Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 81.504 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178057

Jorn1986 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 18:24:
[...]

Wat moet SOCOM gaan kosten incl. die headset? Wordt het dan opeens weer 80 euro ofzo? 8)7
Ik denk rond de 55-60

http://www.ps3home.nl/pro...lid-4-limited-edition.htm

Of natuurlijkdeze post
WizzieJP schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 22:30:
[...]

.... wat is de toegevoegde waarde van deze posting? Ik adviseer je dan ook (zodra je de prijs ook nog eens weet) dit hier te melden i.p.v. in dit topoic _/-\o_

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-05 14:23
Jorn1986 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 18:24:
[...]

Wat moet SOCOM gaan kosten incl. die headset? Wordt het dan opeens weer 80 euro ofzo? 8)7
Met headset zo'n 60 euro, zonder 30 euro. Zie http://budgetgaming.nl/ga...ontation/console-all.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 23:43
Of socom inc headset bij gamehubs voor 44 euro _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:22

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Gisteravond R&C quest for booty gekocht en even gedownload... noujah "even" voordat je die 3,1GB gedownload hebt en geïnstalleerd ben je wel even verder. Kheb het intro level en een klein stukje van het eiland gespeeld, ziet er top uit, speelt weer als vanouds genoeg humor en leuke cutscenes.. nu maar hopen dat ik er minimaal 4/5 uren speeltijd uithaal.

Viel overigen op dat deze game full-HD output heeft :*) was dat bij tool of destruction ook zo?

Maar goed deze game is wel een must-have, iig wel als je Tools of destruction leuk vond... dus allemaal kopen die hap!

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:37

inXs

known as inXs

Chaoss schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 08:09:
Gisteravond R&C quest for booty gekocht en even gedownload... noujah "even" voordat je die 3,1GB gedownload hebt en geïnstalleerd ben je wel even verder. Kheb het intro level en een klein stukje van het eiland gespeeld, ziet er top uit, speelt weer als vanouds genoeg humor en leuke cutscenes.. nu maar hopen dat ik er minimaal 4/5 uren speeltijd uithaal.

Viel overigen op dat deze game full-HD output heeft :*) was dat bij tool of destruction ook zo?

Maar goed deze game is wel een must-have, iig wel als je Tools of destruction leuk vond... dus allemaal kopen die hap!
Ik vind de uitbreiding ook echt super, die piraten zijn echt mooi gedaan. Deze is idd full hd, volgens mij die andere 720p

Het is wel slim om deel 1 gespeeld te hebben, aangezien het verhaal hier op voorborduurt. Het is wel meer "adventure" en minder vechten.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-05 19:58
Chaoss schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 08:09:

nog even wachten en dan ligt die ook in de winkel. Kan haast niet wachten. Kan hem nu wel kopen met CC in de US store maar een blu-ray kan ik weer verkopen.

http://www.bartsmit.com/s...nuID=231&productID=200346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Hier vind je nog een handig overzicht zoals in de TS met de verschillende modellen PS3.
Maar dan wat uitgebreider.
http://gizmodo.com/504183...dy-model-comparison-chart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

supercop7373 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 08:54:
[...]

nog even wachten en dan ligt die ook in de winkel. Kan haast niet wachten. Kan hem nu wel kopen met CC in de US store maar een blu-ray kan ik weer verkopen.

http://www.bartsmit.com/s...nuID=231&productID=200346
ohja BR-versie geef ik niets om, kheb nog nooit in mijn leven een game verkocht =]

Full-hd output is wel gaaf, ziet er weer net iets strakker uit dan zijn voorganger... het is net een interactieve pixar film :P Toch jammer dat er nog maar weinig games 1080P zijn... het is echt een toegevoegde waarde, tenminste als het goed uitgevoerd is. GT5P is ook 1080P maar eerlijk gezegt zie ik het daar niet aan af, aan Quest for Booty wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-05 19:58
Chaoss schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 09:03:
[...]

ohja BR-versie geef ik niets om, kheb nog nooit in mijn leven een game verkocht =]

Full-hd output is wel gaf, ziet er weer net iets strakker uit dan zijn voorganger... het is net een interactieve pixar film :P Toch jammer dat er nog maar weinig games 1080P zijn... het is echt een toegevoegde waarde, tenminste als het goed uitgevoerd is. GT5P is ook 1080P maar eerlijk gezegt zie ik het daar niet aan af, aan Quest for Booty wel!
Dat is erg persoonlijk. Ik speel een spel vaak uit, verkoop het en ga dan beginnen met een ander spel. Vind het eerlijk gezegd een beetje kapitaalvernietiging om spellen nutteloos te bewaren want ik speel ze toch niet meer.

Maar goed zoals al eerder gezegd ieder zijn ding. Kan haast niet wachten op die 1080p.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-05 15:59
Hoe zit het momenteel met het geluid op de PS3 spellen, heb je overal dolby/dts geluid?
En zijn er al ingame HD beelden te zien of alleen in de tussen filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
ingame HD beelden? Bedoel je van een bepaald spel of spellen in het algemeen?

elk PS3 spel is in HD (minstens 720p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Versteegrob schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 11:55:
Hoe zit het momenteel met het geluid op de PS3 spellen, heb je overal dolby/dts geluid?
En zijn er al ingame HD beelden te zien of alleen in de tussen filmpjes
Alle spellen hebben zo'n beetje DD5.1, sommigen ook DTS. Er is natuurlijk altijd een overtreffende trap. Als ik me niet vergis hebben Uncharted, Metal Gear Solid 4 en Resistance Fall of Men meerkanaals Uncompressed PCM-geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Laatst online: 29-05 22:40
Hmm... als QfB FullHD is wil ik dat wel even proberen... vind 720p er al goed uitzien in de eerste game. Hoewel ik 15 euro voor een middag spelen wel veel geld vind.
Gaat al snel zoals Guitar Hero die ik vorige maand kocht, je hebt al een dure aanschaf (100 euro, kom maar op met de replies dat Play goedkoper is) voor guitar + game, en vervolgens denk je zes keer 'ach, wat is vijf of zes euro nou, koop gewoon die paar losse nummers er bij'. Zo kost de game dus al 130 euro...

