Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 81.507 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121131

Anoniem: 261850 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:14:
Ja klopt, heb een PS3 via mijn werkgever gewonnen.

Had het geld op dat moment harder nodig als de PS3 zelf, moest dus een keuze maken. Kon hem voor 400 euro weg doen (de 40 Gb versie, zonder game). En vond dat op het moment wel een leuke deal.
Wat is dan het probleem? Nu kan je voor hetzelfde geld een 80 Gb versie kopen, met een ds3 controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-05 21:50
GoT is niet bedoeld voor handel.

[ Voor 91% gewijzigd door TheZeroorez op 29-08-2008 19:16 ]

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-05 12:45
Anoniem: 261850 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:14:
Ja klopt, heb een PS3 via mijn werkgever gewonnen.

Had het geld op dat moment harder nodig als de PS3 zelf, moest dus een keuze maken. Kon hem voor 400 euro weg doen (de 40 Gb versie, zonder game). En vond dat op het moment wel een leuke deal.
Ah, ok. Sorry :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261850

Anoniem: 121131 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:35:
[...]

Wat is dan het probleem? Nu kan je voor hetzelfde geld een 80 Gb versie kopen, met een ds3 controller.
Ik kan mij niet herrineren dat ik het een probleem heb genoemd...

Ik ga er ook nog wel een aanschaffen, de verhalen die ik hoor/lees maken mij zelf ook (weer) een PS3 willen hebben.

UT3 erbij, Battlefield: Bad Company en die nieuwe Ratchet and Clank wil ik er dan meteen bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

Battlefield Bad Company zou ik je willen afraden als je hem wilt voor online multiplayer. Gister heb ik de game nog één laatste kans gegeven en weer was het zo 'laggy' op de EA servers dat ik mijn DS3 door de kamer slingerde. Er waren geen 3 seconden dat het niet stotterde. Neem CoD4 of RB6 Vegas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:31
Anoniem: 239951 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:12:
Battlefield Bad Company zou ik je willen afraden als je hem wilt voor online multiplayer. Gister heb ik de game nog één laatste kans gegeven en weer was het zo 'laggy' op de EA servers dat ik mijn DS3 door de kamer slingerde. Er waren geen 3 seconden dat het niet stotterde. Neem CoD4 of RB6 Vegas.
Alsof de single player wel de moeite is... er is niks aan IMO. Enkel de multiplayer is de moeite bij BF:BC omdat je dan zegmaar tegen ''echte'' tegenstanders speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:35

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Laatste keer online in BFBC was voor mij nog voor de update (vakantie en druk enzo) en toen ging het aardig vlotjes. Is het slechter geworden?

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:44
Mij is het zelfs nog geen enkele keer gelukt om online te komen met BFBC :)
Om nou de firewall in me router uit te schakelen vind ik ook weer zo ( Weet niet eens of dat het oplost ). Waarom kunnen andere games wel online, en BFBC niet? Zou toch haast niet aan me router mogen liggen.

Edit:
Net Uncharted besteld op play.com
Maar ik begrijp de koers niet helemaal op die site :)

In ponden:
Uncharted: 6,50
Uncharted Platinum 15,-

In euro's:
Uncharted Platinum: 21,-
Uncharted: 33,-

Klopt toch geen zak van? volgens mij hebben ze de prijzen in Euro's omgedraaid. Maar goed. ik heb hem net voor 21 euro gekocht. Zie wel wat er verschipt wordt :)

[ Voor 39% gewijzigd door technoaddict op 29-08-2008 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197857

Anoniem: 197857 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 23:46:
[...]

Echt waar? Want eergister stond er nog in process, terwijl ik wel al ontvangst comformatie had gehad.

Er staat ook RMA status completed en verzonden bij shipping, niet ontvangen wat veel logischer zou zijn met wat jij zegt. Dus als dit is zoals jij zegt vind ik dit toch wel heel erg slecht opgesteld.
Kreeg vandaag dus mail dat ie verzonden is.

Wel slecht aangegeven op die website, je moet echt wachten op de e-mail.

Overigens voor mensen die ook nog wachten, het heeft bij mij iets minder dan 3 weken geduurd (dus minder dan 15 werkdagen), ik heb een 40gb versie.

Wachten viel me dus wel mee, aangezien ik mensen op de tros radar site had gezien die al meer dan een maand wachten.

Hopelijk morgen weer spelen (als de postbode maar niet te vroeg komt), eindelijk kan ik gaan genieten van SC4 en DMC4 die ik 1 dag voordat ie kapot ging besteld had!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-06 08:11
Hillie schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:39:
Laatste keer online in BFBC was voor mij nog voor de update (vakantie en druk enzo) en toen ging het aardig vlotjes. Is het slechter geworden?
Ik dacht al dat ik iets aan mijn instellingen verknald had. Maandag een PS3 gekocht en ik kon meteen zonder probleem online. Dinsdag ook geen probleem. Maar sindsdien is het me niet meer gelukt online te komen.

Overigens zeer tevreden met het geluidsniveau van mijn 80gb PS3 tov mijn 1st gen PS2 stofzuiger. PC verderop maakt nu veel meer herrie dan de PS3 onder de TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-06 10:38
Voor de mensen die een wat gedetaillieerde omschrijving nodig hebben voor de treasures in Uncharted:

http://s217.photobucket.com/albums/cc135/YYZ_FAQs/Uncharted/

Ik zit zelf op 55 van de 60 schatten inclusief de strange relic dus volgens mij moet ik er dan nog 6 vinden (61 treasures zijn er in het spel incl strange relic)

Denk dat ik wel de link nodig heb voor de overige treasures.

kzit nu op 79% op HARD, valt me al met al nog mee hoe lastig het is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-05 21:05
Voor de nieuwe audioformaten heb ik een HDMI kabel aangeschaft en aangesloten op mijn versterker maar ik krijg geen geluid bij handmatig en bij automatisch een fout melding. Heb geen hdmi ->beeld.

Mijn versterker Sony STR-DA1200ES

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-04 17:17

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

the squaler1 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:15:
Voor de nieuwe audioformaten heb ik een HDMI kabel aangeschaft en aangesloten op mijn versterker maar ik krijg geen geluid bij handmatig en bij automatisch een fout melding. Heb geen hdmi ->beeld.

