ samen met een Full HD scherm d:)b

Heb effe het spel gespeeld en vind het lekker weg spelen in het begin dacht ik dit is wel heel makkelijk winnen maar na een paar races wordt het toch wat lastiger om helemaal naar voren te rijden.

Ook gelijk effe aan het draadloos gegooid en effe update gedraaid straks nog effe kijken wat ik er precies mee kan op internet :9

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 22:35:
[...]

HD-Ready teken betekent altijd HDCP. Sowieso zijn er eigenlijk geen tv's met een HDMI-aansluiting zonder HDCP. Gewoon halen, dat gaat wel goed.
Shiver23 (en alle anderen), bedankt voor jullie antwoorden _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Ik vond de Pure demo wel leuk om te spelen. Maar ik vind de competitie met anderen niks aan. Je raced eigenlijk alleen om zo veel mogelijk vette trucs te maken. Niet zo zeer om 1e te worden ofzo.
Had de demo overigens binnen 20 minuten binnen. MB's vlogen naar binnen.
Maar goed, een game als motorstorm vind ik nog altijd leuker dan Pure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Deze combinatie zal je geen problemen opleveren, ik heb een scherm van de dezelfde serie ook aan mijn PS3 hangen. Alleen een paar inches meer.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Shiver23 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 17:28:
[...]

Ik vond het een beetje teveel motionblur en qua physics net niet helemaal lekker (vooral crashes zijn wat eenvoudig) maar zeker wel een leuk spel om even te proberen. Ze hebben ook wel wat werk gemaakt van de demo. Kleine tutorial en een race. Proberen waard.
Bedankt :) Ik zal casema eens een slinger geven... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 23:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ben ik gek of worden de games steeds sexistischer? zat net wat in-game beelden en trailers van X-blades spel ziet er tof uit, maar je main-character loopt continu in een string 8)7 Ben niet vies van een knappe vrouw (duh) maar neem bv de character van Heavenly sword sexy maar toch smaakvol. Maar come-on niets meer aan dan een bikini topje en string.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

technoaddict schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 22:59:
Ik vond de Pure demo wel leuk om te spelen. Maar ik vind de competitie met anderen niks aan. Je raced eigenlijk alleen om zo veel mogelijk vette trucs te maken. Niet zo zeer om 1e te worden ofzo.
Had de demo overigens binnen 20 minuten binnen. MB's vlogen naar binnen.
Maar goed, een game als motorstorm vind ik nog altijd leuker dan Pure.
Het doel om zoveel mogelijk trucs te doen is ook aan mij niet besteedt, maar wat mij opviel is dat de besturing heel erg lekker is. Nadeel is wel weer dat als je even buiten de baan gaat, het spel je meteen weer 'reset' naar het midden van de baan. Wat is zou willen is een racespel met deze besturing en dan in een sandbox, zodat je kan rijden waar je wilt, afsnijden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Chaoss schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 11:29:
Ben ik gek of worden de games steeds sexistischer? zat net wat in-game beelden en trailers van X-blades spel ziet er tof uit, maar je main-character loopt continu in een string 8)7 Ben niet vies van een knappe vrouw (duh) maar neem bv de character van Heavenly sword sexy maar toch smaakvol. Maar come-on niets meer aan dan een bikini topje en string.
Die wolf heeft anders ook niet veel meer aan dan een lapje. Het zal daar wel gewoon heel warm zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Die wolf heeft dan ook overal haar.. zij heeft alleen maar heel lang haar op d'r hoofd.... aan het miniscule slipje te zien heeft ze down under netjes getrimt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Chaoss schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 11:29:
Zo je string boven je broek is nu hip in japan of china. Ze zullen er wel op in spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