Sinds vorige week trouwens mijn 40" 1080p binnen... Ik zou bijna mijn savegames er af keilen en alles weer opnieuw beginnen... kom van 32"CRT af, wat echt een goede buis was, maar ik wist niet dat het verschil zó groot zou zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

nudie schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 12:28:
ingame HD beelden? Bedoel je van een bepaald spel of spellen in het algemeen?

elk PS3 spel is in HD (minstens 720p).
Dat hoeft niet native te zijn. Er zijn spellen die op een lagere resolutie draaien, en dan via upscaling naar 720P worden getild.

Overigens geldt hetzelfde voor de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
WaterFire schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 12:51:
Hmm... als QfB FullHD is wil ik dat wel even proberen... vind 720p er al goed uitzien in de eerste game. Hoewel ik 15 euro voor een middag spelen wel veel geld vind.
QfB is niet native 1080p, maar geupscaled. Als je geen 15 euro wil uitgeven, moet je het spel in de Amerikaanse onlinewinkel voor $15 kopen, dat is net iets meer dan 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

15 euro te duur? acht valt best mee, het origineel koste 60 euro voor 20 uren dat is omgerekend precies evenveel :) dus duur is het niet.
ymmv schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 13:13:

QfB is niet native 1080p, maar geupscaled.
hoe kom je aan die info? aangezien het verschil niet te zien is?

[ Voor 45% gewijzigd door Chaoss op 27-08-2008 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233253

[quote]Kimo schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:47:
Er schijnt in de update 2.5 van de ps3 een screenhot mogelijkheid te zitten. Lijkt me wel een leuke functie.

[...]

Ik zit nog steed op Life with Playstation te wachten. Augustus is bijna voorbij!
Zou het in een firmware update komen of in een PSN download?
Als het in een PSN download komt dan is donderdag de laatste mogelijkheid om het binnen de afgegeven releaseplanning nog te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 20:34
Ben Quest for Booty ook aan het downloaden via PSN.

Ik heb vorige week 3 games bij play.com besteld, maar nog niets geleverd gekregen (waaronder Tools of Destruction) :'( :'(

Omdat ik vrijdag een PS3 80gb heb gekocht en nog steeds mijn games niet binnen zijn, heb ik zojuist Quest for Booty maar online gekocht, zodat ik in iedergeval vanavond kan gamen op mijn PS3.

Wel enkele demo's geprobeerd, maar die zijn altijd veel te kort.

Wel een rare volgorde wordt het : eerst quest for booty en daarna tools of destruction, maar ja het is niet anders.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-05 14:29

Ace

Happy Happy Joy Joy

Henkus schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:17:
Ben Quest for Booty ook aan het downloaden via PSN.

Ik heb vorige week 3 games bij play.com besteld, maar nog niets geleverd gekregen (waaronder Tools of Destruction) :'( :'(

Omdat ik vrijdag een PS3 80gb heb gekocht en nog steeds mijn games niet binnen zijn, heb ik zojuist Quest for Booty maar online gekocht, zodat ik in iedergeval vanavond kan gamen op mijn PS3.

Wel enkele demo's geprobeerd, maar die zijn altijd veel te kort.

Wel een rare volgorde wordt het : eerst quest for booty en daarna tools of destruction, maar ja het is niet anders.
Dat is toch juist de goede volgorde? QfB is de pre-quel voor ToD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Laatst online: 29-05 22:40
ymmv schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 13:13:
[...]
QfB is niet native 1080p, maar geupscaled. Als je geen 15 euro wil uitgeven, moet je het spel in de Amerikaanse onlinewinkel voor $15 kopen, dat is net iets meer dan 10 euro.
Dat geldt dan toch voor alle games die native 720p zijn? Dan hoeft het niet apart genoemd te worden namelijk. Heb even op playstation.com gekeken, geen resolutie genoemd dus dan zal het geen 1080p zijn, is een reclame uiting namelijk. Wat ik wel las:
3-4 hours of solid Ratchet and Clank gameplay
Als de uitgever dat zelf al zegt... wel errug klein hoor... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
WaterFire schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:44:
[...]
Dat geldt dan toch voor alle games die native 720p zijn? Dan hoeft het niet apart genoemd te worden namelijk. Heb even op playstation.com gekeken, geen resolutie genoemd dus dan zal het geen 1080p zijn, is een reclame uiting namelijk. Wat ik wel las:

Als de uitgever dat zelf al zegt... wel errug klein hoor... :(
Het is ook bedoeld als tussendoortje. Een kwart van de gameplay voor een kwart van de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ace schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:42:
[...]

Qfb ging toch juist verder op TOD,
spoiler:
iets met de zoni's die clank hebben ontvoerd.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickdehoop
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05 14:46
ja verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Quest for booty is idd het vervolg van Tools of destruction... ietwat zonde want in het begin van QfB krijg je al een spoiler over het einde van ToD.

Zou je niet leiver Stardust HD en Pixeljunk Monsters gaan kopen en spelen? dat zijn ook PSN must haves.

[ Voor 26% gewijzigd door Chaoss op 27-08-2008 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-05 18:55

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Gerwin schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 08:01:
Ik ben gisteren eens begonnen met Oblivion, echter mij valt een heel raar iets op wat niet hoort. Buiten beweegt de laag waar de wolken zitten een fractie trager dan de rest van de lucht, ook in de kerkers is een laag met textures op de muren, grond net iets trager dan de rest. Als je in een vloeiende beweging in één richting gaat valt het niet op, maar verander je van bijvoorbeeld links naar rechts dan zie je een duidelijke 'dip' en in die 'laag'. Wel leuk te zien dat heel veel zaken in het spel gewoon gezichtsbedrog is en simpele textures (een drempel, een schuur in de muur). Dit hoort natuurlijk niet, waar zou dit aan kunnen liggen, brakke grafische kaart?
Ik heb vandaag ook zitten kijken of dit ook bij GTA IV het geval is. Dat is inderdaad het geval. Hoewel dit niet zo heel erg opvalt. Het gaat met name om layers in schaduwrijke textures. Bijvoorbeeld bij de bowling daar is een molotof cocktail te vinden onder zo'n afdakje in de schaduw. De hele grond loopt daar een paar frames achter met de rest van de game... Ook bij deuren is het goed te zien, en bij ramen van winkels, huizen die niet binnen te gaan is. Vooral bij textures waarvan ik de indruk heb dat de 'herhaald' worden en niet 'fixed' zijn op het oppervlakte...