Handmatig je geluid van de PS3 op HDMI zetten en dan verder je output (in)regelen op je versterker om dan je beeld richting je tv te sturen. Tip: voorkom te veel tussen stations, ga rechtstreeks met HDMI naar je tv en gebruik de optische audio-out naar je versterker. Check ook of je rechtstreeks wel video-output met je PS3 op je tv hebt. Lastig om je hierin verdere "hulp" te geven.

En ik heb vandaag in ieder geval alles weer aangesloten.. inmiddels mijn 37" plasma kunnen verkopen en een 46" vandaag binnen "gekregen". Echt genieten met een PS3/Blu-ray :).

Cheers mates

ps Hoe kan je verkoop personeel in de US uitleg geven over LBP? Juist ja.. zie hier de "launch kit" van LBP - geeft alweer heel wat meer info over de opties. Ik kan niet wachten :+ .... jullie? ;)

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-06 10:54
volgems mij is de store hier wel geupdate,maar is hier nog steeds de SWFU Demo er niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-05 20:11
Sinds gisteren de 80GB in huis. Werkt prima op mijn Philips 37" LCD tv. Enige wat me opvalt is dat er in sommige menu's boven en onderin een horizontale lijn staat. Die knippert een beetje...

...iemand anders dit ook? Eventuele oplossing?

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:16
Speedlink schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 09:27:
volgems mij is de store hier wel geupdate,maar is hier nog steeds de SWFU Demo er niet :(
Maak een USA account aan en download hem daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:01
the squaler1 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:15:

Volgens mij vervoert de 1200ES alleen video via HDMI en géén audio (het is een HDMI-switch). Gaat dus bijzonder lastig worden om met deze receiver de nieuwe audio-formaten te beluisteren aangezien je via coax/optical daar geen gebruik van kan maken. PCM en DD TrueHD/DTS HD kunnen alleen via HDMI worden verstuurd.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er was hier nog iemand die ook zat te wachten op Life with Playstation, deze functionaliteit zou in augustus worden toegevoegd. Deze aankondiging deden ze op de E3, wél 'as usual' heeft Sony het uitgesteld.
Afbeeldingslocatie: http://kotaku.com/assets/images/kotaku/2008/06/life.jpg
Vorig jaar rond de release van Yellow Dog Linux for PS3 heeft een Sony medewerker gezegd dat YDL in de toekomst standaard op elke PS3 zou zitten...nu 'in de toekomst' is dat dus nog steeds niet het geval.

Persoonlijk vind ik het ook niet goed werken op de PS3, vaak is het trager dan een gewoon simpele PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Het zou wel een grote stap zijn tov nintendo en MS, dat de PS3 standaard als pc te gebruiken is: immers veel meer mensen hebben een LCD/plasma en dan kun je in de huiskamer het net op, email lezen etc. Het gaat er uiteraard niet om of dat nu echt practisch is... het gaat om het feit of het goed staat op de lijst met dingen die de concurrentie niet hebben.

Bv. nintendo verkoopt zn wii louter om die controller. De games zijn veelal bout, maar wie je ook hoort wanneer ze voor het eerst hebben staan bowlen of golven met die wii-mote: ze vinden het prachtig (ookal haten ze bv bowlen). Dat velen na het kopen van een wii het ding niet meer aanraken is dan even niet iets waar men aan denkt.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-05 18:41

EgoPro

Time is an illusion.

Eiríkr schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 09:39:
Sinds gisteren de 80GB in huis. Werkt prima op mijn Philips 37" LCD tv. Enige wat me opvalt is dat er in sommige menu's boven en onderin een horizontale lijn staat. Die knippert een beetje...

Staat de overscan van je V een beetje te strak, normaal laat je aan alle kanten van het beeld een stukje wegvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 23:43
Anoniem: 239951 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 10:49:
Er was hier nog iemand die ook zat te wachten op Life with Playstation, deze functionaliteit zou in augustus worden toegevoegd. Deze aankondiging deden ze op de E3, wél 'as usual' heeft Sony het uitgesteld.
[afbeelding]
Vorig jaar rond de release van Yellow Dog Linux for PS3 heeft een Sony medewerker gezegd dat YDL in de toekomst standaard op elke PS3 zou zitten...nu 'in de toekomst' is dat dus nog steeds niet het geval.

Persoonlijk vind ik het ook niet goed werken op de PS3, vaak is het trager dan een gewoon simpele PC.
Delaystation _O-

eerst was het julie toen eind augustus en nu durven ze er niks meer over te zeggen. 7(8)7

Ik snap niet dat sony niet leert van zijn fouten elke keer weerk uitstel. Zorg gewoon dat de software werkt en kondig het dan pas aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 15-06-2024
Eiríkr schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 09:39:

Dit komt door de beeldverbeteringstechniek van Philips die probeerd bewegende beelden vloeiend te maken. Dit is idd heel irritant en kan je niet helemaal uitzetten. Ik heb het zelf ook op mijn 37PFL9632. tijdens games en films geeft het toestel i.c.m. met de PS3 overigens heel goed beeld.

Gelukkig komen deze dansende lijnen enkel voor bij installatieprocedures of sommige andere XMB schermen. verder zal je geen last hebben van de techniek.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

Krijgt die internet browser op de ps3 nog een keer volledige flash ondersteuning? Ik zou het toejuichen zodat als ik een keer geen kaartje voor een uit wedstrijd heb weten te bemachtigen ik toch de wedstrijd kan zien op eredivisielive...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-05 22:21
Ik heb een vraag, lang ben ik aan het twijfelen tussen een xbox en een PS3. Er zijn veel pro's en contra voor beide consoles, zoals xbox is goedkoper en heeft betere spellen, aan de andere kant is PSN gratis en ik geen behoefte heb voor die betere spellen (speel veel race en voetbal games). Maar 1 ding overweegt me om mss een PS3 aan te schaffen, namelijk dat PS3 Linux ondersteunt. De pc van mijn broer heeft het laten weten en we zouden een nieuwe kopen. Hij gebruikt het alleen voor internet en school (word, excel, ...).
Nu wil ik de PS3 dan als PC gebruiken, gewoon wat internetten, school, msn, ... maar heb alleen nog een paar vragen.