kan het geen eens een broek noemen.... tis meer een riem waar wat armour aan hangt... echt logisch in een string gaan lopen maar dan wel armour op je dijen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar best dat ze wat armour op haar billen en dijen heeft, ik zou wel weten waar eerst "toe te slaan" :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga toch lekker je frustraties wegschrijven op het forum van Opzij als je zo met dat seksisme in je maag zit. :+
Nu weer even over games, BiA HH komt steeds dichterbij.
Gearbox heeft de game recent nóg een keer uitgesteld en wat puntjes verbeterd.
Hier een vette video over het 'realisme' in de game etc.
Edit
Of Gametrailers is down of ik kan hier niet een embeded video posten.. :?weird
Hier de link: http://www.gametrailers.com/player/39615.html
En een video review:http://revver.com/video/1148602/mercenaries-2-a-gamepartisancom-review/

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2008 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Gt is down ;)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Laatst online: 18-09 09:54
Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 13:58:
Ga toch lekker je frustraties wegschrijven op het forum van Opzij als je zo met dat seksisme in je maag zit. :+
Nu weer even over games, BiA HH komt steeds dichterbij.
Gearbox heeft de game recent nóg een keer uitgesteld en wat puntjes verbeterd.
Hier een vette video over het 'realisme' in de game etc.
< GT link blabla >

Of Gametrailers is down of ik kan hier niet een embeded video posten.. :?
Er is ook een BIA:HH topic ;) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Koopje van de dag: John Woo's Stranglehold - Collector’s Edition voor 15,74 euro (excl verzending). De CE bevat ook de film Hard Boiled in HD waar het spel op geinspireerd is.

Afbeeldingslocatie: http://www.axelmusic.com/resources/cache/front/300/200/031719900916_300x200.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

15 euro voor een hd-film + onderzetter is inderdaad niet zo duur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oja dat druk bezochte topic...waar jij als topicstarter zelf kennelijk ook niet meer komt. :|
Zonde om zelf iets op te zetten en dan laten weer laten doodbloeden. Verder is het leuk om hier ook over games te spreken anders staat het topic vol over HDMI kabels etc.

Stranglehold is best een goede game, helaas niet goed afgewerkt maar de gameplay blijft lachen.
Op het laatst als je de ietwat knullige controls onder de knie hebt kun je op de meest vette manier door de levels heen sliden/knallen/jumpen. Voor 15€ zou ik het niet laten, mits je ook van de stijl houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyxKyo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 23:47

LyxKyo

Dreambox was fun!

Is het eigenlijk mogelijk om met een ps3 een externe VIDEO_TS folder te mappen? sta op het punt om een ps3 te kopen, maar wil dat dit soort basis dingen zijn opgenomen in de software.

cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-09 18:51
Dit is mij nog niet gelukt.
Kan alleen de VOB bestanden apart afspelen.

Heb gebruik gemaakt van tversity.

Zou wel mooi zijn als het zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 06:30

FFF

Heeft iemand al een vermoeden wanneer de 160 GB op de markt komt?

Ik twijfel over het moment van aanschaf, aan de ene kant wil ik hem direct hebben, aan de andere kant heb ik er nu toch bijna geen tijd voor...

Ik overweeg te wachten op de 160 Gb (of groter?) of eventueel package deals of een prijsverlaging.

Iemand hier al een idee over?

Krijg je in Belgie 2 jaar garantie en in NL maar 1 jaar? Dat las ik ergens en in mijn geval zou dat betekenen dat ik hem in Belgie ga kopen. Is voor mij 10 min rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Laatst online: 18-09 09:54
Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 18:29:
[...]

Oja dat druk bezochtel...waar jij als topicstarter zelf kennelijk ook niet meer komt. :|
Zonde om zelf iets op te zetten en dan laten weer laten doodbloeden. Verder is het leuk om hier ook over games te spreken anders staat het topic vol over HDMI kabels etc.
offtopic:
Of je helpt het een beetje inleven te houden toch :$ Ik bedoel maar niemand zit te poppelen om een persoon 1000 berichten in een topic te plaatsen, en verder als de game uitkomt zal de topic wel vaker bezocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
M.Koers schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 18:53:
Dit is mij nog niet gelukt.
Kan alleen de VOB bestanden apart afspelen.