Edit:
Bij graffiti in GTA IV is het heel duidelijk te zien.
De graffiti zweeft op de muur en de texture van de muur beweegt los van de tekening.

Waar kan dit aan liggen?

[ Voor 6% gewijzigd door Gerwin op 27-08-2008 23:07 ]

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09-2024
Heb sinds gister een 80gb Ps3 met dual shock staan, wat een fijn apparaat!

Maar waar kan kan ik de force unleashed demo vinden? Ik zie em nergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:22
Manie Riets schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 22:12:
Heb sinds gister een 80gb Ps3 met dual shock staan, wat een fijn apparaat!

Maar waar kan kan ik de force unleashed demo vinden? Ik zie em nergens
In de Amerikaanse store. Moet je een nieuw account aanmaken en een adresje uit Amerika gebruiken.
Elke europeaan heeft een Amerikaans account denk ik. Snap niet dat er geen belletje gaat rinkelen bij Sony om de EU store net zo te maken als in Amerika.

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:37

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Er is geen "EU" store, want ik woon ook in de EU, heb een eigen store (in Zweedse kronen) met daar in de Force Unleashed demo. Misschien is het landelijk, of per munteenheid, maar de klachten die ik hier wel eens lees die men in NL ondervindt vallen me niet zo op.

Overigens zijn de prijzen hier wel minder. Toch 150 kroontjes meen ik (eurootje of 18 ofzo) voor R&C.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• Spoelly
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-04 22:27
Hallo forum leden,

Ik zit met het volgende probleem, 6 week geleden deed ik mijn ps3 aan en geen beeld... ik dacht ok kan gebeuren is me HDMI instelling terug naar default gegaan. Neem de ps3 wel es mee naar vrienden namelijk. Dus ik de ps3 een reset gegeven (knop bij het opstarten inhouden tot een piep) nog geen beeld.... Dus toen maar de AV kabel aangesloten, ik kreeg weer beeld maar niet op HDMI. Toen maar de instelling handmatig omzetten naar HDMI, weer geen beeld.

Toen maar es met Sony gebeld, die melden dat ze vermoede dat de HDMI aansluiting stuk was van het apparaat. Dus stelde ze voor dat ik hem zou opsturen en dat ik een nieuwe gereviseerde ps3 zou ontvangen. Ok dus allemaal gedaan, 6 week later (voor omruil staat normaal 13 werkdagen, maar hun voorraad was beperkt) komt er een koerier met mijn nieuwe ps3. Dus ik gelijk het spul aansluiten, om te kijken of die het zou doen. Je raad het al geen beeld op HDMI.

Goed ik dacht er moet iets aan de hand zijn naast me ps3.. dus andere kabels geprobeerd, rechtstreeks me ps3 op de tv aangesloten (werk normaal via een swithsbox) ook nie. Xbox360 en Popcorn Hour werken prima op de zelfde kabel en rechtstreeks of via de switchbox... zucht wat moet je dan. Dus een vriend gebeld (die ook in het bezit is van een ps3) of ik mijne es op zijn tv kon proberen. Bij hem het spul aangesloten en ja hoor bij hem werkt het als een trein. Enigszins had ik het ook wel stilletjes gehoopt.Maar goed omdat mijn TV maar tot 1080i aan kan bij die vriend de instelling gelijk der even op gezet. Dus ik weer naar huis, sluit de boel weer aan en geen beeld :(

Alles weer geprobeerd met resetten, maar niks helpt..Ik zit nu van wat moet je nou? Want ik vertik het gewoon om op AV te gaan gamen, ik heb immers HDMI.

Mijn specs zijn als volgt:

Samsung 32 Inch LCD HD-ready
SnakeByte HDMI/Optical Switch
PS3 40 GB (firmware 2.42)
Heb altijd prima kunnen werken op HDMI ook op de switch, ineens treed dit probleem op.

Zijn er mensen met het zelfde probleem, of heeft iemand nog tips dan hoor ik het graag!
Alvast bedankt!

Anoniem: 203962

Een stomme vraag maar heeft je TV geen 2 HDMI aansluitingen? Kan je het niet op de andere poort testen?

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:01
Lijkt erop dat er wat mis gaat bij het HDCP handshaken. Aangezien de PS3 wel op een andere tv werkt lijkt het me dat dit dus aan je tv ligt. HDCP heb je nodig voor de PS3, popcorn en x360 hebben dit niet nodig vandaar dat je daar wel beeld hebt.

• Spoelly
Frank J. schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 07:21:
Lijkt erop dat er wat mis gaat bij het HDCP handshaken. Aangezien de PS3 wel op een andere tv werkt lijkt het me dat dit dus aan je tv ligt. HDCP heb je nodig voor de PS3, popcorn en x360 hebben dit niet nodig vandaar dat je daar wel beeld hebt.
Toch even dan een verbaast gevoel van mijn kant, waarom heb ik dan wel 4 maand gewoon op HDMI kunnen werken? Het is idd wel een TV van 2 jaar oud met maar 1 HDMI poort maar het blijft vreemd dat het eerst wel werkte. Is er een manier om de handshake te forceren?

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2024
Spoelly schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 08:50:
Is er een manier om de handshake te forceren?
Niet echt, daarom is het een beveiligings technologie. Maar soms helpt de volgorde van toestellen aanzetten. Eerst je tv aan en daarna pas je PS3 wil nog wel eens de handshake bevorderen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:34
DCFreak schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:46:
[...]

Van prologue is toch ook gratis een demo te downloaden? En daarnaast kan iemand die dat echt wil, ook GT:HD nog downloaden via de proxyserver methode :)
Dat laatste is voor de leek geen optie. Ik wist echter niet dat er een demo van Prologue was. Heeft die evenveel auto's als HD? HD was toch wel de beste demo die ik gezien heb op de PS3 so far vanwege het grote aantal auto's.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Ace schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:42:
[...]

De prequel? Nee toch? Het is toch het vervolg?

edit: sorry beetje laat..

offtopic:
@ HENKUS Hoe krijg jij in hemelsnaam je E6600 op 3300 Mhz?