Wat werkt bij PS3 bij het gebruiken van Linux (Bluetooth, usb poorten, internet, ...). Zijn al de drivers out-of-box want wil mijn bluetooth muis+toetsenbord aansluiten aan de ps3 onder Linux en zal er enige probleem zijn met internetten?

Ik hoop dat jullie me vragen kunnen beantwoorden en ik snel een keuze kan maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238860

Ik zou de PS3 niet als PC gaan gebruiken, ik kan me niet voorstellen dat dat ooit handig gaat werken.

Maar wat betreft je keuze tussen de Xbox en de PS3, zou ik 100% zeker voor de PS3 gaan. De PS3 is echt veeeel stiller dan de Xbox, ik vind hem er ook een stuk mooier uitzien. Daar komt nog bij dat ik de controller van de PS3 veel beter in de hand vind liggen. En dat PSN bijvoorbeeld gratis is, en ik denk dat het komende jaar het 'gouden jaar' is aangebroken voor de PS3. Ze zijn bezig met het ontwikkelen van heel veel leuke en innovatieve spellen/programma's voor de PS3. Binnen nu en een paar maanden kun je muziek gaan streamen met je PS3, je typt je favoriete zanger in en je kan al zijn muziek gratis(!) luisteren. Deze kun je dan ook downloaden, maar hiervoor zal betaald moeten worden. Je kan zelfs een playlist maken met het stream programma van de PS3.

Ook Eyepet is een leuk en innovatief spel wat goed illustreert wat er allemaal nog mogelijk is, en Final fantasy XIII is natuurlijk ook echt een spel waarvoor je de PS3 bijvoorbeeld kan halen. Ik weet het, hij komt ook op de Xbox. Maar de ontwikkelaars hebben ook een PS3 only titel aangekondigd, ik denk zelf een remake van VII of versus XIII. Naja, een heleboel spannende dingen dus aankomend jaar voor de PS3, terwijl ik weinig interessants hoor van de Xbox kant... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-05 14:23
Mudi schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 14:20:
Nu wil ik de PS3 dan als PC gebruiken, gewoon wat internetten, school, msn, ... maar heb alleen nog een paar vragen.

Wat werkt bij PS3 bij het gebruiken van Linux (Bluetooth, usb poorten, internet, ...). Zijn al de drivers out-of-box want wil mijn bluetooth muis+toetsenbord aansluiten aan de ps3 onder Linux en zal er enige probleem zijn met internetten?
Ik zou de PS3 ook niet als PC gebruiken. In principe moet het kunnen, maar de PS3 heeft natuurlijk veel minder geheugen dan een normale PC (256MB ipv 1 of 2GB). Het kan wel als je echt wilt. Zie bijv deze demonstratie van iPod playback, OpenOffice, Firefox, BitTorrent, VLC en een chatprogramma op Yellow Dog Linux:

Het aansluiten van bluetooth hw is probleemloos mogelijk aan de PS3-kant, dan zal het wel onder Linux ook ondersteund worden.

BTW Ik zou ook voor de PS3 gaan ipv de 360. Blu-Ray is echt een aanwinst, gratis online gaming scheelt je een hoop geld en de PS3 is aanmerkelijk stiller. Plus je kunt er zelf een grotere HD inzetten, da's wel zo prettig als je je console ook als mediacenter wilt gebruiken.

[ Voor 24% gewijzigd door ymmv op 30-08-2008 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Anoniem: 238860 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 14:36:Naja, een heleboel spannende dingen dus aankomend jaar voor de PS3, terwijl ik weinig interessants hoor van de Xbox kant... ;)
Had je de stands in Leipzig moeten zien. Sony had een mooie stand met games als LBP, KZ2 en Resistance 2 die speelbaar waren. Microsoft moest het hebben van Scene it (een buzz rip-off) xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Laatst online: 15-05 22:21
Merci voor uitleg. Alleen heb al elke pro en contra uitgezocht en het is stom van me om eigenlijk van mij in een PS3 topic te vragen welk console ik moet kopen :+

Maar goed, even op mijn vraag terug te komen. Dus ik wil niet dat de PS3 hoofdzakelijk als PC gebruikt wordt. Het zit zo:
Ik heb me een XPS M1530 aangeschaft voor op kamer en thuis hadden we 2 computers voor mijn zus en broer. Nu heeft de ene het begeven en nu zitten mijn broer en zus steeds te ruzieën voor wie wel en niet op computer gaat. Wij gingen dus zowiezo een PC kopen die alleen dient voor internet (msn, youtube, ...) en school. De rest kan ook op die andere computer.
Maar om het verhaal kort te houden, in plaats van een low-budget pc te kopen voor 300 euro kunnen we beter dan de PS3 als computer gebruiken.

Dus dat was wat ik wou weten, maar zo te zien kunnen deze dingen wel. Ik zal dan maar een PS 3 kopen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Ik probeer mijn ps3 aan te sluiten op mijn monitor (samsung syncmaster 215TW, HDCP enabled) aan te sluiten. Helaas blijft het beeld op zwart staan. Ik heb hierbij de handelingen gevolgd die te vinden zijn op http://www.gamingonly.nl/forum/showthread.php?t=3261 (post van Jackoskater) en gebruik gemaakt van een hdmi-hdmi kabel en een hdmi-dvi adapter. Weet iemand waarom ik geen beeld krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
OCTheEagle schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 15:48:
Ik probeer mijn ps3 aan te sluiten op mijn monitor (samsung syncmaster 215TW, HDCP enabled) aan te sluiten. Helaas blijft het beeld op zwart staan. Ik heb hierbij de handelingen gevolgd die te vinden zijn op http://www.gamingonly.nl/forum/showthread.php?t=3261 (post van Jackoskater) en gebruik gemaakt van een hdmi-hdmi kabel en een hdmi-dvi adapter. Weet iemand waarom ik geen beeld krijg?
Zet de PS3 aan terwijl je de powerknop ingedrukt houdt. Na twee piepjes zet de PS3 zichzelf uit. Als je hem weer aanzet, kun je opnieuw de resolutie instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
ymmv schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 16:22:
[...]

