Hallo forum leden,
Ik zit met het volgende probleem, 6 week geleden deed ik mijn ps3 aan en geen beeld... ik dacht ok kan gebeuren is me HDMI instelling terug naar default gegaan. Neem de ps3 wel es mee naar vrienden namelijk. Dus ik de ps3 een reset gegeven (knop bij het opstarten inhouden tot een piep) nog geen beeld.... Dus toen maar de AV kabel aangesloten, ik kreeg weer beeld maar niet op HDMI. Toen maar de instelling handmatig omzetten naar HDMI, weer geen beeld.
Toen maar es met Sony gebeld, die melden dat ze vermoede dat de HDMI aansluiting stuk was van het apparaat. Dus stelde ze voor dat ik hem zou opsturen en dat ik een nieuwe gereviseerde ps3 zou ontvangen. Ok dus allemaal gedaan, 6 week later (voor omruil staat normaal 13 werkdagen, maar hun voorraad was beperkt) komt er een koerier met mijn nieuwe ps3. Dus ik gelijk het spul aansluiten, om te kijken of die het zou doen. Je raad het al geen beeld op HDMI.
Goed ik dacht er moet iets aan de hand zijn naast me ps3.. dus andere kabels geprobeerd, rechtstreeks me ps3 op de tv aangesloten (werk normaal via een swithsbox) ook nie. Xbox360 en Popcorn Hour werken prima op de zelfde kabel en rechtstreeks of via de switchbox... zucht wat moet je dan. Dus een vriend gebeld (die ook in het bezit is van een ps3) of ik mijne es op zijn tv kon proberen. Bij hem het spul aangesloten en ja hoor bij hem werkt het als een trein. Enigszins had ik het ook wel stilletjes gehoopt.Maar goed omdat mijn TV maar tot 1080i aan kan bij die vriend de instelling gelijk der even op gezet. Dus ik weer naar huis, sluit de boel weer aan en geen beeld
Alles weer geprobeerd met resetten, maar niks helpt..Ik zit nu van wat moet je nou? Want ik vertik het gewoon om op AV te gaan gamen, ik heb immers HDMI.
Mijn specs zijn als volgt:
Samsung 32 Inch LCD HD-ready
SnakeByte HDMI/Optical Switch
PS3 40 GB (firmware 2.42)
Heb altijd prima kunnen werken op HDMI ook op de switch, ineens treed dit probleem op.
Zijn er mensen met het zelfde probleem, of heeft iemand nog tips dan hoor ik het graag!
Alvast bedankt!