[ Voor 4% gewijzigd door P.E.No.1 op 28-08-2008 09:53 ]

PSN id: PENo1

• Henkus
Look ik net even de gang in en wat ligt daar op de mat:

Mijn 1e PS3 game : GT5 Prologue :P :P :P :P

Play.com heeft dus redelijk op tijd geleverd nl. 1 week. Het was wel een lange week als je een gloednieuwe PS3 heb staan zonder games.

Dit betekend ook dat ik drake fortune en Rachet & Clank binnen 2-3 dagen kan verwachten _/-\o_ _/-\o_

Wat duurt het installeren van een game trouwens lang, gelijk de update er achteraan en ... Let's Race

Anoniem: 250581

Als je QfB uit de Nederlanse store haalt, heeft deze dan wel de originele Engelse soundtrack?

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-05 08:30

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Spoelly schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 01:06:
Hallo forum leden,

Ik zit met het volgende probleem, 6 week geleden deed ik mijn ps3 aan en geen beeld... ik dacht ok kan gebeuren is me HDMI instelling terug naar default gegaan. Neem de ps3 wel es mee naar vrienden namelijk. Dus ik de ps3 een reset gegeven (knop bij het opstarten inhouden tot een piep) nog geen beeld.... Dus toen maar de AV kabel aangesloten, ik kreeg weer beeld maar niet op HDMI. Toen maar de instelling handmatig omzetten naar HDMI, weer geen beeld.

Toen maar es met Sony gebeld, die melden dat ze vermoede dat de HDMI aansluiting stuk was van het apparaat. Dus stelde ze voor dat ik hem zou opsturen en dat ik een nieuwe gereviseerde ps3 zou ontvangen. Ok dus allemaal gedaan, 6 week later (voor omruil staat normaal 13 werkdagen, maar hun voorraad was beperkt) komt er een koerier met mijn nieuwe ps3. Dus ik gelijk het spul aansluiten, om te kijken of die het zou doen. Je raad het al geen beeld op HDMI.

Goed ik dacht er moet iets aan de hand zijn naast me ps3.. dus andere kabels geprobeerd, rechtstreeks me ps3 op de tv aangesloten (werk normaal via een swithsbox) ook nie. Xbox360 en Popcorn Hour werken prima op de zelfde kabel en rechtstreeks of via de switchbox... zucht wat moet je dan. Dus een vriend gebeld (die ook in het bezit is van een ps3) of ik mijne es op zijn tv kon proberen. Bij hem het spul aangesloten en ja hoor bij hem werkt het als een trein. Enigszins had ik het ook wel stilletjes gehoopt.Maar goed omdat mijn TV maar tot 1080i aan kan bij die vriend de instelling gelijk der even op gezet. Dus ik weer naar huis, sluit de boel weer aan en geen beeld :(

Alles weer geprobeerd met resetten, maar niks helpt..Ik zit nu van wat moet je nou? Want ik vertik het gewoon om op AV te gaan gamen, ik heb immers HDMI.

Heb altijd prima kunnen werken op HDMI ook op de switch, ineens treed dit probleem op.

Zijn er mensen met het zelfde probleem, of heeft iemand nog tips dan hoor ik het graag!
Alvast bedankt!
Shit man...

Ik begin hem nu toch ook wel een beetje te knijpen.
Mijn PS3 ligt nu nog bij de RMA van Sony voor week 5. Dus kan hem hopelijk terug verwachten.

Alleen had ik precies dezelfde problemen als jij had, enige verschil is dat ik hem op 2 tv's heb geprobeerd en op allebei geen beeld kreeg. Dus wacht nu met spanning af.

Mijn iRacing Profiel

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-02 09:35
Dr. Strangelove schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 09:38:
[...]

Dat laatste is voor de leek geen optie. Ik wist echter niet dat er een demo van Prologue was. Heeft die evenveel auto's als HD? HD was toch wel de beste demo die ik gezien heb op de PS3 so far vanwege het grote aantal auto's.
In de .JP store heeft een preview build demo van prologue gestaan (tijdens te Tokyo Motor Show) met ik dacht 6 autos (GTR, de nieuwe Evo, de nieuwe Impreza, cappucino, BMW 135i, en nog wat..), maar of die nog via de proxy methode te krijgen is.. geen idee.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Anoniem: 250581 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 09:59:
Als je QfB uit de Nederlanse store haalt, heeft deze dan wel de originele Engelse soundtrack?
Kheb em uit de NL-store, alles is gewoon in het engels, stemmen ed zijn orgineel... hoe het met de achtergrond muziek zit geen idee,.

• inXs

inXs

known as inXs

eindelijk civilization revolutions binnen, dat is nou echt het ideale tussendoor spel, gelukkig niet zo complex als de hedendaagse PC serie, waardoor het gewoon wat lekkerder en vrijblijvender speelt, maar toch nog een redelijk uitdaging.

superB

Anoniem: 92286

Kimo schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:47:
Er schijnt in de update 2.5 van de ps3 een screenhot mogelijkheid te zitten. Lijkt me wel een leuke functie.
Ik zit al 13 updates te wachten op de srt-ondersteuning |:(

• TafkaT
  • Laatst online: 25-05 11:37
Kan srt in theorie dan werken via DLNA? Ik betwijfel het eigenlijk.

• Spoelly
The DenMan schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 10:21:
[...]

Shit man...

Ik begin hem nu toch ook wel een beetje te knijpen.
Mijn PS3 ligt nu nog bij de RMA van Sony voor week 5. Dus kan hem hopelijk terug verwachten.

Alleen had ik precies dezelfde problemen als jij had, enige verschil is dat ik hem op 2 tv's heb geprobeerd en op allebei geen beeld kreeg. Dus wacht nu met spanning af.
Tja... ik hoop het niet voor je maar ik begin nu toch me af te vragen of Sony zijn firmware op dat vlak heeft aangepast.... Ik zit te dubben om een Composiet kabel te kopen.. en in het ergste geval een nieuwe TV maar ja..Ga eerst maar weer es bellen met Sony.

• ymmv
Spoelly schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 11:04:
[...]

Tja... ik hoop het niet voor je maar ik begin nu toch me af te vragen of Sony zijn firmware op dat vlak heeft aangepast.... Ik zit te dubben om een Composiet kabel te kopen.. en in het ergste geval een nieuwe TV maar ja..Ga eerst maar weer es bellen met Sony.
Weet je wel zeker dat je 1080i als max hebt ingesteld? 1080p uitgevinkt?