Zet de PS3 aan terwijl je de powerknop ingedrukt houdt. Na twee piepjes zet de PS3 zichzelf uit. Als je hem weer aanzet, kun je opnieuw de resolutie instellen.
Thanks :) , maar waar ik meer mee zit is dat als ik bij de display settings ik ervoor kies om HDMI te kiezen dat het dvi kanaal op mijn scherm dan zwart blijft, na 30 seconden schakelt de ps3 terug naar de voorgaande setting (component) en krijg ik op de component ingang weer beeld.

HDMI op een syncmaster 215tw moet mogelijk zijn, maar ergens lijkt het alsof ik iets over het hoofd zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-06 08:31
Sinds vandaag ook in het bezit van een PS3 met GTA IV. Toch grappig hoe elke verkoper je een dure hdmi kabel aan wil smeren ;)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 20:20
Kan iemand met een nieuwe PS3 80GB kijken waar deze PS3 gemaakt is (en CECH nummer aangeven)? Op de doos staat alleen maar CECHK04 voor zover ik gezien heb.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 10:26
Mudi schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 15:47:
[...]

Wij gingen dus zowiezo een PC kopen die alleen dient voor internet (msn, youtube, ...) en school. De rest kan ook op die andere computer.
Maar om het verhaal kort te houden, in plaats van een low-budget pc te kopen voor 300 euro kunnen we beter dan de PS3 als computer gebruiken.

Dus dat was wat ik wou weten, maar zo te zien kunnen deze dingen wel. Ik zal dan maar een PS 3 kopen :9
Let op dat Flash niet werkt onder Linux op de PS3. YouTube werkt dan dus niet.

Overigens meld ik me stilletjes in het PS3 topic omdat ik sinds de launch al een 360 heb maar stiekem nu toch meer naar de PS3 neig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

Jumpman schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 18:05:
Kan iemand met een nieuwe PS3 80GB kijken waar deze PS3 gemaakt is (en CECH nummer aangeven)? Op de doos staat alleen maar CECHK04 voor zover ik gezien heb.
Sinds een weekje ook in het bezit van een PS3 80GB, echt een geweldig apparaat _/-\o_
Zit nu met Soul Calibur IV te kloten :9

Maar even op je vraag terug te komen.. bij mij staat er idd hetzelfde model nr. (CECHK04) en Made in Japan.

[ Voor 4% gewijzigd door Energy99 op 30-08-2008 18:19 ]

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jumpman schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 18:05:
Hetzelfde hier plus dat er Made in Japan op staat...zo zo een echt japans product.
Op mijn oude 60gb stond Made in China, twee fabrieken dus. Ik meen me te herinneren dat er een bedrijf was dat 'plants' had waar zowel 360's als PS3's in elkaar gezet worden (puur assemblage). Daar maakten Sony en MS gebruik van toen ze nog niet genoeg eigen capaciteit hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_sla
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-06 02:37
OCTheEagle schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 16:44:
[...]

Thanks :) , maar waar ik meer mee zit is dat als ik bij de display settings ik ervoor kies om HDMI te kiezen dat het dvi kanaal op mijn scherm dan zwart blijft, na 30 seconden schakelt de ps3 terug naar de voorgaande setting (component) en krijg ik op de component ingang weer beeld.

HDMI op een syncmaster 215tw moet mogelijk zijn, maar ergens lijkt het alsof ik iets over het hoofd zie.
Beschikt je scherm wel over HDCP ?

D810 | 24-70 f/2.8 | 70-200 f/2.8 | SB900 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb nu het spel Turning point : Fall of liberty.
Maar klopt het nou dat er geen 1 multiplayer server is?
Lijkt me sterk toch? Of moet je een poortje opengooien? :)

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Dat loopt toch ook gewoon via PSN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209607

Volgens mij kun je handmatig resoluties selecteren ipv. dat de PS3 ze automatisch detecteert. Waarschijnlijk moet je alles behalve 1080i and 1080p selecteren. Misschien dat je PS3 de ondersteunde resoluties op je scherm niet goed detecteerd en een niet ondersteunde resolutie probeert weer te geven (aangezien hij het op 576 wel doet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:00
dennus2006 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 19:13:
:o dat spel... Zag ooit een trailer, maar heb gehoord dat het een flop game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-06 10:08

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Op wat voor versterker/receiver hebben jullie de PS3 aangesloten via HDMI?
Begrijp ik goed dat je een receiver moet hebben die hdmi v1.3a ondersteund zodat je zowel audio als video op je tv krijgt?
Ik weet wel dat je ook hdmi (video) naar je tv kan sturen als je receiver niet meer ondersteund en dan audio via optisch, maar dan is het toch weer beperkt qua ps3 output?

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 31-05 14:01
dennus2006 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 19:13:
nou ik ben bang dat er geen servers zijn. die game is namelijk de flop van de eeuw:P echt het spel is aan alle kanten zo slecht en iedereen is het daar zown beetje wel mee eens. dus vandaar.maar kan ook net zo goed een poortje zijn.

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
Anoniem: 209607 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 19:52:
Volgens mij kun je handmatig resoluties selecteren ipv. dat de PS3 ze automatisch detecteert. Waarschijnlijk moet je alles behalve 1080i and 1080p selecteren. Misschien dat je PS3 de ondersteunde resoluties op je scherm niet goed detecteerd en een niet ondersteunde resolutie probeert weer te geven (aangezien hij het op 576 wel doet?)
Ik heb de volgende handelingen uitgevoerd:

- Ps3 opgestart in component modus
- video output settings ->component alleen standaard([pal) geselecteerd -> finish->ok
- vervolgens bij video output settings -> keuze hdmi -> test settings (andere optie is er niet)
- source knop op monitor gedrukt zodattie switcht naar DVI mode -> geen beeld echter wordt wel wel data ontvangen via dvi. (monitorknop blijft aan staan ipv knipperen).