Heb gebruik gemaakt van tversity.

Zou wel mooi zijn als het zou kunnen.
Je kan een .pls? bestand aanmaken dat alle VOB bestanden achter elkaar afspreeld. Toch? Anybody? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
FFF schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 19:17:
Heeft iemand al een vermoeden wanneer de 160 GB op de markt komt. Ik overweeg te wachten op de 160 Gb (of groter?) of eventueel package deals of een prijsverlaging.
Als je een PS3 wilt, is het zonde om te wachten op de 160GB. Het is goedkoper om een 60GB/80GB te kopen en er zelf een grotere HD in te zetten, zeker gezien de prijzen van losse notebook-HDs tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
FFF schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 19:17:
Heeft iemand al een vermoeden wanneer de 160 GB op de markt komt?

Ik twijfel over het moment van aanschaf, aan de ene kant wil ik hem direct hebben, aan de andere kant heb ik er nu toch bijna geen tijd voor...

Ik overweeg te wachten op de 160 Gb (of groter?) of eventueel package deals of een prijsverlaging.

Iemand hier al een idee over?

Krijg je in Belgie 2 jaar garantie en in NL maar 1 jaar? Dat las ik ergens en in mijn geval zou dat betekenen dat ik hem in Belgie ga kopen. Is voor mij 10 min rijden.
Over een week oid komt een pakket uit met: 80gb + 2x DS3 + GT5:P voor 449. Of je wacht op het LittleBigPlanet pakket bestaande uit: 80gb + DS3 + LBP voor 399.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Laatst online: 14-09 09:42
MuSeLive schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 21:51:
[...]

Over een week oid komt een pakket uit met: 80gb + 2x DS3 + GT5:P voor 449. Of je wacht op het LittleBigPlanet pakket bestaande uit: 80gb + DS3 + LBP voor 399.
Waar komt dat eerste pakket wat je noemt uit. Die van € 449,- ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

kvon die demo van Pure wel vet, besturing went snel en speelt dan erg lekker. na 3x de race deon eindigde ik al eerste. Het ziet er erg vet uit.... en die extreme hoge sprongen zijn geweldig... het lijkt ook echt hoog je zou er bijna hoogtevrees van krijgen :D

Motorstorm zelf heb ik niet gespeeld, maar de demo wel, die besturing is zo lastig dat die wedstrijd bijna niet te winnen was? of lag dat echt aan mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
matz schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 22:12:
[...]

Waar komt dat eerste pakket wat je noemt uit. Die van € 449,- ?
http://jeux-video.fnac.co...1&Ra=-5000&To=0&Nu=2&Fr=2
Wanneer hij precies in Nederland uit komt weet ik niet, maar dat kan niet lang erna zijn. (hij komt daar op 10 sept uit.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik heb de demo van pure ook gespeeld...grafisch ziet het er allemaal supermooi uit..

alleen de game kan me helaas niet bekoren...
Die tricks die nitro...te veel arcade....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Laatst online: 23:16

CSB

:D

Weet iemand of Hawx multiplayer coöp heeft? Ik ga hem sowieso kopen, maar dat zou een lekkere bonus zijn! :P Heb een buddy die hem dan ook koopt.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Heb afgelopen week een 40 inch Full-HD LCD gekocht (Samsung LE40A552) en daarop de PS3 aangesloten met een goedkoiop HDMI kabeltje (1.5m).
Maar het valt me op dat veel games er kartelig uitzien, bijvoorbeeld bij GTA4 zijn de lantaarnpalen heel kartelig. Het lijkt alsof de game helemaal geen anti-aliasing ondersteunt.. GT5 Prologue ziet er superstrak uit, alleen de kabels in de verte zien er wel kartelig uit.
Ik speel veel PC games met veel anti-aliasing (8x) misschien dat ik daardoor veeleisend ben :+
Wat zijn jullie ervaringen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:42
Chaoss schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 22:32:
kvon die demo van Pure wel vet, besturing went snel en speelt dan erg lekker. na 3x de race deon eindigde ik al eerste. Het ziet er erg vet uit.... en die extreme hoge sprongen zijn geweldig... het lijkt ook echt hoog je zou er bijna hoogtevrees van krijgen :D