Probeer het 'ns anders. Eerst PS3 met zowel AV- als HDMI-kabel erin compleet resetten tot je twee piepjes hebt gehoord en zichzelf reset en configureren. Als dat niet helpt, hetzelfde doen met eerst enkel AV en daarna HDMI aansluiten.

Het punt blijft natuurlijk dat als de PS3 het probleemloos via HDMI op de TV van een vriend doet, je PS3 ok is. Er zit dan toch iets fout met de verbinding naar je eigen TV. Maakt de kabel wel goed contact met die tv? Andere kabel geprobeerd? Heeft je TV meerdere HDMI-ingangen?

Anoniem: 225504

inXs schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 10:40:
eindelijk civilization revolutions binnen, dat is nou echt het ideale tussendoor spel, gelukkig niet zo complex als de hedendaagse PC serie, waardoor het gewoon wat lekkerder en vrijblijvender speelt, maar toch nog een redelijk uitdaging.
Ik heb de demo gespeeld en die was leuk, maar omdat ik de PC versie nog nooit heb gespeeld, ben ik toch voor die laatste gegaan. De complete edition was maar 19 euro bij Dimension Plus, kan niet missen voor dat geld. Ik las dat games in de console versie maar een paar uurtjes duren en ik hou er toch meer van om dagen met één game bezig te zijn. Telkens opnieuw beginnen leek me niet echt interessant.

• EfBe
  • Niet online
Spoelly: niet 2 video uitgang kabels TEGELIJK aansluiten: dus OF HDMI, OF scart/av, maar niet beide. Dan krijg je problemen, want dan gaat hij de av output kiezen terwijl jij hdmi verwacht.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• Spoelly
ymmv schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 12:18:
[...]

Weet je wel zeker dat je 1080i als max hebt ingesteld? 1080p uitgevinkt?

Probeer het 'ns anders. Eerst PS3 met zowel AV- als HDMI-kabel erin compleet resetten tot je twee piepjes hebt gehoord en zichzelf reset en configureren. Als dat niet helpt, hetzelfde doen met eerst enkel AV en daarna HDMI aansluiten.

Het punt blijft natuurlijk dat als de PS3 het probleemloos via HDMI op de TV van een vriend doet, je PS3 ok is. Er zit dan toch iets fout met de verbinding naar je eigen TV. Maakt de kabel wel goed contact met die tv? Andere kabel geprobeerd? Heeft je TV meerdere HDMI-ingangen?
Ik ga het proberen echter kan ik niet zien of 1080i of 1080p aanstaat omdat je dat pas ziet als de HDMI connectie actief is. Ik heb een Samsung TV met 1 HDMI poort, andere kabel werkt het ook nie. Kabel zit goed in de TV, omdat als ik een ander apparaat aansluit geeft ie beeld.

Maar bedankt voor de tips, ga het proberen.

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-05 14:22
Iemand nog leuke aanbiedingen gezien voor de PS3 console? Ik weet dat er even terug een aanbieding van de 40gb met 2 controllers en een spel was en ik had gehoopt dat er nu weer zoiets was aangezien de 80gb eraan komt ;)

©2004

Anoniem: 209607

Spoelly schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 01:06:
Hallo forum leden,

Alvast bedankt!
Kapotte HDMI kabel,? al met een andere geprobeerd?

• inXs

inXs

known as inXs

Anoniem: 225504 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 12:54:
[...]

Ik heb de demo gespeeld en die was leuk, maar omdat ik de PC versie nog nooit heb gespeeld, ben ik toch voor die laatste gegaan. De complete edition was maar 19 euro bij Dimension Plus, kan niet missen voor dat geld. Ik las dat games in de console versie maar een paar uurtjes duren en ik hou er toch meer van om dagen met één game bezig te zijn. Telkens opnieuw beginnen leek me niet echt interessant.
Alleen met de demo was ik al ruim een uurtje bezig ;) Je kan volgens mij ook instellen dat de jaren wat minder snel verstrijken. En echt overnieuw beginnen is het niet echt voor mijn gevoel, sowieso is de map steeds anders, je kan een andere leider kiezen, etc etc. Maarja ik ben opgegroeid met CIV1, daar was het niet anders. Ben nog steeds gecharmeerd van de simpelheid en heb het werkelijk helemaal grijs gespeeld. Vorig jaar nog een windows versie kunnen scoren voor 5 euro, ook die heb ik volop gespeeld, blijft een fantastisch spel!

superB

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:17

Grannd

da Granndest

Als je de ervaringtopic zo doorleest hier en ook op de officiële Sony forums vind ik dat ze bij de helpdesk wel heel erg makkelijk zijn om te zeggen 'Okee, dit zal er wel fout zijn, stuur maar op'. Als je dan je PS3 1 of 2 weken kwijt zou zijn is het nog tot daar aan toe maar je bent hem minstens 5 weken kwijt.
Het is op die manier wel een heel erbarmelijke helpdesk, ze kunnen zelf geen problemen oplossen/herkennen dus laten ze iedereen maar hun PlayStation 3 opsturen als er iets mis mee is, en vervolgens doen ze er zelf ook 5 weken over om een andere op te sturen!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik heb dit probleem:

http://nl.youtube.com/watch?v=HbvOGKSR1cA

(serieus) Echt een ongelofelijk lawaai dat 'm maakt.

Alleen heb ik die van mij afgekocht van een Tweaker, uit NL, kan ik Sony rechtstreeks contacteren voor reparatie?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Grannd

Grannd

da Granndest

Sony heeft wel een kopie van de aankoopbon nodig, als je die heb kan je gewoon een RMA aanvragen.

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Vergeet de mogelijkheid niet dat ze hem niet/slecht gerepareerd hebben of dat het vervangende model hetzelfde probleem heeft!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Grannd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 14:29:
Sony heeft wel een kopie van de aankoopbon nodig, als je die heb kan je gewoon een RMA aanvragen.
Die heb ik :)

Maar goed dat ik niet rechstreeks nr de winkel moet :+

• Falcon Heavy
Spoelly schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 08:50:
[...]