Andere poging:
- video output settings -> component -> alleen 576p geselecteerd -> finish ok
- wederom weer bij video output settings ->hdmi kiezen-> test settings
- source knop op monitor gedrukt zodattie switch naar DVI mode -> krijg een 'test good' schermpje waarna de boel op zwart gaat echter wordt wel wel data ontvangen via dvi monitorknop blijft aan staan ipv knipperen).

Nog een poging:
- video output settings -> component -> alleen 720p geselecteerd -> finish ok
- wederom weer bij video output settings ->hdmi kiezen-> test settings
- source knop op monitor gedrukt zodattie switch naar DVI mode -> krijg een 'test good' schermpje waarna de boel op zwart gaat echter wordt wel wel data ontvangen via dvi monitorknop blijft aan staan ipv knipperen).

Ik snap het niet, op Internet lees ik vele verhalen van mensen die een HDCP 22 inch monitor en waarbij ze met een hdmi-hdmi kabel en hdmi-dvi adapter gewoon 1080p beeld krijgen. Ik beschik over een HDCP 22 inch monitor en toch lukt het mij niet ;(

Andere opties die ik heb geprobeerd:
- stroomkabel uit de monitor gehaald/opnieuw erin gestopt
- RGB full range op limited en op full geprobeerd
- super white optie uit en aan gezet.

Tevens ook het volgende filmpje geprobeerd:
http://www.youtube.com/watch?v=vuXc9z6XP14

gek genoeg krijg ik geen 'input not supported' scherm.

[ Voor 13% gewijzigd door OCTheEagle op 30-08-2008 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
OCTheEagle schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 20:39:
[...]

Ik heb de volgende handelingen uitgevoerd:

... knip lijst ...
Andere kabel proberen, bijv een die zonder tussenstuk direct van HDMI naar DVI gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:02

inXs

known as inXs

hebben trouwens mensen met vista ook hetzelfde probleem dat ik heb? Namelijk sinds de laatste update kan ik geen films meer streamen naar de ps3, muziek daarentegen gaat nog goed. Ik krijg een 501 error op de ps3 bij films, ook bij vista krijg ik op dat moment een error namelijk dat mijn wmpnetwk.exe crasht (als ik op de ps3 dus verbinding maak). Al genoeg gekeken op google etc en het probleem komt vaker voor. Helaas niet echt een oplossing dus, behalve dat de ps3 wel alle rechten moet hebben om te lezen en schrijven. Ik heb alle mappen bij "everyone" op full ownership staan, dus dat zal het wel niet zijn.

Overigens kan ik via het netwerk op vista mijn ps3 met geen mogelijkheid zien, heb ik btw nooit gehad, maar ik vroeg me af of dat klopt ;)

[ Voor 10% gewijzigd door inXs op 31-08-2008 08:53 ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
dat probleem heb ik niet. Ik gebruik dan ook TVersity.

Misschien is dat een optie voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Sperenvanger schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 18:17:
[...]
Let op dat Flash niet werkt onder Linux op de PS3. YouTube werkt dan dus niet.
Maar, die werkt dan weer WEL (althans youtube) in de normale PS3 browser ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-05 15:11

MetalPool

Boe!

Ik gebruik dan ook TVersity.
Sinds de update van Tversity krijg ik in geen mogelijkheid meer mijn subtitels gestreamd....voorheen kreeg ik rechtsonderin mijn bureaublad een codec icoon waar ik netjes subtitels aan kon vinken en hierdoor werden automatisch de Subs gestreamd nu heb ik die dus niet meer, maar krijg alleen het blauwe video codec icoontje....heb jij enige uitleg (of iemand anders) voor mij hoe ik dit met de geupdate Tversity voor elkaar krijg?

[ Voor 9% gewijzigd door MetalPool op 31-08-2008 11:20 ]

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06 11:15

scorpie

Supra Addict

EfBe schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 11:11:
[...]

Bij iedere flash update duurt het wel weer even voordat de PS3 die versie van flash ondersteunt. Soms werkt youtube dus niet, maar dan moet je even paar dagen wachten (volgens mij is dit onafhankelijk van firmwares geregeld).

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
EfBe schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 11:11:
[...]

Kijk dat wist ik dan dus weer niet. Maar handig is het niet als je al in Linux zit en daar via GAIM oid een linkje naar YouTube krijgt. Of kan je eenvoudig switchen vanuit Linux naar de PS3 browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06 11:15

scorpie

Supra Addict

Nee, volgens mij is een reboot dan vereist.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.ps3fanboy.com/media/2008/08/littlebigplanet_console_packfr_45.jpg

Hallo, 399EUR 80GB+DS3+LBP pack :9~ :9~ (in Frankrijk)

Bron: klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 20:34
Blisterin_Bull schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 20:00:
Op wat voor versterker/receiver hebben jullie de PS3 aangesloten via HDMI?
Begrijp ik goed dat je een receiver moet hebben die hdmi v1.3a ondersteund zodat je zowel audio als video op je tv krijgt?
Ik weet wel dat je ook hdmi (video) naar je tv kan sturen als je receiver niet meer ondersteund en dan audio via optisch, maar dan is het toch weer beperkt qua ps3 output?
Is maar met war je beprekt noemt: DTS en Dolby DIgital en PCM stereo, meer als voldoende dus.