Motorstorm zelf heb ik niet gespeeld, maar de demo wel, die besturing is zo lastig dat die wedstrijd bijna niet te winnen was? of lag dat echt aan mij...
dat lag waarschijnlijk wel aan jou ;) practice makes perfect. de nieuwe beelden van beelden van motorstorm pacific rift zien er trouwens ook geweldig uit! (check gametrailers.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
CSB schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 23:38:
Weet iemand of Hawx multiplayer coöp heeft? Ik ga hem sowieso kopen, maar dat zou een lekkere bonus zijn! :P Heb een buddy die hem dan ook koopt.
"Tegenwoordig heeft een game veel replay-value door middel van online multiplayer en door natuurlijk de laatste trend, de co-op modus toe te voegen. Tom Clancy's H.A.W.X. vormt hier geen uitzondering in, want er werd vermeld dat het mogelijk is om met vier spelers tegelijk co-op online te doen en dat de campaign mode ook volledig in co-op te spelen is."

http://www.xgn.nl/ps3/preview/10068/tom-clancys-hawx/

Ja dus. :)

[ Voor 6% gewijzigd door MuSeLive op 07-09-2008 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:36
fox-hound schreef op zondag 07 september 2008 @ 00:02:
Heb afgelopen week een 40 inch Full-HD LCD gekocht (Samsung LE40A552) en daarop de PS3 aangesloten met een goedkoiop HDMI kabeltje (1.5m).
Maar het valt me op dat veel games er kartelig uitzien, bijvoorbeeld bij GTA4 zijn de lantaarnpalen heel kartelig. Het lijkt alsof de game helemaal geen anti-aliasing ondersteunt.. GT5 Prologue ziet er superstrak uit, alleen de kabels in de verte zien er wel kartelig uit.
Ik speel veel PC games met veel anti-aliasing (8x) misschien dat ik daardoor veeleisend ben :+
Wat zijn jullie ervaringen? :P
Klopt, ik heb mijn ps3 aangesloten op een dell 30" en heb precies dezelfde ervaring.

Als je een beetje krachtige pc hebt, zijn de grafics daarop gewoon een stuk beter dan de huidige consoles. De xbox 360 is nl. niet beter. GTA4 loopt bijv. op 640P en zal pas echt mooi worden als ie op de PC uitkomt en je een krachtig video kaartje hebt.

GT5 Prologue ziet er superstrak uit, maar bijv niet zo strak als race07 of grid op de pc in een resolutie van 2560x1600 met 2x FSAA.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de prijs van een console heb je alleen nog maar een videokaart voor je pc. Dus ja mag het beeld wat zo'n pc eruit gooit ook wat beter zijn?

Zeer jammer dat Uncharted toch ook weer een soort zombies moet hebben, die ook nog eens zo über moeten zijn dat ze je met 1 goeie klap weer overnieuw kunnen laten beginnen. Spel kreeg een 9 van me voor die zombies maar nu ik die gasten ben tegengekomen twijfel ik zelfs of ik de moeite moet nemen om hem uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 09:25:
Voor de prijs van een console heb je alleen nog maar een videokaart voor je pc. Dus ja mag het beeld wat zo'n pc eruit gooit ook wat beter zijn?

Zeer jammer dat Uncharted toch ook weer een soort zombies moet hebben, die ook nog eens zo über moeten zijn dat ze je met 1 goeie klap weer overnieuw kunnen laten beginnen. Spel kreeg een 9 van me voor die zombies maar nu ik die gasten ben tegengekomen twijfel ik zelfs of ik de moeite moet nemen om hem uit te spelen.
Haha wordt het te moeilijk? :P
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.