Toch even dan een verbaast gevoel van mijn kant, waarom heb ik dan wel 4 maand gewoon op HDMI kunnen werken? Het is idd wel een TV van 2 jaar oud met maar 1 HDMI poort maar het blijft vreemd dat het eerst wel werkte. Is er een manier om de handshake te forceren?
sja spullen gaan kapot toch? Dat is nou het hele eieren eten. Kabel kan ook kapot/brak zijn uiteraard maar ik neem aan dat je die mee hebt genomen om bij die andere tv te testen. HDCP forceren gaat niet volgens mij.
Grannd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 14:19:
Als je de ervaringtopic zo doorleest hier en ook op de officiële Sony forums vind ik dat ze bij de helpdesk wel heel erg makkelijk zijn om te zeggen 'Okee, dit zal er wel fout zijn, stuur maar op'. Als je dan je PS3 1 of 2 weken kwijt zou zijn is het nog tot daar aan toe maar je bent hem minstens 5 weken kwijt.
Het is op die manier wel een heel erbarmelijke helpdesk, ze kunnen zelf geen problemen oplossen/herkennen dus laten ze iedereen maar hun PlayStation 3 opsturen als er iets mis mee is, en vervolgens doen ze er zelf ook 5 weken over om een andere op te sturen!
wat wil je dan dat ze doen? Even een magische spreuk via de telefoon erop uitoefenen zodat je PS3 weer gaat werken? Zoals je gelezen hebt heeft hij het 1 en ander al geprobeerd, alleen aangezien zijn PS3 wel bij een ander werkt moet het wel aan de randaparatuur liggen (KABEL/TV).

Bedenk daar ook eens bij dat het merendeel van de vragen door niet tweakers gesteld worden bij zo een klantenservice en deze gaan over hoe kan ik online komen met mijn ps3 of hoe moet ik mijn controller die blijft knipperen opnieuw aanmelden.

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Heb net die filmpjes op youtube bekeken van mensen met een luide ps3, jezus! Zo hard heb ik de mijne nog nooit gehoord. Ik dacht dat iedereen zich aanstelde of dat ik doof was.En deze staan nog gewoon in het open.

De mijne heeft aan alle kanten maar iets van 4 cm ruimte en de, staat boven een sat.reciever, naast een DVD-speler en naast een digitale tv box. Warmte van alle kanten dus.
En ik heb m nog nooit gehoord. Na uren gta4 hoor ik m nog niet.

Signature

Anoniem: 238860

Dit is toch wel erg simpel zelf uit te zoeken... Bovendien is het niet de bedoeling dubbel te posten op GoT.

[ Voor 126% gewijzigd door TheZeroorez op 28-08-2008 22:10 ]

• ymmv
Anoniem: 238860 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 20:02:
Hee mede gamers,

Ik ben van plan om het volgende spel op de PS3 te bestellen bij gamehubs:

http://www.gamehubs.com/P...guns-of-the-patriots.html

Ik ben een enorme noob in het bestellen van spellen in het buitenland, van regio codes etc. weet ik helemaal niets. Ik weet dat de PS3 regio vrij is, maar stel dat ik een Pal spel in handen krijg, dan kan ik alleen online tegen Europeanen spelen, het zelfde geldt voor ntsc alleen dan kan ik alleen tegen Amerikanen spelen. Toch?
Volgens deze link zou je met een Aziatische versie naar een Amerikaanse server worden geconnect. In dat geval zou je niet met andere Europese gamers online kunnen gamen.

Als je geen risico wil lopen, zou ik hem hier bestellen. Da's ongeveer 37,50 euro incl verzending.

BTW Koopje van de week: Ridge Racer 7 voor minder dan 9 euro (excl verzending). Een echt goede arcaderacer en al helemaaal voor die prijs. Zonde als je hem laat liggen.

[ Voor 36% gewijzigd door ymmv op 28-08-2008 21:09 ]

• Kimo
Bij warhawk kun je nu je eigen muziek spelen.
Ik stond alleen versteld van de manier waar op dit gaat. Gewoon vie de ingame XMB heb dit nog niet eerder gezien bij andere spellen.

Werkt wel super _/-\o_

• Falcon Heavy
Lekker *** dit zeg. Uncharted op normal uitgespeeld. Dan kom je in het hoofdmenu en dan kun je opnieuw spelen. Ik denk nou dan ga ik op HARD spelen. Eerste cutscene is niet te controleren of je op hard speelt. Blijkt na de boot scene dat hij nog op normal staat, ik op hard gezet uitgespeeld maar nee hoor geen trophy :(

• Kimo
Frank J. schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 21:56:
Lekker *** dit zeg. Uncharted op normal uitgespeeld. Dan kom je in het hoofdmenu en dan kun je opnieuw spelen. Ik denk nou dan ga ik op HARD spelen. Eerste cutscene is niet te controleren of je op hard speelt. Blijkt na de boot scene dat hij nog op normal staat, ik op hard gezet uitgespeeld maar nee hoor geen trophy :(
Tip ga voor de warhawk trophies meeste zijn super easy. sommige onmogelijk daar moet je general voor worden :X

• nudie
Dus je hebt 1 scene op normal gespeelt terwijl je hard wou? Boehoe... :'(

• EfBe
  • Niet online
Heb je wel een hele NIEUWE game gespeeld? Als je gewoon nogmaals de game speelt (dus met alle wapens en al gevonden schatten van de vorige keer) dan krijg je geen trophy, mocht de vorige keer geweest zijn voordat die patch kwam.

• nudie
EU update:

Game
Buzz!™ Junior Jungle Party, £3.49
The Last Guy, £4.99

Demo
The Last Guy Asakusa Level, FREE
NHL 09, FREE

Packs
Warhawk - Operation Fallen Star Pack, £3.99

Videos
HAWX Trailer, FREE
Far Cry 2 - E3 trailer, FREE
The Last Guy Launch Trailer, FREE
PS3 Platinum TV Ad, FREE
Super Stardust HD top tips solo trailer, FREE
Super Stardust HD™ top tips arcade trailer, FREE

Wallpapers
The Last Guy, FREE

Theme
Graffiti, FREE

• Kimo
Ja en waar is Lingers in the shadow nou :( Was wel benieuwd naar deze game playstation had hem zelf aangekondigd voor 28 aug.