Ik heb em zelf aan een z5500 digital hangen, prima geluidje

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja die LBP pack was natuurlijk alles behalve een verrassing, de game is voor Sony in 2008 dé systemseller. Misschien was het leuker om er 440€ van te maken en er een extra controller in te doen, als ik me niet vergis heeft LBP ook offline co-op/multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:33

SD5k

>4&X

Weet iemand hoe je een MP4 bestand welke de PS3 niet kan afspelen kan converteren naar een formaat dat de PS3 wel af kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
-Sander schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 13:28:
Weet iemand hoe je een MP4 bestand welke de PS3 niet kan afspelen kan converteren naar een formaat dat de PS3 wel af kan spelen?
Er is een Tweaker die een speciale tool heeft gemaakt om video's te transcoden/recoden/whatever voor de PS3 en Xbox360: \[PS3/360] GOTSent, MKV to MP4/M2TS/AVCHD converter (deel 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:33

SD5k

>4&X

Dat wist ik al, maar dat tooltje pakt alleen MKV bestanden, geen MP4 bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:01
Sinds donderdag een raar probleem op m'n ps3. De BD-drive doet t niet meer. Schijfjes gaan er wel in en uit, maar ze kunnen niet meer gelezen worden. Op de een of andere manier komt er dus niks in de XMB te staan over het aanwezig zijn van een schijf.
Heb zojuist in een PSP-draadje hier op GoT een tel nr van Sony gevonden, helaas zijn ze morgen pas weer open. Ik kon nergens op de SonyPlaystation site een telefoonnummer vinden, er werd verwezen naar de handleiding, maar daar staat ook niks in.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Het boekje van ieder spel, achterin, daar staat het telefoonnr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 23:43
Murcielago schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 16:42:
Sinds donderdag een raar probleem op m'n ps3. De BD-drive doet t niet meer. Schijfjes gaan er wel in en uit, maar ze kunnen niet meer gelezen worden. Op de een of andere manier komt er dus niks in de XMB te staan over het aanwezig zijn van een schijf.
Heb zojuist in een PSP-draadje hier op GoT een tel nr van Sony gevonden, helaas zijn ze morgen pas weer open. Ik kon nergens op de SonyPlaystation site een telefoonnummer vinden, er werd verwezen naar de handleiding, maar daar staat ook niks in.
Het volgende heb ik gevonden op het playstation forum. linkje

Dit zijn de telefoonnummers van de helpdesk:

Nederland = 0495 574 817 (tegen lokaal tarief)
Belgie = 011 516 406 (tegen lokaal tarief)

De openingstijden zijn:

maandag t/m vrijdag = Van 09:00 uur tot 22.00 uur
zaterdag = van 10.00 tot 16.00 uur
Message Edited by Sslust on 09-04-2008 02:46 PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233180

Dit zou misschien wel handig zijn mocht het opgenomen worden in de FAQ :)

Om verdere vragen te voorkomen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06 01:05

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

-Sander schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 14:30:
Dat wist ik al, maar dat tooltje pakt alleen MKV bestanden, geen MP4 bestanden.
Gebruik 'Super' :)
Daarmee kun je zo`n beetje ieder formaar inlezen en exporteren naar elk ander gangbaar formaat (incl. PSP etc... dus ook PS3)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Donnas-A schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 11:16:
[...]

Sinds de update van Tversity krijg ik in geen mogelijkheid meer mijn subtitels gestreamd....voorheen kreeg ik rechtsonderin mijn bureaublad een codec icoon waar ik netjes subtitels aan kon vinken en hierdoor werden automatisch de Subs gestreamd nu heb ik die dus niet meer, maar krijg alleen het blauwe video codec icoontje....heb jij enige uitleg (of iemand anders) voor mij hoe ik dit met de geupdate Tversity voor elkaar krijg?
Als je de tutorial op de volgende link gebruikt, zou het moeten werken. Bij mij werkt het in ieder geval wel met versie 1.0.0.3

http://www.unplggd.com/un...your-playstation-3-046182

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Hmmm, ik heb mijn 40GB PS3 verkocht, en heb nu het geld... Constant spelen de gedachten door mijn hoofd: Nu de PS3 80GB met Dual Shock 3 kopen en hopen dat deze stiller zal zijn. Of toch wachten op de 160GB voor € 20,- minder (€ 449,- minus € 70,- PSN Voucher = € 380,-). Stel dat de PS3 160GB toch opeens een maand eerder verschijnt zoals dit de 80GB verging, of dat er opeens wordt aangekondigd dat de PS3 volledig naar 65nm gaat, of alleen de IBM chip naar 55nm (zoals ook al aangekondigd), of dat er opeens USB poorten op de achterkant verschijnen (zoals ook al gesugereerd voor Play TV en de Webcam).

Echter koop ik de PS3 in eerste instantie voor de Home Theater oplossing (DB en DVD upscale), dus het systeem moet minimaal geluid produceren. en als tweede om me games te spelen (GTA IV, Motorstorm, GT5p en FIFA). Ik game heel weinig (8 uur per week) dat is ook nog eens wat meetelt op de balans. Voorbeeld: ben nog steeds bezig met GTA IV, inmiddels wel op de helft).

Keuzes, keuzes... En ik weet je kan altijd eeuwig wachten... 8)7 :O

Voordeel van wachten: 9 weken wachten op het 'top' model wat leverbaar is en ik heb een aardige game PC tot mijn beschikking, nadeel: Geen BD's en mooi upgescalde DVD's en alle mooie FIFA/GT5p battles met fitness vrienden.

Edit: Waarschijnlijk kunnen we over tien dagen het PS3 80GB pakket met 2 Dualshock 3 controllers en GT5p in Europa verwachten.

[ Voor 28% gewijzigd door Jumpman op 31-08-2008 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
De 160GB versie gaat toch €499 kosten ipv €449? Dan is hij maar €30 duurder maar krijg je wel 2x zoveel schijfruimte. Edit: Nou weet ik het ook niet meer, nog niet aangekondigd in NL iig.

Het 80GB pakket met GT5 Prologue en 2 Dual Shock controllers zit ik naar te kijken. Maar ik twijfel over of deze de nieuwe RSX op 65nm heeft. Zodra dat bevestigd is ga ik hem denk ik wel halen. Dat is namelijk iets wat binnenkort te gebeuren staat als het goed is. Uiteraard kun je niet altijd blijven wachten. Ik ga niet wachten tot de PSThree in ieder geval :P

[ Voor 7% gewijzigd door Sperenvanger op 01-09-2008 07:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevel
  • Niet online
Goededag,
Ben net bezig geweest met het downloaden (in background) het spel BUZZ JUNIOR JUNGLE PARTY maar toen ik em binnen had wilde ik die installeren en gaf de foutmelding 80029564. Nu ben ik al bezig geweest met zoeken op google, maar kom alleen maar met oplossingen voor demo's. Hebben of weten jullie meer, zodat ik dat spel gewoonlekker kan gaan spelen?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:15

Grannd

da Granndest

Probeer het eens niet in de achtergrond te downloaden, dat zegt google me, over die demo's ja maar het gaat gewoon over gedownloade content denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
cevel schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 23:04:
Goededag,
Ben net bezig geweest met het downloaden (in background) het spel BUZZ JUNIOR JUNGLE PARTY maar toen ik em binnen had wilde ik die installeren en gaf de foutmelding 80029564. Nu ben ik al bezig geweest met zoeken op google, maar kom alleen maar met oplossingen voor demo's. Hebben of weten jullie meer, zodat ik dat spel gewoonlekker kan gaan spelen?

alvast bedankt!
Verwijder de file en download hem opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevel
  • Niet online
alvast bedankt, ik laat hem wel staan zometeen... slaap er wel een nachtje over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Woei heb net PS3 van kameraad geleend, ik kon niet zonder, en hij heeft momenteel toch geen tijd :+

Vindt wel jammer dat mijne (40GB) geen PS2 ondersteuning heeft.

Eventueel deze verkopen, en een 160GB kopen :)

Momenteel wishlist:

• MGS 4
• Armored Core 4: For Answer

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Kost de 160 nu 449 of 499? Ik lees verschillende dingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-06 10:38
EU 449 met 70 euro PSN coupon (NL nog niet bevestigd?)
VS 499 met de game uncharted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Frank J. schreef op maandag 01 september 2008 @ 06:22:
EU 449 met 70 euro PSN coupon (NL nog niet bevestigd?)
VS 499 met de game uncharted
Volgens mij hoort NL bij de EU. Alleen voor PlayTV wijkt NL af van een deel van de EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 23:57

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Vorige week R&C: quest for booty uitgespeeld, heb er ongeveer 6 uren over gedaan, maar kheb dan ook extreem rustig aan gedaan. het kan wel in 4-5 uur.

Nu maar eens verder met GTA4, lang geleden dat ik daar mee gespeeld heb.... maar volgens mij zit ik nog neit eens op 50% van de verhaallijn. zal wel een van de weinigen zijn magoed :D

[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 01-09-2008 09:23 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Chaoss schreef op maandag 01 september 2008 @ 09:16:
Vorige week R&C: quest for booty uitgespeeld, heb er ongeveer 6 uren over gedaan, maar kheb dan ook extreem rustig aan gedaan. het kan wel in 4-5 uur.

Nu maar eens verder met GTA4, lang geleden dat ik daar mee gespeeld heb.... maar volgens mij zit ik nog neit eens op 50% van de verhaallijn. zal wel een van de weinigen zijn magoed :D
Ik denk dat veel van de paar miljoen die de game gekocht hebben echt niet meer dan 50% van de verhaallijn gaan zien. Het punt is dat het zo boring wordt, zo repetative na een tijdje, en het autojatten en domme missies doen voor irrelevante types dan niet meer nieuw zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 18:07
Ik ben ook voor de 50% afgehaakt. Het kon me gewoon niet meer boeien. Na GTA3, Vice City en San Andreas is het gewoon weer meer van hetzelfde. Tuurlijk is het in het begin supertof, maar na verloop van tijd neemt de interesse gewoon af.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Idd... en als er dan ook nog irritante missies tussen zitten die je weer helmeaal overnieuw moet doen steeds... maargoed dat is een nadeel van free-roaming games.

Voor de rest ven ik wel benieuwed naar de verhaallijn,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:58
Ik zit ook nog op 60% of zo, PS3 staat ook niet aan met dit weer, ben te weinig thuis.

De interesse is bij mij ook minder dan de vorige delen alhoewel de missies toch nog wel leuk blijven.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
stftweaker schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 20:03:
[...]

nou ik ben bang dat er geen servers zijn. die game is namelijk de flop van de eeuw:P echt het spel is aan alle kanten zo slecht en iedereen is het daar zown beetje wel mee eens. dus vandaar.maar kan ook net zo goed een poortje zijn.
Wrom is Fall of Liberty dan de flop van de eeuw?
Ik vindt het wel een vet spel ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:08
Chaoss schreef op maandag 01 september 2008 @ 09:16:

Meh, ik zit pas op 20% :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Snake schreef op maandag 01 september 2008 @ 00:47:

Ik lees je bericht misschien niet goed dus wellicht ten overvloede: de 160 versie heeft ook geen BC voor PS2 games.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Als ik zo eens naar het Infamous filmpje kijk dan valt me op dat je gfx erg veel weg hebben van Uncharted.. de hoofdpersoon ziet er qua grafische stijl net zo slick uit als Drake.. Kan aan mij liggen maar weet iemand hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Werkt de playstation3 trouwens met alle bluetooth headsets? of moet je een speciale hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

dennus2006 schreef op maandag 01 september 2008 @ 11:43:
Werkt de playstation3 trouwens met alle bluetooth headsets? of moet je een speciale hebben ?
Ik heb een Sony Ericssonnetje met succes aangesloten, ik zal het ook eens proberen met m'n Jawbone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Sluuz schreef op maandag 01 september 2008 @ 09:52:
Ik ben ook voor de 50% afgehaakt. Het kon me gewoon niet meer boeien. Na GTA3, Vice City en San Andreas is het gewoon weer meer van hetzelfde. Tuurlijk is het in het begin supertof, maar na verloop van tijd neemt de interesse gewoon af.
Ik heb pas een maand geleden het 2e eiland unlockt.

Ik ben er daarna 2 keer doorheen gereden om rond te kijken...

Nu ligt het spel weer te versloffen ;)

Om een indicatie te geven hoe lang het kan gaan duren voordat ik em uitspeel..

Ik heb GTA san andreas gekocht toen hij uitkwam op de xbox 1.
Ik speelde hem 2 maanden voordat GTAIV uitkwam uit :)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:46
Ik heb sinds kort veel last van vastlopers bij Oblivion goty, zijn er meer mensen die dit probleem hebben gehad? Van de week liep hij gewoon 5x in een uur vast en dat is geen pretje. Bij andere spellen (Siv: Rev) heb ik tegenwoordig regelmatig dat ie even hapert (wat extreem vaak gebeurt in oblivion). begint mijn playstation het te begeven of heeft dit een andere oorzaak?