Binnenkort word er wat info vrijgegeven over de nieuwe PS3 exclusive van Team ICO. :9~ De makers van Shadow off the Colossus en natuurlijk ICO.

In de US store is er een demo van Soul Calibur 4. Wat is dit voor onzin dat wij demo's gewoon niet krijgen? Star Wars: Force Unleashed ook al niet.

• ymmv
Anoniem: 225504 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 23:06:
In de US store is er een demo van Soul Calibur 4. Wat is dit voor onzin dat wij demo's gewoon niet krijgen? Star Wars: Force Unleashed ook al niet.
Wat maakt dat eigenlijk nou uit? Je kunt probleemloos een account van de US store aanmaken. Da's twee minuten werk en dan kun je alle ontbrekende demo's alsnog downloaden.

• Falcon Heavy
EfBe schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:15:
[...]

Heb je wel een hele NIEUWE game gespeeld? Als je gewoon nogmaals de game speelt (dus met alle wapens en al gevonden schatten van de vorige keer) dan krijg je geen trophy, mocht de vorige keer geweest zijn voordat die patch kwam.
hmpf nee niet een nieuwe game. Nu opnieuw begonnen opties op hard vanaf het begin maar geen nieuwe game dus ik heb het idee dat dit ook niet gaat werken dus?

Nog 12 treasures moet ik vinden samen met deze trophies:

Relic Finder - Find the Strange Relic
Stealth Attacker - Kill 20 enemies melee attacking from behind
Expert Dyno-might! - Kill 3 enemies with one explosion, five times
Charted! - Hard - Complete the game on Hard Level
Charted! - Crushing - Complete the game on Crushing Level

ymmv schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 23:11:
[...]

Wat maakt dat eigenlijk nou uit? Je kunt probleemloos een account van de US store aanmaken. Da's twee minuten werk en dan kun je alle ontbrekende demo's alsnog downloaden.
Tuurlijk, maakt voor mij persoonlijk niets uit, maar ik zie niet in waarom Europa deze demo's niet zou mogen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Anoniem: 250581 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 09:59:
Ja, Mits je de taal van je PS3 op engels zet, anders is ie nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Frank J. schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 23:12:
[...]

hmpf nee niet een nieuwe game. Nu opnieuw begonnen opties op hard vanaf het begin maar geen nieuwe game dus ik heb het idee dat dit ook niet gaat werken dus?
Je moet alle chapters vanaf het hele begin op hard of hoger hebben begonnen en nergens de difficulty verandert hebben. Als je midden in een game zit kan je gewoon new game doen en dan doorgaan met je oude schatten en dan je oude save game selecteren.
Afzonderlijk chapter 1 kiezen kan ook hoor, zolang je maar geen enkel stukje op normal of easy heb gespeeld krijg je dan de hard charted! trophy en medal.

[ Voor 12% gewijzigd door Grannd op 29-08-2008 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anoniem: 225504 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 23:20:
[...]

Tuurlijk, maakt voor mij persoonlijk niets uit, maar ik zie niet in waarom Europa deze demo's niet zou mogen krijgen.
Maak van Europa maar Nederland. Force Unleased staat wel in de UK-store. Sowieso is Europa vaak een weekje later dan de VS, dus SC4 zal volgende wel komen. Discussie is al vaak geweest, maar het makkelijkste is toch echt om een VS-accountje aan te maken.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Shiver23 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 01:21:
[...]

Maak van Europa maar Nederland. Force Unleased staat wel in de UK-store. Sowieso is Europa vaak een weekje later dan de VS, dus SC4 zal volgende wel komen. Discussie is al vaak geweest, maar het makkelijkste is toch echt om een VS-accountje aan te maken.
Pak gewoon een adres van een MacDonnalds in de USA. Voor elke nederlander is er wel 1 mac in de usa. Ik kijk al niet eens meer in de 'Nederlandse' store. Altijd in de Amerikaanse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

volgens mij tsjekken ze die dubbele adressen niet eens, kheb mijn USA account aangemaakt met als adres 90210 Californië.... kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dat adres :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244919

Hey dan zijn we buren. Ik woon inderdaad ook gewoon op Sunset Drive BH90210

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
[...]

Nee dat gaat niet werken, helaas. Je zou dan *oh booeeee!!* een game save kunnen downloaden en dan zo de trophies scoren, dan zou het p*kverlengen in de friendslist niet meer leuk zijn he! :/ .... Ja het is echt droevig. ik bedoel... who cares welke trophies een ander gehaald heeft. de mensen die uncharted dus al 2 keer of zo (net als ik) gespeeld hebben VOOR de trophiepatch moeten er dus nog een keer doorheen met een nieuwe game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-05 10:51
EfBe schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:31:
[...]

Nee dat gaat niet werken, helaas. Je zou dan *oh booeeee!!* een game save kunnen downloaden en dan zo de trophies scoren, dan zou het p*kverlengen in de friendslist niet meer leuk zijn he! :/ .... Ja het is echt droevig. ik bedoel... who cares welke trophies een ander gehaald heeft. de mensen die uncharted dus al 2 keer of zo (net als ik) gespeeld hebben VOOR de trophiepatch moeten er dus nog een keer doorheen met een nieuwe game.
Zelfs minimaal 2x
1x om Brutal te unlocken
1x om Brutal uit te spelen.
Valt me wel op dan mensen schijnbaar non-stop Uncharted spelen :+

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-05 22:41

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

HoefMeistert schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:48:
[...]

Zelfs minimaal 2x
1x om Brutal te unlocken
1x om Brutal uit te spelen.
Valt me wel op dan mensen schijnbaar non-stop Uncharted spelen :+
Het heeft gewoon een meesterlijk verhaal. Once you played, you keep on playing.

Kben bij chapter 13 en het verhaal wordt steeds spannender _/-\o_

Uncharted 2 mag van mij al morgen af en gereleased worden:P

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
ik heb eigenlijk helemaal niets met trophies, maar ik ben toch opnieuw begonnen met uncharted en alles gehaald. nou vind ik uncharted echt een fantastische game, dus dat heeft er wel bij geholpen. op de een of andere manier heb ik geen zin om dit met super stardust te doen, of als er ooit eens voor mijn andere oude spellen (behalve mgs) nog een patch uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Het verbaast me dat MGS ze (nog) niet heeft, gezien de emblems die MGS wel heeft en dat eigenlijk gewoon trophies zijn.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
[...]