Oja playstation is een half jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Warmte? Zorg dat het ding voldoende ademruimte heeft rondom. Aan de achterkant komt er veel hete lucht uit, zorg dat dat weg kan (flink veel ruimte dus, niet een paar centimetertjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:46
Ik zal is kijken of dit het is, aan de achterkant heeft ie 20 centimeter dus dat zou genoeg moeten zijn denk ik, maar misschien zit er teveel stof in dat is ook constant een probleem bij mijn laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJuul
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-05 22:54
Woei heb net PS3 van kameraad geleend, ik kon niet zonder, en hij heeft momenteel toch geen tijd :+

Momenteel wishlist:

• MGS 4
De 160Gb versie heeft overigens ook geen ps2 ondersteuning. Ik heb zelf de 60Gb versie waarmee dit wel mogelijk is en Max Payne blijft leuk :*)

MGS4 is zeker een aanrader, naar mijn menig het beste spel op dit moment voor de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
thriller schreef op maandag 01 september 2008 @ 13:28:
Ik heb sinds kort veel last van vastlopers bij Oblivion goty, zijn er meer mensen die dit probleem hebben gehad? Van de week liep hij gewoon 5x in een uur vast en dat is geen pretje. Bij andere spellen (Siv: Rev) heb ik tegenwoordig regelmatig dat ie even hapert (wat extreem vaak gebeurt in oblivion). begint mijn playstation het te begeven of heeft dit een andere oorzaak?

Oja playstation is een half jaar oud.
Oblivion hapert om de haverklap, dus dat is geen indicatie voor een defect, de engine is gewoon af en toe in ademnood als het ware.

Het kan zijn dat je wellicht in een area zit waar je veel vastlopers hebt? Ik speel wel veel oblivion, maar heb de normale versie (dus alleen knights of the nine erbij) en ik heb bij mijn weten nog nooit een vastloper gehad maar wel bij andere games.

Ik weet niet of je standaard inlogt bij PSN, probeer dat eens uit te zetten.

[ Voor 5% gewijzigd door EfBe op 01-09-2008 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

thriller schreef op maandag 01 september 2008 @ 14:33:
Ik zal is kijken of dit het is, aan de achterkant heeft ie 20 centimeter dus dat zou genoeg moeten zijn denk ik, maar misschien zit er teveel stof in dat is ook constant een probleem bij mijn laptop.
Twintig cm is m.i. niet superruim, maar hoe zit het verder? Kan die warme lucht daarvandaan makkelijk weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Momenteel wishlist:

• MGS 4
ehmmmmm.......je hebt m toch geleend of heet dat tegenwoordig zo? :+
srry kon het niet laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er waren hier een aantal mensen erg benieuwd naar Socom en de OEM Sony Headset.
Nu zijn de europese prijzen vrijgegeven:
-Socom + BT Headset + Making of Socom. 60€
-Socom op BR schijf 40€
-Socom via PSN 40€
-Headset los ???€

Of u koop de complete set via Gamehubs voor 44€! Lang leve den Internet!
De game komt uit op 17 oktober trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Coolsnarf schreef op maandag 01 september 2008 @ 16:09:
[...]

ehmmmmm.......je hebt m toch geleend of heet dat tegenwoordig zo? :+
srry kon het niet laten
Nee nee heb 'm echt geleend! :D

Jammer dat die 160GB ook geen PS2 ondersteuning heeft :(

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Laatst online: 30-05 18:41

EgoPro

Time is an illusion.

Snake schreef op maandag 01 september 2008 @ 18:34:
[...]

Nee nee heb 'm echt geleend! :D

Jammer dat die 160GB ook geen PS2 ondersteuning heeft :(
flauwe mode: Vindt het toch niet netjes van je /flauwe mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Anoniem: 239951 schreef op maandag 01 september 2008 @ 17:56:
Er waren hier een aantal mensen erg benieuwd naar Socom en de OEM Sony Headset.
Nu zijn de europese prijzen vrijgegeven:
-Socom + BT Headset + Making of Socom. 60€
-Socom op BR schijf 40€
-Socom via PSN 40€
-Headset los ???€

Of u koop de complete set via Gamehubs voor 44€! Lang leve den Internet!
De game komt uit op 17 oktober trouwens.
De media die ze hebben uitgegeven (screenshots, trailers) laten bij mij de indruk achter dat het spel maar een matige game is, het spel komt echt over als een game met ps2 graphics. Zeker als je dat houdt naast soortgelijke games als GRAW. En ja, graphics zijn erg belangrijk. Een spel anno 2008 met ps2 graphics op een PS3 is niet meer top te noemen aangezien er voorbeelden zijn die het wel kunnen.

Ook die glijdende players is IMHO echt te brak voor woorden. Alsof de vloer glad is en ze schaatsen aanhebben :)

[ Voor 17% gewijzigd door EfBe op 01-09-2008 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:25
Ik dacht vanavond eens lekker een potje PES te gaan doen. Helaas zag ik de aftrap en was het daarna orange light en red blinking light. Niets werkt meer. PS3 wil niet meer opstarten en helaas zal deze denk ik naar Sony mogen voor een opknapbeurt...

Is Sony een beetje coulant met modellen die al ruim een jaar in omloop zijn. Ik hoop dat ze garantie geven. EU richtlijn is 2jr garantie, maar NL wet 1 en die 2jr wordt niet overal gepakt. Philips was coulant met de TV nu is het Sony's beurt met de PS3.

Morgen maar eens bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Zie net de folder van Saturn groningen die hebben deze week de Ps3 80GB in de aanbieding voor 389,- en een aantal platinum titels voor 25,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Laatst online: 30-05 21:50
Zooo 30 Augustus een PS3 DualShock 3 SIXAXIS Wireless Controller - Satin Silver gekocht bij renchi. Vandaag mailtje gehad dat ze het hebben opgestuurd _/-\o_ Ben benieuwd hoe lang het gaat duren en of ik er nog invoer rechten over moet betalen, we zullen zien.

Everything thats has a beginning has an end

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.