Waar is dan eigenlijk die strange relic te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

met een klein beetje moeite benje daar zo achter: http://nl.youtube.com/watch?v=Z_s5XgDJCIA ;)

ding is zo te zien niet echt op een bijzondere plaats verstopt ofzo.

[ Voor 29% gewijzigd door Chaoss op 29-08-2008 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen Uncharted en Uncharted Platinum? De platinum is toch ook het hele spel?
De platinum is namelijk 10 euro goedkoper dan de gewone Uncharted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
technoaddict schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:20:
Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen Uncharted en Uncharted Platinum? De platinum is toch ook het hele spel?
Een anders doosje is het enige verschil. Met een gele zijkant dus voor de Platinum. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121131

BMW_M3 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 19:25:
Heb net die filmpjes op youtube bekeken van mensen met een luide ps3, jezus! Zo hard heb ik de mijne nog nooit gehoord. Ik dacht dat iedereen zich aanstelde of dat ik doof was.En deze staan nog gewoon in het open.

De mijne heeft aan alle kanten maar iets van 4 cm ruimte en de, staat boven een sat.reciever, naast een DVD-speler en naast een digitale tv box. Warmte van alle kanten dus.
En ik heb m nog nooit gehoord. Na uren gta4 hoor ik m nog niet.
Vraagje: staat hij OP de receiver of erboven, op een aparte plank ofzo?
Ik zou hem willen zetten op mijn receiver, maar heb wat schrik dat die magneten/warmte de electronica kunnen beschadigen/te warm laten lopen. De receiver wordt toch redelijk warm, maar niet heet want je kan je hand er nog op houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

technoaddict schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:20:
Geen! Buiten het doosje. Zelfs het schijfje ziet er hetzelfde uit.

Qua code is het identiek. Leuk zo, lekker goedkoop :D

Een van dees krijg ik ook Armored Core 4 binnen.

Wel jammer, PS3 gaat vandaag onder garantie binnen. Goeie service overigens, moet niets betalen, zelfs verzenden niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
P.E.No.1 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:41:
[...]

Waar is dan eigenlijk die strange relic te vinden?
Die ligt niet echt op een hele lastige plaats, je hoeft er niet echt naar te zoeken. Er zijn enkele "normale" schatten welke imo moeilijker te vinden zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Chaoss schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:10:
met een klein beetje moeite benje daar zo achter: http://nl.youtube.com/watch?v=Z_s5XgDJCIA ;)

ding is zo te zien niet echt op een bijzondere plaats verstopt ofzo.
ja sorry ben een beetje lui en op mn werk anders had ik wel ff gekeken.. :P

edit: Is dat trouwens zo'n precursor ei uit Jak and Daxter?

[ Voor 8% gewijzigd door P.E.No.1 op 29-08-2008 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216021

Snake schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:57:
[...]

Geen! Buiten het doosje. Zelfs het schijfje ziet er hetzelfde uit.

Qua code is het identiek. Leuk zo, lekker goedkoop :D

Een van dees krijg ik ook Armored Core 4 binnen.

Wel jammer, PS3 gaat vandaag onder garantie binnen. Goeie service overigens, moet niets betalen, zelfs verzenden niet.
He armored core 4.

heb dat spel ook, maar er is letterlijk nooit iemand online met die game.
Als je wil kan je me toevoegen , en dan doen we een keer een online match,( wat ik dus ook nog nooit heb gedaan!!). Me psn naam camo187

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 216021 op 29-08-2008 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261850

Damn, toen ik mijn PS3 kreeg, heb ik hem meteen verkocht.

Nu ik dit hier zo allemaal lees, begin ik daar best wel spijt van te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-05 12:45
Waarom koop je überhaupt iets om meteen weer te verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-05 20:15
Zal wel gratis ergens bij gezeten hebben

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

hij zegt "kreeg" niet "kocht"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
P.E.No.1 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:28:
[...]

ja sorry ben een beetje lui en op mn werk anders had ik wel ff gekeken.. :P

edit: Is dat trouwens zo'n precursor ei uit Jak and Daxter?
Corretemunto, tevens staat er op het "ei" dat het volgende deel zich in India afspeeld

Er staat op de Orb de text : "Naughty Dog" en "Manmad". Waarvan Manmad een stad in india is (Wikipedia: Manmad)

Nog meer info http://ps3forums.com/showthread.php?t=134566 :P
crzyhiphopazn schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:55:
[...]

Het heeft gewoon een meesterlijk verhaal. Once you played, you keep on playing.

Kben bij chapter 13 en het verhaal wordt steeds spannender _/-\o_

Uncharted 2 mag van mij al morgen af en gereleased worden:P
Agree, had uncharted voor de Trophy patch op normaal en half op hard uitgespeeld. Na trophy patch 1x op hard uit, nu alleen de "brutal" trophy nog, ben al wel een eind opweg... Kom maar op met deeltje 2 :+

[ Voor 37% gewijzigd door HoefMeistert op 29-08-2008 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik ben ook wel voor een deeltje 2, blijf erbij dat het cover systeem van Uncharted goed werkt, echt heerlijke shoot-outs heb ik gehad... deeltje 2 wel zonder zombies aub :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-05 21:50
GoT is niet bedoeld voor handel.

[ Voor 85% gewijzigd door TheZeroorez op 29-08-2008 19:15 ]

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261850

Ja klopt, heb een PS3 via mijn werkgever gewonnen.

Had het geld op dat moment harder nodig als de PS3 zelf, moest dus een keuze maken. Kon hem voor 400 euro weg doen (de 40 Gb versie, zonder game). En vond dat op het moment wel een leuke deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Vampy719 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:10:
Is Armored Core 4 leuk?

Vind games met mechs enzo altijd wel leuk, maar heb afgelopen keer Mobile Suit Gundam®: CROSSFIRE™ gekocht, en ik persoonlijk vind er helemaal niks aan.
Dat verbaast me niks. Het heeft de allerlaagste score van de 195 PS3-games op Metacritic. Ik kan je toch aanraden om de volgende keer eerst recensies te lezen in plaats van blind een game te kopen.

[ Voor 11% gewijzigd door ymmv op 29-08-2008 15:17 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.